82 ΣΧΟΛΙΑ

Χιμένεθ: Κοιτάω και το αύριο και πως θα κάνουμε έναν καλύτερο σχεδιασμό (VIDEO)

Διαβάστε όλα όσα είπε ο προπονητής για το ματς με τον Άρη, τον αγωνιστικό σχεδιασμό που έγινε, το μέλλον και τον Μελισσανίδη

Βλέποντας το σήμερα, οραματίζεται το… αύριο της ΑΕΚ ο Μανόλο Χιμένεθ. Ο Ισπανός τεχνικός σε δηλώσεις του στη ΝΟVAτόνισε πως έχει ενστάσεις για το πώς δημιουργήθηκε η φετινή ομάδα, υπογράμμισε πως τη νέα σεζόν πρέπει να γίνει ένας καλύτερος σχεδιασμός και εξήγησε πως η ΑΕΚ θα πρέπει να παλεύει σε κάθε της αγώνα. Μίλησε επίσης και για τον Δημήτρη Μελισσανίδη.

Αναλυτικά ο Χιμένεθ είπε:

Για το πώς είναι η κατάσταση στην ΑΕΚ μετά τα δυο τελευταία νικηφόρα αποτελέσματα;

«Όπως έχω πει: όταν κερδίζεις αποκτάς αυτοπεποίθηση. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι έχουμε πολλά να βελτιώσουμε. Δουλεύουμε σε αυτόν. Οσον αφορά τον επόμενο αγώνα, παίζουμε με έναν πολύ δυνατό αντίπαλο, καλή ομάδα και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Αυτό που έχουμε μπροστά μας δεν σταματάει. Είναι μία συνεχής διαδικασία. Τελειώνει το ένα ματς, αρχίζει το επόμενο».

Για την 11άδα και τις αναγκαστικές αλλαγές;

«Είναι πολύ εύκολο να βγάλεις 11άδα όταν έχεις έναν ποδοσφαιριστή, σε κάποια θέση. Αλλα προτιμώ να έχω πολλά «προβλήματα» για να αποφασίσω. Αυτό θα σημαίνει ότι θα έχω πολλούς παίκτες. Το χρέος ενός προπονητή δεν είναι να κάνει μία 11άδα, αλλα να διαχειριστεί τα αποδυτήρια. Όταν έχουμε τόσα πολλά παιχνίδια συνεχόμενα και οι παίκτες να προσπαθούν να το διαχειριστούν – επειδή εγώ ειμαι απαιτητικός απέναντί τους, αν δεν είναι έτοιμοι σε όλα τα επίπεδα (ψυχολογικό και σωματικό) αρχίζουν να κουράζονται κι αυτό είναι ανησυχητικό. Δεν εχουμε χρόνο να χάσουμε, οπότε πρέπει να ρισκάρουμε ότι μπορεί να χάσουμε κάποιους παίκτες στη διαδρομή».

Αν είναι πιο εύκολη η διαχείριση των παικτών;

«Αν κάνεις καλή διαχείριση ναι. Αλλα για έναν προπονητή δεν είναι μόνο να κάνει διαχείριση, αλλα να παίρνει και αποτελέσματα. Το βασικό και το καλύτερο είναι να έχεις μία ομάδα η οποία να είναι έτοιμη. Το ιδανικό θα ήταν να υπάρχει ένα σωστός σχεδιασμός και οι παίκτες σου να είναι δυνατοί. Και φυσικά να υπάρχει συγκέντρωση όλων στην ομάδα».

Για τις πολλές επιλογές που έχει στην επίθεση και πως θέλουν όλοι να παίζουν;

«Το να θέλουν να παίζουν όλοι είναι καλό. Το πρώτο που πρέπει να πούμε για να το έχουμε ξεκάθαρο: εγώ προσωπικά με βάσει τον σχεδιασμό που έχει γίνει, δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ απόλυτα. Βέβαια αυτός που τον έκανε ίσως συμφωνούσε. Αν είναι να παίξεις 4-3-3 γιατί να χρειάζεσαι τόσους πολλούς επιθετικούς. Αν επιλέξεις 4-3-3 σημαίνει ότι δυο από τους φορ που έχεις θα πρέπει να μείνουν εκτός. Σίγουρα είναι μία… διαμάχη όπου ο κάθε ένας από εμάς έχει μία διαφορετική άποψη. Το βασικό τώρα είναι φέτος να κάνουμε μία καλή πορεία, μία καλή χρονιά και για τη νέα σεζόν να κάνουμε έναν καλό σχεδιασμό. Το βασικό είναι να έχεις δυο παίκτες σε κάθε θέση και όχι να ψάχνεις αν μπορεί ένας παίκτης να παίξει σε άλλη θέση εκτός της δικής του. Συνήθως αυτό που γίνεται είναι πως κάποιοι επαγγελματίες σκέφτονται μόνο το παρόν. Το σωστό είναι να σκέφτεσαι και το μέλλον».

Αν έχει επικοινωνία με τον Δημήτρη Μελισσανίδη;

«Μιλάμε με τον κ. Μελισσανίδη. Με κάλεσε όταν χρειάστηκε να γίνει μία αλλαγή. Δεν το σκέφτηκα. Ηρθα σε μία ομάδα που θεωρώ ότι είμαι φίλος της. Δεν γεννήθηκα ΑΕΚ, έγινα στην πορεία. Ο ίδιος γνωρίζει ότι προσωπικά θέλω το καλύτερο για την ομάδα. Όχι μόνο στο σήμερα, αλλά και το αύριο».

Για το ματς με τον Άρη;

«Θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Ο Άρης είναι μια πολύ καλή ομάδα. Πρέπει να προσπαθήσουμε να δείξουμε τι θέλουμε να κάνουμε στο πρωτάθλημα. Δεν είναι μόνο να το λέμε, αλλά να μπούμε στο γήπεδο και να αποδείξουμε ότι θέλουμε να είμαστε ψηλά».

Αν είναι μία από τις τελευταίες ευκαιρίες αυτά τα ματς να επιστρέψει η ΑΕΚ στη μάχη του πρωταθλήματος;

«Είναι άλλη μία πιθανότητα αυτό που έχουμε. Όλα τα ματς είναι σημαντικά. Το πρωτάθλημα συνεχίζεται. Είναι ξεκάθαρο πως αν πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα με τον Άρη και υπάρξει ένα θετικό για εμάς αποτέλεσμα ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό, τα πράγματα θα είναι καλύτερα. Το πρωτάθλημα όμως συνεχίζεται. Δεν τελειώνει σε αυτά ματς. Το θέμα είναι να μπαίνουμε με φιλοδοξία σε κάθε παιχνίδι και να διεκδικούμε τους στόχους της ομάδας».


Γιορτινό πακέτο* διασκέδασης – Κάθε μέρα εκπλήξεις* (21+)
*ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
KATRABANELIS - 14/1/2021 14:47

AGAPHMENE ΜΑΝΟΛΟ ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΟΠΩς ΠΑΛΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΕΡΗΤΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ

jagouar21 - 14/1/2021 14:23

Εσύ κοιτάς και θα πεις....... Οι άλλοι θα σε ακούσουν????????

Certified_AEKG - 14/1/2021 14:06

Μανολο ασε τα λογια for once please και κανε τη διαφορα με μυαλωμενες κινησεις...

johnys® - 14/1/2021 13:39

Για τις πολλές επιλογές που έχει στην επίθεση και πως θέλουν όλοι να παίζουν;

Λοιπον στα δικά μου μάτια η απάντηση που έδωσε ο Μανωλο ότι έχουμε πολλούς επιθετικούς είναι για να σφίξει η ζώνη ώστε να πάρουν χαμπάρι και Λιβαγια και Ολιβέιρα ότι πρέπει να αναναιωσουν.ετσι το βλέπω εγω.και πως αν δεν γίνει τότε θα παίζει με το υπάρχον υλικό και θα τους βάζει μονο σε ανάγκη.από την αλλη βλέπω να μένει ο Ολιβέιρα και αυτό γιατί είναι καλύτερος χαρακτήρας του... Συνέχεια Λιβαγια.και κάνει εννοειται και προσπάθεια να το γυρίσει ώστε να προσέφερε στην ομάδα που αντιθετα ο Λιβαγια δεν δείχνει να θέλει να συνεχίσει με την ομάδα.είχα πει ότι θα αναναιωσουν και οι δυο αλλα πλέον η ΑΕΚ έχει κάνει την προσφορά της και δεν την αλλάζει.

AEKaras53 - 14/1/2021 07:20

Έχει δίκιο ο Μανόλο , είναι εμφανής η έλλειψη παικτών στο κέντρο και αυτό φαίνεται στα δύσκολα παιχνίδια (οσφπ - πάοκ - παο - Ευρώπη).

Μέχρι και ο παο μας έκανε γιο γιο στο κέντρο στο μεταξύ μας , αμφιβάλει κανείς ???

100% δίκιο ο Μανόλο , ομάδα χωρίς κέντρο δεν έχει τίποτα !!!... Συνέχεια
Κ.ΣΠΥΡ.

Thyella21 - 13/1/2021 18:04

Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα το σχόλιο του σχετικά με τον σχεδιασμό της ομάδας το καλοκαίρι,τι ήθελε δηλαδή ; Έχεις 2 παίκτες στα φορ σχεδόν ισάξιους και όποιος είναι σε καλύτερη φόρμα παίζει. Το ίδιο ισχύει στα εξτρέμ με Τάνκο, Γκαρσία, Μαχαίρα και Αλμπάνη.

Επίσης, ολίγον τι ειρωνικό να λες ότι πρέπει να έχεις ένα παίκτη που παίζει σε μια θέση συγκεκριμένη και να μην προσπαθείς να τον βάλεις να παίξει αλλού,όταν εσύ ο ίδιος αύριο και στην... Συνέχεια προηγούμενη θητεία σου έβαζες τον Μάνταλο όλη την ώρα εξτρέμ (και όχι μόνο αυτόν )...

REFEREE_21 - 14/1/2021 03:07

Ρε θύελλα ο Νανοπουλος μίλησε η ο Χιμένεθ ;

Αυτο ακριβώς είπε, οτι πρεπει να έχεις δυο παίχτες σε καθε θέση και οχι να βαζεις άλλον σε θέση που δεν του ταιριάζει για να την καλύψεις γιατι αυτο έκανε με τον Μάνταλο εκτιμώντας οτι απο το οποιο εξτρέμ αυτος θα έπαιζε (και έπαιζε) καλύτερα.

Επίσης με τον κακο σχεδιασμό τίθεται θέμα εκτός του οτι κάποιος παίζει σε θέση που δεν του αρμόζει... Συνέχεια ελλείψει κανονικού τέτοιου (πχ εξτρέμ) αλλα και γιατι κάποιοι παιρνουν την θέση στο σπίτι οχι λογω της αξίας τους αλλα επειδη δεν υπάρχει ανάλογου επιπέδου δεύτερος παίχτης για αυτην.

inzaghi9 - 13/1/2021 23:53

Την χρονιά του πρωταθλήματος είχαμε χάσει παίκτε ςμε τραυματισμούς και έιχε αλλάξει το πλάνο, χρειάστηκαν αλχημείες. Όλες οι ομάδες αναγκάζονται σε κάποια ματς να αλλάξουν θέση σε παίκτες, αλλά τον Λιβάγια (που τον ξέχασες) δε μπορεί να τον προγραμματίζεις για αριστερό χαφ/εξτρέμ όλης της χρονιάς συνειδητά και όχι από ανάγκη. Νομίζω το μεγαλύτερο λάθος του Καρέρα ήταν αυτό...

gertinho21 - 13/1/2021 18:50

α καλα, αφου δεν ειχε εξτρεμ ο ανθρωπος τοτε ασχετα αν επεμενε και ζητουσε κ αναγκαστικα εβαζε μπακασετα, γκαλο , λοπες κ μασουντ(μανταλος τραυματιας). τι ηθελες να κανει να κατεβει με 9 επειδη δεν ειχε 2 παικτες στη φυσικη τους θεση?

Thyella21 - 13/1/2021 19:42

Είχε Τρινστασον στον οποίο δεν έδωσε ευκαιρία και μάλιστα μετά ο παίκτης στις επόμενες ομάδες του τα πήγε εξαιρετικά και το χειρότερο ήταν το Γενάρη που έψαχνε για αντί Μάνταλο τον οποίο έβαζε εξτρέμ πριν τραυματιστεί και κατέληξε να πάρει Μασούντ αντί για κανονικό εξτρέμ , βάζοντας και τον Ιρανό στα αριστερά

ioannis91121 - 13/1/2021 19:03

Γιατι ειχε κανεναν αλλο? Ειχαμε τρια δεκαρια Λιβαγια, Μπακασετα, Μανταλο και φτερο μονο αλμπανη(μπογε δεν μιλαω συνεχεια τραυματιας ηταν) . Τι να κανει ο άνθρωπος οποιους ειχε εβαζε...

Old_School_Teacher - 14/1/2021 02:22

Ζήτα μεταγραφές επιτέλους ή ξεκουβάλα....

Βαράτε από κάτω οι προσωπολάγνοι

Τίποτα πάνω από την ΑΕΚ.

ling - 13/1/2021 19:05

Αγαπητοί συνενωσιτες, διαβάζοντας τις δηλώσεις αυθόρμητα μου ήρθαν στο μυαλό κάποιες σκέψεις:

α. Το καλοκαίρι όλοι μας ζητούσαμε παραμονή Αραούχο με μικρότερο ποσό από την προβλεπόμενη ρήτρα ή άλλο φορ από το πάνω ράφι. Μάλιστα, η πλειοψηφία από μας στο σάιτ χαρακτήρισε τίμιο μεν αλλά όχι μπαμ τον Καρίμ. Υποθέτω ότι είχαμε στο μυαλό μας τη αναγκαιότητα ή τη δυνατότητα εναλλαγής συστημάτων: 443 / 4231 / 352.... Συνέχεια

β. Η πλειονότητα από μας κατατάσσει τον Λιβαγια ως δεύτερο φορ στο 4411.


γ. Λυπάμαι που το λέω, στενοχωριέμαι όσο και εσείς που σας στενοχωρω με αυτό που θα πω, ο Μανόλο πάντα έχει μια μπηχτη για κάθε προκάτοχό του (Μπάγεβιτς, Κετσπάγια - Μοράις, Ουζουνίδη). Δεν ισχυρίζομαι ότι έχει άδικο, αλλά ΟΚ, χειρισου το θέμα δυσαρέσκειας του Καρίμ, χωρίς να αφήσεις να αιωρείται η υπόνοια ότι κάποιος είναι περιττός, ζημιά παρά όφελος θα είναι.


ΥΓ. Είμαι αυτονόητο ότι θεωρώ τον Μανόλο πολύ καλό προπονητή και μαέστρο στο διάβασμα ομάδων και στην ψυχολογική διαχείριση!

Old_School_Teacher - 14/1/2021 02:17

Έλα ρε αδερφέ, φοβάσαι να πεις την αλήθεια για τον Χιμένεθ;

mixalis_f - 13/1/2021 23:08

Ενημερωτικά για θέμα που έμμεσος άπτεται των παλιότερων σχεδιασμών, την φιλοσοφία χτισίματος και την στρατηγική εκμετάλλευσης και ανύψωσης των περιουσιακών στοιχείων – ποδοσφαιριστών, τέσσερα γκολ ο Γιακουμάκης σήμερα..

mavros_aetos - 13/1/2021 23:41

Πως γινεται αυτο να φευγουν απο μας οι παικτες μας και απο μονιμοι παγκίτες να πηγαίνουν εξω και να γίνονται σε δυο μηνες πρωτοι σκορερ ειναι ανεξηγητο!! Και δεν μιλαμε για καμμια Μολδαβία η κανένα Κόσσοβο, για Ολανδία και Τουρκία μιλάμε.

greg-eva - 13/1/2021 23:28

Ας αφήσουμε τον Μανόλη να δουλέψει. Όπως είπε ...έγινε ΑΕΚ...δεν ήταν και από προχτές . Έχει κάθε δικαίωμα και του το στερήσαμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο .Έχει την ποιο καθαρή ματιά από όλους.Ότι και να γίνει αύριο.

Dani21zigolo - 13/1/2021 21:57

Εγώ προτιμώ Μάνταλο από το Βαλμποπεφτουλη .Ο Πέτρος κάνει δουλειά στην ΑΕΚ οποίος δε το βλέπει έχει εμπάθεια Υπάρχουν και καλύτεροι άμα τα σκάσεις αλλα έχουμε άλλες προτεραιότητες.Ενας κούκος δε φέρνει την άνοιξη κατά τη γνώμη μου για να μπούμε στην Αγία Σοφία θέλουμε 5 παικταραδες σε άλλες θεσεις

Aeksalamis123 - 13/1/2021 23:00

'' Υπάρχουν και καλύτεροι άμα τα σκάσεις ''... Προφανώς φίλε... Όταν δεν τα σκας δίνεις 650 χιλιάρικα και έχεις Μάνταλο. Αλλιώς δίνεις 1,5 εκ. τον χρόνο και παίρνεις τον Γάλλο... Αλήθεια, έχεις υπόψιν σου την καριέρα του;

R21_AEK - 13/1/2021 22:18

Αφου προτιμας τον Μανταλο απο τον Βαλμπουενα νομιζω μπορεις απο σημερα να σταματησεις να παρακολουθεις ποδοσφαιρο ουτε για πλακα δεν τα λεμε αυτα.

sid21 - 13/1/2021 21:43

Ο παοκ πήρε ουάρντα για να παίζει πίσω από το φορ. δηλαδή ο Μάνταλος είναι χειρότερος από αυτόν?

Νομίζω ότι είναι πολύ καλύτερος ο Πέτρος.

R21_AEK - 13/1/2021 22:23

Ο Ουαρντα ειναι πιο επιθετικογενης ο Μανταλος ειναι πιο κεντρωος αλλα αυτη τη στιγμη ο Ουαρντα φαινεται καλυτερος πιο αερινος,γρηγορος πραγματικα μεγαλο προβλημα για τους αντιπαλους.

Manos_AEK21 - 13/1/2021 22:00

Με νίκη αύριο μέσα στα σκουλήκια πιάνουμε την 2η θέση και μπορούμε να έχουμε ελπίδες για την 1η θέση για το πρωτάθλημα γιατί έχουμε και τα πλεϊοφ... Σίγουρα η ομάδα μας θα βελτιώνεται και με 3 πολύ καλές μεταγραφές όπως δεξι μπακ - στόπερ και τερματοφυλακας θα έχουμε ελπίδες για 1η θέση και κατάκτηση του κυπέλλου Ελλάδος.....

R21_AEK - 13/1/2021 21:59

Βλεποντας τον Οσφπ σημερα και ειδικα στο 1 ημιχρονο διαπιστωσα για ακομη μια φορα οτι εχει πολυ καλη ομαδα και πολυ καλες μοναδες και προπονητη και σκεφτομαι οτι αν κρατουσαμε τον Μανολο το 18 ή 19 και με καποιες ποιοτικες προσθηκες η ομαδα αυτη τη στιγμη θα ηταν στο ιδιο επιπεδο με τον Οσφπ και θα ειμασταν διεκδικητες του τιτλου.Δυστυχως εγινε η ανοησια αλλαξαμε 4 προπονητες και καταληξαμε σ αυτον που μας ξαναεκανε ομαδα και μας εφερε το πρωταθλημα μετα απο τοσα χρονια.

John3299 - 13/1/2021 21:23

ΑΣΧΕΤΟ!!!!!ΜΑ ΠΟΣΟ ΚΟΛΟΦΑΡΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ(Ο ΠΑΝΟΣ ΒΟΓΛΗΣ ΝΕΟΣ) ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΗΣΕΙ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ ΜΕ 1 ΚΟΡΝΕΡ ΠΗΡΕ Χ.

evo21 - 13/1/2021 21:54

Γιαυτο κλειδωνεις παντα το 2-0.

John87 - 13/1/2021 20:07

Μπορεί να φτιάξει την ομάδα....από Ισπανία είναι χίλια χρόνια μπροστά στο ποδόσφαιρο....Όμως θα τον φάμε λαχανο δεν θα τον αφήσουμε σε χλωρό κλαρί ...άμα βγάλει και του χρόνου θα είναι θαύμα..θα τον διώξουμε και θα τον φέρουμε μετά από κάνα δυο χρόνια πάλι...με μαντολο Λιβάγια έφυγε με μανταλο Λιβάγια ήρθε με μανταλο Λιβάγια θα ξαναφύγει χαχχαχαχαχαχ

chimikos50 - 13/1/2021 21:54

Μιας που προφητεύεις θα μου πεις κ έξι αριθμούς από το 1 ως 49.

Manos_AEK21 - 13/1/2021 20:41

Ο ποίο πιστός στρατιώτης της ΑΕΚ μας ο Μανολο που είναι της ισπανικής σχολής της ισπανικής νοοτροπίας ποδοσφαίρου μπορεί να μας φτιάξει με την στήριξη του Τίγρη μια ΑΕΚ πρωταθλητισμου για τον υπέροχο ναό την Αγία Σοφία.....

Όλοι οι ΑΕΚτζηδες θα πρέπει να είναι ενωμένοι για το καλύτερο για την ΑΕΚαρα μας!!

leon9 - 13/1/2021 21:52

Πάτερ ἡμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς,


ἁγιασθήτω τὸ ὄνομά σου.


Ἐλθέτω ἡ βασιλεία σου.... Συνέχεια

Γενηθήτω τὸ θέλημά σου, ὡς ἐν οὐρανῷ, καὶ ἐπὶ τῆς γῆς.

taxidiaris_21 - 13/1/2021 21:25

Οι γαύροι ήρθαν Χ στο μεταξύ τους. Ευκαιρία ΑΕΚΑΡΑ μου να τους πλησιάσουμε. Πάμε να σκισουμε τα ασπόνδυλα!!!

leon9 - 13/1/2021 21:50

παιξε πρωτα το μισο απο αυτο που παιζουν οι δυο γαύροι και μετα διεκδικεις και στην βαθμολογια

sasdragongr - 13/1/2021 20:37

Για όλους τους Κλοπ του πληκτρολογίου και τους Γκουαρντιόλα των γηπέδων.

Η ιστορία της ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια λέει πως το 2017 μας έβγαλε Ευρώπη και το 2018, με δικό του σχεδιασμό και δική του προετοιμασία, πήραμε πρωτάθλημα και παίξαμε Ευρώπη (αήττητοι). Με όλους τους άλλους μετά από αυτόν, που έκαναν σχεδιασμό και προετοιμασία και που η Διοίκηση τους στήριξε με παίκτες, άντε να μην πω τί πήραμε, γιατί θα το κόψει ο Κετσετζόγλου.

chimikos50 - 13/1/2021 21:50

Συμπλήρωσε πως αυτοί που τον αντικατέστησαν προκρίθηκαν με την κεκτημένη ταχύτητα της δικής του προηγούμενης ομάδας. Κι ο Κωστένογλου παρά λίγο να κάνει το θαύμα στην Τουρκία με την ομάδα Μανόλο.

leon9 - 13/1/2021 21:47

μπραβο Μανολο το πιασες το προβλημα με το που ηρθες. Εχουμε πολλους επιθετικους! Δωσε Τανκοβιτς Καριμ Γκαρσια και φερε 3 αμυντικους να δεσει η ομαδα !!!

Ρε τί άλλο θα διαβάσουμε σε αυτη την ομαδα πια

Cocco Bill - 13/1/2021 21:43

Του Χιμένεθ δεν του άρεσε ο σχεδιασμός και το ότι βρέθηκε η ΑΕΚ με ένα κανονικό εξτρέμ (Λιβάι), ένα που παίζει και εκεί (Τανκο) και ένα που έβγαλε ο Καρέρα (Μαχαίρας) και ένα που υπήρχε και τον θυμόταν αραιά και που και αυτός (Αλμπάνη). Βέβαια αν έχεις τις τους Μάνταλο και Λιβάγια να παίζουν εκεί, τι να τον κάνεις τον Λιβάι. Τεσπά δίνω λίγο χρόνο στον Χιμένεθ να κουνήσει καλά το κεφάλι του μπας και καταλάβει ότι τέρμα τα παπατζιλίκια, έχει πλέον το υλικό να παίξει κανονικό ποδόσφαιρο. Το ίδιο... Συνέχεια πιστεύω ότι θα κάνει και ο Τίγρης, αν δει ότι ο Ισπανός είναι στον κόσμο, θα υπάρξει η συνήθης εξέλιξη, ο Ισπανός θα γυρίσει σπίτι του και θα περιμένει πότε θα απολύσει η ΑΕΚ τον προπονητή της για να ξανάρθει. Ξεκαθαρίζω ότι αυτά περί unfair είναι μπούρδες. Αν ο Ισπανός κατηγορούσε τον σχεδιασμό για το ότι δεν αντικαταστάθηκε επάξια ο Βράνιες ή γιατί δεν ήρθε δεξιός μπακ από το καλοκαίρι θα ήμουν μαζί του. Αλλά βλέπω το κόλλημα με τον Μάνταλο και τον Λιβάγια, που σώνει και καλά πρέπει να χωρέσει τον ένα ή τον άλλο στην 11αδα και μου ανάβουν τα λαμπάκια. Αν ο Μάνταλος δεν χωράει στο κέντρο, να κάτσει στον πάγκο, το ίδιο και ο Λιβάγια που κακώς υπολογίζεται ακόμη, είναι φανερό ότι είναι αλλού το μυαλό και έτσι και αλλιώς και αυτός μόνο πίσω από τον επιθετικό μπορεί να είναι χρήσιμος, εκεί δηλαδή που παίζει συνήθως ο Μάνταλος.

Thana21 - 13/1/2021 21:41

Το λογικό είπε ο Μανόλο.Έχει τρεις επιθετικούς πρωτοκλασάτους θεωρητικά και στο 4-3-3 μπορεί να παίζει ένας.Τι σχεδιασμό έκανε ο Καρέρα και με ευθύνη Ίβιτς-Μελισσανίδη όσον αφορά την επίθεση έχοντας Ανσαριφάρντ-Λιβάγια-Ολιβέιρα;Που έβαζε αριστερό εξτρέμ έναν δεύτερο επιθετικό όπως είναι ο Λιβάγια;Το ποιος αξίζει να παίζει βασικός στο 4-3-3 το βλέπει και ενα παιδι πεντάχρονο.ο Ανσαριφάρντ.Μανόλο σε πιστεύουμε αλλά πίεσε καταστάσεις να σου φέρουν παίχτες.Την πρώτη φορά... Συνέχεια πέτυχε όταν ήρθε στα μισά της σεζόν αλλά του έφεραν και Αραούχο βράνιες.Πίεσε Μανόλο για παίχτες μην συμβιβάζεσαι εύκολα.

vasko93 - 13/1/2021 21:36

"εγώ προσωπικά με βάσει τον σχεδιασμό που έχει γίνει, δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ απόλυτα. Βέβαια αυτός που τον έκανε ίσως συμφωνούσε."

Όχι Μανολο ούτε αυτός συμφωνούσε...

Και ούτε και συ συμφωνείς άλλα τι να κάνεις από την ανεργία καλύτερα ο συμβιβασμός..

aekara_jason - 13/1/2021 21:36

Λοιπόν αδέρφια, αύριο κερδίζουμε και πλησιάζουμε 9 βαθμούς από την κορυφή. και δεν ζητάω κάτι άλλο. Παρά μόνο μια γκέλα λιγότερη από τον γαύρο. Δλδ να πάμε στα πλέι οφ με διαφορά μικρότερη των 8 βαθμών και εκεί να καταφέρουμε να τον φτάσουμε. ΠΑΜΕ ΑΕΚΑΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ

Thanosst - 13/1/2021 20:52

Κατ αρχας πιστευω πως ειναι unfair αυτη η δηλωση τοσο ως προς τον προηγουμενο προπονητη αλλα και προς ΙβΙτς.Φαντασου π.χ να βγουν και αυτοι να δηλωσουν κακως κειμενα που συναντησαν ,δεν οδηγει πουθενα αυτο.

Κατα δεύτερον οι κινησεις που εγιναν απο Ιβιτς εγιναν με βαση τη μη ανανεωση Λιβαγια -Ολιβειρα ,οι οποιοι ειτε θα εφευγαν τον Γεναρη(κατι που δεν φαινεται) είτε το καλοκαιρι.Δεν θα έπρπεε η ΑΕΚ να... Συνέχεια αναπληρωσει το κενο με παικτες που δεδομενα εχουν προσφέρει ως τωρα;Θα επρεπε δλδ να μην καναμε τιποτα και να περιμεναμε να φυγουν και να τρεχουμε; Σύμφωνα με την ως τωρα λογικη της διοικησης ,θα επρεπε να ειχαν παραγκωνιστει και να υπαρχουν στα ακρα Τανκοβιτς,Γκαρσια με Μαχαιρα και Αλμπανη σαν αλλαγες τους. Καριμ μπροστα .Το γεγονος οτι υπολογιζει ακομα στους Λιβαγια-Ολιβειρα δεν βαραινει τον Καρερα και τον Ιβιτς αλλα την επιλογη της διοικησης να μην κλεισει το θεμα.Η αποψη μου λοιπον ειναι πως ειναι λαθος προσεγγιση ειδικα οταν λεμε πως το προβλημα ειναι η αμυνα και οι προσθηκες της, να εμφανιζουμε και προβλημα στην επιθεση.

Texas_Jack21 - 13/1/2021 21:33

Πολύ καλά τα είπε ο Μανόλο, τόσο ως προς τις βλακείες του Ίβιτς που γέμισε την ομάδα σαπάκια, όσο και για τον Καρέρα για τη αγύμναστη και χωρίς συνοχή (σκορποχώρι) ομάδα που παρουσίασε. Νομίζω ότι έβαλε σωστά τα πράγματα στη θέση τους.

barlos71 - 13/1/2021 21:32

Πες τα Μανόλο. Μη μασάς πουθενά. Αν αποτύχεις ή σε φάνε καλύτερα να γίνει με τον τρόπο σου.

enotita - 13/1/2021 21:19

συγγνωμη τι ειπε λαθος ο χιμενεθ; οταν τα δυο πιο βαρια σου συμβολαια επισκιαζονται απο ενα σεντερφορ των μισων χρηματων ε κατι δεν εκανες καλα.Με τα λεφτα αυτα θα ειχες φτιαξει τον αξονα με παικταρα σεντερμπακ παικταρα στο κεντρο που μας χρειαζεται κι ενα σεντερφορ τον καριμ με καποιο μικρο φερελπι απο πισω.

Manos_AEK21 - 13/1/2021 20:39

Κερδίστε τα σκουλήκια αύριο με 0-1 όπως ξέρεις εσύ Μανολο...

Πιστευω ότι Όχι Μανταλος αριστερά.. Τανκοβιτς αριστερά καλύτερα δεν θα είναι;;

R21_AEK - 13/1/2021 18:53

Θες ενα παιχτη που να κανει την διαφορα στη θεση του Μανταλου και ειναι στυλ Βαλμπουενα πας και παιρνεις αυτον.https://www.aek365.org/a-764232/h-atalanta-den-paraxwrei-ton-gkome-se-amesh-antagwnistria-th.htm

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 13/1/2021 20:37

Τι, δεν ειναι στυλ Βαλμπουενα ο πετρομανταλος;;;;; :))

R21_AEK - 13/1/2021 21:02

Οσο συνεχιζει η ΑΕΚ με τον Πετρο στην 11αδα βασικο αναντικαταστατο προκοπη δεν θα δουμε .Βλεπω το Παοκ-Οσφπ και καταλαβαινω ποια ειναι η διαφορα μας αυτους τους δυο οτι εχουν καλυτερους παιχτες πιο ταχυδυναμικους κι εμεις εχουμε κολλησει στους αργους.

Texas_Jack21 - 13/1/2021 21:36

Ο Πετράν θα μπει άξιος αρχηγός στην Αγιά Σοφιά.

Byzantinos1025 - 13/1/2021 20:19

Αγαπητέ Μανόλο καλή επιτυχία αύριο με τον σκώληκα και εντελώς φιλικά τα παρακάτω.Δεν αποτελεί συμβολή στην φυγή προς τα εμπρός το να ξύνουμε πληγές του παρελθόντος.Φυσικά και δεν συμφωνείς με τον σχεδιασμό,έχεις άλλη οπτική,σεβαστή,αλλά αυτό κράτα το για τον ευατό σου.Δεν προσφέρεις κάτι παρά πάσες για να συνεχίζεται η εσωστρέφεια και η αβεβαιότητα σε κάποιους παίκτες.Θα μπορούσε κάποιος να γράψει τα αντίθετα για τον περυσινό σχεδιασμό αλλά αυτό είναι που πρέπει να... Συνέχεια αποφύγουμε.Βοήθησε μας να πάμε μπροστά.Αυτά με απεριόριστη εκτίμηση.

MikraAsia1924 - 13/1/2021 20:05

Να ρωτήσω κατι οσο πιο ηρεμα και ειλικρινά. Εχουμε φαει τις πικρες του αιωνα ειδικα φετος.Οι κινήσεις δεν ειναι και θεαματικές ως τωρα πχ εφυγε ο Καρερα οκ εφυγε ο Ιβιτς και ηρθε ο Κονε δεν πανηγυριστηκε κι ολας. Αυτο ομως που γίνεται αυτο το διάστημα ξεπερναει τα ορια. Ολοι κοσμος δημοσιογράφοι εδω και μηνες γραφουν για την αμυνα και το τερμα. Αντι να βγει η διοικηση και να ενημερωσει να ηρεμησει τον κοσμο. Προσπαθούμε αυτες κι αυτες τις θεσεις καιγόμαστε κανουμε οτι... Συνέχεια μπορουμε κτλ να ενημερωσει. Εδω βλεπουμε μονο διαψεύσεις παει ο μισός Γεναρης που τον περιμεναμε ως λύτρωση, ο Λαλα εχει 200 εκατ.νο Τουντορ 700 εκ. Και συν της αλλης διώχνουμε και αμυντικους. Πχ από ότι ειχαμε λεγαμε ας δοκιμάσουμε λιγες αγωνιστικές Χνιντ Νεντε μήπως και βγει να το δουμε ..παει ο Χνιντ παει ο Βασιλο παει ο Παουλινιο και εξαρτιομαστε απο τον Τσιγκρινσκι τον Σβαρνα και τον Ινσουα.Ειναι σοβαρα πραγματα αυτα? Πραγματικα πόσο γραμμένο τον εχετε το κοσμο?

tomblack11 - 13/1/2021 20:04

Χνιντ, Ολιβέιρα, Μαχαιρας. Νομίζω ο πρωτος αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία. Ο δεύτερος φαίνεται να έχει την συμπάθεια του Μανόλο. Ακατανόητο. Ο τρίτος πρεπει να παρει παιχνιδια. Αν όχι τώρα ποτε;

MikraAsia1924 - 13/1/2021 19:53

Μανολο οκ αλλα κοιτα να δουμε και λιγο Μαχαιρα επισης αφου εχεις τοσους επιθετικους και εξτρεμ και το παραδέχεσαι δεν νομίζω οτι χρειάζεται να βλεπουμε Μανταλο αριστερα. Επισης να σταματησει να βαραει τα στημένα και τελος αφου δεν εχεις αμυντικούς βαλε αυτους που εχεις και αν ειναι να τους πουλήσουμε τους πουλαμε. Δεν εχουμε την πολυτέλεια μεχρι να παρουμε αλλους να πεταμε Βασιλο,Παουλινιο,Χνιντ έτσι γιατι ΘΑ τους διώξουμε.... Συνέχεια
Ενα πολυ σοβαρο πρόβλημα ειναι οτι εκτος απο Μπαρκα σοβαρα λεφτα ακομη δεν εχουμε παρει απο πουθενα.Ολα αυτα τα χρονια όλο και καποιοι ειχαν αξια Μπακασετας εφυγε για ψιχουλα και η αξια του πηγε θεο, Γιοχανσον Λαζαρος τωρα Λιβαγια κτλ Δειτε το αυτο δεν χρειάζεται να φτανουμε στο 6μηνο πριν το τελος για να δουμε αν θα κρατήσουμε τους παιχτες ειδικα οταν πας εσοδα εξοδα. Βεβαια αυτο προϋποθέτει να κρατήσεις κι εναν προπονητη κι εναν τεχνικο διευθυντή ωστε να συνεννοηθεις και να σχεδιάσεις. Εδω οι σχεδιασμοί γίνονται το πρωι και το απόγευμα αλλάζουν

Nsarafis - 13/1/2021 19:52

Ένα μόνο με χάλασε, ότι μπορεί λέει να χάσουμε κάποιους παίχτες στον δρόμο... Ελπίζω όχι τον Γκαρσία.. Έχει επενδύσει το κλαμπ σε αυτόν

MikraAsia1924 - 13/1/2021 19:42

Αραγε αμα ερθει ο Τουντορ και βαλει κανα γκολ στον Ολυμπιακο θα πει ο Θαναηλακης Ο ΤΟΥΝΤΟΡ ΓΚΟΟΛ.. Δύσκολο ε? Εν τω μεταξύ τι Τουντορ ποιος Τιούντορ γιατι Τουντορ

KASTORIAAEK21 - 13/1/2021 18:02

Ας ελπίσουμε να μην εννοεί κακό σχεδιασμό την απόκτηση πραγματικών εξτρέμ όπως ο ΓΚΑΡΣΙΑ...

badnemesis40 - 13/1/2021 19:20

Δεν ξέρω, μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά μαλλον πάει να αποδομησει Καριμ και Γκαρσία

afev - 13/1/2021 19:48

Τι ειναι αυτα που γραφεις ρε φιλε; Και στο τελος η γνωστη ατακα μακαρι να βγω ψευτης..

Stratonian75 - 13/1/2021 18:17

Ρε αδερφέ τι είναι αυτά που λες; Διάβασε τη συνέντευξη. Αυτό καταλαβαίνεις; Λέει ξεκάθαρα δύο πράγματα. Αν έχουμε σκοπό να παίξουμε 4-3-3 τότε δεν θα έπρεπε να έχουμε 3 πρωτοκλασάτους φορ δηλαδη Νέλσον, Καρίμ και Μάρκο (τον Μάρκο εκεί τον θέλει και όχι ως εξτρέμ) και δεύτερο να μην κάνουμε πα ίκτες να παίζουν σε λάθος θέση. Ο Μανόλο με την εμπειρία του στην ομάδα είναι ο πλέον κατάλληλος να δημιουργήσει τη νέα μεγάλη ΑΕΚ. ΜΟΝΟ ΣΤΗΡΙΞΗ σε αυτόν τον άνθρωπο

KASTORIAAEK21 - 13/1/2021 19:29

Άκουσα πολύ καλά την συνέντευξη και θεωρώ ότι έφερε ως παράδειγμα τους επιθετικούς και είπα ελπίζω να μην αναφέρετε στα εξτρέμ γιατί αντικειμενικά με ΜΑΝΟΛΟ είδαμε πολλές φορές παίχτες στα εξτρέμ που ήταν δεκαριά, μακάρι να είναι λάθος

R21_AEK - 13/1/2021 18:47

Αυτο ακριβως η τριτη επιλογη Φορ πρεπει να ειναι ενας πιτσιρικας με ταλεντο που δεν θα γκρινιαζει οτι καθεται στον παγκο ειναι παραλογο να εχεις 3 πρωτοκλασσατα Φορ εκτος αν ο ενας απ αυτους μπορει να αγωνιστει και εξτρεμ οποτε μπορεις να τον βαζεις κι εκει και σε καποια παιχνιδια για να παιρνει λεπτα συμμετοχης ενω εμεις εχουμε 3 Φορ καθαρα για μεσα στην περιοχη.

Mike 94 - 13/1/2021 18:34

Επιθετικούς λέει ο άνθρωπος. Έχει δύο που είναι για πρώτοι ενώ παίζει με έναν και έχει και έναν τρίτο που δεν θα παίξει ποτέ. Μπορεί να βάζει και τον Λιβαγια στους επιθετικούς και να διαφωνεί που έπαιζε αριστερά.. δεν είναι χαζός ο άνθρωπος. Εξτρέμ ζήτησε πριν φύγει.. το θέμα που λέει είναι ότι έχει τόσους παίκτες στο ίδιο ή σε κοντινό επίπεδο και δεν μπορεί να είναι όλοι ικανοποιημένοι. Αυτό εισπράττω εγώ.. ο Μανόλο ξέρει να κάνει σχεδιασμό και το έχουμε δει.

R21_AEK - 13/1/2021 18:43

Λογικα ο Λιβαγια θα φυγει πιο πολυ θελει τον Ολιβειρα ο Μανολο γιατι ειναι πιο μαχητης και κανει καλο πρεσινγκ οπως το εκανε και ο Αραουχο.Ο Λιβαγια ειναι τεμπελακος και μισοπνευμονακιας το 18 πολλες φορες δεν τον ξεκινουσε και τον εβαζε στο 2 ημιχρονο γι αυτο ακριβως τον λογο.

R21_AEK - 13/1/2021 18:19

Οχι βεβαια αφου το 19 ειχε πει στον Μελ οτι η ομαδα χρειαζεται εξτρεμ για να γινει καλυτερη.Ο σχεδιασμος εννοειται οτι δεν ηταν καλος γιατι μετα το 18 η ΑΕΚ παει κοντρα στην ποδοσφαιρικη λογικη.Αμα διαβασεις την συνεντευξη λεει.Αν είναι να παίζεις 4-3-3 γιατί να χρειάζεσαι τόσους επιθετικούς; Θα πρέπει δυο από τους επιθετικούς σου να μείνουν στον πάγκο.Η ΑΕΚ αυτη τη στιγμη εχει 3 επιθετικους που και οι τρεις μπορουν να ειναι βασικοι Λιβαγια,Καριμ και Ολιβειρα οποτε σου λεει... Συνέχεια ο 1 απο τους 3 ειναι αχρειαστος γιατι αναγκαζεσαι να εχεις δυο παιχτες τοσο καλους εξω ενω το 18 ειχε τον Αραουχο,Λιβαγια και Γιακουμακη σαν τριτη επιλογη που λες οκ και τον Λιβαγια τον ειχε χρησιμοποιησει και αρκετες φορες ως ακραιο.

Ricardo_Kaka - 13/1/2021 18:12

Έχω την εντύπωση προς το παρόν τουλάχιστον ότι δεν τον έχει σε εκτίμηση , μακάρι να πέσω έξω

AEKara1821 - 13/1/2021 19:18

Α ρε Μανωλη ΑΕΚΑΡΑ...

agabak - 13/1/2021 18:33

Πιστεύω πως επειδή με το Μανολο ο Λιβαγια έπαιζε πίσω από το φορ εννοεί ουσιαστικά ότι έχει για τη μια θέση φορ Καρίμ, Ολιβέιρα και Λιβαγια με αποτέλεσμα να αναγκάζεται να χωρέσει το Μάρκο στα εξτρέμ όπως τον υπολόγιζε ο Καρερα. Εξάλλου όλοι θυμόμαστε πως επι Μανολο ο Μάρκο έπαιζε ελεύθερος πίσω από το φορ. Βέβαια τότε υπήρχε και ο τραυματισμός Μάνταλου όποτε επανέρχεται και το μακροχρόνιο ερώτημα αν χωράνε Μάρκο και Πέτρος στην ίδια ενδεκάδα ή θα έπρεπε να αλλάζει ο ένας... Συνέχεια τον άλλο....

Mike 94 - 13/1/2021 19:18

Ο Μανόλο δεν τους βάζει μαζί.. ήδη δηλαδή

Ricardo_Kaka - 13/1/2021 18:09

Ελεύθερος ο Αλεϊξ Γκαρσία , που νομίζω θα μας βγει κ καλά οικονομικά και ξέρει ποδόσφαιρο κάτι που μας λείπει από τα χαφ. Εγώ προσωπικά έχω βαρεθεί να βλέπω τον Κρίστισιτς να είναι κυκλοθυμικός στην αποδοσή του. Τώρα για τα προβλήματα στην άμυνα κουράσαμε , κοροϊδεύουν τόσο καιρό με τα ονόματα και στο τέλος αν έρθει ο Κότσιρας ευχαριστώ τίγρη θα λέμε.

EyeOfEagle - 13/1/2021 19:15

Χρειαζεται ενας παικτης για την θεση του Μανταλου, να αποκτησει και ανταγωνισμο και εδω και 2 ημερες ειναι ελευθερος!

R21_AEK - 13/1/2021 18:52

Τι κασε εχει αυτος?

kostis______K - 13/1/2021 19:15

Μακάρι να τον αφήσουν να δουλέψει όπως θέλει αυτή τη φορά και να του φέρουν και κανένα παίχτη απο το πάνω ράφι...

evo21 - 13/1/2021 19:06

Εγω ενα πραγμα θα ελεγα Μανολο αν ημουν στη θεση σου,

Οτι αφησα τον κοσμο της ΑΕΚ με πλατυ Χαμόγελο

Και τώρα που ξαναγυρισα τον βλεπω πικραμενο

Και θα κανουμε τα παντα μαζι με τη διοίκηση

Για να τους δω να χαμογελουν ξανα. Τίποτα αλλο.

EyeOfEagle - 13/1/2021 19:06

"Το βασικό είναι να έχεις δυο παίκτες σε κάθε θέση και όχι να ψάχνεις αν μπορεί ένας παίκτης να παίξει σε άλλη θέση εκτός της δικής του"


Και το πετυχαινεις αυτο διωχνοντας τον Βασιλαν και βαζοντας τον.... Σβαρνα στην θεση του που ουτε την δικια του θεση δεν ξερει καλα καλα?

ling - 13/1/2021 19:05

Αγαπητοί συνενωσιτες, διαβάζοντας τις δηλώσεις αυθόρμητα μου ήρθαν στο μυαλό κάποιες σκέψεις:

α. Το καλοκαίρι όλοι μας ζητούσαμε παραμονή Αραούχο με μικρότερο ποσό από την προβλεπόμενη ρήτρα ή άλλο φορ από το πάνω ράφι. Μάλιστα, η πλειοψηφία από μας στο σάιτ χαρακτήρισε τίμιο μεν αλλά όχι μπαμ τον Καρίμ. Υποθέτω ότι είχαμε στο μυαλό μας τη αναγκαιότητα ή τη δυνατότητα εναλλαγής συστημάτων: 443 / 4231 / 352.... Συνέχεια

β. Η πλειονότητα από μας κατατάσσει τον Λιβαγια ως δεύτερο φορ στο 4411.


γ. Λυπάμαι που το λέω, στενοχωριέμαι όσο και εσείς που σας στενοχωρω με αυτό που θα πω, ο Μανόλο πάντα έχει μια μπηχτη για κάθε προκάτοχό του (Μπάγεβιτς, Κετσπάγια - Μοράις, Ουζουνίδη). Δεν ισχυρίζομαι ότι έχει άδικο, αλλά ΟΚ, χειρισου το θέμα δυσαρέσκειας του Καρίμ, χωρίς να αφήσεις να αιωρείται η υπόνοια ότι κάποιος είναι περιττός, ζημιά παρά όφελος θα είναι.


ΥΓ. Είμαι αυτονόητο ότι θεωρώ τον Μανόλο πολύ καλό προπονητή και μαέστρο στο διάβασμα ομάδων και στην ψυχολογική διαχείριση!

Mike227 - 13/1/2021 18:18

Εγώ δεν γνωρίζω προπονητική .Εκείνο όμως που είναι ορατό δια γυμνού οφθαλμού ,είναι η αναγκαιότητα για ένα γερό ξεσκαρτάρισμα που θα αφορά τουλάχιστον 11 ποδοσφαιριστές .Στην θέση τους να έλουν 11 Γιόχανσον .Δεν θέλω ακριβές και βαρύγδουπες μεταγραφές .Ούτε δεξαμενή χρημάτων διαθέτουμε ,ούτε χρέη θέλω να δημιουργήσουμε . Η ικανότητα του κ.Χιμένεθ θα είναι να μας φτιάξει μια θρυλική αρμάδα, στα πλαίσια ενός λογικού budjet όπως το 2017-2018 που την έτρεμαν όλοι οι αντίπαλοι της ,και εγώ ως οπαδός... Συνέχεια να ησυχάσει ο σβέρκος μου από σφαλιάρες από Μπέους ,Σπανούς ,Κούγιες και ...και ...και.Ζητάω πολλά;;;;;;

officer123 - 13/1/2021 18:59

Γιοχανσον ως προς την τιμή και τον επαγγελματισμο αλλά όχι ως προς την ταχύτητα φαντάζομαι να εννοείς. Αν και ένας Γιοχανσον με ταχύτητα είναι άλλη κατηγορία και άλλης αξίας, άρα μακρυά από το δικό μας μπάτζετ...

panosaekara - 13/1/2021 18:20

Δεν ξέρω αν κάνω λάθος, αλλά βλέπω μια αλλαγή (προς το καλύτερο) στις δηλώσεις του Χιμένεθ σε σχέση με τα προηγούμενα χρονια...Βλέπω ενάν Χιμένεθ πιο ορθολογικό και πιο απαιτητικό στις δηλώσεις του...Καλά κάνει για να δείξει ότι πλεον έχει απαιτήσεις και θα πρέπει να ζητήσει τους παικτες που θέλει ....Δεν είμαι φαν του Χιμένεθ αλλά μακάρι να πετύχει για το καλό της ΑΕΚ...Η ομάδα τον επέλεξε και πρεπει να στηριχθεί ....

R21_AEK - 13/1/2021 18:52

Ισως να εχει περισσοτερη υποστηριξη απο τον Μελ αυτη την φορα γιατι σιγουρα θα συζητησε μαζι του και θα του ειπε εχω αλλαξει 3 προπονητες κανε αυτο που ξερεις και ειμαι μαζι σου.Μακαρι να ειναι ετσι και ο Μελ να δωσει σ αυτον τον ανθρωπο ψηφο εμπιστοσυνης γιατι πραγματικα αγαπαει την ΑΕΚ οταν σου λεει δεν γεννηθηκα ΑΕΚ αλλα εγινα στην πορεια.Ο Μανολο ειναι αρρωστακι με την ΑΕΚ ειναι ενας απο εμας την ποναει την ομαδα με τα στραβα του και τα καλα του ενα ξερω οτι δεν κοροιδευει οπως... Συνέχεια οι προηγουμενοι που φεραμε.

MikraAsia1924 - 13/1/2021 18:49

Η ΑΕΚ εχει στο κεντρο Σιμανσκι Κριστισιτς Σιμοες Γαλανόπουλο πηρε Σακχοφ κι ειχε επισης Σαμπαναζοβιτς που περσι υπολογιζοταν. Στην επίθεση ειχε Λιβαγια Μανταλο Ολιβειρα Αλμπανη Μαχαιρα (της προέκυψε) και πηρε επισης Καριμ Γκαρσια και Τανκοβιτς . Καλοι παιχτες και οι 3 που πηρε αλλα θα το θεωρουσα λογικο να εχει αποφασισει οτι με Λιβαγια ας πουμε και Αλμπανη η Μανταλο η καποιον αλλον δεν θα προχωρήσει οποτε βρηκε ευκαιριες και τις άρπαξε για το μέλλον. Εδω ομως βλεπω... Συνέχεια ανανέωση Αλμπανη ενεργοποίηση Μαχαιρα και προτεινόμενο συμβολαιο στον Λιβαγια.

Τερματοφυλακα και αμυνα μειναμε με τους μετριους ως κακους παιχτες που ειχαμε περσι ενω χασαμε Μπαρκα Χουλτ και Βρανιες και ο Τσιγκρινσκι παιζοταν αν θα σταματήσει το ποδόσφαιρο αρα ουσιαστικά δεν υπολογιζαμε ουτε σε Τσιγκρινσκι φετος.

Αυτος ο σχεδιασμος δεν θα γινοταν ούτε στο Football Manager απο 15 χρονο.

Νοκιζω οτι θα ηταν πιο σωστο οποιος ευθύνεται για αυτό να βγει να μιλησει. Είναι ο Ιβιτς ο Μπαρμπαλιας ο Καρερα ο Μελισσανίδης οποιος κι αν ειναι.. να ζητησει συγνώμη και να πει εφυγα (πχ ο Ιβιτς) η θα το διορθώσω (Μελισσανίδης) αυτο ειναι πιο εξηγημενο οχι να εικάζουμε ολοι και οι ευθύνες να πηγαινουν παντού.

Η διόρθωση μπορεί να ειναι θα αφήσω αυτους να κανουν την δουλεια τους και δεν θα μπλεκω και στο τελος θα κριθούν ολα αλλα να το κανει κι ολας γιατι και στον Ιβιτς υποτίθεται τα κλειδια εδωσε. Αν ομως φταιει ο Ιβιτς που δεν το πιστευω απο εκτίμηση περισσότερο οχι πληροφορία να βγει ο Ιβιτς και να πει απέτυχα.

Εστω να δουμε οτι εχει εντοπιστεί το προβλημα. Δεν επιμένουμε σε εμμονές στιλ Σβαρνα Τσιγκρινσκι Μπακακη Τσιντωτα κτλ

Droit_Au_But - 13/1/2021 18:34

Ξεσπάθωσε ο Μανόλο

R21_AEK - 13/1/2021 18:33

Μανολο κανε το σχεδιασμο του καλοκαιρι μαζι με τον Προεδρο πες του τι χρειαζεται η ομαδα για να βελτιωθει και με την δικια σου προετοιμασια θα δουμε μια αλλη ΑΕΚ αυτη που ολοι θελουμε.Διωξε ολη την σαβουρα μην χαριστεις σε κανεναν δεν υπαρχει καλο παιδι εδω ποδοσφαιρικη ομαδα εχουμε και στοχους.

imodium - 13/1/2021 18:11

αν δεν ερθει καλτσιδης χλωμο τον βλεπω τον σχεδιασμο

ΕΠΟΜΕΝΟ