133 ΣΧΟΛΙΑ

Καμία σχέση με την ΑΕΚ η συνάντηση Μελισσανίδη – Καλτσίδη

Από την πλευρά του διοικητικού ηγέτη της ΑΕΚ, ξεκαθαρίζεται πως η συνάντηση του με τον ανιψιό του ομογενή επιχειρηματία Φιλάρετου Καλτσίδη, δεν είχε καμία σχέση με την ομάδα και τα διοικητικά

Καμία βάση δεν έχει το σενάριο που θέλει τη συνάντηση του Δημήτρη Μελισσανίδη με τον ανιψιό του ομογενή επιχειρηματία Φιλάρετου Καλτσίδη, να αφορά την ΑΕΚ και τα διοικητικά της ομάδας. Συγκεκριμένα, από την πλευρά του Τίγρη, αυτό που ξεκαθαρίζεται είναι πως αυτό το ραντεβού με την πλευρά Καλτσίδη δεν έχει να κάνει με τον σύλλογο. Αντίθετα, πρόκειται για μια συνάντηση που ήταν τυχαία, στα πλαίσια εντελώς άσχετης περίστασης, που έχει σχέση με την φιλική σχέση του Γιώργου Μελισσανίδη, γιου του διοικητικού ηγέτη της ΑΕΚ, με τον ανιψιό του επιχειρηματία. Όσον αφορά τον Καλτσίδη και το σενάριο εμπλοκής του στην ΑΕΚ, είναι κάτι που ακούγεται σαν σενάριο καιρό και αν κάποια στιγμή αποφασίσει να εμπλακεί στα διοικητικά της κιτρινόμαυρης ΠΑΕ, τότε η οικογένεια του ομογενή επιχειρηματία θα το έβλεπε ως μια καλή προοπτική. Αυτό όμως που ξεκαθαρίζεται, είναι πως δεν υπάρχει τούτη την ώρα κάτι με τον Καλτσίδη και η συνάντηση του με τον Δημήτρη Μελισσανίδη, επαναλαμβάνομε, δεν αφορούσε τα διοικητικά της ομάδας…


Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Cocco Bill - 9/1/2021 18:27

Πολύ φοβάμαι ότι ο Τίγρης από την αρχή είχε σκοπό να χτίσει το γήπεδο και μετά να φύγει. Αν αυτό συμβεί, θα είναι τραγικό, ακόμη και αν αναλάβει ισχυρός παράγοντας, γιατί όλοι ξέρουμε πως λειτουργεί το Ελληνικό ποδόσφαιρο και πως έπαιρνε η συμμορία το πρωτάθλημα και βέβαια μην φαντάζεστε ότι ο Καλτσίδης και ο κάθε Καλτσίδης έχει σκοπό να ξοδεύει τα λεφτά του, για να παίρνει η ΑΕΚ το πρωτάθλημα. Και να μπει θα το δει σαν επιχείρηση, αν δει ότι μπαίνει μέσα, μπορεί και να την... Συνέχεια αφήσει να φαληρίσει, όπως πχ έκανε ο Παππάς. Ο οποίος Παππάς έχει μεγαλύτερη οικονομική επιφάνεια και από τον Τίγρη και από τον Μαρινάκη, δεν ήταν τίποτα πραγματικά γι αυτόν να πλήρωνε τα χρέη του και να έδινε την ΠΑΕ καθαρή στον Τίγρη, δεν το έκανε όμως, όπως το είχε κάνει ο Πόλυς Χατζηιωάννου πριν φύγει. Προτίμησε να αφήσει την ομάδα στην μοίρα της. Το ιδανικό για μένα είναι να μείνει ο Τίγρης αρχικά και μετά ο γιος του ως ισχυρός άντρας της ΠΑΕ, αν τώρα βρουν και κάποιο συμπαίκτη, ακόμη καλύτερα. Οπότε καλό είναι να σοβαρευτούμε όλοι, εντάξει η ορίτζιναλ έκανε μια κίνηση, που δεν την λες και εντελώς λάθος, μετά από μια 3αρα σε ρυθμό περιπάτου από την συμμορία, αλλά πρώτον αυτή μπορούσε να γίνει και αλλού και δεύτερον δεν χρειάζεται άλλη γκρίνια. Η συμμορία έχει μαζί της την κυβέρνηση και ένα πολύ ισχυρό οικονομικό παράγοντα για ιδιοκτήτη και ο Παοκ ιδιοκτήτη ένα άνθρωπο που είναι στην λίστα Forbes, κάτι που δεν είχε γίνει ποτέ στο παρελθόν για ελληνική ομάδα. Δεν είναι λοιπόν τίποτα εύκολο, ούτε είναι λίγα ένα πρωτάθλημα (που είχαμε να πάρουμε 24 χρόνια), ούτε το κύπελλο, πέρα από το γήπεδο και τα προπονητικά, που είναι οι βάσεις για την ανάπτυξη της ΠΑΕ στο μέλλον. Ίβιτις-Καρέρα έπεσαν εντελώς έξω στο κομμάτι άμυνα και γι αυτό γίναμε εύκολη λεία κάθε καλής ομάδας. Πάντως πιο εύκολα βρίσκεις αμυντικούς, παρά επιθετικούς, οπότε πιστεύω ότι με 2-3 μεταγραφές τα πάντα θα αλλάξουν. Απλά να μην φορτωθούμε ένα τεράστιο συμβόλαιο, όπως το 1 εκ που ζητά ο Λιβάγια, χωρίς λόγο και το σημαντικότερο όλων. Να μην πέφτουμε στην παγίδα των εχθρών μας, με τα περί κάβουρα, νιάου κτλ, εκτός αν θέλετε να τους ακούσετε πάλι να λένε, ότι τάχα εύχονται να βρει ξανά η ΑΕΚ τον δρόμο της, για το καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου.

R21_AEK - 9/1/2021 15:43

Αυτο που ΟΛΟΙ μας θελουμε απο τον Μελ ειναι να βλεπουμε μια ΑΕΚ ανταγωνιστικη και πρωταγωνιστρια δεν λεμε να παιρνουμε καθε χρονο το πρωταθλημα αλλα να ειμαστε μεσα στους στοχους και να διεκδικουμε μεχρι το τελος κατι το οποιο τα τελευταια 3 χρονια η ομαδα δεν τον κανει αυτο ειναι ολο.Εχουν γραφτει και συμφωνω σ αυτο οτι η ομαδα χανει οπαδους και φιλαθλους οταν δεν μπορει να κερδισιε εναν τελικο κυπελλου και στα ντερμπι δεν μπορει να κερδισει.Καλο το γηπεδο και οι... Συνέχεια υποδομες αλλα χρειαζεται και καλη ομαδα για να προσελκυσεις νεους οπαδους γιατι διαβαζουμε οτι πατεραδες ΑΕΚτζηδες προσπαθουν να κρατησουν να παιδια τους να παραμεινουν ΑΕΚ καποιοι τα καταφερνουν και καποιοι δυστυχως οχι.

R21_AEK - 9/1/2021 15:20

Αυτο που ΟΛΟΙ μας θελουμε απο τον Μελ ειναι να βλεπουμε μια ΑΕΚ ανταγωνιστικη και πρωταγωνιστρια δεν λεμε να παιρνουμε καθε χρονο το πρωταθλημα αλλα να ειμαστε μεσα στους στοχους και να διεκδικουμε μεχρι το τελος κατι το οποιο τα τελευταια 3 χρονια η ομαδα δεν τον κανει αυτο ειναι ολο.Εχουν γραφτει και συμφωνω σ αυτο οτι η ομαδα χανει οπαδους και φιλαθλους οταν δεν μπορει να κερδισιε εναν τελικο κυπελλου και στα ντερμπι δεν μπορει να κερδισει.Καλο το γηπεδο και οι... Συνέχεια υποδομες αλλα χρειαζεται και καλη ομαδα για να προσελκυσεις νεους οπαδους γιατι διαβαζουμε οτι πατεραδες ΑΕΚτζηδες προσπαθουν να κρατησουν να παιδια τους να παραμεινουν ΑΕΚ καποιοι τα καταφερνουν και καποιοι δυστυχως οχι.

R21_AEK - 9/1/2021 15:09

Αυτο που ΟΛΟΙ μας θελουμε απο τον Μελ ειναι να βλεπουμε μια ΑΕΚ ανταγωνιστικη και πρωταγωνιστρια δεν λεμε να παιρνουμε καθε χρονο το πρωταθλημα αλλα να ειμαστε μεσα στους στοχους και να διεκδικουμε μεχρι το τελος κατι το οποιο τα τελευταια 3 χρονια η ομαδα δεν τον κανει αυτο ειναι ολο.Εχουν γραφτει και συμφωνω σ αυτο οτι η ομαδα χανει οπαδους και φιλαθλους οταν δεν μπορει να κερδισιε εναν τελικο κυπελλου και στα ντερμπι δεν μπορει να κερδισει.Καλο το γηπεδο και οι... Συνέχεια υποδομες αλλα χρειαζεται και καλη ομαδα για να προσελκυσεις νεους οπαδους γιατι διαβαζουμε οτι πατεραδες ΑΕΚτζηδες προσπαθουν να κρατησουν να παιδια τους να παραμεινουν ΑΕΚ καποιοι τα καταφερνουν και καποιοι δυστυχως οχι.

gregoraek - 9/1/2021 15:04

κανείς δεν είπε να φύγει. ανανέωση με σκοπό, το όραμα και οι στόχοι, να κατακτηθούν με χάραξη στρατηγικής προσαρμοσμένη στις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στο σύγχρονο ποδόσφαιρο (ασχέτως αν συμφωνούμε με αυτές τις συνθήκες ή όχι)

Επίσης να προσθέσω ότι η ΑΕΚ είναι σύλλογος και οι σύλλογοι δεν έχουν αφεντικά όπως οι εταιρείες. έχουν προέδρους που σκοπός τους είναι να διοικούν για το καλό του συλλόγου και οτιδήποτε άλλο... Συνέχεια περιλαμβάνει την ευρεία αυτή έννοια.

Το αποφασίζω και διατάσσω χωρίς να συμβουλεύομαι κανέναν και για όλα να φταίνε όλοι οι υπόλοιποι επειδή εγώ βάζω τα φράγκα, αυτή η φιλοσοφία έχει πεθάνει προ πολλού.

ακόμη και ο χοντρός έχει έναν γενικό διευθυντή και έναν τεχνικό διευθυντή που αυτοί χαράζουν τη στρατηγική και ότι άλλο χρειάζεται για να επιτευχθούν οι στόχοι της διοίκησης (κοινώς του προέδρου) και λογοδοτούν σε αυτόν. όλοι οι υπόλοιποι λογοδοτούν σε αυτούς τους δύο.

σε άλλη περίπτωση δε βλέπω το λόγω να χρειάζεται κριτική για την πορεία της ομάδας κάθε χρονιά

θα έχουμε βολευτεί όλοι με το να τερματίζουμε τρίτο τέταρτοι...

1kitrinopistoli - 9/1/2021 14:33

Σίγουρα ο Μελισσανίδης έχει προσφέρει πολλά άλλα να του κάνεις κριτική για το 25-3 και τους 4 χαμένους τελικούς είναι παράλογο?

Aeksalamis123 - 9/1/2021 13:53

Ο Μελισσανίδης , ασχολούμενος επί οκταετία με την μεγαλύτερη επένδυση του συλλόγου στην ιστορία του δεν πρόκειται να τα παρατήσει για κάποιες διαμαρτυρίες. Το θέμα είναι αυτή η επένδυση να αξιοποιηθεί μετά το πέρας της με άλλες επενδύσεις διότι το γήπεδο είναι ένα μέσο για να φτάσεις στους τίτλους. Πολύ σημαντικό μέσο αλλά μέσο. Και ως γνωστόν τους μεγάλους συλλόγους τους τρέφουν οι τίτλοι...αποκλειστικά...

onlyaek1 - 9/1/2021 12:45

Η κατάντια αυτής της ομάδος είναι να την διοικούν Δημητρελοι Αδαμιδιδες και Μακαροι να την χρεώνουν 40 μύρια σε κουταλάκια κ πιρούνια

jsofron - 8/1/2021 23:25

Εεεε ρε αδαμιδιδες και Δημητρέλους που θελουμε , ενας άνθρωπος μετα το μπαρλο ήρθε να μεγαλώσει και να εγγυηθεί το μέλλον του συλλόγου ( γήπεδο χωρίς χρέη / ιδιόκτητο προπονητικό κέντρο επιπέδου Real Madrid ) και παμε ολοι μας με την γκρίνια μας και την κακομοιριά μας και παμε να τον φτάσουμε στον αμήν να τα παρατήσει και να φύγει ...λες και ο Μελισσανίδης ειναι απο τους ανθρώπους που του αρέσει να χάνει ...ετσι όμως ειναι , το 2018 που δεν το αξίζαμε να το πάρουμε ολοι τρέξαμε , τωρα στα δύσκολα... Συνέχεια ανεβάζουμε πανο . Ανοίξτε το μυαλό σας και δέστε τι γινετε γύρω μας σε μια δύσκολη συγκυρία απο όλες τις απόψεις , και ο πιστολέρο που έβαλε λεφτά τι κάνει ; Ουτε γήπεδο φτιάχνει ουτε κανένα προπονητικό επιπέδου σπατων ... αυτό που εχουμε χάσει απο τους προγόνους μας ειναι η ενότητα και ομοψυχία που διέκρινε αυτή την ομάδα γι αυτό την και κατάντησε να παιζουμε στην Γ εθνική , αλλα δυστηχως ξεχνάμε πολυ εύκολα .... μακάρι όλο αυτό να μην μας βγει σε πολυ κακό και να συνεχίζουμε απο του χρόνου να υπερηφανευόμαστε για το μεγαλούργημα της Αγίας Σοφιας ..

stef1970 - 9/1/2021 12:10

έχεις απόλυτο δίκαιο σε ότι γράφεις, εκτός για τον τίτλο του 2018.

τέτοια γρίνια δεν άκουσε ούτε η ομάδα Νικολαΐδη, που έβαλε την ΑΕΚ στο άρθρο 99 μηδενίζοντας ουσιαστικά τα χρέη και στο τέλος την παράτησε με καινούργια χρέη 40-50 εκ. ευρώ.

έχουμε έναν άνθρωπο δυνατό οικονομικά, δυνατό στο παρασκήνιο, που αγαπάει την ΑΕΚ, αποτελεί εγγύηση για την ομάδα, σε όλα τα επίπεδα και με την γκρίνια μας θα τον διώξουμε...... Συνέχεια
πολυτελή γραφεία, υπερσύγχρονο προπονητικό, γήπεδο, 1 πρωτάθλημα, 1 κύπελλο, ομίλους Τ.Λ. και όλα αυτά με μια ομάδα οικονομικά νοικοκυρεμένη και αυτάρκης...

άλλο να θέλω μεταγραφές και άλλο να τα μηδενίζω όλα. με το πανό που ανάρτησε η ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ αυτό έκανε ουσιαστικά, γράφοντας ότι αυτός που διοικεί την ομάδα ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ την ΑΕΚ και την έκανε ΙΩΝΙΚΟ...

κάτι που περαν του ότι είναι ψέμα, είναι και ντροπή και μόνο που γράφτηκε. για έναν άνθρωπο που τόσα πρόσφερε και προσφέρει στην ΑΕΚ.

να δω τι θα πουν, αν τυχόν σηκωθεί και φύγει ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ και έρθουν τίποτα πρόεδροι και ιδιοκτήτες σαν τους προηγούμενους... γιατί μια φορά το έκαναν στις εκλογές του 2004...για να μην ξεχνιόμαστε...

george_perak - 9/1/2021 10:31

Συμφωνώ σχεδόν σε όλα εκτός ότι δεν αξίζαμε το πρωτάθλημα του 2018

barlos71 - 9/1/2021 11:48

Δεν μας αρέσει ο Τίγρης τώρα...τι άλλο θα ακούσουμε...αν δεν ήταν ο Τίγρης θα σηκώνετε τα πανό σε κανά ζαχαροπλαστείο...κανονιστείτε να φύγει να κλαίμε με μαύρο δάκρυ...

garatzia - 9/1/2021 00:50

Σοβαρά τώρα, καθόμαστε και ανοίγουμε μια συζήτηση που ξεκινά από μια εφημερίδα που πρόσκειται στον ολυμπιακό. Νομίζω δεν καταλαβαίνουμε το έργο του Μελισσανιδη πόσο σημαντικό είναι για το μέλλον της ΑΕΚ. Μια ομάδα με χωρίς χρέη με ιδιόκτητο γήπεδο χωρίς δάνεια και βάρη και ένα σύγχρονο προπονητικό κέντρο έχει όλο το μέλλον δικό της. Σίγουρα γίνανε λάθη αλλα αυτά που πετύχαμε από την επιστροφή και μετά είναι πολλά και βάση για το μέλλον.

Teodoros21 - 8/1/2021 23:28

Όσο δεν έρχονται τίτλοι η μουρμούρα θα μεγαλώνει η ΑΕΚ δεν είναι μόνο ιδέα είναι και επιτυχίες και χαρές και λύπες όχι μόνο λύπες

victor21R - 8/1/2021 23:59

Δεν ειναι μονο οι τιτλοι φιλε μου. Αλλωστε τα ειπαμε. Κανενας δεν απαιτησε απο τον Μελισσανιδη σερι τιτλων τουλαχιστον μεχρι να μπουμε στην Αγια Σοφια. Ειναι η ολη μιζερια που αποπνεει η ΠΑΕ . Οσο μερακι και κιμπαριλίκι εχει βαλει στο γηπεδο αλλη τοση μιζερια και τσαπατσουλιά εχει το αγωνιστικο τμημα. Μεχρι και οι φανελες μας μιζερες ειναι απο το 2018 και μετα...

RBaggio - 9/1/2021 13:05

Απλά αν και γω έχω γκρινιάξει για το χάλι της ομάδας, ο Μελισσανιδης βς τώρα δεν έχει αθετήσει το λόγο του. Ομάδα υποσχέθηκε μετά το γήπεδο. Και διαιτησίες της δεκαετίας δεν έχουμε δει επί εποχής του(μόνο στα σπόρια κατά μας αλλά στην Ελλάδα είμαστε). Από την άλλη άλλο η καλοπροαιρετη κριτική για τα μεγάλα σαφώς λάθη στο αγωνιστικό , κι άλλο η αχαριστία, και οι παράλογες απαιτήσεις.... Συνέχεια
Πανό "δεν είμαστε Ιωνικός" για ομάδα με προτζεκτ που θα απογειώσει το πρεστιζ της τα επόμενα χρόνια, και θα φέρει και τον καλό τον παίχτη που θα δει υποδομές που θα τον κάνουν καλύτερο κι όχι να κολλήσει ένσημα, το λες και υπερβολικό. Να βαλει κι αυτός λίγο νερό στο κρασί του, είναι η δυναμική μιας τέτοιας ομάδας που γεννά προσδοκίες και πίεση, και να βγαίνει να μιλάει στον κόσμο. Το να τσακωνομαστε μεταξύ μας μόνο κακό θα μας κάνει.

elgreco - 9/1/2021 12:42

Οι φανέλες για πρώτη φορά σου δώσανε σοβαρά έσοδα. Είσαι οφσάιντ κι για πρώτη φορά στα χρονικά περνεις και κόκκινη κάρτα για οφσάιντ.

Iptamenos_11 - 8/1/2021 23:44

Ναι η ΑΕΚ είναι ιδέα και οι ιδέες δεν πεθαίνουν, Ναι σε λίγο κλείνουμε 100 χρόνια ζωής, Ναι πάντα θα υπάρχουν αεκτζήδες να βοηθάνε και άλλες ρομαντικές ιστορίες.

Δυστυχώς ή ευτυχώς αυτή την εποχή, χωρίς πρόεδρο που βάζει χρήματα, δεν πας πουθενά. Το πείραμα μαζεύω 100,000 φιλάθλους που ο καθένας βάζει 100-200 ευρώ τον χρόνο, απέτυχε παταγωδώς. Σκεφτείτε λοιπόν αν φύγει ο Μελ, οτι μπορεί να είμαστε μια όμορφη ιδέα 100 ετών που βολοδεύρνει στην Β για μερικά... Συνέχεια χρόνια.....

Aekara_Jo4 - 8/1/2021 23:28

Υπομονή , ενότητα και η όποια κριτική να γίνεται με αγάπη και σεβασμό ως μέλη της ΙΔΙΑΣ οικογένειας, γιατί στόχος της πρέπει να είναι να κάνουμε κάποιον καλύτερο από ότι είναι και όχι να τον απαξιωσουμε. Ο πρόεδρος είναι η εγγυήτρια δύναμη της επόμενης μέρας και ταυτόχρονα η αιτία για το ότι ασχολούμαστε μόνο με την όντως κακή αγωνιστική κατάσταση ,για την οποία είναι σίγουρο ότι θα γίνουν τα αναγκαία εν ευθέτω χρόνο.... Συνέχεια
Μη δίνουμε χαρά σε αυτούς που μας θέλουν διχασμενους και οι οποίοι γνωρίζουν ότι όποτε ο οργανισμός μας ήταν ενωμένος σε όλα τα επίπεδα μεγαλούργησε.

FULLtisAEK - 8/1/2021 22:51

Βλέπω μια ανησυχία από τους συνενωσίτες εδω.Εχουμε πάθει πολλά με την έλευση της νέας χιλιετίας και δικαιως έχουμε γίνει επιφυλακτικοι σε οποιαδήποτε αλλαγή, σκεφτόμαστε ότι υπάρχουν και χειρότερα και πολύ χειρότερα

Ομως δε καταλαβαίνω αυτή την προσωπολατρεια. Είτε για τον Μελ είτε για τον Μπαγιεβιτς είτε για οποιονδήποτε ευεργέτησε την ομάδα. Είμαστε ένα σωματείο 100 χρόνων. Από την ίδρυση του μέχρι σήμερα... Συνέχεια εχει περάσει πολλά στάδια και φάσεις, έχει επιβιώσει έχει προβάλει τα ιδανικά της. Πράγματι οι ιδέες δε πεθαίνουν. Τρέμω στην ιδέα ότι θα προσκολληθουμε σε πρόσωπα που δε θα μπορούν να αναπληρώθουν. Η ΑΕΚ είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από οποιονδήποτε Μελ, Ντούσαν, Ντεμη, Μπαρλο. Μεγαλοι όλοι αυτοί και πολλοί άλλοι, αλλά όχι μεγαλύτεροι από τη ΑΕΚ την ίδια.

Θα ήθελα η ομάδα να προχωρήσει, να ακολουθήσει την εποχή της. Γνώμη μου είναι ότι η υπάρχουσα κατάσταση μπορεί να προσφέρει μια σταθερότητα αλλά την κρατάει σταθερά στο 1992-96...Δε την οδηγεί προς τα μπροστά. Λιγο πολύ το αντιλαμβάνεται και ο Μελ αυτό. Για αυτό θέλει συμπαίκτη . Μόνος του δεν μπορεί να πάει ομάδα εκεί που και ο ίδιος θα ήθελε. Εμείς ακόμα μιλάμε για τον Σαβεφσκι και τον Κασαπη. Καιρός να δημιουργήσουμε καινούργια πρότυπα.

afev - 8/1/2021 23:27

Φιλε πραγματι η ΑΕΚ ειναι ιδεα..Ωραια αυτα που γραφεις, ρομαντικα... Αλλα οπως αντιλμβανεσαι ολα τα υλοποιουν ανθρωποι... Η ιδεα μονη της δεν πορευεται. Πεσαμε στην Βεθνικη.. ποιος το πιστευε αυτο; Mεγαλες ομαδες χαθηκαν για χρονια απο τον χαρτη.

Και μπορει η ΑΕΚ να ειναι μεγαλυτερη απο ολα τα προσωπα που ανεφερες, αλλα χωρις την συνδρομη τους θα ηταν κενο γραμμα.... Συνέχεια
Για να μην πλατιαζω. Ο Μελισσανιδης εχει συνδεσει το ονομα του με 3 απο τα 12 πρωταθληματα μας...

Τωρα το συνδεει με την ανεγερση του ναου μας κανοντας ενα ονειρο πραγματικοτητα.

Δεν ξερω αυριο μπορει να εμφανιστει ενας κροισος και να μας κανει υπερομαδα.... αν και ρεαλιστικα ειναι λιγο δυσκολο.

Συμπερασμα ..αυτη την στιγμη ειναι οτι καλυτερο υπαρχει. Κριτικη βεβαια για το αγωνιστικο ας του κανουμε ενα βουνο.. Αλλα οι υπερβολες που ειδαμε ειναι αδικες

Sotious21 - 8/1/2021 23:18

Και στην Γ εθνική ιδέα ήταν φίλε. Αλλά ήταν στην Γ.

evo21 - 8/1/2021 23:26

Αμα φοβασαι την Γ και εισαι ευχαριστημενος με 3-4 θεση για να υπάρχεις, ζητώ που καηκαμε.

Εγω δε θελω με τη καμμια καν να σκεφτώ οτι θα φυγει καποια μερα εκτος ΑΕΚ ο τίγρης, ομως κάνε ομάδα, σε ευχαριστώ για τον ΝΑΟ σε ευχαριστω Μελισσανίδη.

Manos_AEK21 - 8/1/2021 23:12

Να κάνετε τον σταυρο σας και να λέτε και ευχαριστώ που υπάρχει ο Τίγρης στην ΑΕΚ γιατί διαφορετικά ακόμα στα χωράφια θα ήταν η ΑΕΚ χωρίς μέλλον...

Κατά την γνώμη μου θα ήταν πολύ έντιμο από πλευράς της Original21 να βγάλει μια ανακοίνωση και να ζητήσει συγγνώμη από τον Κύριο Δημήτρη Μελισσανιδη... Αυτό που ενόχλησε πάρα πολύ από την Original21 είναι ότι μπήκε μέσα στον ναό για διαμαρτυρία...... Συνέχεια
Θα μπορούσε η Original21 να την κάνει αυτήν την διαμαρτυρία και εκτός γηπέδου......

Εάν κάνει πως φύγει ο Κύριος Δημήτρης Μελισσανιδης από την ΑΕΚ να ξέρετε όλοι ότι θα καταστραφεί όλο το οικοδόμημα ΑΕΚ διότι μαζί με τον Κύριο Μελισσανιδη θα φύγουν μαζί του και οι φίλοι του Μάκης Αγγελόπουλος και Σταμάτης Παπασταματης......

evo21 - 8/1/2021 23:21

Η ουσία ειναι οτι η Original 21 Ζητησε παιχταραδες, ομαδαρα για την ΑΕΚαρα. Αυτη ειναι η ουσια, ειπε κατι κακο; δεν θέλετε ομαδαρα την ΑΕΚ;

Ασε το που διαμαρτυρηθηκαν, εκτος και αν σας βολευει για να κρυφτεί αυτο που Ζητηθηκε.

Manos_AEK21 - 8/1/2021 23:51

Όλοι θέλουμε παιχταράδες και ομαδαρα πρωταθλητισμου την ΑΕΚ αλλά όχι έτσι με αυτόν τον τρόπο διαμαρτυρία...

Θα σου άρεσε εσένα να ερχόμουν χύμα μέσα στο σπίτι σου που με τόσο πολύ κόπο και χρήμα το έχεις φτιάξει και να βάφω με σπρέι στους τοίχους του σπιτιού σου λόγια διαμαρτυρίας προς εσένα......

evo21 - 9/1/2021 00:01

Ποιανου ειναι το γηπεδο; ρε φιλε περναω απο κει καθε μερα και ακουω τις ζητηκραυγες και τα συνθηματα μας , εκει μεγαλωσαμε.

demis5185 - 9/1/2021 01:44

Με όλο το σεβασμό, δεν στέκουν αυτά που λες.. Το γήπεδο ανήκει στην ΑΕΚ, σ αυτή την ιδέα, μακριά από πρόσωπα και μάζες. Δεν επιτρέπεται κάνεις να το σπιλώνει, απαγορεύεται οποιαδήποτε μορφή ασέβειας. Επίσης απαγορεύεται η Original των τελευταίων 20 χρόνων να αντιπροσωπεύει οτιδήποτε έχει να κάνει με το λαό της ΑΕΚ, παρά μόνο να προσπαθεί για τα επόμενα 20 χρόνια να επιτύχει τη συγχώρεση όλων των υπολοιπων αγνών φιλάθλων και οπαδών. Δεν χρειαζόμαστε εκπροσώπους, συντονιστές, η... Συνέχεια πολιτικούς. Επίσης, last but not least, το χειρότερο είναι ότι δεν εκφράζει την πλειοψηφία των φιλάθλων μας αυτή η κίνηση.

evo21 - 9/1/2021 02:48

Μα γιαυτο παμε στο πεταλο , για να τρως πατατακια με την ησυχια σου Κυριε Αμολυντε Αγνε και Ιερε φιλε μου. Αγαπα την ΑΕΚ με οποιο τροπο θες αλλα μην προσβαλεις , διότι το αντιθετου του Αγνου οπαδου πιο ειναι; για ξερω τι ειμαι.

aek_are_for_ever - 8/1/2021 23:04

Πάτε ν' ανοίξτε ακόμα μια φορά πληγή στην ομάδα. Είμαι αρκετά μεγάλος για να ελπίζω πως θα βάλτε μυαλό γιατί σας εχω ζήσει τα τελευταία 40 χρόνια και για μια δεκαετία ....εκ των έσω. Είμαι ευτυχισμένος γιατί είδα τις ομαδάρες του Μπάρλου και του Μελισσανίδη, έζησα τη σκεπαστή και (ελπίζω) το νέο γήπεδο. Οι περισσότεροι από σας τότε ήταν αγέννητοι. Όλοι σας όμως ξεχνάτε την ιστορία των τελευταίων 25 χρόνων. Κι όποιοι ξεχνάνε την ιστορία την ξαναζούν. Εμένα ούτως ή άλλως... Συνέχεια δεν με εκπροσωπείτε όπως και την μεγάλη μάζα των φιλάθλων. Συνεχείστε να ονειρεύεστε αλλιώς την ΑΕΚ και στο τέλος θα κάνουμε ταμείο. Παρεπιπτόντως όσα dl μου βάλτε αποτελούν παράσημα.

jafer - 8/1/2021 20:06

ΤΙΓΡΗ όλοι λέγανε ότι γήπεδο στην Ν. Φιλαδέλφεια δεν γίνεται..... έγινε.

Μην μας ακούς όσο και να γκρινιάζουμε. Κάνε την ΑΕΚ αυτάρκης και μεγάλη να μην έχει ανάγκη κανέναν.

Υ.Γ. Βρείτε τα με τον Ντέμη για κάποιο πόστο στην ομάδα για να έχουμε κάποτε ΕΝΩΣΗ!

taxiss21 - 8/1/2021 22:45

Αυτό είναι μεγάλη κουβέντα. Ξέρουμε πολύ καλά ότι η ένωση τουςς θα φέρει μεγάλα πράγματα στην ομάδα.

Μακαρι να πάνε όλα καλά αληθεια. Η ομαδα είναι σε κακό φεγγάρι αγωνιστικά αλλά τα πράγματα μπορούν να διόρθωθουν.

RomanEmpire32 - 8/1/2021 22:06

Οσοι κραζουνε τον Μελισσανίδης και λένε να φυγει είναι πραγματικα φελλοί και αχάριστοι και αμα φυγει μετά θα καταλάβουν τι γλυκά.

Τίγραρε μην ακους κανέναν φτάσε την ΑΕΚΑΡΑ μας ψηλά

Σε αγαπάμε και σε στηρίζουμε.

victor21R - 8/1/2021 22:31

Εγω παντως δεν ξερω ουτε εναν που να λεει να φυγει ο Μελισσανιδης... Πως εχει δημιουργηθει αυτο το κλιμα απο το πουθενα ειναι αξιοπεριεργο... Καποιοι ψοφατε για κοντρες...

AEK_Karditsa - 8/1/2021 18:59

Εγώ λέω να φύγει να ησυχάσουμε λίγο!! Από το 2013 τέτοια διοικητική σταθερότητα δεν αντέχετε να φύγει και εγώ προσωπικά θα πάω να βρω τον Αδαμίδη ή καλύτερα τον Κούγια μη σου πω να αναστήσω τον Ψωμιάδη για να αναλάβουν αυτοί οι τιτανοτεράστιοι γιατί ήταν ωραία τότε που τρώγαμε τις φάπες και μας έλειψε.

AEK_Karditsa - 8/1/2021 22:22

Αυτοί με τα 9 dislikes και το champion league να φέρει ο Μελισσανίδης θα πουν αφού δεν πήραμε Europa δεν μετράει μια ίσος να είναι και αυτοί που κάνανε τις προσφυγές για το γήπεδο και θέλουν να λέγονται ΑΕΚΤΖΙΔΕΣ

an0nymous - 8/1/2021 20:56

στους 8 με τα dislikes τους έλειψαν οι μέρες που είδηση ήταν ότι πληρώναμε τα ενοίκια!!


8 στόκοι.. είναι και κλειστά τα σχολεία τώρα..

FughwaltZ ( Πόλη...) - 8/1/2021 21:29

an0nymous οχι τα ενοικια αν θυμασαι . Κατι δελτια αγωνα που ετρεχε ο Δημητρελος . . .

an0nymous - 8/1/2021 22:26

αμ μπράβο.. σε κάποιους έλειψαν αυτά..

FughwaltZ ( Πόλη...) - 8/1/2021 23:57

an0nymous αδερφε πλεον δεν ειναι θεμα λογικης τπτ . Ειναι θεμα νοησης . Οχι μονο για την ΑΕΚ . Παλαιοτερα ο περισσοτερος κοσμος ηταν αγραμματος και υπηρχε μια δικαιολογια . Τωρα λιγο το διαδικτυο , λιγο το πασαλημα . Ατεκμηριωτες αποψεις σπερνονται παντου . Και μονο που δεν κλειδωσε το γηπεδο και το ειχε ανοιχτο να μπουνε και να γραψουν αυτο λεει πολλα . Δε λεω οτι του ανηκει αλλα ανετα θα μπορουσε . Ουτως ή αλλως αν μαζευοτανε μια επιτροπη να παει να μιλησει μαζι του αφου υπαρχει προβλημα δε... Συνέχεια νομιζω να ελεγε οχι . Αλλα εκει να γινει ρήγμα με το ετσι γουσταρουμε . . .

CU_stin_Agia_Sofia - 8/1/2021 19:39

Δεν χρειαζεται να αναστησεις τον μακαρο φιλε.

Απλα πρεπει να τον βρεις.

Βεβαια απ την αλλη μετα δεν θα επιβιωσεις για να μας πεις που ειναι οποτε αστο

EyeOfEagle - 8/1/2021 22:20

Καλα η διάψευση ειναι τυπική να ξέρετε...

AEK 21 - 8/1/2021 22:12

Προτιμώ μια ΑΕΚ με Μελισσανίδη πρόεδρο πάρα μια ΑΕΚ που κουμάντο κάνουν οι γνωστοί άγνωστοι που κάνουν τα επεισόδια και ζητάνε και τα ρέστα και από πάνω. Πρόεδρε μην μασάς. Κάνε ότι και ο γιαννακοπουλος και διωξε τους μπαχαλακηδες από το γήπεδο

sotnik - 8/1/2021 18:20

Μετά τη φυγή του Λουκά Μπάρλου, δηλ. τα τελευταία 40 χρόνια, ο μεγαλύτερος παράγοντας και ιδανικός για την ΑΕΚ είναι ο Δημήτρης Μελισσανίδης. Ο διοικητικός ηγέτης με τα περισσότερα πρωταθλήματα στην ιστορία της ΑΕΚ. Αυτός που όταν φύγει, θα αφήσει στην ΑΕΚ και στον επόμενο ιδιοκτήτη της το καλύτερο γήπεδο, το καλύτερο προπονητικό, ιδιόκτητα γραφεία κ.ά.

Ο καθένας μπορεί να ονειρεύεται Καλτσίδη ή Αμπράμοβιτς και πακτωλό χρημάτων, αλλά ας έχει στο νου... Συνέχεια του ότι μπορεί να προκύψει και… Κοζώνης ή Σαλιαρέλης ή Αλαφούζος! Καλό είναι να ζητάμε το καλύτερο, αλλά πρωτίστως πρέπει να εκτιμούμε σωστά αυτό που έχουμε. Ειδικά εμείς οι Ενωσίτες που έχουμε καεί πολλές φορές από επίδοξους «σωτήρες», και μυαλό δεν βάζουμε!

Ελπίζω ότι ο Δημήτρης Μελισσανίδης θα μείνει για χρόνια, θα διορθώσει τα λάθη του, θα συνεχίσει το έργο του, και όταν θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου θα παραδώσει στον γιό του Γιώργο. Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι αν η οικογένεια Μελισσανίδη κρίνει ότι πρέπει να υπάρξει «συμπαίκτης» στα διοικητικά, αυτό θα γίνει με γνώμονα το καλό της ΑΕΚ.

Αυτό που δεν θέλω ούτε να σκέφτομαι είναι ο Τίγρης απηυδισμένος, όχι από την κριτική αλλά από την ισοπέδωση και την αχαριστία, να σηκωθεί και να φύγει. Γιατί είναι περίπου σίγουρο ότι θα γυρίσουμε σε εποχές που όλοι θέλουμε να ξεχάσουμε, και τότε οι περισσότεροι, και κυρίως αυτοί που και καλά «αλλιώς ονειρεύονται την ΑΕΚ», θα κλάψουν με μαύρο δάκρυ!

evo21 - 8/1/2021 22:09

Συμφωνοι ρε φιλαρακι , γραφεια κτλ , αλλα εγω στη Σκεπαστη δεν ηξερα τιποτα δεν ειχε και social media τοτε , απλα Τσιαρτας , Μπατιστα κτλ Γκολαρες και πανω στα συρματα , γιαυτο ζουσα την Κυριακη. Αυτο ειναι ΑΕΚ, Εχεις δικιο για την εξελιξη της ΑΕΚ και τις υποδομες .

manthos_p - 8/1/2021 21:49

Έγραψες φίλε !!!! Αυτή ήταν απάντηση σε όλα !!! Άντε γιατί όπως λένε οι περισσότεροι κάποιοι βλέπουν το δέντρο και όχι το δάσος.

naupigos - 8/1/2021 21:19

Να εισαι καλα φιλε !!! Σωστος !!! Καλη χρονια και εβιβα της ΑΕΚαρας μας και του Τιγρη !!!!!!

evo21 - 8/1/2021 21:11

5 xρονια εχεις Μπακακη ρε φιλαρακι ,, αυτο ειναι λαθος διαχρονικο; δε εφτιαχνε με τιποτα; δε το βλεπανε; τι;;

an0nymous - 8/1/2021 20:49

Ωραία και καλά τα είπες φίλε έτσι είναι.. υπάρχουν και 10-20 γαύροι με τα dislike τους κλασικά μη δίνεις σημασία.

tarli - 8/1/2021 20:43

Τα είπες όλα φίλε μου.

gerolykos - 8/1/2021 19:37

Ευγε και σε σενα παλικαρι μου....

aekara_trismegisth - 8/1/2021 18:54

Φιλε Sotnik προσυπογράφω απόλυτα τα οσα γράφεις !!!!!!!!!!!!!!

stef1970 - 8/1/2021 18:32

Μπράβο φίλε.

Απόλυτα σωστός σε όσα γράφεις.

Είπες τα πράγματα με το όνομα τους!

SilverCity911 - 8/1/2021 22:08

Το νέο γήπεδο της ΑΕΚ έχει ονοματεπώνυμο " ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗΣ" καλός ο «ΟΠΑΠ Αγιά Σοφία», ΑΛΛΑ στο “Δημήτρης Μελισανίδης” θα παίζει η ΑΕΚΑΡΑ αυτός είναι Πρόεδρος της ΑΕΚ δεν υπάρχει δεύτερος και ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗ. Αφήστε την γκρίνια γιατί οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν έχετε δει τίποτα ακόμα.

paRanoikos21 - 8/1/2021 22:02

Βρηκαμε θεμα τωρα να ασχολουμαστε μεχρι να βγει ο μηνας. Ρε καντε μεταγραφες ρεεεε. Στα μισα του Γεναρη κοντευουμε να φτασουμε και η ομαδα φωναζει οτι θελει δεξι μπακ, στοπερ και τερματοφυλακα. Δεν ζηταμε να σαρωσουμε ολους τους τιτλους, ουτε να ριχνουμε 10 γκολ σε καθε ματς. Μια ομαδα που να παιζει ποδοσφαιρο και να μην μας παιρνει ο υπνος καθε φορα που την βλεπουμε θελουμε.

Byzantinos1025 - 8/1/2021 22:01

Χαίρομαι απο τα σχόλια των φιλων και αδελφών,ωριμότητα και ιστορική μνήμη,η μαζικη καταδίκη των οσων έγιναν στο καμάρι της οικογένειας της ΑΕΚ,με το αχαρακτήριστο πανό,απο μια θλιβερή μειοψηφία,δίνει την καλύτερη απάντηση συους εμπνευστές του "μικραίνεις υ

Την ΑΕΚ".Πρόεδρε σε στηρίζουμε,δεν είμαστε αγνώμονες,σε ευχαριστούμε για όσα έκανες και κάνεις για την ομάδα μας,όλοι ενωμένοι πάμε για την επόμενη μέρα.

Kostasands21 - 8/1/2021 21:59

Όλως τυχαίως βγαίνουν τα παραμύθια περί φυγής τίγρη από ΜΜΕ ταμεία σε γαύρους βορρά και νότου την εποχή που η ΑΕΚ και ο Μελισσανίδης θα πάρουν την ΕΠΟ εντελώς τυχαία πάντα.....

nacho21R - 8/1/2021 21:57

προεδρε εισαι οτι πολυτιμοτερο εχουμε εισαι ο μοναδικος στον πλανητη που θα μπορουσε να σηκωσει το ναο μας,,μας εφερες πρωταθλημα μετα απο 24 χρονια ,παλι εισαι ο μοναδικος στο πλανητη που θα μπορουσε..εχεις κανεις τα λαθη σου προεδρε που ολους μας εχουν πληγωσει κ εσυ περισσοτερο πονας οπως εμεις ,,αλλα ποιος δεν κανει λαθη σε αυτη την ζωη ?στην τελικη τα σωστα σου ειναι πολλα περισσοτερα απο τα λαθη σου προεδρε ειναι πρωτη φορα στην ζωη που απολαμβανω την ομαδα μας με... Συνέχεια σταθερη διοικηση ολη μου την ζωη δεν ηξερα πως ειναι και δεν ειναι ολοι οι οπαδοι της ΑΕΚ αχαριστοι προεδρε αλλα δυστυχως σε αυτη την ομαδα οσα χρονια την παρακολουθω παντα οι λιγοτεροι η οι ελαχιστοι περναγαν το δικο τους,ευχομαι αυτην την φορα να περασει αυτο που θελει σχεδον ολος της ΑΕΚ εσενα προεδρο και δυναστεια ξανα στο σπιτι μας για πολλα χρονια

antonispm - 8/1/2021 21:56

Ο Δ.Μελισαννίδης είναι "καβούριας" (χυδαίο), είναι ανίκανος (ανιστόρητο), είναι ηττοπαθής (αστείο). Εμπιστεύομαι αυτόν που προσπάθησε όσο ο Μπάρλος. Εκτιμώ όποιον τίμια αγωνίζεται.Διαπιστώνω: Ξεχνάμε.Ελπίζω να μην ξαναζήσουμε τα ίδια.

KOKKINIA51 - 8/1/2021 21:03

Εχω ακριβως την ιδια ηλικια με τον ΜΕΛ,υπηρξαμε συμμαθητες στο Οικονομικο Γυμνασιο στην Κοκκινια και γνωριζω οσο ελαχιστοι εδω μεσα ,τι ειναι η ΑΕΚ για τον ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ. Απο τοτε ελεγε σε εμας,τους φίλους και τους συμμαθητές του το οραμα που ειχε για την ΙΔΕΑ που λεγεται ΑΕΚ,τον ακουγαμε και γελαγαμε οι περισοτεροι ειρωνικα. Τοτε ο συχωρεμενος ο ΖΩΡΑΣ ειχε μια σχολη οδηγων... Συνέχεια με το ονομα¨ΜΙΝΙ' στην πλατεια Ελευθεριας,στον ΚΟΡΥΔΑΛΟ,τα υπολοιπα ειναι γνωστα οπως γνωστο ειναι το τι εδωσε και δινει για την ΑΕΚ ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ. Φανταζομαι οτι δεν υπαρχει κανενας απο εμας που να πιστευει οτι θα κανει αποσβεση ΠΟΤΕ. Τα παιδια της ORIGINAL οταν ασκουν κριτικη ,που ειναι θεμιτο,ειναι υγιες,και απολυτα δημοκρατικο,πρεπει να ειναι ακριβοδικαιοι και αντικειμενικοι για να εχει βαση το μηνυμα της διαμαρτυριας. Νομιζω το"ΜΙΚΡΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΕΚ,και τα περι ΙΩΝΙΚΟΥ"ειναι ατυχεστατα και μη αποδεκτα απο την μεγαλη πλειοψηφια των ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ. Καλη η κριτικη της ORIGINAL, πιστευω ομως οτι θα επρεπε να εχει κανει και η ιδια η ORIGINAL αυτοκριτικη,για τα δικα της πεπραγμενα,και για το ποσο οι δικες της κινησεις εντος και εκτος γηπεδου ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ την ΑΕΚ. Ευχομαι καλη χρονια με υγεια σε ολους.

Mike 94 - 8/1/2021 21:48

Απίστευτο να περνάει ένα τέτοιο σχόλιο στα ψιλά..

AEKUNITED - 8/1/2021 21:14

Ο Μελισσανίδης είναι ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ο μεγαλύτερος παράγοντας στην σύγχρονη ιστορία της ΑΕΚ.Το πρόβλημα του είναι ότι τώρα πια δεν έχει τον Μπάγιεβιτς να του λύνει τα ζητήματα που εκείνος δεν μπορεί να ελέγξει

(αποδυτήρια,scouting,επιλογή κατάλληλων ανθρώπων στο ποδοσφαιρικό τμήμα κλπ).Αυτό είναι που πρέπει... Συνέχεια
να λυθεί για να περάσουμε στο επόμενο level,δηλαδή να βρούμε ένα νέο Ντούσαν.Εύκολο ? Τι λέτε ?

Mike227 - 8/1/2021 21:40

Σωστά το έχεις εντοπίσει το πρόβλημα.Δεύτερος Μπάγιεβιτς δεν βγαίνει.!!!!

aekbasket1 - 8/1/2021 21:39

Κατσουράνης εύκολα

victor21R - 8/1/2021 21:38

Οσο ευκολο ειναι να ξαναγυρισουμε στα 90s αλλο τοσο ειναι και να βρεις εναν νεο Μπαγεβιτς. Εχουμε 2021 παιδια , αλλες εποχες , αλλος κοσμος...

nickolasdiego - 8/1/2021 21:33

Δελλας

FughwaltZ ( Πόλη...) - 8/1/2021 21:20

Δεν ειναι θεμα προσωπολατρειας , ουτε θεμα λογικης . Ειναι πλεον βαθυ θεμα νοημοσυνης . ΑΕΚ χωρις Μελισσανιδη δε θα υπηρξε . Θα ηταν καπου χαμενη σαν τον Ηρακλη μεταξυ φθορας και αφθαρσιας . Αν δεν αρεσει σε καποιους η ΑΛΗΘΕΙΑ ας αρεσκεται στο ΨΕΜΑ . Μερικοι ειστε μικροι και κοιτατε την επιφανεια . Πριν μερικα χρονια , όταν πραγματικα υπήρχε μίκρυνση του ονοματος της ομαδας με κατι Αδαμοδημητελους να εχουν χασει τη μπαλα και να κλαιμε που βλεπαμε την ομαδα στη Γ ' εθνικη , ναι... Συνέχεια τοτε η ΑΕΚ μικραινε επικινδυνα . Οχι η ΙΔΕΑ ΑΕΚ , αλλα το αγωνιστικο προφιλ της ομαδας Ο ανθρωπος που ονομαζεται Μελισσανιδης πηρε την ομαδα και τη συνεχεια την ξερουμε ολοι . Ζητησε ΥΠΟΜΟΝΗ . Εχετε ? Κλαψομ@@νες μου ? Εχετε? Μαλλον ΟΧΙ . Το χειροτερο δεινο της ανθρωποτητας κατ εμε δεν ειναι ο πολεμος . Ειναι η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ που συνηθως προερχεται απο τη ΛΕΙΨΗ ΜΝΗΜΗ . Κακο πραγμα να ξεχναμε . . . Μελισσανιδη η ΑΕΚ δεν ειναι η ORIGINAL . ORIGINAL ειναι ο κάθε ΑΕΚτζης οπως και εσυ . Επειδη μια μεριδα οπαδων εχουνε προβλημα ,δε σημαινει οτι ο καθε απανταχου ΑΕΚτζης εχει προβλημα και ψαχνει εξηλαστηρια θυματα αριστερα και δεξια ειτε αυτα ονομαζονται Καρερα , Μελισσανιδης ή Ιβιτς . Ολοι κανουν λαθη . Εχετε υπομονη ρε ? Να γίνει το γηπεδό και η ομαδα να χτιζεται χρονο με το χρονο . Τι θελετε ? Ανοιγματα οπως αλλες εποχες που ειδαμε τα αποτελεσματα τους ? Ναι ολοι ειμαστε απογοητευμενοι απο λαθη που εγιναν στην οργανωση της ομαδας αλλα μεχρι εκει . Αυτο το οιδιποδειο να βγαζουμε τα ματια μας μονοι μας με ξεπερναει . Σκεφτειτε πριν γραψετε τη μπουρδα σας . Πριν κατηγορησετε ατομα που οντως εχουν προσφερει και εχουν τη δυνατοτητα να προσφερουν κι αλλα . Ο ανθρωπος ζητησε υπομονη . Εχουμε ?

Chris21chris - 8/1/2021 21:06

Σε ένα υποθετικό σενάριο που ο Μελ στραβωνει κ σταματάει τα έργα για το γήπεδο κ το προπονητικό κ παρατάει την ομάδα στην τύχη της.. πόσες κωλοτουμπες κ παρακάλια λέτε να είχαμε από όλους αυτούς που τώρα τον κράζουν?

enotita - 8/1/2021 20:14

λοιπον μετα το 3-0 ο εχων τα μισα ΜΜΕ βρηκε ευκαιρια να σπειρει τη διχονοια στην ομαδα.τσιμπησε και η original και δημιουργηθηκε θεμα. Τωρα που παιρνουμε την ΕΠΟ τωρα θελουν να διαλυθουμε μονοι μας και τσιμπαμε.Τι να πω.

ismael_amaliada - 8/1/2021 21:00

το έχεις πιάσει το νόημα φίλε.ετσι ακριβός είναι αλλά δεν θέλουν να το καταλάβουν.για τα μάτια της επο γίνονται όλα γιαυτό έχουν σκυλιασι .

enotita - 8/1/2021 21:35

δυστυχως μεγαλωσαμε, φαγαμε τα μουτρα μας και κατανοουμε πως παιζεται το παιχνιδι στο ελλαντα. σε τρυπιο κουβα ενας χαζος μονο ριχνει χρημα.Πρωτα καβατζωνεις οτι δε θα σε απαυτωσουνε και μετα παιρνεις και τα παικτρονια να σε εχουνε στη μοναδικη θεση του cl απο το 22 εως το 25. Ο αλλος ξερει οτι θα χασει τις εκλογες εχει ομως τη κυβερνηση τωρα. Μια γυρα στα μμε του τον τελευταιο χρονο και το βλεπεις.Δεν ειναι δα και κανα μυστικο.

isimerinos - 8/1/2021 19:45

Κάντε υπομονή κύριοι με τα dislikes. Σε λίγο καιρό θα πονέσετε περισσότερο. Που θα πάει, θα τελειώσει το γήπεδο . Πόσο έχει ακόμα ? 6 μήνες ; 8 ; Κάποια στιγμή θα τελειώσει και αυτή η προγραμματισμένη κίνηση ενός σοβαρού επιχειρηματία - οπαδού της ΑΕΚΑΡΑΣ. Θέλετε να μάθετε τι είχε πει στην επιτροπαρα της original όταν είχαν πάει στα γραφεία του για να τον παρακαλέσουν όταν ειμασταν με τις προεδραρες και πηγαίναμε τρένο για καταστροφή; Αφήστε καλύτερά, δεν αξίζει γιατί οι 2 κουβέντες που τους είπε... Συνέχεια έκρυβαν αλήθειες. Και είμαστε στο τώρα που αξίζει να ασχοληθεί κάποιος. Όλα θα γίνουν στην ώρα τους . ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΚΙΌΛΑΣ ΗΜΈΡΑ. Όλα θα γίνουν στην ώρα τους. Και μην νομίζετε ότι εσείς γουστάρουμε περισσότερο από εκείνον να ... κερδίζουμε τους ... γαύρους ( Ατρόμητο- αρη - μπαρόκ κτλπ) . Υπομονή όλοι μας και οι μέρες που πρέπει να έρθουν θα έρθουν σύντομα σε σπίτι δικό μας χωρίς χρωστούμενα , χωρίς υποχρεώσεις σε κανέναν π ... άντε να μην πω . Κοντά στα 50 είμαι και τα θυμάμαι ΟΛΑ. ΟΛΑ όσα περάσαμε όλοι μας με αυτήν την ομάδα που αγαπάμε. Έχουμε οργή και θέλουμε να φύγει σε νίκες. Όμως κύριοι και αγαπητοί φίλοι , Νίκες έχουμε κάθε μέρα που περνάει και προχωράει το γήπεδο με όλα τα καλά του ( ονομασίες, εταιρίες κτλπ) . Αγωνιστικά λίγο ακόμα υπομονή και θα κλαψουνε πολλές προεδρινες !!!!

an0nymous - 8/1/2021 20:54

3 στόκοι dislike σ'αυτο το ποστ.


έλα γαυράκια πάρτε δρόμο απο δω..

isimerinos - 8/1/2021 22:14

Καλησπέρα φίλε μου. Από τους 11 ποδοσφαιριστές του γηπέδου ξέρεις ποιος είναι συνήθως ο πιο τρελός; Ο πιο εγκλωβισμένος ; Είναι ο τερματοφύλακας. Γιατί παίζει στον αγώνα , νιώθει την ένταση , συμμετέχει αλλά όχι τόσο όσο θα ήθελε γιατί είναι κυρίως θεατής στα περισσότερα γεγονότα που γίνονται στο γήπεδο. Όσοι έχουν παίξει ποδόσφαιρο, γνωρίζουν τι εννοώ. Ο πιο τρελός παράγοντας από όλους στην ομάδα διοίκησης μιας ομάδας ( πραγματικης και αγνής σε συναισθήματα διοίκησης εννοώ)... Συνέχεια είναι ο πρόεδρος για τους ίδιους περίπου λόγους που προανέφερα για τον τερματοφύλακα. Ξέρεις πως νιώθει κάποιος που πληρώνει και τον κοροϊδεύουν; Ξέρεις πως νιώθει κάποιος που πληρώνει και αγοράζει άλλο από αυτό που του υποσχέθηκαν; Παλτά πολλά στην ΑΕΚ ήρθαν και έφυγαν αλλά πληρώθηκαν. Ψεύτες και φανφάρες πολλοί. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΊ. Είδατε κύριοι με τα dislikes το γήπεδο με το χορτάρι και τα χώματα και τις λάσπες και γελάγατε. Μετά είδατε εσκαφες , χώματα και ασφαλτοπανα και γελούσατε πάλι ... Είδατε το μπετό και γελούσατε πάλι . Είδατε οροφή με τέλεια κατασκευή και το πανί ήταν για γέλια λέγατε. Είδατε κατασκευές που ήταν απλός σχέδια και γίνονται πραγματικότητα και ξαφνικά αλλάξατε ποίημα. Θέλετε μήπως γαυρακια να μάθετε την αλήθεια για το Καραϊσκάκη και τον αγιοστρατητη και την alfa alfa Holding και πως ο " άγιος πρόεδρος σας " τα άλλαξε όλα σε μια νύχτα; Γαύροι , το μπετό στις κερκίδες το βλέπετε ; Σε λίγο θα γεμίσει με κίτρινα καρεκλακια. 33000 καθισμένοι οπαδοί θα είναι σε κάθε αγώνα αλλά με ένα ελάττωμα... Κάτι επάνω μας θα είναι όρθιο...και θα περιμένει να να δικαιωθεί το εγώ του. 33000 . Ούτε ένα δεν θα είναι κάτω . Γιατί είδατε και θα είσαστε αυτό που είσαστε πάντα. ΡΟΥΦ....ΝΟΙ!!! Ποιος έχει τα φρύδια να δει το πρόεδρο στα μάτια; Δεν είναι φόβος , σεβασμός είναι που από το τίποτα έγινε αυτός που είναι. Με τα χιλιάδες λάθη του !!!! Είναι κοντός με ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΝΆΣΤΗΜΑ. Ο Μπούλης είναι Μπούλης όσο ύψος και να έχει γιατί είναι βρώ...κος . Ρε κύριοι με τα dislikes ξέρετε τι είναι ΟΡΓΙΣΜΈΝΟΣ ΑΕΚΤΖΗΣ ; Στα προσεχώς θα τα δείτε... 33000 μέσα στο γήπεδο και άλλοι αμέτρητοι εκτός να χαμογελάμε στις νίκες μας . Κύριε Κετσεντογλου , κάντε ένα copy σε όλα αυτά τα μυνήματα που γράφτηκαν και στείλτε τα ξέρετε πού. Καμία φορά χρειάζεται και κάποιος να γνωρίζει τι πιστεύουν αυτοί που βλέπουν λίγο πιο καθαρά τώρα στα δύσκολα. Κύριοι dislikes υπομονή . 33000 όρθιοι... Θα δείτε την χαρά που επιθυμείτε.

an0nymous - 8/1/2021 22:29

ωραίος ρε!!!!

dikefalosaetos1924 - 8/1/2021 20:53

παει παλι καιρος να γραψω,,βεβαια οταν χρειαζεται τα ελεγα στον κετσε στον σπορτ φμ...λοιπον τωρα ομως ξεχνατε οτι αυτα που προκειται να ερθουν στος φως της δημοσιοτητας ερχονται εφοσον η ιδια δοιηκηση το επιθυμει! και δευτερον και αυτα που δεν θελει , βγαινουν απο λαθος χειρισμους!! για ολες ομως τις φορες που εχουν ανοιξει οι ασκοι του αιολου και εχουν φερει αναστατωση οι πραγματικοι υπευθυνοι ειναι αρκετοι δημοσιογραφοι δικοι μας...γτ τελος εννοειται ειμαι ευγνωμων γτ εχει... Συνέχεια προσφερει ο κ ΜΕλισσανιδης και θα συνεχιζω...γιατι απλα χωρις εκεινον χαος χαος χαος χαος,,,ΚΑΙ εαν πολλοι ονειρευοντουσαν ακομη ισως μεγαλυτερες επιτυχιες δεν τους αδικω ,,αλλα εχουν γινει και λαθη''παρολαυτα σε μια τρομακτικη κατασταση παγκοσμια πιστευατε οτι θα ειχαμε στην ουρα επενδυτες γτ ομαδα??? εκτιμηστε λιγο την κατασταση'' ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ δεν προκειται να αφησει καμμενο εδαφος γτ οποιοδηποτε μελλον και εαν υπαρξει'''' οσοοο γτ βαθιες τσεπες υπαρχουν και τα τρυπια παντζακια'' αν νομιζετε οτι εσεις θα καταφερνατε καλυτερα χτυπηστε την πορτα της AEGEAN

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ,ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΑΧΑ ΥΓΕΙΑ..

Senninha - 8/1/2021 20:44

Φύγε τίγρη σε καταλαβαίνω η αχαριστία δεν αντέχεται. Προδοσία, αφού αφήσαμε τα άθλια site να μας πείσουν ότι δεν κάνεις. Μας έπεισαν οι γραβροι ότι είσαι τσιγκούνης. Σαν τα ζώα δεν κοιτάνε και τι κάνεις αλλά κοιτάμε τι γράφουν. Κοιτάμε το δέντρο και αφήνουμε το Δάσος. Μακριά να δούμε προκοπή όπως ο παο όταν έδιωξε τον τζιγκερ. Ακόμη μια επιτυχία της original θα είναι αυτή. Μακριά γιατί η Α.Ε.Κ αξίζει αδαμιδηδες νοικοκυρηδες σαν εσένα τους λένε τσιγκουνηδες εδώ.

alex - 8/1/2021 20:35

Απορώ πως υπάρχουν νοήμονες ΑΕΚτζηδες που τσιμπάνε απο "άρθρα" της sportday!

Ειναι ο Μελισσανιδης απο τα παιδάκια που θα επιτρεψει στον βαρώνο των ΜΜΕ (και οχι μονο) να ασχολείται με κινήσεις που πιθανόν αφορούν το μέλλον της ΑΕΚ. Συνέλθετε λιγο καποιοι "ρεπόρτερ" και μη!!!!

DOC_TOR - 8/1/2021 20:28

Καλά κάνω και δεν πιστεύω τίποτα εάν δεν το διαβάσω στη live-sport.. Άντε και σε τούτο το ρημαδοsite (που το τιμάμε και μας τιμάει μια ντουζίνα χρόνια!)..

TEX21 - 8/1/2021 17:40

Μεγάλο ποσοστό φιλάθλων μας, έχει πέσει θύμα των γαύρων (βορείων και νοτίων) που σκοπό έχουν να απαξιώσουν τον Μελ. παρουσιάζοντάς τον σαν τσιγκούνη κ.λπ. ενώ ο Μαρ. και ο Σαβ. ποζάρουν σαν έχτρα λαρτζ τύποι. Είναι μεγάλη αγνωμοσύνη στον άνθρωπο που αγαπάει πραγματικά την ΑΕΚ και έκανε πραγματικότητα το αδύνατο στο θέμα του γηπέδου. Τα λάθη που έγιναν στον μεταγραφικό σχεδιασμό(κυρίως στην άμυνα) είναι ανθρώπινα και θα διορθωθούν. Πάψτε να τσιμπάτε στην σαχλή... Συνέχεια προπαγάνδα των ύπουλων γαύρων. Σε λίγους μήνες θα μπούμε στη Ν.Φ. και τότε θα δουν οι αλλόθρησκοι τι εστί αλμυρό φιστίκι...

evo21 - 8/1/2021 19:42

Αν εσυ πιστευεις οτι ειναι μπαλαρα αυτο που παιζει η ΑΕΚ τοτε ρωτα τον Ντουσαν να σου πει , οχι εμενα.

Θελουμε ομαδαρα ρε να μας φοβουνται, τι δε καταλαβαινεις;

an0nymous - 8/1/2021 20:44

Μπαλάρα δεν είναι αλλά προτεραιότητα έχουν άλλα πράγματα τώρα.. όπως το γήπεδο. Δεν με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή να δω καμιά μπαλάρα απ την ΑΕΚ.


Ας παίζει όπως στην χρονιά του πρωταθλήματος και είμαι οκ.. αλλά τότε όλος ο κόσμος ήταν ένα όχι όπως τώρα κλαίγεστε συνέχεια.

goldfinch - 8/1/2021 20:13

Όλοι ξέρουμε ότι τουλαχιστον οι επενδύσεις του χοντρού προέρχονται από το αίμα που μας επιναν τόσα χρόνια

Kostasands21 - 8/1/2021 18:33

Οι έξι με τα ντισλαικ αν είναι μάγκες να βγουν με επιχειρήματα να μας πουν γιατι δεν συμφωνούν αλλά ναι ξέχασα έχουμε και κάποιους γαύρους εδώ μέσα....

Bruno2004 - 8/1/2021 19:58

Εσυ πες μας με επιχειρηματα..τι σ αρεσει στην ομαδα τα τελευταια 3 χρονια.. Μπορουμε να πορευτουμε στο νεο γηπεδο ετσι.. Πιστευεις πως θα παρουμε πρωταθλημα μονο κ μονο επειδη θα εχουμε γηπεδο;

Bruno2004 - 8/1/2021 19:54

Ναι πραγματικα εχουμε πεσει θυμα. . αγωνιστικα ομως τα τελευταια 2-3 χρονια μας εχουν κανει γιογιο..

Bruno2004 - 8/1/2021 19:52

Ασε μας ρε φιλε..που ζεις.. Κοιταχτε ποια ειναι η πραγματικοτητα κ αφηστε της θεωριες συνωμοσίας..

besk21 - 8/1/2021 19:16

Καλησπέρα συνΑΕΚΖΗΔΕΣ

Είδαν οι γαύροι την φαγωμάρα μας και το πέταξαν το δόλωμα με τους αντικειμενικούς

και περιμένουν να πιάσει. Μην τσιμπάτε. Μαζί και οι δημοσιογράφοι που καλύπτουν το ρεπορτάζ της ΑΕΚ. Ξεχνάτε τον Μποπ τις αποστολές και τις συνεντεύξεις στους ουρανοξύστες; Όλοι δίπλα στον Πρόεδρο με τα καλά του και τα κακά του, ενωμένοι στον πόλεμο που μας κάνουν τα γραυρόσκυλα. Αυτό... Συνέχεια επιχειρούν να κάνουν τώρα. Να βγάλουν από την μέση τον Μελ. Μην μασάτε

victor21R - 8/1/2021 19:50

Αν ηταν να φευγουν οι ιδιοκτητες των ομαδων επειδη μια χουφτα οπαδοι τους σηκωσαν πανο για την κακη πορεια της ομαδας τους , τοτε δεν θα ειχε μεινει ιδιοκτητης για ιδιοκτητη σε καμια ομαδα. Ας αφησουν τα παραμυθια αυτοι που το εβγαλαν το θεμα προς τα εξω. Αν υπαρχει κατι στο μυαλο του Μελ για τα διοικητικα ( οτι και αν ειναι αυτο) σιγουρα δεν εχει να κανει με την διαμαρτυρια 200 ανθρωπων.

lios21 - 8/1/2021 19:48

Μόνο με Μελισσανίδη θα είμαστε ομάδα, έτσι και φύγει πάμε για διάλυσει !!!

kynigos1978 - 8/1/2021 19:34

Χωρίς το Μελισσανίδη γήπεδο στη ν.φιλαδελφεια δεν θα βλέπαμε ποτέ. Στο αγωνιστικό κομμάτι φέτος δεν μπορείς να του καταλογίσεις ότι δεν έδωσε λεφτά για μεταγραφές,ότι δεν είχε καλό προπονητή κ σοβαρό τεχ.διευθυντη,αλλά δεν του βγήκαν ο προπονητής κ κάποιοι παίκτες στην άμυνα + την μη ανανέωση του λιβάια,Ολιβέιρα που πιστεύω ότι έπαιξε μεγάλο ρόλο στην πτώση της ομάδας.Αυτο που θα τον κυνηγάει σαν το μεγαλύτερο λάθος που έχει κάνει στο αγωνιστικό κομμάτι είναι το 18 που δεν... Συνέχεια στήριξε τους πρωταθλητές παίκτες κ προπονητή με δυο τρεις παικταραδες ακομα για να το ξανά πάρει κ να ξανά πάρει τα λεφτά του champion(δεν μπορεί να εξηγηθεί με τι λογική,ούτε έσοδα,έξοδα γιατί θα ξανά έβγαινες champion).Ας έχουμε λίγο υπομονή ακόμα,πιστεύω το γήπεδο θα τα αλλάξει όλα.

besk21 - 8/1/2021 19:32

Υβριδικός πόλεμος. Γκεμπελικές μέθοδοι. Είναι πρώτος σε αυτά ο μπούλης

cloud - 8/1/2021 19:30

Κάποιοι νοστάλγησαν τους γιαουρτάδες.

Kost1980 - 8/1/2021 19:26

Καλησπερα αδερφια!! Περναμε μια δυσκολη χρονια σε ολα τα επιπεδα και το ποδοσφαιρο επισης. Η ΑΕΚ αλλαζει και ξαναλλαζει συνεχως μεχρι να γινει ξανα μεγαλη. Ας γινει ενα ξεσκαρταρισμα μεχρι τον ιουνιο σε παιχτες και το καλοκαιρι θα δουμε. Ας παρουμε για την ωρα μονο ενα δεξι μπακ αλλα να ειναι πολυ καλος και το καλοκαιρι( πιο πολλες επιλογες) θα δουμε για φορ , στοπερ και ενα δημιουργικο χαφ αρκει να ειναι ολοι παιχταραδες. Μεχρι τοτε και για να υπαρχει χωρος ας δειξουν οι υπολοιποι αν... Συνέχεια αξιζουν και ποιοι. Το καλοκαιρι δευτερο ξεσκαρταρισμα και η ομαδα θα μπει ετοιμη με καλη φυσικη κατασταση (βασει τεχνικου τιμ που εχουμε πλεον) και ολες οι ομαδες εχουν στο ροστερ τους παιχτες που δεν παιζουν και πρεπει να φυγουν. Υπομονη και στηριξη τιποτα αλλο. (Προσωπικα δεν αντεχω αλλους τροχαναδες, enic και αλλους)

R21_AEK - 8/1/2021 19:21

Ρεπορτερ της ΑΕΚ θελουμε συνεντευξη τυπου του Μελισσανιδη εφ ολης της υλης να ξεκαθαρισουν καποια πραματα και να πει αυτα που θελει ο Προεδρος αλλα και να του γινουν και οι ερωτησεις που πρεπει απο εσας.

NightKing21 - 8/1/2021 19:20

Οποίος σκέφτηκε να γράψει σε πανό πως ο Μελισσανίδης μικραίνει την ΑΕΚ και να το αναρτήσει στο νέο γήπεδο που χωρίς Μελισσανίδη θα ήταν όνειρο απατηλό, είναι ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ για την ΑΕΚ. Τελεία και παύλα.

Johnakos9 - 8/1/2021 19:18

Εγώ δεν λέω να φύγει ούτε ποτε έχω πει τίποτα αλλά η ομάδα τα τελευταία χρόνια έχει γίνει περίγελος μετά το πρωτάθλημα για αγωνιστικούς λόγους φυσικά όσο κι αν είναι σταθερή η διοίκηση άμα δεν εκσυγχρονιστει ο τρόπος λειτουργίας του αγωνιστικού τμήματος απλα θα χάνουμε σε γηπεδαρα....ελπίζω όχι

NightKing21 - 8/1/2021 19:17

Οποίος σκέφτηκε να γράψει σε πανό πως ο Μελισσανίδης μικραίνει την ΑΕΚ και να το αναρτήσει στο νέο γήπεδο που χωρίς Μελισσανίδη θα ήταν όνειρο απατηλό, είναι ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ για την ΑΕΚ. Τελεία και παύλα.

evo21 - 8/1/2021 19:13

Σε ευχαριστουμε απέραντα για τον ΝΑΟ, θελουμε και Τιτλους πολλους με όμορφο ποδόσφαιρο.

Αυτά.

armag21 - 8/1/2021 18:46

Ορθά η διαμαρτυρία έγινε στο Σπίτι μας, γιατί τα πρόβλημα μας πρέπει να λύνονται εντός όμως με κάκιστο περιεχόμενο διαμαρτυρίας. Κριτική πρέπει να γίνεται σε οποιαδήποτε ότι και να έχει κάνει, όμως με ΣΕΒΑΣΜΌ ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΆΝΕΙ. Όταν ξανά μπήκε ο Μελισσανίδης στην ΑΕΚ είχε πει δύο πράγματα που πολύ δεν τα θυμούνται καν. 1ον το γήπεδο θα είναι ακριβό και δεύτερον η ΑΕΚ πρέπει να είναι ανεξάρτητη από κάθε επιχειρηματία και να ζει μόνη της. Η Tottenham έφτιαξε γήπεδο 200 εκατομμύρια και... Συνέχεια χρωστάει σε τράπεζες άλλα τόσα για το νέο γήπεδο, μεταγραφές ΚΑΜΙΑ. Στην δικιά μας περίπτωση ο κόσμος ολόκληρος έχει αλλάξει οικονομικά και το γήπεδο συνεχίζεται, συνεχίζεται και η κατασκευή γηπέδου στα Σπάτα, και δεν είναι χρεωμένη η ΑΕΚ. Πανδημία? Μεταγραφές ο άλλος αν και ορισμένες κάκιστες, της έκανε. Ποιος λέει ότι δεν πρέπει να του γίνεται κριτική? Κάνεις. Όμως να σέβεσαι αυτόν που ναι μεν δεν βάζει όσα φράγκα θες βάση οικονομικής ταυτότητας του,όμως αυτός σε σήκωσε όρθιο αν και διαχειριστής είσαι όρθιος. Δεν σε γαλουχησε σε σεβάστηκε. Δεν σου είπε τι να ψηφίσεις σε σεβάστηκε. Δεν σε μαντρωσε στα όργια του Ajax, γιατί σε πίστεψε ότι δεν ήσουν εσύ. Και τι σου ζητάει Σεβασμό. Ήσουν δίπλα του και τώρα με το πανό δεν του δείχνεις σεβασμό αν και ήξερε για το πανό σε άφησε να διαμαρτυριθεις. Και τώρα ρωτώ εγώ ΕΓΩ ΤΗΝ ORIGINAL την έμαθα να ενώνει και όχι να διχάζει εσύ τι ΕΚΑΝΕΣ?

aekara_trismegisth - 8/1/2021 18:57

Μπράβο ρε armag21!!!!!!!!!!!!

newglory - 8/1/2021 18:38

Ειμαι 54 χρονών. 54 χρόνια πάντα σε αυτή την ομάδα κάτι φταίει. Την μία ο προπονητής, την άλλη ο πρόεδρος ,την άλλη το προπονητικό, την άλλη τα ζώδια κτλ.κτλ. Ξέρετε πότε άρχισε ο ακατανόμαστος να παίρνει τα πρωταθλήματα όταν σταμάτησε να γκρινιάζει για τον ηγέτη που είχε. Ασχετα αν ο ηγέτης τους τους δουλεύει . Αδέρφια μην μπαίνετε σε τρυπάκια ότι μας φταίει κάποιος. Φοβούνται και βάζουν φίδια. ¨Ολοι μαζι με τον Μελισσανίδη πρόεδρο στο νέο μας σπίτι

mrkoulis - 8/1/2021 18:30

Παιδια εγω προσωπικα ντρεπομαι πολυ σαν φιλαθλος της Αεκαρας μου για αυτο το πανο μεσα στον ναο μας , θα πρεπε ν ντρεπονται οσοι το ανεβασαν και το σκεφτηκαν εκει μεσα στον ανθρωπο που εφαγε πολεμο απο παντου και το κανε για την ομαδα μας . Μεγαλη ειρωνια , κριμα για τον μελ , εγω στην θεση του θα χα φυγει ηδη μετα απο αυτο και ας αναλαβουν αυτοι που το ανεβασαν να σωσουν ην ομαδα μετα . Σαφως και εγιναν λαθη αγωνιστικα διοικητικα αλλα αυτο το γηπεδο δεν θα το κανε κανενας αλλος για... Συνέχεια συτο δειξτε σεβασμο σαν αυτον τον τεραστιο ΑΕΚΤΖΗ και ηγετη της ομαδος.

MikraAsia1924 - 8/1/2021 18:29

Δεν νομιζω οτι η sportday πλασάρεται πλεον ως αντικειμενική είναι κατι στιλ sdna και ΠΑΟΚ. Εδω ρε παιδια στην αθωωση Μαρινακη απο αθλητικο δικαστη πρωτοσέλιδο ειχε Κατέρρευσε η Σκευωρία με την γροθιά του Μαρινακη ψηλα και ελεγε απο κατω φουλ για πρωτια κτλ. Κατέρρευσε η Σκευωρία!!! Ουτε ο πρωταθλητής τετοιο πραμα..Εξώφυλλο.. το ξαναγράφω.. γκουγκλαρεται αν θέλετε "αθωωση Μαρινακη sportday" και δειτε εικονες.. και δεν ειναι μονο αυτο κι αλλα πρωτοσελιδα...

teo72 - 8/1/2021 17:44

Νομίζω είναι προτιμότερο, η περισσότερο ενεργή παρουσία του Γιώργου μελλοντικά από τον οποιονδήποτε μεγιστάνα πιυ δεν ξέρει τίποτα από μπάλα...ως συνέταιρος ή συμπαίκτης με κάποιο ποσοστό ίσως θα ταν ιδανικό...

Aekopliktos - 8/1/2021 18:18

Συμφωνώ με την ενεργή ενασχόληση του Γιωργαρου με την ομαδα... Νέος, μορφωμένος, γαλουχηθηκε από την ιδέα της ΑΕΚ τόσα χρόνια, θα φέρει φρεσκαδα κ νέα φιλοσοφία στη διοίκηση της ΑΕΚαρας... Συνεταιρισμός με συμπαίκτη την οικ. Καλτσιδη σίγουρα καλοδεχουμενη.... Αλλα μη ξεχνάμε ότι το ποδόσφαιρο θέλει τεχνογνωσία κ ο τίγρης με όλα τα λαθη του σίγουρα την έχει, όπως κ την αγάπη του για την ΑΕΚ...

danos_1970 - 8/1/2021 18:13

εχετε κατσει να σκεφτειτε ορισμενα πραγματα ρε παιδια? 1) τοσα χρονια χωρις δικο μας γηπεδο αρα χωρις πολλα εσοδα 2)εξοδα για το νεο ναο μας 3)εξοδα για αναβαθμιση του προπονητικου κεντρου σε ευρωπαικα προτυπα 4)η ομαδα καθαρη χωρις χρεος.και ολα αυτα θα μεινουν στην ΑΕΚ μας στον ερασιτεχνη.ε ελεος δωστε στον ανθρωπο μια ανοχη.νομιζετε οτι ο χοντρος και ο ρωσσος εαν ειχαν αυτα μποστα τους τι θα εκαναν κατι καλυτερο?

Manos_AEK21 - 8/1/2021 18:04

Το ιδανικότερο για την ΑΕΚ μας... Συμπαίχτες Καλτσιδης - Μελισσανιδης...

Η οικογένεια Μελισσανιδη είναι άρρωστη με την ΑΕΚ μας και δεν πρόκειται να αφήσουν την ΑΕΚ μας τόσο εύκολα.....

n_peramos_21 - 8/1/2021 18:03

Κριτικη ασκησαμε στα κακα της ομαδας και που βρισκονται οι αιτιες..Καναμε καλοπροαιρετη κριτικη γιατι η εικονα της ομαδας δεν ειναι αρεστη πιστευω σε ολους..Δεν ειπαμε να φυγει ο Μελ ουτε τον κριναμε σαν επιχειρηματια αφου ειναι αναμφισβητητα επιτυχημενος..Απλα να φτιαχτει η ομαδα μας και να πρωταγωνιστει..Δεν ζητησαμε τον ουρανο με τα αστρα..Για την εμβελεια και το ονομα του και του/μας αρμοζει!!!

KASTORIAAEK21 - 8/1/2021 17:49

ΟΥΔΕΙΣ ΑΧΑΡΙΣΤΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ!

Αυτη ειναι η αληθεια παιδια και βαζω και τον ευατο μου μεσα γιατι πολλες φορες ασκω κριτικη στον ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ. Αλλα ας μην ξεχναμε οτι σε μια 7ετια η ομαδα καταφερε να παρει πρωταθλημα-κυπελλο-να βγει στους ομιλους τσολου και να διατηρησει το μεγαλυτερο αηττητο στο ευροπο λιγκ και το μεγαλυτερο κατορθωμα ολων να ξανα φτιαξει την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ... Συνέχεια ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ. Σιγουρα εχουν γινει πολλα λαθη τα οποια φορτωνεται ο ΤΙΓΡΗΣ αλλα στο τελος μενουν ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ και αυτες ειναι που καθοριζουν ποιοι ειμαστε. ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΕΝΣΤΑΣΗ και ειναι κατι που αντιπροσωπευει τις ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΗ Η ΑΕΚ ΜΑΣ . Ολοι ευχομαστε να βγουμε απο αυτην την αγωνιστικη κριση και να ξανα δουμε την ΕΝΩΣΗ εκει που αξιζει. ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΤΙΓΡΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ.

omiros21 - 8/1/2021 18:00

Το ξέρεις ότι ΟΛΑ όσα είπες έχουν αντίλογο και αντίθετη οπτική και ότι για κάποιους, συμπεριλαμβανομένου και εμένα, η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική, ε;;

corfaek - 8/1/2021 18:51

Άρα σύμφωνα με σένα omiros ούτε γήπεδο φτιάχνει, ούτε πρωτάθλημα, κύπελλο πήραμε, ούτε cl & el βγήκαμε! Εκτός και αν η αντίθεση σου είναι η στήριξη στην ομάδα

KASTORIAAEK21 - 8/1/2021 18:41

Εγώ μιλάω με επιχειρήματα και είπα εξαρχής ότι έχουν γίνει πολλά λάθη όπως πχ ότι δεν στηρίχθηκε η ΠΡΩΤΑΘΚΗΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ αυτά δεν αλλάζουν σε μια εποχή που όλες οι ομάδες έχουν πληγεί οικονομικά δίνει συμβόλαιο 1εκ στον λιβάγια και άλλο 1 στον Ολιβέιρα, έδωσε λεφτά για τον χνιντ όπως και για Γκαρσία. Επίσης στήριξε τον καρντοσο (αποδείχτηκε παταγωδώς αποτυχία) όπως μπορούσε και δεν του βγήκε . Όποτε αυτά τα περί κάβουρα και λοιπά εγώ τα ακούω βερεσε. Μακάρι να μπορούσε να φέρει 10... Συνέχεια παίχτες σαν τον Γκαρσία αλλά πρακτικά αυτό δεν γίνεται. Μπορείς όπως διαφωνείς να μου πεις τι θεωρείς εσύ σωστό

onlyaek1 - 8/1/2021 17:45

Ο Μελισσανιδης κατάφερε το ακατόρθωτο, αυτό που κάνεις άλλος από το 2002 δεν μπόρεσε... Κόντρα σε όλους με τον τρόπο που μόνο αυτός ήξερε έλεγε το γήπεδο θα γίνει ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα.. Βρήκε δυστυχώς απέναντί του και " αεκτζηδες" τους καθάρισε σαν αυγό... Γιγάντιο έργο που θα γιγαντωθεί η ΑΕΚ και εσείς πάλι βγάζετε χολή γι αυτόν τον άνθρωπο για 6 μήνες που δεν η ομάδα δεν βλέπετε.. Προσέχετε μόνο κάτι, κάποια στιγμή θα έρθει και ο επόμενος φοβάμαι πολύ ότι εκεί θα ζητάτε τον... Συνέχεια προηγούμενο..

omiros21 - 8/1/2021 17:58

Συγγνώμη ρε φιλαράκι, έξι μόνο μήνες δεν βλέπεται η ομάδα;; Άλλη ομάδα βλέπεις εσύ; Ποια ομάδα έχει γίνει πελάτης των αντιπάλων στους τελικούς κυπέλλου; Ποια ομάδα δεν πήρε βαθμό στο Champions League; Ποια ομάδα δεν παίρνει ντέρμπυ εδώ και χρόνια; Ποια ομάδα είναι κάθε τέλος του χρόνου 10 με 20 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο; Ποια ομάδα τρώει τρίμπαλα στο Europa; Ποια ομάδα χλευάζεται από όλους τους αντιπάλους της; Η ομάδα του τελευταίου εξαμήνου μόνο;;;;;;;;

M_A_D - 8/1/2021 19:26

Ομηρε, θα κανω και εγω φιλε μια αντιπαραθεση, ΠΟΙΑ ομαδα κτιζει εν μεσω πανημιας υπερσυγχρονο γηπεδο, ΠΟΙΑ ομαδα φτιαχνει υπερσυγχρονο προπονητικο, ΠΟΙΑ ομαδα εχει (αγορασε υπερσυγχρονο πουλμαν) ΠΟΙΑ ομαδα εκανε υπερσυγχρονα πολυτελη γραφεια. Τα εξοδα ολων αυτων ειναι τεραστια, οταν τελειωσει ολο αυτο, τα θεμελια μιας συγχρονης ομαδας, τοτε πιστευω οτι πλεον ελευθερος απο αυτα τα εξοδα ο Μελ. θα επενδυσει και στο ανθρωπινο ποδοσφαιρικο δυναμικο, ελεος, μην τα θελετε ολα δικα... Συνέχεια σας την ιδια περιοδο ταυτοχρονα, η ομαδα κτιζετε εχοντας πολυ δυνατα (αντισεισμικα) θεμελια, για να μην καταρρευση ποτε, και να εχουμε τραγωδιες του 2013, η επιμονη και η υπομονη φερνουν πιο καλα αποτελεσματα απο την βιασυνη και την επιπολαιοτητα. ΔΩΣΤΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟΝ ΜΕΛΛΙΣΑΝΙΔΗ, ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

M_A_D - 8/1/2021 19:25

Ομηρε, θα κανω και εγω φιλε μια αντιπαραθεση, ΠΟΙΑ ομαδα κτιζει εν μεσω πανημιας υπερσυγχρονο γηπεδο, ΠΟΙΑ ομαδα φτιαχνει υπερσυγχρονο προπονητικο, ΠΟΙΑ ομαδα εχει (αγορασε υπερσυγχρονο πουλμαν) ΠΟΙΑ ομαδα εκανε υπερσυγχρονα πολυτελη γραφεια. Τα εξοδα ολων αυτων ειναι τεραστια, οταν τελειωσει ολο αυτο, τα θεμελια μιας συγχρονης ομαδας, τοτε πιστευω οτι πλεον ελευθερος απο αυτα τα εξοδα ο Μελ. θα επενδυσει και στο ανθρωπινο ποδοσφαιρικο δυναμικο, ελεος, μην τα θελετε ολα δικα... Συνέχεια σας την ιδια περιοδο ταυτοχρονα, η ομαδα κτιζετε εχοντας πολυ δυνατα (αντισεισμικα) θεμελια, για να μην καταρρευση ποτε, και να εχουμε τραγωδιες του 2013, η επιμονη και η υπομονη φερνουν πιο καλα αποτελεσματα απο την βιασυνη και την επιπολαιοτητα. ΔΩΣΤΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟΝ ΜΕΛΛΙΣΑΝΙΔΗ, ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

AEK 1977 - 8/1/2021 18:54

Ρε συ φιλαράκι βλέπω ότι κάθε φορά που γράφει κάποιος κάτι καλό για τον Μελ πάντα απαντάς με τέτοιο τρόπο λες και ο Μελ είναι η καταστροφή της ΑΕΚ.


Γι’ αυτόν τον λόγο και ειλικρινά χωρίς ίχνος ειρωνείας υπολογίζω ότι πρέπει να είσαι νεαρός. Αν είναι έτσι να σου εξηγήσω λιγάκι εγώ τι συνέβαινε ανέκαθεν με τα διοικητικά της ΑΕΚ που... Συνέχεια ενδεχομένως είμαι πιο παλιός. Παρακολουθώ την ΑΕΚ από το 1972 και σου λέω ότι από τότε μέχρι σήμερα (48 χρόνια) η ΑΕΚ είχε σταθερή διοίκηση και χωρίς διοικητικά προβλήματα μόνο για 17 χρόνια.


1. Επτά χρόνια από το 1974-1981 με πρόεδρο τον θείο Λουκά

2. Τρία χρόνια 1991-1994 με προέδρους τους Μελισσανίδη-Καρρά

3. Επτά χρόνια 2013-2020 με τον Μελισσανίδη διοικητικό ηγέτη.


Και μάντεψε ποιες χρόνιές πήραμε τα πέντε (5) από τα επτά (7) πρωταθλήματα που κατέκτησε η ΑΕΚ την περίοδο αυτήν. Σωστά μάντεψες. Τις χρονιές που είχαμε διοικητική σταθερότητα (1978,1979,1993,1994,2018). Τα υπόλοιπα χρόνια που είχαμε προέδρους κάτι Ζαφειρόπουλους και Αδαμίδηδες ήμασταν καρπαζοεισπράκτορες μέχρι τελικά που υποβιβαστήκαμε.


Δεν λέω ότι ο Μελ είναι αλάνθαστος, όχι βέβαια. Και εγώ του άσκησα κριτική σε πολλά λάθη που έκανε. Από την καλόπιστη κριτική όμως μέχρι να τα μηδενίζουμε όλα είναι τεράστια η απόσταση. Να μιλάς για τρίμπαλα, για 0 βαθμούς στο C.L και για χλευασμό από τους αντιπάλους, παραβλέποντας ότι ο Μελ μπήκε μπροστά στην πιο κρίσιμη στιγμή της ομάδας, πρόσφερε στην ΑΕΚ απίστευτη διοικητική ηρεμία και η μόνης μας έννοια είναι τι θα κάνουμε αγωνιστικά και όχι αν οι παίκτες θα πληρωθούν ή αν θα μαζέψουμε κανένα φράγκο για να τυπώσουμε εισιτήρια, γεγονότα όχι άγνωστα στο πολύ πρόσφατο παρελθόν. Και κατάφερε όχι μόνο να μας σώσει αλλά μεταξύ άλλων καταφέρνοντας να πάρει πρωτάθλημα, κύπελλο, είσοδο μία φορά στο C.L και δύο φορές E.L δεν το λες και λίγο πράγμα. Αλλά το κυριότερο απ’ όλα είναι ότι κτίζει γήπεδο στα ιερά χώματα της Ν.Φ πράγμα που ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος δεν θα κατάφερνε.


Γι΄ αυτό εγώ προτιμώ τον Μελ με όλα τα κακά του παρά να φύγει και να πάμε στα παλιά. Τώρα αν είναι να έλθει κάποιος καλύτερος καλώς να ορίσει, αν και εγώ θα ήθελα να είναι συμπαίκτης του Μελ.

onlyaek1 - 8/1/2021 19:06

Αυτό ακριβώς. -

onlyaek1 - 8/1/2021 18:51

Φίλε μου καλησπέρα, θα προσπαθήσω να σου απαντήσω σε όλα αυτά αλλά και με ερώτηση..

Σε παρακαλώ ξανά διάβασε καλά αυτά που γράφεις και πες μου : πριν αναλάβει ο Μελισσανιδης ήσουν κάθε χρόνο σε τελικούς για να τους χάνεις;;;; ήσουν σε champions league;;; ήσουν 1 με 2 βαθμούς και για λίγο έχανες το πρωτάθλημα από τον οσφπ;;; θυμάμαι πολλά τριμπαλα κ τότε, θυμάμαι πολλές Μηχανιωνες, θυμάμαι 45.000.000 δραχμές χρεωμενα στην ΑΕΚ από αγορά σε κουταλάκια, θυμάμαι 60.000 κόσμο να κλαίει γιατί... Συνέχεια η ΑΕΚ ΜΑΣ έπεφτε κατηγορία...

Υπάρχει όμως κάτι που χρησιμοποιείτε σαν άλλοθι.. Δεν είχαμε μέχρι τώρα γήπεδο δεν είχαμε σπίτι και όπως καταλαβαίνεις οικογένεια δεν δημιουργείτε δίχως σπίτι, τι απαιτήσεις είχαμε στο ΟΑΚΑ;;;

Αδερφέ δεν θέλω να με παρεξηγήσεις φιλικά στα λέω όλοι μας θέλουμε μια ΑΕΚ ισχυρή και αυτό πίστεψέ με επιτυγχάνεται με το γήπεδο με το σπίτι μας που λείπουμε 20 και πλέον χρόνια εεε αυτό μόνο ο Μελισσανιδης το κατάφερε... Κατάφερε να μπορεί να πάει ο καθένας από εμάς να σηκώσει πανό είτε υπέρ είτε κατά αλλά μέσα στο ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ... Να είσαι πάντα καλά

zamanfur21 - 8/1/2021 17:18

Μην πει κανεις οτι δεν το πα....Sportime.. πιο έγκυρη δεν υπαρχει...Ρε ουουουουοστ!!! Κολοφυλάδα.. Καιρό τωρα πας να κανεις κακό στην καψούρα μας.. Εγω προσωπικά , όταν διαβαζω τα πρωτοσελιδα(εδω και καιρό) απλα την προσπερναω... καλά εννοειται οτι δεν θα εδινα φραγκο τσακιστο για να την αγοράσω... Τιγρη κλεισε τ αυτια σε παρακαλω...

dancos - 8/1/2021 17:54

Sportday φίλε μου, όχι η Sportime.

Η Sportday είναι η γαυροφυλλάδα, η κατά τα άλλα αντικειμενική.

Αρκεί να δει κανείς:

1) σε κάθε εξώφυλλο, κάτω δεξιά, τι διαφημίζει

2) τι γράφεται στο 90% των εξώφυλλων... Συνέχεια
3) ποιοι είναι οι "έγκριτοι δημοσιγράφοι" που αρθρογρφούν (Καρπετόπουλος, Χελάκης και σία). Εμετός!

zamanfur21 - 8/1/2021 19:27

1000 σιγνωμη!!Εννοουσα φυσικα την Sporday. Συμφωνω Ε-Μ-Ε-Τ-Ο-Σ

NikEdinburgh21 - 8/1/2021 17:52

Εγώ λέω πάλι καλά γιατί με τον Μελισσανίδη υπάρχει μια οικονομική σταθερότητα και ασφάλεια για το μέλλον της ομάδας και μην ξεχνάμε και τον Γιώργο για το μέλλον. Άσο για το αγωνιστικό πιστεύω πως θα δούμε άλλη ομάδα την νέα σεζόν και θα αρχίσει να επενδύει από το καλοκαίρι για να μπει μια πολύ δυνατή ομάδα στο νέο γήπεδο και να πάει για πρωτάθλημα.

NikEdinburgh21 - 8/1/2021 17:51

Εγώ λέω πάλι καλά γιατί με τον Μελισσανίδη υπάρχει μια οικονομική σταθερότητα και ασφάλεια για το μέλλον της ομάδας και μην ξεχνάμε και τον Γιώργο για το μέλλον. Άσο για το αγωνιστικό πιστεύω πως θα δούμε άλλη ομάδα την νέα σεζόν και θα αρχίσει να επενδύει από το καλοκαίρι για να μπει μια πολύ δυνατή ομάδα στο νέο γήπεδο και να πάει για πρωτάθλημα.

dancos - 8/1/2021 17:48

Θα σχολιάσω με γνώμονα δύο άξονες: το αγωνιστικό και το επιχειρηματικό.

Έχει γραφτεί και παλιότερα ότι Μελ και Καλτσίδης έχουν φιλικές σχέσεις και ότι μπορεί στο μέλλον να υπάρξει συνεργασία.

Ωστόσο και μόνο που το θέμα το ανέδειξε η φυλλάδα Sportday, με πείθει προσωπικά -όχι περί του αντιθέτου- αλλά ότι τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν υφίσταται πραγματικό θέμα. Είναι δυνατόν, τώρα,... Συνέχεια λίγο πριν γίνει το γήπεδό μας (έστω και καλοκαίρι του 2022) και με την επέκταση στα Σπάτα να θέλει να πουλήσει ο Τίγρης; Μιλάω μόνο για πώληση, το ξεκαθαρίζω.

Η λογική λέει ότι ο Μελ πρώτα θα τα φτιάξει όλα αυτά και μετά θα δημιουργήσει και ομαδάρα, η οποία θα είναι άκρως ανταγωνιστική. Θα την πάει σε άλλο επίπεδο, αφού σε αυτό θα βοηθήσουν πολύ τα έσοδα από τα εισιτήρια και δρέψει καρπούς από τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΓΩΝΑ ετών που έχει κάνει.

Επομένως, αφού τα καταφέρει όλα αυτά, θα είναι σε θέση να είτε να βάλει συμπαίχτη είτε να πουλήσει σε πολύ καλύτερη γι' αυτόν τιμή από αυτή που υποθετικά θα πουλούσε τώρα. Επίσης, είμαι σίγουρος ότι όποτε αναζητήσει διάδοχη κατάσταση, η ομάδα μας θα πέσει σε πάρα πολύ καλά και δυνατά χέρια, με εγγυητή τον τίγρη.

Υπομονή συνοπαδοί μου, είμαι απόλυτα βέβαιος γι’ αυτό: ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ!

SanktPauli21 - 8/1/2021 17:23

Η ομαδα προοριζεται για τον Γιωργαρο τον υιο Μελισσανιδη, που αποτελει προτυπο συγχρονου μανατζερ στις επιχειρηματικες δραστηριοτητες της Aegean και οχι μονο. Απο μικρος εχει ακολουθησει πολυ σωστα βηματα, ειναι δουλευταρας και αξιος σεβασμου στο χωρο των επιχειρησεων διεθνως. Ισως αν οχι ακομη, μακαρι και ευχομαι να ασχοληθει σοβαρα στο μελλον με την ΑΕΚ. Σαν ηγετης, σαν διοιηκηση. Τη λαντζα ας την αναλαβει καποιος που θα ξερει τη κατασταση. Παντως η πορεια του ειναι μονο ανοδικη, και σαν... Συνέχεια ανθρωπος πανω απ ολα.

armag21 - 8/1/2021 17:23

Ότι μπαίνουμε και ελπίζουμε να αναλάβει ο Καλτσιδης από μια απλά συνάντηση χωρίς να δείχνουμε τον απαιτούμενο σεβασμό στον Μελισσανίδη γιατί οι ποδοσφαιρικοί χειρισμοί του είναι κακοί, μόνο κακό ΚΑΝΕΙ στην ΑΕΚ. Καλή και σωστή κριτική στον Μελισσανίδη αλλά με σεβασμό στον άνθρωπο που είναι μπροσταρης του γηπέδου με παράλληλους αγώνες της Original.

Euaggelos21 - 8/1/2021 17:19

Χαχαχα ρε θα μας τρελάνουν αυτοί στο τέλος

imodium - 8/1/2021 17:19

για κακη μας τυχη

1kitrinopistoli - 8/1/2021 17:17

Ο Μελισσανίδης αν πουλήσει θα πουλήσει με έτοιμο το γηπεδο και την ομάδα στα πάνω της

Αλκέτας - 8/1/2021 17:16

Μας τρολάρει η γαυροφυλλάδα και εμείς τσιμπάμε.

Το τελευταίο πράγμα που μου έχει λείψει είναι η ονοματολογία για υποψήφιους μεγιστάνες.

DimKall21 - 8/1/2021 17:13

Πολυ κριμα!μαζι με το Μελισσανιδη που ξερει το χωρο θα μας απογειωναν

ΕΠΟΜΕΝΟ

 

 

30/08 - 20:07
Ομάδες – μύθοι έρχονται στο ΟΑΚΑ
combatiente_21 - 27/01 - 17:51
---προσοχή στην μπενφικα με μια φάση μπορεί να βάλει 4 γκολ...
04/02 - 21:34
Το κλαρίνο του αιώνα!
the_teacher - 25/01 - 01:35
---Πρέπει να έχει ξεφύγει το θέμα με την κλιματική αλλαγή, γιατί στο Καραϊσκάκη έβρεξε Π@@ΤΣΕΣ Μην το κόψετε ρεεεε
26/01 - 14:37
Μπέρδεμα με Νταντσένκο!
DF1972 - 27/01 - 01:04
---Σοβαρά τώρα; Σαν ΟΠΑΔΟΣ της ΑΕΚ (και όχι φίλαθλος) απαιτώ από την διοίκηση να με ενημερώσει γιατί έφυγε ο Ιβιτς. Όπως ενημερώθηκα για Παπασταθοπουλο και Λιβάγια. Θέλω την ίδια ενημέρωση!
24/01 - 21:37
Πήγαινε για θρίαμβο αλλά πλήρωσε ένα παιδικό λάθος
Φοίνικας - 26/01 - 15:40
---Α. Γαλανόπουλος καλύτερος το γηπέδου. Ψυχαρα και ηγετική παρουσία. Ο πιο ολοκληρωμένος χαφ που έχουμε αυτή την στιγμή. Υπενθυμίζεται οτι του προτάθηκαν για ανανέωση ανά χρόνια 180 Χιλ, 200 Χιλ, 220 Χιλ κι επειδή δεν δέχτηκε αμέσως, η προσφορά αποσύρθηκε. Κι όλα αυτά την στιγμή που τον Λιβαγια τον λιβανιζουμε για 7 μήνες. Αυτόν τον παιχταρα θα τον είχαμε χάσει τσάμπα αν δεν ήταν ψυχαρα και ΑΕΚαρα. Αν ο Μανταλος έχει τσίπα, του δίνει το περιβραχιονιο σήμερα κιόλας.Β. Μανταλος (αφού τον ανέφερα) σταθερά απών από τα μεγάλα ματς. Το ίδιο και ο Λιβαγια ο οποίος έχει την ευκαιρία να κάνει το 1-3 και την κλωτσάει. Αν θέλει ο Μανταλος να παραμείνει με 400 χιλιάρικα και ο Λιβαγια με 500 χιλ για να καθαρίζουν Ατρομητους και Παναιτωλικους και να είναι ρολιστες, με το καλό να μεινουν. Ο Μανταλος πρεπει να απαλλαγεί από τον ρόλο του ηγέτη που δεν μπορεί να βαστάξει μπας και απελευθερωθει και ο Λιβαγια είτε να μείνει με τους ανωτέρω όρους είτε να πάει στο καλό. 1 μυριο δεν θα βρει πουθενά πέρα από Αραβιες και Σία.Γ. Θα ήθελα να δω ένα στατιστικό στοιχείο για το πόσα κόρνερ και φάουλ καθάρισε πέρυσι ο Βρανιες μόνος του και πόσα έχουν καθαρίσει φέτος ολοι οι σέντερ μπακ μας μαζί. Αυτό βέβαια δεν αθωώνει την υπόλοιπη ομάδα που δεν μπορούν να πάρουν κεφάλια από τον Ουαρντα είτε παίζει με Βόλο είτε με ΠΑΟΚ.Δ. Λέγαμε ότι η άμυνα θα κριθεί σε σοβαρό ματς, σήμερα δηλαδή. Και ενώ οι κεντρικοί αμυντικοί τα πήγαν γενικά καλά, πληρώνουμε ότι δίπλα στον ΧΨ Λατσι ή Σβάρνα δεν είναι ένας έμπειρος παιχταράς είτε να στείλει την μπάλα πλάγιο σε εκείνη την φάση είτε να φωνάξει στον συμπαίχτη του να την στείλει πλάγιο. Θα κάψουμε τον Λατσι που είναι παιχταράς και την εντυπωσιακή άνοδο Σβάρνα με Χιμένεθ με τις εμμονές μας.Ε. Το "Δ" δεν αναιρεί ότι το μεγαλύτερο έγκλημα είναι του Αθανασιάδη. Αυτά ούτε στο μίνι σοκερ που παίζουμε μεταξύ μας δεν τα κάνουμε. Έχει παίξει 5-6 ματς ο άνθρωπος και έχει κρεμάσει την ομάδα στα δύο από αυτά. Τσιντωτα είδαμε επίσης. Καλά κάναμε και τους δώσαμε ευκαιρία αλλά δεν μπορούν. Τερματοφυλακα χτες.ΣΤ. Γκαρσία υπερπαιχτουρα. Κι αν ο Λιβαγια ήταν για μια φορά συνεπής με την εικόνα της βεντέτας όχι μόνο στα λόγια αλλά και μέσα στο γήπεδο, θα έγραφε δύο ασίστ. Αυτός είναι παιχταράς που αξίζει συμβόλαιο εκατομμυρίου.Ζ. Εντυπωσιακή άνοδος Μπακακη αλλά είναι ένας και φέρνουμε ένα στοίχημα σύμφωνα με τα στατιστικά του των τελευταίων έξι μηνών. Θα κριθεί στο γήπεδο. Αυτοί που έχουν ήδη κριθεί είναι Λοπες και Ινσουα και δυστυχώς δεν κάνουν.Η. Φτάσαμε 23 Γενάρη. Η ομάδα έχει εξαιρετικά στοιχεία, μην τα ακυρώσουμε με εμμονές σε Λιβαγια και άρνησης ενίσχυσης της αμυνας.Θ. Περιστέρι εικόνες από σκληρή παράγκα αλλά ακόμα χειρότερη γιατί πλέον έγινε με var. Είχε δεν είχε ο Αυγενακης τα γύρισε όλα και τα έκανε όπως ήθελε ο κολλητός του. Αυτό σήμερα ήταν επίδειξη ισχύος ξεκάθαρα.Ι. Σωκράτη είσαι ελαχιστος ως ανθρωπος τελικά. Κριμα
11/01 - 21:34
Παλικαρίσιο διπλό η ΑΕΚ
Stratonian75 - 25/01 - 01:36
---Δυστυχώς όσοι μιλάτε και ρίχνετε δηλητήριο δεν έχετε ιδέα από ποδόσφαιρο, απλά θέλετε να βγάλετε και πάλι τα προσωπικά σας κόμπλεξ. Σήμερα είδαμε μια ομάδα που για 40 λεπτά έπαιζε με παίκτη λιγότερο και δεν κινδύνευσε στιγμή, δείχνοντας μεγάλο πάθος και οργάνωση. Ο Νέλσον που θέλετε να φύγει τους παίζει μόνος του, ο Μάρκο που μας σκότωσε τον πατέρα κρατάει 2 παίκτες πάνω του συνεχώς ισοφαρίζοντας την έλλειψη ενός παίκτη μας. Ο Μπακάκης που τον αντιμετώπιζετε σαν εχθρό, έκανε το πιο καλό, παθιασμένο ματς της χρονιάς ως τώρα προσπαθώντας να βρίσκεται παντού ακόμα και όταν δεν μπορούσε. Ο Λόπεζ που θεωρούμε κακό παίκτη, έβαζε κεφάλι, πόδι, χέρι στην φωτιά χωρίς λεπτό προθέρμανσης. Και πάνω από όλα ο ΑΕΚΤΖΗΣ Μανόλο Χιμένεθ, ο πιο πετυχημένος προπονητής μας (είτε θέλετε κάποιοι είτε όχι) τα τελευταία 25 χρόνια, έχει κάνει κοουτσάρισμα για σεμινάριο μετά την κόκκινη, πιέζοντας την Λαμία ψηλά και κάνοντας καταπληκτικές αλλαγές καταφέρνωντας να σβήσει το ματς και να πάρει άνετα το τρίποντο με 10 παίκτες. Όσοι περιμένετε γκέλες για να βγάζετε χολή ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! Η ΑΕΚ όπως δεκάδες μεγάλες ομάδες περνάει κρίση και θέλει δίπλα τους οπαδούς και όχι απέναντι. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! Και αν με χτύπησε το αγιάζι, το σακάκι μου κι αν στάζει, ΑΕΚΑΡΑ δεν με νοιάζει μιας και είμαστε μαζί!!!!!