91 ΣΧΟΛΙΑ

Τώρα θα δείξει η ΑΕΚ που μπορεί να φτάσει φέτος

Ο Κώστας Κετσετζόγλου κερνάει Σφηνάκια


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
swen - 29/11/2020 04:35

Διαβάζω διάφορα περί αλλαγής προπονή, για το οτι ο Μανόλο είναι η καλύτερη λύση κλπ κλπ. Αν κάτσουμε κ σκεφτούμε με τη λογική κ όχι με το συναίσθημα, θα δούμε πως η λύση αλλαγής προπονητή αυτή τη στιγμή, ουσιαστικά δεν είναι λύση. Η ΑΕΚ έχει ένα πολύ καλό ρόστερ -που με προσθήκη μπακ γίνεται σουπερ- που με σωστό στήσιμο χτυπάει πρωτάθλημα, μόνο με το γαύρο κοντράρεται. Το να αλλάξει 7η φορά προπονητή μέσα σε 2,5 χρόνια δείχνει ασόβαρη ομάδα... Θα μου πεις αυτό μας πείραξε?... Συνέχεια Όλα έχουν τη σημασία τους. Ας βγάλει τη χρονιά ο Ιταλος κ θα κάνουμε ταμείο στο τέλος.

Έχουμε το κακό συνήθειο να μετατρέπουμε τη θέση του προπονητή σε ηλεκτρική καρέκλα μετά από κάθε στραβό αποτέλεσμα. Προφανώς κ η προχθεσινή ήττα ήταν πολύ βαριά, δύσκολο να την καταπιούμε, αλλά ας μην είμαστε τόσο βιαστικοί να βγάλουμε πορίσματα.

Υ.Γ όσον αφορά το Μανόλο, το να έρθει 4η φορά στην ΑΕΚ το θεωρώ 'μπάλωμα΄ κ μεσοβέζικη λύση, παρά επένδυση. Στην τελική, την τελευταία φορά που ήρθε, γύρισε για να μαζέψει τα ασυμάζευτα κ ουσιαστικά να χτυπήσουμε το κύπελλο, που μόνο αυτό έμενε ως διεκδίκηση. Απέτυχε...

jimmyaek21 - 28/11/2020 02:15

24(και κάτι παραπάνω) ώρες από μία ήττα ΝΤΡΟΠΉ νομίζω πως είμαι σε θέση να κάνω μια αντικειμενική και ψύχραιμη ανάγνωση της φετινής ΑΕΚ. Αν θέλουμε να δούμε τα πράγματα στην πραγματική τους βάση, χωρίς αφορισμούς και χωρίς υπερβολές, πρέπει να παραδεχτούμε τα εξής:

1) Η ΑΕΚ έχει το πιο πλήρες ροστερ των τελευταίων(πολλών) ετών.

2) Το να λέμε ότι θα χτυπήσουμε πρωτάθλημα είναι μάλλον ουτοπικό. Την χρονιά του πρωταθλήματος... Συνέχεια είχαμε απέναντι τον χειρότερο ολυμπιακό που θυμάμαι να έχω δει τα τελευταία 14 χρόνια( ίσως με εξαίρεση την τελευταία χρονιά του Κόκκαλη) και τον loser παοκ. Πλέον έχουμε απέναντι έναν πολύ δυνατό ολυμπιακό (όσο και να μην αρέσει) έναν παοκ που έχει πετάξει το loser dna (όσο και να μην αρέσει επίσης) και εμείς είμαστε πραγματικά loser( 4 χαμένοι τελικοί ασχέτως πως έχουν χαθεί είναι πολλοί).

3) Η ΑΕΚ έχει τεράστια κενά που πληρώνει. Όλα μας τα πλάγια μπακ, δεν κάνουν συνολικά ένα κανονικό μπακ. Είναι η πιο εμφανής αδυναμία αλλά δεν είναι γ μόνη. Δεν έχουμε τερματοφυλακα-κερβερο( Βλέπε Σορεντινο) και το πληρώνουμε. Στους κεντρικούς αμυντικούς έχουμε τον πιτσιρικά Λάτσι που μάλλον δεν θα τον δούμε ούτε φέτος, τον όχι τόσο γερασμένο όσο ταλαιπωρημενο και βαρύ από τραυματισμους Τσιγκρινσκι, τον μετριότατο Σβάρνα που πρέπει για κάποιον λόγο να μάθει στου Κασίδη το κεφάλι, τον Νεντελτσιαρου που θα τον κάψουμε αν συνεχίσει να παίζει Πέμπτη-Κυριακή-Εθνική και τον Χνιντ, έναν αμυντικό που για κάποιο λόγο δεν λέμε ότι ο άνθρωπος είναι ατσουμπαλος που προσπαθεί να το κρύψει με τον δυναμισμό του, αλλά δεν κρύβεται ( Βλέπε κεφάλια ψαράκι στον γκολ του Οφη). Στο κέντρο τώρα είμαστε ποσοτικά καλά και ποιοτικά νορμάλ. Ελέω των τραυματισμών έχουμε σκάσει τους Σακχοφ και Κριστιτσιτς και περιμένουμε να επανέλθουν οι Γαλανόπουλος- Σιμανσκι για να δούμε πόσα απιδια πιάνει ο σάκος. Ο Σιμοες είναι αναγεννημένος και δείχνει τι μπορεί να προσφέρει. Μπροστά έχουμε πολύ ταλέντο και είμαστε κομπλέ εκτός από,

4) ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΉ εξάρτηση από τον Μανταλο. Να ξεκαθαρίσω κάτι εδώ. Ο Μανταλος χωρίς χιαστους θα ήταν ο νούμερο 1 Έλληνας παίκτης τώρα. Με 1 χιαστό θα ήταν καλύτερος του 95% των παικτών του πρωταθλήματος. Με 2 χιαστους παραμένει ακόμα το σημείο αναφοράς της ΑΕΚ. Όποτε ο Μανταλος δεν αποδίδει η ΑΕΚ χάνεται και το ανάθεμα πάει σε αυτόν από τους φιλάθλους μας. Όταν απουσιάζει καταλαβαίνουμε όλοι ότι no Μανταλος no party. Η ομάδα δεν έχει κανέναν παίκτη να μπορεί να προσφέρει ούτε το 40% αυτών που δίνει ο Πέτρος με το παιχνίδι του. Όταν λείπει, έχουμε την χθεσινή εικόνα.

5) Δεν έχει δική της φιλοσοφία. Εδώ την μεγαλύτερη ευθύνη της έχει ο Καρέρα. Το ΑΕΚ σημαίνει επίθεση εγώ δεν το έζησα. Είμαι 26 ετών και η μόνη χρονιά που θυμάμαι έτσι την ΑΕΚ είναι το 2008. Ούτε πριν, ούτε μετά. Ακόμα και την χρόνια του πρωταθλήματος δεν ξεχωρίσαμε για την επιθετική μας αποτελεσματικότητα αλλά για τις αντοχές, το δέσιμο, το πάθος. Δεν μπορώ να πιστώσω στον Καρέρα ότι δεν παίζουμε μπαλαρα(όντως δεν παίζουμε). Το πρόβλημα είναι ότι ούτε αμυντικά παίζουμε. Η ομάδα μπορεί να υποστηρίξει 1 σύστημα μόνο. Το 4-2-3-1. Άντε το πολύ πολύ 4-4-2 με ρόμβο. Ο κόουτς προσπαθεί να φτιάξει μια ομάδα - χαμαιλέοντα που να προσαρμόζει το παιχνίδι της σε κάθε αντίπαλο. Η πραγματική ζωή όμως δεν είναι Pro, να αλλάζεις συστήματα και να μην τρέχει μία μαι αν χάσεις το παιχνίδι να πατήσεις ενα quit και να μπεις να ξαναπαίξεις. Το 3-5-2 είναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΌ για εμάς. Αν δούμε το ροστερ μας, θα διαπιστώσουμε ότι επιλέγοντας αυτή την διάταξη αναγκαστικά παίζουμε με τουλάχιστον 6 αμυντικούς παίκτες. 3 σέντερ μπακ, 1 αμυντικό χαφ και 2 πλάγιους που δεν προσφέρουν σχεδόν τίποτα στο επιθετικό κομμάτι (εξαίρεση η αναλαμπές του Λοπεζ ο οποίος δεν επανήλθε ποτέ από τον χιαστό). Κσι όλα αυτά θεωρώντας ότι ο παρτενέρ του αμυντικού χαφ μπορεί να προσφέρει στο επιθετικό τρίτο ( με εξαίρεση τον Σακχοφ το κάνει κάποιος άλλος σταθερά;). Όταν λείπει και ο Μανταλος οι αμυντικογενεις παίκτες γίνονται 7 οπότε καληνύχτα ζωή. Στο ματς με την Λάρισα είπα ότι Λιβαγια-Τανκοβιτς αναδεικνύουν ο ένας το παιχνίδι του άλλου. Απαραίτητη προϋπόθεση για αυτό όμως είναι να πηγαίνει στρωτά η μπάλα σε αυτούς.

Συμπέρασμα : Το ροστερ μας έχει χτυπητές αδυναμίες που δεν μας αφήνουν να πάμε παρακάτω. Χρειαζόμαστε πάση θυσία 2 φουλ μπακ και ένα αντί-Μανταλο. Μέχρι τότε, το 3-5-2 μέσα στο γήπεδο θα είναι 5-3-2 και χωρίς Μανταλο θα βλέπουμε τα χθεσινά. Ο Καρέρα έχει ευθύνες γιατί δείχνει να μην αναγνωρίζει τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του ροστερ. Ένας τοπ προπονητής, αναγνωρίζει τις αδυναμίες της ομάδας του και τις καμουφλάρει όσο καλύτερα μπορεί. Με το να παίζεις με Μπακακη φουλ μπακ δεν εκθέτεις τον παίκτη, γιατί ξέρουμε τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει, αλλά τον εαυτό σου. Η απομάκρυνση Καρέρα ίσως δεν είναι λύση. Η ομάδα πρέπει να μείνει με 1 προπονητή και να δουλέψει για 2 χρόνια το λιγότερο. Έτσι χτίζονται οι ομάδες. Αν βέβαια δεν κόψει τις επικίνδυνες αλχημείες θα πρέπει να απομακρυνθεί και να έρθει ένας προπονητής στο στυλ του Πογιετ(όχι ο ίδιος). Ένας τύπος που θα δει που είναι δυνατή η ομάδα, θα πατήσει εκεί, θα καμουφλάρει τις αδυναμίες και θα κάνει τα πάντα για την νίκη, γιατί στο κάτω κάτω αυτό είναι που μετράει.

Cocco Bill - 28/11/2020 17:10

Σε αυτά που γράφεις, έχω να συμπληρώσω ότι ο μόνος που μπορεί να παίξει τον ρόλο του αντιΜάνταλου είναι ο Λιβάγια, που έχει πολύ τεχνικά χτυπήματα και θα μπορούσε να βγάλει ασίστ, όπως ο Πέτρος. Ο Καρέρα έκανε λάθος να μην βάλει αυτόν για αντιΜάνταλο την Πέμπτη και τον Ανσαριφάντ από την αρχή, αλλά έως εκεί. Το να συζητάμε ότι θα απολυθεί και θα τον αντικαταστήσει Έλληνας προπονητής, ξεπερνά και τα όρια της γελοιότητας. Επίσης αν ένας έστω εκ των Ντέντε-Χνιντ που έφερε ο Ίβιτς, ήταν... Συνέχεια παικταράς, ίσως σταματούσαμε να τρώμε γκολ σε κάθε ματς. Ο Ιταλός στην προσπάθεια του να βρει τρόπους να σταματήσει να τρώμε γκολ σε κάθε ματς κατέβασε αυτό το παράλογο (με τα μπακ της πλάκας που έχουμε) 3-5-2 και σίγουρα φταίει για τον Ινσούα που τον ήθελε. Για μένα πρέπει ο Καρέρα να τελειώσει την χρονιά και να κριθεί τότε, ο δε Ίβιτς πρέπει άμεσα να βρει πλάγιους μπακ και δεξιά και αριστερά και να μείνουν οι Βασιλαντωνόπουλος-Ινσούα για αναπληρωματικοί. Ο Πογιέτ δεν κάνει φίλε, αν θυμάσαι ο Κομπότης μας είχε κερδίσει εντός έδρας με αυτόν. Δεν νομίζω ότι τώρα μπορεί να βρεθεί ανώτερος του Καρέρα, αν το καλοκαίρι αποφασιστεί να φύγει, τότε σίγουρα θα υπάρχουν πολλοί περισσότεροι διαθέσιμοι.

epikouros - 29/11/2020 12:02

Πολυ ευστοχη η παρατηρηση για τον Λιβαγια. Ο αντικαταστατης του Καρερα μπορει να ειναι μονον καποιος ξενος προπονητης με αξιολογα στοιχεια προπονητικης.


Με τα λεφτα που δινουμε δυσκολα θα βρεις ανωτερο του Ντεντε. Ο Χνιντ ειναι αρκετα υποοδεεστερος. Οσο προσπαθουμε ναβγαλουμε απο τη "μυγα ξυγκι" μην περιμενουμε σιγουρες λυσεις. Γιατι λχ δεν... Συνέχεια δωσαμε λιγα χρηματα ωστε να επαναφερουμε μια σιγουρη λυση οπως ειναι ο Βρανιες; Γιατι τον θελαμε τζαμπα και προσδοκουσαμε οτι αυτο και θα γινει. Γιατι αντικαταστησαμε τον Γκαλο;...

jimmyaek21 - 28/11/2020 17:45

Cocco Bill έγραψα και σε άλλο σχόλιο, που δεν έχει ανέβει ακόμα, ότι ούτε εγώ θα ήθελα τον Πογιετ. Αυτό που εννοούσα είναι να έχουμε προπονητή ο οποίος θα αξιολογεί ορθά το ροστερ και θα αποφασίζει τι σύστημα θα παίζει. Ο Καρέρα σε αυτό το κομμάτι δεν τα έχει πάει καλά δυστυχώς. Είναι κανονικός προπονητής σίγουρα αλλά σε αυτό φαίνεται να υστερεί. Δεν μιλάω καν για θέαμα ή για ήττες ( ο Μανόλο την χρονιά του πρωταθλήματος έχασε με κάτω τα χέρια από τον Αστέρα). Λέω ότι το ροστερ μας δεν έχει... Συνέχεια παίκτες να στηρίξουν 3 διαφορετικά συστήματα. Πρέπει να έχουμε 1 σύστημα που θα παίζουμε στο 80-90% των περιπτώσεων και 1 που θα παίζουμε σε ειδικές περιπτώσεις. Για τον Λιβαγια τώρα δεν συμφωνώ απόλυτα. Σίγουρα επιθετικά ο Μάρκο μπορεί να μπει στα παπούτσια του Πέτρου γιατί δεδομένα έχει την ποιότητα. Ο Μανταλος όμως προσφέρει πολλά πράγματα και αμυντικά που νομίζω ότι ο Μάρκο δεν μπορεί. Εγώ δεν μίλησα για απόλυση Καρέρα. Είπα ότι αν δεν σταματήσει τις αλχημείες θα απολυθεί. Επίσης στο θέμα συμφωνώ 200% μαζί σου.

Cocco Bill - 28/11/2020 19:03

Για τον Λιβάγια έγραψα ότι μπορεί να παίξει τον ρόλο του αντιΜάνταλου (τουλάχιστον επιθετικά), όταν ο Πέτρος είναι τιμωρημένος ή τραυματίας. Δεν έχουν προφανώς τα ίδια στοιχεία, πάντως ο Λιβάγια μπορεί να βγάλει τις ασίστ που βγάζει ο Πέτρος και τόσο έλειψαν την Πέμπτη, που στο 1ο ημίχρονο ειδικά αυτοί παραπατούσαν και ήταν προφανές ότι είχαν έρθει με στόχο να φάνε λίγα. Εκεί αντί να τους πατήσει ο Καρέρα, τους άφησε ένα ημίχρονο να πιστέψουν ότι μπορούν να κάνουν την... Συνέχεια ζημία, ήρθε μετά η αποβολή και καπάκι το λάθος του Αθανασιάδη και ένας περίπατος μετατράπηκε σε καταστροφή.

jimmyaek21 - 28/11/2020 19:09

Έτσι Bill συμφωνούμε απόλυτα

EyeOfEagle - 28/11/2020 17:51

οχι φιλε ο Λιβαγια δεν ειναι αντιμανταλος... δεν ειναι ο παικτης που θα δημιουργησει ή θα κουβαλησει την μπαλα απο την αμυνα στην επιθεση οπως πρεπει! Αντι Μανταλο στην ομαδα ΔΕΝ εχουμε αυτη την στιγμη! Ο Λιβαγια πιο πολυ 10αρι ή 2ος επιθετικος λογιζεται με τα προσοντα που εχει!

evo21 - 28/11/2020 14:47

Ετσι μαγκες , δωστε συγχαρητηρια σε αυτον που απαξιωσε το πρωταθλημα του 2017 , ηταν λεει χαλια οι αλλοι. Ναναι καλα ο Γιακουμακης ρε και θα σου ελεγα εγω. Οσο για τα υπολοιπα οταν η ΑΕΚ παρει πρωταθλημα να εισαι εδω το μαιο.

swen - 29/11/2020 04:28

σωστός αδερφέ!

zamanfur21 - 28/11/2020 17:15

με τον αλχημιστή πάντως τον Ιταλό και στησίματα σαν το προχθεσινό, ένα είναι σίγουρο... πρωτάθλημα δεν παίρνουμε. Δεν το κάνει πρώτη φορά... Αν δεν αλλαξει(που ο άνρωπος μετα τα 25 δεν αλλαζει..)και δεν βάλει μια σταθερη ενδεκάδα που θα παιζει 2-3 συστήματα τελεια θα χουμε πρόβλημα. Το καταλαβαίνω οτι λοιπανε παιχτες αλλα τωρα εκτος απ Μανταλο ηταν ολοι διαθεσιμοι. Εγω αδερφε ειμαι καθε μερα καθε μηνα (πρωτα ο Θεός)εδω. Και μακάρι να εχεις δίκιο και τον Μαι να πανηγυρίζω πρωτάθλημα. Οσο χωλή και... Συνέχεια να βγαλεις όμως για τον Μανόλο είναι σίγουρα καλύτερος προπονητής απο τον Καρέρα....ΜΟΝΟ ΑΕΚ

EyeOfEagle - 28/11/2020 17:06

Δεν το απαξιωσε... αλλα ειπε οπως ειναι! ολα ηταν ενας συνδιασμος γεγονοτων εκεινη την χρονια! Ειχαμε καλη ομαδα, οχι ομως την πιο πληρης, ο γαυρος εκεινη την χρονια ηταν ο χειροτερος της 10ετιας θα πω εγω (δεν κερδισε ουτε ενα ντερμπι και ακομα με τον βαζελο που βγηκε 9ος, ηρθε ισοπαλια μεσα εξω) και ο παοκ που ημασταν φαναρι με φαναρι σε ολη την διαρκεια, ειχε την κλασσικη λουζερ νοοτροπια του στον αγωνα μεταξυ μας που εκανε ολο το σκηνικο!

jimmyaek21 - 28/11/2020 16:50

Εδώ θα είμαι μεγάλε. Εσένα να δούμε. Δεν απαξίωσα τίποτα. Την πραγματικότητα είπα. Το ίδιο δεν είπε και ο Μελ; Ή ξεχνάς την δήλωσή του ότι δεν το περίμενε πριν μπούμε στην Αγιά Σοφια;

zamanfur21 - 28/11/2020 15:44

Σε ολα συμφωνώ φιλε jimmyaek21 εκτος απο το τελευταίο με τον Πογετ. Ο μόνος αντικαταστατης που θα έπρεπε να δουλέψει και να στηριχτεί με μεταγραφες και θα εδινε ταυτοτητα στην ομαδα ειναι ο ΜΑΝΟΛΟ. Ο Μανόλο ποτέ δεν θα έτρωγε 3μπαλο απ μια ζόρια...Το ξαναγράφω Τίγρη φερε πισω τον Μανόλο!!

Christof1976 - 29/11/2020 01:09

ο μανολο εχει φαει τεσσαρα απο καποιο βολο αλλα εχετε κοντη μνημη

savior - 28/11/2020 18:24

Και μ'αρεσει που ελεγαν τον Μανολο αμυντικογενη!!!

epikouros - 28/11/2020 16:54

Ο Καρερα ειναι ενας κανονικος προπονητης (εχουμε δει στην ομαδα μας και αλλους στη θεση αυτη χωρις να ειναι προπονητες) αλλα μετριας δυναμικης. Αυτο αλλοι απο τυχη, αλλοι απο ενστικτο, αλλοι απο διορατικοτητα το εχουν αναγνωρισει εδω και καιρο.


Μονο ως αστειο ακουγεται η αναμονη καποιων μελοντικων αποτελεσματων τα οποια θα κρινουν εαν η... Συνέχεια χρονια ειναι και σε ποιο βαθμο επιτυχημενη. Στο ελληνικο πρωταθλημα ο Ολυμπιακος δεν αγγιζεται καθως οχι μονο εχει ανωτερο ροστερ, εχει και προπονητη κλασεις ανωτερο του Καρερα. Ασε που δεν ειναι στη πρωτη του χρονια. Ο Ολυμπιακος θα χασει μονο απο τον κακο Ολυμπιακο και οχι απο οποιοδηποτε εγχωριο αντιπαλο.


Τωρα εμεις τι κανουμε; Μια επιλογη ειναι να "επιβιωσουμε¨ χωρις να αλλαξουμε προπονητη διεκδικωντας περιπου ο,τι και περσυ. Δηλαδη ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση η οποιαδηποτε πιστωση χρονου να αλλαξει τις ικανοτητες του προπονητη και το ταβανι του.

Αλλη επιλογη ειναι να επενδυσουμε σε ανταγωνιστικο προπονητη του Μαρτινς (ιδανικα θα θελαμε καλυτερο αλλα αυτο ειναι αδυνατον να συμβει) και να ελπιζουμε οτι με υποδεεστερο ροστερ με σχετικες αναβαθμισεις (λχ. σε αμυνα και τερματοφυλακα) αλλα ισοδυναμο προπονητη να μπορουμε να διεκδικησουμε πρωταθλημα. Ολα τα αλλα ειναι παραμυθια και ονειρα θερινης νυχτος...


ΥΓ.1Στην Ευρωπη αυτοκτονησαμε και ευχομε να μην καταδικαστουμε μελλοντικα απο αυτη την απωλεια της βαθμολογιας.


ΥΓ2. Στηριζεις και στηριζεσαι σε προπονητη μονο και μονον τοτε οταν αυτος κρινεται ικανοτατος με βαση τα εγχωρια προτυπα.

EyeOfEagle - 28/11/2020 18:11

Τον κλασεις ανώτερο προπονητη του γαυρου ήθελαν να τον διώξουν την 1η χρόνια οπως γίνεται σε εμας εδω με τον Καρερα... Του έδωσαν χρόνο ομως, εκατσε δούλεψε, διόρθωσε και την επόμενη χρονιά έκανε ομαδαρα και όλα αυτα σε φυσιολογικές συνθήκες χωρις καραντινες κλπ!

Ακομα και φετος βέβαια υπάρχουν μερικοί γαυροι που με την πρώτη στραβη θέλουν να τον διώξουν γιατί ο Μαρτινς (και ισχύει) ειναι ακομα πιο εμμονικος στην επιλογη 11αδας σε σχέση με τον Καρερα! Ο... Συνέχεια παοκ κράτησε 2η χρόνια τον Φερειρα μέχρι να πληρωθεί η ρητρα και να φύγει (ο οποίος εχει ακούσει τα παντα και για μενα ειναι χειρότερος του Καρερα) αλλα παρόλα αυτα, δούλεψε και πρόλαβε να περάσει θετικα στοιχεία στην ομαδα του...

Εμεις για αλλη μια χρονια θέλουμε να αλλάξουμε προπονητη, να παμε σε κάποιο ρίσκο παλι που δεν ξέρουμε τι θα μας τύχει, με τις πρωτες στραβες τον Μαιο να τον διώξουμε ωστε να προλαβει ο επόμενος προπονητής να φτιαξει την ομαδα της επομενης χρονιας και φτου απο την αρχη!

epikouros - 29/11/2020 11:51

Πολυ σωστη η παρατηρηση σου, οτι δηλαδη εκαναν λαθος στην εκτιμηση τους για την πρωτη χρονια του Μαρτινς στον Ολυμπιακο. Αυτο ομως ΔΕΝ αποδεικνυει οτι ολοι οι προπονητες ειναι καταλληλοι και υπερανω κριτικης στη πρωτη τους χρονια, ουτε οτι ο Καρερα ειναι ανταγωνιστικος πρποπονητης.


Τωρα θα συμφωνησω απολυτα οτι καποιοι για να αντιληφθουν την ανεπαρκεια ενος προπονητη... Συνέχεια χρειαζονται χρονο, αλλοι ομως οχι. Στη δικη μου σκεψη υπαρχουν αποφασεις με ρισκο οι οποιες αστοχουν αλλα εμπεριεχουν ποδοσφαιρικη ευφυϊα ενω αλλες που προερχονται απο αλογη στοχευση και εκτελεση της σκεψης. Οταν διακρινω την πρωτη περιπτωση υποκλινομαι και προσφερω χρονο και επιπλεον ευκαιριες. Οταν ομως παρατηρω οτι καποιος λειτουργησε με το δευτερο τροπο εστω και σε ΜΙΑ μονο περιπτωση τον απομακρυνω το συντομοτερο δυνατο απο τη θεση του. Εξαιρεση στον κανονα υπαρχει μονον και μονον τοτε οταν η διαδοχη κατασταση κρινεται ισαξια ή υποδεεστερη. Σε αυτη την περιπτωση ξεκιναω αμεσα τις διαδικασιες ευρεσεως καταλληλου αντικαταστατη και υπομενω μεχρι να τον εντοπισω τη λαθος επιλογη μου.


ΥΓ. Δεν πιστευω οτι καμια περιπτωση προπονητων που περασαν απο την ομαδα μας ειναι ο καταλληλος αντικαταστατης.

vaspan - 28/11/2020 12:44

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου καλύπτεις πιστεύω όλους τους σκεπτόμενους οπαδούς απλώς να προσθέσω πως ΛΙΒΑΓΙΑ και Ολιβειρα πέρυσι πετούσαν φωτιές φέτος αγνώριστοι κάποιοι έχουν ευθύνη για αυτό και οι πολλοί μυϊκοί τραυματισμοί που πάλι κάποιοι έχουν ευθύνη και όχι τα γηπεδα που λενε

jimmyaek21 - 28/11/2020 13:50

Φίλε αν έκανα ολοκληρωμένη ανάλυση θα έγραφα 2 ώρες. Εννοείται πως οι τραυματισμοί έχουν παίξει πολύ μεγάλο ρόλο. Αλλά αυτό αν παρατηρήσεις γίνεται σε όλο τον κόσμο φέτος. Η κατάσταση είναι πρωτόγνωρη και μόνο στο τέλος της χρονιάς θα μπορούμε να πούμε αν κάνοντας κανονική προετοιμασία, πράξαμε το σωστό η όχι. Επίσης τότε βαθμούς που χάσαμε στο πρωτάθλημα δεν νομίζω ότι τους χάσαμε από τραυματισμός. Με τον Ατρόμητο είχαμε την κόκκινη του Μανταλου και με τον παοκ κάναμε μια φάση... Συνέχεια όλη και όλη. Με Λέστερ ήταν λογική η ήττα και με Μπραγκα είχαμε μπροστά έναν Ολιβειρα που 5 ημίχρονα να έπαιζε, γκολ δεν έβαζε. Θεωρείς ότι για προχθές φταίει η προετοιμασία;

1kitrinopistoli - 28/11/2020 13:44

Μπράβο ρε φίλε για το σχόλιο.Κριμα που θα χαθεί ανάμεσα σε τόσα άλλα.Αυτο θα έπρεπε οι εφημερίδες μας να το είχαν ήδη αναρτήσει αλλά πώς να τα πουν όλα αυτά...

EyeOfEagle - 28/11/2020 12:12

Ίσως το πιο μεστο και λογικο σχόλιο εδω μεσα! Μπραβο αδελφε, εχουμε και την ιδια ηλικια!

jimmyaek21 - 28/11/2020 13:03

Είναι πράγματα που μπορείς να διαπιστώσεις ακόμα και χωρίς να έχεις δει το παιχνίδι. Επίσης προσπαθώ πάντα να γράφω ήρεμος, διαφορετικά το πάθος ή η στεναχώρια της στιγμής οδηγούν σε υπερβολές. Η ομάδα απέχει 2-3 πινελιές από το να γίνει ένα πολύ ποιοτικό σύνολο. Αλλά την ίδια στιγμή αυτές οι πινελιές είναι τόσο σημαντικές που βλέπουμε αυτές τις διακυμάνσεις στη απόδοση της ομάδας. Δυστυχώς το πέρασμα διαδοχικών ακατάλληλων ατόμων σε κρίσιμα πόστα( Καρντοσο, Λυμπε) και η... Συνέχεια διαχείριση Μελ την χρονιά μετά το πρωτάθλημα, έχουν αφήσει το στίγμα τους στην ομάδα και όλες οι ανορθογραφίες δεν διορθώνονται σε 1 καλοκαίρι. Να είμαστε καλά να δούμε τα καλύτερα αδέρφια

basketikos - 28/11/2020 12:37

Τζιμαρα τα είπες όλα φίλε. 100 like

Peranclub21 - 28/11/2020 16:23

Τώρα θα δείξει; Γιατί μέχρι τώρα τι περίμενε; Να τεσταρουν τις αντοχές μας ήθελαν δηλαδή;

papaioanou21 - 28/11/2020 15:41

Οσα ξερει ο νοικοκυρης δεν τα ξερει ο κοσμος ολος λεω εγω...........ο νοων νοητω.............

Nsarafis - 28/11/2020 15:37

Ρε κετσε σε κάθε στραπάτσο κάνουμε ρεσταρτ..έχουμε καεί από τα ρεσταρτ..εγώ ξέρω τι ρεσταρτ μια φορά γίνεται..

konan - 28/11/2020 15:08

Θυμάμαι μια ταινία του Τζιμ Κάρεϊ στη μάσκα που ήταν κρυμμένος χωρίς τη μάσκα και έπρεπε να απελευθερώσει το κορίτσι και λέει " τώρα θα δείξεις από τι είσαι φτιαγμένος" και εκείνη τη στιγμή του ακουμπάνε το πιστόλι στο κεφάλι και λέει αυτός στον εαυτό του" Από σκατά". Ελπίζω να μήν καταλήξουμε έτσι.

VagosK - 28/11/2020 14:51

Μάγκες (όπως λέει και ο Γεωργίου) η μεγαλη εικόνα είναι το γήπεδο.

Μετράμε αντίστροφα και σε λιγότερο από ένα χρόνο θα είναι έτοιμο.

Τώρα για τα αγωνιστικά έχουμε τρομακτικές ελλείψεις σε συγκεκριμένες θέσεις για αυτό και η ομάδα δεν παρουσιάζει σταθερότητα. Μόλις γίνουν οι κατάλληλες προσθήκες η ομάδα θα αρχίσει να αποδίδει ολοένα και περισσότερο καλύτερο ποδόσφαιρο.... Συνέχεια
Για αυτό και ναι μεν με στεναχωρούν κάποια αποτελέσματα αλλά τους δίνω τόσο όσο χρειάζεται αξία και σίγουρα δεν συμμετέχω σε κυνηγι μαγισσών.

Ναι θα μπορούσε ο Καρερα να διαχειριστεί διάφορες καταστάσεις καλύτερα αλλά ως εκεί. Θα κριθεί τέλος της αγωνιστικής περιόδου. Δεν αλλάζει προπονητής αυτή την στιγμή.

Υπομονή.

Cyrano - 28/11/2020 13:53

Έχετε ξεχάσει τα λάθη του Χιμένεθ που τον θέλετε και πίσω; Θυμάστε αυτό το αλησμόνητο ροτέισον με τον Αστέρα; Όλοι οι προπονητές κάνουν λάθη. Και ο Μάρτινς έχει κάνει πολλά αλλά οι γαύροι είναι ένα κλικ παραπάνω και δεν του στοιχίζουν το ίδιο. Ο Καρέρα είναι έξυπνος κόουτς θα το στρώσει το πράγμα.

Opios_sas__einai_AEK - 28/11/2020 14:49

Όχι φίλε μου δεν τα θυμούνται αυτό και αλλά πολλά, θυμούνται μόνο ότι πήρε πρωτάθλημα! Και εγώ θέλω τον καλύτερο προπονητή στην ομάδα μου αλλά αυτός δεν είναι σίγουρα Έλληνας και ούτε μάγος, μπορεί να μου φέρει καλύτερο από καρερα και Χιμένεθ; Καλως να μου φέρει!

Certified_AEKG - 28/11/2020 14:20

Δεν ειναι το θεμα αυτοι που μπαινουν και κραζουν... Παντα υπηρχαν παντα θα υπαρχουν.

Το θεμα στη φαση αυτη ειναι οσοι προσπαθουν να το παιξουν ¨γνώστες" και "ευρωπαιστες" και λενε να μην αλλαζουμε προπονητες σαν πουκαμισα και τα συναφη...

Αν δεν αλλαξεις προπονητη μετα απο τοσες αποτυχιες και τοσα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ λαθη ποτε θα αλλαξεις;;

Δεν το εχουμε συνειδητοποιησει ακομα οτι ειναι επικινδυνος;;;... Συνέχεια
Πρεπει να κανει και σερι αρνητικων αποτελεσματων δηλαδη για να φυγει;;

Αυτο δεν καταλαβαινουν οι κατευναστες...οτι τον διωχνεις νωρις να περιορισεις τη ζημια, δεν καθεσε να τον λιβανισεις μηπως φτιαξει...

MONO AEK!!

michoslam - 28/11/2020 14:11

ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ 3-5-2 ΑΙΣΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΝΣΟΥΑ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.

ΔΕΞΙΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΦΟΥΛ ΜΠΑΚ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΓΚΑΡΣΙΑ ΚΑΘΩΣ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ.ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΑ ΤΑΚΛΙΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ.

ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ Ο ΚΟΟΥΤΣ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ 3 ΠΙΣΩ ΚΑΘΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ Η ΑΜΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΝΙ ΟΠΟΤΕ... Συνέχεια ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΑΜΥΝΑ.

ΑΠΟΨΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ Β ΗΜΙΧΡΟΝΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΣΑΚΧΟΦ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΜΑΤΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΕ 5-4-1(5-2-2-1)ΡΙΧΝΩΝΤΑΣ ΜΑΧΑΙΡΑ Η ΑΛΜΠΑΝΗ.


ΤΕΛΟΣ,ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΡΙΜ ΗΡΘΕ ΑΠΤΟ ΚΑΤΑΡ.ΕΚΕΙ ΤΟ ΚΑΕΝΤΑΡΙ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΑΝΕ ΜΑΤΣ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΣΕΖΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ.ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ,Ο ΚΑΡΙΜ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ 90ΛΕΠΤΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΙ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΚΑΤΑΡ ΟΥΤΕ ΜΕ ΑΕΚ.ΠΟΤΕ ΣΑΦΩΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΑΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.


ΥΓ.:ΤΟ ΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ,Η ΙΤΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ 3ΠΟΝΤΟ.ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟ ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟ 70 ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΒΓΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΠΗΓΕΣΥΝΤΗΡΗΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΑΦΟΥ ΟΙ ΖΕΛΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΧΑΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΗΙΑ ΚΟΝΤΡΕΣ

evo21 - 28/11/2020 13:48

Οι εξαφανισμενοι στις νικες της ΑΕΚ

Μπαίνουν στα στραβα αποτελέσματα και απαιτουν

Διαφορα, απολυσεις κτλ. Μουρτζουφληδες.

THANOS56 - 28/11/2020 14:10

evo21...ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΣΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΟΡΙΣΤΟΣ..!!!! ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΕΡΙ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ...ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ..!!!!

evo21 - 28/11/2020 14:34

Οδηγαω και γραφω , γιαυτο, γραψε συ καλυτερα με 140.

akaliptos - 29/11/2020 16:46

είσαι αμυαλος και επικίνδυνος αν γράφεις στο κινητό και οδηγείς. για το αμυαλος δεν με νοιάζει και τόσο το έχεις αποδείξει με αυτά που γράφεις εδώ μέσα, όσο για το επικίνδυνος να μας φυλάει ο Θεός μην σε βρούμε στο δρόμο μας.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 28/11/2020 18:23

Δεν φτανει που εισαι μυρωδιας απο ποδοσφαιρο ,εισαι και επικινδυνος στον δρομο για τον υπολοιπο κοσμο.

evo21 - 28/11/2020 15:08

Και αφου δεν ειναι σαφες το σχολιο μου οπως λες, πως ο μουρτζουφλης μου βαζει ντισλαικ; λογω μη κατανοησης του σχολιου ε;;;;;;

THANOS56 - 29/11/2020 14:30

evo21....ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ...ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΥ....!!!....ΦΩΝΑΞΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΠ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ....!!!

1kitrinopistoli - 28/11/2020 14:01

Κέτσε αν είχαμε παίξει με γαβρο και Άρη τα συμπεράσματα θα είχαν βγει νωρίτερα κι αν θες την ψυχρή ανάγνωση των όσων έχω δει μέχρι τώρα μάλλον τυχεροί ήμασταν που δεν παίξαμε ακομα

Euaggelos21 - 28/11/2020 12:00

Γιατί ρε φίλε συγγνώμη αν κάναμε μια αξιοπρεπή πορεία δηλαδή με αυτά τα καφενεία που παίξαμε στην Ευρώπη θα μας χάλαγε δηλαδή έπρεπε να ξεφτιλιστουμε δηλαδή για να παίξουν μπάλα

ismael_blanco - 28/11/2020 13:16

Καλά, Λέστερ και Μπράγκα δεν είναι και καφενεία.

alex10 - 28/11/2020 13:10

Κωστα το πρόβλημα δεν ειναι η ήττα. Ειναι οτι δεν γινεται να είσαι προπονητής, να έσεις το συγκεκριμένο ρόστερ που το βασικό του πρόβλημα είναι οτι τα μπακ δεν μπορούν απο τη μέση και μπροστα και να πάιζεις χωρις εξτρεμ με 2 φουλ μπακ τον Μπακακη και τον Ινσουα. Δεν γινεται να μαιζεις με την Ζορια και να έχεις 3 σεντερ μπακ και 3 αμυντικά χαφ. Να μην έχεις το δεκάρι σου, να μην βάζεις καποιον στη θέση του (Μαχαιρα ή Λιβαγια) και να έχεις 2 σεντερφοράρες και να μην βάζεις... Συνέχεια κανενα. Και αφου βλέπεις στο Α οτι δεν παει, αντι να βγάλει 1 σεντερ μπακ και 1 χαφ και να αλλαξει σε 4231 με Ανσαριφαρντ μπροστα και Αλμπανη Τανκοβιτς στα πλαγια ( ή Ολιβειρα και Μαχαιρα αντι Ανσαριφαρντ και Αλμπανη δεν εχει σημασια) επιμένει στη λαθος διάταξη. Και μετά την αποβολή κάνει το ακόμα χειρότερο. Βάζει μέσα Γαλανόπουλο αντι πχ Αλμπανη η Μαχαιρα και ήμαρτον βγαζει τον Μπακακη και βάζει δεξι μπακ τον Σβαρνα (αντι πχ τον Βασιλαντονοπουλο που ειναι ο μονος που λιγο μπορει να ανέβει)!!! Ολα αυτά με προβληματίζουν για το κατα ποσο είναι ικανος ο Καρερα να κάταλάβει τα βασικά. Αν μπορει να αξιοποιήσει το ροστερ τελικα

Original__1924 - 28/11/2020 12:06

Ίλια, Giovanni van Bronckhorst......εαν μπορεί να έρθει απο Κίνα θα ήταν ιδανική/τέλεια περίπτωση(για όσους τουλάχιστον γνωρίζουν)!!!

jr21 - 28/11/2020 11:47

Κωστα συγνωμη αλλα ο κοουτς ΔΕΝ φταιει μονο για το οτι εχασε το συγκεκριμενο ματς.Το χτεσινο τριμπαλο ειναι αποτελεσμα ενος συνολου επιλογων του Καρερα στο διαστημα που βρισκεται στην ομαδα.Η φιλοσοφια του προσαρμοζομαστε στον αντιπαλο δεν τον εχει δικαιωσει μεχρι τωρα σε γενικες γραμμες και δεν νομιζω οτι δεν θα τον δικαιωσει ουτε στο μελλον.Πιθανον να τον δικαιωσε στη Ρωσια,αλλα ολες οι ομαδες και τα πρωταθληματα δεν ειναι ιδια.Η ΑΕΚ ειναι φανερο οτι δεν ειναι ομαδα... Συνέχεια που μπορει να ανταπεξελθει σε αυτη τη λογικη.Η ΑΕΚ ειναι μια ομαδα που μεχρι πριν ερθει ο Καρερα ηταν σκορποχωρι.Αυτο που χρειαζεται ,αν καποιος θελει τη γνωμη μου, ειναι μια αγωνιστικη ταυτοτητα αναλογη βεβαια με το υλικο της.Να πατησει στα ποδια της ρε αδερφε,να αισθανθει σιγουρια!Ετσι αμυνομαστε,ετσι επιτιθομαστε(βλεπε Χιμενεθ).Χρειαζεται ψυχολογια(βλεπε Χιμενεθ),αποκλειστικη ευθυνη του προπονητη νομιζω και ενα καλοδουλεμενο plan b οταν δεν αγωνιζεται ο Μανταλος(βλεπε Χιμενεθ). Οχι δεν ειμαι νοσταλγος του Μανολο,απλα θεωρω οτι ο Καρερα και ο καθε Καρερα,θα πρεπει να σκεφτει τι διαολο εκανε αυτος ο τυπος και δημιουργησε μια ομαδα συμπαγη,με ψυχολογια στα υψη και χωρις Μανταλο στα 3/4 της σεζον πηρε πρωταθλημα και εκανε και καλες εμφανισεις στην Ευρωπη.Ας γινει λοιπον και ο Ιταλος χαμαιλεοντας,οπως ειπε οταν ηρθε,ας προσαρμοστει ο ιδιος στις αναγκες και στις δυνατοτητες της ομαδας και ας καταλαβει επιτελους οτι η συνταγη εκτελειται αναλογα με τα υλικα που εχεις.

komakino - 28/11/2020 11:43

Πολύ generic αυτό που λες Κωστα... αλλά σωστο... πρέπει να ηρεμήσουμε και να ενωθούμε..ότι εγινε εγινε... πάμε παρακάτω να πάρουμε ότι μας αξίζει!!

vaspan - 28/11/2020 11:32

Δυστυχώς η ομάδα έδειξε με τον Ολυμπιακό στον τελικό με τον ΠΑΟΚ με τον Ατρόμητο και όλα σχεδόν τα κακα πρωτα ημίχρονα οποίο δεν το καταλαβαινουν

europaek - 28/11/2020 10:56

Κώστα όλα καλα και συμφωνούμε οτι παμε παρακάτω. Απλος 2 σημειώσεις. Ο Καρερα δήλωσε οτι ηταν πολυ ευχαριστημένος με την ομαδα στο πρωτο ημίχρονο. Το 90% (για να μη πω το 99%) εδω μεσα που αγαπάμε και παρακολουθούμε την ΑΕΚ στο ημίχρονο περιμέναμε 2 αλλαγές και αλλαγή συστήματος. Αρα υπάρχει μεγαλη διαφορά αντίληψης. Και δεύτερων ειναι τυχερός/άτυχος που δεν υπάρχουν οπαδοι στο γήπεδο. Τυχερός γιατι με οπαδούς θα ειχε φύγει μετα τον τελικο κυπέλου, άτυχος γιατί προχθες απο την... Συνέχεια γιουχα στο ημίχρονο θα ειχε ξυπνήσει!!

fantomduck - 28/11/2020 10:35

εμενα η συμπεριφορά της ομάδας μου θύμισε αυτή του ΠΑΟΚ τη χρονιά που πήρε το πρωτάθλημα. Έτσι κλότσησαν την ευρώπη για να μην έχουν απαιτήσεις οι φίλαθλοι. Αν ισχύει αυτό που λέω θα δούμε άλλη ομάδα από δω και πέρα. Αν όχι τη πατήσαμε.....

PorosPower - 28/11/2020 10:24

Δυστυχώς ο Καρέρα έχασε την εμπιστοσύνη της εξέδρας... Από εδώ και πέρα απλά θα τον ανεχόμαστε, τίποτε άλλο...

tasa21 - 28/11/2020 10:09

Εγώ ξέρω ότι έχουμε το πλήρες ροστερ των τελευταίων χρόνων και μεις ύπνο βαθύ. Φέτος έπρεπε να προσαρμόζονται οι αντίπαλοι στο παιχνίδι μας και όχι εμείς στο δικό τους, δε γίνεται να έχω επιτέλους εξτρέμ και να μη ξεκινάνε, δε γίνεται να έχω 2 σέντερ φορ και να μη ξεκινάει κανένα, δε γίνεται να βάλεις Μπακάκη όταν ο Βασιλαντωντονόπουλος είναι φέτος καλύτερος. Αυτή η Α.Ε.Κ φέτος πρέπει να μοιράζει 3-4 στους αντιπάλους και αντ αυτού μιζεριαζει σε ένα 3-5-2 αυτά.

eargle - 28/11/2020 09:55

Που μπορεί να φθάσει??? σηκώνει πολύ συζήτηση μέχρι τώρα το πρόσημο είναι αρνητικό και σε αγώνες που έχουμε κερδισει η ομάδα εύκολα σε κοιμίζει, δεν παίζουμε καλά δυστυχώς.

Peranclub21 - 28/11/2020 09:22

Παρά πολλά μπρος-πίσω που καθιστούν την ομάδα αναξιόπιστη. Κούραση από όλους μας να βλέπουμε το ίδιο έργο και να ακούμε και διαβάζουμε τις ίδιες τυποποιημενες ατάκες. Μεγάλη προβλέψιμοτητα και έλλειψη πλάνου. Τρία παιχνίδια μπροστά. Στο ένα θα παίξουμε σαν ΑΕΚ, στο άλλο μέτρια, στο τελευταίο χάλια. Το μάθαμε το μίζερο σενάριο. Δεν το αξίζει όμως ο ΑΕΚΤΖΗΣ μετά από τόσα που πέρασε.

Panagiotis1963 - 28/11/2020 08:47

Ο καλός προπονητής φαίνεται από δύο πράγματα: 1) από το πώς διαχειρίζεται το υλικό που έχει κάθε φορά και 2) από την αγωνιστική ταυτότητα που δίνει στην ομάδα του. Λυπάμαι αλλά και στις δύο περιπτώσεις ο Καρέρα έχει αποτύχει. Για την διαχείριση του υλικού έχουμε ένα σωρό παραδείγματα (π.χ. βάζει τον Λιβάι Γκαρσία που ήταν στα όρια να ξεκινάει τρία ματς σερί με αποτέλεσμα στην εκκίνηση του τρίτου στο Περιστέρι να κλατάρει). Σε σχέση με την αγωνιστική ταυτότητα κι εκεί... Συνέχεια τίποτα. Το μόνο που βλέπουμε είναι μια ομάδα που προσαρμόζει το παιχνίδι στον αντίπαλο, ακόμα κι όταν αυτός είναι υποδεέστερος (π.χ. Λάρισα, Ζόρια κ.λ.π.). Ο άνθρωπος είναι φοβικός και αυτό το περνάει θέλει δεν θέλει και στην ομάδα. Φοβάμαι ότι δεν έχει πλέον να δώσει τίποτα περισσότερο και αυτό σημαίνει ότι πάμε για μια ακόμη χαμένη χρονιά. Γιατί και να τον αλλάξουμε, ποιον σοβαρό μπορούμε να βρούμε για να φέρουμε τέτοια εποχή; Ας καταλάβουν όμως κάποια στιγμή στη διοίκηση ότι η ΑΕΚ δεν είναι καμιά ομαδούλα της σειράς για να συμβιβάζεται με τα λίγα και ας δείξουν λίγο σεβασμό και σ' εμάς, τους φιλάθλους που είμαστε διαρκώς δίπλα στην ομάδα και πληρώνουμε γι αυτήν.

alex21xas - 28/11/2020 07:24

Ο Καρέρα σε ένα ακόμα παιχνίδι, δεν πήρε απλά κάτω από τη βάση, αλλά συμπεριφέρεται φοβικά και απαξιώνει ένα ρόστερ, που τουλάχιστον από τη μέση και μπροστά έχει πολλά να δώσει. Για τον ίδιον ζωηρά αμφιβάλλω πλέον, αν έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω στην ΑΕΚ. Εκτός αν ο ίδιος αποφασίσει να αλλάξει, πράγμα που δεν δείχνει και τόσο διατεθειμένος να πράξει για την ώρα,κακή διαχείρηση παντού αδέλφια ότι και να λεμε !!

Dani21zigolo - 28/11/2020 04:38

Η ομάδα μπορεί να παίξει όλα τα συστήματα μη τρελαθουμε.Το 4_2_3_1 με Λάρισα λογικό φορτώνεις την επίθεση με μια ομάδα που παίζει άμυνα στην έδρα σου.Στη Τρίπολη μπορεί να παίξει 4_3_3 άνετα.Το 3_5_2 με Ζόρια που στην ουσία ήταν 5_3_2 με 8 αμυντικογενεις παίκτες δεν υπάρχει πραγματικά.Το κάνε και στη Μπράγκα εκεί το 3_5_2 λειτούργησε καλά ας έφαγες ένα γκολ από το πουθενά και εκεί που ισορροπεί το παιχνίδι το αλλάζει σε 4_3_3 και η Μπράγκα κάνει πάρτυ στη κόντρα.Μονο σ αυτά τα 2 ματς με χάλασε ο... Συνέχεια Ιταλος.

leontas_021 - 28/11/2020 02:23

α) Ο Καρερα ειναι πολυ καλος προπονητης και στην ΑΕΚ πιστωνεται πρωτιστως οτι εφτιαξε αρκετα τον αξονα. Πριν ερθει ηταν το αδυνατο σημειο μας και με την τριαδα με τον Μανταλο ως οκταροδεκαρι και τον Σιμοες ως κοφτη πισω απο τα δυο οκταρια ανεβηκε πολυ. Ανεβηκε και ατομικα η αποδοση καποιων παικτων οπως Μανταλος, Σιμοες, Κριστιτς. Ο Καρερα δε διστασε να αφησει εκτος ευρωλιστας τον ακριβωτερο Παουλινιο και να βαλει τον φτηνωτερο Βασιλαντωνοπουλο (που τον ειχαν τελειωμενο ενω... Συνέχεια ειναι ανωτερος και απο Μπακακη). Γενικοτερα ο Καρερα δεν κρινεται σε μια (οντως κακη) βραδια αλλα συνολικα, τον ειδαμε περσι πώς πηρε την ομαδα και πού την εφτασε σε μιση σεζον.


β) Κριτικη βεβαια πρεπει να γινεται αλλα οχι με σκοπο την υπονομευση. Στο ματς με Ζορια εγω θα εβαζα Χνιντ αντι Σβαρνα, Βασιλαντωνοπουλο αντι Μπακακη και αλλο συστημα, αντι τριτο στοπερ (πχ Τσιγκρινσκι) χρειαζοταν φορ κορυφης (Ανσαριφαρντ ή Ολιβειρα). Μετα την κοκκινη και το 0-1 χρειαζοταν οπωσδηποτε Ανσαριφαρντ (μπηκε) αλλα και δυο εξτρεμ (Μαχαιρας-Τανκοβιτς) με εσωτερικη μετακινηση Λιβαγια στον αξονα μπροστα απο Σιμοες αρα εξω ενας στοπερ και Κριστιτς. Ακομη μια επιβεβλημενη αλλαγη θα ηταν Βασιλαντωνοπουλος αντι Μπακακη.


γ) Οπως ειναι σε κακη μερα οι παικτες ειναι και οι προπονητες. Ο Καρερα εκανε λαθη στην εντεκαδα και τις αλλαγες αλλα ο αγωνας χαθηκε απο την αδικη κοκκινη καρτα (ο διαιτητης ηταν αζερος), την απουσια του Μανταλου (καποιοι ηθελαν να ειχε πωληθει το καλοκαιρι...) και την επιλογη να προφυλαχθουν οι προερχομενοι απο τραυματισμους Γκαρσια και Τσιντωτας.


δ) Αυτος ο προπονητης και αυτο το ροστερ εχουν δωσει απαντησεις πολλες φορες. Σε οσους τους "εκριναν" απο τον τελικο του περσινου Κυπελλου απαντησαν με τις προκρισεις με τους ελβετους και τη Βολφσμπουργκ και σε οσους τους εκριναν απο την Μπραγκα και τον Ατρομητο απαντησαν με τα διπλα στα Γιαννενα και την τεσσαρα στη Ζορια. Η ομαδα ειναι μεσα στη μαχη του Πρωταθληματος, εχει πετυχει τον βασικο ευρωπαικο στοχο (περασε σε ομιλο με διπλη προκριση στα προκριματικα) και θα δουμε πού θα φτασει εκει και υπαρχει και το Κυπελλο. Με ενα διπλο στην Τριπολη το κλιμα θα αλλαξει αμεσως, χρειαζεται αντι γκρινιας στηριξη στην ομαδα και εμπιστοσυνη στον σχεδιασμο που εκανε ο Ιβιτσαρος και δικαιωνεται συνεχως.

MYSTHPIOS - 28/11/2020 01:49

Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους το χθεσινό δεν θα το ξεπεράσει κανένας μας. Αν γινόταν γκάλοπ πριν τον αγώνα και ρωτούσαμε τους υπόλοιπους 15 προπονητές της Α Εθνικής να φτιάξουν ενδεκάδα για το συγκεκριμένο ματς ούτε μισός δε θα κατέβαζε την ομάδα με αυτό το σύστημα. Και το χειρότερο που με εβγαλε από τα ρούχα μου ξέρετε ποιό είναι? Ότι ξεκίνησε το β' ημίχρονο με το ίδιο σύστημα και τους ίδιους παίκτες!!! Τόσο πολύ του άρεσε η ομάδα στο α' ημίχρονο!!! Το παιγνιδι χθες... Συνέχεια ήταν απλό. Μια τετραδα στη αμυνα - όποια θέλει - Σακχοφ, Σιμόες μπροστα τους, μια τριάδα μπροστα με Τάνκοβιτσ Λιβάγια Μαχαίρα και έναν σεντερ φορ πιο μπροστα - πάλι όποιον θέλει. Και πως να μην τους βάλεις πέντε γκολ. Ήμαρτον πια!!! Μπορεί να είναι προπονηταράς και εμεις κόπανοι που απλά βλέπουμε μπάλα αλλά πρέπει να τα ακούσει χοντρά και από εσάς τους δημοσιογράφους και από τον τεχνικό διευθυντή. Ας παει στην Σπετσια να κάνει πειράματα. Έλεος πια!

forza_aekara - 28/11/2020 01:31

Αυτα λεγαμε και μετα τη Μπραγκα...

evo21 - 27/11/2020 23:12

Κανεις δεν εχει γραψει οτι η γκελα χτες εγινε με την ιδια ομαδα ακριβως που στην εδρα της τις εριξες 4. Αυτο και μονο σε κανει να σκεφτεις οτι ηταν μια κακη μερα για ολους, τι πιο απλο; εκτος και αν η λογικη πολλών ειναι οτι σε μια βδομαδα μεσα η Ζόρια εγινε καλυτερη απο την ΑΕΚ. Αυτα.

forza_aekara - 28/11/2020 01:30

Μπορεις να πεις και οτι ο αλλος σε διαβασε κι εσυ κοιμηθηκες...Αλλο να χασεις και να παιξεις κι αλλο να κατεβαζεις την ομαδα αδιαβαστη και να κοιμασαι...

1foraAEKpantaAEK - 27/11/2020 23:39

και γιατι να μη σκεφτει φιλε κάποιος το αντίθετο;; ότι δηλαδή ειχες μια καλη μερα και εριξες 4;;;

τα εως τωρα αποτελέσματα καλλιστα θα μπορούσαν να κανουν καποιον να το σκεφτει πολλακις!!δεν ειναι οτι παιζαμε μπαλαρα στα αλλα για να πεις απλα "ελα μωρε,μια φορα μας στραβωσε κι εμας,δε βαριεσαι,παμε παρακάτω)!! οχι παρακάτω,εδω και τωρα τι γίνεται!!

evo21 - 28/11/2020 01:23

Εχεις παρει χαμπαρι οτι απο την αρχη της χρονιας εχασες βασικοτατους παιχτες και σχεδόν ολους μαζι;

Εχεις δει εδω και δυο μήνες τα αρθρα με τους τραυματίες; τι να παιξεις ετσι ρε φιλαρακι πλακα κανεις;

1foraAEKpantaAEK - 28/11/2020 17:54

αληθεια ρε evo21;; νομιζα οτι κατι σκαμπαζες!!τον ρομπερτο Κάρλος χρειάζεται για να παίξει μπαλα μια ομαδα;;; βασικοι και μη θα έπρεπε να μπορουν να ανταπεξελθουν σε ενα ορθολογικο ποδόσφαιρο..ο ΟΦΗ δηλαδη,οι βασικοί του ειναι καλυτεροι ή πολυ κσλυτεροι απτους αναπληρωματικους τους δικους μας;;ΟΧΙ....επαιξε μπαλα ομως..το κυκλοφορησαν το τοπι...ή ειχαν τοττι και δεν το ξερουμε;;

νιωθω οτι ορισμενοι καμια φορα επιχειρηματολογειτε κάποιες καραμελες γιατι απλα δε μπορειτε... Συνέχεια να αποδεχθειτε οτι λανθανατε!!!ΟΜΑΔΑ εισαι με επαγγελματίες ποδοσφαιριστες,οποιοι και αν παιζουν θα επρεπε να μπορουν να παιξουν και λιγο μπαλιτσα...εδω εμεις παίζουμε μπαλιτσα στα 5χ5, αυτοι γιατι να μην μπορουν;;;;επειδη ειναι "αναπληρωματικοι"; ας πάνε να παιξουν μπαντμιγκτον τοτε!!!

και που εισαι,φιλικα, μια συμβουλη.....μην οδηγεις αγορι μου κ γραφεις σχολια!! σταματα,γραψε,φυγε ξανα αν θες..και αν δε σε νοιάζει για σενα σκεψου λιιιιιιγο τους γυρω σου που μπορει να παρεις στο λαιμο σου..φτου φτου φτου...και δει με 140 φιλε...ντροπη και που το προτασεις σαν επιχειρημα για το πως γράφεις!!φαουλ σε ολα αδερφε αυτη τη φορά..φαουλ κ κοκκινη απευθειας!!! με 140 κσι γράφεις μηνυματα...κσι ο σουμαχερ να εισαι ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ

JM21 - 28/11/2020 13:26

Λες να μην περνώ χαμπαρι? Κσι χωρίς πολλά λογια σουμλεω,ρίξε μια ματιά πόσα κόρνερ έχει κερδίσει η ομάδα από την αρχή της σεζόν ,φέτος εχουμε παίχτες και ψιλούς και δυνατούς και καλούς στο ψιλό παιχνίδι και μάλιστα αρκετούς μην στους λέω τώρα εναν εναν,δεν είχες απώλειες σ αυτό το κομμάτι. Πες μου τώρα εσύ τι έχουμε κερδίσει από τα κόρνερ και ποιες κομπίνες έχουμε για να φτιάξουμε έστω φάσεις,τίποτα απολύτως,ίσα ίσα, αρκετές φορές τρέχουμε να προλάβουμε την αντεπίθεση. Ένα μικρό... Συνέχεια δείγμα της δουλειάς που δεν γίνεται είναι αυτό.

JM21 - 28/11/2020 00:25

evo21 απο το παιχνίδι με τον αρη στο οακα και μετά τι έχεις δει και είσαι σισυοδοξος οταν μετα απο ενα χρονο η ομάδα δεν έχει αυτοματισμούς δεν έχει κίνηση χωρίς την μπάλα οταν σε κάθε παιχνίδι κερδίζουμε πάνω από δέκα κόρνερ και δεν εχουμε βγάλει μια φάση ακόμα και στα φάουλ γύρω από την περιοχή έχουμε φάει εύκολα γκολ σχεδόν από όλες της ομάδες οποιους αμυντικούς κι αν έχει βάλει έχει αχρηστευσει αρκετους σε λάθος θέση θες κι άλλα ?στα λέω φιλικά έτσι ? Δεν πρέπει να δώσουμε... Συνέχεια άλλη ευκαιρία όχι άλλο κάρβουνο ! Δεν θα ανεχτώ από κανενα να με γλεντάει του χρόνου στο σπίτι μας καλύτερα να φτιάξουμε ΟΜΑΔΑ και μετα να μπούμε μέσα φίλε μου είναι μεγάλη η στεναχώρια ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ!!!!

Andreas295 - 28/11/2020 00:01

Και γιατί να μην υποθέσουμε ότι ήταν μια κακή μέρα στη δουλειά και για τη Ζόρια την προηγούμενη αγωνιστική; Το "μια κακή μέρα στη δουλειά" σήμαίνει ότι έγιναν λάθη, έτσι δεν είναι; Εγώ αν έχω μια κακή μέρα στη δουλειά, την επόμενη μέρα θα πω "Ξέρεις κάτι; Χτες έκανα λάθος που έκανα αυτό και εκείνο. Ήταν μια κακή μέρα στη δουλειά". Αν την επόμενη μέρα πω "Ήταν μια κακή μέρα στη δουλειά, αλλά αν είχα την ευκαιρία θα έκανα ξανά ίδια" τότε ήταν πράγματι μια κακή μέρα στη δουλειά ή απλά έκανα... Συνέχεια τα ίδια που κάνω πάντα και απλά στράβωσε το πράγμα περισσότερο απ' το αναμενόμενο; Αν ήταν κακή μέρα στη δουλειά και κακή παρένθεση σημαίνει ότι ο προπονητής αναγνώρισε τα λάθη του και δεν πρέπει να ξαναδούμε τις ίδιες λανθασμένες πρακτικές και προσεγγίσεις αγώνων. Έτσι δεν είναι; Σε όσα δήλωσε μέχρι τώρα δείχνει να έχει καταλάβει τι έχει γίνει; Εγώ δεν το βλέπω. Οπότε το αν ήταν μια κακή παρένθεση ή αν ήταν πιο βαθιά τα αίτια θα το δείξει η συνέχεια.

THANOS56 - 27/11/2020 23:29

evo21....ΤΟ ΕΠΙΑΣΑ ΤΟ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ ΣΟΥ..ΚΑΤΙ ΒΡΩΜΑΕΙ...ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΟ ΛΕΩ...!!!!

evo21 - 27/11/2020 23:35

Δε τα γουσταρω τα υπονοουμενα φιλαρακι, ειμαι ισιωμα.

ONLY21 - 28/11/2020 01:02

Ότι και να γίνει, από εδώ και πέρα Κώστα , ό τύποs έχει τελειώσει από τον κόσμο . Και ξέρειs τι σημαίνει αυτό

Φοίνικας - 28/11/2020 00:32

Έχουμε μια τάση να είμαστε των άκρων. Και να μοιραζόμαστε μια ζωή. Ντεμικοι και αντιΝτεμικοι, Μελισσανιδικοι και αντιΜελισσανιδικοι, Μπαγεβιτσικοι και αντιΜπαγεβιτσικοι, μην γελιόμαστε και μην ξεχνάμε ότι κάποια στιγμή είχαμε μπλοκ που δεν ήθελε τον Σαντος και τον Χιμένεθ επειδή δεν έπαιζαν επιθετικό ποδόσφαιρο.... Συνέχεια
Με τα παραπάνω δεν έχω διάθεση να ξεπλύνω τα αδιανόητα λάθη του Καρέρα. Τόσο στην προετοιμασία, όσο και στην ανάγνωση και την διαχείριση του ματς τα έκανε όλα λάθος. Σε τόσο προφανές βαθμό που θα πρέπει να έβλεπες μπάλα για πρώτη φορά στην ζωή σου για να μην τα αντιλαμβανοσουν.


Αλλά από την άλλη δεν είναι δα ότι το κύμα οργής κατά Καρέρα προέκυψε χτες. Κάποιες φωνές "διωχτε τον όσο είναι νωρίς" ακούγονταν όταν ακόμα η ομάδα είχε ολοκληρώσει το ροστερ της μόλις μία βδομάδα ξέρω γω και όταν έδινε ματς χωρίς 4 χαφ και με βασικό εξτρεμ σε ανάρρωση.


Κάπου εξηγείται όλο αυτό. Έχουμε γίνει καχύποπτοι όλα αυτά τα χρόνια γιατί, κακά τα ψέμματα, τα τελευταια 12 χρόνια μόνο μια σεζόν ζήσαμε, αυτό που λέμε, κανονική ΑΕΚ. Μια ΑΕΚ δηλαδή που διεκδικεί το πρωτάθλημα μέχρι τέλους. Έχουμε δει πολλά και έχουμε ζήσει και προπονητές που πραγματικά ήταν πολύ λίγοι, και φάνηκε και από την μετέπειτα πορεία τους.


Αλλά πραγματικά θεωρώ ότι στην παρούσα φάση, κι όσο κι αν κατανοώ τα ποδοσφαιρικά εγκλήματα του Μασιμο στο ματς της Πέμπτης, αυτό τον ορυμαγδο των "διωχτε τον χτες" και "τα έλεγα εγώ αλλά με κραζατε" και -ακόμα χειρότερα- "φέρτε πίσω τον Χιμένεθ" (άλλο αντικείμενο συλλογικής ψυχανάλυσης το θέμα που έχουμε με τους τέως) είναι υπερβολικά. Όσο και να στεναχωρηθηκαμε, αναζητείται ψυχραιμία πλέον.


Άλλωστε πλέον εδώ που φτάσαμε, από τις 29/11 έως τις 3/1, μέσα σε 5 βδομάδες σαν να λέμε, θα παίξουμε με Αστέρα, ΠΑΟ, δύο φορές με ΟΣΦΠ και ενδεχομένως και με Άρη. Εδώ που φτάσαμε σε μεγάλο βαθμό αυτή η σειρά αγώνων κρίνει πολλά. Και σίγουρα ο Καρέρα πλέον κρίνεται και αυστηρότερα. Σαν να έβαλε στην καμπούρα του μια κίτρινη κάρτα. Και ως εκεί είναι λογικό και μάλιστα ευθύνεται αυτός και μόνο για αυτό.


Κλισέ, αλλά νίκη την Κυριακή στην Τρίπολη θα επουλώσει σε σημαντικό βαθμό την πληγή. Το ενδεχόμενο να μην το καταφέρουμε δεν θέλω καν να το σκέφτομαι.

vaspan - 28/11/2020 00:28

Πρέπει να δούμε και τις δυνατότητες των παικτών τερματοφύλακες μέτριοι με εύκολη την γκέλα στόπερ με διάφορα καλύτερος οΤσινγκρινσκι που είναι 35 Μπακ που δεν πετυχαίνουν συμπαίκτη στα 5 μέτρα δεν μιλάμε για σέντρες κέντρο τα αμυντικά χαφ καλά Σόμοες Κριστιτς Σακχοφ Γαλανόπουλος στο 8 Μανταλος πολύ καλός Λιβαι σούπερ και ΤΑΝΚΟΒΙΤΣ καλά στοιχεία ΛΙΒΑΓΙΑ και Ολιβειρα ξαφνικά ξενερωμενοι και για αυτό φταίει και ο κοουτς Ανσαριφαρτ για 45 λεπτά και φυσικά Μαχαίρας και Αλμπάνης για... Συνέχεια περισσότερο χρόνο συμμετοχής .Πάμε στο Καρέρα λάθος προπόνηση με πολλούς μυϊκούς τραυματισμούς και για αυτό φταίει ο γυμναστής και μόνιμα λάθος στήσιμο ομάδας οποίος διαφωνεί ευχαρίστως να δεχθώ τα dislike αλλά δυστυχώς έτσι ειναι

aekbasket1 - 28/11/2020 00:25

Να πω και γω μια ήρεμη γνώμη (αφού πέρασε μια μέρα) για Καρέρα

ΘΕΤΙΚΑ

-Ανάδειξη Μαχαίρα, αξιοποίηση Σβάρνα (αν και δεν είναι για να παίζει τόσο, αλλά λιγότερο) και "ανάσταση" του αδικημένου Βασιλαντωνόπουλου (που δεν είναι το μπακ που θέλουμε, αλλά όχι χειρότερος από Μπακάκη, Παουλίνιο).... Συνέχεια
-Σοβαρός άνθρωπος με σοβαρές δηλώσεις και -σχετική- πειθαρχία με τους -δυσκολους κ κακομαθημένους- παίκτες μας.

-Γυμνασμένη ομάδα (2ο μισό περυσι και από δω κ πέρα).

-Χρήση παικτών και ρόστερ, αν και λίγο υπερβολικό ροτέισον.


ΑΡΝΗΤΙΚΑ

-Επειδή βρήκε μια ΑΕΚ σκορποχώρι, δήλωσε και το έκανε, μια ομάδα "χαμαιλέοντα". Να προσαρμόζεται στους άλλους. Να το καταλάβω πέρυσι (ως ένα σημείο) και φέτος με τη Ρεάλ και τη Γιουβέντους πχ, αλλά όχι με τον Παναιτωλικό ρε φίλε.

-Βλέπει ότι η άμυνα "έμπαζε" κ "μπάζει" και επειδή ΦΟΒΑΤΑΙ, βάζει 3 σέντερ μπακ συχνά. Όμως άκρη δε βρήκε (γιατί πάλι τα τρώει), οπότε θα έπρεπε να το πάει "η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση". Υλικό μέση κ μπροστά έχει. Υλικό που δεν είχε ΚΑΝΕΙΣ τα τελευταία 10 χρόνια.

-ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΔΙΑΤΑΞΗΣ. Η ομάδα έχει δουλέψει και έπρεπε -βάση υλικού- να παίζει 4-2-3-1 κ 4-3-3. Και ας μην έχει Μπορμπόκη, Κασάπη. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις (όπως με τους μαζικούς τραυματισμούς) να παίξει και κάτι άλλο (όπως προχθές ο Μάρτινς), αλλά να έχει μια βάση.


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Κάποιος (Ίβιτς) πρέπει να του εξηγήσει ότι η ΑΕΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ (τουλάχιστον Ελλάδα) και τι ιστορία έχει στην Ευρώπη. Αν καταλάβει ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ, να μείνει, αλλιώς ξεκινάτε το ψάξιμο... (όχι ξαναζεσταμένο φαγητό)

maek21 - 28/11/2020 00:19

Κώστα για να είναι σωστός ο τίτλος πρόσθεσε "στο πρωτάθλημα "! Γιατί το πουλάκι στην Ευρώπη πέταξε. Και το κακό είναι ότι κάθε χαμένος χρόνος στην Ευρώπη καίει 5 χρονιές. Τελειώνουν οι μηδενικές χρονιές, σε λίγο θα σβήσει κι η εκπληκτική χρονιά του Μανολο και θα ξαναβυθιστούμε στα τάρταρα... Κι άντε μετά να παλεύεις στις κληρώσεις με τέρατα!

Panogiotis21 - 28/11/2020 00:13

Η ομάδα δυστυχώς δε με γεμίζει καθόλου με το ποδόσφαιρο που παίζει,ούτε αμυντικά ούτε επιθετικά.αλλη μια χρονιά χαμένη.μετα το πρωτάθλημα η ομάδα είναι σκέτη απογοήτευση.τοσο που έχω φτάσει στο σημείο να μη με συγκινεί πολλές φορές να δω αγώνα με την ίδια κάψα όπως παλιά γιατι ξέρω πως θα δω μια από τα ίδια,με κάποιες αναλαμπές.κ φοβάμαι πως έτσι θα μπούμε κ στο καινούριο γήπεδο.μακαρι να βγω ψεύτης αλλά το δε το βλέπω.

MikraAsia1924 - 28/11/2020 00:09

Ακουω ειναι φοβικος μεταδίδει αγχος κτλ οχι διαφωνω. Υπηρχαν προπονητες και στο προσφατο παρελθον που μετεδιδαν πολυ περισσότερο αγχος. Στον παγκο ειναι βραχος.


Ο Καρερα ειναι ενας παρα πολυ καλος προπονητης και φαίνεται και σαν τυπος ωραιος να κερδιζει την εμπιστοσύνη και τον σεβασμο των παιχτων του ομως εχει ένα θέμα με το ρίσκο και την ασφάλεια. Θελει... Συνέχεια να πηγαινει εκ του ασφαλούς. Θελει να τα ελεγχει ολα αυτος.


Πολλες φορες στη ζωη ομως πρέπει να εμπιστεύεσαι και τις δυνατότητες των αλλων. Πχ στη συγκεκριμενη περιπτωση να φτιαξεις εναν κορμό 16-17 ποδοσφαιριστων 1 με 2 συστηματα και να πας με αυτο. Οι υπολοιποι θα υπαρξουν ματς να παιξουν κύπελλα η πρωταθλημα πιο ευκολα αλλα ενας ενας οχι ολοι μαζι.


Προτιμάει να βαλει εναν τρεχαλατζη και μη εμπειρο παιχτη για να προσαρμοστει στη Λαρισα και να ελεγξει ο ιδιος την νικη παρα να εμπιστευτεί τις δυνατότητες των παιχτων του.


Οταν στο προηγούμενο ματς χαλάστηκα με την ενδεκαδα που ειδα στην αρχη ηταν ολα οκ στα σχολια κανενα προβλημα μολις βαλαμε τα 4 χωρις να γραψω κατι ακραίο εγραψα όλα καλά ολα ωραία αλλά διαφωνω με την 11αδα παρολο που τον συμπαθω τον Καρερα μου την επεσαν ασχετε dislike κτλ.


Το καμπανάκι ειχε χτυπήσει και στην Λάρισα και πριν απο τις επιλογες του γενικα οταν ολοι φωναζουμε ασε μια αμυνα επιτέλους να δεσει. Εχει φτιαξει ενα καλο συνολο αλλα παραμαζευτηκαμε και χαθηκε η ταυτότητα το δεσιμο η τολμη.


Να θυμισω ουτε πέρσι είχε σταθερή ομαδα αλλα του εβγαινε στα περισσότερα ματς οποιος και να επαιζε η ομαδα ηταν καλα. Μην ξεχναμε οτι περσι ομως οι παιχτες επαιζαν σαν ομαδα Β Εθνικης μεχρι να ερθει οποτε κάποια στιγμή με τον κατάλληλο ανθρωπο θα επαιρναν τα πανω τους.


Οτι εγινε εγινε λοιπον αυτο που φοβοταν το έπαθε το ξορκισε το κακο την επαθε. Αυτο που τον εκανε αρκετα συντηρητικο για να μην το παθει το επαθε. Ηρθε η ωρα να ξεκολλήσει απο τους δαίμονες του γιατι εχει πολλα να δωσει στην ομαδα και στον εαυτό του.


Το κυριοτερο ειναι να το αναγνωρίσει ο ιδιος γιατι οτι και να του πει ο Ιβιτς πρεπει να το δει μονος του. Να εμπιστευτεί τους παίχτες και να χτισει μια ομαδα που θα προσορμοζονται οι αλλοι σε αυτον αλλιως οσες αλχημείες και να κάνει στην αμυνα σε κάθε ματς θα τρωμε γκολ οπως τωρα.


Ασε τους άλλους να λυνουν γρίφους. Στην ΑΕΚ εισαι. Στο 80% το παιχνιδιων εσυ εισαι ο leader.

21SPV21 - 28/11/2020 00:04

Αν ονειρεύεστε να παίζουμε στην Α.Σοφιά 3-5-2 με Λεβαδειακούς και Παναιτωλικούς κρατήστε τον..

Όποιος έχει ψάξει πάντως τι έκανε στην Σπαρτάκ Μόσχας δεν εκπλήσσεται από το αποκρουστικό θέαμα που παρουσιάζει (τη σεζόν 16/17 που πήρε το πρωτάθλημα στη Ρωσία από τα 30 παιχνίδια στα 18 έβαλε 1 γκολ ή κανένα γκολ καθώς πήρε 11 ματς με 1-0 , έφερε δύο 1-1 και έκανε 5 ήττες χωρίς να σκοράρει )

aek1963 - 27/11/2020 23:38

για πες μας ρε συ Κώστα πόσο καιρό χρειάζεται ο προπονητής μας να μας δείξει λίγο, λιγάκι όμορφο ποδόσφαιρο πόσο?????

evo21 - 28/11/2020 00:01

Τους μεγαλους προπονητες τους κανουν οι μεγαλοι παιχτες , αλλιως ο Γκουαρντιολα κτλ θα πηγαιναν σε μικρες ομαδες και θα επαιρναν πρωταθληματα και τσαμπιονς λιγκ. Η ΑΕΚ παρα πολυ καιρο δεν ειχε βασικους παιχταραδες της λογω τραυματισμων , κοιτα την ενδεκαδα πχ που επαιξε με τον παοκ κτλ.

Mike 94 - 28/11/2020 00:01

Εγώ μέχρι πρότινος πιστευα στον Καρερα.. εχτές όμως για εμένα τελείωσε.. απλά περιμένω πότε θα φύγει. Μακάρι να το γυρίσει αλλά δεν βλέπω πως αυτή η ομάδα ( με αυτόν προπονητή) θα κερδίσει την Μπράγκα (η έστω θα πάρει ένα Χ) και δεν θα γίνει ρόμπα απ' την Λέστερ στην Αγγλία... Αυτά.. θα δείξει ο καιρός..

araujoo11 - 27/11/2020 23:49

Αυτό είναι τό ταβάνι τού δεν μπορεί άλλο αυτός και όσο πάει θά μας μικρηνει κιαλο θά παίξουμε με τον αστέρα και τον βαζελο με 5 στην άμυνα με τόν χεστη πού έχουμε γιά προπονητή

Cocco Bill - 27/11/2020 23:40

Η ομάδα μπορεί να παίξει μόνο 4-2-3-1, ελπίζω να το εμπεδωσε ο Καρερα, μετά τα χθεσινά. Το πως θα κατορθωσει να μην τρωμε ενα και πάνω σε κάθε ματς δεν ξέρω, παντως με αλλο σύστημα και θα τρώει και δεν θα βάζει. Ο Μπακακης ήρθε σε μας στην β, πρόσφερε αυτά που μπορουσε, τώρα είναι σε αυτή την τραγική κατάσταση, γιατι θέλει να πάει κάπου να είναι βασικός. Ας τον αφήσουν, σαμπως πόσα μπορεί να φέρει, 300 χιλ δεν νομίζω παραπάνω. Ας του τα κάνουν δώρο, το αξίζει και ας παρουν ενα φουλ μπακ... Συνέχεια δεξιά.

JM21 - 27/11/2020 23:39

με τον Καρέρα δεν θα φτάσει πουθενά δυστυχώς !!!

trikala21 - 27/11/2020 23:35

Ψεύτης να βγω αλλά δυστυχώς με αυτόν τον προπονητή θα έρθουν κι άλλες μαύρες μέρες. Μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχει χαθεί και το πρωτάθλημα.

PARARLAMA - 27/11/2020 23:31

Στρογγυλεύεις τις γωνίες και καλά κάνεις, εγώ όμως που είμαι ένας απλός ανώνυμος φίλαθλος θα το ξαναγράψω... Να φύγει όσο πιο γρήγορα γίνεται (και εννοώ απόλυτα το ...γίνεται)

giannis4f - 27/11/2020 23:14

Θεωρουσα καλο προπονητη τον Καρερα μεχρι και το ξεκίνημα της σεζον και οτι λαθη θεωρουσα πως έκανε, ελεγα κατι βλεπει και ξέρει. Μέχρι και πριν δω το συστημα με την ενδεκαδα χθες το απόγευμα ελεγα οτι περιμένει τους παικτες να δέσουν και τότε δεν θα φοβαται και η ομάδα θα ρολαρει. Μολις ειδα ομως το 5-3-2 γιατι με αυτά τα μπακ 3-5-2 δεν ειναι, ημουν σιγουρος οτι δεν θα νικουσαμε χθες και επαληθευτηκε με τονχειρότερο τροπο. Ντεμπούτο ο Αθανασιάδης σε ενα κρισιμο ματς Ευρώπης που... Συνέχεια υπολογίζεται η μόνη σίγουρη νίκη απο πριν ξεκινήσουν οι ομιλοι. Τρεις στοπερ εντόςεδρας με ομαδα που έβαλες4 γκολ εκτός. Τρεις χαφ που ξερουμε ότι δεν μπορούν να δημιουργήσουν και είναι καλοι ανασταλτικά. Δυο παικτες μπροστά χωρις ξεκαθαρο ρολο, με την ελπιδα να κάνουν πεντε τριπλες και να βάλουν γκολ. Παρολα αυτα φαγαμε τρια γκολ και η κοκκινη δεν ειναι δικαιολογια. Εχω χάσει εντελως την ελπιδα για ποδόσφαιρο με καρερα και την οποια εμπιστοσύνη του ειχα.

aris1924 - 27/11/2020 23:14

Σωστή και ψύχραιμη τοποθέτηση

aek21hools - 27/11/2020 23:13

Η προκριση για εμενα χαθηκε χθες το βραδυ,τωρα απλα παμε να μαζεψουμε κανα λεφτο απ τους αγωνες,απο την αλλη το πρωταθλημα δεν εχει κριθει ακομα,ωστοσο μασιμο πιστευω πως η θεση σου θα κριθει αυστηρα την κυριακη μετα τον αγωνα.Μονο ΑΕΚ

Certified_AEKG - 27/11/2020 23:08

Κετσε να με συγχωρεις κιολας...αλλα τώρα θα δειξει;;;ΤΩΡΑ θα φανεί αν ηταν "κακη μερα στη δουλεια"???

ΕΠΟΜΕΝΟ