56 ΣΧΟΛΙΑ

Σιμόες: Υπάρχουν δύο επιλογές, ή μαθαίνεις από τα λάθη σου και σηκώνεσαι ή σκύβεις το κεφάλι και δεν προσπαθείς. Εμείς δεν τα παρατάμε ποτέ!

Συγκλονιστική ανάρτηση από τον Αντρέ για την μαύρη νύχτα με τη Ζόρια και τη συνέχεια - “Το παιχνίδι της Κυριακής, αυτός είναι ο επόμενος τελικός”, σημειώνει με λόγια καρδιάς και ψυχής

Μια συγκλονιστική, αρχηγική, παρέμβαση έκανε μέσω των social-media ο Αντρέ Σιμόες. Που έστειλε το δικό του μήνυμα ανασύνταξης με λόγια ψυχής και καρδιάς. Ο Αντρέ τονίζει πως στη ζωή και στο ποδόσφαιρο υπάρχουν δύο επιλογές “να μάθεις από τα λάθη και να σηκωθείς ή να βάλεις κάτω το κεφάλι και να μην προσπαθείς άλλο”, προσθέτοντας, πως “εμείς ποτέ δεν τα παρατάμε, ακόμα και όταν είμαστε μέσα στα σκατά”!

Αναλυτικά το μήνυμα του Αντρέ Σιμόες: «Μια δύσκολη νύχτα για εμάς. Όσο και να θέλουνε να ξεχάσουμε αυτή τη νύχτα, δεν μπορούμε. Χωρίς δικαιολογίες όλοι έχουν μερίδιο ευθύνης. Πρώτα απ' όλα οι παίκτες, μόνο εμείς μπορούμε να αλλάξουμε τα αποτελέσματα, μόνο εμείς μπορούμε να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα, μόνο εμείς μπορούμε να δώσουμε ελπίδα στους οπαδούς. Δυστυχώς πολλά πράγματα πήγαν στραβά χθες και το παιχνίδι έγινε ακόμα πιο δύσκολο για εμάς. Θέλαμε και χρειαζόμασταν τόσο πολύ τη νίκη που χάσαμε την ισορροπία μας. Όμως στο ποδόσφαιρο και τη ζωή υπάρχουν μόνο δύο επιλογές. Να μάθεις από τα λάθη και να σηκωθείς ή να βάλεις κάτω το κεφάλι και να μην προσπαθείς άλλο. Και εμείς ποτέ δεν τα παρατάμε, ακόμα και όταν είμαστε μέσα στα σκατά. Έτσι τώρα υπάρχει μόνο ένα πράγμα στο οποίο θα συγκεντρωθούμε, το παιχνίδι της Κυριακής, ο επόμενος τελικός. Συνεχίζουμε».


Κέρδισε έως 1.000.000€ σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έγιναν ποτέ!
(21+ | Παίξε Υπεύθυνα)

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
aekofron - 28/11/2020 21:08

ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΑΝΤΡΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΘΥΣΤΟΧΑΣΤΕΣ ΑΤΑΚΕΣ... ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΑΤΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΌΚΚΙΝΗ...

Naftilos21 - 28/11/2020 16:16

Σίμο είσαι ο αγαπημένος μου παίκτης σε όλα...ακόμα κ όταν η πλειοψηφία του κόσμου μας σε έβριζε εγώ πάντα έλεγα το ποσο υπερπολύτιμος παικτης είσαι για την ομάδα...είσαι αρχηγός.δεν θα παίξεις την καλύτερη μπάλα αλλά θα παίξεις πάντα αυτό που μπορείς θα είσαι όσο το δυνατόν γίνεται σταθερός και το πιο σημαντικό που λείπει από την ομάδα θα βγάλεις πάθος...αλλά μην κάνεις δηλώσεις που η ομάδα δεν μπορεί να υποστηρίξει,μετά από 4 χαμένους τελικούς μετά από Ατρόμητο και Μπράγκα και το πώς... Συνέχεια εμφανίζεστε στα ντέρμπι όχι....μην κάνετε δηλώσεις.ειδικα για τον τελευταίο τελικό που φάνηκε η αγγαρεία που κάνατε όχι μην μιλάτε καθολου

DimitrisKerasounta - 28/11/2020 16:11

Σιμοες μου , καλε μου ποδοσφαιριστη ο ΑΕΚΤΖΗΣ εχει σκυψει πολλες φορες το κεφαλι του και ειναι διπλα στην ομαδα του δεκαετιες, εσεις ομως κανετε οσα κανετε και μετα μας πουλατε παππά,φευγετε, ερχονται αλλοι που και αυτοι μας πουλανε παππα .Ο ΑΕΚΤΖΗΣ ομως ειναι ΕΚΕΙ σταθερος!!! Αντε κατουρατε τα μπουτια σας ,μας εχετε ζαλισει με τα σκυβω το κεφαλι ,και ενα λαθος και δεν τα παραταμε .Μας εχετε ΚΟΥΡΑΣΕΙ !!Παρτε το χαμπαρι !!! ΚΑΡΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΟΥ Η ΑΕΚ !!

the21guy - 28/11/2020 15:38

Δεν κατακρίνω τον Σιμοες (Από τους λίγους που προσπαθούν).Τα τελευταία χρόνια όμως η ομάδα έχει μάθει να παίρνει έναν πολύ λάθος δρόμο. Ποιος είναι αυτός ; Μετά από κάθε στραπάτσο ξεκινούν λόγια,φιλοσοφίες, συναντήσεις,αναρτήσεις,συνεντεύξεις ...Στο Γήπεδο όμως τίποτα.Αυτες οι φιλοσοφίες δεν παίρνουν μορφή.Οι πράξεις στα μεγάλα ματς σπάνια γίνονται.Το μάτι δεν γυαλίζει.Αυτο είναι καθαρά θέμα των έσω της ομάδας και θα πρέπει να λυθεί από τους έσω.

FirstInLastOut - 28/11/2020 15:32

Είναι καλό ότι βγαίνεις μπροστά και είναι επίσης καλό ότι και εσύ και ο προπονητής δεν κρυφτήκατε πίσω από δικαιολογίες αλλά αναλάβατε τις ευθύνες σας. Έχω κάθε καλή διάθεση να πιστέψω σε εσάς και στην προσπάθεια που κάνετε. Εσένα προσωπικά σε σέβομαι γιατί πάντα στο χορτάρι προσπαθείς με την καρδιά και το ατελείωτο τρέξιμο να αναπληρώσεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά που σου λείπουν. Και παρότι ως λαός είμαστε από τη φύση μας παραπονιάρηδες και παρότι ο Μάσιμο τα έκανε μαντάρα τις... Συνέχεια προάλλες, οι περισσότεροι αναγνωρίζουν ότι η ομάδα έχει κάνει κάποια βήματα προόδου.


Ευτυχώς, λοιπόν για εσάς Αντρέ, τα λόγια χρειάζεται άμεσα να μετουσιωθούν σε πράξεις. Στις επόμενες 35 ημέρες η ΑΕΚ μας θα δώσει 8 αγώνες ανάμεσα στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και δύο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα...


Γιατί τόσα χρόνια στην ομάδα θα έχεις καταλάβει ότι ο κόσμος της έχει υπομείνει πολλά αλλά συνεχίζει να στηρίζει και θα το κάνει για πάντα. Θα είμαστε πάντα εκεί να σας χειροκροτούμε αρκεί και εσείς να μας δίνετε καλούς λόγους να το κάνουμε. Έτσι Αντρέ; Λόγους να χειροκροτούμε εμείς, όχι οι άλλοι επειδή σε 4 μήνες θα μας έχουν πάρει ένα Κύπελλο και θα μας έχουν πετάξει εκτός πρωταθλήματος. Οψόμεθα.

papaioannou10 - 28/11/2020 00:55

Λοιπόν... Ξυπνάς το πρωί και πας στη δουλειά σου. Σήμερα έχεις μια πολύ σοβαρή παρουσίαση να διαπεραιώσεις εκεί. Παίρνεις ένα καφέ στο χέρι. Περνάει κάποιος δίπλα σου και σε σκουντάει. Χύνεται ο καφές πάνω σου και γίνεσαι χάλια, αλλά χρόνος ελάχιστος. παίρνεις απόφαση απλώς να κάνεις ένα καθάρισμα. Στεγνό. Δεν πετυχαίνεις και πολλά. Μπαίνεις στην παρουσίαση με νεύρα, με άγχος, με το μισό μυαλό στην επιλογή σου να πάρεις καφέ στο δρόμο και να μην μπορείς να γυρίσεις το... Συνέχεια χρόνο πίσω. Στην παρουσίαση προσπαθείς αλλά το μυαλό σου είναι στην εμφάνισή σου. Ο πελάτης δεν σου κάθεται. Και όλοι στην εταιρία χωρίς να σκεφτούν ότι ως τώρα τους έχεις πάει δέκα - είκοσι καλούς πελάτες, φωνάζουν στη διοίκηση διώξτε τον. ΕΣΕΝΑ που είσαι σε αυτή τη θέση πως θα σου φαινόταν;

Το έχω γράψει και άλλη φορά. Δεν μου αρέσουν οι προπονητές που επιζητούν μόνο το σίγουρο. Που δεν κινούνται κυρίως επιθετικά. Ωστόσο συμπλήρωνα πάντα ότι, αν και ο Καρέρα είναι ένας τέτοιος προπονητής, γενικά είναι ένας καλός προπονητής. Και όπως όλοι οι άνθρωποι, έτσι και αυτός, θα κάνει λάθη. Όταν τα λάθη είναι λιγότερα από τα σωστά τότε το πρόσημο είναι θετικό. Και στην περίπτωσή του το πρόσημο είναι θετικό.

Υπάρχουν καλύτεροι προπονητές; Φυσικά και υπάρχουν. Αλλοίμονο. Τώρα όμως δεν είναι ώρα για αλλαγές. Ούτε και υπάρχει λόγος βέβαια. Ήταν ένα από τα στραβώματα που συμβαίνουν κατά καιρούς σε κάθε ομάδα.

Επίσης δεν ξέρω τι θα συνέβαινε αν δεν έβγαινε με κόκκινη ο Σάκχωφ. Πιθανώς να κερδίζαμε. Τότε ενδεχομένως να λέγαμε ότι δεν παίξαμε καλά αλλά κερδίσαμε και αυτό έχει σημασία.

Σε κάθε περίπτωση όμως, θα πρέπει να βλέπουμε με ψυχραιμία την επόμενη μέρα. Γι΄ αυτό και δεν πρέπει να βγαίνουμε και να ζητάμε το κεφάλι του κάθε ανθρώπου που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην ομάδα. Είτε είναι προπονητής είτε ποδοσφαιριστής είτε διοικητικός. Άλλωστε πόσες φορές αρκετοί δεν δάγκωσαν τη γλώσσα τους εδώ μέσα;

Andreas295 - 28/11/2020 15:12

Εγώ δε ζητάω απόλυση, αλλά είμαι πολύ προβληματισμένος. Στο παράδειγμα σου στηρίζεσαι σε ένα γεγονός που δεν φέρει ευθύνη ο άνθρωπος αυτός και βρίσκεται προ εκπλήξεως κατά τη διάρκεια της κρίσιμης παρουσίασης.


Ας υποθέσουμε ότι οι παρουσιάσεις αυτού του εργαζόμενου διαρκούσαν πάντα το πολύ μισή ώρα και ο... Συνέχεια ίδιος έπαιρνε πάντα μαζί του το λάπτοπ του το οποίο χωρίς φορτιστή μπορεί να λειτουργεί 45 λεπτά. Έχει την επιλογή να πάρει μαζί του τον φορτιστή, αλλά δεν το κάνει γιατί σκέφτεται ότι 30 λεπτά θα είναι υπέρ αρκετά. Έλα όμως που η παρουσίαση δεν τελειώνει στο 30λεπτο και σβήνει το λάπτοπ πριν τελειώσει η παρουσίαση και χάνεται ο πελάτης που θεωρούσαν οι πάντες δεδομένο ότι θα τον κερδίσει η εταιρία. Και έρχονται μετά οι υπόλοιποι συνάδελφοι και το αφεντικό και σου λένε, καλά ρε άνθρωπε δεν έφερες φορτιστή;;; Κι εσύ τους απαντάς: " Business είναι, θα χαθεί και ένας πελάτης. Το λάπτοπ φταίει που έσβησε και ο πελάτης που έκανε πολλές παρεμβάσεις και ερωτήσεις με αποτέλεσμα να καθυστερήσουμε".


Ακόμα κι αν αυτός ο εργαζόμενος έχει φέρει 10 σημαντικούς πελάτες, το να μην κάνει κάτι που είναι προφανώς το σωστό, αλλά να κάνει κάτι παράλογο από υπερβολική σιγουριά δεν είναι φυσιολογικό να βάλει τους πάντες σε σκέψεις; Στην επόμενη παρουσίαση θα φέρει τον φορτιστή μαζί του; Αν τον φέρει έχει καλώς, γιατί κατάλαβε το λάθος του. Αν δεν τον φέρει όμως τι κάνεις;

jodakos - 28/11/2020 12:43

Φίλε στη συγκεκριμένη περίπτωση τον καφέ τον έριξε ο ίδιος ο Καρέρα με τις επιλογές και το σύστημα που συνειδητά(αυτό είναι που τρομάζει!!!) αποφάσισε πριν τον αγώνα (πριν την παρουσίαση). Αν ο καφές έπεφτε την ώρα της παρουσίασης όλοι θα δικαιολογούσαν το όποιο άγχος θα δημιουργούσε το ατυχές γεγονός. Είναι όμως και αυτά στο πρόγραμμα και ένας καλός(και έμπειρος) παρουσιαστής τα σκέφτεται και προετοιμάζεται ώστε αν όχι να διατηρεί τη ψυχραιμία του οταν συμβεί το απρόοπτο, τουλάχιστον... Συνέχεια να μη του έρθει κεραμίδα και αγχωθεί και το χάσει παντελώς!

Λάθη όλοι κάνουμε και θα κάνουμε αλλά το συνειδητά επιλεγμένο λάθος(ακόμα και παιδάκια διάβασα σε σχόλια εδώ μέσα πατεράδων, αναρωτήθηκαν πριν το ματς τι ενδεκάδα ήταν αυτή που κατέβασε με Ζόρια) και το επαναλαμβανόμενο(βλέπε τελικό κυπέλου και ματς με παοκια) δε μπορεί να περνά απαρατήρητο. Ο Καρέρα αποδεδειγμένα και κατ' εξακολούθηση έδειξε οτι δεν έχει ο ίδιος άποψη και φιλοσοφία για να εκμεταλλευτεί ίσως το πιο πλούσιο σε ποιότητα και ποσότητα υλικό της ομάδας μας εδώ κοντά μια 10ετία. 'Η μάλλον η μοναδική φιλοσοφία του είναι οτι δεν έχει συγκεκριμένη "παικτική" φιλοσοφία και αυτό είναι κατά την προσωπική μου άποψη πολύ άσχημο και επικίνδυνο για το παρόν αλλά και το μέλλον διότι κάποιες φορές κάνοντας τα "σαλάτα" βγαίνει και κάτι νόστιμο π.χ. 4-1 με ΑΕΛ, όπου και εκεί μπήκε το καλό υλικό(οι αλλαγές και η ποιότητα κάποιων μονάδων) μετά το 70 για να νοστιμέψει το πράμα.

Και είναι επικίνδυνο γιατί δεν είναι Καρντόσο να το δεις αμεσα και να τον αλλάξεις, ή/και δε φαίνεται οτι είναι Καρντόσο, αλλά καταφέρνει να δείχνει οτι δεν είναι "ασχετος" ή/και "ανίκανος" ενώ τα γεγονότα αυτό δείχνουν, δλδ οι ήττες(με κορυφαία την τελευταία) στα περισσότερα κρίσιμα παιχνίδια.

Γι' αυτό πιστεύω οτι όχι μόνο εγώ αλλά και ο Ιβιτς και ο Μελ έχουν ήδη ξεκινήσει την αναζήτηση ενός νέου "παρουσιαστή" (Προπονητή)για την ομάδα!


Υ.Γ. Είμαι υπέρ της πίστωσης χρόνου σε όλους τους προπονητές. Ένας χρόνος είναι υπέρ αρκετός και με δεδομένα όσα ανέφερα παραπάνω, ώστε να εκφράζω άποψη περί απομάκρυνσής του. Είχα τις αμφιβολίες μου αλλά τον στήριζα όλο το 1 χρόνο αυτό παρά τις "σφαλιάρες" που τρώγαμε. Τώρα πλέον όχι και ελπίζω για την ΑΕΚΕΡΑ μας να διαψευσθώ άλλα ΦΟΒΑΜΑΙ αυτά που έρχονται Αστέρας-Μπράγκα-ΠΑΟ.

Vstrommer71 - 28/11/2020 13:05

Καλά τα λέει ο αρχηγός.Συμφωνούμε σε όλα μέχρι τελείας.Το μόνο θέμα είναι ότι αυτή την αγωνιστικότητα,την λύσσα να μην χάσουν και το ομαδικό πνεύμα το έδειξαν ΜΟΝΟ επί Μανόλο.Έκτοτε δείχνουν παίκτες με αγωνιστική ποιότητα οι περισσότεροι,αλλά χωρίς καμμία συνοχή και διάθεση να θυσιαστούν για τον προπονητή και το καλό της ομάδας.

Δυστυχώς ούτε ο Καρέρα το έχει καταφέρει.Με αποτελέσματα μια στο καρφί και μιά στο πέταλο,με... Συνέχεια τραγικές εμφανίσεις όπως στον τελικό του Κυπέλου και το προχτεσινό με τους πολύ μέτριους Ουκρανούς δεν βλέπω να μακροημερεύει.Παρά το ότι έχει στα υπέρ του την δίκαιη διαχείριση του υπάρχοντος υλικού στην ομάδα.

Από την άλλη προπονητής που κόβει τον Τσίνο(αυτός κι αν έπαιζε στο 1000% με αγάπη για την ομάδα) μάλλον κατά λάθος βρίσκεται στον πάγκο.Ταπεινή μου γνώμη.

Dudu21 - 28/11/2020 12:26

Πόσες φορές το έχουμε ακούσει αυτό τα τελευταία τρία χρόνια...

Aekouho - 28/11/2020 12:02

Εγώ αυτό που ξέρω αν δεν κερδίσουμε τον Αστέρα δύσκολο να είναι στον πάγκο με βαζελο ο καρερα

tmavro - 28/11/2020 10:45

απο τη μερα που δωθηκε η δυνατότητα στους κοουτς του πληκτρολογιου να μπαινουν και να γραφουν οτι θελουν ειναι δεδομενο οτι θα εχουμε 30-40 ατομα να γκρινιάζουν συναρτήσει παντα του αγώνα που βλεπουν, οταν παιζουμε καλα θεοι ολοι, οταν παιζουμε χαλια Μελ αλλαξε τους ολους και οταν δεν δινουμε αγωνες τι μεταγραφες ειναι αυτες που κανουμε και το παλτο απο το θεο που θα μας φέρει το πρωτάθλημα 10sec οσο χρειαζεται για να παει η μπαλλα στα δίχτυα ή εξω. Δεν το γράφω για να αλλάξει... Συνέχεια κανεις αλλα περισσοτερο για να γνωριζετε οτι οπως μεσα στο γήπεδο υπαρχουν οι γκρινιαρηδες που πολλες φορες τους ειπαμε παψτε επιτελους και δειτε τον αγώνα ετσι και εδω γεμιζουν σελίδες με σχόλια αναλογα με το πως πηγε η μερα. Στην τελικη ομως δεν απευθύνομαι σε αυτους αλλα στους δημοσιογράφους που καπου μπερδεύονται και πιστεύουν οτι αυτοι που γράφουν ειναι η πλειοψηφία και διαμορφώνουν τα γραφόμενα τους με αυτο που νομιζουν.


Η πλειοψηφία του κόσμου αγωνια και περιμενει τη στιγμη που θα μπουμε στον ΝΑΟ, αναμένει να δει ποτε ο Καρέρα θα παρουσιασει αυτο που εχει στο μυαλο μιας και μεχρι στιγμης έχουν ερθει πολλοι νεοι παικτες και λογω covid ειναι μια περιεργη χρονια χωρις το 12ο παικτη στην εξέδρα, περιμενουμε απο τους νεους παικτες να διακιώσουν όσους τους εμπιστεύτηκαν. Μεχρι στιγμης δείγματα καλου ποδοσφαίρου αλλα και σκαμπανεβάσματα δείγμα οτι η ομάδα δεν ειναι ακομα ετοιμη και η αγωνια στο κοκκινο παντα για τον επομενο αγώνα όπου παντα πρεπει να ειμαστε νικητές. Το ρόστερ βελτιωμένο αλλα εμφανες οτι η καλη πρσπαθεια που γίνεται θα πρεπει να ενιχυθει τον Ιανουάριο.


Και ενα μπραβο για τον Αντρε που επανέρχεται απο περυσι δυναμικά στο προσκήνιο και συνεχίζει με την αποδοση του να θυμιζει ενα αλλο σεμνο παιδι που έγραψε ιστορια στην ΑΕΚ και αναφέρομαι στον Τόνυ.

aekara_jason - 28/11/2020 10:36

Βρε σιμο, στον αγώνα που σας είδα και ο σβαρνας προσπαθούσε πολύ, τα έδινε όλα, αλλά τι να κάνουμε δεν μπορεί να παίξει δεξι μπακ χαφ. Και ο τανκοβιτσ δεν είναι η θέση του εκεί που έπαιξε, η θέση του είναι αριστερό εξτρέμ. Ίσως δοκίμαζε τον λιβαγια στην θέση του μάνταλου, δλδ δεκαρι (όπως τον είχε χρησιμοποιήσει πολλές φορές ο Ουζουνίδης και τα είχε πάει στα ματσ με βιντι και Σέλτικ περίφημα) και έβαζε τανκοβιτσ αριστερα μαχαιρα δεξιά και ανσαριφαρντ σέντερ φορ; Πες ότι στο πρώτο ημίχρονο... Συνέχεια δοκίμασες κάτι και δεν σου βγήκε, αλλά γίνεται στο δεύτερο να κατέβεις χωρίς καμία απολύτως αλλαγή; Επομένως σιμοες εσείς κάνετε ότι μπορείτε, αλλά προκειμένου να αλλάξει η κατάσταση δεν εξαρτάται μόνο από εσάς δυστυχώς

John1978rr - 28/11/2020 10:27

Σε κανονική ΑΕΚ ακόμα και στη πιο φορμαρισμένη περίοδο της καριέρας σου για τρίτος αναπληρωματικος θα ήσουνα. Κουράστικα να ακούω συγγνώμες για τους τέσσερις χαμένους τελικούς που ακόμα με ενοχλούν στο στήθος (έχω ζόρι από την στεναχώρια) και μετά από κάθε γκελα που δυστυχώς είναι πολλές τα τελευταία 5 χρόνια

herc21 - 28/11/2020 10:05

Adre για το στραπατσο της πεμπτης οι παιχτες της ομαδας ειστε οι μονοι που δεν φταιτε αυτη τη φορα.Κατα κυριο λογο φταιει ο κυριος καρερα.Η προετοιμασια και διαχειριση του υλικου της ομαδας που παρουσιασε σε αλλον ενα τελικο παρωδια ηταν κακιστη.

Αυτο που μπορειτε να κανετε εσεις οι ποδοσφαιριστες σε ενα τοσο κομβικο παιχνιδι οπως ειναι αυτο στη τριπολη ειναι να τα δωσετε ολα και να κανετε μια σπουδαια εμφανιση να ευχαριστηθείτε εσεις... Συνέχεια πρωτα και εμεις οι οπαδοι επειτα , μηπως και πεσουν οι τονοι στο ηδη βαρυ κλιμα που εχει σκεπασει την ομαδα μας.Ειμαι σιγουρος οτι απο δω και περα κρινεται σε καθε αγωνα και παιζει το κεφαλι του ο κυριος καρερα..

ΥΓ Αν συνεχισει ετσι η ομαδα με σκαμπανεβασματα στην αποδοση και αλοπροσαλα συστηματα δεν θα βγαλει χριστουγεννα ο coach .Η χθεσινη απογοητευτικη εμφανιση ειμαι σιγουρος οτι οπως στεναχωρησε ολο το κοσμο της ΑΕΚ αλλο τοσο στεναχωρησε τον κυριο μελισανιδη...

victor21R - 28/11/2020 09:55

André καλά τα λες και δεν αμφιβάλουμε ότι τα δίνετε όλα οι περισσότεροι. Αλλά σε μια ομάδα σαν την ΑΕΚ δεν αρκεί πάντα η προσπάθεια. Υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις για αποτελέσματα ειδικά με ομάδες σαν την Ζόρια. Ήταν μεγάλο φιάσκο αυτό που πάθατε. Και φαρμακωσατε τον λαό της ομάδας. Θέλουμε αποτελέσματα André. Αρχής γενομένης από την Κυριακή στην Τρίπολη. Πάρτε την νίκη για να επουλωθούν οι πληγές μας και συνεχίστε. Καλώς ή κακώς οι μεγάλες ομάδες κρίνονται από το αποτέλεσμα και όχι... Συνέχεια πάντα από την προσπάθεια. ΝΙΚΗΣΤΕ!!!

EyeOfEagle - 27/11/2020 23:03

Εντωμεταξυ οι μισοι που λενε γεια σου παικταρα Σιμοες, αρχηγαρα κλπ, περυσι τον εβριζαν και ελεγαν οτι "παικτης Σιμοες δεν υπαρχει πια" κλπ ομορφα απλα και μονο επειδη ειχε μεγαλη περιοδο ντεφορμε!

Εννοειται τα ιδια και για τον Μανταλο πριν μηνες! Τον Αυγουστο τα ιδια για Τσιτωντα και ου το καθε εξης! Τωρα σειρα εχει ο Καρερα

miazoiORIGINAL - 28/11/2020 09:46

Αδερφέ εχεις δίκιο. Η πληοψηφία όμως των οπαδών και φιλάθλων όταν χάνεις πχ απο ξάνθη και ξεχμας το πρωτάθλημα από γεναρη τι να πούνε; ΑΕΚ είσαι. Και όπως λες ήταν ντεφορμε, αλλά αν ειναι κει μεγάλη η περιοδος γινεται κανόνςας κ θα κουσεις και ρα δεν κανει. Ο Σι μόες βρήκε τον παλιο καλό του εαυτό και ο Μάνταλος 'ξύπνησε'. Όπως και πολύ άλλοι παικτες ανέβηκαν. Και για αυτή τηνν ανοδο κύριως υπευθυνος ειναι ο Καρέρα με το τιμ του. Η ομάδα ανεβαίνει. Οκ το χθεσινό απαραδεκτο. Ξενερώσαμε... Συνέχεια νευριάσαμε τα σπασαμε αλλά εγιναν 2 μκλιες κ τελειωσε το ματς. 2 στις 2 ομως.. Γιατί ο καρερα υπολογιζει οτι μ αυτη την ομαδα με οτι συστημα με οποιους παιχτες κερδιζεις την Ζορια. Οχι οτι κ ο καρερα δεν θα κανει λάθος. Τα λάθη ειναι ανθρωπινα δεν είμαστε ρομποτ. Απλώς οχι 2 φορες το ιδιο λαθος οπως λενε... τεσπα τωρα θελουμε επαγγελματικο διπλό και δυνατη συνεχεια για αυτο πάμε δυνατά

miazoiAEK

harrisxx - 28/11/2020 13:32

Όλα καλά αλλά εγώ δεν θέλω επαγγελματικό διπλό. Θέλω νίκη με όμορφο ποδόσφαιρο και κυριαρχία στον αγωνιστικό χώρο γιατί πολύ απλά είμαστε ΑΕΚ ρε γμτ...

PARARLAMA - 27/11/2020 23:41

Νομίζω οτι κάνεις ένα λάθος. Οι παίχτες είναι αθλητές και όλοι (...μα όλοι) περνούν μια περίοδο ντεφορμαρίσματος. Οι προπονητές όμως δεν είναι (κυριολεκτικά) αθλητές, αυτοί λειτουργούν με "λογική και μέθοδο" Αν αυτά τα δύο δεν κουμπώνουν στην ομάδα ή στους αντιπάλους, απλά δεν κάνουν (για την συγκεκριμένη ομάδα, την συγεκριμένη περίοδο) !

EyeOfEagle - 27/11/2020 23:48

Οι προπονητές θέλουν χρόνο για να δουλέψουν με τους παικτες τους όμως και ειδικα με τους βασικους τους! Αν εξαιρέσουμε τον Σεπτέμβρη που οι προπονήσεις ηταν καθαρα φυσικης κατάστασης και με δεδομένο οτι το καλοκαιρι φέραμε 6 περιπου βασικους της ομαδας, δηλαδή την μιση 11αδα, ποτε δουλεψε ο Καρερα τακτική με ολους του τους παικτες για πανω απο 2 εβδομαδες συνεχομενα?

Οι παικτες δεν ειναι ρομποτ και ο προπονητής προγραμματιστης για να περάσει τα δεδομένα του απο... Συνέχεια την μια στιγμη στην άλλη! Μόλις πριν 1 εβδομάδα επέστρεψαν ολοι οι βασικοι του παίκτες ταυτοχρονα...

carlee - 28/11/2020 07:56

Ρε αδερφέ, καλά όλα αυτά που γράφεις αλλά για πες μας,

η μικρή περίοδος προετοιμασίας φταίει που επέλεξε ο Ιταλός να βάλει σε ματς ζωής ή θανάτου, τερματοφύλακα που έχει να παίξει σχεδόν 2 χρόνια; Που επέλεξε σε σύστημα 3-5-2 να μην έχει ούτε έναν καθαρό ακραίο στην ενδεκάδα; Που είχε την έμπνευση να βάλει τον Σβάρνα δεξί μπακ; Που από από τους δύο της επίθεσης κανείς δεν είναι σέντερ φορ;... Συνέχεια
Έλα τώρα αδερφέ, κανείς μας δεν θέλει να αλλάζουμε προπονητές σαν τα πουκάμισα αλλά μην εθελοτυφλούμε κιόλας... Το στραπάτσο της Πέμπτης είναι 100% δική του ευθύνη και το κακό είναι ότι δεν είναι η πρώτη φορά που προσεγγίζει λάθος ένα παιχνίδι, ούτε είναι πρώτη φορά που οι επιλογές του είναι αλλοπρόσαλες . Γι αυτό και βλέπεις τέτοια δυσαρέσκεια προς το πρόσωπό του.

PARARLAMA - 28/11/2020 13:10

Πως λένε... απ το στόμα μου το πήρες! Ε, κι εσύ απ το πληκτρολόγιό μου το έγραψες!

EyeOfEagle - 28/11/2020 12:07

Οχι φιλε μου το οτι τα εκανε ολα λαθος την Πέμπτη και ειναι ο κύριος υπεύθυνος ο Καρερα δεν το αμφισβητεί κάνεις! Και εγω το λέω αυτό! Αλλα δεν μπορούμε να ζητάμε το κεφαλι του γι αυτό τον λόγο τοσο εύκολα! Πρέπει να βάλουμε ολα τα δεδομενα κατω απο την αρχη της σεζον και οχι μιας ημερας που πηγαν ολα λαθος! Ολοι μας στις δουλειές μας εχει τύχει αυτό...

Εχει τύχει να διαχειριστει αγώνες πολυ μαεστρικα και κάποιους λάθος... Αν ηταν τέλειος δεν θα ηταν... Συνέχεια στην Ελλάδα τωρα... Το θεμα ειναι να κοιτάξει σαν διοίκηση να δει πως θα τα βελτιώσει... Να κάτσει να συζητήσει με τον Καρερα πχ να προσθέσει την επιθετική φιλοσοφια στην ομαδα.. Ή να του φέρει εναν βοηθό μαεστρο της επίθεσης για να του προτείνει συστήματα...

ioannis64AEK - 28/11/2020 09:31

Από εδώ και πέρα σε κάθε ματς θα τρέμουμε μέχρι να ανακοινωθεί η ενδεκάδα, για το τι όνειρο είδε ο Καρέρα... Για ποιο κεφάλι κάτω και ξανασηκωνόμαστε μιλάς βρε Αντρέ. Το ποδόσφαιρο έχει λογική, δεν είναι γιούρια και αέρα και τους φάγαμε... Και με την ποδοσφαιρική λογική πήρε διαζύγιο προχθές ο προπονητής... Γιατί να πάρετε την ευθύνη εσείς οι παίκτες; Κάνατε ότι μπορούσατε με ένα αλλοπρόσαλο και απαράδεκτο σύστημα...

imodium - 27/11/2020 23:13

τοσες φορες που εχουν γινει λαθη η οι μαθητες ειναι στουρνοι η ο δασκαλος μαπας

enositis anakasa - 28/11/2020 03:42

ή και τα δύο

Karim11 - 28/11/2020 00:53

ε παρτε και κανεναν τελικο ντε.... εστω εναν

aekstockholm21 - 28/11/2020 00:09

Σιμο ένα έχω να σου πω...Με γκαβλωσες βραδιάτικα στην παγωμένη Στοκχόλμη...

evo21 - 27/11/2020 22:53

Οχι Σιμοες κανεις λαθος , η λογικη βρισκεται στα πιο πολλα σχολια εδω, ειναι αφυσικο να στραβωσει ενα ματς η μια ημερα η και δυο κτλ, εδω φταιει μονο ο Καρερα και τιποτα αλλο, αλλωστε ολοι αυτοι που τα γραφουν αυτα εδω ειναι καθε μερα νικητες , ποτε δεν τους εχει στραβωσει η μερα , ειναι ολοι τους Ανικητοι γιαυτο ζητουν απολυσεις κτλ.

Rage - 28/11/2020 00:04

Ρε φιλαράκι αλήθεια τώρα; Εμάς βρήκες να τρολαρεις; Ένα παιχνίδι έχει στραβωσει από την αρχή της χρονιάς; Μία μέρα δεν του πήγε καλά; Που ήσουνα μέχρι εχθές; Σε χειμερία νάρκη και μόλις ξύπνησες; Θέλεις να τα πιάσουμε ένα ένα τα παιχνίδια από την αρχής της χρονιάς; Η μία ξεφτίλα διαδέχεται την άλλη και ο σβέρκος μας έχει γίνει κατακόκκινος από τις φαπες. Πόσες ακόμα; Δεν χορτάσες;

manosOranje - 28/11/2020 10:21

Αλλα λεγαμε οταν κερδισαμε τη Βολφσμπουργκ θελαμε 3ετες στον Καρρερα στη πρωτη στραβη απολυση. Στο τελος κανουμε απολογισμο ισως χαθηκε η Ευρωπη ας μαζεψουμε οσους βαθμους μπορουμε και παμε για κυπελλο πρωταθλημα.Περιεγη χρονια για ολες τις ομαδες χαλαρωστε.

*carlee ο τσιντωτας ειναι με τραυματισμο αν τον εβαζε παλι στον καρρερα θα τα ριχναμε που εβαλε τραυματια τερματοφυλακα

carlee - 28/11/2020 15:36

Ο Τσιντώτας έπαιξε με την ΑΕΛ 3 μέρες μετά τον τραυματισμό του και δεν προκύπτει απο τα ρεπορτάζ ότι είχε πρόβλημα πριν το ματς με τη Ζόρια. Άρα δεν υφίσταται αυτό που λες.

PARARLAMA - 27/11/2020 23:24

Χίλια δίκια έχεις και μπράβο σου. Εγώ όμως θα πω κάτι που δεν θέλω να το διαβάσεις εσύ, αλλά το γράφω έτσι μπας και ξεθυμάνω λίγο. Πρώτη φορά που είμαι τόσο βέβαιος οτι για την χθεσινή πανωλεθρία δεν φταίει κανένας παίχτης, άντε όλοι μαζί να έχουν ένα 20% ευθύνης. Το υπόλοιπο όμως 80% το έχει ένας και είναι Ιταλός.

siokostas - 27/11/2020 23:22

Πολύ σωστή δήλωση. Μου φαίνεται ότι βρίσκουμε στο πρόσωπο του Αντρέ τον προπονητή του μέλλοντος της ΑΕΚ. Να γίνει γιατί όχι, ο Κλόπ της ΑΕΚ!

Okonski21R - 27/11/2020 22:51

Αυτά πρέπει να πει κ σωστά τα λέει. Όμως αν ο προπονητης παίζει χωρίς φορ, βάζει πλαγιους παίκτες που δεν είναι πλάγιοι (Μάρκο, Πέτρο) βάζει μπακ που είναι στοπερ (Σβάρνα), βάζει τέρμα χωρίς παιχνίδια σε κρίσιμα ματς, παίζει με 3 στόπερ με τη Ζόρια, τότε συμπαθεστατε Αντρέ δεν υπάρχει προοπτική να σηκώσεις κεφάλι. Κ όπως σωστά είπε ένας φίλος πρέπει η διοίκηση επιτελους να επιλέξει τι ποδόσφαιρο θέλει να παίξει η ομάδα. Η ΑΕΚ είναι η επιτομή του επιθετικού ποδοσφαίρου κ η ομάδα... Συνέχεια που έπαιξε την καλύτερη μπάλα στην Ελλάδα, αυτό που βλέπουμε, όσο κι αν κάποιοι προσπαθείτε να το εξωραισετε δεν είναι ΑΕΚ. Εμένα όπως και κάθε ΑΕΚΤΖΗ δεν μου αρκούν οι εκλάμψεις και ένα πρωτάθλημα στην εικοσαετία, που θα μπορούσε να ναι 5 αν δεν μας έκλεβαν, αλλά μια σταθερά πρωταθληματικη ΑΕΚ, με αγωνιστική ταυτότητα που θα χαρακτηρίζεται από το σήμα κατατεθέν της, το επιθετικό ποδόσφαιρο.

evo21 - 27/11/2020 23:04

Τι να φτιαξεις ρε φιλαρακι, οτι και να γινει παντα σε δυο γκελες σοβαρες ολα ξεχνιουνται και ο κοσμος ζηταει απόλυση. Ακομη και αν παιζεις ωραια. Μετά το κλιμα στραβωνει, έρχεται και η τριτη γκελα και ξανα απο την αρχη μεχρι να ξαναγίνει το ιδιο.

manosOranje - 28/11/2020 10:25

Στην επομενη 4αρα που θα μοιρασει η ομαδα παλι οι ιδιοι θα κανουν τον Ιταλο Θεο

ckoufogiannis - 27/11/2020 23:15

Έτσι είναι φίλε, συμφωνώ! Ένα στραβό, στραβότατο αποτέλεσμα και όλοι επικριτές... Έτσι δεν γίνεται προκοπή. Το ΑΕΚ στα εύκολα ΑΕΚΆΡΑ στσ δύσκολα, φαίνεται πως είναι για τουε λίγους ρομαντικούς...

dalmas26 - 28/11/2020 00:02

Ο ρομαντικός κουφογιαννης στο πιο κάτω άρθρο του καρέρα που λέει ψηλά το κεφάλι στους παίχτες μου έγραψε για ύποπτο κοουτσάρισμα του καρέρα τα συμπεράσματα δικά σας!!!!!

ckoufogiannis - 28/11/2020 16:32

Δαλμά... Γράψε το σκόρ που θέλεις να χάσει η ομάδα αύριο, για να φύγει ο Καρέρα... Εγώ σου λέω ότι πάλι τέσσερα θα ρίξουμε! Βέβαια και είναι ύποπτο το κουτσάρισμα που έκανε με την Ζόρια. Δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτειες ανοησίες. Αλλά αυτό δεν τον κάνει άχρηστο. Πρέπει επιτέλους να στηριχθεί ένας προπονητής! Αλλά με κάτι μεμσήμερους σαν εσένα προκοπή δεν γίνεται... Όσο για το ρομαντικός ρε μαγκάκο, μάλλον είσαι μικρός και δεν έζησες ρομαντικές εποχές στην Φιλαδέλφεια και έτσι... Συνέχεια μηδενιστές και γκρινιάρηδες που έγινε ή νέα γενιά, δεν θα ζήσετε ποτέ! ΑΕΚ ΣΤΑ ΕΎΚΟΛΑ-ΑΕΚΑΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.

dalmas26 - 29/11/2020 00:29

Δεν θέλω να χάσουμε πρώτον ,δεύτερον αφού με θεωρείς μικρό θα πρεπε να με προσεγγίσεις με καλύτερο τρόπο και όχι με ειρωνίες αλλά μαλλών αυτοί είναι οι τρόποι που έμαθες τρίτον ρομαντισμός και ύποπτο κοουτσάρισμα δεν ταιριάζουν άρα δεν ξέρεις τι λες τέταρτον γκρινιάζουμε επειδη εμείς είμαστε ρομαντικοί που ζήσαμε ΑΕΚΑΡΑ να κερδίζει την μεγάλη Ρέιντζερς και να γίνετε η πρώτη ομάδα που περνάει στο Τσάμπιονς λιγκ κάναμε επεισόδια στο ματσ με τους gay με διαιτητή... Συνέχεια ποντίκι,πανηγυρίσαμε το ματσ με την Μπάγερν Λεβερκούζεν στην σκεπαστή και περνάμε καθίσματα στο τελευταίο ματς με τον Άρη στο Νίκος Γκούμας,τρέχαμε σε γήπεδα της Καισαριανής σε μπάσκετ και ποδόσφαιρο όταν και η ομάδα ήταν Α2 με τα παιδιά μας για να συνεχίσουμε να υπάρχουμε σαν οργανισμός και μιλάς βρε μπούφο;;;;αυτή είναι η ΑΕΚ που ονειρεύεσαι ;;;με ύποπτα κοουτσάρισματα όπως λες;;;;είσαι άρρωστος και θα σου κανονίσω δωρεάν ψυχιατρική εκτίμηση στο νοσοκομείο που δουλεύω ,Μπούρδα

EyeOfEagle - 27/11/2020 23:17

The definition of insanity ελληνιστί Παρανοια: είναι να κάνεις το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά και κάθε φορά να περιμένεις διαφορετικό αποτέλεσμα

araujoo11 - 27/11/2020 23:01

Δυστυχώς Μαζεύονται πολλά τά λάθη Αντρέ και αποτέλεσμα δεν βλέπω μία χαρά και δύο πικρές είμαστε και δεν αφορά προσωπικά εσένα αυτό πού λέω αλλά το σύνολο..... Ο καρερα δεν ξέρω πού την πάει την δουλειά γι'αυτό ας τόν ξυπνήσει κάποιος γιατί η υπομονή τελειονι!!!!

Psychosocial_ - 27/11/2020 23:00

Δεν κρύφτηκε ο αρχηγός, όπως κάνουν άλλοι και μπράβο του. Δεν εχω παράπονο από τον Σιμο, αυτό που ξέρει θα το κάνει πάντα, σε κάθε ματς. Η κακή νοοτροπία του πάγκου ενοχλεί, το μπλαζέ ύφος, το "παίξαμε καλα στο πρώτο ημίχρονο", το " έτσι είναι το ποδόσφαιρο, τι να κάνουμε" καθώς και το ότι παράτησε το ματς αυτός πρώτος. Ήταν προσβολή για την ιστορία και τον κόσμο της ΑΕΚ αυτο, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να ξανασυμβεί.

Addicted - 27/11/2020 22:59

Σε βλέπω σε 10 με 15 χρόνια να εισαι προπονητης μας στην Αγια Σοφια

Droit_Au_But - 27/11/2020 22:56

Κερδιστε Μπράγκα και Λέστερ ...

Certified_AEKG - 27/11/2020 22:50

Τοποθετηση Αρχηγου!! Μπραβο! Δεν ξενερωνουμε ποτε!!

FORZA AEK! FORZA SIMO!

AEK_ORIGINAL_1924 - 27/11/2020 22:47

Ποτε δεν κρυφτηκε στις δυσκολες στιγμες και στις δηλωσεις οπως εχθες εκανε και απολογηθηκε οπως πρεπει να κανει ενας ΑΡΧΗΓΟΣ. Οσο και να μοιαζει σαν θαυμα η προκριση και ξερουμε οτι θα προσπαθησετε.

Υ.Γ: Σιμο κανε μερικους να βγαλουν αυτα που εχουν αναμεσα στα ποδια τους εσυ τα εχεις και το εχεις αποδειξει...δυστηχως ειναι το μονο που μας λειπει φετος (παιχτων και προπονητων)

1kitrinopistoli - 27/11/2020 22:41

Έχετε χάσει 4 τελικούς κανονικούς και καμμιά δεκαριά βαφτισμενους ,αφήστε αυτή τη λέξη γιατί έχει χάσει την σημασία της πλεον

alex21xas - 27/11/2020 22:41

Α ρε Σιμοες τι να πεις και εσύ;;Σου εχει τύχει να μην έχεις φράγκο και να περίμενεις φορακια να μπαίνεις στο Ναό;;Σου εχει τύχει να βγαίνεις Εθνικη οδό να κανεις οτοστόπ να σε παρει το πρώτο πούλμαν με δανεικά να πας Θεσσαλονίκη ;;Σου εχει τύχει να μη κοιμάσαι τα βραδυα γιατι δεν μπορούσες να χωνέψεις ντροπιαστικές ήτες;;Σου εχει τύχει να λες να έρθει η Κυριακή να δέις την αρρωστεια και να πλακώνεσαι στα χάπια για να ηρεμήσεις απο αυτά που βλέπεις ;;Αστα ρε Σιμοες βρέξει χιονίσει... Συνέχεια επαγγελματίες είστε κοιτάξτε απλά να κάνετε καλα τη δουλειά σας και αφήστε το ένα ρητό λέει ,καλο βράδυ αδέλφια ΜΟΝΟ ΑΕΚ !!

johnsot - 27/11/2020 22:39

Εσύ και αν το έχεις κάνει αυτό Αντρε

Arthur_Shelby21 - 27/11/2020 22:37

Αρχηγαραα Σίμο

Ελπίζω να μην είναι μόνο λόγια

Evryk - 27/11/2020 22:37

Αρχηγός με τα όλα του.

aris1924 - 27/11/2020 22:37

Έτσι ακριβώς!

EyeOfEagle - 27/11/2020 22:36

Δεν ξερεις απο μπαλα εσυ Ανδρεα, εδω εχουμε προπονηταραδες και ξερουμε καλυτερα!

ΕΠΟΜΕΝΟ