43 ΣΧΟΛΙΑ

Τρομοκρατική επίθεση στη Νίκαια της Γαλλίας: Αποκεφαλίστηκε γυναίκα (VIDEO)

H επίθεση έγινε μέσα σε εκκλησία - Δειτε βίντεο από τη στιγμή που εισβάλει η αστυνομία μέσα στην εκκλησία - Πολλοί τραυματίες

Συναγερμός έχει σημάνει στη Γαλλία έπειτα από νέα επίθεση μέσα σε εκκλησία της Νοτρ Νταμ στη Νίκαια.

Τα τοπικά μέσα κάνουν λόγο για τρεις νεκρούς - δύο άνδρες και μία γυναίκα- και πολλούς τραυματίες.

Η στιγμή που εισβάλει η αστυνομία μέσα στην εκκλησία

Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες η μία από τις δύο γυναίκες αποκεφαλίστηκε από τον δράστη.

Ο δήμαρχος της Νίκαιας Κριστιάν Εστροζί δήλωσε ότι ο δράστης συνελήφθη.

Δείτε εδώ τη στιγμή που οι διασώστες βγάζουν τους νεκρούς από την εκκλησία 

Σύμφωνα με τα γαλλικά Μέσα, ο δράστης πρώτα πυροβολήθηκε από την Αστυνομία και στη συνέχεια συνελήφθη, ενώ σύμφωνα με τον δήμαρχο της πόλης επαναλάμβανε τη φράση «Αλάχου Άκμπαρ» («Ο θεός είναι Ύψιστος»).

Από την πλευρά του, ο Γάλλος υπουργός Εσωτερικών Ζεράρ Νταρμανάν επιβεβαίωσε ότι η αστυνομική επιχείρηση είναι σε εξέλιξη, όπως μεταδίδει η γαλλική εφημερίδα «Le Figaro».

Για το περιστατικό συνεδριάζει εκτάκτως το υπουργείο Εσωτερικών της Γαλλίας.

Aν και ο δράστης έχει συλληφθεί, οι αρχές καλούν τους κατοίκους να μην πλησιάζουν την περιοχή όπου σημειώθηκε η επίθεση.

«Αποφύγετε την περιοχή και ακολουθήστε τις οδηγίες», γράφει ο υπουργός Εσωτερικών Ζεράν Νταρμανάν στο Twitter.

Ο υπουργός Εσωτερικών της Γαλλίας, ο οποίος μετέβη στην περιοχή έγραψε στο Twitter:

«Επιβεβαιώνω ότι όλα δείχνουν ότι πρόκειται για τρομοκρατική επίθεση στην εκκλησία της Νοτρ Νταμ στη Νίκαια».

Η περιοχή όπου σημειώθηκε η σημερινή επίθεση με μαχαίρι ακούστηκαν εκρήξεις με τους αστυνομικούς να διευκρινίζουν ότι οι ίδιοι ενεργοποίησαν εκρηκτικούς μηχανισμούς για το λόγο αυτό οι πολίτες δεν θα πρέπει να πανικοβληθούν.

«Μην πανικοβληθείτε, η κατάσταση είναι υπό έλεγχο», προειδοποιούν οι δυνάμεις ασφαλείας στο Twitter.

Δεν έχει γίνει ακόμη σαφές ποιό ήταν το κίνητρο του δράστη ή αν η επίθεση συνδέεται με τα σατιρικά σκίτσα του Μωάμεθ, τα οποία οι μουσουλμάνοι θεωρούν βλάσφημα.

H επίθεση αυτή έρχεται δυο εβδομάδες μετά τον αποκεφαλισμό του καθηγητή Σαμιουέλ Πατί στα περίχωρα του Παρισιού από έναν 18χρονο τσετσενικής καταγωγής ο οποίος δολοφόνησε τον άτυχο άνδρα επειδή έδειχνε σκίτσα του Μωάμεθ στους μαθητές του.

Ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν μετά το περιστατικό αυτό κήρυξε πόλεμο κατά του ισλαμικού φανατισμού δίνοντας μάλιστα άδεια ώστε να φωτιστούν κυβερνητικά κτήρια με σκίτσα του Charlie Hebdo. Η κίνηση αυτή προκάλεσε πολλές αντιδράσεις από το μουσουλμανικό κόσμο.

Πηγή: protothema.gr


Η Novileague ήρθε με 500,000€ και καθημερινά δώρα! (21+)
*ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
yellowriver - 29/10/2020 22:22

Η μεγαλύτερη απειλή του πλανήτη!!!!

serifis_45 - 29/10/2020 19:37

συμφωνω με τον panagiotis πλεον ο κυνδινος ειναι ορατος συσπηρονονται πισω απο την τουρκια

panagiotis2118 - 29/10/2020 17:53

Οι φανατικοί ισλαμιστές είναι πολυ χειρότεροι από τους Ναζί και τους φασίστες και κατά τη γνώμη μου είναι η νέα παγκόσμια απειλή

Ξέρω δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι τζιχαντιστές αλλά ούτε και όλοι οι Γερμανοί ήταν ναζί ..

inzaghi9 - 29/10/2020 18:43

Χειρότεροι θα είναι όταν εκτελέσουν μερικές δεκάδες εκατομμύρια σε στρατόπεδα συγκέντρωσης και γενικά όταν θα προκαλέσουν παγκόσμιο πόλεμο με τραγικές συνέπειες σε όλη την υφήλιο. Για την ώρα σίγουρα πάντως είναι από τα μεγαλύτερα σύγχρονα προβλήματα.

panagiotis2118 - 29/10/2020 18:56

Σε θέμα νοοτροπίας πάντα μιλάω φίλε και μακάρι να μην καταλήξουν έτσι τα πράγματα

inzaghi9 - 30/10/2020 02:03

Όλοι οι φασίστες ίδιοι είναι, ας μην βάζουμε μετρητές. Και οι γερμανοφασίστες και οι ισλαμοφασίστες και όποιοι άλλοι θες. Το να ασκέις βία, να σκοτώνεις για ιδεολογία και να καταπνίγεις την ελεύθερη έκφραση είναι το ίδιο σκατένιο από όπου κι αν προέρχεται.

Panayiotis - 29/10/2020 18:28

Τι κόμπλεξ μπορεί να έχει κάποιος ρε φιλε για να σφάξει τον συνάνθρωπό του επειδή δεν του αρέσει η γνώμη του...

DytikosATHENS37 - 29/10/2020 18:15

Το χειρότερο που υπάρχει στη γη ανεξαρτήτως θρησκείας, εθνικότητας ,χρώματος ,κτλ... ειναι Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ το πιο τερατώδες όν που υπάρχει...

Aekolatris21 - 29/10/2020 17:07

Κοιμάστε τον ύπνο του δικαίου κάποιοι!Εάν ας αρέσει ο μουσαλμανισος:1.βγειτε από αυτό το site,δεν περίμενα να δω τέτοια σχόλια σε αυτό το σιτε,η ομάδα εκδιώχθηκε από τούς μουσουλμάνους φίλους μας, θυμάστε για μια μικρασιατική καταστροφή,για 300 χρόνια σκλαβιά! Είστε άξιοι τις μοίρας,και ανιστορητοι..Το ισλάμ θέλει να καταλάβει όλο τον κόσμο, είστε τυφλοί?Η δεν έχετε ανοίξει βιβλίο ποτέ? Γεννούν κατά χιλιάδες, εννοώ εμείς οι Ευρωπαίοι κάνουμε 1 παιδί με το ζόρι σε βάθος χρόνου θα... Συνέχεια είναι διπλάσιοι από τους χριστιανούς,ακονιστε λγ το μυαλος σάς...

inzaghi9 - 29/10/2020 17:53

Οι Τουρκοι θα μπορούσαν να είναι και ινδουϊστες, δεν εχει να λέει. Οι πόλεμοι, οι βαρβαρότητες και οι μαζικές σφαγές υπαρχουν και συμβαίνουν ανεξαρτητως θρησκείας. Για παράδειγμα οι Γερμαναράδες ναζι του Χιτλερ χριστιανοί ηταν στο Δίστομο.


Ο ΑΕΚτζης έχει παράδοση και ιστορία που κρατάει απο μια θρησκοκρατουμενη αυτοκρατορία και... Συνέχεια σιγουρα είναι συνυφασμένη η ιστορία της ομαδας με τη βυζαντινή κουλτουρα. Αυτό όμως δε σημαίνει παρωπίδες, άσπρο/μαύρο και τσουβαλιασματα. Οι Ελληνες του ξεριζωμού ήταν άνθρωποι μορφωμένοι με επίπεδο, πλουσια κουλτούρα κι ανοικτομυαλοι, εκτός από Χριστιανοί. Ας τους τιμήσουμε κι ας τους θυμόμαστε όπως τους αρμόζει..

dtsioux - 29/10/2020 19:11

Δεν θα μπορούσαν να είναι ινδουιστές.Καμία άλλη θρησκεία δεν απαιτεί τον θάνατο του απιστου.Ο Χίτλερ σκότωσε εκατομμύρια χριστιανούς,ποτε ο β παγκόσμιος δεν είχε χαρακτήρα θρησκευτικής αντιπαράθεσης.Οι Έλληνες πρόσφυγες ήταν μορφωμένοι με κουλτούρα όπως λες,αλλά ήταν και βαθιά θρησκευόμενοι Χριστιανοι και εκδιώχθηκαν από φανατικούς μουσουλμάνους,δεν θα αλλάξουμε και την ιστορία τώρα,τα πρώτα που έσωζαν από τα σπίτια τους ήταν οι εικονες.

inzaghi9 - 30/10/2020 02:05

Βλέπω ότι υπάρχει πολλή αμάθεια για το Ισλάμ. Δεν είμαι ειδικός, αλλά έχω φίλου ςπου σπουδάσαν το θέμα και δεν ισχύουν τέτοια ππράγματα, ισως μόνο σε αιρέσεις και εξτρεμιστές. Σα να πάρεις δηλαδή το καταστατικό της Χρυσής Αυγής και να πεις "ααααα έτσι είναι η ορθοδοξία, αυτά λέει..."

dim_1924 - 29/10/2020 22:10

Φίλε με όλο το σεβασμό αλλά το Ισλάμ είναι η μόνη θρησκεία που χωρίζει τον κόσμο σε δύο χώρους: τον χώρο του Ισλάμ (dar al islam) και το χώρο του πολέμου (dar al harb) - όπου χώρος του πολέμου εκεί που κατοικούν οι άπιστοι (όλες οι άλλες θρησκείες δηλαδή).

Constantinoupoli86 - 29/10/2020 17:19

Για τη μικρασιατική καταστροφή φταίνε και οι δυτικές ευρωπαϊκές δυνάμεις. Ξεχνάς ότι η Γερμανία εξόπλισε τον Κεμάλ και ότι οι Εγγλέζοι αφού μας βάλαν στην εκστρατεία μετά βοήθησαν τον Κεμάλ να σφάξει τον άμαχο πληθυσμό. Επομένως οι τραγωδίες δεν έχουν πάντα να κάνουν με τη φύση των θρησκειών (τουλάχιστον από τον 20ο αιώνα και μετά) αλλά με το ποιοι διαχειρίζονται τις θρησκείες για να φτιάξουνε στρατιές φανατικών και για τα συμφέροντα ποιανών.

EyeOfEagle - 29/10/2020 14:14

Απο την στιγμη που ξεκίνησε ιερο πόλεμο η Γαλλία ειναι αναμενόμενο να εχει τέτοια γεγονότα... Για μένα κάνει λάθος που επιτίθεται στον Μωάμεθ... Δηλαδη αν η Τουρκία εκανε το ιδιο για τον Χριστό μέσω των ΜΜΕ, δεν θα υπάρχουν αντιδράσεις? Προφανώς...

Αν θελει η Γαλλία να τα βάλει με ηγέτες μουσουλμανικων χωρών ας κανει σκιτσα οπως αυτό προχθές με τον Ερντογαν... Οχι ομως με τον Μωάμεθ...

biker - 29/10/2020 17:44

Η Γαλλία είναι το κράτος που πολέμησε την Ιερά Εξέταση και το κάψιμο μαγισσών. Αναγέννηση, Διαφωτισμός, Ανεξιθρησκία. Δεν είναι δυνατόν κάποιοι να το εκμεταλλευτούν, φέρνοντας κι επιβάλλοντας το δικό τους φανατισμό και μίσος.

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 29/10/2020 18:42

Σωστοτατος...ΓΑΛΛΙΑ=ΦΩΣ=ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ εδω και 200 χρονια......

inzaghi9 - 29/10/2020 17:38

Δεν μιλαμε για μια απλή περίπτωση θρησκευτικών διαφορων, αλλα για ελευθερια του λόγου, οπως αυτή έχει θεσπιστεί στον δυτικό κόσμο.


Η Γαλλία κάτι κάνει πολυ λάθος για να εχει τόσους Ισλαμιστες πολίτες που επιλεγουν τον θρησκευτικο εξτρεμισμο, ενώ αποδεικνύεται τραγικα λίγη στην πρόληψη κατα της τρομοκρατιας.... Συνέχεια

Αυτό ομως δε μειώνει το οτι τετοια μυαλα και τετοιες ιδεολογιες απλα δεν εχουν θεση στην Ευρωπη.

miazoiORIGINAL - 29/10/2020 17:28

Ακου αδερφε γιατι μπερδευεσαι... 1ον Στην Γαλλια ο διαχωρισμός κράτους εκλησιας έχει γίνει απο την εποχή του Ναπολέοντα οποτε δεν ειναι θρησκευτικο το πλαίσιο για να μιλας για ιερο πολεμο... 2ον η ελεθερια της εκφρασης ισχυει για όλους ... σκίτσα κανανε και για τον χριστό και για τους εβραιους αλλα δεν ειδα κανανενα να αποκεφαλιζει αθωους ανθρωπους... εχεις δει κατα καιρους φανταζομια τι εχει κυκλοφορίζει για τον χριστο... μεχρι και τριο με τον θεο και το αγιο πνευμα εχουν δει τα ματια... Συνέχεια μας... είδες να συμβαινει ποτε κατι ανάλογο; προφανως οπως λες όχι... 3ον όπου εχουν γινει πλειοψηφια οι μουσουλμάνοι, οι χριστιανοι αργα η γρήγορα ''εξαφανίζονται'' βλεπε αυτο που σημερα ονομαζουμε τουρκια....

eleft21 - 29/10/2020 17:23

Ο σκοταδισμός δεν έχει θέση στον 20ο αιώνα. Δεν γίνεται να σκοτώνεις ακόμα τους "άπιστους" επειδή δεν πιστεύουν στις δικές σου εμμονές. Όσο για το Μωάμεθ , διαβάζοντας τις βασικές αρχές 4 θρησκειών, θεωρώ ότι είναι αυτός με την λιγότερη πνευματικότητα.

dtsioux - 29/10/2020 16:39

Διαβάζω και ξαναδιαβάζω το σχόλιο σου, έχω εξοργιστει, είναι από τα πιο εξοργιστικα σχόλια που έχω δει εδώ μέσα. Αν ήσουν σε μουσουλμανικη χώρα και έγραφες κάτι τέτοιο, αλλά το αντίθετο, για τον ιερό πόλεμο που έχει ανοίξει ο ερντογαν, το κεφάλι σου μάλλον δεν θα ήταν στην θέση του για πολύ ώρα. Εδώ το έχεις ακόμα, αυτη είναι η διαφορά των δύο θρησκειών, η ανεκτικότητα στο διαφορετικό.

Constantinoupoli86 - 29/10/2020 16:54

Άκουσε κάτι, είσαι κι εσύ λάθος. Η ανεκτικότητα δεν έχει να κάνει με το χριστιανισμό αλλά με το κοσμικό κράτος του διαφωτισμού. Αν ζούσες πριν τη Γαλλική επανάσταση και δεν ήσουν με το δόγμα του χριστιανισμού (το καθολικό) θα σε καίγανε στην πυρά. Οπότε και το δικό σου σχόλιο είναι εξοργιστικό και μυωπικό. Οι μουσουλμανικές χώρες του σήμερα δεν είναι χειρότερες από τα χριστιανικά μεσαιωνικά βασίλεια.

M_A_D - 29/10/2020 18:16

Constantinoupoli θα σου παραθεσω τι εγραψες ---Οι μουσουλμανικές χώρες του σήμερα δεν είναι χειρότερες από τα χριστιανικά μεσαιωνικά βασίλεια. συγκρινεις τον μεσαιωνα με το σημερα, οποιοδηποτε αλλο σχολιο νομιζω δεν χρειαζεται.

Ειλικρινα με στενοχωρει που βλεπω χριστιανους να υπερασπιζονται εστω και στο ελαχιστο φανατικους ισλαμιστες

Constantinoupoli86 - 29/10/2020 18:21

Εγώ το έκανα αυτό το σχόλιο όχι για να υπερασπιστώ τους ισλαμιστές, αλλά για να δείξω ότι δεν υπάρχουν από τη φύση τους καλές και κακές θρησκείες. Όλες είναι κακές. Αν εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις το νόημα των όσων γράφων δεν φταίω εγώ.

M_A_D - 29/10/2020 18:11

Constantinoupoli θα σου παραθεσω τι εγραψες ---Οι μουσουλμανικές χώρες του σήμερα δεν είναι χειρότερες από τα χριστιανικά μεσαιωνικά βασίλεια. συγκρινεις τον μεσαιωνα με το σημερα, οποιοδηποτε αλλο σχολιο νομιζω δεν χρειαζεται.

Ειλικρινα με στενοχωρει που βλεπω χριστιανους να υπερασπιζονται εστω και στο ελαχιστο φανατικους ισλαμιστες

M_A_D - 29/10/2020 18:10

Constantinoupoli θα σου παραθεσω τι εγραψες ---Οι μουσουλμανικές χώρες του σήμερα δεν είναι χειρότερες από τα χριστιανικά μεσαιωνικά βασίλεια. συγκρινεις τον μεσαιωνα με το σημερα, οποιοδηποτε αλλο σχολιο νομιζω δεν χρειαζεται.

Ειλικρινα με στενοχωρει που βλεπω χριστιανους να υπερασπιζονται εστω και στο ελαχιστο φανατικους ισλαμιστες

dtsioux - 29/10/2020 17:27

Το ότι συγκρίνεις τις συμπεριφορές δύο θρησκείων με διάφορα 500 χρόνων η μία από την αλλη,καταδεικνύει τι πρεσβευει η μία και τι άλλη,ο χριστιανισμός εξελίχθηκε γιατί ο άνθρωπος είναι ο πρωταγωνιστής,και πουθενά δεν αναφέρει ότι αν κάποιος δεν είναι χριστιανός πρέπει να πεθάνει,ο μουσουλμανισμός δεν θα εξελιχτεί ποτέ,γιατί έχει ακραια πράγματα που αν κάποιος ακραίος τα ακολουθεί πρέπει να κάνει εγκλήματα για να δείξει ότι είναι πιστός.Σγκρινε τις θρησκείες... Συνέχεια τώρα,το 2020,όχι τον χριστιανισμό πριν 500 χρόνια και τον μουσουλμανισμό σήμερα.Το ξέρουμε όλοι τι συνέβαινε πριν 500 χρόνια,αλλά εξελιχθηκαμε δεν μείναμε στο κάψιμο μαγισσών.

Constantinoupoli86 - 29/10/2020 17:40

Εξελιχθήκαμε επειδή υπήρξε στην Ευρώπη ο φιλελευθερισμός που έβαλε στο επίκεντρο τον άνθρωπο. Ο μεσαιωνικός χριστιανισμός πολέμησε το δυτικό πρότυπου κράτους μέχρι και τον 20ο αιώνα. Από κει και έπειτα κάποιες εκφάνσεις του χριστιανισμού στρογγυλεύτηκαν για να συμβιώσουν με τις αρχές του νέου κράτους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έπαψαν διάφορες δυνάμεις να καταγγέλουν το φιλελευθερισμό και να ζητούν επιστροφή στο μεσαιωνικό παρελθόν. Ο Πάπας Πίος Β' στήριξε το Χίτλερ... Συνέχεια και έδωσε στο Μουσολίνι την εξουσία. Περιττεύει να πούμε φυσικά τι έκανε ο χριστιανισμός εναντίον των παλιών θρησκειών και πόσους αρχαίους ναούς έκαψε στην Ελλάδα και τη Ρώμη.

inzaghi9 - 29/10/2020 18:40

Ειναι μισή η ιστορία που κάνουμε κι εμείς αλλά κι όλοι οι άλλοι λαοί στα σχολεία, δυστυχώς, ώστε να ευνοεί τους παροντικούς άρχοντες και τις διαμορφωμένες καταστάσεις κάθε φορά.

dtsioux - 29/10/2020 17:58

Ναι ρε φίλε κάτι υπήρξε,και αυτό που υπήρξε ήταν ο άνθρωπος,εκεί γιατί δεν υπήρξε καμία εξέλιξη;Σε αυτό θα μας απαντήσεις?Ο Χίτλερ ο εγκληματίας δεν είχε σαν αρχή του τον χριστιανισμό,δεν έκανε τα εγκλήματα σε βάρος μουσουλμάνων,εξοντώθηκαν εκατομμύρια Εβραίοι και χριστιανοί γιατί τα μπερδεύεις όλα;Η χώρα μας έχασε από τον Χίτλερ εκατοντάδες χιλιάδες χριστιανούς άρα τι το αναφέρεις αυτό;Πάλι γυρίζεις στα πρώιμα χρόνια του χριστιανισμού,τωρα θέλω να μου κάνεις... Συνέχεια συγκρίσεις το 2020,πόσες φορές να σου το πω;Κανείς πως δεν καταλαβαίνεις τι σε ρωτάω.

Constantinoupoli86 - 29/10/2020 18:36

Και εγώ σου απαντάω ότι τα ευρωπαϊκά κράτη του σήμερα είναι κοσμικά και όχι θεοκρατικά. Βασίζονται στην ανεξιθρησκεία και την ελευθερία λόγου. Αυτό όμως δεν το έκανε ο χριστιανισμός, αλλά οι φιλελεύθερες δυνάμεις που αγωνιστήκανε το 19ο αιώνα. Άλλο θέμα η χριστιανική κουλτούρα που όλοι έχουμε, και άλλο η φύση του χριστιανισμού. Η εξέλιξη αυτή ήταν κόντρα στην παράδοση του χριστιανισμού, απλά οι δυτικές εκκλησίες αναγκάστηκαν να φιλελελευθεροποιηθούνε.

Spark - 29/10/2020 16:26

Τι λες ρε φιλε? Ασχετως αν ειναι σωστη ή οχι η "επιθεση" στον μωαμεθ, επρεπε να δολοφονηθουν και να αποκεφαλιστουν ανθρωποι? Μην τους ενοχλησει κατι που θα ακουσουν, θα πεσει τσεκουρι και βομβα? Να ζητησει μηπως η Γαλλια συγγνωμη απο το ισλαμ? Οι ανθρωποι αυτοι ειναι υποαναπτυκτοι, και γι'αυτο δεν φταιει η Γαλλια, ο Χριστιανισμος ή η Νασα. Δεν ειναι κακο να πιστευεις σε μια θρησκεια, κακο ειναι να σαι φανατικος με εκδικητικες/επιθετικες προθεσεις. Κι αυτοι ειναι παρα πολλοι ετσι.

dtsioux - 29/10/2020 16:04

Φίλε ξεχνάς πολύ γρήγορα, τι έκανε ο ερντογαν με την ΑΓΊΑ ΣΟΦΊΑ; Είδες καμία τέτοια αντιδραση, θες να μας εκνευρίσεις κι άλλο, αλλοιως δεν εξηγείται με την λογική αυτό που έγραψες.

Constantinoupoli86 - 29/10/2020 14:53

Αδερφέ μου και στις μουσουλμανικές χώρες σατιρίζουν το Χριστό ή την εβραϊκή θρησκεία. Δεν είδα όμως τους εκεί χριστιανούς (γιατί υπάρχουν και χριστιανικές κοινότητες σε χώρες του ισλάμ) ή εβραίους να κόβουν κεφάλια.

Rosso_21 - 29/10/2020 14:39

Συμφωνώ εν μέρει. Προφανώς και δεν πρέπει να προσβάλλεις τα σύμβολα ή την πίστη κάποιου.

Στα Δυτικά περιβάλλοντα όμως θεωρείται επίτευγμα η ελευθερία της έκφρασης , ακόμα και η δυνατότητα σάτιρας.

Τα θεοκρατικά καθεστώτα τα έχουμε αφήσει πίσω μας αιώνες (αν και στην Ελλάδα έχουμε δρόμο).

Είναι τελείως προβληματικό να πεθαίνει κόσμος επειδή κάποιος σχολίασε ή σχεδίασε σε ένα φύλλο... Συνέχεια χαρτί το Μωάμεθ.

panagiotis2118 - 29/10/2020 14:38

Έχεις δει εσύ πολλές φορές φανατικούς χριστιανούς να αποκεφαλίζουν μουσουλμάνους επειδή προσέβαλαν τον Χριστό?

Η Ευρώπη έχει προχωρήσει από την εποχή του μεσαίωνα και δε μας ορίζει πλέον η θρησκεία μας ενώ στις χώρες της Μέσης Ανατολής δεν είναι έτσι

Σιγά μη κάτσουμε κι όλας να τους σεβαστούμε ενώ αποδεικνύουν συνεχώς ότι είναι υπάνθρωποι... Συνέχεια
Η ανοχή δεν είναι η σωστή λύση αλλά να τους πολεμήσουμε όπως μας πολεμούν αυτοί χωρίς έλεος

Manwlhs - 29/10/2020 14:26

Θα έκοβες κεφάλια αν έβλεπες σκίτσα του Χριστού; Οι δολοφονικές επιθέσεις είναι "αντιδράσεις"; Σοβαρά το λες;

biker - 29/10/2020 17:33

" Η θρησκεία είναι αληθινή για το λαό, ψεύτικη για τους φιλοσόφους, χρήσιμη για τους ηγεμόνες". Σενέκας. Ο Ισλαμισμός είναι το καλύτερο παράδειγμα, που μπορεί να φτάσει ο φανατισμός και το μίσος. Δυστυχώς δεν γίνεται να χάνονται αθώες ζωές για εμμονές ηλίθιων.

fnikaia21 - 29/10/2020 17:31

Άλλο πράγμα η αλληλεγγύη στους πρόσφυγες και άλλο αυτό που συμβαίνει τώρα, δυστυχώς στο όνομα της αλληλεγγύης και της βοήθειας σε ανθρώπους που υποφέρουν εισέβαλαν στην Ευρώπη ισλαμοφασιστες πράκτορες και άλλοι που στο ονομα ενος ψευτοπροφητη σφάζουν ανθρώπους,ελπίζω να μη ειναι ήδη αργά και έχουν "στολίσει" ήδη την Ευρώπη με τις ηλιθιες-εγκληματικές παραδόσεις και συνήθειες τους!

leon - 29/10/2020 17:07

Είναι εξοργιστικό να γίνονται εκπτώσεις στα ανθρώπινα δικαιώματα. Σωστά στην Ευρώπη κριτικάρουμε το παραμικρό που τα παραβιάζει αλλά όχι να κλείνουμε τα μάτια σε ό,τι γίνεται στον μουσουλμανικό κόσμο με τη δικαιολογία «αυτό πιστεύουν». Δεν γίνεται να αποκεφαλίζεις κόσμο επειδή διαφωνεί μαζί σου ή να έχεις τις γυναίκες σαν ζώα επειδή «αυτό πιστεύεις». Αν μια θρησκεία καταπατά τα ανθρώπινα δικαιώματα πρέπει να την πολεμάς. Αυτό το παρακλάδι του Ισλαμισμού δεν μπορεί να είναι αποδεκτό... Συνέχεια από κανέναν.

serifis_45 - 29/10/2020 16:33

Πισω στα λαγουμια σας Νεατερταλ που θελεται και να ζητε στον δυτ πολιτισμο πισω υποκριτες

Constantinoupoli86 - 29/10/2020 13:59

Τραγικά πράγματα. Ακούστε κάτι, ωραία τα λέμε για τους φασίστες και αυτούς που την πέφτουν σε ανυπεράσπιστους μουσουλμάνους, αλλά να δούμε λίγο και το ανάποδο ρε παιδιά, δηλαδή τους ισλαμοφασίστες που σφάζουν ανυπεράσπιστους χριστιανούς. Όχι 2 μέτρα και 2 σταθμά, ο φασισμός είναι πάντα ίδιος από όποια θρησκεία κι αν προέρχεται.

Costas68 - 29/10/2020 13:02

Αμα έχει εναλλακτική κουλτούρα ο επενδυτής ...

ΕΠΟΜΕΝΟ