146 ΣΧΟΛΙΑ

Νίκη πάση θυσία θέλει η ΑΕΚ

Τον ΠΑΣ Γιάννινα στους Ζωσιμάδες αντιμετωπίζει απόψε στις 20:30 η Ένωση (Novasports 1 HD / aek365) που ψάχνει μόνο το διπλό για να επιστρέψει στις επιτυχίες

Να βάλει τέλος στο αρνητικό σερί αποτελεσμάτων και κακών εμφανίσεων που τρέχει θέλει απόψε η ΑΕΚ. Η οποία, στις 20:30, αντιμετωπίζει τον ΠΑΣ Γιάννινα στους Ζωσιμάδες, στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής της Super League. Η ομάδα του Μάσιμο Καρέρα, μετά την επική ανατροπή – νίκη πρόκριση επί της Βόλφσμπουργκ, μετρά μια ήττα στο Περιστέρι από τον Ατρόμητο, την ισοπαλία με τον ΠΑΟΚ στο ΟΑΚΑ, κι άλλη μια ήττα, αυτή της περασμένης Πέμπτης στην Μπράγκα για την πρεμιέρα του Europa League. Επομένως, η ΑΕΚ δεν έχει άλλα περιθώρια και απόψε ψάχνει νίκη – βάλσαμο για βαθμολογικούς και ψυχολογικούς λόγους και να για να επουλώσει τις πληγές της. Προφανώς, η μάχη στα Γιάννενα δεν θα είναι εύκολη, ο ΠΑΣ μέχρι τώρα έχει εμφανίσει μια ανταγωνιστική εικόνα όπου μετρά μια νίκη, μια ήττα και δύο ισοπαλίες που είναι στο Βικελίδης με τον Άρη και στους Ζωσιμάδες με τον Ολυμπιακό και σίγουρα η ΑΕΚ θα πρέπει να έχει συγκέντρωση και προσήλωση για να πετύχει τον στόχο.

Οι ποδοσφαιριστές του Μάσιμο Καρέρα, μετά και την κουβέντα που έγινε στα Σπάτα την επομένη της ήττας από την Μπράγκα, έχουν αφήσει πίσω τους όσα συνέβησαν στην Πορτογαλία, λάθη και στραβά και συνεχίζουν όλοι μαζί. Αυτό που ζήτησε ο Ιταλός τεχνικός, είναι να υπάρχει ενότητα, να υπάρχει συγκέντρωση και καθ’ ένας να παλεύει για την ομάδα. Όσον αφορά, τώρα, το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι και τις απουσίες που υπάρχουν, τα δεδομένα είναι γνωστά, καθώς εκτός έμεινε ο Τσιγκρίνσκι που έχει μια ενόχληση στον δεξιό δικέφαλο, αλλά πιο πολύ αυτό έγινε για να προφυλαχθεί εν όψει Λέστερ. Δεν είναι δηλαδή κάτι σοβαρό. Όσον αφορά τον Γαλανόπουλο που πράγματι είναι καλά και έχει τεθεί στη διάθεση του Καρέρα, προφανώς ο ίδιος ο Ιταλός τεχνικός, κρίνει πως ο διεθνής μέσος μετά την πολύμηνη αποχή δεν έχει ακόμα τον ρυθμό που πρέπει για να συμπεριληφθεί στην αποστολή και γι’ αυτόν τον λόγο τον άφησε εκτός. Εκτός είναι βεβαίως και οι τραυματίες – ανέτοιμοι Σιμάνσκι, Λιβάι Γκαρσία, Αλμπάνης και Αντρέ Σιμόες. Αντιθέτως, ο Μιχάλης Μπακάκης έχοντας επιστρέψει σε φουλ ρυθμούς, βρίσκεται κανονικά στους εκλεκτούς του Καρέρα και αναμένεται να ξεκινήσει κιόλας, ενώ στην αποστολή είναι και ο Ινσούα. Πάμε, λοιπόν, να δούμε με τα παραπάνω δεδομένα τις πιθανές επιλογές του Καρέρα για τους Ζωσιμάδες.

Αρχικά, όλα δείχνουν πως πάμε σε 4-2-3-1 ή σε 4-3-3 και όχι σε τριάδα στην άμυνα. Ο Τσιντώτας θα είναι στην εστία, οι Νεντελτσιάρου – Χνιντ έχουν το προβάδισμα για να ξεκινήσουν αλλά θέση διεκδικεί και ο Σβάρνας, δεξιά το πιθανότερο είναι να αγωνιστεί ο Μπακάκης στην επάνοδο του, αλλά παίζει και ο Βασιλαντωνόπουλος, αριστερά αν ο Ινσούα νιώθει 100% θα ξεκινήσει έναντι του Λόπες, στον άξονα τα πράγματα είναι απλά αφού οι Σάκχοφ – Κρίστιτσιτς θα είναι η δυάδα, μαζί τους θα βρίσκεται και ο Μάνταλος είτε σε ρόλο δεκαριού στο 4-2-3-1 είτε σε ρόλο εσωτερικού χαφ στο 4-3-3, ενώ στην επίθεση υπάρχουν πολλές επιλογές με πέντε παίκτες (καθώς θέση ενδεκάδας χτυπά και ο Μαχαίρας) για τρεις θέσεις. Φαβορί για την κορυφή πάντως είναι ο Ανσαριφάρντ με τους Τάνκοβιτς-Μαχαίρα και Λιβάγια να διεκδικούν τις δύο θέσεις στα άκρα, αριστερά και δεξιά.


Η Novileague ήρθε με 500,000€ και καθημερινά δώρα! (21+)
*ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
naupigos - 25/10/2020 18:57

Αντε γερα καντε το χαμογελο να εμφανιστει ξανα ΑΕΚαρα μια ζωη και για παντα !!!!!

naupigos - 25/10/2020 18:57

Αντε γερα καντε το χαμογελο να εμφανιστει ξανα ΑΕΚαρα μια ζωη και για παντα !!!!!

Cocco Bill - 25/10/2020 18:38

Την δεδομένη στιγμή ήμαστε στο ναδίρ, από κάθε άποψη. Η ομάδα έχει πολλούς τραυματίες από την προετοιμασία που έγινε με σκοπό να αντέξουμε έως το Μάιο και ανάμεσα σε αυτούς τον μόνο αληθινά αναντικατάστατο, δηλαδή τον Λιβάι και όλους τους αμυντικούς χαφ, πλην 2. Εδώ βέβαια έχω να πω ότι τον Σιμάνκι όταν πλήρωναν την ρήτρα, ήξεραν ότι θα χρειαστεί καθαρισμός ο αχίλλειος και θα μείνει τόσο καιρό έξω ή το ιατρικό τιμ δεν το είχε καταλάβει. Ότι δηλαδή ο παίκτης ήρθε κουβαλώντας... Συνέχεια πρόβλημα και μόλις τον αποκτήσαμε είπε ότι έχει ενοχλήσεις, οπότε και χειρουργήθηκε. Αν ο Μπακάκης μπορεί να παίξει, ίσως πρέπει να πάει στα χαφ ο Βασιλαντωνόπουλος για να πάρει ανάσες ένας από τους Σακχοφ-Κρίστισιτς, βασικά ο πιο κουρασμένος. Στην άμυνα πιστεύω ότι πρέπει να πάει σε δίδυμο Ντέντε-Χνιντ και οι Ινσούα-Μπακάκης στα πλάγια. Και οι υπόλοιποι είτε σε 4-3-3 ή 4-2-3-1 να είναι οι Μάνταλος-Τάνκοβιτς-Μαχαίρας-Ανσαριφάντ. Οι Λιβάγια-Ολιβέιρα δεν πρέπει να παίξουν αν δεν είναι απόλυτα απαραίτητο. Το βασικό είναι η νίκη με κάθε τρόπο και αν έρθει, βασικά το 0 πίσω, γιατί ένα γκολ μπροστά θα βρεθεί, ιδίως αν μείνει το 0 πίσω.

tis_real_to_fovitro - 25/10/2020 18:33

σημερα θέλει νικη εστω και με μισο γκολ για να επανελθει ηρεμια.καλο θα ηταν να μην βλεπαμε τα προσωπα της πεμπτης ( λιβαγια κλπ ) . οχι παραπανω κραξιμο στον καρερα. με αυτο το υλικο και απουσιες κανενας δεν θα εκανε θαυματα. ΥΠΟΜΟΝΗ!θα δειξει αν η προετοιμασια οσο ηταν αυτη θα κανει δουλεια τους μηνες Φεβ. Μαρτιο που οι αλλοι θα πεφτουν σαν τις μυγες απο εξαντληση

jagouar21 - 25/10/2020 18:05

Αν δεν νικήσουν σήμερα να μην γυρίσει κάνεις πίσω κύριε Καρέρα!!!!

Constantinoupoli86 - 25/10/2020 18:22

Αν δεν νικήσουν σήμερα μάλλον ο πρώτος που πρέπει να φύγει είναι ο Καρέρα.

SoNoLogiK - 25/10/2020 18:22

Πέρα του οτι γράφουμε / κρίνουμε εδώ σήμερα χρειαζομαστε νικη και καλή εμφάνιση ώστε την Πέμπτη να πάμε σαν ένωση να διεκδικήσουμε κάτι καλό.

jagouar21 - 25/10/2020 18:03

Αν δεν κερδίσουν σήμερα μην γυρίσει κάνεις πίσω κύριε Καρέρα!!!!!!!!

vagaslanis - 25/10/2020 17:58

Αν η ΑΕΚ χασει βαθμους σημερα που με βαση την εικονα της μεχρι τωρα ειναι το πιο πιθανο θα χουμε τραβηγμα σε πολλα αυτακια ελπιζω.

MikraAsia1924 - 25/10/2020 15:12

Επιθυμία

4 2 3 1

Τσιντωτας

Λοπεζ Νεντε Χνιντ Μπακακης

Κριστισιτς Σακχοφ... Συνέχεια
Μαχαιρας Μανταλος Τανκοβιτς

Ανσαριφαντ

MirislavOko_1988 - 25/10/2020 15:27

Μιται και πάλι Μιται μετά από αυτό που είδα με την Μπράγκα από τον Λόπεζ.Μακαρι να παίξει ο Μαχαίρας και να μη δω κάναν λιβαγια μέσα γιατί είμαστε συνηθισμένοι σε κάτι τετοια

kosttas21 - 25/10/2020 17:12

Φίλε πραγματικά όλοι έκαναν focus στον λιβαγια κ Ολιβέιρα (με το δίκιο τους) αλλά ο Λόπεζ ήταν σαν παλαίμαχος, πολύ αργός καμία σχέση με τον παλιό Λόπεζ.Και το κακό είναι ότι κ ο ινσουα δεν μπορεί να σταθεί.

aek_thessaloniki - 25/10/2020 16:58

Μπακακης μακριά.

taxiss21 - 25/10/2020 16:40

Μαρεσει η ενδεκαδα σου αλλά κάτι μου λεεί ότι σήμερα θα παίξει βασικός ο Κροατης και θα παίξει καλά. Διαίσθηση απλα.

asiaminor - 25/10/2020 16:23

Φίλε mikraAsia 1924(παραλίγο συνονόματε),νομίζω ότι η επιθυμία σου σήμερα θα πραγματωθεί...

felippe - 25/10/2020 16:50

Για μένα το πρόβλημα έγκειται σε τρεις παράγοντες. 1) Η διαχρονική κακή ψυχολογία που μαστίζει την ομάδα μετά από άσχημα αποτελέσματα. 2) Η έλλειψη αμυντικων χαφ λόγω τραυματισμών. Έχουν σκάσει Σακχοφ και Κρίστισιτς οι οποίοι αν και είναι συνήθως από τους καλύτερους παίκτες, ο ρόλος τους είναι πιο μπροστά από αυτό που αναγκάζονται να παίξουν τώρα. Επίσης παίζουν συνεχόμενα παιχνίδια, δεν είναι φρέσκοι. 3) Η απόδοση κάτω του 5 των 3 εκ των 4 καλύτερων παικτών μπροστά. ( Μάνταλος,... Συνέχεια Λιβάγια, Ολιβέιρα και ο διασωθείς Ανσαριφαρντ).

McGregor21 - 25/10/2020 16:42

Εγώ θεωρώ..πως η ΑΕΚ έχει δείξει μεγάλη ανοχή όλα αυτά τα χρόνια σε συμπεριφορές σαν του Λιβαγια. Γιατί στον Ολυμπιακό δεν βλέπουμε τέτοιες συμπεριφορές. Μέχρι και ο Τζιμπούρ κλαρίνο καθόταν. Οογος πιστεύω πως είναι ότι δεν διαθέτουμε μπάτζετ για να φέρουμε παίκτη με το ταλέντο του Λιβαγια.και με επαγγελματισμό. Πρέπει πάντα να εχει κάποιο κουσουρι για να τον πάρουμε πιο φτηνά. Ο άνθρωπος είχε ξεχωρίσει από τις ακαδημίες όταν επαιζε στην Ιταλία αλλά πάντα τα έκανε μαντάρα.... Συνέχεια Προτιμώ.παικτες με μικρότερο ταλέντο που θα είναι στρατιώτες. Να ξέρεις δηλαδή τι να περιμένεις. Όταν δεν τραβάς το αυτί του κάθε Λιβαγια αδειαζεις τον προπονητή. Η ΑΕΚ δεν φαίνεται προς το παρόν να έχει την ποιότητα να παίξει επιθετικό ποδόσφαιρο. Όταν την αποκτήσει ας πάρουμε τον Γκουαρντιολα.

Quavious_Marshall - 25/10/2020 16:30

1)Η Μπράγκα είναι πιο πλούσια ομάδα(λίγο)

2)Ήταν καλύτεροι αλλά όχι για 3-0

3)Κρίμα γιατί με μια καλύτερη εμφάνιση μπορούσαμε το διπλό

4)Για μενα το 3-5-2 ήταν λάθος και ειδικά με Ανσαριφαντ Ολιβέιρα.

Manos_AEK21 - 25/10/2020 15:55

Παιδιά δεν πρέπει να υπάρχει ισοπέδωση.. Να ακούγονται να διαβάζονται πολλές διαφορετικές γνώμες - απόψεις για το καλύτερο για την ΑΕΚ μας..

Εγώ αυτό που βλέπω με λίγα λόγια με τον Μασιμο Καρέρα που είναι επιλογή του γάτου Ίλια Ιβιτς ότι ήρθε πήρε ένα μαύρο χάλι έκανε δουλειά και έφτιαξε μια ομάδα που προσωπική μου γνώμη δεν έχει μια ξεκάθαρη ταυτότητα.. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το αρνητικό νούμερο από το θετικό υπερέχει για... Συνέχεια τον Μασιμο Καρέρα.. Εγώ ένα πολύ θετικό για τον Μασιμο Καρέρα ήταν η πολύ μεγάλη πρόκριση για το Ευροπα λιγκ... Εγώ αυτήν την ΑΕΚ θέλω να βλέπω όπως στο ματς με την Βολφσουρμπουγκ που μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο του ματς πάλευαν οι παίχτες μας...

Όλο αυτό το θέμα με τον Λιβαγια θα πρέπει να κλείσει γιατί διαφορετικά κάνει πολύ καλό στην ίδια την ομάδα μας.. Να λέμε την αλήθεια ο Μάρκο Λιβαγια είναι ένας παίχτης που ξέρει πάρα πολύ μπάλα είναι ένας ποιοτικός παίχτης που τον καλό Λιβαγια τον χρειάζεται πολύ η ΑΕΚ μας....

*Με έχει ενοχλήσει πολύ όλον αυτόν τον καιρό με αυτήν την αγωνιστική αδιαφορία του Μάρκο Λιβαγια γιατί είναι επαγγελματίας μισθοφόρος....

Quavious_Marshall - 25/10/2020 16:26

Το πρόσημο του Καριέρα είναι υπερθετικό θες δεν θες.

Constantinoupoli86 - 25/10/2020 18:44

Υπερθετικό το πρόσημο του Καρέρα; Με κριτήριο τι ρε μεγάλε; Έχει φάει 8 γκολ συνολικά από το γαύρο και έχει χάσει και τα τρία ντέρμπι, με τον ποακ μόνο ένα ντέρμπι πήρε (κι αυτό επειδή δεν ήταν καλός ο ποακ). Χάσαμε κύπελλο, στο πρωτάθλημα μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ΑΕΚ παρά ένα συνονθύλευμα παιχτών που ο καθένας παίζει ό,τι ξέρει, φάγαμε 3 γκολ στο ρελαντί από μια επαρχιακή ομάδα της Πορτογαλίας, τουλάχιστον ας έβλεπα να χτίζεται μια ομάδα με συγκεκριμένο στυλ και ύφος, αλλά αντί... Συνέχεια γι' αυτό βλέπω μια ομάδα που παίζει αμυντικογενές ποδόσφαιρο και τα τρώει εύκολα. Αν αυτό δεν είναι μια αποτυχία, τότε τι είναι αποτυχία;

Manos_AEK21 - 25/10/2020 16:36

Εγώ θέλω να είναι θετικό το πρόσημο του Μασιμο Καρέρα γιατί είναι και καλός προπονητής με καλές γνωριμίες - διασυνδέσεις που μην ξεχνάμε είναι και κολλητός φίλος με τον μεγάλο Αντόνιο Κοντε... Σίγουρα δεν θα είναι καλό να αλλάξει προπονητή η ΑΕΚ μας... Εγώ αυτό που θέλω είναι ότι είναι καλύτερο για την ομάδα μας.... Προσωπική μου γνώμη είναι λάθος που ακόμα έχουμε ανακάτεμα της τράπουλας και του χρόνου πρώτα ο Θεός θα μπούμε στον ναό.....

Manos_AEK21 - 25/10/2020 16:03

*κάνει πολύ κακό

officer123 - 25/10/2020 14:15

Οι περισσότεροι κατηγορούν τον Καρέρα αλλά όλοι συμφωνούμε ότι η ομάδα είναι σφιγμένη από τη σκληρή προετοιμασία για να αντέξει μέχρι το Μάιο, παίζει ουσιαστικά χωρίς 6άρι και κανονικά μπακ- χαφ, οι 2 καλύτεροι παίκτες της περασμένης σεζόν σέρνονται για κάποιο λόγο και ο παίκτης κλειδί της φετινής ομάδας λείπει προσωρινά (Γκαρσία).

Μήπως θα έπρεπε να κάνουμε κάτι, που μπορεί να μην ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μας ως λαός, αλλά... Συνέχεια την παρούσα στιγμή είναι πάρα πολύ σημαντικό, δηλαδή ΥΠΟΜΟΝΗ;;;

Μήπως με την πάροδο του χρόνου δούμε τον οσφπ να πέφτει και τη δική μας ομάδα να ανεβάζει στροφές;;; κάτι που δεν θα συμβαίνει πρώτη φορά. Πάντα ο οσφπ φόρτσαρε αυτήν την εποχή και όταν από Γενάρη άρχιζε να πέφτει είχε την υποστήριξη της παράγκας. Όλοι να θυμόμαστε αυτά, δε λέω κάτι καινούργιο.

Εννοείται βέβαια, ότι χωρίς ποιοτικά μπακ – χαφ και χαφ δεν θα σε πάει τρένο, αλλά σίγουρα η ομάδα θα φτάσει στο περσινό επίπεδο και λογικά, με βάση τις φετινές προσθήκες, θα το ξεπεράσει.

Η ομάδα βρίσκεται σε κακό φεγγάρι, η ένταση της προετοιμασίας ίσως και να ξέφυγε από τα λογικά όρια και όλα τα παραπάνω προβλήματα έχουν φέρει τον Καρέρα σε σύγχυση, γεγονός που ίσως εξηγεί κάποιες από τις κακές επιλογές και εμμονές που έχει.

Εγώ προσωπικά θα τον στήριζα ακόμη κι αν χάσουμε σήμερα.

Το παρόν θα το φυλάξω για να το ανεβάσω ξανά αργότερα, είτε για να επαληθευτώ είτε για να διαψευσθώ. Σε κάθε περίπτωση, η ιστορία δεν έχει δείξει ότι οι αλλαγές προπονητή έχουν φέρει αποτέλεσμα όταν δεν συνοδεύονται από επίλυση των υπόλοιπων ζητημάτων. Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα από το βάζελο των τελευταίων χρόνων δεν υπάρχει………..

ismael_21 - 25/10/2020 16:19

Συμφωνώ γενικά εκτός από εκεί που λες ότι δεν έχουμε καλά χαφ. Αν δεν ξεχνάω κάτι, τόσο πολλούς καλούς παίχτες στο κέντρο δεν είχαμε από όταν ανεβήκαμε.

officer123 - 25/10/2020 17:57

Boxtobox με ταχύτητα και καλούς δημιουργούς δεν θα το λεγα... Είναι και η εξήγηση το γιατί δεν μπορούμε να διασπασουμε κλειστές άμυνες και να πάρουμε αποτελέσματα στα ντέρμπι

kon_kostas21 - 25/10/2020 14:28

Ξέρω οτι ξύνω πληγές , αλλά πείτε μου ποιος απο εσας δεν πονάει που χάσαμε τον τσίνο μεσα απο τα χέρια μας και δεν θα ερθει και ποτέ ξανα μάλλον

asiaminor - 25/10/2020 16:18

Είπαμε kn kostas :ο Τσινο είναι εξάρτηση!

mortal_5hxc - 25/10/2020 14:37

Εδώ χάσαμε τον Πόνσε....τι να λέμε τώρα!

oko10aek - 25/10/2020 15:38

Θα δίναμε εμείς παραπάνω από 10 εκ. που έδωσε η Σπαρτάκ στην Ρόμα για να τον κρατήσουμε;;; Τι λέτε...

Mike 94 - 25/10/2020 14:55

Ο Πόνσε ήθελε να παίξει εδώ ώστε να πάρει μεταγραφή. Το ίδιο υποτίθεται και ο Ολιβέιρα.. αλλά άλλη κλάση.. μου λείπει αυτός ο παίκτης

Constantinoupoli86 - 25/10/2020 14:44

Η διαφορά είναι ότι ο Πόνσε δεν ήθελε να μείνει ούτε είχε οψιόν αγοράς! Ο Αραούχο όμως ήθελε!

Simosk - 25/10/2020 15:28

Εγώ δεν πονάω για τον Τσινο και θα το εξηγήσω. Αν η ΑΕΚ αποκτήσει ορθολογική ανάπτυξη, δηλαδή δύο εξτρέμ σαν τον Γκαρσία, δημιουργικό χαφ επιπέδου+ 2 φουλ μπακ επιπέδου τότε δεν χρειάζεται ο Τσινο, αλλά ένας killer σα τον Πόνσε. Ο Τσινο φάνηκε προπερσι γιατί δεν υπήρχε σωστή δημιουργία και αυτός μπορεί να φτιάξει φάσεις μόνος του. Του χρόνου η ομάδα θα φτιαχτεί όπως πρέπει απ'τον Ίβιτς, οπότε ένας φορ παστελωτης χρειάζεται και τέτοιος ΔΕΝ είναι ο Τσινο.

asiaminor - 25/10/2020 16:09

Πάμε δυνατά για το καλύτερο σήμερα.Ειδικα σήμερα ο σκοπός αγιάζει τα μεσα.Τι σημαίνει αυτό ;ο σκοπός αγιάζει τα μεσα...Ας κερδίσουμε και με μισό μηδέν ,ώστε να έρθει η ηρεμία στην ομάδα και μετά να δούμε στα μάτια την Λεστερ.Ειμαστε η ΕΝΩΣΗ.Φτάνει να το αποδείξουμε...

oko10aek - 25/10/2020 15:46

Ας ρισκάρει με Σάμπα 6-άρι και να δώσει από ένα ημίχρονο συμφωνημένο από πριν για να τρέχουν σε Κρίστι-Σάκχοφ. Διότι χωρίς φρεσκάδα στα χαφ και πίεση συνεχή μπροστά, πάλι θα χάσουμε. Και να δώσει 45' και σε Μπακάκη, Ινσούα να είναι βασικοί με Λέστερ. Είναι τόσο κομβικές οι απουσίες στο κέντρο που αν ξαναχάσουμε μην αρχίσετε πάλι τα περί Καρντόσο...

Mike 94 - 25/10/2020 14:38

Δεδομένου του ότι δεν θα έχουμε ετοιμο 6αρι με την Λέστερ οπότε θα παίξουν Κρίστι Σακχωφ αναγκαστικά πρέπει σήμερα να παρουν ανάσες και οι δύο. Θα ήθελα να δω τον Μποτο να ξεκινάει στην θέση κάποιου εκ των δύο γιατί δεν μπορουμε να ρισκάρουμε να σκάσουν.. ο Σαμπα νομίζω δεν μπορεί.. ούτε για τον Μποτο είμαι σίγουρος αλλά θα ήθελα να τον δω

officer123 - 25/10/2020 15:22

Φίλε έχεις δίκιο, εάν οι Κρίστι, Σακχοφ πάνε σερί μέχρι και τη Λέστερ μαύρο φίδι που μας έφαγε. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι κάποιος πιτσιρικάς μπορεί να σηκώσει ένα τέτοιο βάρος. Θα πρέπει να καταφύγει σε κάποιον εκ των Νεντε, Σβάρνα, Μπακακη, Βασιλ. Κράξτε όσο θέλετε αλλά δεν γίνεται να πάνε σερί οι 2 βασικοί μας χαφ και σήμερα και στη συνέχεια...

Mike 94 - 25/10/2020 17:06

Ναι πιστεύω μπορεί να ξαναδούμε Βασι στα χαφ σημερα... Αναγκαστικά.. για να δούμε

Argos_city_21 - 25/10/2020 15:19

Μακάρι να κερδίσουμε αλλά χερετισματα έχουμε πέσει στον νέο Ουζουνίδη

gdmidis21 - 25/10/2020 11:50

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΛΕΤΕ ΜΕΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΤΗ ΜΠΡΑΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ 3ο ΓΡΟΥΠ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΞΙΑ € 39 ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΙ ΣΤΟ 2ο ΜΕ ΑΞΙΑ € 94.65m

krav21 - 25/10/2020 15:12

gdmidis21 Οχι αδερφε μου... Τα μπατζετ δε μετρανε για καποιους. Εμεις ειναι αδιανοητο να χανουμε απο ομαδες με μικροτερο μπατζετ. Ολοι ειναι αμπαλοι,ουστ ο προπονητης, ουστ η διοικηση και τα γνωστα. Ομως επιβαλεται να κερδιζουμε ομαδες με υπερπολλαπλασια μπατζετ. Αν δεν τις κερδιζουμε παλι αμπαλοι ειμαστε. Τι ειναι τα 100 μυρια μπατζετ της Μπραγκα... Μια ιδεα,ενα απλο αμελητεο νουμερο.... Αν δουμε τα μπατζετ των ομαδων που εχει καταφερει η ΑΕΚ να αποκλεισει τα τελευταια χρονια, προκειται... Συνέχεια για κατορθωμα. Τα μπατζετ ομαδων οπως η Μπριζ,η Σελτικ,η Βολσμπουργκ κτλ. ειναι απλησιαστα. Αν εμεις διαθεταμε το μπατζετ της Βολσμποργκ (200 μυρια) και μας απεκλειε μια ομαδα με το μπατζετ της ΑΕΚ (32 μυρια οχι 39), θα γινοντουσαν λαϊκα δικαστηρια και θα τους ειχαμε κρεμασει ολους στο Συνταγμα με συνοπτικες διαδικασιες. Η ομαδα ειναι σε κακο φεγγαρι, εχει τα θεματα της. Αλλα η γκρινια και η ισοπεδωση ειναι ασταματητη κα δεν βοηθαει σε τιποτα ουτε θα βοηθησει να συνελθει η ομαδα.

tevez9_11 - 25/10/2020 18:40

Τα 100 μυρια που λες δεν ειναι το μπατζετ της Μπραγκα αλλα η συνολικη χρηματιστιριακη αξια των παιχτων της βασει την ιστοσελιδα transfermarkt. Σε πληροφορω μαλιστα πως το μεταγραφικο μπατζετ τους φετος δεν ηταν μεγαλυτερο απο το δικο μας οπως επισης ουτε και το μπατζετ των συμβολαιων τους. Μαθετε επιτελους τι ειναι αυτο το μπατζετ που πετατε και μετα χρησιμοποιηστε το σαν επιχειρημα. Τελος να πω οτι κατα τη γνωμη μου δεν ειναι αδιανοητο που χασαμε απο την Μπραγκα αλλα ο τροπος και η... Συνέχεια εικονα της ομαδας που απο τυχη δεν φαγαμε και παραπανω γκολ. Να χασουμε αλλα να παλεψουμε σαν ΑΕΚ οχι να δειχνουμε εικονα αδουλευτης ομαδας και χωρις μαχητικη ψυχολογια.

nicarch - 25/10/2020 14:18

πες τα ρε αδερφε

MOSCHATO21R - 25/10/2020 11:30

Καλημερα σε ολους!

Θελω να πω μερικα πραγματα γιατι εδω και 20 μερες ο εκνευρισμος μου μ αυτα που διαβαζω ειναι πολυ μεγαλος.

Μεχρι πριν το παιχνιδι με τον Ατρομητο,μπορει καποιοι να κατηγορουσατε παικτες πχ τον Μανταλο,τον Μπακακη,τον Παουλινιο κλπ,αλλα ολοι σταζατε μελι για τον Καρερα.... Συνέχεια
Ξαφνικα ο Καρερα πρεπει να φυγει γιατι δεν κανει και να παρει μαζι του και αυτους τους δυο μπροστα που μεχρι προχθες ειχατε σπασει το F5 για να δειτε αν ανανεωσαν(Ολιβειρα-Λιβαγια)κι ολα αυτα γιατι η ομαδα εχασε απο τον Ατρομητο,εφερε Χ με τον Παοκ και εφαγε 3 γκολ απο την Μπραγκα(αραγε ποσοι γνωριζατε τη δυναμικη αυτης της ομαδας,που την αναφερατε σαν μια μετρια ομαδα της Πορτογαλλιας,που το 2013 πηρε το EUROPA.

Εχετε καταλαβει τι απουσιες εχει η ομαδα;

Ποιος σας ειπε οτι η ΑΕΚ χωρις αυτους που λειπουν μπορει να κερδισει τον Ατρομητο,τον Παοκ και την Μπραγκα;

ΜΕ αυτους ομως μπορει σιγουρα να κερδισει τους 2 και να παλεψει στα ισα ολες τις ομαδες του ομιλου της...ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΟΜΩΣ.

Με Σιμανσκι,Σιμοες,Γαλανοπουλο,Γκαρσια και με τα δυο στοπερ και τον Τανκοβιτς να ειναι απολυτως ετοιμοι και δεμενοι στην ομαδα.

Αυτο θα συμβει απο το Δεκεμβριο,αν δεν εχουμε αλλους τραυματισμους.

Μεχρι τοτε τι κανουμε;

Ριχνουμε στο αναθεμα ολους τους υπολοιπους και παιζουμε το παιχνιδι των μιντια των αντιπαλων μας,γιατι εμεις δικα μας δεν εχουμε,που εχουν βαλθει να βγαλουν αχρηστο τον Καρερα και ολους τους παικτες της ομαδας.

Ενας Βασιλαντωνοπουλος λοιπον κι ενας Παουλινιο,που δεν μας κανουν,πως εχετε την εντυπωση οτι μπορουν να κερδισουν στα Γιαννενα σημερα με το μαχαιρι στο λαιμο,οταν δυσκολευονται εκ των πραγματων να το κανουν με φυσιολογικες συνθηκες;

Εχετε παιξει ποτε μπαλα;

Εχετε διοικησει ποτε ομαδα πρωταθλητισμου;

Εγω λοιπον ,και δε με νοιαζει αν το πιστευετε και τι θα γραψετε απο κατω,εχω κανει και τα δυο.

Και σας λεω οτι αυτη τη στιγμη η ομαδα ειναι σε χειροτερο σημειο απο οταν τη βρηκε ο καρερα οταν ηρθε.

Φαγωθηκατε με τον Μαχαιρα(τον γουσταρω πολυ)που μπηκε σε ενα ευκολο θεωρητικα παιχνιδι και εκανε πραγματα που ειχαμε να δουμε δυο χρονια γιατι πολυ απλα δεν ειχαμε εξτρεμ.

Απο την αλλη μερα ειδα μονο εδω μεσα 10 βιντεακια του Μαχαιρα λες και ηταν ο Ροναλντο και διθυραμβους λες και ηταν ο Μεσι.

Αυτο το παιδι λοιπον καποιος πρεπει να το προστατεψει,κι επειδη εσεις δεν μπορειτε ,πρεπει να το κανουν οι προπονητες του...και το κανουν!

Φαγωθηκατε με τον παιχταρα τον Λιβαγια μεχρι πριν 20 μερες λες και δε βλεπατε οτι η Λιβαγια παντα αυτος ηταν...αν ηταν καποιος αλλος θα ειχε και αλλη καριερα.

Οταν χορευε ξεβρακωτος στο παρτυ του Βρανιες σφυραγατε αδιαφορα ομως και ζηταγατε να φυγει ο βρανιες που ηταν δανεικος.

Φγωθηκατε με τα συστηματα του Καρερα και το 3-5-2 λες και μπορουσε να κανει κατι αλλο χωρις αμυντικα χαφ,χωρις εξτρεμ και με δυο στοπερ που δεν ηξερε ο ενας το ονομα του αλλου...τον κωλο του προσπαθουσε να φυλαξει και καλα εκανε και μεχρι ενος σημειου του βγηκε...απο ατομικα λαθη του Λοπεζ,του Βασιλαντωνοπουλου και του Λιβαγια χαλασε η μαγια.

Διοικητικα η ομαδα βαδιζει βαση πλανου που το οριζει η οικονομικη κατασταση της και η πανδυμια.

Εχετε προσεξει οτι καθε μεταγραφικη περιοδο απο τοτε που ηρθε ο Ιβιτς κλεινουμε τρυπες αλαλ τις κλεινουμε μια για παντα.Η ΑΕΚ πλεον δε χρειαζεται ουτε στοπερ,ουτε τερματοφυλακα,ουτε εξτρεμ,ουτε 6-8 στα χαφ.

Εχουν μεινει μονο οι θεσεις των ακραιων μπακ,του επιθετικου χαφ και του σεντερ φορ που θα παιξει διπλα στον ΑΝΣΑΡΙΦΑΝΤ.

Στις δυο επομενες μεταγραφικες περιοδους θα καλυφθουν κι αυτες οι θεσεις και θα μπουμε στο γηπεδο μας πληρεις....ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΗΡΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΦΑΕΙ ΜΕΡΙΚΟΙ.

Συνεπως ΝΑΙ,μπορει μεχρι το Δεκεμβρη η ομαδα να χασει στοχους,αλλα αυτο θα οφειλετε και σε μεγαλο ποσοστο στην ατυχια που ειχε με τους τραυματισμους.

ΥΠΟΜΟΝΗ θελει και στηριξη,οχι αναθεμα απο το πληκτρολογιο.

Στηριξη στον προπονητη,οχι αλλο καρβουνο,οχι αλλη αλλαγη αλλαγη προπονητη σε 1,5 χρονο μεσα...ειναι καταστροφικο.

Σε κανεναν μας δεν αρεσει να χανει η ΑΕΚ,σε κανεναν μας δεν αρεσει να παιζει αμυντικα..αλλα να ξερετε οσο απλο ειναι το αθλημα μεσα στις 4 γραμμες , τοσο δυσκολο και πολυπλοκο ειναι μεχρι να μπεις μεσα σε αυτες.

Φανταστειτε μονο αυτα τα τρια παιχνιδια να τα επαιζες με τον Μαχαιρα.....δεν θα τον ξαναβλεπαμε ποτε!

Καντε υπομονη,στηριξτε και οταν ερχετε η στραβη καντε ενα τσιγαρο στο μπαλκονι και πιαστε μετα το πληκτρολογιο.....ειναι τραγικα οσοα γραφονται εδω μεσα αμεσως μετα το ασχημο αποτελεσμα.

ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ

century21 - 25/10/2020 15:11

Δεν θα μπορούσα να τα πω καλύτερα αδερφέ... 1000 like

Kons21 - 25/10/2020 13:51

Η Μπράγκα είναι μια καλή και γρήγορη ομάδα φίλε μου... Αλλά εσύ μας την παρουσιάζεις ανώτερη και αποτ Πόρτο και Μπενφίκα...Να σου θυμίσω ότι πριν δύο εβδομάδες έχασε μέσα στην έδρα της 0-1 από την Σάντα Κλάρα...Εμείς τους Αναστήσαμε και αυτούς...

Psychosocial_ - 25/10/2020 15:09

Μια τρίτο τεταρτη ομαδα στην Πορτογαλία είναι η Μπραγκα που κάνει τα βασικα στο γήπεδο. Κατώτερη ποιοτικά από τον Ολυμπιακό, που θα αντιμετωπίσεις πολλές φορές . Από αυτήν φάγαμε 3. Τον Ουζουνιδη οταν έφαγε 3 απ τον Αγιαξ και 2 απ την Μπαγερν τον ξεσκισαμε. Με τον Καρερα δεν τρέχει κάτι. Είναι ανέτοιμη η ομάδα, υπάρχει ατυχία με τους τραυματισμούς( οχι οτι έκαναν σκληρη προετοιμασία κατά την διακοπή των εθνικων, η ατυχία φταίει) και τον Δεκέμβριο (που θα είσαι εκτός στόχων από παντού)... Συνέχεια θα ρολαρει η ομάδα και άλλο ένα κάρο δικαιολογίες.

ismael_21 - 25/10/2020 14:14

Κι εμείς χάσαμε από τον Ατρόμητο, τι θα πει αυτό;

nicarch - 25/10/2020 14:03

ρε μαγκα τι νομιζεις δλδ, οτι το πορτογαλλικο πρωταθλημα ειναι κατωτερο απο το ελληνικο? και η ρεαλ εχασε απο την κολοπετινιτσα ισπανιας κι εριξε 3 στη μπαρτσελονα μεσα στην βαρκελονη, τι θελεις να πεις δλδ?

dalmas26 - 25/10/2020 14:05

Εγω επειδη εχω το θαρρος της γνωμης μου θα σου πω τα εξης:πρωτον ποτε δεν εσταζε μελι η γλωσσα μου για τον Καρερα γιατι απλα ποτε δεν παιξαμε μπαλα,δευτερον ειχε τους 2 απο τους 3 καλυτερους επιθετικους του πρωταθληματος και ο ενας παραγκωνιστηκε εντελως και τωρα εξαφανιστηκε και ο αλλος(ολιβειρα-αραουχο),τριτον οι μυικοι τραυμαρισμοι οφειλονται και σε αυτον μπορει να μην βγαζει το προγραμμα γυμναστικης εκεινος,ομως τους γυμναστες αυτος τους διαλεξε (εχεις παιξει... Συνέχεια μπαλα-εχεις διοικησει)ετσι δεν ειναι;επισης σαν προπονητης διαλεξε εναν παιχτη?ναι τον ενομπακαρε...!!πιστευεις πως ο λιβαγια εχει βοηθηθει απο την ΑΕΚ για να δειξει αυτο που πραγματικα ειναι?:εκτος απο την σεζον που το πηραμε???εδω μας πηγε τελικο και εκανε γαμω τα παιχνιδια παιζωντας σε λαθος θεση ολοι δεν το ξερετε αυτο???και καπως ετσι φερθηκαμε και στον μπακασετα παιζωντας δηλαδη συνεχεια σε λαθος θεση και αυτος και πολυ φοβαμαι αγαπημενε φιλε πως γρηγορα θα βγουν αχρηστοι και ο γκαρσια και ο τανκοβιτσ!!επειδη με το συστημα και την τακτικη που εφαρμοζει δεν μπορει κανενας επιθετικογεννης παιχτης να προσφερει!!

MOSCHATO21R - 25/10/2020 15:04

Αδερφέ καλα κανεις και εχεις το θάρρος της γνώμης σου...αυτό έλειπε!!!

Ούτε εγώ εσταζα μελι για τον Καρερα,αλλά όταν το 80% εδώ μέσα το έκανε,εινΙ λογικό να χρησιμοποιώ την έκφραση "ολοι"....

Για τον Αραουχο τι να πω;

Έπρεπε δηλαδή όταν ήρθε να αφησει έξω το σεντερφορ που του έβαζε τα γκολ για ν παίξει ο Τσινο;ο... Συνέχεια οποίος φαινόταν ότι δεν ήταν σε καλή κατάσταση.

Για την περσινή σεζον τι να πω;

Πηρε μια ομάδα που δεν είχε αρχή και τέλος,που δεν είχε καμία συμμετοχή στον σχεδιασμό της και σε όλο το δεύτερο γύρο έκανε μια ήττα από τον Παοκ με ανύπαρκτο πεναλντυ στη Τούμπα....και στα πλει οφ,όπως έγιναν αυτα,αν η ομάδα ηξερε ότι δε θα παίξει τελικό κυπέλλου τότε,δε θα έπαιρναν όλοι κάρτες με τον Άρη και θα ήταν διαθέσιμοι στο παιχνίδι με το γαυρο...και ίσως να έπαιρναν πολύ εύκολα τον ένα βαθμό που χρειαζόμαστε για να βγούμε δεύτεροι.

Η δουλειά του δεν είναι να προτείνει παίκτες....αλλά θέσεις,και βάσει των μεταγραφών που έγιναν είναι πασιφανές ότι δεν είχε στο μυαλό του το 3-5-2...

Σίγουρα έχει την ευθύνη των συνεργατών του,αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ήταν λάθος ο τρόπος εκγύμνασης μόνο η έπαιξε ρόλο και το γεγονός της πανδημίας ή ακόμα και της κακής κρίσης ή απροπονησιας των παικτών που χτύπησαν.

Είχα γράψει κι εγώ σε ανύποπτο χρόνο ότι αν οι παίκτες που πηραμε δεν παίξουν στις θέσεις τους θα τους καψουμε,για ν γινει αυτό θέλω να δω την ομάδα πλήρεις....

Αλλα ρε φιλε για το Θεο...από αυτά που λέμε κι εγώ κι εσύ και άλλοι που συμφωνούν εν μέρη μαζί μου και εν μέρη μαζί σου...είναι δυνατόν να βγαίνει το συμπέρασμα "Καρερα τον πουλο" που διαβάσαμε την Πέμπτη το βράδυ....

Aragorn - 25/10/2020 16:36

Πολύ λογική και σωστή η σκέψη σου, φίλε μου.

Στο Σίμο βλέπεις μπάλα?

MOSCHATO21R - 25/10/2020 18:19

Οχι αδερφε

Andreas295 - 25/10/2020 14:20

Φίλε μου εγώ συμφωνώ μαζί σου στην πλειοψηφία όσων έγραψες, αλλά έχω και διαφωνίες.


Πρώτον νομίζω ότι ξεκάθαρα είναι λάθος όπως λες κι εσύ να ζητάμε να φύγει ο Καρέρα. Η ομάδα πράγματι βρίσκεται σε κακή στιγμή, είναι ομάδα χωρίς χημεία, με πολλές προσθήκες, με απουσίες, τραυματισμούς κλπ. Είναι σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης αυτή τη στιγμή και θέλει υπομονή. Δε... Συνέχεια γίνεται στην πρώτη δύσκολη στιγμή να ζητάμε να φύγει ο προπονητής. Αυτή είναι η συνταγή της αποτυχίας. Χρειάζεται υπομονή, στήριξη και κατανόηση.


Για τον Λιβάγια επίσης συμφωνώ. Ο άνθρωπος αυτός ήταν και αυτά έκανε και δεν τα βλέπουμε πρώτη φορά. Εγώ λέω ότι πρέπει να βρεθεί άκρη ώστε να μπορεί να βοηθήσει την ομάδα, γιατί όταν το κάνει είναι πραγματικά κομβικός. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι πρέπει να τον αφήνουμε να κάνει άνω κάτω την ομάδα. Ο Καρέρα δεν το άφησε να συμβεί αυτό. Κι αν κάποιοι μιλάνε για στοχοποίηση, ίσως το να γίνεις αλλαγή στην αλλαγή να είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος για να καταλάβεις ότι δε σε παίρνει.


Συμφωνώ επίσης στο κομμάτι που γράφεις για τον Ίβιτς και ότι κλείνουμε τρύπες. Συμφωνώ απολύτως.


Εκεί που διαφωνώ όμως είναι όσον αφορά το 3-5-2 και το κατά πόσο απέδωσε ή κατά πόσο ήταν σωστό. Του βγήκε μέχρι το πρώτο μισάωρο κόντρα στη Μπράγκα. Μέχρι εκεί. Και στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ και στο παιχνίδι με τη Μπράγκα έχουμε κάνει τραγικές τακτικές επιλογές. Με τον ΠΑΟΚ γλυτώσαμε, με τη Μπράγκα όχι. 1,8 expected goals είχε και ο ΠΑΟΚ και η Μπράγκα απέναντι μας. Δηλαδή η άμυνα που παίξαμε ήταν για να φάμε 2 γκολ. Με τον ΠΑΟΚ φάγαμε ένα, με τη Μπράγκα 3. Έτσι πάει όταν κάνεις λάθος επιλογές και η ομάδα που κατεβαίνει στο γήπεδο είναι χαμένη και δεν ξέρει πού να μαρκάρει και πώς να συμπεριφερθεί. Του έλλειπαν οι παίχτες που ξέρουμε, αλλά υπήρχαν επιλογές για να κατέβει ορθολογικά και τακτικά σωστή η ομάδα προσφέροντας επαρκή ντουμπλαρίσματα στα πλάγια χωρίς να αφήνει κενό τον άξονα όπως έγινε προχτές. Η Ομόνοια κόντρα στον ΠΑΟΚ έπαιξε 4-1-4-1 και δέχτηκε 1,05 expected goals ενώ απείλησε με 1,22. Η Ομόνοια που περίμενε πίσω απ'τη σέντρα σε όλο το ματς. Μια χαρά μπορούσαμε να κατεβάσουμε το ίδιο σύστημα με τους διαθέσιμους παίχτες μας. Έγινε λάθος τακτική επιλογή. Δεν είναι κακό να το πούμε, ούτε σημαίνει ότι πρέπει να φύγει ο προπονητής.


Επίσης θα διαφωνήσω εν μέρει με το θέμα του Μαχαίρα. Η ομάδα έχει δείξει ότι τον αντιμετωπίζει σαν κανονικό ποδοσφαιριστή. Ο προπονητής το έδειξε αυτό περνώντας τον σε αγώνες σε κρίσιμα σημεία, όπως στο ματς με τον Πανιώνιο, στον τελικό και ξεκινώντας βασικός με τη Λαμία. Ο Μιτάι χωρίς να έχει προοπτική να παίξει έστω σαν αλλαγή, απ'τη μια στιγμή στην άλλη βρέθηκε βασικός και ανταποκρίθηκε αν εξαιρέσεις το πρώτο 15λεπτο που προσπαθούσε να προσαρμοστεί και ο ΠΑΟΚ είχε στοχεύσει την πλευρά του. Δε λέω ότι έπρεπε να βασιστεί στο Μαχαίρα σ' αυτά τα παιχνίδια, αλλά δε βρίσκω και το λόγο να μην τον χρησιμοποιήσει σαν κανονικό ποδοσφαιριστή σε κάποιο απ' αυτά.


Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να παίζει η ομάδα αμυντικά όσο κι αν δε μ' αρέσει στο μάτι. Αυτό που δε θέλω να βλέπω είναι ομάδα χωρίς σχέδιο στον αγωνιστικό χώρο. Το ταμπούρι στην περιοχή και το να βγάζεις κεφαλιές όλο το 90λεπτο δεν είναι σχέδιο. Οι απουσίες είναι το ένα κομμάτι, αλλά το άλλο είναι η διαχείριση των διαθέσιμων παιχτών και σε αυτό ο Καρέρα δεν τα έχει πάει όσο καλά θα έπρεπε.


Χρειάζεται υπομονή, στήριξη και θα έρθουν όπως λες κι εσύ οι στραβές και οι νίκες. Άλλο το ανάθεμα και άλλο η κριτική όμως. Ούτε όλοι πρέπει να βγαίνουν άχρηστοι ή "Θεοί" απ' τη μια μέρα στην άλλη, αλλά ούτε πρέπει να δικαιολογούμε τα πάντα και να μη λέμε με επιχειρήματα και 5 στραβά που βλέπουμε.

MOSCHATO21R - 25/10/2020 14:44

Φιλε δε θα διαφωνήσω μαζί σου.

Η αλήθεια ειναι ότι αν έμπαινα τόσο πολυ σε ανάλυση ακόμα θα εγραφα.

Ναι θα μπορούσε να παίξει κι αλλιώς...επέλεξε το 3-5-2 που εκ των προτέρων δεν ήταν μια κακή σκέψη....εκ των υστέρων μπορούμε να πούμε πολλά.

Και τέλος,αν έβλεπα τέτοια σχόλια μετά το παιχνίδι,σαν το δικό σου,δεν θα έμπαινα στη διαδικασία... Συνέχεια να γράψω αυτα που έγραψα.

ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ!

Mike 94 - 25/10/2020 14:13

Για χιλιάδες like το σχόλιο σου. Οστώσο ειναι επιτακτική μια καλή εμφάνιση και μια εύκολη νίκη για να έρθει ηρεμία

matrix__21 - 25/10/2020 12:19

Ρε αδερφέ πραγματικά συμφωνώ μέχρι κεραίας με όλο το κείμενο! Η ομάδα θέλει υπομονή και δουλειά. Με τις απουσίες που έχουμε πιστεύω ότι προς Δεκέμβριο θα δούμε την ομάδα να ρολαρει. Όσο και αν πληγώνει μερικούς φέτος ξεχάστε το πρωτάθλημα.

nicarch - 25/10/2020 14:00

αδερφε ετσι ειναι, αλλα κ για το πρωταθλημα (οχι οτι τρελενομαι, μπαλα θελω να βλεπω) αλλα ειναι τοσο νωρις ακομα, που κανεις δεν ξερει τι θα γινει, ασε που η φετινη χρονια λογικα θα ειναι απιστευτα τρελη

nicarch - 25/10/2020 13:52

μπραβο ρε αδερφε, γιατι ειχες την υπομονη κ την ορεξη να τα γραψεις, ενω εγω δεν την εχω, επιτελους διαβασαμε κατι σοβαρο κ ουσιωδες, γιατι μαγκες μου ετσι εχουν τα πραγματα για οσους ξερουν. Για τους υπολοιπους οσο κι αν ακουγεται περιεργο, ασχοληθειτε με το play station κι αφηστε την ομαδα να παει μπροστα, οπως παει τα τελευταια 5-6 χρονια, αν γουσταρετε δειτε την αν δεν γουσταρετε δειτε οποια αλλη θελετε, ουτως ή αλλως παντα ειμασταν λιγοτεροι αλλα μακραν καλλιτεροι, το λενε κι οι... Συνέχεια διαφημιστες που πληρωνουν αλλωστε, για οποιον ξερει.

Φοίνικας - 25/10/2020 13:51

Άψογος ο αδερφός από το Μοσχάτο με το φανταστικό Avatar.

georgetaz - 25/10/2020 13:42

Ευτυχώς που διαβάζω σχόλια σαν το δικό σου φίλε μου από Μοσχάτο και ακόμη καλύτερα που συμφωνούν και πολλοί ακόμη από κάτω!

Ξαφνικά έγιναν όλοι σαπάκια σε μια εβδομάδα...

Υπομονή και στήριξη χρειάζεται η ομάδα, τα άσχημα πέρασαν...τα καλύτερα έρχονται!!!

harisman21 - 25/10/2020 13:27

Φίλε μου είμαι 100% μαζί σου σε όλα όσα είπες. Εγώ παρακολουθώ εδώ το site κάθε μέρα αλλά δεν κάνω σχόλια. Ωστόσο κι εγώ τρελαίνομαι με όσα λένε οι συνοπαδοι εδώ τόσο καιρό. Όποιος δεν βλέπει ότι η ομάδα αντιμετωπίζει μια ακραία κατάσταση στην οποία κάθε ομάδα θα είχε τα ίδια αποτέλεσμα τα είναι στον κόσμο του. Δεν λέω ότι δεν θα μπορούσαμε να είχαμε καλύτερη εικόνα αλλά αποτέλεσματα τα ίδια θα ήταν. Την ομάδα θα την δούμε κατά την διάρκεια της χρονιάς να δυναμώνει και στο τέλος θα... Συνέχεια κάνουμε ταμείο. Εμπιστοσύνη μέχρι τότε σε όλη την ομάδα από τους φροντιστές, γυμναστές μέχρι το πρόεδρο!! ΑΕΚ στα εύκολα ΑΕΚΑΡΑ στα δύσκολα και όλα θα πάνε τέλεια ρεεε!!

VagosK - 25/10/2020 13:16

Αστους μωρε. Αυτοι νομιζουν οτι αμα αλλαξει ο προπονητής θα δούμε σαν απο θαυμα να παιζει καλυτερη μπαλλα η ομαδα. Θα μας κουβαληθει κανενας Καρντοσο και θα ψαχνομαστε παλι.

Μη σιχαθει ο Μασιμο και σηκωθει και φυγει και μετρα θα αλλαζουμε τους προπονητες σαν τα πουκαμισα παλι.

Η ομαδα χρειαζεται χρονο και ποιοτικες μεταγραφες στις μεταγραφικες περιοδους για να αρχισει... Συνέχεια σιγα σιγα να αποδιδει σε πρωτη φαση ενα ικανοποιητικο ποδοσφαιρο

Δεν γινονται ολα απο την μια στιγμη στην αλλη

Moschato21 - 25/10/2020 12:47

Ωραιο σχολιο γειτονα (πρεπει να ειμαστε 3-4 που ουρλιαζουν στα γκολ της ΑΕΚ στην γαυροπεριοχη εδω περα), αλλα η Μπραγκα δεν πηρε το Γιουροπα, εφτασε μεχρι τον τελικο. Κατα τ'αλλα συμφωνω απολυτα. Ισως υπαρχουν και επιπροσθετες παραμετροι, οπως οι σχεσεις παιχτων-προπονητη ή τα ανοιχτα συμβολαια των Λιβαγια - Ολιβειρα. Θα δουμε παντως, η ομαδα πρεπει οπωσδηποτε να αντεξει μεχρι την διακοπη των Εθνικων τον Νοεμβρη.

Simosk - 25/10/2020 12:46

Συγχαρητήρια για το σχόλιο σου (και χαρά στο κουράγιο σου). Η ομάδα δεν θα στρώσει το Δεκέμβριο, αλλά σε 2-3 βδομάδες όταν θα λυθούν τα πόδια από την προετοιμασία. Μόνο εμείς κάναμε σκληρή προετοιμασία φέτος και αυτό θα φανεί στην πορεία. Το φετινό λάθος της διοίκησης είναι πως δεν έδωσε τα κλειδιά στον Ίβιτς 100%. Έτσι ήρθε ο Ινσουα που δεν ήταν επιλογή του και εκκρεμούν ακόμη οι ανανεώσεις που έχουν εξελιχθεί σε πληγή. Πιστεύω πως το έχει καταλάβει ο Μελισσανίδης και θα του... Συνέχεια δώσει στο εξής πλήρη ελευθερία κινήσεων. Ιανουάριο και Ιούνιο σίγουρα θα κλείσουν και οι τελευταίες τρύπες του ρόστερ και του χρόνου θα είμαστε πλήρεις. Μέχρι τότε υπομονή και στήριξη στην ομάδα και τον προπονητή. Μόνο ΑΕΚ !!!

johnsot - 25/10/2020 12:22

Πολύ εύστοχο σχόλιο φίλε απο το Μοσχάτο. Ο προπονητής θα κριθεί όταν με το καλό γυρίσουν όλοι και αρχίσει να δουλεύει τον νέο σχηματισμό που θα κυριαρχήσει στο παιχνίδι της ΑΕΚ. Διότι δεν πιστεύω οτι η ΑΕΚ θα παίζει εσαεί 5-3-2 με το ρόστερ που έχει φέτος. Άν υπάρχει ευθύνη είναι στο επιτελείο του που μάλλον το παράκανε στη μίνι διακοπή με την ένταση της προπόνησης και κάηκαν πολλοί παίκτες. Αυτό εξηγεί, πέρα απο τις θλάσεις, εν μέρει και την κόπωση που βγάζει η ομάδα στα τελευταία 20-30... Συνέχεια λεπτά. Και αυτή η υπερφόρτωση όμως που έκαναν οι γυμναστές έχει σε ένα βαθμό μια λογική εξήγηση Η ομάδα αυτή παίζει στο 50-60% των δυνατοτήτων της. Αυτό όμως που προβληματίζει είναι οι εκκρεμότητες των δύο συμβολαίων και έχει ξεκάθαρα αποτύπωμα στην απόδοσή των 2 παικτών. Αυτό φοβάμαι οτι θα το βρούμε πάλι μπροστά μας.

imodium - 25/10/2020 12:45

ο καρερα ειναι ενα χρονο στην ομαδα , επρεπε τουλαχιστον να αλλαζουν δευτερη πασα και να μπορουν να παιξουν ενα υποφερτο ποδοσφαιρο, δεν ειπε κανεις να γινουν μπαρτσελονα ,αλλα αυτο το αποκρουστικο θεαμα δεν γινεται αποδεκτο

VagosK - 25/10/2020 15:11

Οταν ο αλλος ειναι αμπαλος εχει ελλειψη τεχνικης και τον παει χεσμεντε με το που θα παρει την μπαλλα κατευθειαν θα την διωξει

nicarch - 25/10/2020 14:14

ηταν αποκρουστικο το θεαμα με την wolfsburg αδερφε?

Aekolatris21 - 25/10/2020 12:21

Mochato 21r θα συμφωνήσω σε περισσότερα που έγραψες, διότι έφτασα και εγώ σε ένα σημείο να δω τι γίνεται μέσα στις 4 γραμμές και μπορώ να κτλβω απόλυτα τι λες! Αυτός που με τρομάζει όμως πως η ομάδα δεν έχει αγωνιστικό πλάνο ακόμα και με τις απουσίες, μεγάλες ομάδες του εξωτερικού δουλεύουν και στις Κ17 το σύστημα που παίζει και η πρώτη ομάδα ώστε όταν χρειαστεί να είναι έτοιμοι να βοηθήσουν,οι τραυματισμοί είναι μέσα στο πρόγραμμα..εγώ δεν είδα ούτε πρεσινγκ ούτε συνοχή στις γραμμές ούτε... Συνέχεια αυτοματισμούς,ούτε το σύστημα να δουλεύω,τα στημένα είναι ερασιτεχνικόυ!Δεν με αρέσει να παίζω προπονητής αλλά με πονάει όλο αυτό που συμβαίνει! Νεύρο και ποδοσφαιρική μάγκια θέλει.

aekstockholm21 - 25/10/2020 12:06

Ισως το ποιο ευστοχο σχολιο τον τελευταιο μηνα....

Pasas - 25/10/2020 11:52

Συμφωνώ σε όλα και ακόμη περισσότερα φίλε μου ,MOSCHATO21R.Χαρα στο κουράγιο σου να γράψεις όλο αυτό.Καλημερα από τα ηλιόλουστα Ιωαννινα,αυτή την στιγμή.Εμπρος ΑΗΤΕ για το διπλό.Μοναχα ΈΝΩΣΗΣ.

Asevastos21 - 25/10/2020 11:50

Μαζί σου σε όλα. Δυστυχώς το ΑΕΚ στα εύκολα ΑΕΚΑΡΑ στα δύσκολα ισχύει για πολλούς μόνο στα λόγια και όχι στην πράξη. Έχουμε μάθει να απαιτούμε μόνο και να γκρινιάζουμε στην πρώτη στραβή.

gdmidis21 - 25/10/2020 11:44

ΠΕΣ ΤΑ

yellowriver - 25/10/2020 14:15

Ειδήμων του ποδοσφαίρου δεν είμαι.Είναι ηλίου φαεινότερον όμως ,και θα το δείτε και σήμερα στα Γιάννενα ,ότι οι ποδοσφαιριστές μας πάνε στην μπάλα μετά τον αντίπαλο . Βασική αρχή του ποδοσφαίρου απαιτεί "γρήγορα" στην μπάλα "γρήγορα" την πάσα. Το γιατί δεν ισχύει αυτό στην ομάδα μας ,δεν χρειάζεται να είσαι Αινστάιν για να το κάνεις πενηνταράκια !!! Τι δεν καταλαβαίνετε λοιπόν μερικοί;;;;;;;

MOSCHATO21R - 25/10/2020 15:10

Που πιστεύεις ότι οφείλεται αυτό φιλε;

NAVAJO21 - 25/10/2020 15:08

0-2 με καλη εμφανιση και προχωραμε. Ας ειναι μια κακη παρενθεση ως εδω και αναμενοντας επιστροφες παμε για ενα καλο σερι. Ειδαλλως...

kit568 - 25/10/2020 14:56

Τα ίδια και τα ίδια μετα απο ηττα και κακή εμφάνιση! Πάμε παιχνιδι με απαραιτητη νικη ,για νέα αρχή ,νέο σερί νικών(ποτέ άραγε σταμάτησε το προηγούμενο), μέχρι που έρχεται πάλι νέα σφαλιαρα και φτου.από την αρχή.

Alexpappas1924 - 25/10/2020 13:53

Θέλω να δω τι θα λέτε αν βάλει γκολ ο Λιβαγια και Ολιβέιρα σήμερα....θα κράζετε ή θα τους λέτε παιχταράδες ;

Mike 94 - 25/10/2020 14:24

Με τον (αξιόμαχο φέτος) ΠΑΣ Γιάννενα οφείλουμε να κερδίσουμε. Παιχταραδες είναι και οι δυο. Απλά ο ένας δεν γουστάρει που παίζει εδώ και κοιτάει μόνο την πάρτη του και ο άλλος παλεύει με τα ψυχολογικά του. Την αξία τους δεν την μείωσε κάνεις. Την απόδοση τους μες στον αγωνιστικό χώρο σχολιάζουμε. Και ελπίζω να μην αγωνιστεί ούτε λεπτό κανένας τους μπας και βάλουν μυαλό

ismael_21 - 25/10/2020 14:13

Παιχταράδες επειδή έβαλαν γκολ με τον ΠΑΣ????

nicarch - 25/10/2020 14:08

κι εγω το ιδιο αδερφε.

kon_kostas21 - 25/10/2020 14:05

Θα κράζουμε ακόμα τον "κύριο" που καθόταν στο χορτάρι και εβλεπε την ομάδα να τρώει γκολ

mortal_5hxc - 25/10/2020 14:04

Θα πω ότι κάνουν αυτό για το οποίο πληρώνονται!!!

Manos_AEK21 - 25/10/2020 14:09

Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι του χρόνου πρώτα ο Θεός θα είναι έτοιμος ο Ναός η Αγία Σοφία - ΟΠΑΠ Αρένα και εμείς ακόμα στο ανακάτεμα της τράπουλας είμαστε.... Πάντως συμφωνώ εν μέρη με την άποψη του φίλου από το Μοσχάτο....

mortal_5hxc - 25/10/2020 14:04

Η ΑΕΚ σήμερα θα κερδίσει!

Φοίνικας - 25/10/2020 13:58

Σήμερα ισχύει στο απόλυτο το κλισέ "νίκη και με 0-μισό", με τύχη, με συγκυρία, με μπαλαρα, με μέτρια εμφάνιση, με κακή εμφάνιση, ας το πει ο καθείς όπως επιθυμεί. Η ομάδα έχει ανάγκη την ηρεμία για να δουλέψει. Το συγκεκριμένο ροστερ με αυτές τις προσθήκες και αυτον τον προπονητή προσωπικά το πιστεύω πολύ, και με ενίσχυση στην θέση των ακραίων μπακ, με δουλειά, έχει όλα τα φόντα να κάνει σπουδαία πράγματα. Για αυτό έχει ανάγκη ένα αποτέλεσμα για να καταλαγιασει λίγο η φασαρία.... Συνέχεια

Υ.Γ.: Περί Λιβαγια και Ολιβεηρα ο λόγος. Νομίζω πως ως επί το πλείστον οι αντιδράσεις σε βάρος τους δεν φέρουν κάποια αμφισβήτηση επί της ποδοσφαιρικής τους κλάσης. Η νοοτροπια τους είναι αυτή που έχει ενοχλήσει. Στο χέρι τους είναι να γυρίσουν το χαρτί. Αν συνεχίσουν να βάζουν τον εαυτό τον εγωισμό τους πάνω από την ομαδα ωστόσο, τα πράγματα είναι απλά, η ΑΕΚ είναι πάνω από όλους.

Iptamenos_11 - 25/10/2020 13:53

Aν θέλει "παση θυσία νίκη η ΑΕΚ", βάλε Καρίμ και Σάκχωφ από την αρχή, παίξε επιθετικά και θα κερδίσεις 3-0...

officer123 - 25/10/2020 13:43

Οι περισσότεροι κατηγορούν τον Καρέρα αλλά όλοι συμφωνούμε ότι η ομάδα είναι σφιγμένη από τη σκληρή προετοιμασία για να αντέξει μέχρι το Μάιο, παίζει ουσιαστικά χωρίς 6άρι και κανονικά μπακ- χαφ, οι 2 καλύτεροι παίκτες της περασμένης σεζόν σέρνονται για κάποιο λόγο και ο παίκτης κλειδί της φετινής ομάδας λείπει προσωρινά (Γκαρσία).

Μήπως θα έπρεπε να κάνουμε κάτι, που μπορεί να μην ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μας ως λαός, αλλά... Συνέχεια την παρούσα στιγμή είναι πάρα πολύ σημαντικό, δηλαδή ΥΠΟΜΟΝΗ;;;

Μήπως με την πάροδο του χρόνου δούμε τον οσφπ να πέφτει και τη δική μας ομάδα να ανεβάζει στροφές;;; κάτι που δεν θα συμβαίνει πρώτη φορά. Πάντα ο οσφπ φόρτσαρε αυτήν την εποχή και όταν από Γενάρη άρχιζε να πέφτει είχε την υποστήριξη της παράγκας. Όλοι να θυμόμαστε αυτά, δε λέω κάτι καινούργιο.

Εννοείται βέβαια, ότι χωρίς ποιοτικά μπακ – χαφ και χαφ δεν θα σε πάει τρένο, αλλά σίγουρα η ομάδα θα φτάσει στο περσινό επίπεδο και λογικά, με βάση τις φετινές προσθήκες, θα το ξεπεράσει.

Η ομάδα βρίσκεται σε κακό φεγγάρι, η ένταση της προετοιμασίας ίσως και να ξέφυγε από τα λογικά όρια και όλα τα παραπάνω προβλήματα έχουν φέρει τον Καρέρα σε σύγχυση, γεγονός που ίσως εξηγεί κάποιες από τις κακές επιλογές και εμμονές που έχει.

Εγώ προσωπικά θα τον στήριζα ακόμη κι αν χάσουμε σήμερα.

Το παρόν θα το φυλάξω για να το ανεβάσω ξανά αργότερα, είτε για να επαληθευτώ είτε για να διαψευσθώ. Σε κάθε περίπτωση, η ιστορία δεν έχει δείξει ότι οι αλλαγές προπονητή έχουν φέρει αποτέλεσμα όταν δεν συνοδεύονται από επίλυση των υπόλοιπων ζητημάτων. Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα από το βάζελο των τελευταίων χρόνων δεν υπάρχει……….

Constantinoupoli86 - 25/10/2020 13:26

Φέτος η ομάδα έχει συνολικά το καλύτερο υλικό παιχτών της εποχής Μελισανίδη. Βάλτε τα κάτω αντικειμενικά και ψύχραιμα και θα δείτε ότι το ρόστερ είναι αν μη τι άλλο ικανοποιητικό. Που σημαίνει ότι και με ελλείψεις ακόμα έχεις παίχτες να βάλεις. Ελπίζω ο Καρέρα να μην κάψει το καλό υλικό που έχουμε φέτος, θα είναι κρίμα και για την ομάδα και για τους παίχτες προσωπικά.

oko10aek - 25/10/2020 13:24

Καθαρά ποδοσφαιρικά και ρεαλιστικά. Πως ακριβώς περιμένετε Κρίστισιτς και Σάκχοφ να πρεσάρουν από το πρώτο λεπτό ψηλά, να είναι aggressive η ομάδα και μετά να το κάνουν και την Πέμπτη με τη Λέστερ και μετά πάλι την Κυριακή; Ειλικρινά, πώς είναι δυνατόν αυτό;


Πώς θα κριθεί ο Καρέρα με τέτοια τρύπα στο κέντρο; Και είναι σταθερά καλοί και οι δύο. Αλλά είναι... Συνέχεια ανθρωπίνως αδύνατον να ανταπεξέλθουν ρε παιδιά. Όταν τραυματίστηκε ο Σιμόες, ήταν βέβαιο πως θα το ζήσουμε αυτό.

a_satras2154 - 25/10/2020 13:06

και επειδη μας εχεις σπασει και τα στομαχια (απο τα χαπια) κατεβασε μια 11αδα

με δυο στοπερ ΔΕ- ΑΡ μπακ ( μπακακη - λοπεζ) βαλε Κριστι με βασιλαντωνο ( σε περιπτωση που ο μπακακης δεν ειναι σε καλη κατασταση στο ημιχρονο φερνεις πισω ΔΕ Βασιλαντωνοπουλο και βαζεις Σαμπα -Μποτο , βαλε Μανταλο ΑΡ η ΔΕ στα εξτρεμ εναν ΕΧΤΡΕΜ ( Τανκοβιτς η Μαχαιρα ) και ΜΠΡΩΣΤΑ βαλε ρε ΚΑΡΕΡΑ τον ΛΙΒΑΓΙΑ πισω απο τον ΚΑΡΙΜ η τον ΟΛΙΒΕΙΡΑ η τουμπα και βλεπεις... Συνέχεια πως παει το ΜΑΤΣ και πραξε ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ αν δουμε παλι τιποτα ΄΄κατοχη στον αντιπαλο ΄΄ τριαδα αμυνα και περιμενω να γινει ο ΛΙΒΑΓΙΑ ΧΑΦ η ΕΧΤΡΕΜ παρε την αποζημίωση σου και ανοιξε σουβλατζίδικο , ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΜΑΡΚΟ μας εχει δειξει τι μπαλα ξερει ............. και οι υπόλοιποι παικτες ΑΑΑΑΝΤΕ να δουμε και ΣΕΝΑ καλα ?????

Kitriniaris77 - 25/10/2020 13:04

Ας ελπίσουμε πως μέχρι η ομάδα να βρει τα πατήματα της και μέχρι να επιστρέψουν οι τραυματίες όπως λέτε, να μην έχουμε μείνει 15 βαθμούς πίσω από τον Δεκέμβριο.

officer123 - 25/10/2020 13:03

Οι περισσότεροι κατηγορούν τον Καρέρα αλλά όλοι συμφωνούμε ότι η ομάδα είναι σφιγμένη από τη σκληρή προετοιμασία για να αντέξει μέχρι το Μάιο, παίζει ουσιαστικά χωρίς 6άρι και κανονικά μπακ- χαφ, οι 2 καλύτεροι παίκτες της περασμένης σεζόν σέρνονται για κάποιο λόγο και ο παίκτης κλειδί της φετινής ομάδας λείπει προσωρινά (Γκαρσία).

Μήπως θα έπρεπε να κάνουμε κάτι, που μπορεί να μην ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μας ως λαός, αλλά... Συνέχεια την παρούσα στιγμή είναι πάρα πολύ σημαντικό, δηλαδή ΥΠΟΜΟΝΗ;;;

Μήπως με την πάροδο του χρόνου δούμε τον οσφπ να πέφτει και τη δική μας ομάδα να ανεβάζει στροφές;;; κάτι που δεν θα συμβαίνει πρώτη φορά. Πάντα ο οσφπ φόρτσαρε αυτήν την εποχή και όταν από Γενάρη άρχιζε να πέφτει είχε την υποστήριξη της παράγκας. Όλοι να θυμόμαστε αυτά, δε λέω κάτι καινούργιο.

Εννοείται βέβαια, ότι χωρίς ποιοτικά μπακ – χαφ και χαφ δεν θα σε πάει τρένο, αλλά σίγουρα η ομάδα θα φτάσει στο περσινό επίπεδο και λογικά, με βάση τις φετινές προσθήκες, θα το ξεπεράσει.

Η ομάδα βρίσκεται σε κακό φεγγάρι, η ένταση της προετοιμασίας ίσως και να ξέφυγε από τα λογικά όρια και όλα τα παραπάνω προβλήματα έχουν φέρει τον Καρέρα σε σύγχυση, γεγονός που ίσως εξηγεί κάποιες από τις κακές επιλογές και εμμονές που έχει.

Εγώ προσωπικά θα τον στήριζα ακόμη κι αν χάσουμε σήμερα.

Το παρόν θα το φυλάξω για να το ανεβάσω ξανά αργότερα, είτε για να επαληθευτώ είτε για να διαψευσθώ. Σε κάθε περίπτωση, η ιστορία δεν έχει δείξει ότι οι αλλαγές προπονητή έχουν φέρει αποτέλεσμα όταν δεν συνοδεύονται από επίλυση των υπόλοιπων ζητημάτων. Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα από το βάζελο των τελευταίων χρόνων δεν υπάρχει………..

Moschato21 - 25/10/2020 12:38

Καρερα μην αφησεις την κλικα να σου πριονισει την καρεκλα, βαλε μονο οσους θελουν και μπορουν να βοηθησουν. Οσοι εχουν ματια, βλεπουν ενα παρεακι να προσπαθει να επιβαλλει τον επομενο Κωστενογλου, για να τον εχει "του χεριου του". Αμεση στηριξη απο την Διοικηση χθες (οχι μονο απο τον Ιβιτς), για να κοπουν ολα αυτα.

johnsot - 25/10/2020 12:53

δεν νομίζω οτι ειναι κλίκα, είναι όμως κακομαθημένοι. Και ο Φορτούνης έτσι ήταν και στρώνει χαρακτήρα τώρα. Θα συμφωνήσω όμως οτι για να γίνει αυτό χρειάζεται όχι μόνο άμεση αλλά και ξεκάθαρη στήριξη απο την διοίκηση

a_satras2154 - 25/10/2020 12:52

Το θεμα μας ειναι το συστημα οχι οι παικτες , ειναι θεμα το τι θελουμε να κανουμε στο γηπεδο , δωσαμε την κατοχη στον παοκ λεει στην εδρα μας .......... τι ειπε !!!! Αυτους τους παικτες εχουμε και ειναι καλοι στην θεση τους η τελος παντων με τα λεφτα που ΕΧΩ αυτους μπορω να παρω , εχω εσενα προπονητη μου να τους πατσαρεις να αποδώσουν καλύτερα , και σου δινω τοσα ευρα για να το καταφέρεις ....... αν μπορεις αν δεν ...... αντε καπου αλλου και επειδή καποιοι θα μου φερουν και λεφτα να παρω αλλους καλύτερους η... Συνέχεια ειναι και παιχταραδες κοψε τις μαλακιες αλλαγη στην αλλαγη και σε καθε παιχνίδι δοκιμή ....................... και κάπως ετσι εληξε το θεμα ΛΙΒΑΓΙΑ , μπραβω Τιγρη μαζι σου ΤΕΛΕΙΑ

John3299 - 25/10/2020 12:07

Ελπιζω ο Καρερα να μπορέσει να κερδίσει χρόνο και να ξανάδουμε την πίεση ψηλά το aggressive παιχνίδι που είδαμε πέρυσι.Αν όχι θέλω για προπονητή τον Δελλα .Πιστευω ότι πλέον είναι πολύ πιο έτοιμος και η ποδοσφαιρική του φιλοσοφία σαν προπονητής κουμπωνει απόλυτα στο ροστερ μας.(κυκλοφορία κτλ)

gdmidis21 - 25/10/2020 11:46

ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΜΩΡΗ ΟΜΑΔΑ. ΕΓΩ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ. ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ

dalmas26 - 25/10/2020 11:46

Καλημερα σε ολους ευχομαι σε ολους μια ευχαριστη κυριακη πρωτα απο ολα με τις οικογενειες μας και μετα τα υπολοιπα.Σημερα πιστευω οτι δυσκολα η ευκολα με καλη η.με κακη μπαλα οτι θα κερδισουμε,παντως οτι και να γινει πιστευω οτι η ομαδα ποναει στον προπονητη και θα επρεπε να ξερει ο οργανισμος ΑΕΚ εαν προκειτε να συνεχισει με τον ιδιο και του χρονου οπως θα επρεπε να ξερει το ιδιο για Λιβαγια-ολιβειρα.Τι θελω να πω μς αυτο??θεωρω πως αν προκειτε να συνεχισει ο Καρερα... Συνέχεια τοτε θα πρεπει να φυγουν οι δυο παιχτες εαν ομως συνεχισει ο κοουτσ(δεν τον θελω αλλα μια γνωμη ειναι παει και στα σκουπιδια )θα πρεπει να φυγουν οι παιχτες.προσωπικα παλι εκτος απο αλλαγη προπονητη θα ηθελα να μεινει ο κροατης γιατι την μπαλα που ξερει δεν την ξερει κανενας αλλα με το συστημα που παιζουμε δεν προκειτε ποτε να δειξει τις ικανοτητες του θεωρω πως θα τον χασουμε και θα λεμε τι καναμε οπως χασαμε τον μπακασετα και για μενα η θεση του ειναι αντι μανταλος σε παιχνιδι κυριαρχιας που δεν το εχουμε!τελος αυτο που δεν συγχωρω στον καρερα ειναι οτι μπαλα δεν εχουμε δει σχεδον σε κανενα παιχνιδι και δεν μιλαω μονο για ντερμπι και πως προτιμησε οπως πολλοι απο εσας τον ολιβειρα αντι του Αραουχο.τελος θα ηθελα να πω δυο λογια για τον Βασιλαντωνοπουλο ςλεγα πως καναμε γαμω τις εσωτερικες μεταγραφες ,διαψευδομαι προς το παρων οχι απο την αποδοση του αλλα με βολσφμπουρκ,μπραγκα,παοκ εχει ευθυνες στα γκολ που τρωμε,ειναι η ευκαιρια σου μεχρι τα χριστουγεννα που πιστευω θα ερθει καποιος αλλος να αναδειχτεις και να χτυπησεις και πορτα εθνικης αλλιως δικαιως δινοσουν συνεχεια δανεικος

Manos_AEK21 - 25/10/2020 11:05

Μόνο νίκη με τον οποιοδήποτε τρόπο... Αυτό είναι το καλύτερο φάρμακο....

Εάν τελικά δεν συμβεί αυτό τότε δυστυχώς θα υπάρχουν θέματα σχετικά με την θέση του προπονητή.... Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μέχρι στιγμής ένα αρκετά αρνητικό πρόσημο για τον Μασιμο Καρέρα....

Περίεργοι παίχτες που δημιουργούν προβλήματα στην ομάδα με αντί επαγγελματικες συμπεριφορές δεν έχουν καμία θέση στην ΑΕΚ μας....

gdmidis21 - 25/10/2020 11:45

ΑΡΚΕΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΙΜΟ;

Myrodias21 - 25/10/2020 11:30

Καλημέρα!

Μέχρι να υπάρχει δυνατότητα ώστε να δω ενδεκάδα με

Τσιντωτα

Δεξί μπακ Χνιντ (οπωσδήποτε) Στοπερ Ινσουα... Συνέχεια
Σιμοες

(Κριστιτσιτς, Γαλανόπουλος)


Μάνταλος Σιμανσκι


Γκαρσία Τανκοβιτς

Λιβαγια

(Ανσαριφάρντ)


Δεξί μπακ οποιος και να παίξει κουτσά στραβά το ίδιο είναι

Και στόπερ οποίος είναι πιο φορμαρισμένος δίπλα στον Χνιντ


Μέχρι τότε λοιπόν το μόνο που με νοιάζει είναι να κερδίζουμε τα ματς έστω και με μισό 0

Μετά αν συνεχίσουμε να έχουμε κακή εικόνα θα αρχίσω να αμφιβάλλω για τον Καρερα.

Μέχρι τότε στήριξη στην ομάδα.

aekstockholm21 - 25/10/2020 11:40

Το κουτσα στραβα μου αρεσε χαχα ωραιος!!

Kons21 - 25/10/2020 11:20

Μάσιμο από σήμερα πρέπει να γυρίσεις το χαρτί... Αλλιώς από αύριο η εσωστρέφεια στην Ομάδα μας θα είναι Τρομακτική...και αναγκαστικά θα πρέπει να υπάρξουν ραγδαίες εξελίξεις...

aekstockholm21 - 25/10/2020 11:07

Η ομαδα ειναι σε κακο φεγγαρι..Γι αυτο ευθυνονται ολοι..Απο τον γυμναστη μεχρι κ τον τελευταιο παικτη..Εγω θα δεχτω οτι τα βαρια μας οπλα μεχρι στιγμης ειναι εκτος τοπου κ χρονου..Ποτε δεν φταιει μονο ενας σε μια οικογενεια οταν κατι δεν παει καλα..Αν εξαιρεσεις το ματς με τους Γερμανους που κατεθεσαν ψυχη κ καρδια σε ολα τα αλλα ημασταν κακοι..Εμεις σαν οπαδοι αυτο θελουμε να βλεπουμε...Καρδια απο ολους κ ιδρωτα...Χωρις να ιδρωσεις δεν μπορεις να πετυχεις τιποτα,οχι μονο στο... Συνέχεια ποδοσφαιρο αλλα γενικα στην ζωη...Δεν θα καθισω ξανα να ριχνω ευθυνες κ καντηλια..Πιστευω το καταλαβαν ολοι κ ευελπιστω απο σημερα κιολας να το καταλαβουν κ ολοι οι παικτες οτι σε οποια κατασταση κ να ειναι ,οποιοι κ να μπουν να παιξουν τετοια ματς τα παιρνεις γιατι εισαι ΑΕΚ μονο ΑΥΤΟ...Εγω αν ημουν ο Καρερα σημερα μετα το πρωινο στο ξενοδοχειο θα επιανα τετ τα τετ τον Μαρκο κ θα του ελεγα..Σε πιστευω,ξερεις μπαλα οσο δεν ξερει κανενας στην Ελλαδα,ο οργνισμος ΑΕΚ σε πιστευει κ χρειαζεται τον καλο Λιβαγια..Ο Κοσμος σε λατρευει κ περιμενει πολλα απο εσενα..Μπες μεσα,μην κανεις καταχρηση της μπαλας κ απεδειξε ολα αυτα που σου ειπα κ φυσικα παρε το παιχνιδι....Αν παλι μπει κ κανει παλι τα δικα του τοτε τον λογο θα τον εχει ο Προεδρος κ συνεχιζουμε...Κανενας πανω απο την Ομαδα..Βασικα πιστευω οτι θα γινει το πρωτο....Οπως επισης πιστευω οτι ολοι οι παικτες θελουν να γινει αυτο το παιχνιδι για να γυρισουν το κουμπι κ να ξεκινησει η Επιθεση......Περιμενουμε με αγωνια το βραδυ...Μην μας γ@μησετε την ψυχολογια αλλη μια κυριακη....ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΘΕΣΗ!!!

Ovoloseinaikitrinos - 25/10/2020 11:03

Μην ξεχάσετε να βάλετε λιβαγια εξτρέμ παλι και Ολιβέιρα φορ για επιβράβευση των συνεχών καλών τους εμφανίσεων. Αν δεν κερδίσει σήμερα χαιρετάει ο Ιταλός.

VagosK - 25/10/2020 11:03

Και νικη να κανουμε δεν αλλαζει κατι μεχρι να επιστρέψουν οι τραυματιες και κυρίως ο Λιβαι που είναι μια πλευρά μονος του η παιχταρα.

Οποτε υπομονή.

aaaaaaaaa - 25/10/2020 11:00

δεν μπορω να καταλαβω τοσο δυσκολο ειναι να βαζεις τους παιχτες στις θεσεις που ξερουν και μπορουν αποδωσουν 100%.τανκοβιτς και μαχαιρας στα πλαγια,λιβαγια πισω απο ανσαριφαντ(το πορτογαλικο κατσικι δεν θελω να τον ξαναδω)και μανταλο η σακχοφ με κριστιστς στα χαφ και ας δουμε μια φορα εναν καρερρα οχι χεσμενο με αυτοπεποιθηση το κερατο μου

akouratos - 25/10/2020 10:59

λόγια να έχουμε να λέμε. άμα είσαι ικανός μπαίνεις κερδίζεις αντίπαλο, διαιτησία, βαρ και φεύγεις. τι να κάνουμε έτσι ήταν πάντα τα πράγματα για την ΑΕΚ. έπρεπε να κερδίζει και την διαιτησία. τίποτα δεν της χαρίστηκε ποτέ. απεναντίας την πολεμούσαν σαν λυσσασμένα σκυλιά.

Rainman - 25/10/2020 10:24

Το παοκ-οσφπ γιατί αναβλήθηκε;;;;

dortmunder77 - 25/10/2020 10:49

Ο παοκ έπαιξε Πέμπτη κ' ο οσφπ παίζει Τρίτη..οπότε δε χωράει το σουκου

Rainman - 25/10/2020 13:10

Γιατί εμείς ποτε παίξαμε κ εκτός έδρας;;;;

trifon33 - 25/10/2020 10:46

Άμα βλέπω πάση θυσία κατάλαβα....

IliasDeli - 25/10/2020 10:42

Φουλ επίθεση σήμερα μην παίξεις πάλι κάνα περίεργο σύστημα Ολιβέιρα λιβαγια πάγκο...

giannis4f - 25/10/2020 10:09

Κι όμως στα τρία προηγούμενα ματς, παρά τις τραγικές εμφανίσεις, θα μπορούσαμε να έχουμε πάρει δύο νίκες και μία ισοπαλία. Αν με Ατρόμητο έστω κάτι δεν πήγαινε στραβά, αν με ΠΑΟΚ κρατούσαμε λίγο ακόμα στην άμυνα, κι αν με Μπράγκα δεν έπαιζε τόσο άθλια ο Ολιβειρα (ο Λιβαγια απλά μας αποτελειωσε). Πάμε γερά σαν να μην έγινε τίποτα.

mikeAEK21 - 25/10/2020 10:42

Καλημέρα σε όλους,συμφωνώ με τον Φίλο Γιάννη,και να ρωτήσω κάτι αν στραβώσει σήμερα το ματς και την Πέμπτη,θα απαξιώνουμε πάλι;

Dimitris83 - 25/10/2020 12:31

και τι θες να κάνουμε ρε αδερφέ ? να αποθεώσουμε ? έλεος πια, όλα αμάσητα να τα καταπίνουμε.

mikeAEK21 - 25/10/2020 12:50

Δεν λέω αυτό φίλε Δημήτρη(Χρόνια πολλά για αύριο)υπομονή θέλει και στήριξη η ομάδα έχει γκίνια εγώ πιστεύω ότι τα Χριστούγεννα θα πετάμε αρκεί να μην έχουμε τραυματισμούς.

Dimitris83 - 25/10/2020 14:02

Φίλε Μιχάλη σε ευχαριστώ πολύ. Αυτό που λέω εγώ είναι πως εδώ και σχεδόν τρία χρόνια υπομονή κάνουμε. Για να μην πάμε και πιο πίσω και μας πιάσει κατάθλιψη. Γίνονται απο όλους τεράστια λάθη και η εικόνα μας δεν είναι αυτή που αρμόζει στην ΑΕΚΑΡΑ μας. Εντωμεταξύ ,αν συνεχίσουμε έτσι, δεν θα έχει καμία σημασία αν στρώσουμε ως τα Χριστούγεννα γιατί μέχρι τότε θα έχουν χαθεί πάλι όλα.

Vizantinos autokratoras31 - 25/10/2020 10:26

Παίξτε σαν ΑΕΚ, αφήστε τα πειράματα, τα 3-5-2 και τους καθρέφτες. ΚΑΡΕΡΑ προπονείς τη μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα, όχι τη Μπολόνια για να κλέβεις ματς. Σταματήστε να δίνετε πάτημα στους ανύπαρκτους να μας πιάνουν στο στόμα τους.

the21guy - 25/10/2020 10:20

Αν καταφερουμε και κλειδωσουμε την νικη πρεπει να παρουν ανασες Κριστισιτς και Σακχοφ.Δεν γινεται να βγαλουν τοσα σερι 90λεπτα.Βασικος πρεπει να μπει ο Καριμ.Αν ειχαμε γκαρσια με δυο ανοιγματα τετοια ματς θα τα καθαριζε αλλα η ατυχια μας ειναι γνωστη χρονια τωρα.Οποιος μπει και δεν παιξει για την ομαδα αλλαγη.

Κατι ασχετο Πονσε παικταρας εχει την Σπαρτακ πρωτη στην Ρωσια με παρτενερ Λαρσον.Πονσε Τσινο... Συνέχεια πονεσαν τοσο την φανελα που χαιρεσαι να τους βλεπεις να σκοραρουν οπου παιζουν

METALLICA21 - 25/10/2020 08:56

Ο συλλογος δεν εχει χαρακτηρα και οργανωση και επιτρεπει σε κλικαδορους να κανουν κουμαντο. Ο προεδρος δεν ασχολειται σχεδον καθολου με το αγωνιστικο κομματι, ειναι προφανες. Το μελλον εχει ως εξης: ειτε αποψε, ειτε σε 10-15 μερες το πολυ, ο Καρερα θα φαει απολυση, χωρις να ειναι αυτος ο μονος υπευθυνος. Θα αναλαβει καποιος αλλος τη θεση του, ολοι οι στοχοι θα εχουν χαθει, θα κανουμε 2-3 καλες νικες, θα βγουν ολοι οι επιστημονες να πουν πως βρεθηκε η λυση και στο τελος θα ολοκληρωθει η... Συνέχεια σαιζον με αδεια χερια, τριτη θεση και την πεποιθηση πως του χρονου θα ειμαστε ετοιμοι να τα σαρωσουμε ολα..... Και φυσικα και του χρονου Οκτωβριο-Νοεμβριο θα εχουν τελειωσει ολα, οπως ακριβως συμβαινει και φετος

θάνος μια ΖΩΗ ΑΕΚ - 25/10/2020 10:16

Το τερμάτισες.. Είπαμε (φάε ένα κιτ- κατ)

Lakis2611 - 25/10/2020 11:57

Έλιωσα φιλαράκι!

METALLICA21 - 25/10/2020 11:17

Μπορει και να το τερματισα. Μακαρι να βγω λαθος, αν και δεν το νομιζω. Τη βλεπω τη ρημαδα την ΑΕΚ πανω απο 30 χρονια και εχω μαθει τι να περιμενω. Οταν ομως συμβουν αυτα που εγραψα πιο πανω μην αρχισετε ολοι να λετε πως φταιει το 3-5-2 ή το 4-2-3-1 και τα μπακ....

matrix__21 - 25/10/2020 11:53

Αν όμως αυτά που είπες δεν συμβούν σε 10 μέρες όπως τονισες, να βγεις εδώ μέσα και να πεις ότι έπεσες έξω και ότι είσαι μυρωδιάς. Για να δούμε...

Συγγνώμη αδερφέ αλλα δεν μπορώ να διαβάζω σχόλια που ποντάρουν στην αποτυχία της ομάδας.

Όσο κι αν δεν μου αρέσει αυτό που βλέπω από την ομάδα φέτος έχω υποχρέωση να δείξω υπομονή και πίστη στην ομάδα και στο τέλος θα κάνω ταμείο. Μην μου πεις ότι τα Χριστούγεννα θα είμαστε εκτός... Συνέχεια στόχων....δεν κατάλαβα δηλαδή ποιος από την ομάδα βγήκε φέτος το καλοκαίρι και είπε ότι θα τα σαρώσουμε ολα? Δυστυχώς ο σκατογαυρος έχει φύγει μπροστά και δεν πιάνεται σε 1-2 χρονια έτσι απλά...

METALLICA21 - 25/10/2020 12:44

Δεν πονταρω στην αποτυχια, απορω αν αυτο καταλαβαινεις. Ποναω για την ομαδα, παιρνω χρονια διαρκειας και με στενοχωρει που τη βλεπω σε αυτη την κατασταση. Φοβαμαι πως δε βαδιζουμε σε σωστο μονοπατι. Μυρωδιες κτλ τα ακουω γραφικοτητες. Ησουν κι εσυ σε αυτους που ελεγαν θα ριξουμε 3 στον Παοκ και διπλο στη Μπραγκα; Μακαρι να ερθουν επιτυχιες. Εχω κουραστει στη μιζερια και στην ηττα που εχει γινει συνηθεια τοσα χρονια

siokostas - 25/10/2020 10:09

Ευκαιρία σήμερα να μπει στο γήπεδο η ομάδα της ΑΕΚ ,σαν ΑΕΚ και τότε θα κερδίσει είτε εύκολα είτε δύσκολα.

Ας μεταφέρει κάποιος στους παίκτες μας, το τι σημαίνει Δικέφαλος Αητός.

Ο Καρέρα καλείται να διαχειριστεί μια κατάσταση, όπου η ομάδα χρειάζεται κυρίως ψυχολογική ανάταση. Θα δείξει σήμερα αν οι παίκτες τον πιστεύουν και αν μπορεί να το κάνει, ώστε να αρχίσει η... Συνέχεια ανάκαμψη και να χτυπήσουμε και το παιχνίδι με την Λέστερ.

Εμπρός Αητέ!!!

Manos_AEK21 - 25/10/2020 10:00

Με σοβαρότητα και συγκέντρωση για την νίκη...

Θα είναι δύσκολο ματς γιατί ο Πας Γιάννενα έχει καλή ομάδα...

Εάν δεν έρθει η νίκη για την ΑΕΚ μας τότε θα ξεκινήσουν η αναθεωρήσεις για την θέση του προπονητή...

Η αλήθεια είναι ότι μέχρι στιγμής έχει αρκετά αρνητικό πρόσημο ο Μασιμο Καρέρα.....

telis_mak - 25/10/2020 09:51

Θα διακινδυνέψω ενδεκάδα αν και με τον Καρέρα όλα ανατρέπονται. Τσιντώτας Βασιλαντονώπουλος Ινσούα Νεντε Χνιντ Σάκχοφ Κρίστισιτς Μάνταλος Μαχαίρας Τάνκοβιτς Καρίμ. 4-3-2-1!!Το θέμα είναι να μπούμε από το πρώτο λεπτό με τον αέρα της ανώτερης και σαφέστατα ποιο ποιοτικής ομάδας. Να μην σπαταλήσουμε ένα ημίχρονο να πάρουμε την κατοχή να πρεσάρουμε παντού να μην πιστέψουν ούτε λεπτό ότι μπορούν να πάρουν κάτι από το παιχνίδι να επιβάλουμε τον ρυθμό μας να κάνουμε φάσεις να... Συνέχεια βάλουμε την μπάλα στα δίχτυα να κλειδώσουμε το παιχνίδι νωρίς γιατί υπάρχει και η κούραση από την Πέμπτη και το εύθραυστο σκορ είναι επικίνδυνο να αφήσουμε τσάμπα βαθμούς.

fortified21 - 25/10/2020 09:45

Αν δεν κερδίσουμε καλύτερα να κάτσουν εκεί για λίγες μέρες.

boban21 - 25/10/2020 09:44

Καλημέρα σ όλους, σήμερα με το διπλό, δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα κ προσοχή με τον ιό, λες κ γύρο φέρνει τις ομάδες που πάνε Γιάννενα ή παίζουν με πας.. Θέλει προσοχή, έχουμε κ Ευρώπη

Elenkat1976 - 25/10/2020 09:40

Μετά το ματς με τους Γερμανούς λες και μας ματιασαν. Τραυματίζονται οι δύο πιο φορμαρισμενοι παίκτες σιμοες Γκαρσία. Τρώμε κόκκινη από το 20 σε αγώνα και τον χάνουμε και στον επόμενο και μην ακούω βλακείες για Μάνταλο είναι ντεφορμε αλλά χαλαρώστε καλύτερο παίκτη για μεταφορά μπάλας δεν έχουμε και φάνηκε πολύ έντονα με τον μπαοκ. Και επίσης έχουμε 3 εξαρια τραυματίες αυτό όλο είναι μια πολύ καλή συγκυρία. Δυστυχώς ούτε η άμυνα σου δίνει εμπιστοσύνη αν και έχουμε πολύ καλά σέντερ... Συνέχεια μπακ. Όσο για τους δύο ο Ολιβέιρα είναι ντεφορμε. Ο λιβαγια νιώθει άβολα και κάνει βλακείες. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα ισοπεδώνουμε. Ειδικά με λιβαγια αν λέει ο προπονητής ότι τέλος το θέμα και κρίνει ότι χρειάζεται να παίξει να παίξει τότε και να κριθεί . Με την νίκη!!!

Bannnn - 25/10/2020 09:29

Η ομάδα να βγάλει αντίδραση σήμερα και να καταφέρει αυτό που της αρμόζει,Αεκ στα εύκολα,Αεκαρα στα δύσκολα.

MONO_AEK_11 - 25/10/2020 01:30

Η ομαδα περα απο νικη χρειαζεται και αλλα στοιχεια.. η νικη με μια ισοπαλια μπορει να απεχουν ενα σουτ στο 90.. η ομαδα πρεπει να δειξει αυταπαρνηση ο ενας να παιζει για τον αλλον και ασταματητο τρεξιμο και ακομα και αν δεν ερθει η νικη θα ερθει στο επομενο ματς... Χρειαζομαστε βετλιωση και μετα θα ερθει και η νικη..

κατι τελευταιο μηπως θα μπορουσε να παιξει ο βασιλαντονοπουλος στα χαφ? δεν ξερω κατα ποσο... Συνέχεια μπορουν οι σακχοφ κριστισιτς να βγαλουν και αυτο το ματς και της πεμπτης... ελπιζω να δουμε μαχαιρα βασικο.. οποιος και να παιξει ΜΟΝΟ ΑΕΚ!

johnsot - 25/10/2020 09:14

Σήμερα νομίζω θα δούμε αλλαγές και στα χαφ. Δεν βγαίνει αλλιώς..

officer123 - 25/10/2020 08:40

και ο Μπακάκης θα μπορούσε να παίξει 6άρι.....

dimitris65 - 25/10/2020 09:08

ΜΑΧΑΙΡΑΣ-ΚΑΡΙΜ-ΤΑΝΚΟΒΙΤΣ- ΜΕ ΔΕΚΑΡΙ ΜΑΝΤΑΛΟ.

johnsot - 25/10/2020 09:07

Όσο σημαντική είναι αυτή η νίκη άλλο τόσο δύσκολη την βλέπω. Πάντως η νίκη θα βοηθήσει να φτιάξει λίγο το κλίμα και να προετοιμάσει η ομάδα για ολική επαναφορα την Πέμπτη. Διαφορετικά... φοβάμαι θα ανοίξουν οι ασκοί τοιυ Αιόλου. Κομβικό ματς αυτό και της Πεμπτης

Aek1924addicted - 25/10/2020 02:20

Νίκη γιατί ακολουθεί η 28η Οκτωβρίου και ξέρετε τι λένε για την παρέλαση - έστω κι αν φέτος δεν γίνει για όλους...

dos_caras_21 - 25/10/2020 08:47

Του Κωστένογλου του αρέσουν οι παρελάσεις. Αν και τέτοιες ομάδες κατά 99,99% τις νικάς με σβηστές τις μηχανές.

evo21 - 25/10/2020 02:45

Δεν τον βαζεις σε αυτο το ματς τον Κροάτη, Δειχνεις στους παίχτες οτι η ομάδα είναι πανω απο προσωπα

Ειναι ακομη πιό σημαντικό ακομη και απο το τελικό αποτελεσμα του παιχνιδιού. Ας βαλει το νεο το παιδι τον Μαχαιρα που περιμενει την ευκαιρια του να αποδείξει οτι διόλου τυχαία δεν βγηκε mvp.

Mike 94 - 25/10/2020 01:59

Λιβαγια Ολιβέιρα πάγκο... Μαχαίρας Τανκο και Καρίμ. Και μακάρι Νεντε με Χνιντ ώστε να δέσουν και με Λέστερ που λογικά θα παίξουμε 3-5-2 να προστεθεί και ο Τσιγκρι στο δίδυμο. Με λίγα λόγια να γίνει 4ος επιτέλους ο Σβαρνας. Αυτά. Καλή επιτυχία στην ΑΕΚαρα οποίος και να παίξει

Alekos_Souda - 25/10/2020 01:06

ΤΣΙΝΤΩΤΑΣ ΠΑΟΥΛΙΝΙΟ ΙΝΣΟΥΑ ΝΕΝΤΕ ΧΝΙΤ ΚΡΙΣΤΙΣΙΤΣ Μανταλος μαχαίρας τανκοβιτς λιβαγια ΚΑΡΙΜ!! Γνώμες?

Psyxiatross - 25/10/2020 00:09

Ολόκληρο πάρτυ σας στήσαμε να σας ντοπάρουμε... Κανονίστε! Η ΑΕΚΑΡΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ


Original 21 Ioannina Club

ΕΠΟΜΕΝΟ