126 ΣΧΟΛΙΑ

Καρέρα: Πρέπει να δουλέψουμε και να βελτιωθούμε στην κατοχή και στη δημιουργία φάσεων (VIDEO)

Το πρώτο σχόλιο του προπονητή μετά το ματς της Πορτογαλία – Δεν σχολίασε την αλλαγή του Λιβάγια

Με την δημιουργική – επιθετική λειτουργία της ΑΕΚ τα είχε ο Μάσιμο Καρέρα για την ήττα από την Μπράγκα. Ενώ δεν σχολίασε την αλλαγή του Λιβάγια.

Αναλυτικά όσα είπε στην Cosmote TV:

Για το ματς; «Αυτό το γκολ στο πρώτο ημίχρονο άλλαξε την ισορροπία του παιχνιδιού. Είχαμε την κατοχή, την χάσαμε και ήρθε το γκολ. Στο δεύτερο ημίχρονο δυσκόλεψαν περισσότερο, γιατί πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο στην φάση της κατοχής της μπάλας. Επιθετικά θα έπρεπε να διαχειριστούμε καλύτερα τις φάσεις. Σε τιμωρεί αυτό το επίπεδο. Δυστυχώς δεν το κάναμε Θα πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε στο κομμάτι της κατοχής και να δημιουργούμε περισσότερες ευκαιρίες. Θέλουμε να βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητα. Είμαι ικανοποιημένος από τη διάθεση. Δεν μου άρεσε η αντίδρασή μας όταν χάναμε τη μπάλα. Ηταν πολύ εύκολα τα γκολ που δεχθήκαμε».

Για την αλλαγή στην αλλαγή του Λιβάγια, ο Καρέρα αρνήθηκε να την σχολιάσει.


Η Novileague ήρθε με 500,000€ και καθημερινά δώρα! (21+)
*ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
M_A_D - 23/10/2020 20:23

Εγω δεν θα μιλησω για τον Καρρερα, τα εχετε πει ολα και με εχετε καλυψει, θα ηθελα ομως να κανω μια εποικοδομητικη συζητηση στην οποια λετε ορισμενοι, οτι ειναι μαγκας επειδη εκανε αλλαγη στην αλλαγη τον Λιβαγια, συμφωνω και εγω οτι οντως ειναι μαγκια, θα ηθελα να κανω ομως μια ερωτηση με υποερωτησεις.

1ον, κατ εξακολουθηση ο Λιβαγια κανει χαλια εμφανισεις, γιατι δεν τον βαζει στον παγκο και να βαλει... Συνέχεια Μαχαιρα ο οποιος σε οσα παιχνιδια επαιξε ζωηρεψε η ομαδα?

2ον, τα ιδια ακριβως και με τον Σβαρνα, γιατι δεν βαζει τον Χνιντ, ο οποιος παιχνιδι με παιχνιδι ειναι καλυτερος?

3ον Γιατι βαζει τον χασογκολη αργοκινητο ατομιστη Ολιβειρα? και οχι τον γρηγορο, ομαδικο και γκολτζη Ανσαριφαντ?

4ον Γιατι ο Μανταλος ο οποιος εχει δειξει οτι δεν ανταποκρινεται σε καυτα ματς παιζει συνεχεια βασικος? δεν υπαρχει κατι αλλο εκτος απο Μανταλο?

Οταν τους αφησει αυτους εξω, και βαλει παικτες οι οποιοι εχουν ορεξη και να τρεξουν και να παιξουν για την ομαδα, τοτε θα πω και εγω οτι ειναι μαγκας, να βαλει απο την αρχη και στις θεσεις τους, Τανκοβιτς (εστω δεξια), Μαχαιρα, Χνιντ, Ανσαριφατ, και να βγαλει τους τεμπεληδες, ατομιστες, αδιαφορους, και χαμηλης ικανοτητας κλπ κλπ, να δουμε πως θα παει, χειροτερα δεν το νομιζω.

asiaminor - 24/10/2020 17:53

Αγαπητέ Mad είναι σωστές οι απορίες σου.Θα προσπαθήσω λοιπόν να εκφέρω και τις δικές μου απόψεις πάνω σε αυτές.

1.Προφανως επειδή είναι πάνω στις συζητήσεις για την ανανέωση και δεν θέλουν να του περάσουν λάθος μυνηματα του Λιβαγια ,καθώς όλοι ξέρουμε τι δύσκολος χάρακτηρας είναι.

2.Η άποψη μου είναι ότι ο Χνιντ σιγά σιγά θα πάρει την θεση που του αξίζει.Δεν θελει να τον κάψει και... Συνέχεια του δίνει σιγά σιγά χρόνο.

3.Παλι νομιζω ότι πέσαμε πάνω σε ανανεωση.Ο Καρίμ θα πάρει αυτό που πρέπει αν συνεχίσει ετσι.

4.Κατ έμε όχι δεν υπάρχει.Και το λέω και το γράφω συνέχεια.Αντιμανταλο θελουμε..Αλλά δεν ακούει κανείς.Μαλλον πρέπει να πάρω Ντουντούκα..


Με εκτίμηση

THANOS56 - 24/10/2020 14:06

ΜΑΣΙΜΟ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥΣ ..ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΕΥΘΕΙΑ-ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ..ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΟΡΤΑΡΙ ...ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΠΟΥ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ...ΕΚΕΙ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ, Η ΦΑΝΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ.

asiaminor - 24/10/2020 13:43

Συγνώμη Μασιμο ,αλλά εδώ μου τα χαλάς!(και όχι τίποτα άλλο ,αλλά επειδή είμαι και συνεχίζω να είμαι και ένας απο τους υποστηρικτές σου θα ήθελα να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη).Τι πάει να πει να βελτιωθούμε στην κατοχή και στη δημιουργία φάσεων; Αυτό θεωρώ ότι είναι πρωταρχικός στόχος κάθε προπονητή ,ώστε στις προπονήσεις εκτός απο τις ασκήσεις ,τις στρατηγικές,τα τρεχάματα και τις επιλογές συστημάτων είναι must και προτεραιότητα...και ανεξάρτητα σπο τις ελλείψεις ,δεν πρέπει... Συνέχεια όλη η ομάδα ,ακόμη και τα τρίτο /τέταρτα μας ,να εξασκούνται σε αυτό; Ετσι δεν μαθαίνονται και γίνονται βίωμα στους παίκτες οι αυτόματοποιησεις ,η ομάδα ροκάρει εύκολα και ξέρει ο καθένας ,που, πως και τι πρέπει να κάνει;...;Είπαμε έχουμε ελλείψεις ,το καταλαβαίνουμε όλοι ,αλλά θα πρέπει πλέον η ομάδα να δείχνει στο γήπεδο ότι ειναι δουλεμένη.

gian - 23/10/2020 23:27

Aπο τους παικτες που ηρθαν επιθετικοι κυριως ειναι οτι καλυτερο εχει η ομαδα τα τελευταια χρονια αλλα με Ιταλο προπονητη δεν πας μπροστα το λεει και μονος του ποτε θα επρεπε να εχει δουλεψει ηρεμα ρωταω

imerodromos - 23/10/2020 18:31

Θεωρώ ότι τα περισσότερα σχόλια που γράφονται για τον Καρέρα άθλια κι εκτός ποδοσφαιρικής λογικής!


Είναι δυνατόν να ζητείται από αρκετούς, η ομάδα να έπαιζε με τετράδα στην άμυνα;;

Να έπαιζε δηλαδή με τετράδα, όταν δεν διαθέτουμε ούτε ένα ταχυδύναμο χαφ! Αντίθετα διαθέτουμε... Συνέχεια αργά και παλαιάς κοπής χαφ, που δεν μπορούν ούτε να ασκήσουν πίεση ψηλά κλέβοντας μπάλες και δημιουργώντας κατοχή κοντά στην περιοχή του αντιπάλου, ούτε να λειτουργούν ως κυματοθραύστες μπροστά από τα στόπερ μας.


Ζητείται επίσης από αρκετούς μυρωδιάδες του πληκτρολογίου να παίζουμε με τετράδα στην άμυνα, όταν ο μοναδικός ταχυδύναμος στόπερ που είχαμε και κάλυπτε την έλλειψη ταχύτητας του Τσίγκρι, ο Βράνιες, δεν αποκτήθηκε ποτέ για 500 χιλ.


Ποιος είναι ο ταχυδύναμος μπακ που έχουμε, για να μπορέσει η άμυνα μας να κερδίσει μέτρα μπροστά;;


Ποιο είναι οι ταχυδύναμοι χαφ, που θα μας επιτρέψουν να κερδίσουμε μέτρα στο γήπεδο και να ανέβουν και οι υπόλοιπες γραμμές μας ψηλά;;


Οι περισσότεροι σας αξίζουν Ουζουνίδηδες, Δέλλες και Καρντόσοι, που θα έπαιζαν με τετράδα με ΠΑΟΚ και Μράγκα, και το κοντέρ θα έγραφε εξάρα....

Constantinoupoli86 - 23/10/2020 19:51

Λογική μέσω της άρνησης. Αναφέρεις όλους τους αποτυχημένους για να μας πεις ότι ο Καρέρα είναι καλύτερος από αυτούς. Εντάξει είναι λίγο καλύτερος, όμως το αποτέλεσμα σε ικανοποιεί; Βλέπεις να καταλήγει κάπου η τακτική του; Τι περιμένεις να καταφέρει μέχρι τα Χριστούγεννα;

Constantinoupoli86 - 23/10/2020 20:31

ΥΓ: Πρέπει να είμαι ικανοποιημένος που δεν έφαγα 6αρα και έφαγα 3α.

imerodromos - 23/10/2020 19:48

Ξαναδείτε τα γκολ της Μράγκα!!


Ειδικά το 2ο που η αμυντική μας γραμμή έχει ανέβει σε μέτρα. Κάνει λάθος μεταβίβαση ο Λιβάγια, την κερδίζει ο παικταράς Γκαλένο, που περνά σαν σταματημένους Κρίστισιτς και Σακχώφ, κάνοντας κάθετα άνετα κάθετα μέτρα μέχρι την άμυνά μας! Κανονικός αεροδιάδρομος στα χαφ!!... Συνέχεια
Και μετά τα χαφ, αργά μπακ!!


Στο 3ο γκολ, που γίνεται μπαλιά παράλληλη στην μικρή περιοχή μας, προσπαθεί ο Κρίστισιτς να την κόψει. Μάταια όμως αφού είναι αργός και με το τάκλιν που κάνει δεν προλαβαίνει να την σταματήσει!


Απορώ πως αρκετοί, θέλετε τετράδα στην άμυνα και ποδόσφαιρο κατοχής!! Ποιοι ποδοσφαιριστές μας μπορούν να υποστηρίξουν κάτι τέτοιο, απέναντι σε ταχυδύναμες ομάδες;;

Constantinoupoli86 - 23/10/2020 20:27

Άρα μας λες με λίγα λόγια ότι δεν έγινε καλή επιλογή παιχτών. Και για αυτό ποιος φταίει; Ο Καρέρα δεν έχει ευθύνες; Αυτός δεν ζήτησε αυτούς τους παίχτες;

imerodromos - 23/10/2020 19:47

Ξαναδείτε τα γκολ της Μράγκα!!


Ειδικά το 2ο που η αμυντική μας γραμμή έχει ανέβει σε μέτρα. Κάνει λάθος μεταβίβαση ο Λιβάγια, την κερδίζει ο παικταράς Γκαλένο, που περνά σαν σταματημένους Κρίστισιτς και Σακχώφ, κάνοντας κάθετα άνετα κάθετα μέτρα μέχρι την άμυνά μας! Κανονικός αεροδιάδρομος στα χαφ!!... Συνέχεια
Και μετά τα χαφ, αργά μπακ!!


Στο 3ο γκολ, που γίνεται μπαλιά παράλληλη στην μικρή περιοχή μας, προσπαθεί ο Κρίστισιτς να την κόψει. Μάταια όμως αφού είναι αργός και με το τάκλιν που κάνει δεν προλαβαίνει να την σταματήσει!


Απορώ πως αρκετοί, θέλετε τετράδα στην άμυνα και ποδόσφαιρο κατοχής!! Ποιοι ποδοσφαιριστές μας μπορούν να υποστηρίξουν κάτι τέτοιο, απέναντι σε ταχυδύναμες ομάδες;;

Euaggelos21 - 23/10/2020 19:32

Ασύνδετη - αδούλευτη - χωρίς αυτοματισμούς - με δομικό πρόβλημα στην άμυνά της η ομάδα κ.καρερα.Για παράδειγμα δεν μπόρεσε να βγάλει... δυο μπιλντ απ στο παιχνίδι της. Παίζοντας ουσιαστικά... κατενάτσιο με 5-3-2, θύμισε Ιταλία των 80'ς αλλά στο κακέκτυπό της.

Aekapokounia - 23/10/2020 19:06

Λόγια πολλά λόγια

matrix__21 - 23/10/2020 19:06

ποσοι απο εσας που λετε σημερα να φυγει ο Καρερα, το λεγατε και μετα την βολφσμπουργκ?

ποιος προπονητης της ΑΕΚ τα τελευταια 5-10 χρονια ειχε τα @ρχιδι@ να πεταξει εξω την προκλητικα αδιαφορη βεντετα της ομαδας και ειδικα με αλλαγη στην αλλαγη?

οσο και να τον κατηγορουμε (και εγω) τον Ιταλο οτι φοβαται αλλο τοσο πρεπει να πουμε οτι η εικονα στο 1ο ημιχρονο τον δικαιωνει.... Συνέχεια
χωρις 6αρι και χωρις καλα μπακ εστω με αμυντικα προσοντα (Ινσουα, Μπακακη) δεν μπορεις να μην πας με 3 σεντερ μπακ, δεν γινεται.

μπηκε λοιπον συντηρητικα ειδε τις ισορροπιες και οταν το εφαγε αλλαξε συστημα.

αν του ειχε βγει το ματσακι με 3 στην αμυνα και επαιρνε ενα χ χθες 0-0 σημερα το πρωι παλι θα γραφατε Τιγρη κανε νεο συμβολαιο στον Ιταλο...

παιδια θελει υπομονη η ομαδα, δυστυχως δεν ειναι ακομα η ΑΕΚ που θελουμε να βλεπουμε.

και μην βλεπετε τον γαυρο και σας ανοιγει η ορεξη, δυστυχως εχει φυγει πολυ μπροστα σε σχεση με εμας, ειδικα στην ευρωπη. Δεν αλλαζει αυτο σε 1-2 χρονια δυστυχως.

αλλα μεχρι το τελος της φετινης χρονιας και αν ρολαρει η ομαδα με ολους τους παιχτες και χωρις απουσιες ισως προλαβουμε να γινουμε ανταγωνιστικοι απεναντι στο γαυρο και να παιξουμε καλη μπαλα, αλλα οχι να παρουμε πρωταθλημα.

Οπως ειναι τωρα τα πραγματα θα ηταν αυτοκτονια να φυγει ο Καρερα για το καπριτσιο του Λιβαγια.

πανω απο ολα η ΑΕΚ! μονο ΑΕΚ

MOIKAN - 23/10/2020 19:05

Πλάκα μαs κάνειs ρε κόουτs ; Σε λίγο μπαίνει Νοέμβριοs , τα παιχνίδια είναι συνεχόμενα Κυριακή - Πέμπτη και εσύ λέs ότι πρέπει να δουλέψουμε; Τώρα το θυμήθηκεs ; Ετσι όπωs πάμε σε ένα μήνα θα είμαστε εκτόs όλων των στόχων ! Λυπάμαι που το λέω αλλά τουs μοναδικούs που δουλεύειs είναι εμάs !

Rene - 23/10/2020 18:40

Εγω θα ρωτησω κατι αλλο.Πως ειναι δυνατον εδω και χρονια η πλειονοτητα των μεταγραφων να αποδιδουν χειροτερα απο τις περγαμηνες που τους ακολουθουν?Εγω εχω μια απαντηση αλλα δεν ξερω αν ειναι 100% αυτη.

Οταν φερνεις εναν παικτη μετριο προς καλο και τον ριχνεις αναμεσα σε μετριοτητες καποια στιγμη θα φθαρει κι ο ιδιος.Δυστηχως το 18΄ που ειχαμε μια ομαδα που ηταν ΟΜΑΔΑ και προπονητη-ψυχολογο που... Συνέχεια ηξερε πως να ντοπαρει τους παικτες κι ενω χρειαζομασταν 3-4 ποιοτικες πινελιες,αντ αυτου αποφασισε ο μεγαλος να την διαλυσει μεσα σε ελαχιστο χρονο.Θα το δεχομουν αν η συνεχεια αυτης της ενεργειας ειχε καποιο σκοπο προς το πολυ καλυτερο.Ελα ομως που ακολουθησε οτι να ναι ποδοσφαιρικη λογικη και δυστηχως τρεχει ο Ιβιτς να μαζεψει το αμαζευτο με μετριοτητες,με ντιβες,με υπερεκτιμημενους και παλτα που αμοιβονται τον χρονο οσα δεν θα δουμε εδω μεσα αρκετοι σε ολη μας την ζωη.

Βιαστικες κινησεις οπως ο διωγμος του Καρερα ετουτη την στιγμη δεν θα οφελησει πουθενα.Προεργασια ομως επιβαλλεται να γινει και ειμαι σιγουρος πως ο Ιβιτς εχει ξεκινησει απο τον χαμενο τελικο κιολας.

Αν συνεχισει αυτη η εικονα στα επομενα 3-4 παιχνιδια εντος κι εκτος Ελλαδος η αλλαγη προπονητη θα ειναι αναποφευκτη.

Η αληθεια ειναι πως και ο Καρερα ξεκιναει ενα δυσκολο προγραμμα με παρα πολλες απουσιες και μαλιστα ποδοσφαιριστων που θα δωσουν αλλον αερα οταν επανελθουν.Σιμανσκι-Σιμοες-Γκαρσια ειναι παικτες βαρομετρα.Απλα κι ο ιδιος δινει δικαιωματα να τον αμφισβητουν με τις επιλογες συστηματων,τις επιλογες των αλλαγων αρκετες φορες στη διαρκεια του αγωνα και το χρονικο σημειο που τις κανει αυτες.

Καταληγω πως και αλλαγη προπονητη να γινει,τα ακραια σου μπακ δεν θα μαθουν μπαλα διοτι τοση ξερουν.Για να δουμε τα εξτρεμ να αποδιδουν τα μεγιστα οφειλει η διοικηση να παρει δυο βαρβατα μπακ τον χειμωνα ή το καλοκαιρι(ας το κρινει αυτη).

Πρεπει να φυγει ο Λιβαγια,να πουληθει ο Μανταλος και να ερθουν δυο οργανωτες εκ των οποιων ο ενας να ειναι κλασης.Να πωληθει-φυγει ο Ολιβειρα και με το συμβολαιο του να παρθει ενα φορ με διαφορετικα χαρακτηριστικα απο τον Καριμ.

Και τελος να βρουμε κι εναν τερματζη σαν τον Σορεντινο.Καλος ο Τσιντωντας αλλα αν η μπαλιτσα σημαδεψει γωνιες,το σκεφτεται πολυ να αντιδρασει και στο τελος μενει βιδωμενος παρακολουθωντας απλα την εξελιξη της φασης.

Υ.Γ. Με δεδομενο πως ο Τσιγκρινσκι θα ειναι η τελευταια του χρονια,οφειλεις να φερεις εναν ακομα κεντρικο αμυντικο που θα πλαισιωνει τους Χνιντ-Νεντε και με τον Σβαρνα να περναει μονιμα ως 4η επιλογη.

ΜΠΑΚΑΡΕς

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΑΦΑΡΑ+αναπληρωματικο

ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ με διαφορετικα χαρακτηριστικα απο Καριμ

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟ να φτιαξεις μια δυνατη τριπλετα που θα συναγωνιζονται για το βασικο σχημα και τελος

ΕΝΑΝ ΣΟΡΕΝΤΙΝΟ.

imerodromos - 23/10/2020 18:31

Θεωρώ ότι τα περισσότερα σχόλια που γράφονται για τον Καρέρα άθλια κι εκτός ποδοσφαιρικής λογικής!


Είναι δυνατόν να ζητείται από αρκετούς, η ομάδα να έπαιζε με τετράδα στην άμυνα;;

Να έπαιζε δηλαδή με τετράδα, όταν δεν διαθέτουμε ούτε ένα ταχυδύναμο χαφ! Αντίθετα διαθέτουμε... Συνέχεια αργά και παλαιάς κοπής χαφ, που δεν μπορούν ούτε να ασκήσουν πίεση ψηλά κλέβοντας μπάλες και δημιουργώντας κατοχή κοντά στην περιοχή του αντιπάλου, ούτε να λειτουργούν ως κυματοθραύστες μπροστά από τα στόπερ μας.


Ζητείται επίσης από αρκετούς μυρωδιάδες του πληκτρολογίου να παίζουμε με τετράδα στην άμυνα, όταν ο μοναδικός ταχυδύναμος στόπερ που είχαμε και κάλυπτε την έλλειψη ταχύτητας του Τσίγκρι, ο Βράνιες, δεν αποκτήθηκε ποτέ για 500 χιλ.


Ποιος είναι ο ταχυδύναμος μπακ που έχουμε, για να μπορέσει η άμυνα μας να κερδίσει μέτρα μπροστά;;


Ποιο είναι οι ταχυδύναμοι χαφ, που θα μας επιτρέψουν να κερδίσουμε μέτρα στο γήπεδο και να ανέβουν και οι υπόλοιπες γραμμές μας ψηλά;;


Οι περισσότεροι σας αξίζουν Ουζουνίδηδες, Δέλλες και Καρντόσοι, που θα έπαιζαν με τετράδα με ΠΑΟΚ και Μράγκα, και το κοντέρ θα έγραφε εξάρα....

epikouros - 23/10/2020 18:16

Μαλλον πρεπει να ξεκινησεις απο τον εαυτο σου κανοντας μια ουσιαστικη αυτοκριτικη για ολες τις ανυποστατες εμπνευσεις που ειχες και την ανικονοτητα σου να τις διορθωσεις κατα την διαρκεια του παιχνιδιου!

romantic - 23/10/2020 18:03

Τώρα θα το δουλέψεις αυτο;Στην προετοιμασία τι εκανες;

victor21R - 23/10/2020 17:04

Οσο προσαρμοζεσαι στο παιχνιδι του αντιπαλου σε καθε ματς δεν προκειται να αφομοιώσουν οι παιχτες σου καμια δουλεια που μπορει να γινεται. Εχεις αλλαξει 10 διαταξεις μεχρι σημερα. Τι να δουλεψεις ετσι ρε Carrera?? Περισσοτερο τους εχεις μπερδεψει με αυτη την τακτικη σου παρα τους βοηθας.

Συνεχισε ρε ανθρωπε να παιζεις το 4-3-3 οπως σου αρεσει . Τι παει να πει εχεις τραυματιες? Εχεις ενα παλικαρι στον παγκο 20 ετων που τον εβαλες με την Λαμια και βγηκε mvp!! Γιατι τον εξαφανισες απο τοτε?... Συνέχεια Βαλτον μαζι με τον Tankovic στα εξτρεμ και παιξε την μπαλιτσα σου... Δεν εχεις τον Simoes ok , βαλε τον Krsticic αμυντικο χαφ ρε ανθρωπε... Αφου και στον Ερυθρο Αστερα 6αρι επαιζε. Βαλε και τον Karim στην κορυφη και να το το 4-3-3 ακομα και με απουσιες... Τι τουρλουμπουκι ειναι αυτο καθε αγωνιστικη 3-5-2 , 5-3-2 , 3-4-3 , 4-2-3-1 .... Ε ΕΛΕΟΣ ΡΕ Carrera...

NtemisN11 - 23/10/2020 17:04

Θα βρούμε προπονητή να τα δουλέψει!! Εσύ απλά δεν κανεις

imodium - 23/10/2020 16:40

Ένα χρόνο είσαι στην ομάδα!! έπρεπε αυτά να τα είχαν μάθει, δεύτερη πάσα δεν αλλάζει η ομάδα, δεν είναι θέμα παιχτών είναι θέμα προπονητή

telis_mak - 23/10/2020 16:27

Πότε σκέφτεστε να το κάνετε όταν θα είμαστε εκτός πρωταθλήματος και Ευρώπης; Εκτός από ένα μικρό συμμάζεμα κύριε Καρρέρα (θα το έκαναν και ο Τεννές με τον Παράσχο) τι έχετε δώσει στην ομάδα; Έχετε δώσει αγωνιστική ταυτότητα; Έχετε δώσει γκολ από στημένες φάσεις; Έχετε κάποιο επιθετικό πλάνο;Γιατί δεν πρεσάρουμε σε όλο το γήπεδο γιατί αφήνουμε την κατοχή στους άλλους; Μην μου πείτε μας λείπουν τα 6άρια μας γιατί δεν κάνει ένας παίκτης πρεσινγκ αλλά όλη η ομάδα. Στον τελικό χάσαμε... Συνέχεια από τον Μπρούνο δεξί μπακ τον Τοροσιδη αριστερό και το Τσολάκη τέρμα. Από τύχη και την ατομική ποιότητα κάποιων παιχτών παίζουμε Europa league. Να σας θυμήσω ότι με την Σεν Γκάλεν στο πέναλτι που χτύπησε ο Ολιβέιρα και απέκρουσε ο τερματοφύλακας τους αν η μπάλα δεν γύριζε πάνω στον Ολιβέιρα - αυτό λέγεται τύχη-θα είχε τελειώσει εκεί η Ευρώπη για φέτος. Με την Βόλσμπουργκ στο πρώτο γκολ χίλιες φορές να βάλουμε τον Σιμόες να πιάσει τέτοιο σουτ και να στείλει την μπάλα εκεί που την έστειλε δεν υπάρχει περίπτωση να το ξανακάνει - αυτό λέγεται τύχη - όσο για το δεύτερο γκολ του Καρίμ αυτό λέγεται ατομική ποιότητα, κανένα δεν μπήκε από κάποια οργανωμένη επίθεση.

telis_mak - 23/10/2020 16:26

Πότε σκέφτεστε να το κάνετε όταν θα είμαστε εκτός πρωταθλήματος και Ευρώπης; Εκτός από ένα μικρό συμμάζεμα κύριε Καρρέρα (θα το έκαναν και ο Τεννές με τον Παράσχο) τι έχετε δώσει στην ομάδα; Έχετε δώσει αγωνιστική ταυτότητα; Έχετε δώσει γκολ από στημένες φάσεις; Έχετε κάποιο επιθετικό πλάνο;Γιατί δεν πρεσάρουμε σε όλο το γήπεδο γιατί αφήνουμε την κατοχή στους άλλους; Μην μου πείτε μας λείπουν τα 6άρια μας γιατί δεν κάνει ένας παίκτης πρεσινγκ αλλά όλη η ομάδα. Στον τελικό χάσαμε... Συνέχεια από τον Μπρούνο δεξί μπακ τον Τοροσιδη αριστερό και το Τσολάκη τέρμα. Από τύχη και την ατομική ποιότητα κάποιων παιχτών παίζουμε Europa league. Να σας θυμήσω ότι με την Σεν Γκάλεν στο πέναλτι που χτύπησε ο Ολιβέιρα και απέκρουσε ο τερματοφύλακας τους αν η μπάλα δεν γύριζε πάνω στον Ολιβέιρα - αυτό λέγεται τύχη-θα είχε τελειώσει εκεί η Ευρώπη για φέτος. Με την Βόλσμπουργκ στο πρώτο γκολ χίλιες φορές να βάλουμε τον Σιμόες να πιάσει τέτοιο σουτ και να στείλει την μπάλα εκεί που την έστειλε δεν υπάρχει περίπτωση να το ξανακάνει - αυτό λέγεται τύχη - όσο για το δεύτερο γκολ του Καρίμ αυτό λέγεται ατομική ποιότητα, κανένα δεν μπήκε από κάποια οργανωμένη επίθεση.

Atana70 - 23/10/2020 10:24

Αρχίσανε με την προπονητολογία όλοι οι μαθημένοι στις επιτυχίες Δε χτίζονται έτσι οι ομάδες Θέλουν υπομονή και στήριξη Για κοιτάξτε λίγο Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία Ρεαλ π. χ. Είμαστε μεγαλύτερη ομάδα από την Τότεναμ; Κάντε κριτική αλλά αφήστε τις προτάσεις για παραιτήσεις Φτάνει πια Θέλετε να έρθει ο Τιμούρ ο Μοραις ο Καρντόσο ο Κωστένογλου ο Δέλλας ή μήπως ο Λίνεν και ο Βαγγελάκης ο Βλάχος; Το μεγάλο πρόβλημα είστε όλοι εσείς που έτσι και είχε κόσμο στα γήπεδα ένας... Συνέχεια Θεός ξέρει τι γραφικότητες θα κανατε. Θυμάται κανένας με πόσες απώλειες παίζει ο Ιταλός;

Ο μεγάλος προπονητής φαίνεται όταν τον πετάει έξω μετά το 3-0 γιατί δείχνεις ότι διοικείς ομάδα και όχι καφετερια Γιατί ο ακατανόμαστος κάνει πορεία στην Ευρώπη; Γιατί κρατάει τρία χρόνια τον ίδιο προπονητή. Ηρεμήστε και στηρίξτε παίκτες και προπονητή. Ελεος με τους ανυπόμονους παντογνωστες!!

Nikos227 - 23/10/2020 16:18

Φιλε μου να δώσουμε χρόνο και να κάνουμε υπομονή όταν βλέπουμε έστω και λίγη καλή μπάλα αλλά εδώ ΔΕΝ βλέπουμε. Εδώ και ένα χρόνο περίπου που είναι ΔΕΝ έχει καταφερει να δώσει ταυτότητα στην ομάδα. Τι θέλει? Επίθεση? Άμυνα? Κατοχή? Τι??? Γκολ με το σταγονόμετρο, άμυνα σαν ελβετικό τυρί τρώει γκολ από παντού, κατοχή ούτε από το αριστερό στο δεξί δεν μπορούν να κάνουν, φυσικη κατάσταση μηδέν, τραυματισμοί συνέχεια. Όταν ο γαύρος πήρε τον μαρτιν του έδωσε χρόνο γιατί βλέπανε ότι... Συνέχεια χτίζει κάτι καλό. Εμείς, εκτός από μόνιμος κακές εμφανίσεις, ειδαμε κάτι καλό?

dinobaggio - 23/10/2020 14:51

Σεβαστή η άποψη σου αλλά γιατί αναφέρεις όλους τους αποτυχημένους;;;; Να έρθει ο Μανόλο, σε χαλάει; Απορώ γιατί τον διώξαμε;; Επειδή δεν έπαιζε επιθετικό ποδόσφαιρο; Δηλαδή αυτός παίζει; Συν ότι έχει χάσει τα αποδυτήρια, βλέπεις να σκίζεται κανείς για τον προπονητή του; Έχουν γίνει οικογένεια;; Μπα, ενώ ο Χιμένεθ τους είχε κάνει όλους μια γροθιά παίζανε ένας για όλους και ολοι για έναν, αυτό μας λείπει και η ψυχολογία και ο Ιταλός τόσους μήνες δεν έχει καταφέρει τίποτα από όλα αυτά!!!!

yellowriver - 23/10/2020 15:22

Φίλε dinobaggio , δεν μπορεί εχέφρων άνθρωπος να προσθέσει ένα κιχ σε αυτά που μόλις έγραψες.Λίγα ,καλά και σταράτα.!!!

Constantinoupoli86 - 23/10/2020 14:18

Χρόνο και υπομονή δίνεις σε προπονητές που βλέπεις ότι κάτι χτίζουν. Ο Καρέρα δεν έχουμε καταλάβει ακόμα τι στο καλό θέλει να κάνει. Έχει καταντήσει αυτό το πράγμα κουραστικό με τους προπονητές, βλέπουμε ότι είναι αδιέξοδο και δεν κουνιέται φύλλο. Νομίζετε ότι ο Μαρτίνς στον Ολυμπιακό την πρώτη χρονιά θα είχε μείνει αν ο γαύρος έτρωγε τις καρπαζιές που έχουμε φάει φέτος εμείς με Καρέρα; Θα τον είχαν διώξει μέχρι να πει κρεμμύδι.

inzaghi9 - 23/10/2020 12:06

Δεν είναι πανάκεια η διατήρηση του ίδιου προπονητή, αλλά όσον αφορά τον Καρέρα νομίζω θα είναι πολύ λάθος να μην στηρίξει η διοίκηση. Είναι προπονητής που έχει κάνει πρωταθλητισμό σε ανώτερη ποδοσφαιρικά χώρα μάλιστα, ενώ πέρυσι έδειξε ότι δεν έχει λόγο να μην πετύχει στην ΑΕΚ.


Το λάθος νομίζω είναι πως υποτίμησε το πόσο μεγάλο ρόλο παιζει στις ελληνικές ομάδες η ψυχολογία... Συνέχεια του φιλαθλου, που φτάνει να επηρρεάζει ακόμη και τους παίκτες. Είναι κρίσιμο να βρει κάποιες εναλλακτικές για λιγότερο αποκαρδιωτική εικόνα, όσο η ομάδα θα είναι υπό κατασκευή.

maktsounas - 23/10/2020 15:56

Που πας ρε καρερα με σύστημα όλοι πίσω ταμπούρι, κακή φυσική κατάσταση των παικτών και χαμένα αποδυτήρια δεν μας έχεις δείξει τίποτα πονάνε τα μάτια μας , είναι ώρα να πας για ξεκούραση δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις φάνηκε στον τελικό κυπέλλου!!! Τα έχεις βάλει με τους παίκτες που πέρσι σε ξελασπωνανε αλέ!!!!

Dani21zigolo - 23/10/2020 15:46

Να βελτιώσουμε την επίθεση λέει γιατί η αμυντική λειτουργία δουλεύει σωστά,;;;;Για τους τραυματισμούς φταίνε τα γήπεδα λέει .Να το πει στους παίκτες της Λάρισας αυτό.Εκτος από τι δε ξέρει να κοουτσάρει δε ξέρει και τι λέει.Ιταλος προπονητής δεν υφίσταται ειδικά για την Α Ε Κ

Sab64 - 23/10/2020 15:17

πικραμένοι φίλοι οπως κι εγώ θελω να καταθεσω λιγες σκεψεις για την ομαδα μας κι αν θελετε συμφωνειτε δικαιωμα σας. Δινω κι ενα στιγμα για μενα' ειμαι απο το Σιδηροκαστρο Σερρων και 14 ετων μονος κατεβηκα να δω το ΑΕΚ-Πορτο 6-1 και ΑΕΚ-ΠΑΟΚ 3-2 .οπως καταλαβαινετε εχω δει τοσα χρονια οσους παικτες περασαν απο την ομαδα μας .Το βασικο παραπονο μου και αυτο που μου λειπει σε υπερτατο βαθμο ειναι η ελειψη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ στρωτου και ομορφου παιχνιδιου και ομοιογενειας που σχεδον... Συνέχεια ΠΑΝΤΑ παρουσιαζε η ΑΕΚ.Μπορει να μηνεπαιρνε παντα τιτλους αλλα χαιροσουν να την βλεπεις (τις περισσοτερες φορες ) .Επαιζε ελκυστικο ποδοσφαιρο -το παραδεχονταν και οι αντιπαλοι-Αυτα τα χρονια βλεπω πως αυτο δεν συμβαινει δυστυχως και τολνω να πω πως για μενα φταινε οι κακης ποιοτητας παικτες και προβληματικοι ενίοτε (βλεπε ΛΙΒΑΙΑ) αλλα και οι προπονητες και μεσα σε αυτους βαζω και τον Καρερρα. Καθολου συνδιαστικο ποδοσφαιρο ουτε ενας αυτοματισμος ΤΙΠΟΤΕ!!!Ολες οι ομαδες του πρωταθληματος ΚΑΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ!!!!!! κανουν τριγωνα παιζουν ομαδικα οσο μπορουν -φαινονται δουλεμενοι- ενω εμεις ???? Τι απανταμε σε ολα αυτα? - κάποια φανταστικη ενεργεια του Λιβαια καποιο σολο του Μανταλου ,καποιο σουτ του Ολιβειρα απροσμενο και μετα λεμε πωωω τι παικταραδες εχουμε!!!! και μενουμε σε αυτο .Απο ολους τους Πορτογαλους που κυριεψαν την Ευρωπη λυπαμε που το λεω εχουμε τους πιο ΑΜΠΑΛΟΥΣ πΡΤΕ Παραδειγμα τον συμπαθη Σιμοες -τον πηραμε στην Β' Εθνικη (για μενα εκει ειναι το ταβανι του) και βλεπω δυστυχως να μπαινουμε ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ με τον Σιμοες αρχηγο καβαλα πανω στο άλογο!! Κλεινω γιατι κουρασα -το ξερω- με την ατολμια του Καρερα να κανει την σωστη 11δα .δειχνει να μην εχει τα κοτσια να στειλει καποια φιρμα στον παγκο και για να τους χωρεσει ολους κανει εγκηματικα πειραματα.Μολις διαβασα οτι ξεκιναει με 2 φορ στην Μπραγκα ειπα τελειωσε δεν εχει πυγμη -αλλωστε φΑανηκε και στη αστοχη αλλαγη του εριστικα κακου Ολιβειρα με τον Ανσαριφαρτ.. με λιγα λογια εχουμε που εχουμε μετριους παιχτες δυστυχως παιζουν και σε ΛΑΘΟΣ ΘΕΣΕΙΣ.προκαταβολικα συγνωμη για την αιχμηροτητα των λογων μου

Sabanadzovic - 23/10/2020 15:15

Όχι άλλο 3-5-2 και μόνο άμυνα. Κούρασε αυτό το σύστημα.

1. Τσιντώτας, 2. Βασιλαντωνόπουλος, 3. Ινσούα, 4. Νεντε, 5. Χνίντ, 6. Σιμόες, 7.Κρίστιτσιτς, 8. Γκαρσία, 9. Τάνκοβιτς, 10 Καρίμ, 11. Μάνταλος

imerodromos - 23/10/2020 14:49

Σε σχόλιο προ του αγώνα, είχα γράψει:


Με δεδομένο ότι στα χαφ θα έχουμε Σακχώφ - Κρίστισιτς, πιστεύω ότι η εικόνα που θα δούμε θα είναι παρόμοια με αυτήν που παρουσιάσαμε στον ΠΑΟΚ.... Συνέχεια
Τα αργά και πολύ μέτρια χαφ που έχουμε στον άξονα, δεν μας δίνουν την δυνατότητα για να κερδίσουμε μέτρα στο γήπεδο και θα έχουμε μία μόνιμη εικόνα οπισθοχώρησης στο 1/3 του γηπέδου.


Τα συγκεκριμένα χαφ, δεν μας δίνουν ούτε την δυνατότητα αντεπιθέσεων, αφού δεν μπορούν να ασκήσουν με ταχύτητα πίεση ψηλά, ούτε να κάνουν κάθετα μέτρα με την μπάλα στα πόδια. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να καλύπτουν με αργό ρυθμό, λίγα μέτρα, έξω από την περιοχή μας.


Αν τα χαφ της Μράγκα είναι ταχυδυναμικά, προβλέπω να ζούμε εικόνες όπως αυτές με τον ΠΑΟΚ...


Ανέκδοτο να γράφεται και από μυρωδιάδες του ποδοσφαίρου, ότι η ΑΕΚ πρέπει να παίξει με δυάδα και όχι με τριάδα στα χαφ. Με τα αναχρονιστικά χαφ που έχουμε, αν παίξουμε με δυάδα στα στόπερ, το κοντέρ θα γράψει πολλά.


Ανέκδοτο και αυτό που πλασαρίστηκε από κυρίαρχη μερίδα του τύπου της ΑΕΚ, περί πλήρους ρόστερ. Με 1 εκ. ευρώ που αμείβονται συνολικά Κρίστισιτς και Σακχώφ, για δύο χαφ παλαιάς κοπής και αναχρονιστικά.

AEKARAG21_kostis - 23/10/2020 12:19

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΕΝΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ....ΟΠΟΙΟΣ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ...ΘΕΩΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΓΚΑΡΣΙΑ ΔΕΞΙΑ,ΤΑΝΚΟΒΙΤΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ,ΜΠΑΚΑΚΗ (ΕΣΤΩ),ΣΙΜΑΝΣΚΙ,ΣΙΜΟΕΣ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΡΙΜ ΜΠΡΟΣΤΑ (ΕΞΩ ΟΛΙΒΕΙΡΑ-ΛΙΒΑΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ) ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΙΟ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΚΟΛ;;;;;Ο ΚΟΟΥΤΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΒΓΑΛΕ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΛΑΝΟ...ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ... Συνέχεια ΘΕΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΦΟΜΟΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΣΤΑ ΓΙΑΝΕΝΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΝΑ ΠΕΙΣΤΙΚΟ ΔΙΠΛΟ,ΚΟΙΝΩΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΕΓΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ!!!ΜΑΣΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΤΗΝ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ...

inzaghi9 - 23/10/2020 11:50

Με ανησύχησε σήμερα ο Καρέρα για πρώτη φορά. Η ομάδα ξέρω ότι δεν είναι έτοιμη και πολλά βασικά εργαλεία δεν έχουν ενσωματωθεί ακόμη, αλλά βλέπω πρόβλημα νοοτροπίας σε πολλούς παίκτες. Ο Λόπες έιναι σκέτη τραγωδία επιθετικά κι αμυντικά, η δεξιά πλευρά μας πάντα αφήνει έναν αντίπαλο εξτρέμ να βόσκει (δείτε τις επαναφορές από τις πολλές αποκρούσεις του Τσιντώτα), η αμυντική γραμμή πολύ σοφτ, άφηνε χώρο για σουτ και ενέργειες, ενώ μπροστά όλοι ήταν φοβισμένοι και σα να μην... Συνέχεια εμπιστεύονται ο ένας τον άλλο.



Το χειρότερο βέβαια είναι η τακτική που την έχουμε μάθει απ' έξω και ποτέ δε μας έχει βγει. Αλλαγή στο 60' για να χτυπήσει στην έκπληξη εκεί που έχει χαλαρώσει ο αντίπαλος, με θεωρητικά βαριά χαρτιά. Ο Λιβάγια που με το που πάρει μπάλα αγνοεί τις προοπτικές αντεπίθεσης, περιμενει να ξεμαρκαριστεί και να κόψει πάντα τη μπάλα προς τον άξονα. Ο Ολιβέρια που ενώ ξεκάθαρα έχει ψυχολογικό θέμα, μένει μέσα επί 95 λεπτά κυνηγώντας να σπάσει τη γκίνια του κάνοντας άτακτες κατεβασιές. Ο Καρίμ, που είναι αδιαμφισβήτητα ό,τι πιο ελπιδοφόρο έχει η μεσοεπιθετική μας γραμμή αυτή τη στιγμή και πάντα με περίσσιο θράσος, γίνεται αλλαγή ενώ σίγουρα θα βοηθούσε στο συνδυαστικό ποδόσφαιρο και την ταχύτητα που χρειαζόμασταν. Ο Μάνταλος που όταν είμαστε με την πλάτη στον τοίχο μοιάζει πάντα σα να μην έχει στηρίγματα και καταλήγει να πνίγεται μεταξύ 2-3 αντιπάλων.



Το πλάνο του Ιταλού δεν ήταν άσχημο σε πρώτη φάση, οι Πορτογάλοι είχαν άπειρα κενά και κάθε βαθιά μπαλιά (που νομίζω υπήρχε εντολή να γίνουν πολλές) ζήταγε απλά ένα καλό κοντρόλ και μια τελική πάσα ή σουτ για να έχουμε πολλές ευκαιρίες. Σε συνδυασμό μάλιστα με τα πάρα πολλά κλεψίματα που κάναμε στο κέντρο, το πλάνο αυτό θα έφερνε κάποιο γκολ ακόμη κι αν στη θέση μας ήταν ο Ατρόμητος.



Γενικά η ομάδα έχει ξεμείνει από ιδέες και είναι κατεπείγον να δουλευτούν καινούριες, που να βαδίζουν στην λογική και τις δυνατότητες της ομάδας. Όχι άλλο Λιβάγια στα αριστερά, όχι άλλο 3-5-2 με τρια ΑΡΓΑ μπακ, όχι τέτοια αναξιοποίηση του άξονα. Είναι και θέμα συγκέντρωσης η ομάδα να πατήσει κουμπί στο 60' και να πνίξει τον αντίπαλο, αλλά αυτή την περίοδο με τις ελλείψεις και τα βαριά πόδια δε γίνεται να ζητάμε κάτι τέτοιο από τους παίκτες, όλοι δείχναν απογοητευμένοι και ανήμποροι πολύ πριν διευρυνθεί το σκορ.

aekstockholm21 - 23/10/2020 11:23

Ενταξει ειμαστε ολοι στεναχωρημενοι κ καταρακωμενοι αλλα αυτο με τον Χιμενεθ ρε παιδια παντα παει πολυ...Τον αγαπαμε,μας αγαπαει,ειναι ενας απο εμας αλλα μεχρι εκει...Δεν βαζω στην εξισωση τον Καρερα...Με εχεις μπερδεψει ρε Ιταλε...Οτι εισαι καλος προπονητης ειναι αποδεδειγμενο...Αλλα αυτο που βλεπουμε εδω κ 2 μηνες ειναι πραγματικα για οφθαλμιατρο..

jpapadimitri - 23/10/2020 10:18

Πολιτική , είναι να λες σήμερα το τι θα κάνεις αύριο και αύριο να εξηγείς τους λόγους για τους οποίους αυτό δεν έγινε...

chrislaky - 23/10/2020 10:16

Για εμένα πάντως η ποδοσφαιρική νοοτροπία του Καρρέρα δεν κάνει για την ΑΕΚ ,όλοι πίσω απο τη σέντρα και άμα βγει καμιά επίθεση από τύχη πάει καλά,δηλαδή φούλ άμυνα σαν μικρή ομάδα

_panagiotis_ - 23/10/2020 10:03

Καρέρα... ο Βέρντε της προπονητικής ;; ή μήπως είναι βαρύ αυτό ακόμα;;

Eίχε δημιουργήσει προσδοκίες αλλά...φρου φρου και αρώματα, μέλι μέλι και τηγανίτα τίποτα, λέει ο λαός.

Άψυχη η ομάδα,χωρίς πάθος - μόνο φόβος, αγύμναστη και χωρίς τρεξίματα, δίχως πλάνο και οργάνωση και τα λάθη του στο κοουτσάρισμα κατά την διάρκεια των ματς παρά είναι πολλά.... Συνέχεια
Καλά τα κοστούμια,το γυάλακι, η πένα εμφάνιση και η πασαρέλα Μάσιμο αλλά εμείς θέλουμε δουλειά, δες κάνα βίντεο ή φώτο αγορίνα από Μανόλο Χιμένεθ, με μια φόρμα μέρα νύχτα ήταν και παρήγαγε ΕΡΓΟ, άντε παλικάρι μου μπας και νιώσεις λίγο.

officer123 - 23/10/2020 09:59

Όλοι εσείς που τα βάζετε με τον Καρέρα τι πιστεύετε; ότι θα διορθωθεί η ομάδα εάν έρθει άλλος;

Μα ποια ομάδα μπορεί να κατέβει ορθολογικά με παιδικά μπακ χαφ και μηδέν αμ. χαφ; Και εάν σε αυτό προσθέσεις το ζήτημα των Λιβάγια – Ολιβέιρα, που δεν είναι ευθύνη του Καρέρα, αλλά και το συγκεκριμένο ταβάνι του μοναδικού σου επιτελικού μέσου παλαιάς κοπής (Μάνταλος), τι ομάδα περιμένεις να σου βγει;... Συνέχεια
Πιστεύει κανείς ότι ο Μάρτινς, που τόσο διαφημίζεται τώρα τελευταία, θα τα πήγαινε καλύτερα με αυτό το έμψυχο υλικό;

Μοναδική ευθύνη που αποδίδω στον Καρέρα είναι το γεγονός ότι δεν ρυθμίστηκε σωστά ο βαθμός έντασης της προετοιμασίας σύμφωνα με τα ελληνικά δεδομένα, με αποτέλεσμα η ομάδα να είναι ακόμη σφιγμένη και να βγάζει τραυματισμούς.

Ποιος μου λέει όμως ότι η ομάδα όταν λυθεί δεν θα πάει τρένο; Εάν μάλιστα έρθει νέος προπονητής και δούμε κάτι τέτοιο θα λέμε ότι είναι δικό του έργο. Όπως κάποτε λέγαμε ότι το πρωτάθλημα του Βάλνερ το πήρε ο Κωστένογλου, αλλά η ομάδα ήταν καθαρά του Φερέρ. Η δε πορεία του Κωστένογλου από τότε γνωστή. Και για τους παλαιότερους, να θυμίσω τα 2 κολλητά πρωταθλήματα του Ρότσα με το βάζελο, όταν διαδέχθηκε το μέγα Όσιμ, ως …αποτυχημένο. Το τι έκανε ο Ρότσα στη συνέχεια επίσης γνωστό!

Και στο κάτω κάτω, τι κερδίσαμε τόσα χρόνια που αλλάζουμε προπονητή μέσα στη σεζόν;, πότε πέτυχε η αλλαγή προπονητή;;; Η χρονιά του πρωταθλήματος θυμίζω ήταν η μοναδική που δεν αλλάξαμε προπονητή.

Η γνώμη η δική μου είναι να παραμείνει ο Καρέρα, εφόσον το θέλει βέβαια και δεν …παίζει κάτι άλλο, και να συνεχίσει ο Ίβιτς την κάλυψη των υπόλοιπων κενών της ομάδας από σήμερα… βρίσκοντας ομάδες για Λιβάγια, Ολιβέιρα, Μπακάκη ή Παουλίνιο και Λόπεζ και πώλησή τους όσο όσο, και εντοπισμό 2 κανονικών μπακ χαφ, ενός επιτελικού μέσου ή boxtobox και φυσικά ενός φορ (στη θέση του Ολιβέιρα). Και εννοείται ότι δεν είναι απαραίτητο να γίνουν και οι 4 προσθήκες το Γενάρη. Ας γίνουν οι μισές. Ο Ίβιτς έχει αποδείξει ότι μπορεί.

Και ο Καρέρα να κριθεί στο τέλος της σεζόν, αξιολογώντας ψύχραιμα και τη δουλειά της εκγύμνασης του καλοκαιριού.

ΥΓ. Αυτός ο Σιμάο πόσο χειρότερα θα τα πήγαινε εάν έμπαινε στην ομάδα; Ειδικά την εποχή αυτή που δεν έχουμε χαφ ούτε για δείγμα…….

MOIKAN - 23/10/2020 09:55

Κόουτs ,τα πολλά λόγια είνα φτώχεια. Την Κυριακή είναι το τελευταίο σου χαρτί. Η ομάδα χρειάζεται ένα ηλεκτροσόκ . Μόνο με αλλαγές προπονητή μπορεί να γίνει αυτό. Όσο για το καλύτερο ρόστερ τηs δεκαετίαs , βιαστήκατε να βγάλετε παιχταράδεs τα κελεπούρια που μαs έφερε ο ίβιτs. Αν βγάλειs τον Γκαρσία , οι υπόλοιποι είναι για τον Βόλο, τον Παναιτωλικό και τον Αστέρα !

THOMASMAYROS - 23/10/2020 09:54

Μου βάρουνε τα τσαρουχιαααααα .έρχεται 28 η.

oko10aek - 23/10/2020 09:51

Τί χρεώνω στον Καρέρα; Τις θλάσεις, την ψυχολογία της ομάδας, την εύκολη πρώτη αλλαγή Καρίμ και τον Χνιντ που θα έπρεπε από αυτόν να ξεκινά η άμυνα. Κατά τ΄άλλα, ομάδα χωρίς αμυντικό χαφ σε αυτό το επίπεδο (ταχυδυναμικοί αντίπαλοι, όχι Λαμίες) ΔΕΝ γίνεται να παίξει μπάλα. Απλά ΔΕΝ γίνεται. Ό,τι μαγικά και να κάνει ο προπονητής, τίποτα δεν θα πετύχει, παρά συμπτωματικά. Και ο Κλοπ να έρθει, όσο δεν υπάρχει 6-άρι, το ίδιο έργο θα βλέπουμε Πέμπτη-Κυριακή.... Συνέχεια

Με Σιμόες χτες θα είχαμε πάρει άνετο διπλό, άνετο. Έτσι όπως έχουμε γίνει και με αυτά που θα ακολουθήσουν (πως θα παίξεις Λέστερ χωρίς αμυντικά χαφ;), δεν ξέρω πως θα φτάσει Δεκέμβρης με όλους στη θέση τους. Και τα κάνει όλα τόσο χειρότερα το εύφλεκτο υλικό Μάρκο και ο πολύ κακός Νέλσον.

black_adder - 23/10/2020 09:12

Προβλημα Καρερα: κακη φυσικη κατασταση κ ψυχολογια, κακα εκτελεσμενο κατενατσιο κ φοβικη ομαδα

Προβλημα ομαδας: χαμηλου επιπεδου μπακ, χαμηλη ταχυτητα κ ατομισμος

Προβλημα Διοικησης/λειτουργιας: ανοχη σε πριμαντονες, βαπτισμα μετριων προβληματικων χαρακτηρων σε παιχταραδες, κακη νοοτροπια

Ελπιδα: ροστερ με αρκετους καλους σε συγκριση με το παρελθον παιχτες που δυνανται να... Συνέχεια αξιοποιηθουν

Ευκαιρια: αλλαγη σελιδας με πωληση Λιβαγια κ ισως Νελσον με απελευθερωση πορων για αλλου ειδους παιχτες(αν πουμε βεβαια πως ποτε δεν ειναι αργα)

ioannis64AEK - 23/10/2020 09:45

Την πώληση Λιβάγια - Ολιβέιρα, ξεχάστε τη τώρα. Έπρεπε να έχει ήδη γίνει. Ποιος θα τους πάρει με μεταγραφή όταν τον Ιούνιο θα είναι ελεύθεροι; Στην ουσία έχουν χαθεί οι παίκτες. Αργήσαμε πολύ στις ανανεώσεις (ή την πώληση). Όμως δεν πονάμε τόσο στις θέσεις αυτές μετά τις προσθήκες Καριμ, Γκαρσια και Τανκοβιτς (που παιζει και δεύτερος φορ), όσο στο δεξί μπακ και στο δημιουργικό χαφ.

Panagiotis1963 - 23/10/2020 09:44

Όταν μια ομάδα κατεβαίνει όχι για να παίξει το παιχνίδι της αλλά για να μην φάει γκολ, το αποτέλεσμα είναι προδιαγεγραμμένο. Ο Καρέρα δεν έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και, συνεπώς, ούτε στην ομάδα του. Μια ομάδα που, δυστυχώς, δεν ξέρει τι θέλει μέσα στο γήπεδο, με τις γραμμές της μακριά η μια από την άλλη, με παράλογες επιλογές ενδεκάδας (δεν μπορεί να παίζεις με μια ομάδα που η δύναμή της είναι τα άκρα της και να μην ενισχύεις τα δικά σου αφήνοντας την ομάδα χωρίς εξτρέμ) και... Συνέχεια ακόμα πιο παράλογες αλλαγές.

Τ' αστέρια της ομάδας, Λιβάγια-Ολιβέιρα, είναι εμφανές πως πλέον έχουν γίνει βαρίδια. Παίζουν μόνο για την πάρτη τους και καταστρέφουν την προσπάθεια των υπόλοιπων. Δεν φταίνε αυτοί όμως, ο Καρέρα φταίει που δεν τους στέλνει στην εξέδρα. Ειδικά για τον Λιβάγια λυπάμαι πολύ γιατί είναι παικταράς και το έχει δείξει στο παρελθόν αλλά, δυστυχώς, φαίνεται ότι είναι και αλητάμπουρας που δεν σέβεται ούτε τον εαυτό του ούτε τους συμπαίκτες του. Όσο για τον Μάνταλο, το παιδί μπορεί να θέλει αλλά δεν μπορεί. Το ότι τρέχει όσο τρέχει μετά από δυο χιαστούς είναι βέβαια θαύμα αλλά από την άλλη είναι αργός, συνήθως απρόσεκτος, ένα κόρνερ της προκοπής δεν μπορεί να εκτελέσει και δεν έχει τον χαρακτήρα που πρέπει να έχει ένας αρχηγός μιας ομάδας όπως η ΑΕΚ. Είναι πολύ κρίμα που του φορτώνουν ρόλους στους οποίους δεν μπορεί να ανταποκριθεί και εκτίθεται.

Είχα πιστέψει ότι ο Καρέρα θα έφερνε κάτι διαφορετικό. Το έφερε, αλλά δεν ήταν αυτό που περιμέναμε. Δεν ξέρω τι μπορεί να μαζευτεί πια και πως μπορεί ν' αλλάξει η εικόνα μας, ας το δουν ο τεχνικός διευθυντής και ο Μελισσανίδης. Πάντως έτσι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε, είναι ντροπή για την ομάδα αυτή η εικόνα που βγάζουμε.

Spirosaek1984 - 23/10/2020 09:08

Τόσο καιρό τι κάνατε; Τώρα είναι αργά. Λάθος αξιολόγηση και διαχείριση των παικτών. Αν γίνονταν αυτά στο γαύρο ο Λιβαγια θα είχε πάρει πόδι από τη πρώτη μέρα. Δείχνουμε ερασιτεχνική ομάδα.

tzes1924 - 23/10/2020 09:03

Καλημέρα αδέρφια! Πραγματικά με αυτό το υλικό μόνο ο Μανόλο θα μπορούσε να κάνει κάτι σε αυτή τη φάση. Και τον Λιβάγια θα ξύπναγε, και θα είχε ένα καλύτερο ρόστερ από του 17 για να διεκδικήσει πράγματα. Ξέρει την ελληνική πραγματικότητα και την ομάδα. Και τον σέβονται όλοι. Απο εκεί και πέρα, επειδή θέλω να είμαι ρεαλιστής και ξέρω ότι ο Καρέρα ακόμα δεν είναι για να φύγει, υπομονή να μπουν στο πλάνο του τα τρια χαφ που είναι τρεχαντήρια, Σιμόες, Γαλανό, Σιμάνσκι και τα κανονικά... Συνέχεια εξτρεμ μας Γκαρσία, Τανκοβιτς και Αλμπάνης, μπας και δούμε κατά τα λεγόμενα ένα σωστό και επιθετικό 4-3-3. Αλλιώς Καρέρα δρόμο....

smsr21_987 - 23/10/2020 08:50

Αρκετο χρονο σου δωσαμε μιστερ καρερα.αμυνα αμυνα αμυνα με οποιον αντιπαλο και να εχεις παιζουμε αμυντικο ποδοσφαιρο και βαζιζομαστε στις τυχαιες ατομικες επιθετικες ενεργειες ομαδα χωρις πλανο και προσανατολισμο αμεσα υπευθυνος εσυ.Μετα τον ΜΑΝΩΛΗ το χαος απο τοτε εχουμε να δουμε προπονητη

alex21xas - 23/10/2020 08:35

11 μηνες κυριε Καρερα και η ομαδα δεν εχει ταυτοτητα ,προσαρμοζουμε την τακτικη παντα βαση αντιπαλου,ταμπουρι ρουκι στο μισο γηπεδο νοοτροπια ,περιμενουμε τους αλλους,η καλυτερη ΑΕΚ βαση ροστερ πολλων αλλων χρονων,αν εξαιρεστε ακραια μπακ εχουμε να δουμε απο κασαπη αντε και Γκαλο που ακομα και τωρα Γκαλο δεν εχουμε αλλα 3-5-2 παιζουμε με ποιους??Οσο για Λιβαγια και Ολιβειρα το ξανα παμε οι μεγαλοι παιχτες φαινονται στα μεγαλα παιχνιδια καθως και ο επαγγελματισμος τους,καποτε... Συνέχεια τιμωρησατε Μπακασετα κτλπ για τον ιδιο λογο ξανα εφαρμοστε το και εκει ποσο χαλι!!Ποσο αδιαφορια ??Μασιμο μια απο τα ιδια μαλλον και για σενα με κρυα καρδια εμεινες και εσυ μου φαινεται ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ ΑΕΚ ΕΙΜΑΣΤΕ !!

KAYAK - 23/10/2020 08:31

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΣ ΡΕ ΚΑΡΕΡΑ???

Aekostas_keratsini - 23/10/2020 08:09

Πρέπει να κάνεις τα αυτονόητα Carrera

yellowriver - 23/10/2020 07:21

Σύστημα: Φτου και ξελεφτερία.........Αν κατά λάθος έλθει η μπάλα στα πόδια μου ,την κλωτσάω με δύναμη και την πετάω μπροστά .Αν έχει αέρα στο γήπεδο μπορεί να πάει στα πόδια του σέντερ φορ. Που είναι η ομαδάρα που πήραμε πρωτάθλημα;;;;;; Κύριε Χιμένεθ ,άλλη μία φορά ένα ταπεινό συγγνώμη από έναν ασήμαντο οπαδό της ομάδας μας!!!! Φαγωθήκατε τότε μερικοί με το σύγχρονο και επιθετικό ποδόσφαιρο .....Φάτε λοιπόν επιθετικό ποδόσφαιρο ..Αιδώς Αργείοι !!!!!!!!

HeisenbeRg911 - 23/10/2020 07:00

Άσε μας κύριε Καρέρα, η χρονιά χάθηκε σε Ελλάδα και Ευρώπη πριν καν την παρέλαση πάλι αυτό είναι το νόημα...

kadman - 23/10/2020 06:27

Όταν είσαι έξω από την περιοχή του αντιπάλου και ξαφνικά αντί να παράγεις παιχνίδι , αρχίζεις χωρίς πίεση !!!!! να δίνεις πάσες προς τα πίσω και φτάνει η μπάλα στον τερματοφύλακα σου !!!!! αντί να έχει πάει με κάποιον έστω και ανορθόδοξο τρόπο στον αντίπαλο τερματοφύλακα και ο τερματοφύλακας σου προσπαθεί να φέρει την μπάλα στο αριστερό του πόδι ( μόνο αυτό έχει) και μέχρι να γίνει αυτό τον μαρκάρουν και τον δυσκολεύουν και διώχνει όπως όπως και στο πουθενά, τότε θεωρείς ότι με αυτή την... Συνέχεια γιόμα (από το τέρμα προς τα πλάγια ) θα δημιουργήσεις προϋποθέσεις για γκολ ???? Αφού βέβαια ο χρόνος μέχρι να αλλάξει πόδι ο τερματοφύλακας σου ( είπαμε μόνο αριστερό) , σε έχει κάνει να πεις το πάτερ ημών.

aaaaaaaaa - 23/10/2020 04:45

εγω λεω σιγα σιγα να μας αδειαζεις την γωνια,το μονο που βλεπουμε ειναι και οι 11 πισω να τρεμιεις απο φοβο σε καθε παιχνιδι και λαθος επιλογες σε παιχτες.παντως το ματι σο κοβει μεγαλε ολιβειρια αντι τσινο μας τρελανες.

STAMOS_CHICAGO - 23/10/2020 03:42

τωρα θα τα βελτιωσεις,καλα βγαλε εισητηριο για ιταλια .τι μικτη κοσμου να εχουμε με τον παναιτωλικο ισωσ και κερδισουμε

Cristiano_ronaldo21 - 23/10/2020 02:09

Οποιος μας πιεζει μπροστα καλα μας κερδιζει..τρεμουν τα ποδια των αμυντικων δεν δινουν πασες σωστες γιατι δεν ειναι σωστα στημενοι στο γηπεδο..δουλεια θελει η να φυγει αυτο δεν ειναι ποδοσφαιρο

aektzhs_kentrou_athhnas - 23/10/2020 02:01

Κύριε Καρέρα, νομίζω ότι πρέπει πλέον να πάμε σε αλλαγή στον πάγκο. Σε κανένα σχεδόν μεγάλο παιχνίδι δεν φάνηκε να μπορεί η ομάδα να κυριαρχήσει. Αντίθετα, η εικόνα είναι κάκιστη και γίνεται όλο και χειρότερη. Εξ αρχής, πριν από κάθε αγώνα, ακούμε για βελτίωση που πρόκειται να δούμε και πως όσα συμβαίνουν δεν πρέπει να μας ανησυχούν και πως υπάρχει κάποιο σχέδιο.

Ποιο είναι αυτό; Να μην μπορούμε έστω για ένα απλό παιχνίδι να έχουμε απλώς το 50+1 στην κατοχή της... Συνέχεια μπάλας και στο να αλλάξουμε έστω τρεις πάσες. Πολύ φοβάμαι, δε, πως όχι μόνο δεν υπάρχει πραγματική διάθεση ανάληψης ευθυνών, αλλά η αλλαγή του (απαράδεκτου) Λιβάγια έγινε για να καταλήξει η μπάλα στην εξέδρα (παλιά σας τέχνη κόσκινο, προφανώς, κύριε Καρέρα). Αλλαγές απαιτούνται τώρα: σε δευτερεύοντα ρόλο ξεκάθαρα όσοι δεν προτίθενται να προσφέρουν και να έρθει κάτι φρέσκο στον πάγκο, μήπως αποκτήσουμε κάποια ταυτότητα σαν ομάδα, γιατί δυστυχώς πολύ φοβάμαι ότι έχουμε παραμελήσει πάρα πολύ το αγωνιστικό και ρέπουμε πλέον στο να είμαστε απλώς ένας πολιτιστικός φορέας (η ΑΕΚ πάντοτε παρήγαγε πολιτισμό, δεν περιμέναμε τα όσα λαμπρά χτίζονται στην εστία μας, στη ΝΦ, για να το διαπιστώσουμε).

Stelios21Amp - 23/10/2020 01:51

Έχει χάσει τα αποδυτήρια μέρες μετράει ομάδα χωρίς αρχή μέση κ τέλος

FULLtisAEK - 23/10/2020 01:49

Από τη μια λέω πως οι απουσίες στο κέντρο δεσμεύουν τον Καρέρα και στην παράταξη της ενδεκάδας, αλλά και στην δουλειά που μπορει να κάνει στο μοντάρισμα της ομάδας. Επίσης και τα δύο σου βασικά ατου που ήρθαν για να σου αλλάξουν αγωνιστικό προφίλ είτε είναι τραυματίες (Λιβαι) είτε ανέτοιμοι (Τανκο, ο οποίος έχει δώσει πολύ καλά δείγματα γραφής ακόμα και έτσι) Οι αμυντικοί σου είναι καινούργιοι και θέλουν δέσιμο.... Συνέχεια
Από την άλλη όμως κοντεύεις χρόνο κύριε Καρέρα και δεν χουμε δει ποιο είναι το πλάνο σου στο παιχνίδι,, πέρα από την τακτική προσέγγιση του κάθε ματς. Δεν έχουμε δει μια δεμένη ομάδα που να έχει προσωπικότητα, σαφή προσανατολισμό στο γήπεδο, δουμλεμενη, που να ξέρει τι ζητά, να ξέρει πως να το παιρνει, και να παράγει ελκυστικό ποδόσφαιρο με ωραίους αυτοματισμούς και συνεργασίες.Επισης λέμε ότι αναδεικνύει νέα παιδιά, αλλά με το να τα βάζει μια φορά και να τα ξεχνάει ενώ έχουν αποδείξει ότι μπορούν να εκμεταλλευτουν τις ευκαιρίες τους και να προσφέρουν, δε κερδιζουμε κάτι. Συν ότι η ομάδα δε φαίνεται να έχει σύμπνοια με παίκτες που αρέσκονται να αγωνίζονται για τους συμπαίκτες τους...

Νομίζω ότι σιγά σιγά τίθεται θέμα προπονητή, σήμερα μπήκαν οι πρώτοι ψυλοι στα αυτιά του Μελ και θα το συζητήσει με τον Ιβιτς, ο οποίος σίγουρα θα τον στηρίξει γιατί είναι επιλογή του. Δεν είναι παράλογο κάτι τέτοιο, μετά το ματς με τον ατρόμητο που χάσαμε και με τον ΠΑΟΚ που δείξαμε ξανά κακή εικόνα, αλλά και την τραγωδία στον τελικό.

Και ενώ πριν λίγους μήνες λέγαμε κάντε του κλειστό συμβόλαιο μη τον χάσουμε, τώρα είμαστε μέσα στη γκρίνια και δικαίως. Πραγματικά ελπίζω ο Ιταλός να αλλάξει την κατάσταση υπέρ του και υπέρ της ομάδας...

Gennaro_De_Tommaso21 - 23/10/2020 01:41

ασε μας ρε φιλε που βγηκες να μας πεις οτι πρεπει να δουλεψετε... τοσο καιρο τι κανετε μηδεν αυτοματισμους βγαζει η ομαδα... στο 80 δεν μπορουσαν να αναπνευσουν οι παικτες

SokrA(EK)tis - 23/10/2020 01:38

Και μετα σου φταιει ο Κονε που δεν εχει παιξει μπαλα 1,5χρ.. Βλεπουμε και τους αλλους που παιζουν απο περσυ..

Elastogipedo - 23/10/2020 01:21

Όχι άλλο 3-5-2 και επιτέλους βάζε τον Μαχαιρα να παίζει..

Fabio Canavaro - 23/10/2020 00:57

Ρε σεις ο Νελσονας βγήκε απ'το γήπεδο ή παίζει ακομα;;;

Psychosocial_ - 23/10/2020 01:19

Προσπαθεί να βάλει γκολ με αδειο τερμα. Δεν τα έχει καταφέρει ακόμα.

Fabio Canavaro - 23/10/2020 14:31

Δυόμισι κι εγώ περιμενω.... Είχα τηλεφώνημα από Μπράγκα κι ακόμα λέει δεν έχει βρει δίχτυα..

Aekolatris21 - 23/10/2020 00:56

Την επόμενη το πρωί εάν έχεις@@ βάζεις στον πάγο, Λιβαγια, μάνταλο, Ολιβέιρα να σε δω!Εσύ δεν έλεγες οποίος δεν κάνει αυτά που ζητάω θα μένει εξέδρα?

Άντε να δούμε!

Τα λέω χρόνια για Μανόλο,εάν είχε το υλικό αυτό θα έκανε παπάδες.

dalmas26 - 23/10/2020 01:17

Κατσε αυτος σε λιγο καιρο αν μεινει θα στελνει και τον γκαρσια στιν παγκο θυμησου το ματσ με την Λαμια που του εκανε ολο παρατηρησεις χωρις λογο,

mayros2020 - 23/10/2020 01:10

Οποιος δεν καταλαβαινει εδω μεσα οτι για την οποια εικονα βγαζουν οι παικτες μιας ομαδας αποκλειστικα υπευθυνος ειναι ο προπονητης που δουλευει μαζι τους τοτε δεν θα καταλαβει ποτε οτι αυτος δεν κανει για την ΑΕΚ και πρεπει να φυγει.....

aekofron - 23/10/2020 01:08

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ

Spark - 23/10/2020 01:08

Οταν δεν επιτιθεσαι και μονο αμυνεσαι και φοβασαι και δεν ξερεις τι να κανεις τη μπαλα, αργα ή γρηγορα θα το φας το γκολ. Νομος ειναι αυτο. Η καλυτερα αμυνα ειναι η επιθεση. Εμεις δεν εχουμε καθολου επιθεση, αμα γινει καμια ατομικη ενεργεια καλως, αλλιως 0 συστημα. Καρερα ο κοσμος της ΑΕΚ σε υποστηριξε παρα πολυ αλλα αποτι φαινεται η νοοτροπια σου ειναι για ομαδα που ειναι το underdog, κι οχι για ομαδα που θελει να πρωταγωνιστει.... Συνέχεια


Φοβομαστε να παιξουμε μπαλα, ειτε αντιπαλος ειναι η λιβερπουλ ειτε ειναι ο απολλωνας μυκονου. Αν δεν εμπαινε το ξερομυτο του Σιμοες με τους γερμανους 95% θα ειχαμε αποκλειστει. Μονο με ατομικες ενεργειες ολα. Δυστυχως οι ποιοτικοι παικτες που νομιζαμε πως ειχαμε, αγωνιστικη με αγωνιστικη, μας δειχνουν ποσο λιγοι τελικα εχουν καταντησει. Ιβιτς εχεις δουλεια για αλλη μια φορα. Εχει παθει θλαση η μιση ομαδα, συστημα δεν υπαρχει καιροοοο τωρα, προπονητης με χαζες πλεον δηλωσεις, και παικτες που ξαπλωνουν στο χορταρι και παρακολουθουν την ομαδα τους να δεχεται γκολ.



Βαρεθηκαμε την ανικατοτητα σας. Στραβα αποτελεσμα ειναι μεστο προγραμμα παντα, αλλα οταν παιζεις κι απαισιο ποδοσφαιρο (αντιποδοσφαιρο ειναι η σωστη λεξη) τοτε αλλαζει το πραγμα.

kostas9-11 - 23/10/2020 01:05

Ρε Χαρδαλιά,εκει που ανακοινωσατε τα μετρα για Αττικη με απαγορευση μετακινησεων το βραδυ,δεν ανακοινωνατε και μια απαγορευση μετακινησεων ολο το 24ωρο για Καρερα,Ολιβειρα μηπως δουμε ασπρη μερα?

chrislaky - 23/10/2020 00:33

Βασικά πρέπει να βρούμε προπονητή ,α) να βλέπει και να μπορεί να γυρίσει το παιχνίδι όταν στραβώνει, β) να περάσει την φιλοσοφία του νικητή στους παίκτες ,γ) και να κάνει την ομάδα μαχητική μέχρι να τελειώσει το παιχνίδι και όχι νερόβραστη όπως είναι τώρα λές και κάνουνε μπαλέτο

ambalos - 23/10/2020 00:51

τον ειχαμε και τον διωξαμε για να φερουμε Μαρινο...

φαντροκ - 23/10/2020 01:00

και διωξαμε τον μαρινο για να τον ξαναφερουμε. και μετα τον διωξαμε γιατι θελαμε να παιξουμε επιθεση ωραιο ποδοσφαιρο σαν ΑΕΚ που ειμαστε.

αλλα επειδη ο καραφλας δεν ητανε ο καταλληλος, τον διωξαμε και αντι να ψαξουμε καποιον καλυτερο απο αυτον, το γυρισαμε στο κατενατσιο!!!

μιλαμε για σχεδιο, οχι αστεια...... Συνέχεια
οι σχολιαστες εδω μεσα να αποφασιζαμε με γκαλοπ καθε μηνα, πιο σταθερο θα ητανε το πλανο της ομαδας μαγκες... χωρις πλακα.

Billywolf - 23/10/2020 00:49

Αν θέλουμε να παίζουμε, ακόμα και με τον Παναιτωλικό στο πρώτο ημίχρονο, το σύστημα πούλμαν, ας παίρναμε τον Μάνο!!!

κατενάτσιο μέχρι αηδίας

Geoaek69 - 23/10/2020 00:33

Καλός κακός είναι ο προπονητής μας. Τίμησε τον λόγο του όταν τον έψαχναν ομάδες της πατρίδας του επειδή είχε συμβόλαιο εδώ. Ποτέ δεν έψαξε για δικαιολογίες για απουσίες για διαιτησία κλπ. Όχι ανθρωποφαγία. Πέρσι η ομάδα πήγε να διαλυθεί και αυτός την κράτησε. Και φέτος έχει τα άντερα να δίνει χρόνο και στα πιτσιρίκια. Θα πρέπει να τελειώσει τη χρονιά αφού δουλέψει με όλο το ροστερ και μετά να κριθεί.

EyeOfEagle - 23/10/2020 00:49

ζητας πολλα σε μια χωρα προπονοφαγικη! Αλλα εχεις δικιο!

giannis4f - 23/10/2020 00:46

Δεν ξέρω τι έχει πάθει ο Καρερα τελευταία αλλά αν δεν εμπιστευτεί τους παίκτες του ότι μπορούν να κερδίζουν, καλύτερα να φύγει μόνος του πριν τον διώξουμε αρον αρον

kostas9-11 - 23/10/2020 00:45

Σηκω φυγε,μονο ζημια κανεις,Καρντοσο χωρις μουστακι εισαι

φαντροκ - 23/10/2020 00:44

στις διαπιστωσεις ειναι πολυ καλος. του το δινω αυτο μαγκες.

πρεπει να δουλεψουνε, μασιμο, εχεις δικιο! να τα λεμε αυτα...

Witty_Jack - 23/10/2020 00:44

Λιβάγια και Ολιβέιρα δηλητηρίασαν την προσπάθεια ολόκληρης της ομάδας. Θεωρώ ότι ο πρώτος τελείωσε σήμερα μαζί με την υπομονή και τις ευκαιρίες που του έδωσε ο Καρέρα. Εξαιτίας του η ομάδα δεν έχασε απλά ένα παιχνίδι που μπορούσε να παλέψει, διασύρθηκε κιόλας. Μάρκο σ' ευχαριστούμε για ότι έχεις προσφέρει, αλλά δε γίνεται να μας γ@μήσεις την ομάδα για ένα συμβόλαιο. Όσο για τον Νέλσον, μοιάζει να καλύπτει επάξια το κενό του Βέρντε σε επίπεδο ατομιστίας και... "παρτακισμού". Το... Συνέχεια μόνο που τον ενδιέφερε απόψε, είναι να κάνει φιγούρα στην πατρίδα του και την ομάδα από την οποία ξεκίνησε. Τεράστιες κλασικές χαμένες ευκαιρίες, λάθη που στοίχισαν και κανένας σεβασμός στην προσπάθεια των συμπαικτών του. Επιτακτική ανάγκη πλέον η πώληση και των 2 τον Ιανουάριο, με το βάρος να πρέπει να πέσει στην άμεση επιστροφή Σέρχιο και την αγορά παίκτη ίσης ή και καλύτερης ποιότητας και αξίας ως αντι-Μάνταλου.

Η ομάδα θα βελτιωθεί με τα παιχνίδια, αλλά και ο Καρέρα οφείλει (αν μπορεί) να δείξει πλέον θάρρος και αποφασιστικότητα τόσο στο αγωνιστικό κομμάτι (πλάνο-τρόπο παιχνιδιού), όσο και στις επιλογές στην 11άδα.

Iboganer21 - 23/10/2020 00:42

Και τι κάνετε ρε κάθε μέρα???!!!! Την κοινωνία μου μέσα δλδ

Skakistis21 - 23/10/2020 00:42

Δεν... Πολυ δεν... Αδουλευτη απειθαρχη ομάδα... Ενα χάος... Θέματα σε ολα τα επίπεδα..

Centeno - 23/10/2020 00:39

Αυτή η δήλωση θύμισε Καρντοσο!!

jason21 - 23/10/2020 00:35

10 μήνες είσαι στην ομάδα.. τι έχεις να παρουσιάσεις

? Στην Επίθεση μόνο με ατομικές ενέργειες χωρίς Αυτοματισμούς ένα τίποτα

στην αμυνα? Τρώμε γκολ σε κάθε αγώνα

Αλλαγές πρόσωπων διαρκώς..

Δεν είναι εικόνα αυτή..

stamosaek - 23/10/2020 00:35

Πόρτο - Μιλάνο 87,64 απευθείας πτήση στην air tickets στις 6:30 φεύγει σε 2:30 ώρες θα είσαι εκεί!

Προλαβαίνεις να παραιτηθείς και να φύγεις νύχτα!!!


Έπρεπε να πεις συγχαρητήρια στον Μάρκο για τις 2 ασίστ σήμερα και τον Ολιβέιρα που έπαιξε για την πάρτη του μηπως και τον δει καμία ομάδα εκεί να κάνει πρόταση!... Συνέχεια

Η ΑΕΚ πάνω από όλους όποιος δεν μπορεί ή δεν θέλει γεια σας και ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα... Κύριε Ίβιτς

goten21gr - 23/10/2020 00:34

Ποια δημιουργια φασεων;; Εδω ουτε με στημενα δεν μπορουμε να κανουμε κατι μιστερ.

Stath21 - 23/10/2020 00:34

«Και την Παρασκευη θα παιξουμε κοροιδακι και θα κανουμε πασα πασα σουτ» Ρε πατε καλα;;; Στους ομιλους της ευρωπης θυμηθηκατε να μαθετε ποδοσφαιρο; Ποια κατοχη; Το βεντετιλικι να δουλεψετε και να δειτε κανα ντοκιμαντερ τι ειναι ΑΕΚ. Αιντε μας βγαζετε την ψυχη σε καθε παιχνιδι

R21_AEK - 23/10/2020 00:34

Μονο τυχαιο ειναι οτι τον αφησαν να φυγει απο την Σπαρτακ ο συγκεκριμενος αποκλειστηκε απο τον Παοκ οσοι θυμαστε και στο 2 παιχνιδι στη Μοσχα ο Παοκ επαιζε με 10 παιχτες και δεν καταφεραν να βαλουν 1 γκολ να περασουν το πρωτο παιχνιδι στη τουμπα ειχε τελειωσει 3-2.

combatiente_21 - 23/10/2020 00:32

Ας διώξουμε και τον καρερα μαγκες να αλλάξουμε καμια 10αρια προπονητές σε 6 χρονια, κάποιοι σωστά έφυγαν αλλα διαολε ας κάνουμε λιγη υπομονή !!!

Psychosocial_ - 23/10/2020 00:32

Τώρα θα την δουλέψεις την επιθετική ανάπτυξη; Τόσους μηνες τι έκανες; Άσε που πιστεύω ότι δεν μπορείς να το βελτιώσεις,δεν το έχεις, αλλά τελοσπαντων. Μπορεί να με διαψεύσεις.

Naftilos21 - 23/10/2020 00:31

Να έπαιζες με ένα ωραίο 4.3.3 με τανκοβιτς ανσαριφατ μαχαιρα...και στόπερ χνιντ , Ντεντέ....τότε θα μπορούσε και ο βασιλαντωνοπουλος ,Λόπες να παίξουν σαν Μπακ και όχι να προσπαθούν να κάνουν παιχνίδι...δ θα σχολιάσω που έβγαλες Καρίμ για να αφησεις μέσα αυτό το παλτό... πραγματικά πας να χάσεις και τον πιο φορμαρισμένο παίκτη μας

kostas_ptolemaida - 23/10/2020 00:31

Έπρεπε ήδη να το είχαμε δουλεμένο...

Μανολο χιμενεθ χθες και αραουχο!

Euaggelos21 - 23/10/2020 00:30

Απορώ γιατί σε κρατάνε ακόμα Καρέρα και δεν περνούν τηλέφωνο τον Χιμένεθ

Ovoloseinaikitrinos - 23/10/2020 00:29

Τι να σχολιάσει? Να πει ότι έκανα χαζομαρα? Όταν το χει κάνει κ στον τελικό κ σε όλα τα ματς το ίδιο πουλημα της μπάλας? Με το Αγρίνιο κ με την Λαμία όλοι παικταραδες είναι... Ο Σιμόες που είναι κόφτης πιο πολλα γκολ έχει σε μεγάλα ματς από τον κυριο λιβαγια.

mayros2020 - 23/10/2020 00:29

Ακομη στην ομαδα εισαι εσυ ??? δεν κανεις ρε ανθρωπε για ΑΕΚ πηγαινε σε καμια ιταλικη να παιζεις κατενατσιο και ασε μας .... Μ Α Ν Ο Λ Ο επειγοντως να μην χαθει αλλη μια χρονια..... καλα εκει στην διοικηση δεν το βλεπουν οτι δεν κανει ο ανθρωπος τι περιμενουμε......

EyeOfEagle - 23/10/2020 00:28

Θα μιλησω οσο πιο ψυχραιμα μπορω και ξερω οτι θα φαω πολλα dislike αλλα κλαιν, ουτως ή αλλως λιγοι εδω μεσα έχουν μυρωδια!

Η ομαδα δεν επαιξε ασχημα σημερα, βεβαια ουτε επαιξε οπως ειχε παιξει με την Βολφσμπουργκ γιατι αν το ειχε κανει θα ειχε κερδισει 2-0 σβηστα.... οταν εχεις ομως ενα φορ σαν τον Ολιβειρα να παιζει για τον εαυτο του και μονο και να μην κανει καν τα βασικα ενός επιθετικου (αληθεια αυτος αμειβεταιμε 1,2... Συνέχεια μυρια?), οταν μπαινει ο υποτιθεται καλυτερος σου παικτης (μεχρι περυσι τουλαχιστον) ως αλλαγη ωστε να βοηθησει στην ανατροπη και το μονο που κανει ειναι να δωσει 2 γκολ δωρακια στον αντιπαλο (αφου εχασε την μπαλα και την κοιταζε σαν χανος) και ειναι ξενερωμενος επειδη δεν εχει ανανεωθει το συμβολαιο του (αστειο να ζηταει πανω απο 1 μυριο) τοτε που ακριβως σου φταιει ο προπονητης αποκλειστικα?

Προσωπικα στο μονο που δινω φταιξιμο σημερα στον Καρερα ειναι 1ον για το 1ο ημιχρονο που μπηκε φοβηκά, βεβαια μετα το έστρωσε και 2ον που δεν εβγαλε το πορτογαλικο τραγι μπροστα αλλα εβγαλε τον Ανσαρ....

Παγκο και οι δυο (ΚΥΡΙΩΣ ο Ολιβειρα) και τα ξαναλεμε τον Δεκεμβρη!

Manos_AEK21 - 23/10/2020 00:28

Σε συμπαθώ και είσαι ένας καλός προπονητής που έχεις κάνει δουλειά στην ΑΕΚ μας....

Αλλά τώρα τελευταία τελευταία μας βγάζεις αυτό το ότι έχεις συμπεριφορά ενως προπονητή που είναι σε μικρή ομάδα όπως για παράδειγμα Κατανια - Σπετσια και κλπ....

Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην ΑΕΚ μας.. Εάν μπορείς να το αλλάξεις όλο αυτό προς το καλύτερο τότε καλώς... Εάν όμως δεν μπορείς τότε στο καλό...... Συνέχεια
ΑΕΚ ΑΕΚ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΕΚ.......

power - 23/10/2020 00:28

Παρέλαση δεν θα κάνεις Καρέρα γιατί ούτε τον Πας δεν θα κερδίσεις

ioannis64AEK - 23/10/2020 00:28

Λάθος αλλαγές έκανες κόουτς...

__Giati_einai_alliws - 23/10/2020 00:28

Μέχρι και οι δηλώσεις απαράδεκτες. Να κατεβάζεις ομάδα με διάθεση να παίξει ποδόσφαιρο και όχι να καταστρέψει του αντιπάλου. ΑΕΚ είμαστε

chrisnaftis - 23/10/2020 00:27

DROMOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! OYST!!!!!!!!

Kostasilioupoli67 - 23/10/2020 00:27

Με την ησυχία σου.εχεις χρόνο.

Μετά το Μάρτιο θα πετάμε....

lios21 - 23/10/2020 00:27

Συγνώμη αλλά πρέπει να φύγεις!!!

math06032 - 23/10/2020 00:27

Πρέπει... αλλά εσυ δε το έχεις...

AEKARA_SE_AGAPW - 23/10/2020 00:26

Είμαι αισιόδοξος ότι θα δούμε άλλη ΑΕΚ.Ξέρετε ποτέ;Όταν χαθεί η Ευρώπη και όταν θα είμαστε 15 βαθμούς πίσω από το γαύρο στο πρωτάθλημα...Κάθε χρόνια τα ίδια...

Grigoris2121 - 23/10/2020 00:24

Δηλαδη Μιστερ εαν επαιζες με Σπορτινγκ, Μπενφικα, Πορτο δεν θα κατεβαινες στο γηπεδο?

NAVAJO21 - 23/10/2020 00:24

Τι λες ρε φιλε? Τωρα θα δουλεψουμε? Αυτα επρεπε να εχουν δουλευτει και τωρα να διορθωνουμε λεπτομερειες. Αυτο το ποδοσφαιρο δλδ παρουσιαζεις? Το μηδενικο? Τι λες ρε τωρα ρε? Κουτουλανε μεταξυ τους ρε, ΠΡΩΤΗ ΠΑΣΑ ΑΠΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ δεν αλλαζουν οταν ασκουν πρεσσινγκ οι αντιπαλοι. Ρε ασε ρε τωρα ρε.

jimmys_olo_aek - 23/10/2020 00:23

Τι ειναι ρε παιδιά???? Τα έχουμε πεί δε τα είπαμε????? Αν εγώ που είμαι αγρότης τα βλέπω τότε κάποιος που πληρώνεται για αυτό και δε τα βλέπει δε κάνει!!!!!!

Σας θυμίζω μετά το ΑΕΚ-ΠΑΟΚ.

Δεν έχω αμφιβολίες οι μπήκαμε σε πολύ σωστό δρόμο, όμως ένα από τα μελανά μας σημεία ή κακές επιλογές είναι 2 πολύ δυνατά μπάκ με προοπτικές αλλά κυρίως έπρεπε αντικατάσταση Λιβάγια και... Συνέχεια Ολιβέιρα με Αραούχο και Αλέι Γκαρσία.

Ο Λιβάγια και σήμερα το μόνο που έκανε ήταν να πάρει μία ηλίθια κάρτα, ανήπαρκτος!!!!!

Δείτε μόνο.https://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/araouxi-duo-gkolares-me-las-palmas/4134594

AEK ANTIFA - 23/10/2020 00:22

Εντάξει.Φυγε τώρα.Παρε και τους δύο αδιάφορους μαζι

Addicted - 23/10/2020 00:22

ΦΥΓΕ

O XSEROLAS - 23/10/2020 00:22

Κ.ΚΑΡΕΡΡΑ ΑΠΛΑ ΝΤΡΟΠΗ...ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΣΥΝΔΕΤΗ ΚΑΙ ΑΔΟΥΛΕΥΤΗ...Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΞΕ ΟΣΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΗΡΕ ΟΤΙ ΖΗΤΗΣΑΤΕ...ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ...

Stelios21Amp - 23/10/2020 00:22

Παίξε λίγο άμυνα ακόμη που θέλεις κ την κατοχή ασχετε σηκω φύγε

G.K 1970 - 23/10/2020 00:22

Άντε ....................... και εσύ.

apache - 23/10/2020 00:21

???????????????????

guerilla_urbana - 23/10/2020 00:21

Να δουλέψετε, αλλά τι δουλειά είπαμε ότι κάνετε;

THOMASMAYROS - 23/10/2020 00:20

Με κάνεις να αναπολώ το μπιλντ απ' μαστιρα

an0nymous - 23/10/2020 00:20

κόουτς βάλε τον λόπεζ όλη την βδομάδα να δίνει πάσες.. θα κρεμάσει τα παπούτσια του κάποια στιγμή και δεν θα έχει μάθει να δίνει σωστή πάσα.


και σταμάτα να τους βάζεις 3-5-2 δεν μπορούν τα παλικάρια!!!... Συνέχεια
απο κει και πέρα πραγματικά κάνε ότι θες.. δεν με ενδιαφέρει πλέον.

akaliptos - 23/10/2020 00:20

δεν προλαβαίνεις ότι δούλεψες δούλεψες

R21_AEK - 23/10/2020 00:20

Και τι εκανες τοσο καιρο για να βελτιωσεις την ομαδα κυριε Καρερα?Λενε καποιοι να περιμενουμε τι να περιμενουμε οταν η ομαδα θα ειναι εκτος στοχων απο μην Νοεμβριο.

cloud - 23/10/2020 00:19

Ώπα μεγάλε. Όλο δουλεύουμε... ή δουλευόμαστε μίστερ.

gkater - 23/10/2020 00:19

Ευχαριστημένος από τη διάθεση... Ασ το καρρερα την κατοχή της μπάλας την δουλεύουμε και με άλλον προπονητή...

ΕΠΟΜΕΝΟ