60 ΣΧΟΛΙΑ

Κετσετζόγλου: Υπάρχει και το 3-5-2 στην εξίσωση για Μπράγκα (AUDIO)

Ακούστε όσα είπε ο Κώστας Κετσετζόγλου, την Τετάρτη το πρωί, στον ΣΠΟΡ FM 94.6

Στην τακτική προσέγγιση της πρεμιέρας της ΑΕΚ στους ομίλους του Europa League από τον Μάσιμο Καρέρα αναφέρθηκε στον ΣΠΟΡ FM 94,6 ο Κώστας Κετσετζόγλου.

Μιλώντας στην εκπομπή των Βασίλη Βέργη-Βάιου Τσούτσικα, σημείωσε ότι υπάρχει και το 3-5-2 στην εξίσωση, χαρακτηρίζοντας πιθανό το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθεί απέναντι στην Μπράγκα.

Εξήγησε λοιπόν ότι σε μια τέτοια περίπτωση θα διατηρηθούν τα τρία στόπερ (που με εξαίρεση τη φάση του γκολ τα πήγαν καλά απέναντι στον ΠΑΟΚ), ο Μάνταλος θα πάει μπροστά από τα δυο διαθέσιμα χαφ και οι Ανσαριφάρντ-Λιβάγια θα είναι οι επικρατέστεροι για τις δυο θέσεις της επίθεσης.


Η Novileague ήρθε με 500,000€ και καθημερινά δώρα! (21+)
*ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
R21_AEK - 21/10/2020 22:37

Βλεποντας τον Οσφπ με την Μαρσειγ που καταληγω οτι η διαφορα μας με αυτους ειναι οτι αυτοι ειναι πιο αθλητικη ομαδα εχουν καλη φυσικη κατασταση εχουν δυναμη ταχυτητα οι δικοι μας ειναι 2 ταχυτητες κατω και εκει πρεπει να κοιταξει η ομαδα να βελτιωθει.Γι αυτο ο Βρανιες εκανε την διαφορα στην ΑΕΚ ηταν απ τους πιο αθλητικους και γρηγορους παιχτες της ομαδας και φαινοταν σαν την μυγα με στο γαλα.Οσο για τον Χολεμπα που κοροιδευανε καποιοι μπορει να ειναι 36χρονων αλλα ακομα... Συνέχεια και σ αυτην την ηλικια ειναι καλυτερος του Λοπεζ και Ινσουα φαινεται οτι ο παιχτης εχει ποιοτητα και γνωριζει τη θεση.

sid21 - 21/10/2020 22:18

Σε ένα παιχνίδι που φαίνεται ότι θα παίξουμε αμυντικά και θα χτυπήσουμε στις αντεπιθέσεις νομίζω θα είμαστε αργοί με λιβαγια μανταλο και τανκοβιτς.

Ποιον να βάλεις όμως για ταχύτητα?

Μαχαίρας αντί λιβαγια? Θέλουμε όμως και την εμπειρία και την τεχνική του λιβαγια σε τόσο δύσκολο παιχνίδι.... Συνέχεια
Ειδωμεν

Pastore Sardo - 21/10/2020 17:11

Πάντως απο τα καλυτερα παιχνίδια μας τα τελευταία χρόνια τα καναμε με συστημα 3-5-2. Τα παιχνίδια με την Brugge , το παιχνιδι με την Milan (με Τζαννετοπουλο στην τριάδα των μπακ!!) και ακόμη το 0-2 με την Trabzonspor. Και οι πλαγιοι μπακ ηταν οι ιδιοι με αυτους που εχουμε διαθεσιμους σήμερα (με εξαιρεση τον τραυματία Μπακάκη). Για μένα μετράει το παθος , η προσήλωση και η αυτοθυσία για το σύνολο. Οχι άλλες ατομιστίες

FULLtisAEK - 21/10/2020 21:58

Με τζανετοπουλο στην τριάδα των μπακ, να δίνει οδηγίες και να συμοεριφερεται σαν αρχηγός στην άμυνα... Κάτι έχει παιχτεί με αυτό το παιδί, ήταν πολύ ταλαντούχο

R21_AEK - 21/10/2020 21:06

Αυριο ας ξεκινησει επιτελους τον Μαχαιρα βασικο τοσες απουσιες εχει η ομαδα αν δεν παιξει τωρα ποτε θα παιξει? και με τον Παοκ επρεπε να μπει στο 2 ημιχρονο θα βοηθουσε πολυ θα κρατουσε μπαλα θα εκανε καμια ντριμπλα ηταν λαθος που δεν εβαλε αυτον οταν τραυματιστηκε ο Αλμπανης.

yellowriver - 21/10/2020 20:16

Εστω ότι αδυνατούν να παίξουν οι Ινσούα και Μπακάκης .κλείνει το μαγαζί;;; Σβήνουμε σαν ομάδα;;; Οι υπόλοιπες ομάδες στον πλανήτη δεν έχουν τραυματίες ;;; Για αυτό υπάρχουν οι προπονητές να δίνουν τις καλίτερες δυνατές λύσεις. Εγώ με τις ελάχιστες γνώσεις θα έπαιζα στην Μπράγκα 3-5-2 .Τσιντώτας- Χνίντ,Τσινγκρίνσκι, Νέντε - Βασιλαντωνόπουλος,Σάκχοφ,Μάνταλος,Κρίστιτσιτς,Μιτάι -Τάνκοβιτς,Ανσαριφάρντ.

asiaminor - 21/10/2020 20:03

Ας παιξουμε οτι θελουμε.Μπορουμε να κερδισουμε και να δουμε λιγη χαρα και εμεις?Οταν ερθει η ωρα η ΑΕΚ με Σιμανσκι,Γαλανοπουλο,Γκαρσια και Τανκοβιτς ετοιμους ,που καποια στιγμη θα δεσουν και μεταξυ τους,συν τα υπολοιπα παιδια ,ξερουμε οτι θα αποδιδει και καλο ποδοσφαιρο.Αλλα ας ξεπλυνουμε αυριο ,οπως τουλαχιστον μπορουμε την ισοπαλια με τον Παοκ ,που μου εχει κατσει στον λαιμο και ας κερδισουμε.Μονο Νικη μονο ΑΕΚ.

Φοίνικας - 21/10/2020 19:41

Καλώς ή κακώς χωρίς Ινσουα και Μπακάκη (οι καλύτεροι στα αμυντικά καθήκοντα στην θέση τους) και χωρίς Σιμόες, Σιμανσκι, Γαλανόπουλο (γρήγορα εξαρια με πολλά τρεξίματα) το 3-5-2 φαντάζει σχεδόν μονόδρομος. Ας είμαστε πραγματιστες. Αυτά τα θεωρητικά "καλύτερα να παίζουμε μπάλα κι ας χάνουμε 5-0" είναι εκτος λογικής, με όλο τον σεβασμό στους φίλους που συμμερίζονται την συγκεκριμένη προσεγγιση. Η ομάδα σε αυτό το στάδιο, με τις τόσες απουσίες και τις πολλές νέες προσθήκες, έχει... Συνέχεια ανάγκη τα αποτελέσματα που θα την διατηρήσουν εντός στόχων και άρα θα διαφυλαξουν την ηρεμία έως ότου το ροστερ γεμίσει με επιλογές και η ομάδα δέσει. Ας γίνει με αντιποδοσφαιρο, με τύχη, με βουντού σε αυτή την φάση, ας γίνει όπως να είναι. Μην κάνουμε με Καρέρα τα εγκλήματα που κάναμε με Σαντος και Χιμένεθ που έφυγαν γιατί λέει δεν έπαιζαν επιθετικό και θεαματικό ποδόσφαιρο. Τώρα το αποτέλεσμα, στην ώρα της και η ωραία μπαλα.

Φοίνικας - 21/10/2020 19:33

Καλώς ή κακώς χωρίς Ινσουα και Μπακάκη (οι καλύτεροι στα αμυντικά καθήκοντα στην θέση τους) και χωρίς Σιμόες, Σιμανσκι, Γαλανόπουλο (γρήγορα εξαρια με πολλά τρεξίματα) το 3-5-2 φαντάζει σχεδόν μονόδρομος. Ας είμαστε πραγματιστες. Αυτά τα θεωρητικά "καλύτερα να παίζουμε μπάλα κι ας χάνουμε 5-0" είναι εκτος λογικής. Η ομάδα σε αυτό το στάδιο, με τις τόσες απουσίες και τις πολλές νέες προσθήκες, έχει ανάγκη τα αποτελέσματα που θα την διατηρήσουν εντός στόχων και άρα θα διαφυλαξουν... Συνέχεια την ηρεμία έως ότου το ροστερ γεμίσει με επιλογές και η ομάδα δέσει. Ας γίνει με αντιποδοσφαιρο, με τύχη, με βουντού σε αυτή την φάση, ας γίνει όπως να είναι. Μην κάνουμε με Καρέρα τα εγκλήματα που κάναμε με Σαντος και Χιμένεθ που έφυγαν γιατί λέει δεν έπαιζαν επιθετικό και θεαματικό ποδόσφαιρο. Τώρα το αποτέλεσμα, στην ώρα της και η ωραία μπαλα.

agabak - 21/10/2020 14:09

Παναγία μου όχι 3-5-2. Δεν υπάρχει στο σύγχρονο ποδόσφαιρο αυτό το σύστημα πουθενά, τώρα που οι γραμμές των ομάδων είναι τόσο κοντά και κάνουν άμυνα και επίθεση και οι 11 παίχτες το 3-5-2 είναι το πιο παρωχημένο σύστημα, γιατί πρακτικά κανένας αντίπαλος δεν παίζει με τόσους παίκτες στο κουτί σου και σε κάνουν χωνί από τα πλάγια. Ειλικρινά ας χάσουμε 4-0 αλλά με σύστημα χρονολογίας 2020, δε μπορεί το ποδόσφαιρο να προχωράει και εμείς να εμμένουμε σε τακτικές 30 χρόνια πίσω. Όχι άλλο 3-5-2... Συνέχεια όχι άλλο καθρέφτης του αντιπάλου σχήματος, πάμε με το μοναδικό σχήμα που παίζει κάθε σύγχρονη ομάδα (4-2-3-1 ή 4-3-3) και μόνο έτσι θα αποκτήσει η ομάδα χαρακτήρα. Αλλιώς θα βλέπουμε πάντα μια φοβική ΑΕΚ που έχει ξεχάσει τι σημαίνει κατοχή και κυκλοφορία.

ambalos - 21/10/2020 19:13

ωραιος φιλε

AEKARA2003 - 21/10/2020 15:35

Μου έκανε εντύπωση οι αποδόσεις του στοιχήματος...1,70 Μπράγκα και 5.00 η ΑΕΚ...πάντως εγώ πιστεύω ότι μπορούμε να κερδίσουμε. Ή άμυνα μας ήταν αρκετά καλή στο ματς με την απομίμηση..Το θέμα ήταν το κέντρο μας που ήταν αρκετά φτωχό..Πιστεύω με Μάνταλο ξεκούραστο θα είμαστε καλύτεροι και πιστεύω ότι μπορούμε..με την επίθεση μας είναι σίγουρο ότι θα βάλουμε έστω 1 γκολ το θέμα είναι η άμυνα μας..Μακάρι!

ambalos - 21/10/2020 19:06

δυστυχως δεν θα βαλουμε γκολ... ενα 0-0 ψαχνουμε...

Aekolatris21 - 21/10/2020 18:46

Η ομάδα πρέπει να σκεφτεί το αποτέλεσμα, πρέπει να κάνουμε συγκομιδή βαθμών για να μην χτυπάμε το κεφάλι μας τα επόμενα χρόνια... Έχουμε απουσίες, πρέπει να παίξουμε με το διαθέσιμο υλικό.Γνωμη μου η ομάδα πρέπει να πάει με 4-2-3-1.

Τσιντωτας.Τσιγκρι,Νεντε,βασι,Μιται.

Κριστισιτς, Σακχοφ.... Συνέχεια
Μανταλος, Τανκοβιτς, Λιβαγια.

Ανσαριφαρντ.

telis_mak - 21/10/2020 18:36

Αν μπούμε στο γήπεδο όπως μπαίνουμε στα περισσότερα παιχνίδια και με τον ΜΠΑΟΚ ότι σύστημα και να σχεδιάζει ο Καρρέρα θα πάει περίπατο (τον μεγάλο αυτόν του Μπακογιάννη)!! Ή θα μπούμε μέσα να τους "σοκάρουμε" να τους μεταφέρουμε σε αυτούς την πίεση και το άγχος ή ας μην μπούμε καθόλου. Αν μπούμε να παίξουμε ποδόσφαιρο "κακόμοιρο" "κομπλεξικό" θα χάνουμε από με σκορ ασφαλείας από το πρώτο 20'.Τα παιχνίδια δεν θέλουν μόνο ποιότητα θέλουν και ψυχή και πείσμα και πίστη σε αυτό που κάνουμε!! Ας... Συνέχεια γελάσουμε και εμείς αύριο το βράδυ και ας ξεφυλλίσουμε την Παρασκευή τα πρωτοσέλιδα που θα υμνούν την ΑΕΚΑΡΑ!!

Grigoris2121 - 21/10/2020 18:08

Ασχετο με το θεμα ειδα τα στατιστικα του Μιται με τον παοκ.


7/12 κερδισμένες μονομαχίες (58%) και τα πήγε πολύ καλά στις μεταβιβάσεις έχοντας 30/36 εύστοχες πάσες (83%).... Συνέχεια
Ειχα επισημανει τις πολυ καλες μεταβιβασεις αλλα δεν περιμενα τοσο υψηλο ποσοστο. Εντυπωσιακα θα ελεγα τα νουμερα του για πρωτη συμμετοχη σε τετοιο παιχνιδι και με εναν αντιπαλο που τον σημαδεψε.


Μακαρι να παρει ευκαιριες ακομα και οπως ειναι αυτη την στιγμη τον προτιμω στην θεση του γλυκαναλατου Λοπεζ.

alex_21 - 21/10/2020 18:28

Στο πρώτο 25λεπτο έτρεμε σαν το ψάρι και ο Ζιφκοβιτς του έβγαλε την πίστη, μετά στα τελευταία 15-20 λεπτά πάτησε καλύτερα και έκανε μερικές ενδιαφέρουσες μεταβιβάσεις. Αξίζει να πάρει και άλλη ευκαιρία με πιο βατό αντίπαλο.

alex_21 - 21/10/2020 18:23

Το πλάνο είναι Wolfsburg απλώς δεν έχουμε τον αρχηγό και στην θέση του Γκαρσία έχουμε Τανκ. Για τα στόπερ είναι γρίφος θα έβαζα Νεντ Χνιντ αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος αν έχουν δέσει. Κεντρο Σακχοφ Κρίστι Μανταλος και μπροστά Τανκ Καριμ Μάρκο. Απλώς η απουσία του σιμοες αποδυναμώνει πολύ το 4-3-3 Γιατί και Βασι να έβαζες σαν αμ.χαφ τον Παουλινιο αμυντικά τον φοβάμαι λίγο αν και η Πορτογαλία ίσως τον μπουσταρει

Psychosocial_ - 21/10/2020 17:44

3-5-2 δεν μπορεί να παίξει η ΑΕΚ με αυτό το ροστερ, δεν έχει τα φουλ μπακ που απαιτούνται. 5-3-2, σφιχτό και ταμπούρι, ναι. Κάτι τέτοιο θα γίνει.

gdmidis21 - 21/10/2020 17:41

ΟΣΟΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΒΑΖΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΚΛΑΣΣΙΚΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΠΟΥ ΑΝ ΔΕ ΠΑΙΖΕΙ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΛΑ Η ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΚΡΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΡΣΩΠΟ ΜΕΤΑ ΛΕΓΕ ΓΙΑ ΟΜΑΔΑΡΑ ΚΛΠ. ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.

civicacias - 21/10/2020 17:30

Τα πράγματα είναι απλά. Αν μπούμε στο ματς με δύναμη και πάθος δεν πρόκειται να χάσουμε. Η Μπράγκα δεν είναι ούτε Μπάγερν ούτε Μπαρτσελόνα. Το πλάνο σαφώς και θα είναι να μην φάμε γκολ όμως η μπάλα είναι μπάλα και μπορεί στο πρώτο στημένο να βάλουμε εμείς γκολ και να αναγκαστεί η Μπράγκα να ανοιχτεί πολύ νωρίτερα. Υγ το διπλό εγώ το πιστεύω πάντως α και επειδή διαβάζω πολλά αρνητικά σχόλια λίγη καλή διάθεση και θετική ενέργεια χρειάζεται η ομάδα μας όχι μιζέρια.

Puncher - 21/10/2020 13:19

Έτσι ψυχρά

τσιντωτας μιται ινσουα νεντε Χνιντ τσιγκρι σβαρνας λοπες βασιλαντ κριστισισιτς κ επίθεση ο σακχοφ που είναι ψηλός

Simosk - 21/10/2020 17:10

Ωραία εντεκάδα. Θα προτιμούσα ένα στόπερ στη θέση του Κριστιτσιτς και φορ το Μπουρουτζικα. Κατά τ άλλα συμφωνώ !!!

Mike 94 - 21/10/2020 15:24

Ωραία εντεκάδα. Θα φαμε ένα ταληρο στο νερό

Bruxellois1980 - 21/10/2020 14:19

Συμφωνώ, αλλά επίθεση θα παίξω εγώ στη θέση του Σάκχοφ.

Sabanadzovic - 21/10/2020 17:08

Γνώμη μου είναι ότι το 3-5-2 δεν ταιριάζει στην ΑΕΚ καθώς γίνεται μόνο αμυντικογενεις ομάδα και εκθέτει τον Καρερα

Vizantinos autokratoras31 - 21/10/2020 14:06

Δεκτό ότι το 3-5-2 αποδίδει όταν παίζεις δύσκολο παιχνίδι με δυνατό αντίπαλο που θα επιτεθεί δεδομένα και θες να μείνεις συμπαγής μεν επικίνδυνος δε χτυπώντας στην κόντρα με τα μπακ που γίνονται εξτρέμ. ΟΜΩΣ Μασιμο, είναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ λάθος που ενώ είχες το χρόνο να σχεδιάσεις όλη την ομάδα δουλεύοντας τα 2 συστήματα που φαίνεται πως θα στηριχτείς 4-4-3 και 3-5-2 στα δύσκολα (και με το μαξιλαράκι χρόνου λόγω απόφασης να συμμετέχει η ομάδα στο Γιουρόπα μη κάνοντας έφεση) δεν... Συνέχεια φροντισες να έχεις τα μπακ με τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται να έχουν για να παίξεις το ένα σύστημα ( βλέπε Εντσον Ράμος, κασαπη,Γεωργάτο,μπορμποκη). Αναμενόμενα λοιπόν το 3-5-2 επι των ημερών σου μόνο σε εκθέτει.

Mike 94 - 21/10/2020 16:49

Dislike μόνο και μόνο που βάζεις τον Ράμος δίπλα στα άλλα τέρατα

METALLICA21 - 21/10/2020 16:54

Σωστος! Ποιος Ραμος ρε φιλε;;; Θα βαλουμε και Μαλμπασα σε λιγο μεσα...

GorillaGlue - 21/10/2020 16:37

Μπορεί να κατεβάσει ένα πολύ ωραίο 4-4-1-1

Λόπεζ Τσιγκρι Χνιντ Βασίλ

Τανκοβιτς Σακχοφ Κρίστι Μαχαιρά

Μανταλος

Καριμ

AEKara1821 - 21/10/2020 16:26

Παθος και διψα για τη νικη θελουμε επιτελους να δουμε.

ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΒΟΛΦΣΠΟΥΝΓ..(οπως λεγεται τεςπα) ΚΑΘΑΡΙΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ

KostisNBG - 21/10/2020 16:19

Θα κερδισουμε αυριο

Θα κατεβουμε με 352 προβλεπω και θα κερδισουμε

evo21 - 21/10/2020 16:19

Ακουστε παιδες , η ομαδα εχει την ατυχια η πειτε το οπως θελετε κακοδιαχειρηση , απροσεξια; και λειπουν παιχτες διαφορας , Λιβαι Σιμοες Σιμανσκι συν Τανκοβιτς που τωρα ενσωματωθηκε. Υπομονη χρειαζεται και το σημαντικο τωρα να παρουμε οσο πιο ανωδυνα τα αποτελεσματα που δεν θα μας βγαλουν εκτος στοχων μεχρι να ειμαστε κομπλε και να δουμε την πραγματικη ΑΕΚ.

Argos_city_21 - 21/10/2020 16:17

Στην εξίσωση υπάρχει το ενδεχόμενο να αλλάξουμε προπονητής, να το σκεφτεί αυτό ο καρέρα γιατί δεν τόν βλέπω καλά ιδιαίτερα αν συνεχίσει με την εικόνα που έχει η ομάδα

AEKOslo - 21/10/2020 15:43

Τι σημασία έχει το σύστημα, αν οι παίχτες δεν παίξουν με ψυχή και τσαμπουκα;;

giannis4f - 21/10/2020 15:37

Καλώς ή κακώς στο ρόστερ δεν έχουμε μπακ που μπορούν να σταθούν χωρίς βοήθεια από εξτρέμ, τόσο αμυντικά όσο και επιθετικά (κυρίως). Έτσι και όταν κάνουμε άμυνα δεχόμαστε με περισσότερη ευκολία μεγαλύτερη πίεση στα άκρα, αλλά και όταν κάνουμε επίθεση, είτε δεν υπάρχει η σωστή ανάπτυξη, είτε γίνεται λάθος, κι αν ακόμα φτάσουμε κοντά στην περιοχή και πλάγια, η σέντρα είναι άθλια. Οπότε με όλα τα παραπάνω, δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε καλά σύστημα χωρίς εξτρέμ.

PerseasZ - 21/10/2020 14:44

Ενώ είναι ένα σύστημα που μ αρέσει άπειρα, δε μπορούμε να το στηρίξουμε με αυτά τα φουλ μπακ.!

Ούτε με τα στόπερ μας ακόμα Αφού δεν έχουν χημεία από τόσο νωρις.

Και χωρίς σιμοες η σιμανσκι στα αμυντικά χαφ.

Το μόνο σύστημα που μας κολλάει είναι

4-2-3-1 με Λιβαγια δεκάρι πίσω από ανσαριφαρ.... Συνέχεια
Τίποτα αλλο

JrKar21 - 21/10/2020 15:31

Δεν έχουμε καθαρόαιμο εξτρέμ φίλε. Θα πως με 2 παίχτες που δεν θα παίζουν στη θέση τους με αυτό το σύστημα.

PerseasZ - 21/10/2020 17:00

Τανκοβιτς και μαχαίρας.

Η τανκοβιτς και ένας που θα παίξει εξτρέμ όπως γινόταν 3 Χρόνια τώρα.

Spirosaek1984 - 21/10/2020 15:21

Είναι απλό. Ότι σύστημα παίξει η Μπράγκα θα παίξουμε κι εμείς.

evo21 - 21/10/2020 15:01

Ο Ρουμανος ειναι πολυ μεγαλος παιχτης , μπορει να παρει μπαλα απο αμυνα και με ταχυτητα και δυναμη να φτασει κοντα στην αντιπαλη περιοχη, μακαρι να τον βαλει στα χαφ αυριο και να βαλει και στοπ στο κεντρο στους πορτογαλους. Γιαυτο οπως ειπε ο Κετσε εχει ξαναπαιξει στα χαφ , Τη μπουκα που λεω την εκανε και με τον παοκ..

MIMO21 - 21/10/2020 14:55

Καταλαβαίνω εν μέρει την γκρίνια για τον Λιβαγια. Το ότι βάζουμε τον πιο ποιοτικό μας παίχτη να κυνηγάει τα αντίπαλα μπακ δεν προβληματίζει κανέναν!!! Καλη επιτυχία στην ΑΕΚΑΡΑ μας

Bruxellois1980 - 21/10/2020 13:25

Εγώ πάντως δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που παίξαμε καλά με το 3-5-2. Και με το 3-4-3 κάναμε μια από τις χειρότερες εμφανίσεις που έχω δει από την χρονιά του υποβιβασμού. Παρεμπιπτώντος 0-0 είχαμε φέρει με τον ΠΑΟΚ εκείνη τη χρονιά (που είχε βγει δεύτερος)...

PerseasZ - 21/10/2020 14:42

Με βρανιες- τσιγκρι- τσοσιτς στο Γιουρόπα πριν 3 χρόνια.

Μόνο τότε φίλε

sasdragongr - 21/10/2020 13:55

Στο Μιλάνο το 2017 με τη Μίλαν και με προπονητή τον Χιμένεθ για το Europa League.

Τσιντώτας

Μπακάκης - Τζανετόπουλος - Βράνιες (στόπερ).

Λόπεζ (αριστερά) - Σιμόες - Γιόχανσον (6άρι και 8άρι) - Γκάλο (δεξιά).

Μπροστά τους ο Μάνταλος.... Συνέχεια
Λιβάγια - Χριστοδουλόπουλος (επίθεση).

Αποτέλεσμα 0-0 με Ανέστη και Τζανετόπουλο να κάνουν (ίσως) το καλύτερό τους παιχνίδι.

dragan21 - 21/10/2020 13:47

Επί Χιμένεθ το 3-5-2 το έπαιζες αρκετά τακτικά

mmaek21 - 21/10/2020 14:42

Ο ανθρωπος ειναι κολληματιας και τυφλος..Δεν μας τα λεει καλα τελευταια

telis_mak - 21/10/2020 14:32

Τι 3-5-2 και πράσινα άλογα, για να παίξεις 3-5-2 πρέπει τα μπακ σου να είναι "πυραυλοκίνητα" και να ανεβαίνουν να γίνονται οι έχτρα παίχτες στην επίθεση.Τα χαφ σου να είναι "σκυλιά άτάιστα"! Έχουμε εμείς τέτοια μπακ & τέτοια χαφ και δεν τα ξέρω; Πιστεύει κανείς ότι ο Καρρέρα θα παίξει ανοικτά. Εδώ με τον ΜΠΑΟΚ στο ΟΑΚΑ παίξαμε αμυντικά δεν θα παίξουμε στην ΜΠΡΑΓΚΑ; Θα στήσει την ομάδα για την ισοπαλία!

victor21R - 21/10/2020 14:03

O Carrera οσο του λειπει ο Simoes θα παιζει με 3αδα στην αμυνα. Δεν εμπιστευεται αλλον για καθαρο κοφτη ετσι ωστε να παιξει με 4αδα σε ματς υψηλου ανταγωνισμου. Αρα και αυριο 3αδα βλεπω με Lopes Βασιλαντωνοπουλο στα ακρα σαν μπακ-χαφ , δηλαδη περισσοτερο 5-3-2 θα ειναι παρα 3-5-2. Οι υπολοιποι Τσιγκρινσκι Νεντελτσεαρου Σβαρνας στα στοπερ , Κριστισιτς Σακχοφ Μανταλος στο κεντρο και Karim Livaja στην επιθεση.

Skeptikos21 - 21/10/2020 13:47

Με την επιστροφή Μάνταλου κερδίζουμε 2 πράγματα στο 3-5-2.

1) δημιουργία που δεν είχαμε καθόλου με τον παοκ

2) απελευθερώνεται ο Λιβάγια λίγο παραπάνω μιας και θα γυρίζει να καλύψει ο Πέτρος, οπότε θα είναι πιο ελεύθερος στα επιθετικά του καθήκοντα. Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ότι ο Μάνταλος και ο Λιβάγια να κάνουν καλο ματς και όχι να συνεχίσουν τις φετινές τους απαράδεκτες εμφανίσεις. Μια... Συνέχεια 11αδα με

Τσιντωτα,Βασιλαντωνοπουλο,χνιντ,νεντε,σβάρνα,Λόπεζ,κριστισιτς,σακχοφ,μάνταλο,Λιβάγια,Καρίμ είναι καλή. Αλλά και πάλι λίγο ανησυχώ λόγω ανυπαρξίας πλάγιων μπακ. Για να δούμε

MOSCHATO21R - 21/10/2020 12:22

Kαι τα μπακ ποιοι θα ειναι;

ElCommadante - 21/10/2020 13:21

Βασι Ινσουα

jpapadimitri - 21/10/2020 13:07

Μάλλον υπολογίζουν σε εμάς..

FULLtisAEK - 21/10/2020 13:21

Το χω ξαναγράψει και θα το επαναλάβω και εδώ. Όταν παίζεις με 2 πλάγια μπακ και 3 κεντρικούς αμυντικους για να γίνει το σύστημα 3-5-2 πρέπει αφενός να ανεβαίνουν ψηλά τα πλάγια μπακ και να ανοίγουν οι κεντρικοι αμυντικοί ώστε να τους καλύπτουν, ενώ το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και με τους εσωτερικούς μέσους.. Αυτα προϋποθέτουν ότι η ομάδα είναι δουλεμένη, έχει αλληλοκαλύψεις , κοντά τις γραμμές της και δεν είναι διατεθειμένη απλά να περιμένει τον αντίπαλο όπως κάναμε εμείς... Συνέχεια με τον παοκ.

Αν δεν συμβαίνουν αυτά, η διάταξη σου είναι ξεκάθαρα 5-3-2....

stef21original - 21/10/2020 13:17

Αμα ο Λόπες ήταν στα καλά του (μπριζ,κλπ) τότε θα λέγαμε ότι αριστερά είμαστε καλά.Αλλα αύριο πρέπει ο άξονας μας να δουλέψει άψογα για να τους ΚΕΡΔΊΣΟΥΜΕ.Οχι να μη χάσουμε

Pictus21 - 21/10/2020 13:03

Υπάρχει παίχτης λιβαγια φέτος?

FULLtisAEK - 21/10/2020 13:14

Λες για έναν τύπο που κόβει βόλτες στο γήπεδο;

jpapadimitri - 21/10/2020 13:07

Έλα ντε..

aekstockholm21 - 21/10/2020 13:08

Αυτο που πρεπει εμεις να προσαρμοζουμε παντα το συστημα με αλλες ομαδες κ οχι αυτες με το δικο μας δεν μπορω να το καταλαβω...Το να παιξω με μια κορυφαια ομαδα το καταλαβαινω..Αλλα με μια ομαδα που ειναι στα μετρα μας κ τι ςδυνατοτητες μας μου φαινεται περιεργο...Λες κ εμεις δεν εχουμε αφομιωσει κανενα συστημα κ βλεπουμε τους αλλους...

Kalogreza2121 - 21/10/2020 13:07

Χωρις εξτρέμ είναι το ιδανικό σύστημα. Κλείνεις καλά την άμυνα και το κέντρο και με την ποιότητα τον μεσοεπιθετικων θα βγουν φάσεις. Το πρόβλημα είναι η ποιότητα επιπέδου ατρόμητου στα μπακ που μπορεί να το χαλάσει.Ελπίζω από Γενάρη να έχουμε αποχωρησεις-αφιξεις σε αυτή τη θέση. Για αύριο προτιμώ ακόμα και Μιται απο Λόπες Ινσουα.

ΕΠΟΜΕΝΟ