197 ΣΧΟΛΙΑ

Θέλει να πάει δανεικός στη Λεγανές ο Μπακάκης

Η ΑΕΚ συζητάει παραχώρησή του μόνο αν ικανοποιηθεί οικονομικά

Να αποχωρήσει από την ΑΕΚ και να πάει δανεικός στην ισπανική Λεγανιές φέρεται να ζήτησε από τη διοίκηση ο Μιχάλης Μπακάκης. Ο διεθνής μπακ θεωρεί πως ήρθε η στιγμή να αποχωρήσει από την ομάδα και να δοκιμάσει την τύχη του στο εξωτερικό και δη στη δεύτερη κατηγορία της Ισπανίας και τη Λεγανές. Οι Ισπανοί θυμίζουμε είχαν κάνει πρόταση στην ΑΕΚ να αποκτήσουν τον Μπακάκη, η οποία ωστόσο απορρίφθηκε ως μη συμφέρουσα. Τώρα έρχεται η επιθυμία του παίκτη να αποχωρήσει απ’ την ομάδα, προφανώς γιατί είδε στα δυο τελευταία ματς (με Παναιτωλικό και Σεντ Γκάλεν) πως έχασε τη θέση του στην 11άδα από Παουλίνιο και Βασιλαντωνόπουλο αντίστοιχα. Το θέμα θα ανοίξει για την ΑΕΚ και θα συζητήσει την παραχώρηση του Μπακάκη, μόνο αν έρθει σοβαρή οικονομικά πρόταση από τους Ισπανούς. Αυτό θα συμβεί αν έρθει πρόταση με δανεισμό και υποχρεωτική οψιόν (όπως συνέβη με τον Βέρντε) ή με απευθείας πώληση με ένα ποσό κοντά στο 1,5 εκατ. ευρώ, καθώς πρόκειται για παίκτη που είναι διεθνής με την Εθνική Ελλάδα, έχει πολλές συμμετοχές με την ΑΕΚ και έχει και συμβόλαιο έως το 2023.


Η Novileague ήρθε με 500,000€ και καθημερινά δώρα! (21+)
*ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
jopeters21 - 26/9/2020 21:32

Τη Λεγανες την ρώτησε?

al6pa - 26/9/2020 20:10

Πας σε μια δουλεια και τα αφεντικά και οι συνάδελφοι δε σε πιστεύουν πολύ, δεν τους γεμίζεις βρε αδερφέ το μάτι. Λένε καλός, αλλά ως εκεί. Μετά σε καλούν σε ένα διεθνές συμπόσιο του κλάδου, βλέπε εθνική, και είσαι πολύ καλύτερος σε όλα. Αρχίζεις και νιώθεις πως το περιβάλλον που ζεις καθημερινά δε σε βοηθά και περιορίζει την εξέλιξη αλλά και τις παρούσες δυνατότητές σου. Ο Μπακάκης είναι καλύτερος παίκτης από αυτό που είναι στην ΑΕΚ. Θα του κάνει καλό να αλλάξει ομάδα... Συνέχεια και θα κάνει καλό και στην ομάδα να αλλάξει παίκτη.

Moonchild21 - 26/9/2020 18:59

Μακάρι να φύγει όπως θέλει και ο ίδιος με ένα ποσό.Νομιζω ότι θα ήταν το καλύτερο και για τις δύο πλευρές.Δεν ήταν αδιάφορος και έδωσε ότι μπορούσε για την ομάδα.Ισως με τα χρήματα που θα πάρουμε να καλύψουμε ένα συμβόλαιο κάποιου καινούργιου παίχτη.Επείγει η απόκτηση κεντρικού αμυντικού,στην θέση του Μπακάκη νομίζω ότι θα βγει η χρονιά με Βασιλαντωνόπουλο.

costaskomodo - 26/9/2020 14:56

Mιχαλη, μακαρι να πας στη Λεγανιες η οπου στο εξωτερικο, να το ζησεις κ αυτο. Εδωσε ο,τι μπορουσε στην ομαδα κ μονο να τον ευχαριστησουμε μπορουμε. Δεν καταλαβαινω γιατι πειραζει καποιους το οτι θελει να παει στην Ισπανια, ειναι 29 χρονων, βλεπει οτι ισως δεν θα πολυπαιζει πλεον στην ΑΕΚ κ θελει να κανει ενα επομενο βημα στην καριερα του, ποτε θα το κανει δλδ, στα 35 του? Απ'τη μια αμπαλο τον ανεβοκατεβαζουμε, απ'την αλλη καποιοι τον βγαζουν κ αχαριστο που θελει να φυγει, αφου η ΑΕΚ τον... Συνέχεια ανεδειξε κλπ., δεν τρωγεστε με τιποτα. Ισως να ειστε ευχαριστημενοι αν σταματησει τη μπαλα τελειως απ'τα 29 του?Δεν ειναι κ το καλυτερο μπακ που ειχαμε ποτε, αλλα τιμιος, σκυλος κ καλη τυχη εκει που θελει να παει.

Christof1976 - 26/9/2020 13:03

τιμιος εδωσε οτι ειχε και με το παραπάνω τον ευχαριστουμε και προχωραμε η ΑΕΚ ειναι πανω απο προσωπα πανω απο ολους μαε

Vasilis_Constructor - 26/9/2020 12:52

Respect στο Μιχάλη μας για τη μέχρι σήμερα προσφορά του.

Βέβαια, στον αντίποδα, θα πρέπει ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ να δείξει έμπρακτα την εκτίμισή του στην ομάδα μας που τον ανέδειξε. Χρωστάνε στην ΑΕΚ την καριέρα τους κάποιοι, όσο και άν έχουν προσφέρει. Ας το έχει στο μυαλό του ο αγαπητός μας Μιχάλης. Καλή συνέχεια να έχει στην καριέρα του και υγεία!

Alexpappas1924 - 26/9/2020 12:23

Τίμιος έδωσε μέχρι εκεί που ξέρει και μπορεί...δυστυχώς καβάλησε το καλαμάκι του φραπέ και τελικά ...έσπασε !!!

ivan2129 - 25/9/2020 22:20

καλη τυχη ΜΠΑΚΑΚΗ σου ευχομε οτι καλυτερο,εδωσες το 100 τοις 100.

eagle1924 - 26/9/2020 11:48

δεν έφτανε το 100 τοις εκατό όμως...

eagle1924 - 26/9/2020 11:41

Παίκτης που βοήθησε την ομάδα, αλλά δεν έχει κάτι άλλο να δώσει . Μόνο ταχύτητα χωρίς σέντρα και αμυντικά υποφέρει απο γρήγορους επιθετικούς.

Μου κακοφάνηκε που για δύο παιχνιδια που δεν είναι βασικός βγάζει πικρία και θέλει να φύγει. Ο Βασιλαντωνόπουλος που πήγαινε δανεικός δεξιά αριστερα τι έπρεπε να κάνει δηλαδή?

ΑΕΚΟΥΠΟΛΗ - 26/9/2020 11:17

Θα προτιμούσα να πήγαινε δανεικός ο Παουλίνιο παρά ο Μπακάκης.

makriniotis_v - 26/9/2020 10:22

Επιτέλους ας δείξουμε τον σεβασμό και την αναγνώριση που αξίζει και ας μείνει στην άκρη η καφρίλα πολλών, ήμαρτον πια

FanGr - 26/9/2020 10:18

Προσωπικά εκτιμώ ότι 1εκ. το πολύ μπορεί να δώσει η ομάδα και εξηγώ γιατί: 1. Πούλησε τον Σιόβα 1εκ. στα 32 του ως διεθνή. 2. Ο Μπακάκης είναι 29, με μικρότερο market value από τον Σιόβα. 3. Με το μπάτζετ αυτήν τη στιγμή να είναι μικρότερο από το δικό μας, δε θα έδιναν τόσα για μπακ.

R21pf - 26/9/2020 07:56

μπραβο στον Μπακακη που εχει τα σθενος να ζητησει να παει δανεικος στο ισπανικο πρωταθλημα.

σιγουρα ειναι μια ευκαιρια να αγωνιστει σε ενα πρωταθλημα, εστω και στη 2η κατηγορια, που ειναι μακραν καλυτερο απο το ελληνικο. ειναι μια δοκιμασια που καθε ποσδοσφαιριστης αξιζει να δοκιμασει.

στην ΑΕΚ προσφερει το καλυτερο που μπορει αδιαμφισβητητα, και προφανως επειδη θελει να παιξει στο... Συνέχεια επομενο Euro με την εθνικη, πρεπει να ειναι στην α) καλυτερη αγωνιστικη κατασταση και β) να βελτιωσει τις αδυναμιες του. πολυ καλη κινηση, μπραβο του.

δεν ειναι σωστο να αποδομουν καποιοι την ποδοσφαιρικη αξια αλλα και την προσφορα του στην ομαδα.

μακαρι η ΠΑΕ να του το κανει οσο γινεται πιο ευκολο να μετεγκατασταθει στην Ισπανια.

Apostolis_AEKAPA - 26/9/2020 07:51

Η ΑΕΚΑΡΑ πανω απο ΟΛΟΥΣ! Στο καλο και καλη επιτυχια , δεν κραταμε κανεναν με το ζορι!

sasdragongr - 25/9/2020 17:07

Αν πάει στη Λεγανές, θα τακιμιάσει με το Σιόβα. Άν κληθεί και παίξει και ένα αγώνα με την Εθνική ο Βασιλό (που μάλλον θα γίνει σύντομα, άν συνεχίσει έτσι), θα λέει και αυτός εξυπνάδες, για τη σύνθεση της Εθνικής και όχι μόνο θα χάσει τη θέση του ως βασικός, αλλά θα μείνει και μόνιμα εκτός όπως οι Manolas, Sokratis, Siovas και έπεται συνέχεια.

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 26/9/2020 07:40

Βρε παιδι μου....δεν πιαστηκα.....αυτο νομισα στ' αληθεια.

Οσον αφορα Σιοβα δεν ξεχνω τις αφ υψηλου ειρωνικες γαβρικες ματιες προς τους παικτες μας στο γκαραηταβλι..

Αυτο το ατομο ειναι η επιτομη του γαβρου και δεν εχει καμια απολυτως σχεση με τον χαρακτηρα του τιμιου Μπακακη.... Συνέχεια
Αν χρησιμοποιησα υπερμετρες εκφρασεις απεναντι σου σου ζητω συγγνωμη και ευχαριστω που μπηκες στον κοπο να μου απαντησεις χωρις να ''ανταποδωσεις''...

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 25/9/2020 22:08

Ημουνα ειρωνικος φιλε επειδη προεξοφλησες οτι θα τακιμιασει με το αθλιο σιοβακο..

Απο που κι ως που ?

Παντα ηταν κυριος , επαγγελματιας, εδινε το 100% του και δεν εδωσε ποτε δειγματα γαβροσυνης !

sasdragongr - 25/9/2020 23:49

Αγαπητέ ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21. Δικαίωμά σου να είσαι ειρωνικός, γιατί αυτό το δικαίωμα σου το έδωσα εγώ με το λάθος μου ως προς την ομάδα του Σιόβα. Ποτέ μου δεν είπα πως έδωσε δείγματα γαυροσύνης, εκτός κι άν το θεωρείς αυτό ως δεδομένο σύμφωνα με αυτά που έγραψα. Να σου θυμίσω δε, πως ο Σωκράτης δήλωσε πως άν γυρίσει στην Ελλάδα, θα είναι μόνο για την ΑΕΚ. Επειδή συμφώνησε με το Σιόβα, δείχνει δείγματα γαυροφροσύνης; Ο κάθε ένας είναι επαγγελματίας και πάει όπου του λέει η... Συνέχεια τσέπη του. Τέρμα τα οπαδικά και οι "δήθεν" αγάπες (πρόσφατο δείγμα ο Βράνιες). Επειδή όμως πιάστηκες από αυτό το λάθος, έχω να πω μόνο, πως άν πάψει να είναι πρώτη επιλογή Εθνική τότε θα δεις πόσα θα ειπωθούν. Και τότε θα με θυμηθείς. Και όπως ανέφερα και πριν λίγες ώρες και για τον Βασιλαντωνόπουλο πολλοί με μαύρισαν και τώρα τον αποθεώνουν.

Καλό σου βράδυ και μόνο ΑΕΚ. Κανένας άλλος.

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 26/9/2020 07:43

Οσον αφορα στον Σωκρατη η γνωμη μου ειναι οτι γαβριζει.

Μακαρι να βγω ψευτης αλλα σε 1-2 χρονια τον κοβω στον γαβρο..

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 25/9/2020 18:07

Ψυχολογος......ή ....Ψυχαναλυτης ???

sasdragongr - 25/9/2020 19:45

Αγαπητέ ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 ούτε το ένα, ούτε το άλλο.

Αγαπώ και σέβομαι το Μπακάκη. Αναγνωρίζω όλα όσα πρόσφερε στην ΑΕΚ, αλλά δεν θεωρώ τίμιο από μέρους του να ζητάει να φύγει επειδή ο Καρέρα τον έβαλε στον πάγκο. Θα έπρεπε και μόνος του να δεχθεί πως κατά το τελευταίο διάστημα είναι πεσμένος. Αντίθετα λειτούργησε σαν βεντέτα. Δεν πρέπει να ξεχνά πως στην Εθνική πήγε με την ΑΕΚ και όχι με τον Παναιτωλικό και τα Χανιά που... Συνέχεια αγωνιζόταν. Και φυσικά επειδή ασχολείσαι με το τόπι δεν χρειάζεται να σου αναλύσω πόσοι ΠΑΙΚΤΕΣ, διεθνώς έφαγαν πάγκο επειδή ήταν ντεφορμέ.

sasdragongr - 25/9/2020 19:30

Δικό μου λάθος και ευχαριστώ για τη διόρθωση, για τον Σιόβα. Όσον αφορά τα dislike, ευτυχώς είναι λιγότερα από αυτά που μου έβαλαν οι προπονητές του πληκτρολογίου, όταν έγραψα σε ανάρτηση για της επιστροφή του Βράνιες (μεταξύ άλλων) πως " Ειδικά ο Βασιλαντωνόπουλος έκανε πολύ καλή πορεία και με Λαμία και με τη Γκόρνικ που παίζει ως δανεικός. Δικός μας παίκτης είναι και νομίζω αξίζει μια ευκαιρία στην προετοιμασία με τον Καρέρα." Σήμερα όλοι τον εξυμνούν για την απόδοσή του στους δύο... Συνέχεια αγώνες που έπαιξε. Μάλιστα στις κριτικές της ομάδας σε αυτούς τους αγώνες του έδιναν 8,5 και 9. Βρε πως αλλάζουν τα πράγματα.

nikiforos21 - 25/9/2020 17:12

Το ταγάρι ο σιοβας πήγε στην ουεσκα

victor21R - 25/9/2020 22:27

Ε ρε τι έχουμε πάθει με τους "έχει προσφέρει" και με τους "μην απαξιώνεται τους παίχτες μας".

Τι σχέση έχει αν πρόσφερε κάποιος με το αν κάνει για την ομάδα?? Ωραία ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά αλλά ΔΕΝ κανείς πλέον για την ΑΕΚ μας κύριε Μπακάκη. Έδωσες και πήρες επίσης από την ομάδα πολλά. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. Μέσω της ΑΕΚ κάνατε όνομα και καριέρα όλοι. Αλλιώς δεν θα σας ήξερε ούτε η μάνα σας. Στην ΑΕΚ χρωστάτε τα πάντα. Όλοι είμαστε στρατιώτες της ΑΕΚ. Της χρωστάμε δεν μας χρωστάει. Ο... Συνέχεια σύλλογος είναι τεράστιος και οι απαιτήσεις πολύ μεγάλες. Δεν υπάρχει χώρος για μετριότητες. Μας αρέσει δεν μας αρέσει υπάρχουν αρκετοί παίχτες στο ρόστερ που είναι πολύ μέτριοι για Α.Ε.Κ. Δεν τους απαξιώνουμε όταν λέμε την αλήθεια. Ούτε δεν τους σεβόμαστε. Αν νιώθει ο Μπακάκης ότι τον απαξιώνουμε ο Μάνταλος τι να πει που είναι δύο κλάσεις καλύτερος παίχτης και έχει ακούσει πολύ πιο σκληρή κριτική από όλους μας??

inzaghi9 - 26/9/2020 07:37

Γενικά υπάρχουν ομάδες που ανανεώνουν τους τραυματίες τους, που σέβονται τους εργαζομένους τους και που ανταμείβουν την προσπάθεια. Υπάρχουν κι άλλες που πάνε στα δικαστήρια με τον Γκαλέτι επειδή έπαθε σοβαρό πρόβλημα υγείας για να σώσουν κανα φράγκο, που αποκαλούνε τους παίκτες τους κωλόχαρτα, που ξεφτιλίζουν με δηλώσεις τον Τουρέ, που πετάνε στα σκουπίδια όποιον δεν τραβάει πια.... Συνέχεια

Είναι ζήτημα χαρακτήρα και πολιτισμού το πώς αποχαιρετάς έναν άνθρωπο που προσέφερε. Είτε είσαι ΠΑΕ, είτε φίλαθλος, ακόμη και σε σχέσεις εκτός ποδοσφαίρου. Να έλεγα ότι μας εκμεταλλέυτηκε, ότι μας έτρωγε τα λεφτά και καθονταν, ότι δημιούργησε προβλήματα, η ομάδα πήρε πολλά από τον Μπακάκη και μάλιστα σε συμφέρουσα τιμή. Δεν είπε κανείς να τον βάλουμε πάλι βασικό, ένα αντίο και καλή τύχη χωρίς "αλλά" είναι αρκετά.

victor21R - 26/9/2020 11:15

Μα δεν τον έβρισε κανένας τον άνθρωπο. Όλοι καλή τύχη του είπαμε να έχει απλά είπαμε και το απολύτως λογικό ότι δεν κάνει για την ΑΕΚ. Δηλαδή να μην λέμε την ποδοσφαιρική μας γνώμη για να είμαστε διαφορετικοί? Δεν είναι αυτό διαφορετικότητα.

inzaghi9 - 26/9/2020 17:09

Τη γνώμη σου μπορείς να τη λες. Εγώ απλώς σου εξήγησα με ποια λογική δεν ταιριάζουν αισθητικά τα αρνητικά σχόλια για την απόδοση του Μπακάκη δίπλα στον αποχαιρετισμό. Ασχέτως αν είναι δικαιολογημένα ή όχι.

jason21 - 25/9/2020 22:13

Δύο αγώνες δεν έπαιξε και ζητάει μεταγραφή..

Ωραίος..

georgethejack - 26/9/2020 02:09

Παλιότερα πριόνιζε την καρέκλα του προπονητή όταν δεν έπαιζε (βλ Πογιετ, Καρντόζο). Τώρα βλέπεις πια δε παίρνει άλλο. Μας πήρανε χαμπάρι

gp44 - 25/9/2020 23:27

από συναισθηματικης πλευράς ειναι κρίμα, από τους λίγους παίχτες (νομίζω μόνο αυτός και ο Σιμοες) που κάνανε ολόκληρη την διαδρομή από Β εθνική μέχρι Αγ. Σοφια, κρίμα να κατέβει λίγο πριν το τέλος και να μην μπει στη γηπεδαρα.

Από την άλληζ ενδεχομένως να είναι η τελευταία του ευκαιρία να πάει σε μια χώρα με ποδόσφαιρο άλλου γαλαξία ακόμα και στην Β κατηγορία.... Συνέχεια
Η ομάδα όμως πρέπει να είναι απολύτως βέβαιη πριν επιτρέψει τέτοια μετακίνηση ότι θα αναπληρωθει το κενό του σχεδόν μόνιμου δεξιού μπακ αλλά και της θετικής παρουσίας στα αποδυτήρια

ntemis_nikolaidis_21 - 26/9/2020 01:28

Μπακακης Σιμοες και Μανταλος στο υπαρχον ροστερ απο το ροστερ της Β Εθνικης

gp44 - 26/9/2020 13:05

Μανταλος νομίζω αποκτήθηκε πριν ανέβουμε στην Β, αλλά παρέμεινε για ένα ακόμα χρόνο στην Ξάνθη ως δανεικός, και έπαιξε κατευθείαν στην Α.

Μπορεί και να κάνω λάθος με όλα αυτά που έχουμε ζήσει με αυτή την ομάδα!

kynigos1978 - 26/9/2020 00:37

Ο Μιχάλης είναι τίμιος παικτης και γι'αυτό όλοι η προπονητές που πέρασαν τον είχαν βασικό,απλός ο κύκλος που λέγετε ΑΕΚ έχει κλείσει.Τον ευχαριστούμε και πάμε παρακάτω.Ενας Κυριακόπουλος που παίζει φετος?

Mike 94 - 26/9/2020 00:32

Ενάμιση εκατομμύριο για τον Μπακακη? Θα σοκαριστω αν πάρουμε αυτά τα λεφτά..

elber21 - 26/9/2020 00:26

1,5 εκατομμύριο ο Μπακάκης? Αστειεύεστε φαντάζομαι!

sid21 - 25/9/2020 18:43

Καλη επιτυχια να εχει.

Δεν παιρνει και αυτον που επηρεαζει αρνητικα ψυχολογικα την ομαδα λογω του χαρακτηρα του.

Και ισως ειναι και κλικαδορος.

Αναφερομαι στον.....

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 26/9/2020 00:12

Μανταλο.μην ντρεπεσαι,πεστο.

Nic21 - 25/9/2020 19:09

Γιατί εδώ δε του αρέσει ; Ποιοι άλλοι θα τον έχουν βασικό ;

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 26/9/2020 00:06

Αυτο ειναι το θεμα.εφαγε παγκο δυο ματς και τσινισε ο ρομπερτο καρλος.τομπουλοπουλο μιχαλακη.

tzes1924 - 25/9/2020 23:29

Είμαστε καννίβαλοι, ανθρωποφάγοι ώρες ώρες. Ντροπή ρε παιδιά. Μου αρέσει που θέλουμε να λέμε ότι εμείς είμαστε μία άλλη εντελώς κατάσταση από τους άλλους. Εντάξει, το παιδί δεν μπορεί άλλο, έπιασε ταβάνι. Καλό είναι να φύγει. Αλλά γιατί τόσο απαξιωτικά λόγια? Συνέλθετε ορισμένοι...

Kostantinosda - 25/9/2020 22:55

Αντε μπας και παρουμε κανενα σοβαρο δεξι μπακ. Παντος ειναι φιλοτιμος και προσεφερε αυτα που μπορουσε. Δεν φταιει ο ιδιος εαν δεν μπορουσε παραπανω, και για το οτι εδωσε το 100% θα πρεπει να τον σεβομαστε και να τον εκτιμαμε. Μακαρι να παει εκει που θελει. Καλο και για τον ιδιο και για την ΑΕΚ, αφου θα αναγκαστει να φερει ενα σοβαρο δεξι Μπακ

sid21 - 25/9/2020 22:32

Οι παίχτες είναι επαγγελματίες και με αυτόν τον τρόπο σκέφτονται και δρουν εν αντιθέσει με εμάς τους φιλάθλους πουν σκεφτόμαστε συναισθηματικά.

Οι παίχτες παίζουν είτε για τις αποδοχές του επόμενου έτους είτε για τον επόμενο εργοδότη τους.

Δεν υπάρχει αεκτζης παοκτζης

κτλ παιχτης... Συνέχεια
Έτσι λοιπόν και ο μπακακης. Σωστά σκεπτόμενος βλέπει ότι δεν έχει μέλλον άρα περισσότερα λεφτά του χρόνου και κινδυνεύει μάλιστα να μείνει και στα αζήτητα.

Καλά κάνει το παλικάρι να αναζητήσει αλλού την τύχη του

Vladan - 25/9/2020 22:08

Σεβασμό για ένα παιδί που τα έδωσε όλα και τίμησε τη φανέλα με το παραπάνω. Αν είπε ότι ήρθε η ώρα να φύγει, ναι να φύγει. Τιμής ένεκεν

John1978R - 25/9/2020 14:21

Καλά ρε τι άνθρωποι είστε μερικοί?? Πως γίνεται να μιλάτε με τόσο ειρωνεία για έναν ποδοσφαιριστη που έχει δώσει τα πάντα για την ομάδα μας; Είστε απαράδεκτοι, εμετικοι, κομπλεξικοί και βγάζετε κακία να μην πω καμία άλλη κουβέντα και με κόψουν. Το έχετε παρακάνει μερικοί εδώ μέσα.

imodium - 25/9/2020 21:46

τα εχει δωσει ολα αλλα δεν ειναι αρκετο!! αυτο θελει να πει ο κοσμος, υπαρχει ο σεβασμος αλλα επειδη παραγινε το κακο υπαρχει και το ''οχι αλλο μπακακη'' το καταλαβε και ο ιδιος, και για αυτο θελει να φυγει , οσο μενει θα υπαρχει φθορα

Droit_Au_But - 25/9/2020 15:00

Έχεις δίκιο φίλε.

Εγώ πισυεύω ότι ο Μπακάκης δεν έχει κάτι άλλο να δώσει από χρήματα στην ΑΕΚ.

η προσφορά του όμως είναι μεγάλη και έχει γράψει την δική του ιστορία ...

TheoAthens21 - 25/9/2020 14:41

Mιχαλη εσυ?

kostas2015 - 25/9/2020 21:08

ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΑΠΑΡΝΙΣΗ ΤΟΥ! ΤΟ 100% ΠΑΝΤΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙ!! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΣΤΙΓΜΗ. ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ... ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΛΟΠΕΣ-ΒΑΣΙΛΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΜΠΑΚ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΠΑΚΑΚΗ ΠΙΣΤΕΥΩ.

ΥΓ... Συνέχεια
ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΟΛΥ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΑΝΤ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΣΙΚΟ ΔΕΞΙ ΜΑΣ ΜΠΑΚ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ!

EpsilonKappa77 - 25/9/2020 20:32

Οι διοργανώσεις ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ,η ομάδα μοντάρεται σιγά-σιγά,όλοι είναι απαραίτητοι και ειδικά οι περίπου βασικοί.

Αυτά γίνονται όταν η ομάδα έχει χρόνο να τον αντικαταστήσει.

Όλες οι χρονικές περίοδοι ΔΕΝ είναι το ίδιο.

ΜΠΟΡΕΙ να χρειαστεί ο Μπακάκης.... Συνέχεια
Η άμυνα έχει πολλές θέσεις.

ΜΟΝΟΝ ΕΑΝ έρθει μία πολύ καλή πρόταση,τότε ας το σκεφτεί η διοίκηση.

Τώρα ΟΧΙ και καλά κάνει.

TEX21 - 25/9/2020 20:15

Του Μιχάλη του αναγνωρίζουμε πως πάντα παίζει με αυταπάρνηση, στα κόκκινα, και δίνει ότι έχει και δεν έχει για την ομάδα. Μέχρι εκεί όμως. Πιστεύω πως ότι είχε να δώσει το έδωσε, ας βρει η ομάδα μια φόρμουλα να πάρει κάποια χρήματα και να συνεχίσει την καριέρα του όπου θέλει...

johnys® - 25/9/2020 20:15

Να πάει εννοειται και αφου το θέλει έπρεπε να είχε γίνει ηδη.αντε με το καλό!

mojito_patito21 - 25/9/2020 19:35

Μιχαλη επειδη δεν ειμαστε ολοι αχαριστοι και μαθαμε να εκτιμαμε αυτους που ιδρωνουν τη φανελα, οφειλουμε ενα ευχαριστω και για το πρωταθλημα και για το κυπελλο (οχι τα 4 χαμενα) και για το τσουλου!! Μπορει να μην εξελιχθηκες σε αυτο που περιμεναμε αλλα την φανελα την ιδρωνες και αγαπας την ΑΕΚ!! Καλη συνεχεια και εις το επανιδειν!!

babispet - 25/9/2020 19:03

Νομίζω πως πέρα από όποιες ποδοσφαιρικές ικανότητες έχει ο ποδοσφαιριστής της ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ, θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται με περισσότερο σεβασμό από κάποιους. Έχει τιμήσει τη φανέλα που φοράει και μάλιστα και σε δύσκολες εποχές και δεν έχει τόσα χρόνια δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα.

Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα.

Υπάρχει ο καρέρα και ο ιβιτς που θα αποφασίσουν με υπευθυνότητα γιατί αυτή είναι η δουλειά τους... Συνέχεια και την κάνουν και αυτοί όσο μπορούν καλυτερα.

Πάντα καλοπροαίρετα.

Konstantinos2121 - 25/9/2020 19:11

Όχι και τα ισοπεδώνουμε όταν το 18-19 πηγαίναμε από γκέλα σε γκέλα και επειδή λέγαμε τι χάλια είναι αυτά. Και όταν μετά από ένα μήνα κάναμε νίκη να βγαίνει και να λεει σήμερα θα μας κρίνεται ή πήρατε ρεπό ..... στο καλό κύριε Μπακάκη αν έχετε αυτές τις βλέψεις για αεκ

babispet - 25/9/2020 19:46

Έχεις δίκιο, αλλά μέχρι ένα σημείο. Το 17-18 που πηγαίναμε τρένο σε πρωταθληματική περίοδο και πολύ καλή ευρωπαϊκή χρονιά η ΑΕΚ, είχε 40 συμμετοχές. Άρα άμα την προσπερνάμε και πηγαίνουμε στην επόμενη, που όλη η αμάδα σερνόταν, μην περιμένεις και πολλά από ένα παίχτη ρολίστα, όταν τα βαριά χαρτιά της ομαδας αλλά και η διοίκηση δεν στηρίξαν την προσπάθεια της προηγούμενης χρονιάς.

Δεν νομίζω πως είπε κανείς πως είναι ο Μπακάκης ο αναντικατάστατος, ή ο ιδανικός για την ομάδα μας,... Συνέχεια ή ο ντάνι άλβες. Νομίζω όμως πως είναι φιλότιμος, προσγειωμένος και σοβαρός επαγγελματίας, που μέσα από την δουλειά του έγινε διεθνής και τον ζητάνε από ττο εξωτερικό έστω και από β ισπανίας.

Δεν είναι κακό να θέλει να παίξει εκτός Ελλάδας, ξέρει μάλλον πως βάση δυνατοτήτων του, μπορεί να μην έχει άλλη ευκαιρία.

Κατά τα άλλα.... σεβαστή κάθε άποψη.

AEKara1821 - 25/9/2020 19:25

Πεστα αδερφρε. Ο Μιχαλης αξιζει το σεβασμο μας. Εχει κανει πολυ λάντζα στην ομάδα..

Μην απαξιωνετε τους παικτες μας. Δεν ειναι ολοι Μεσι κ Κριστιάνο. Έχουν αξία όμως..

M_A_D - 25/9/2020 19:01

1,5 εκ. για τον συμπαθητικο διεθνη Μπακακη, παικτης χωρις τεχνικη, χωρις σεντρα, που παιρνει την μπαλα απο την αμυνα, διασχιζει ολο το γηπεδο, και οταν φτασει στην αντιπαλη περιοχη σταματα και δινει την μπαλα πισω!!!!!!!!!!!

Ουδεν περαιτερω σχολια, αυτοι που γνωριζουν απο ποδοσφαιρο καταλαβαινουν αν αξιζει η οχι αυτα τα λεφτα.

Gennaro_De_Tommaso21 - 25/9/2020 18:58

καθησε 2 αγωνες στον παγκο και ζηταει να φυγει????? Κατεβα απο το καλαμι μπακακη δεν παιζεις στην ομαδα του χωριου σου... χαρη σου καναμε στην ΑΕΚ αλλιως θα επαιζες σε κανενα τοπικο....

Kozetmns21 - 25/9/2020 18:57

Οταν διαβαζεις τοσο απαξιωτικα σχολια εδω μεσα σε κανει να ανρωτιεσαι για ποιον λογο να κανει μεταγραφες η ΠΑΕ οταν οι ιδιοι οι οπαδοι της δεν αγαπανε την ομαδα. Και εναν λογο να θελει ο ιδιος ο παιχτης να μεινει.

Aekolatris21 - 25/9/2020 17:13

Ειλικρινά ο Βασίλης έπαιζε για το 6 μέχρι εκεί μπορεί δεν είναι κακό!Η ομάδα πρέπει να ξαχνεται για καλύτερες συνθήκες δεν γίνεται πλέον με τον περσινό κορμό θέλει ξηλωμα..Και δανεικός άμα γίνει ας τον δώσουν δεν μπορεί να σταθεί άλλο σ εμάς,μήπως πάει αλλού και ξυπνήσει και τον δει καμία ομάδα δεν υπάρχει λόγος να μένεις σε έμας άλλο, έστω να γλιτώσουμε το συμβόλαιο.

Aekolatris21 - 25/9/2020 18:33

Έγινε λάθος, Μιχάλης ήθελα να πω..

Fernando911 - 25/9/2020 17:35

Κ Βασίλης ποιος είναι? Αχχαχαχ α

inzaghi9 - 25/9/2020 17:41

Φαντάζεσαι να λέει για τον Μπάρκα χαχαχαχαχα!

Simosk - 25/9/2020 17:41

Ο Βασίλης ο Μανταλος, τι δεν καταλαβαίνεις???

mt21 - 25/9/2020 17:32

Ποιος είναι ο Βασίλης;;

imodium - 25/9/2020 18:19

να παει και μετα η σειρα του κριστισιτς

spiros61 - 25/9/2020 18:18

ΡΕ ΜΠΑΚΑΚΗ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ Β ΙΣΠΑΝΙΑΣ .Μεγάλο παιδί είσαι δικιά σου κ η ζωή το τσάμπα όμως πέθανε φέρε χαρτί στην ομάδα κ φύγε αλλιώς κάτσε κ πάλεψε εγώ σε γουστάρω παίζεις με ψυχή απλά καμιά φορά δεν φτάνει έπρεπε να κάθεσε κ να κάνεις πολλές ώρες εξτρά προπόνηση πάνω σε σούτ κ σέντρες αλλά!!!

ΜΑΝΤΑ21 - 25/9/2020 17:52

κραξιμο για εναν παικτη που εχει παιξει στοπερ αρ.μπακ δεξι μπακ ματωνει την φανελα οσοι λιγοι στην ομαδα,λιγο σεβασμος ρε παιδια σε εναν διεθνη παικτη ελεος τα εχουμε ισοπεδωσει ολα για ολα φταινε ο μανταλος κ ο μπακακης ελεος.Αν θελει να φυγει ας φυγει οχι τσαμπα ομως εγω τον θελω στην ΑΕΚ προσωπικα αλλα ειναι δικο του θεμα κ της ομαδας τι θα γινει ,εχουμε καταντησει σαν τον βαζελο που παμε με τους γκουμομπασιναδες λιγη ηρεμια δεν θα χουμε ποτε???οκ υστερει επιθετικα αλλα... Συνέχεια αμυντικα δεν υπαρχει καλυτερο μπακ στην ελλαδα κ δειτε λιγο τι ματς κανει στην εθνικη κ τι στην ΑΕΚ τους εχουμε βγαλει ολους αχρηστους δηλαδη κουραστηκα πραγματικα.

Ayoumi - 25/9/2020 18:16

εννοεις στη ιδια αμυνα που του εδωσε 2 σακουλες ο αργος ελ αραμπι?στην ιδια αμυνα που τον περναει οποιοδηποτε εξτρεμ παιζει στη μερια του... στην ιδια αμυνα που κανει συνεχεια πισω βηματα μεχρι να φτασει ο επιθετικος μεχρι την μεγαλη περιοχη...ρε τι πινετε εδω μεσα κοιμηθηκε ο θεος επαιξε μια χρονια και κατι εγινε αμπαλος ειναι και εθνικη παιζει επειδη ΔΕΝ υπαρχει αλλος τωρα θα του φαει την θεση ο βασιλαντονοπουλος εδω ειμαστε

ΜΑΝΤΑ21 - 25/9/2020 18:29

Ayoumi τον περασε κατα μετωπο ο ελ αραμπι??πλακα μας κανεις??τρεχει να τον προλαβει ο μπακακης αν θυμασαι την φαση ,δεν ειναι παικτης που τρωει ευκολα ντριπλα οτι ειναι πεσμενος ειναι οκ αλλα οχι οτι δεν κανει!Ο ταν επαιξε στοπερ δεν σου αρεσε???εχεις δει να τρωει πολλες σακουλες ο μπακακης σε ελλαδα κ ευρωπη??για θυμισου ρι ματσαρες εκανε επι χιμενεθ επειδη εκανε μια κακη χρονια οπως ολοι η ΑΕΚ δεν σημαινει οτι δεν κανει τεσπα αν ειναι να ερθει καλυτερος ας που ληθει αν ειναι να παμε σε... Συνέχεια ινσουα δεξι προτιμω με χιλια μπακακη!!!

Ayoumi - 25/9/2020 18:10

τι πινετε εκει στη παε 1.5 εκατ.ευρω εκανε στη χρονια που πειρε η αεκ το πρωταθλημα στη μονη χρονια που επαιξε ο μπακακης ουτε 600 χιλιαρικα δεν κοστιζει τωρα το οτι παιζει στην εθνικη λιγα μου λεει απλα δεν υπαρχει αλλος.τωρα που θα παρει παιχνιδια ο βασιλαντονοπουλος θα του φαει και την θεση στην εθνικη εδω ειμαστε

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 25/9/2020 17:54

Ολοσωστες οι απαιτησεις της παε ΑΕΚ....

aek_thessaloniki - 25/9/2020 17:41

Παίκτης που δεν θα περνούσε ούτε έξω από τους Θρακομακεδωνες και λογίζεται (τουλάχιστον μέχρι και πριν 2 ματς) βασικός στην ΑΕΚ. Έτσι όχι Γιουρόπα δεν πας, ούτε μέχρι την Λαμία. Μακάρι να φύγει, δεν θεωρώ ότι δεν προκάλεσε ποτέ όπως λέτε κάποιοι, ακόμα θυμάμαι το στορυ που ρωτούσε αν πήραμε ρεπό. Παίκτης που είχε πάντα την αβάντα ολων των δημοσιογράφων της ΑΕΚ για έναν ανεξήγητο; λόγο και που δεν άφηνε τυχαία να παίξει έστω και μια χρονιά ο Βασιλαντονοπουλος στην ομάδα (τον λόγο τον... Συνέχεια βλέπουμε έστω και αργά). Όπως ανέφερε πιο κάτω και ένας φίλος ξεσκαρτάρισμα λέγεται η ενδεχόμενη φυγή του. Μακάρι πραγματικά γιατί τέτοιοι "ποδοσφαιριστές" που με τον πρώτο πάγκο τσινανε πρέπει να φεύγουν από την ομάδα. Ακόμα παραπάνω όταν το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να τρέχουν και πέναλτι.

AEKpaflaAEK - 25/9/2020 17:48

Σε παρακολουθώ καιρό τώρα. Έχω την εντύπωση πως αν φύγει θα αλλάξεις ομάδα γιατί δεν θα έχεις με ποιον να ασχολείσαι!!!

aek_thessaloniki - 25/9/2020 18:19

Καλά κάνεις και με παρακολουθείς. Όπως έγραφα και για τον Αραβιδη καποτε τώρα γράφω και για τον Μπακακη. Δεν χρειάζεται να γράφουμε αν δεν υπάρχει λόγος. Τα τελευταία χρόνια κάποιοι παίκτες όπως και να το κάνουμε δεν κάνουν και παρόλα αυτά τρώνε τρελή αβαντα από τον κύκλο της ομάδας. Σε αυτούς τους 2 έχει παραγίνει και γι αυτό με βλέπεις να γράφω συνέχεια για τον Μπακακη.

Simosk - 25/9/2020 17:52

Έτσι ! Τις ειρωνείες απ'τα καλά παιδιά τις ξεχνάμε γρήγορα.

o_kanenas_21 - 25/9/2020 17:47

Να ικανοποιήσει τις χρηματικές απαιτήσεις της ομάδας και ας πάει

goten21gr - 25/9/2020 17:40

Κακα τα ψεματα ρε παιδια ο Μπακακης επιασε ταβανι στην ΑΕΚ τι να κανουμε. Ειχε και καλες χρονιες και κακες. Αν οντως φυγει ελπιζω στην θεση του να ερθει ενας καλυτερος κι οχι ενας μετριος παικτης αλλιως "same shit".

VagosK - 25/9/2020 17:24

Θελετε ομιλους και champions League κυπελο και πρωταθλημα και θελετε και τον Μπακακη στην εντεκαδα. Οχι αλλο καρβουνο.

Simosk - 25/9/2020 17:39

Πεστα ρε φίλε,θα μας τρελάνουν τελείως!!

Spark - 25/9/2020 15:53

Δηλαδη βαση του αρθρου θελει να φυγει επειδη δεν επαιξε βασικος δυο αγωνες? Τοσα χρονια δεν παιζει? Ο Αλμπανης τι πρεπει να πει δηλαδη ή ο Βασιλ που τον στελνουμε απο δω κι απο κει 7 αιωνες τωρα χωρις λογο και μολις φετος αρχισε να παιζει σε σοβαρα παιχνιδια? Αυτο εμενα μου βγαζει κακη ενεργεια και δεν το λεω επειδη μιλαμε για Μπακακη (τον οποιο δεν θεωρω παικτη επιπεδου ΑΕΚ καιρο τωρα) θα το ελεγα για τον οποιοδηποτε ο οποιος παιζει χρονια βασικος και τα τελευταια απο αυτα χωρις καλες... Συνέχεια επιδοσεις κιολας.


Ο καλυτερος θα παιζει/εργαζεται. Ετσι ειναι παντου. Βυσματα δεν πρεπει να υπαρχουν. Ναι εκανε ο,τι μπορουσε για την ομαδα, αλλα συγγνωμη παιδια δεν ηταν καθολου αρκετο. Χρονια τωρα. Οπως κι αλλοι εγραψαν εμενα αυτο μου βγαζει το κλασικο βυσματοδημοσιουπαλληλικι, κι επαναλαμβανω δεν το λεω επειδη ειναι ο Μπακακης. Οποιος δεν τραβαει, θα καθεται παγκο, ετσι πανε αυτα. Ξεχναμε πως ειναι η δουλεια τους,και δεν παιζουν για μια κοκα κολα αλλα για εκατονταδες χιλιαρικα. Εφοσον ξενερωσε τοσο που δεν επαιξε βασικος 2 στους 3637636825 αγωνες που εχει αγωνιστει συνολο, τοτε του ευχομαι να πραγματοποιηθει η επιθυμια του να φυγει, με υγεια πανω απολα και να πετυχει τους στοχους του και να παιζει βασικος στη Λεγανες. Μουρμουρες απο το τιποτα στα αποδυτηρια δεν χρειαζομαστε αυτη τη στιγμη.

21SPV21 - 25/9/2020 16:24

Είναι ο ορισμός του "τον κάναμε μάγκα".

Παίχτης που ούτε απ έξω δεν έπρεπε να περνάει,έπαιξε βασικός τόσα χρόνια και έρχεται τώρα να σηκώσει και μπαϊράκι επειδή δεν μπήκε 2 παιχνίδια (έχοντας κάνει νωρίτερα στον τελικό ένα γελοίο πέναλτυ).

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 25/9/2020 17:56

Πολλη χλευα για Μπακακη...

Πολυ αδικο και ανεπιτρεπτο για εν ενεργεια παικτη της ΑΕΚ που δεν εχει δωσει δικαιωμα...ΠΟΤΕ.

SoNoLogiK - 25/9/2020 17:04

Το οτι σήκωσε μπαϊράκι από που προκύπτει? Ο παίκτης έδωσε πολλά και για την ΑΕΚ έφτασε στο ταβάνι του. Εξέφρασε την επιθυμία να δοκιμάσει άλλου πριν παραμεγαλωσει και ίσως βγάλει και κάνα φράγκο παραπάνω. Για εμένα με ενα ποσό γυρω ατο μυριο είναι οκ να φύγει. Όχι τσάμπα ομως διεθνής παίκτης. Είναι απαξιωτικό τοσο για εκείνον οσο και την ομάδα. Τον τελικό λόγο ωστόσο πρέπει να ρον έχει ο προπονητής

Spark - 25/9/2020 16:42

Προσφερε στις αρχες ο Μπακακης. Ετρεχε παντου και λογικα ηταν στο peak του. Ηταν βασικο εργαλειο στα πρωτα χρονια της επιστροφης μας. Δεν θεωρω πως τον καναμε μαγκα, τοτε ηταν ενας καλος και χρησιμος παικτης. Πλεον ομως δεν ειναι το ιδιο και για μενα δεν χωραει στην ομαδα. Κανει μπαμ καιρο τωρα. Αυτο που με χαλασε ειναι η αντιδραση του να ζητησει να φυγει επειδη δεν επαιξε βασικος 2 αγωνες. Να ζητησει να φυγει επειδη απλα θελει να δοκιμασει κατι νεο, ναι κανενα προβλημα απολυτα λογικο. Αλλα... Συνέχεια επειδη δεν επαιξε 2 αγωνες ενω παιζει συνεχεια τοσα χρονια? Δεν ειναι καλο γενικα αυτο. Για σκεφτειτε να αρχισουν να το λενε κι αλλοι αυτο ποσο μπαχαλο μπορει να δημιουργηθει. Αυτο δειχνει πως καλομαθανε μερικοι παικτες και νομιζουν πως ειναι τοτεμ. Δεν παει ετσι παιδια. Ο καλυτερος θα παιζει.

aek_thessaloniki - 25/9/2020 17:32

Ακριβώς ίδια περίπτωση με τον Αραβιδη αν θυμάστε. Μόλις είδε ότι δεν κάνει αμέσως ξεκίνησε τις ύπουλα παιχνίδια και τα λοιπά. Παίκτες και οι 2 β και γ εθνικής που οι μανατζερ και οι δημοσιογράφοι τους έκαναν παίκτες ΑΕΚ. Το ότι έφευγε πάντως τόσα χρόνια ο Βασιλαντονοπουλος στην προετοιμασία μόνο τυχαίο δεν είναι. Χάσαμε ένα τίμιο δεξί μπακ τόσα χρονια επειδή κάνουν κουμάντο στην ομάδα περίεργοι...

EyeOfEagle - 25/9/2020 16:59

μερικοι εχετε μπερδευτει το γιατι ο κοσμος κατα την πλειοψηφια του μιλαει ετσι για τον Μπακακη... Νομιζω κανεις δεν αμφισβητει το οτι τιμησε την φανελα, κανενας δεν αμφισβητει το οτι ειναι καλο παιδι και επαγγελματιας και οτι εδινε σχεδον παντα (οχι ΠΑΝΤΑ) ολο του το ειναι στους αγωνες! Κανενας δεν τον αμφισβητει πιστευω... αλλα ο Μπακακης εχει πιασε ταβανι και δεν μπορει να λογιζεται βασικος σε μια πρωταθληματικη ΑΕΚ (πριν 2 χρονια ναι, γιατι οι ισορροπιες των ροστερ των ομαδων... Συνέχεια ηταν πανω κατω οι ιδιες ή χειροτερες απο εμας των βασικων ανταγωνιστων)! Με το που ειδε λοιπον οτι δεν θα εχει φανελα βασικου σπιτι του τοτε πολυ σοφα επιλεγει να παει αλλου ωστε να δοκιμασει και την εμπειρια του εξωτερικου! Καλα κανει λοιπον και αυτο σαν ΑΕΚ μας δινει την δυνατοτητα αν οχι τωρα μελλοντικα να ενισχυθουμε ποιοτικα σε αυτη την θεση! Σε ενα επιπεδο οπως της ΑΕΚ δεν μπορει να μετραει μονο το ποσο καλο παιδι εισαι ή το αν τα δινεις παντα ολα! Και εγω καλο παιδι ειμαι θα τα δινω ολα αν παιζω στην ΑΕΚ αλλα ποιοτικα δεν κανω ουτε για την ΑΕΚ της γ' εθνικης... ε λοιπον και ο Μπακακης μεχρι και το 2018 ηταν χρησιμος στην βασικη 11αδα, τωρα πια οχι!

PapaAek21Syros - 25/9/2020 17:13

Πες τα Χρυσόστομε..

lackystrike - 25/9/2020 15:03

Ο Μιχάλης έχει δώσει τα πάντα για τη φανέλα, κάποιοι δυστυχώς το θεωρείτε δεδομένο και τον υποτιμάτε απίστευτα. Οι ΑΕΚτζηδες αχάριστοι δεν ήμασταν ποτέ, διαβάζοντας βέβαια τα σχόλια απέκτησα ενδοιασμούς ακόμη και για αυτό. Λυπάμαι πραγματικά. Καλή τύχη παιχταρά μου με υγεία και επιτυχίες, είτε στην ΑΕΚΑΡΑ είτε στο εξωτερικό.

PapaAek21Syros - 25/9/2020 17:10

Εννοείται πως όποιος θέλει να παίζει στην Αεκ πρέπει δεδομένα να δίνει τη ψυχή του. Και στη τελική ας κρατήσει τη ψυχή για τον εαυτό του και ας βγάζει καμία ασίστ ας κάνει κανένα πλάγιο σωστά και ας είναι σωστός στα καθήκοντα του επιθετικά και αμυντικά . Η ποιότητα κερδίζει τους αγώνες. Ψυχή έχει και βάζει και ο Μπακομητρος στη Γ εθνική. Την Αεκ αγαπάμε και υποστηρίζουμε που πρέπει και θέλουμε να πρωταγωνιστει. Με Μπακακιδες δεν..... Κανείς! Καταλάβετε το

kpan21 - 25/9/2020 15:28

RESPECT!!!!!!

Μιχάλη Ψυχάρα ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΑΕΚΑΡΑ.

ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ

EMPROS_AITE1924 - 25/9/2020 15:18

Το οτι εχει δωσει τα παντα δεν το αμφισβητει κανενας, αλλα αυτο δεν ειναι αρκετο για να μεινει στην ομαδα, αυτο ελειπε να μενουν οσοι προσπαθουν και ας μην μπορουν! Καλη επιτυχια σε ο,τι και να κανει πραγματικα αλλα οχι στην ΑΕΚ!! Σε ευχαριστουμε για ολα Μιχαλη, ελπιζω να μην αρχισουν οι γκρινιες οταν φυγεις και να λενε πολλοι κριμα που εφυγε και τετοια! Για ολα ειμαστε ικανοι εμεις στην ΑΕΚ ,βλεπε Γιακουμακη, που καναν τουμπες ορισμενοι ενω οι ιδιο τον κραζανε

"Η ΑΕΚ είναι Ιδέα" - 25/9/2020 15:08

Συμφωνώ!

bs1924 - 25/9/2020 16:54

Καλό είναι να μην κάνουμε δολοφονία χαρακτήρα κανενός... Θέλει να φύγει; Οκ , φέρε αυτά που θέλει η ομάδα και καλή επιτυχία. Απλά και πολιτισμένα. Ούτε φωνές ,ούτε κράξιμο, ούτε έπαρση...Με το ζόρι κανείς στην ομάδα.

cvk1980 - 25/9/2020 14:20

Θέλει να πάει Ισπανία για να βγάλει μάτια!

Από αυτοπεποίθηση πάντως καλά πάει!

Yellow_21 - 25/9/2020 16:47

Πρωταθλητής 2018 κυπελλούχος 2016 και διεθνής...

aekman_21 - 25/9/2020 16:40

Ο Μπακάκης πρέπει να μείνει.Μππρεί να βοηθήσει κ σαν στόπερ ακόμα.Έχει ματώσει ουκ ολίγες φορές την φανέλα.Καλό είναι οι συνοπαδοί να βλέπουν με σεβασμό τους παίκτες που ήρθαν στα δύσκολα κ έχουν πολλά να δώσουν ακόμα.Όχι στν απαξίωση τους.Το δεξί μπακ κ το 10αρι της εθνικής να τους ΣΕΒΕΣΤΕ λίγο παραπάνω..Μηδενιστές των πάντων..

AEKthesaloniki - 25/9/2020 16:35

Τίμησε με τον καλύτερο τρόπο αγωνιστικά όλα τα χρόνια που έπαιξε στην ΑΕΚ άλλα κάποια στιγμή έρχεται η κοιλιά. Ο Μιχάλης εδώ και ενάμισι χρόνο δεν έχει τις επιδόσεις που θα έπρεπε να έχει και με όλο τον σεβασμό στο πρόσωπό του καλώς ο προπονητής ψάχνει κάτι καλύτερο. Από την μία καλώς σκέφτεται την προοπτική να οι παίξει έξω, αλλά είναι λάθος για μένα η στιγμή που το ζητάει. Πρέπει να ξέρουν όλοι οι παίκτες ότι για το καλό της ομάδος κανένας δεν πρέπει να θεωρεί ότι έχει πάρει... Συνέχεια την φανέλα βασικού στο σπίτι του, και στην περίπτωση του Μιχάλη να ξινήσει που δεν έπαιξε δύο αγωνιστικές.

Cobra84 - 25/9/2020 16:04

Για μενα ας τα βρουνε και ας παει εστω δανεικος με ενα μικρο ποσο ενοικιου,εφοσον δεν υπολογιζεται. Εδωσε στην ΑΕΚ και πηρε περισσοτερα,τον στηριξε οταν ηταν να φυγει με τους τραυματισμους.Δυστυχως πλεον οχι μονο εμεινε στασιμος αλλα εγινε χειροτερος.

Το θεμα ειναι ομως οτι πλεον εχουμε 3 μπακ μετρια που επρεπε ολοι αυτοι απλα να ειναι αναπληρωματικοι ενος καλυτερου.

Thalassinos - 25/9/2020 16:29

Ποιος δεν υπολογίζεται ..; Όταν είσαι αποστολή είσαι υπολογίσιμος

Thalassinos - 25/9/2020 16:27

Τι είν αυτό ρε παιδιά που μόλις κάποιος δεν είναι ενδεκάδα νομίζει ότι δεν υπολογίζεται; Το ποδόσφαιρο παίζεται με 16-18 ποδοσφαιριστές

spaek21 - 25/9/2020 16:15

Ο Μιχαλης πρεπει να μεινει. Το οτι ειναι στην Εθνικη κατι πρεπει να μας λεει. Μπορει να παιξει και στους 3 στην αμυνα αλλα και αριστερα, οποτε χρησιμοποιηθηκε εκανε ματσαρες. Ειδικα αν λάβουμε υπόψη τις καρτες που αρχισαν να μας φορτώνουν απο το Αγρινιο, χρειαζομαστε παιχτες σαν το Μιχαλη. Αν πρεπει να φυγει καποιος, αυτος ειναι ο Παουλινιο.

R21_AEK - 25/9/2020 16:03

Στο καλο εφτασε στο πικ το 18 και απο τοτε τον πηρε η κατω βολτα ο Μανολο εκεινη την σεζον ανεβασε πολλους παιχτες που στην πορεια ειδαμε οτι δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο αλλα εμεις νομιζαμε οτι εχουμε παιχταραδες.Ο Μανολο το 18 εκανε ενα μικρο θαυμα κριμα που δεν τον αφησαν να συνεχισει το εργο του με καποιες σωστες μεταγραφικες κινησεις και με τον ιδιο κορμο θα βλεπαμε πολυ γ@@@τη ΑΕΚ.

Maniac_jo - 25/9/2020 15:57

Ποτέ δεν προκάλεσε. Πάντα σεμνός έδινε το 100% και τίμησε την φανελα. Μιχαλαρα μακάρι να πας και να πετύχεις κι ολας. Πάντα ένας από εμάς

Heisenberg95 - 25/9/2020 15:27

Παίχτης ο οποίος πλέον δεν μπορεί να προσφέρει αυτά που θέλουμε για την ομαδα.. Τον ευχαριστούμε για οσά έκανε τόσα χρόνια αλλά νομιζώ είναι καιρός να χωρίσουν οι δρόμοι μας.

Bebeto1972 - 25/9/2020 15:19

Επειδη δεν ξερω το συμβολαιο του στην ΑΕΚ και το συμβολαιο που του δινει η Λεγανες, δεν μπορω να αξιολογησω σωστα. Το επιχειρημα οτι θελει να παραμεινει βασικος στην Εθνικη απο τη.. Β' Ισπανιας δεν πολυπειθει. Πριν τα βαλουμε ομως με εναν παικτη για το οτι θελει να φυγει, ας αναλογιστουμε κι εμεις τις ευθυνες μας και το τι κραξιμο του εχουμε ριξει ενω αυτος επαιζε μεχρι εκει που μπορουσε. Προσωπικα θα ηθελα να φυγει ο Παουλινιο που ειναι κατωτερος του και ηλπιζα οτι ο συναγωνισμος με... Συνέχεια Βασιλαντωνοπουλο και πιτσιρικαδες ισως τον βοηθουσε θετικα. Οπως και να εχει αποτελει περιουσιακο στοιχειο της ομαδας και στελεχος της Εθνικης και δεν παραχωρειται χωρις τα αναλογα ανταλαγματα Θεμιτο επισης για εναν παικτη που ειναι τοσα χρονια στην ιδια ομαδα, να εχει κλεισει τον κυκλο του και να θελει να δοκιμασει κατι παραπερα. Κατι ασχετο: Με Βερντε τι γινεται?!

PapaAek21Syros - 25/9/2020 15:10

Καλά είναι πια η καραμέλα κάποιων με το φιλότιμο και τη ψυχή και όλα αυτά τα βεβαίως απαιτούμενα αλλά όχι αρκετά. Πως να το κάνουμε δηλαδή.δεν ξέρει μπάλα. Ούτε αυτός ούτε κανένας δύο ακόμα. Δεν κάνουν όλοι για την Αεκ όσο παθιασμένοι και να είναι. Τι να το κάνω αφού δεν ξέρει να κάνει πάσα από το δεξί στο αριστερό, ούτε πλάγιο(7στα 10 είναι λάθος) και κοιτάει μόνο πίσω. Καμία συμμετοχή στο επιθετικό κομμάτι μόνο προσόν η ταχύτητα και τα πνευμονια. Αεκ είσαι όχι Προοδευτική .. Κάποιοι το... Συνέχεια ξεχνάτε.και τι πάει να πει που έπαιξε για την Αεκ. Απαγορεύεται η κριτική? Όποιος παίζει εδώ δηλαδή που τον έχουν φέρει όλοι αυτοί οι αδαείς περνάει στο απυρόβλητο?

combatiente_21 - 25/9/2020 15:07

Δικαίωμα του και καλά κάνει, ας αφήσουμε τους μηδενισμους και τις ειρωνείες.

Εφόσον θέλει να φύγει, η ομαδα πρέπει να του ανοίξει τον δρόμο (να κερδίσει και αυτή κατι όμως),θα μπορουσε και αυτός να κάτσει πανω στο συμβόλαιο του(οπως έχουν κάνει και κάνουν ακομη κάποιοι).

epitoukanapeos21 - 25/9/2020 15:06

Έχουμε τρεις μέτριους προς το καλούς δεξιούς μπακ. Καλό θα ήταν να φύγει ένας να πέσει και χρήμα και να πάρουμε δύο πολύ καλά μπακ και για τις δυο πτέρυγες. Όπως απαραίτητη είναι η προσθήκη ενός πολύ καλού σέντερ μπακ. Έτσι έχουμε πιθανότητες για πρωτάθλημα.

izno21 - 25/9/2020 15:03

Ρε σεις μην το κράζετε το παιδί, είναι χρόνια στην ομάδα και εκ των αρχηγών. Έχει προσφέρει, κυρίως επί Χιμένεθ και είναι άδικοι οι χαρακτηρισμοί προς το πρόσωπό του από μερικούς εδώ μέσα. Μαζί του πήραμε πρωτάθλημα. Όποτε έπαιζε τη μάτωνε τη φανέλα και δεν έχει δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα. Δεν είναι ο καλύτερος παίκτης, ΟΚ. Νομίζω οτι έχει κάνει τον κύκλο του στην ομάδα, το έχει καταλάβει κι αυτός και πρέπει να παραχωρηθεί αν έρθει μια συμφέρουσα πρόταση... όχι τσάμπα α λα Μπακασέτας. Αυτή... Συνέχεια τη στιγμή το ρόστερ έχει 4 δεξιά μπακ, αναγκαστικά κάποιος(οι) πρέπει να φύγει(ουν) είτε δανεικοί είτε με κανονική μεταγραφή.

Droit_Au_But - 25/9/2020 15:02

Για να μην παρεξηγηθούμε ...

Θα χαιρόμασταν εάν ακούγαμε το ίδιο για Παουλίνιο !

Ένας από του δύο πρέπει να φύγει με κέρδος για την ΑΕΚ για να ερθει κάποιος πολύ καλύτερος.

Δεν είναι προσωπικό με τον Μπακάκη ...

Arrwstia1924 - 25/9/2020 14:55

Τους δινουμε μπακάκη, σιμάο, ντελετιτσ και με 1.8 -3 μύρια είμαστε καλά . Υγ καλός χρυσός ο μπακακης έπαιζε με ψυχή αλλά έχει φτάσει στο ταβάνι του

inzaghi9 - 25/9/2020 14:49

Νομίζω το σχόλιο περί ξενέρας του δεν είναι βασικός τευταία είναι περιττό και υποτιμητικό. Ο Μιχάλης έχει προσφέρει κι έχει ζήσει τα πάντα όλα αυτά τα χρόνια που είναι στην ΑΕΚ.


Πλέον είναι σε μια ηλικία που έχει φτάσει το ταβάνι του, αλλά έχει την ηιλικία, τις αντοχές και την εμπειρία για να είναι βασικός σε κάποια ομάδα, αντί να κυνηγάει σαν πιτσιρικάς την ευκαιρία. Μην... Συνέχεια ξεχνάμε ότι πολλές φορές οι παίκτες ψάχνουν και κάτι διαφορετικό σαν εμπειρία, ειδικά τώρα που υπάρχουν ευκαιρίες για εξωτερικό.


Οπότε ευχαριστούμε τον παίκτη για την πολύτιμη προσφορά του και πάμε παρακάτω. Δεν θα διαγράψω από τη μνήμη του το τούρμπο που βλέπαμε τα πρώτα χρόνια που τον αποκτήσαμε, ακόμη και μετά τον χιαστό. Ήταν από τους κορυφαίους την πρωταθληματική χρονιά παίζοντας για 8 σε κάθε θέση που αγωνίστηκε και βρήκε ασίστ κανα δυο φορές ακόμη και με ανάποδο πόδι όταν έπαιξε αριστερά. Πλέον έχει πέσει αγωνιστικά, αν και κανείς προπονητής δε θα έλεγε όχι σε ένα μπακαπ σαν τον Μπακάκη. Εφ' όσον ομως προτιμάει τη Λεγανές, μακάρι να βρεθεί η λύση και για τον παίκτη και για την ΑΕΚ, δε χρειάζονται ειρωνείες.

Mike 94 - 25/9/2020 14:47

Κρίμα. Σε ποιον θα χρεώνουμε τις ήττες μας και ποιον θα βρίζουμε κάθε τρεις και πέντε χωρίς λόγο?? Που θα βρεις καλύτερα ρε Μπακακη και εσύ..

Τεσπά σαν παίκτης δεν μου αρέσει αλλά κρίμα να τον κράζουμε έτσι συνεχώς.. καλή του τύχη.. μακάρι να καταφέρει να φύγει αφού το θελει

Bgyellow21 - 25/9/2020 14:30

Αυτό που κατάλαβα εγώ χθες είναι ότι πιο πολύ θα χρειαστούμε αριστερό πάρα δεξί μπακ..

zompinio22 - 25/9/2020 14:22

Μιχαλαρα έπαιξες σχεδόν σε όλα τα ματς με ψυχή εκτός από 2-3 σε ευχαριστούμε καλά θα ήταν να μπορούσες έστω λίγο ακόμα να ανέβεις δυστυχώς όμως δεν γίνεται πάντα καλα να το είσαι γνώμη μου πως από 1,1 εκατ. Μέχρι 900 χιλιάρικα το λιγότερο είναι μια χαρά λεφτά..

Evryk - 25/9/2020 14:13

Απαραδεκτος Μπακακης, μολις εμεινε λιγο παγκο ζηταει να φυγει. Τι να πει ο Βασιλαντωνοπουλος που τοσα χρονια δεν επαιρνε ευκαιρια?

xpanos28 - 25/9/2020 14:09

Ξέχασε το. Τσάμπα δεν σε πουλάμε. Πρέπει να καταλάβουν μερικοί, όταν διαλέγουν να έρθουν στην ΑΕΚ επιλέγουν να πάνε σε μεγάλη ομάδα με ιστορία. Δεν πάνε σε καμιά ομαδούλα τοπικού. Και εγώ θέλω κότερο αλλα βολεύομαι με το κότερο απο τα playmobil. Τι να κάνουμε. Αμα καταφέρει ο IVIC και τον πουλήσει, τι να πω θα του φτιάξω Ανδριάντα έξω απο την Αγια Σοφιά.

officer123 - 25/9/2020 14:00

πάντως συγκριτικά με Γεωργέα ο Καλαματιανός πολύ καλύτερος. χωρίς πλάκα ή δόση ειρωνείας......

makriniotis_v - 25/9/2020 14:00

Ε ρε που φτάσαμε, παουλινιο

vasko93 - 25/9/2020 13:58

Και γω....

Kios_21 - 25/9/2020 13:48

Σε ευχαριστούμε για όλα , καλή συνέχεια στη καριέρα σου!

Απλά και λιτά..

officer123 - 25/9/2020 13:57

πώς; τζάμπα;

Kios_21 - 25/9/2020 14:02

Σαφώς και όχι, η ομάδα πρέπει να ικανοποιηθεί πλήρως οικονομικά πρώτα.

SOSAT - 25/9/2020 13:23

Παουλινιο να δοσουμε και μετά μπακάκη

EyeOfEagle - 25/9/2020 13:56

Θεωρείς δηλαδή Παουλινιο

EyeOfEagle - 25/9/2020 14:07

Αλλο έγραψα, αλλο πέρασε... Οκ

aek_thessaloniki - 25/9/2020 13:49

Κατσαρολα, νερό, μπαλα.

SpyRos_CoRfu_21 - 25/9/2020 13:53

Θέλει να πάει δανεικός στην Λεγανες ο Μπακακης ... Εμείς να δεις ...

O XSEROLAS - 25/9/2020 13:51

ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΡΕ ΑΔΕΛΦΙΑ...Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ..ΗΡΕΜΙΑ ΛΙΓΟ...ΟΚ...ΕΠΙΑΣΕ ΤΑΒΑΝΙ ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ..ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΞΕΡΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΠΑΙΖΕ...ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕ ΠΟΤΕ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ..ΠΑΝΤΑ ΙΔΡΩΝΕ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ...ΟΠΟΤΕ ΜΟΝΟ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΓΙ ΑΥΤΟΝ...

Hey_Ho_Lets_Go - 25/9/2020 13:47

Καλό παιδί με ταβάνι όμως.. αμυντικά καλός . Επιθετικά δεν ντριπλαρει κώνο .

Conductor21 - 25/9/2020 13:47

ΟΧΙ ΜΙΧΑΛΗ ΟΧΙ! ΜΕΙΝΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ! ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ!

Mark19 - 25/9/2020 12:29

Επειδή θα αρχίσουν τα πανηγύρια στα σχόλια και θα διαβάσουμε για κορδέλες και αεροδρόμια, να τονίσω ότι με την ενεργοποίηση του Βασιλαντωνο, μην περιμένετε να το δεξί μπακ που όλοι ονειρευόμαστε. Είναι ξεκαθαρο ότι με αυτούς θα πορευτούμε

Chino11 - 25/9/2020 13:47

Προτιμω διδυμο βασιλαντωνο με τον πιτσιρικα τον ραντονια που πηραμε και να πουλησουμε τους αλλους 2

SokrA(EK)tis - 25/9/2020 13:05

Εγω ονειρευομουν Βασιλαντωνόπουλο, οποτε να και ενα ονειρο μου που πραγματοποιειται..χαχα

Thanosst - 25/9/2020 13:42

Η επιθυμια του είναι λογω απογοητευσης γιατι δεν ξεκινησε στα 2 ματς Παναιτωλικος-Σεντ Γκαλεν.Λοιπον το δημοσιουπαλληκι με την αισθηση μονιμοτητας και η κλικα πρεπει να κοπει.Αρκετους παικτες και προπονητες καψανε. Εχεις την τιμη να εισαι και αρχηγος και δεν δέχεσαι έστω πως άλλοι παικτες στην προκειμενη ο Βασιλαντωνοπουλος είναι σε καλυτερο μομέντουμ απο σενα.Νισαφι και με το μονοπατο παιχνιδι απο αριστερα για να παει η μπαλα απο τον Μανταλο στον Λιβαγια υποχρεωτικα... Συνέχεια .Δώσατε και πηρατε ολα αυτα τα χρονια αλλά ως εδω με την νοοτροπια της ιδιοκτησιας. Αν συμβαινει αυτο τοσο η διοικηση οσο και το τεχνικο τιμ εχουν ευθυνη να ξεκαθαρισουν την υποθεση

george_perak - 25/9/2020 13:39

δεν θυμάμαι να δημιούργησε ποτέ θέμα? αν θέλει να δοκιμάσει να παίξει εκτός Ελλάδας, ας πάει. Γιατί πρέπει να είμαστε κακοί μαζί του! δεν παίρνει και υπέρογκα χρήματα, όσα χρήματα πήρε τα άξιζε, έχει προσφέρει στην ομάδα, δεν νομίζω οτι είναι αφορμή ο Βασιλαντονόπουλος απλά του αρέσει η πρόταση τις ισπανικής ομάδας που προηγήθηκε χρονικά της ένταξης του Σταύρου στην ομάδα, λογικά ο Μπακάκης θα είπε: "αφήστε να πάω διότι τωρα έχετε τον Σταύρο "

Hagia_Sophia - 25/9/2020 13:39

Μιχαλη σε ευχαριστουμε αλλα εφυγες

Cristiano_ronaldo21 - 25/9/2020 13:36

Εχασε ρην θεσουλα του κ θεκει να φυγει κες κ ειναι δημοσιος υπαλληλος..δωστε τον μαζι με παουλινιο και οαρτε εναν καλο να παιζουν την θεση με το βασι

Stefanos2121 - 25/9/2020 13:17

Για την ΑΕΚ πάντως δεν κάνει πολυ μέτριος παίχτης ο Μιχάλης αυτή ειναι η αλήθεια

john Original - 25/9/2020 13:32

ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ..ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ..ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΘΕΣΗΣ...

BlueEyesWhiteDragon - 25/9/2020 13:13

Τελείως εξωαγωστικα... Το βασικό μπακ της εθνικής και επί σειρά ετών κολώνα της ΑΕΚ στην υποψία ότι υπάρχει καλύτερος παίχτης στο ρόστερ ζητάει να φύγει.... Και μάλιστα για ομάδα που στην θεωρία είναι χειρότερη της ΑΕΚ... Αυτά απο εμένα γτ έχω βαρεθεί να ακούω για παίχτες που δώσανε και την ψυχή τους για την ομάδα και πρέπει να κρίνονται με επιείκεια

v58AEK - 25/9/2020 13:27

Το να απηύδησε από τις αρνητικές και ενίοτε εμπαθείς κριτικές, δεν σου πέρασε από το μυαλό φαντάζομαι. Σκέφτηκες ποτέ γιατί στην Εθνική είναι πάντα από τους διακριθέντες;

orbon - 25/9/2020 13:41

Σπάνια είναι απο τους διακριθέντες. Εχει μια ασίστ σε 17 εμφανίσεις.

zompinio22 - 25/9/2020 13:37

Να έπαιζε φιλε

THOMASMAYROS - 25/9/2020 13:20

οι παικτες ειναι αυτοι που ειναι αυτοι που τους επιλεγουν κρινονται λαη μου

Skeptikos21 - 25/9/2020 13:27

Στο καλο Μιχάλη. Δεν κάνει για ΑΕΚ, έχει πιάσει ταβάνι εδώ και αρκετό καιρό. Καλή επιτυχία

Kozetmns21 - 25/9/2020 13:21

Θα προτιμουσα να φυγει ο παουλινιο αλλα ....

atlantas1924 - 25/9/2020 13:21

Να τα μας! Στα εφτά καλά της Παναγίας και για πάντα στο πιο άτεχνο δεξί Μπακ της Ευρώπης. Ότι να σήκωνε μπαϊράκι ο Μιχάλης μόλις έχασε τη θέση του στην 11δα αντί να ανάψει λαμπάδα που παίζει τόσα χρόνια στην ΑΕΚ είναι αποτέλεσμα της μιζέριας που χαρακτηρίζει πολλούς από εμάς (μα το παιδί τα δίνει όλα...)

afev - 25/9/2020 12:20

Δηλαδη οποιος χανει την θεση του στην ενδεκαδα , ζηταει να φυγει.... Ιδιοκτησια της θεσης δεν υπαρχει, ο καλυτερος παιζει. Αλλιως ας φερει προταση ικανοποιητικη

Thanosst - 25/9/2020 12:31

Έτσι τους μάθαμε.Να μην βγει ποτέ ο Μπακακης,να μην βγει ποτέ ο Γαλανοπουλος διοτι θα ηταν η καλύτερη μας πωληση,να μην βγει ο Λιβαγια,να μην βγει ο Μανταλος ,να μην βγει ο Λιβαγια,να μην βγει ο Ολιβειρα.Εγκλωβιστηκαμε σε προσωπα.Αντι να παιζουν οι παίκτες για την ομάδα,παιζει η ομάδα για τους παίκτες.Οι οποιοι σε κρισιμα ματς εμφανιζονται και κατωτεροι των περιστασεων

Chino11 - 25/9/2020 13:45

Για γαλανο εχεις αδικο.. Θυμισου την περσινή χρονια που μεχρι να ερθει ο μασιμο δεν πηρε ευκαιριες και με το που πηρε εβγαλε (παλι) ματια..

Thanosst - 25/9/2020 14:01

Δεν έχω θεμα με τους παικτες. Εχω θέμα με την νοοτροπια κυριως της διοικησης.Ο Γαλανο και περαστικα του κιολας υπηρχαν περιοδοι που επαιζε γιατι ηταν πρωτη βιτρινα για πώληση που δεν ήρθε ποτέ .Αναφερθηκε το ονομα του γιατι δεν ειναι δυνατον να ειναι αιωνιο ταλεντο και αγαπημενο παιδι. Δεν εχω παραπονα σαν παικτη ειχε και αρκετες ατυχιες,ξαναλεω εχω θεματα με νοοτροπιες κυριως απο πιο ψηλά.Καηκαν δεξια μπακ (χωρις να υπαρχει αντιστοιχη υπομονη) για τον Μπακακη, καηκε ο Αραουχο(δεν... Συνέχεια έκανε τρελες εμφανισεις βεβαια) διοτι ειναι αμεταθετος ο Ολιβειρα βαδτιζουμε δεξια τον Καριμ για τον ιδιο λογο.Παιζουμε μονοπατα αριστερα για να περναει η μπαλα απο Μανταλο και Λιβαγια σε καθε επιθεση και καιγεται οποιος παικτης παιζει δεξια.(ΠΟΣΕΣ φορες εχεις δει ολο την ομαδα μαζεμενη αριστερα και δεξια υπαρχει αεροδρομιο ειλικρινα τωρα). Ή θα υπηρετουν το πλανο για το οποίο εχει ευθυνες και το τιμ και η διοικηση.Δεν θα ζησω στα πισω πισω κλικα τυπου Γεωργατου-Ελευθεροπουλου-Ανατολακη

VagosK - 25/9/2020 13:15

Στραβωσε η παιχτουρα ο Μπακακης που ζεστανε παγκο. Τι να πει ο Βαλισαλαντωνοπουλος 5 χρόνια που τον στελναμε δανεικο

Droit_Au_But - 25/9/2020 13:35

Ντροπή να μιλάμε έτυσι για τον Μπακάκη !

Εγώ εδώ και καιρό λέω ότι είναι καιρός να φύγει αλλά αυτό είναι ασέβεια...

Το ότι θέλουμε καλύτερο δεν σβήνει την προσφορά του στην ΑΕΚ.

Συγνώμη για το ύφος αλλά είναι ντροπή ...

barlos71 - 25/9/2020 12:34

Έτσι εξηγελιται η αγωνιστική πτώση Μπακάκη...έχει το μυαλό του να πάει έξω. Δικαίως βέβαια να θέλει να δοκιμάσει. Αν μείνει θα συγκεντρωθεί και θα παίξει ξανά καλά.

aek_thessaloniki - 25/9/2020 13:13

Πάντα σε πτώση ήταν απλά όταν έπαιζε σε 3αδα πισω το 2018 ήταν τόσο καλοί οι αλλοι που δεν φαινόταν το ποσό κακος είναι αυτος.

TheoAthens21 - 25/9/2020 12:56

Η Λεγανες το ξερει? Και εγω ηθελα να παιξω στο NBA και κατεληξα στον Ιωνικο Νικαιας

Mark19 - 25/9/2020 13:11

Ε άμα παίζεις και α1 καλά είναι

Alekos_Souda - 25/9/2020 13:11

Καλά είσαι και στον ιωνικο νικαιας.. να τα λέμε και αυτά!!

VagosK - 25/9/2020 13:11

Να παει

Alekos_Souda - 25/9/2020 13:10

Στο καλό και να μας γράφεις... Ο βασιλαντωνοπουλος καλύτερος από εσένα είναι!! Τελείωσε η αβαντα Μιχαλάκη!! Είδες πως δεν θα παίζεις φέτος και θέλεις να φύγεις άρον άρον!!! Στο καλό!!

Iskanter - 25/9/2020 13:09

Δηλαδή έκατσε 2 παιχνίδια στον πάγκο και άρχισε να μουρμουράει...άσχημο πράγμα να τα έχει όλα δεδομένα στη ζωή σου. Θα μπορούσε να έχει εξελιχθεί σε καλύτερο παίχτη αλλά νομίζω ότι αδίκησε αρκετά τον εαυτό του αλλά και τις προσδοκίες που τον ακολουθούσαν όλα αυτά τα χρόνια. Καλό είναι το ότι ζήτησε να φύγει γιατί είναι καιρός και για την ομάδα να ανέβει επίπεδο στην συγκεκριμένη θέση και να ανανεωθεί.Ας φέρει πρόταση στα θέλω της διοίκησης και ας πάει στο καλό.Σειρά να φεύγει και ο... Συνέχεια Paulinho.

Iskanter - 25/9/2020 12:59

Δηλαδή έκατσε 2 παιχνίδια στον πάγκο και άρχισε να μουρμουράει...άσχημο πράγμα να τα έχει όλα δεδομένα στη ζωή σου. Θα μπορούσε να έχει εξελιχθεί σε καλύτερο παίχτη αλλά νομίζω ότι αδίκησε αρκετά τον εαυτό του αλλά και τις προσδοκίες που τον ακολουθούσαν όλα αυτά τα χρόνια. Καλό είναι το ότι ζήτησε να φύγει γιατί είναι καιρός και για την ομάδα να ανέβει επίπεδο στην συγκεκριμένη θέση και να ανανεωθεί.Ας φέρει πρόταση στα θέλω της διοίκησης και ας πάει στο καλό.Σειρά να φεύγει και ο... Συνέχεια Paulinho.

AEK_gia_panta2 - 25/9/2020 12:54

Δώστε τον χτες. Δώστε και τον Παουλινιο κάπου και πάρτε σοβαρό δεξί μπακ. Έτσι θα έχουμε σοβαρό δίδυμο με Βασιλαντωνοπουλο.


Μετά τα χθεσινά δε το συζητάμε καν για καλό βασικό στόπερ...... Συνέχεια
Κατά τα άλλα ανανέωση Λιβαγια και να παίζει στη θέση του. Αν δεν ανανεώσει τώρα ο Ολιβέιρα πώληση άμεσα και αντικατάσταση.


Για χειμώνα (ιδανικά θα ήταν το... τώρα) μάτια ανοιχτά για αριστερό εξτρέμ και χαφ αντί Κρίστισιτς.

AEKNilsen - 25/9/2020 12:52

Να παει και μακαρι να πιασει το παιδι.Τιμησε τη φανελα μας.Τελος.Χιλιομετρα αμετρητα.

Απο εκει και περα, και τον γιο μου τον ιδιο, θα τον πεταγα εξω απο την ομαδα αν δεν εφτανε για το επιπεδο μας.

Δεν ειναι εμπαθεια προς τον συμπαθη Μπακακη.Ειναι μια υπαρκτη αληθεια.

Δεν υπαρχει ΑΕΚ διεκδικητρια τιτλων με βασικο στελεχος ενδεκαδας τον Μπακακη.

patsonhs - 25/9/2020 12:52

ΞΕΣΚΑΤΑΡΙΣΜΑ ΛΕΓΕΤΕ

HAGAoTimoros - 25/9/2020 12:48

Δεν προκειται να αποκτηθει δεξι μπακ αν φυγει ο Μπακακης παιδια. Η γραμμη σε αυτη την περιπτωση ηταν οτι θα στηριχθουν οι Παουλινιο, Σταμουλης και πλεον (για βασικος οπως φαινεται) ο Βασιλαντωνοπουλος.

DIMITRIS1984 - 25/9/2020 12:45

Ευχαριστούμε για την προσφορά του ας πάει... Έχει πιάσει ταβάνι σε μας.. Δείχνει ότι δεν έχει να μας δώσει κάτι περισσοτερο

victor21R - 25/9/2020 12:34

Πρέπει να χει τρομερό scouting η Λεγανιες. Άντε μήπως αδειάσει το ρόστερ από τους αμπαλους...

nic11 - 25/9/2020 12:39

Όχι και αμπαλος ρε φίλε... Μην τα ισοπεδώνουμε ολα...

VagosK - 25/9/2020 13:12

Τεχνιτη να τον πεις δεν τον λες

nic11 - 25/9/2020 13:31

Σίγουρα δεν τον λες τεχνίτη, αλλά δεν είναι αμπαλος. Είναι ένας παίκτης που έχει προσφέρει πολλά στην ομάδα, δεν δημιούργησε ποτέ πρόβλημα αλλά στο αγωνιστικό κομμάτι έχει πιάσει ταβάνι και δεν μπορεί να προσφέρει κάτι άλλο... Δεν είναι όλα άσπρο - μαύρο, ή αμπαλος ή τεχνίτης.

victor21R - 25/9/2020 12:50

Έλα ρε αδερφέ. Βλέπουμε μπάλα 25 χρόνια , έχουμε παίξει μπάλα καμιά 10αρια , μπορεί εύκολα να καταλάβει κάποιος ποιος την γνωρίζει την ριμάδα και ποιος όχι. Ο Μπακάκης ότι έκανε το έκανε πριν 4-5 χρόνια που οι απαιτήσεις ήταν χαμηλές. Απλά έτρεχε και από την διοίκηση ήθελαν να τον βγάλουν επειδή ήταν Έλληνας και μικρός. Τελικά έμεινε στάσιμος χωρίς καμία βελτίωση. Οι απαιτήσεις χρόνο με τον χρόνο ανέβαιναν και όσοι έμεναν στάσιμοι ήταν σαν την μύγα μες στο γάλα. Τεχνική έχει... Συνέχεια ανύπαρκτη , δύναμη ανύπαρκτη , ύψος ανύπαρκτο πλέον τον κάνουν γιογιό και στην άμυνα όλοι. Μην ντρέπεστε να πείτε την αλήθεια ρε παιδιά. Δεν είναι αχαριστία να λες την αλήθεια. Ίσα ίσα μόνο με τις αλήθειες θα πάμε μπροστά επιτέλους...

aekaustralia - 25/9/2020 12:37

Μα τον Θεό έτσι και δώσουν 1 εκατομμύριο έρχομαι από Αυστραλία για να τον πάω αεροδρόμιο!

Elastogipedo - 25/9/2020 12:37

Ότι ήταν να δώσει το έδωσε ήρθε η ώρα να πάει και αλλού να δώσει... Αλλά 1.5 εκ για μπακακη ρε?

azcarate21 - 25/9/2020 12:36

Τα 500 χιλιαρικα ηταν μια χαρα αξιοπρεπεστατο ποσο για τον συγκεκριμενο, συντομα τον βλεπω να χανει τη θεση του και στην εθνικη απο τον Βασιλαντωνοπουλο και θα ξεμεινει εδω μεχρι να τελειωσει το συμβολαιο του.

aek_14 - 25/9/2020 12:18

Η μήπως φοβάται τον ανταγωνισμό από τον Βασιλαντωνόπουλο και τον Παουλίνιο;

phil_marlowe21 - 25/9/2020 12:36

Το σημαντικό είναι ότι δεν έχει διάθεση να παλέψει για τη θέση. Εγώ θα τον έδινα με τα λεφτά που πρότειναν οι Ισπανοί. Παίκτης που παίζει στην ΑΕΚ, φοράει τη φανέλα με το δικέφαλο και προτιμάει να παίζει στα Βιθέλντε καλντερίμια της Β΄ Ισπανίας τον αφήνεις να πάει όπου επιθυμεί. Με το ζόρι δεν μένει κανένας πουθενά.

Kalogreza2121 - 25/9/2020 12:33

Marcinho και έχεις τον καλύτερο μπακ στην Ελλάδα. Αν είναι πλέον απόλυτα υγιής τον φέρνεις χθες. Ο Μιχάλης έδωσε πολλά στην ΑΕΚ αλλά δεν μπορεί να δώσει πλέον κάτι παραπάνω ούτε η ΑΕΚ να του προσφέρει θέση βασικού. Το καλύτερο για όλες της πλευρές. Και προφανώς ούτε ο Παουλινιό έχει θέση στην ΑΕΚ

thodoris1924 - 25/9/2020 12:25

ΕΥΚΑΙΡΙΑ να πάρουμε δεξί μπακ (αν φύγει ο Μπακάκης) να ανέβει όλη η πλευρά (μαζί με Γκαρσία)!!!

trofh_gia_skepsh - 25/9/2020 12:32

Αν πουληθεί ο Μιχάλης καλύτερα να δοθούν τα λεφτά για καλό στόππερ γιατί εκεί έχουμε πρόβλημα. Θα έχουμε εξάλλου 3 δεξιά μπακ Βασιλαντωνό, Παουλίνιο και τον Ραντόγια. Μπορεί να βγει ο μικρός αφού τον ήθελε διακαώς ο Μπάγιεβιτς και μας τον έστειλε, και αν όχι αργότερα βλέπουμε

aekbasket1 - 25/9/2020 12:21

Άσχετο. Με το Βέρντε τι έγινε? Σιγή ιχθύως....

ggaekara - 25/9/2020 12:31

με ο το ιχθύος

Manwlhs - 25/9/2020 13:04

Εξαρτάται τι ψάρι είναι... :))

aekbasket1 - 25/9/2020 12:45

mea culpa

Droit_Au_But - 25/9/2020 12:30

Ξέρει ο ϊβιτς ...

Απλά παραθέτω την δική μου γνώμη ότι από το να μείνει καλό είναι να δοθεί και με 500χιλ ...

Fernando911 - 25/9/2020 12:30

Στο καλό παιχταρά! Το αξίζεις να δοκιμασεις και εξω. Πάρε και τον παουλίνιο για εξτρεμ στη λεγανες.

EyeOfEagle - 25/9/2020 12:30

Επιτέλους Ανάσταση! Βεβαια ενας παίκτης που δεν πιστεύει οτι μπορεί να δουλέψει τοσο ωστε να γίνει καλύτερος απο αυτους που του πήραν την θέση και θελει να φύγει δεν θα επρεπε να έχει θέση στην ΑΕΚ γενικά, οποτε τον τιμά η απόφαση που παιρνει! Καλο παιδι και επαγγελματίας ο Μπακάκης αλλα εχει πιασει ταβάνι 3 χρονια τωρα και δεν μπορει να προσφέρει κάτι παραπάνω στην ομαδα! Καλη τυχη και επιτυχία του εύχομαι!

aek_thessaloniki - 25/9/2020 12:28

Με το καλό!!!

johny_21 - 25/9/2020 12:27

Πλεον δεν υπαρχει παικτης να καθεται 10 χρονια σε μια ομαδα. Καπου ερχεται και ο κορεσμος. Για τον ιδιο τον παικτη ειναι καλυτερο να παει Ισπανια να αναζωογονηθει η καριερα του.

orbon - 25/9/2020 12:26

Δεν γίνεται η ομάδα να ζητάει 1.5 εκ για τον Μπακάκη ρε παιδιά, αν είναι ποτέ δυνατόν. Στην εθνική είναι βασικός γιατί δεν υπάρχει άλλο δεξί μπακ (κυριολεκτικά).

taxiss21 - 25/9/2020 12:24

Εγω σκεφτομαι το εξής: Αν η ομαδα εν τέλει αποκτήσει ένα βασικό σέντερ μπακ ικανότατο τότε να αποχωρήσει ο Μπακακης να παρουμε μερικά χρήματα και από εκεί. Εάν όμως δεν τον πάρουν (θα ειναι τεράστιο σφάλμα κατά την άποψή μου) τότε ας μην αποχωρήσει να μείνει για σέντερ μπακ κυρίως στο 3-5-2

Fifa Agent21 - 25/9/2020 12:21

Έχασε τα προνόμια της βασικής ενδεκάδας ο Μπακάκης και θέλει και μεταγραφή... Να κάτσει τόσα χρόνια να μάθει πάσα και σέντρα όμως δεν έκατσε με τον ίδιο ζήλο.. Τέλος πάντων


Για να μη λέμε μόνο τα στραβά της διοίκησης πρέπει να λέμε και τα καλά.. Μπράβο της που απαιτεί 1,5μ και δε ξεπουλάει. Φαίνεται πως οι παθογένειες αυτές ανήκουν πλέον στο παρελθόν

FULLtisAEK - 25/9/2020 12:20

1,5 εκατομμύριο..

diogeoo - 25/9/2020 12:19

Μιχάλη ψυχαρα Αεκαρα που μόλις έμεινες δύο ματς στον πάγκο σε έλουσε κρύος ιδρώτας.Να είσαι καλά Κύριε Καρερα που έκανες το αυτονόητο επιτέλους.Ταβανιασε ο παίκτης αυτός στην ομάδα μας,να δούμε και κάτι άλλο πια.Οσο για τους υποστηρικτές του να μην φύγει και χάνουμε το Μπακ της εθνικής και τέτοια νομίζω είδατε όσο και να μην το παραδέχεστε ότι υπάρχουν και άλλοι που μπορούν να παίξουν στην θέση του και μάλιστα καλύτερα.Ουδεις αναντικατάστατος.ΟΥΔΕΙΣ.

ΕΠΟΜΕΝΟ