121 ΣΧΟΛΙΑ

Η ανορθόδοξη ΑΕΚ ολοκλήρωσε το έργο της με απόλυτη επιτυχία

Διαβάστε τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ της Παρασκευής από τον Κώστα Κετσετζόγλου


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Φοίνικας - 25/9/2020 11:37

Καλημέρα Κώστα και συνΑΕΚτζήδες. Όπως τα βλέπω με τα δικά μου μάτια τα πράγματα:


- Τίποτα δεν λέει για την λειτουργία της ομάδας ότι δεν έφαγε γκολ με τόσο κακό Τσιγκρίνσκι. Ο λόγος που δεν το φάγαμε είναι γιατί πολύ απλά δεν είχαμε ποιοτικό αντίπαλο που αυτά τα δώρα τα δέχεται και δεν σου λέει καν ευχαριστώ κι ένας άλλος λόγος είναι η ψυχραιμία του Τσιτώντα. Δεν ξέρω... Συνέχεια αν φταίει η προετοιμασία, αλλά το αποτύπωμα των τραυματισμών Τσίγκρι πάνω του είναι σαν να τον κάνει 40άρη ενώ είναι 33. Είναι κρίμα να τον εκθέτει και η ίδια η ομάδα με την χρησιμοποίησή του σε τέτοια ματς επειδή δεν έχει πάρει τον βασικό σέντερ μπακ που φωνάζει ότι χρειάζεται από όταν η ΑΕΚ είχε Βράνιες ακόμα.


- Ο Ολιβέηρα δεν κάνει μόνο πατάτα που πάει να εκτελέσει το πέναλτι μετά από κούρσα 50 μέτρων (είναι τυχερός που του στρώνεται η μπάλα), αλλά έχει και λάθος επιλογές πριν κερδίσει το πέναλτι αφού ξέρει ότι από ταχύτητα δεν διακρίνεται κι ενώ μπορεί να σουτάρει 2-3 κλικ νωρίτερα, πάει να κάνει δεν ξέρω κι εγώ τι λες και είναι ο Σκόκο, δίνει το δικαίωμα σε Στεργίου να τον κόψει, αλλά είναι και είμαστε τυχεροί που ο τερματοφύλακας λειτουργεί άγαρμπα και τον ανατρέπει. Τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε.


- Η ΑΕΚ δεν έπαιξε με δύο σέντερ φορ χτες. Έπαιξε με τρία. Όσο και να θέλουμε να βαφτίσουμε τον Λιβάγια εξτρέμ ή δεκάρι, δεν θα γίνει ποτέ. Δεν έχει ούτε την έκρηξη, ούτε τα τρεξίματα, ούτε την τακτική αμυντική κάλυψη που απαιτεί ο εξτρέμ, ούτε μετατρέπεται σε χαφ όπως απαιτεί η θέση του δεκαριού στο 4-2-3-1. Σε αυτά τα ματς ο Μάρκο μόνο φορ μπορεί να παίξει, είτε σε 4-4-2, ειτε σε άλλο ως μοναδικός. Στα ματς χαμηλής ταχύτητας, με την μπάλα στο 1/3 του αντιπάλου, σε κλειστούς χώρους, παίζει και εξτρέμ, και δεκάρι, και οχτάρι που λέει ο λόγος, αλλά αυτά τα ματς είναι άλλη ιστορία. Σε μια σεζόν με 12 ντέρμπι (χώρια του κυπέλλου και τα ευρωπαικά) αυτό το πράγμα που γίνεται είναι ποδοσφαιρικό έγκλημα.


- Δεν ξέρω για ποια κακία μιλάμε ακριβώς. Η αλήθεια είναι ότι την είδα στα μάτια του αναγεννημένου Σιμόες, στο πάθος του μέτριου Ινσούα (που θέλω να τον δω με κανονικό εξτρέμ μπροστά του ωστόσο) και στις προσπάθειες του Ανσαριφάρντ σε μια άκυρη για αυτόν θέση. Από εκεί και πέρα? Αν εννοούμε κακία ότι ο Μάνταλος, ο Λιβάγια και ο Ολιβέηρα θέλουν μια μπάλα μόνοι τους, ναι, είναι μεγάλη κακία απέναντι στην ομάδα μας. Σαν να βλέπω ρετρό αγώνα του 1985, με ποδοσφαιριστές με κατεβασμένες κάλτσες, χωρίς επικαλαμίδες να προσπαθούν να περάσουν όποιον βρίσκουν μπροστά τους. Κι επειδή άκουσα Κέτσε το πρωί στο ράδιο, εν προκειμένω δεν ήταν μόνο θέμα επιλογών. Πολλές φορές μπορούσαν να δώσουν την μπάλα ή να κάνουν σουτ, αλλα παιδεύουν την μπάλα σαν να τους ανήκει. Αυτό δεν είναι ποδόσφαιρο 2020.


- Πάμε πάλι σε ένα ματς δέκα εκατομμυρίων με λογική όσα πάνε κι όσα έρθουν. Κι αν ο Βασιλαντωνόπουλος (που δεν είναι υπερπαίχτης αλλά τουλάχιστον δείχνει κανονικός για την θέση) φαίνεται να σώζει κάπως την ανάγκη για δεξί μπακ, δεν ισχύει το ίδιο για το σέντερ μπακ που έπρεπε να είναι εδώ κανά μηνα τώρα (αν καλυπτόμαστε ως οπαδοί της ΑΕΚ με το να λογίζεται ο Σβάρνας -και μπράβο του για την εξέλιξή του- ως ο πιο φερέγγυος σέντερ μπακ της ομάδας, τότε τι να πω) και για τον αριστερό εξτρέμ. Αλλά όχι μόνο δεν είναι εδώ αυτοί οι παίχτες, είναι πάρα πολύ αμφίβολο αν θα έρθουν κιόλας. Μάντης κακών μόνο όσοι διακατέχονται από μνησικακία θέλουν να γίνουν, αλλά αν Νοέμβρη μήνα έχουμε πάλι ως μοναδικό στόχο το κύπελλο, μην ψάχνουμε τους λόγους και τις αιτίες.


- Και για να μην υπάρχει μόνο γκρίνια σε αυτό το post, με κάνει αισιόδοξο το πάθος και η διάθεση των καινούριων που έπαιξαν χτες (Ινσουα, Ανσαριφάρντ, Λιβάι, ακόμα και Βασιλαντωνόπουλος, ουσιαστικά καινούριος είναι), παραδέχομαι τον Σιμόες που ήταν ο καλύτερος χτες και ανυπομονώ να ξαναδώ Γκαρσία που επιτέλους είδαμε εξτρέμ να περνάει στο ένας με ένας το μπακ.

papaioannou10 - 26/9/2020 01:25

Αγαπητέ Φοίνικα. Διαβάζω πάντα τα σχόλιά σου και μπορώ να πω (παρόλο που δεν συμφωνώ σε αρκετά από αυτά που γράφεις) ότι έχεις πάντα ένα ορθό λόγο και παραθέτεις επιχειρήματα. Πάμε λοιπόν σε μία - μία των παρατηρήσεών σου.

- Δεν φάγαμε γκολ διότι δεν είχαμε ποιοτικό αντίπαλο. Ναι ο αντίπαλος δεν ήταν ποιοτικός, αλλά στην προηγούμενη σαιζόν άφησε πίσω την Βασιλεία. Και όλοι γνωρίζουμε τι σημαίνει βασιλεία. Εγώ... Συνέχεια πάντως δεν είδα να κινδυνεύουμε σε κανένα σημείο του αγώνα. Οι δύο φάσεις που κινδυνέψαμε ήταν δύο πού ιδιαίτερα λάθη, δύο διαφορετικών παικτών μας, που σε στεγνό γήπεδο δεν θα τα έκαναν. Θα μου πεις δηλαδή όταν βρέχει θα φοβόμαστε ότι θα το ξανακάνουν; Όχι, απλώς η βροχή έπιασε την ομάδα ανέτοιμη. Όπως ανέτοιμος είναι και ο Τσιγκρίνσκι. Θεωρώ ότι φέτος δεν θα δούμε τον Τσιγκρίνσκι να τραυματίζεται. Η προετοιμασία που έγινε ήταν πολύ δυνατή και ακόμα τα πόδια ορισμένων παικτών δεν έχουν "λυθεί" ακόμα. Τέτοιοι παίκτες είναι ο Τσιγκρίνσκι, ο Κρίστισιτς, ο Λιβάγια, ο Ολιβέιρα και όσο και αν δεν το πιστεύεις ο Σιμόες. Ο Μάνταλος, ο Βράνιες και ο Μπακάκης θα ήταν και αυτοί σε αυτή τη θέση αλλά έλειψαν σχεδόν δέκα μέρες με την Εθνική και αυτό τους βοήθησε.

- Ο Ολιβέιρα παραδέχτηκε ότι δεν έπρεπε να φτάσει στη φάση του πένελτι και ότι έπρεπε να τελειώσει τη φάση νωρίτερα. Τόσο αυτός όσο και ο Λιβάγια "πάσχουν" αυτή τη στιγμή από ανάσες. Δεν έχουν καθαρό μυαλό. Δεν επαρκεί το οξυγόνο. Για όσους έχουν παίξει ποδόσφαιρο, σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο, το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό. Ιδιαίτερα όταν την προηγούμενη χρονιά η προετοιμασία σου ήταν ανύπαρκτη. Αν θες μπορώ να στο εξηγήσω και επιστημονικά αυτό.

- Συμφωνώ απόλυτα στο γεγονός ότι ο Λιβάγια δεν είναι εξτρέμ. Όμως είναι τέτοια η ποιότητά του που όπου και να παίξει ο άνθρωπος είναι πολύ σημαντικός για την ομάδα. Τέτοιους παίκτες τους χρησιμοποιείς όπως και να έχει. Εκτός και αν έχεις έναν ποιοτικότερο. Δεν συμφωνώ με την παρατήρησή σου ότι δεν έχει εκρηκτικότητα. Δηλαδή ταχυδύναμη. Αν δεν έχει ο Λιβάγια ταχυδύναμη τότε ποιος έχει; Άσχετο αν δεν είναι ταχύς. Ταχυδύναμη πάντως φίλε μου έχει και περισσεύει. Σε ότι αφορά τα ντέρμπυ. Τα ντέρμπυ είναι ομαδική υπόθεση. Σπάνια θα βρεθεί ποδοσφαιριστής που θα έχει τη δυνατότητα να πάρει ένα ντέρμπυ μόνος του. Άλλωστε αυτά συνέβαιναν στο "παλιό" ποδόσφαιρο. Σήμερα το ντέρμπυ κρίνεται από την ομαδική απόδοση. Να κάτι που είχε κάνει ο Μανόλο. Σαν προπονητής μπορεί να ήταν ελλιπής στην τακτική των γκρουπ αλλά στην ομαδική δεν πιανόταν. Όπως δεν πιανόταν στην ψυχολογία. Έλεγα λοιπόν ότι ο Λιβάγια μπορεί στα ντέρμπυ να φαίνεται ότι υστερεί πλην όμως μάλλον δεν θυμόμαστε καλά. Σε όσα ντέρμπυ η ΑΕΚ κέρδισε η απόδοσή του ήταν πολύ καλή. Και αν δεν πιστεύετε στα λεγόμενά μου ρωτήστε τον εκάστοτε προπονητή του. Αυτό λοιπόν καταδεικνύει πως όταν η ομαδική προσπάθεια είναι μέτρια τότε και ο καλύτερος παίκτης σου εντοπίζεται σε αυτό το πλαίσιο, της μετριότητας. Επίσης δύο άλλοι παράγοντες είναι το γεγονός πως σε κάθε αγώνα ο αντίπαλος προπονητής προσπαθεί να εξαλείψει τα ατού σου. Αν διάβασες τις συνεντεύξεις των παικτών της Γκάλεν δύο ονόματα είπαν πως θα προσέξουν: τον Λιβάγια και τον Ολιβέιρα. Και φυσικά για όλους εμάς ισχύει το γεγονός πως περιμένουμε από τους καλούς μας παίκτες σχεδόν το τέλειο. Έτσι εύκολα έρχεται η απογοήτευση.

- Η λέξη κακία που αναφέρθηκε από τον Καρέρα δεν αφορά την ατομική τακτική αλλά το πάθος των ποδοσφαιριστών. Αυτό που λέμε γυαλίζει το μάτι του. Κάτι που έλειπε στην ομάδα μας και ένας προπονητής της τάξης του Καρέρα το ζητάει σε κάθε αγώνα. Τώρα πως αναφέρεις τον Μάνταλο ως ατομιστή δεν μπορώ να το κατανοήσω. Θεωρώ πως ο Μάνταλος θυσιάζει την ατομική του ικανότητα να τελειώνει φάσεις προς αυτή της ομαδικότητας. Και στο χθεσινό παιχνίδι έβγαλε την ομαδικότητά του σε μεγάλο βαθμό. Για τους άλλους δύο θα συμφωνήσω μόνο στα φετινά παιχνίδια κι αυτό το εξήγησα πιο πάνω. Έλλειψη καθαρού μυαλού.

- Υποτιμητικά μιλάς για τον Σβάρνα και δεν το καταλαβαίνω. Η προσπάθειά του προχτές ήταν πολύ καλή. Μελλοντικά ναι χρειάζεται βελτίωση σε ένα και μόνο τομέα: στο ψηλό παιχνίδι. Και επειδή είναι παιδί που δουλεύει πιστεύω πως θα τα καταφέρει. Σέντερ μπακ με εμπειρία και ειδικά αριστεροπόδαρο χρειαζόμαστε. Πιστεύω ότι θα αποκτηθεί. Πιθανολογώ ότι η ομάδα τον έχει εντοπίσει και μάλλον είναι ακριβός. Γι' αυτό και θα περιμένει και θα κινηθεί ανάλογα με το αν θα προκριθούμε στους ομίλους ή όχι. Επιτέλους σταματήστε με τη λέξη εξτρέμ. Στο σημερινό ποδόσφαιρο δεν υπάρχει. Παλιά υπήρχε το εξτρέμ, τότε που ο ακραίος επιθετικός έπαιζε στα αλήθεια ακραία. Στη γραμμή. Σήμερα έχουμε τον αριστερό και τον δεξιό δεύτερο επιθετικό. Δεν ξέρω γιατί επιμένετε σε αυτή την έννοια. Δεν υπάρχει πλέον. Σήμερα όταν η μπάλα παίζεται από δεξιά πχ. τότε ο δεξιός επιθετικός συμμετάσχει παίρνοντας την εσωτερική του αντίπαλου μπακ και στην άκρη βγαίνει ο μπακ ενώ ενδιάμεσα παρεμβάλλεται ο αντίστοιχος εσωτερικός χαφ. Ταυτόχρονα ο φορ έρχεται στο πρώτο δοκάρι και ο αριστερός επιθετικός παίρνει θέση στην προέκταση του δευτέρου. Που λοιπόν βλέπεται εξτρέμ; Εκτός και αν εννοείτε τον διεισδυτικό παίκτη που και πάλι εξτρέμ δεν είναι.

apo - 25/9/2020 18:34

Πολύ ώριμη ανάλυση φιλε Φοίνικα.Δεν φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι να μην έχω να προσθέσω κάτι!

DF72ARTA - 25/9/2020 18:10

Πραγματικά χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σου, για την λογική σκέψη που παραθέτεις και τον ωραίο γραπτό λόγο που χρησιμοποιείς. Τα πράγματα είναι τόσο απλά... Το 90% των ΑΕΚτζηδων τα βλέπουμε και λυπούμαστε, δεν γίνεται συνέχεια να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Έχουμε φτάσει πλέον στο σημείο να μη γελάνε οι (εγχώριοι) αντίπαλοι μαζί μας, αλλά να μας δείχνουν συμπάθεια! "Άϊντε καλά τα πήγατε χθες, δύσκολη κλήρωση η Βόλφσμπουργκ, δεν πειράζει, του χρόνου ξανά Ευρώπη".... Συνέχεια
Υ. Γ. Μετά από πολύ καιρό κατάφερα επιτέλους να κάνω επανεγγραφή στο site ως μέλος!

fragkiskos_1924 - 25/9/2020 16:26

Αδερφέ Φοίνικα, συγχαρητήρια για την ανάλυσή σου. Συμφωνώ σε όλα

evo21 - 25/9/2020 15:48

Ωραια τα λες φιλε , αν εχεις δικιο σε ολα αυτα , δε μπορω να καταλαβω τι ομαδαρα εκανε ο Χιμενεθ το 2017, αν ξερεις εσυ πες μου σε παρακαλω.

Φοίνικας - 25/9/2020 16:06

Φίλε μου τι συγκρίνουμε με τον Σεπτέμβρη του 2017 με σήμερα?


Η Α.Ε.Κ. τότε στα σέντερ μπακ ξεκίναγε με Τσιγκρινσκι 3 χρονια νεώτερο, Βρανιες ήδη έξι μήνες; στην ομάδα. Λαμπρόπουλο στην 4η σου σεζόν, ενώ είχε αποκτήσει και τον Τζόσιτς από καμπιονάτο. 5ος ήταν ο Τζανετοπουλος. Κάνε την σύγκριση με τώρα.... Συνέχεια

Δεξί μπακ είχαμε βασικά Γκαλο ενώ ο Μπακάκης έκανε ματσαρες στην τριάδα του 3-5-2. Αριστερά Λοπεζ προ τραυματισμού, έκανε τρομερή χρονια.


Στα χαφ είχαμε Σιμόες τρία χρόνια νεώτερο, Γιοχανσον προ τραυματισμού (ο μοναδικός box to box που είχαμε εδω και χρόνια), τον μπαρουτικαπνισμενο Κονέ και φυσικά τον Μανταλο (πριν τον δεύτερο χιαστό).


Επίσης είχαμε ένα εξτρεμ που έκανε τοτε έκανε τεράστια διαφορά (βλέπε Λάζαρο), τον Αραουχο στα ντουζενια που όπου ο καλός Σερχιο κάνει δουλειες στο γήπεδο που κανένας φορ στην Ελλάδα δεν μπορεί να κάνει και Λιβαγια προτού την δει υπεραστέρας που του χρωστάμε.


Το πρόβλημα ποτέ μόνο ποιοτικό δεν ήταν. Ποσοτικό ναι, καθώς πέραν αυτών οι επιλογές ήταν επιεικως μετριες. Ο άθλος του Χιμένεθ ήταν ότι κατάφερε να διαχειριστεί αυτές τις επιλογές ωστε να φτάσει ως το τελος σε όλες τις διοργανώσεις. Κατά τα άλλα το ότι δεν είχε παίχτες δεν ισχύει. Ωστόσο, επειδή το πρωτάθλημα είναι ανταγωνισμός, πρέπει να καταλάβουμε ότι ο τωρινός γαυρος είναι πολύ καλύτερος από τα τότε, συνεπώς οφείλουμε κι εμείς να βελτιωθούμε πολύ περισσότερο. Είναι πιθανό εκείνη η ΑΕΚ του Χιμενεθ να μην τα κατάφερνε απέναντι στον περυσινό γαυρο. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας.

evo21 - 25/9/2020 16:21

Καλυτερο ροστερ εχει η ΑΕΚ τωρα απο οτι το 2017.

Fifa Agent21 - 25/9/2020 16:14

2017


1)Μπακάκης τάχιστος πολυθεσίτης


2)Γκάλο - Λόπεζ γρήγοροι σύγχρονοι μπαλαδόροι full back... Συνέχεια

3)Τσιγκρίνσκι αγνώριστος


4)Βράνιες ο γνωστός


5)Λαμπρόπουλος τίμιος γρήγορος και δυνατός


6)Τσόσιτς τρομερός τεχνικά παίκτης για στόπερ, τάχιστος και με ευκολία στο μαρκάρισμα του φορ εκτός περιοχής όπως και ο Βόσνιος


7)Σιμόες η καλύτερη χρονιά του


8)Γιόχνασον όσο έπαιξε, ογκόλιθος μπροστά από την άμυνα - Μετά ο Κονέ έδωσε και αυτός ύψος και ποιότητα στα χαφ


9)Μάνταλος όσο πρόλαβε, τεχνίτης μέγας όχι τόσο αργός όσο σήμερα - Μπακασέτας μετά βρήκε χώρο στον άξονα και έπαιζε πολύ καλά


10)Λάζαρος, ακόμα ψάχνεις τέτοιο εξτρεμ με γκολ και ασίστ + game changer


11)Πατίτο Ροντρίγκεζ, τεχνίτης και σχετικά γρήγορος. Κανονικός εξτρεμ όμως και όχι βαφτίσια


12)Λιβάγια τρομερή κλάση για Ελλάδα και πολλές φορές πάγκο. Τρομερή χημεία με Αραούχο, όχι όπως τώρα που ούτε κοιτιούνται με τον Πορτογάλο


13)Αραούχο μια κατηγορία μόνος του.. γρήγορος, τεχνίτης, δυνατός, ομαδικός, τρομερό πρέσινγκ ακόμα και στην άμυνα, αλτικός, φωτιά μέσα και έξω από την περιοχή, απρόβλεπτος και κυρίως παίκτης των μεγάλων ματς κάτι που δεν έχεις ούτε για δείγμα σήμερα


14) Όλα αυτά 3 χρόνια πριν.. πιο μικροί και πιο φρέσκοι οι παίκτες που είναι ακόμα και σήμερα στην ομάδα.

Esterhazy43 - 25/9/2020 14:30

Τρομερή ανάλυση κλάσεις ανώτερη αυτής των δημοσιογράφων.

Συγχαρητήρια..Στο μυαλό μου είσαι.

Έχουμε εθιστεί τόσο στη μετριότητα που ο Βασιλαντωνόπουλος κάνει 5 βασικά πράγματα και μας φαίνεται Καφού.

Το ότι δεν έχει μπει ακόμα ένα βαρβάτο στόπερ ήδη στο αεροπλάνο μπορεί να σου ανατινάξει τον... Συνέχεια εγκέφαλο καθώς δε υπάρχει λέξη ικανή να περιγράψει αυτή την αδιαφορία/κωλυσιεργία.

aris1924 - 25/9/2020 14:21

Με κάλυψες απόλυτα!

aekbasket1 - 25/9/2020 13:13

1000 likes.

Φοίνικας - 25/9/2020 13:57

Αδερφέ aekbasket1 συνεχίζω εδώ την κουβέντα μας.


Λοιπόν, θα έρθω αν συμφωνήσω σε όλα όσα γράφεις στο προηγούμενο ποστ. Ακόμα και σε αυτό που αναφέρεις ότι μπορεί να αδικώ τον Κρίστισιτς, ωστόσο την αστάθεια του την κρίνω ως 8άρι. Κι εγώ θεωρώ ότι είναι 6άρι ο άνθρωπος, καθόλου τυχαία τα επιτεύγματα του στο Τσ.Λ. με Αστέρα ως τέτοιος.... Συνέχεια Πιστεύω ότι με Σάκχοφ θα τον δούμε πολύ εκεί. Αλλά έχεις επίσης δίκιο ότι κανονικά χρειάζεται κι άλλος παίχτης στο 8, αφού αν καθιερώσουμε το 4-3-3, έχουμε μόνο δυο εσωτερικούς μέσους (Μάνταλο και Σάκχοφ) και τέλος.


Στα πλαίσια αυτά, και σε αυτό που αναφέρεις ότι (εσύ προσωπικά και όχι η ΑΕΚ φυσικά) θα πούλαγες Λιβάγια και Ολιβέηρα ακόμα και με λιγότερα από όσα αξιώναμε πριν για να καλυφθουν οι πραγματικές και ορθολογικές ανάγκες της ομάδας, δεν θα μπορούσες να με βρεις πιο σύμφωνο. Μάλιστα θεωρούσα ότι η ανώμαλη προσγείωση μετά τον τελικό ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να πωληθούν και οι δύο χωρίς να ανοίξει μύτη, και με τα χρήματα πώλησης (συν εξοικονόμηση από τα βαριά συμβόλαια) να αποκτηθούν ο Αραούχο (που την δουλειά που κάνει δεν κάνει κανένα φορ και που στην ΑΕΚ σίγουρα θα βρει τον εαυτό του και πάλι, ενώ τυγχάνει να γνωρίζω ότι ήταν κομβικός στην βελτίωση των αποδυτηρίων πέρυσι), ένα εξτρέμ βασικό, ένα σέντερ μπακ βασικό και όπως προσέθεσες (δεν το είχα σκεφτεί αλλά έχεις δίκιο) και ένας ακόμα χαφ στο 8-10.


Όσον αφορά το δεξί μπακ, τον Μπακάκη τον αγαπάω για πολλούς λόγους αλλά έχει κλείσει τον κύκλο του, ενώ ο Παουλίνιο είναι πολύ λίγος για ΑΕΚ, μια καλή σέντρα δεν αρκεί αν σου κάνει ποδιές ο Σισέ και ο Τοροσίδης. Παίρνεις βασικό δεξί μπακ (όπως επίσης είπες) και κρατάς Βασιλαντωνόπουλο ως μπακ απ.


Σε ενα σύμπαν που θα γίνονταν όλα αυτά, τότε ναι, θα είχαμε σοβαρούς λόγους για να αισιοδοξούμε.

officer123 - 25/9/2020 18:36

Και πόσο εφικτή θεωρείς την πώληση των Λιβαγια Ολιβειρα; εγώ δεν πιστεύω ότι εάν γίνει έτσι βιαστικά θα αποφέρει πάνω από 3 μύρια, δυστυχώς. Με αυτά τα λεφτά έναν παίκτη αξίας παίρνεις από τους 3 που χρειαζόμαστε...

isamorianomali - 25/9/2020 13:46

Τα πες ολα φιλαρακο...Αυτα που λεει πολυς κοσμος δλδ. Οπωσδηποτε εξτρεμ + στοπερ επιπεδου..... ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΠΙΠΕΔΟΥ...Να παρουν την φανελα σπιτι που λεει ο λογος.....και ας πωληθει Ολιβειρα ή Λιβαγια.

Golgis21 - 25/9/2020 23:53

Πάλι τα ίδια μετά από νίκη όλοι καλοί κ όσοι ασκούν κριτική να το ξανασκεφτούν.με σβαρνα φίλε Κώστα κ με τσιγκρινσκι σε τέτοια ηλικία κ με προβλήματα τραυματισμών δεν παμε πουθενά.ο βασιλαντωνοπουλος κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερος από μπακακη κ παουλινιο αλλά αυτό προφανώς δεν είμαι εγώ ικανός για να το κρίνω αλλά τα σαινια που τον έστελναν τόσα χρόνια δανεικό δεξιά κ αριστερά.αυτο που εσύ θεωρείς ροτεισιον για την Κυριακή εγώ θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι η βασική... Συνέχεια μας εντεκάδα δηλαδή η ομάδα να παίζει με κανονικά εξτρέμ.προσωπικη μου άποψη είναι ότι ο Ολιβέιρα πρέπει να πωληθεί δεν αντέχει άλλο η ομάδα αυτό το ανορθόδοξο κ χωρίς ουσία ποδόσφαιρο για να χωρέσουν όλοι οι πρωτοκλασάτοι στο βασικό σχήμα.η ΑΕΚ δεν στερείται ποιότητας.νομιζω πως πληρώνουμε την αναντιστοιχία που η ίδια δημιούργησε με κακούς μεταγραφικούς σχεδιασμούς υπερφορτωνοντας με πολλούς ποιοτικούς παίκτες συγκεκριμένες θέσεις κ αφήνοντας άλλες ορφανές.

istoria_apo_tin_poli - 25/9/2020 23:18

Κι επειδή έχω φοβηθεί με το μίσος που βλέπω τελευταία για τον Λιβάγια, μπήκα να δω σχόλια όταν πουλήσαμε το Σκόκο το 2011. Ε λοιπόν οι μισοί λέγανε αντίστοιχα πράματα, παίζει για την πάρτη του, έχει φτιάξει κλίκες στην ομάδα, κάνει 2 καλά ματς το χρόνο, δε μαρκάρει κλπ. Κανονίστε του χρόνου να λέμε Λιβάγια και να κλαίμε όπως με τον Νάτσο...

istoria_apo_tin_poli - 25/9/2020 19:41

Εγώ θέλω να πω κάτι για τον Λιβάγια που τελευταία τον κράζετε πολλοί (και δικαίως γιατί όντως είναι πολύ πεσμένος). Κατά τη γνώμη μου όσο δε λύνεται το θέμα του συμβολαίου του, τόσο το μυαλό του παίχτη θα ξεφεύγει αλλού. Εντάξει, το ξέρουμε ότι είναι αργός παίκτης, αλλά και πάλι έχει την τεχνική και γενικότερα την ποιότητα για να ναι βασικό και αναντικατάστατο μέλος της ομάδας. Για μένα το πρόβλημα δεν είναι ούτε στο ελάττωμα της ταχύτητας, ούτε στο ότι πρέπει να φάει πάγκο. Απλά... Συνέχεια έχει αρχίσει να σκέφτεται τον επόμενο του σταθμό και έχει αρχίσει να αδιαφορεί για την ΑΕΚ. Γι' αυτό και λέω ότι πρέπει οπωσδήποτε να λύσει άμεσα το θέμα η παε. Εγώ τον θέλω το Λιβάγια και με 1.5 μύριο συμβόλαιο, θεωρώ ότι είναι πολύ υψηλής κλάσης παίχτης για το ελληνικό πρωτάθλημα, και ειδικά πέρσι που ως αρ. εξτρέμ μάλιστα ήταν συγκλονιστικός. Αλλά αν η διοίκηση αποφασίσει να τον διώξει οκ, ας το κάνει. Απλά ας το κάνει γρήγορα γιατί νομίζω πως αυτή η αναμονή πλέον κάνει κακό και στον παίχτη και στην ομάδα.

barbfak21 - 25/9/2020 22:22

Ο Λιβάγια δεν έχει αλλάξει καθόλου.Είναι ο ίδιος τσαπατσούλης χαβαλές τα 2 τελευταία χρόνια.Ίδιος κι απαράλλακτος.Μία πολύ σοβαρή επιχείρηση-εταιρεία αμέσως μετά το τραγικό περιστατικό με τον Λάζοβιτς θα τού είχε δείξει την πόρτα της εξόδου.Δεν το έκανε και ιδού τα αποτελέσματα.Μας έχει καβαλήσει και νιώθει και εγώ δεν ξέρω πως......σαν Τοτέμ?????

istoria_apo_tin_poli - 25/9/2020 23:04

διαφωνώ εδώ, ο Λιβάγια είναι κάπως προβληματικός χαρακτήρας (όχι όσο ο Βράνιες, αλλά παρόμοιος), αλλά όχι δεν είναι ούτε χαβαλές ούτε τσαπατσούλης. Ένας παίκτης που όταν, τη χρονιά που λες, έβαλε γκολ επιτέλους στο πρωτάθλημα μετά από έναν μήνα τραγικών εμφανίσεων και τραγικής αποβολής, αντί να πανηγυρίσει έσκυψε το κεφάλι μπροστά στους οπαδούς για μένα δεν είναι αδιάφορος. Έχει αγωνιστικά ελαττώματα και όταν περνάει περίοδο ντεφορμαρίσματος όλη η ομάδα πέφτει 2 επίπεδα... Συνέχεια κάτω, αλλά είναι και βαρόμετρο, και την ΑΕΚ την πονάει και δεν έχει καβαλήσει κανένα καλάμι -απλά έχει ένα πιο ψυχρό στυλ που τον κάνει να φαίνεται αδιάφορος χωρίς να είναι. Κι επίσης θεωρώ υποκριτικό ένας ΑΕΚτζης να ζητάει πίσω τον Βράνιες και απ' την άλλη να θέλει να φύγει ο Λιβάγια λόγω εκρηχτικού χαρακτήρα που οδηγεί σε λάθη και αποβολές.

Fragspan21 - 25/9/2020 14:11

Παω 40 χρονων κ οσο θυμαμαι την ομαδα στην ευρωπη,πρωτη φορα χθες προκριθηκαμε και αντι να χαιρομαι στεναχωρηθηκα με οσα ειδα.ειλικρινα επειδη εχουμε περασει πολλα δεν αντεχω αλλο να βλεπω τις αλλες ομαδες οσφπ κ παοκ να εχουνε καλυτερη ομαδα κ να ξεκιναω παλι σαν 3ο φαβορι.ειμαστε ευγνωμονες στον προεδρο για ολα οσα κανει,γηπεδο,προπονητικα κλπ αλλα ξερω πως αυτη η στεναχωρια δεν παλευεται ρε παιδια.

barbfak21 - 25/9/2020 21:00

Αδελφέ επειδή είσαι σαραντάρης μπορείς να μού θυμήσεις μια χρονιά πού έχουμε ξεκινήσει ως φαβορί???Γιατί εγώ δεν θυμάμαι καμία.Και πολυ περισσότερο δεν έχω στεναχωρηθεί -αν είναι δυνατόν τι λέτε-για καμμία ευρωπαική πρόκριση.Μόνο χαίρομαι.

Manos_AEK21 - 25/9/2020 20:30

Η πρόκριση μετράει.. Προχωράμε....

Κατεμε λάθος ο Ανσαριφαρντ για εξτρεμ....

Andreas295 - 25/9/2020 20:04

Χτες πήγαμε για την πρόκριση και την πήραμε. Αυτό μετράει. Σε αυτό το σημείο της σεζόν καμία ομάδα δεν είναι φορμαρισμένη και καμία δεν παίζει στις συνηθισμένες ταχύτητες της, αλλά 1-2 κλικ κάτω. Η τριάδα μπροστά με Λιβάγια-Ανσαριφάρντ-Ολιβέιρα είναι λάθος όταν παίζουμε σε τόσο χαμηλά μέτρα με το φορ μας να μαρκάρει στη σέντρα. Για να υπηρετήσεις σωστά αυτό το σχέδιο χρειάζεσαι ταχύτητα μπροστά, την οποία ταχύτητα όμως δε διέθετε κανείς απ' τους διαθέσιμους και έτοιμους επιθετικούς... Συνέχεια μας, με αποτέλεσμα μόλις η μπάλα έφτανε σε κάποιον απ' τους 3 λίγο πάνω απ' το κέντρο να μην υπάρχει επιλογή για γρήγορη ανάπτυξη και να κόβονται οι επιθέσεις εύκολα. Για να σπάσει τη μπάλα το φορ και να ξεδιπλωθεί η επίθεση πρέπει γύρω του να υπάρχει κάποιος γρήγορος ώστε να τρέξει με τη μπάλα ή να την υποδεχτεί στην κίνηση που θα κάνει στο χώρο. Οπότε μπορεί ο Λιβάγια να καθυστερούσε χαρακτηριστικά σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά στην πλειοψηφία τους δεν υπήρχε προφανής επιλογή συμπαίκτη για πάσα ώστε να ξεδιπλωθεί σωστά η ομάδα. Μία φορά έφυγε ο Ανσαριφάρντ με χώρο στα δεξιά στο πρώτο ημίχρονο και ο Λιβάγια του άνοιξε υπέροχα το παιχνίδι και ξεδιπλώσαμε ωραία επίθεση. Απ' ότι φάνηκε δεν ήταν σχέδιο του προπονητή να παίξουμε τόσο πίσω, αιφνιδιαστήκαμε απ' την διαρκή πίεση και ταχύτητα των Ελβετών, οπισθοχωρήσαμε και δεν είχαμε τους κατάλληλους παίχτες για να παίξουμε τέτοιο παιχνίδι. Προσωπικά θεωρώ ότι ο Ινσούα έκανε φυσικά τα λάθη του, δεν ήταν καλός και παραλίγο να γίνει και μοιραίος, όμως σε φάσεις άμυνας έπαιρνε πολύ καλές θέσεις όταν η μπάλα παιζόταν στην αντίθετη πλευρά και σε όλες τις παράλληλες μπαλιές είχε αστραπιαία αντίδραση, βγήκε πρώτος στη μπάλα και έφτιαχνε πολύ καλές προϋποθέσεις για αντεπιθέσεις. Το θεωρώ πολύ σημαντικό στοιχείο αυτό για ομάδα που θέλει να εκμεταλλευτεί τους κενούς χώρους και το ανοιχτό γήπεδο και να βγει γρήγορα μπροστά. Ο Γκαρσία φάνηκε παίχτης από το πολύ πάνω ράφι και μακάρι να μας κάνει να τρίβουμε τα μάτια μας. Ο Σιμόες ήταν πολύ καλός, έβγαλε πάθος και δε θυμάμαι να έκανε κάποιο σοβαρό λάθος. Ο Βασιλαντωνόπουλος έδειξε ότι είναι κανονικότατο μπακ και μπορεί να σταθεί βασικός και νομίζω ότι πήρε προβάδισμα απ' τους άλλους 2.


Χτες φάνηκε ξεκάθαρα ότι η ομάδα χρειάζεται επειγόντως βασικό στόπερ και το θετικό είναι ότι η ανάγκη απόκτησης του έβγαλε μάτια χωρίς ευτυχώς να πληρώσουμε αγωνιστικά τη "ρεαλιστική εικόνα απ' το μέλλον" που παρουσιάστηκε μπροστά μας εξ αιτίας της έλλειψης ποιότητας των επιθετικών των Ελβετών αλλά και της μεγάλης εμφάνιστης του Τσιντώτα.


Θέλω πολύ να δω στην ίδια 11άδα Γκαρσία και Ενομπακάρε στα φτερά να συγκλίνουν αλλά και να αλλάζουν πλευρές. Έχω πολύ καλό προαίσθημα για τον Ενομπακάρε κι ας μην τον έχω δει να αγωνίζεται με τη φανέλα της ΑΕΚ. Επίσης θα ήθελα να δω 4-3-3 με αυτούς στα φτερά και τον Λιβάγια φορ σε ρόλο Φιρμίνο στη Λίβερπουλ. Με εξιτάρει η ιδέα κι ας έχουμε 2 ποιοτικότατα σέντερ φορ στην ομάδα. Αυτά βέβαια είναι δουλειά του προπονητή και έχει τεράστιο ενδιαφέρον να δούμε τι ποδοσφαιρικές ιδέες θα παρουσιάσει τώρα που έχει τουλάχιστον ένα ποιοτικότατο εξτρέμ.


Η Βόλφσμπουργκ δε νομίζω ότι είναι μεγαλύτερη ομάδα από τη Σέλτικ που αντιμετωπίσαμε το 18. Μπορούμε την πρόκριση όσο δύσκολο κι αν φαίνεται, αλλά απαιτείται το 100% απ' όλους, σωστό διάβασμα απ' τον προπονητή και επιλογή των κατάλληλων σε κάθε θέση και τακτική προσήλωση όσων παίξουν. Πολύ πιθανό τα στημένα να καθορίσουν το νικητή και αυτό θέλει μεγάλη προσοχή απ' την πλευρά μας.


Η νίκη με τη Λαμία επιβάλλεται και μακάρι να έρθει εύκολα και να πάρουν χρόνο και ο Γκαρσία και ο Ενομπακάρε και ο Σακχόφ και ο Χνιντ και γιατί όχι, να δούμε και τον Ανσαριφάρντ μόνο του στην κορυφή.


Πάμε ΑΕΚΑΡΑ!!

Furtado_Scorer - 25/9/2020 19:01

Το "ανορθόδοξη" είναι μια ελαφριά κουβέντα για κάτι πιο βαρύ.


Η ομάδα δεν είναι καλα δουλεμένη, φάνηκε και χθες. Ευτυχώς δεν εξελιχθηκε μοιραία η βραδια. Τεραστιες ευθυνες ο Καρέρα. Ολοι εκτιμουμε την ανορθωση που πετυχε στη μετα-μυρωδια εποχη αλλα ο κοουτς που βλεπουμε στην μετα-κορωνα περιοδο δεν ειναι ο ιδιος με πριν. Κι αυτό ειναι ανησυχητικο.... Συνέχεια Δε ξερω τι πρεπει να γινει, κατι πρεπει να αλλαξει.


πρώτα απ'όλα η ομαδα δεν έχει αυτοματισμούς κι οργάνωση στο παιχνίδι. Ενα περιεργο πραγμα.... Η μπαλα να παει στον Μανταλο παση θυσια ή στον Λιβαγια που κατά "συμπτωση" μπορουν κανουν απαλλαγη και ατομικη ενεργεια. Αν δε συμβεί αυτό, κοκκαλώνει ολόκληρο το σύνολο.


Παίρνουν τη μπάλα οι παίχτες, ειτε Σιμόες λέγεται είτε Ινσουα (κοκ), και δεν έχουν αποτυπωμένη την κίνηση που πρέπει να κάνουν πριν πάρουν την μπαλα. Αντίθετα, υποδέχονται , σηκώνουν το κεφάλι , κοιτάζουν γήπεδο και κρατάνε ή στέλνουν, ανάλογα την περίσταση.Αν σε αυτά βάλουμε και την ταχύτητα μέσα... ..


Αλλο προβλημα, δεν γίνονται αυτοματοποιημενες αλληλοκαλύψεις...εξου και τα πολλα αμυντικα ππροβληματα, περα απτα ατομικα λαθη. Χανει το μπακ την μπαλα, χαος. Δε ξερει ποιος πρεπει να παει να καλυψει και που.


έπειτα, το γεγονός ότι γίνεται ένα αλαλούμ στα πρόσωπα και τις θέσεις...δείχνει σύγχυση τουλάχιστον. Δε γίνεται χθες ο εξαφανισμένος Βασιλό να επανεμφανίζεται και να παίζει αμυντικο χαφ, να τα πηγαίνει εξαιρετικά και την άλλη μέρα ως δια μαγείας να τον βαφτιζεις δεξί μπακ. Γιατί τα μπερδεύεις; και γιατί βγάζεις την ταχυδύναμη απ΄το κέντρο.


Θες παιχτες, το ξερουμε και το βλεπουμε. ΜΙΛΑ! Μη γινεσαι "συνενοχος" στην αποδομηση του συνολου.


Έπειτα, έχουμε τα όνειρα. Αριστερό εξτρέμ Λιβάγια...κι όχι μόνο αυτό, του λες βοήθα και το μπακ σου δλδ κυνήγα τον αντίπαλο χαφ/μπακ, κάνε ατομικές ενέργειες στην γραμμή και γενικά κάνε ότι έκανες στην Ελλάδα με τους αντιπάλους σου. Τα ίδια και με Ανσαριφαντ... δε γινεται δουλεια ετσι.

Και το χειρότερο ειναι οτι στοχοποιειτε αρκετοι (κι εδω μεσα) τον παιχτη οταν παιζει σε ενα ρολο που δεν κανει γι αυτον. Λογικό ειναι να εκνευριζεται με την ολη κατασταση και με την αποδοση του.


Αν συνεχιστει αυτη η "ανορθοδοξη" εικόνα, πολυ φοβαμαι οτι κατι θα πρεπει να αλλαξει πριν ειναι ΠΑΛΙ αργα.


Μακαρι (και με τις προσθηκες) η εικονα να αλλαξει προς το αρκετα καλύτερο, τουλάχιστον να βλεπουμε μια ομάδα που κυκλοφορει μπαλα ΟΧΙ με μονοδιαστατο και απιστευτα προβλεψιμο τροπο.

Koyklosaek21 - 25/9/2020 17:54

Θα ήθελα να πω και εγώ την άποψη μου για μια θέση στο ρόστερ της ομάδας!!!!! Χωρίς να υποτιμήσω καθόλου τον Ολιβέιρα πιστεύω ότι έκανε λάθος η διοίκηση με τον Αραούχο.Ο Αραούχο είναι ένας παίκτης που θέλει πολύ να παίξει αλλά και να μείνει στην ομάδα για πολλά χρόνια σε αντίθεση με τον Ολιβέιρα που θέλει να φύγει με την πρώτη ευκαιρία.Εχουν ακόμα χρόνο να διορθώσουν αυτό το λάθος και πιστεύω πως στο τέλος αυτό θα γίνει!!!!!

apo - 25/9/2020 18:38

Το σκέπτομαι εδω και καιρό αυτό...

Απλώς αργούσε να συνέλθει ο Σέρχιο και τον άφησαν. Αλλά ποτέ δεν είναι αργά.

evo21 - 25/9/2020 16:45

Θα εκτεθουν πολλοι μετα την προκριση επι της Βολφσμπουργκ, και οσο περναει ο καιρος ακομη περισσοτερο.

antwnhs69 - 25/9/2020 18:35

Ειλικρινα φιλε δεν ξερω την ηλικια σου αλλα απο τα γραφομενα σου θεωρω πως δεν εισαι πανω απο 18...αν εισαι εχεις θεμα...δες το...

SoNoLogiK - 26/9/2020 11:11

Φίλε Αντώνη αν αναφέρεσαι σε εμένα, λίγο μικρότερός σου είμαι και δε φαντάζεσαι πόσο θα ήθελα να από τη μία να είμαι 18. Αλλά αν ήμουν δεν θα είχα φάει τη βροχή μετά τη βουτιά του Δημιτριάδη που έκανε την eidhovent να υποκύψει, ούτε θα είχα πνιγεί από τα δακρυγόννα με τον ΠΑΣ, ούτε θα είχα μυρίσει ποτέ κατρουλίλα αναμεμιγμένη με τσίκνα και καπνογόνο μπαίνοντας στην 11. Αυτές οι εμπειρίες με έκαναν ρομαντικό, οπότε δε μπορώ να μη πιστεύω οτί... "ναι! θα την περάσουμε τη Βολφσμπουργκ" και αν... Συνέχεια όχι, την επόμενη κυριακή πάλι ΑΕΚ θα βλέπω (όπως και πολλοί άλλοι είμαι σίγουρος). Τόσα χρόνια ωστόσο δεν έχω δει ποτέ τόσο απαξίωση για την ΑΕΚ από τους συνΑΕΚτζίδες μου, ίσως γι'αυτό να αντιδρώ με υπερβολές, προσπαθώντας να αντισταθμίσω τη μιζέρια και να ξανανιώσω το feel της λέξης "Ένωσης", όπως τότε. Πιστεψέ με με ενοχλούν και εμένα αρκετά πράγματα όπως το να δίνει συνεχώς το κέντρο μας τη μπαλα προς τα πίσω σε βαθμό που μέχρι και η Σεντ Γκαλεν το είχε διαβάσει. Ελπίζω ωστόσο ότι αν το βλέπω εγω και οι αντιπαλοι, θα το βλέπει και ο προπονητής και πως με την επάνοδο κάποιων παικτών θα λυθεί. Όσο για το ποιόν μου δες την ιστοσελίδα μουhttp://luc-messinezis.com/

SoNoLogiK - 25/9/2020 17:14

Σωστά τα λες evo. Ειδικά κάποιοι μίζεροι δημοσιογράφοι που και καλά ειναι ΑΕΚτζηδες και η αγαπημένη τους λέξη ειναι "εσωστρέφεια".. Η ομάδα φέτος οτι και να γίνει είναι ενα πολύ καλό σκαλοπάτι για την ομαδάρα που θα βλέπουμε στην Αγία Σοφία του χρόνου

TheoAthens21 - 25/9/2020 19:38

Σκαλοπατι για την Αγια Σοφια με Ινσουα, Σακοβ ,Μανδαλο, Μπακακη,Σιμοες ,Σβαρνα και εχω και αλλους απλα βαριεμαι αχαχα

METALLICA21 - 25/9/2020 16:49

Τα σχολια σου ειναι αντικειμενο μελετης...

THOMASMAYROS - 25/9/2020 17:14

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

sol - 25/9/2020 18:10

Πάντως ρε παιδιά γνώμη μου είναι αν μπορούσε να επένδυε οι ομάδα στον Στεργίου πιστεύω δεν θα έβγαινε χαμένη αμυντικός 18 ετών εξελίξιμος....

Kostaskaterini21 - 25/9/2020 17:25

Κάτι που πρέπει να δούμε επειγόντως είναι και η εκκαθάριση του ρόστερ. Αυτή την στιγμή είναι 41 παίχτες στην πρώτη ομάδα. Ας τελειώνουμε με τις ανανεώσεις,να δούμε ποιοι θα φύγουν και ποιοι θα πάνε δανεικοί. Έτσι δεν γίνεται. Ούτε στην προπόνηση δεν βοηθάει να είναι τόσοι παίχτες.

Hagia_Sophia - 25/9/2020 17:05

Ο καημενος ο Ιβιτς εχει πολυ δουλεια ακομα αλλα για εμενα το πιο βασικο ειναι το εξης.

1. Ενα σεντερ μπακ

2. Επισης πολυ σημαντικο. Δανεισμοι των μικρων

Εχουμε και λεμε

1. Ιατρουδης... Συνέχεια
2. Μποτος

3. Μαχαιρας

4. Ραντονια

5. Καρακλαγιτς

6. Σαμπα

7. Μιται

8. Θεοχαρης

9. Χατσηεμμανουηλ

10. Σταμουλης

11. Χριστοπουλος

12. Γιουσσης

13. Μπαμπης

Καταλαβαινετε πως μαζεψαμε ολοκληρο στρατο στα Σπατα ετσι;

Οποιος απο τους πανω παρα μινιμουμ πεντε παιχνιδια να μεινει αλλιως ολοι δανεικοι με ορο στο συμβολαιο ενα μινιμουμ λεπτων συμμετοχης.

Σιμαο και Ντελετιτς πρεπει να αποχωρισουν επισης

giaopdaek - 25/9/2020 16:31

Ποσο πιο ορθολογικα θα παιζαμε αν ειχαμε παρει και τανκοβιτς ελευθερο για τα αριστερα..με ενα κανονικο εξτρεμ τον γκαρσια παιξαμε χθες και ειδαμε αμεσως διαφορα..φανταστειτε να εχουμε και αριστερα κανονικο εξτρεμ αντι να βαφτιζουμε τα φορ και ταω10ρια μας ως τετοια..αμα παιρναμε ελευθερο τανκοβιτς ελευθερο σιμουνοβιιτς για σεντερ μπακ και ελευθερο χενρικσεν για 8αρι θα μιλαγαμε για μεγαλη ποιοτικη αναβαθμιση ενω ταυτοχρονα θα ειμασταν και υπερπληρεις... Συνέχεια ποσοτικα..μιλαμε για 3 μεταγραφες ελευθερων με συμβολαια απο 500κ εως 1 μυριο..αλλη ομαδα ετοιμη να διεκδικησει τα παντα..

Cristiano_ronaldo21 - 25/9/2020 17:00

Κ μονο τους αλλους δυο να παιρναμε χωρις τον χενρικσεν θα μιλαγαμε σε αλλη βαση ..

giaopdaek - 25/9/2020 19:16

Ακομα και τωρα παντως σιμουνοβιτς και χενρικσεν ειναι ελευθεροι..τον 1ο τον παιρνεις χωρις να χρειαζεσαι καποια αποχωρηση και τον 2ο αν βρεις καποιον να δωσεις τον κριστισιτς εστω και με 500 χιλιαρικα..βασικος σιμουνοβιτς μαζι με τον τυνησιο(που θα βρει πατηματα) στα σεντερ μπακ και βασικο 8αρι χενρικσεν με μπακ απ σακχοφ..και εχεις μετα για 6αρια γαλανο σιμοες σιμανσκι(και οι 3 για 6αρια ειναι πκλυ καλοξ για 8αρια καιβοι 3 ανεπαρκεις)

Dani21zigolo - 25/9/2020 16:56

Η ομάδα σιγά σιγά θα δέσει δεν ανησυχώ Ένα στόπερ θέλει δυστυχώς ο Τσιγκρι δε μπορεί και καλή διαχείριση παικτών από Καρέρα.Δε χρειάζεστε να ξεκινάει βασικός Ολιβέιρα,Λιβάδια,Ανσαριφαντ ας μείνει και ένας για αλλαγή.Ολα θα πάνε καλά φέτος με λίγη προσοχή τώρα στην αρχή πάμε για πρωτάθλημα γιατί στο 2ο γύρο θα πετάει η ομαδα

rusty100l - 25/9/2020 16:16

Αυτό που με ανησυχεί είναι η κακή ομαδική λειτουργία και όχι οι παίχτες ατομικά . Σε όλο το παιχνίδι βγαίναμε 2οι στη μπάλα (με αποτέλεσμα να κάνουμε και πολλά φάουλ) και οι αντίπαλοι φτάνανε από την περιοχή τους στη δικιά μας με 2 πάσες . Όταν αμυνόμασταν δεν έβγαινε κανείς πάνω σε αυτόν που είχε τη μπάλα και όλοι κάναμε βήματα προς τα πίσω. Δε νομίζω ότι φταίει τόσο η τακτική αλλά η κακή ψυχολογία/έλλειψη αυτοπεποίθησης. Πρέπει την επόμενη Πέμπτη να εμφανιστούμε αναμορφωμένοι... Συνέχεια αλλιώς θα μείνουμε εκτός Ευρώπης από 1η Οκτωβρίου=απαράδεκτο για ΑΕΚ

R21_AEK - 25/9/2020 16:11

Αν μου λεγατε ποιον απο τους δυο να κρατησουμε Ολιβειρα ή Λιβαγια θα ελεγα τον Πορτογαλο ο οποιος και γκολ βαζει το απεδειξε περσι και ξερουμε ποια ειναι η θεση του Σεντερ φορ απο την αλλη ο Λιβαγια ουτε σεντερ φορ ειναι ουτε εξτρεμ ουτε δεκαρι βασικα δεν εχει καποια συγκεκριμενη θεση οπως ειναι αλλοπροσαλος σαν χαρακτηρας το ιδιο ειναι στο ποδοσφαιρο μπαλα ξερει αλλα τι να το κανεις οταν τρωγεται με τα ρουχα του ολο μαγκιες και καρτες.Το καλυτερο ειναι να πουληθει και να... Συνέχεια ερθει 1 εξτρεμ 1 χαφ και σεντερ μπακ.

R21_AEK - 25/9/2020 15:59

3 σερι ματς και η ομαδα απλα δεν βλεπετε ειναι εικονα ομαδας αυτη?Ουτε αυτοματισμους ολο λαθη η αμυνα μονιμως κανει τραγικα λαθη και ο προπονητης στον κοσμου του.Ο Καρερα δεν παιζει συγχρονο ποδοσφαιρο ειναι προπονητης παλαιας κοπης σε λιγο συμπληρωνει 1 χρονο στην ομαδα και βελτιωση δεν βλεπουμε αλλα αλλοπροσαλα πραματα εκτος λογικης με σεντερ φορ να βαπτιζονται εξτρεμ.

telis_mak - 25/9/2020 15:59

Αυτόν που ξεχώρισα χτες από τους Ελβετούς είναι ο τερματοφύλακας τους σίγουρος σταθερός και εξαιρετική η απόκρουση του στο πέναλτι.Δεν αναιρώ τον Τσιντώτα που τον πάω με χίλια. Δεν ξέρω πόσο τον κοστολογούν αλλά σε εμάς θα αποκτήσει πιστεύω μεγάλη μεταπωλητική αξία.

Yellow_and_Black - 25/9/2020 10:45

Στο επόμενο ματς με Λαμία θα ήθελα να δω μιας και θα υπάρχει κούραση από το χθεσινό , Χνιντ Σβαρνα στα στόπερ Λόπεζ Βασίλ στα Μπακ , Σαχοβ Σιμοες Μάνταλο στα χαφ Γκαρσία Ενομπακαρε στα εξτρέμ και Ανσαριφαρντ φορ. Επιβάλεται να δούμε όλους τους νέους μιας και είναι χαμηλής δυναμικότητας παιχνίδι

ToDeyteroDiarkeiasThelw - 25/9/2020 15:52

Και να αφήσει έξω τον λιβαγια ;;αυτήν την παιχτουρα που φέρνει σβούρες γύρω απτον εαυτό του στα τελευταία ματς ;;πραγματικά αγνώριστος ο λιβαγια παίδες μέχρι στιγμής

Enteka21 - 25/9/2020 15:36

Σιμοες βασικος με Λαμια χλωμο

barlos71 - 25/9/2020 12:37

Επιβάλεται να κερδίσουμε, δεν είναι πασαρέλα ο αγώνας για να γουστάρουμε εμείς. Θα κρίνει ο προπονητής ποιός πρέπει να ξεκουραστεί, οποιός πρέπει να βρει ρυθμό και ποιός να δοκιμαστεί. Αμα κάνει όσα λες και φέρουμε Χ θα τον κρεμάσουμε, δεν θα λέμε τι να κάνει δοκιμάζει ο άνθρωπος.

Yellow_and_Black - 25/9/2020 14:21

Χαλάρωσε, δεν έβαλα μέσα Καρακλαγιτς Σαμπα Μαχαίρα Ραντονια για να μου λες ότι θα χάσουμε η είναι καμμιά ενδεκάδα χαμηλού επιπέδου. Αν δε πάρει χρόνο ο Ενομπακαρε, ο Γκαρσία , ο Χνιντ τώρα στο εντός με Λαμία πότε θα πάρει;

Droit_Au_But - 25/9/2020 11:01

Καταλαβαίνω τι θέλεις, αλλά ο προπονητής θέλει την νίκη ...

Πιστεύων Χνιντ Παουλίνιο Γκαρσία θα ξεκινήσουν και μόνο αν το ματς πάει καλά από νψρίς θα δούμε Ενιμπακάρε ...

Yellow_and_Black - 25/9/2020 11:43

Φίλε μου αν βάλει πάλι Λιβαγια πραγματικά θα νευριάζω, είναι η πρώτη φορά νομίζω σε παιχνίδι που εκνευρίζει τόσο πολύ ένας παίκτης όπως στο χθεσινό ο Λιβαγια. Λες και έπαιζε 5χ5 τσαλιμακια κολπακια και μια μπάλα μόνος του. Τόσο πολύ τον φοβάται ο Καρερα και τον βάζει σε κάθε ματς μη τυχών και κάνει κάνα επεισόδιο στα αποδυτήρια; Επειδή ο Βασιλ έπαιξε 2 συνεχόμενα 90λεπτα μάλλον δε θα τον δούμε με Λαμία έχεις δίκιο...

Heisenberg95 - 25/9/2020 15:22

Το κακό με τον Καρέρα είναι οτι δεν παρεμβένει στο παιχνίδι οταν πρεπει. Έβλεπε οτι η ομάδα δεν τραβάει και δεν προχώρησε σε καμία διορθωτική κίνηση και απλώς περίμενε μια καλή ενέργεια απο Λιβάγια ή Μάνταλο για να πάρουμε το ματς. Το θετικό είναι ομως ότι η παρόλο που η ομάδα δεν έπαιξε καλά κατάφερε να φύγει με την πρόκριση κατι που θα της δώσει αυτοπεποίθηση πιστεύω.

an0nymous - 25/9/2020 15:51

πέρσι λέγαμε το καλό με τον καρέρα είναι ότι παρεμβαίνει αμέσως όταν δει ότι έχει κάνει κάπου λάθος.. τώρα ξαφνικά έγινε το ανάποδο.


άραξτε λίγο το κορμί σας και κάντε υπομονή.. η ομάδα δεν είναι έτοιμη ακόμα..

genetic21r - 25/9/2020 12:05

Πήραμε κανένα φράγκο απ' τη χθεσινή νίκη-πρόκριση;

EyeOfEagle - 25/9/2020 15:46

100k

HAGAoTimoros - 25/9/2020 14:15

ενα 500αρι νομιζω

TheoAthens21 - 25/9/2020 12:52

Αχαχαχαχαχαχα ΟΧΙ

inzaghi9 - 25/9/2020 15:29

Το θέμα είναι ότι την καλή ΑΕΚ του Καρέρα την είδαμε με Βράνιες. Ήταν βαρόμετρο στην αλλαγή της εικόνας της ομάδας. Δεν έχουμε δει Χνιντ ακόμη, αλλά και μόνο που επιτρέψαμε να φτάσει η ομάδα να παίζει πλέι οφ χωρίς τον παίκτη που κάνει τη διαφορά στην άμυνα, είναι πισωγύρισμα σε προηγούμενα καλοκαίρια.

an0nymous - 25/9/2020 14:40

Το σημαντικό αυτή τη στιγμή είναι για την ΑΕΚ που δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση είναι να παίρνει τα αποτελέσματα.. μόλις φορμαριστεί η ομάδα θα βλέπουμε και ωραία μπάλα..


οπότε αφήστε την γκρίνια και υπομονή και στήριξη.

TheoAthens21 - 25/9/2020 14:17

Καποιοι πρεπει να μηνουν και παγκο επιτελους. Αν παιζουμε 4-3-3 η 11αδα θα πρεπει να ειναι Τσιντωτας , αμυνα Βασιλο, Σβαρνας , ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ , Ινσουα, μεασαια γραμμη Σακχοφ , Σιμανσκι, Μανταλος, δεξι εξτρεμ Γκαρσια , αριστερο ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ή Αλμπανης , φορ Νελσον ή Καριμ , και εχεις αλλαγες Λιβαγια , Σιμοες Κριστισιτς , Γαλανο, Τσιγκρι, Λοπες , Παουλουνιο, Χνιντ . Μη σας πω οτι θελουμε και αλλαγες των εξτρεμ δεν ξερω εαν εχουμε μικρους.

barbfak21 - 25/9/2020 14:06

Πρέπει να πουλήσουμε τον Λιβάγια.Το παιδί δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα στο μέλλον.Δεν έχουμε να περιμένουμε κάτι από αυτόν.Αντίθετα όσο είναι στην ομάδα αποτελεί τροχοπέδη για πολλούς άλλους.Δίνει το κακό παράδειγμα στους πιτσιρικάδες με την απαράδεκτη συμπεριφορά του.Παράδειγμα προς αποφυγή είναι.Στο καλό και να μας γράφει.Μπλαζέ τύπους χωρίς λόγο κι αιτία έχουμε καιρό να δούμε.Να πάει να πατάει την μπάλλα σε όποια αλάνα θέλει.Και να βαράει τα σουτ από την σέντρα,έτσι... Συνέχεια για τον χαβαλέ του.Ο παλαίμαχος ετών 27.

vagaslanis - 25/9/2020 13:54

Πηραμε την προκριση αλλα η ομαδα δεν πρεπει να παρουσιασει αυτο το προσωπο με τους Γερμανους αλλιως το παιχνιδι ειναι χαμενο απο τωρα.Παραδειγμα το λαθος του Τσιγκρι κ τα τσαλιμακια του Λιβαγια θα μας στοιχισουν.Ειδα τα highlights των Γερμανων χθες και το πρωτο γκολ δειχνει μια ομαδα δουλεμενη στα στημενα οπου πρεπει να προσεξουμε...στο κορνερ που βαζουν το γκολ υπαρχει παιχτης τους τρια μετρα απο το πρωτο δοκαρι που περιμενει τη μπαλα τη γυρναει με κεφαλια στο πεναλντυ οπου... Συνέχεια ερχεται απο πισω ο αλλος κ το καρφωνει.

the_teacher - 25/9/2020 11:20

Η ΑΕΚ χρειάζεται όσο το δυνατόν περισσότερους παίχτες της ταχύτητας, της δύναμης και της τιμής του Γκαρσία. Παίχτες σύγχρονους με μεταπωλητική αξία. Όχι άλλους "αργούς μπαλαδόρους ", "αργά λαβράκια", "αργούς αλλά συμπαθείς ". Εγώ από χτες είμαι ευχαριστημένος. Δύσκολο ματς, δύσκολες συνθήκες, δύσκολη και σκληρή αντίπαλος.

toni - 25/9/2020 13:47

Στον άξονα ίσως μπορείς να δεχτείς έναν αργό μπαλαδόρο, με κάθετη πάσα κλπ. Στις πτέρυγες όμως είναι ανεπίτρεπτο. Εάν μας "βγεί" ο Γκαρσία, ίσως αλλάξουν σκεπτικό διοίκηση και τεχνικό τιμ.

Πληρώνεις πολλά, κερδίζεις περισσότερα. Τόσο σε αγωνιστική, όσο και μεταπωλητική αξία

VagosK - 25/9/2020 13:28

Δυστυχως οταν δεν μπαινεις ομιλους δεν εχεις λεφτα για να τους φερεις

Hagia_Sophia - 25/9/2020 13:47

Για εμενα ο φευγει Λιβαγια και ερχεται αριστερο εξτρεμ η φευγει Νελσον παει φορ (η στο 10) ο Λιβαγια και ερχεται παλι αριστερο εξτρεμ. Εξτρεμ γρηγορο και δυνατο σαν τον Λεβι. Ετσι μονο θα βελτιωσουμε την επιθετικη μας λειτουργια. Και θα εχουμε και καλες αλλαγες στα εξτρεμ με Ενομπακαρε, Αλμπανη και Καρακλαγιτς.

Επισης δεν γινεται να ζητανε τετοια λεφτα και ο Νελσον και ο Λιβαγια ενω η ομαδα δεν πετυχε κανενα... Συνέχεια στοχο της.

Εννοειται πρεπει να ερθει στοπερ βασικοτατο. Αυτα πρεπει να γινουν θα ειναι τεραστιο λαθος της διοικησης αν δεν γινουν.

aek_o_kitriniaris - 25/9/2020 13:31

Κώστα όντως η ομάδα ήταν ανόρθοδοξα στημένη και σύμφωνο μαζί σου σέ αρκετά πράγματα . Νομίζω ότι αυτή η ΑΕΚ χρειάζεται εκτός από στόπερ που καί εδώ έχω τις επιφυλάξεις μου ότι δηλαδή εάν είναι να πάρεις κάποιον τίς σειράς καλύτερο είναι να να μην έρθει και να ρισκάρει με τούς πιο μικρούς πού έχεις, χρειάζεται για μένα ένα αριστερό εξτρέμ.Οσο αναφορά τό Τσιτωντα εγώ επιμένω ότι δεν είναι επιπέδου ΑΕΚ για βασικός κιπερ. Χτες όντως έκανε ένα καλό παιχνίδι θα το αναγνωρίσω , όπως σε όλα... Συνέχεια τα παιχνίδια που έπαιξε στην Ευρώπη αλλά πιστεύω ότι έχει πολλές αδυναμίες τόσο στα πόδια όσο και ψηλά στις εξόδους του .Στο Ελληνικό πρωτάθλημα δε έχει και ελειψη συγκεντρώσεις και αυτό είναι ένα σημαντικό στοιχείο για μία ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό μια φάση θα σου κάτσει πρέπει να είσαι εκεί για να την βγάλεις .Στα πέναλτι είναι όντως σούπερ. Και πάμε λίγο τώρα στα τίς επίθεση, νομίζω ότι στην ΑΕΚ τή σημερινή δε ταιριάζει το4-3-3 και με αυτούς που το έπαιξαν χτες ο Λιβαγια δε είναι εξτρέμ τέλος και τελειώνοντας δε χωράνε Μανταλος Λιβαγια Ολιβέιρα ανσαριφαντ στην ίδια ομάδα εκεί θα φανεί η προσωπικότητα του προπονητή για μένα όλοι είναι καλοί παίκτες αλλά πρέπει να κάτσουν πάγκο κάποιοι για να κερδίσει κάτι παραπάνω φέτος η ομάδα. Μ ένα εξτρέμ ακόμα θα είμαστε σέ θέση νά είμαστε ανταγωνιστικοί φέτος. Για σκεφτείτε με δύο από τούς τέσσερις να είναι πάγκο την πάγκο θά έχεις καί πόσο λειτουργική θα είναι η ομάδα?

leon9 - 25/9/2020 12:55

μακαρι να διναμε τον εναν εκ των δυο (Λιβαγια - Ολιβειρα) και να ξαναφερναμε Αραουχο.

Πραγματικα πιστευω πως με τον Γκαρσια ο Αραουχο θα τρυπαγε πολλους κ...

TheoAthens21 - 25/9/2020 13:22

Αυτη τη στιγμη δε θελουμε φορ αλλα κεντρικο αμυντικο και αριστερο εξτρεμ οποτε θα ηταν καλυτερα να φυγει ο Λιβαγια.

Fifa Agent21 - 25/9/2020 13:31

Για να έρθει ο αριστερός εξτρεμ βέβαια θα μπορούσε να φύγει και ο Ολιβέιρα και να παίξει ο Λιβάγια στο 9. Το έχουμε ξαναπεί, όλα τα γκολ του είναι της μιας επαφής και είναι ιδανικός για τη θέση 9. Επίσης αν φέρεις έναν εξτρεμ τύπου Γκαρσία για αριστερά, θα φορρτώσει πολλά γκολ ο Μάρκο αλλά και θα δημιουργήσει. Δες πως παίζει η Λίβερπουλ. Παίζει καθαρό 433 με εξτρεμ σαϊτες που συγκλείνουν και ο Φιρμίνιο εκτός του ότι πυροβολεί μέσα στο κουτί, κυρίως δημιουργεί παίζοντας υποστηρικτικά για... Συνέχεια τα εξτρεμ του. Παίζει ένα πανέμορφο 433 που λόγω της φύσης των παικτών της, γίνεται κάτι σαν ρόμβος 442 με τα εξτρεμ να γίνονται σέντερφορ και τον Φιρμίνιο να βγαίνει σαν ψευτο10

TheoAthens21 - 25/9/2020 13:31

Και κατι αλλο ο Νελσον και ο Καριμ εαν εχουν τους εξτρεμ να τους ταϊζουν μια χαρα μπορουν να παστελωνουν αυτο που δεν εχει η ΑΕΚ εδω και 2 χρονια ειναι εξτρεμ.

victor21R - 25/9/2020 13:19

Πάντως με την Λαμία υποψιάζομαι πολλές αλλαγές και είμαι πολύ περίεργος να δω τους καινούργιους. Ενομπακαρε πιθανόν στην θέση του Livaja , Garcia βασικός , Karim στην θέση του Oliveira και φυσικά και πιο πίσω αλλαγές. Hnid στην θέση του Chygrynskyi , Shakhov στην θέση του Κριστισιτς και ίσως κανένας Paulinho στην θέση του Βασιλαντωνοπουλου. Για να δούμε...

VagosK - 25/9/2020 13:17

Κοιτάξτε να ξυπνήσουμε και να είμαστε σοβαροι στον επομενο αγωνα. Με τετοιες εμφανισεις δεν πας πουθενα. Για τον Γκαρσια ρε παιδια η γνωμη σας. Σας αρεσε για τα 20 λεπτα που επαιξε. Θελω να πιστευω όσο εγλιματιζεται θα κανει την διαφορά.

toulis_ftiagmenos - 25/9/2020 13:08

Συγχαρητήρια στην ομάδα για τη νίκη και την πρόκριση. Μας έδωσε μεγάλη χαρά. Όμως η αγωνιστική εικόνα δεν δικαιολογεί πανηγυρισμούς. Αν δεν έπαιρνε το πέναλτι ο Ολιβέιρα δύσκολα θα σκοράραμε. Και η αμυντική λειτουργία είναι πολύ μέτρια, χωρίς να θέλω να θίξω τα παιδιά. Ευτυχώς ο Τσι είναι μεγάλος τερματοφύλακας σε απογείωση και το έκρυψε. Ο Λιβάι Γκαρσία έδειξε καλά στοιχεία. Πάντως, αν ήμουν διοίκηση ένα καλό σέντερ μπακ θα το έπαιρνα.

o_kanenas_21 - 25/9/2020 12:22

Όπως είπε και ένας φίλος, αριστερά δεν παίρνουμε έναν όπως ο Λιβάϊ Γκαρσία γιατί θα είμαστε πολλοί καλοί.

TheoAthens21 - 25/9/2020 13:02

Και να βγαλει απο τον παγο τον Αλμπανη να μην παιζει ο Λιβαγια εξτρεμ

Psalidocheris - 25/9/2020 12:58

Εγώ αρχικά θέλω να πω ένα μεγάλο ''ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΕΡΑ''!! Ο προπονητής βάζει αυτούς που θεωρεί πιο έτοιμους σε φυσική κατάσταση και τακτική... Για αυτόν τον λόγο δεν θεωρώ πως θα ξαναδούμε αυτήν την 3άδα στην επίθεση... τέλος...

Στο ζουμί τώρα... 1)Δεν ξέρω τι γίνεται με τον Λιβάγια (αν το πρόβλημα είναι πιο πολύ τακτικό, προσωπικό κλπ), αλλά ό,τι και αν είναι θα πρέπει να λυθεί... και γρήγορα!... Συνέχεια
2)Ο Κριστιτσιτς νομίζω πως θα πρέπει να πάει στο καλό ο άνθρωπος, δεν ταίριαξε και δεν κούμπωσε ποτέ στην ομάδα..

3)Για τον Μάνταλο τα έχουμε πει... ποιοτικός αλλά μέχρι εκεί... όσο μπορεί τόσο δίνει.. θέλει γρήγορους δίπλα του και μπουκαδώρους να εκμεταλλεύονται το γήπεδο που βλέπει!

4)Πάρτε στόπες χθες! ο Τσίγκρι είναι για να συμπληρώνει και να καθοδηγεί...

5)Δώστε την ευκαιρία στον Βασιλαντονώπουλο το αξίζει και με το παραπάνω! Έχουμε δεξί μπακ!

6)Ο Ολιβέιρα είναι πιο πολύ ''αληταριό'' και ''μούρη'' παρά ουσιαστικός... αν δεν μπορεί να πειθαρχήσει θα πρέπει να αντικατασταθεί!

Τώρα να γίνουν αυτά που είναι νωρίς... Διότι είναι θέματα που δεν αφήνουν την ομάδα να αγιάσει!

anastadam79 - 25/9/2020 12:49

Πουλήστε ολιβειρα κ φέρτε πισω Αραουχο... Ο Λιβαγια δεν μπορεί κ δεν συνεργάζεται με ολιβειρα. Λιβαγια δεξι εξτρεμ δεν υπάρχει! Τσιγκρινσκι βασικός δεν υπάρχει... Δεν ειναι κακο στον παγκο να έχεις παίχτες που να μπορούν να σου γυρισουν το παιχνίδι! Ο Καρέρα τους βαζει ολους μέσα για να τους χωρεσει, οχι στις θέσεις τους κ βλέπουμε ενα τουρλωμπουκι!

AEKNilsen - 25/9/2020 12:49

Προκριση με χαλια μπαλα στο πρωτο ημιχρονο, υποφερτη κυκλοφορια στο δευτερο και συνολικα ασυνδετη ΑΕΚ.Αυτη ειναι η αληθεια.

Με στοπερ + καλο Χνιντ, ναι η αμυνα θα βελτιωθει.Με καλο Ενομπακαρε και ΛΙβαι βασικο, ναι θα βελτιωθουμε.

Με Σακχοφ να αποδοσει οσα μπορει, ναι θα βελτιωθουμε.... Συνέχεια
Μεχρι τοτε ομως, να λεμε την αληθεια οπως ειναι Κετσε.

Καλο μεσημερι σε ολους τους ΑΕΚτζηδες.

xristof_21 - 25/9/2020 12:36

Πρώτα από όλα συγχαρητήρια για την πρόκριση.Τωρα όσον αφορά τα αγωνιστικά:


α)νομίζω είναι εμφανης σε όλους μας η δυσκολία στην δημιουργία φάσεων.Βεβαια ας δούμε και τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα για να έχουμε μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη... Συνέχεια
β) χρειαζόμαστε άμεσα στόπερ κλάσης για να μην χαθεί η χρονιά από το Νοέμβριο


γ) θα πρέπει να παίζει ένας εκ των Ολιβέιρα-Ανσαριφαρντ και εγώ προσωπικά προτιμώ τον Ανσαριφαρντ γιατί μου φαίνεται πιο γρήγορος και κοντρολαρισμενος παίχτης.


δ) το ίδιο ισχύει και για τους Μάνταλο-Λιβαγια πρέπει να παίζει ένας από τους δύο και ιδανικά πρέπει να αποκτηθεί ένα αριστερό εξτρέμ.Φανηκε η διαφορά με το που μπήκε ο Γκαρσία δεξιά.Ο Λιβαγια χαραμιζεται ως αριστερό εξτρέμ μιας και θέλει χώρο για να απλώσει το παιχνίδι, κάτι το οποίο δεν έχει πάνω στην γραμμή

EyeOfEagle - 25/9/2020 12:31

Καταρχας Κωστα η Σεντ Γκαλεν μπορεί να αφησε πίσω την Βασιλεια αλλα δεν παύει να είναι ο Ατρόμητος της Ελβετιας... Δεν ηταν καμια ομαδα φοβητρο οποτε μην την θεοποιουμε!

Γιατι αν θέλουμε να δούμε τα πράγματα οπως ειναι, αυτή την στιγμή έχουμε προκριθεί γιατι η Σεντ ειχε χασογκολιδες μπροστα και δεν εκμεταλλευτηκαν τα δωράκια που τους δώσαμε στο 1ο ημιχρονο και επειδή ο Τσιτωντας επαιξε καλα! (περυσι ειχε 2 παικταραδες φορ που αν ηταν χθες στο παιχνίδι, σημερα... Συνέχεια θα λέγαμε το τι έφταιξε και αποκλειστικαμε)!

Απο εκει και περα συμφωνώ για Βασιλαν! Ο Βασίλης εχει κινήσεις και όρεξη που δεν τις έχουν μαζι ουτε ο Μπακάκης ουτε ο Παουλινιο! (ο παουλινιο ισως υπερτερεί στις σεντρες)

Θεωρω λαθος τη χρησιμοποιηση Ανσαρ στα πλαγια! Θα επρεπε να παίζει στην θεση του Ολι και μαλιστα ας κατσει και λιγο πάγκο μπας και ξυπνήσει! Λιβαγια και Ολι κάνουν διαγωνισμό για το ποιος θα βαλει γκολ αλλα εχει αρνητική επίδραση στην ομαδα... Δεν δίνει πασες κανενας απο τους 2 στον αλλον και οταν βαζει ενα γκολ ο ενας, ειτε δεν το πανηγυρίζει ο αλλος είτε το κανει με το ζορι για τα μάτια του κοσμου!

Πρεπει να ξεκαθαρίσει απο τωρα τι παιζει μεταξύ τους!

Απο εκει και περα χθες ηταν το ματς της χρονιας μέχρι το επόμενο που ειναι αυτο της αλλης Πέμπτης, που αν εμφανιστούμε ετσι, δεν περναμε!

barlos71 - 25/9/2020 12:29

Παιδιά, δεν παίξαμε καλά χτες αλλά κερδίσαμε. Αν χάναμε σήμερα θα ήταν η αρχή της καταστροφής. Πάλι καλά λοιπόν.


Λέμε για τον Καρέρα αλλά:

1. Να βάλει τον Γκαρσία που προορίζεται για βασικός με μία προπόνηση? Βέρντε πάει άρα είδαμε Καρίμ... Συνέχεια
2. Τα ίδια για Σάκχοφ

3. Τα ίδια για Χνίντ, ο άνθρωπος ήρθε πριν 10 μέρες...

4. Φωνάζαμε για Μπακάκη Παουλίνιο, έβαλε τον Βασιλαντωνόπουλο..πόντος για τον Μάσιμο


Είναι πάγια τακτική να κάνεις την δουλειά με αυτούς που ξέρεις και σιγά σιγά να κουμπώνεις τα νέα εργαλεία. Αρκεί να γίνεται η δουλειά. Και η δουλειά έγινε. Υπομονή και εδώ είμαστε να κρίνουμε όλους όπως τους αξίζει.

latinos0911 - 25/9/2020 12:24

Ας με συγχωρέσουν οι συνοπαδοί μας... Ιδέα μου ήταν ή ο Μάρκο χτες έπαιζε για την πάρτη του? Ώρες ώρες έδινε την εντύπωση πως οι ανούσιες μαγικές ενέργειες στον χώρο του κέντρου, θα αποτελέσουν βιντεάκι στο youtube για τους ενδιαφερόμενους να τον αποκτήσουν. Στην τελική, αν δεν υπογράψει άμεσα, καλό θα ήταν η ομάδα να πορευτεί χωρίς τον Μάρκο στην εντεκάδα.

Υ.Γ. Είμαι από αυτούς που πιστεύουν στην αξία του και θεωρώ ότι πρέπει να μείνουν στην ομάδα

Fifa Agent21 - 25/9/2020 10:47

Συγγνώμη ρε Κώστα αλλά μην θεοποιούμε το χθεσινό.. ούτε μεμονωμένα κάποιους παίκτες.. η ομάδα ήταν προκλητικά κακή, προβλέψιμη και αργή σε σημείο που δε πάει άλλο. Έχουμε τσακωθεί με το σύγχρονο ποδόσφαιρο σε πολλά θέματα δυστυχώς..

Επίσης μην θεοποιούμε και κάποια Σεντ Γκάλεν επειδή άφησε 6 βαθμούς πίσω την Βασιλεία. Η ΑΕΚ είμαστε.. αν δηλαδή έπαιζε πχ ο γάβρος με την χθεσινή Σεντ Γκάλεν και κέρδζε όπως εμείς χθες, δε θα... Συνέχεια πήγαινε το δούλεμα σύννεφο; Μη δουλευόμαστε και μεταξύ μας

Και κάτι τελευταίο, όσον αφορά Λιβάγια - Ολιβέιρα. Έχει αργήσει το θέμα ανανέωσης προκλητικά πολύ. Αλλά δε βλέπω την διοίκηση για άλλη μια φορά να είναι δίκαιη σχετικά με το πως συμπεριφέρεται στο ρόστερ της. Δηλαδή να κάνουμε τους μάγκες σε Γαλανόπουλο - Μπακασέτα - Σιμόες - Λαμπρόπουλο αλλά όχι στις βεντέτες; Τα ίδια ίσχυαν σαφώς και με Βράνιες όχι μια αλλά 3-4 φορές τουλάχιστον.. Η ομάδα πρέπει να δώσει τελεσίγραφο και στους δύο το πολύ μέχρι ΣΚ και πολύ άργησε. Αλλιώς πώληση, με την ευχή αυτή τη φορά όμως να πάρεις έναν κανονικό εξτρεμ και όχι να τον βαφτίσεις ή εναν φορ, ανάλογα. Κύριο χαρακτηριστικό τους εννοείται η ταχύτητα

orbon - 25/9/2020 12:22

Παιδιά δεν είναι κακό ενας εκ των 2 να μείνει και να προσφέρει εφόσον δεν υπάρχουν προσφορές. Ειδικά για Ολιβέιρα καλύτερα να μείνει και ας φύγει ελεύθερος. Προσέφερε 25 γκολ+ασιστ πέρσι, ας το κάνει και φέτος και με το συμβόλαιο του που θα "ελευθερωθεί" χτυπάς ανάλογου επιπέδου παίχτη το καλοκαίρι.... Συνέχεια
Μόνο η ΑΕΚ καίει όσους δεν ανανεώνουν.

Fifa Agent21 - 25/9/2020 17:06

Εγώ φίλε orbon δεν είμαι υπερ του να μπαίνουν πάγο όσοι δεν ανανεώνουν. Αυτά είναι πασέ και ντεμοντέ, άλλης δεκαετίας χειρισμοί που καμία ομάδα που θέλει να λέγεται μεγάλη δε τα κάνει σήμερα. Εγώ αυτό που δε δέχομαι είναι να την πληρώνουν οι μισοί και οι χαμηλόμισθοι. Ή όλοι ή κανείς

Cocco Bill - 25/9/2020 11:25

Ο γαύρος χρειάστηκε ανύπαρκτο πέναλτι για κερδίσει εντός έδρας την Ομόνοια

Fifa Agent21 - 25/9/2020 12:07

Η διαφορά είναι όμως ότι ο γάβρος δεν δέχτηκε ούτε μισή φάση και έπαιζε ένα ανούσιο παιχνίδι κατοχής. Επίσης ο γάβρος έχει μάθει να καθαρίζει ματς και αν χρειαστεί να ανέβάσει ταχύτητα και ρυθμό στο παιχνίδι του το κάνει πλέον με μεγάλη ευκολία

Dean94 - 25/9/2020 11:50

Αυτό έλεγα χτές , αλλά επειδή ο Λιβάγια μένει ελέυθερος σε 6 μήνες καμία ομάδα δεν πρόκειται να δώσει τα λεφτά που ζητάει η ΠΑΕ.

aekp - 25/9/2020 11:39

λιβαγια με τέτοιες εμφανίσεις και 1.4 που ζητάει να πάει άλλου!

giannisaek211 - 25/9/2020 12:06

1/στόπερ οπωσδήποτε

2/ανσαριφαρντ στην θέση του

3/λθβαγια Ολιβέιρα να παρθούν άμεσες αποφάσεις γιατί έτσι στον αέρα η ομάδα θα την πληρώσει στο τέλος

4/βασιλαντονοπουλος να καθιερωθεί δεξιά είναι κανονικό δεξί Μπακ καλύτερο από τα άλλα δύο που... Συνέχεια έχουμε

5/εξτρέμ αριστερό οπωσδήποτε

AekClubLarisas - 25/9/2020 11:13

Παιδιά κυριολεκτικά χτες ΕΦΡΙΞΑ με κινήσεις Καρέρα. Ενιωθα σα να είμαι τυφλός ή κάτι να γίνεται και να φταίω εγώ μέχρι που αρχίσαμε να το σχολιάζουμε με τους γύρω εκεί στη καφετέρια.


1) Ανσαριφαρντ στα πλάγια,που είναι φοβερός με τη μπάλα στα πόδια και πλάτη στον αντίπαλο, και έπειτα βγήκε αυτός αντί ολιβέιρα για να μπει ο Γκαρσία(εύκολα θα μπορούσε να βγει ολιβέιρα και να... Συνέχεια μπει φορ ο Καρίμ και πλάγια ο Γκαρσία)

2) Σάκχοφ έξω και μέσα είχαμε έναν Κριστισιτς που πάλι δε μπορούσε να βγάλει πάσα στο ένα μέτρο και έκανε αβίαστα φάουλ κάθε λίγο και λιγάκι χωρίς λόγο

3) Λιβάγια κουράστηκε/βαρέθηκε/ξενέρωσε και δεν έτρεχε κάν,και αντί να βγει να δούμε λίγο Ενομπακάρε επιτέλους,τον κρατούσε μέσα και ο Μάρκο περπατούσε...

4) Φοβερή επιλογή βέβαια ο Βασιλαντωνόπουλος και ίσως μέσα στη τριάδα πάλι των καλύτερων παιχτών χτες,ακόμα και χωρίς να έχει καθαρό χαφ για βοήθεια μπροστά του

5) Ελπίζω να το καταλάβατε και μόνοι σας ότι ο Μάνταλος είναι μόνο για δεύτερη επιλογή. Ναι,φοβερή η πάσα στο τετ α τετ πριν το πέναλτυ,αλλά νομίζω από έναν παίχτη που θέλει να θεωρείται δημιουργός και αρχηγός/ηγέτης μίας ομάδας που λέγεται ΑΕΚ,δε φτάνει αυτό και δε γίνεται να κάνει αβίαστα λάθη στο κέντρο και να χάνει τη μπάλα(πρώτο ημίχρονο 2/3η ευκαιρία της Σεν Γκαλεν


ΥΓ. Ολιβέιρα χτες ο θεός σου έδωσε 3 ευκαιρίες σε μία φάση ελπίζω να το κατάλαβες χαχα

1)τετ α τετ ---> καθυστερεί

2) πέναλτυ ---> το χάνει

3) στρωμμένη η μπάλα μπροστά του


Πάμε να δούμε τι κάνουμε με τη Βόλτσμπουργκ,ελπίζω να δούμε μία βελτιωμένη εικόνα και να χαρούμε λίγο παραπάνω να βλέπουμε το ματς. Αν παίξουμε όπως χτες όμως,δε μας βλέπω καλά δυστυχώς

TheoAthens21 - 25/9/2020 12:05

Ο Λιβαγια κραταει παρα πολυ την μπαλα συνεχεια ασε που δεν την δινει ποτε στον Ολιβεϊρα , δεν τον παει με τιποτα και φαινεται.

prayforaek - 25/9/2020 13:07

μπορει να φυγει αν δεν του κανει αδερφε. Που ειναι γραμμενο πως θα παιζει με αυτους που παει;

Cristiano_ronaldo21 - 25/9/2020 12:03

Εξορθολογισμος θα γινει οταν σταματησει ο λιβαγια με το ζορι να χωραει κ να παιζει αριστερο εξτρεμ ..εχει εκει αλμπανη ενομπακαρε καρακλαγιτς να βαλει αυτους αλλιως να ζητησει αλλον..εξορθολογισμος θα γινει οταν σταματησει να παιζει αυτο το αμυντικο διδυμο που τρεμεις μην φας γκολ..εξορθολογισμος θα γινει οταν ο σερβος σταματησει να παιζει με σιμοες(με σιμανσκι εκανε καλα ματς) ..οταν γινουν τα απλα αυτα και βγαλει κανα συνδυασμο συγχρονου ποδοσφαιρου γιατι... Συνέχεια συτο που παιζει ειναι του 90 θα ξαναδωσει χαρα στους οπαδους της,που απλα ζηταμε να παιξει κανονικο ποδοσφαιρο ξανα

Aekolatris21 - 25/9/2020 12:02

Κώστα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Είναι ξεκάθαρο όμως πως οι παίχτες σε θέσεις κλειδιά,κάνουν άναρχο παιχνίδι και δεν παίζουν για την ομάδα!Εγώ θα ήθελα να μείνει πάγκο για 2-3 παιχνίδια ο Λιβαγιας,το παιδί το έχει δεί τσαρδι τού,Η Α.ΕΚ. είναι μεγαλείο σωματείο,δεν είναι το παιχνιδάκι καθενός,και ο καρερα πρέπει να μάθει να χαλάει χατίρια.Εαν είναι να δωθεί κάποιος από Λιβαγια η Ολιβέιρα να γίνει άμεσα ώστε να έρθει και ο αντικαταστάτης του.

vtsola21 - 25/9/2020 11:29

Κώστα εμένα η ομάδα δεν μου άρεσε ούτε και η διαχείριση καρερα ο οποίος αλλαγή δεν κάνει ούτε με αίτηση.Δεν ξέρω ο Λιβαγια πρέπει να φύγει,και να έρθει εξτρέμ όπως ο λιβαι ο οποίος άλλαξε ρυθμό την ομάδα.πραγματικά με τέτοια εικόνα δεν ξέρω πως θα βγει η σεζον

Sotious21 - 25/9/2020 12:00

αδερφέ, χτες ειδικά να βγάλει ποιον και να βάλει ποιον? Μία αλλαγή που είχε λογική να κάνει την έκανε (Γκαρσία).

Tigers21 - 25/9/2020 11:25

Να σέβεστε ομάδα που δεν παίζει καλά και κερδίζει...όταν στρώσει και ενσωματωθούν οι νέες αποκτήσεις τότε τι θα γινεται;

AekClubLarisas - 25/9/2020 11:45

Εγώ θα έλεγα καλύτερα : Να σέβονται θεατές που τρώνε πίκρες και ξενέρες 10 χρόνια τώρα και εξακολουθούν να αγαπάνε σα να μην υπάρχει αύριο αυτή την ομάδα ....

Tigers21 - 25/9/2020 17:37

Πριν 2 χρονια πρωταθλημα πηρες, αν έχεις αμνησία δε φταίει η ΑΕΚ , ψαξτο....

21SPV21 - 25/9/2020 11:59

Θα είμαστε άλλη μια χρονιά εκτός στόχων..

Sotious21 - 25/9/2020 11:51

Κάποια στιγμή πρέπει να ασχοληθούμε σοβαρά γιατί δεν υπάρχουν καθόλου αυτοματισμοί στην ομάδα. Εβλεπα τον ατρόμητο στην τούμπα και ήταν μια πολύ καλοδουλεμένη ομάδα. Οι δικοί μας τάβλι παίζουν στην προπόνηση? Παίρνουν την μπάλα και κουτουλάνε μεταξύ τους. Δεν γίνεται να βασιζόμαστε συνεχεια στις καλές ατομικές ενέργεις.

EyeOfEagle - 25/9/2020 11:40

Καταρχας Κωστα η Σεντ Γκαλεν μπορεί να αφησε πίσω την Βασιλεια αλλα δεν παύει να είναι ο Ατρόμητος της Ελβετιας... Δεν ηταν καμια ομαδα φοβητρο οποτε μην την θεοποιουμε!

Γιατι αν θέλουμε να δούμε τα πράγματα οπως ειναι, αυτή την στιγμή έχουμε προκριθεί γιατι η Σεντ ειχε χασογκολιδες μπροστα και δεν εκμεταλλευτηκαν τα δωράκια που τους δώσαμε στο 1ο ημιχρονο και επειδή ο Τσιτωντας επαιξε καλα! (περυσι ειχε 2 παικταραδες φορ που αν ηταν χθες στο παιχνίδι, σημερα... Συνέχεια θα λέγαμε το τι έφταιξε και αποκλειστικαμε)!

Απο εκει και περα συμφωνώ για Βασιλαν! Ο Βασίλης εχει κινήσεις και όρεξη που δεν τις έχουν μαζι ουτε ο Μπακάκης ουτε ο Παουλινιο! (ο παουλινιο ισως υπερτερεί στις σεντρες)

Θεωρω λαθος τη χρησιμοποιηση Ανσαρ στα πλαγια! Θα επρεπε να παίζει στην θεση του Ολι και μαλιστα ας κατσει και λιγο πάγκο μπας και ξυπνήσει! Λιβαγια και Ολι κάνουν διαγωνισμό για το ποιος θα βαλει γκολ αλλα εχει αρνητική επίδραση στην ομαδα... Δεν δίνει πασες κανενας απο τους 2 στον αλλον και οταν βαζει ενα γκολ ο ενας, ειτε δεν το πανηγυρίζει ο αλλος είτε το κανει με το ζορι για τα μάτια του κοσμου!

Πρεπει να ξεκαθαρίσει απο τωρα τι παιζει μεταξύ τους!

Απο εκει και περα χθες ηταν το ματς της χρονιας μέχρι το επόμενο που ειναι αυτο της αλλης Πέμπτης, που αν εμφανιστούμε ετσι, δεν περναμε!

mike1965 - 25/9/2020 11:37

Αυτό το παραμύθι με τον Λιβαια αρ, εξτρεμ πρέπει να τελειώνει... χάλασε και εγώ δεν ξέρω πόσες επιθέσεις καθυστερώντας και με ανούσιες ντριμπλες... επίσης το λάθος που έφερε το γκολ με τους γάβρος δεν έγινε μάθημα κάνει ακριβώς το ίδιο ενώ έφευγε ο Ινσουα μπροστά αυτός διακινδινευε την κατοχή... όποιος δεν βλέπει ότι κάνει με τον τρόπο που παίζει το παιχνίδι μας εντελώς άναρχο και όχι μόνο πουλάει πολύ εύκολα κατοχες της μπάλας κουράζονται τους υπόλοιπους για να την επανακτησουν...... Συνέχεια Από ότι βλέπω ο Καρέρα έχει χάσει το παιχνίδι με τις φίρμες της ομάδας προσπαθεί να τους χωρέσει όλους και φοβάται να τους κάνει αλλαγή... Για δείτε ο Μάρτινς με τον Φόρτουνη όλο στον πάγκο τον έχει και δεν κάνει κιχ...

SOSAT - 25/9/2020 11:36

Παουλινιο να φύγει δίνεις την ευκαιρία στον βασιλαντονοπουλο και αν δεν σού βγει τόν Ιανουαρίο περνεις άλλον

Familia 9®11 - 25/9/2020 11:27

3 κινήσεις θέλει η ΑΕΚ

Ένα στόπερ γρήγορο με ευκαιρία την δημιουργία από πίσω

Να φύγει ο Κρίστι κ να έρθει ένα 8ροδεκαρο ώστε να έχεις 2 8ρια σακχοφ κ μεταγραφή (σιμοες γαλανό σιμανσκι στο 6 )

Αγορά ενός αριστερού εξτρέμ σημείου αναφοράς... Συνέχεια
Αποδέσμευση Σιμάο και Ντελέτιτσ

Ανανέωση λιβαια θα πάει στο φορ ή δεύτερος επιθετικός στο 3-5-2 κ 4-4-2 πώληση Ολιβέιρα ( αποκτήσει του αριστερού εξτρέμ)

Chariskorydallos45 - 25/9/2020 11:25

Απλα πραγματα.θες ενα γρηγορο σεντερ φορ τυπου αραουχο να μαρκαρει.ενα αριστερο εξτρεμ τυπου γκαρσια κι ενα σεντερ μπακ τυπου γρηγορο και τεχνιτη.θες 3 με 4 εκ.πουλας ολιβειρα ή λιβαγια ή και τους 2 και σου μενει και καβατζα.ειναι ξεκαθαρο η ομαδα θελει ορθολογισμο και οχι προσωπολατρεια.προχωραμε.ολα αυτα μετα τη Βολφαμπουργκ φυσικα

RjDio21 - 25/9/2020 11:07

Καλημέρα Κώστα, καλημέρα αδέρφια, χτες νομίζω ότι ήταν ένα ιδανικό σκηνικό για να μας κάνει ζημιά η νεανική και πολύ δυναμική ελβετική ομάδα. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά και το μόνο σίγουρο είναι ότι χρειάζεται η ομάδα σέντερ μπακ έμπειρο. Ο Παναγιώτης ήταν φύλακας άγγελός μας,ο Σβαρνας πολύ καλός ευτυχώς, ο Βασιλο ήταν άψογος και ο Λιβαι κάτι μου λέει ότι θα κάνει πολλούς εμετούς στους αντιπάλους αμυντικούς. Θέλω την Κυριακή να δω Ενομπακαρε γιατί πιστεύω και σ αυτόν.Οι Γερμανοί θα... Συνέχεια περάσουν άσχημα εδώ την Πέμπτη. ΑΕΚΑΡΑ μόνο αδέρφια!

Lawyer21 - 25/9/2020 11:00

Το παιχνίδι της χρονιάς είναι το επόμενο, όχι το χθεσινό! Χθες ήταν απλά μια πρόκριση!

Grigoris2121 - 25/9/2020 10:58

Το πιο σημαντικο εαν ερθουν παιχτες στις γνωστες θεσεις που ολοι ξερουμε και φωναζουμε θα ισορροπησει ολη η ομαδα και θα εξορθολογιστει η λειτουργια της.

Οι παιχτες θα παιξουν επιτελους στις θεσεις τους και θα δειξουν τι μπορουν να κανουν.

Παιρνεις Ανσαριφαρντ για τον βαζεις εξτρεμ ρε Κωστα? Ημαρτον πια.

aekstockholm21 - 25/9/2020 10:45

Καλημερα Κετσε.Ναι πηραμε την προκριση χωρις να εντυπωσιασουμε.Ναι ηταν μονο ματς κ μετραει η προκριση κ μονο..Το ζητημα ειναι να μην βαλουμε τα προβληματα μας κατω απο το χαλακι μετα απο αυτο..Υπαρχουν θεματα.Σοβαρα θεματα που πρεπει να τα λυσουμε γρηγορα.Τωρα ξεκινησε το πρωταθλημα ειμαστε μεσα στην Ευρωπη κ ελπιζω να συνεχισουμε αν κ με αυτην την αποδοση δεν μπορουμε τους Γερμανους..Μακαρι η ομαδα να αλλαξει μεσα σε μια εβδομαδα..Σιγουρα θα δουμε καλα κ ωραια πραγματα... Συνέχεια οταν θα επανερθουν κ οι τραυματιες αλλα η ομαδα θελει σιγουρα Σεντερ μπακ που θα ειναι αναφορα..Φυσικα να τελειωνουν γρηγορα κ οι υποθεσεις Μαρκο κ Ολιβειρα...Παμε παρακατω.Νικη με Λαμια κ ολα για ολα με τους Γερμανους!!!

Droit_Au_But - 25/9/2020 10:55

Απορώ για το dislike !

polemios - 25/9/2020 10:54

περάσαμε γιατί δεν ήταν δυνατόν να συνέχιζε με τον ιδιο ρυθμο οι ελβετοι ... τοπ πιστεψα και το επαιξα στο ημιχρονο γιατι δεν ηταν δυνατον να μην βαλουμε ενα γκολ ...προπονητικα τωρα υπαρχουν θεματα..δεν μπορει να στηρίζεσαι στο τσιγκρι,,,σαν σεντερ μπακ...δεν μπορει να στηρίζεσαι στον κριστισιτς για 8αρι ...και δεν μπορει να στηριζεσαι στον ανσαριφαρτ για εξτρεμ ..... δυστυχως θελει πολυ δουλεια...γενικα η ομαδα

phil_marlowe21 - 25/9/2020 10:52

Το σωστό θα ήταν να κρατήσουμε Λιβάγια κια να δώσουμε Ολιβέιρα. Δυστυχώς, δεν ξέρει να λειτουργεί ομαδικά. Δεν πιστεύω ότι δεν συνεργάζεται με τους συμπαίκτες του για να ανεβάσει τις μετοχές του, όπως λένε πολλοί. Απλά δεν έχει μάθει να παίζει ομαδικά και δεν μπορεί να αλλάξει αυτό τώρα.

Από εκεί και πέρα, στο πρώτο ημίχρονο πολύ καλός ο Κρίστιτσιτς. Πιστεύω ότι με Σάκχοφ θα είναι ακόμα καλύτερος από εδώ και πέρα.... Συνέχεια
Και τέλος, είμαστε και εμείς της (μικρής) συνομοταξίας, που πιστεύαμε ότι ο Παναγιώτης είναι καλύτερος από τον Βασίλη, και ότι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη των τελευταίων δύο ετών ήταν ο παροπλισμός του, και για την ώρα... δικαιωνόμεθα :)

Droit_Au_But - 25/9/2020 10:52

Καλημέρα !

Ένα ευχαριστώ από εμένα στον Αντρέ Σιμόες ...

erethn_xrhnai_prwta_genes - 25/9/2020 10:50

Έκανα 16 τσιγάρα, καπνίζοντας λιγότερο από πακέτο ημερησίως. Μη κατανοώντας πως χάθηκε η συνοχή και οι αυτοματισμοί που βλέπαμε προ διακοπής, με μόνη την απουσία του Βέρντε(από ην μέση και μπροστά).

Παρήγορο 1

Κανένας από τους άλλους (ακόμα και ξένες ομάδες) δεν βλέπω να παίζει μπάλα τούτη την εποχή, φρονώ... Συνέχεια για του γνωστούς λόγους (ποετοιμασία, φιλικά, κτλ)

Παρήγορο 2

Σαν πρώτη εκτίμηση φαίνετε ο Λιβάι ότι θα δώσει πολλά, αλλά ας μην βιαζόμαστε.

Πατηγορο 3

Ο λιβάγια είναι ντεφορμέ και αυτό το παθαίνη κάθε χρόνο αν το ψάξετε θα δείτε

evo21 - 25/9/2020 10:48

Τελικά με ολο τον σεβασμο θα πω τα εξης λιγα για το ματς χτες.

Οι παιχτες της Σεντ Γκαλεν πεφταν σαν καμικαζι πανω στη μπαλα μεσα στη βροχή και πρεσαραν με σκυλίσια μανια σε ολα τα μηκη του γηπέδου.

Ήταν αποφασισμένοι να πεθανουν μεσα στο γήπεδο

Για την προκριση. Τεράστια προκριση της ΑΕΚ χθες μαγκες, μια ΑΕΚ που δε μασησε αν και... Συνέχεια αιφνιδιαστηκε απίστευτα. Σορυ που το λεω αλλα δεν ξέρει πολυς κόσμος μπαλα, δεν ξέρει τι βλέπει για να το κρινει κιολας δεν μπορει να τα ζυγισει στο μυαλο του.

Ατσαλινη ΑΕΚ χτες.

Amfipoliotis21 - 25/9/2020 10:37

Ο Παναγιώτης στα πρώτα επίσημα είναι ο MVP.. Ωστόσο το σημαντικό θα είναι στα πρώτα δύσκολα, γιατί θα φάμε και γκολ.. Εκεί θέλει στήριξη.. Έρχεται ματς με έντονο ροτεισον.. Ματς που θεωρώ δεδομένο οτι θα παίξουν απο την αρχή Χνιντ, Σαχοφ, Γκαρσία.. Μας που πρέπει να κερδίσουμε έστω και με μισό μηδέν.. Όμορφη μέρα.. Πάμε ΑΕΚ.!

THOMASMAYROS - 25/9/2020 10:34

ΚΑΚΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΕΚ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ . ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑ?

ΕΠΟΜΕΝΟ