124 ΣΧΟΛΙΑ

Καρέρα: Αναλαμβάνω την ευθύνη για τον τελικό, αν χρειαστούμε κι άλλη μεταγραφή θα την κάνουμε! (VIDEO)

Ξεκάθαρος ο Ιταλός τεχνικός της ΑΕΚ στις δηλώσεις του

Ο Μάσιμο Καρέρα μίλησε αποκλειστικά στο Novasports.gr , για την επερχόμενη πρεμιέρα της ΑΕΚ στο πρωτάθλημα, για το κλίμα στην ομάδα μετά την απώλεια του τελικού Κυπέλλου, τις μεταγραφές, τον Γκαρσία και τις φιλοδοξίες για τη νέα σεζόν. 

Ο Μάσιμο Καρέρα δεν θέλησε να δώσει συνέχεια στον χαμένο τελικό από τον Ολυμπιακό τονίζοντας πως: "Αφήνουμε πίσω το Κυπελλο, δεν είχαμε την κατάλληλη αγωνιστικότητα", ενώ για την κριτική που έγινε σχετικά με την ετοιμότητα της ΑΕΚ δήλωσε:

 «Είναι σύνηθες μετά από ένα τέτοιο αποτέλεσμα να υπάρχει κριτική. Είναι όλα αποδεκτά, εγώ είμαι ο πρώτος που αναλαμβάνω την ευθύνη για το συγκεκριμένο ματς»

Ο Ιταλός τεχνικός απάντησε για τις πολλές χαμένες στατικές φάσεις ότι οφειλόταν στο γεγονός πως: "Τα είχαμε προετοιμάσει όλα πολύ καλά, αλλά στη διάρκεια του αγώνα δεν μας βγήκαν».

Όσο για τις φιλοδοξίες για τη νέα σεζόν: "Να τα πάμε καλύτερα από πέρυσι, να μαζέψουμε περισσότερους βαθμούς και να κερδίζουμε» ενώ εμφανίστηκε ικανοποιημένος από τις προσθήκες στο ρόστερ της ΑΕΚ λέγοντας επίσης για το αν περιμένει κάτι ακόμα: «Θα το συζητήσω με τον Ίλια Ίβιτς και αν υπάρχει κάτι για να βελτιώσουμε το ρόστερ θα το κάνουμε».  

Ο Λιβάι Γκαρσία δύκολα θα βρίσκεται στην αποστολή όπως είπε ο κύριος Καρέρα, ο οποίος αναφέρθηκε και στον Παναιτωλικό: «Δύσκολο ματς, είδα το παιχνιδι με τον ΟΦΗ, ειναι μια οργανωμένη ομάδα και θα πρέπει να παρουσιαστούμε πνευματικά και αγωνιστικά καλά για να κερδίσουμε»

 
 




Η Novileague ήρθε με 500,000€ και καθημερινά δώρα! (21+)
*ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Spirosaek1984 - 19/9/2020 14:21

Στην ΑΕΚ δεν μπορείς να λες αναλαμβάνω την ευθύνη έτσι ανάλαφρα και όλα οκ πάμε παρακάτω.. μια τέτοια κουβέντα έχει τρομερό βάρος και πρέπει να το καταλάβει οποιοσδηποτε ,πόσο μάλλον ένας προπονητής ο οποίος είναι περαστικός ανεξαρτητως πόσα χρόνια θα μείνει..

FanGr - 19/9/2020 12:56

Για την ευθύνη αυτών που δεν παίζουν? Έχουμε και λέμε 1. Σιμάνσκι υπεβλήθη σε επέμβαση, 2. Γαλανόπουλος αποθεραπεύεται πολύ αργά, 3. Κρίστιτσιτς μάζεψε υγρό στο γόνατο, 4. Λάτσι οστικό οίδημα, 5. Ενομπακάρε με κομάρες, 6. Ιατρούδης, Καρακλάιτς και λοιποί ανέτοιμοι. Οι περισσότεροι από αυτούς, θα είναι θεωρητικά καλά σε 1 μήνα! Και μετά άλλον 1 μήνα για να μπορούν να βγάλουν ολόκληρο παιχνίδι.... Συνέχεια
Δηλαδή ρε παιδιά, όλα αυτά είναι απλά κακή τύχη?

MrPak - 18/9/2020 18:46

Ακόμη και αν αυτή η Α.Ε.Κ είχε αποκλείσει την Μπενφίκα , έχοντας την εικόνα του Π.Α.Ο.Κ , πάλι θα γκρινιάζατε ... Κάτι θα βρίσκατε να πείτε ... Απλά για να πείτε...

Ακόμη και αν αποκλείσει την Βολφσμπουργκ , πάλι θα γκρινιάζετε...

Να το κοιτάξετε παίδες ... γιατί η Α.Ε.Κ δεν θα κάνει ότι θέλετε εσείς αλλά ότι πρέπει και μπορεί...

Αν έχετε λεφτά , πηγαίνετε στον Μελισσανίδη να την αγοράσετε , αν πάλι δεν έχετε , με τις φοβερές... Συνέχεια σας γνώσεις... μπορείτε να προτίνετε τον εαυτό σας να αναλάβει νευραλγικές θέσεις στην ομάδα ...

Αν κάποια στιγμή σκεφτείτε πριν γράψετε το οτιδήποτε , ίσως να αποκτήσουμε κάποια στιγμή τους φίλους και την ομάδα που πρέπει ... Μαζί πάνε αυτά ...

Αν δεν σας αρέσει ο "πρόεδρος" βρείτε κανέναν Μαρινάκη να ... κερδίζει πρωταθλήματαα ή κανέναν Σαββίδη , που αν δεν ήταν η Α.Ε.Κ θα είχε χαιρετήσει Ευρώπες και ομάδα...

... που έχετε γίνει όλοι σκάουτερ, πρόεδροι , προπονητές οικονομικοί και τεχνικοί διευθυντές ...

fortsaAEKARA - 19/9/2020 06:07

Πέστα ρε αδελφέεεε

Paul_Seran - 18/9/2020 22:53

εισαι λάθος φιλε ! Δεν υπαρχει ΑΕΚομετρο! Ο πρόεδρος άλλαξε ολο το status της ομάδας αλλα για να γίνει αυτο ζήσαμε εφιάλτες κ ρίχναμε κλέφτες ματιές στην superleague 2 χρονια !! Κάποιοι απο εμάς πηγαίναμε κ στο γήπεδο κ βλέπαμε ματς με αντιπάλους που ούτε καν γνωρίζαμε ! Το οτι ο κόσμος θελει να βλέπει υγεία ( ποδοσφαιρική ) μεταγραφές κ ομάδα ανταγωνιστική δεν σημαίνει οτι δεν σέβονται τον πρόεδρο. Ειμαι κατα στο να σκορπάει λεφτά ! Ωστοσο ο ΑΕΚτζης θα κατανοήσει πολλα αλλα οχι ανευρους παίχτες... Συνέχεια σε τελικό! Δεν μπορεις να βλεπεις εναν Μάνταλο να παίζει άψυχα κ εναν Λιβαγια να κάνει μαγκιές αντί να παίζει μπάλα κ να χάνει με κτω τα χέρια απο αυτόν τον γαύρο! Οταν θα μπεις γήπεδο πρέπει να εχει στηθεί ομάδα ! Δεν γίνεται να μην εχει η ΑΕΚ εξτρέμ 5 χρονια κ να παίζει με λύσεις - πατέντες . Να περιμένει εναν Βρανιες τζάμπα αντί να δώσει 500 χιλ κ να τον πάρει οταν μπορεί να δώσει 2,4 στον Γκαρσια.

Κ φυσικά ο κόσμος θα εχει ΠΑΝΤΑ απαιτήσεις μιλαμε για την ΑΕΚ αδελφε ! Οχι για την κάτω Ραχούλα . Σοβαρευτείτε

MrPak - 18/9/2020 23:08

ΑΕΚόμετρο δεν έβγαλε κανένας ... αλλά δεν υπάρχει καμία λογική , όταν έχεις πάρει ήδη 5-6 παίκτες και χωρίς να τους έχεις δει , να αρχίζεις να γκρινιάζεις για άλλες μεταγραφές!!! και το άρθρο είναι γεμάτο από τέτοια σχόλια ...

και όσο για τις απαιτήσεις , είναι πιθανότερο να έχω περισσότερες απ'όσες έχεις εσύ , αλλά διαφωνούμε σίγουρα στον τρόπο που θα τις πραγματοποιήσουμε...

MrPak - 18/9/2020 23:00

Ποιο ΑΕΚόμετρο;; που το είδες αυτό;;; Ε

Paul_Seran - 18/9/2020 23:08

Το ειδα στο οτι τσουβαλιάζεις όσους ΑΕΚτζηδες έχουν απαιτήσεις με μαγκιές λες κ εκπροσωπείς εσυ την ΑΕΚ. Δεν μπορεις να υποδείξεις σε κανέναν πως θα σκέφτεται κ πως θα εκφράζεται οταν μιλάει για την ομάδα του ! Γιατι αυτο δεν σε κάνει περισσότερο ΑΕΚτζη . αυτο ειναι το ΑΕΚομετρο

REFEREE_21 - 18/9/2020 22:26

Άκομψος ο εκβιασμός σου φιλε Pak και δείγμα μη κατανόησης του πως λειτουργεί η δημοκρατια

MrPak - 18/9/2020 22:48

Χμ... πως λειτουργεί δλδ;; Όταν κάποιος έχει διαφορετική άποψη να μην μιλάει;; Κάπου έχεις μπερδέψει τα πράγματα περι Δημοκρατίας...

Γιατί είναι άλλο να διαφωνείς με κάποιον και άλλο να απαιτείς κάτι από κάποιον , να του επιβάλεις ...

nik1961 - 20/9/2020 00:25

αυτο που κανεις εσυ δηλαδη...ολοι αγαπαμε την ΑΕΚ.. και ολοι εχουμε γνωμη..και ολοι κρινονται..

REFEREE_21 - 19/9/2020 02:22

Δεν χρειάζεται να σου απαντήσω φιλε Pak για το πως λειτουργεί η δημοκρατία ετσι και αλλιώς δεν θα καταλάβαινες γιαυτο σου απαντάει ο ...MrPak ! "Αν δεν σας αρέσει ο προεδρος βρείτε κανενα Μαρινάκη να κερδίζει πρωταθληματα η κανενα .......".

Λόγος ...τεκμηριωμένος χωρις προβοκατσια και εκβιασμό, έλεος !

MrPak - 19/9/2020 10:16

Μάλλον άλλος είναι αυτός που δεν καταλαβαίνει γι' αυτό και δεν πήρα καμία απάντηση ... παρά μόνο ο καθένας έγραψε την αμπελοφιλοσοφία του. Αφού λοιπόν οι δύο αναφερόμενοι πρόεδροι είναι ... επενδυτές και παίρνουν παίκτες πείτε πως έγινε επενδυτής ο ένας και ποια ήταν τα αποτελέσματα των ... επενδύσεων του άλλου.... Αυτό θέλετε;;;

Αν αυτό θέλετε αυτές τις δύο επιλογές έχετε , που άλλωστε ... μόνοι σας προτίνατε και εκθειάσατε ...... Συνέχεια Ποιος εκβιασμός;; Πλάκα κάνουμε;;

REFEREE_21 - 18/9/2020 22:26

Άκομψος ο εκβιασμός σου φιλε Pak και δείγμα μη κατανόησης του πως λειτουργεί η δημοκρατια

R21_AEK - 18/9/2020 21:49

Φιλε κριτικη κανουμε εδω κανεις δεν λεει Προεδρε φυγε κι αυτοι που το λενε ειναι αφελεις απλα θελουμε να ακουστουμε κι εμεις οι οπαδοι της ομαδα που εχουμε καποιες απαιτησεις δεν γινεται να βλεπουμε αυτο το χαλι εδω και 2 χρονια και να λεμε ενταξει ολα καλα.

MrPak - 18/9/2020 22:09

Μέχρι τώρα δεν είδα καμία κριτική , παρά μόνο συμπεράσματα ... "Δεν κάναμε μεταγραφές άρα πάμε για την 3η θέση.... " Αυτό δεν είναι κριτική. Μήπως είδαμε την Α.Ε.Κ να παίζει με τους νέους παίκτες της;; Μήπως ακόμη και όταν την δούμε θα πρέπει να δώσουμε λίγο χρόνο στους νεοφερμένους;; Ξέρουμε κατά πόσο μπορούν να αλλάξουν την εικόνα της ομάδα και να "ελευθερώσουν" άλλους παίκτες;;

Επίσης η κριτική δεν γίνεται με γκρίνια ... και καλό είναι να λαμβάνουμε υπ όψιν όλα τα δεδομένα , τα... Συνέχεια οικονομικά , το πλάνο της ομάδας αλλά και την κατάσταση που επικρατεί με τον covid ... που σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν κάποια έσοδα ... την κλήρωση που είναι δύσκολη ... άρα μπορεί να μην μπούε στο ταμείο κάποια χρήματα ....

KAYAK - 18/9/2020 21:42

ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ!!!ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ!!!ΛΕΜΕ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΙ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ!!!

Saruman - 18/9/2020 21:02

Για μένα είσαι λάθος. Δεν είμαστε μέτοχοι. Είμαστε φίλαθλοι. Και φίλαθλοι της ΑΕΚ. Της ΑΕΚ των 12 Πρωταθλημάτων και 15 Κυπέλλων. Θέλοντας και μη δε γίνεται να μας νοιάζουν οι τσέπες του εκάστοτε Προέδρου. Αν κρίνει ότι δε μπορεί, ή βαρέθηκε, ή ζημιώθηκε ή οτιδήποτε άλλο, ας πάει όπου θέλει. Η ΑΕΚ είναι υπεράνω οποιουδήποτε.

Σε κάθε περίπτωση, το συνολικό πρόσημο είναι θετικό. Αλλά από κει και πέρα κάποια στιγμή θα πρέπει... Συνέχεια να σταματήσουμε να παλεύουμε για την 3η θέση...

geo_krx - 18/9/2020 21:35

Ρε φιλε τι καθεσαι να τους εξηγησεις...η ΑΕΚ γι'αυτους ειναι επιπεδου ατρομητου και τριπολης...μας γλεντανε τα δευτερα του γαυρου και δε τρεχει καστανο...συνηθισαν και τους φαινεται φυσιολογικο...βγαινουμε 3οι και δε τρεχει κατι!Η ΑΕΚ δε θα κανει οτι θελουμε αλλωστε οπως λεει αλλα οτι πρεπει και μπορει....μπορει να βγαινει τριτη η δικια τους ΑΕΚ....με αυτο συμβιβαζονται και αυτο τους αρεσει απο οτι φαινεται!Η δικια μας ΑΕΚ πρεπει να βγαινει πρωτη κι αν οχι πρωτη... Συνέχεια τουλαχιστον να το παλευει...οχι να παραδινεται απο Νοεμβρη μηνα!!!

MrPak - 18/9/2020 21:53

το πως θέλουμε την Α.Ε.Κ το ξέρουμε καλύτερα από εσένα ... σίγουρα όμως δεν την θέλουμε στη Γ' εθνική με χρέη , όπως την θέλετε εσείς για να κάνετε το καπρίτσιο σας ...

geo_krx - 18/9/2020 22:04

Επειδη επεσε η ΑΕΚ μια φορα στην ιστορια της στη Γ' εθνικη θα πρεπει να το θεωρουμε και πολυτελεια που παιζουμε στην Α'εθνικη και βγαινουμε 3οι...καλα λεω οτι την εχετε ορισμενοι επιπεδου ατρομητου και τριπολης!Μπορεις να φτιαξεις ομαδα χωρις να χαλασεις πολλα λεφτα...scouting,προγραμματισμος,σωστο πλανο και ψυχη αρκουν για να κερδισεις μια ομαδα με 17χρονο απειρο τεματοφυλακα,κατα συνθηκη δεξιο μπακ και παλαιμαχο αριστερο μπακ!Να λεμε κι ευχαριστω... Συνέχεια λοιπον που παιζουμε στα σαλονια της syperleague...αυτο αρκει στον συγχρονο ΑΕΚτζη...να ειμαστε κομπαρσοι δε τον πειραζει!Εσας σας αρκει μια ΑΕΚ κομπαρσα....εμεις τη θελουμε πρωταγωνστρια οπως αρμοζει στην ιστορια και τη φανελα της και δε συμβιβαζομαστε με 3ες θεσεις ουτε με χαμενους τελικους κυπελλου!

MrPak - 18/9/2020 22:13

Επειδή έπεσε μια φορά , καλό θα ήταν να μην αρχίσουμε τα ίδια λάθη , γιατί αν βραθεί ξανά σε δύσκολη οικονομική θέση , δεν θα είναι το ίδιο , θα είναι χειρότερο ...

geo_krx - 18/9/2020 22:35

Εγραψα πουθενα οτι πρεπει να σπαταλησει η ομαδα πολλα χρηματα???Scouting,προγραμματισμος,σωστο πλανο και ψυχη εγραψα....αυτα δε μας ξαναστελνουν σιγουρα στη Γ'εθνικη!Αυτα μας ανεβαζουν επιπεδο και μας κανουν ανταγωνιστικους αλλα απο οτι φαινεται αγνοουνται...δε μπορω να χαρω οταν βγαινω 3ος...ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...οταν χανω ΞΑΝΑ και ΞΑΝΑ τελικο κυπελλου...ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ!Αν χρειαζονται εκατομμυρια για να κερδισουμε τον οσφπ που κατεβηκε στο βολο τοτε σιγουρα κατι δε κανουμε καλα!!!

MrPak - 18/9/2020 22:51

Τότε που διαφωνείς μαζί μου ... γιατί εγώ έγραψα για την γκρίνια και την μίρλα που μας διακατέχει και για τις απαιτήσεις 5 ακόμα παικτών ....

geo_krx - 18/9/2020 22:24

Εγραψα πουθενα οτι πρεπει να σπαταλησει η ομαδα πολλα χρηματα???Scouting,προγραμματισμος,σωστο πλανο και ψυχη εγραψα....αυτα δε μας ξαναστελνουν σιγουρα στη Γ'εθνικη!Αυτα μας ανεβαζουν επιπεδο και μας κανουν ανταγωνιστικους αλλα απο οτι φαινεται αγνοουνται...δε μπορω να χαρω οταν βγαινω 3ος...ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...οταν χανω ΞΑΝΑ και ΞΑΝΑ τελικο κυπελλου...ΜΕ ΠΟΝΑΕΙ!Αν χρειαζονται εκατομμυρια για να κερδισουμε τον οσφπ που κατεβηκε στο βολο τοτε σιγουρα κατι δε κανουμε καλα!!!

MrPak - 18/9/2020 21:17

Ας κάνουμε λοιπόν αυτό που πρέπει να κάνουν οι φίλαθλοι και ας σταματήσουμε να κάνουμε οτιδήποτε άλλο... Ο πρόεδρος έχει ένα συγκεκριμένο πλάνο για τα οικονομικά της Α.Ε.Κ και πολύ καλά κάνει... γιατί για εμάς δεν θα βρεθεί ποτέ μια αντίστοιχη Α.Ε.Κ για να μας γλιτώσει από μια οικονομική-αγωνιστική καταστροφή... Το έχουμε ζήσει και το θυμώμαστε...

Πήραμε μέχρι στιγμής ένα εξτρέμ , έναν κεντρικό μέσο , ένα κεντρικό αμυντικό πέρα από τους... Συνέχεια πιτσιρικάδες και είχαμε πάρει αρκετό καιρό πριν και τον Ενομπακάρε που ο προπονητής μας τον πιστεύει ... και διαβάζω για έναν ακόμη σέντερ μπάκ , έναν μέσο , ένα αριστερο εξτρεμ και ένα δεξί μπακ ... Κάνε μου σούμα για την αγορά και μια για τα συμβόλαια τους... Τέεσερις ακόμη παίκτες ...

Επίσης μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί παμε για την 3η θέση πριν ακόμη δούμε την Α.Ε.Κ με τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα ;; Επειδή ο ΠΑΟΚ απέκλεισε την Μπενφίκα;; ... ενώ δυσκολεύτηκε να κερδίσει την Λαμία και δεν κέρδισε σήμερα;;

MrPak - 18/9/2020 21:24

Το ίδιο ισχύει και για τον Ολυμπιακό (όχι μόνο τον ΠΑΟΚ που αναφέρω) και οποιαδήποτε άλλη ομάδα... Επίσης ξέχασα να αναφέρω ότι πήραμε και σέντερ φορ...

BlackYellowEagle - 18/9/2020 23:07

Για να μη λέμε ότι θέλουμε εδώ μέσα η ΑΕΚ δεν έπεσε η εθνική λόγω κακοδιαχείρισης αλλά για άλλο λόγο. Δηλαδή στους δύο γαβρους και στον βαζελο δεν έχουν γίνει κακοδιαχειρισεις; Αυτοί δηλαδή πως δεν έπεσαν; Εγώ ξέρω όταν παίρνεις μια επιχείρηση μαγαζί γωνία που είναι η ΑΕΚ ρίχνεις χρήμα και μετά περιμένεις να βγάλεις αν δεν ρισκάρεις δεν... Αυτός είναι ο νόμος της αγοράς. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες.

Moschato21 - 19/9/2020 00:31

1) Κανεις απο τους δυο γαβρους και τον βαζελο δεν εφτασε σε τετοιο επιπεδο χρεους

2) Δεν ισχυει ο νομος της αγορας στο ποδοσφαιρο, οι επενδυσεις σχεδον ποτε δεν ειναι προσοδοφορες. Ολοκληρη 20ετια, εχουν γινει σημεια και τερατα στην ΑΕΚ αλλα καποιοι μυαλο δεν βαζετε. Την μια φορα ηταν η ΑΙΚ, μια αλλη η Ομονοια, καποιες κακες κληρωσεις με Ζενιτ - Σεβιλλη και η ΑΕΚ βυθιζοταν στο χρεος. Ο Παναθηναικος επενδυσε με τους "20 Αμπραμοβιτς" 80εκ σε μια χρονια και ακομα πληρωνει. Ο Αρης,... Συνέχεια ο Πανιωνιος, ο Ηρακλης, η ΑΕΛ, ο ΟΦΗ, ο Παοκ, ολοι τους επενδυσαν εκατομμυρια τις καλες εποχες. Απεδωσε καποια επενδυση, εφερε κερδη ή οδηγησε σε περισσοτερο χρεος ? Ο Παοκ των 20+ εκ ζημιων ανα ετος τα τελευταια χρονια εχει κερδος ? Βλεπετε την μοναδικη στρεβλη περιπτωση που μπορει να βγαλει καποια χρηματα, τον Ολυμπιακο και νομιζετε οτι προερχεται απο επενδυσεις και τεχνογνωσια. Τα ετοιμα τρωει ο γαυρος, την εμπορικη, μανατζερικη, αλλα και σε επιπεδο ευρωπαικων κληρωσεων θεση που εδραιωσε σε 20 χρονια παραγκας. Γιατι ο γαυρος εχασε δυο πρωταθληματα, αλλα επανηλθε αμεσα εφοσον διεθετε χρηματοροες απο τα περιουσιακα του στοιχεια και εξασφαλισμενη θεση τουλαχιστον στο Γιουροπα Λιγκ μεσω ευνοικων κληρωσεων.

3) Κανεις απο τους ανταγωνιστες μας δεν ειναι αστεγος (ακομα και ο βαζελος). Αν δεν μπορειτε να παραδεχτειτε την τεραστια ΙΔΙΩΤΙΚΗ επενδυση που γινεται εκει, αλλα και σε ολες τις υποδομες του σωματειου, τοτε δεν εχει νοημα να συζηταμε. Δειτε το λιγο πιο μακροπροθεσμα.

kadman - 19/9/2020 10:04

Μακροπρόθεσμα : και ηΑΕΛ και ο ΑΠόλλων Σμήρνης , έχουν ιδιόκτητα γήπεδα. Η ΑΕΛ μάλιστα και καινούριο. Αλλά δεν την βοηθά να διεκδικήση κάτι, γιατί υπάρχει φτώχεια. Ή μάλλον , όχι φτώχεια, αλλά μοντέλο διαχείρησης των εσόδων - εξόδψν , καθότι ο Κούγιας δεν είναι ούτε Μαρινάκης, ( ή τουλάχιστον δεν έχει αυτά τα υπέρογκα για τα εληνικά δεδομένα έσοδα της ευρώπης, με παράγκα κλπ, κλπ ) ούτε Μελισσανίδης, ούτε Σαββίδης, που οι δύο τελευταίοι μπορούν ανά πάσα στιγμή με μια κίνηση... Συνέχεια να καλύψουν ένα ακριβό συμβόλαιο παίκτη από το πάνω ράφι που θα κάνει την διαφορά.Το θέμα είναι ότι ο Μελισσανίδης , είναι ο Μελισσανίδης. Και μην λέμε για μείωση εισητηρίων διαρκείας και εσόδων ,λόγω κορωνοίού και μείωση από τα lockdown , του χωρίς θεατές. Ας θυμηθούμε τα προ κορωνοϊού χρόνια και τα τότε έσοδα. Από ομίλους Ουέφα γύρω στα 10εκ ευρώ την μια χρονιά. Από ομίλους Τ.Λ. περίπου 25 εκ ευρώ την επόμενη και να μην ξεχνάμε τους χορηγούς , οι οποίοι ήταν αδύνατο να προβλέψουν τον κορωνοϊό και είχαν κάνει συμφωνίες , με τόσα εκ.ευρώ για χορηγία , για τόσα χρόνια. Εντάξει πολύ καλή η διαχείρηση, ώστε να μπούμε στο γήπεδό μας και να μην χρωστάμε σε κανέναν και να μην ξαναβρεθούμε σε τόσο άσχημη θέση ως ομαδα γιατί έχει μεγάλο αντίκτυπο στην ιστορία μας, αλλά η ιστορία της ομάδας μας ,μας αναγκάζει και απαιτεί , από τα 20, να μπορούμε να επενδύουμε τα 6- 7 ή από τα 10 να επενδύσουμε τα 4-5, ώστε να κρατηθούμε σε υψηλό επίπεδο και όταν έρθει η ώρα και μπούμε στο ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΓΗΠΕΔΟ , να μην χρειαζόμαστε να επενδύσουτμε 30-40 εκ. ευρώ για να συνέλθουμε αγωνιστικά και ιστορικά ως ομάδα. Πιστεύει κανείς ότι το 2021 ή 2022 που θα μπούμε στο γήεδό μας, θα δωθούν 25-30 εκ. ευρώ ώστε να φτιάξουμε αντάξια ομάδα που να αγωνίζεται σθεναρά μέχρι το τέλος της περιόδου για τον τίτλο και να μην παραδίδει τα όπλα από το Δεκέμβρη - Γενάρη ????? Θεωρώ ότι μια μικρή επένδυση από τα χρήματα αυτά θα έπρεπε να είχε γίνει για το αγωνιστικό τμήμα της ομάδας μας. Προσοχή όχι σπατάλη όπως Σιμάο Ζεράλδες Άλεφ κλπ άλλοι τυχάρπαστοι. Και όπου χρειάζεται να τα επενδύσουμε ,είτε είναι παίκτες έιτε σε τμήμα σκάουτινγ είτε σε ακαδημίες , ή δεν ξέρω και εγώ σε τι, ώστε τα χρήματα αυτά να αρχίσουν στο κοντινό μέλλον να αποδίδουν.Και τότε ας συνεχίσουμε με καλύτερες προοπτικές το έσοδα=έξοδα.Αν τότε είχες επενδύσει και πάρει ένα πάικτη τύπου Χολσχάουζερ ( ή κάποιον σαν αυτόν ή τύπου Γίοχανσον) στο κέντρο, δεν θα παρακολουθούσες , εκ των υστέρων σε βίντεο τους Καμαρά, Γκιγιέρμε, ΄Σακχοφ ( μπαορκ τότε) , επειδή στο γήπεδο δεν προλαβαίνεις να τους δεις.

fortsaAEKARA - 19/9/2020 05:56

Αδελφέ μου ο ένας γαύρος ο ολυμπιλαγος δηλαδή δεν πρέπει να υπάρχει σαν σωματείο με αυτά που έχει κάνει..Ο άλλος γαύρος ο μπαογκ έπρεπε τώρα να παίζανε Β Εθνική..Άστον βαζελο..Αλλο κακοδιαχείριση Ντέμης δηλαδή,Κ αλλο μπαίνω μέσα σε μια ΠΑΕ κ τα φτάνω τα χρέος στα ύψη ψωμιαδης.Ο μελλισανιδης το μόνο εύκολο που μπορούσε να κάνει είναι να πάρει δάνειά από της τράπεζες που έχει κ τα κονέ να χρεώσει την ομάδα 100 150 εκ να φτιάξει το γήπεδο που δεν θα ήτανε δικό μας κ να πληρώνουμε δυο... Συνέχεια ζωές..Δεν νοείται αδελφέ μου δεν υπάρχει ομάδα στον κόσμο να θέλει στο δικό της οικόπεδο να θέλει 7 χρόνια να φτιάξει γήπεδο.Κ αυτα που κάνει τώρα ο μελλισανιδης είναι παρα πολλά με όλα τα λάθη του,Από το 13 παλεύει μόνος του κ Αυτός που θα έρθει μετα θα τα βρει όλα έτοιμα.Δηλαδή ο μαρινακης είναι μάγκας με τσάμπα γήπεδο με στημένα ακόμα κ τα σημαιάκια που περνάει 20 εκ κάθε χρόνο κ ο σαββιδης που για να πάρει ένα πρωτάθλημα έκανε αυτά που έχει κάνει ο αλλος σε 20 χρόνια.Κ ο μελλισανιδης είναι ο κάβουρας δηλαδή.

Sepultura - 19/9/2020 00:35

Βαλε και κανα μικρο μεσα να παιξει επιτελους. Πονεσαν τα ματια μας με τους ηττοπαθεις μισθοφορους....

G.K 1970 - 19/9/2020 00:21

Στην ουσία λοιπόν. Επειδή όπως λες παρακολουθείς την Α.Ε.Κ. από τα μέσα του 1970 και μάλλον είμαστε ηλικιακά κοντά γιατί εγώ είμαι πενήντα. Και επειδή επιπλέον διακρίνω στα γραφόμενά σου ένα ύφος ειρωνείας που δε συνάδει με την ηλικία σου θα σου πω το εξής. Οι σημερινοί τριαντάρηδες πάνω κάτω που γράφουν στο Site έχουν ζήσει περισσότερες πίκρες από εμάς. Είναι αυτοί που αντέξανε την καζούρα των είκοσι ετών κλεψιάς του γαύρου και που αντέξανε στον χρόνο. Λοιπόν θέλουν και απαιτούν (όπως... Συνέχεια και εγώ) μια Α.Ε.Κ. πρωταγωνίστρια και καλά κάνουν. Φιλικά θα σου έλεγα να σταματήσεις να απαντάς στον κάθε συν οπαδό και ειδικά σε αυτό το ύφος. Και τέλος όταν είμαστε στην 9 ή στην 7 να θυμάσαι όταν βγάζεις το κινητό σου για να φωτογραφήσεις το πέταλο ότι έχουμε περάσει και μείς από τη σκεπαστή.

G.K 1970 - 18/9/2020 23:38

MrPak η τελεία στο Α.Ε.Κ. μπαίνει και στο τέλος.

MrPak - 18/9/2020 23:51

και μετά η παύλα... Α.Ε.Κ είσαι ... κ@#λα . Ελπίζω να συμφωνούμε σ'αυτό ... Πάντως θα μπορούσες να γράψεις κάτι που να έχει ουσία...

_panagiotis_ - 18/9/2020 23:47

Με αφορμή την τοποθέτηση του κοουτς για τις μεταγραφές, θέλω απλά να πω κάτι που μου έχει κάνει εντύπωση.Θα τον ήθελα περισσότερο ενεργό στο χτίσιμο του ρόστερ, προσωπικά περίμενα ότι θα εστιάζαμε σε παίκτες που ξέρει καλά δηλαδή του ρωσικού πρωταθλήματος και Ιταλούς, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Δεν κατακρίνω κάτι, απλά περίμενα μία ΑΕΚ με ταυτότητα Καρέρα, με έντονα τα στοιχεία του και τις εμπειρίες του ως προπονητής.

BlackYellowEagle - 18/9/2020 23:35

Ωραία. Μάλλον τα ξέρεις όλα. Δεν θα σου πω τίποτα λοιπόν. Έληξε το θέμα.

G.K 1970 - 18/9/2020 23:30

Να τα πάμε καλύτερα από πέρυσι, να μαζέψουμε περισσότερους βαθμούς και να κερδίζουμε. Για πρωτάθλημα ούτε λόγος.

BlackYellowEagle - 18/9/2020 23:10

Όσο για τον φίλο που είπε ότι η ΑΕΚ θα κάνει ότι πρέπει και μπορεί θα του πω απλά ότι το όνομα και η ιστορία αυτής της Ομάδας είναι τεράστια οπότε τα πρέπει είναι τεράστια και δεν υπάρχει μπορεί υπάρχει θελει.

MrPak - 18/9/2020 23:23

Μίλησε κάποιος για ΑΕΚόμετρα και να τα αποτελέσματα... Το ότι ή Α.Ε.Κ είναι Τεράστια ομάδα , δεν περίμενα να μου το πεις εσύ , την παρακολουθώ από τα μέσα (σχεδόν) της δεκαετίας του 70'...

CHINO21_ORGINAL - 18/9/2020 23:21

MVP NBA ο ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ ανεβάστε πιο ψηλά το άρθρο που μπαίνεις τώρα σε όλα τα αθλητικά σάιτ και βλέπεις πρώτη μούρη τον γαυρο με την Τρίπολη , δεν έκανε triple-double μάγκες MVP MVP MVP βγήκε δεύτερη φορά

BlackYellowEagle - 18/9/2020 23:11

Στο πρώτο σχόλιο γ εθνική εννοούσα παιδες;.

barlos71 - 18/9/2020 21:03

Άργησες Μασιμο να το πεις. Αυτό αν είναι να το πεις το λες αμέσως μετά το παιχνίδι. Αν θέλεις να γίνεις ασπίδα για τους παίκτες δεν αφήνεις να τους τα χώνουν μια εβδομάδα. Σίγουρα δε φταις μόνο εσύ για τον τελικό και είμαι περίεργος να δω τι θα κανείς με τις βεντέτες της ομάδας που αισθάνονται ασφαλής και σίγουροι.

REFEREE_21 - 18/9/2020 22:47

Έχεις διοικήσει ποτε σου μαλλον οχι, μάθε λοιπόν οτι δεν φτάνει η άπειρη πιθανόν ικανότητα σου που απορρέει απο την πείρα σου και τα πτυχία σου πρεπει να έχεις αριθμητικό και ποιοτικό πλούτο ανθρώπινου δυναμικου στην προκειμένη περίπτωση για να "επιβληθεις" μαγια δεν γίνονται απο ΚΑΝΕΝΑΝ.

Δες όλους τους μεγάλους προπονητές παγκοσμιως αλλα και έν Ελλαδι για το πως και με τι υλικό... Συνέχεια δουλεύουν

Τα μαγικά του Μπάγεβιτς έγραψαν ιστορια και μεγάλωσαν την ΑΕΚ έκτοτε ομως και με ήδη μεγάλυτερη ΑΕΚ τα μέτρα και οι απαιτήσεις αλλάζουν ενεκα υψηλού ανταγωνισμού οποτε νέο θαύμα δεν μπορεί να γίνει γιατι θαύμα ηταν η δουλειά του Μπάγεβιτς αλλα σε άλλες συνθήκες.

Ειναι κατι σαν την ανδρεία των αρχαίων Ελλήνων στους διάφορους πολέμους, απο αυτους εναντίων των Περσων μέχρι και των μεταξυ των, σημερα αυτο δεν ισχύει σχεδόν καθόλου μετράει η τεχνολογία η εκπαίδευση ο αριθμός και η ποιότητα-αποτελεσματικότητα των όπλων, οπου όπλα ποδοσφαιριστες και υποδομές, στρατηγό έχουμε, κέντρα εκπαίδευσης και εκγύμνασης έχουμε μένει να αποκτήσουμε ικανό αριθμό οπλιτών με προοπτικη να πλαισιώσουν το σύστημα.

REFEREE_21 - 18/9/2020 22:29

Ας του λύσει τα χέρια η διοικηση ενισχύοντας σοβαρα το ροστερ, μόνο ετσι θα μπορεσει να αναπτύξει τις τεχνικές αλλα και διοικητικές του ικανότητες, νομίζω οτι το αξίζει στο μέγιστο.

Manolo_9_11 - 18/9/2020 21:53

Ρε συ Καρερα, σαν προσωπικοτητα σε συμπαθω και σαν ικανοτητες πιστευω οτι αξιζεις για την αεκαρα μας. Ποτε δεν σε μαυρισα και ειδικα μετα τον τελικο που βγηκανε κατι χαζοσαιτ και σε κραζανε σε υπερασπιστηκα. Εγω σε πιστευω οτι θα κανουμε καλυτερη πορεια απο περσι. Αλλα να σε πιστεψω εαν οντως το λες πραγματικα επειδη το βλεπεις στην προπονηση η τελος παντων επειδη εχεις περισσοτερη πιστη στο φετινο ροστερ, και οχι για να ηρεμησεις το κλιμα μετα τον τελικο. Καλη αγωνιστικη χρονια... Συνέχεια να εχουμε με κοσμο στα γηπεδα.

R21_AEK - 18/9/2020 22:03

Ειναι καλος προπονητης αλλα κι αυτος στον Τελικο ηταν ντεφορμε η ομαδα ηταν ανετοιμη τρεξιματα δεν ειχε και επιθετικα δεν απειλησε τον αντιπαλο.

EpsilonKappa77 - 18/9/2020 21:44

Περίεργο ματς αύριο.

Έχει μεσολαβήσει ο Τελικός Κυπέλλου και ο φίλαθλος της ΑΕΚ έχει μπερδευτεί.

Μακάρι να πάνε όλα καλά.

Έχω εμπιστοσύνη στον Καρέρα.

ΜΟΝΟΝ ΝΙΚΗ πάντως.... Συνέχεια
Η αρχή είναι το ήμισι του παντός έλεγαν οι αρχαίοι.

Και κάτι τελευταίο για τη Βόλφσμπουργκ:

Προηγείται το ματς με Σ.Γκάλεν.

Την ΑΕΚ δεν τη φοβάμαι με πολύ δυνατές ομάδες.

Την τρέμω όταν παίζει με "υποτίθεται" χαμηλότερης δυναμικότητας ομάδες.

Οψόμεθα.

jimint_aekara4ever - 18/9/2020 21:10

Προσοχή μεγάλη από τη διοίκηση σε περίπτωση μη πρόκρισης στην επόμενη φάση και σε συνδιασμό μη καλής εμφάνισης αύριο, διώξτε αυτόν τον προπονητή, πάει η χρονιά.

Ezequiel - 18/9/2020 21:34

Αδερφέ ο προπονητής φταίει κάπου αν γινουν αυτά;

jimint_aekara4ever - 18/9/2020 21:40

Αν ρωτάς φυσικά και όχι, αυτό εννοώ μην τον διώξουν με κάποια αρνητικά αποτελέσματα. Πρέπει να του δωθει χρόνο να δουλέψει ο άνθρωπος.

Ezequiel - 19/9/2020 01:25

Οκ φίλε τώρα καταλαβα ότι το λες ειρωνικά.. Γιατί πραγματικά σαν τον καρερα προπονητή δεν βρίσκουμε εύκολα ξανά..Αν τον κάψουν και αυτόν τι να πω..

FULLtisAEK - 18/9/2020 21:39

Νομίζω το λέει ειρωνικά, γιατί όλοι ξέρουμε ότι άλλη είναι η αιτία.

mortal_5hxc - 18/9/2020 21:19

Οι μπουγατσες έφεραν Χ..... επιβάλλεται το διπλό αύριο για να είμαστε -1 με ένα παιχνίδι λιγότερο!!! Μισό μηδέν κ όλα καλά..... πάμε μωρη αρρώστια!!!!

Manos_AEK21 - 18/9/2020 21:15

Η διοίκηση έχει την ευθύνη που εδώ και 5 χρόνια έχουμε παίχτες που ότι είχαν να δώσουν το έδωσαν και ενώ θα έπρεπε να έχουν φύγει ακόμα εδώ είναι..

Στο ίδιο έργο θεατές θα είμαστε και φέτος όπως το βλέπω για αυτό φτιάξτε ομάδα για την νέα σεζόν στην Αγία Σοφία..!

KAYAK - 18/9/2020 19:38

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΕΡΑ!!!ΤΟΝ ΓΚΟΥΑΡΔΙΟΛΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΑΛΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΠΑΙΚΤΕΣ!!!

Ο ΚΛΟΠ ΤΟΥ ΠΗΡΕ 5χρονια ΚΟΝΤΑ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ!!!ΠΑΙΔΙΑ Η ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!

Texas_Jack21 - 18/9/2020 21:02

Ρε φίλε 7 παίκτες έχουμε πάρει, θες κι άλλους;

AEK1985 - 18/9/2020 20:14

Και όταν λέγαμε "δεν Πάμε για πρωτάθλημα..." είδαμε όλοι τι έγινε..

geo_krx - 18/9/2020 20:39

Και οταν λεγαμε 3 θα ριξουμε στον Τζολακη,τον Τοροσιδη και τον Μπρουνο...ειδαμε ολοι τι εγινε!

LambisAEK1950 - 18/9/2020 19:31

Τι να πει ο Καρέρα? Βλέπει το ρόστερ, βλέπει και τους ανταγωνιστές (ΜΠΑΟΚ & Γάβρους) και μιλάει ανάλογα! Ο ΜΠΑΟΚ απέκλεισε κοτζάμ Μπενφίκα των 100 εκ. μπάτζετ και μάλιστα πανάξια κι εμείς θα πάμε με την ψυχή στο στόμα να παίξουμε με τη Σέντ Γκαλέν και ΑΝ γίνει το θάυμα και περάσουμε, μετά...άντε γειά!!! Ποιός πιστεύει οτι αυτοί οι παίκτες έχουν ψυχή και μπορούν???? Και δεν μιλάω για τους νέους που ήρθαν τώρα! Πού ήταν ο "καλύτερός" μας παίκτης ο Λιβάγια στον τελικό (και γενικά στα δύσκολα)??? Ο... Συνέχεια Μάνταλος??? Ο Ολιβέιρα??? Τι να λέμε λοιπόν??? Κάποιοι παίκτες πιστεύω έκλεισαν τον κύκλο τους στην ΑΕΚ και από δω και πέρα καλό είναι να φεύγουν!!! Η ΑΕΚ είναι ομάδα-σύμβολο, είναι ΙΔΕΑ και χρειάζεται παίκτες που να ανταποκρίνονται στην αποστολή τους και να πιστεύουν στους στάχους της!!! Αυτά και μόνο!!! ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΕΚ!!!!

Giannisscocco21 - 18/9/2020 20:33

Και χρηματιστηριακής αξίας 380 εκατομμυρίων ευρώ η Μπενφίκα. Αντίστοιχα η Wolfsburg 190 εκατομμυρίων. Βέβαια δεν παίζουν πάντα τα μπατζετ ρόλο. Γι αυτό αγαπάμε το ποδόσφαιρο!

Giannisscocco21 - 18/9/2020 20:28

Φιλοδοξίες για τη νέα σεζόν... "Να τα πάμε καλύτερα από πέρυσι, να μαζέψουμε περισσότερους βαθμούς και να κερδίζουμε»

Τουλάχιστον ο άνθρωπος αναγνωρίζει τις δυνατότητες της ομάδας. Διαβάσαμε και μια αλήθεια το τελευταίο διάστημα.

MikroThiriaki - 18/9/2020 20:07

Ακουστηκε ο ΠΟΝΣΕ για τον παοκ μαγκες..

John1978R - 18/9/2020 19:42

Οι περπατητές Λιβαγια, Μανταλος, Κριστισιτς, Ολιβειρα θα βγουν να ζητήσουν συγνώμη;;; Αυτοί είναι η πηγή του κακού ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ

ΗΜΑΡΤΟΝ - 18/9/2020 20:07

Έχεις σκεφτεί την πιθανότητα να μην μπορούν να τρέξουν?

Και ότι αυτό που βλέπεις (βλέπουμε) είναι αυτό που μπορούν??

John1978R - 18/9/2020 20:12

Ορε δεν έχεις άδικο αλλά πραγματικά είναι στιγμές κυρίως Λιβαγια και Μανταλος που δεν μπαίνουν καν στον κόπο να προσπαθήσουν να τρέξουν.

ΗΜΑΡΤΟΝ - 18/9/2020 21:09

Γιατί δεν μπορούν όχι γιατί δε θέλουν...

Δε νομίζω ότι μπορούν να σπρινταρουν..

Ειδικά ο Μανταλος σαν να παίζει με ένα πνεύμονα..

apo - 18/9/2020 19:52

Παιδιά δεν μ΄αρέσουν αυτές οι γενικότητες : "Να τα πάμε καλύτερα από πέρυσι, να μαζέψουμε περισσότερους βαθμούς και να κερδίζουμε». Αποφεύγει να ονομάσει κάτι.


Καλό και ευπρεπές ότι σέβεται τον αντίπαλο, αλλά πρέπει να υπάρχει και μια κλιμάκωση. Άλλο πράγμα ο Παναιτωλικός και άλλο ο ΠΑΟΚ π.χ. : «Δύσκολο ματς, είδα το παιχνίδι με τον ΟΦΗ, ειναι μια... Συνέχεια οργανωμένη ομάδα και θα πρέπει να παρουσιαστούμε πνευματικά και αγωνιστικά καλά για να κερδίσουμε». Δηλαδή με τον πιό δύσκολο αντίπαλο τι θα πρέπει να κάνουμε ; Γιόγκα και διαλογισμό;


Κάτι δεν μου πάει στον τρόπο που εκφράζει αυτό που σκέφτεται. Εκτός βέβαια κι αν λέει βαριεστημένες κοινοτοπίες.

Aekolatris21 - 18/9/2020 19:49

Ειλικρινά ο Μασιμο πρέπει να στηριχτεί,και από εμάς και από την διοίκηση! Χρειάζεται λγ να ανέβει και η διάθεση των πρωτοκλασάτων παιχτών μας πχ.ολιβειρα,λιβαγια..δεν μπορώ να βλέπω τέτοια απάθεια γενικά με προβληματίζει πολύ αυτή η κατάσταση.. μάλλον κάποιοι παίχτες έχουν κάνει τον κύκλο τους!Δεν πρέπει να βάζει κανένας τα ονόματα πάνω από την ομάδα!καρερα προς παίχτες οποίος αξίζει θα παίζει, έπρεπε να υποθει από καιρό πρίν,αγκαρεια δεν θέλουμε κανέναν!

air_vag - 18/9/2020 19:46

Πίστη στον προπονητή. Μερικά καλά αποτελέσματα θέλουμε, να χτιστεί ψυχολογία και μετά, μπάλα είναι, θαύματα γίνονται! Εντάξει, με τους Γερμανούς χρειάζεται και μερικά καντάρια τύχη, αλλά ας φτάσουμε ως εκεί και βλέπουμε...

Antrigos21 - 18/9/2020 17:39

Τον πάω πολύ τον Μασιμο αλλά όταν σε δηλώσεις από τον οργανισμό της ΑΕΚ στην ερώτηση "φιλοδοξίες για τη νέα σεζόν" λαμβάνουμε την απάντηση" να κερδίζουμε περισσότερους αγωνες" και όχι το "Έχουμε στόχο το πρωτάθλημα", κάτι πάει λάθος.. Τι να πω.. Μακάρι να πάνε όλα καλά με την είσοδο στους ομίλους πρώτα από όλα η οποία δυσκόλεψε σήμερα πολύ..

Psychosocial_ - 18/9/2020 17:56

Δεν του έχουν θέσει ως στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Να μπούμε στους ομίλους του Europa και να πάμε όσο καλύτερα γίνεται στις εγχώριες διοργανώσεις. Αυτοί είναι οι στόχοι, τα έχει πει ο ίδιος ο Καρερα σε προηγούμενη συνέντευξη στην πατρίδα του.

corfaek - 18/9/2020 19:49

Σε αυτό αποδίδω και την εμφάνιση του τελικού... βαριά πόδια (με συνέπεια να φαίνεται σαν έλλειψη αγωνιστικότητας) ώστε να είμαστε έτοιμοι την Πέμπτη. Μην ξεχνάμε πως η ομάδα του Καρερα δεν είναι τυχαία το αντίθετο μας έδειξε μέχρι την διακοπή αλλά και μετά

orbon - 18/9/2020 19:19

Και την χρονιά που πέσαμε βγαίνανε και λέγανε "για αρχή στόχος η 5άδα και ποτέ δεν ξέρεις". Την αλήθεια λέει ο Καρέρα.

rodos_ant - 18/9/2020 19:16

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά θέλω να πιστεύω ότι γίνεται για λόγους ψυχολογικούς και πίεσης προς τους παιχτες και γενικά στην ομάδα μην τυχόν και στραβόσουν κάποια ματς στην αρχή . Δεν ξεκινήσαμε καλά , ανέλαβε την ευθύνη ο προπονητής , χαμηλότερο μπάτζετ από τον ΟΣΦΠ ... Χαμηλά την μπάλα και στο τέλος ... ΠΑΜΕ ΑΕΚΑΡΑ

drgiannis - 18/9/2020 19:15

Την αλήθεια λέει φίλε μου και ας μας πληγώνει.Ομαδα για πρωτάθλημα δεν έχουμε είτε μας αρέσει είτε όχι

Mike 94 - 18/9/2020 19:09

Αυτό συμβαίνει επειδή δεν είναι παρλας. Ξέρει μέχρι που φτάνουμε, και αν ο ίδιος έχει στόχο το πρωτάθλημα δεν θα το πει ανοιχτά. Το γήπεδο θα μας δείξει..

inzaghi9 - 18/9/2020 19:05

Δηλώσεις πρωταθλητισμού βγαίνεις και κάνεις όταν προέρχεσαι από δυνατή χρονιά, όχο όταν εδώ κι έξι μήνες προσπαθείς να μαζέψεις τα ασυμμάζευτα οργανωτικά και ποδοσφαιρικά. Καλά κάνει ο Μάσιμο και κρατάει χαμηλά τη μπάλα, γιατί αλλιώς θα είναι σα να βγάζει τους παίκτες στη φόρα να τους φάμε ζωντανούς στην πρώτη στραβή. Δε χτίστηκε σε μια μέρα η Ρώμη.

johnsot - 18/9/2020 18:14

Ενώ τις προηγούμενες χρονιές που λέγαμε ότι πάμε φουλ για πρωταθλημα και μέναμε εκτός από τον Οκτώβρη άλλαζε κάτι. Είναι φανερό ότι οι παίκτες της ΑΕΚ πέρα από την μετριότητα που χαρακτηρίζει τους περισσότερους, παίζουν και με βαρίδια λόγω των υψηλών προσδοκιών που έχουμε σαν οργανισμός. Αυτό το έχει καταλάβει ο coach και καλά κάνει και το διαχειρίζεται έτσι. Εγώ προσωπικά θα είμαι χαρούμενος αν απλά φέτος η ομάδα αλλάξει αγωνιστικό προφίλ. Δηλαδή γίνει πιο ταχυδυναμικη,... Συνέχεια αθλητική και απρόβλεπτη και ας μην πάρει τίποτα. Θα είναι η βάση για την πραγματική επιστροφη

taxiss21 - 18/9/2020 17:48

Προσωπικά εμένα μ φανηκε πιο σωστή δήλωση και αυτο γιατι και ο ίδιος δεν θέλει να αναλωθεί σε φανφάρες και οτι θα παλέψει για το καλύτερο δυνατό φέτος η ομαδα έχει και καλύτερο υλικό και μεγαλύτερη οργάνωση.

drgiannis - 18/9/2020 19:13

Το κακό στην ΑΕΚ είναι ότι περιμένουν πρώτα τα αποτελέσματα από τους αγώνες και μετά ενεργουν.Αφου και οι πάντες το βλέπουν ότι δε γίνεται να μην πάρεις στόπερ και ένα δεξί μπακ τουλάχιστον για να μη μιλήσω για τις άλλες ανάγκες που έχουμε.Μη περιμένουμε να γίνει η στραβή για να κινηθούμε γιατί θα έρθει παλι ο Οκτώβριος και θα ψάχνουμε τι έφταιξε και μείναμε πίσω.

drgiannis - 18/9/2020 19:12

Το κακό στην ΑΕΚ είναι ότι περιμένουν πρώτα τα αποτελέσματα από τους αγώνες και μετά ενεργουν.Αφου και οι πάντες το βλέπουν ότι δε γίνεται να μην πάρεις στόπερ και ένα δεξί μπακ τουλάχιστον για να μη μιλήσω για τις άλλες ανάγκες που έχουμε.Μη περιμένουμε να γίνει η στραβή για να κινηθούμε γιατί θα έρθει παλι ο Οκτώβριος και θα ψάχνουμε τι έφταιξε και μείναμε πίσω.

Euaggelos21 - 18/9/2020 18:13

Κόουτς κάποια στιγμή όμως πρέπει να κερδίσεις και τον γαυρο δεν γίνεται να λέει για εσένα ο Μάρτιος ότι συμμαζεψες την ομάδα μόνο πρέπει να του κλείσεις το στόμα!

inzaghi9 - 18/9/2020 19:09

Ούτε ο Απρίλιος, ούτε και κανένας άλλος μήνας!

...

Φίλε μου μακάρι να του πάρει την ταυτότητα ο Μάσιμο στο επόμενο ντέρμπι.

Elastogipedo - 18/9/2020 17:55

Προσπαθώ να θυμηθώ πότε έχει βγει ο αρχηγός να ζητησει συγνώμη η να πάρει ευθύνες?!!

inzaghi9 - 18/9/2020 19:00

Φίλε μου το να βγει και να ζητήσει συγγνώμη ο οποιοσδήποτε πάικτης είναι θέμα προσωπικό, χαρακτήρα καθαρά. Δε εγγυάται ούτε πως θα βελτιωθεί κάτι και κυρίως δε σημαίνει ότι αυτοί που δεν ζητάνε συγγνώμες δημοσίως ότι δεν τα έχουν βάλει με τους εαυτούς τους.


Προσωπικά προτιμώ λίγα λόγια και πολλή δουλειά. Συγγνώμες και υποσχέσεις έχουμε χορτάσει και... Συνέχεια ποτε δεν έκαναν καμία διαφορά. Τη διαφορά την κάνει η σωστή δουλειά και η πίστη στο σύνολο, κάτι που η ΑΕΚ ψάχνει να ξαναβρεί.


Και στο κάτω κάτω το να βγει ένας παίκτης και να ζητήσει συγγνώμη είναι σκέτο ψέμα. Δε φταίει ποτέ μόνο ένας σε μια ομαδική αποτυχία, ούτε υπάρχει κάποια εγγύηση νίκης σε έναν τελικό. Οι πιθανότητες επιτυχίας είναι πάντα ίσες με αυτές της ήττας, δε χάσαμε κι από κανα καφενείο.

TheoAthens21 - 18/9/2020 18:13

Μετα τον δευτερο χαμενο τελικο θα επρεπε να ειχε δωσει το περιβρ;χιονιο μετα απο 4 Μυκονοοοο!

johnys® - 18/9/2020 18:50

Παντελονάτος.τουλαχιστον κάποιος πήρε την ευθύνη και επισης ξεκάθαρος.μακαρι να πάμε σε άλλες δυο μεταγραφές τουλαχιστον αν και πρέπει τρεις.

evo21 - 18/9/2020 18:40

Ετσι οπως απαντησε καταλαβαινω οτι, μια μεταγραφη θα γινει ακομη στα στοπερ .

Paisios21 - 18/9/2020 18:07

Ταπεινή μου γνώμη είναι πως πρέπει να πωληθεί ο λιβαγια δυστυχώς.να πάρουμε χρήματα και να κινηθούμε για εξτρέμ τύπου de blasis που είναι και ελεύθερος, σέντερ μπακ,και αν γίνεται για δεξί μπακ

KAYAK - 18/9/2020 18:38

ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΛΙΒΑΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙ ΕΞΤΡΕΜ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΕΡΣΙ ΤΟΥ ΒΓΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!ΤΟΝ ΠΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΞΤΡΕΜΑΡΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΚΑΛΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΙΒΕΙΡΑ!!!ΓΙΑΤΙ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΟΛΙΒΕΙΡΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΑΣΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 105!!!

ΓΙΑΤΙ ΑΠ’ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΝΤ ΓΚΑΛΕΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΟΥΜΕ... Συνέχεια ΒΟΛΣΜΠΟΥΡΓΚ!!!ΟΠΟΤΕ Ο ΚΡΟΑΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΒΙΤΡΙΝΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΚΤΗ,ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΡΕΜΑΣΕ ΣΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΩΤΣΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΕΦΑΓΕ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ!!!

lycourgos - 18/9/2020 18:21

Το εξτρέμ υπέγραψε χθες και ο μέσος σήμερα ή αύριο. Αμυντικός μπορεί να έρθει χωρίς να πουληθεί ο Λιβαγια

damianosm - 18/9/2020 18:34

Πικραθήκαμε πολύ κοουτς!

apo - 18/9/2020 18:32

Παιδιά δεν μ΄αρέσουν αυτές οι γενικότητες : "Να τα πάμε καλύτερα από πέρυσι, να μαζέψουμε περισσότερους βαθμούς και να κερδίζουμε». Αποφεύγει να ονομάσει κάτι.

Καλό και ευπρεπές ότι σέβεται τον αντίπαλο, αλλά πρέπει να υπάρχει και μια κλιμάκωση. Άλλο πράγμα ο Παναιτωλικός και άλλο ο ΠΑΟΚ π.χ. : «Δύσκολο ματς, είδα το παιχνίδι με τον ΟΦΗ, ειναι μια οργανωμένη ομάδα και θα πρέπει να παρουσιαστούμε πνευματικά και αγωνιστικά καλά για να... Συνέχεια κερδίσουμε». Δηλαδή με τον πιό δύσκολο αντίπαλο τι θα πρέπει να κάνουμε ; Γιόγκα και διαλογισμό;

Κάτι δεν μου πάει στον τρόπο που εκφράζει αυτό που σκέφτεται. Εκτός βέβαια κι αν λέει βαριεστημένες κοινοτοπίες.

chmark - 18/9/2020 17:49

Αυτό σημαίνει δεν έχει μπακ.και στόπερ ;;; Σβαρνα και Λατσί και αν μείνουμε 20 πόντους πίσω το βλέπουμε ;;;;

Κοουτς στην άμυνα υπάρχει θέμα και πρέπει να το φτιάξεις

jav21ier - 18/9/2020 18:27

Μα φίλε μ ο στόχος είναι να κερδίσουμε περισσότερους βαθμούς οποτε και 15-20 να μείνουμε πίσω είναι μια χαρα

mortal_5hxc - 18/9/2020 18:18

Έχουμε τον καλύτερο προπονητή στο ελληνικό πρωτάθλημα και δυστυχώς δεν τον στηρίζει η διοίκηση όσο θα έπρεπε.... βάση του προπονητή φτιάχνεις ομάδα και αν στηρίξουν τον Μάσιμο θα φτιάξουμε καταπληκτική ομάδα!

sid21 - 18/9/2020 18:13

Οι περισσοτεροι θελετε μεγαλοστομιες !

Θελετε σανο...

Το εχουν παρει πρεφα απο πολιτικους μεχρι δημοσιογραφους.

Αμα βγει καποιος και μιλησει αληθινα και μας προσγειωσει δεν ειναι αρεστος.

Ειμαστε αξιοι της καταντιας μας νεοελληνες.... Συνέχεια
Λυπαμαι...

EyeOfEagle - 18/9/2020 18:07

Λογικα ο στόχος είναι η 3η θέση οπότε λογικό να θεωρεί οτι μεταγραφικά είμαστε εντάξει (με εναν κεντρικό αμυντικο ακομα φανταζομαι)! Προφανώς αν στοχευαμε πρωταθλημα, θα θέλαμε τουλάχιστον 3-4 γερές προσθήκες ακομα!

goten21gr - 18/9/2020 17:44

Τι να πεις κι εσυ ρε κοουτς. Οτι θες παικτες αλλα ο αλλος πεταει χαρταετο; Το εχουμε ξαναδει το εργο και με Χιμενεθ και με Ουζουνιδη. Το χειροτερο ειναι οτι εχεις δει και γαυρο και παοκ τι υλικο εχουν. Ακομα περιμενουμε δεξι μπακ, εξτρεμ και κεντρικο αμυντικο. Μην σου πω οτι πρεπει να φυγει ο Κριστισιτς και να φερεις ακομα ενα καλυτερο απο τον Σακχοφ για την μεσαια γραμμη.

AEK_zavaras - 18/9/2020 18:06

στο ανατολικο αεροδρομιο πηγες κι ακομα περιμενεις εξτρεμ ? ηρθε πριν 3 μερες στο Ελ. Βελ. και ανακοινωθηκε :

https://aek365.org/a-741393/kai-epishma-sthn-aekara-o-gkarsia-video.htm

orbon - 18/9/2020 19:20

Ωραια, πλέον η ΑΕΚ εχει 1 εξτρεμ με επίπεδο να παίζει βασικός. Μένει άλλο 1.

geo_krx - 18/9/2020 18:45

Θα σου πω κατι αλλα μη ταραχτεις...στο 4-3-3 και στο 4-2-3-1 θες 2 εξτρεμ!!!

imodium - 18/9/2020 18:05

ξεσκαρταρισμα και αλλες 5 μεταγραφες θελουμε ολα τα αλλα ειναι να ειχαμε να λεγαμε

Athan1924 - 18/9/2020 18:04

Αν τι ? Ακομη στο αν ειστε ? Στοπερ , δεξι μπακ , αριστερο εξτρεμ , ενα οχταροδεκαρι και ισως τερματοφυλακα ... Καντε αυτα κ έπειτα βλέπουμε ! Διαφορετικά 15 βαθμους πισω απο το πρωτο θα ειμαστε ...

jpapadimitri - 18/9/2020 18:04

Όταν λέμε ότι αναλαμβάνουμε την ευθύνη για αυτό η το άλλο , πως αυτό αποτυπώνεται στην πράξη ?

jpapadimitri - 18/9/2020 18:03

Όταν λέμε ότι αναλαμβάνουμε την ευθύνη για αυτό η το άλλο , πως αυτό αποτυπώνεται στην πράξη ?

TheoAthens21 - 18/9/2020 17:36

Ουτε λογος για τις φιλοδοξιες οτι παμε για πρωταθλημα απλα να μαζεψουμε περισσοτερους βαθμους , οκ σερ γουϊ αντερσταντ

john Original - 18/9/2020 18:02

ΠΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ;ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ..ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ..ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΜΠΑΛΑ..ΚΑΙ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ...ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΑΞΙΖΟΥΝ..

monaxa_enwsi - 18/9/2020 17:51

Σωστος ο κοουτς! Βγήκε μπροστά να προστατεύσει τους παίκτες του ανεξαρτήτως ποσο μικρό ή μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει.


Πολλά συγχαρητήρια!!

- 18/9/2020 17:50

Ρε παιδιά κάναμε κιόλας 10 μεταγραφές και δεν το κατάλαβα; Γιατί κάπου εκεί χρειαζόμαστε αν θέλουμε να μιλάμε για παίκτες επιπέδου ΑΕΚ

Starman21 - 18/9/2020 17:50

Δεν υπάρχει το αν πες ότι πρέπει μόνο έτσι κλείνουν στόματα..

john Original - 18/9/2020 17:50

ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΚΑΡΕΡΑ..ΑΛΛΑ Η ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ..ΑΣ ΠΟΥ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ ΚΑΙ ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ..ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΕΙΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟ ΜΕΣΟ..ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΕΚ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΜΑΝΤΑΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑΒΑΝΙ..ΑΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;

jav21ier - 18/9/2020 17:48

Οκ όλα αφού είπε και ο κόουτς ότι δεν πάμε για πρωτάθλημα τώρα ξέρω τι να περιμένω. 'να πάμε καλύτερα από πέρυσι και να κερδιζουμε'

mhtsos21 - 18/9/2020 17:34

Κοουτς τι αν χρειαστούμε ? Και ο πιο άσχετος θα έχει καταλάβει ότι χρειαζόμαστε επειγόντως σέντερ Μπακ.

Chino11 - 18/9/2020 17:42

Προφανως εννοει οτι ολα εξαρτώνται απ το αν περασουμε ευρωπη.. Πρωταθλημα και κυπελλο με 4 στοπερ για βασικους (με τα τωρινα δεδομενα) βγαινει ευρωπη δεν βγαινει

SKEPTOMENOS12 - 18/9/2020 17:41

Πολύ καλός προπονητής.Για τις μεταγραφές Θεωρω πως χρειαζόμαστε ένα στόπερ έμπειρο για βασικό.Ενα δεξί μπακ σύγχρονο δηλαδή με καλή τεχνική καλό αμυντικά με αντοχές και γρήγορο.

tsolias21 - 18/9/2020 17:39

Όχι βέβαια η ομάδα πετάει δε θέλουμε μεταγραφές. Μπακακης φέτος MVP. Ρε με το πόνο μας παίζετε;;;

Okonski21R - 18/9/2020 17:37

Μονόδρομος η απόκτηση Τομιοβιτς, αν γίνει μια μεταγραφη, από τη στιγμή που παίζει στόπερ αλλά κ ως δεξί μπακ. Η ομάδα δεν πρέπει να μείνει έτσι.

Okonski21R - 18/9/2020 17:37

Μονόδρομος η απόκτηση Τομιοβιτς, αν γίνει μια μεταγραφη, από τη στιγμή που παίζει στόπερ αλλά κ ως δεξί μπακ. Η ομάδα δεν πρέπει να μείνει έτσι.

delibasicdaddy21 - 18/9/2020 17:31

Σε πιστεύουμε κόουτς, εισηγήσου στόπερ,δεξί μπακ και αν περάσουμε ομίλους Γιουρόπα θα χρειαστεί σίγουρα και έμπειρος πορτιέρο! ΜΟΝΟ ΑΕΚ

stef21original - 18/9/2020 17:22

Αρχιδ@τες και σωστες δηλωσεις.Μη χαθεί ο προπονητής αυτος

ΕΠΟΜΕΝΟ