170 ΣΧΟΛΙΑ

Δεν θα περιμένει πολύ τον Ινσούα η ΑΕΚ

Η Ένωση έχει καταθέσει πρόταση στην πλευρά του ποδοσφαιριστή, η οποία δείχνει να θέλει να κερδίσει χρόνο, με τη στάση της ΑΕΚ να είναι ξεκάθαρη

Το θέμα της μεταγραφής του Εμανουέλ Ινσούα στην ΑΕΚ ακόμη δεν έχει κλείσει. Και ο λόγος που δεν έχει ολοκληρωθεί έχει να κάνει με την πλευρά του παίκτη και συγκεκριμένα του αδερφού και μάνατζερ του ποδοσφαιριστή. Ας εξηγήσουμε πώς έχει η κατάσταση. ΑΕΚ και Ινσούα ουσιαστικά απ’ την Πέμπτη ήταν πολύ κοντά σε συμφωνία. Υπήρχαν κάποιες μικρές διαφορές που όλα έδειχναν πως θα καλυφθούν μέσα στο Σαββατοκύριακο. Ωστόσο, για έναν περίεργο λόγο η πλευρά του Ινσούα καθυστερεί να πει το τελικό «ναι» στην ΑΕΚ και να κλείσει η μεταγραφή… Οι διαφορές μεταξύ των δυο πλευρών ήταν πραγματικά πολύ μικρές και η πλευρά του παίκτη τις τελευταίες ώρες ζητάει συνεχώς να προστεθούν πράγματα στη συμφωνία. Κι αυτά που ζητάει δεν είναι… τρομερά. Ωστόσο, η στάση αυτή του Αργεντινού δείχνει ότι θέλει να κερδίσει χρόνο, ίσως περιμένοντας πρόταση από ομάδα του εξωτερικού που αυτή δεν έρχεται. Αυτό θεωρούν πως συμβαίνει και στην ΑΕΚ, γι’ αυτό και στην Ένωση έχουν πάρει την απόφαση να μην περιμένουν για πολύ ακόμη τον Ινσούα. Η πρόταση έχει κατατεθεί, ικανοποιεί την πλευρά του παίκτη και η Ένωση θα περιμένει μέσα στο επόμενο 48ώρο να κλείσει το θέμα είτε θετικά, είτε αρνητικά.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
dimcheiz - 10/8/2020 11:37

Τελικά περιμένουμε ακόμα?

TheScouter21 - 10/8/2020 15:51

Και περιμένω εδώ περιμένω εδώ κι αυτό το καλοκαίρι λιωμένο παγωτό κολλάει στο χέρι...

BYZANTIN - 10/8/2020 11:31

Πολλή αξία του δώσαμε και το πήρε πάνω του. Πάμε για άλλο και καλύτερο. Αφήστε τις κοκκινοσκουφίτσες να πάρουν άλλο ένα Λάζο.

Manos_AEK21 - 9/8/2020 18:14

Φέρτε τον Dogo Argentino!!!!

Μαζί με Βρανιες! και Σιμανσκι! θα δαγκώνει η ΑΕΚαρα μας!!!!

RomanJ - 10/8/2020 11:30

Φέρνω τον δικό μου Dogo με τα μισά από αυτά που ζητάει ο Ινσούα.

Περιμένω με email την πρόταση της ΠΑΕ.

Manos_AEK21 - 10/8/2020 11:59

Χα χα χα χα ωραίος..!!

Καμία κάρτα φίλου ΑΕΚ θα πάρουμε;;;;;

manpas8 - 10/8/2020 10:43

Είναι προφανές ότι έχει εμπλακεί ο οσφπ και ίσως παραμυθιαζει τον παίκτη και γι αυτό προσπαθεί να κερδίσει χρόνο. Εάν είναι όντως είναι έτσι, πάμε για άλλον. Δεν θα περιμένει μια ΑΕΚ τον κάθε Ινσουα.

Kitrinomavri Kriti 21 - 10/8/2020 10:32

Πώς γίνεται όμως πάντα, απ'όταν ανέλαβε ο Μελισσανίδης την ομάδα και μετά, το 80% των μεταγραφών να γίνεται σίριαλ και να φταίνε πάντα οι παίκτες!!

θάνος μια ΖΩΗ ΑΕΚ - 10/8/2020 10:27

Πάμε για άλλον λοιπόν. Δεν θα κλάψουμε.

REFEREE_21 - 10/8/2020 04:10

Παίδες προσγειωθείτε, μην εμπλέκετε τον Ιβιτς σε όλη αυτην την κατάσταση, ο ανθρωπος ξέρει την δουλειά του καλύτερα απο τους περισσότερους ομοίους του, οι χειρισμοί του ομως και τα αποτελέσματα τους εξαρτώνται απόλυτα απο τις κατευθύνσεις του προέδρου και του προϋπολογισμού που καλείται να διαχειριστεί, επιτέλους παρτε χαμπαρι πως λειτουργούν αυτα τα πράγματα και με λογική αναζητήστε τους πραγματικους υπεύθυνους στα διαφαινόμενα μεταγραφικά προβληματα... Συνέχεια υπολογίζοντας ακόμα οτι σχετικά είμαστε στην αρχή αυτων των εξελίξεων.

Η πείρα βέβαια δεν μας κανει και πολυ αισιόδοξους ωστόσο οι αρνητικές αναφορές στον Ιβιτς δεν κολλάνε πουθενά.

Koui21 - 10/8/2020 08:46

Σωστός..

Bebeto1972 - 9/8/2020 22:18

Μπαινω να διαβασω σχολια και νομιζω πως μπαινω σε σαιτ μειζωνος αντιπολιτευσης. Ρε παιδια λιγη υπομονη δεν ειναι κακο πραμα.. Οι αλλοι βλεπετε εχουν κλεισει τα ροστερ και τις θεσεις;! Ξεχναμε οτι οι μεταγραφες θα φτασουν φετος Οκτωμβρη και οτι λογω συνθηκων θα προκυψουν και πολλες ευκαιριες;! Διαχωριστε το τι γραφουν φυλλαδες και σαιτ για μερικα φυλλα και κλικ παραπανω απο το τι σχεδιασμο και προγραμματισμο εχει στο κεφαλι του ο Ιβιτς και ο καθε Ιβιτς και οι υπευθηνοι! Η ΑΕΚ εν' οψι... Συνέχεια τελικου αυτο που χρειαζετε πρωτα ειναι ενα μπακ και αυτο θα κλεισει αμεσα! Απο εκει και περα οι τρυπες θα κλεισουν με τον καλυτερο δυνατο τροπο και οταν πρεπει, οπως επιβαλλουν οι συνθηκες και μετα απο κανονικο ψαξιμο και διαπραγματευσεις οπως γινεται σε ολες τις υγιεις ομαδες για να μην πληρωνουμε παλι αμαρτιες του παρελθοντος! Η ομαδα εχει ικανο προπονητικο και τεχνικο τιμ, λιγη εμπιστοσυνη ρε παιδια.. Επισης τα 500 και 600 χιλ. σαν βαση για μπακ και στοπερ δεν τα λες και ασχημα με τις τωρινες συνθηκες και δεδομενα! Εσεις πιστευετε οτι ο Καρερα και ο καθε σοβαρος προπονητης, ειναι διατεθειμενος να κατσει σε μια ομαδα που δεν του παρεχει τα απαραιτητα εχεγγυα για να δουλεψει η' οτι ξερετε τα παιχνιδια υπομονης και τακτικης των μεταγραφων καλυτερα του Ιβιτς;! Σιγουρα δεν εχουμε το σουπερ δυνατο μπατζετ αλλα για να πετυχεις το καλυτερο δυνατον με αυτα που εχεις πρεπει να περιμενεις και να κοιτας

και εναλακτικες!

Koui21 - 10/8/2020 08:30

Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά ξέρεις τι δεν μπορώ να δεχτώ..;;δεν μπορώ να δεχτώ το γεγονός πως επί της ουσίας είχες να καλύψεις ΔΥΟ θέσεις (σε πρώτη φάση) του αριστερού μπακ και του στόπερ , εδώ και μήνες, διότι ήξερες σαν ΑΕΚ ότι ο βρανιες θα φύγει και ότι και ο χουλτ θα φύγει και επί της ουσίας πάλι δεν έκανες τπτ..εγώ ξέρω ότι τρ ξεκινάει η προετοιμασία και αυτές τις δύο θέσεις που έπρεπε να έχεις καλύψει από την πρώτη μέρα της μεταγραφικής περιόδου, δεν το έκανες (πάλι)

Bebeto1972 - 10/8/2020 00:00

Διορθωση: στοπερ ηθελα να γραψω εν οψιν τελικου.

Manos_AEK21 - 9/8/2020 22:45

Έτσι πέστα ρε φίλε Bebeto1972!!

Γιατί μας έχουν φέρει αμέσως την καταστροφολογια...

jagouar21 - 9/8/2020 23:38

παιδια η ομαδα προσπαθει να τους παιρνει τους παιχτες με το καλυτερο deal παντα!!!

Ayoumi - 9/8/2020 20:18

3 μεταγραφες πριν την προετοιμασια...αυριο ξεκιναει η προετοιμασια δεν εχει γινει ουτε μια...απ οτι βλεπω και ο ιβιτς τα ιδια σκατα κανει...τα 6 εκατομυαριακια του μπαρκα παλι για το γηπεδο πηγαν να φανταστω.κριμα αν δεν μπει και αλλος μετοχος μια ζωη 3-4 θα ειμαστε.ευτυχως δεν υποθηκευουμε το μελλον μας και το ντροπιαζουμε απλα.

SoNoLogiK - 9/8/2020 23:18

Ενα περίεργο πράμα.. τα ίδια ακριβώς μου λέει και ενας φίλος μου γαύρος στη δουλειά..

NCM21 - 10/8/2020 00:15

Σωστα στα λεει ο φιλος σου ο γαυρος

Familia 9®11 - 9/8/2020 23:04

Ρε μάγκες αραχτε πιείτε τα ποτάκια σας κ αραχτε.

Κ όπως λένε στο χωριό μου τους ζωντανούς δεν του κλαίνε.


ΥΣ. ΜΟΝΟ ΑΕΚ

Anhelo21patra - 9/8/2020 23:04

Αν θα πάει γαύρο θα γίνει παικταράς ξαφνικά. Όπως με μπακακη που πηγε να τον πάρει ο Λάζαρος μαζι του. Όλο γκρίνια είμαστε. Και εγώ δυσανασχετω αλλα περιμένετε λίγο..

Cocco Bill - 9/8/2020 22:45

Καταρχήν σοβαρευτητε μερικοί. Δεν έγινε καν η πρώτη προπόνηση της νέας χρονιάς, ο θρήνος πχ έχει ήδη χάσει τον ένα και πουλήσει τον άλλο σεντερ μπακ του, ενώ μάλλον θα φύγει και ο καλύτερος σεντερ μπακ του. Όσο για τον Ινσουα, ίσως όντως να τον παραμυθιάζουν από τον θρήνο ότι θα ενδιαφερθούν, ενώ είναι σίγουρο ότι με τα λεφτά του τσιμικα μπορούν να πάρουν κάτι καλύτερο. Για μένα η ΑΕΚ δεν μπορεί να μπει σε αυτό το παιχνίδι, που ο θρήνος θα το τραβήξει όσο μπορεί. Ούτε είναι και η σούπερ... Συνέχεια περίπτωση ο Ινσουα, όπως πχ ο Βρανιες, που επίσης όμως δεν μπορούμε να παίξουμε το παιχνίδι των Βέλγων. Όποτε αν καθυστερεί ο Ινσουα ας πάμε άλλου, ακόμη και τον Λούνα, λες και ξερούμε ότι είναι χειρότερος και σε άλλο σεντερ μπακ, πχ τον Πλανιτς αν έμεινε ελεύθερος. Είναι σημαντικό αν τελικά ο Ινσουα δεν βρίσκει τελικά ομάδα, γιατί ο θρήνος να τον πάρει αποκλείεται, να καταλάβουν όλοι ότι με την ΑΕΚ δεν παίζεις.

Sakkilas - 9/8/2020 22:22

Θριλερ ολες οι μεταγραφικες κινησεις.....εχουμε γινει λογιστες και ταμιες της ΠΑΕ ΑΕΚ...μετραμε εσοδα - εξοδα ..ποιος ειναι ακριβος και ποιος ειναι φτηνος...πανω απο ολα τρεμει η ψυχη μας καθε φορα για οποιονδηποτε παικτη κανουμε κινηση πως στο τελος δεν θα ικανοποιηθει απο εμας και θα παει καπου αλλου...μεχρι και καποιος Καιπερς μας εκανε τσαλιμια....

Ελεος ρε..... ελεος ΑΕΚ ειμαστε...

Manos_AEK21 - 9/8/2020 22:43

Έτσι είναι μια σωστή υγιείς ομάδα - επιχείρηση..

Πήγενε κάνε παρέα με τον elmajo21...

Furtado_Scorer - 9/8/2020 21:24

Παίχτης που δεν πολύ ψήνεται και είναι των δυνατοτήτων του Ινσουα, όχι απλά τον προσπερνάς και πας στην επόμενη επιλογή σου αλλά δεν ξανασχολεισαι κι όλας. Πρέπει να αρχίσει να στέλνει τέτοια μηνύματα η ομάδα γιατί θα καταλήξουμε ο περίγελος των μανατζερς και θα βλέπουμε αρκετα κωμικοτραγικά φοβάμαι.

Mpakaoukas - 9/8/2020 22:16

Συμφωνώ μαζί σου αδερφέ! Απλά το γεγονός ότι δεν πολυ-ψηνονται να έρθουν στην ομάδα παίχτες αυτών των δυνατοτήτων κάτι δείχνει..σαν να λέμε πως ούτε μέτριοι παίχτες δεν έρχονται εύκολα πλέον στην ομάδα.

Plomari65 - 10/8/2020 10:07

Ο παικτης οποιας ποιοτητας και αν ειναι θελει να πληρωνεται και για την ΑΕΚ αν μη τι αλλο δεν εχει ακουστει οτι χρωσταει σε παικτες,μαλλον ψαχνεται για περισσοτερα χρηματα,οποτε οπως γραφει και ο φιλος τον προσπερνας

HollySpirit - 9/8/2020 16:25

Ο Ιβιτς είναι γάτα και όχι κανένας τυχαίος. Γνωρίζει το παιχνίδι των μετεγγραφών από πρώτο χέρι,εξάλλου ήταν και ποδοσφαιριστής,τα ξέρει τα ζάρια πότε να τα ρίχνει και πόσο να ποντάρει. Η διαπραγμάτευση είναι σκάκι και ο Ίβιτς είναι ο βασιλιάς. Ολα καλά θα πανε,θα το δείτε!!!

kimonasmaroussi21 - 9/8/2020 22:13

Σιγά τον παίκτη που χρειάζεται και τρομερή προσπάθεια από τον ιβίσκος για να κλείσει μην τρελαθούμε με τον αμπαλο

stevepyr - 9/8/2020 21:50

Καθε χρονο σηριαλ με τον καθε πικραμενο παικτη,πρόεδρο και μανατζερ.....

Ποτέ δεν καταλαβα αν αυτη η ομαδα εχει στο DNA της να ταλαιπωρει τον κόσμο της και τον ιδιο της τον εαυτο με τις μεταγραφές και γιατι οποτε βγαινει στη δημοσιοτητα οτι συζηταει ή οτι ενδιαφερεται τελος παντων για καποιον παικτη, ΠΑΝΤΑ χαλαει....!!!

Μιλουσαμε για τρανταχτα κενα σε 4-5 θεσεις και προσπαθούμε μετα κι απο τη φυγη παικτών, να... Συνέχεια καλυψουμε τα κενα εκ των εσω με ανανεωσεις κι αλχημείες....

Μονο εμεις τετοιο πραγμα.

Μονη ελπιδα πια ο Ιβιτς!

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

Senninha - 9/8/2020 18:55

Ο Ολυμπιακός πουλάει Τσιμικα. Μήπως αυτό περιμένει ο κύριος Ινσουα;

evo21 - 9/8/2020 20:23

Ας παει στον γαυρο, αφου το αλουμινόχαρτο

Ο dimlorf21 και ο simosk δε συμφωνουν

Εχει Σκωλυωση λενε.

DimLofR21 - 9/8/2020 22:20

Τι μυρωδιας εισαι ρ evo21 απο μπαλα, νομιζεις οτι ο γαυρος θα παιξει με ινσουα βασικο? Απο το δημοτικο εχεις να παιξεις μπαλα?

evo21 - 9/8/2020 22:43

Θα παιξει με κουτρη, εχει ξαναπαιξει.

DimLofR21 - 9/8/2020 22:58

Εχει χιαστους απο τελη φεβρουαριου

Senninha - 9/8/2020 21:37

Πρέπει να ζητήσω συγνώμη γιατί αναφέρω αυτή την σάπια ομάδα με το όνομα της. Gay έπρεπε να γράψω. Μα τι λάθη είναι αυτά

kampas29 - 9/8/2020 20:10

Κι εγώ αυτό νομίζω

konan - 9/8/2020 21:06

Μου φαίνεται χλωμιάζει πολύ η υπόθεση

evo21 - 9/8/2020 21:26

Αυτά γίνονται μπαμ και εξω φίλος.

Αλλωστε ο Κωστας το ειχε πει

Η μεσα στο Σουκου, η δυσκολα μετα.

Παμε για αλλα.

lacristo - 9/8/2020 21:21

Το ότι δεν θα γίνουν επενδύσεις το έδειξε με την μη ενστανση.Από εκεί και πέρα χωρίς εξασφαλισμένα έσοδα(διαρκρίας-απλά εισητηρια) μην περιμένετε σοβαρές μεταγγραφές.Τώρα που ο Ινσούα έγινε ξαφνικά αυτό που μας έλλειπε και άμα πάει γαύρο θα βρούμε κάτι καλύτερο, λέγε με Λούνα,είναι απλά κοροιδία προς τις φιλοδοξίες των οπαδών.Εγώ βλέπω ότι η χρονιά θα είναι ότι να ναι,ο ολυμπιακος θα φύγει από νωρίς μπροστα και εμείς θα στοχεύουμε την επόμενη χρονια.Θα είναι μεγάλη ξενέρα να... Συνέχεια μείνουμε και άλλη χρονιά εκτός ευρώπης

the21guy - 9/8/2020 17:55

Έπρεπε πέρυσι να αγοράζαμε Κυριακοπουλο. Τρομερό πόδι,Έλληνας και με σοβαρές πιθανότητες για μεγάλη πώληση...

CU_stin_Agia_Sofia - 9/8/2020 20:50

για ελλαδα τον ειχε κλεισει ο γαυρος αλλα ηθελε εξωτερικο και τελευταια στιγμη βρηκε προταση,ειχε βουηξει η τριπολη..

Kostantinosderveni - 9/8/2020 20:49

Είπαμε καλός παίκτης, αλλά μη τρελαθούμε κιόλας, εγώ βλέπω καθυστερήσεις στις μεταγραφές, αν δεν έχουν σκοπό να αγοράσουν παίκτες ας το πουν να ξέρουμε σε ποια θέση θα είμαστε φέτος!!!

Υγ. Από τότε που έφυγε ο Χούλτ ήξεραν ότι η ομάδα χρειάζεται αριστερό μπάκ......

kimonasmaroussi21 - 9/8/2020 20:20

Ότι περιμένουμε το ταγάρι αντί να πάρουμε σοβαρό παίκτη με ξεπερνάει

tonino21 - 9/8/2020 20:09

Αφού κάναμε serial και κάποιον Ινσούα όλα καλά.

Okonski21R - 9/8/2020 20:06

Βλέπω χουνέρι από Βαγγελα... Αλλά δεν θα στενοχωρηθω κ για τον Ινσουα.

Mpakaoukas - 9/8/2020 20:01

Αρχισαμεεε..μια από τα ίδια κ ο Ίβιτς. Από τον Μάρτιο ψάχνει 3 παίχτες κ περιμένει παραμονή του τελικού να τους κλείσει..οκ μπορεί να μην υπάρχει μπάτζετ σοβαρό αλλά αυτά είναι αστεία πράγματα.

Manos_AEK21 - 9/8/2020 15:15

Αντε Ινσουα.. Μην και τυχόν τσαντιστεί ο Πρόεδρος. Την έβαψες...

Spark - 9/8/2020 19:55

Και τι θα κανει αν τσαντιστει? Θα αγορασει καλυτερο? Τοτε ας τσαντιστει. Εγω παντως μας βλεπω ζεν.

inzaghi9 - 9/8/2020 19:29

Δεν ανησυχώ για τη συγκεκριμένη μεταγραφή. Φαίνεται ότι έχουμε εναλλακτικές, ενώ ο ίδιος ο Ινσούα δεν είναι και κανα τρομερό κελεπούρι για να τα υποκύψουμε στις υπερβολικές απαιτήσεις του.

Βασικά αναρωτίεμαι κι όλας πού αλλού θα βρεί τα λεφτά που ζητάει όταν ουσιαστικά το όνομά του έχει χαθεί από τον ευρωπαϊκό χάρτη...

1foraAEKpantaAEK - 9/8/2020 19:27

ο μονος λογος που θα ήθελα ινσουα ειναι γτ γνωριζει τα της ελλαδας κ δε χρειάζεται χρονο προσαρμογής....απο εκει κ περα υπάρχουν κι αλλοι στην αγορά, σίγουρα

imodium - 9/8/2020 19:21

Δεν θα περιμένει και καλά θα κάνει, αλλά αφού ο ινσουα ήταν η πρώτη λύση φαντάσου η εναλλακτική τι θα είναι... Απογοήτευση

panoscy21r - 9/8/2020 18:53

Απο πότε ξέραμε πως ο Χουλτ δεν θα ανανέωνε; Δεν θα επρεπε απο τοτε να ειχαν τρεξει για τον αντικαταστάτη του; γιατι ΠΑΛΙ μειναμε τελευταια στιγμή;;

Baval_21 - 9/8/2020 19:14

Γιατι αν καναμε τοτε κινηση φιλε ο Ινσουα για παραδειγμα ζητουσε πανω απο 800χιλ τον χρονο. Φετος ειναι το μονο λογικο να προσπαθεις να το τραβηξεις οσο παει το πραμα γιατι θα εμφανιστουν πολλες ευκαιριες. Σε αντιθεση με ολες τις προηγουμενες χρονιες(απο προπερσι και πριν δλδ γιατι περσι ολα τα χατηρια του τα εκαναν του καραφλα και ειχε ολο το ροστερ σχεδον απο την αρχη της προετοιμασιας).

panoscy21r - 10/8/2020 00:36

Προσεχε μονο μην μεινουμε εκτος κουρσας παλι οσο θα τραβαμε τις μεταγραφες μεχρι οκτωβριο...

Esterhazy43 - 9/8/2020 21:40

Ισχύει ότι το ρόστερ ήταν ποσοτικά έτοιμο αρκετά νωρίς. Αλλά αυτό το "έκαναν όλα τα χατήρια του καράφλα" που το έχουμε αποδεχτεί τι σημαίνει; Ασχέτως αν πήραν αρκετούς Πορτογάλους μάλλον αποδέχτηκε αυτούς σε σχέση με κάποιους άλλους ιδίου φυράματος που του πρότειναν.Σιγά τις υπερβάσεις που έγιναν. Το ίδιο πάει να γίνει με τον Ενομπακάρε και τον Καρέρα.Επιλογή Καρέρα λέει..Αν δεν ξέρουμε τις εναλλακτικές(νέοι Γιαννιώτες ίσως;) δε μπορούμε σοβαρά να το αναπαράγουμε

spatharios - 9/8/2020 19:06

Στην αρχή της μεταγραφικής περιόδου ειναι λογικό, κάθε παίκτης, να ελπίζει ότι θα βρει συμβόλαιο αντίστοιχο με την αυτοαξιολόγηση που έχει κάνει.

Αν η πρόταση ειναι χαμηλότερη μπορεί να το ρισκάρει και να περιμένει.

Η ομάδα που βιάζεται ή δίνει συμβόλαιο κοντά στα θέλω του παίκτη ή αν κρίνει ότι δεν τα αξίζει, όπως στην περίπτωση Ινσούα, πάει γι άλλα.... Συνέχεια
Πάμε παρακάτω λοιπόν γιατί δεν ειναι συνετό να χάσει την προετοιμασία το όποιο μας απόκτημα ενόψει τελικού.

andre21 - 9/8/2020 18:55

Εμείς τι περιμένουμε και οι κάρτες φίλου ΑΕΚ είναι ακομα 4711.....για πάμε...

ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

nasta_21 - 9/8/2020 18:53

Είχε πει του δίνω τα κλειδιά όχι τα λεφτά. Με αυτά τα κλειδιά λοιπόν τέτοιες πόρτες ανοίγουν και μπορεί να είναι και σκουριασμενες και να ζορίζουν μην περιμένετε θαύματα. Του χρόνου θα φανούν όλα στο που πάει το πράγμα και τι διάθεση υπάρχει. Για φέτος καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και καλά μπάνια

afev - 9/8/2020 18:42

Δεν συμφωνω για αγορα παικτη 29 χρονων για διδυμο με Λοπεζ, και να του κανεις και τριετες.... Εκτος και αν ειναι ονομα που θα παρει την φανελλα σπιτι.. Παιρνεις ενα νεωτερο , πληρωνεις βεβαια περισσοτερα αλλα το μελλον θα σε δικαιωσει.

Tirnavos1nas - 9/8/2020 18:29

Ασχετο. Βασίλη Μπάρκα βλέπω σε live streaming - και έριξα 50 ευρώ σε μηδέν παθητικό και νίκη.

Βασίλη, δώστα όλα.

SpyRos_CoRfu_21 - 9/8/2020 18:23

Μεγάλε Ανδρέα Δημάτο...

SpyRos_CoRfu_21 - 9/8/2020 18:22

Μεγάλε Ανδρέα Δημάτο...

Vanggel21 - 9/8/2020 18:16

Τον... περιμένουμε κιόλας?? ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ...!!?!

officer123 - 9/8/2020 15:54

Το δικό μου συμπέρασμα από τις φετινές μεταγραφές είναι ότι το μπάτζετ που υπάρχει είναι το απόλυτο μηδέν και εξηγούμαι.

Στο αριστερό μπακ παλεύουμε, όπως δείχνουν τα πράγματα, τα βρούμε παίκτη ελεύθερο φυσικά και στα λεφτά του Χουλτ.

Στο σ. μπακ θέλουμε απλά μία ανανέωση στον Βρανιες ή κάτι αντίστοιχο.... Συνέχεια
Στο δεύτερο επιθετικό θέλουμε κάτι στα λεφτά της ετήσιας αποζημίωσης του Αραουχο, ελεύθερο φυσικά.

Οι ανανεώσεις που μάλλον έχουν προταθεί σε Λιβαγια, Ολιβειρα και Γαλανοπουλο, είναι στα προηγούμενα επίπεδα, για να μην πω και πιο κάτω.

Μοναδικά έξτρα έξοδα ήταν οι μεταγραφές των 2 πιτσιρικαδων από Αγγλία και Σερβία.

Konstantinos_1924 - 9/8/2020 18:16

@officer123


Και έχεις απόλυτο δίκιο. Γι' αυτό και δίνουμε, μόνο 500.000€ τον χρόνο στον Ινσούα και όχι 1 εκ.€. Απόλυτη ξεφτίλα. Γι' αυτό και πάμε για δανεισμό του Αλί, αλλά ξεφτίλα και πάλι γιατί μόνο ελεύθερους και δανεικούς παίρνουμε. Όσο, για τις ανανεώσεις ισχύει αυτό που λες, παρόλο που ΔΕΝ... Συνέχεια έχουμε κάνει προτάσεις ακόμα.


Πάλι μηδαμινό μπάτζετ..


Υ.γ. Εε ρε ξερόλες..

Esterhazy43 - 9/8/2020 21:50

Υπάρχει και ένα παρελθόν βάσει του οποίου σχολιάζουν και οι "ξερόλες". Ναι το μπάτζετ τείνει στο μηδαμινό(για και καλά πρωταθληματική πορεία) όσο και να το φτιασιδώνουμε.Εγώ προσωπικά δεν έχω καμία προσδοκία αλλά η λογική λέει ότι μάλλον και πάλι οι "ξερόλες" θα πέσουν μέσα

Xarouhs - 9/8/2020 18:04

Είμαι πολύ περίεργος να δω, αν αυτός που θα πάρουμε θα έχει τα στοιχεία του Ινσούα σαν παίχτη, δύναμη, πάθος, ύψος, κτλ. Η λογική αυτό λέει...καλό ψάξιμο λοιπόν.

Familia 9®11 - 9/8/2020 18:12

Τα ίδια στοιχεία έχει κ ο ματσιουλις στο μπάσκετ πατρόν για αριστερό Μπακ ακριβώς ίδια μπάλα ξέρουν

ΥΣ Δείτε ΜΟ καρτών να γελάσετε

manos_nea_smirni - 9/8/2020 18:01

Παίχτες τύπου Ινσουα αν δεν κλείνουν στην μια μέρα από την επίσημη πρόταση πρέπει να απορρίπτονται... σιγά τον παίκτη που θα δίνει μας κάνει κ χάρη.... καθυστερείς να απαντήσεις? Αποσύρεται η πρόταση....

Gennaro_De_Tommaso21 - 9/8/2020 17:58

οπου φτωχος και η μοιρα του λεει ο λαος...

Familia 9®11 - 9/8/2020 17:47

Παίχτης για αρη και παο παίχτης που από το κέντρο κ μπροστά δεν υπάρχει κ στα μετόπισθεν τίποτα το ιδιαίτερο με μόνιμο αντιαθλητικό παιχνίδι..φέρτε έναν πιτσιρικά με συμμετοχές..δεν νομίζω πως είμαι ο μόνος που δεν θέλει να έρθει

aekbox - 9/8/2020 17:45

Ο Λούνα πάντως θα κλείσει αμέσως....

dimcheiz - 9/8/2020 17:42

Βρε ακόμα και με τον Ινσούα δυσκολεύονται να συμφωνήσουν αυτοί... Η μιζέρια σε αυτή την ομάδα μοιάζει να μην έχει πάτο δυστυχώς...

apo - 9/8/2020 17:29

Δεν γράφω τίποτα μην το γρουσουζεψω και έρθει!

vasilisz - 9/8/2020 17:27

Μόνο ΑΕΚ για κάθε Ινσουα!! Η ΑΕΚ μένει, αυτοί ξεχ νιουντε!!!

AEK_zavaras - 9/8/2020 17:26

κακως του καναμε προταση!!παρτε καποιον πολυ καλυτερο!!

vasilisz - 9/8/2020 17:25

Μόνο ΑΕΚ για κάθε Ινσουα!! Η ΑΕΚ μένει, αυτοί ξεχ νιουντε

ΜΑΝΤΑ21 - 9/8/2020 17:14

εχω την εντυπωση οτι δεν θελει να ερθει ο ινσουα κατι περιμενει αν ειναι να ερθει μονο για τα χρηματα αντε γεια εγω δεν τον παω σαν παικτη καιρος να κοιταξουμε αριστερο μπακ καλυτερο απο αυτον οπως ο γκανεα που ακουστηκε,ντροπη να περιμενουμε παικτη που θα ναι αλλαγη του λοπες γιατι λοπες δεν ειναι ο ινσουα πολυ χειροτερος κατα την γνωμη μου απλα ειναι πιο δυναμικος!!!

vagaslanis - 9/8/2020 16:55

Το θεμα ειναι ο Ιταλος περιμενει στοπερ κ μπακ για να αρχισει να δουλευει κ η διοικηση περιμενει αν ο Ινσουα δε δεχτει καλυτερη προταση κ μηπως ο Βρανιες παρει ελευθερας απο την ομαδα του.Ενταξει αν ειναι σοβαρα ολα αυτα τωρα τι να πω...

Simosk - 9/8/2020 14:34

Σιγά τον παίκτη που θα το κάνουμε και σίριαλ. Φέρτε έναν καλύτερο του Λόπες επιτέλους !!

evo21 - 9/8/2020 16:53

Μάγκα μου, τον θελει ο Ιβιτς, εχει δωσει το οκ

Ο Καρερα, ενδέχεται να τον θελει ο Μάρτινς

Και ι γαυρος και πολλοι απο εμας τον λενε αμπαλο και καμπουρη.

Ποιος εχει δίκιο;

Kemp21 - 9/8/2020 17:01

Αν τον παρει ο γαυρος για αλλαγή θα είναι τεράστια επικοινωνιακή ήττα.

Simosk - 9/8/2020 19:29

Σιγά την ήττα ρε φίλε, παίχτης μονοδιάστατος, ανύπαρκτος επιθετικά, χωρίς μεταπωλητικη αξία. Σαν το δεξί μπακ που μας πήρε ο παοκ πέρσι και που δεν θυμάμαι τ όνομα του !!!

DimLofR21 - 9/8/2020 18:14

Evo21 σου θιξαμε τον γκομενο? Προχθες σ μενα, σημερα σ αλλον, ολο αντιδρας σε εμας που εχουμε αντιθετη απο σενα αποψη για τον παιχτη αυτον...σιγα τον μορφονιο

evo21 - 9/8/2020 19:17

Αντιδραω με επιχειρηματα φιλη μου.

DimLofR21 - 9/8/2020 20:11

Επιχειρηματα τα οποια δεν εχουν ως στοχο τη συζητηση αλλα την προσπαθεια επιβολης της δικης σου αποψης ως η μονη σωστη και δικαιολογημενη που πρεπει παση θυσια να γινει αποδεκτη απ ολου μας μικρη μου φιλη

DimLofR21 - 9/8/2020 19:42

Επιχειρηματα τα οποια δεν εχουν ως στοχο τη συζητηση αλλα την προσπαθεια επιβολης της δικης σου αποψης ως η μονη σωστη και δικαιολογημενη που πρεπει παση θυσια να γινει αποδεκτη απ ολου μας μικρη μου φιλη

imodium - 9/8/2020 16:36

no money -no honey

Xrhstospap - 9/8/2020 16:41

Αρχικά είναι αστείο αν ισχύει ότι η ΠΑΕ περιμένει τον ινσουα αποσύρεται και πας για καλύτερο και μόνο από εγωισμό.. τώρα κάτι άσχετο με το θέμα αλλά θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. Εχθές παρακολούθησα ένα ντοκιμαντέρ για την Λεβάντε και ότι έχει τμήματα ποδοσφαίρου και όχι μόνο για ανθρώπους με ειδικές ανάγκες στους οποίους προσέφερε κάτι μοναδικό για την ψυχική υγεία τους και το ποσό ίσοι είναι με όλους εμάς τους υπόλοιπους. Ήταν εκπληκτικό και με έκανε να καταλάβω πόσο... Συνέχεια μεγάλη ομάδα είναι η Λεβάντε διότι μεγάλη ομάδα δεν είναι τίτλοι το ξέρουμε καλύτερα από όλους.. μακάρι να μπορούσε η ΑΕΚΑΡΑ να κάνει κάτι αντίστοιχο και να δείξει πόσο διαφορετικό είναι να είσαι ΑΕΚ.

Okonski21R - 9/8/2020 16:47

Χίλια λαικ αν μπορούσα θα σου έβαζα αδερφέ για το σχόλιο σου. Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!

MiltiadisG_AEK - 9/8/2020 17:15

Πραγματικά. Το κόστος θα ήταν μικρό για την ΠΑΕ. Επίσης, θα ανέβαζε την εικόνα της αυτό εγχώρια και διεθνώς. Είναι μια επένδυση πέρα από το δεδομένο κοινωνικό όφελος.

evo21 - 9/8/2020 14:52

Με πωληση Τσιμικα, μου σκαει οτι περιμενει

Προταση απο γαυρο.

Λες ρε;

acteruoc - 9/8/2020 16:25

Αν περιμενεις προ απο γυρο να μην περιμενουμε εμεις καθολου.Ουστ .............

inzaghi9 - 9/8/2020 15:25

Νομίζω οτι ο γαυρος θα παει για πιο ικανό επιθετικα μπακ. Ο Τσιμικας φέτος ηταν καθοριστικός με τα ανεβασματα του.

evo21 - 9/8/2020 15:32

Θελει να μας την σπασει ο χοντρος, μη το ξεχνας αυτο.

elmajo21 - 9/8/2020 13:57

Ότι θα περιμέναμε και τον Ινσούα.. Αυτό πιστεύω ειλικρινά, ξεπερνάει όλους τους Αεκτζήδες.

Manos_AEK21 - 9/8/2020 16:16

Εάν δεν σου αρέσει να πας αλλού.. Γιατί ο Ινσουα τι είναι.. Έτσι όπως το λες λες και είναι σκουπίδι ο Ινσουα.. Εσύ που σε έχει πιάσει τσιγκουνιά και δεν δίνεις μόλις μόνο 10 ευρώ για την κάρτα φίλου ΑΕΚ....

nakos0496 - 9/8/2020 17:30

Και ποιός είσαι εσύ ρε παλληκάρι Manos_ΑΕΚ21 που λες στον φίλο να φύγει; μαγαζί σου είναι η ΑΕΚ; έχει μία άποψη και την εκφράζει εγωιστικά και καλά κάνει. Άν αύριο στραβώσει και φας πόρτα αλλά Κάιπερς θα σου αρέσει;

evo21 - 9/8/2020 16:47

Φιλος , οι ΑΕΚτζηδες ειμαστε αλανια, ομως κραταμε το επιπεδο ψηλα , το παληκαρι εξεφρασε την αποψη του κοσμια. Καλο ειναι να σεβεσαι και να μιλας πιο ομορφα. Φιλικα στο λεω.

Manos_AEK21 - 9/8/2020 17:19

Ναι όλοι οι ΑΕΚτζηδες είναι αλάνια και είναι οι καλύτεροι οπαδοί στον κόσμο...

Εάν αυτή είναι κόσμια άποψη τότε έχουμε πρόβλημα.. Γεμάτη πολύ ειρωνεία η άποψη του για τον Ινσουα και κυρίως για την διοίκηση Μελισσανιδη.. Με αυτήν την πολύ ειρωνική άποψη του είναι σαν να ακυρώνει εντελώς τον Ινσουα και κυρίως την διοίκηση Μελισσανιδη που έχει κάνει τόσα και τόσα για την ΑΕΚ μας και συνεχίζει να κάνει..... Συνέχεια
Τέλος πάντων όπως και να έχει εγώ ζητώ συγνώμη για τον τρόπο που τα είπα.....

lackystrike - 9/8/2020 15:16

Εδώ περιμέναμε ένα μήνα για τον Σιμάο ρε φίλε, τον Ινσούα που είναι και καλός παίχτης δεν θα περιμένουμε; Και μάλιστα λίγες μέρες;

Van Propersie - 9/8/2020 15:50

Ο Σιμάο πρωί της 19ης Ιουνίου πρωτοεμφανίστηκε στα ρεπορτάζ της ΑΕΚ, το απόγευμα της ίδιας μέρας έκλεισε η μεταγραφή του και στις 22 Ιουνίου ανακοινώθηκε επίσημα από την ΠΑΕ. Παίζει να είναι και η πιο γρήγορη μεταγραφή της ΑΕΚ επί Μελισσανίδη.

METALLICA21 - 9/8/2020 17:30

Επειδη ηταν ο Σιμαο, και οχι καποιος παικτης της προκοπης...

Van Propersie - 9/8/2020 17:50

Δεν αναφέρομαι στο Σιμάο ως παίκτη και το εάν έκανε ή όχι, απαντώ στο φίλο που έγραψε ότι η ΑΕΚ περίμενε έναν μήνα τον παίκτη για να κλείσει, ενώ όλα έγιναν μέσα σε ένα τριήμερο. Το παράδειγμα του κρίνω γιατί είναι άστοχο κι όχι το Σιμάο ως παίκτη που ασφαλώς δεν κάνει για την ΑΕΚ κι έαν ολοκληρωθεί το συμβόλαιο του θα έχει κοστίσει 1.6 εκατομμύρια στην ομάδα.

drgiannis - 9/8/2020 16:04

Μια ζωή ΑΕΚ και τα θρίλερ συνεχίζονται και μην αρχίσουμε πάλι ότι μας φταίνε οι μάνατζερ.

Starman21 - 9/8/2020 16:04

Μέχρι αύριο απόγευμα το πολύ... Με 500 Χιλ.. Βρίσκεις αριστερό μπακ καλό.. Δεν είναι η αγορά μόνο ο ινσουα για να περιμένεις..

mparlos21 - 9/8/2020 16:00

Τον δεδομένο τον καναμε σίριαλ....

Αλκέτας - 9/8/2020 16:00

Ευκαιρία να πάμε για κάτι καλύτερο...

George21Moschato - 9/8/2020 15:55

Δυστυχώς αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι στη διοίκηση η τρίτη θέση μοιάζει πολύ ελκυστική και για του χρόνου. Τώρα αν σε κάποιον από τους δυο γαύρους συμβεί κάτι και μείνουν πείσω ή χειροτερέψουν και πάρουμε κάτι καλύτερο θα είναι σαν κάτι plus των προσδοκιών και επενδύσεων της διοίκησής. Δυστυχώς λέω ξανά...

Constantinoupoli86 - 9/8/2020 15:13

Αν σου κάνει νερά κι ο Ινσούα, τότε μάλλον δύσκολα τα πράγματα και φέτος. Δεν υπάρχει μάλλον διάθεση για μεγάλη ενίσχυση. Στοιχήματα κι Άγιος ο Θεός μπας και καταφέρει ο Καρέρα να φτιάξει ομάδα από το τίποτα. Δεν θέλω να απογοητεύσω το κόσμο, αλλά να λέμε και αλήθειες ρε παιδιά.

Christof1976 - 9/8/2020 15:49

γιατι εταξε παιχταραδες καποιος απ τη δοικηση ειναι σαφέστατη ο κοσμος λεει τα δικα του υπαρχει ενα πλανο κι αυτο ακολουθει η ΑΕΚ και σ οποιον αρεσει οποιος αντεχει ακολουθει

evo21 - 9/8/2020 14:27

Υπομονή τωρα.

Παντως με Βρανιες Πλανιτς και Μποριλ

Της Σλαβια Πράγας, θα ξαναγινουν κατραμι

Τα μαλλια.

pat21 - 9/8/2020 15:48

Ο μποριλ ανανεωσε

evo21 - 9/8/2020 16:42

Μολις τωρα ε; σωστος.

acteruoc - 9/8/2020 16:34

Ο μπορελι;

Gennaro_De_Tommaso21 - 9/8/2020 15:47

λεγανε οτι θα εχουμε κεντρικο αμυντικο και αριστερο μπακ στην 1 προπονηση.. το χε ζητησει ο προπονητης... φτασαμε κυριακη η ομαδα δεν εχει παρει κανεναν.. η ομαδα δεν διαθετει λεφτα για μεταγραφες και εκει ξεκιναει το προβλημα... πρωταθλημα εννοειτε ξεχναμε για του χρονου δεν υπαρχει καμια πιθανοτητα με τα τεραστια κενα που εχουμε σε πολλες θεσεις....

Christof1976 - 9/8/2020 15:45

το να μας κανει μ

νουμερα ο ινσουα το θεωρω καταντια σιγα τον υπερπαιχτη μη τρελαθουμε τωρα

Vfor21 - 9/8/2020 15:45

Τοσα φθηνα ταλαντουχα μπακ σε αυτη τη θεση και εμεις κανουμε το κατσικι να νιωθει Marcelo. Ρε θα τρελαθουμε τελικα!

Giomath21 - 9/8/2020 15:40

Εμείς θέλουμε και τον Ντεηνζελ Ουάσιγκτον στην ομάδα στο ρόλο του διαπραγματευτη

ritz - 9/8/2020 15:34

https://www.transfermarkt.com/victor-alvarez/profil/spieler/99355

Ισπανός. Ελεύθερος. Σε καλή ηλικία. 27 χρονών. Παίζει όλη την αριστερή πλευρά. Με παραστάσεις από Primera Division και ρωσικό πρωτάθλημα. Αξίζει μια ματιά. Γνώμη μου.

Gabrielz - 9/8/2020 14:26

Ντροπή.... Δηλαδή η ΑΕΚ δεν μπορεί να καλύψει αυτές τις μικρές διαφορές και να κλείσει άμεσα τν παίχτη;;; Ακόμα και σε τόσο μικρές διαφορές παζάρια;;

aekofron - 9/8/2020 15:33

Διάβασε το ρεπορτάζ λίγο πιο προσεκτικά...

Bruxellois1980 - 9/8/2020 15:13

Νομίζω ότι αυτό λέει πολλά για το τι λεφτά προσφέρουμε και τι παίκτες μπορείς να κλείσεις εύκολα σε αυτά τα ποσά.

melo62 - 9/8/2020 15:24

Όχι ρε φίλε δε λέει πολλα. Είναι γνωστές οι τακτικές των μανατζαρέων που έχουν καταστρέψει το ποδόσφαιρο. Βγάζουν λεφτά από το τίποτα. Δες Ραιόλα. Αυτός εδώ ίσως πιστεύει ότι μπορεί να βρει αλλού περισσότερα ή προσπαθεί να πιέσει εμάς. Κάπου να βάλουμε και ένα στοπ. Δε γίνεται να δίνεις σε αριστερό μπακ όσα παίρνει ο Μάνταλος

acteruoc - 9/8/2020 16:30

Ρε μαγκες με αυτην την λογικη του πως να παρει τα χρηματα του μανταλου αριστερο μπακ με ξεπερναει..δηλαδη αν ητανε ο Ρομπερτο Καρλος δεν θα επρεπε να τα παρει ; ....ασε που ολα τα παιδακια που ξεκινανε πιδοσφαιρο θα επρεπε να ζητανε ολα να γινουν σεντερ φορ για να παρουν ποιο πολλα αν γινουν επαγγελματιες ποδοσφαιριστες..με σαλταρες

melo62 - 9/8/2020 17:41

Ναι στην προκειμένη δεν είναι ο Ρομπέρτο Κάρλος ο Ινσούα. Και αφού ο Μανταλος παίρνει 600-650 αν δεν κάνω λάθος, τι να κάνουμε τώρα; Ξεκινάνε αλλά προβλήματα μετά. Σου φαίνεται λογικό να παίρνουν τα ίδια ο αρχηγός της ομάδας που ειναι 7 χρόνια στην ομάδα με κάποιον που δεν έχει κάνει τίποτα στην ομάδα και έρχεται από τον Παναθηναϊκό; Εν τέλει εγώ λέω οτι η ομάδα καθορίζει την πρόταση και δεν γίνεται να κάνουν ό,τι θέλουν οι μάνατζερ. Ο καθένας να πάρει οτι αξίζει. Για τον Ινσούα πιστεύω... Συνέχεια 400-450 είναι καλά και οπως φαίνεται η ομάδα δινει 500χιλ.

johnsot - 9/8/2020 15:21

Αυτή είναι μια πικρή αληθεια

haris_21 - 9/8/2020 15:23

Λατερνα, φτώχεια και φιλότιμο....

lackystrike - 9/8/2020 15:13

Λογικό. Ας τον περιμένουμε δυο μέρες και μετά πάμε σε άλλον.

johnsot - 9/8/2020 15:21

Όχι 2 μέρες δεν αξίζει ο συγκεκριμένος παίκτης τέτοια αναμονη

lackystrike - 9/8/2020 15:40

Τον κρίνεις λάθος ως ποδοσφαιριστή, γνώμη μου.

MOIKAN - 9/8/2020 15:20

Μία σοβαρή μεταγραφή που να μη γίνει σήριαλ , μπορούμε να κάνουμε; Αμφιβάλω . Πάντα φταίνε οι άλλοι . Παιδιά για να μην κοροϊδευόμαστε. Όσο παζαρεύουν τα πάντα, αυτά θα έχουμε . Θα τραβάει για καιρό η δουλειά και αν βρεθεί ομάδα που να δίνει περισσότερα , απλά θα μένουμε με το καλαμάκι ! Μιζέρια . Ομάδα με τρελούs , με λαχεία και με ταλέντα δεν φιάχνειs . Όσα δεν ρίχνουμε λεφτά, ο γαύροs θα ξεφεύγει .Δυστυχώs αυτή είναι η αλήθεια

johnsot - 9/8/2020 15:20

Έχεις τον Βρανιες να δίνει λεφτά από το παχυλο του συμβόλαιο για να έρθει στην ΑΕΚ και έχεις τον Ινδούς να χρησιμοποιεί την πρόταση της ΑΕΚ για να πλειοδοτησουν άλλες ομάδες. Μέχρι απόψε διορία και πολύ του ειναι

Kalogreza2121 - 9/8/2020 15:19

Gaston Silva πολυ καλυτερη περιπτωση. Μπορει να παιξει καποιο ματς και στα στοπερ. Διεθνης 26 χρονων μαζι με Βρανιες δεν θα πλησιαζουν στην αμυνα.

Xristosn98 - 9/8/2020 15:11

Τον Ινσουα δεν τον περιμένουμε για πολύ.. Τον βρανιες το ίδιο. Για αραουχο περιμένουμε την Λας παλμας. Ολιβειρα, Λιβαγια να γυρίσουν από διακοπές. Και για Αλι δεν καιγόμαστε. Ωχ άντε παλι τα ίδια..

Konstantinos_1924 - 9/8/2020 15:10

Αρχικά, θα ήθελα να τοποθετηθώ, προς μερικούς που κράζουν τον Ινσούα, όσον αφορά τα ποδοσφαιρικά του καθήκοντα. Διάβασα κιόλας, ότι είναι αντιαθλητικός παίχτης και να μετράμε τα λεπτά, που θα πάρει την πρώτη του κάρτα. Ταυτόχρονα, διάβασα ότι ο Βράνιες, ΔΕΝ είναι αντιαθλητικός παίχτης. Ο Βράνιες, που πήρε κόκκινη στο ντεμπούτο του και τον έκραζαν οι 9/10 του σάιτ.... Συνέχεια
Τώρα, από 'κει και πέρα, δεν με νοιάζει προσωπικά, αν θα έρθει ο Ινσούα, αν θα έρθει ο Λούνα και ο οποιοσδήποτε. Όποιος και να έρθει, θα πρέπει να κριθεί με το τι θα δείξει στο χορτάρι και μόνο εκεί. Εγώ, θα προτιμούσα, είναι η αλήθεια, τον Κατράνη, που είναι και μικρός ηλικιακά. Αν έρθει, ο Ινσούα ή ο Λούνα, δεν θα τα βάψω και μαύρα. Μακάρι, να κάνουν την απαραίτητη δουλειά στο γήπεδο. Αυτό, είναι που με ενδιαφέρει.


Και γενικότερα, για τις μεταγραφές ισχύει αυτό. Ας έρθει, ο Λούνα, ας έρθει ο Βράνιες, ας έρθει ο οποιοσδήποτε, στις θέσεις που χρειαζόμαστε. Όλοι τους θα κριθούν στο χορτάρι και μόνο. Εγώ, θα τους καλωσορίσω και θα αναμένω τα αποτελέσματα στο γήπεδο. Αυτά και ΜΟΝΟ ΑΕΚ.

CAT_III_b - 9/8/2020 14:59

Διωρια μεχρι σημερα τα μεσανυχτα και στροφη στην/στις εναλλακτικες, και αυτο επειδη κανουμε μεταγραφες οπως τις κανουμε και μιλαμε δυο μηνες για 20 ευρω και ταχουμε κανει ετσι ωστε να ειναι η ΑΕΚ η τελευταια επιλογη παικτακιων τυπου ινσουα και τυπου ξερω γω ποιος αλλος που ξαφνικα απο τα αζητητα γινονται βαρια πεπονια κανταλουπε.... Συνέχεια
Κανονικα θελει χαιρετισμα αμεσο. ΟΜΩΣ δεν μας παιρνει και γι αυτο κανουνε τους χαζους ολοι οι εμπλεκομενοι. Και οταν λεω χαιρετισμα εννοω οτι πας στον τον αλλο και δεν ξανασηκωνεις τηλεφωνα μεχρι η να ερθει παρακαλετος με συγνωμες η να παει εκει που πραγματικα θελει η να μεινει στο ραφι σαν μεγαλοκοπελλα και εσυ να συμπεριφερεσαι σαν ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ κανονικα και οχι σαν εισπρακτορας κτελ.


Δεν γινονται ετσι οι δουλειες, κατα την γνωμη μου παντα.

ZAPATISTA21 - 9/8/2020 14:00

Μια ώρα διορία ακόμα και πολύ είναι.Αυστηρά.

ZAPATISTA21 - 9/8/2020 14:49

Αυτό ήταν πέρασε η ώρα .Πάμε για κάτι καλύτερο που να μην έχει και καμπούρα

Αλκέτας - 9/8/2020 16:02

...και το κεφάλι κάτω και πάμε.

Dekelias - 9/8/2020 14:49

ΕΛΕΟΣ ΡΕ... ΕΛΕΟΣ...

ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΜΕ ΚΑΝΑΝ ΚΑΛΟ ΠΑΙΧΤΗ ΕΞΤΡΕΜ Η ΣΤΟΠΕΡ Η ΣΕΝΤΕΡΦΟΡ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ???

ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ???

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ Κ ΞΕΝΕΡΩΝΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΙΝΣΟΥΑ...

ΦΟΡΤΑΡΕ ΛΙΓΟ ΡΕ ΤΙΓΡΗ Κ ΠΑΡΤΟ ΕΠΑΝΩ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ??... Συνέχεια
ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ??

ΠΑΜΕ ΛΙΓΟ...

spiros_gewrgiadis - 9/8/2020 14:48

Κατά τα άλλα θα είχαμε την πρωτη μέρα προετοιμασίας στόπερ και αριστερό μπακ. Και μας κάνει κολπάκια ο Ινσουα , ο αναπληρωματικό ς του Χουλτ. Ήμαρτον λυπηθείτε μας.

Koui21 - 9/8/2020 14:47

Εδώ και 4 χρόνια αυτό το πρόβλημα του να μην μπορούμε να κλείσουμε μεταγραφές τις οποίες τις δουλεύουμε καιρό θέλω να δω μέχρι πότε θα κρατήσει..

CU_stin_Agia_Sofia - 9/8/2020 14:45

ενταξει εχουμε απαξιωθει τελειως στο αγωνιστικο κομματι.

με πορδες δεν βαφονται αυγα,και μας βλεπω παλι φετος να παλευουμε να βγουμε τριτοι.

κριμα.

NCM21 - 9/8/2020 14:43

Πάει και αυτός...Πάμε για χειρότερο από τον καμπουρη

makisele - 9/8/2020 14:43

Κατάντια

imodium - 9/8/2020 14:36

αρχισαμε ..........

ottoman21r - 9/8/2020 14:34

Υπάρχει άνθρωπος που δεν εξοργίζεται με τα παιγνίδια των μανατζαραίων;

Kemp21 - 9/8/2020 14:32

Μάλλον περιμενει τον γαυρο που θα ψάχνει σε λίγες ώρες αριστερό μπακ. Για μένα μακάρι να τον παρει είναι πολυ μέτριος επιθετικά αλλά πολυ καλός αμυντικός. Εμείς θελουμε παικτη που να έχει όλη την πλευρα.

Constantinaek1978 - 9/8/2020 14:29

Για ένα περίεργο λόγο πάλι η πλευρά του παίχτη φταίει.. Χαχαχα..

Showmethemoneyyy - 9/8/2020 14:27

Έχει ξεκινήσει το μασάζ.

Δεν βλέπω να κλεινει ο Αργεντινός και για να είμαι ειλικρινής δεν νομίζω ότι ο παίκτης αυτος αξίζει μισό μύριο το χρόνο αν ισχύουν αυτά που γράφονται.

Λογικά έχουν ενεργοποιηθεί οι εναλλακτικές για αριστερό μπακ και στοκερ και θα είναι παίκτες που δεν έχουν ακούστει καθόλου.

fountaristos - 9/8/2020 14:21

Στο τελος βλέπω '' για λούνα τελικά παει η ΑΕΚ επειδή εκτιμήθηκε η επιθετική του ικανότητα και τελικά τον επέλεξε ο Καρέρα '', το ξαναλέω και πάλι( κάθε χρόνο δλδ) ,είτε παεί λάθος κατι στο σχεδιασμό και βγαίνουν προς τα έξω εκτιμήσεις οτι ΘΑ κλείσει παίκτης ενώ υπάρχει ουσιαστική απόσταση στις διαπραγματεύσεις, είτε επικοινωνιακά δεν διαχειρίζεται η ομάδα σωστά και ενώ οι ρεπόρτερ παρουσιάζουν υποθέσεις σχεδόν κλεισμένες δεν διαψεύδονται ή δεν "χαμηλώνουν" από τους... Συνέχεια υπευθύνους. Τα παραδείγματα αμέτρημα από τη πρώτη χρονια με τον σχεδόν κλεισμένο ιμπίσεβιτς, την επόμενη με τον εκλεκτό τσαβαρία και τον φλέτσερ που εμπαινε στο αεροπλάνο ή να θυμηθώ την κίνηση για τον ζοζούλια που υπόθηκε απο τον τ.δ και διαψεύσθηκε από την ίδια την ομάδα, την περίπτωση του λαίφη που ενώ ήταν εκλεκτός και τελικά τον πήρε ο οσφπ και υπόθηκε μετά οτι απορρίφθηκε και άλλες τόσες.

antwnhs_21 - 9/8/2020 14:20

Πάμε καλά κάνει και τον δύσκολο με τα λεφτά αυτά φέρνεις Gaston Silva.Ακομα μια αξιόλογη περίπτωση σαν εναλλακτική του Λόπεζ είναι και ο χολεμπας με μονοετές συμβόλαιο .Αυτά για ελεύθερους που κοιτάμε εμείς γιατί για μεταγραφή ούτε λόγος.

kitrinos_san_to_peponi - 9/8/2020 14:20

Αν ο Ινσουα κάνει τον δύσκολο πάμε γι αλλα. Ο ίδιος μπορεί να νομίζει ότι είναι ο νέος Ρομπέρτο Κάρλος και να περιμένει πρόταση από την Ρεαλ. Το θέμα είναι τι κάνει η ΑΕΚ. Έχω εμπιστοσύνη στον Ιβιτς ότι δεν θα αφήσει την ΑΕΚ να περιμένει για πολύ κάποιον Ινσουα και ότι έχει έτοιμη αξιόλογη εναλλακτική λύση. Προσωπικά δεν μου αρέσει το στυλακι του συγκεκριμένου παίκτη. Εντάξει, έχει ύψος, ειναι δυναμικός, αλλά μέχρι εκεί. Στο επιθετικό κομμάτι υστερεί. Κατά τη γνώμη μου όλες οι... Συνέχεια άλλες επιλογές που ακούστηκαν είναι καλύτεροι παίκτες τουλάχιστον επιθετικά.

kitrinos_san_to_peponi - 9/8/2020 14:19

Αν ο Ινσουα κάνει τον δύσκολο πάμε γι αλλα. Ο ίδιος μπορεί να νομίζει ότι είναι ο νέος Ρομπέρτο Κάρλος και να περιμένει πρόταση από την Ρεαλ. Το θέμα είναι τι κάνει η ΑΕΚ. Έχω εμπιστοσύνη στον Ιβιτς ότι δεν θα αφήσει την ΑΕΚ να περιμένει για πολύ κάποιον Ινσουα και ότι έχει έτοιμη αξιόλογη εναλλακτική λύση. Προσωπικά δεν μου αρέσει το στυλακι του συγκεκριμένου παίκτη. Εντάξει, έχει ύψος, ειναι δυναμικός, αλλά μέχρι εκεί. Στο επιθετικό κομμάτι υστερεί. Κατά τη γνώμη μου όλες οι... Συνέχεια άλλες επιλογές που ακούστηκαν είναι καλύτεροι παίκτες τουλάχιστον επιθετικά.

Kemp21 - 9/8/2020 14:18

Μην παει σε κανέναν γαυρο κ δεχτουμε επικοινωνιακή ήττα για έναν μετριο παικτη που αν τον παρουμε θα λέμε παικταρας κ αν τον παρει αντίπαλος θα τον λέμε παλτο.

alouminoxarto - 9/8/2020 14:18

Μου κάνει εντύπωση που καρερα και ιβιτς έχουν προκρίνει αυτόν τον τσουρουκά με την καμπούρα. Ειλικρινά.

kitrinos_san_to_peponi - 9/8/2020 14:14

Αν ο Ινσουα κάνει τον δύσκολο πάμε γι αλλα. Ο ίδιος μπορεί να νομίζει ότι είναι ο νέος Ρομπέρτο Κάρλος και να περιμένει πρόταση από την Ρεαλ. Το θέμα είναι τι κάνει η ΑΕΚ. Έχω εμπιστοσύνη στον Ιβιτς και ότι δεν θα αφήσει την ΑΕΚ να περιμένει για πολύ κάποιον Ινσουα και ότι έχει έτοιμη αξιόλογη εναλλακτική λύση. Προσωπικά δεν μου αρέσει το στυλακι του συγκεκριμένου παίκτη. Εντάξει, έχει ύψος, ειναι δυναμικός

legend_21 - 9/8/2020 14:14

ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ..ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ

AEKCYPRUS - 9/8/2020 14:13

Χτίζουμε την Αγία Σοφία, περάσαμε τόσα πολλά για να μην ξαναπεράσουμε τα ίδια και τώρα παρακαλάμε τον Ινσουα? Καλός παίκτης δεν λέω αλλά μέχρι εκεί δεν είναι και ο κασάπης....

raspilot - 9/8/2020 14:12

Μια απορία έχω επειδή δεν παρακολουθώ ρεπορτάζ άλλων ομάδων, τέτοια σίριαλ έχουν και οι άλλοι ή μόνο σε μας οι μεταγραφές μας βγάζουν την ψυχή

NUR_AEK - 9/8/2020 14:12

Ωραια παραλληλα ομως ενα μεγαλο κλαμπ δουλευει την αμεσως επομενη λυση και ειναι ετοιμη για καθε ενδεχομενο.

combatiente_21 - 9/8/2020 14:11

Τα μοναστήρια να ναι καλά, σε 20 μερες έχουμε τελικο κυπέλλου και κοντεύουν και τα προκριματικά

Cristiano_ronaldo21 - 9/8/2020 14:09

Καθομαστε περιμενουμε ινσουα ,βρανιες,αραουχο απο τον ιουλιο...απο ολους τους ποδοσφαιριστες μονο αυτοι υπαρχουν δηλαδη..μηδεν σκαουτιν κ προετοιμασια χωρις παιχτες ακομα μια φορα

alex_21 - 9/8/2020 14:07

Όχι σίριαλ και τον Ινσουα ρε παιδιά. Έλεος τελειώνετε με τις μεταγραφές. Αύριο αρχίζει η προετοιμασία σιγά σιγά. Τελειώνετε με την υπόθεση στόπερ και αριστερού μπακ. Επίσης τρέξτε την υπόθεση Αλι μη χαθεί γιατί το παλικάρι φαίνεται να το έχει

O_tupas_pou_de_pas - 9/8/2020 14:06

Φέρτε κανένα σοβαρό παίχτη να αξίζει η αναμονή τουλάχιστον...

taxiss21 - 9/8/2020 14:04

Ρε παιδια ελεος τότε οι εφημερίδες τι λένε τον κλείσαμε και τον κλείσαμε. Μην βγάζουν καν τι λένε πια.

spiros61 - 9/8/2020 14:00

Κ πολλές ώρες του δώσαμε

TheScouter21 - 9/8/2020 13:56

Άμα μας κάνει νερά και ο Ινσούα...

ΕΠΟΜΕΝΟ