199 ΣΧΟΛΙΑ

Κοντά σε Ινσούα η ΑΕΚ

Ανατροπή για την θέση του αριστερού μπακ και κοντά σε συμφωνία με τον Αργεντινό πρώην αριστερό μπακ του Παναθηναϊκού

Ο Εμάνουελ Ινσούα είναι ο αριστερός μπακ που ειναι κοντά στην ΑΕΚ. Ο 29χρονος Αργεντίνος που ξεκίνησε την καριέρα του στην Μπόκα Τζούνιορς και κατέληξε στον Παναθηναϊκό μετά από την Γρανάδα και την Ουντινέζε εχει προχωρήσει πολυ τις συζητήσεις με την ΑΕΚ και αν όλα πάνε καλα θα φορέσει την κιτρινόμαυρη φανέλα.

Ως γνωστόν ο Ίλια Ιβιτς ήταν σε συζητήσεις με τον Λούνα της Λεβάντε όμως τελικά έγινε ανατροπή και η ΑΕΚ καταλήγει στον Ινσούα που ήταν ο άλλος αριστερός μπακ με τον οποίο υπήρχε επαφή τις τελευταίες μέρες χωρίς να έχει γίνει γνωστό το όνομα του.

Παρότι ο Λούνα ήταν κι αυτος μια ενδιαφέρουσα περίπτωση στην οποία είχε καταλήξει ο Ιβιτς μετά από έρευνα, ο Ινσούα προτιμήθηκε για πολλούς λόγους.

O πρώτος είναι ότι είναι ένας παίκτης που δεν χρειάζεται καθόλου χρόνο προσαρμογής αφού ξέρει την ΑΕΚ, το Ελληνικό πρωτάθλημα αλλά και τους αντιπάλους. Επίσης, τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι συμπληρωματικά αυτών του Λόπεζ και έτσι δίνεται η ευκαιρία στον Καρέρα για περισσότερες αγωνιστικές επιλογές ανάλογα με τον αντίπαλο και τις ανάγκες του κάθε αγώνα.

Και βέβαια σημαντικό ρόλο παίζει η αθλητικότητα, η “σκληράδα” που έχει στο παιχνίδι του ο Ινσούα, χαρακτηριστικά που είναι αλήθεια πως δεν υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό στην ΑΕΚ.

Αφού λοιπόν μαζί με όλα αυτά προέκυψε και… λογική στις απαιτήσεις του παίκτη η απόκτηση του φαντάζει η πιο καλή λύση και για αυτό η ΑΕΚ αποφάσισε να προχωρήσει σε τελικές διαπραγματεύσεις και πλέον είναι κοντά στην απόκτηση του 29χρονου Αργεντινού.

Ο Ινσούα ήρθε στον Παναθηναϊκό στις 23 Αυγούστου 2017 από την Ουντινέζε και στις τρεις χρονιές με την πράσινη φανέλα είχε συνολικά 68 συμμετοχές, 4 γκολ, 3 ασίστ ενώ έπαιξε 5.829 λεπτά αποτελώντας μια αξιόπιστη λύση στο αριστερό άκρο. Λόγω υπερβολικών απαιτήσεων, σύμφωνα με τον Παναθηναϊκό, δεν ανανέωσε το συμβόλαιο του ενώ υπήρχαν τον Ιούνιο πολλά δημοσιεύματα που τον ήθελαν κοντά στον Ολυμπιακό καθώς ήταν ένας παίκτης που είχε ξεχωρίσει ο Μάρτινς.

Τελικά όπως διέρρευσε ο Ολυμπιακός αποσύρθηκε επειδή ο Αργεντινός ζήτησε 600.000 τον χρόνο.

Η ΑΕΚ είχε εδώ και αρκετές μέρες επαφή με τον Ινσούα και τον αδελφό του που τον εκπροσωπεί και τελικά εκμεταλευόμενη και την περίπτωση του Λούνα πίεσε τις εξελίξεις και κατάφερε να φτάσει κοντά σε συμφωνία μαζί του ώστε μόλις πέσουν υπογραφές να αντικαταστήσει με τον καλύτερο τρόπο τον Χουλτ στο αριστερό άκρο της άμυνας.

Ο Ινσούα γεννήθηκε στις 10 Απριλίου του 1991 και ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα από την Μπόκα Τζούνιορς το 2011. Εμεινε στην ομάδα του Μπουένος Άιρες μέχρι τον Ιανουάριο του 2015 καταγράφοντας 41 συμμετοχές με 2 γκολ και 6 ασίστ περνώντας τη σεζόν 2012-13 στην Γοδόι Κρουζ δανεικός (33 συμμετοχές, 1 γκολ).
Toν Ιανουάριο του 2015 πουλήθηκε από την Μπόκα στην Γρανάδα με 2.500.000 ευρώ και στη μισή σεζόν που αγωνίστηκε έγραψε 12 συμμετοχές πριν μεταπηδήσει στην Ουντινέζε με την έναρξη της περιόδου 2015-16. Στην Ιταλική ομάδα έπαιξε μόλις μία φορά και επέστρεψε στην Αργεντινή τον Ιανουάριο του 2016 ως δανεικός στην Νιούελς (15 συμμετοχές, 2 γκολ) ενώ πέρασε την τελευταία αγωνιστική περίοδο, πριν τον ερχομό του στην Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό, στην Ρασίνγκ Κλουμπ με την οποία αγωνίστηκε 14 φορές σημειώνοντας 1 γκολ.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
spiros61 - 7/8/2020 10:58

Είναι τσαμπουκάς έχει τρεξίματα ξέρει το Ελληνικό ποδόσφαιρο εύκολη προσαρμογή

Asxetos21 - 7/8/2020 03:09

Γελάει ο κόσμος....

DaltonsBrothers - 7/8/2020 00:10

ΤΟΝ ΠΗΡΑΜΕΕΕΕ

ΔικηγοροςΣκοτεινωνΥποθεσ - 6/8/2020 20:01

Δε με ενθουσιάζει ο Ινσούα, ένας παίκτης πολύ σκληρός έως και αντιαθλητικός και με πολλά νεύρα, φοβάμαι θα χορτάσει κάρτες παίζοντας για εμάς. Επιθετικά, κατά βάση άμπαλος,ανεβαίνει συχνά, αλλά χωρίς ουσία. Βέβαια, καλύτερα αυτός από τον πολυτραυματία Ισπανό φεγγαρόλουστο... Άλλη μια χρονιά, αντί να γίνει ποιοτική αναβάθμιση στο ρόστερ, που θα μας επιτρέψει να παίξουμε ποδόσφαιρο κυριαρχίας, θα το ρίξουμε στην άμυνα, κόντρα στο dna της ομάδας, όπως φαίνεται.Όσοι όμως... Συνέχεια ονειρευόμαστε να ξαναδούμε κάποτε την ΑΕΚ των 90's δεν... Τί να λέμε, τότε και το τέρμα, ο Άτμα,ήξερε μπάλα

vasko93 - 6/8/2020 23:06

Και ο Καραγιάννης; και ο φαμέλης; και ο κουτουλας;

Να μη συνεχισω καλύτερα...

makrei - 6/8/2020 22:39

Προτιμώ ινσουα από λουνα

demis_n - 6/8/2020 20:13

Καλος ο Ινσουα για να κλεινει τρυπες, αλλα οσο δε φερνει εναν παικταρα να ανοιγει τρυπες απο τον αβεστη, προκοπη δε θα δουμε. Πρωταθλημα πηραμε επειδη δε μπορουσαν να πιασουν το Λαζαρο, εαν δε θυμαστε..

ZaNkieR_21 - 6/8/2020 22:35

Πρωταθλημα πηραμε γιατι πισω καταρχας δεν ετρωγες γκολ ουτε με αιτηση...ενιωθες σιγουρια!!!απο κει και περα παιξανε πολλα ρολο οπως και ο προπονητης φυσικα!!

monaxa_enwsi - 6/8/2020 20:44

Αυτο που ξεχνούμε όλοι συνήθως είναι ότι ενας παίκτης κάτω από τις οδηγίες διαφορετικών προπονητών μπορεί να δείξει διαφορετικά αγωνιστικά πρόσωπα...


Θέλω να πιστεύω ότι ο Καρερα, όπως και ο Κλοπ στην Λίβερπουλ, έχει τον τρόπο να αναδεικνύει τα προσόντα ποδοσφαιριστών και να τους βελτιώνει... Ίδωμεν... Συνέχεια

Υ.Γ. Εχουν κουράσει τα τετριμμένα του στυλ: επιλογή από το πάνω ράφι κλπ. Δηλαδη ας μουωπει κάποιος 3-4 αριστερούς μπακ "του πάνω ραφιου" και ταυτόχρονα να επιχείρηματολογησει οτι νιώθει σχετικά σίγουρος οτι θα βγει καλύτερα απο τον Ινσουα... Έτσι για να κάνουμε ένα όμορφο ΑΕΚτζηδικο διάλογο και να ανταλλάξουμε απόψεις

marco_lover - 6/8/2020 20:33

Κακα τα ψεματα στην Ελλαδα δυσκολο να εχεις πλαγιο μπακ με πολυ καλα αμυντικα χαρακτηριστικα και ταυτόχρονα πολυ καλα επιθετικα χαρακτηριστικα γιατι πολυ απλα δε θα επαιζε Ελλάδα αλλα στη Λιβερπουλ...ο μονος τετοιος τα τελευταία χρονια ειναι ο Τσιμικας κ οπως φαίνεται ουτε ο ολυμπιακος μπορει να τον κρατησει απο το να παρει την μεταγραφη που αξιζει στο εξωτερικο...οποτε για τα Ελληνικα δεδομενα χρειαζεσαι ενα καλο μπακ στα αμυντικα καθηκοντα τουλαχιστον με δυναμη παθος... Συνέχεια μαχητικοτητα που αδιαμφισβήτητα διαθετει ο Ινσουα ,και χρειάζεσαι οπωσδηποτε ενα γρηγορο μπουκαδωρο εξτρεμ για μπροστα που να διαθετει επισης και καλη σεντρα κ πασα.

Koui21 - 6/8/2020 20:02

Δλδ τρ ανεβαίνουμε επίπεδο;; Τρ καταλάβατε ποια είναι η διαφορά μας με τον Ολυμπιακό;; Θέλανε τον ινσουα για αναπληρωματικό ενώ εμείς τον θέλουμε για βασικό.. θέλετε δεν θέλετε στο σύγχρονο ποδόσφαιρο τα πλάγια μπακ "παίρνουν" τα πρωταθλήματα με τις πλαγιοκωπησεις τις σέντρες και τις ασίστ τους λειτουργώντας ως δεύτερα εξτρέμ! Δεν είπα να μου φέρεις τον μαρσελο από την Ρεάλ (

Ponhrh_alepou - 6/8/2020 18:03

ΕΙμαι σίγουρος ότι σε όλους εσάς που δεν αρέσει ο ινσουα... Είστε οι ίδιοι που πανηγύριζατε όταν αγοράσαμε τον Οικονόμου.. Και λέγατε εδώ μέσα τίμιος και εξελίξιμος... Λοιπον αμυντικός και καλό παιδί σαν λέξεις δε πρέπει να συνυπάρχουν... Ο αμυντικός πρέπει να είναι δρεπάνι αλήτης και έτοιμος να πάρει κόκκινη κάρτα... Αυτα μπράβο στη διοίκηση περιμένω τον βρανιες ακόμα + ένα ακόμα δρεπάνι

Koui21 - 6/8/2020 19:54

Ναι όπως τα λες είναι μόνο που στο σύγχρονο ποδόσφαιρο να πλάγια μπακ λειτουργούν ως "δεύτερα εξτρέμ" και ως μια επιπλέον απειλή στην αντίπαλη ομάδα όταν της έχουν κλείσει το κέντρο .. ναι στα αμυντικά του καθήκοντα θα πάει σούπερ στα επιθετικά του όμως χλωμό..δεν έχει σχέση με τους αντίστοιχους παίχτες των ανταγωνιστών μας πχ τσιμικα ή Γιαννούλη ..μπορούσαμε και καλύτερα...

Manos_AEK21 - 6/8/2020 19:53

Έξυπνη και τίμια επιλογή ο σκύλος Ινσουα και ο Αλί θα πρέπει να αποκτηθεί έστω και δανεικός με οψιον αγοράς διότι θα μας βγει αυτός ο παίχτης.. Είχα παρακολουθήσει το κύπελλο Ασίας που το είχε πάρει το Κατάρ και το παλικάρι το έχει πολύ το γκολ... Και από το μεγάλο κίνητρο που θα έχει που έρθει Ευρώπη που θα θέλει να δείξει πράγματα πιστεύω ότι θα πρόκειται για μια πάρα πολύ καλή επιλογή για την ΑΕΚ μας και για επένδυση στο μέλλον....... Συνέχεια
Για εμένα από την στιγμή που ο Ολιβεϊρα μας είχε κάνει να μην μας λείπει ο Αραουχο θέλω να πω ότι και ο Αραουχο να μείνει στην ΑΕΚ μας δεν θα χαλάσει και ο κόσμος.... Ουδείς αναντικαταστατος.....

bluerock - 6/8/2020 19:52

Παικτούρα!!!Το φωνάζω εδώ και δύο χρόνια ..................Μπράβο Ιβιτς!!!!!!!

Tirnavos1nas - 6/8/2020 19:49

# ΨΗΛΩΝΕΙ η ομάδα σήμερα- (και με παικταρά Ιατρουδη) Εκεί είχαμε ντεσαβανταζ χρόνια τώρα.

Σκυλί παίκτης - πάντα τον θαυμαζα στα παιγνίδια του βάζελου.

ΕΝΩΣΙΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ - 6/8/2020 19:40

Καλησπέρα. Μην είστε τόσο κομπλεξικοί κάποιοι ρε παιδιά. Ο παίχτης είναι πολύ καλύτερος από το Χουλτ. Ο Χούλτ το πρώτο εξάμηνο έπαιξε μόνο και είχε να κανει ντρίπλα και σωστή σέντρα πάνω από ένα χρόνο. Ο Ινσούα είναι πιο γρήγορος, πολύ πιο δυνατός, έχει σούτ κ.λ.π Κόψτε το play station και δείτε λίγο μπάλα.

Lucifer - 6/8/2020 19:39

Μπεσα κ με το χερι στην καρδια χωρις μα κ μου.Αεκτζηδικα κ αδερφικα γουσταρετε να πιεσουμε για 3αδα μπροστα Ολι Λιβα Μπαλοτελι?κ παλι μπεσα πειτε μου εστω κ με μακακιες που θα τυχουν αυτη η 3αδα κανει σμπαραλια οτι βρει μπροστα της εκτος απο πραγματικα Ευρωπαικα Θηρια?

Lucifer - 6/8/2020 19:34

Το ξαναλεω η Βαζελα ειναι ατυχη...αν ειχε Μελλισαν θα χτυπαγε χρονια τρ ευκολα τιτλο...ας δουμε λγ το σκαουτινγκ τους κ οχι απλα ν περνουμε μετα παιχτες....Τι να πω?Ιμπαρμπο Μακεντα Σιλλα το αλλο το θηριο που μισω γτ εκανε οτι κατουραγε οταν μας εβαλε γκολ Χουλτ Τν αλλο Σουηδο χαφ που γυρεισε Τζενοα α ναι Χιλιεμαρκ Μπεργκ Γιοχανσον κ ολα αυτα με κοντα 500αρου κ κατω...

Lucifer - 6/8/2020 19:26

Αληθεια οσο χαζο κ ν ακουγετε αφου παντα κοιταμε σειφ επιλογες κατα το πλειστον γτ ποτε δεν πειραμε στο κεντρο για μπακ απ τον Ιγκλεσιας?Υψος κ καλος παιχτης να κλειδωνεις ματσακια αφου παει τρελα σαν καθαρο αμ.χαφ που γινετε τριτο σεντερ μπακ.

tsolias21 - 6/8/2020 19:19

Είμαι στο μαγαζί και αφήνω τους πελάτες για να δω αν πήραμε κάνα παίχτη. Αυτό δεν είναι αρρώστια;;;

Original1978 - 6/8/2020 19:12

Καλή κίνηση! Μου αρέσει ο "σκύλος"...με τον commando δίπλα του...

Constantinaek1978 - 6/8/2020 18:52

Από εχθές που βγήκε η είδηση σιγή... Σκληρό καρύδι ο ινσουα στις διαπραγματεύσεις..!!

jimint_aekara4ever - 6/8/2020 18:38

Καθυστερεί για κάποιο λόγο, μήπως παράλληλα κοιτάζουν και για κάτι άλλο;

Ppeshis21 - 6/8/2020 18:36

Τον παίχτη δεν τον ήξερα επειδή ασχολούμε μόνο με την ομάδα μου. Είδα το φιλμάκι του. Είναι πολύ δυνατός κάτι που λείπει απο την ομάδα μας. Έχει κλειστή ντρίμπλα τουλάχιστον να απελευθερωθεί απο έναν αντίπαλο. Μπορεί να δοκιμάσει το πόδι του και επίσης βγάζει σωστές σέντρες τουλάχιστον. Υπάρχει και μια φάση εναντίον της ομάδας μας όπου βγάζει νοκ αόυτ 3 με 4 παίχτες μας.

Εγκρίνεται η μεταγραφή μπορεί να βοηθήσει.

Ppeshis21 - 6/8/2020 18:35

Τον παίχτη δεν τον ήξερα επειδή ασχολούμε μόνο με την ομάδα μου. Είδα το φιλμάκι του. Είναι πολύ δυνατός κάτι που λείπει απο την ομάδα μας. Έχει κλειστή ντρίμπλα τουλάχιστον να απελευθερωθεί απο έναν αντίπαλο. Μπορεί να δοκιμάσει το πόδι του και επίσης βγάζει σωστές σέντρες τουλάχιστον. Υπάρχει και μια φάση εναντίον της ομάδας μας όπου βγάζει νοκ αόυτ 3 με 4 παίχτες μας.

Εγκρίνεται η μεταγραφή μπορεί να βοηθήσει.

mortal_5hxc - 6/8/2020 18:25

Μια χαρά παίκτης!! Κ με αυτόν στην ΑΕΚ βλέπω κ τον Λόπεζ σε άλλο ρόλο....ποιο χάφ-εξτρεμ που τι έχει Κ καλύτερα τι παιδί!

Προβλέπω μια αριστερή πλευρά πολύ δυνατή κ σκληρή....

acteruoc - 6/8/2020 18:15

Μια χαρα μεταγραφη ......ητανε πολλες οι φορες που τον παρακολουθουσα και ελεγα απο μεσα μου οπως ελεγα παλιοτερα και για τον λυμπε να ερθει στην Αεκαρα.....για τον Λυμπε για την ακριβεια δεν το σκεφτομουνα αλλα το φωναζα στα μαγαζια που εβλεπα τα ματς

andReas88 - 6/8/2020 17:07

155 σχολια και τα μισα ειναι σχολια γκρινιας και στην ειδηση οτι πηραμε Ιατρουδη ολοι πανηγυριζουν...

victor21R - 6/8/2020 18:12

Χαχαχαχα δεν βγάζεις άκρη με τους ΑΕΚτσηδες...

EpsilonKappa77 - 6/8/2020 15:09

Θυμάμαι τη δεκαετία του '70,κατά την οποία η ΑΕΚ είχε δαντελένιο κέντρο.

Παίκτες με αρχοντικό στυλ,καθόλου σκληρούς,αρκετά ντελικάτους.

Της έλειπε ένας σκληρός-δυνατός ποδοσφαιριστής.

Το καλοκαίρι του 1977 ο Βιέρα τσακώθηκε με την διοίκηση του ΟΣΦΠ και ο Μπάρλος τον έφερε με αστραπιαίες κινήσεις.... Συνέχεια
Πολύ δυνατός παίκτης,μερικές φορές αρκετά σκληρός,δεν σήκωνε πολλά-πολλά.

Ήταν ό,τι χρειαζόταν η ΑΕΚ εκείνη την εποχή στο κέντρο του γηπέδου.

Έτσι και τώρα.Ο Ινσούα είναι αγωνιστής,μερικές φορές τραχύς και τον νιώθει ο αντίπαλος.

Μπορεί να μην είναι η σούπερ προσθήκη,αλλά τέτοιοι ποδοσφαιριστές είναι απαραίτητοι κάποιες στιγμές.

Περιμένουμε όμως και άλλες προσθήκες.Ο καιρός περνά και δεν είναι εποχές για καθυστερήσεις.

DOC_TOR - 6/8/2020 18:07

Σωστός! Όπως τα λες ήταν. Ο Βιέρα ήταν μια μεγάλη μεταγραφή που συμπλήρωσε το παζλ της τότε πολύ μεγάλης ΑΕΚ. Στιβαρός με μυαλό, έδεσε με τη μία.

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 6/8/2020 17:13

Ελπίζω να ζητήσει συγνώμη για το σκηνικό μπουκάλι στην φισουνα κ στο πάγκο της ομάδας μας πολλά νευρα ..

Την σεζόν 2017-18 3-0 βάζει γκολ ο Αραούχο κ μετά από 3 λεπτά παίρνει αποβολή ο ινσουα στο χτύπημα από πίσω...Κ.μετα ακολούθησε το σκηνικό που σας προανέφερα

marco_lover - 6/8/2020 17:55

Με τι ασχολειται ο κοσμος ..χαχα λες και δεν εχουμε αλλα προβληματα σαν ομαδα ...

Cocco Bill - 6/8/2020 17:47

Θα τον βάλουμε να γράψει 100 φορές (με το χέρι, όχι να το γράψει στον υπολογιστή και μετά να κάνει copy-paste), δεν θα ξαναρίξω μπουκάλι σε αντίπαλους οπαδούς. Μεταξύ μας τώρα, τους είχαμε ψιλοσφάξει σε εκείνο το ματσάκι, με το οποίο είχαμε κλειδώσει το πρωτάθλημα. Θυμάμαι στα πρώτα λεπτά οι πιτσιρικάδες του Ουζουνίδη, μας είχαν κάνει άλογο, αλλά μετά είχε βάλει ο Τσίνο ένα γκολ, από αυτά που μόνο αυτός βάζει, τους απέβαλαν και ένα παίκτη (δεν θυμόμουν ότι ήταν ο Ινσούα) και έγινε το... Συνέχεια πάρτι.

Cocco Bill - 6/8/2020 17:42

Χθες είχα γράψει σε ένα σχόλιο χθες ότι για μένα υπάρχει καλύτερος του Λούνα στα υπόψη και είχα γράψει ότι ο Ινσούα θα ήταν μια καλή λύση. Οπότε η εξέλιξη αυτή με χαροποιεί ιδιαίτερα, δεν ξέρω τι ακριβώς περίμεναν κάποιοι που γκρινιάζουν, εγώ πάντως ήθελα ένα τέτοιο παίκτη. Δηλαδή καλό αμυντικά, μια και ο Λοπες είναι κυρίως καλός επιθετικά. Στα δύσκολα ματς όμως χρειάζεσαι τον καλό αμυντικό πίσω και ο Ινσούα έχει καλή σωματοδομή, καθώς στην δύναμη υστερούμε σε σχέση πχ με τον... Συνέχεια θρήνο. Πρέπει να πάρουν και ένα καλό σεντερ μπακ άμεσα και όταν ξεκαθαρίσει και του Βράνιες να έρθει και αυτός. Δηλαδή ο Βράνιες, με τον νέο σέντερ μπακ και τον Ινσούα να είναι οι βασικοί μας αμυντικοί του χρόνου. Στην επίθεση το ιδανικό θα ήταν να έρθει ο Αλί που δείχνει πολύ καλή περίπτωση, έστω και σε συνιδιοκτησία και να είναι ο βασικός δεξιά με τον Ενομπακάρε αλλαγή του και αν τελικά πέσει στις απαιτήσεις η Λας Πάλμας να έρθει και κάποια στιγμή και ο Αραούχο, μια και ο Νέλσον δεν βλέπω να ανανεώνει. Αν γίνουν τα παραπάνω και με δεδομένο ότι ο Καρέρα είναι ο καλύτερος προπονητής που δουλεύει αυτή την στιγμή στην Ελλάδα, βλέπω να έχουμε μια πολύ σεζόν του χρόνου.

devil666 - 6/8/2020 17:33

και μιας και λεμε για αριστερά μπακ, στραβοι ειναι εκει στην ομαδα και δεν πηραν τον Κυριακοπουλο απ τον αστέρα? το λεγαμε απο περισυ τι παιχταρα ειναι και τωρα βγαζει ματια στην Ιταλια. Κριμα να χανονται τετοιοι παιχτες. Ομοιως και ο Ιωαννιδης του Λεβαδειακου που κλεινει βαζελο ειναι τεραστιο ταλεντο. Οι ακαδημιες μας τι κανουν? Γιατι ειναι ολοι μισοκοψιες? Απορουσα στα πλευ οφ που δεν υπαρχει ενα στοπερ απ τις ακαδημιες και μπακ απ, που ειναι η μονη θέση που η Ελλαδα παραγει... Συνέχεια παιχτες.

MOSCHATO21R - 6/8/2020 17:30

Να είσαι διακοπές και να μπαίνεις κάθε 3 λεπτά να δεις αν πήραμε παίκτη.....ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΡΓΑ!!

marv - 6/8/2020 17:24

Παλτό δεν είναι σίγουρα όποτε για να ζεσταθούμε τον χειμώνα μπορεί να κόβει ξύλα

Butcher - 6/8/2020 17:15

Γιατί? Έλεος......

ΜΑΝΤΑ21 - 6/8/2020 17:10

τιμιος αλλα δεν ειναι καλυτερος του λοπες απλα ειναι πιο σκληρος για μενα προσωπικα ουτε κρυο ουτε ζεστη απο λουνα-ινσουα θα παιρνα ινσουα για μπακ απ μια χαρα ειναι.Εγω καιγομαι για στοπερ μακαρι να καθυστερησει ο τρελος να παρει την ελευθερας του να παρουμε ενα στοπερ αλλο κ τσουπ μετα να ερθει κ ο βρανιες θα μαι πολυ ικανοποιημενος αν παρουμε κ ενα εξτρεμ επιπεδου σουπερ ευχαριστημενος κ δεν νομιζω να χρειαζεται κατι αλλο η ομαδα αρκει να μεινει κ ο τσινο μπορει να μην... Συνέχεια επαιξε καλα το εξαμηνο αλλα ειναι παικτουρα!!

aekstockholm21 - 6/8/2020 17:02

Λιγο τα πεναλτι να προσεχει κ ενταξει θα βοηθησει....Ειναι δυναμικος κ πολλες φορες αυτο τον παρασυρει στο να κανει φαουλ μεσα στην περιοχη..Αλλα με Καρερα θα το βελτιωσει κ αυτο..Ειδωμεν

fountaristos - 6/8/2020 16:54

Πιστευώ οτι αν επιβεβαιωθούν τα ρεπορταζ και οντως ερθει θα βοηθήσει. Νομίζω ότι εχει πολλα θετικά η ενδεχόμενη αποκτηση του πρώτον ξέρει το πρωταθλημα, την ταχυτητα του παιχνιδιού, το ρυθμό και τα γηπεδα, ακόμα μαζί με τον λοπεζ συμπληρώνουν ο ενας τον αλλον σε χαρακτηριστικα και νομιζω οτι σε σχεση με τον χουλτ και αμυντικά(κυριως) αλλα και επιθετικά (που ο χουλτ μολις εφτανε λιγο πανω απο το κεντρο γυριζε προς τα πισω) ειναι ποιοτηκα καλύτερος.... Συνέχεια
Τέλος, πιστεύω πως θα λειτουργήσει και η συνεργασία με τον λιβαγια στην ίδια πλευρα κυρίως διοτι με την αμυντική προσαρμογή του ινσουα αλλά και τη σκληράδα του σε φαουλ που κοβουν τις αντεπιθέσεις(πολλες απο τις κιτρινες που εχει ειναι τετοιου ειδους) ο μαρκο θα μπορεσει να παιρνει ανάσες και σε πιο "ευκολα" παιχνιδια δεν θα επωμιζεται και με την αναγκη να γυρναει συνέχεια πισω.

Σημαντικό ειναι λοιπόν να προχωρήσει η κίνηση( εαν δεν εχει βρεθει καλύτερος) και να συνεχισουμε με τις επομενες. Ισως η κωλυσιεργία της αντερλεχτ μας "κατσει" με τη λογική οτι θα πάμε για παικτη στην αμυνα και αν τελικά πιο μετά φυγει ελεύθερος ο βράνιες δεν πιστευω να τον αφησουμε οποτέ ισως παρουμε όσους χρειαζόμαστε, δλδ 2 παικτες. Τελος για τον ενομπακάρε δεν ξερω τις ικανότητες του αλλά τετοια σωματοδομή παικτη (οπως φαίνεται στα κοινωνικά δικτυα που ποστάρει) εχω χρόνια να δω στην ελλάδα πραγματικά πιστεύω πολύ σε αυτη την κίνηση μένει να φανει στο γήπεδο

John1978R - 6/8/2020 16:52

Παρά πολύ καλή προσθήκη και ειλικρινά απορώ με αυτούς που δεν τους αρέσει. Δείτε ρε παιδιά το αφιέρωμα που έχει πιο κάτω στον ινσουα και θα δείτε πολλά θετικά στοιχεία.

orbon - 6/8/2020 16:43

Τίμιος, σκυλί ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΆΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ. Εκτός και αν η διαφορά μας με τον Ολυμπιακό φέτος ήταν ο Χουλτ. Λευκή πετσέτα από την διοίκηση αυτή η κίνηση.

marco_lover - 6/8/2020 16:52

Κανενας παίκτης μόνος του δε μπορει να κανει τη διαφορα οταν εχεις τοσες πολλες ελλειψεις σχεδον σε ολες τις θεσεις . Παντως αντικειμενικα ειναι πολυ καλη μεταγραφη αν ολοκληρωθει ,το θεμα ειναι να φυγει ο Οικονομου κ να ερθουν δυο στοπερ ,ενας εξτρεμ κ ενας φορ αν φυγει ο Αραουχο.

Mr21 - 6/8/2020 16:32

Εγω πρωσοπικα πιστευω οτι αν ερθει θα παρει πιο πολλα παιχνιδια απο τον λοπεζ. Τιμιος πσιχτης θα ελεγα μακαρι να ερθει γιατι δεν νομιζω να βρουμε καποιον καλυτερο εκει ειδικα ελευθερο... Μακαρι να πεσουν λιγα χρηματα και στη δεξια πλευρα ομως γιατι δεν μας βλεπω καλα

vasko93 - 6/8/2020 16:15

Σκυλί του πολέμου!!

Μαζί με Βρανιες, Σιμανασκι θα οργώνουν το γήπεδο

Μπαταρισμενα κεφάλια με το μαχαίρι στο στόμα

Θα δαγκωνει η ομάδα του χρόνου ..

Carlito - 6/8/2020 16:15

Ο Βερντε δυο καλά παιχνίδια έχει κάνει και είναι με αντίπαλο τον Ινσουα. Για Αραούχο καλύτερα να μη γράψω

evo21 - 6/8/2020 16:06

Δε στελνω αλλο, να αραξουν και τα παιδια του σαιτ.

Καλο μεσημέρι.

Ευχομαι το απογευμα να έχετε φουλ δουλεια με οτι

Έκλεισε ο Ινσουα στην ΑΕΚαρα μας.

sarafis - 6/8/2020 16:05

Λυμπε εσύ ???

evo21 - 6/8/2020 15:51

Τον Κοναν τον Βαρβαρο δεν θελουν στην ΑΕΚ

Αρκετοι, τον οποιο και να τον ντρπλαρει σπανια

Ο επιθετικος παλι μπροστα του θα βρεθει.

Επισης εκει που οι αλλοι σταματανε αυτος

Εχει τη ψυχη και συνεχιζει.... Συνέχεια
Ο αλλος γραφει δε ταίριαζει λεει στην ΑΕΚ

Θελει πιο σοφτ

Αλλο μπαλα, αλλο μπαλετο ρε.

Accept21 - 6/8/2020 15:44

Καλώς να έρθεις παιχταρά, τέτοιους παίχτες χρειαζόμαστε, με τσαγανό. Απλά θυμηθείτε τον σε όλα τα ντέρμπι με μπαοκ και γαυρο τι ματς έκανε, δεν καταλάβαινε ούτε εδρες ούτε τπτ, σκυλί του πολέμου. Τάλε κουάλε Βάιος -ψυχάρα- Καραγιάννης.

O_tupas_pou_de_pas - 6/8/2020 15:26

Είναι πιο αμυντικογενής παίχτης και ίσως μας βοηθήσει στην ευρώπη , όμως δε θα κάνει τη διαφορά.

Μπορούσαμε καλύτερα στη συγκεκριμένη θέση.

AEKNilsen - 6/8/2020 15:24

Βαθια διχασμενος ο λαος μας σχετικα με τις μεταγραφες.

Θετικο το οτι οι μισοι αναλυουν σωστα το γιατι συμφωνουν ή το γιατι διαφωνουν σχετικα με το θεμα Ινσουα.

Πολυ αρνητικο οτι οι αλλοι μισοι ειναι ειτε φανατικα και τυφλα υπερ ολων οσων κανει ο Μελ , ειτε φανατικα και τυφλα εναντιον ολων οσων κανει ο Μελ. Προσωπικα παντοτε πιστευα οτι ο Μελ, "γερά λεφτα"... Συνέχεια θα ριξει μονο αφου μπουμε Αγια Σοφια. Αρα δεν περιμενα μεταγραφες-δυναμιτες απο τωρα. Για το θεμα Ινσουα, πραγματικα δεν ξερω. Δεν τον εχω παρακολουθησει περα απο τα μεταξυ μας ματς. Συνιστω ψυχραιμια και υπομονη. Ακομα και αν φετος η διοικηση δεν κανει ακριβως οσα πρεπει να κανει, εμεις Αγια Σοφια, οταν μπουμε, πρεπει να μπουμε με 101% συσπειρωση. Ας ελπισουμε οτι η διοικηση μεχρι τοτε, με τις συνολικες κινησεις της, θα εχει βοηθησει να το καταφερουμε παρεα.

apo - 6/8/2020 13:30

Αντιπαθητικός. Αντιαθλητικός (όχι απλά "σκληρός και δυναμικός") σε διαρκές φλερτ με κόκκινη από τα πρώτα λεπτά. Δεν μου αρέσει,δεν ταιριάζει στο στυλ, την αισθητική και την εικόνα της ΑΕΚ.

nic11 - 6/8/2020 15:01

Και ο Βρανιες του ιδιου στυλ ειναι φιλε... Η ομαδα πρεπει να εχει καποιους παικτες που εχουν ποιοτητα ΚΑΙ τσαμπουκα( Κυριως για τα ντερμπυ). Βλεπε με τι παθος μπαινουν στα παιχνιδια Λιβαγια Αραουχο Βρανιες... Τετοιους παικτες θελουμε.

evo21 - 6/8/2020 13:41

Ε, Τοτε κακως επαιξε στην ΑΕΚαρα ο Βαιος Καραγιαννης. Τι ακουμε ρε σημερα.

SERXIOLIVAYA21 - 6/8/2020 14:46

κατω τα χερια ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΙΟ

apo - 6/8/2020 13:53

Ατυχές παράδειγα. Ο Βάϊος Καραγιάννης δεν αποκτήθηκε από τον Παναθηναϊκό (δεύτερη μεταγραφή -αν γίνει- συνεχόμενη απο ΠΑΟ παικτη στην ίδια θέση μετά τον Χουλτ).

Ήρθε στην ΑΕΚ από τον Α.Ο. Καρδίτσας το 1990. Μια εποχή που το ποδόσφαιρο παιζόταν αλλιώς κι αν σου διαφύγει έχουν αλλάξει πολλά από τότε. Εγώ βλέπω μπάλα και πριν το 90, οπότε παρακολουθώ την εξέλιξη και τις αλλαγές. Ο Βάϊος εξέφρασε μια εποχή και σημάδεψε με το πάθος και την αγάπη του την ΑΕΚ.

Manos_AEK21 - 6/8/2020 13:58

Πως κάνεις έτσι καλε;; εντάξει χαλάρωσε δεν θα είναι γαμπρός σου...

Manos_AEK21 - 6/8/2020 13:48

Και εσύ αντί ισοπεδωτικός...

Carlito - 6/8/2020 14:27

Δες Τσιμίκα η Γιαννουλη και δες και Ινσουα...

Vertiggo - 6/8/2020 14:57

Ήμαρτον με τον τσιμικα... Καλύτερος από χουλτ σίγουρα, αλλά μη τον κάνουμε και κανένα σοβαρό παίκτη. Όποιος τον πάρει θα κλαίει τα λεφτά του όπως με τον Ρετσο..

evo21 - 6/8/2020 14:39

Βλεπω, 4 παιχτες διπλος ο Ινσουα γιαυτο, μια χαψια τους εχει.

g_aek - 6/8/2020 10:57

Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλει να παίξει η ομάδα.. Κώστα εσύ μας έλεγες πριν λίγες μέρες και συμφωνώ απόλυτα ότι στο σύγχρονο ποδόσφαιρο τον ρόλο των εξτρέμ τον έχουν τα μπακ.. και εδώ είναι η ένσταση μου! Ο Μάρκο δεν μπορεί να παίξει στην γραμμή και δεν μπορεί να βγει στην πλάτη της άμυνας.. δεν εχει την ταχυτητα να το κανει.. ειναι αψογος ομως στο να τραβηξει εναν και 2 παιχτες πανω του και να βγει στην πλατη το μπακ..Και δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι ο Ινσουα ειναι το στυλ παίχτη για... Συνέχεια αυτό.. νομίζω θα είναι προβλέψιμη η ανάπτυξη μας και πολύ αργή.. επιπλεον δειχνει οτι πασχει η ομαδα στο scouting..

the21guy - 6/8/2020 11:13

Πολυ ευστοχο σχολιο αδερφε.Απλα να συμπληρωσω οτι δεν λειπει απλα το σκαουτινγκ αλλα και το χρημα.Η ομαδα πρεπει να μαθει να ριχνει λεφτα σε ολες τις θεσεις και οχι μονο στον επιθετικο.Σε καθε περιπτωση η μταγραφη ινσουα για εμενα με βαση την πολιτικη που ακολουθουμε ειναι καλη...

Chris21chris - 6/8/2020 16:11

Φίλε μου ειδικά την φετινή σεζόν λόγω της πανδημίας καμμιά ομάδα δεν θα σπρώξει λεφτά.. τα έσοδα θα είναι μειωμένα οπότε θα το πάνε ίσα βάρκα ίσα νερά

Union - 6/8/2020 14:44

Ήταν φθηνός φίλε.Πολυ φθηνός όπως λέει και το άρθρο "λογική στις απαιτήσεις του παίκτη"

Hector - 6/8/2020 14:43

Καλή κίνηση, είναι σκυλί λυσσάρικο. Εντάξει σαν αντίπαλος θέλεις να τον πλακώσεις στις σφαλιάρες, αλλά όταν τον έχεις στην ομάδα σου είσαι ασφαλής πίσω.

Grigoris2121 - 6/8/2020 14:30

Δειτε τα το βιντεο που εχει ποσταρει το 365 με τα γκολ και τις ασιστ του. Σιγουρα ανεβαινουμε επιπεδο σε αυτα τα δυο σε συγκριση με Λοπεζ για Χουλτ δεν το συζηταμε. Εχει βαλει κατι γκολ στο 1.00 και 1.30 του βιντεο που με εντυπωσιασαν.

Επισης στο αμυντικο κομματι η ΑΕΚ υποφερει απο αδυναμους και κοντους παιχτες σε σχεση με τους γαυρους. Ο Ινσουα ειναι επιτελους ενας παιχτης με ΔΥΝΑΜΗ και σωματοδομη.... Συνέχεια
Συνολικα λοιπον θεωρω οτι ειναι μια πολυ καλη περιπτωση που θα αναβαθμισει το αριστερο ακρο της αμυνας. Μακαρι να ερθει ομως και να μην γινει και αυτος σηριαλ.

Furtado_Scorer - 6/8/2020 14:13

Δε με τρελαίνει , έχει στοιχεία πάντως που δεν έχει ο Λοπεζ. Απ'την άλλη τον προτιμώ από κάτι Ρομάν που ακούστηκαν και δε ξέρουμε τίποτα. Απ'τον Ινσούα τουλάχιστον ξέρεις τι να περιμένεις.

devil666 - 6/8/2020 14:01

αμυντικα ειναι δυο σκαλες πανω απο λοπες, χουλτ. Αδυναμιες του το passing και η σεντρα. Η αμυνα δυναμωνει παρα πολυ με την προσθηκη και κατα τη γνωμη μου παιρνει φανελα βασικου ευκολα απο τον αναιμικο λοπες. Προσωπικα μου αρεσει πολυ ο δυναμισμος του. Τον θελω στην ομαδα και ιδανικα μαζι με εναν πιο νεο σε ηλικια και πιο επιθετικογενη για αντι-Λοπες.

Vertiggo - 6/8/2020 14:00

Το μόνο που θυμάμαι από δαυτον, είναι σε ένα ντέρμπι με βαζελο, που το είχε κάνει ο τσινο σε ένα γκολ και τρεκλιζε.Μετα ζαλισμένος πήγε να διαμαρτυρηθει στον διαιτητή για ασέλγεια...

Manos_AEK21 - 6/8/2020 13:57

Εγώ θεωρώ ότι είναι καλοί παίχτες και η δύο ο Ινσουα και ο Αλί... Ο Ινσουα είναι αργεντινός σκύλος που μπορεί να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο με τον Μασιμο Καρέρα! και ο Αλί επειδή παρακολούθησα το κύπελλο Ασίας που το πήρε το Κατάρ μπορώ να πω ότι ο Αλί είναι πάρα πολύ καλός παίχτης που το έχει το γκολ και θεωρώ ότι μπορεί να σταθεί πολύ καλά σε ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που θα έχει μεγάλο κίνητρο για να δείξει πράγματα και εκεί θα πρέπει να ποντάρει η διοίκηση μας και να τον πάρει με... Συνέχεια οψιον αγοράς....

Muller - 6/8/2020 13:56

Καλή επιτυχία Ινσούα! Εμείς θα είμαστε δίπλα σου,

όμως κάποια στιγμή ας μεγαλώσει λιιιγο το μπάτζετ! Του χρόνου τέτοια εποχή θα μιλαμε για τα εγκαίνια του νέου γηπέδου...

petrostefas - 6/8/2020 13:45

Ο παικτης ειναι σκυλι,δεν καταλαβαινει τιποτα.Μακαρι να ερθει και θα κλεισει πολλα στοματα

garkadianos - 6/8/2020 13:34

Μεγάλος παίκτης! Μας ανεβάζει επίπεδο σίγουρα! Ευτυχώς που κατάλαβαν την αξία του και του πρόσφεραν περισσότερα από την Μαντσεστερ Σίτι..... Σίγουρα θα ξεχάσουμε τον Κασάπη με αυτόν. Μόνος του θα μας φέρει το πρωτάθλημα...

Aek_gataki - 6/8/2020 13:32

Καλά θα μας τρελάνουν; Είναι δυνατόν να γίνει αυτή η μεταγραφή; Ποιος Ινσούα; Πάνε καλά; Αντί να ανεβάσουν το επίπεδο το ρίχνουν!!! Κρίμα!!! Πολύ κρίμα!!!

john21aekara - 6/8/2020 13:18

Καλος ποδοσφαιριστης αλλα ρε παιδια θελουμε ακομα 5 ενδεκαδατους παικτες!!Ακομα με ποναει το 3-0 απο γαυρο!!Γιατι ειναι που καταλαβα οτι ειμαστε πολυ πισω ποιοτικα απο αυτους!!Παντως αν δεν ερθουν παικτες πρωταθλημα δεν περνουμε!!

tevez9_11 - 6/8/2020 13:13

Παιχτης με τσαμπουκα, δυνατος αμυντικος και εχει καλο χειρισμο της μπαλας. Στα αρνητικα οτι στο επιθετικο κομματι δεν ειναι ιδιαιτερα αποτελεσματικος, εχει ελαχιστες ασιστ, ομως σε παιχνιδια που θα χρειαστουμε τα ανεβασματα των μπακ λογικα θα παιζει ο Λοπες. Καλη λυση ειναι παντως και πιστευω δινει στο ροστερ στοιχεια που λειπουν.

Manos_AEK21 - 6/8/2020 13:12

Καλός παίχτης και θεωρώ ότι είναι μια καλή κίνηση..

johnys® - 6/8/2020 13:06

Τουλαχιστον είναι τσεκαρισμένος ο παίκτης και με το υλικό που έχουμε και τον προπονητή θα δείξει καλύτερα την αξία του.αν πχ πηγαίναμε να πάρουμε τον άλλον δεν είμαστε σίγουροι το τι θα μας έβγαινε γιατί από πίσω παιζόταν και τραυματισμού.δεν είναι καλό ενω ξερουμε ότι το μπατζετ είναι περιορισμένο να κάνουμε κινήσεις κιντερ έκπληξη.Τεσταρισμενος παίκτης και ωραιος.

Giannisscocco21 - 6/8/2020 13:04

Ακόμα τον ψάχνει τον αραουχο Χαχα! Καλορίζικος παιχταρά!

KANON21 - 6/8/2020 12:55

ορθολογική κίνηση. Δυναμικός παίκτης με επαρκή για το ελληνικό πρωτάθλημα τεχνική. Δε θα χρειαστεί και χρόνο προσαρμογής. Κάποια στιγμή όμως πρέπει να μεγαλώσουμε το μπάτζετ Μπαίνουμε σπίτι μας και διψάμε για ομάδα επίπεδα πάνω από τους εγχώριους.

aekofron - 6/8/2020 12:26

Ο ΒΕΡΝΤΕ, ΡΟΜΠΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΝ? ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΝΣΟΥΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ???

john Original - 6/8/2020 12:53

ΤΟ ΟΤΙ Ο ΒΕΡΝΤΕ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΒΑΖΕΛΟ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ο ΙΝΣΟΥΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ;Ο ΙΝΣΟΥΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΜΑΖΙ ΜΕ 3-4 ΑΛΛΟΥΣ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ...ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΦΕΤΟΣ...ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...

Constantinoupoli86 - 6/8/2020 12:29

Σίγουρα καλύτερη περίπτωση από τον άλλον τον Ισπανό που ήτανε να πάρουμε!

john Original - 6/8/2020 12:47

ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΛΟΥΝΑ..ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΕΙΠΑ ΜΑΚΡΙΑ...Ο ΙΝΣΟΥΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ...ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΕΙΑ ΣΤΟΠΑΙΧΝΊΔΙ ΤΟΥ ΠΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΠΕΖ..ΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ...

zompinio22 - 6/8/2020 12:35

Για αυτούς που δεν θέλουν ινσουα... Ρε αδέρφια είναι ένας πολύ καλός και δυναμικός αριστερός Μπακ με.τσαμπουκα ( όχι τεχνική και μπάλα) Κασάπη ας έρθει με το καλό και σίγουρα με καλύτερους από ότι έχει ο Βαζελος θα είναι και αυτός καλύτερος δεν τον συγκρίνω με τον Κασαπαρο προς Θεού δεν υπάρχει άλλος αλλά είναι ότι πιο κοντά σε δύναμη και τσαμουκα έχουμε ακούσει τα τελευταία χρόνια ας τον δούμε ας έρθει και κρίνουμε μετά.

evo21 - 6/8/2020 12:30

Παιχταρας που δεν καταλαβαινει και απο εδρες τυπου τηγανιου. Τι δεν καταλαβαινουν μερικοι;

steliosbous - 6/8/2020 12:28

Με τα λεφτα που δεν θα δωσει τωρα στον Ισπανο παιρνει εναν ετοιμο παιχτη για διδυμο με λοπεζ , εναν στοπερ και τελος αυγουστου Vranies!!!

Παρε και ενα επιθετικο αν δε μεινει Τσινο η καψουρα..

Δωσε verde και παρε εναν παιχταρα extrem και εισαι super.

revans21 - 6/8/2020 12:22

Aφηστε την κριτικη τωρα που ερχεται σε μας.σκεφτειτε οταν επαιζε στον βαζελο τον γουσταρατε ναι η οχι. like or dislike.

arg21 - 6/8/2020 12:16

Ο Ινσούα είναι πολύ πιο δυνατός από τον Χούλτ, έχει ποδοσφαιρικό τσαμπουκά και μαζί με Βράνιες ή κάτι ανάλογο θα χτίσουμε πολύ καλή άμυνα.

Panoszaxa21 - 6/8/2020 12:14

καμία σχέση!!πολυ καλύτερος ο Ινσουα σε όλα... δύναμη,τεχνική κ το πιο βασικό ΣΕΝΤΡΑ

latinos0911 - 6/8/2020 11:00

Η αριστερή μας πλευρά θα ξεχειλίζει από πάθος.Το δίδυμο Ινσούα Λιβάγια πέρα από την τεχνική(κυρίως του Μάρκο) διακρίνεται και για το δυναμισμό του. Σαφώς καλύτερος από τον soft Χουλτ. Και για να ευθυμήσουμε και λιγάκι εν μέσω θερινών διακοπών των περισσοτέρων, αυτός ο παίκτης αξίζει κάθε κίτρινη ή κόκκινη κάρτα που αντικρύζει. Ο αντίπαλος φεύγει σηκωτός από τον αγωνιστικό χώρο.

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 6/8/2020 12:13

Τα είπε όλα χυμα ο πορσε-Λατίνος !!!

latinos0911 - 6/8/2020 12:45

Σωραίος μεγάλε

Droit_Au_But - 6/8/2020 11:20

Συμφωνώ αλλά να διορθώσω, ο Χούλτ δεν ήταν soft.

Η σωματοδομή του ήταν soft.

Αυτός έδινε ότι είχε ...

giannis4f - 6/8/2020 08:20

Ο ινσουα είναι καλύτερος του Χουλτ δηλαδή;

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 6/8/2020 12:10

ναι..

Τάσος - 6/8/2020 11:52

Σε καμία περίπτωση. Θα θυμήσω ότι Χουλτ και Ινσούα για ένα εξάμηνο ήταν συμπαίκτες στο βάζελο. Ξέρετε ποιος ήταν βασικός;;;; Ο Χουλτ ... Θλίψη.

combatiente_21 - 6/8/2020 10:17

Νομιζω ειναι πιο ολοκληρωμένος παίκτης Ναι(παικτικα και σωματοδομη),ειδικα απο τον περσινό χουλτ μαλλον θα ειναι πολυ καλύτερος.

Christof1976 - 6/8/2020 10:03

πολυ καλυτερος ασυζητητί

Αλκέτας - 6/8/2020 09:00

Καλύτερος κατά 1 γκολ και 1 ασίστ τον χρόνο. Ήλπιζα σε κάτι καλύτερο.

ilias87 - 6/8/2020 09:36

Η δουλειά του Μπακ δεν είναι να σου πετάει 10-15 γκολ το χρόνο άλλη είναι η δουλειά του φίλε Αλκέτα..

Αλκέτας - 6/8/2020 12:34

Να έχει και 7-8 ασίστ στο σύγχρονο ποδόσφαιρο εννοείς. Ο Κετσε το γράφει συνέχεια, πλάγια χαφ ασβέστη δεν υπάρχουν πια την δουλειά αυτή την κάνουν τα μπακ. Και έχει δίκιο. Πως διαβάζουμε π.χ. πως ο Βέρντε μαρκάρει και κρατάει πίσω τον (κάθε) Τσιμίκα. Τέτοια μπακ θέλουμε.

Koui21 - 6/8/2020 08:59

Έλα ντε ..

pontios1979 - 6/8/2020 08:52

Από τον Χουλτ ακόμα και ένας κώνος είναι καλύτερος. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Ινσουα είναι σκύλος και τα δίνει όλα. Δε φοβάται και δεν κρύβεται όπως ο Σουηδός. Βέβαια θα προτιμούσα έναν καλύτερο του Λοπεζ. Ο Ινσουα πιστεύω ότι θα είναι δεύτερος

ElCommadante - 6/8/2020 09:15

Πολύ καλή λύση. Γνώστης της ελληνικής πραγματικότητας, σκληρός παίκτης με καλά ανεβάσματα. Θα ταίριαζε γάντι με τον Βράνιες στα στόπερ, ωστόσο αν δεν γίνεται του Βράνιες μέχρι αύριο, φέρτε άμεσα άλλο στοπερ. Η ομάδα πονάει πολύ και πρέπει ο παίκτης να ενσωματωθεί.

ElCommadante - 6/8/2020 12:08

Ενας θεος ξερει γιατι με μαυρισατε, ειπα οτι ο ανθρωπος παιζει δυναμικα και ταιριαζει με τον Βρανιες στο κομματι αυτο. Στοπερ ειπα να αποκτηθει και με μαυρισατε. Αβυσσος η ψυχη του ΑΕΚτζη αδερφια

Andreas295 - 6/8/2020 12:00

Πολύ καλός μπακ ο Ινσούα. Ήμουν πεπεισμένος ότι θα πηγαίναμε σε πιο επιθετικογενές μπακ και προσωπικά είχα γράψει ξανά ότι θα προτιμούσα έναν παίχτη που να είναι καλός αμυντικά και να μπορεί να δώσει ασσίστ πιο άνετα από το Χουλτ και τον Ινσούα. Τα νούμερα του Ινσούα δεν εντυπωσιάζουν, αλλά είναι ένας δυνατός μπακ, με καλό μπόι, γρήγορος και έχει ανεβάσματα. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορεί να γίνει πιο ουσιαστικός στο επιθετικό κομμάτι, γιατί αμυντικά και σε physical game είναι πολύ... Συνέχεια καλός. Καλή κίνηση αν γίνει, ίσως όχι 100% αυτό που έλλειπε, αλλά σίγουρα είναι αναβάθμιση. Από τη στιγμή κιόλας που έχει το οκ των Καρέρα-Ίβιτς και είναι μια λογική επιλογή εγώ είμαι καλυμμένος.

victor21R - 6/8/2020 11:49

Αν παιρναμε τον Λουνα και μας εβγαινε τεμπελχανας και τραυματιζονταν συνεχεια , ολοι θα εκραζαν μετα γιατι δεν πηραμε τον Ινσουα που θα ηταν σιγουρη λυση , που ηταν ελευθερος που που που... Τωρα μερικοι θελουν να γκρινιαζουν απλα για να γκρινιαξουν...

RomanJ - 6/8/2020 11:35

Σίγουρα όλοι θα θέλαμε κάτι ακόμα καλύτερο αλλά αν αναλογιστούμε το μπάτζετ που υπήρχε για συμβόλαιο σε αυτή τη θέση, δεν ξέρω αν θα μπορούσαν να το βρουν.


Σίγουρα καλύτερος του Χουλτ - αυτά τα γυρίσματα με την φτέρνα που έκανε στοιχειώνουν τα όνειρα μου ακόμη - και πιστεύω ότι είναι ένα πιο ισορροπημένο δίδυμο με τον Λόπες.... Συνέχεια

Τα υπόλοιπα στο γήπεδο.

CU_stin_Agia_Sofia - 6/8/2020 11:35

Δεν θα με χαλαγε καθολου να χτυπησεις και ενα γιοχανσον δεξια τωρα,να γλυτωσουμε επιτελους απο τον πεσμενο μπακακη.

Κριμα το παιδι,καποτε επαιζε τρομερα και ηταν το καλυτερο δεξι μπακ στην Ελλαδα,εδω και κανα 2 χρονια ομως ειναι βαρος, και θα ηταν ταμαμ για μια ομαδα μεταξυ της 4ης με 7ης θεσης.

evo21 - 6/8/2020 11:28

Παγκο ο Λοπεζ.

georgethejack - 6/8/2020 11:23

Από τους λίγους που μου άρεσαν στο βαζελο. Παιχταρας είναι. Ένας Μάτος για τα αριστερα. Σκύλος και στις προωθήσεις στα στημένα αποκτά η ομάδα και ένα έξτρα κορμί.

evo21 - 6/8/2020 11:20

Οποιος δε θελει να εχει η ΑΕΚ δυο σκυλους στην αμυνα , να σηκωσει το χερι του. Καλως να ερθουν και οι ΔΥΟ.

aekbox - 6/8/2020 11:15

Xίλιες φορές Ινσούα ...σίγουρα πράγματα δεν είμαστε για πειράματα ...

zakk21 - 6/8/2020 11:15

πήρε η ομάδα τόσα λεφτά απο μπαρκα και θα πάρουμε ινσουα και αλι?? απογοήτευση η μεταγραφές φέτος.. δυστυχώς..

Baval_21 - 6/8/2020 11:08

Πανω κατω συμφωνω με τους περισσοτερους με αυτα που εχουν γραψει ως προς το επιπεδο του Ινσουα (δυναμικος αλλα καπως ατεχνος, καλυτερος για εμενα απο τον Χουλτ) απλα να προσθεσω κατι ακομα. Ο Ινσουα μπορει και να χρησιμοποιηθει ως 3ο αριστεροποδαρο στοπερ. Και κατι ακομα. ο Ινσουα δεν ειναι φθηνος. Ζητουσε πολυ μεγαλο συμβολαιο, δεν ξερω αν εχει πεσει στις απαιτησεις του, παντως αυτες ηταν υπερογκες καποια στιγμη απο οσο θυμαμαι.

BlueEyesWhiteDragon - 6/8/2020 10:54

Στα ίδια κυβικά με χουλτ και Λόπεζ είναι ο ινσουα... Ισως λίγο πιο ατεχνος αλλά σίγουρα πιο ολοκληρωμένος... Βλέπω ότι δεν έπεσε χρήμα στον Ίβιτς να ψαχτει και είπε καλύτερα ινσουα που τον ξέρω παρα κάνα λαχείο και να μου βγει βινισιους ντε φρειτας

victor21R - 6/8/2020 11:08

Αν ηταν στα ιδια κυβικα με Χουλτ και Λοπες φιλε μου δεν θα τον πλησιαζε τον Ιουνιο ο Μαρτινς να τον παρει στον γαυρο. Ασχετα που τοτε ο Ινσουα ζητουσε 700 χιλαδες ευρω τον χρονο και εκανε πισω ο γαυρος. Λοιπον καμια σχεση με Χουλτ ειδικα. Μια κλαση πανω ειναι ο Αργεντινος...

BlueEyesWhiteDragon - 6/8/2020 12:39

ρε φιλε που κολλαει ο μαρτινς και ο ολυμπαικος...σταματηστε να παρουσιαζετε ολες τις μεταγραφες σαν νικες και κολπα εναντιων των γαυρων...και αν θελεις να παιξω το παιχνιδι σ δλδ πρεπει να βγαινω και να πανυγηριζω επειδη αρπαξαμε απο τον γαυρο τον παιχτη που θα εκανε τα ρεπο του τσιμικα??? δλδ αυτη ειναι η φιλοδοξια μας???οι δευτερο-τριτοι του γαυρου και καθε γαυρου??? πηγα να μιλησω λιγο ποδοσφαιρικα και ως απαντηση παιρνω αρλουμπες καφενειου... δεν ειπα τπτ κακο για τον ινσουα απλα... Συνέχεια θεωρω οτι δεν προκειται για ενισχυση αλλα απλα για ενα κλεισμο κενου με εναν τιμιο παιχτη

MinO21 - 6/8/2020 09:14

Με Βρανιες και Ινσουα στην ιδια 11αδα δεν θα περναει τιποτα!!

Costas68 - 6/8/2020 11:06

Σιγουρα θα πέφτει ποολυυυυύ ξύλο !!!!

Euronymous - 6/8/2020 09:32

Θα τον κανει γιο γιο ο τσινο στο οικογενειακο διπλο..

evo21 - 6/8/2020 11:05

Διασταυρωση πιτμπουλ με μπουλντογκ , παραμαζωμα θα τους παρει ολους αριστερα. Μακαρι.

Droit_Au_But - 6/8/2020 10:57

Όπως το βλέπω εγω για τα πλάγια μπακ , θα μπούμε Αγιασοφιά με Ινσούα Μπακάκη δεύτερους και δύο παικταράδες πρώτους.

Πώληση Λόπες Παουλίνιο. Θα προτιμούσα και πώληση Μπακάκη αλλά τον αγαπάνε πού στα Σπάτα !!!

aekaratiskardiasmou - 6/8/2020 10:51

Εγω γιατί πιστεύω ότι το όνομα του παίκτη που θα πάρουμε δεν έχει ακουστεί ακόμα; Ο Ιβιτς το συνηθίζει. Και έτσι πρέπει!!

ZaNkieR_21 - 6/8/2020 10:34

Ετοιμη λυση.Για την οικονομικη πολιτικη της ομαδας βολικος και ικανοποιητικος.

Fifa Agent21 - 6/8/2020 10:48

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά δυστυχώς αυτά τα "ικανοποιητικός" και ¨βολικός" είναι που μας κρατάνε στο επίπεδο που ήμαστε

Xarouhs - 6/8/2020 10:47

Α ρε Παναθα με τους σκάουτερ σου, αυτους πρεπει να παρουμε. Πολυ καλη προσθήκη, πολυ καλός παιχτης και μας λειπουν τα στοιχεία του, η δυναμη του, η ικανότητα στο ψηλό παιχνιδι, το παθος του. Μακάρι να έρθει.

drgiannis - 6/8/2020 10:34

ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΠΑΙΚΤΕΣ (ΙΝΣΟΥΑ,ΑΛΙ,) ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΘΡΙΛΕΡ.

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΤΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ !!!

specteR21 - 6/8/2020 10:46

Ο Αλι σαν δεύτερο φορ παύλα αριστερό εξτρέμ η παίχτης εκτός περιοχής είναι πολυτέλεια και δύσκολο να τον αποκτήσουμε με το κασέ που έχει είναι ένας παίχτης που παίζει 3 θέσεις λύνει τα χέρια του προπονητή είναι πιτσιρικάς και μυρίζετε το γκολ.

Ήμαστε όλοι απογοητευμένοι ως τώρα με αυτά που διαβάζουμε αλλά ας ήμαστε και λογικοί

Xarouhs - 6/8/2020 10:46

Α ρε Παναθα με τους σκάουτερ σου, αυτους πρεπει να παρουμε. Πολυ καλη προσθήκη, πολυ καλός παιχτης και μας λειπουν τα στοιχεία του, η δυναμη του, η ικανότητα στο ψηλό παιχνιδι, το παθος του. Μακάρι να έρθει.

Vertiggo - 6/8/2020 10:45

Ζήτησε από τον γαυρο 600 χιλιάρικα. Από μας πόσα ζήτησε και πόσα θα πάρει; Επιλογή χαμηλού ρίσκου. Ξέρεις τι παίρνεις. Απλά δεν παίρνεις και πολλά.. Στο μυαλό μου έχει συνδεθεί με την εικόνα όταν ειχε λυσσαξει στο γκολ που τον ξεφτιλισε ο τσινο...

se20xroniaproedros - 6/8/2020 10:45

Η αλήθεια είναι ότι αρχικά δεν ήμουν θετικός στην ιδέα για πολλούς λόγους αλλά μετά έκατσα και σκέφτηκα ότι αυτό που διέκρινε το παιχνίδι της ΑΕΚ από ΠΆΝΤΑ ήταν η άμυνα.. Η άμυνα ΜΠΕΤΌΝ μας έδωσε το πρωτάθλημα το 17-18 και τη πορεια στο europa και λόγω της έλλειψης καλής άμυνας τα επόμενα 2 χρόνια δεν είχαμε ανάλογες πορείες.. Και επειδή σε κάθε ματς με τον Ολυμπιακό και τον ΠΑΟΚ από αριστερά μπαζουμε θα έλεγα ότι τελικά ο ινσουα είναι η καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμή για την επανίδρυση... Συνέχεια της αμυνας ΜΠΕΤΌΝ ΑΡΜΈ που μας χαρακτηρίζει σαν ΑΕΚΑΡΑ.. Επίσης επειδή ανήκε στον παναθηναικο αναλογιστειτε ότι αν μπορούσε να τον ανανεώσει θα το έκανε χωρίς δεύτερη σκέψη αλλά δε μπορούσε και το ότι εμείς θα τον πάρουμε τσάμπα στην ουσία με μόνη διαφορά θα του πληρώνουμε πιο ακριβό συμβόλαιο το οποίο παίζει να είναι όσα παίρνει και ο Οικονόμου τότε για μας αυτό θεωρείται νίκη

whereeaglesdare21 - 6/8/2020 08:52

Μόνο αυτός κι ο Χατζηγιοβάνης έχουν θέση στο ρόστερ μας....ο ένας αποκτήθηκε....τώρα έρχεται η σειρά του άλλου....

Fifa Agent21 - 6/8/2020 09:50

Θα θέλαμε να είναι μόνο δύο παίκτες του ΠΑΟ για ρόστερ της ΑΕΚ ειδικά στις μικρές ηλικίες αλλά δυστυχώς μόνο έτσι δεν είναι.


Πάντως αν ένας παίκτης θα ταίριαζε ταμάμ στην ΑΕΚ και εγώ προσωπικά θα τον ήθελα στην ομάδα είναι ο Εμμανουηλίδης. Τρομερά προσόντα το παιδί, ανώτερος του Χατζηγιοβάννη

RomanJ - 6/8/2020 11:25

Από ΠΑΟ εγώ θα ήθελα τον Αλεξανδρόπουλο.

Αυτό το παιδί θα γίνει ο καλύτερος Έλληνας χαφ που έχει βγει τα τελευταία 10 χρόνια.

Τρέχει, πρεσαρει και ΞΕΡΕΙ μπάλα το παιδί.

Maniac_jo - 6/8/2020 10:43

Ποιος Χατζηγιοβανης ρε αδερφέ θα μας τρελάνεις;

ZAPATISTA21 - 6/8/2020 08:57

Καλός για εύκολα παιχνίδια τύπου ΠΑΟ κτλπ

ZaNkieR_21 - 6/8/2020 10:31

Θυμασαι εσυ κανενα ευκολο παιχνιδι με ΠΑΟ?ακομα και στις χειροτερες φασεις του...

koukouskor - 6/8/2020 10:27

Το καλο μ αυτον ειναι ο τσαμπουκας που εχει ,και τον χρειαζομαστε στην ομαδα .

victor21R - 6/8/2020 10:25

Μπραβο Ιλια! Την καλυτερη επιλογη θα κανεις με Ινσουα. Σκυλος και καλος μπακ. Ξερει την θεση πολυ καλα , ξερει το Ελληνικο πρωταθλημα , παντα τον θυμαμαι να μπαινει μεσα και να δινει το 100% , παντα τον εβλεπα στον Παναθηναικο και ελεγα πως ειναι δυνατον να εχει τετοιο αριστερο μπακ ο βαζελος με τα οικονομικα προβληματα που εχει. Τον ηθελα στην ΑΕΚ και δεν το κρυβω. Χωρις να εχω εικονα απο τον Λουνα , προτιμω τον Ινσουα για ολους τους παραπανω λογους. Προχωραμε παρακατω , αντε να κλεινουν... Συνέχεια ολες οι θεσεις με τον καλυτερο δυνατο τροπο. Ευτυχως εχουμε Ιλια και Καρερα. Vamos AEKαρα!!!!

Cristiano_ronaldo21 - 6/8/2020 10:24

Αφου παιρνουμε απο παο τουλαχιστον να παιρναμε τον γιοχανσον αντι του μπακακη καλυτερα

nickolasdiego - 6/8/2020 10:23

Για να πω την αλήθεια δε χαίρομαι. Τον έχω δει μόνο στα μεταξύ μας παιχνίδια και τον θεωρώ αμπαλο-αγαρμπο-ατεχνο... με λίγα λόγια κριάρι. Φυσικά εάν έρθει στην ομάδα μας θα είμαι μαζί του με τα 1000. Μακάρι να μου βάλει τα γυαλιά και να αποδίδει εξαιρετικά, μένοντας χρόνια και βοηθοντας στους τίτλους που θα κατακτήσουμε.

ΜΌΝΟ ΑΕΚΑΡΑ

fragkiskos_1924 - 6/8/2020 10:19

> Σίγουρα πιο safe από Λούνα

> Σίγουρα πιο ισορροπημένο δίδυμο Ινσούα-Λόπες από το Λούνα-Λόπες ή Χούλτ-Λόπες

> Σίγουρα, βέβαια, επειδή εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, θα θέλαμε κάτι καλύτερο

Sikia21 - 6/8/2020 10:19

εκεινο που παραδεχομαι στον ιβιτσ γιατι το εχει ξανακανει ειναι οτι ακουγεται για μερες ενα ονομα π.χ.λουνα και ξυπνας ενα πρωι και βλεπεις αλλον παιχτη κλεισμενο.

και οσο για κατι ερωτησεις αν ειναι καλυτερος απο τον χουλτ ναι ειναι και με διαφορα γιατι ο χουλτ ειναι επιρεπης στα λαθη πισο ενω ο ινσουα ειναι σκυλος

COMEBACK21 - 6/8/2020 10:17

Ωραία άλλη μία "καμπούρα" στην ομάδα.

Psarontoufeko - 6/8/2020 10:00

Δυναμη που μας ελειπε αλλα χρειαζομαστε κ δεξια ενα δυνατο μπακ κ να χει κ σεντρα.

imodium - 6/8/2020 09:56

Μεταγραφή λογικής λυμπεροπουλου "φέρνω αυτούς που ξέρω" περίμενα κάτι καλύτερο από τον ιβιτς... Και δεν είναι και κάτι ιδιαίτερο

docvik21 - 6/8/2020 09:52

Παιχταρα και σκυλος .Σταματηστε την γκρινια.

johny_21 - 6/8/2020 09:52

Ο Λοπεζ εχει μετρια σεντρα και αμυντικα επισης μετριος. Ο Ινσουα ειναι ενας επισης μετριος αμυντικος(μαλλον καλυτερος του Λοπεζ) αλλα μπροστα ειναι κατα πολυ χειροτερος. Δεν εχει σεντρα κατι για το οποιο βριζουμε σε καθε ματς οταν τα μπακ μας στελνουν την μπαλα στο πουθενα και χαλανε καποια επιθεση με προοπτικη. Για μενα ο Ινσουα ειναι στο ιδιο επιπεδο με Χουλτ.Στο 4-3-3 που θελει ο Καρερα τα μπακ ΠΡΕΠΕΙ να εχουν καλη σεντρα. Εκτος αμα το γυρισει σε αλλο συστημα. Με τις μεχρι τωρα... Συνέχεια κινησεις δεν βλεπω να γινεται η ομαδα ποιοτικοτερη απο περυσι.

vtsola21 - 6/8/2020 09:06

Αυτος,Αλμοεζ ΑΛΙ,εναν στοπερ τωρα και βρανιες αργοτερα,εξτρεμ στην θεση του βερντε και κατα 90% ειμαστε ετοιμοι.ΕΠισης ο ενομπακαρε πιστευω θα μας βγει λαχειο

Sephiroth21 - 6/8/2020 09:50

Απ' ότι φαίνεται στο ινσταγκραμ δουλεύει πολύ. Θα δείξει

jpavlos2002 - 6/8/2020 09:47

Ακριβώς έτσι!

Θέλω επίσης να ρωτήσω κάτι.... αν πάμε με 4-3-3 φέτος στο 3 του κέντρου έχουμε Σιμοες, Κριστισιτς- Σιμανσκι-Γαλανοπουλο-Σαμπα και Μάνταλο. Μήπως χρειαζόμαστε αναπληρωματικό του Μάνταλου;

Koui21 - 6/8/2020 09:02

Ρε πάτε καλά.. συγκρίνετε τον ινσουα με τον χουλτ και τον Λόπες..;;;ΛΑΘΟΣ!! με τους αντίστοιχους παίχτες των βασικών αντιπάλων μας πρέπει τον συγκρίνετε!! Έχει καμία σχέση με τσιμικα η Γιαννούλη η Βιερίνια πριν τον τραυματισμό του;;;

jpavlos2002 - 6/8/2020 09:49

Πιθανότατα κανένας από αυτούς δεν θα παίζει την επόμενη σεζόν στην SL. Μάλλον για Σταφυλιδη και Κούρτη σε κόβω.

Arrwstia1924 - 6/8/2020 09:47

Μας κοροϊδεύουν μάλλον. Δηλαδή ο Ινσουα είναι καλύτερος από τον λοπεζ . Εγώ στον παο τον έβλεπα να σπαταλάει δυνάμεις και ανεβαίνει συνέχεια μπροστά. Εμείς θέλουν βασικό, όχι αντικαταστάτη του λοπεζ

PistiKaiLatRia21 - 6/8/2020 09:08

Αυτός ακόμα ψάχνει τον Αραουχο και εμειςνθα τον πάρουμε στην ομαδα

taksim_21 - 6/8/2020 09:46

Μιλάς για τή ζεμπεκια στο ματς του 18 τό 3-0;. Ας έρθει καί μια χαρά θά είναι. Καλημέρα.

paradosi_AEK - 6/8/2020 09:41

Μα το Θεό, ορισμένοι, γκρινιάζετε γιατί σας έχει γίνει η γκρίνια τρόπος ζωής. Ναι ρε, δεν σας κάνει ο Ινσούα. Που όταν έπαιζε στο βάζελο, τον συγκρίνατε με Λόπες και Χουλτ και τον βγάζατε δέκα κλάσεις ανώτερο. Και που ο καρμίρης ο Μελισσανίδης δεν ξηλώνεται για να πάρει έναν τέτοιο παίκτη. Αλλά σήμερα αν έρθει, δεν σας αρέσει η σέντρα του, το κοντρόλ του και η χωρίστρα του. Ειλικρινά βαρέθηκα τη γκρίνια ορισμένων.

21_pan - 6/8/2020 09:40

Χαχαχααχαχαχ μαγκες τα λεγα πριν καμια 10αρια μερες οτι πολλα ακουγονται κ θα καταληξουμε στον ινσουα που εφυγε απ το παο ! Α ρε αεκαρα αρρωστεια μια ζωη τα ιδια στις μεταγραφές...

AEK Frankfurti - 6/8/2020 09:38

Καλώς ο Ινσουα με το καλό να έρθει , αλλά απορώ γιατί δεν ψάχνουμε και δεξί μπακ ;; Με Μπακακη πάλι θα την βγάλουμε φέτος ;

Psalidocheris - 6/8/2020 09:37

Δεν είναι και ότι ενθουσιάστηκα... αλλά δεν είναι κακός σε καμία περίπτωση... πολλές φορές μάλιστα μου έκανε εντύπωση το τι έκανε στον Παο... αλλά δε ξέρω... μιλάμε για τον ίδιο Ινσούα που έκανε γιογιό ο..Βέρντε! Ελπίζω ότι ήταν μια άσχημη μέρα.. γιατί σε γενικές γραμμές τον θυμάμαι τίμιο παίκτη!

KitrinoTsakali89 - 6/8/2020 09:34

Απογοητευση. Καρερα και Ιβιτσ ηξερα πολλούς μήνες τώρα οτι πρέπει να βρούν αριστερο μπακ αφου τελείωνε το συμβόλαιο του Χουλτ. Και το τελικό αποτέλεσμα σκαουτινκ και διαπραγματεύσεων είναι ο Ινσουα. Πολυ πολυ κακο. Έτσι δεν κλείνει η διαφορά απο τον Ολυμπιακό. Έτσι δεν θα εχουμε ομαδάρα στην Αγιά Σοφιά.

Mike 94 - 6/8/2020 09:27

Αυτόν δεν τον είχε κανει γιογιο ο Βέρντε στο πρώτο μεταξύ μας παιχνίδι? Δεν θέλω να γκρινιάζω αλλά απογοητεύτηκα...

kimonasmaroussi21 - 6/8/2020 09:20

Δεν έχει σέντρα αυτό είναι το κακό

johnsot - 6/8/2020 09:13

Καλή περίπτωση. Εύχομαι να κάνει κάτι ή ομάδα και για δεξιά γιατί προβλέπω να γέρνει και φετος η αναπτυξη

makisele - 6/8/2020 08:58

Καλημέρα αδέρφια! Συνήθως είμαι ο γκρινιάρης ή ο πλακατζής της παρέας. Κι όμως θα οω ναι για Ινσούα. Δεν είναι μόνο το θέμα προσαρμογής που τονίζει το άρθρο. Για μένα το πιο σημαντικό στα πλάγια μπακ είναι το ένα να συμπληρώνει το άλλο. Αν το ένα το λενα ρίναι πιο επιθετικιγενές(Λόπεζ) το άλλο πρέπει να είναι πιο δυνατό και αμυντικογενές ( Ινσούα). Το ίδιο ισχύει και από δεξιά με Παουλίνιο, Μπακάκη και αναλόγως την τακτική και την αντίπαλη ομάδα βάζεις τον σωστό παίκτη. Να σας οω την... Συνέχεια αλήθεια από αριστερά πλέον είμαι πιο καλυμένος απ,ότι από δεξιά.

mojito_patito21 - 6/8/2020 08:56

Καλος παικτης και μια σωστη επιλογη κατα την αποψη μου!!

zompinio22 - 6/8/2020 08:55

Αυτός μάλιστα μαύρο σκυλί του πολέμου τέτοιους θέλω

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 6/8/2020 08:55

Ευτυχώς δεν θα έχει αντίπαλο τον βερντε α γύρο τον είχε κάνει ΓΙΟ ΓΙΟ

Mistymister72 - 6/8/2020 08:38

Ψήνομαι

Theovis68 - 6/8/2020 08:36

καλη δοκιμασμενη λυση που δινει σκληραδα στην ομαδα. Την χρειαζομαστε αλλωστε

flensburger_21 - 6/8/2020 08:32

Δοκιμασμένη συνταγή, πολύ δυνατός ( ίσως μερικές φορές υπερβολικός) δείχνει να ταιριάζει στην φιλοσοφία του coach. Θεωρώ πολύ καλύτερος του Χούλτ και ισάξιος του Λόπεζ αλλά αυτός έχει και σέντρα. Τον Λούνα δεν τον ξέρω αλλά μέχρι να εγκλιματίσει μπορεί να πάρει καιρό.

Μόνο ΑΕΚ αδέρφια, και όποιος μπορεί κάρτα φίλου ΑΕΚ.

vagaslanis - 6/8/2020 08:30

Πολυ καλη κινηση...μακαρι.

Koui21 - 6/8/2020 08:22

Χαχαχαχα από τον λουνα στον ινσουα...κλασικά πράγματα...

ScoccoMan - 6/8/2020 08:20

Αυτός μάλιστα

Cyrano - 6/8/2020 08:16

Ίβιτς είσαι μεγάλο γατόνι.

ascararte15 - 6/8/2020 08:14

Safe επιλογή μαζι με λοπεζ κουμπωνει καλύτερα. Απο χουλτ π φέτος ηταν μετριος. τωρα παμε γ στοπερ ειτε βρανιες η σ αλλη επιλογή και εξτρέμ οπωσδήποτε

antikeimenikos_21 - 6/8/2020 08:10

Προσωπικά μου αρέσει, όλοι κρίνονται στο γήπεδο. Πρέπει να έρθει ο Αλι, ένα ΔΥΝΑΤΟ εξτρέμ, ένα ΔΥΝΑΤΟ σέντερ μπακ και ο Βρανιες.

NUR_AEK - 6/8/2020 08:08

Τωρα δηλαδη Κετσε θελετε να μας πεισετε πως ο Ινσουε ειναι αυτο που χρειαζεται η ΑΕΚ; Και αφου παμε για Ινσουε Κετσε το θεωρεις σωστα να μην ερθουν δυο βασικα στοπερ;; Με τη λογικη πως ο Ινσουα ειναι πιο οικονομικη λυση απο αυτη που χρειαζοτανε η ομαδα. Παρτε αυτον τον Αλι, φερτε δυο στοπερ και φερτε και τον ελευθερο Αλιπουρ που ακουστηκε για ΑΕΚ και πιο παλια.

HollySpirit - 6/8/2020 08:07

Καλημέρα. Πολυ καλή κίνηση. Δυνατός και με τσαμπουκά,οτι πρέπει για την ομάδα μας.

Byzantinos1025 - 6/8/2020 08:06

Νομίζω πως ο Ίβιτς και η ΑΕΚ σωστά θόλωσε τα νερά με τον Λούνα ώστε να καλύψει τον πραγματικό της στόχο..εξαιρετική μεταγραφή μακάρι να ολοκληρωθεί!!!

Sargiadiotis21 - 6/8/2020 07:52

Ειμαστε ΑΕΚ και πάμε για πρωτάθλημα καθε χρονο Αλλα αδέρφια μου με 2-3 προσθήκες δυστυχώς δε θα μπορέσουμε να καλύψουμε την διαφορά που υπαρχει με τον γαύρο!ποσο μαλλον όταν πάμε να πάρουμε παίχτη απο την 4η ομάδα της Ελλάδας με τον συγκεκριμένο να εχει μέτρια ματς ως καλα .. Μακάρι να διαψευΣθω .. ΑΕΚ ΕΔΩ ΑΕΚ ΕΚΕΙ ΑΕΚ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ (Miami)

demis11_sotos27 - 6/8/2020 07:43

Ρε πάτε καλα; Με ινσουα θα μπούμε στην αγια σοφια;

AEKthebest - 6/8/2020 07:39

Μπράβο τεράστιε Ίλια. Ότι καλύτερο για την αριστερή πτέρυγα.

taxiss21 - 6/8/2020 07:20

Καλή περίπτωση ο Ινσουα. Νομίζω καλύτερος του Λούνα.

Hakuna_matata - 6/8/2020 07:10

Σίγουρα αυτή η επιλογή ,αν έρθει, δικαιολογεί σε μεγάλο βαθμό τον λόγο που έφυγε ο χουλτ... είχε ακουστεί από την ΠΑΕ ότι θα ήθελε ένα πιο σκληρό και δυνατό Μπακ στην θέση του φιλότιμου αλλά σοφτ Σουηδού.... καλή επιλογή ο ινσουα, σίγουρη και ξέρεις ότι θα πιάσει...αν είχε και λίγο καλύτερη τεχνική, ειδικά στις μεταβιβάσεις του,θα ήταν τέλειος

Aekara83 - 6/8/2020 07:07

Πάρα πολύ ευχάριστο!!! Μακάρι να τελειώσει το θέμα και με αυτόν τον τρόπο λύνουμε το θέμα από αριστερά με τον καλύτερο τρόπο κατ'εμε! Επίσης είναι μεγάλη φάπα στον κόκκινο σβέρκο των gay! Μπράβο Ίλια....μας θυμίζεις συνέχεια τι λάθος έκανε η ομάδα τόσο καιρό χωρίς τεχνικό διευθυντή!

o_kanenas_21 - 6/8/2020 06:42

Καλημέρα σε όλα τα αδέλφια

Yellowfire - 6/8/2020 06:40

Αρκετά καλή λύση ο Ινσουα. Σίγουρα ανώτερος του Χουλτ αλλά και σε κάποια τμήματα του παιχνιδιού και από τον Λοπεζ. Στα συν ότι γνωρίζει το πρωτάθλημα μας...Νομίζω αρκετά καλή λύση με ελάχιστο ρίσκο.

Familia 9®11 - 6/8/2020 06:31

Είμαι από ποτά δεν έχω πιει κ καφέ ..να χαρώ η όχι δεν ξέρω..αλλά τόσες ομάδες ..

combatiente_21 - 6/8/2020 06:12

Ξέρεις περιπου τι περιμένεις απο τον παίκτη, εχει αρκετά ανεβασματα,εχει ασίστ ,ειναι πιο δυναμικός και τσαμπουκάς απο τον λοπεζ,οπότε πιστευω ειναι καλη επιλογή.

ΕΠΟΜΕΝΟ