198 ΣΧΟΛΙΑ

Καλός παίκτης ο Τάνκοβιτς, αλλά δεν έχει πλέον λογική η απόκτηση του

Διαβάστε τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ της Κυριακής από τον Κώστα Κετσετζόγλου


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Giomath21 - 4/8/2020 15:44

Καλός παίχτης ο Τανκοβιτσ αλλά θέλει συμβόλαιο

- -))

istoria_apo_tin_poli - 2/8/2020 22:01

2 παικταράδες φέτος (+ Βράνιες +ίσως Αραούχο) και πάμε για 2η θέση και καλή πορεία στο Europa, και άλλοι 3 παιχταράδες το επόμενο καλοκαίρι για πρωτάθλημα στην Αγ. Σοφιά. Μόνο αυτό θέλω

matuzalem21 - 3/8/2020 23:37

Τι δεύτερη θέση ρε αδερφέ; Μας τρολαρεις;;

AEKARA21 ΧΑΝΙΑ - 3/8/2020 10:39

ΑΕΚ εισαι, ποτέ δεν πας για την 2η θεση!

istoria_apo_tin_poli - 3/8/2020 12:27

Θεωρητικά συμφωνώ, αλλά στην πράξη ρε φίλε πιστεύει πραγματικά κανείς ότι με αυτά που ακούγονται και αυτά που βλέπουμε πως χτίζουμε ομάδα για πρωτάθλημα? Διότι εγώ όπως τα βλέπω τα πράματα νομίζω ότι και η 2η θέση αισιόδοξη είναι

istoria_apo_tin_poli - 2/8/2020 22:34

γιατί ρε παιδιά τόσα dislikes? Τα βλέπετε τα πράγματα να πηγαίνουν καλύτερα? Αυτό είναι το αισιόδοξο σενάριο, το ότι θα πάρουμε δηλαδή 2 παιχταράδες φέτος. Το απαισιόδοξο (και πιο ρεαλιστικό) είναι ότι θα πάρουμε μόνο τον Βράνιες κι έναν αριστερό μπακ αμφιβόλου ποιότητας και του χρόνου το καλοκαίρι θα τρέχουμε πάλι να συμμαζέψουμε τα ασυμμάζευτα εν όψει Αγιάς Σοφιάς

Kythnos21 - 3/8/2020 17:56

Συγγνώμη αλλά δεν έχει λογική τι?Πειτε μας ότι θα έχουμε τα ίδια φέτος και αφήστε τα αυτα. .Θα φάμε όλο το καλοκαίρι πάλι με βρανιες και αραουχο. ....Μέχρι πρότινος μόνο την ώρα πήγαινε στο μπάνιο δεν ξεραμε και τώρα δεν έχει λογική η απόκτηση του? ??Μάλιστα. . ........ ..

Kythnos21 - 3/8/2020 16:52

Καλά εντάξει. ...Όλοι ξέρουμε ότι η ομάδα θέλει ενίσχυση και τέτοιους παίκτες τους θέλει η ομάδα χθες. Αν η πολιτική και φέτος είναι ότι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο απαυτος μας τότε δεν πάμε πουθενά. .Συγγνώμη αλλά τέτοια λογική δεν στέκει ειδικά μετά από τόσο λιβανιστηρι για τον τανκοβιτς που το μόνο που δεν ξεραμε μετά από τόσα ρεπορτάζ ήταν τι ώρα πάει για κατουρημα. ....

dimkos21 - 3/8/2020 16:41

Μαγκες πληροφορίες λένε ότι θα έρθουν τουλάχιστον 4 παικταραδες επιπέδου λιβάγια κ βάλε!!! Υπομονή για την ΑΕΚ μας!! Ξέρει ο τίγρης!!

monoenwsi21 - 3/8/2020 09:55

Εγώ μόνο αυτό έχω να πω.Ειμαι 45 ετών άνθρωπος με οικογένεια και δύο παιδιά και όλα τα άγχη και τα θέματα που απορρέουν από αυτή την κατάσταση.Και μπαίνω κάθε τρεις και λίγο σε ένα κινητο να δω αν ενισχυθηκε η ομάδα που υποστηρίζω εκ γενετής!!!! Λες και δεν έχω αλλά ζητήματα στη ζωή μου.Κουραστηκα λοιπόν να ξέρω ότι χρειαζομαστε παιχταράδες αντάξιους του ονόματος της ΑΕΚ που θα μας οδηγούν σε μπαλαρα και τίτλους και να βλέπω εδώ και χρόνια ότι για διάφορους λόγους δεν... Συνέχεια ενισχυομαστε. Καλό και αγιο το γήπεδο.Αλλα θα με πειράξει πολύ να έρθουν οι βρομιαρηδες εκεί και να μου ριξουν μονο 2 γιατί κατέβασαν ρυθμο.Ολοι οι καλοί παιχταράδες χωράνε σε μια ομάδα. Και ο Μάνταλος και Μπακασετας και ο Λιβαγια και ο Αραούχο και ο Ολιβέιρα!!!!! Ο άλλος χάνει τον Βαλμπουενα και φέρνει από τον πάγκο τον Φορτουνη.Αντιθετα δεν χωράνε όλοι οι μέτριοι σε μια ομάδα όπως η τεράστια ΑΕΚ!!!! Και είναι πολλοί οι μέτριοι που μαζεύτηκαν στην ομάδα μας...Βέβαια αν δεν έχεις πρόβλημα με την τρίτη θέση όλα καλά...

Apostolis_AEKAPA - 3/8/2020 13:00

Να αγιάσει το στόμα σου αδερφέ, εκφράζεις το 99% των οπαδών της ομάδας μας με αυτό το σχόλιο!

o_kanenas_21 - 3/8/2020 12:07

Πες τα αδερφέ, ακριβώς έτσι είναι

alex - 3/8/2020 08:13

Τωρα έφτασε η στιγμή να "κονταροχτυπηθουμε" με την ΚΠΡ για τα μάτια του Τανκοβιτς... Έτσι για να έχει νόημα η μεταγραφή που τελικά θα χαλάσει .....Άτιμη premiership που μας παίρνεις όλους τους παίκτες που έχουμε στα υπ όψιν μας για ....κανα χρόνο!!!!!!?

BYZANTIN - 3/8/2020 11:31

Μας έφαγε όλα τα λεφτά ο καρεκλάγιτς ... Δεν πειράζει θα πάρουμε τον σεζλόνγκιτς ... κι άμα περισσέψει τίποτα παίρνουμε και τον κρεβάτιτς !!! Χαχαχαχαχαχα


Πάμε ΑΕΚΑΡΑ με ότι διαθέτουμε. Πρωτάθλημα και Κύπελλο και Ευρωπαϊκό .... φτάνει να μη γίνουμε ωσαν τον λίγδη τον ολυμπιακό.

2121AEK - 4/8/2020 06:42

Ok εσυ μαλλον ηθελες τον Ιμπραιμοβιτς αλλα προσεξε να μην σε πετυχω πουθενα μεσα στο πρωταθλημα κι αποθεωνεις τον Καρακλαγιτς..... Γιατι αλλο να γκρινιαζω...κι αλλο να ειρωνευομαι καποιον που ΔΕΝ εχω δει καν.....

dragan21 - 3/8/2020 09:43

Οταν ονειροπολουμε και εχουνε στο μυαλο μας πραγματα ανεφικτα ,τοτε θα ξενερωνουμε επειδη η επιθυμια μας εχει αποσταση με την πραγματικοτητα μας .. Η ομαδα θα ενισχυθει ,οπως εκανε κ το προηγουμενο καλοκαιρι ..το οτι η ομαδα ενισχυθηκε συμφωνα με τα θελω ενος καρντοσο κ με τις ικανοτητες ενος απιστευτου ποδοσφαιρικα παικτη αλλα κατω του μετριου manager Λυμπε , σιγουρα φερει ευθυνες η διπικηση καθως εκεινη ειναι υπευθυνη για τα καλα κ τα κακα...το να καθεστε κ να... Συνέχεια συγκρινεται τι εκανε ο χοντρος (με τοσα εκ.ευρω εσοδων απο τα συνεχομενα τσουλου) και το τι κανει ο προεδρος μας ,που αναγκαστηκα οφειλει να βαζρι απο την τσεπη κ οχι απο την εξασφαλισμενη μπανκα ..εχει ταιραστια σημασια ..μπορω να σας αντιπαραθεσω πολλα παραδειγματα συλλογων που οταν φτιαχνουν γγπεδο δεν κανουν μεταγραφες ,αλλα ο δικος μας μην ξεχνατε οτι φτοαχνει κ προπονητικα κ εγκαταστασεις κ πολλα αλλα....ας μην ειμαστε λοιπον αχαριστοι ,και ας αφησουμε τον Ιλια κ τον ιταλο να φτιαξουν την ομαδα που θα μπεο αγια σοφια !!! Καλολαιρακι ,βπυτιτσες μπανακια,και εδω ειμαστε να κραξουμε με την πρωτη ευκολια ,οπως πολυ καλα ξερουμε απο τπν καναπε μας

TA1959 - 3/8/2020 07:01

Ο τίτλος του άρθρου θυμίζει ... όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια

FughwaltZ ( Πόλη...) - 3/8/2020 04:09

Καλησπέρα σε όλους τους απανταχού ΑΕΚΑΡΕΣ.

Είχα καιρό να γράψω και με αφορμή το άρθρο τώρα και την απραγία στα μεταγραφικά ειπα να προσθεσω ενα σχολιο .

Δεν μπορω να καταλαβω την ευκολια που δοθηκαν χρηματα για παικτες τυπου Σιμαο , Ζεραλδες που ειχε πλουσιοπαροχο συμβολαιο κτλ και εδω μιλαμε για εναν αξιοπιστο παικτη ΕΛΕΥΘΕΡΟ που με μια καλη... Συνέχεια πορεια στο Γιουροπα θα τον μοσχοπουλησεις λογω φυσικα και της ηλικιας του.

Εχουμε απο τοτε που ανεβηκαμε απο Β εθνικη και χτυπιομαστε για εξτρεμ μπουκαδορους , συνεπεις στο ενας με εναν , να βγαζουν μια πασα της προκοπης στο κουτι και πραγματικα ακομη εκει ποναμε . Θυμομαστε ακομη τον Μπαρμποσα και λησμοναμε..

Ακομη λιγο θα καιγαμε και τον Μανταλο οπως τον Μπακασετα . Οπως γραφω εδω και χρονια ο Μανταλος ειναι 8ΑΡΙ οπως και για τον Μπακασετα 10αρι και πηγε στην Τουρκια και διαπρεπει. Μεχρι και στον νιονιο στη θεση του επαιζε γι αυτο και τον πηραμε και με πειραματα και φουμαρα εχασε η ομαδα χρηματα .

Δεν μπορω να καταλαβω ακριβως τι γινεται γιατι αλλο σφιχτη οικονομικη πολιτικη και αλλο πολιτικη στα ορια της μ.... . Μακαρι να διαψευσθούμε . Θα το χαρω πανηγυρικα .

Δλδ ρε γμτ τοσο δυσκολο ειναι να φερεις Τανκοβιτς ή Lucas Rodríguez . Τοσο εξω θα πεσεις στο μπατζετ ? Η ομαδα θελει εξτρεμ . Φωναζει εδω και χρονια .

Ονειρο θα ηταν να δεις στην ΑΕΚ ενα 4 - 4 - 2 ....Με Τσιντωντα,Λοπεζ,Βρανιες,Τσιγκρινσκι ή Σωκράτη , Παουλινιο , Σιμανσκι - Γαλανοπουλο ή Μανταλο - Κριστισιτς , Βερντε , Τανκοβιτς , Ολιβειρα - Λιβαγια ή Αραουχο .

Μελ παρε τον Σουηδο ειναι παικτουρα!Παρτο πανω σου!

Υ.Γ. Οσο για τον Αραουχο που αρχισανε ολοι να τον βγαζουν αχρηστο...Οση μπαλα ξερει ο Αραουχο δεν την ξερει κανενας παικτης στην ομαδα μας, ισως ο Λιβαγια . Αν ερθει με κανονικη μεταγραφη και κανει προετοιμασια θα με θυμηθειτε . Οταν τον φερανε πανηγυριζα και ολοι γραφανε τα τσιτατα περι αλκοολισμου .Αυτο το γνωριζει και ο Καρερα και ο Ιβιτς και πολυ περισσοτερο ο Μελ . Δε θα τον αφησουν τοσο ευκολα τον Τσινο . Δεν εχει να κανει με προσωπολατρεια , καθαρα ποδοσφαιρικα .

Mike 94 - 3/8/2020 01:04

Ούτε εμένα με απασχολεί ο παίκτης να παίζει στον ασβέστη κλπ. Αλλά θέλουμε καλούς παίκτες και όχι παίκτες τύπου Βέρντε.. τεσπα. Η αλήθεια είναι ότι πληρώνουμε τα λάθη του Λυμπε. Εφόσων ο Μελισσανίδης δεν είναι επενδυτής (δεν έχω θέμα με αυτό, αν κάποιος έχει λεφτά ας τα βάλει) έπρεπε να είχε γίνει πιο σωστή επιλογή για το ποιος θα χειριζόταν τα έσοδα. Με Μπάγεβιτς και Μαϊστόροβιτς στο τιμόνι και Χιμένεθ κοουτς πήραμε πρωτάθλημα. Με Ίβιτς και Καρερα θα το ξαναπάρουμε... Συνέχεια
Απλά με αυτά που βλέπω όχι φέτος...

Manos_AEK21 - 2/8/2020 23:59

Κατεμε θα πρέπει να χτιστεί από τώρα μια ΑΕΚ για πρωταθλητισμο για να είναι έτοιμη για την Αγία Σοφία - ΟΠΑΠ Αρένα...

Επενδύστε Κύριε Πρόεδρε και δεν θα χάσετε....

MiltiadisG_AEK - 2/8/2020 23:38

Όταν έχεις φορτωθεί κακώς κάποιους παίχτες που δεν υπολογίζεις αλλά πληρώνονται και δε βρίσκεται εύκολα ομάδα για πώληση ή δανεισμό είναι δύσκολο να πάρεις και άλλους παίκτες. Από την άλλη όμως αντικειμενικά δε γίνεται να μην αποδεσμεύσεις ποτέ κανένα παίκτη, δε βρίσκεται ομάδα για πώληση ή δανεισμό για όλους. Αλλιώς πρέπει να βρεθεί τρόπος κάποιοι να αξιοποιηθούν σε ευκολότερα παιχνίδια για να ξεκουράζουν τους άλλους.... Συνέχεια
Επίσης, όταν παίρνεις 5-6 παίκτες αμφίβολης αξίας αντί για 2-3 αξιόλογους αυτό γίνεται. Να τα λέμε όλα.

dimcheiz - 2/8/2020 23:56

Βασικά θες 5-6 αξιόλογους και παίρνεις 2-3 αμφιβόλου ποιότητας

Manos_AEK21 - 2/8/2020 23:35

Συμφωνώ με την οικονομική πολιτική του Τίγρη! αλλά η αλήθεια είναι ότι κάποιες φορές είναι υπερβολική αυτή η πολιτική... Είναι πολύ λογικό να υπάρχει μια γκρίνια από αρκετό κόσμο της ΑΕΚ γιατί θέλει μια πολύ δυνατή ΑΕΚ μέσα στην Αγία Σοφία - ΟΠΑΠ Αρένα για πρωταθλητισμο.... Η ομάδα μας χρειάζεται κινήσεις να ανέβει επίπεδο.....

Εγώ το είχα πει και θα το λέω ότι η Αγία Σοφία - ΟΠΑΠ Αρένα από μόνη της δεν θα φέρνει τίτλους -... Συνέχεια επιτυχίες.....

Skakistis21 - 2/8/2020 19:57

Βαφτισαμε εξτρεμ τον λιβαγια κ παικταρα τον βερντε κ ολα καλά... Ο λιβαγια επειδη είναι παικταρας παιζει κ δεξι μπακ καλα, ως αρ εξτρεμ ηταν σούπερ στα ματς με μικρους αλλα στα δύσκολα ήταν μετριος γιατι εκει θέλει ταχύτητα κ εκρηξη.. Λέμε 2 χρόνια οτι θελουμε γρηγορο μπουκαδωρο ακραιο να δημιουργει ρηγματα κ να ταΐζει τα φορ.. Γιαυτο υστερουμε στα μεγάλα ματς...

Teodor - 2/8/2020 23:33

Δυστυχώς δε μαθαίνουμε απο τα λαθη μας... Κοιταμε παλι το ροστερ μας ποσοτικα κ οχι ποιοτικα.... Εχουμε λέει αυτους αριστερα, αυτους δεξια κ τέλος! Αν με τέτοιου επιπέδου παικτες μπορεις να πάρεις τιτλο δεν μας ενδιαφέρει... Ο χοντρός πριν 2 χρονια είπε θα σας διωξω όλους κ θα ξανακανω ομαδα απο την αρχή κ το κατάφερε... Εμεις περιμενουμε ο βερντε να γινει ρομπεν κ ντε μπροινε...

teo72 - 2/8/2020 21:34

Ακριβώς αυτό... Συμφωνώ σε ολα...

kakomoytsoynos - 2/8/2020 22:48

Να γράψω και εγώ κάτι να έχετε να μαυρίζετε. Από τα περισσότερα σχόλια που διάβασα βλέπω μια τάση ότι πρέπει να πάρουμε 5/6 παίχτες σε θέσεις που έχουμε τουλάχιστον 2.

Κ εγώ θα ήθελα καλύτερο δεξί μπακ από αυτούς που έχουμε καλύτερο δεξί εχτρεμ έναν ακόμα καλύτερο σέντερ μπακ στη θέση του Οικονόμου.

Έχω ώμος μια απορία αν πάρουμε άλλους αυτούς που έχουμε και έχουν ακόμα 1/2/3 χρόνια συμβόλαιο τι θα... Συνέχεια τους κάνουμε? θα τους πούμε δεν μας κάνετε φύγετε? θα τους αφήσουμε εξάεδρα και θα πληρώνονται?.

Θα μου πείτε να πάνε δανικοί αυτό δεν εξαρτάτε μόνο τι θέλουμε εμείς αυτοί θέλουν να πάνε.

Φέρνουμε δανικούς με οψιον γκρινιάζετε φέρνουμε μεταγραφή μόλις παίξει δυο παιχνίδια και δεν κάνει παπάδες δεν κάνει να φύγει η γκρίνια επί μονίμου βάσεως εμείς ξέρουμε καλύτερα από όλους τι πρέπει να γίνει.

dimcheiz - 2/8/2020 23:02

Έχεις δίκιο φίλε μου.. άδικη η γκρίνια και η κριτική γιατί η ομάδα βγαίνει εύκολα τρίτη στο πρωτάθλημα και αναδύει αγωνιστική ανάπτυξη και υγεία! Μη γκρινιάζετε βρε και χαλάτε τη μόστρα στους ανθρώπους που βλέπουν καλή μπαλίτσα... Είπαμε μάγκες, καλό το γήπεδο αλλά μέχρι εκεί. Αγωνιστικά η ομάδα είναι σε χαμηλό επίπεδο και αυτό βγάζει μάτια. Τώρα το αν και το πότε θα αλλάξει πρέπει να μας προβληματίσει.

kakomoytsoynos - 2/8/2020 23:14

Εσύ πιστεύεις ότι ο Μελισσανίδης είναι ευχαριστημένος και πιστεύει ότι έχουμε ομαδάρα?. Ξέρει καλύτερα από τον καθένα και ξέρει τι θα κάνει.

Όλα στην ώρα τους.

TA1959 - 3/8/2020 07:11

Βεβαίως και ξέρει. Ποιανού επιλογές ήταν ο Λυμπε για ΤΔ και τα ακόλουθα τσιγγουνοπαζαρεματα?

dimcheiz - 2/8/2020 23:34

Δε τον βλέπω και ιδιαίτερα ανήσυχο... Αν τον δεις εσύ πες μου!

evo21 - 2/8/2020 22:31

Ο κόσμος της ΑΕΚ διαβάζοντας τα σχολια σημερα

Στο αρθρο εχει δικιο , απλα δεν εχουμε λεφτα.

Τα λεφτα τα εχει η διοικηση μας.

Αυτή κανει κουμάντο στην τελική.

Τοσο ωμα το λεω.

AEKaraleme - 2/8/2020 21:47

Άρα δηλαδη ΑΦΟΥ έχουμε αριστερα τον Λιβαγια, τον Αλμπανη, και τον Καρακλαγιτς (πραγματικα δηλαδη) δεξια τον Βερντε, στοπερ θα παρουμε εκτος του Βρανιες μονο αν φυγει ο Οικονομου, φορ αν φυγει ο Αραουχο, εσυ θεωρεις πως μειναμε 25 βαθμους πισω απο τον γαυρο με 3αρες επειδη δεν ειχαμε τον καταλληλο προπονητη απο την αρχη.... Συνέχεια
Δεν υπαρχει ελπιδα λεμε

Cocco Bill - 2/8/2020 22:26

Μήπως θυμάσαι πως ξεκίνησες το πρωτάθλημα, με μια ομάδα τσίρκο, που μπορούσε να διασυρθεί από οποιονδήποτε. Σιγά-σιγά συμμαζεύτηκε το πράγμα, για να αντιμετωπίσουμε τον θρήνο χρειαζόμασταν καλύτερο σέντερ μπακ και αριστερό μπακ, στα δε πλει οφς και στα 2 ματς είχαμε τεράστιες ελλείψεις. Του χρόνου που η προετοιμασία θα έχει γίνει από τον Καρέρα και το ρόστερ δεν θα έχει τόσο χτυπητές αδυναμίες θα δούμε.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 2/8/2020 23:00

Δεν θελουμε "να δουμε".Να ειμαστε σιγουροι θελουμε!

Yellow__Southampton - 2/8/2020 22:17

Σαν να φαινεται να ηθελε οντως η ομαδα μας να ηθελε να σαμποταρει το τελικο κυπελλου για να κρυψει τα προβληματα κατω απο το χαλακι:)


Ο Τανκοβιτς κλεινει στη ΚΠΡ, ακουσαμε εδω μεσα μεχρι και οτι "Προβληματιζει την ΑΕΚ οτι δεν τον ζητανε αλλες ομαδες".... Συνέχεια

ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΜΑΣ

dimcheiz - 2/8/2020 21:36

Σε 28 μέρες "κανονικά" παίζεις τελικό κυπέλλου με τον Ολυμπιακό. Με αυτά που βλέπουμε μέχρι στιγμής από μεταγραφές και σκέψεις περί μεταγραφών, η λογική λέει ότι δε διεκδικείς κύπελλο... Για το πρωτάθλημα ούτε λόγος εννοείται

stavrosierapetra21 - 2/8/2020 20:30

Αντιγράφω "Εγώ δε καταλαβαίνω το εξής. Βγήκαμε τρίτοι, με 6 πίσω από τον ΠΑΟΚ και καμιά 25αρια πίσω από γαύρο. Και από το ρεπορτάζ τελικά προκύπτει ότι χρειαζόμαστε τον Βρανιες (που τον είχαμε), ένα αριστερό μπακ όχι κατ'αναγκη καλύτερο από τον Λόπεζ (άρα τύπου Χουλτ, που τον είχαμε), ένα σέντερ μπακ μόνο άμα φύγει ο Οικονόμου (άρα ισάξιος του), και ένα εξτρέμ αν φύγει ο Βέρντε (πουα ντε να δεχτώ ότι στα λεφτά του Βέρντε μπορείς με καλό σκάουτινγκ να βρεις καλύτερο. Και δεν αντικαθιστάς... Συνέχεια και Μπάρκα. Τι δε καταλαβαίνω ρε παιδιά?"

dimcheiz - 2/8/2020 21:28

Όχι.. όλα μια χαρά τα έχεις καταλάβει φίλε μου! Ευτυχώς αρχίζουμε και τα καταλαβαίνουμε όλο και περισσότεροι. Και φτάνει πια με τις συντονισμένες προσπάθειες δημοσιογράφων να κάνουν το άσπρο μαύρο. Εντάξει παιδιά, καλό το γήπεδο αλλά μέχρι εκεί.

Φοίνικας - 2/8/2020 17:33

Αν έχουμε μείνει στην λογική ότι δεύτερο σέντερ μπακ θα πάρουμε αν φύγει ο Οικονόμου, εξτρεμ δεξί θα πάρουμε αν φύγει ο Βέρντε και δεξί μπακ αν φύγει ένα από αυτά που έχουμε, τότε ζητώ που καήκαμε. Με την λογική να αντικαθιστάς τα συμβόλαια που λήγουν δεν πας μπροστά. Θα πει κάποιος ότι Ντελετιτς, Σιμαο, Γιακουμακη μάλλον θα βρει τρόπο να φύγουν, αλλά και να έμεναν (ή να μείνουν) έτσι κι αλλιώς δεν χωρούσαν στην ομαδα.... Συνέχεια

Αν για Τσιγκρινσκι μπορούσε να εγγυηθεί κάποιος ότι θα είναι παρών σε όλα τα σημαντικά ματς, θα μπορούσαμε να είμαστε και με Βρανιες (?) Σβάρνα στα υπόλοιπα παιχνίδια. Αλλά επειδή κανείς δεν το εγγυάται είναι αστείο να συζητάμε κάτι διαφορετικό από το να φύγει με κάθε κόστος ο Οικονόμου και να έρθει ένας βασικός επιπλεον του Βρανιες (ή του αντί-Βρανιες).


Επίσης αν ψάχνουμε για ταλέντο αριστερό μπακ, κατάλαβα... Είναι πασιφανές ότι ο Λοπες έχει ρίξει επίπεδο, φαντάζει ιδανικός για το ροστερ αλλά χρειαζόμαστε έναν καλύτερο του για "βασικό". Το ίδιο ισχύει από την άλλη μεριά, στην θέση του δεξιού μπακ.


Στα χαφ είναι ένα αίνιγμα ο Γαλανόπουλος. Πότε θα είναι έτοιμος και σε τι κατάσταση θα είναι. Επειδή μάλλον πάμε σε 4-3-3, με Μανταλο εκεί, τον Κριστισιτς του αγώνα με τον ΠΑΟ και τον ΠΑΟΚ, τα τρεξίματα του Σιμανσκι και τον Σιμόες των πλεη οφ είμαστε καλά αν ο Γαλανό είναι επίσης καλά.


Για δεξί εξτρεμ που κάνει διάφορα αν δεν αποκτηθεί με την δικαιολογία ότι η ομάδα στηρίζει Βέρντε (ο οποίος για παγκιτης καλός είναι ενδεχομένως) θα μιλάμε για τεράστιο έγκλημα.


Ένα μικρό έγκλημα θα είναι αν δεν βρεθεί άκρη με Αραουχο. Κι ας μην μας ξεγελά η μέτρια εικόνα του. Ξέρουμε ποιος είναι, είναι σε καλη ηλικία και γνωρίζουμε τι μπορεί να κάνει. Άσε που έτσι αποκτάς συγκριτικό πλεονέκτημα. Μεγάλη υπόθεση να έχεις Ολιβεηρα και Αραουχο και να έχεις την πολυτέλεια να κάνεις το ροτεησον με τέτοια όπλα στο ροστερ.


Για να το κλείσω η υπόθεση Τσιμικα και το ποσό βελτιώθηκε με τον δανεισμό του θα πρέπει ίσως να μας δείξει τον δρόμο για τις περιπτώσεις των Σαμπανατσοβιτς, Λατσι και Καρακλαγιτς.


Κατά τα άλλα αναμένουμε για να κρίνουμε.

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 2/8/2020 21:26

γιατι εχεις παντα δικιο ρε Φοινικα ???

Cristiano_ronaldo21 - 2/8/2020 20:22

Οποτε εξτρεμ θα δουμε οταν ληξει το συμβολαιο του βερντε..και σεντερ μπακ οταν ληξει συμβολαιο οικονομου..λογικη ΑΕΚ

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 2/8/2020 21:24

Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, χίλια χρόνια κοσκινίζει.

Cfu1980 - 2/8/2020 21:00

Κάτσε να δεις τι θα γίνει με τις ανανεώσεις που δεν βλέπω να γίνονται εύκολα, από Γενάρη θα παίζουμε μπακοτερμα... Κάπως δεν εξηγείται να μην έχουμε καταλάβει τόσο καιρό το πλάνο, βέβαια οποία ομάδα φτιάχνει γήπεδο τα ίδια περνάει, αλλά να δούμε και λίγο μπάλα μέχρι τότε γιατί σε λίγο ντέρμπι θα έχουμε με τον Αρουλη και τον ατρόμητο

dimcheiz - 2/8/2020 21:24

Το φετινά ντέρμπυ με τον Άρη δε τα μετράς?

Golgis21 - 2/8/2020 20:54

Ο ασβέστης Κώστα είναι για πλάγιο Μπακ αν αυτό λέγεται Μαρσέλο η Ντάνι Άλβες.ολα αυτά γίνονται κ τα συζητάμε τώρα γιατί έγινε κακός μεταγραφικός σχεδιασμός.αυτο πλήρωσε κ ο Μπακασετας που τον χάσαμε κοψοχρονια γιατί για να χωρέσουν όλοι κάναμε αλχημείες κ ο καθένας έπαιζε όπου να ναι.καλος ο λιβάγια αλλά φίλε μου δεν είναι κ δεν έπαιξε αριστερό εξτρεμ.ορθολογικα μιλώντας ένας εκ των Μάνταλου η Λιβάγια πρέπει να πωληθεί.τελος προσωπική μου άποψη όταν θες να να ανέβεις επίπεδο τον... Συνέχεια Αραούχο έπρεπε να τον έχεις

ηδη πάρει κ τον τανκοβιτς με ταβάνι τα 500 τον χρόνο έπρεπε να τον έχεις ανακοινώσει.

Psalidocheris - 2/8/2020 20:53

Θα ξεκινήσω με τον Μπακασέτα... το μοναδικό λάθος που έκανε ήταν που δεν διεκδίκησε στα ίσια την θέση του Μάνταλου σαν 10άρι που ο Μάνταλος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ(ο Μάνταλος είναι 8άρι και πλέον αρχίζουν και το καταλαβαίνουν και οι τελευταίοι ότι βγάζει μάτια σε αυτή την θέση!) Σας πληροφορώ ότι αν ο Μάνταλος δεν είχε τραυματιστεί στην Ν.Σμύρνη, πρωτάθλημα δεν θα παίρναμε και αν θέλετε μαυρίστε...

Πάμε και στα άλλα τώρα... Κώστα μου, δεν θέλουμε να αντικαταστήσουμε τον Λιβάγια... τον ΛΙΓΟ ΒΕΡΝΤΕ... Συνέχεια ΠΡΕΠΕΙ να αντικαταστήσουμε ή να μείνει ως αλλαγή! Αν ο Τάνκοβιτς θεωρούν ότι δεν παίζει δεξιά, ας ψάξουν άλλον που να παίζει!! Για εμένα πάντως ο Τάνκοβιτς, για ομάδα που θέλει να διεκδικήσει τίτλο, είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ!!!!

Alani21 - 2/8/2020 20:08

Μήπως τώρα που ενδιαφέρεται η κπρ μας ενδιαφέρει και εμάς ;;;;;;;

opiosasglentaineaek - 2/8/2020 20:45

XAXAXAXAXΑΧΑΧΑΧ

TheScouter21 - 2/8/2020 18:26

Ο Άρης έκανε πρόταση στον Γκαστόν Σίλβα! Ο Άρης που κατάφερε αναστολή του ban της FIFA, ούτε καν άρση...


Γκαστόν Σίλβα εστί 26χρονος διεθνής Ουρουγουανός αριστεροπόδαρος στόπερ! Ό,τι ακριβώς ψάχνει η ΑΕΚ τόσα χρόνια! Και κυκλοφορεί ελεύθερος! Αν ούτε σε ελεύθερους δεν κοιτάμε τέτοιου βεληνεκούς και ηλικίας παίκτες, υπάρχει πρόβλημα!

Moschato21 - 2/8/2020 20:35

Δεν ξερω τον Γκαστον Σιλβα, δεν τον εχω δει ποτε να παιζει. Αλλα μου προκαλεσε εντυπωση που ο Αρης κοιτουσε ελευθερο, διεθνη Ουρουγουανο παιχτη και τον τσεκαρα στο τρανσφερμαρκτ. Ειδα οτι παιζει αρκετα και σαν αριστερο μπακ, δεν πρεπει να ειναι καθαρος σεντερ μπακ.

Cristiano_ronaldo21 - 2/8/2020 20:18

Εξεταζει κ αλλη περιπτωση..ψαχνει κατι καλυτερο..αυτο ακουμε τρια χρονια κσι στο τελος δεν παιρνει κανενα

Cyrano - 2/8/2020 20:28

Εγώ θα ήθελα έναν αντι-Μάνταλο. Ένα χάφαρο ηγέτη να φτιάχνει παιχνίδι και να έχει την κάθετη πάσα. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε βάθος σε αυτή τη θέση. Όσες φορές δοκιμάστηκε ο Λιβάγια σε αυτό τον ρόλο δεν απέδωσε και ο Μάνταλος έχει σκαμπανεβάσματα.

ΜΑΝΤΑ21 - 2/8/2020 20:25

δεν θα γινουν μεταγραφες παιδια ενα αριστερο μπακ θα παρουμε κ ενα στοπερ κ τελος κ ο θεος βοηθος!!ενταξει μην παρουμε εξτρεμ αλλα να μην παρουν δευτερο στοπερ???με ποιον θα παιζουμε οταν τιμωρηθει ο βρανιες κ τραυματιστει ο τσιγκρι???δεν ξερω δεν υπαρχει σκαουτινγκ δεν υπαρχει τιποτα στην ομαδα μας δυστυχως πανε να μας κοψουν το ποδοσφαιρο καινουριο γηπεδο κ θα καταντησουμε λαρισαικος κριμα πολυ κριμα.

Andreas295 - 2/8/2020 20:23

Προσωπικά το Γενάρη τον ήθελα τον Τάνκοβιτς στην ομάδα. Αλλά μετά τη φοβερή παρουσία του Λιβάγια σε συνδυασμό με τις περίεργες απαιτήσεις της πλευράς του Τάνκοβιτς με έκαναν να μη θέλω να έρθει ο παίχτης. Κυρίως γιατί αν έρθει ένας εξτρέμ αυτός πρέπει να έρχεται από τα δεξιά. Προσωπικά το γράφω πάνω από 1 - 1,5 μήνα πίσω. Δεξιά χρειαζόμαστε αναβάθμιση. Ο Βέρντε θεωρώ ότι πρέπει να ξεκινάει ως 2ος χωρίς τόση πίεση και να μπορέσει να ανεβάσει τον ανταγωνισμό και αν τα καταφέρει να κερδίσει και... Συνέχεια τη θέση του βασικού ή αλλιώς πρέπει να αποχωρήσει. Αλμπάνης, Καρακλάγιτς, Ενομπακάρε είναι παίχτες με μέλλον, που όμως η απόκτησή τους δεν πρέπει να αποτελεί στοπ και άλλοθι για τη μη σοβαρή ενίσχυση. Αν ήταν έτσι τότε δεν έπρεπε να αποκτηθούν. Ναι να πάρουν ευκαιρίες, ναι να δείξουν τι αξίζουν αλλά όχι χωρίς να έχουν ξεκάθαρα το ρόλο του 2ου ή 3ου στις θέσεις τους. Δεξιά λοιπόν υπάρχει κενό. Όπως δεν κουνιέται ο Ολιβέιρα και ο Λιβάγια, έτσι δεν πρέπει να κουνιέται και το δεξί εξτρέμ και με τον Βέρντε δεν συμβαίνει αυτό με βάση τα όσα είδαμε ως τώρα.


Αριστερό μπακ και στόπερ πρέπει να έρθουν πριν την προετοιμασία. Ίσως καλύτερα να καθυστερήσει του Βράνιες ώστε να αναγκαστούμε να πάρουμε στόπερ επιπέδου και όταν μείνει ελεύθερος ο Βόσνιος να αποκτηθεί ως παίκτης-ειδική περίπτωση αλα Αραούχο το Γενάρη. Όπως και να χει ο Οικονόμου πρέπει να βρει ομάδα και η ΑΕΚ πρέπει να δρομολογήσει εξελίξεις σ' αυτό το θέμα γιατί το να φύγει κάποιος παίκτης δεν είναι απόφαση του Θεού, αλλά της ομάδας. Το να μείνει ένας παίκτης αμανάτι δεν είναι και καταστροφή. Εδώ είχαμε Μπακασέτα, Σιμόες, Λαμπρόπουλο εκτός ομάδας και δεν έγινε το παραμικρό. Εκτός ομάδας λοιπόν όποιος αποδεδειγμένα δεν μπορεί να προσφέρει και δεν βρίσκεται φόρμουλα αποχώρησης. Και δεν εννοώ με τον άσχημο τρόπο που τέθηκαν εκτός ομάδας οι 3, αλλά με μια ειλικρινή κουβέντα μεταξύ σοβαρών ανθρώπων. Ή κάνει ο παίχτης ή δεν κάνει. Το να λες δεν κάνει αλλά τον υπολογίζω για 5ο είναι λίγο ανισόρροπο. Μια ομάδα θέλει τουλάχιστον 3 εν δυνάμει βασικούς κι εμείς δεν τους έχουμε. Θα τους είχαμε αν μπορούσαμε να υπολογίσουμε τον Τσιγκρίνσκι ανα πάσα στιγμή κι αν ο Βράνιες (εφόσον έρθει) ήταν φυσιολογικός ψυχολογικά. Αν αποκτηθεί μόνο ο Βράνιες και μείνει εκτός ομάδας για κάνα παράπτωμα και ο Τσιγκρίνσκι τραυματιστεί ποιοι θα παίζουν βασικοί; Λάτσι και Σβάρνας; Και έτσι θα πάμε για πρωτάθλημα; Όχι. 2άδα στόπερ που να είναι ξεκάθαρα βασικοί και πίσω τους Σβάρνας-Τσιγκρίνσκι. Αυτή είναι μια 4άδα στόπερ πρωταθλητισμού με 5ο το Λάτσι να πάρει ευκαιρίες, ειδικά απ' τη στιγμή που η 3άδα στα στόπερ δεν είναι απίθανο να "φορεθεί" αρκετά φέτος. Με δομημένη 11άδα και ξεκάθαρα 2ες επιλογές δημιουργείς ένα σύνολο με ξεκάθαρους ρόλους. Χωρίς ξεκάθαρους ρόλους δημιουργείς μπέρδεμα και δυσκολεύει πολύ και ο σωστός διαμοιρασμός των ευκαιριών που αναλογούν σε κάθε παίχτη και άρα δυσκολεύει πολύ και η ανάδειξη νεαρών παικτών.

Rainman - 2/8/2020 18:41

Δεν έχει λογική γιατί πάει QPR....

aekstockholm21 - 2/8/2020 20:22

Δεν παει ΚΠΡ μπηκε σφηνα λενε μια ομαδα που τον ηθελε εδω κ πολυ καιρο...Δεν ειπαν ομως πια ειναι

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 2/8/2020 23:10

Α, εμεις ειμαστε αυτοι!

takaros21 volos - 2/8/2020 19:03

Παει και αυτος ερχεται ο καρακλαγιτσ και ολα καλα

combatiente_21 - 2/8/2020 18:54

Το ειδα μολις, ευτυχώς δεν αντέχω άλλο τανκοβιτς....

Cristiano_ronaldo21 - 2/8/2020 20:16

Εχουμε καρακλαγιτς ολα καλα

mmaek21 - 2/8/2020 20:10

Ο γαυρος εχει για 8ο εξτρεμ αυτον τον Καφου που ειναι 2 κλασεις καλυτερος του βερντε αλλα να παρουμε τον τανκοβιτς δεν εχει λογικη γιατι εχουμε λιβαγια αριστερα...Ωρε σανο που τρωμε

Cocco Bill - 2/8/2020 19:18

Η Άντερλεχτ προσπαθεί να γλυτώσει κάποια από τα λεφτά που έδωσε για Βράνιες και γι αυτό το καψώνι σε παίκτη και μας, μπας και της πούμε κράτησε κάποια από το 1 εκ που μας χρωστάει και άφησε τον ελεύθερο μια ώρα αρχύτερα. Για τον λόγο αυτό πιστεύω ότι πρέπει να προχωρήσουμε άμεσα στην μεταγραφή ακόμη ενός σέντερ μπακ, επιπέδου Βράνιες, έστω δανεικού με κάποια οψιον αγοράς. Δηλαδή αυτός να είναι μαζί με τον Βράνιες, όταν έρθει, το βασικό δίδυμο, γιατί αυτό το όταν, μπορεί να είναι... Συνέχεια και τον Γενάρη πχ. Πέρα από αυτόν χρειάζεται ένας αριστερός μπακ για βασικός, καλός αμυντικά, που ο Λοπες δεν είναι. Αυτές είναι οι απαραίτητες μεταγραφές έως την έναρξη της προετοιμασίας. Στα χαφ θα υπάρχει και ο Γαλανόπουλος, ενώ στο τέρμα αν φανεί τον Γενάρη ότι δεν κάνουν για βασικοί ο Τσιντώτας ή ο Αθανασιάδης, να έρθει τότε κάποιος για βασικός. Ο Τάνκοβιτς όντως δεν χρειάζεται την δεδομένη στιγμή και γενικά δεν χρειάζεται άλλος μεσοεπιθετικός, αν δεν φύγει κάποιος από τους Αραούχο-Βέρντε. Τον Ενομπακάρε τον ζήτησε ο Καρέρα, απ' ότι διάβασα, άρα θα του δώσει ευκαιρίες, ενώ υπάρχει και ο πιτσιρικάς Σέρβος. Δεν μπορούμε να μαζέψουμε 200 μεσοεπιθετικούς και να παρακαλάμε να μην τραυματιστεί ένας σεντερ μπακ και παίξει ο Οικονόμου. Πάντως με τον Τάνκοβιτς έπεσε αρκετό σότο από τους μάνατζερ του για τις ομάδες που τάχα τον ήθελαν.

aekstockholm21 - 2/8/2020 19:53

Δηλαδη Συγγνωμη ρε φιλε.Οι Βελγοι εδωσαν 3,5 για να τον παρουν κ τωρα θα τους ριξουμε κ φταιξιμο που δεν τον αφηνουν ελευθερο?Περιουσιακο κομματι τους ειναι κ καλα κανουν να ζητανε η οτιδηποτε να εξασφαλισουν χρηματα..Μην τρελαθουμε κιολας

Cocco Bill - 2/8/2020 22:35

Δεν τους ρίχνω κανένα φταίξιμο, γράφω ότι κάνουν ότι κάνουν μήπως γλυτώσουν κάποια λεφτά. Παράλληλα προτείνω τι να κάνουμε εμείς. Να πάρουμε ένα σέντερ μπακ κλάσης, έστω δανεικό, ώστε να καταλάβουν οι Βέλγοι ότι κινδυνεύουν να μείνουν με τον Βράνιες και το βαρύ συμβόλαιο του και να αναγκαστούν να τον αφήσουν άμεσα, όταν δουν ότι εμείς δεν καιγόμαστε πλέον και άρα πιθανότητα να πάρουν λεφτά από εμάς δεν υπάρχει, αντίθετα υπάρχει η πιθανότητα να μουλαρώσει ο Βράνιες και να... Συνέχεια πει ότι δεν φεύγω πλέον, θα κάτσω να πάρω τα 900 χιλ του συμβολαίου μου και ας μην παίξω μισό ματς.

Gaizka_Medieta - 2/8/2020 19:52

Τι δεν έχει λογική; Εδώ ένα χρόνο τώρα ακούμε για ΤΑΝΚΟΒΙΤΣ κ τώρα δεν έχει λογική;;;;;;;;;;

Δηλαδή αυτά που ακούγαμε ήταν εκτός λογικής τόσο καιρό ;

Mario2121 - 2/8/2020 19:48

Καλησπέρα !! (Με αυτά π διαβάζουμε και ακούμε αναγκαζόμαστε να γράψουμε την άποψη μας γιατί το ίδιο έργο πάει ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ) Συμφωνούμε και καταλαβαίνουμε όλοι εμεις οι φίλαθλοι της ΑΕΚ γενικά πολλα που φίλαθλοι άλλων ομάδων δεν θα τα καταλάβαιναν ΠΟΤΕ Αλλά ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ - ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ. ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η... Συνέχεια ΚΑΚΗ περσινή ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΦΕΤΟΣ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΘΟΥΝ και να κάνουν τη ΣΕΖΟΝ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ. ΝΑ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ 5 ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΛΛΕΙΠΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚ

victor21R - 2/8/2020 19:48

Η ομάδα θέλει 6-7 μεταγραφές για να γίνει πραγματική ΑΕΚ. Μάλλον το πρωτάθλημα που πήραμε μερικούς τους μπέρδεψε και νομίζουν ότι μπορεί να ξαναγίνει αυτό το θαύμα με λειψό ρόστερ. Μην ξεγελιέται κανένας. Δεν θα πετυχαίνουμε κάθε χρόνο τον γαύρο ψοφιο και εμάς να μας βγαίνουν όλα.

2 στόπερ πρώτης γραμμής , ένα αριστερό και ένα δεξί μπακ πρώτης γραμμής επίσης , 8-10αρι που να μπορεί να αντικαταστήσει τον Μάνταλο επάξια ένα αριστερό και ένα δεξί εξτρέμ. Αυτά χρειάζονται αν δεν... Συνέχεια θέλουμε του χρόνου να είμαστε πάλι 20 βαθμούς πίσω και να ψάχνουμε τι φταίει.

tonino21 - 2/8/2020 19:43

Τα βάζαμε με τον Λυμπεροπούλου και δικαίως , μας φόρτωσε ένα καρό παλτά και τον προπονητή κολύμβησης Cardozo.

Αλλά όλοι λέγαμε πως αυτό το αστείο τελείωσε με τον ερχομό του Ίβιτς. Δυστυχώς δεν βλέπω καμμία αλλαγή , και το έχω ξαναγράψει δεν κατανοώ τον ρόλο του Ίβιτς σε όλη αυτή την φάση. Την επόμενη έχουμε έναρξη προετοιμασίας και είσαι με μισό Τσιγκρίνσκι και οι άλλοι 3 που έχουμε δεν κάνουν... Συνέχεια μαζί έναν κανονικό Σέντερ μπακ. Για πλάγια μπάκ ούτε κουβέντα μείναμε με τον Λόπεζ που είναι ή του ύψους η του βάθους (αμυντικά είναι βασικά λίγος ). Δεξιά τα ίδια , εξτρέμ δεν θέλουμε έχουμε τον Λιβάγια τον Αλμπάνη και τον Βέρντε....τον Αραουχο τον έχεις στο περίμενε γιατί θέλεις να κρατήσεις τον Ολιβέιρα ο οποίος θα ζητήσει 1.5 εκατ για ανανέωση και όλοι ξέρουμε πως θα καταλήξει αυτό , θα πουληθεί 500 χιλιάρικα τον Γενάρη να μην μας φύγει ελεύθερος το επόμενο καλοκαίρι....φυσικά αυτό θα βαφτιστεί επιτυχία.....Και θα ξαναφέρουμε τον Αραουχο δανεικό...

Μακάρι να διαψευστώ και να κάνουμε όλοι κολοτούμπες και να έρθουν οι παίχτες πρώτης γραμμής που χρειάζεται η ομάδα για να πρωταγωνιστήσει. Τα δείγματα πάντως έως τώρα δεν το δείχνουν αυτό ...

aekbox - 2/8/2020 19:41

Ήδη ο Τάνκοβιτς κλείνει Κ.π.ρ ... και να είχε λογική η απόκτησή του ήδη έκανε φτερά ...

MONO_AEK_ - 2/8/2020 19:41

Αυτός ο παίκτης θα άφηνε πιστεύω εποχή στην ΑΕΚ αλλά όταν έχεις συνηθίσει τελευταία στο μέτριο προς κακό, μέτριος θα μείνεις.

Kostantinosderveni - 2/8/2020 19:37

Αφήστε τους δανεικούς παίκτες, κάντε μεταγραφές ξέρετε που πονάει η ομάδα, αν θέλουμε να έχουμε αξιόλογη ομάδα κλείστε παίκτες (χθές αν είναι δυνατόν), αλλοιώς μια από τα ίδια. Καλό το γήπεδο αλλά θέλουμε την ομάδα μας στην κορυφή, μη μας ξενερώσετε, δεν μπορούμε να είμαστε πίσω από τους 2 γαύρους. Η ΑΕΚ πρέπει να είναι πάντα στην κορυφή!!!!

john Original - 2/8/2020 19:33

Η ΟΜΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 5-ΜΕ 6 ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΕΝΔΕΚΑΔΑΣ..ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ..ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΙΣΤΗΚΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ..ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Ε

Kemp21 - 2/8/2020 19:05

Πολυ τσακωμός για το τίποτα αφου παει κπρ ο τανκοβιτς. Στο τέλος θα μιλήσουμε η ομάδα χρειάζεται παικταραδες επιπέδου λιβαγια αραουχο στην θέση του αριστερου μπακ κ του στοπερ συν έναν ακόμη βασικό στοπερ τον Βράνιες τώρα μπροστά δεν νομίζω να είμαστε τόσο χάλια ειδικά αν βγει ο ενομπακαρε

orbon - 2/8/2020 19:23

Ο Ενομπακαρε κατ'εμε είναι αντί-Κλωναρίδης με προοπτικές λόγω ηλικίας. Μια έξτρα λύση για να ξεκουράζει παίχτες στην επιθεση και στα ευκολα ματς. ΔΕΝ είναι (τουλάχιστον αυτή τη στιγμη) ο παίχτης που θα κάνει την διαφορά με τον γαύρο. Αν ο Βέρντε δεν γίνει (πολυ πιο) ουσιώδης στο παιχνίδι του, η βασική εντεκάδα της ΑΕΚ είναι ίδια με πέρσι, με έναν ακόμα χρόνο στα πόδια της. Ο,τι και να πούμε, οι συμπαθείς και φιλότιμοι Μπακάκης Παουλίνιο είναι καλοί για 2οι δεξιοί μπακ.... Συνέχεια Πιστεύει κανείς ότι ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ από τους μπακ μας είναι από τον Γκάλο του 2018? Μην κοροιδευόμαστε παιδιά. Η ομάδα θέλει ενίσχυση και στις 2 πτέρυγες.

Manos_AEK21 - 2/8/2020 19:20

Συμφωνώ με αυτήν την οικονομική πολιτική του Τίγρη! απλά θεωρώ ότι δεν θα ήταν καθόλου κακό το να πάρεις έναν πολύ καλό ποιοτικό παίχτη όπως ο Τανκοβιτς σε μια εξαιρετική ηλικία στα 25 και με ένα ποσό συμβολαίου γύρω στης 500 χιλιάδες ευρώ και κάτι.... Ο Λιβαγια μπορεί να παίζει και σαν δεύτερος επιθετικός η κρυφός επιθετικός πίσω από τον Ολιβεϊρα.. Και αριστερά ο Τανκοβιτς..... Ο Ενομπακαρε δεξιά που μπορεί και να σου βγει κιόλας και σαν δεύτερος δεξιά ο Αλμπάνης.. Μαχαίρας δανεικός και... Συνέχεια να πουληθούν Οικονόμου - Σιμαο - Βερντε.... Και απόκτηση Βρανιες - Τανκοβιτς και αριστερό μπακ....

Απο την στιγμή που θέλει και ο ίδιος ο παίχτης να έρθει ο Τανκοβιτς τότε τον παίρνεις και ειδικά στην περίπτωση που είναι να φύγει ο Αραουχο.....

monoenwsi21 - 2/8/2020 18:57

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχουμε παιχταράδες σε όλες τις θέσεις. Δεν είμαστε ούτε ο Παναιγιάλειος ούτε ο μπαοργκ!!! Είμαστε η ΑΕΚΑΡΑ και παιχταράδες, αν όχι σε όλες, στις περισσότερες θέσεις, την τελευταία φορά που είδαμε ήταν το 2008!!!!

sotnik - 2/8/2020 18:51

Εάν όλοι συμφωνούμε ότι η ΑΕΚ χρειάζεται τουλάχιστον αριστερό μπακ, στόπερ, εξτρέμ και αναπληρωματικό του βασικού σέντερ φορ, το ρόστερ διαμορφώνεται κάπως έτσι:

Τσιντώτας – Μπακάκης, Αριστερό μπακ, Στόπερ (Βράνιες;), Τσιγκρίνσκι – Σιμάνσκι, Κρίστιτσιτς, Μάνταλος – Εξτρέμ, Ολιβέιρα, Λιβάγια.

Αθανασιάδης – Παουλίνιο, Λόπες, Οικονόμου, Σβάρνας – Σιμόες, Γαλανόπουλος, Ενομπακάρε – Βέρντε,... Συνέχεια Επιθετικός (Αραούχο;), Αλμπάνης.

3ος τερματοφύλακας – Λάτσι, Σαμπανάτζοβιτς, Μπότος, Ιατρούδης, Καρακλάγιτς, Χριστόπουλος, Μαχαίρας.

Τι θα ήθελα εγώ επιπλέον, εκτός από τα προφανή; Ένα βασικό δεξί μπακ (και πώληση Παουλίνιο), ένα ακόμα βασικό στόπερ (και πώληση Οικονόμου), και ένα ακόμα ποιοτικό χαφ που να μπορεί να παίξει και μαζί με τον Μάνταλο και αντί του Μάνταλου, δηλ. ένα 8-10άρι με οργανωτικές ικανότητες.

Την ίδια στιγμή, υπάρχουν 4 συμβόλαια που λήγουν το επόμενο καλοκαίρι (Γαλανόπουλος, Ολιβέιρα, Λιβάγια, Αλμπάνης) και πρέπει να βρεθεί λύση, δηλ. ανανέωση ή πώληση. Ακούγεται ήδη ότι ο Λιβάγια θέλει μίνιμουμ το συμβόλαιο του Ολιβέιρα, δηλ. 1,2 εκατ. από 700 χιλ. ευρώ. Σέβομαι την οικονομική πολιτική της ΠΑΕ, και δεν θα κρίνω αν αξίζει τέτοιο συμβόλαιο ο πράγματι παικταράς Μάρκο. Σημειώνω απλώς ότι με τα ίδια χρήματα μπορείς να έχεις δύο πολύ καλούς εξτρέμ (π.χ. Ντεσπόντοφ, Τάνκοβιτς). Αν ήταν στο χέρι μου, θα τους ήθελα όλους και θα έκανα τα πάντα για να πωληθεί ο ανούσιος Βέρντε. Μην ξεχνάμε ότι και του χρόνου επιτρέπονται οι 5 αλλαγές, και χωρίς δυνατό πάγκο σε ένα εξουθενωτικό αγωνιστικό πρόγραμμα λόγω σύμπτυξης ημερομηνιών δεν μπορείς να πας μακριά.

Από την άλλη, έχεις τα 5 εκατ. της μεταγραφής του Μπάρκα που πρέπει να τα διαχειριστείς προς ενίσχυση της ομάδας, βλέποντας την απόσταση που σε χωρίζει ποιοτικά από τον ΟΣΦΠ. Όταν έχεις μπάτζετ 15 εκατ. και ο βασικός ανταγωνιστής σου 30 εκατ., τίποτα δεν είναι εύκολο και χρειάζονται υπερβάσεις και έξυπνες κινήσεις. Κατά τη γνώμη μου, οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν όταν γίνει η κλήρωση του Europa League και διαπιστωθούν οι πιθανότητες να μπει η ΑΕΚ στους ομίλους. Να θυμόμαστε ότι η μεταγραφική περίοδος λήγει στις 5 Οκτωβρίου.

Δύσκολη και πολύπλοκη η δουλειά του Ίβιτς, σε μία χρονιά με ιδιαιτερότητες, αφενός λόγω του κορωνοϊού και της μείωσης εσόδων και ρευστότητας ακόμα και στα μεγαλύτερα κλαμπ του πλανήτη εξαιτίας της αβεβαιότητας με τους χορηγούς και της έλλειψης εισιτηρίων (απλών και διαρκείας), αφετέρου λόγω του γεγονότος ότι στην ερχόμενη σεζόν μόνο ο πρωταθλητής θα πάει στα προκριματικά του Champions League και οι επόμενοι 3 (ή οι 2 και ο Κυπελλούχος) θα πάνε στο Europa Conference League.

jpavlos2002 - 2/8/2020 18:43

Η ομάδα την περσινή σεζόν στην κανονική περίοδο ήταν 3η με μεγάλη διαφορά από τους 2 πρώτους.

Για να είσαι ανταγωνιστικός πρέπει να ανεβάσεις την ποιότητα σου και το βάθος σου. Με ανανεώσεις αυτό είναι προφανώς αδύνατον. Όλα τα αλλά είναι άνευ λόγου αναλύσεις

aekara21ori - 2/8/2020 18:33

Τι ειναι αυτο το πραγμα με εμας

Στην αρχη λεγαμε ενομπακαρε και καρακλαγιτσ ειναι εξτρα και δεν ειναι κυριες μεταγραφες

τωρα λεμε εχουμε τον λιβαγια δεν χρειαζομαστε εξτρεμ

λες και ο λιβαγια ειναι θεος δεν θα τιμωρηθει δεν θα τραυματιστει δεν θελει αλλαγη να ξεκουραστη

λοιπον η ομαδα χρειαζεται 2 στοπερ 1 μπακ αριστερο και δυο εξτρεμ... Συνέχεια
ενας εξτρεμ για βασικος δεξια και ενα για αλλαγη του λιβαγια.

Αυτα ,αμα θελουμε να πλησιασουμε τον ολιμπιακο και να διεκδικισουμε πρωταθλημα.

ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.

eadean - 2/8/2020 18:30

Μάλιστα. Και τέλος Αυγούστου θα βλέπουμε ότι ψάχνουμε εξτρέμ ενώ αυτός που τον ήθελε τόσο καιρό η ομάδα έκλεισε σαν ελεύθερος στην ΚΠΡ ας πούμε? Καρακλάνιτς τον πήραμε και καλά σαν μελλοντική επένδυση και τώρα μας τον παρουσιάζεται σαν παίχτη του βασικού ροτέισον? ΟΚ..... τελικά θα πάρουμε τίποτα ποιοτικό εφέτος ή θα μας πείτε ότι με τους δανεικούς που θα γυρίσουν το ροστερ είναι γεμάτο (Ντέλετιτς,Σιμάο,Βασιλαντονόπουλος,Γιακουμάκης κτλ)? Επίσης οι ανανεώσεις Λιβάγια , Ολιβέιρα... Συνέχεια μόνο εύκολες δεν είναι....Η ομάδα προβλέπω θα είναι ακριβώς ίδια με την περσινή με μόνη διαφορά τον προπονητή που μακάρι ο άνθρωπος να κάνει μαγικά και το αριστερό μπακ που όπως βλέπω αμφιβάλλω πολύ για το αν θα πάρουμε έναν για βασικό. Μήπως τα φορτώνουμε στον κόκκορα εφέτος επειδή του χρόνου η 2η θέση δεν βγάζει ΤΣΛ αλλά στο Κόνφερενς Λιγκ? Ναι μεν νοικοκυρεμένη η ομάδα αλλά ρε παιδιά να βλέπουμε και μια κάποια πρόοδο και δεν μου αρέσει να κάνω συγκρίσεις με άλλες ομάδες αλλά τα βλέπετε και μόνοι σας, σας αρέσει αυτή η διαφορά αγωνιστικά απ'τον 1ο δηλαδή? Μαντεύω στην Αγια Σοφιά του χρόνου να μας λέτε ότι δεν χρειάζεται ενίσχυση η ομάδα και η καλύτερη μεταγραφή θα είναι ο κόσμος που θα γεμίζει το γήπεδο (ΑΝ επιτρέπεται κόσμος μέχρι τότε)

Bruxellois1980 - 2/8/2020 15:03

Καταλαβαίνω την λογική και γενικά συμφωνώ, αλλά δεν μου αρέσει ότι δεν εφαρμόζεις την ίδια λογική για τον Ενομπακάρε. Προφανώς κοίταξες τα στατιστικά του Τάνκοβιτς, και όντως έχει παίξει σε πολλές θέσεις, αλλά η κύρια του είναι αριστερό εξτρέμ. Εκεί παίζει πλέον ο Μάρκο, και έχουμε και Αλμπάνη, Καρακλάνιτς και ενδεχομένως Μαχαίρα. Γιατί δεν κοίταξες όμως και τα στατιστικά του Ενομπακάρε; Βλέπω στον τρανσφερμαρκτ ότι έχει παίξει 102 ματς, εκ των οποίων 48 ως επιθετικός, 34 ως δεύτερος... Συνέχεια επιθετικός, μόλις 16 ως δεξί εξτρέμ και 4 ως αριστερό εξτρέμ. Ποιά ακριβώς είναι λοιπόν η λογική της απόκτησης του;

ketsetzoglou - 2/8/2020 18:16

Ο Ενομπακαρε όπως εγραψα και στο κείμενο ήρθε ως συμπληρωματικός παίκτης που παίζει και στις τρεις θέσεις της επίθεσης. Εχει παίξει 16 παιχνίδια δεξιά όπως γραφεις κι εςυ κατα σύμπτωση τα καλύτερα της καριέρας του. Ο προπονητης ήθελε μια έξτρα λύση, τον ήξερε, τον πρότεινε, τον πήρε. Ο Τανκοβιτς όπως εχει διαμορφωθεί το ρόστερ δεν χρειάζεται. Αν έπαιζε δεξιά θα ηταν άλλη κουβέντα. Δεν εχει παίξει ποτε. Όπως και ο Λιβάγια.

takaros21 volos - 2/8/2020 18:53

Τα 5 εκ απο μπαρκα που θα πανε και αυτα στο γηπεδο με 100 εως 300 χιλιαδες για μεταγραφες δεν πας πουθενα απο 5 τωρα παμε για 2 παιχτες εξτρεμαρα θελουμε χαφαρα θελουμε σεντερ μπακαρες θελουμε

Manos_AEK21 - 2/8/2020 18:48

Κετσε! καλησπέρα.. Συμφωνώ μαζί σου απλά εάν τελικά φύγει ο Αραουχο ((μακάρι με κάποιο τρόπο να μείνει)) μπορεί ο Μασιμο Καρέρα! να βάλει στην θέση του Αραουχο τον Λιβαγια ως δεύτερο επιθετικό η κρυφό επιθετικό πίσω από τον Ολιβεϊρα και τον ποιοτικό Τανκοβιτς αριστερά και δεξιά τον Ενομπακαρε που μπορεί να μας βγει το παλικάρι και σαν δευτερο δεξιά τον Αλμπανη... Κατεμε θα πρέπει επείγον να πουληθούν Οικονόμου - Σιμαο - Βερντε και να αποκτηθουν Βρανιες - Τανκοβιτς - και αριστερό... Συνέχεια μπακ... Στην θέση του Οικονόμου βάζεις Σβαρνα και ανεβάζεις τον ταλαντούχο Λατσι.. Στο κέντρο θεωρώ ότι είμαστε μια χαρά και με τον Παναγιώτη Τσιντωτα στο τέρμα μια χαρά και να πάρει και της ευκαιρίες του και ο Αθανασιάδης....

SERXIOLIVAYA21 - 2/8/2020 18:37

Κατά τη γνώμη σου Κώστα η ΑΕΚ Δεν χρειάζεται ενίσχυση?κάθε καλοκαίρι θα έχουμε τα ίδια δηλαδή θα κοιτάμε μόνο για ελεύθερους και δανεικούς καλά και τα γήπεδα καλό και τα προπονητήρια αλλά πρωταθλητισμό δεν κάνεις με αυτά

mikeAEK21 - 2/8/2020 17:48

Τον ενομπακαρε τον πήραν για αντιαραουχο ήξεραν οτι θα στραβώσει η δουλειά,να τονίσω εδώ ότι ο αραουχο δεν έχει κάνει ποτέ προετοιμασία με την Αεκ.

aekstockholm21 - 2/8/2020 16:13

Σωστη τοποθετηση!

ΗΜΑΡΤΟΝ - 2/8/2020 15:53

Ωραίος bruxellois!

Eγω κοίταξα τα στατιστικά του Αλμειδα..

Έχει παίξει ένα ματς τερματοφυλακας με τον gay..

Άρα τον φέρνεις κι αυτόν για back up του Τσιντωτα...

Koui21 - 2/8/2020 18:11

Ρε συ κετσε..ας ξεκινήσουμε από μια βασική αρχή, πως πάντα έχει λογική η προσθήκη ενός καλού παίχτη σε οποιαδήποτε θέση ..όμως εδω και μερικά χρόνια "ψάχνουμε" ΜΟΝΟ αριστερό εξτρέμ..τα τελευταία χρόνια θέλουμε δεν θέλουμε, η καλύτερη επιθετική πλευρά της ΑΕΚ είναι η αριστερή (με τα ψέματα πχ μάνταλο λιβαγια κλπ..) από τα δεξιά δεν έχουμε ούτε αναπληρωματικό ουσιαστικά..ο βερντε ούτε για δεξι μπακ δεν κάνει .. θέλουμε ένα 11δατο ΔΕΞΙ εξτρέμ και δύο πλάγια 11δατα μπακ με ταχύτητα και... Συνέχεια σέντρα , συν αν κάνεις και καμία πώληση , αντικαταστάτη..δεν ξέρω αν είναι λογικό η παράλογο αυτό που λέω αλλά σαν αεκτζης δεν δέχομαι η ΑΕΚ να μην μπορεί να βρει έναν καλό παίχτη σε θέσεις που πονάει εδώ και χρόνια..δεν έχω την απαίτηση να παίρνουμε πρωτάθλημα και κύπελλο..έχω όμως την απαίτηση να έχουμε ομάδα που να ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΤΑ ΙΣΙΑ το πρωτάθλημα και το κύπελλο!!

Mario2121 - 2/8/2020 18:09

Καλησπέρα !!

(Με αυτά π διαβάζουμε και ακούμε αναγκαζόμαστε να γράψουμε την άποψη μας γιατί το ίδιο έργο πάει ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ)


Συμφωνούμε και καταλαβαίνουμε όλοι εμεις οι φίλαθλοι της ΑΕΚ γενικά πολλα που φίλαθλοι άλλων... Συνέχεια ομάδων δεν θα τα καταλάβαιναν ΠΟΤΕ ..


Αλλά ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ...


ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ - ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ ...


ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ,

Η ΚΑΚΗ περσινή ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ,

ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΦΕΤΟΣ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΘΟΥΝ και να κάνουν τη ΣΕΖΟΝ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ....



ΝΑ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ 5 ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΛΛΕΙΠΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚ

Alani21 - 2/8/2020 18:08

Μπορούμε και επιβάλλεται να πάρουμε τον τανκοβιτς γιατί όπως είπες παίζει σε 3 θέσεις που Εχεις μεν βασικούς αλλά δεν έχεις αναπληρωματικούς !

Δεν λέω να τον πάρουμε Για αναπληρωματικό αλλά ειδικά αν δεν έχεις αραουχο τότε κάποιον πρέπει να πάρεις ! Και υποτίθεται ότι δεν θα είναι πολύ χαμηλού μπατζετ γιατί τέτοιους πήρες 2 για μπροστά . Ο τανκοβιτς λοιπόν όπως είπες έχει πολλές συμμετοχές σαν φορ , όποτε μπορεί και στη θέση του... Συνέχεια Ολιβέιρα να μπει και αριστερά στη θέση του μάρκο και στη θέση του Μάνταλου , σχεδόν σε κάθε παιχνίδι η άντε ανα 2 παιχνίδια όλο και κάποιος θα λείπει( και με Ευρώπη και play off είναι πολλά παιχνίδια ) , και μπορεί να κάνει κ πολλές αλχημείες μετά ο κοουτς, και πολύ σημαντικό ότι θα έχουν ανταγωνισμό και οι 3 πλέον !

Μην ξεχνάμε ότι είναι ελεύθερος σε πολύ καλή ηλικία , με χαρακτηρίστηκα που μας αρέσουν.

(Όλα αυτά σε σχέση με το γεγονός ότι πρέπει να ανανεώσουν οι λιβαγια και Ολιβέιρα αλλιώς πρέπει να φύγουν φέτος , κάνει επιβεβλημένη την απόκτηση του τανκοβιτς )

Όσο για το ότι δεν υπάρχουν ενδιαφερόμενοι όποτε είναι περίεργο αυτό , απλά γελάω (!) , το χειμώνα που υπήρχαν και άλλοι θα ήταν καλή μεταγραφή ( αλλά δύσκολο να γίνει γιατί υπάρχουν και άλλοι , και τώρα ο ίδιος παίχτης μάλλον δεν είναι καλή μεταγραφή και κολλάμε να τον πάρουμε γιατί δεν τον θέλει κανένας άλλος !

Αναμένουμε με αγωνία να δούμε σε ποια θέση η ομάδα κρίνει ότι χρειαζόμαστε ενίσχυση για να δούμε αν θα κάνει την υπέρβαση Για να αξίζει να μπει στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ !

Υ.Γ. Οι ομάδες φτιάχνονται από πίσω ! Το μπατζετ πρέπει να αδειάζει από πίσω !

Από τις 5 θέσεις πίσω μόνο για μια Νοιώθω σιγουριά !

Peranclub21 - 2/8/2020 18:04

Τώρα γιατί θυμήθηκα κάτι που μου 'λεγε η συγχωρεμενη η Θρακιώτισσα η γιαγιά μου; "Οποιος δε θέλει να ζημωσει, δέκα μέρες κισκινιζει"

kitrinos_san_to_peponi - 2/8/2020 17:56

Κώστα, αν η ΑΕΚ θέλει να είναι ανταγωνιστικη σε Ελλάδα και Ευρώπη πρέπει να είναι σε θέση να αντικαθιστά επάξια τους θεωρητικά βασικούς της παίκτες, να έχει δηλαδή δυνατό πάγκο. Μπορείς από όσα ξέρεις μέσα από την ομάδα να μας μεταφέρεις ότι ο προπονητής είναι καλυμμένος με τη λύση του Αλμπανη ως μπακ απ του Λιβαγια και του Βερντε ως βασικού δεξιού μεσοεπιθετικου; (δεν γράφω εξτρεμ, γιατί από ο, τι έχω καταλάβει η λέξη προκαλεί κάποιου είδους αλλεργία) Επίσης, αν αισθάνεται... Συνέχεια ασφάλεια με Σβάρνα και Λατσι, πίσω από Τσιγκρι-Βρανιες; Επίσης, ποιος από τους υπάρχοντες παίκτες μπορεί να αντικαταστήσει τον Μανταλο στον ρόλο του 8-10 στο 4-3-3; Εκεί δεν θελει η ΑΕΚ έναν επιπλέον παίκτη; Τέλος, γράφεις ότι τον ρόλο των παικτών γραμμης στο σύγχρονο ποδόσφαιρο τους έχουν πλέον τα πλαγια μπακ... Σε ενα βαθμό θα συμφωνήσω, αρκεί αυτά τα μπακ να υπαρχουν, η ΑΕΚ έχει τέτοια μπακ; Πόσες ασίστ συνολικά έδωσαν πέρυσι τα τέσσερα πλάγια μπακ; Μήπως όταν δεν έχεις τέτοια μπακ είναι προτιμότερο να μένουν περισσότερο προσηλωμένοι στα αμυντικά τους καθήκοντα και μπροστά να έχεις παίκτες ταχυδυναμικους με ικανότητα στο ένας εναντίον ενός;

tonino21 - 2/8/2020 17:55

Πάει αυτός πέταξε ούτως η άλλως , κλείνει στην QPR.Σιγα μην περίμενε εμάς....

Vfor21 - 2/8/2020 17:41

Η αληθεια μια ειναι για να ειμαστε σωστοι! Θελουμε δυο εξτρεμ γιατι παιχτης βερντε δεν υπαρχει για μπογιατζης το βλεπουμε και ο ερμος ο λιβαγια δεν ΕΙΝΑΙ εξτρεμ! Θελουμε ενα φορ γιατι ο Αραουχο καταντησε σαν το σηριαλ η ΜΑΡΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ και απαραιτητα δυο στοπερ καθως παιχτης οικονομου δεν παιδια.

Με σεβαο και αγαπη στην ομαδα πιστευω εγραψα οτι βλεπουμε ολοι.

thspyros - 2/8/2020 17:40

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω κάτι αν δεν πουλούσαμε τον Μπάρκα δεν θα γινόταν οι ανανεώσεις Livajia και Oliveira και δεν θα κάναμε μεταγραφές γιατί με αυτά που διαβάζω αυτές τις μέρες αυτό βγάζω ως συμπέρασμα ότι είμαστε και καλά πιο άνετοι με τα χρήματα του Μπάρκα να κάνουμε ανανεώσεις, δηλαδή του χρόνου δεν θα είχαμε ούτε livajia ούτε Oliveira και με αντικαταστατες αμφιβόλου ποιότητας, δηλαδή έτσι θα μπούμε στο καινούργιο γήπεδο και υποτίθεται θα φτιάξουμε ομάδα πρωταθλητισμου εκτός και... Συνέχεια αν κυνηγάμε να είμαστε τρίτοδευτεροι. Ελπίζω να καταλαβαίνω λάθος γιατί δεν φταιει ο γιαλός αλλά εμείς στραβά αρμενίζουμε.

skantzo21 - 2/8/2020 17:38

Μάγκες φέτος η ομάδα έχει ΙΒΙΣ και Καρέρα, δηλαδή διαφορά μέρα με νύχτα σε σχέση με τις δύο τελευταίες χρονιές. Όσοι θυμόμαστε το προηγούμενο πέρασμα του Ίλια περιμένουμε σοβαρούς παίχτες,

ας τελειώσει ο Αύγουστος για να έχουμε μια σοβαρή εικόνα και μετά κράζουμε, άλλως δείχνουμε εμπάθεια.... Συνέχεια
Υγεία σε όλους...

Samios - 2/8/2020 14:46

Όπως καταλάβατε η ομάδα, επί της ουσίας, θα είναι η περσινή συν ένα αριστερό μπακ στην θέση του Χουλτ.

Η ενίσχυση θα είναι ο Ενομπακαρε και ο Καρακλαγιτς.

Και έτσι θα καλύψουμε την διαφορά από τον γαύρο.

Το δούλεμα για άλλη μια φορά θα πάει συνεφο!!!!!

officer123 - 2/8/2020 17:37

Ξεχνάς την απουσία Μπάρκα

Esterhazy43 - 2/8/2020 17:24

Καλά τα γράφεις αλλά συμπλήρωσε και ότι αυτή η ανάλυση γίνεται με δεδομένο ότι ο στόχος είναι η 3η θέση και όχι κάτι άλλο (εκτός αν ο παοκ αυτοκτονήσει κσι βγεις 2ος). Αν θεωρείς ότι με ένα στόπερ κσι ένα αρ. Μπακ πας για τίτλο δεν νομίζω να υπάρχουν λογια

Chris21chris - 2/8/2020 15:48

Το μπάτζετ μέχρι η ομάδα να μπει στο γήπεδο θα είναι συγκεκριμένο κ σφιχτό.. οπότε όνειρα για μεγάλες μεταγραφές κ φέτος τα ξεχνάμε..

Spark - 2/8/2020 15:59

Γιατι τοσοι πολλοι γραφετε αυτο το πραγμα για το γηπεδο? Δηλαδη ξαφνικα θα σκαμε εκατομμυρια με το που χτιστει? Τι μας κραταει πισω τωρα ακριβως? Το σοβαδισμα που εχει να γινει?

RomanJ - 2/8/2020 22:20

@spark

Πιστεύω ότι η αλήθεια κάπου μετατράπηκε σε όνειρο.

Να εξηγήσω τι εννοώ.

Εφόσον η ομάδα πηγαίνει εσοδα-εξοδα, με το γήπεδο έχοντας περισσότερα έσοδα θα μπορείς να "ξοδέψεις" και παραπάνω.... Συνέχεια
Αυτή είναι η αλήθεια.

Κάποιοι αυτό το μετέτρεψαν σε"μόλις γίνει το γήπεδο ο Μελ θα ρίξει 20-30 μύρια από την τσέπη του, για να κάνει ομαδάρα και να χαιρόμαστε εμείς"..


Ελπίζω να σε καλυψα.

Simosk - 2/8/2020 16:08

Μεγάλη μεταγραφή είναι ρε φίλε ένας ελεύθερος παίχτης με το πολύ 500 χιλιάδες?????

ketsetzoglou - 2/8/2020 18:16

450 πλέον.

Van Propersie - 2/8/2020 18:38

Με 90 χιλιάδες κορώνες Σουηδίας την εβδομάδα κλείνει στην QPR. Περίπου 420 χιλιάδες ευρώ το χρόνο.

takaros21 volos - 2/8/2020 18:37

Πολλα για την αεκ του χρονου παμε για πολλες κουπες κετσε

Chris21chris - 2/8/2020 17:21

Φίλε μου εγώ σου μιλάω για την πολιτική που ακολουθεί η διοίκηση μέχρι να μπούμε στο γήπεδο κ όχι αν τα 500 Χιλ. Είναι πολλά η λίγα.. μπορεί για σένα καί για μένα να φαίνονται λιγα αλλά γι'αυτόν που κάνει κουμάντο μάλλον το βλέπει άλλιως..

EyeOfEagle - 2/8/2020 16:28

Το να μην βάζει λεφτά ο Μελ για μεταγραφες το καταλαβαίνω αδελφε, ούτως η άλλως απο την πρώτη στιγμή το ειχε πει οτι η λογικη θα είναι έσοδα έξοδα! Αλλα απο την στιγμη που εχεις πουλήσεις και εχεις φερει καποια μυρια σαν έσοδα, εισαι υποχρεωμένος να μοιράσεις αυτα τα χρήματα σε ενίσχυση της ομαδας στις θέσεις που εχεις ανάγκη! Με αυτα τα λεφτα λοιπόν μια χαρα κανεις καλη 11αδα που θα διεκδικήσει (και ας το χασει στο τέλος) το πρωταθλημα, το κύπελλο και μια αξιοπρεπή πορεία στην... Συνέχεια Ευρώπη!

RomanJ - 2/8/2020 17:46

@EyeofEagle,

Φέτος δεν είχε ευρωπαϊκά έσοδα και ακόμα λιγότερα έσοδα λόγω Corona.

Η πώληση του Μπάρκα έγινε γιατί ΕΠΡΕΠΕ να πουληθεί κάποιος παίκτης για να έρθει το ταμείο στα ίσια, αν δεις τα ρεπορτάζ από τα play off ακόμα έλεγαν ότι η ΑΕΚ θα ψάχνει να πουλήσει παίκτη φέτος

Chris21chris - 2/8/2020 17:22

Όσα dislike κ να πάρω η πραγματικότητα δεν αλλάζει..

mikesal - 2/8/2020 16:59

εχει λογικη η αποκτηση τανκοβιτς κυριε κετσε...για να πιεσεις τον λιβαγια να υπογραψει οπως και τον ολιβειρα...αν φυγει ενας απο τους δυο ,καλυπτεται η θεση τους(σε συνδυασμο με την παραμονη αραουχο αν δεν δεχτει ο ολιβειρα)ο τανκοβιτς παιζει αριστερα και μπροστα οπως και στην θεση πισω απο τον φορ.....αν μεινουν ολοι και ερθει και ο τανκοβιτς ας γυρισει τον μανταλο 8αρι η να βαλει τον λιβαγια δεξια, απο τον βερντε καλυτερος θα ειναι :-)

aekbox - 2/8/2020 16:57

Γυρνάω τον χρόνο πίσω και θυμάμαι ένα ανάλογο σκεπτικό πριν 2 χρόνια ...τότε ήταν ο Μάνταλος στη θέση του Λιβάγια ...πάλι μιλάγαμε για ποιότητα και ότι του Μάνταλου του αρέσει να παίζει εκεί αριστερά και ποιό εξτρεμ να παίρναμε αφού τι θα κάναμε την ποιότητα του Μάνταλου ,θα την χαραμίζαμε ; Τα αποτελέσματα γνωστά ...με κάτω τα χέρια πανεύκολες ήττες από γαύρους βορρά και νότου ... τα ίδια και φέτος ...

sotnik - 2/8/2020 16:52

Εάν όλοι συμφωνούμε ότι η ΑΕΚ χρειάζεται τουλάχιστον αριστερό μπακ, στόπερ, εξτρέμ και αναπληρωματικό του βασικού σέντερ φορ, το ρόστερ διαμορφώνεται κάπως έτσι:

Τσιντώτας – Μπακάκης, Αριστερό μπακ, Στόπερ (Βράνιες;), Τσιγκρίνσκι – Σιμάνσκι, Κρίστιτσιτς, Μάνταλος – Εξτρέμ, Ολιβέιρα, Λιβάγια.

Αθανασιάδης – Παουλίνιο, Λόπες, Οικονόμου, Σβάρνας – Σιμόες, Γαλανόπουλος, Ενομπακάρε – Βέρντε,... Συνέχεια Επιθετικός (Αραούχο;), Αλμπάνης.

3ος τερματοφύλακας – Λάτσι, Σαμπανάτζοβιτς, Μπότος, Ιατρούδης, Καρακλάγιτς, Χριστόπουλος, Μαχαίρας.

Τι θα ήθελα εγώ επιπλέον, εκτός από τα προφανή; Ένα βασικό δεξί μπακ (και πώληση Παουλίνιο), ένα ακόμα βασικό στόπερ (και πώληση Οικονόμου), και ένα ακόμα ποιοτικό χαφ που να μπορεί να παίξει και μαζί με τον Μάνταλο και αντί του Μάνταλου, δηλ. ένα 8άρι με οργανωτικές ικανότητες.

Την ίδια στιγμή, υπάρχουν 4 συμβόλαια που λήγουν το επόμενο καλοκαίρι (Γαλανόπουλος, Ολιβέιρα, Λιβάγια, Αλμπάνης) και πρέπει να βρεθεί λύση, δηλ. ανανέωση ή πώληση. Ακούγεται ήδη ότι ο Λιβάγια θέλει μίνιμουμ το συμβόλαιο του Ολιβέιρα, δηλ. 1,2 εκατ. από 700 χιλ. ευρώ. Σέβομαι την οικονομική πολιτική της ΠΑΕ, και δεν θα κρίνω αν αξίζει τέτοιο συμβόλαιο ο πράγματι παικταράς Μάρκο. Σημειώνω απλώς ότι με τα ίδια χρήματα μπορείς να έχεις δύο πολύ καλούς εξτρέμ (π.χ. Ντεσπόντοφ, Τάνκοβιτς). Αν ήταν στο χέρι μου, θα τους ήθελα όλους και θα έκανα τα πάντα για να πωληθεί ο ανούσιος Βέρντε. Μην ξεχνάμε ότι και του χρόνου επιτρέπονται οι 5 αλλαγές, και χωρίς δυνατό πάγκο σε ένα εξουθενωτικό αγωνιστικό πρόγραμμα λόγω σύμπτυξης ημερομηνιών δεν μπορείς να πας μακριά.

Από την άλλη, έχεις τα 5 εκατ. της μεταγραφής του Μπάρκα που πρέπει να τα διαχειριστείς προς ενίσχυση της ομάδας, βλέποντας την απόσταση που σε χωρίζει ποιοτικά από τον ΟΣΦΠ. Όταν έχεις μπάτζετ 15 εκατ. και ο βασικός ανταγωνιστής σου 30 εκατ., τίποτα δεν είναι εύκολο και χρειάζονται υπερβάσεις και έξυπνες κινήσεις. Κατά τη γνώμη μου, οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν όταν γίνει η κλήρωση του Europa League και διαπιστωθούν οι πιθανότητες να μπει η ΑΕΚ στους ομίλους. Να θυμόμαστε ότι η μεταγραφική περίοδος λήγει στις 5 Οκτωβρίου.

Δύσκολη και πολύπλοκη η δουλειά του Ίβιτς, σε μία χρονιά με ιδιαιτερότητες, αφενός λόγω του κορωνοϊού και της μείωσης εσόδων και ρευστότητας ακόμα και στα μεγαλύτερα κλαμπ του πλανήτη εξαιτίας της αβεβαιότητας με τους χορηγούς και της έλλειψης εισιτηρίων διαρκείας, αφετέρου λόγω του γεγονότος ότι στην ερχόμενη σαιζόν μόνο ο πρωταθλητής θα πάει στα προκριματικά του Champions League και οι επόμενοι 3 (ή οι 2 και ο Κυπελλούχος) θα πάνε στο Europa Conference League.

latinos0911 - 2/8/2020 15:15

Ερώτηση προς το site. Έχουμε κάποια εκτίμηση για το ποσό που θα δεχόταν η ομάδα να καθίσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για τον Λιβάγια?

aekstockholm21 - 2/8/2020 16:47

Αν ερθει προταση πανω απο 4 μυρια λογικα τον χαιρεταμε...Εκτος κ αν γινει πρωτα ανανεωση με ρητρα αρκετα υψηλη...

Moschato21 - 2/8/2020 16:46

Τα χαρακτηριστικα και ο ρολος του Τανκοβιτς με βαση αυτα που εχουμε δει και με τις περιγραφες ειναι πολυ ομοια με του Λιβαγια. Το αρθρο εχει ποδοσφαιρικη λογικη, αλλα δεν πρεπει να αναιρειται η αναγκη ενος εξτρεμ απο την δεξια πλευρα, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο την τυχη του Βερντε. Εχει λαβει σημαντικη πιστωση χρονου, αλλα ουτε σημαντικη βελτιωση εδειξε, ουτε εχει χαρακτηριστικα που ταιριαζουν στην ΑΕΚ.

Theovis68 - 2/8/2020 16:44

Η ομάδα θέλει βασικο τερματοφύλακα ένα ψηλό παιδί φόβητρο, πλάγια Μπακ βασικούς, σέντερ Μπακ τον βρανιες κ έναν ακόμα. Αν βγει ο Λατσι μακάρι... έχει καλώς για από πίσω συν τον τσιγκρινσκι. Στα χαφ έναν σταθερό παιχταρα τύπου Τόνι κ όχι κάποιον που μια παίζει δύο έχει τα ψυχολογικα του. Μπροστά Ολιβέιρα από πίσω λιβαγια που κ αυτόν τον δίνεις τώρα που γυρίζει κ έχεις ένα παίκτη ήρεμο χωρίς τιμωρίες από κάρτες. Και παίρνεις κ δύο κανονικά εξτρέμ. Βολίδες μπουκαδωρους... δηλαδή ξηλωμα κ... Συνέχεια ξανά στήσιμο. Να γίνει η ΑΕΚ των ονείρων μας. Αυτή που ταιριάζει στη περηφάνεια μας κ στην ιστορία μας.... αυτά ....

inspyRations - 2/8/2020 16:43

Ευτυχώς που δεν υπάρχει μέχρι στιγμής άλλος τριτος κ βγαινουμε εμείς...

Κριμα για τον ΑΕΚτζη που εχει κανει τοοοοση υπομονη...

Κ που βρίσκουμε το κουραγιο να διαβαζουμε κ να σχολιάζουμε ειναι γτ ειναι αρρώστια,ερωτας, καβλα, καψουρα,ενα μέρος της ζωης μας

21Woody - 2/8/2020 16:40

Τα εκατομμύρια του champions league δόθηκαν για το γήπεδο, τα εκατομμύρια του Μπάρκα θα δοθούν για μισθούς και ανανεώσεις αύριο κάποια αλλά τυχόν εκατομμύρια για το προπονητικό ίσως, ΑΓΟΡΑΣΤΕ- ΠΛΗΡΩΣΤΕ επιτέλους και έναν δυο παικταράδες να ευχαριστηθούμε λίγο μπάλα και να ξεχάσουμε για λίγο τα δυστυχώς πολλά προβλήματα μας!

Cristiano_ronaldo21 - 2/8/2020 15:23

Η αμηχανη στιγμη που ο παναθηναικος που ψαχνει και αυτος αριστερο μπακ θα βρει τελικα καλυτερο απο μας που εξεταζουμε τοοοοσες λυσεις ενα μηνα

Xarouhs - 2/8/2020 16:39

Καλά ο Παναθηναικός έχει τμήμα σκάουτινγκ και με τις οικονομικές δυνατότητες που έχουν κάνουν απίστευτη δουλειά. Σε μια πενταετία έχουν πάρει ελεύθερους Βλαχοδήμο, Ινσούα, Γιόχανσον, Μακέντα, Μολέντο, Λετο, Εσσιέν ασχετα που πέρασε και δεν ακούμπησε. Έχει πάρει με 300.000-500.000 Βιγιαφάνιες, Κουρμπέλη, Χούλτ, Κουλιμπαλί. Καλά τα ελληνόπουλα του, Χατζηγιοβάννης, Μπουζούκης, ο Βαγιαννίδης που πήρε μεταγραφή στην Ίντερ παρακαλώ και πόσοι άλλοι... Εμείς πήραμε 10 Πορτογάλους λες και... Συνέχεια είμαστε ο Παναιτωλικός ή ο Αστέρας. Εμένα αυτό είναι το πρόβλημα μου με την Διοίκηση, πρέπει να φτιάξει τμήμα σκάουτινγκ και τις Ακαδημίες της, και ας έχει και λιγότερο μπάτζετ, Είμαι σίγουρος πως με αυτές τις δυο κινήσεις θα μπορούσαμε να έχουμε καλύτερη ομάδα. Τώρα ψάχνει για αριστερό μπακ δηλαδή; Όλη την χρονιά τι κάνουν;

AEKCYPRUS - 2/8/2020 16:24

Εννοείται και πέρνει και εξτρεμ ενώ δεν έχουν λεφτά ΑΛΛΑ εμείς είμαστε υπεράνω εξτρεμ ξέρουμε καλύτερα από Σιτι, Τσελσι, Λιβερπουλ, Αρσεναλ, Μπαρτσελονα, Ρεαλ, Μπαγερν εμείς θα εφεύρουμε το σύγχρονο ποδόσφαιρο γιατί είμαστε οι πιο έξυπνοι απο όλους!

EdwardR21 - 2/8/2020 16:28

Όλα είναι από την αγάπη που έχεις στην καρδιά. Άμα παίζεις μπάλα για τα λεφτά δικό σου θέμα, άμα παίζεις για την αγάπη σου πάλι δικό σου θέμα. Αλλά όταν παίζεις για την αγάπη σου και δύο λεβελ κάτω να είσαι από κάποιον επαγγελματία παίζεις τέσσερις φορές καλύτερα... Το σχόλιο μου δεν βγήκε ολόκληρο γιατί πριν ολοκληρώσω πάτησα κατά λάθος αποστολή και εγώ δεν είμαι πολύ της τεχνολογίας, αλλά αγαπάω το ποδοσφαιρο και παίζω ποδόσφαιρο σαν να μην υπάρχει άλλη μέρα. Μπορεί αυτοί που... Συνέχεια παίρνουν τις χιλιάδες να παίζουν καλύτερα από μένα αλλά κανείς από αυτούς δεν αγαπάει την ΑΕΚ περισσότερο από μένα και για αυτό κόβω και τα αχαμνά μου.. Δεν έχουν σχέση τα λεφτά, η ψυχή έχει σχέση.....

21Woody - 2/8/2020 16:27

Τα εκατομμύρια του champions league δόθηκαν για το γήπεδο, τα εκατομμύρια του Μπάρκα θα δοθούν για μισθούς και ανανεώσεις αύριο κάποια αλλά τυχόν εκατομμύρια για το προπονητικό ίσως, ΑΓΟΡΑΣΤΕ- ΠΛΗΡΩΣΤΕ επιτέλους και έναν δυο παικταράδες να ευχαριστηθούμε λίγο μπάλα και να ξεχάσουμε για λίγο τα δυστυχώς πολλά προβλήματα μας!

Starman21 - 2/8/2020 14:49

Τέρμα δεν χρειάζεται εξτρεμ δεν χρειάζεται στόπερ δεν χρειάζεται μόνο βρανιες αν κάτσει.. Επιθετικός δεν χρειάζεται αν κάτσει αραουχο.. Με τα λεφτά Μπάρκα πάμε για ανανεώσεις.. Η απόλυτη ξενερα στο κόσμο της ΑΕΚ

Spark - 2/8/2020 16:26

Περιμενε να μπει η τελευταια σταγονα μπογιας στο γηπεδο και ετοιμαστειτε για μεταγραφες επιπεδου τορρες εποχες λιβερπουλ. Τωρα απαγορευεται ομως, λιγη υπομονη.

Spark - 2/8/2020 18:43

Χαχαχα παιδια σαρκαστικο ηταν το σχολιο, ηρεμηστε. Γι αυτο εγραψα επιπεδου τορρες!

imodium - 2/8/2020 14:57

τιποτα δεν χριαζεται μια χαρα ειμαστε φιλε........ ε ρε τι να πεις ? ελεος

Simosk - 2/8/2020 16:26

Κάποιος πρέπει να πει στη διοίκηση να μην είναι σπάταλη !! Τι χρειαζόμαστε τον αρ μπακ?? Δεν έχουμε το Λόπες? Αν τραυματιστει χτύπα ξύλο είναι ο Λατσι αριστεροπόδαρος που κάλλιστα θα μπορούσε να παίξει και μπακ, οπότε είμαστε κομπλέ και εκεί. Άντε πάμε για πρωτάθλημα !!

Spark - 2/8/2020 16:23

Παντα καπου στα μεσα τις σεζον βγαινουν αρθρα που λενε πως η ΑΕΚ χρειαζεται ενισχυση εδω κι εκει, 4 μεταγραφες σιγουρα, ψαχνει ηδη ο ταδε Τ.Δ., αρεσει ο ταδε παικτης για καλοκαιρι κλπ κλπ κλπ. Φτανουμε τελος της σεζον, οι σιγουρες 4 μεταγραφες γινονται 2 γιατι εκανε μιση καλη εμφανιση καποιος παικτης οποτε δεν χρειαζεται να τον αλλαξουμε τελικα. Μπαινουμε μεταγραφικη περιοδο, οι 2 σιγουρες μεταγραφες γινονται οχι και τοσο σιγουρες, και πεταγονται αρθρα που απο εκει που ελεγαν... Συνέχεια στανταρ 4 μεταγραφες και εδειχναν με το δαχτυλο τις αδυναμιες τις ομαδες, να λενε πως ειμαστε μια χαρα αν μεινει ο ταδε και ο ταδε, λες και δεν τους ειχαμε στη μεση της σεζον, και ουτε λογος για τα σημεια που ποναει απιστευτα η ομαδα χρονια οπως η θεση του εξτρεμ. Δηλαδη οκ, λιγος σεβασμος..

EdwardR21 - 2/8/2020 16:20

Εμένα δεν με ενδιαφέρει αν θε λέγεται τανκοβιτσ υποβρύχιοπιτσ αεροπλανοβιτσ ή αμαξαζοβιτσ... Ενας παίκτης που να αγαπάει το ποδόσφαιρο να είναι και όταν παίζει να παίζει για αυτό που αγαπαει!!! Εγω είμαι εκατόν δέκα κιλά γυμνασμένους όχι λάπας και παίζω ποδόσφαιρο που μου κάνουνε ύμνους.. Αλλα ο μόνος λόγος που το καταφέρνω αυτό είναι γιατί αγαπάω το ποδοσφαιρο

Spiros911 - 2/8/2020 15:21

Εδώ θέλαμε 5 με 6 εντεκαδατους για να γίνουμε ομάδα τώρα με αριστερό Μπακ και βρανιες είμαστε κομπλέ.. δεν κοιτάμε που ο μπακάλης κάνει κοντρόλ με το καλάμι... Μήπως μας δουλεύεται?????

evo21 - 2/8/2020 16:16

Ναι αλλα παιζει σε τρεις θεσεις, δεξι, στοπερ, αριστερό.

Καλυπτει τον ακαλυπτο.

Χωρο.

Spark - 2/8/2020 16:13

Ακομα θυμαμαι ενα αρθρο μετα απο ενα παιχνιδι της Εθνικης οπου ο μπακακης ειχε παιξει καλα που εγραφε "να γιατι η ΑΕΚ πιστευει στον μπακακη" κατι τετοιο, και πως ο Φαν'τ Σχιπ ξεδιπλωσε το ταλεντο του μπακακη. Το ο,τι στα υπολοιπα παιχνιδια το μονο που κανει ειναι να κυνηγαει απο πισω επιθετικους κ δεν τους φτανει δεν πειραζει.... Συνέχεια
Ο παικτης εχει φτασει ταβανι αιωνες τωρα, δεν φταιει αυτος. Πρεπει να του πουν πως δεν υπολογιζεται επιτελους και να αρχισουν να ψαχνουν παικταρα στη θεση του. Αλλα για καποιο λογο δεν το κανουν.

DS2978 - 2/8/2020 16:13

Ελπίζω η άποψη αυτή να είναι μόνο δική σου και όχι της διοίκησης αν και το βλέπω χλωμό.

johnsot - 2/8/2020 15:18

Κάνουμε ο, τι δεν καταλαβαίνουμε μου φαίνεται. Δεν λέμε ότι δεν έχει ποσότητα η ομάδα στα εξτρεμ. ΠΟΙΌΤΗΤΑ δεν έχει, βαφτίσαμε τον Λιβαγια εξτρεμ που επειδή είναι παικταράς θα διακρίνονταν και σαν αμυντικό χαφ. Αντε και σου λέω εγώ βάζεις Μανταλο κεντρο, ολιβειρα φορ, και Λιβαγια αριστερά. Έχεις τρυπαρα στα δεξιά, είναι τεράστια η διαφορά του βερντε από τους άλλους τρεις και επειδή δεν έχει βοήθειες και από πίσω η δεξιά πλευρά είναι νεκρή. ΝΕΚΡΉ. Πως αλλιώς να το πούμε;

opiosasglentaineaek - 2/8/2020 16:08

Πολύ εύστοχο σχόλιο !!!

carmelo62 - 2/8/2020 16:02

Μάγκες η καραμέλα έχουμε το γήπεδο πρέπει να τελειώσει χθες αν θέλουμε να ανέβουμε επίπεδο. Εννοείται μεγάλη δουλειά η αγία σοφία αλλά δεν παίζει το γήπεδο μπαλα και η Τότεναμ έφτιαξε γήπεδο και βγήκε έκτη με το ζορι. Οπότε καλό θα ήταν να έρθουν παίκτες αντάξιοι του βάρους της φανέλας και όχι αυτά τα παικτακια. Έχουμε δει στην ΑΕΚ μπακ τύπου Δέλλα γκαμαρα κτλ και έχουμε τώρα σβαρνα και Οικονόμου ΠΑΡΤΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΡΚΕΙ ΟΙ ΜΕΤΡΙΌΤΗΤΑ

opiosasglentaineaek - 2/8/2020 15:59

Με απλή λογική,ας εξετάσουμε μία προς μία τις θέσεις του ρόστερ,βασιζόμενοι στο 4-3-3 που θέλει να παίξει ο Ιταλός...Εφόσον στα άκρα τις επίθεσης παίζουν θεωρητικά Λιβάγια αριστερά,και Βέρντε αριστερά,τότε αυτοί συγκλίνουν και ανοίγουν χώρο στα επιθετικά (θεωρητικά) ακραία μπακ.

ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ:Έχουμε Τσιντώτα και Αθανασιάδη,καλούτσικο δίδυμο ωστόσο αποδυναμωθήκαμε.

ΣΤΟΠΕΡ:Εύκολα ή δύσκολα θα έρθει ο Βράνιες(1),Τσίγκρι(2),Σβάρνας(3),Λάτσι(4)...Ο Οικονόμου δεν... Συνέχεια κάνει για αυτό το άθλημα,ψηλό παιδί ας αρχίσει κάνα μπάσκετ.Με 4 στόπερ,που ο Τσίγκρι είναι εύθραυστος και ο Λάτσι δεν έχει πάρει ματς,δεν πας πουθενά.Άρα χρειάζεται Βράνιες + ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΑΜΥΝΤΙΚΟΣ

ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ:Πες ο Παουλίνιο μπορεί να σταθεί σαν αλλαγή,βγάζει και μια σέντρα της προκοπής.Ο Μπακάκης πως θα παίξει το 4-3-3,που ο Βέρντε π.χ. συγκλίνει και θα ψάξει τον ακραίο μπακ για να βγάλει μια σέντρα(πώς είπατε Μιχάλη?).ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΠΑΚΑΚΗ ΜΕ ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ.

ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ:Ένας να μοιράζεται τη θέση με τον Λόπεζ.

ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΧΑΦ:Γαλανόπουλος,Σιμόες ΟΚ.Ελπίζεις και σε μία καλύτερη χρονιά από τον Κώστα.

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΧΑΦ:Κρίστιτσιτς,Σιμάνσκι ΟΚ.Αν έχει κ@βλες ο Σέρβος,τότε η θέση είναι πλήρης.

ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΧΑΦ:Μάνταλος και αν δεν πάρεις αλλαγή άσε το Σιμάο να πάρει 5-10 παιχνίδια μάξιμουμ να βγάλει και καμιά κάθετη,αφού λογικά δεν θα τον ξεφορτωθούμε.

ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΑΚΡΑΙΟΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ:Πες παίζει εκεί Λιβάγια και αλλαγή ο Αλμπανάκος...

ΔΕΞΙΟΣ ΑΚΡΑΙΟΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ:Εγώ από τον Βέρντε δεν ελπίζω σε τίποτα.Ο τρόπος που παίζει ποδόσφαιρο είναι τελείως ανορθόδοξος.Κανονικά χρειάζεται βασικός δεξής ακραίος και αναπληρωματικός,γιατί δεν βλέπω κάποιον να υπάρχει.

ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ:Ολιβέιρα και Αραούχο και είναι υπερπλήρης ,ή κάποιον άλλο.


Συμπέρασμα:Δεν χρειαζόμαστε μόνο αριστερό μπακ και κεντρικό αμυντικό.Εκτός αν ο στόχος μας είναι πως θα χάσουμε εύκολα όλους τους στόχους μας πριν τα Χριστούγεννα...Τότε ναι χρειαζόμαστε μόνο αυτούς τους 2...

jav21ier - 2/8/2020 15:56

Είμαστε η μοναδική ομάδα στον κόσμο που ξέρουμε ότι κάποιοι παίχτες δεν μας κάνουν και όμως τους κρατάμε.. Εμείς και η ρεαλ τον μπειλ. Αν δεν μπορείς να διώξεις τους παίχτες που δεν κάνουν και να πάρεις στην θέση τους άλλους δεν πας πουθενά

SERXIOLIVAYA21 - 2/8/2020 15:55

Μία πολύ απλή κίνηση που δεν έγινε το 2018 τα δύο εξτρέμ που μπορούσε να ανακοινώσει η ομάδα έχοντας την καβάτζα των χρημάτων του champions league με την πρόκριση που πήραμε και δεν έγινε μας έφερε στη σημερινή κατάσταση με το θέατρο του παραλόγου να παίζεται σε κάθε μεταγραφική περίοδο

se20xroniaproedros - 2/8/2020 15:54

Υπάρχει κανείς εδώ μέσα που πιστεύει ότι ο τανκοβιτς θα ήταν καλύτερος του Μπακασετα; περσυ θα λέγατε ναι φέτος μάλλον όχι.. Η αλήθεια είναι ότι ο τανκοβιτς ειναι απλά μια φτηνή ιμιτασιον του λιβαγια και δεν ταιριάζει στο σχεδιασμό της ομάδας.. Επίσης ο Κετσε έχει μεγάλο δίκιο για τον ενομπακαρε να παίζει δεξιά γιατί έτσι και αλλιώς για σέντερ φορ είναι σχετικά κοντός 1.79 και αδύνατος 79kg.. Καλύτερα ένα σέντερ φορ ψιλό και δυνατό σε μικρή ηλικία σαν αυτόν στη λεφσκι με... Συνέχεια κάποιες επιφυλάξεις βέβαια πάρα τανκοβιτς..

Bebeto1972 - 2/8/2020 14:08

Σωστος Κετσε!! Τα ιδια λεω κι εγω. Δεν εχει λογικη η αποκτηση του Τανκοβιτς στη θεση του M.V.P του πρωταθληματος, καθως εχουμε και εναλλακτικες εκει ενω δεξια εκτος του Βερντε σχεδον καμια (αντε να βαλουμε και τον Αλμπανη που θεωρητικα εχει και τα δυο ποδια αλλα παιζει κυριως αριστερα). Δεξι εξτρεμ θελουμε (αριστεροποδαρο και αν εχει και τα δυο ποδια, ακομα καλυτερα).

Bebeto1972 - 2/8/2020 15:53

Ο Λιβαγια δεν παιζει δεξια παιδια (δεν ειναι αριστεροποραδαρος) και τα παραπανω τα εγραψα με την λογικη οτι η ΑΕΚ παει για ενα εξτρεμ και οχι δυο.

aekbasket1 - 2/8/2020 15:26

Αν δεν πάρεις 2 στόπερ, 2 ακραία μπακ καλύτερα απ αυτά που έχεις και τουλάχιστον 1 εξτρέμ, με παραμονή Αραουχο, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 22 ΒΑΘΜΩΝ ΜΕ ΓΑΥΡΟ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΠΟΤΕ

Μετα μην ψάχνετε φταίχτες σε ιβιτς κ καρέρα και προς θεού ΜΗΝ ΞΕΝΕΡΩΣΕΤΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΙΝ ΜΠΟΥΜΕ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ

Kozetmns21 - 2/8/2020 15:26

Η ομαδα χριαζεται ενα πολυ καλο box-to-box μεσο. Ενα πολυ δυνατο δεξι εξτρεμ. Ενα τυπου βρανιες στοπερ και εναν πιο εξυπνο στοπερ επισης. Ενα αριστερο μπακ γρηγορο. Οσο για οικονομου,βερντε κλπ κλπ που λετε να φυγουν. Δεν χριαζεται. Ο Λατσι δεν προκειται να παιξει οποτε τον στελνεις δανεικο να παρει παιχνιδια στα ποδια του. Ο βερντε ειναι πολυ καλη λυση και θα μπορουσαμε να του δοσουμε 1 χρονο ακομα, σε τοσους και τοσους δωσαμε χρονο δεν θα πειραξει ενας ακομα.

Givon - 2/8/2020 15:20

Λογική Κώστα μου δεν έχει το ότι η ομάδα δεν ψάχνει τρόπους να χτυπήσει στα ίσια τίτλους από τους ανταγωνιστές της.


Υστερούμε ποιοτικά και ποσοτικά σε κάποιες θέσεις και σε μερικές άλλες δεν έχουμε καν παίκτες επιπέδου ΑΕΚ. Αν αυτό δεν ενοχλεί τον Μελισσανίδη και τους ρεπόρτερ μας, ενοχλεί το φίλαθλο κοινό... Συνέχεια που έχει δει παικταράδες και μεγάλη μπάλα από την ομάδα μας.


Το γήπεδο είναι τεράστια παρακαταθήκη, αλλά δεν φτάνει από μόνο του. Και στο εξωτερικό υπάρχουν ομάδες με γηπεδάρες, αλλά δεν σημαίνει ότι κάνουν και πρωταθλητισμό.


Η ΑΕΚ θέλει μεγάλη και ποιοτική αναβάθμιση του ρόστερ της. Όποιος δεν το βλέπει αυτό, εθελοτυφλεί.

ggeran - 2/8/2020 15:19

Η ΑΕΚ θα ανακοινωσει παιχτη οταν τον εχει κλεισει και θα ειναι ονομα που δεν θα εχει ακουστει.

Και αριστερο μπακ και εξτρεμ.Αυτο λεει η λογικη .Τωρα ολα τα αλλα ειναι για να μας κρατανε σε ενδιαφερον ,να γκρινιαζουμε,να βριζουμε τον προεδρο,τον Οικονομου που δεν κανει ,τον Βερντε που μας εχει ξεκανει ,τον Ιβιτσ που κοιμαται Αυγουστο μηνα,τον Δηματο που δεν βγαζει καλες ανακοινωσεις.Εμεις τους αγαπαμε ολους και αρχη της χρονιας δεν θα μας νοιαζει τι λεει το ονομα στη... Συνέχεια φανελλα αλλα θα φωναζουμε για τον ΑΕΤΟ μπροστα.Ετσι δεν γινοταν παντα ????ΜΟΝΟ ΑΕΕΕΕΕΕΕΚΚΚ

spiros_gewrgiadis - 2/8/2020 15:17

Κώστα δλδ τι έχει λογική στην ΑΕΚ μετά το 2018;Ξεκιναμε σε 5 μέρες προετοιμασία και δεν έχουμε αρ. μπακ. Αυτό είναι λογικό;; Η απόλυτη ξενέρα εδώ και 2 χρόνια

spiros61 - 2/8/2020 14:15

Το βασικό είναι αριστερό μπακ+Στόπερ

johnsot - 2/8/2020 15:14

Κετσε εσύ με άλλο όνομα;

Bojo - 2/8/2020 15:10

Eipe o megalos guru

evo21 - 2/8/2020 15:07

Αυγουστος, λιγο χαλαρα ρε μαγκες, και λιγο χαβα

Στην ΑΕΚ μαθαινεις την θέση Αριστερό εξτρεμ

Και την εχεις και στο βιογραφικο σου μετα.

Ασχετα αν ησουν 8ταρι η 10καρι.

Theovis68 - 2/8/2020 15:07

Όλοι παραδεχτηκατε μετά τα παιχνίδια με το γαύρο....όλα όμως τα παιχνίδια με το γαύρο κ κάποια με τον ΠΑΟΚ ότι ήμασταν πολύ πίσω σε ποιότητα κ σε δυναμικότητα. Όλοι το λέγατε. Και έρχεται η ώρα να ενισχυθουμε...κ μας λείπει ο βρανιες που τον είχαμε....ένα αριστερό μπακ κ ίσως κ μια θέση στην επίθεση αλλά ήρθαν ο ενομπακαρε κ οι καρακλαγιτς... και δε χρειαζόμαστε.Εφυγε κ ο μπαρκας κ είμαστε κ κει καλυμμένοι. Δεν το ξανά πιάνουμε λίγο από την αρχή; Και είναι να αφήσουμε τη κοροοιδια;

cloud - 2/8/2020 15:07

Πριν 1, 1 1/2 μήνα χρειαζόμασταν τουλάχιστον 5 παίκτες για να καλύψουμε την απόσταση από τους άλλους. Τώρα θα κάνουμε Αγιασμό και όλα εντάξει.

opiosasglentaineaek - 2/8/2020 15:06

Ήρθε Ενομπακάρε και Καρακλάγιτς,βάλε και τις επιστροφές Σιμάο,Γιακουμάκη,Βασιλαντωνό.Η ομάδα ενισχύθηκε,να κάνουμε κάμια πώληση γιατί ο Καρέρα δεν θέλει μεγάλο αριθμό παιχτών στο ρόστερ.Άσε που δεν μπορούν να τηρούνται και οι αποστάσεις στην προπόνηση...Εξτρέμ ?Μα γιατί ?Έχεις Λιβάγια,Ενομπακάρε,Βέρντε,Αλμπάνη...Ο πρώτος κλασικός ακραίος,και οι άλλοι 3 πολυτέλεια για το ελληνικό πρωτάθλημα...Κούνια που σας κούναγε,κατακαημένη ΑΕΚΑΡΑ ......

DIMITRIS1984 - 2/8/2020 15:03

Κώστα αν δεν πάρουμε βασικό αριστερό. Εξτρεμ... Καληνύχτα. Δεν υπάρχει λόγος να παίζει εκεί ούτε λιβαγια ούτε μανταλος,πρεπει να σταματήσει αυτή η ιστορία. Και δεξιά να βρει η ομάδα ένα τρόπο να φύγει ο βερντε αφού απέδειξε ότι δεν κάνει για μας και να πάρουμε παίχτη στη θέση του. Ο Αλμπάνης φέτος που είχε γεμάτη χρόνια έδειξε ότι είναι καλύτερος όταν έρχεται από τον πάγκο.

n_peramos_21 - 2/8/2020 15:02

Η αποκτηση καποιου παικτη εχει λογικη η ειναι παραλογη????

Sephiroth21 - 2/8/2020 15:02

Διαφωνώ για τανκοβιτς για τον εξής λόγο. Ναι, αριστερό επιθετικό δεν χρειαζόμαστε καθώς ο Λιβαγια φαίνεται πλέον να θέλει να παίζει εκει ενώ και ο Λόπεζ μπορεί να παίξει, στα συν αν παίζεις με 3 όλη την πλευρά την παίζει το Μπακ ΑΛΛΑ δεν έχουμε δεκαρι στην ομάδα με την κλασσική έννοια του όρου ούτε shadow striker. Οπότε ο Τανκοβιτς όπως ανέφερες μια χαρά προσθήκη είναι για εκεί.

aek16469 - 2/8/2020 15:02

καταλάβαμε ,μια από τα ίδια.

Kalogreza2121 - 2/8/2020 15:01

Καλα μην υπερβαλουμε οτι θελουμε 2 αμυντικους αν φυγει ο Οικονομου. Μην ξεχναμε υπαρχει και ο Κριστισιτς. Ψηλο παιδι εμπειρο με καλα τακλιν. Μπορει ο Καρερα να ανακαλυψει οτι κρυβει εναν μεγαλο αμυντικο μεσα του. Και ο Βερντε αμα φυγει δεν χρειαζομαστε εξτρεμ. Τοσες σεντρες βγαζει ο Παουλινιο. Ετσι κι αλλιως δεν θελουμε παικτες για την καθε θεση ξεχωριστα. Αρκει να παιζουν 11.

tonino21 - 2/8/2020 14:59

Μια χαρά είμαστε και από εξτρέμ και από αμυντικούς , εγώ λέω να πουλήσουμε και κάνα 2-3 να έχουμε Budget για τις μεθεπόμενες ανανεώσεις ...

Kemp21 - 2/8/2020 14:58

Σωστή η τοποθέτηση σου Κώστα με την λογική που την αναλυεις αλλά τον τανκοβιτς τον παιρνεις ακόμη κ αν ήταν κλώνος του λιβαγια. Τον παιρνεις γιατι ειναι ενας παικτης που μπορεί να σου φέρει χρήματα καθώς θα έρθει ελευθερος η έστω με ένα πριμ υπογραφής. Εγώ βλέπω παντως ότι γίνεται στροφή σε νέα παιδια κ αυτό είναι πολυ καλο. Εχω εμπιστοσυνη στον προπονητη κ στον τεχνικό διευθυντή. Όσον αφορά στα του ασβεστη κ για τους μπακ εγώ από δεξιά αυτά που είδα από τον παουλινιο στα πλει οφ είμαι πολυ... Συνέχεια ευχαριστημένος κ αν βρω έναν κ από αριστερά ίδιο τότε μια χαρά. Οχι όμως κανέναν σαν τον Χουλτ.

taxiss21 - 2/8/2020 14:57

Δηλαδή ρε παιδια αν δν ερχονταν η πώληση του Μπάρκα δν θα καναμε ούτε ανανεώσεις? Τι σόι πολιτική είναι αυτή? Πέντε καλούς παίκτες έχουμε και ουτε αυτούς δν θα κρατούσαμε επειδή περιμέναμε ουρανό κατεβατά χρήματα!?

Familia 9®11 - 2/8/2020 14:54

Και η πανδημία να μην υπήρχε το ΟΑΚΑ πάλι άδειο θα ήταν ειδικά φέτος.. στηρίξτε την ερασιτεχνική παιδιά η ΑΕΚ δεν είναι μόνο ποδόσφαιρο..και μην περιμένετε τίποτα από ποδόσφαιρο ούτε τώρα ούτε μόλις γίνει το γήπεδο χωνέψετε το για να κάνετε ήρεμοι διακοπές...ΜΟΝΟ ΑΕΚ

imodium - 2/8/2020 14:53

ο τανκοβιτς περισευει το ιδιο και ο αραουχο , του χρονου θα σπασουμε ρεκορ βαθμων πισω απο τον πρωτο και θα φταιει ο προπονητης..... κλασικα

Konstantinos_1924 - 2/8/2020 14:52

Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει και ιδιαίτερα, η απόκτηση εξτρέμ, πόσο μάλλον του Τάνκοβιτς. Εάν, είναι να έρθει εξτρέμ, προτιμώ κάποιον να παίζει στα δεξιά, με αριστερό πόδι (Καρτάμπια) και όχι αριστερό εξτρέμ. Θεωρώ, στην μονιμοποίηση του 4-3-3, αυτό είναι που χρειάζεται η ΑΕΚ. Επίσης, τον Ενομπακαρέ, ακόμα δεν τον είδαμε, οπότε υπάρχει και χρόνος για τα εξτρέμ.... Συνέχεια
Εκεί, που πρέπει να πάρει μπρος το θέμα, θεωρώ είναι στην θέση του αριστερού μπακ και του στόπερ. Εκεί, είναι που «πονάει» η ομάδα. Χρειάζεται, οπωσδήποτε τον βασικό της στόπερ - δύο για την ακρίβεια, αλλά πριν την προετοιμασία, να έρθει ο ένας τουλάχιστον - και χρειάζεται και ένα αριστερό μπακ, ο οποίος θα βάλει δύσκολα στον Λόπες, για την θέση. Κατά προτίμηση, κάποιον μέχρι την ηλικία των 25 και όχι μεγαλύτερο.


Από 'κει και πέρα, η ομάδα, θα πρέπει να δει τι γίνεται με Αραούχο και ανάλογα να κινηθεί για φορ - είτε τον ίδιο τον Αραούχο, είτε άλλον για δεύτερο -. Τέλος, έρχεται η θέση του εξτρέμ, που όπως προείπα θα ήθελα, κάποιον για τα δεξιά και από πίσω Βέρντε και Ενομπακαρέ, όπως και απ' τα αριστερά Λιβάγια και από πίσω Αλμπάνης, Καρακλάγιτς.

krisgeo21 - 2/8/2020 14:51

Πάλι tree μπάλα βλέπω να μαζεύουμε χωρίς σωστές μεταγραφές έλεος έχω βαρεθεί να ακούω κάθε μέρα τα ίδια και τα ίδια

physioskevakis - 2/8/2020 14:50

Το ΠΑ και χτες μακάρι να βγω ψεύτης το αποκλείω να κλείσει θετικά και του λιβαγια και του Ολιβέιρα και ο Ίβιτς αυτό το ξέρει .το καλοκαίρι είναι μεγάλο φετος

Koui21 - 2/8/2020 14:47

Διαβάζω στον σπορτ φμ από τον Τάσο Τσαταλη ότι η ΑΕΚ πάει να καλύψει ένα μεγάλο μείον που είχε τόσα χρόνια με τους πιτσιρικάδες και με κανά δυο επιθετικούς..καλά όλα αυτά δεν λέω και μπράβο στην ομάδα που κοιτάει στο μέλλον αλλά εδώ και μια τετραετία ένα μεγάλο μείον της ΑΕΚ είναι τα πλάγια Μπακ της που από το κέντρο και μπροστά δεν υπάρχουν πουθενά, και δεν μπορούν να βγάλουν μια σωστή σέντρα παρά μόνο καταλάθος.. (και το λέω παρόλο που συμπαθώ πολύ τον μπακακη και τον Λόπες). Και... Συνέχεια γι'αυτό το λόγο κάθε φορά που μας κλείνουν από το κέντρο δεν μπορούμε να κάνουμε τπτ από τα πλάγια ..αυτή είναι και η ουσιαστική διαφορά από τον γαύρο και ίσως και από τον μπαοκ..

alouminoxarto - 2/8/2020 14:47

Έχει λογική γιατι αν βερντε συνεχίσει οπως περσι, Αλμπάνης αντιστοιχα δείξει ότι δεν ειναι έτοιμος για βασικός και ενομπακαρε δεν βγει, θα βρίζουμε πάλι που δεν πήραμε ένα καλό εξτρέμ. Τώρα τον παίρνεις ελεύθερο και έχεις δυνατότητα να κρίνεις σην προετοιμασία αν θα δώσεις δανεικό κάποιον εκ των Αλμπάνη, ενομπακαρε ή αν θα δώσεις βερντε όσο όσο να μην του πληρώνεις το 500αρι για να κανεις Ντρίμπλες στην άμυνα και να πετάει τα τετ Α τετ πλάγιο

Grigoris2121 - 2/8/2020 14:42

Μαζευουμε τριαροτεσσαρες απο τον γαυρο για πλακα σε σημειο να βαζουν γκολ και να μην πανηγυριζουν λες και παιζουν φιλικο με την Ραφηνα.

Η νικη με τους αλλους γαυρους εχει πια γινει υπερτατο κατορθωμα λες και παιζουμε με τον Αγιαξ και τη ΜΙλαν. Για τους τελικους κυπελλου δεν θα αναφερθω καν.... Συνέχεια
ΚΑΙ ΟΜΩΣ σε καθε μεταγραφικη περιοδο τα γυρναμε απο εδω τα γυρναμε απο εκει και με εναν μαγικο τροπο η ομαδα ειναι μια χαρα. 2-3 παιχτες θελει και ολα καλα. Σουπερ η ομαδα σε καθε μεταγραφικη περιοδο λιγες πινελιες θελει. Ποσα χρονια ακουμε για ενα ρημαδι εξτρεμ της προκοπης.

Πινελιες ομως δεν θελει η ομαδα και το ξερουμε ολοι. Θελει γενικη ανακαινιση και 4-5 ΒΑΣΙΚΟΥΣ παιχτες αξιας.

ΚΑΙ Τανκοβιτς θες, ΚΑΙ 2 στοπερ θες, ΚΑΙ αριστερο μπακ θες, ΚΑΙ δεξι μπακ θες, Εγω θα ελεγα και εναν επιτελικο βαρβατο θελει να μπορει να την παει μπροστα την ρημαδα που βλεπουμε βιντεο με Τσιαρτα στο κεντρο και ειναι λες και βλεπουμε αλλο αθλημα.

Αυτα θελει η ομαδα. Εαν φυσικα θελουμε να ειμαστε ανταγωνιστικοι για πρωταθλημα. Ολα τα υπολοιπα που ακουμε τωρα ειναι για την ΑΕΚ της τριτης θεσης που στοχος της χρονιας ειναι μια νικη με τον γαυρο.

ggeran - 2/8/2020 14:40

Η ΑΕΚ θα ανακοινωσει παιχτη οταν τον εχει κλεισει και θα ειναι ονομα που δεν θα εχει ακουστει.

Και αριστερο μπακ και εξτρεμ.Αυτο λεει η λογικη .Τωρα ολα τα αλλα ειναι για να μας κρατανε σε ενδιαφερον ,να γκρινιαζουμε,να βριζουμε τον προεδρο,τον Οικονομου που δεν κανει ,τον Βερντε που μας εχει ξεκανει ,τον Ιβιτσ που κοιμαται Αυγουστο μηνα,τον Δηματο που δεν βγαζει καλες ανακοινωσεις.ΜΟΝΟ ΑΕΕΕΕΕΕΕΚΚΚ

aekbox - 2/8/2020 14:40

Με ένα σμπάρο λοιπόν χτυπάς 2 τρυγόνια. Παίρνεις Τάνκοβιτς και αν δεν δεχτεί ανανέωση ο Λιβάγια τον πουλάς, αφού έχεις ήδη τον αντικαταστάτη... πιό γρήγορος ο Τάνκοβιτς. Αν πάλι έχεις πάρει Τάνκοβιτς , η διαπραγμάτευση με Λιβάγια δεν θα είναι κάτω από καθεστώς πανικού. Καλός παίκτης και μακάρι να έρθει , είναι πιό πολύ εξτρεμ από Λιβάγια ή Μάνταλο και πιό γρήγορος..

Dimitris83 - 2/8/2020 14:39

Ρε πλάκα μας κάνετε ?? Δεν χωράει αυτός ο παίχτης στην ομάδα που είδαμε φέτος ?? Έλεος !!

aris1924 - 2/8/2020 14:38

Κατά τα φαινόμενα η απόκτηση ποιοτικών παικτών φαίνεται ότι δεν έχει γενικά λογική για την διοίκηση της ομάδας

makisele - 2/8/2020 14:34

Αν ειναι καλός παίκτης Κώστα μας κάνει. Όλα τα άλλα ειναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Πως θα τους χωρέσει είναι θέμα προπονητή. Από αυτά που γράφεις δεν πρόκειται να ρθει, το καταλάβαμε.

evo21 - 2/8/2020 14:32

Με αυτήν την οικονομικη πολιτικη που ακολουθουμε

Δυστυχως δίνουμε δυο και τρεις ευκαιρίες

Σε παιχτες που γνωρίζουμε οτι δεν μπορουν

Να κανουν την ΑΕΚ μεγαλη.

Ενα παραδειγμα ας πουμε ο Μιχάλης... Συνέχεια
Και ομως επιμενουμε.

Αρα;

panoscy21r - 2/8/2020 14:31

Άρα κλείσαμε και απο εξτρεμ. χαχαχαχαχαχα

spiros61 - 2/8/2020 14:28

Αρχίσατε την κλάψα δεν λέω ότι δεν θέλουμε άλλους κ ο Ρομπέρτα μου κάνει μπας κ πουλήσουμε αργότερα καμία δεκαριά μύρια κανένα παίκτη κ ανέβουμε επίπεδο γιατί το παν είναι το χρήμα κ με έσοδα έξοδα που λέει η ΦΙΦΑ μόνο έτσι θα πάμε μπροστά

EyeOfEagle - 2/8/2020 14:25

Δεν με πολυ ενδιαφέρει προσωπικά αν θα ερθει ο Τανκοβιτς ή οχι, αυτό που με ενδιαφέρει ειναι με τα λεφτα της μεταγραφής του Μπαρκα και ίσως του Βερντε η ομαδα να πάρει 2 11δατα εξτρεμ, 2 11δατους κεντρικούς αμυντικούς (ας ειναι ο ενας ο Βρανιες), αριστερο μπακ 11δατο και αν κριθεί απαραίτητο 11δατο δεξι μπακ με πώληση εναν εκ του Μπακακη - Παουλινιο!

6 εκ. Είναι αρκετά + οποιο ηταν το ηδη καθορισμένο μπατζετ (2-3 μυρια) για ανανεωσεις!... Συνέχεια
Λαθη δεν πιστεύω να συγχωρήσει ο κόσμος και φέτος που πρέπει να τεθούν γερες βάσεις για την Αγια Σοφια! Μην ξεχνάμε θέλουμε και βάθος στον πάγκο φέτος αν θέλουμε να πετύχουμε κάτι!

Rock1924 - 2/8/2020 14:25

Όσο καλός και αν είναι ο Τανκοβιτς,στην προκειμένη περίπτωση έχει δίκιο ο Κώστας. Από όλες τις περιπτώσεις που έχουν ακουστεί πάντως ως την ιδανικότερη θεωρώ αυτή του Ντεσποντοφ... όσοι τον έχουν δει ξέρουν ότι επρόκειτο για μεγάλο παίκτη που διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται η ομάδα για να ανέβει επίπεδο η επίθεση της..

dumper21 - 2/8/2020 14:06

Μαλιστα.. Αν φύγει ο Οικονόμου θα πάρουμε δεύτερο στόπερ, αν φύγει ο Βερντε θα πάρουμε εξτρέμ. Ερχεται αλλη μια χρονιά, στην οποία θα χρειαστεί να έχουμε γερο στομάχι και πολλή υπομονή με αυτά που θα βλέπουμε κάθε Σαββατοκύριακο. Μακαρι να βγω ψεύτης αλλα...

combatiente_21 - 2/8/2020 14:24

Πως διαολο θα φυγουν ομως δεν μας λέει κανείς,γιατί αν περιμένουμε προταση αγοράς μαλλον δουλευομαστε

melo62 - 2/8/2020 14:12

Δεν ειναι δικαιολογια αυτη. Δηλαδη γιατι να παρουσιαζεται η ευκαρια να ειμαστε υπερπληρεις και εμεις να λεμε οχι; Και ποιος μας λεει οτι ο Λιβαγια δεν παιζει και δεξι εξτρεμ; Ουτε αριστερο εξτρεμ επαιζε πριν αλλα εγινε

armag21 - 2/8/2020 14:11

Δείξε μου το πάγκο σου για να σου πω τι ομάδα έχεις. Δηλαδή Κώστα μας λες για να καταλάβουμε ότι ο Λιβαγια μπορεί να παίξει 30 αγωνες 90 λεπτών άρα δεν έχει νόημα να ψάχνουμε κάποιων σε αυτήν την θέση γιατί έχουμε τον Αλμπάνη που παρεμπιπτόντως όσο αγαπητός είναι φέτος δεν αξιοποίησε τις πολλές ευκαιρίες που είχε και σαν βασικός. Η μήπως η ΑΕΚ δεν έχει την πολυτέλεια να έχουμε ένα Τανκοβιτς στον πάγκο? ( Ανταγωνισμός γίνεσαι καλύτερος πάει στραφεί ) Έχουμε την λογική έχουμε τον Λιβαγια... Συνέχεια και ποιοτικά πολύ χειρότερο στο πάγκο για αλλαγή του.

combatiente_21 - 2/8/2020 14:09

Του συγκεκριμένου μπορεί να μην εχει λογική η απόκτηση, ενος αλλού εξτρεμ ομως έχει.

Η ομαδα πρέπει να ενισχυθεί ποιοτικά, φανηκε περσι κοντρα στους βασικούς της αντιπάλους.

TSAROS21 - 2/8/2020 14:08

Ωραία έχει τουλάχιστον λογική η απόκτηση 3 βασικών μεταγραφών πριν την προετοιμασία ή και αυτό είναι παραλογο;

zompinio22 - 2/8/2020 14:06

Κωσταρα για παιχταραδες πάντα υπάρχει χώρος εκτός και αν δεν κάνει το παιδί

MarkosR21 - 2/8/2020 14:00

Νομιζω οτι δεν θα ερθει τελικα, απο οτι καταλαβα απο αυτα που ειπε ο Κετσε, μεγαλο κριμα και απογοητευση σε γεμιζει η μεταγραφικη πολιτικη της ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ

METALLICA21 - 2/8/2020 13:59

Λογικες οι εξηγησεις, αλλα κινηση δε βλεπω. Πιο πολυ με ανησυχει οτι εχουμε φορτωθει συμβολαια και παικτες που δεν ξερουμε πως να διωξουμε. Με Σιμαο τι θα παιχτει τελικα; Οικονομου δεν ειναι πλεον ουτε για αγωνα κυπελλου απεναντι στη Μηχανιωνα. Γιακουμακης και Βασιλαντωνοπουλος θα αξιοποιηθουν, ή θα προσπαθησουμε να τους πουλησουμε ή να τους δανεισουμε; Εχουμε πολλα ανοιχτα μετωπα κι αν σιγα σιγα δεν κλεισουν δυσκολα βλεπω να παιρνουμε καποιον ποιοτικο παικτη

SKEPTOMENOS12 - 2/8/2020 13:56

Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι η ΑΕΚ,για άλλη μια χρονια,δεν κοιτάει να ενισχυθεί ποιοτικά αλλά ποσοτικά,δηλαδή,όλοι ξέρουμε πως ο Βερντε δεν κάνει για βασικό εξτρέμ,όμως αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι η ΑΕΚ δεν θα κινηθεί για εξτρέμ,εάν δεν πουλήσει τον Βερντε.Η ομάδα έλεγε οτι από τα Χριστούγεννα θα πάει για δυο εξτρέμ το καλοκαίρι και τελικά μπορεί να μην κινηθεί ούτε για έναν.Αυτο είναι αστείο.Για τον Λιβαγια συμφωνώ ότι είναι πολύ καλός,όταν παίζει αριστερά και... Συνέχεια προφανώς δεν γίνεται να κάτσει πάγκο αυτός ο παικτης.Τα 6 εκατομμύρια€ που πήραμε απο Μπάρκα,που θα τα δώσουμε ;;

aekstockholm21 - 2/8/2020 13:52

Αν καταλαβαμε να μην περιμενουμε τιποτα στην επιθετικη γραμμη...Δηλαδη ειναι ποιο λογικο να παιζει εκει ας πουμε ο Μανταλος?Ενταξει το καταλαβαμε...Καποιοι παικτες βρεξει χιονισει θα ειναι βασικοι...Ολοκληρο καλοκαιρι θα περιμενουμε το τι θα κανει ο Βρανιες με τους βελγους κ το ιδιο με Αραουχο...Παλι τα ιδια δηλ..Χωρις καμια ενισχυση ουσιαστικη.....Αν μας βγουνε δηλ ολα θετικα κ ερθει ο Βοσνιος κ ο Απατσι μαζι με εναν αριστερο μπακ κλεισαμε....Τα κενα δηλ τα συμπληρωσαμε......Κωστα... Συνέχεια εισαι λαθος νομιζω...Με ολο τον σεβασμο στο προσωπο σου..Αποψεις κ γνωμες μονο καταθετουμε

AEKCYPRUS - 2/8/2020 13:49

Αγαπητέ Κώστα συγγνώμη αλλά θα διαφωνήσω ΚΑΘΕΤΑ μαζί σου! Είδες χτες τον τελικό του Κυπέλλου στην Αγγλία? Εκτός από τον Ομπαμεγιανγκ έλαμψε και ο Πεπε ένας εξτρεμ εκρικτικός τεχνίτης που προκαλούσε τεράστια ρήγματα στην άμυνα της Τσελσι! Εμείς έχουμε (αναλογικά) κάποιον με αυτό το στυλ? Όχι! Ο Λιβαγια μπορεί να είναι ποιοτικός και καλός στα τελειώματα ΑΛΛΑ δεν έχει ταχύτητα! Ο μοναδικός που έχει αυτό το στυλ είναι ο Βερντε αλλά είναι τόσο αναποτελεσματικός και τσαπατσούλης... Συνέχεια που δεν κάνει για την ΑΕΚ! Πραγματικά πρέπει να σταμτήσετε και εσείς οι δημοσιογράφοι να προσπαθήτε να πείσετε τον κόσμο ότι η ΑΕΚ δεν χρειάζεται Εξτρεμ! Όλες οι μεγάλες ομάδες της Ευρώπης έχουν πολύ ποιοτικό εξτρεμ και όχι σεντερ φορ ή 10αρια που τα μετατρέπουν σε εξτρεμ γιατί.... έτσι!

antikeimenikos_21 - 2/8/2020 13:46

Θες 2 εξτρέμς όχι μόνο τον Τανκοβιτς. Εδώ θα είμαστε όμως, κοντός ψαλμός αλληλούια.

TreloXanoumi - 2/8/2020 13:45

Εντάξει, το πήραμε το μήνυμα..

ΕΠΟΜΕΝΟ