244 ΣΧΟΛΙΑ

Πουλάει Μπάρκα με έξι εκατ. η ΑΕΚ!

Ο σύλλογος της Σκοτίας επανήλθε με νέα βελτιωμένη πρόταση και η συμφωνία είναι οριστική. Στη Σέλτικ για τέσσερα χρόνια ο παικτης

Η Σέλτικ απέδειξε ότι ενδιαφέρεται πολύ ζεστά για τον Βασίλη Μπάρκα και επανήλθε με νέα πρόταση. Αυτή τη φορά ο σύλλογος της Σκοτίας προσέφερε 5εκατ. ευρώ συν ένα σε μπόνους. Οι όροι για να πάρει το επιπλέον εκατομμύριο η ΑΕΚ αναμένεται να υλοποιηθούν άνετα από τον Έλληνα γκολκίπερ και η μεταγραφή να φτάσει τα 6εκατ. Επιπλέον η Ένωση διατηρεί ένα 10% ποσοστό μεταπώλησης.

Με αυτή την προσφορά (αρχικά η Σέλτικ είχε προσφέρει 3,5εκατ.) η ΑΕΚ κάθισε στο τραπέζι και βρέθηκε η χρυσή τομή για να ολοκληρωθεί η μεταγραφή.

Ο ίδιος ο παίκτης έχει ήδη συμφωνήσει με τη Σέλτικ σε όλα, με εξαιρετικούς οικονομικούς όρους. Θα πετάξει άμεσα στη Σκοτία, θα περάσει ιατρικά και θα υπογράψει τετραετές συμβόλαιο.

Έτσι κλείνει η υπόθεση της μεταγραφής του Μπάρκα με την ΑΕΚ να παίρνει ένα ποσό κοντά σε αυτό που ήθελε και τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή να υπογράφει ένα εξαιρετικό συμβόλαιο.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
nickaek2001 - 27/7/2020 21:00

Μανδάς. Ατρόμητος. Όλα τα προσόντα να γίνει νεος Μπάρκας. Τσιντώτας δεν κάνει για πρώτος τερματοφύλακας. Βλέπε Κουέστα.

inzaghi9 - 28/7/2020 14:31

Έχουμε ένα θέμα σαν ΑΕΚτζήδες. Όταν κάνουμε μάγκα τον κήπερ από άλλη ομάδα μετά τον θεωρούμε εκπληκτικό και τον ζητάμε. Δεν είναι έτσι. Γενικά η Ελλάδα βγάζει τερματοφύλακες αξιοπρεπείς και όντως πολλές ομάδες της Σουπερλιγκ έχουν ενδιαφέρουσες περιπτώσεις, αλλά δε νομίζω ότι έχουν Τσιντώτα και δεν καταλαβαίνω πότε προλάβαμε και τον βγάλαμε άχρηστο εμείς για δυο ματς με γαύρο, που έτσι όπως ήμασταν κι ο Μπουφόν άχρηστος θα φαινόταν.

KOKKINIA51 - 27/7/2020 21:42

Φιλε μου ο Μανδας δεν ειναι βασικος στον Ατρομητο,πως θα θα τον εμπιστευτω για βασικο στην ΑΕΚ?Κουεστα αν ηταν κατι το εξαιρετικο,θα τον ειχε αρπαξει ο γαυρος του νοτου,και δεν θα επαιρνε τον τερματοφυλακα του Κουγια.Εμπιστοσυνη στους Τσιντωτα -Αθανασιαδη και κατα την γνωμη μου αμεση προσληψη του Σλομ.Σουιτσα και εχεις τοκεφαλι σου ησυχο.Πρεπει να στηριξουμε τους παικτες μας,και οχι να τους απαξιωνουμε προκαταβολικα.

aek_apo_palia_40xil_diark - 27/7/2020 21:21

Κάτσε φίλε μου, από που το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα; Στο λίγο χρόνο που πήρε ο Τσιτω, έδειξε καλύτερη έξοδο από Μπάρκα (βλέπει @ρχιδατη έξοδο με Μπριζ, πιο σπιρτάδα στο παιχνίδι με τα πόδια, βλεπε ασίστ με βολέ στο Λιβαγια με Λεβαδειακό και τέλος είχε κατεβάσει ρολά στο Καραιτάβλι, δεν μασάει από έδρες. Ο Μπάρκας έχει καλύτερα αντακλαστικα, άρα καλύτερος στα τετ α τετ.

R21_AEK - 27/7/2020 19:54

10 εκ ακατεβατα επρεπε να ζητησει η ΑΕΚ αυτοι πουλανε ακριβα τους δικους της και τωρα που τον πηραν 5εκ θα τον πουλησουν 30 σε μερικα χρονια.

inzaghi9 - 28/7/2020 14:25

Με αυτή τη λογική κι ο Ατρόμητος έπρεπε να ζητάει 2 ακατέβατα από μας οταν τον πουλούσε... Δεν γίνεται όμως, γιατί άλλη η πίεση στον ΑΕΚ, άλλη η προπόνηση, άλλο το επίπεδο και οι στόχοι. Για κάθε Μπάρκα που ξεπηδάει από Ατρόμητο υπάρχουν άλλοι 30-40 που αποδεικνύονται λίγοι και κάνουν μια μέτρια καριέρα στην Ελλάδα. Είναι πολλές οι πιθανότητες όταν κάποιος παίκτης κάνει το άλμα για το επόμενο επίπεδο να μην μπορεί να ανταποκριθεί ψυχολογικά, οπότε μεγάλο το ρίσκο για την ομάδα που... Συνέχεια κάνει την επένδυση.


Κι αυτό το ρίσκο μεταφράζεται σε απροθυμία για σπατάλη μεγάλων ποσών από ενδιαφερόμενους συλλόγους. Είδες πως καμία Σέλτικ ποτέ δεν ψωνίζει απευθείας από Ατρόμητο και Πανιώνιο, υπάρχει λόγος γι' αυτό και δεν είναι αποκλειστικά η γνώση ή όχι της ελληνικής αγοράς.


Υπάρχει μια διαδικασία ποδοσφαιρικών δοκιμασιών και ξεσκαρταρίσματος από κάτω προς τα πάνω. Όταν η ΑΕΚ αποδείξει ότι παράγει σταθερά έτοιμους παίκτες για επίπεδο ευρωπαϊκών κυπέλλων, θα ανέβει σε αυτή την αλυσίδα και θα έχει όχι μόνο πιο μεγάλες προσφορές στις πωλήσεις της, αλλά και πιο ποιοτικές επιλογές για αγορά, αφού παίκτες με μεγάλο ταλέντο θα τη βλέπουν σαν σκαλοπάτι για μια μεγάλη καριέρα κι όχι σαν βούρκο που χάνεσαι ποδοσφαιρικά.

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 27/7/2020 22:34

H ΑΕΚ από το ποσοστό πάνω από 2-3 θα πάρει

Oaetos - 27/7/2020 20:32

Μακάρι 100εκ. να τον πουλήσουν εχεις 10% .. εσυ αυτα που ήθελες τα πήρες..

Πλ καλο το ντιλ ποτε δε περίμενα να πουληθεί πάνω από 6-7 εκ..

Mike 94 - 27/7/2020 20:17

Ναι έχουν και ένα brand name όμως. Έχουμε μείνει πίσω σε αυτό όμως..

barlos71 - 28/7/2020 13:36

Έχω την εντύπωση πως ο Τσιντώτας θα φτάσει ψηλότερα απο τον Μπάρκα. Χρειάζεται παιχνίδια φυσικά αλλά έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά.

CU_stin_Agia_Sofia - 27/7/2020 19:29

αντε γιατι ειχαν κολλησει λιγο οι εσωτερικοι χωροι της αγιας σοφιας τωρα θα παει σφαιρα.

barlos71 - 28/7/2020 13:23

Πάρε διαρκείας να στηρίξεις και άσε τη γκρίνια...

whereeaglesdare21 - 28/7/2020 00:47

Το κακό δεν είναι ότι εκφράζεις αυτή την «και καλά ψαγμένη» (νομίζεις) άποψη,αλλά το ότι υπάρχουν άλλοι 58 που σε επιδοκίμασαν....μιλάμε για τόσο «ΑΕΚτζήδες»....ε ρε Αδραχμίδη και Δημητρέχο που θέλετε......

kakomoytsoynos - 27/7/2020 23:38

Αυτός ο άσχετος ο καβούριας έφτασε το γήπεδο μέχρι εδώ και να σου θυμίσω τον Μπάρκα τον πήρε επειδή τον πίστευε και ήταν δική του επιλογή τελικά είναι άσχετος πρέπει να του δώσουμε καμιά καλή συμβουλή γιατί όλο θάλασσα τα κάνει.

Υγ Κάπου διάβασα σχόλιο απαξιωτικό για τον Τσιντωτα αν κάνει η δεν κάνει έχουμε προπονητή και ξέρει καλύτερα.

EyeOfEagle - 27/7/2020 22:42

Αν ειχες ασχοληθεί εστω και λιγο ίσως απο το γηπεδο θα ήξερες οτι τα εσωτερικα εργα δεν τα χρηματοδοτεί η ΑΕΚ αλλα η περιφέρεια!

AEKARAG21_kostis - 27/7/2020 22:30

ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΓΡΗ ΚΑΒΟΥΡΙ ΕΤΣΙ;;;ΑΙΝΤΕ ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ....

Moschato21 - 27/7/2020 22:17

Δεν εχει σχεση η ΑΕΚ με την χρηματοδοτηση των εσωτερικων εργων, ολα γινονται απο την Τομη με το κονδυλι της Περιφερειας.

Kostasands21 - 27/7/2020 21:32

Έτσι ενημερωτικά οι εσωτερικοί χώροι γίνονται από την περιφέρεια..... Όποτε σκέψου κάποια άλλη εξυπνάδα

AEKOslo - 27/7/2020 20:56

Με τσαντιζει το γεγονός ότι μπορεί να έχεις και δίκιο και δεν μπορώ να σου πω τίποτα!

geotsa66 - 28/7/2020 12:48

Βασίλη σε ευχαριστούμε για την προσφορά σου. Η παρουσία σου στην ομάδα ήταν άψογη τόσο εντός όσο και εκτός των αποδυτηρίων. Σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλα τα ποδοσφαιρικά σου όνειρα.


Τσιντώτας. Δεν πρόκειται να τον κρίνω από την απόδοσή του στα τελευταία παιγνίδια (ήταν κακή). Προσωπικά τον πιστεύω. Τα αντανακλαστικά του είναι πολύ καλά, είναι γρήγορος στις εξόδους, αλλά... Συνέχεια του λείπει η εμπειρία στα στημένα και η αγωνιστική σταθερότητα (συνακόλουθα η αυτοπεποίθηση) . Νομίζω ότι αυτά λύνονται με την προπόνηση και τους αγώνες σε ένα σχετικά σταθερό πάγιο αμυντικό σχήμα (ιδιαίτερα στα σέντερ μπάκ). Αν δεν του τύχει καμία στραβή στην αρχή, νομίζω ότι του χρόνου θα «βγάζει» μάτια…

geotsa66 - 28/7/2020 12:28

Βασίλη σε ευχαριστούμε για την προσφορά σου. Η παρουσία σου στην ομάδα ήταν άψογη τόσο εντός όσο και εκτός των αποδυτηρίων. Σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλα τα ποδοσφαιρικά σου όνειρα.


Τσιντώτας. Δεν πρόκειται να τον κρίνω από την απόδοσή του στα τελευταία παιγνίδια (ήταν κακή). Προσωπικά τον πιστεύω. Τα αντανακλαστικά του είναι πολύ καλά, είναι γρήγορος στις εξόδους, αλλά... Συνέχεια του λείπει η εμπειρία στα στημένα και η αγωνιστική σταθερότητα (συνακόλουθα η αυτοπεποίθηση) . Νομίζω ότι αυτά λύνονται με την προπόνηση και τους αγώνες σε ένα σχετικά σταθερό πάγιο αμυντικό σχήμα (ιδιαίτερα στα σέντερ μπάκ). Αν δεν του τύχει καμία στραβή στην αρχή, νομίζω ότι του χρόνου θα «βγάζει» μάτια…

Kostantinosda - 28/7/2020 11:56

εχω την εντυπωση οτι θα πληρωσουμε ακριβα αυτην την πωληση. Επρεπε να μπουμε Αγια Σοφια Πρωταθλητες και μετα πωληση Μπαρκα

ilias87 - 27/7/2020 23:06

Εγώ θα πω κάτι και τα συμπεράσματα δικά σας...!!ο Μπάρκας αν έπαιζε στο γαύρο θα τον πουλούσε τουλάχιστον 15εκ τώρα αν τα 6εμεις τα λέμε πολλά πάω πάσο!!

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 28/7/2020 11:13

Ηλία διαβασε το σχολιο/απαντηση του Eagle 21 ...

και αναθεωρησε τα παραπονα σου....

Eagle 21 - 28/7/2020 09:41

Απλά ο γαύρος αδερφέ πουλάει με την υπεραξία που λέγεται τσάμπιονς λιγκ... Σε λίγα χρόνια πιστεύω κι εμείς...

kg21 - 28/7/2020 08:27

δυστυχώς έχεις δίκαιο, ο Μπάρκας είναι από τους κορυφαίους στην Ευρώπη κατά τη γνώμη μου και πιθανόν να πάει σε πολύ καλύτερη ομάδα στο μέλλον

EyeOfEagle - 27/7/2020 23:26

Ο γαυρος εχει και ενα όνομα στην αγορά σε αντίθεση με την ΑΕΚ! Σιγα σιγα πρέπει να χτίσουμε και εμεις! Εκτος αν πιστεύεις οτι ο γαυρος απο την μια χρονια στην αλλη ξεκίνησε να πουλάει με +10 εκατομμύρια όλους...

sk21r - 28/7/2020 07:50

Απο τις μεταγραφες του γαυρου το 50%+ πανε στην τσεπη των μανατζερ κι οχι στην ομαδα

BillysOriginal21 - 27/7/2020 23:23

Μεγάλο ρόλο παίζει το ευρωπαικό rank καθε ομάδας. Δυστιχώς τα σιχάματα του λιμανιού 20+ χρόνια με τον τρόπο που ολοι ξέρουμε έχει εξασφαλίσει και υπερβολικά καλό ευρωπαικό rank.

ntaekara - 28/7/2020 06:02

Ο λόγος που ο γαύρος πουλάει ακριβά κατά την γνώμη μου περισσότερο από το ευρωπαϊκό ρανκ είναι ο μιλιβογεβιτς και ένας κεντρικός αμυντικός που αμαύρωσε το όνομα του θείου του . Οι δύο τους έφυγαν από γαύρο και στάθηκαν στο υψηλότερο επίπεδο φτιάχνοντάς έτσι όνομα για τον θρήνο.

inzaghi9 - 28/7/2020 02:44

Είναι εκτός πραγματικότητας να ζητάμε 15 εκατομμύρια. Είδες εσύ να υπάρχει ουρά προσφορών και να κάναμε κακό ντηλ? Δυστυχώς η μη συνεχής παρουσία μας στην Ευρώπη είναι μεγάλος βραχνάς για πωλήσεις. Κυριολεκτικά κάνεις πασαρέλα τους παίκτες σου διεθνώς.


Ο γαύρος, πέραν του ότι έχει χτίσει αυτή τη δικτύωση με τα μεγάλα γραφεία μάνατζερ σε βάθος χρόνου,... Συνέχεια είναι με ελάχιστες εξαιρέσεις όχι απλώς Ευρώπη, αλλά Τσάμπονς Λιγκ. Να συγκρίνουμε όμοια πράγματα.

Tsino - 27/7/2020 23:37

Αν έπαιζε στον γαύρο δεν θα τον πωλούσαν, αλλά θα ξεπλεναν 15 μύρια. Τα πραγματικά χρήματα των πωλήσεων, είναι αυτά που ξαναπέφτουν στην ομάδα.

chrisaek21 - 27/7/2020 23:27

Δεν διαφωνούμε αλλά για να φτάσει ο Ολυμπιακός να πουλάει 15-20εκ. έφτιαξε και ενα Brand Name έχει πουλήσει πόσους παίχτες,που εμείς πάνω σε αυτό δεν έχουμε δουλέψει καθόλου.Επίσης ο Ολυμπιακός έχει και άλλες σχέσεις με μάνατζερ που είναι και λίγο δίκοπο μαχαίρι γιατί και πουλάς ακριβά και αγοράζεις ακριβά κάποιες φορές καθώς και φορτώνεσαι παλτά των μάνατζερ κατά καιρούς.Μην το βλέπετε τόσο μονοδιάστατα λοιπόν το θέμα.Για το όνομα που έχουμε στην ευρωπαική αγορά τα 6εκ για... Συνέχεια τον Μπάρκα είναι ικανοποιητικά.Πρέπει να δούμε τι γίνετε και με τις ακαδημίες και γιατί δεν βγάζουμε καθόλου παίχτες και πρέπει κάθε χρόνο να κάνουμε 1-2 πωλήσεις διαφορετικά δεν γίνετε να λειτουργεί ένα σύγχρονο κλάμπ

lampidis38 - 28/7/2020 09:39

Καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή επιτυχία στο παλικάρι το αξίζει.

Ελπίζω να διαχειριστή με τον καλύτερο τρόπο ηΠΑΕ τα χρήματα με μεταγραφές υψηλού επιπέδου.

Μήπως γνωρίζει κάποιος να μου πει που θα γίνει η προετοιμασία της ομάδας μας φέτος?

AmericAEK - 28/7/2020 02:03

δεν ήθελα να δω τον Μπαρκα να φύγει. αλλά καλή τύχη στο παιδί. Τώρα όμως εμείς τη κάνουμε για τέρμα; Πως σας φαίνεται ο Τσιτώντας;

Spiros911 - 28/7/2020 02:01

Εννοείτε να τον δώσει εδώ έδωσε το μπακασετα με πεντακόσια χιλιάρικα.. αλλά στην ομάδα πρέπει να πέσουν λεφτά για να γίνουμε ανταγωνιστικοί δεν γίνετε να πάμε με τον τσιτωντα βασικό τερματοφύλακα την νέα σεζόν οποίος τον είδε στα τελευταία παιχνίδια που ήταν τραυματίας ο Μπάρκας με νιώθει

sarafis - 28/7/2020 00:57

Μια χαρά deal είναι..5 μύρια ζεστά, άλλο ένα να λαμβάνει και 10%..Μια χαρά..άλλωστε αύριο ήταν το πλάνο για τον Βασίλη..του χρόνου θα το δείτε σειρά θα πάρει ο γαλανό...Ίβιτς θεέ..και 2 άσσοι την ονοματοδοσία..και 10 άμα πάμε ομίλους? Βγήκε το τσου-λου..Τετάρτη πρωί λιβαγια-Ολιβειρα στα γραφεία..πρωί πρωί..

SoloAek21 - 28/7/2020 00:12

Μπραβο στον Βασιλη αλλα, αυτη την στιγμη θελουμε και τερματοφυλακα καλυτερο απ'αυτους που εχουμε και μην αρχισετε τα dislike αυτη ειναι η αληθεια

sarafis - 28/7/2020 00:05

Λιβαγια-Ολιβειρα Τετάρτη πρωί στα γραφεία

Ppeshis21 - 28/7/2020 00:04

Πραγματικά μπράβο στην Διοίκηση για το deal. Πώς κατάφεραν να πάρουν τέτοιο ποσό είναι άξιο απορίας. Με ένα συμβόλαιο των €500k φέρνουμε τερματοφύλακα ολκής. Τουλάχιστον να κάνει εξόδους στα κόρνερ και στα φάουλ, να είναι κέρβερος.

Να ευχηθώ καλή νέα αρχή στον Μπάρκα στην καινούεγια του

araujoo11 - 28/7/2020 00:03

Μπράβο στον Μπάρκα τό αξίζει!!!!! Καλή επιτυχία νά έχει το παλληκάρι, τόν ευχαριστούμε για όλα όσα μας πρόσφερε!!!!!

santa - 27/7/2020 23:54

1) Μπράβο Βασίλη ! Καλή επιτυχία μάγκα ! Ανανέωσες με ψίχουλα ενώ ήδη ήσουν ο καλύτερος στην Ελλάδα λόγω της ΑΕΚΑΡΑΣ

2) Μπράβο στον τίγρη ! Δίκη του απόφαση η αγορά του από ατρόμητο κόντρα σε ΠΑΟΚ , με πολλά λεφτά για τα εκείνα δεδομένα της ΑΕΚ και της ηλικίας του Βασίλη

3) από τη στιγμή που πήραν τον αθανασιαδη ήταν δεδομένο ότι θα τους στηρίξουν με τον Τσιντώτα όταν... Συνέχεια θα πουλιόταν ο Βασίλης . Και προσωπικά συμφωνώ , το πρόβλημα μας είναι στην τετράδα της άμυνας

4) όσοι λέτε για το πόσο θα τον πουλούσε ο Ολυμπιακός , σκεφτείτε πόσο είχε πουλήσει τον Τουρέ τότε και πόσο τον πούλησε η Μονακό μετά στην μπαρτσα. Αυτά χτίζονται , δεν χαρίζονται

se20xroniaproedros - 27/7/2020 21:25

Γκαλοπ:

Αγορά Αραουχο like

Μη αγορά Αραουχο dislike

EyeOfEagle - 27/7/2020 23:44

με τα λεφτα της ρήτρας (2,7 εκ) οχι, μπορούμε να βρουμε καλύτερους! Αλλα αν κατέβει λίγο, πχ στο 1,5 μυριο τοτε ναι!

se20xroniaproedros - 28/7/2020 00:50

2.5 είναι το ποσό λόγω των 200k του Ιούλη αλλά στην προσφορά που λες για το 1.5 πρόσθεσε και το 1.2 που παίρνει συμβόλαιο.. Ενώ αν ερχόταν με μεταγραφή από φέτος έχουν μιληθει τα 850k συμβόλαιο.. Οπότε αν έπεφτε από 2.5 στα 2 και αντί για 1.2 πλήρωνες 850k συμβόλαιο μιλάμε για την ίδια προσφορά με τα 1.5 και 1.2 συμβόλαιο.. Αλλά η προσφορά με το 1.5 μ είναι κουφό υπό την έννοια ότι θα δώσεις άλλα τόσα για το συμβόλαιο χωρίς λόγο.. Οπότε κάνουν την προσφορά για να ρίξουν άδεια και να πιάσουν γεμάτα η απλά... Συνέχεια δεν τους ενδιαφέρει η και τα 2

an0nymous - 27/7/2020 22:31

Αγορά τσινο σε λογικά πλαίσια και όχι αυτά που ζητάει ο πρόεδρος τους.. Με καλή προετοιμασία ο απατσι θα γαζωνει πάλι.. Γιατί μπάλα δεν ξέχασε.

Droit_Au_But - 27/7/2020 22:38

Το λες ή στο είπαν ;

Με όλο τον σεβασμό ρωτάω ...

Κάποτε ήθελε 30 τώρα θέλει 3 ...

orbon - 27/7/2020 23:00

Δεν αξίζει 3 εκ παιχτης που έχει να παίξει μπάλα από το 2018. Αγαπάμε Τσίνο, αλλά με πολύ λιγότερα φέραμε φέτος Ολιβειρα. Ο Ολυμπιακος με 1.5 εκ το χρονο έφερε Ελ Αραμπί. Ο ΠΑΟΚ με αντίστοιχα χαμηλά ποσά έφερε τα προηγούμενα χρόνια Ακπομ και Σφιντερσκι.

GGAEK - 27/7/2020 22:29

Η οποία κίνηση για Αραούχο θα γίνει μετά την ανανέωση ή μη ανανέωση του Ολιβέιρα. Προσωπικά μόνο δανεικό για έναν χρόνο και ρήτρα 1,5 κύριο. Άντε να έρθει και μια πρόταση για Βέρτε, να πάρει μπροστά το μηχάνημα...

nikolopaido21 - 27/7/2020 23:02

Μια από τις τρείς πιο σημαντικές θέσεις στο ροστερ μιας ομάδας. Τόσο καλό τέρμα έχω να δψ ω από Σορεντίνο. Ελπίζω να πάρουμε κάποιον αντάξιο ή καλύτερο γιατί ομάδα χωρίς τέρμα δεν κάνεις ποτέ. Και ο Τσιντώτας δεν...

Spark - 27/7/2020 23:00

Περα απο τα λεφτα που παιρνει η ΑΕΚ, τα οποια τα εχουμε τρομερη αναγκη, ειναι απιστευτα σημαντικο να κανουμε deals με μεγαλες ευρωπαικες ομαδες. Πρεπει να φαινεται το ονομα της ΑΕΚ, να γινουμε ξανα γνωστοι, να ξαναφτιαξουμε ονομα. Ετσι θα αρχισουμε να πουλαμε και πιο ακριβα παικτες, αλλα και θα ναι και πιο ευκολο να παιρνουμε δυνατους παικτες ειτε ως δανεικους με οψιον ειτε ως κανονικη αγορα απο μεγαλες ομαδες γιατι χτιζουμε γεφυρες.

Manos_AEK21 - 27/7/2020 21:29

Θεωρώ πάρα πολύ καλή συμφωνία και ένα μεγάλο μπράβο στην διοίκηση..

Αντε να παίρνουν σειρά και οι Οικονόμου - Βερντε....

tonino21 - 27/7/2020 22:45

Αν καταφέρει ο Ήλια να πουλήσει τον Οικονόμου μετά την φετινή χρόνια θα μπορεί να πουλήσει και παγάκια σε Εσκιμώους ....

Vagos21GR - 27/7/2020 19:04

ελευθερος ειναι ο σορρεντινο τζαμπα πραμα ειναι σε εξαιρετικο επιπεδο ακομα και στα 40 και το χει αποδειξει που επαιζε βασικος στη σεριε Α και ξεχωριζε

Droit_Au_But - 27/7/2020 22:40

Δεν θέλει η γυναίκα του να έρθει χαχαχαχα

R21_AEK - 27/7/2020 19:50

Ισχυει αυτο που λες ο Σορεντινο ακομα και σ αυτη την ηλικα ειναι καλυτερος του Τσιντωτα.

5elle1972 - 27/7/2020 22:37

ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΠΡΩΗΝ ΚΙΠΕΡ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΦΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ,ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΕ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΟΣ....ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΙΝΤΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΙΠΕΡ....

physioskevakis - 27/7/2020 22:34

Κύριοι έτσι όπως είναι η ΑΕΚ αυτή τη στιγμή πουλάει σε αυτά τα λεφτά ασυζητητί..για μένα η ΑΕΚ δεν πρέπει να δίνει λεφτά για μεταγραφές να εκ με καλό σκάουτινγκ πρέπει κάθε Γενάρη να κλείνει 2-3 προσθήκες γιατί καλοκαίρι ελεύθερους παίχτες με συμβόλαιο κοντά στα 600..και ο Οικονόμου ήταν λάθος αγορά και ο βερντε ήταν λάθος και ο σιμανσκι καλός χρυσός αλλά τίποτα το ιδιαίτερο και σίγουρα δεν αξίζει λεφτά και αυτός ο Αραούχο..

5elle1972 - 27/7/2020 22:34

Βασιλη καλη τυχη σε ευχαριστουμε για ολα να εχεις καλοτυχια και υγεια σε ευχομε ολοψυχα,ειναι το σκαλοπατι σου η Σελτικ εισαι για πολυ μεγαλυτερο f. Club με δουλεια και υπομονη ολα θα γινουνε....

se20xroniaproedros - 27/7/2020 22:16

Νομιζω είχε ειπωθεί ότι ο μόνος τρόπος να αγοράσουμε τον Αραουχο είναι αν κάνουμε κάποια μεγάλη πώληση.. Ιβιτς τώρα θα κριθεις έχοντας 6μ στα χέρια σου πάρεις δε πάρεις Αραουχο θέλουμε παίχτες από το πάνω ράφι

AEK_Karditsa - 27/7/2020 22:02

Καλή συνέχεια στον Βασίλη και για εμένα ήταν αναμενόμενο γιατί είναι εξαιρετικός τερματοφύλακας.

Τώρα για τα του οίκου μας οπός ο Μπάρκας από δεύτερος τερματοφύλακας έγινε πρώτος μετά τη φυγή του Ανέστη έτσι θα γίνει και με τον Τσιντότα έχουμε εξαιρετικό προπονητή για τους τερματοφύλακες και θα δουλέψουν πάνω στον Τσιντότα γιατί έχει τα προσόντα απλά του λείπουν κάποια στοιχεία που μπορούν να διορθωθούν στην προπόνηση και του λείπει αυτοπεποίθηση που αν που αν θα γίνει πρώτος... Συνέχεια τερματοφύλακας θα αποκτήσει αρκετή και μην ξεχνάμε όταν ήταν να κάνει ανανέωση συμβολαίου είπε πως φέρτε να υπογράψω και βάλτε ότι ποσό θέλετε και αυτό είναι προς τιμήν του

o_kanenas_21 - 27/7/2020 22:00

Μια χαρα

BTB_21 - 27/7/2020 21:49

μπραβο Βασιλη! η ΑΕΚ πρεπει να γινει και γεφυρα για τους παιχτες που δουλευουν στα μεγαλα ευρωπαικα club..να δινει προοπτικες..

Samios - 27/7/2020 21:49

Όταν ήρθε ο Τσιτωντας πίστευα ότι ήταν ο επόμενος βασικός κηπερ της ομάδος.

Δεν το έδειξε μέχρι σήμερα, δεν δικαίωσε την άποψή μου.

Ίσως, η θετική σκέψη, φταίει ότι δεν του δόθηκε η ευκαιρία να αποκτήσει Ρυθμό. Μακάρι!!!


Από την άλλη ίσως πρέπει να αποκτηθεί για τρίτος κάποιος έμπειρος μεγάλης ηλικίας, για παν... Συνέχεια ενδεχόμενο, ώστε να μην κόψει ευκαιρίες, μετά δύο ερωτηματικα και για δάσκαλος όλων.


Σε κάθε περίπτωση, οι πωλήσεις είναι κάτι απαραίτητο για κάθε σύγχρονη ομάδα αρκεί τα χρήματα να επεν

Activemember91 - 27/7/2020 21:30

Ένα μπράβο στον Βασίλη για την εξέλιξη του και την μέχρι τώρα πορεία του . Και εις ανώτερα , θα είμαστε πάντα υπερήφανοι που επαιξες στην ΑΕΚαρα μας ! Η πόρτα κάποια στιγμή ελπίζω να μείνει ανοικτή και εύχομαι τα καλύτερα στο παιδί ! Τώρα η διοίκηση πρέπει αυτά τα λεφτά να τα χρησιμοποιήσει για την στελέχωση του ρόστερ

Konstantinos_1924 - 27/7/2020 21:28

Μπορούμε να μιλάμε, για μία υπερήφανη πώληση. Σίγουρα, θεωρούμε αρκετοί, ότι θα μπορούσε να πιάσει και τα 10 εκ.€, σε βάθος χρόνου. Δεν πειράζει, όμως. Είναι καλό, ότι πουλήσαμε σε μία καλή αγορά και με τον καιρό, θα μπορούμε να πουλάμε πιο εύκολα και σε καλύτερες τιμές.


Δεν θεωρώ, προτεραιότητα την αντικατάσταση του Μπάρκα. Πρέπει να δούμε και τον Αθανασιάδη, αλλά θα... Συνέχεια ήθελα την απόκτηση του Μανδά, σαν τρίτου και εναλλαγές μεταξύ Τσιντώτα και Αθανασιάδη. Πάμε τώρα, να καλύψουμε τις βασικές ανάγκες της ομάδας.

AEKARAG21_kostis - 27/7/2020 21:25

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ!!!!Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΣ ΠΩΛΗΣΗ ΝΟΜΙΖΩ ΑΠΟ ΤΙΓΡΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΒΡΑΝΙΕΣ...ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΗΛΙΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΗ ΣΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ!ΜΠΡΑΒΟ!!

apaleftos21 - 27/7/2020 21:20

αυτά τα 6 εκατ. πρέπει να χρησιμοποιηθούν για μετεγγραφές κι όχι για την κάλυψη των βελτιωμένων συμβολαίων (πχ κάνα 2αρι μύρια για το επιπλέον ποσο για συμβόλαια σε Λιβαγια, Γαλανό, Ολιβειρα (;) , Βρανιες αλλά και του αριστερού μπακ που θα έχει καλύτερο - ακριβότερο συμβόλαιο από Χουλτ και του εξτρέμ που θα έχει σίγουρα πολύ ακριβότερο του Κλωναριδη ... το φοβάμαι αυτό αδέρφια... δηλ. ότι θα δαπανηθεί ελάχιστο ποσό για μετεγγραφές και θα ακολουθήσουμε τον δρόμο των "ελεύθερων" ή δανεικών... Συνέχεια και θα δαπανηθεί το ποσό ή μέρος του ποσού για τα συμβόλαια που συνολικά το κόστος τους θα είναι 10% αυξημένο...

Simosk - 27/7/2020 21:17

Τέλειο ντιλ. Κοντά 6 μύρια και σε δύο χρόνια ξαναυπογραφει σαν ελεύθερος... ξέρει ο Τάιγκερ

naupigos - 27/7/2020 19:42

Ολα καλα με Μπιλαρο αλλα Τσιντωτας οχι ... Κατι καλυτερο θελουμε σαν ΑΕΚ !!!

naupigos - 27/7/2020 21:16

Δεν κανω τον προπονητη αλλα οταν δεν εχει αρ ποδι και οτι πασα του γυρισουν εκει θα παει πλαγιο και του λειπει η ηρεμια . Αν σας αρεσει για βασικος τι να πω ?

mhtsos21 - 27/7/2020 21:15

Πάρτε τον μανδα ο πιτσιρικάς έχει τα προσόντα να γίνει απίστευτος. Καλή συνέχεια παιχταρα Βασίλη.

RobinHood - 27/7/2020 21:11

Καταρχάς καλή επιτυχία στον Μπίλαρο & σε ανώτερα! Η μεταγραφή του δημιουργεί ανάμεικτα συναισθήματα, αφού αποτελούσε έναν από τους καλύτερους παίκτες μας, χρόνια στην ομάδα που θα μπορούσαμε να στηριχτούμε επί σειρά ετών επάνω του γι' αυτή την κομβική θέση & Έλληνα διεθνή, από την άλλη πήραμε ένα αρκετά καλό ποσό (όχι ιδανικό, αλλά εντάξει λόγω και της εποχής).

Τώρα πια είναι στο χέρι της διοίκησης (κυρίως) και του Ivic (δευτερευόντως) να επενδύσουν όλο το ποσό... Συνέχεια στην ενίσχυση της ομάδας. Θα μου άρεσε να δω να επενδύουμε ξανά σε εξελίξιμο Έλληνα για τη θέση (Μανδάς;) & ταυτόχρονα να αποκτούσαμε έμπειρη & δοκιμασένη λύση για τη νέα χρονιά στα γκολποστ. Υποθέτω ότι αν από τα 6εκ. τα 2εκ. πάνε χοντρικά (συμβόλαια και αγορά) για έμπειρο αντικαταστάτη & εξελίξιμο Έλληνα ΤΦ, μένουν 4εκ. Με αυτά, ακόμα και αν κινηθούμε μόνο για ελεύθερους μπορούμε να φέρουμε 4 παίκτες με συμβόλαιο εκατομμυρίου, θεωρητική αξίας ίσης με του Oliveira.



Η ομάδα, ιδανικά, χρειάζεται:


1. έναν CB, συν την διαφαινόμενη απόκτηση Vranjes


2. αριστερό & δεξί μπακ επιπέδου


3. ένα σημείο αναφοράς στο κέντρο


4. εξτρέμ - ίσως και έναν ακόμη γενικότερα δημιουργικό παίκτη, αναλόγως τις αποχωρήσεις



Αυτά με την προϋπόθεση ότι μένει και ο Araujo.

AEKOslo - 27/7/2020 21:08

Ανάμεικτα τα συναισθήματα!!

Σίγουρα καλό για τα ταμεία της ομάδας, για τον ίδιο τον παίκτη και την καριέρα του, αλλά και για το πρεστίζ της ομάδας! Κακό που φεύγει ένας τόσο σταθερός (πλέον) τερματοφύλακας!


Το συμφωνηθέν πόσο είναι πολύ καλό (6 μύρια για το 90% του παίκτη εν μέσω κρίσης και οικονομικής... Συνέχεια κατάστασης)

Η καριέρα του μπορεί να πάρει τεράστια αύξηση καθώς θα παίζει σε ένα πολύ ιστορικό και επαγγελματικό κλαμπ, δίπλα σε ποδοσφαιρομανα χώρα με τεράστιο όφελος και για μας σε περίπτωση μεταπώλησης!!


Πρέπει επιτέλους να πουλήσουμε 3-4 παίκτες μας με υψηλότερα των 5 εκατομμυριων ευρώ ποσά(ίσως αναγκαστικά πουλήσουμε φθηνότερα από όσο μπορούμε, αλλά έτσι γίνεται όταν δεν υπάρχεις στο χάρτη...), ώστε να αρχίσουμε τις συναναστροφές με μεγάλα κλαμπ και γραφεία ατζεντηδων...

Μόνο έτσι θα αρχίσουν να έρχομαι παίκτες ακριβοί!


Τέλος, θα πω κάτι το οποίο μπορεί να μην αρέσει σε πολλούς.


ΠΡΟΣΟΧΗ, ΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ!


Ο Τσιντωτας είναι καλός τερματοφύλακας!!

Και ανήκει στην ομάδα μας!


Είναι ένας αρκετά παθιασμένος ποδοσφαιριστής, που ποτέ δεν έχει παίξει βασικός για να κριθεί!

(Αλήθεια, θυμάστε πώς ξεκίνησε ο Μπάρκας με τις ασταθείς εξόδους και λάθη;;;;;;;;;)


Εγώ πιστεύω στο υπάρχον υλικό, και κρίνοντας από το επαγγελματικό επιτελείο της ομάδας πιστεύω ότι θα γίνει καλό στήσιμο!

Μακάρι τα χρήματα από τη μεταγραφή του να πάνε σε τουλάχιστον 2(ναι, δύο) μεταγραφές ενδεκάδας... Εγώ θα είμαι ευχαριστημένος!


ΟΥΦ!! ΤΑ ΕΙΠΑ!


ΥΓ Όλοι κάρτα φίλου ΑΕΚ!!!!

Manos_AEK21 - 27/7/2020 21:03

Σούπερ θεωρώ... Και τα εισιτήρια για το αεροπλάνο πληρώστε τα και στο καλό....

Μία χαρά θα είναι ο Τσιντωτας για βασικός....

Μπράβο στην διοίκηση μας...

Κατεμε θα πρέπει να πουληθούν Οικονόμου και Βερντε....

Andreas295 - 27/7/2020 21:03

Μονόδρομος η πώληση σε αυτά τα λεφτά και με δεδομένη την επιθυμία της πλευράς του Μπάρκα να πάει στη Σέλτικ. Είχα πει και την άλλη φορά ότι 5,5-6,5εκ + ποσοστό μεταπώλησης θα είναι ένα καλό ντιλ. Μπράβο στο Μπίλαρο που έφτασε σε πολύ υψηλό επίπεδο και κέρδισε αυτή την ευκαιρία, μπράβο και στην ομάδα που του δίνει την ευκαιρία, μπράβο και στον Ίβιτς για το ντιλ.... Συνέχεια
Τώρα μένει να δούμε αν θεωρείται επαρκές το δίδυμο Τσιντώτα-Αθανασιάδη και τι τύπος παίχτη θα δημιουργήσει την 3άδα της νέας σεζόν. Βασικός ή ταλέντο; Κατά τη γνώμη μου είναι μια καλή ευκαιρία να κινηθούμε για τον Μανδά ή αν βρεθεί κάτι πολύ καλό σε καλή τιμή για βασικός να έρθει. Τα λεφτά πρέπει να επενδυθούν στην ενίσχυση της ομάδας συνολικά. Είναι υπεραρκετά για να κάνουμε ομάδα που θα χτυπήσει το πρωτάθλημα. Ο Καρέρα και το τιμ βλέπουν τους τφ μας και θα εμπιστευτώ την κρίση τους, γιατί ο Τσιντώτας έχει κάνει εκπληκτικά παιχνίδια με την ΑΕΚ, αλλά έχει κάνει και άσχημα παιχνίδια με πολλά λάθη χωρίς να βγάζει τη σιγουριά και την αυτοπεποίθηση που πρέπει.


Μπορεί να με στεναχωρεί η αποχώρηση του Μπάρκα, αλλά είναι μια κίνηση που κάνει καλό σε όλες τις πλευρές, μια κίνηση που φαίνεται ότι την έψαχνε ο Ίβιτς, χωρίς πολλά πολλά και χωρίς να φανούμε δυσλειτουργικοί και δυσκοίλιοι. Όποιος ενδιαφέρεται λοιπόν, να πληρώσει σωστά.


Καλή επιτυχία Μπίλαρε, ελπίζω να ξαναφορέσεις το Δικέφαλο μέσα στην Αγιά Σοφιά!

Mpatista1992 - 27/7/2020 20:50

Αυτό που δεν καταλαβαίνω, γιατί δεν κρατάμε ποσοστό μεταπώλησης, αφού σίγουρα από σελτικ θα φύγει με περισσότερα!!!!!!!

garet - 27/7/2020 21:01

"......Επιπλέον η Ένωση διατηρεί ένα 10% ποσοστό μεταπώλησης......."

Kostasilioupoli67 - 27/7/2020 21:00

Αν διαβάσεις προσεκτικά λέει ότι έχουμε 10%

AEKOslo - 27/7/2020 20:57

Διάβασε καλύτερα το άρθρο φίλε! Κρατάμε 10%

QQ21 - 27/7/2020 18:38

ΣΤΕΡΓΙΑΚΗΣ ΚΥΡΙΟΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΤΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ

Oaetos - 27/7/2020 20:45

Φοβερος..Ιδανικός αντικαταστάτης!!!

MikroThiriaki - 27/7/2020 20:26

μακαρι!

Kapetan21 - 27/7/2020 20:28

Καλή συνέχεια στον Μπιλ! Τώρα, πιστεύω ότι ο Τσιντωτας μπορεί να ανταπεξέλθει ως 1ος τερματοφύλακας,θέλει όμως πολύ δουλειά στα πόδια,εκεί που ο Μπάρκας ήταν πολύ βελτιωμένος φέτος. Δεύτερος μπορεί να είναι ο Αθανασιάδης,όπου είναι και αυτός υποσχόμενος.

Oaetos - 27/7/2020 20:39

Εγω φιλε παλι πιστεύω πολύ και στον Αθανασιάδη.. δε ξερω αλλα απο πριν ερθςι στην ΑΕΚ μου άρεζε ιδικα στα δυνατά ματιάς.. βγαζει μια σιγουραα στο γήπεδο.. Νομίζω θα γινει η καλύτερη επιλογή παντως και τη θέση του τερματοφύλακα..

kostis21 - 27/7/2020 20:38

Μεγάλη απώλεια. Θα ζοριστούμε να ξαναβρούμε καλό τέρμα.

Για μένα είναι λάθος που τον πουλάμε ασχέτως των χρημάτων.

antikeimenikos_21 - 27/7/2020 20:35

Φαίνονται ένα ελάχιστο λιγότερα, θα ήθελα ένα πεντακοσαρικο ακόμα. Καλή πρόταση όμως και δίκαια. Καλή τύχη στον Βασίλη. Βάλτε τα λεφτά αυτά και μερικά από τσέπη και πάρτε παιχταραδες αλλιώς η ψαλίδα θα μεγαλώσει.

Kostasilioupoli67 - 27/7/2020 20:33

Οι μισοί και πλέον εδώ μέσα λέγαμε κάποτε ότι έχουμε δύο ισάξιους τερματοφύλακες.(επί εποχής Μανόλο κυρίως).τώρα ξαφνικά ο Τσιντωτας είναι πολύ κατώτερος επειδή μετά από μήνες έκανε δύο άσχημα παιχνίδια.

Καλή επιτυχία στη νέα σου ομάδα Μπάρκα και να είστε σίγουροι ότι ο Τσιντωτας θα φανεί επαξιος αντικαταστάτης

korinthios - 27/7/2020 20:31

Καλή τύχη και ότι καλύτερο για την καριέρα σου Βασίλη. Τρομερά προσόντα και μεγάλα περιθώρια εξέλιξης. Από εκείνους τους τερματοφύλακες που "γεμίζουν" το τέρμα. Κι αυτό δεν έχει να κάνει απαραίτητα με το ύψος.... Εγώ πάντως από τους τερματοφύλακες του ελληνικού πρωταθλήματος έχω σε μεγάλη εκτίμηση τον πρώην του Πανιωνίου, τον Κότνικ.

marv - 27/7/2020 20:19

Καλή τύχη και υγεία Να έχεις Βασίλη και είμαι σίγουρος ότι θα τους κανείς να παραμιλάνε. Εκεί που θα είσαι ψήσε εκείνον τον Ν’τσαμ να έρθει στην ΑΕΚΑΡΑ.

Δεν ξέρω αν το έγραψε κάποιος φίλος αλλά, όσο θυμάμαι ΚΑΜΙΑ χρόνια που να κάναμε καλή πορεία στην Ευρώπη και δεν είχαμε τερματοφυλακάρα. Ας το σκεφτούν δίπλα στη διοίκηση γιατί τα λεφτά από την Ευρώπη έρχονται. Και ειδικά τώρα που με Ίβιτς και Καρρέρα Έχεις πρόσβαση στην καλύτερη αγορά... Συνέχεια τερματοφυλάκων στον κόσμο και μπορούν να σου βρουν εξαιρετικό αντικαταστάτη σε καλή τιμή.

peris1973 - 27/7/2020 20:18

Καλή επιτυχία στο παιδί.Με δουλειά κ σοβαρότητα θα ανέβει και άλλο.Κοιτατε το δέντρο όλοι σας κ χάνετε το δάσος.Σαν πρώην τέρμα κ εγώ θα πω το εξης: Η πρώτη μεταγραφή που πρέπει να γίνει είναι προπονητής τερματοφυλάκων!Υστερούμε στο πόστο αυτό χωρίς να θίξω τον τωρινό προπονητή.Κ οι 3 τερματοφύλακες που έχουμε,τώρα 2 έχουν μείνει στάσιμοι τα τελευταία χρόνια.Οι μεγάλες ομάδες χτίζονται από το "1". Θυμηθείτε τα τελευταία χρόνια τερματοφυλακας μας να έχει δώσει μόνος του 3... Συνέχεια βαθμούς σε παιχνίδι... Η θέση του "1" είναι δύσκολη κ ξεχωριστή.. Ο Ίβιτς έχει τα "κονε" να φέρει προπονητή τερματοφυλάκων από τις 4 κορυφαίες ευρωπαϊκές σχολές.Με σειρά προτεραιότητας: Ιταλία Γερμανία Ισπανία κ Αγγλία.Εχουν μείνει πίσω οι ταλαντούχοι "keeper" μας. Στον τερματοφύλακα εκτός από το ταλέντο,πρέπει να τον βελτιώσεις κ σε άλλους τομείς.Δυστυχως η ευτυχώς στην σημερινή εποχή η θέση αυτή έχει γίνει επιστήμη!Οπότε χρειαζόμαστε κ εμείς έναν "επιστημονα".

Grigoris2121 - 27/7/2020 19:28

Εαν εχω να διαλεξω προτιμω μια ομαδα τοσο καλη που ναμην επιτρεπει την πιεση στον τερματοφυλακα απο μια ομαδα που μπαζει και χρειαζεται τον σουπερ τερματοφυλακα πισω να τη σωζει.

Επενδυστε τα χρηματα σε 2-3 ενδεκαδατους παιχταραδες. Παιχταραδες ομως.

inzaghi9 - 27/7/2020 20:17

Τον θες τον γάτο τέρμα όμως που από την ακινησία καταφέρνει και αποδυκνύεται ζεστός στις 1-2 φάσεις που στατιστικά θα τρως σε κάθε αγώνα. Δεν θυμάμαι μεγάλη ομάδα είτε Ελλάδα είτε Ευρώπη χωρίς εξαιρετικό τερματοφύλακα.

flensburger_21 - 27/7/2020 20:17

Στο καλο Βασιλακη,νομιζω πως ειναι πολυ καλο το ντιλ τα 6 εκ.Τωρα μια πολυ καλη και προσεχτικη λυση για πρωτο τερματοφυλακα.Ελληνας και με προοπτικη μεταπωλησεις δεν υπαρχει αυτην την στιγμη νομιζω.Ετοιμη λυσει και εφηκτη παντως πιστευω απο Ελλαδα και σχετικα οικονομικη(εμενα μου αρεσει πολυ) ειναι αυτος ο Κουεστα του Αρη.

stevepyr - 27/7/2020 20:17

Επιτέλους να μάθουμε σε επιτυχημένα deals.

Απο Περιστέρι σε Σκωτια και σύντομα εις ανωτερα....

Πολυ καλος οντως, δυσκολα θα βρουμε ισαξιο του.

Ο Τσιντωτας πρεπει να φορτσαρει, αλλα και να στηριχθει αν θελει να ανεβει επιπεδο.

Του λειπει ο ρυθμος αγωνων, ομως πολλες φορες ειναι κινδυνος-θανατος και θελει μεγαλυτερη... Συνέχεια ωριμοτητα στο παιχνίδι του.

Μπιλαρε στο επανιδείν ...

Τιγρη 4 παικτουρες αμεσα.

Μη χαθεί παλι η Ευρωπη!

Καλές οι ανανεωσεις, αλλα μην ξεχναμε τα τερατωδη κενα που εχει η ομαδα σε ολες τις γραμμες!

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

thhseas_r21 - 27/7/2020 20:15

Όπως έχω ξαναγράψει από Ελλάδα μου φαίνεται εξαιρετική λύση ο Abad που έπαιξε φέτος στην Ξάνθη (ανήκει στην Τενερίφη).

O_tupas_pou_de_pas - 27/7/2020 20:13

Ανάμεικτα τα συναισθήματα γι' αυτή την αποχώρηση. Κατά την προσωπική μου άποψη τα λεφτά είναι λίγα για μια τέτοια παιχτούρα . Καλή τύχη στο παιδί και ελπίζω να βρούμε ισάξιο αντικαταστάτη.

toni savefski r21 - 27/7/2020 19:40

Aν ηθελε ο Βασιλης να παει ειναι μονοδρομος η επιλογη και δε θα κραξω αλλα επειδη ξερω οτι τωρα θα αρχισουν τα ειναι καλος ο Τσιτωντας με πιανει μια καταθλιψη.Και για οσους δε το καταλαβαν εφυγε ο καλυτερος μας παικτης και με λιγοτερα λεφτα απ οσα πιστευω οτι επρεπε να παρουμε...

Μεταγραφη οπωσδηποτε!!!

inzaghi9 - 27/7/2020 20:13

Για να αποδώσουμε και τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, ο Μπάρκας είναι 5 ζεστά μύρια καθαρό επίτευγμα του Μελισσανίδη. Αυτός είχε το μάτι και τον πήρε φτηνά πουλώντας τον σε πολλαπλάσια αξία.


Ακόμη φίλε μου δεν είμαστε το κλαμπ που πολλαπλασιάζει τρομερά την αξία των παικτών του και πέρα από τα κόλπα των μανατζαρέων παίζει ρόλο η χαμηλή θέση στην βαθμολογία της ΟΥΕΦΑ. Παίρνουμε... Συνέχεια τρομερά λεφτά για τον Βασίλη, τα περισσότερα από κάθε άλλη μεταγραφή στην ιστορία μας αν δεν κάνω λάθος, οπότε ας μη γκρινιάζουμε.


Μακάρι να καλυφτεί η θέση επρακώς και δε με νοιάζει αν θα δαπανηθούν τρομερά ποσά. Ο Ίβιτς κάποτε είχε φέρει τον Σορεντίνο ως τρομερή ευκαιρία αν θυμάμαι καλά άλλωστε.

SERXIOLIVAYA21 - 27/7/2020 20:07

Ολα μεταγραφες η ΑΕΚ ειναι πρωταγωνιστρια

mihell70 - 27/7/2020 20:06

Να'σαι γερός πάντα ΓΙΓΑΝΤΑ και να φτάσεις όσο πιο ψηλά γίνεται σου εύχομαι......

inzaghi9 - 27/7/2020 20:05

Το ντηλ είναι καλό δεδομένου ότι ερχόμαστε από 2 τραγικές αμυντικά χρονιές κι απουσία από Ευρώπη φέτος. Ο Μπάρκας υπό άλλες συνθήκες θα είχε πιάσει και παραπάνω. Πολύ θετικό το ποσοστό μεταπώλησης πάντως.


Τώρα είναι ευκαιρία του Τσιντώτα να δείξει ότι αξίζει για 1ος. Αν ο Καρέρα το πιστεύει, αυτό θα... Συνέχεια γίνει και θα έχει την ευκαρία να βρει ρυθμό και να χτίσει τα προσόντα στα οποία υπολείπεται. Εγώ τον θεωρώ ικανότατο τερματοφύλακα και ας είχε φέτος κακές στιγμές, άλλωστε ποιος δεν είχε με τον αχταρμά του καλοκαιριού.

Andreas295 - 27/7/2020 20:05

Μονόδρομος η πώληση σε αυτά τα λεφτά και με δεδομένη την επιθυμία της πλευράς του Μπάρκα να πάει στη Σέλτικ. Είχα πει και την άλλη φορά ότι 5,5-6,5εκ + ποσοστό μεταπώλησης θα είναι ένα καλό ντιλ. Μπράβο στο Μπίλαρο που έφτασε σε πολύ υψηλό επίπεδο και κέρδισε αυτή την ευκαιρία, μπράβο και στην ομάδα που του δίνει την ευκαιρία, μπράβο και στον Ίβιτς για το ντιλ.... Συνέχεια
Τώρα μένει να δούμε αν θεωρείται επαρκές το δίδυμο Τσιντώτα-Αθανασιάδη και τι τύπος παίχτη θα δημιουργήσει την 3άδα της νέας σεζόν. Βασικός ή ταλέντο; Κατά τη γνώμη μου είναι μια καλή ευκαιρία να κινηθούμε για τον Μανδά ή αν βρεθεί κάτι πολύ καλό σε καλή τιμή για βασικός να έρθει. Τα λεφτά πρέπει να επενδυθούν στην ενίσχυση της ομάδας συνολικά. Είναι υπεραρκετά για να κάνουμε ομάδα που θα χτυπήσει το πρωτάθλημα. Ο Καρέρα και το τιμ βλέπουν τους τφ μας και θα εμπιστευτώ την κρίση τους, γιατί ο Τσιντώτας έχει κάνει εκπληκτικά παιχνίδια με την ΑΕΚ, αλλά έχει κάνει και άσχημα παιχνίδια με πολλά λάθη χωρίς να βγάζει τη σιγουριά και την αυτοπεποίθηση που πρέπει.


Μπορεί να με στεναχωρεί η αποχώρηση του Μπάρκα, αλλά είναι μια κίνηση που κάνει καλό σε όλες τις πλευρές, μια κίνηση που φαίνεται ότι την έψαχνε ο Ίβιτς, χωρίς πολλά πολλά και χωρίς να φανούμε δυσλειτουργικοί και δυσκοίλιοι. Όποιος ενδιαφέρεται λοιπόν, να πληρώσει σωστά.


Καλή επιτυχία Μπίλαρε, ελπίζω να ξαναφορέσεις το Δικέφαλο μέσα στην Αγιά Σοφιά!

aekara21ori - 27/7/2020 20:03

Βασιλαρα μου καλη συνέχεια.

Γιατί κράζετε τον Τσιντωτα ?

Τι χρόνια που πηραμε το πρωτάθλημα την μισή χρόνια και παραπανω την επαιξε ο Τσιντωτα και πηγε μια χαρά και στα ντέρμπι και σε όλα.

Με την νέα χρόνια θα πάρει θέση βασικου και θα δείξει παλι τι άξιζει.... Συνέχεια
Μια χαρά τερματοφυλακα είναι.

Furtado_Scorer - 27/7/2020 20:02

2 πραγματα.

α.) Μπραβο στην ομάδα που δεν κάνει λάθοι του παρελθόντος και πετυχαίνει μια αξιοσέβαστη συμφωνία και εννοείται καλή τύχη στον πα'ιχτη που τίμησε την φανέλα και πλέον θα έχει την ευκαιρία να δοκιμαστεί σε μία κατηγορία που έχουν μάτια ομάδες από σπουδαία πρωταθήματα.

β.) Απο εδώ και πέρα, είναι η ευκαιρία του Τσιντώντα μα....κυρίως..... ΠΛΕΟΝ δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ... Συνέχεια δικαιολογία για τη μη πραγματοποιηση νευραλογικών μεταγραφων σε σημεία που η ομάδα πονάει.

sklst - 27/7/2020 19:59

Μπράβο στο Βασιλάκη. Πάντα να είναι γερός και να ανέβει στους τοπ της Ευρώπης. Αθλητής με ήθος, επίπεδο και ψυχολογία. Δεν πούλησε ποτέ οπαδιλικι.

Στα περι Τσιντωντα... όταν έκανε τη απόκρουση της χρονιάς με τον Αστερα ήταν θεος, τώρα δεν μας κανει. Δώστε χρόνο να βρει ρυθμό ο ανθρωπας και μιλάμε μετά. Με την ίδια λογική δεν μας κάνει και ο Αραουχο, ξέχασε στον πάγκο την μπάλα που έπαιζε.

garet - 27/7/2020 19:58

καλή επιτυχία στο Βασίλη!!!

τα μεγάλα club και πουλάνε αλλά και αγοράζουν...κάναμε την αρχή, ας το συνεχίσουμε

marios69 - 27/7/2020 19:58

Άν δεν πουλάς δεν μπορείς και να αγοράζεις. Επιτέλους έγινε η αρχή και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξει και συνέχεια. Εγώ θα ευχηθώ στο Βασίλη να έχει την υγεία του και είναι σίγουρο ότι θα αφήσει το στίγμα του και στην Σκωτία.

promis21 - 27/7/2020 19:58

θελουμε δυνατο βασικο τερματοφυλακα και πιστευω θα παρουμε αλλα αν ηταν να διαλεξω, θα ελεγα κατα σειρα ανανεωση Λιβαγια και Ολιβειρα, μεταγραφη βασικου αριστερου μπακ, βασικου εξτρεμ..μιλαω για τα λογικα γιατι ολοι θελουμε και καλυτερο δεξι μπακ και ενα ακομη καλυτερο σεντερ μπακ κι ενα ακομη χαφ που να τσουλαει τη μπαλα..ελπιζω ακομη σε πωληση Βερντε και πιστευω στον Ιβιτς..

υγ: αγορα Αραουχο ετσι για την κ@υλα!!!

Vfor21 - 27/7/2020 19:56

Για εμενα ο Βασιλης ειναι απο τους καλυτερους ευρωπαιους κιπερ! Τωρα στην Σελτικ θα τον προσεξουν παρα πολυ και πιστευω σε δυο χρονια θα τον καμαρωνουμε στην Premier league εδω θα μαστε.

Και να ξερετε δεν ειναι ευκολο ποσο μαλλον στην ελλαδα να πουλησεις κιπερ τοσο καλα!

Υ.Γ καπως ετσι η ομαδα βγαζει την ζημια που δεν μπηκε EUROPA LEAGUE

ΜΟΝΟ ΑΕΚ

nmarkos2002 - 27/7/2020 19:54

Τώρα θέλουμε ένα καλό τερματοφύλακα που έχουμε να δούμε από την εποχή του Σορεντίνο! Ελπίζω ο Ίβιτς και ο Καρέρα να κάνουν καλή επιλογή γιατί πρόκειται για κρίσιμη θέση.

Droit_Au_But - 27/7/2020 19:53

Πωλήσεις - αγορές πριν καν αρχίσει η προετοιμασία !

Η νέα ΑΕΚ !!!!!

manos_nea_smirni - 27/7/2020 19:52

Καλή επιτυχία στο παιδί...να κάνει μεγάλη καριέρα Χωρίς τραυματισμούς......


Υγ.πες αλεύρι..... Έρχεται ο Ανέστης!!!!!!!! Χαχαχαχαχαχα

panousc - 27/7/2020 19:49

Υγεία και καλή επιτυχία στον Μπάρκα. Έχει όλα τα φόντα για καριέρα έξω και, φυσικά, και σε καλύτερο πρωτάθλημα και μεγαλύτερο κλαμπ από τη Σέλτικ. Ό,τι καλύτερο να ευχηθούμε στον παιχταρά μας. Θα μας λείψει πολύ, αλλά ελπίζω τα λεφτά να πιάσουν τόπο. Όλα.

R21_AEK - 27/7/2020 19:48

Νομιζω οτι το πρωταθλημα της Σκωτιας δεν ειναι οτι καλυτερο για τον Μπαρκα για την εξελιξη του μπορει να παρει περισσοτερα χρηματα οκ δεχτω αλλα επρεπε να επιλεξει να παει σε ενα μεγαλο πρωταθλημα της Ευρωπης κι οχι ενα που ειναι κατωτερο και απο το Ελληνικο.

orbon - 27/7/2020 19:47

Παιδια για να μην το κουράζουμε: Με όσα έχουμε δει από την ΑΕΚ τα τελευταία 5 χρόνια, ΔΕΝ θα αγοραστεί 1ος τερματοφύλακας. Ή θα ανέβει κάποιος από την ακαδημία ή θα έρθει ένας ταλαντούχος, ΠΙΣΩ απο Τσιντώτα και ίσως και από Αθανασιάδη.

giwrgos_ven_21 - 27/7/2020 19:44

Τα καλυτερα Βασιλη,υγεια να εχεις,και να σε ξαναδουμε στην ομαδα μας μελλοντικα.Τωρα ενισχυση σε θεσεις που ποναμε...

naupigos - 27/7/2020 19:42

Ολα καλα με Μπιλαρο αλλα Τσιντωτας οχι ... Κατι καλυτερο θελουμε σαν ΑΕΚ !!!

CAT_III_b - 27/7/2020 19:39

Σε ελευθερους ολα. Τωρα θαναι 3εις επι 2εκ η 6 επι 1εκ εκαστος η οτι αλλος συνδυασμος its okay. ΠΑΡΤΕ/ΦΕΡΤΕ ΠΑΙΧΤΕΣ και διωχτε οτι δεν περπαταει τωρα (η στην περιπτωση μας οτι περπαταει).


ΛΥΣΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΙΤΑΛΟΥ.....ΟΥΚ ΑΝΔΡΟΣ ΣΟΦΟΥ ΠΙΑ.... Συνέχεια
Νομιζω οτι και 8εκ θα τα δινανε αν δεν ειχαμε την πιλαλα του ταμειου. Θα το δουμε στο μελλον οτι με λιγα εφυγε ο Βασιλης σημερα.


Τελος παντων οτι εγινε εγινε ΟΜΩΣ ΦΕΤΟΣ ΠΑΡΤΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΟΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.

imodium - 27/7/2020 19:14

Αν δεν πέσουν και τα 6 για μεταγραφές δεν κάνουμε τίποτα

Fifa Agent21 - 27/7/2020 19:38

Αν δεν πέσουν και τα 6 + αυτά που είχαν υπολογίσει να ρίξουν είναι το σωστό!!

imodium - 27/7/2020 19:57

το ξερω αλλα κραταω μικρο καλαθι !! δεν τους εμπιστευομαι στο θεμα των μεταγραφων

taxiss21 - 27/7/2020 19:27

Ακριβως αυτό!

dtsioux - 27/7/2020 19:37

Καλή επιτυχία παιχταρα,να έχεις την υγεία σου και να πάρεις μεταγραφή για ακόμη καλύτερο πρωτάθλημα.

johnsot - 27/7/2020 19:35

Μην ακούσω τώρα ότι τα λεφτά θα πάνε στο γήπεδο! Μπράβο στον Βασίλη, το άξιζε και με το παραπάνω. Κύριος, επαγγελματίας και κυρίως ποτέ δεν πίεσε να φύγει αναλογιζομενος και σεβομενος το μέγεθος αυτού του συλλογου

ΑΕΚΑΡΑ ΜΕΧΡΙ ΚΟΚΚΑΛΟ - 27/7/2020 19:34

Συνονοματε βασιλη ευχαριστουμε για ολα. Προσωπικα ησουν απο τους αγαπημενους μου παιχτες και θα ηθελα να δε δω στην αγια σοφια.. αλλα αφου ηθελες να πας και σε ενα αλλο πρωταθλημα πασο. Ευχομαι να ξαναπερασεις απο την ΑΕΚ μας.

ΥΓ ελπιζω να πανε για μεταγραφες τα 6 εκ

ΑΕΚΑΡΑ ΜΕΧΡΙ ΚΟΚΚΑΛΟ - 27/7/2020 19:33

Συνονοματε βασιλη ευχαριστουμε για ολα. Προσωπικα ησουν απο τους αγαπημενους μου παιχτες και θα ηθελα να δε δω στην αγια σοφια.. αλλα αφου ηθελες να πας και σε ενα αλλο πρωταθλημα πασο

evo21 - 27/7/2020 19:33

Εγω λογιστης δε ημουν και δε θα γινω ποτε.

Καλη συνεχεια στον Βασιλη και η διοικηση να κανει

Οτι καλυτερο για την ΑΕΚ ,,την ιδια,, και εμας τους οπαδους

Της.

Μονο ΑΕΚ.

EyeOfEagle - 27/7/2020 19:14

Επίσης δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ δικαιολογία τωρα να μην πανε τα χρήματα αυτα σε 2ο στοπερ 11αδατο(περα του Βρανιες) , αριστερο μπακ 11αδατο και εξτρεμ 11αδατο! Το ΛΙΓΟΤΕΡΟ αυτα!

toni savefski r21 - 27/7/2020 19:33

Αφου ο ρεπορταζ λεει οτι εχουμε απ ολα.Μονο αριστερο μπακ μας λειπει.Δεν υπαρχει χωρος για αλλους....

enwsiscy - 27/7/2020 19:30

Καλή σταδιοδρομία και κάποια στιγμή να σε δούμε να αποθεώνεσαι στο Ναό.

RobinHood - 27/7/2020 19:30

Καταρχάς καλή επιτυχία στον Μπίλαρο & σε ανώτερα! Η μεταγραφή του δημιουργεί ανάμεικτα συναισθήματα, αφού αποτελούσε έναν από τους καλύτερους παίκτες μας, χρόνια στην ομάδα που θα μπορούσαμε να στηριχτούμε επί σειρά ετών επάνω του γι' αυτή την κομβική θέση & Έλληνα διεθνή, από την άλλη πήραμε ένα αρκετά καλό ποσό (όχι ιδανικό, αλλά εντάξει λόγω και της εποχής).... Συνέχεια
Τώρα πια είναι στο χέρι της διοίκησης (κυρίως) και του Ivic (δευτερευόντως) να επενδύσουν όλο το ποσό στην ενίσχυση της ομάδας. Θα μου άρεσε να δω να επενδύουμε ξανά σε εξελίξιμο Έλληνα για τη θέση (Μανδάς;) & ταυτόχρονα να αποκτούσαμε έμπειρη & δοκιμασένη λύση για τη νέα χρονιά στα γκολποστ. Υποθέτω ότι αν από τα 6εκ. τα 2εκ. πάνε χοντρικά (συμβόλαια και αγορά) για έμπειρο αντικαταστάτη & εξελίξιμο Έλληνα ΤΦ, μένουν 4εκ. Με αυτά, ακόμα και αν κινηθούμε μόνο για ελεύθερους μπορούμε να φέρουμε 4 παίκτες με συμβόλαιο εκατομμυρίου, θεωρητική αξίας ίσης με του Oliveira.


Η ομάδα, ιδανικά, χρειάζεται:

1. έναν CB, συν την διαφαινόμενη απόκτηση Vranjes

2. αριστερό & δεξί μπακ επιπέδου

3. ένα σημείο αναφοράς στο κέντρο

4. εξτρέμ - ίσως και έναν ακόμη γενικότερα δημιουργικό παίκτη, αναλόγως τις αποχωρήσεις


Αυτά με την προϋπόθεση ότι μένει και ο Araujo.

perikles_21 - 27/7/2020 19:28

Και διαβάζω παντού σχόλια αρνητικά για Τσιντώτα , του στυλ ωχ τώρα σωθήκαμε και πάμε γρήγορα για μεταγραφή για τέρμα και μπλα μπλα .

Όταν έπαιζε ο Τσιντώτας χωρίς παιχνίδια , ξαφνικά σε ντέρμπι και έπιανε τα πάντα ..όλοι τα καλύτερα .

Τώρα ;; Τραβάω λοιπόν σε όλα μια κόκκινη γραμμή ;

se20xroniaproedros - 27/7/2020 19:27

Άρα η ΑΕΚ βάζει 4,25μ στα ταμεία λόγω 15% Ατρόμητου και με αυτά δίνει 2.5 για αραουχο και μένει 1.75 για αριστερό μπακ σεντερ μπακ και ένα σεντερ φορ που να παίζει για 2ος με τη προοπτική ο καρερα να μονιμοποιησει τον αραουχο δεξιά.. Ίβιτς ξεκινα να βρίσκεις ομάδες για παίχτες που πρέπει να φύγουν πχ οικονόμου σιμοες βερντε σιμαο

taxiss21 - 27/7/2020 19:26

Οπότε τώρα αλλάζουν πολλά. Καταρχάς καλη επιτυχία ρε παιχτουρα από τους καλύτερους Τερματοφυλακες που είχαμε τα τελευταία χρόνια. Μένουμε με Τσιντωτα και Αθανασιάδη. Μια χαρά λύσεις δηλσδη. Το θέμα είναι αυτά τα 6 εκατομμύρια να πάνε για καλές μεταγραφες. Πλέον με αυτα τα χρήματα μπορουμε να κλείσουμε ένα καλό δεξί μπακ, ένα αρκετά καλό αριστερό μπακ, έναν εξτρεμ και σίγουρα μπορούμε να διαπραγματευτουμε καλύτερα να μείνει και Ο αραουχο.

Constantinoupoli86 - 27/7/2020 18:30

Εφόσον τον πουλήσουμε δεν υπάρχει δικαιολογία να μην αγοράσουμε τον Αραούχο!

AEK_zavaras - 27/7/2020 18:56

Ενας πολυ καλος τερματοφυλακας ειναι μεγαλυτερη προτεραιοτητα απο τον αναπληρωματικο επιθετικο...και μετα βλεπουμε για Αραουχο.

Constantinoupoli86 - 27/7/2020 19:49

Θεωρείς ότι ο Τσιντώτας δεν μπορεί να είναι βασικός επειδή φέτος δεν ήταν καλός 2 παιχνίδια. Επίσης μεγάλη απρέπεια να μιλάς έτσι για τον Αραούχο. Και κατά τρίτον, τι νόημα έχει τότε να πουλήσεις τον Μπάρκα αν είναι με αυτά τα λεφτά να πάρεις έναν άλλο Μπάρκα; Μια τρύπα στο νερό κάνεις!

toni savefski r21 - 27/7/2020 20:34

Δεν ειπε κανεις να δωσουν τοσα λεφτα,ουτε ειπε κατι κακο για τον Τσινο ο ανθρωπος.Ο Τσιντωτας ειναι μια χαρα για δευτερος,για πρωτος με τιποτα.Μαλλον ορισμενοι εχετε αποδεχτει τη τριτη θεση,αλλη λογικη εξηγηση δε μπορω να βρω.

Constantinoupoli86 - 27/7/2020 19:25

Ακατανόητα dislike. Και σίγουρα πολλοί από αυτούς που κάνανε λέγανε πριν λίγο καιρό το Μελισανίδη "καβούρια" γιατί δεν αγόραζε τον Αραούχο. Δεν νομίζετε τέλος πάντων ότι πρέπει να αγοραστεί κάποιος πολύ καλός παίχτης με αυτά τα λεφτά; Θα πάμε πάλι με λύσεις αμφίβολες και θα έχουμε απαίτηση να χτυπήσουμε γαύρο και παοκ;

nkaplantzis - 27/7/2020 19:25

Σας το είχα γράψει και έπαιρνα μόνο dislike. Πρώτα πωλήσεις μετά μεταγραφές. Όπως επίσης πιστεύω ότι ένας εκ των Λιβάγια Ολιβέιρα θα κουνήσει μαντίλι.

Kemp21 - 27/7/2020 19:25

ΑΕΚ365 υπάρχει πληροφορηση αν θα αποκτηθεί τερματοφυλακας? Η θα πατει ευκαιρία ο τσιντωντας?

istoria_apo_tin_poli - 27/7/2020 19:25

η μεγαλύτερη μεταγραφή μέχρι στιγμής στην ιστορία μας. Καλή συνέχεια Βασίλη, σ' ευχαριστούμε για όλα!

Kili1924 - 27/7/2020 19:23

Καλή επιτυχία στο Βασίλη να έχει υγεία κ όλα να τα πάνε δεξιά! Από κει κ πέρα προσωπική μου γνώμη ότι ο Τσιντωτας σε καμία περίπτωση δεν μπορεί βασικός.....2 σκάλες κάτω από Μπάρκα! Οπότε μακάρι να πάμε για βασικό keeper! Συν να ρίξει τα άλλα για προσθήκες ποιότητας!!

Fernando911 - 27/7/2020 19:23

Με τριαδα Αθανασιαδη, Τσιτώντα και Μανδά!

Με ιδια συνταγη Μανδας 1ος και τάληρο σε 2 χρόνια

athanovic21 - 27/7/2020 19:23

Τα καλύτερα στον Μπάρκα,με υγεία και επιτυχίες μόνο πρόοδο με το καλό να τον βλέπουμε στην Εθνική ...και τωρα φέρτε τον Vorm που έφυγε απο την Tottenham!!!

Ντεμης11 - 27/7/2020 18:30

Και τα 6 να πάμε σε μεταγραφές όλα !!! Πλέον δεν υπάρχει η δικαιολογία τα κρατάει για το γήπεδο. Κράτησε όλα του Τσάμπιονς λιγκ άρα τώρα όλα για μεταγραφές

zamanfur21 - 27/7/2020 19:23

Φιλαράκι δεν ειναι 6 μυρια... Ειναι 5 και απο αυτα θα παρει κι ο Ατρόμητος ενα ποσό...Αν συνυπολογήσουμε οτι διαρκείας δεν θα εκδοθουν (μάλλον)φέτος..., η πωληση του Μπαρκα γινεται υποχρεωτικα. Συμαντικό για μένα ειναι να ανανεωσουν Ολιβέιρα και Λιβάγια, να κλείσει η άμυνα με Βράνιες και αριστερό μπακ. Απο εκει και πέρα εγω θα επερνα ενα 9αρι αντι Μάνταλο(καλύτερο αν γινεται).Εκει θα έδινα τα περισσότερα λεφτα...Κατά τ άλλα τα αμυτικα χαφ υπαρχει πληρώτητα..Αντε... Συνέχεια εναν επιθετικό ακόμα ή ενα εξτρέμ οταν δεν παιζει ο Ολιβέιρα...ΜΟΝΟ ΑΕΚ

Peranclub21 - 27/7/2020 19:20

Έτσι τα σκας όταν είσαι σοβαρό Club και έχεις βάλει στόχο ένα παίχτη που θα σε ανεβάσει επίπεδο στη θέση που θες!!! Σειρά μας τώρα...

Zoul - 27/7/2020 19:16

Αντιο φυλακα αγγελε!


Δεν θα ξεχασω ποτε το ξεσπασμα στην ορθη ακυρωση του οφσαιντ γκολ απεναντι στους κακομαθημενους μογγολους που εναν χρονο πριν πανηγυριζαν κι αλλο τροπαιο με οφσαιντ γκολ, κι ας το μετρησε ο κομινης εν τελει στα αποδυτηρια!... Συνέχεια

Οσο για τους αδελφους που ελπιζουν σε μεταγραφες λογω των 6 , που τα 6 αγγιζονται μεσω bonus και μην ξεχναμε και τον Ατρομητο που διατηρει ενα ποσοστο 15% μεταπωλησης, αδικως για μενα κανουν ονειρα. Παιχτες δεν αποκτηθηκαν ουτε με την μπαζα των 8-9 εκατομμυριων και καπακι τα 19 του Champions..Γιατι να αποκτηθουν τωρα;


Καλη ξεκουραση και ηρεμια σε ολα τα αδελφια, οπως και στην ομαδα του ΑΕΚ365 που δεν παιρνει στιγμη ρεπο!

EyeOfEagle - 27/7/2020 19:13

Μπιλαρε σε ευχαριστούμε για ολα, μακαρι στο μέλλον να έρθεις στην Αγια Σοφια ως παίκτης μας! Μέχρι τοτε να έχεις την υηεια σου και πολλες επιτυχίες!!!

Εμείς τωρα έχουμε 2 επιλογές ή πέφτουμε με τα μούτρα να βελτιώσουμε Τσιτωντα και Αθανασιάδη μπας και βγει ενας από τους 2 (γιατι τωρα κανενας δεν είναι έτοιμος για βασικος) ή βρίσκουμε εναν αντίστοιχο Μπάρκα και τον φέρνουμε στην ομαδα! Επειδή το 2ο δεν θα γίνει, τοτε πάμε για το 1ο και... Συνέχεια Αγιος ο Θεός!

AkadimiaPlatona21 - 27/7/2020 18:46

Αφαιρέστε και το 15% μεταπώλησης του Ατρομητου δηλαδη 750.000

napoleon21AEKARA - 27/7/2020 19:09

Αδελφέ, ο Μπάρκας υπεγραψε νέο συμβόλαιο πριν από δύο χρόνια και δεν υπάρχει ποσοστό μεταπώλησης. Πάντα ΑΕΚΑΡΑ!!!

inzaghi9 - 27/7/2020 20:24

Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, νομίζω πως είναι ανεξάρτητο το συμβόλαιο που κάνουν οι ομάδες μεταξύ τους για μια πώληση από το συμβόλαιο που υπογράφει ο πάικτης.


Η ρήτρα 15% υπεγράφη με τον Ατρόμητο, όχι με τον Μπάρκα και ισχύει εις τον αιώνα τον άπαντα, ανεξαρτήτως ανανεώσεων, καθώς είναι διαφορετικά συμβόλαια. Ο μόνος τρόπος να μην πάρει ποσοστό ο... Συνέχεια Ατρόμητος είναι να φύγει ο Μπάρκας με ελεύθερη μεταγραφη.

AkadimiaPlatona21 - 27/7/2020 19:18

Μακαρι να ισχυει. ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

voss_warlord_21 - 27/7/2020 19:05

Δεν κοβω το χερι μου,αλλα θυμαμαι οτι πριν κανα 2 χρονια ειχαμε δωσει ενα 300κ στον Ατρομητο και ειχαμε κλεισει το ποσοστο μεταπωλησης του,θα δυμε

monoenwsi21 - 27/7/2020 19:03

Δεν ισχυει φιλε γιατι αν θυμαμαι καλα ο Μπαρκας ανανεωσε σε μας.

the_teacher - 27/7/2020 19:08

Καλά κάνει. Κερδισμένοι θα βγουν και η ΑΕΚ και ο Βασίλης. Αφού λοιπόν ευχηθώ τα καλύτερα στον Μπίλαρο, να πω ότι αυτά τα λεφτά (μαζί με άλλα) να πάνε στην ενίσχυση της ομάδας κι όχι σε κουμπαραδες

Kemp21 - 27/7/2020 19:08

Για αυτό έβαλε τσιντωντα στο Καραϊσκάκη να δει τι ψάρια ποιανει. Για μένα ήταν σίγουρο ότι θα φυγει απο το ελληνικό πρωταθλημα. Τα λεφτά καλα αν σκεφτουμε τον κορονοιο. Καλη επιτυχία Βασίλη... Κουβεντα του Άρη μια καλή λυση κ δοκιμασμενη

DIMITRIS1984 - 27/7/2020 19:08

Καλή τύχη Βασίλη! Ελπίζω να πας σε ακόμη μεγαλύτερο σύλλογο και για σένα και για δικο μας καλό!!! Και μετά σε περιμένουμε πάλι πίσω στην Αγία Σοφία!!!

armag21 - 27/7/2020 19:07

Καλή συνέχεια Μπίλαρα εκεί στα ξένα. Ήλπιζα να χαλάσει το deal γιατί η στόφα και η ποιότητα που έχεις θα φανεί όταν θα πάρεις μεταγραφή σε τοπ club. Στα δικά μας τώρα. Τερματοφύλακα, αριστερό Μπακ, δεξί Μπακ, σέντερ Μπακ, αριστερό εξτρέμ, δεξί εξτρέμ και φορ σε περίπτωση που δεν κρατήσουμε Αραούχο. Ωραίο το παιδομάζωμα για αργότερα αλλά προέχει το σήμερα.

ALEX321 - 27/7/2020 19:07

Με την ανανέωση του συμβολαίου του Μπάρκα δεν έπαψε να ισχύει το ποσοστό μεταπώλησης του Ατρόμητου;

Sūn_Wù-kōng - 27/7/2020 19:07

αν φυγει πρεπει να ερθει και πρωτοκλασατος τερματοφυλακας για του χρονου τουλαχιστον, με Τσιντωτα/Αθανασιαδη εχεις μετριο τερμα σουπερ Λιγκας.


Χανουμε τον μονο παικτη στο ροστερ μας που σταθηκε καλα στο τσου λου αλλα και στα ματς της εθνικης π.χ. με Ιταλια. Δυσκολα βρισκεις τετοιο τερμα, υπαρχουν ομαδες που κανουν 20+ χρονια για να βρουν... Συνέχεια καλο τερμα *βηχας* ΠΑΟΚ *βηχας* και δεν βρισκουν.

miazoiORIGINAL - 27/7/2020 19:06

ΚΑΛΗ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΒΑΣΙΛΗ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΞΑΝΑΝΤΑΜΩΣΟΥΜΕ ΜΕΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ

miazoiAEK...

Constantin21 - 27/7/2020 18:34

Αντικειμενικά και ψυχρά, έπρεπε να γίνει χωρίς καθυστέρηση. Ο Μπάρκας το θέλει. Ο σύλλογός μας θέλει τα λεφτά. Ο Τσιντώτας ειναι σπουδαίος.

2121AEK - 27/7/2020 19:06

Ρε φίλε το πιστεύεις αυτό για τσιντωτα;;; ΕΛΕΟΣ

corfaek - 27/7/2020 19:43

Έλεος σ'εσένα που κρίνεις έναν παίκτη που παίζει κάθε δεκαπέντε-εικοσι παιχνίδια και θες να πετάει...

FFC21 - 27/7/2020 19:06

Σ ευχαριστουμε Βασιλη.Υγεια να εχεις φιλε.

an0nymous - 27/7/2020 18:48

Μάλιστα.. Ναι μεν πήραμε ένα σχετικά καλό ποσό αλλά μείναμε χωρίς τέρμα..


Θα πάμε για βασικό η θα δώσουν ευκαιρία στους δύο που έχουμε;

2121AEK - 27/7/2020 19:05

Οι δυο που έχουμε ούτε απ' έξω απ' την Αγία Σοφία δεν κάνει να περνάνε.... Θέλουμε ΒΑΣΙΚΟ τέρμα άμεσα... Ή από Ιταλία ή Σλοβάκο που έχουν πολύ καλή παράδοση σε τερματοφυλακες

Bill83 - 27/7/2020 19:05

Καλή κίνηση, αν πάνε για την ενίσχυση της ομάδας. Ελπίζω να μην ακούσουμε γελοίες δικαιολογίες περί κοροναιου ή δε ξέρω εγώ τι άλλο και να περιοριστουμε στις κινήσεις που έχουν ακουστεί μέχρι τώρα.

Kythnos21 - 27/7/2020 19:04

Μεταγραφες στοχευμενες πρόεδρε να μπούμε με την κούπα στον ναό. ....

Kalogreza2121 - 27/7/2020 19:02

Ενας απο τους λιγους παικτες που δεν εχει ισαξιο αντικαταστατη. Μεγαλη απωλεια. Πιστευω μπορουσαμε να περιμενουμε 15-20 μερες ακομα που θα αρχισουν για τα καλα οι μεταγραφες τερματοφυλακων και τοτε θα επιανε πιο πολλα. Ηδη ακουγεται οτι θα φυγει ο Σα με ενα δεκαρικο και ο Βλαχοδημος 15+. Δεν υστερει σε κατι ο Μπαρκας σε σχεση με αυτους. Ισως επρεπε να μπουν χρηματα στο ταμειο για να αρχισουμε σοβαρα τον σχεδιασμο και να μην ξανακουσουμε οτι θελουμε μονο ενα μπακ και... Συνέχεια στοπερ. Καλη συνεχεια να εχει ο μπιλαρας και του χρονου τον βλεπω για premier.

N1KOSAEK21 - 27/7/2020 19:02

Το σωστό κατά την γνώμη μου είναι να φέρουμε εναν τερματοφύλακα ακόμα καλύτερο απο τον Μπάρκα.Ώστε να ενσωματωθεί γρήγορα στην υπόλοιπη ομάδα.Να επενδύσουν τα χρήματα σε έναν καλό τερματοφύλακα κ 2 μπακ (αριστερό-δεξί) κι απο εκεί κι ύστερα ανανεώσεις των 3ων....Καλό βόλι Μπίλαρε και η Αγ. Σοφιά θα είναι εκεί...

NUR_AEK - 27/7/2020 19:01

Μπιλαρα καλη επιτυχια το αξιζεις και ευχομαι οσο πιο ψηλα γιατι εισαι παικταρα.

Καλη τιμη για εμενα με τα δεδομενα που υπαρχουν αλλα τωρα κυριοι της διοικησης τερμα τα αστεια. Αριστερη μπακαρα ενα στοπερ διπλα απο Βρανιες και ενα εξτρεμ για βασικο.

Αν γινουν αυτα ειμαστε ετοιμοι και δυνατοι για ολα του χρονου.

ΛΥΣΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΕΡΑ

stevepyr - 27/7/2020 19:01

Α, και το ποσοστο μεταπώλησης μικρο δεν ειναι;;;

Το Περιστέρι θα κονομησει κοντα στο ενα μυριο απο αυτα που γραφονται.....

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

POTC - 27/7/2020 18:34

Τώρα ΠΡΈΠΕΙ οπωσδήποτε να πάρουμε τερματοφύλακα... Και σίγουρα ισάξιο μην πω καλύτερο του Μπάρκα

chmark - 27/7/2020 19:01

Συμφωνώ αλλά τι λέω τώρα ;; Ισάξιο αν όχι καλύτερο !!! Δηλαδή πουλάμε εναν με 6 αλλά εμεις Θα πάρουμε καλύτερο με 1 , η Celtic αυτό δεν μπορούσε να το κάνει .... Θα έχουμε έναν τερματοφύλακα πολύ καλό , οποίος από τους δύο πίσω και θα ψάχνουμε για ένα ταλέντο ώστε σε λίγα χρόνια να έχουμε καλό ,

john Original - 27/7/2020 19:00

ΚΑΛΑ ΤΑ 6...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...ΜΕ ΤΑ 6 ΕΚ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ...ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ..ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΛΩΣ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ..ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΤΟΔΟΣΙΑ ΑΛΛΑ 10 ΕΚ...ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ..

Xarouhs - 27/7/2020 19:00

Καταπληκτικη είδηση, ευχομαι τα καλυτερα στον Μπάρκα που τίμησε με το παραπανω την φανέλα της Ομάδας μας. Μακάρι και άλλοι Έλληνες παιχτες να ακολουθουσαν το παραδειγμα του και να δοκιμαζαν τις δυνατότητες τους σε

αλλά πρωταθληματα φέρνοντας και κέρδος στην ομαδα, αλλά που τέτοια τυχη. Είμαι σίγουρος πως θα θριαμβεύσει στο εξωτερικό, καλη τυχη λοιπόν. Από την Ελλάδα κουβέντα να γίνεται μου φάνηκαν πολυ... Συνέχεια καλοί και ο τερματοφυλακας του Άρη και της Ξάνθης. Αντε Πρόεδρε δεν έχεις καμια δικαιολογία τώρα, ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ!

Natsos21 - 27/7/2020 18:58

Καλος αλλα θα βρουμε καλυτερο. Δεν επιανε κ τα άπιαστα πλην εξαιρεσεων. Ο Τισιντωτας αν δουλευε τα ποδια του κ επαιζε σερι παιχνιδια θα ηταν καλυτερος.

Anhelo21patra - 27/7/2020 18:56

Αφήστε το κουμάντο στα πορτοφόλια των άλλων. Έκανε την πώληση που ηθελε η ΠΑΕ. Στο περιπου δηλ..σημασία έχει το νοικοκυριό και η οργάνωση. Δε νομίζω ότι κάθε χρόνο δε δίνονταν λεφτα αλλα σκεφτείτε που πηγαν

Vasilis_Constructor - 27/7/2020 18:56

Παιδιά όσο και να μας κακοφαίνεται, θα πρέπει να μάθουμε πλέον να μοσχοπουλάμε ποδοσφαιριστές. Καλώς ή κακώς η ΑΕΚ είναι ΠΑΕ και θα πρέπει να έχει και έσοδα.

Θέλω να πιστεύω οτι θα επενδυθούν σε καλές μεταγραφές και οτι ο συμπαθέστατος Τσιντώτας θα βγάλει μάτια πλέον ώς (μάλλον) βασικός. Θα δείξει...

SKEPTOMENOS12 - 27/7/2020 18:55

Εγώ δεν ήθελα να φύγει ο Μπάρκας,καθώς είναι εξαιρετικός τερματοφύλακας.Απο την στιγμή όμως,που έφυγε και η ομαδα πήρε 6 εκατομμύρια€ πρέπει να δοθούν όλα σε παίκτες ενδεκαδατους.

Με αυτά τα χρήματα πρέπει να πάρει,με 1+ εκατομμύριο τον καθένα,ένα τέρμα,αφού δεν γίνεται να στηριχθεί ο Τσιτωντας,καθώς είναι 2,τουλάχιστον,

επίπεδα κάτω από τον Μπάρκα.Επισης,ένα ακόμη σεντερ μπακ μαζί με τον Βρανιες,ένα αριστερό μπακ... Συνέχεια και ένα εξτρέμ.Μετα,ουσιαστικά πρέπει να αγοράσεις ένα φορ για αντί-Αραουχο και ένα χάφ για αλλαγή.Για δεύτερο βασικό εξτρέμ,πιστεύω,δεν θα κινηθούμε

καθώς ο Καρερα στο 4-3-3 φαίνεται να προτιμά τον Λιβαγια σε θέση εξτρέμ.

chrisaek21 - 27/7/2020 18:52

Καλή συνέχεια Βασίλη και καλή επιτυχία!Καλό Deal για εμάς που πρέπει να βγούμε στην αγορά και να μάθουμε και να πουλάμε.Προσωπική μου άποψη να δωθεί η ευκαρία σε Τσιντώτα και Αθανασιάδη έχουν και οι δύο πολλά καλά στοιχεία σαφώς και πρέπει να δουλέψουν.Θεωρώ καλύτερο να πάνε τα λεφτά για στόπερ,αριστερό και δεξι μπακ και εξτρεμ

takisnigeo - 27/7/2020 18:52

Καλή κίνηση και για τους 2 ...Μπιλαρε να έχεις υγεία...το διδυμο από πίσω νομίζω δεν αρκεί ...υπάρχουν κάτι τερματοφυλακαρες στην Ιταλία...ευκολακι για Ίβιτς και καρερα...

Bruxellois1980 - 27/7/2020 18:50

Λίγα μου ακούγονται τα 5+1 μύρια για τον βασικό τερματοφύλακα της Εθνικής. Για τον Βλαχοδήμο μιλάνε για 10άδες μύρια. Το ξέρω ότι αυτός παίζει σε καλύτερο πρωτάθλημα και Τσ. Λ., αλλά θεωρώ τον Μπάρκα εξίσου καλό, οπότε δεν μπορώ να δεχτώ ότι αξίζει 3-8 φορές λιγότερο...

Τέλος πάντων, προσωπικά πιστεύω τον Τσινώντα (δεν ξέρω για Αθανασιάδη όμως), οπότε αν τα χρήματα χρησιμοποιηθούν για να ενισχυθεί η ομάδα τότε όλα καλά.... Συνέχεια
Και καλή επιτυχία Βασίλη!

Centeno - 27/7/2020 18:50

Συγχαρητήρια παιχταρά ! Μακάρι να κάνεις τεράστια καριέρα και να επιστρέψεις ξανά να κλείσεις εδώ την καριέρα σου!

Ήρθε η σειρά του Τσιντώντα που τόσο καιρό περιμένει υπομονετικά.. Είμαι αισιόδοξος ότι με συνεχόμενα παιχνίδια θα βρει τον εαυτό του

an0nymous - 27/7/2020 18:49

Καλή συνέχεια Βασίλη.. Κάποια στιγμή θα επιστρέψεις να παίξεις στον ναό!

fg21 - 27/7/2020 18:49

Μακάρι να πάνε όλα σε ενίσχυση της ομάδας.

dimitris78 - 27/7/2020 18:48

Καμία δικαιολογία αν δεν αποκτήσουμε Βρανιες + 1 στόπερ + 2 μπακ + 2 εξτρέμ, όλοι 11ατοι, να ανεβάσει επίπεδο η ομάδα ενόψει πρωταθλήματος, τελικού και Ευρώπης

stevepyr - 27/7/2020 18:47

Επιτέλους να μάθουμε σε επιτυχημένα deals.

Απο Περιστέρι σε Σκωτια και σύντομα εις ανωτερα....

Πολυ καλος οντως και δυσκολα θα βρουμε ισαξιο του.

Ο Τσιντωτας πρεπει να φορτσαρει, αλλα και να στηριχθει αν θελει να ανεβει επιπεδο.

Του λειπει ο ρυθμος αγωνων, ομως πολλες φορες ειναι κινδυνος-θανατος και θελει μεγαλυτερη... Συνέχεια ωριμοτητα στο παιχνίδι του.

Μπιλαρε στο επανιδείν ...

Τιγρη 4 παικτουρες αμεσα.

Μη χαθεί παλι η Ευρωπη!

Καλές οι ανανεωσεις, αλλα μην ξεχναμε τα τερατωδη κενα που εχει η ομαδα σε ολες τις γραμμες!

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

TreloXanoumi - 27/7/2020 18:46

Επιτέλους μια καλή και γερή πώληση. Τα λεφτά ελπίζω να χρησιμοποιηθούν σε ποιοτικές προσθήκες, αλλιώς δεν θα έχει κανένα απολύτως νόημα. Στο τέρμα είμαστε καλά, ο Τσιντωτας θα βελτιωθεί πολύ με την προετοιμασία του Καρερα, έχουμε και τον Αθανασιάδη. Καλή συνέχεια εύχομαι στον Μπάρκα, σίγουρα άξιζε αυτήν την μεταγραφή. Ποτέ δεν προκάλεσε, πάντα εργατικός και άψογος επαγγελματίας. Μακάρι να σηκώνει κάθε χρόνο το πρωτάθλημα με τους φίλους μας από την Σκωτία. Το αξίζει.

Mistymister72 - 27/7/2020 18:45

Προτιμούσα 4εκ. και ένα 30% ποσοστό μεταπωλησης.σε δύο χρόνια ο Μπάρκας θα πουληθεί στην Πρέμιερ με +15 εκ

combatiente_21 - 27/7/2020 18:45

Η ΑΕΚ έχει 2 τερματζηδες με ικανότητες που ηταν στην σκια του Βασίλη(ο ενας Κακώς δεν χει παιξει κανενα ματς).

Δεν χρειάζεται προσθηκη εκεί, εμπιστοσύνη σε αυτα τα 2 παιδιά.


Υ.γ άδικο να κρινουμε τον Παναγιώτη απο ενα ματς ,οταν τα γάντια του ηταν κρυα τόσο καιρο

TSAROS21 - 27/7/2020 18:45

Μεγάλη απώλεια ο πιο σταθερός τερματοφύλακας της ΑΕΚ την τελευταία 10ετια εγώ πιστεύω ότι ο Διουδης θα ήταν με αρκετά καλή εναλλακτική..

HugoAlmeidas - 27/7/2020 18:44

Μια πολυ ομορφη επενδυση της ομαδας που για 700 χιλιαδες αγορασε εναν νεαρο και τον πουλησε 9 φορες πανω! Δεν εχουμε κανει ξανα σαν ομαδα τετοιο deal και πραγματικα πρεπει να το πιστωσουμε στο τιμ αυτο! Μπραβο και στον Ιβιτς που ξεκολλησε ενα θεμα το οποιο γυριζαμε γυρω γυρω 2 χρονακια τωρα!


Οι Ελληνες τερματοφυλακες εχουν καλο ονομα στην αγορα εξω!! Καρνεζης, Τζορβας, Οδυσσεας και Ντιμι... Συνέχεια εχουν μεγαλες καριερες εξω (με τυχαια σειρα)..


Η αποψη μου ειναι οτι η ομαδα πρεπει να ακολουθησει το ιδιο μοτιβο τωρα ξανα με Αθανασιαδη - Τσιντωτα ή το αντιστροφο!! Οποιος κατηγορει τον Τσιντωτα για τη φετινη του φορμα ειναι απλως αμπαλος και δεν εχει κλωτσησει στη ζωη του ουτε μπουκαλι με νερο! Ο Τσιντωτας ειναι το παιδι που με μεγαλη εμφανιση στην Αυστρια μας περναει απ τους ομιλους και κανει αρρωστο Β γυρο πρωταθληματος που οδηγει στην κατακτηση του πρωταθληματος.. Και ξαφνικα οταν επιστρεφει ο Μπαρκας απο τον τραυματισμο στο δακτυλο, σταματουν απο τους επομενους 4 προπονητες καθε μορφης rotation στη θεση του τερματοφυλακα!! Με αποτελεσμα το παιδι να ειναι απλως παρον στις αποστολες της ομαδας και ξαφνικα οταν λιγες ωρες πριν τα ματς με τον οσφμ (ξαφνικα και τυχαια παντα με τον γαυρο) ο Μπαρκας ειχε ενοχλησεις, επρεπε ο Παναγιωτης να μπει μεσα και να κατεβασει ρολα μετα απο απραξιες 3 μηνων, 6 μηνων, 8 μηνων... Συνελθετε!!


Τσιντωτας στο 1 με Αθανασιαδη να ερχεται με φορα και γιατι οχι αν ειναι μαγκακος να γινει αυτος ο επομενος Μπαρκας!! Παμε ΑΕΚ

zikos1982 - 27/7/2020 18:31

Κριμα.Αντε να βρεις τωρα τερμα της αξιας του Μπαρκα που να μπει κ στην Αγια Σοφια.Πρεπει να παρουμε καλο τερμα.Με Τσιντωτα δεν κανουμε τιποτα

Constantinoupoli86 - 27/7/2020 18:44

Άμα δεν μάθεις να πουλάς μένεις πάντα στάσιμος! Πως αλλιώς θα κάνουμε καλές μεταγραφές, θα γεννήσουμε εκατομμύρια ή θα δανειζόμαστε από τις τράπεζες να μας πνίγουν τα χρέη; Ο Τσιντώτας από που κι ως που δεν κάνει, επειδή έπαιξε φέτος 2 παιχνίδια και δεν ήτανε καλός; Ξεχνάτε ότι τη χρονιά που πήραμε πρωτάθλημα έβγαλε τους περισσότερους αγώνες;

combatiente_21 - 27/7/2020 18:42

Πόσα ματς εχει παιξει ο τσιντωντας και τον εκρινες φιλε μου;ποσες γκάφες ειχε ο μπαρκας και κοιτα που έφτασε!

Μηπως αυτος δεν ηταν που κατεβασε τα ρολα οταν πήρες το 2πλο που κλειδωσες την κουπα;

MikroThiriaki - 27/7/2020 18:44

Αντε να βλεπουμε βιντεακια τωρα!!!

Καλη συνεχεια μπιλαρα θα γινεις κορυφαιος!!

aris1924 - 27/7/2020 18:43

Καλή επιτυχία Βασίλη να έχεις υγεία ώστε να πραγματοποιήσεις όλους τους στόχους σου

Υγ Ανθ υμών Τσιντώτας; Ελπίζω όχι

stelios_21 - 27/7/2020 18:43

Μπράβο στον Μπαρκαρο το αξίζει. Ολο το χρήμα στον Ιβιτς να κάνει τα κουμάντα του!

zygo98 - 27/7/2020 18:43

Πολυ καλη πωληση για τα δεδομενα της εποχης!! Μεγαλη αγωνιστικη απωλεια.. ο πιο σταθερός παιχτης την τελευταια 2ετια!! Καλη συνέχεια Βασιλαρε!!

Idraulikos32 - 27/7/2020 18:43

Εις το επανιδείν παιχταρα μού και καλη συνεχεια στην καριερα σου.... να θυμισω επισης οτι ο ιλια ειχε φερει και εναν στεφανο σορεντινο αρα υπομονη

pat21 - 27/7/2020 18:42

Ο τσιτωντας είναι καλός τερματοφύλακας. Θυμηθείτε την πρωταθλιματικη χρόνια.

Η κακή εικόνα που έχει τώρα είναι από την απραξία δύο χρόνων. Νομίζω ότι τώρα θα βοηθήσει

vagaslanis - 27/7/2020 18:42

Τωρα να κοιταξουμε να φτιαξουμε ομαδα.Γιατι με τα ψεματα δε φτιαχνονται ομαδες το 2020.

Starman21 - 27/7/2020 18:41

Λίγα για την αξία του.. Μαλον ξεπούλημα είναι μισό τιμής..

combatiente_21 - 27/7/2020 18:40

Το deal προφανως θα μπορούσε να ειναι καλύτερο αλλα η ομαδα "ψηλώνει" σε αυτο το κομμάτι .3,5 για βρανιες, κοντα στα 6 για μπαρκα και επιτέλους μεταπώληση στην ομαδα που ανέδειξε τον αθλητή.


Για να μπορείς να είσαι βιώσιμος και οικονομικα ισχυρός πρέπει να πουλάς (αυτο ειναι το ποδόσφαιρο σήμερα μας αρέσει ή οχι).... Συνέχεια

Το ονομα της ομαδας βγαίνει πιο πολυ στον αφρό, οι παίκτες(μελλοντικοί και μη) βλέπουν πως δεν θα τους κόψει καποιος τον δρομο και μεσα απο τον σύλλογο θα βγουν κερδισμένοι και οι ίδιοι.


Υ.γ μπράβο στον Βασίλη που μετα απο εκείνη την ατυχη στιγμή με τον Ηρακλή δεν τον πηρε απο κάτω, δουλεψε λαι βελτιώθηκε παρα πολυ (κ ας ειχε 2 μεγαλους τραυματισμούς) μπραβο στο τιμ που τον στήριξε και δεν άκουσε τα σχόλια των ειδικών που ζητουσανε κεφάλια.

century21 - 27/7/2020 18:40

Καλη συνεχεια Βασιλη, θα θυμαμαι παντα τον πανηγυρισμο σου οταν σηκωσε οφσαιντ ο κομινης


Εννοειται τα λεφτα να πανε στο μεταγραφικο / μισθολογικο μπατζετ

AEK_ORIGINAL_1924 - 27/7/2020 18:39

Κριμα μεγαλη απωλεια. Βασιλαρα καλη τυχη να καταφερεις ολους σου τους στοχους και να γυρισεις να παιξεις στο νεο γηπεδο. Καλη τυχη και εις το επανιδειν σου αξιζουν τα καλυτερα.

gianni06 - 27/7/2020 18:39

Επιτέλους, η πρώτη μας μεγάλη μας πώληση. Αν πάρουμε αυτά τα 6 είναι σούπερ σε σχέση και με τον covid. Ας συνεχίσουμε σε τέτοια ποσά και μεγαλύτερα όπως όλα τα μεγάλα club. Μπράβο στον παίχτη, στην διοίκηση και στον Ιλια.

evo21 - 27/7/2020 18:38

Εαν και εφοσον αξιοποιηθουν στο επαρκο αυτα τα λεφτα, ειναι θετικο και για την ΑΕΚ και για τον ιδιο τον Μπαρκα.

Εγω του ευχομαι οτι καλυτερο στη καριερα του.

tigron - 27/7/2020 18:38

Καλή αρχή στις σοβαρές πωλήσεις για την ομάδα μας. Καλή σταδιοδρομία στο Μπάρκα, εύχομαι τα καλύτερα, να γίνει μεγάλος και τρανός, μπορεί! Γνώμη μου είναι ότι δεν χρειαζόμαστε τερματοφύλακα, έχω εμπιστοσύνη στον Τσιντώτα και στον Αθανασιάδη. Αλλού χρειαζόμαστε επειγόντως μεταγραφές και δεν υπάρχει δικαιολογία να μη γίνουν.

orbon - 27/7/2020 18:38

Ευχαριστούμε για όλα Βασίλη παιχταρά. Άντε και Πρέμιερ, πάντα γλυκοκοιτάζουν την Σέλτικ οι Άγγλοι.

antouanstr21 - 27/7/2020 18:37

Πιστεύω μετα απο αυτο να μην χάσουμε Αραουχο και να γίνουν και άλλες μεταγραφές.

aekstockholm21 - 27/7/2020 18:27

Δηλαδη ψαχνουμε κ για τερματοφυλακα απο σημερα......Μαλιστα..

Constantinoupoli86 - 27/7/2020 18:29

Πιστεύω στον Τσιντώτα και τον Αθανασιάδη!

toni savefski r21 - 27/7/2020 19:36

Εχεις και τον Ηλια ρε μπαγασα στη φωτο.....

N1KOSAEK21 - 27/7/2020 18:59

Αδερφέ με ολο τον σεβασμό , αλλά χρειάζεσαι οφθαλμίατρο ...

aekstockholm21 - 27/7/2020 18:57

Δεν ειπα το αντιθετο φιλος!!

aekstockholm21 - 27/7/2020 18:37

Με γεμισατε με Ντισλαικ...Δεν το ειπα με κακο τροπο βρε παιδια..Εννοειτε ο Βασιλης να παει κ με το καλο μια μεταγραφαρα σε 2 χρονια σε μεγαλυτερο συλλογο..Καλα τα λεφτα....Απλα νομιζω οτι με Τσιτωντα κ Αθανασιαδη δεν την βγαζουμε...Καλο θα ηταν να παρουμε κ εναν ακομα..Αυτα..

Constantinoupoli86 - 27/7/2020 19:35

Στην προκειμένη περίπτωση σου έκανα dislike γιατί νομίζω ότι ο Τσιντώτας μας κάνει για βασικός. Πάντως γενικά έχεις δίκαιο για τα dislike, είναι μερικοί που δεν διαβάζουν καν τι γράφεις και σε μαυρίζουν επειδή το κάναν ήδη άλλοι. Εγώ αυτό το λέω ψυχολογία του όχλου.

BYZANTIN - 27/7/2020 18:32

Γιατί να ψάξουμε, δεν έχουμε ;;;


Σιγά μην πάρουμε άλλο. Τσιντώτας και πάλι Τσιντώτας.

Aekaras_1924 - 27/7/2020 18:32

Και γιατί είναι κακό αυτό?? Γιατί πρέπει να γκρινιάξουμε και γι' αυτό? Ναι θα πάρουμε άλλο τεερματοφύλακα. Αν δεν πουλάς δε μπορείς να αγοράσεις.. Θα μπουν στα ταμεία της ομάδας 6 εκατομμύρια ευρώ. Η πιο ακριβή πώληση στην ιστορία της ΑΕΚ. Σοβαρή διοίκηση έχεις να κάνει τις κατάλληλες επενδύσεις με αυτά τα λεφτά.

aekbasket1 - 27/7/2020 18:37

5+1+2 (10% αν πουληθεί από Σέλτικ στο νησί με 20εκατ-λογικό)=8=μια χαρά

Βασίλη σ' ευχαριστούμε και καλή τύχη, άντε και στην πρέμιερ.

Παναγιώτη (Τσιντώτα) θύμισε μας (γιατί πολλοί φίλοι ξεχνάνε), ποιος ήταν ο πρωταθληματικός γκολκίπερ (διπλό καραισκάκη, πρόκριση με Αούστρια), τώρα που -επιτέλους- θα πάρεις σερί αγώνων

Hammers_9_11 - 27/7/2020 18:36

Σίγουρα για αρχή θα τεστάρει Τσιντώτα και Αθανασιάδη για το αν μπορούν να καλύψουν επάξια τη θέση του άσσου. Αν όχι μόνο και μόνο τότε θα πάμε για ξένο τερματοφύλακα. Όπως και να χει αυτά τα λεφτά είναι βάλσαμο για τον μεταγραφικό σχεδιασμό και ελπίζω να αξιοποιηθούν κατάλληλα.

ΥΓ. Καλή συνέχεια Μπιλάρα, ευχαριστούμε για όλα!

HAGAoTimoros - 27/7/2020 18:36

Ευχαριστουμε Μπιλι!! Μια καλη πωληση για την ομαδα μας. Και στα συν ειναι οτι δε χρειαζεται να ψαχνουμε για βασικους κιπερ εχοντας Αθανασιαδη Τσιντωτα που ειναι εξαιρετικοι.

Union - 27/7/2020 18:35

Βασιλαρε καλη συνεχεια σου ευχομαι και μονο επιτυχιες!Η ΑΕΚ πρεπει να το καταλαβετε οτι δεν ειναι Ολυμπιακος να πουλαει παικτες με 20 εκατομυρια.Οταν επι 2 χρονιες εισαι στο -20 απο τον πρωταθλητη και στην Ευρωπη οι πορειες σου ειναι αξιολύπητες η ακομα και απουσιαζουν απλως δεν μπορεις να πουλησεις με τοσα μεγαλα ποσα.Με αυτην την μεταγραφη ωστοσο η ΑΕΚ φτιαχνει ονομα στην πιατσα και ελπιζω ο Ιβιτς να μεριμνησει να το διατηρησει.Με 6 εκατομμύρια παιρνουμε εξτρεμ-φωτια,αριστερο... Συνέχεια μπακ-τουρμπο και ενα σεντερ μπακ ισαξιο του Βρανιες.

Kozetmns21 - 27/7/2020 18:35

Αρα το 1εκ μπονους ειναι καποιες συμμετοχες φανταζομαι;;

alouminoxarto - 27/7/2020 18:33

Πολύ καλή πώληση με καλά λεφτά εν μέσω κορονοϊού

karabistolas - 27/7/2020 18:33

Νομίζω οτι τα λεφτά είναι λίγα.Άσε δλδ που τα 6 θα φτάσουν με μπόνους εφόσον επιτευχθουν φαντάζομαι κάποιοι στόχοι από πλευράς Σέλτικ. Τερματοφύλακα με τα χαρακτηριστικά του Μπάρκα σε αυτή την ηλικία και ειδικά αυτή τη περίοδο δεν τον πουλά με αυτά τα λεφτά..Αν έμενε δλδ ένα χρόνο ακόμα δεδομένου ότι δεν υπάρχει και κάποιο πρόβλημα ρευστότητας και τον έβγαζες του χρόνου στην αγορά όπου λογικά η κατάσταση θα έχει ομαλοποιηθεί θα έχανες; Ίσως να ξέρουν κάτι καλύτερα αυτοί που το... Συνέχεια αποφάσισαν!

Giorgos888 - 27/7/2020 18:33

Ας ελπίσουμε τα λεφτά να μπουν άμεσα στην ομάδα και να μην πάνε σε μαξιλάρια.Είναι μεγάλη ευκαιρία να καλύψει ο Ίβιτς με τα χρήματα αυτά τα μεγάλα κενά σε ποιότητα στο ρόστερ.

polemios - 27/7/2020 18:32

τερματοφυλακα το ηξερε ο ιβιτς και ολοι μας οτι θα φυγει ....εχει βρεθει χθες...το θεμα ειναι οτι με αυτα τα λεφτα παιρνεις και 3 παιχτες τουλαχιστον ποιοτικους....και φυσικα η θεση τερματοφυλακα ειναι το Α κι το Ω στην αμυνα...πριν τον μπαρκα θυμαστε τι θεματα ειχαμε....

Hakuna_matata - 27/7/2020 18:32

Τερματοφυλακαρα ναι αλλά όλοι έχουν την τιμή τους...στο καλό Βασιλαρα και μακάρι η Σέλτικ να αποτελέσει τον προθάλαμο σου για την Πρέμιερ λιγκ...

civicacias - 27/7/2020 18:32

Τεράστια οικονομική ανάσα για την ομάδα μας και τα χρήματα αν δοθούν για σωστές μεταγραφές θα μας ανεβάσουν επίπεδο.

Καλή συνέχεια Βασίλη σε 2 χρόνια θα παίζεις Πρέμιερ λιγκ και θα κοστίζεις καμιά 30αρια εκατομμύρια έχεις και το ταλέντο και τα προσόντα

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 27/7/2020 18:31

Μεταγραφές τώρα , λιβαγια Ολιβέιρα επέκτασης συμβολαίων κ αν έρθουν σοβαρες προτασεις εδώ είμαστε

makisele - 27/7/2020 18:31

Το θεμα ειναι αυτα τα λεφτα να πανε στην ομαδα για ενισχυση! Τερμα,αρ μπακ,στοπερ, δεξι μπακ, δεξι εξτρεμ αριστερο και φορ αν φυγει ο Αραουχο...τωρα δεν εχει δικαιολογιες!

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 27/7/2020 18:30

Mεγαλη απώλεια αλλά πρέπει να μάθουμε να πουλάμε .

Καλό ντιιλ συν ποσοστό μεταπώλησης

Η Σέλτικ αν θελήσει να τον δώσει πάνω από 12 προς Αγγλία μεριά

Ο Μπάρκας θα εθιστεί στα πρωταθλήματα το μόνο σίγουρο

corto_maltese_8_12 - 27/7/2020 18:30

Καλή συνέχεια Μπίλαρε. Θα ξανασυναντηθούμε,είμαι σίγουρος.

stef21original - 27/7/2020 18:29

Τεραστιος τερματοφυλακας.Θα κανει καριερα μεγαλη.Να εισαι καλα Βασιλαρε

mono_aek_r21 - 27/7/2020 18:29

Πολύ καλό ποσό για περίοδο covid, σε κανονικές συνθήκες και με την αντίστοιχη προβολή σε ευρωπαϊκά παιχνίδια θεωρώ πως θα έπιανε άνετα 8+ εκ. €

ChrAEK - 27/7/2020 18:28

:(

AkadimiaPlatona21 - 27/7/2020 18:27

ΩΡΑΙΑ ! ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΠΟΥΛΗΣΕΣ ΚΑΝΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΑΡΑΟΥΧΟ ΚΑΙ ΣΙΑ...

ΕΠΟΜΕΝΟ