203 ΣΧΟΛΙΑ

Κετσετζόγλου: Οργή στην ΑΕΚ για τη μεθόδευση αλλαγής της Ριζούπολης για δήθεν λόγους ασφαλείας (AUDIO)

Τον έντονο εκνευρισμό που υπάρχει στην ΑΕΚ εξαιτίας της πεποίθησης ότι μεθοδεύεται μέσω Αστυνομίας εξυπηρέτηση του Ολυμπιακού και αλλαγή έδρας του τελικού μετέφερε στον ΣΠΟΡ FM ο Κώστας Κετσετζόγλου 

Πεπεισμένη ότι επίκειται μεθόδευση για αλλαγή της έδρας του τελικού Κυπέλλου είναι η ΑΕΚ, σύμφωνα με όσα μετέφερε στον ΣΠΟΡ FM 94,6 ο Κώστας Κετσετζόγλου.Μιλώντας στην εκπομπή των Βασίλη Βέργη-Βάιου Τσούτσικα, τόνισε ότι υπάρχει κινητοποίηση και εκνευρισμός στις τάξεις της «Ένωσης» γιατί θεωρείται ότι ο Ολυμπιακός (αφού απέτυχε να το κάνει μέσω ΕΠΟ και UEFA) προσπαθεί ν’ αλλάξει τη Ριζούπολη μέσω της Αστυνομίας.

Αφού σημείωσε λοιπόν ότι αναβλήθηκε χωρίς λόγο η σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας, υπογράμμισε ότι στην κιτρινόμαυρη ΠΑΕ υπάρχει η πληροφορία πως στην επόμενη σύσκεψη η Αστυνομία θα συμμεριστεί το αίτημα των Πειραιωτών να γίνει αλλού ο αγώνας για λόγους ασφαλείας.


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Romo25 - 17/7/2020 13:11

Καλησπέρα σε όλους. Σας παραθέτω το email που έστειλα στη νομική υπηρεσία και το γραφείο τύπου της Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ.

"Καλησπέρα σας. Ονομάζομαι @@@@@@@ @@@@@@@@, είμαι δικηγόρος Αθηνών και ΑΕΚτζής, και σας στέλνω το παρόν προκειμένου να διαμαρτυρηθώ εντονότατα για τη χθεσινή απόφαση της Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ. και του Δημήτρη Μελισσανίδη προσωπικά, καθώς και για να σας ενημερώσω ότι πολύς κόσμος της Α.Ε.Κ. έχει... Συνέχεια επικοινωνήσει μαζί μου προκειμένου να διερευνήσει τις δυνατότητες που υπάρχουν νομικά από πλευράς οπαδών της Α.Ε.Κ. είτε για να ασκηθεί τελικώς η ένσταση είτε για να εναχθεί η Π.Α.Ε.

Προσωπικά μιλώντας, θεωρώ την απόφαση απόλυτα αντίθετη με τα συμφέροντα της Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ., τόσο από οικονομικής πλευράς όσο και στο επικοινωνιακό της κομμάτι. Με μία μοναχά απόφαση έχετε καταφέρει να φέρετε απέναντί σας τη συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου της ομάδας -κάτι που φάνηκε τόσο από τα σχόλια στα social media όσο και από τα γκάλοπ που διεξήχθησαν σε αθλητικά site χθες-, έχετε καταφέρει να γίνει η ομάδα αντικείμενο χλευασμού τόσο από τον Π.Α.Ο.Κ. που μας κατηγορεί για προσπάθεια εξιλέωσης για το υποτιθέμενα κλεμμένο πρωτάθλημα του 2018, όσο και από τον Ολυμπιακό, ο οποίος δικαίως ισχυρίζεται ότι Α.Ε.Κ. και Π.Α.Ο.Κ. είναι σύμμαχοι και φιλικά σωματεία, ενώ ταυτόχρονα δυσαρεστήσατε (με βάση χθεσινά δημοσιεύματα τουλάχιστον) ολόκληρο το ποδοσφαιρικό τμήμα και τους προπονητές, καθώς η επιθυμία τους για υποβολή ένστασης είναι δεδομένη.

Η απόφαση περί μη υποβολής ένστασης έρχεται σε ευθεία σύγκρουση τόσο με τα συμφέροντα της ομάδας, όσο και με τις υποχρεώσεις που έχει η ίδια η διοίκηση της ομάδας απέναντι στο κλαμπ και στον κόσμο του.

Τα πιθανά διαφυγόντα κέρδη από αυτή σας την απόφαση ανέρχονται σε δεκάδες εκατομμύρια, η δε ηθική βλάβη που έχει υποστεί η ομάδα είναι απροσδιόριστου μεγέθους ακόμη. Κι αυτό γιατί ανεξάρτητα με το γεγονός ότι προσπαθήσατε να προβάλλετε ως δικαιολογητική βάση της απόφασής σας την ηθική ανωτερότητα και τις αξίες της Α.Ε.Κ., η αλήθεια είναι ότι η απόφασή σας συνιστά το ακριβώς αντίθετο.

Κάνατε τα στραβά μάτια σε μία δεδομένη και πανθομολογούμενη παρανομία, δεν συμβάλατε στην επιβολή του δικαίου και στην τιμωρία που επιβάλλεται από τους κανονισμούς για το αδίκημα του Π.Α.Ο.Κ., δημιουργήσατε την πεποίθηση σε όλους, ΑΕΚτζήδες και μη, ότι υπάρχουν άλλου είδους υπόγεια συμφέροντα πίσω από αυτή σας την απόφαση, και εν πάσει περιπτώσει καταφέρατε αυτή τη στιγμή να φέρετε τους πάντες απέναντί σας, συμπεριλαμβανομένου και του ποδοσφαιρικού τμήματος (τουλάχιστον με βάση χθεσινά δημοσιεύματα) το οποίο έχει να δώσει έναν τελικό κυπέλλου σε λιγότερο από δέκα ημέρες.

Η ηθική ανωτερότητα του κλαμπ δεν έχει ανάγκη επίδειξης ούτε απόδειξης, πόσο μάλλον όταν η προσπάθεια επίδειξής της αφορά την κάλυψη μιας παρανομίας και την βοήθεια σε ένα σωματείο το οποίο μας έχει κλέψει δύο τελικούς κυπέλλου, ενώ μας έχει λοιδορήσει επανειλημμένα και βρίσκεται κατηγορούμενο για το σοβαρότατο αδίκημα της πολυ ιδιοκτησίας, για το οποίο επίσης δεν λάβατε θέση ενώ υπήρξε ξεκάθαρο έννομο συμφέρον της ομάδας μας.

Τέλος, ακόμα κι αν η απόφασή σας αποτελεί ένα κομμάτι μιας γενικότερης στρατηγικής, και πάλι σας απαντώ ότι δεν αναιρείται η διακινδύνευση των συμφερόντων της ομάδας μας. Δεν χρειάζεται, δε, να αναφέρω καν το γεγονός ότι υπόγειες συμμαχίες και διεργασίες για τον έλεγχο του παρασκηνίου του ποδοσφαίρου (Ε.Π.Ο.) κτλ, αποδεικνύουν ακριβώς το αντίθετο από το ηθικό πλεονέκτημα που ευαγγελίζεστε, καθώς είναι ακριβώς οι πρακτικές για τις οποίες σύσσωμος ο λαός της Α.Ε.Κ. κατηγορούσε επί χρόνια τον Ολυμπιακό.

Σας στέλνω το παρόν ως διαμαρτυρία, με την ευχή να πρυτανεύσει η λογική και ασχέτως του επικοινωνιακού κόστους που εξαιτίας σας θα υπάρξει πλέον, να ανασταλεί η απόφασή σας και να ασκηθεί η ένσταση εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας.

Μετά τιμής,

@@@@@@@ @@@@@@@@

Δικηγόρος Αθηνών"

Περιμένω απάντηση της Π.Α.Ε. και θα προχωρήσω σε περαιτέρω ενέργειες εφόσον δεν ικανοποιηθεί η επιθυμία της συντριπτικής πλειοψηφίας του κόσμου μας.

Manos_AEK21 - 17/7/2020 15:35

Ένα μεγάλο μπράβο σου φίλε Romo25 για αυτήν την σημαντική πρωτοβουλία σου... Επειδή στενεύουν πολύ τα χρονικά όρια κατά την γνώμη μου να έρθεις σε άμεση επικοινωνία με τα εγεγραμενα μέλη της ΑΕΚ μας για να πάρεις το ΟΚ για να ξεκινήσεις άμεσα την νόμιμη - νομική αυτή διαδικασία......

Η ΑΕΚ είναι ο κόσμος της η φωνή της ΑΕΚ είναι ο κόσμος της.......

papaioannou10 - 18/7/2020 13:43

Ωραία, τότε πλήρωσε να τελειώσει το γήπεδο, πλήρωσε να μας φέρεις τον Μέσι και γιατί όχι και τον Ρονάλντο. Δεν ντρέπεστε που δεν ντρέπεστε να κάνετε αγωγή κατά της ομάδας σας, να λέτε και ότι ο Μελισανίδης θέλει το κακό της ΑΕΚ... Όταν θα γυρίσουν τα πράγματα να δω που θα κρυφτείτε. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.

barlos71 - 17/7/2020 16:22

Συμφωνώ, δεν μπορεί ο Τίγρης να κάνει ότι θέλει. Ζημειωθήκαμε! Να τον πάμε στα δικαστήρια να μας πληρώσει τα διαφυγόντα κέρδη και την ψυχική οδύνη. Δεν συμβιβάζομαι με κάτω από 40χιλ στον καθένα. Και να τον διώξουμε. Να κάνουμε ένσταση και με τα κέρδη του Τσου Λου να τελειώσουμε το γήπεδο και να φέρουμε και εκέινον τον Τάνκοβιτς, κρίμα τα μελάνια που χυθήκανε για πάρτη του, ποτάμια λέμε.

Romo25 - 17/7/2020 20:17

Μάνο, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το μόνο που θέλω να ξεκαθαρίσω είναι πως ό,τι έγραψα το έγραψα γιατί θεωρώ ότι το καλό της ομάδας μας δεν εξυπηρετήθηκε από την απόφαση αυτή της Π.Α.Ε. Το τι μέλλει γενέσθαι θα το δούμε. Το μόνο σίγουρο είναι δεν θα έκανα και δεν θα κάνω ποτέ τίποτα κακό, διχαστικό ή αποπροσανατολιστικό για την ομάδα, είτε μόνος μου είτε με άλλους ΑΕΚτζήδες.

Barlos71, την άποψή μου για τον Μελισσανίδη στην έχω γράψει και κάτω, ότι δηλαδή δεν είμαι... Συνέχεια αντιμελισσανιδικός ή τίποτα τρολ. Απλώς θεωρώ ότι έκανε λάθος και μάλιστα σοβαρό. Τώρα την ειρωνία σου να πας καλύτερα να την βγάλεις στο πορτοκαλί site ή σε κανέναν ψαροsite που έχουν αντίστοιχο στυλάκι.

Manos_AEK21 - 17/7/2020 16:59

barlos71 πολύ ειρωνικός είσαι και εκτίθεσαι...

Μέχρι και η πελάτες μιας εταιρείας έχουν δικαιώματα για να ξέρεις αφού θες να τα ακούσεις και έτσι......

papaioannou10 - 18/7/2020 13:08

Φίλε Romo25, παρότι έχεις απόλυτο δίκιο, σε ότι αφορά την πιθανή οικονομική ζημιά που θα έχει η ομάδα, διαφωνώ με το σκεπτικό σου. Δεν μετριούνται στη ζωή τα πάντα με χρήμα. Ναι πιθανά να χάσουμε άλλη μια χρονιά στην ανάπτυξη της αγωνιστικής ικανότητας. Ναι μπορεί να μας στοιχίσει στο πρεστίζ που προσφέρει το τσλ. Ωστόσο αυτά δεν είναι τίποτα απέναντι στην υστεροφημία σου. Σου παραθέτω αυτούσια συνομιλία δύο φίλων (μεταξύ τους) ΠΑΟΚτζήδων: "Ρε φίλε τι ξεφτιλίκια είναι αυτά; Να... Συνέχεια πέφτουμε στα πόδια της ΑΕΚ για να τη γλιτώσουμε;" Απάντηση: "Δεν είμαστε ικανοί φιλαράκι ούτε να τους κοιτάξουμε. Και δεν έπρεπε να φτάσουμε εκεί. Έπρεπε να μην ξεκινήσουμε τον αγώνα. Έτσι κάναμε μάγκα τον Μελισανίδη". "Πραγματικά δεν έπρεπε να ξεκινήσουμε αλλά τώρα οι Αθηναίοι βρήκαν ευκαιρία να το παίζουν ανώτεροι και να σβήσουν ότι έγινε το '18".

Απάντηση: " Τώρα να μην πούμε τι έγινε το '18. Και εκεί μόνοι μας βγάλαμε τα μάτια μας (άσε που δεν είχαμε δίκιο). Σου είπα δεν είμαστε ακόμα μεγάλη ομάδα. Διότι αν είμασταν, τέτοια λάθη δεν θα τα κάναμε. Βέβαια φταίνε και οι κανονισμοί. Γιατί να είναι στο χέρι της ΑΕΚ και κάθε ΑΕΚ να τιμωρηθεί αυτός που κάνει τη μα@@@ία και δεν γίνεται αυτεπάγγελτα. Δεν θεώρησες τα δελτία κύριε, φάε την καμπάνα..." κλπ. κλπ. Τι συμπέρασμα βγαίνει λοιπόν; Υπάρχουν αρκετοί ΠΑΟΚτζήδες που καταλαβαίνουν τη θέση τους (μπορεί να είναι και λίγοι αυτοί αλλά υπάρχουν) αλλά όλοι τους αισθάνονται ντροπή για την ανικανότητά τους αλλά και μπροστά στην απόφαση της ΑΕΚ. Μετά από δέκα χρόνια ο ΑΕΚτζής θα είναι περήφανος για την ομάδα του ενώ αν είχαμε κάνει την ένσταση όπου και να γυρνούσε χάρτινο θα τον ανέβαζαν πέτσινο θα τον κατέβαζαν.

Τάσος - 18/7/2020 08:44

Μπράβο, Romo25. Γράφεις όλα όσα σκέφτονται τα περισσότερα αδέρφια, που δεν ανέχονται την ΑΕΚ κομπάρσο και ραγιά. Μία ερώτηση μόνο. Ξέρεις αν έχει λήξει η προθεσμία υποβολής ένστασης;

Romo25 - 18/7/2020 09:51

Τάσο, καλή σου ημέρα. Έληξε η προθεσμία υποβολής της ένστασης.

Romo25 - 17/7/2020 20:23

Επειδή δεν θέλω να υπάρξει παρεξήγηση, ξεκαθαρίζω κάτι σε όλους τους φίλους που έχουν σχολιάσει, για να μην παρεξηγούμαστε. Το mail αυτό το έστειλα και εννοώ κάθε μου λέξη. Αλλά πάντα με μέτρο και με κριτήριο το καλό της Ομάδας μας. Όσον αφορά λοιπόν σε μηνύσεις και αγωγές περί απιστίας, δηλώνω ξεκάθαρα ότι δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο. Το να διαμαρτυρηθεί ο κόσμος με οποιονδήποτε, ακόμα και επίσημο, τρόπο (ομαδικές επιστολές, υπογραφές, ένα μαζικό εξώδικο ίσως), είναι κάτι θεμιτό και... Συνέχεια φυσικά και θα συμφωνούσα. Αλλά το να έφτανε κανείς σε μηνύσεις και αγωγές για απιστία είναι το άλλο άκρο και κάνει κακό αφενός στην Α.Ε.Κ. και αφετέρου συνιστά αχαριστία για έναν άνθρωπο που χτίζει το Ναό μας, ασχέτως του ότι πράγματι έκανε τεράστιο λάθος.

izno21 - 17/7/2020 19:42

Αδερφέ συμφωνώ σχεδόν σε όλα, δεν χρειάζονται όμως καταγγελίες περί απιστίας. Ο Μελισσανίδης αποφάσισε για τους χ-ψ λόγους να μην υποβάλλει ένσταση. Διαφωνώ κάθετα αλλά δεν γνωρίζω το παρασκήνιο, γι αυτό θα το καταπιώ κι αυτό. Ο χρόνος θα δείξει αν είχε δίκιο ή όχι...οι μέχρι τώρα επιλογές του όμως σε παρόμοια θέματα και συνεργασίες πήγαν στράφι οπότε κρατάω μικρό καλάθι.

Romo25 - 17/7/2020 20:21

Αδερφέ, να σου πω κάτι και σε σένα και σε όλους τους φίλους που έχουν σχολιάσει, για να μην παρεξηγούμαστε. Όσον αφορά σε μηνύσεις και αγωγές περί απιστίας, δηλώνω ξεκάθαρα ότι δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο. Το να διαμαρτυρηθεί ο κόσμος με οποιονδήποτε, ακόμα και επίσημο, τρόπο (ομαδικές επιστολές, υπογραφές, ένα μαζικό εξώδικο ίσως), είναι κάτι θεμιτό και φυσικά και θα συμφωνούσα. Αλλά το να έφτανε κανείς σε μηνύσεις και αγωγές για απιστία είναι το άλλο άκρο και κάνει κακό... Συνέχεια αφενός στην Α.Ε.Κ. και αφετέρου συνιστά αχαριστία για έναν άνθρωπο που χτίζει το Ναό μας, ασχέτως του ότι πράγματι έκανε τεράστιο λάθος.

goten21gr - 17/7/2020 18:41

Εδω δεν διαμαρτηθηκαν στον τελικο που αλλαζαν εποπτες και var κι εχασες το κυπελλο, τι ψαχνεις να βρεις. Μεγαλωσαμε με τον ΑΕΚ σημαινει επιθεση και αντιδραση και εχουμε γινει ενα με τον συμβιβασμο των αλλων. Μας κουνανε το δαχτυλο κι η παε εκει συνεχιζει να σκυβει το κεφαλι.

inzaghi9 - 17/7/2020 20:10

Ναι. Η ΕΠΟ μόνη της έφυγε από τον γαύρο. Ο Γκιρτζίκης μόνος του ξηλώθηκε και γενικά όλα μόνα τους έγιναν. Επειδή σκύψαμε το κεφάλι. Ε, ρε πόσο έυκολα ξεχνάμε.

barlos71 - 17/7/2020 15:26

Είσαι όντως δικηγόρος? Έχεις δηλαδή πτυχίο Νομικής? Θες να μας πεις που ζημειώθηκες? Φίλαθλος είσαι, αν δεν θέλεις μη παίρνεις εισιτήριο...ρε τι ακούμε

Romo25 - 17/7/2020 20:08

Πρώτον, κρίμα για το nickname σου γιατί η συμπεριφορά σου δεν το τιμάει.

Δεύτερον, ναι είμαι απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και ασκώ κανονικά τη δικηγορία.

Τρίτον, υπάρχουν αμέτρητα δεδικασμένα από το εξωτερικό για ενστάσεις, αγωγές και μηνύσεις οπαδών προς τις ομάδες τους, όχι μόνο για θέματα οικονομικά (διαρκείας, τιμολογήσεις κτλ), αλλά ακόμα και... Συνέχεια για αθέτηση υποσχέσεων.

Τέταρτον, τον Μελισσανίδη τον αγαπάω για το γήπεδο και δεν θα αλλάξει αυτό ποτέ. Αλλά από τη στιγμή που έκανε λάθος, το αναφέρω και το στηλιτεύω γιατί δεν είμαι πρόβατο όπως οι ολυμπιακοί με τον Μαρινάκη ή οι παοκτζήδες με τον Σαββίδη.

Καληνύχτα!

barlos71 - 17/7/2020 21:56

θέλεις να μας πεις μια περίπτωση απο τις αμέτρητες? Γιατί με τα λόγια χτίζεις κατώγια και Ανώγεια. Το τρομερό και ανησυχητικό είναι πόσοι σου βάλανε λάικ.

Romo25 - 17/7/2020 22:32

Το αν υπάρχουν αμέτρητα δεδικασμένα ή χιλιάδες δεδικασμένα ή ένα δεδικασμένο είναι δημόσια πληροφορία. Ψάξτο αν θες και θα τα βρεις μόνος σου. Αλλιώς, πληρώνομαι πενήντα ευρώ την ώρα. Μόλις τα καταθέσεις στον iban μου, θα σου πω ό,τι χρειάζεσαι. Για την Α.Ε.Κ. να δουλέψω τσάμπα δεν έχω κανένα πρόβλημα. Για τρολς ισχύει η μίνιμουμ αμοιβή μου και χάρη σου κάνω. Καληνύχτα.

Romo25 - 17/7/2020 22:28

Το αν υπάρχουν αμέτρητα δεδικασμένα ή χιλιάδες δεδικασμένα ή ένα δεδικασμένο είναι δημόσια πληροφορία. Ψάξτο αν θες και θα τα βρεις μόνος σου. Αλλιώς, πληρώνομαι πενήντα ευρώ την ώρα. Μόλις τα καταθέσεις στον iban μου, θα σου πω ό,τι χρειάζεσαι. Για την Α.Ε.Κ. να δουλέψω τσάμπα δεν έχω κανένα πρόβλημα. Για τρολς ισχύει η μίνιμουμ αμοιβή μου και χάρη σου κάνω. Καληνύχτα.

Lndlr18 - 17/7/2020 18:25

Μην ανοιγεσε αδερφε....

an0nymous - 17/7/2020 16:09

αν και εγώ ήμουν αντίθετος με αυτήν την απόφαση ότι έγινε έγινε.. ο πρόεδρος έκρινε έτσι οπότε τελείωσε το θέμα και προχωράμε.. εμπιστεύομαι το πρόεδρο.

Cristiano_ronaldo21 - 17/7/2020 16:09

Καταρχην μιλαει για ηθικη η ανακοινωση κ επικροτει μια παρανομια αψηφοντας νομους..οποτε ειναι απο μονο του ανηθικο..επισης ειναι ανηθικο να πηγαινεις κοντρα στους φιλαθλους της ΑΕΚ που αποτελουν τη ψυχη της κ ανηθικο να ζημιωνεις την ιδια την ΑΕΚ ειτε οικονομικα ειτε βαθμολογικα επειδη για δικους τ λογους δεν εκανε ενσταση..κ μας μικαει για ηθικη αυτος

Manos_AEK21 - 17/7/2020 15:30

Φίλε Romo25 σε ευχαριστώ πολύ για την επιβεβαίωση.... Θα πρέπει εσύ ο νομικός εκπρόσωπος να έρθεις σε άμεση επικοινωνία με τα εγεγραμενα μέλη της ΑΕΚ μας και να υπάρξει συνεννόηση για να ξεκινήσεις της κινήσεις της νόμιμης νομικής διαδικασίας αυτής....

Ευχαριστούμε πολύ το aek365 που μας δίνει το βήμα αυτό και το δικαίωμα να εκφράσουμε την γνώμη μας για το καλύτερο της ΑΕΚ μας.....!

Moschato21 - 17/7/2020 14:05

Μπραβο για την πρωτοβουλια, αλλα δεν υπαρχουν χρονικα περιθωρια. Κατι ανεφερε και ενας φιλος χθες εδω, οτι αν μαζευτει ικανος αριθμος μετοχων της ΠΑΕ, χωρις να ξερω ποσοστο, μπορει να κατατεσει η ενσταση. Μετα αν καποιος θελει να κυνηγησει το θεμα υπαρχουν νομοι περι απιστιας στις Ανωνυμες Εταιριες.... Συνέχεια
Ωστοσο δεν γνωριζω τι συμφωνια υπαρχει αναμεσα σε Μελισσανιδη - Σαββιδη. Βλεπω εναν παοκ να τιμωρειται με αφαιρεση βαθμων για την επομενη χρονια και προγραμματισμενες εκλογες ΕΠΟ, τις οποιες ο γαυρος προσπαθει να μπλοκαρει. Ας ελπισουμε να ειναι καποιο μακιαβελικο τρικ στα παιχνιδια εξουσιας, αλλα ανεξαρτητως αυτων η ομαδα να προοδευσει και αγωνιστικα.

Manos_AEK21 - 17/7/2020 15:25

Φίλε Moschato21 εγώ το είχα αναφέρει χθες διότι το έμαθα από ένα δικηγορικό γραφείο....

Και τελικά ο φίλος Romo25 μου το επιβεβαιώνει αυτό και κατά την γνώμη μου θα πρέπει να κινηθούν άμεσα η διαδικασίες....

johnsot - 17/7/2020 14:58

Φίλε μου ακόμα και έτσι να είναι, αυτό δεν είναι ποδόσφαιρο. Βαρέθηκα την ίντριγκα και τους μακιαβελισμους στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Το αυτονόητο μπορεί να γίνεται;

OriginalStHaidari21 - 17/7/2020 14:51

Ο κόσμος της ομάδας μας, διάβασα μπορεί να κάνει ένσταση, υπάρχει τέτοια δυνατότητα (πχ. να μαζέψουμε υππγραφές ή κάτι αντίστοιχο);

Romo25 - 17/7/2020 15:13

Δεν μπορεί να ασκηθεί η ένσταση από τον κόσμο της ομάδας, παρά μόνο από την πλειοψηφία των μετόχων, το οποίο είναι κάτι που δεν πρόκειται να γίνει. Από εκεί και πέρα, φυσικά και μπορούμε να μαζέψουμε υπογραφές διαμαρτυρίας και να σταλούνε στην Π.Α.Ε. ως μία εξώδικη διαμαρτυρία, αλλά όπως και να το κάνουμε τα χρονικά περιθώρια δεν επιτρέπουν να γίνει αυτό πριν την παρέλευση της προθεσμίας υποβολής της ένστασης.... Συνέχεια
Όσον αφορά στο θέμα της απιστίας που βάζει στο τραπέζι ο φίλος moschato21, πράγματι υπάρχουν σχετικές διατάξεις, ωστόσο θέλει ψάξιμο το θέμα.

johnys® - 17/7/2020 13:40

Η ΑΕΚ είναι ο κόσμος της και το μεγαλύτερο κομμάτι ψήφισε να κάνουμε ένσταση κάτι που δεν έγινε και σε όλα τα σάιτ του παοκ μας λένε όλοι πως είμαστε χάρτινοι αντι να ακούσουμε ένα ευχαριστω.στο δικο μου επισης περιβάλλον όλοι μου λένε ότι έχουν ξενερώσει και πλέον δεν τους νοιάζει ούτε και το κύπελλο με την απόφαση αυτή που έχει παρθεί αλλα οχι από το σύνολο.αν όντως έστειλες αυτό το μήνυμα σου βγάζω το καπέλο και εγω και όλοι όσοι θέλαμε να γίνει η ένσταση.

Romo25 - 17/7/2020 14:55

Φυσικά και το έστειλα φίλε μου, και παρά το γεγονός ότι δυστυχώς είμαι σίγουρος πως δεν θα αλλάξει κάτι, δεν θα σταματήσω εδώ γιατί πραγματικά μιλάμε για απιστία, όπως λέει και ο φίλος Moschato21.

larryaek - 17/7/2020 13:29

Φιλε Romo25 κυνηγησε το θεμα οσο μπορεις και φερε την ΠΑΕ σε τετοια θεση που να σταματησει πια η ομαδα να ειναι προβατο επι σφαγη.Σ΄ευχαριστω πολυ

AEKMD65 - 17/7/2020 16:42

Πρόταση: Pasillo στον πρωταθλητή την Κυριακή στο Καραϊσκάκη. Είναι διαφορετικό να εισαι ΑΕΚ. Τι όχι;

SERXIOLIVAYA21 - 17/7/2020 21:37

Παστιτσιο κακυτερα να τους τσισουμε κιολανες

se20xroniaproedros - 17/7/2020 20:01

Τελικά αυτό που δεν απάντησε κανείς, το έχουν βγάλει όλα τα σάιτ και οι εφημερίδες, επικοινωνία Σαββίδη Μελισσανιδη υπήρξε;

maek - 17/7/2020 19:01

αφου εισαι υπερανω τι σε κοφτει η εδρα? κατα τα αλλα εχω και κανα καλσον για τυχον περιπτωση που το σκισουμε πανω στην οργη μας....

vagr21 - 17/7/2020 17:05

ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΙ ΠΑΟΚΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΧΑΡΕΣ ΚΤΛ ΕΓΩ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΧΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΗ...........ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΜΑΓΚΕΣ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΟΜΩΣ[ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΠΑΟΚΙΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΑΙΤ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ].

Constantinoupoli86 - 17/7/2020 18:29

Αν οι μπαουγκτζήδες δεν θέλουν το δωράκι τους όπως γράφουν στο metrosport ας παν οι ίδιοι να κάνουν ένσταση στον εαυτό τους. Διαφορετικά είναι εξυπνακισμοί εκ του ασφαλούς.

SERXIOLIVAYA21 - 17/7/2020 18:25

Ρέντη καλύτερα κι εμείς μπακοτερμα

meta aek21 - 17/7/2020 18:16

Ασ παιξουμε οπου θελουν οι γαυροι ..εμεις ημαστε υπερανω!

Ppeshis21 - 17/7/2020 17:03

Εάν ο γαύρος θέλει να αλλάξει την έδρα θα την αλλάξει.

Έτσι κι αλλιώς εμείς δεν θα κάνουμε ένσταση.

Από χθές είμαι τόσο εκνευρισμένος με την λανθασμένη ενέργεια της Διοήκησης μας.

Bebeto1972 - 17/7/2020 13:41

Ισονομια σημαινει τηρουμε και περιφρουρουμε τους νομους ολοι, αλλιως αυτη καταργειται..

Δεν μπορουμε να μιλαμε για καταφωρες αδικιες αλλων, εαν οι ιδιοι δεν υπερασπιζομαστε τις θεσεις και τα συμφεροντα μας..

ΑΕΚ σημαινει τιμιοτητα και ηθος αλλα οχι μαλακια και το ιδιο θα ελεγα εαν η ποινη ηταν απλα μια ασχετη τιμωρια του ΠΑΟΚ και οχι αφαιρεση βαθμων και 2η θεση που προσωπικα δεν μου λεει τιποτα, αφου... Συνέχεια προτιμω κυπελλο και Γιουροπα Λιγκ.

Δεν ευθηνεται η ΑΕΚ για τις κυρωσεις που προβλεπονται σε αυτη την περιπτωση και για την ελλειψη σοβαρου κρατους που θα επρεπε να επεμβει απο την πρωτη στιγμη, αλλα ευθηνεται για την τηρηση των θεσμων και την αξιοπιστια τους!!

Αλλιως δεν δικαιουσαι να μιλας για παρατυπιες και αλλοιωσεις αλλων, ετσι το βλεπω εγω..

Εκει ειναι η ηθικοτητα του θεματος και οχι στο να "ρουφιανεψεις" (ζητησεις να ισχυουν τα νομιμα για ολους) και να προστατευεις την ομαδα σου και το σπιτι σου!!

Αντρικιο το Χ του ΠΑΟΚ αλλα οχι νομιμο και αυτο συνιστα θεμα απο μονο του, καθως χωρις νομους και κανονες δεν υφιστανται κοινωνια και θεσμοι..

Περιφρουρεις επισης ηθικα το ονομα σου και την υστεροφημια σου, μη δινοντας δικαιωματα να σε αποκαλασουν "κολληταρι", "συμμαχο" και οτι συνδιαλεγεσαι κατω απ' το τραπεζι.. Ετσι νομιζω εγω οτι προστατευεις τους αξιακους σου κωδικες.

Σε καθε περιπτωση επειδη ειμαι ενας απλος οπαδος - φιλαθλος θα εναρμονιστω με την θεση της διοικησης γιατι αυτη ειναι επανω τωρα και το χειροτερο ολων ειναι ο διχασμος αλλα θα εκφρασω ελευθερα και ως οφειλω, την αντιθετη αποψη μου.

Bebeto1972 - 17/7/2020 16:49

ΥΓ. Τα ιδια θα ζηταγα να ισχυσουν και στην αντιστροφη περιπτωση ως κυρωσεις για την ομαδα μου.. Ετσι πιστευω οτι γινεται πραξη το διαφορετικος, ηθικος και δικαιος!

Bebeto1972 - 18/7/2020 03:47

Υ.Γ 2 Συγνωμη αλλα τιτλους διαφορετικοτητας, βασισμενους σε ψευτοενοχικα συνδρομα αντιρουφιανισμου, σε μια κοινωνια που θελουμε να γινει ευνομουμενη, συγχρονη και να εξυγιανθει σε ολους τους τομεις, δεν θα παρω.

DOC_TOR - 17/7/2020 16:23

Έγινε ότι έγινε και κατά τη γνώμη μου καλώς έγινε. Ο Τίγρης άκουσε τη Πυθία.. Απο κει και πέρα το θέμα έχει κουράσει. Αυτά τα φαιδρά για απιστίες και εξώδικα είναι ανάξια σχολιασμού. Και όσοι θέλουνε να το πάνε έτσι παραμονές τελικού κυπέλλου, ας ψαχτούνε λιγο μέσα τους. Η ΑΕΚ είναι αυτη που είναι. Ούτε λιοντάρι να κατασπαράει, ούτε πρόβατο (για να δανειστώ έκφραση καλού κατά τ άλλα φίλου σχολιαστή από τους παλαιότερους εδώ μέσα). Η ΑΕΚ είναι Αετός! Δεν πετάει "χαμηλά". Βλέπει πολύ... Συνέχεια μακριά και μόνο Ορίζοντες.. Αετός λέμε!

spartacos - 17/7/2020 16:41

Δυνατο σχολιο με ουσια! Πολυ σωστός συνάδελφε!

barlos71 - 17/7/2020 16:27

Μπράβο γιατρέ!

spartacos - 17/7/2020 16:28

Απολυτα κατανοητή η αντίδραση της μεγαλης πλειοψηφίας του λαού της ΑΕΚ για την επιλογή της διοίκησης!Αυτο το τρομερο μένος ομως που βγάζουν αρκετοι συνοπαδοι στα κοινωνικά δίκτυα αλλα και στο σαιτ ειναι διαλυτικο και εντελώς ανόητο!Πηγάζει απο βαθια αγαπη στην ΑΕΚ αλλα και αγανάκτηση απο οσα εχουμε ζησει με τους δυο γαυρους αλλα απο το πουθενά δημιουργεί διχασμό στις τάξεις της ομάδας!Φιλοι αεκτζιδες δεν θα σας κανω ηθοπλαστικες υποδείξεις, αλλα ας σκεφτούμε το εξής: Απο μια... Συνέχεια επικη γκαφα του ερασιτεχνικού σωματειου του βορρα η ΑΕΚ κλήθηκε να σηκώσει μεγαλο βαρος απο το πουθενά ακριβως επειδή ζουμε σε μια μπανανια και σε μια τετοια καραμπινάτη ενέργεια παρανομιας δεν μπαινει αυτεπάγγελτα αθλητικος εισαγγελέας να τελειώσει την υπόθεση!Διαβασα το σχολιο του φιλου δικηγόρου πριν και ομολογώ απογοητευτικα!Καταγγέλλει με τον πιο σαφη τροπο την ΑΕΚ και δεν κανει κουβεντα για την αθλιότητα του νομικου συστήματος της Ελλάδας του οποιου ειναι περηφανο μέλος(ισχύει οχι μονο για το Ποδόσφαιρο αλλα για ολες τις εκφάνσεις του). Η ΑΕΚ πηρε την συγκεκριμένη απόφαση σιγουρα οχι μονο ρομαντικά κριτήρια και εν τέλει ακομη κι αν διαφωνω καλα εκανε!Στο χερι μας ειναι να μην δημιουργήσουμε προβλημα απο το πουθενά και να δουμε την πραγματικότητα και τα ουσιαστικά προβλήματα!Στοχος ηταν οι τρεις νικες και στο δευτερο πιο σημαντικό ματς απο τα τρια παρουσιαστικαμε κουρασμενοι και λιγο φοβικοι ενω και ο κατα τα άλλα πανεξυπνος και ικανοτατος καρερα δεν φάνηκε να πιστεύει πολυ στην νίκη και έσπρωξε την ομαδα τακτικα μονο προς το τελος του ματς!Τωρα εχουμε την μαχη για το κύπελλο παιζοντας χωρις κανονικο στοπερ.....Τα πράγματα ειναι δυσκολα απο ατελείς αποφασεις της διοίκησης εμεις ομως ειμαστε " υποχρεωμένοι" να δειξουμε σοβαρότητα και ενότητα!Κάντε υπομονή και στο τελος θα δικαιωθεί η αγαπη μας και η πιστη μας στην ΑΕΚ. Ειμαι σίγουρος......

barlos71 - 17/7/2020 16:35

Καταπληκτικός!

Manos_AEK21 - 17/7/2020 15:47

Φίλε Romo25 νομίζω ότι εκτός από τους μετόχους που λες πρέπει να έχουν το δικαίωμα αυτό και τα εγεγραμενα μέλη της ΑΕΚ μας.... Φίλε Romo25 που είσαι νομικός αυτό που έλεγα και χθες που το έμαθα από ένα δικηγορικό γραφείο ότι υπάρχει νομικό παράθυρο που τα εγεγραμενα μέλη της ΑΕΚ μας έχουν το δικαίωμα μέσω νομικού εκπροσώπου να καταθέσουν καταγγελία προς την ομοσπονδία για το συγκεκριμένο θέμα.... Τώρα όσο για την απιστία που λες θα πρέπει να το ψάξεις το θέμα αυτό γιατί κατά... Συνέχεια την γνώμη μου ο Πρόεδρος όσο και να τον εκτιμώ η αλήθεια είναι ότι ήτανε και είναι εναντίον του μεγαλύτερου μέρους του κόσμου της ΑΕΚ που ζητάει ενσταση σε αυτό το σοβαρό θέμα.......

Δημοκρατία έχουμε και έχουμε δικαιώματα....

Δεν θα ήταν κακό να μαζευτούν υπογραφές από τον κόσμο της ΑΕΚ για την εναντίωση της απόφασης του Προέδρου.......

barlos71 - 17/7/2020 16:32

Φυσικά και έχουμε δικαιώματα. Τα δικαιώματα του πληκτρολογίου! Τι μόνο αυτός θα έχει επειδή χώνει εκατομύρια και έχει τις μετοχές της ΠΑΕ? Εμείς που γράφουμε κάθε μέρα στο πληκτρολόγιο και βλέπουμε μπάλα στον καφενέ δεν έχουμε? Πλάκα κάνουμε? Τίγρη κάνε ένσταση ή φύγε...παραπήγε ο χαβαλές. Αλλιώς θα ασκήσουμε τα δικαιώματα μας.

Manos_AEK21 - 17/7/2020 16:58

Φίλε barlos71 ναι εννοείτε είναι ο ιδιοκτήτης αφού έχει της μετοχές και βάζει εκατομμύρια και το εκτιμούμε πολύ αυτό για ότι έχει κάνει και συνεχίζει να κάνει στην ΑΕΚ μας με αποκορύφωμα το γήπεδο αλλά δεν μπορείς να παραβλέπεις έτσι να μην ακούς καθόλου τον κόσμο της ομάδας σου της εταιρίας σου τους πελάτες σου με λίγα λόγια σε ένα πολύ σοβαρό θέμα νομιμότητας..... Και η πελάτες στην τελική έχουνε τα δικαιώματα τους..... Γιατί να τους στερήσεις το Τσαμπιονς λιγκ όπως και τους... Συνέχεια ίδιους τους παίχτες σου τους εργαζόμενους σου....

Ποία ηθική και περηφάνια και κουραφέξαλα τι σχέση έχει η ηθική με την νομιμότητα....

Έχω αισθάνομαι άσχημα οταν βλέπω ότι ο Πρόεδρος μου γίνετε στην τελική συνένοχος στην παρανομία τον άλλων αντί να το καταδικάσει.......

barlos71 - 17/7/2020 17:36

Φίλε Μάνο, σαν καταναλωτής και πελάτης αν δεν σου αρέσει το προιόν δεν το αγοράζεις. Δικαιώματα και φυσικά έχεις αλλά όταν πάρεις το προιόν και υποστείς ζημιά. Αν π.χ. αγοράσεις μια τηλεόραση και την πας σπίτι και δεν παίζει ζητάς τα λεφτά σου πίσω. Εδώ αντίστοιχα αν δεν σου αρέσει η απόφαση, δεν πας στο γήπεδο. Αν είχες πάρει διαρκέιας με προοπτική Τσου Λου και για κα΄ποιο λόγο η διόίκηση έβγαζε την ομάδα, ενώ είχες αγοράσει το διαρκέιας, θα μπορούσες υπο προυποθέσεις να ζητήσεις πίσω... Συνέχεια τα λεφτά σου. Εδώ γιατί λέμε για αγωγές και εξώδικα? Σε όποιον δεν αρέσει έχει το δικαίωμα να μην καταναλώνει το προιόν ΑΕΚ.


Αλλά και στην ουσία φίλε...θέλαμε πραγματικά να κρυφτούμε πίσω απο ένα τυπικό παράπτωμα και να πάρουμε στα χαρτιά ότι δεν πήραμε στο γήπεδο? Μπορέι λέει να στραβώσουν οι παίχτες. Ας βάζανε το γκολ να περνάγαμε. ΤΙ άλλαξε με τα δελτία? Με τον Μαυρίτσιο πάιζανε και τον Βαρέλα, δε φέρανε τον Μέσι χωρίς δελτίο. Δηαλαδή θα μας άρεσε για ένα τυπικό λόγο να λέγαμε, διώξε αυτούς με τα ληγμένα δελτία και φέρε την Κ17 να σου ρίξουμε 10 γκόλ να μάθεις? Θα το έκανες στους αντιπάλους σου στο 5χ5? Δεν μας ταιριάζουν αυτά τα πράγματα. Παίξαμε και ήρθε Χ, τι να κάνουμε? Ας είχαμε Καρέρα από τον Σεπτέμβρη να χτυπάγαμε πρωτάθλημα.

izno21 - 17/7/2020 19:26

Φίλε barlos71 η ΑΕΚ δεν είναι τηλεόραση να την επιστρέψω πίσω ή να ζητήσω τα λεφτά μου κι εγώ δεν είμαι πελάτης με την πλήρη έννοια της λέξης. Υποστηρικτής της ομάδας είμαι και αυτή τη στιγμή αισθάνομαι ότι με έχουν πιάσει κότσο. Α, ξέχασα, ούτε 5Χ5 παίζαμε με τους φίλους μας...

Τεράστιο φάουλ της διοίκησης το οποίο προστίθεται στα προηγούμενα. Πάμε παρακάτω, ο χρόνος θα δείξει ποιός έχει δίκιο.

BlueEyesWhiteDragon - 17/7/2020 16:19

Ελα μας ζαλησαν και αυτοί.... Βγάζουμε ανακοίνωση οτι αφήνουμε τον Ολυμπιακό να διαλέξει γήπεδο γτ εκπροσωπεί την χώρα στην Ευρώπη... Του κάνουμε ενα πασιγιο το τηγάνι για το πρωτάθλημα ( το πρώτο του καθαρό μετά απο 30 χρόνια)... Και μετά κύπελλο στο γήπεδο που διάλεξε αυτός του ρίχνουμε 3 μπαλάκια και αποδεικνύουμε και αγωνιστική ανωτερότητα εκτός απο ηθική... Τώρα μπαμ μπαμ να γίνουν ολα αυτά που έχουμε πάρει το κολλαι

winner70 - 17/7/2020 16:03

Θέλω να κατέβει ο γαύρος με 12 αθεωρητα δελτία, να μας πνίξουν ένα πέναλτι και να χάσουμε από αθεωρητο. Θέλω να δω τους ηθικοπλαστες οπαδούς μας και την Αγία Διοίκηση

Constantinoupoli86 - 17/7/2020 16:08

Είναι διχαστικό το σχόλιο σου φίλε! Καλό είναι τέτοια σχόλια να μη γίνονται.

winner70 - 17/7/2020 16:19

Διχαστική ( τουλάχιστον ) είναι η ηθικοποιηση μιας παρατυπιας , όχι το σχόλιο.

Constantinoupoli86 - 17/7/2020 17:22

Ας είμαστε ενωμένοι εμείς οι οπαδοί, τουλάχιστον αυτό το κατακτήσαμε εδώ και 7 χρόνια, μην ξαναβρεθούμε στις παλιές θλιβερές καταστάσεις, δεν αξίζει!

aek_14 - 17/7/2020 16:03

Την πρώτη 'γενναία' απόφαση την πήρε. Τώρα ας πάρει την δεύτερη 'γενναία' απόφαση και να πάρει εφτά παίκτες ποιότητας για να ενισχυθεί η ομάδα, αν θέλει να το παίξει μάγκας.


Ποτέ δεν ήμουν από αυτούς που τον αποκαλούσαν 'καβούρια' ή 'διαχειριστή', αλλά όλα έχουν ένα όριο. Ας κάνουμε ομαδάρα να τους νικάμε στο γήπεδο.

spiros61 - 17/7/2020 15:43

Εμείς θα τρώμε τις σφαλιάρες την μια πίσω από την άλλη είμαστε η ομάδα με τα περισσότερα πρόστιμα κ λέμε κ ευχαριστώ νισάφι ποιά .

Tzaba - 17/7/2020 15:35

Να μη μιλήσουμε και εδώ. Να αφήσουμε να αλλάξει η έδρα για να μην μας πουν ανήθικους...

Toni__21 - 17/7/2020 15:33

Δε θα κάτσω να ασχοληθώ για το αν έπραξε σωστά η όχι, φαίνεται και από την ξενερα των φιλάθλων άλλωστε... Αλλά θα πω οτι με νίκη στο τηγάνι και νίκη του άρη με τα ορκ υπάρχει η ελπίδα.. θα μου πείτε τι ήπιες μεσημεριάτικα,..δε ξέρω έχω μια διαίσθηση ότι μπορεί έτσι να εξελιχθούν τα πραματα.. και τότε είναι που θα βουλώσουν στόματα..θα δούμε τη Κυριακή.

Υγ. Απλά δε θέλω να χαλιέμαι για τίποτα, θέλω πάντα να έχω αισιοδοξία και ας υπάρχει κάτι το άδικο... Συνέχεια μέσα στο οτιδήποτε.

Luckytony21 - 17/7/2020 15:25

Γράφουν κάποια αδέρφια εδώ για πιθανή συναλλαγή κάτω από το τραπέζι με την πλευρά του Σαββίδη..το μόνο που θα μπορούσα να πιστέψω είναι να βρίσκονται ήδη στον λογαριασμό της ΠΑΕ 10 εκατομμύρια ευρώ!!! ξεχνάτε την πορεία του Τσετσενου;;;πρώτα συμμαχία με Αφραγκουζο κ στην πρώτη ευκαιρία δίχτυ κομμωτηρίου κ νίκη στα χαρτιά!!διπλαρωνει μετά τον Τίγρη,ο δικός μας του προσφέρει όλοι την τεχνογνωσία (πως παίρνεις την ΕΠΟ) κ εκείνος σπρώχνει το χρήμα..η συνέχεια γνωστή..2 τελικοί... Συνέχεια κυπέλλου χαμένοι με σφαγές,είτε με Έλληνες είτε με ξένους διαιτητές όλες οι αποφάσεις υπέρ τους,απόφαση Σκουτερη, ένοπλη εισβολή κ διακοπή αγώνα,προπαγάνδα από όλα τα ΜΜΕ που πρόσκεινται στον Τσετσενο(κλέφτες,χάρτινοι κτλ), συμφωνία για εκλογή Λυσάνδρου στο προεδρείο της S.L την ακυρώνουν κ κατεβάζουν Γκαγκατση(κ μας κατηγορούν ότι τακιμιασαμε με Γαύρο),-3 για επεισόδια στον περιβάλλοντα χώρο του ΟΑΚΑ κτλ..αυτά γινανε(συγχωρέστε με εάν μου διαφεύγει κάτι) μόνο με εμάς που ήμασταν κ σύμμαχοι..που να αναφέρουμε κ τα άλλα (φωτοβολίδα στην εξέδρα των σκαφτιαδων,ντου στην εξέδρα των Ιωαννίνων).. ΥΓ:ξέχασε κ την σφαγή Αφραγκουζου στον ημιτελικό κυπέλλου στην Τούμπα..

barlos71 - 17/7/2020 15:28

Πες τα, έλεγα και εγώ τι κρύβεται απο πίσω...τώρα μάλιστα, κατάλαβα!

michoslam - 17/7/2020 15:28

Ρε σεις φανταζεσται τον τελικο στο τηγανι και η θυρα 7 να ειναι σκεπασμενη με πανο της ORIGINAL.Αμα το σηκοσουμε κιολας δινω αφεση αμαρτιων στη διοικηση

stratos74 - 17/7/2020 15:28

οταν στο ονομα και καλα τησ διαφορετικοτητας η ζυγαρια των συναισθηματων τον οπαδων λυγιζει προς τα κατω οπως κατα την γνωμη μου συμβαινει τωρα το παιχνιδι για τον τιγρη οσα γηπεδα και αν φτιαξει ειναι χαμενο.δυστυχως τα τηλεκατευθηνομενα γιουσουφακια (ρεπορτερ) ακολουθωντας την γραμμη προσπαθουν να σε βγαλουν ηλιθιο!!προβλεπω μια ακομη επικοινωνιακη ηττα η οποια ισως να προκαλεσει μεγαλη αναταραχη.ευχομαι να πεσω εξω!!

barlos71 - 17/7/2020 15:23

Ξεκολάτε με την ένσταση...στα χαρτιά η ΑΕΚ δεν παίρνει τίποτα, τι δεν καταλαβαίνετε?

Manos_AEK21 - 17/7/2020 14:52

Εγώ τον εκτιμώ πολύ τον Πρόεδρο για ότι έχει κάνει και συνεχίζει να κάνει στην ΑΕΚ μας με αποκορύφωμα το γήπεδο και τον ευχαριστώ πολύ αλλά θεωρώ ότι όταν για ένα σοβαρό θέμα δεν ακούς καθόλου την φωνή της ΑΕΚ που είναι ο κόσμος της τότε αυτό είναι θέμα - πρόβλημα.....

barlos71 - 17/7/2020 15:22

Η φωνή της ΑΕΚ που λέει πάρτε το στα χαρτιά...

michoslam - 17/7/2020 15:20

Ρε σεις παντως φανταζεσται τον τελικο στο τηγανι και να ναι η θυρα 7 σκεπασμενη με πανο απ΄την ORIGINAL.Αμα το σηκοσουμε εκει μεσα κιολας δινω αφεση αμαρτιων στη διοικηση

ΔικηγοροςΣκοτεινωνΥποθεσ - 17/7/2020 15:07

ΑΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΔΡΑ, Η ΑΕΚ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΔΗΛΑΔΗ 2/8 ΚΑΙ 4 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΠΑΙΞΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΓΟΥΛΒΣ. ΑΝ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΟΥΝ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΒΑΛΟΥΝ ΑΛΛΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΛΗΝ ΟΑΚΑ, ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΕΦΗΒΙΚΑ, ΣΑΚΑΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ 5 ΓΑΥΡΟΥΣ, ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ 6, ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ...

SERXIOLIVAYA21 - 17/7/2020 15:07

Έτσι το διαφορετικό μας μαρανε

Spark - 17/7/2020 15:07

Οπου θελουν αρκει να χει χορταρι για να μπορεσουν να κριθουν τα πραγματα.

maek - 17/7/2020 15:06

Καλά μας κάνουν.... Μακάρι στο Καραϊσκάκης ο τελικός!!!!!!!

alex - 17/7/2020 15:06

Γιατί οργή ρε παιδιά? Εμείς ειμαστε υπεράνω , εχουμε αξίες , υπερηφάνεια , και για να διευκολύνουμε τη διαμορφωθείσα κατάσταση που ενοχλεί το Ελληνικό ποδόσφαιρο , πρέπει πρώτοι εμείς να προτείνουμε για έδρα του τελικού το ασφαλέστερο Καραΐσκάκη. Να δείξουμε και σ αυτούς την ανωτερότητα μας , και να αυξήσουμε το ηθικό πλεονέκτημα της ΑΕΚ. ( της ¨Ιφιγένειας¨ του Ελληνικού Ποδοσφαίρου) . Και καλή μας ...χώνεψη !!!

izno21 - 17/7/2020 15:03

Τελικά καταφέραμε να κάνουμε το πρόβλημα που είχε ο ΠΑΟΚ, δικό μας. Μόνο εμείς θα μπορούσαμε να πετύχουμε κάτι τέτοιο!!! Τέτοιο ξενέρωμα και διχασμός στις τάξεις των οπαδών μας (ελπίζω μόνο σ' εμάς κι όχι στους παίκτες) έχει να υπάρξει από την εποχή που γύρισε ο Μπάγιεβιτς πίσω στην ΑΕΚ.... Έτσι λοιπόν και τώρα οι γαύροι εκλαμβάνουν τη "μεγαλοψυχία" μας ως αδυναμία και κάνουν τα πάντα για να παίξουν στο...Καραϊσκάκη, γνωρίζοντας ότι δεν θ' αντιδράσουμε, ή ακόμη ακόμη και να τους το... Συνέχεια προτείνουμε εμείς, επειδή είμαστε large....

Όσον αφορά το θέμα της ένστασης, ένα πράγμα θα πω. ΟΚ παίχτηκε το ματς, δεν κερδίσαμε, δε μας δώθηκε όμως ένα πέναλτυ που όποιος αρνείται οτι ήταν, θα πρέπει σοβαρά να το κοιτάξει!! Το θέμα είναι ότι ο ΠΑΟΚ γνώριζε το πρόβλημα και ήταν εκείνος που είχε τις 3 επιλογές, 1)να κατέβω κανονικά και να τους γράψω εκεί που δεν πιάνει μελάνη; 2) να κατέβω με αυτούς που επιτρέπεται να παίξουν; 3) να μην κατέβω καθόλου; Ο ηθικός και νόμιμος θα επέλεγε το δεύτερο, εγώ αυτό θα έκανα. Ο ΠΑΟΚ επέλεξε ενώ γνώριζε, το πρώτο...άρα fair play δεν υπάρχει, η απόφαση είναι της διοίκησης του ΠΑΟΚ και μόνο αυτής! Εγώ σαν οπαδός της ΑΕΚ περιμένω και απαιτώ απ' τη διοίκηση της ομάδας μας να προασπίζεται τα συμφέροντά της με κάθε ΝΟΜΙΜΟ τρόπο. Μη συγκρίνετε την υπόθεση Βάλνερ, δεν έχει καμία σχέση με την τωρινή. Αυτά.

Stou21 - 17/7/2020 14:56

Σεβαστειτε τον κοσμο και καντε επιτελους ΕΝΣΤΑΣΗ!!!

Adreas21 - 17/7/2020 14:32

Ακομα και ο Παοκ να φαει -7 απο την επιτροπη και να παμε champions league εχει επελθει τρομερο ξενερωμα. Οσο για τον τελικο κυπελλου ευχομαι να γινει στο καραισκακι και να χασουμε στο 97 με πεναλτυ απο τη σεντρα! Μια ζωη ανωτεροι. Στο χωριο μου το λενε Μλκς. Υγ1. Διωξτε Αραουχο, πουληστε Ολιβειρα και φερτε πισω γιακουμακη..Ντροπη αυτη η αποφαση για τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΙΓΡΗ που ως τωρα ηταν τελειος! Υγ2. Μη τολμησει κανεις και διαμαρτηρηθει για εδρα τελικου γιατι ειναι αλλιως να εισαι ΑΕΚ!

johnsot - 17/7/2020 14:55

Ήμουν έτοιμος να σου βάλω like μέχρι το σημείο που αναφέρεις ότι μέχρι τώρα ήταν τέλειος. Καλός χρυσός αλλά με τα λάθη που έκανε από το 18 και μετά στο αγωνιστικό, απέχει πολύ από την τελειοτητα

iron_eagle - 17/7/2020 14:51

Μάλλον θα αναμένουμε μέχρι το βράδυ μια αφόρητα οργιλή ηθικά ανακοίνωση.......Κρίμα

NasoL_21 - 17/7/2020 14:50

Ακολουθώ την ΑΕΚ 21 χρόνια στα γήπεδα όπως μπορώ σε Ελλάδα και Ευρώπη σε όλα τα τμήματα της...το μόνο θετικό που παρατήρησα με την απουσία του κόσμου λόγο της πανδημίας ήταν το γεγονός ότι επικεντρωθήκαμε για λίγο στην μπάλα που παίζεται μέσα στο γήπεδο...καλώς ή κακώς ανήκουμε στο ελληνικό πρωτάθλημα όταν όμως αυτό το προϊόν που εμείς οι οπαδοί το στηρίζουμε έχει πιάσει πάτο με τι να ασχοληθείς ; Με το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ αλλάζει νόμο για να μην πέσει κατηγορία; Με τους βαθμούς... Συνέχεια που πήρε πίσω ; Με την Ξάνθη ; Με τον γαύρο και την έδρα τελικού;Με την υπόθεση βαλνερ; Με το χέρι του μανιατη στον τελικό με Αστέρα; Με το οφσάιντ στον Βόλο ; Με το VAR που δεν λειτουργεί ; Με την απόφαση της ΑΕΚ να μην κάνει ένσταση; ( δεν μπορώ να την κρίνω ακόμα ο χρόνος θα δείξει ) ο λαός της ΑΕΚ είναι μοναδικός, πάντα θα στηρίζουμε παραπάνω από αυτό που μπορούμε Και θα είμαστε ενωμένοι..ποτέ θα μπει όμως ένα τέλος σε όλα αυτή την κοροϊδία; Τι ζητάμε ; Όμορφα γήπεδα, οπαδούς με ψυχή,50-50 και να βλέπουμε μπάλα με τον καλύτερο να σηκώνει τα τρόπαια.

ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΟΛΛΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΝΑ Σ ΑΓΑΠΩ ΠΙΣΤΑ!

civicacias - 17/7/2020 14:36

Εμένα η απορία μου είναι με όλα αυτά που γίνονται πως θα κρατήσεις ποδοσφαιριστές (λιβαγια- Ολιβέιρα κτλ) αν έρθει προσφορά και ας μην καλύπτει τη ρήτρα. Με τι επιχείρημα θα κρατήσεις έναν επαγγελματία;

pirlas21 - 17/7/2020 14:49

Με το ηθικο πλεονέκτημα θα τους κρατήσεις αδερφέ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!

THANOS56 - 17/7/2020 14:35

ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΜΕ ....ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ...Η ΕΙΣΘΕ ΚΟΝΤΟΦΘΑΛΜΟΙ....ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΙ ΤΗΣ ΤΟΥΜΠΑΣ..ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΤΙΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΤΗΣ ΤΡΟΥΜΠΑΣ ...ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ....ΤΙΓΡΗ ΚΑΝΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ 12 ΤΗ ΝΥΧΤΑ.... ΚΤΥΠΑ ΤΟΥΣ ΑΛΥΠΗΤΑ ΟΛΟΥΣ....

bfas1924 - 17/7/2020 14:29

Τα βλέπεις πρόεδρε; Αυτά, και 'μεις ας συνεχίσουμε το δρόμο των αξιών!

Sq21 - 17/7/2020 14:25

α

lefteris73 - 17/7/2020 14:22

Ρίξτε μια ματιά στο σημερινό εξώφυλλο τις μετροσπορτ...

Μια φράση μόνο :ΑΧΑΡΙΣΤΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ

Ζητώ συγνώμη για τά νεύρα μου αλλά νισαφη πια.

ΜΟΝΟ ΑΕΚΑΡΑ.

Υ.Γ τα γαϊδούρακι σάν ζώα μου είναι πολύ συμπαθή.

Stou21 - 17/7/2020 13:58

Επρεπε λεει η ΕΠΟ να παρεμβει!!!....Τι αλλο θα ακουσω.Γιατι ειναι ρουφιανια το νομιμο δικαιωμα.Ρε σεις καταλαβαινετε οτι δεν επρεπε να ξεκινησει ο αγωνας ?

regresso - 17/7/2020 14:19

Κακώς επέτρεψε ο διαιτητής να δηλωθούν στο φύλλο αγώνες οι παίκτες με αθεώρητη κάρτα υγείας. Δεν αναφέρεται πουθενά στο κανονισμό της UEFA (οδηγία της UEFA είναι η κάρτα υγείας) ότι έχει δικαίωμα η κάθε ομάδα να παίξει με δικιά της ευθύνη. Πιστεύω υπάρχει κυβερνητική παρέμβαση και για αυτό δεν προχωρήσαμε σε ένσταση. Μπορεί να απειλήθηκε ο Μελ με καθυστερήσεις και εμπόδια στο γήπεδο.

aekstockholm21 - 17/7/2020 14:18

Μακάρι αυτός ο διχασμός που επικρατεί από εχθές με διοίκηση κ οπαδούς να κατευνασει σύντομα αλλιώς προβλέπω ριξη....Ο τελικός είναι τελικός κ οφείλουμε να τον πάρουμε πάει κ τελείωσε...Αλλο το ένα άλλο το άλλο...Μόνο μην ξενέρωσαν παίκτες κ προπονητικό τιμ κα φανεί από την Κυριακή

Luckytony21 - 17/7/2020 14:17

Μαζί σου ρε Τίγρη..τώρα απομένει να εκπληρώσεις κ το δεύτερο μέρος της "ηθικής" σου απόφασης..πριμ στο ποδοσφαιρικό τμήμα για την 2η θέση κ κάλυψη της οικονομικής χασουρας (από ενδεχόμενη πρόκριση σε ομίλους είτε CHL είτε EUL) από την τσέπη σου..προκαταβολικά κ μόνο για την ενίσχυση του ρόστερ!αυτό το ffp τελικά μόνο για εμάς ισχύει;

Manos_AEK21 - 17/7/2020 14:08

Κατεμε ο Πρόεδρος το μεγαλύτερο λάθος που έκανε είναι που δεν άκουσε καθόλου το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου της ΑΕΚ που ζητάει ενσταση... Και αυτό είναι που με προβληματίζει πολύ.....

Έπρεπε να πάρει γνώμες ο Πρόεδρος και όχι έτσι όπως έπραξε....

Είναι μεγάλο λάθος κατά την γνώμη μου να μπλέκετε την ηθική την περηφάνια με την νομιμότητα.....

Η ΑΕΚ είναι μια μεγάλη ομάδα με πάρα πολύ κόσμο από πίσω....... Συνέχεια
*Ερώτηση. Πιστεύεται ότι καλό θα είναι να φτιαχτεί ένα σύστημα στην ΑΕΚ που τα ενεργά μέλη να έχουν το δικαίωμα να ψηφίζουν και να παίρνουν θέση σε κάποια σοβαρά θέματα της ομάδας όπως για παράδειγμα γίνετε στην Ρεαλ Μαδρίτης...;;; Ναι θα ήταν πολύ καλο-LIKE.. Όχι δεν θα ήταν καλο-DISLIKE....

ΗΜΑΡΤΟΝ - 17/7/2020 14:05

Αν αλλάξει η έδρα και γίνει αλλού ο αγώνας..

Ο γαυρος κατέβει να παίξει με 19 ληγμένα δελτία και χάσω τον αγώνα.

Η ΑΕΚ θα οργιστει μόνο με την αλλαγή έδρας???

Να περάσει παρακαλώ..

Έναν προβληματισμό καταθέτω..

AEK ANTIFA - 17/7/2020 14:05

Δυστυχώς η διοικηση μας απογοητεύει πολύ συχνά...

Vfor21 - 17/7/2020 13:50

Προσωπικα μου ειναι αδιαφορη η εδρα του τελικου οπου και αν γινει πιστευω θα το παρουμε. Μεγαλο ξενερωμα το χθεσινο.. Βυθισε την ομαδα στο σκοταδι διοτι κανεις δε σου εγγυαται οτι θα περασεις τον ΕΝΑ μονο αγωνα ωστε να πας play off EUROPA δηλαδη και αλλη χρονια εκτος ευρωπης με οσα συνεπαγεται συν του οτι τα ορκ δε θα παψουν ποτε να σε λενε χαρτινο! Ηθικη ειναι η απαντηση στον ηθικο και στο λαμογιο η απαντηση ειναι οφθαλμος αντι οφθαλμου.... Συνέχεια
ΜΟΝΟ ΑΕΚΑΡΑ.

Constantinoupoli86 - 17/7/2020 14:00

Φιλαράκο μην μπερδεύεσαι. Το έχουμε ξαναπεί και πριν το παιχνίδι με τον παοκ. Το να μπεις σε ομίλους του Europa είτε απ' τη 2η είτε απ' τη 3η θέση πάνω κάτω είναι το ίδιο, χρειάζεσαι 2 προκρίσεις! Ίδιους βαθμούς παίρνεις και στη μία και στην άλλη περίπτωση. Η διαφορά είναι ότι απλά είχες μια ευκαιρία παραπάνω με τη 2η θέση που ούτως ει άλλως με την πρώτη ομάδα που θα έπαιζες κατά πάσα πιθανότητα θα έχανες. Αν δεν μπορείς να κάνεις 2 προκρίσεις απλά δεν μπαίνεις Europa! Ξεκάθαρα... Συνέχεια πράγματα!

Vfor21 - 17/7/2020 15:56

Η διαφορα ειναι πως σε μονο αγωνα με ομαδες θεωρητικα βατες εχεις μεγαλες για να μην πω τεραστιες σε περιπτωση προκρισης στο γ προκριματικο βα εισαι ηδη σε ομιλο EUROPA! Με μια μονο προκριση. Που ακομα και να αποκλειστεις στον β γυρο εχεις αλλη μια ευκαιρια στα προκριματικα Europa. Ειπαμε η ηθικη μας πεταξε στο δρομο με τις λευκες... (Σεβομαι την γνωμη σου).

Baval_21 - 17/7/2020 14:20

Απο 2η θεση ρε φιλε και μονο 1 προκριση αρκει για να μπεις και αν δεν τα καταφερεις εχεις και 2η ευκαρια που οντως μετα χρειαζεσαι 2 προκρισεις. Ε δεν ειναι το ιδιο.

Constantinoupoli86 - 17/7/2020 14:54

Είσαι σίγουρος; Εγώ νομίζω ότι αν αποκλειστείς από το μονοπάτι του cl στην πρώτη ομάδα μετά θες 2 για να μπεις στο Europa. Αν περάσεις την πρώτη και αποκλειστείς μετά δεν νομίζω ότι περνάς απευθείας σε ομίλους του Europa, μπαίνεις στα play off και θες μια ακόμα πρόκριση. Σίγουρα ένα θηριάκι κάπου θα σου τύχαινε, ο γαύρος πέρυσι ήταν τυχερός γιατί του αποκλείστηκε η Πόρτο.

maek - 17/7/2020 15:56

Κάνεις λάθος.... Παιρνας

Sq21 - 17/7/2020 14:27

Τρομέρα μεγαθήρια σε μονό αγώνα πιθανόν στο ΟΑΚΑ η Ραπίντ Βιέννης του Φούντα, η Βικτόρια Πλζεν και λογικά η Σιβασπορ! και με νίκη 10 μύρια και 1 μήνα για μεταγραφές!

Manos_AEK21 - 17/7/2020 14:18

Φίλε Constantinoupoli86 η 2η θέση έχει μεγάλη σημασία... Σου δίνει καλύτερο πλασάρισμα για το Ευροπα λιγκ και εάν τυχόν περάσεις τον 2ο προκριματικό του Τσαμπιονς λιγκ που θα είναι με Ραπιντ Βιέννης η Βικτόρια Πλζεν που θα είναι εφικτό θα καπαρώσεις περίπου 10 εκατομμύρια ευρώ με πολύ καλύτερη κλήρωση - καλύτερο πλασάρισμα στα πλεϊοφ του Ευροπα λιγκ που εκεί είναι όλο το θέμα κατά την γνώμη μου να μπεις στους ομίλους του Ευροπα λιγκ για να μπορέσεις να φτιάξεις την βαθμολογία σου στην... Συνέχεια Ouefa.... *Εάν μπορέσεις και περάσεις και τον 3ο προκριματικό του Τσαμπιονς λιγκ τότε εκεί θα είναι τεράστια επιτυχία γιατί θα έχεις μπει στους ομίλους του Ευροπα λιγκ και θα έχεις και μια ευκαιρία στα πλεϊοφ του Τσαμπιονς λιγκ για τους ομίλους του Τσαμπιονς λιγκ που θα είναι εξαιρετικά δύσκολο.......

Μεγάλος στόχος για την ΑΕΚ μας θα πρέπει να είναι η είσοδος στους ομίλους του Ευροπα λιγκ.......

Yellow_21 - 17/7/2020 14:10

Με τις ομάδες που θα έπαιζες σε μόνο παιχνίδι είχες καλές πιθανότητες να περάσεις και να σιγουρέψεις τουλάχιστον τους ομίλους του Europa league.

garet - 17/7/2020 14:10

δεν είναι ακριβώς έτσι...οι αντίπαλοι για τον 2ο (αν αποκλειστεί από τσ.λ.) θα είναι σαφώς ευκολότεροι από ότι για τον 3ο (τουλάχιστον έτσι ειχα διαβάσει κάπου, θα το ψαξω)

an0nymous - 17/7/2020 14:03

εντάξει το τερμάτισες εσύ.. είπαμε οκ ξενερώσαμε λίγο αλλά εσύ το τερμάτισες με τα σκοτάδια σου..


στην τελική θα προσπαθήσουμε να μπούμε europa league.. ούτε στο τσουλου σου εγγυάται κανείς ότι θα μπεις.... Συνέχεια
Ασε τα ορκ τι λένε.. οι μόνοι χάρτινοι ειναι οι γαύροι και τα ορκ πλέον.. εμείς δεν έχουμε σχέση μαζί τους..

Akira81 - 17/7/2020 14:02

Ναι μόνο μη ζοριστείτε πολύ από την τόση οργή και ανέβει η πίεση. Καλύτερα να βγάλουμε μια ανακοίνωση ανωτερότητας που θα λέει ότι δεν έχουμε πρόβλημα για το πού θα γίνει ο τελικός γιατί για μας είναι το ίδιο. Και ας γίνει ότι θέλουν οι απόγονοι. Αφού στο τέλος αυτό θα γίνει.

Κι επίσης όταν θα τους χειροκροτάμε στο τέλος να μην ξεχάσουμε να καταδικάσουμε την απόφαση του διαιτητή αν χάσουμε γκολ οφσάιντ ή αν δεν μας δώσουν καθαρό πέναλτι.

ScoccoMan - 17/7/2020 13:51

σε ανοιχτο και μεγαλυτερων διαστασεων γηπεδο εχουμε λιγοτερες πιθανοτητες αυτο ειναι αληθεια. Στην Ριζουπολη εχουμε περισσοτερες πιθανοτητες, δεδομενης και της πιθανης απουσιας Τσιγκρινσκι. Και το ξερουν , γιαυτο θελουν αλλαγη. Ασε που τους εχει κατσε που περασε του Μελ... Αλλ δεν θα τους πεασει απο οτι φαινεται

Constantinoupoli86 - 17/7/2020 14:01

Αυτά τα λεν οι γαύροι, τα λες κι εσύ ρε φίλε;

ScoccoMan - 17/7/2020 16:25

δεν ξερω ουτε ακουω ουτε με ενδιαφερει τι λενε οι γαυροι. Προσπαθω να εχω αυτογνωσια. Μακαρι να παρουμε την κυπελεαρα!!

an0nymous - 17/7/2020 14:02

105 × 68 είναι οι διαστάσεις του γηπέδου.. ίδιες με του οάκα.. οπότε δεν στέκει αυτό που λες.

ScoccoMan - 17/7/2020 16:22

κανεις λαθος. Το ΟΑΚΑ ειναι μεγαλυτερο. Υπαρχουν διαστασεις που κυμαινονται απο - εως...

aRva - 17/7/2020 14:01

Πρέπει να πάψουμε να είμαστε soft σαν διοίκηση.... Και να διεκδικούμε αυτά που μας αναλογούν !!! Έχουμε ανεχτεί πάρα πολλά σαν σωματείο κι είναι πάρα πολλές οι φορές που έχουμε μείνει με τα χέρια σταυρωμένα !!!!

RjDio21 - 17/7/2020 13:59

Άσχετο με το αν συμφωνεί ή όχι με την ένσταση κάποιος, δεν μπορώ να καταλάβω την άποψη ότι "έχω ξενερώσει και δεν με νοιάζει το κύπελλο ".Ειλικρινά τέτοιο αυτόμαστιγωμα και αλλαγή διάθεσης από το ζενίθ στο ναδίρ μόνο εμείς έχουμε....Λες και έχουμε τόσους πολλούς τίτλους που είμαστε και κιμπαριδες να τους χαρίζουμε....

anastadam79 - 17/7/2020 13:58

ο ροναλντο θα είναι στη μεσηνία για διακοπες...μπορεί να τον πάρει ο ολυμπιακός και να τον βάλει να παίξει στον τελικό! ετσι χωρίς δελτίο...δεν πειράζει ξέρουμε εμείς... αααα κ ας μην νευριάζει πολύ η διοίκηση και δείχνει την οργή της ....cooollll...χαλαρα...

Yellow_21 - 17/7/2020 13:56

Ας καθίσουν οι δυο ομάδες να βρουν μια έδρα να γίνει ο τελικός...στην συνέχεια ας βρουν όλοι τους και μια κοινή διοίκηση στην ΕΠΟ και ας συμφωνήσουν και για την ΚΕΔ...εντάξει καμία σύγκριση ο γαύρος του νότου με του βορρά σε αυτά που έχουν κάνει αλλά δεν μπορεί να θελουμε καλύτερο ποδόσφαιρο μόνο με τον ΠΑΟΚ...

lary70 - 17/7/2020 13:55

Καταλαβα......

Παλι θα γινει ο,τι θελει ο ΟΣΦΠ και εμεις θα ...διαμαρτυρηθουμε εντονως !!!

the_teacher - 17/7/2020 12:40

Για να διαφυλάττεις την ηθική σου σε έναν χώρο με ύαινες, πρέπει να είσαι το λιοντάρι κι όχι το πρόβατο. Αν η διοίκηση θέλει να προφυλάξει την ηθική της πρέπει να είναι αμείλικτη σε θέματα νόμων. Έτσι γίνεται λιοντάρι. Με την αόριστη ηθικολογία γίνεται πρόβατο. Ας αποφασίσει η διοίκηση τι δρόμο θα χαράξει από δω και μπρος

lary70 - 17/7/2020 13:54

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ !!!!

the_teacher - 17/7/2020 13:29

Να είμαστε έτοιμοι για έναν νέο Βολο.

larryaek - 17/7/2020 13:46

Δηλαδη παιδια πιστευετε οτι και στο τελικο δεν θα μας στησουν και οτι δεν θα γινουν και παλι οργια;Με τι θαρρος μετα η ΠΑΕ θα βγαλει ανακοινωση για τα αισχη που θα γινουν οταν χθες νομιμοποιησε κατι παρανομο;

iron_eagle - 17/7/2020 13:46

Και εμάς τι μας νοιάζει για τις μεθοδεύσεις? Έτσι και αλλιώς σε γήπεδο με χορτάρι θα παίξουμε. Κρίμα.....

Luckytony21 - 17/7/2020 13:45

Οργή ε;που να δείτε τι επικρατεί στην πλειοψηφία των φιλάθλων μας(ειδικά σε μας στην Βόρεια Ελλάδα)!!!Πως καταφέρνουμε να βρισκόμαστε πάντα σε loose-loose καταστάσεις; κερδίζουμε το κύπελλο,μισή χαρά με τα όσα έχουν προηγηθεί κ κρύψιμο των αγωνιστικών μας αδυναμιών (ρόστερ) κάτω από το χαλί.. χάνουμε το κύπελλο,μένουμε στην ιστορία με τους 4 χαμένους τελικούς,ξενερωμα των όποιων ποιοτικών παιχτών υπάρχουν στο ρόστερ (συν τον προπονητή) κ το χειρότερο ανοίγει νέος (όχι ότι έκλεισε ο... Συνέχεια παλιός) κύκλος εσωστρέφειας.. κανένας πιο αισιόδοξος αδελφός να μας δώσει κουράγιο;;;

Para21 - 17/7/2020 11:28

Οπου και να γινει ο τελικος, μετα τη χθεσινη ξενερα ο κοσμος της ΑΕΚ ξενερωσε οποτε ειτε παρουμε το κυπελλο ειτε οχι δεν εχει καμια σημασια. Η ηττα ειναι σιγουρη

AEKthebest - 17/7/2020 12:14

Εσύ ξενερωσες πού έμεινες περήφανος Αεκτζης αντί νά γίνεις γαύρος; Δηλαδή δεν ξενερωσες την Τετάρτη βράδυ πού δεν κέρδισες τον παοκ καί ξενερωσες Πέμπτη μεσημέρι που δεν τό πήρες στα χαρτιά.

RBaggio - 17/7/2020 15:02

Φίλε η κοινωνία έχει γαυροποιηθεί. Έχουν γίνει trend πλέον. Αν ρώταγες τους περισσότερους που ωρυονται αν θα προτιμούσαν ένα καθαρό πρωτάθλημα ή δέκα με σφαγή στο γόνατο απέναντι σε γαύρους βορρά νότου, θα σου έλεγαν το δεύτερο. Κοινωνικό είναι το πρόβλημα.

Akira81 - 17/7/2020 14:10

Τα χουμε ισοπεδώσει όλα. Τα χουμε ρημάξει. Τα εξισωσαμε όλα.

Constantinoupoli86 - 17/7/2020 13:43

Τι δεν έχει σημασία ρε μεγάλε; Σε ενδιέφερε περισσότερο να κάνουμε ένσταση με τον παοκ από το να πάρουμε ένα κύπελλο; Είπαμε είναι μεγάλο λάθος αυτό που έκανε η διοίκηση, αλλά όχι να φτάσουμε και στο αντίθετο άκρο!

ugly21 - 17/7/2020 13:36

Έχετε περάσει σε άλλο επίπεδο ορισμένοι. Να το κοιτάξετε. Φιλικά.

Moschato21 - 17/7/2020 12:18

Η ξενερα του κοσμου εχει να κανει με τις συνεπειες που φανταζομαστε οτι θα εχει η χθεσινη αποφαση της διοικησης. Καμμια σχεση με τους παιχτες, που σαν ανθρωποι και επαγγελματιες θα ειναι παραπανω ξενερωμενοι, χωρις να φταινε. Αν καταφερουν με συγκεντρωση και παθος να φερουν το Κυπελλο θα ειναι δυο φορες μαγκες.

Baval_21 - 17/7/2020 12:02

Το σχολιο το γραφω για αυτους που σου κανουν like (επισημαινοντας ξανα οτι δενεχω κατι μαζι σου και πιστευω οτι παρασυρθηκες απλα βλεπω οτι εισαστε πολλοι). Ειτε παρουμε το κυπελλο ειτε οχι δεν εχει σημασια;! Σοβαρα τωρα;!!!! Δλδ επειδη ξενερωσατε με μια αποφαση της διοικησης σταματησατε να υποστηριζετε την ομαδα; Η ηττα ειναι σιγουρη. Για ποιο λογο: Επειδη ξενερωσατε πρεπει να κανετε κακο εμφυσωντας αρνητισμο και ηττοπαθεια;! Ε οχι φιλοι μου , αυτο για εμενα δεν ειναι ΑΕΚ. Σορυ... Συνέχεια κιολας.

AEKCYPRUS - 17/7/2020 11:58

Ότι θυμώσαμε είναι δεδομένο ΑΛΛΑ η αγάπη μας για την ομάδα είναι πάνω από όλα! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!

Baval_21 - 17/7/2020 11:50

Καταλαβαινω οτι ξενερωσες οπως και εγω, αλλα να μην παρασυρομαστε φιλε και γραφουμε και μαλακιες, οκ; Καπου να κραταμε επιπεδο μεσα στην πικρα μας και να μη στρεφομαστε κατα της ομαδας μας, εκει ειναι η μαγκια (αποψη μου βεβαια).

Christos1962 - 17/7/2020 13:37

Το κύπελλο είναι παντελώς αδιάφορο….από χθες έχουμε ξενερώσει !!

Konstantinos2121 - 17/7/2020 13:42

Γιατί δεν πήραμε το παιχνίδι στα ΧΑΡΤΙΑ ; Δεν ντρέπεστε λίγο ρε

Constantinoupoli86 - 17/7/2020 13:39

Ωραία μια χαρά, ας το κάνουμε δώρο στους βόθρους λοιπόν κι αυτό!

akostas73 - 17/7/2020 12:36

ΟΡΓΗ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ Η ΟΜΑΔΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ

ΑΝΗΘΙΚΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΓΙΑΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΑΞΕΙ Ο ΠΑΟΚ

ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ Η ΕΝΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ

ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ

broxopios - 17/7/2020 13:39

Πόσο κοντή μνήμη έχουμε. Για μένα είτε κάναμε ένσταση είτε όχι δε θα είχε κάποια σημαντική διαφορά. Από τη στιγμή που δεν κάναμε το σέβομαι. Όμως όσοι λέγατε χάρτινοι τον γαυρο το 2008, τι θα λέτε για την ΑΕΚ τώρα; Εκτός αν συμφωνούσατε με την τότε απόφαση οπότε πάω πάσο.

KAL21 - 17/7/2020 13:15

Μετά την χθεσινή ΞΕΝΕΡΑ το κύπελλο είναι ΑΔΙΑΦΟΡΟ

vale21 - 17/7/2020 13:35

ΕΝΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ. ΠΟΤΕ. ΕΙΣΑΙ ΑΕΚ.

ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΞΕΝΕΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΑΝΤΑΞΙΟΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ.

antonispserimos - 17/7/2020 13:31

Να παιξουμε Καραισκακη. Λογω ηθικης ανωτεροτητας, ετσι για το γαμωτο

Stou21 - 17/7/2020 13:29

Διορθωστε το εγκλημα....καντε ενσταση σημερα !!!

Senmor - 17/7/2020 13:28

Έλα ακούσαμε και το καλύτερο, είναι παχύ το χορτάρι. Τρέλα ΤρΈλΑ...ΤΡεΛα

BYZANTIN - 17/7/2020 13:28

Ή τρικλοποδιά τους με τη μπουγάτσα δεν έπιασε και προσπαθούν άλλα για να μας επιφέρουν εκνευρισμό

Okonski21R - 17/7/2020 13:27

Ας ανακοινώσουν σήμερα από την ΠΑΕ ότι σε ένδειξη ανωτερότητας δεχόμαστε να παίξουμε στο τηγάνι. Αυτό απομένει... Ενός κακού μύρια έπονται...

Constantinoupoli86 - 17/7/2020 13:25

Αυτά παθαίνεις όταν είσαι υποχωρητικός και δεν επιμένεις στο δίκιο σου! Δεν σε υπολογίζει κανένας και δεν εμπνέεις σεβασμό. Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα!

larryaek - 17/7/2020 13:23

ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ.ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΟΚ.ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΤΙΤΛΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ....

Stratiotis21 - 17/7/2020 13:20

Φέρτε το κύπελλο μπας και αλλάξει το κλίμα...

Αφού παίχτες δεν θα φέρετε

Manos_AEK21 - 17/7/2020 13:19

Πιστεύεται ότι έπραξε σωστά ο Πρόεδρος με την απόφαση του αυτή;;;; Όχι-like Ναι-dislike

Manos_AEK21 - 17/7/2020 13:17

Έτσι και αλλιώς δεν έχουμε πρόβλημα σε όποιο γήπεδο και να γίνει ο τελικός κυπέλλου έτσι δεν είναι;;;; γιατί υπάρχει οργή;;;

Τι να πει και το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου της ΑΕΚ που άδειασε με την απόφαση του ο Πρόεδρος...

ZOZE - 17/7/2020 13:14

δεν υπαρχει θεμα ηθικησ πουθενα απο τη στιγμη που ο παοκ γνωριζε το θεμα προ της εναρξης του αγωνα εγινε η συνναλαγη η σε εχει γραμμενο ο ιβαν κ κανει οτι θελει

manos2308 - 17/7/2020 13:05

Τι οργη;γιατι αφου είμαστε ηθικοι.ας παιξουμε και στο καραισκακη.καταφερατε να μας ξενερωσετε τοσο πολυ.ντροπη

Sof2121 - 17/7/2020 12:54

Να κάνω μια ερώτηση κι όποιος ξέρει απαντάει. Εφόσον ο γαυρος προχωράει σε ένσταση αυτό δε σημαίνει αυτόματα ότι όλα τα παιχνίδια του παοκ θα ακυρωθούν βάση του κανονισμού? Άρα αυτό δε πιάνει και το μεταξύ μας παιχνίδι?

italos - 17/7/2020 12:58

Δικαίωμα ένστασης υπάρχει για 48 ωρες, ο σιχαμενος δεν έκανε ένσταση αλλα καταγγελία κατα των διαιτητών.

v58AEK - 17/7/2020 12:55

Αν πω, πως καλά να μας κάνουν θα είμαι ο κακός. Αφού εμείς είμαστε οι ηθικοί και δεν μας νοιάζουν οι παρανομίες των γαύρων βορρά και νότου, ας το παίξουμε για άλλη μια φορά υπεράνω. Το ξενέρωμα αυξάνεται συνεχώς, διαβάζοντας τα σχόλια των άλλων. Διαβάστε μόνο το πρωτοσέλιδο της Μετροπολις. Πώς τα καταφέρνουμε κάθε φορά να αυτομαστιγωνόμαστε για τα λάθη και τις παρανομίες των άλλων, χρήζει ψυχιατρικής ερμηνείας. Καταφέραμε να διχάσουμε την ομάδα μας, με απρόβλεπτες συνέπειες.... Συνέχεια Ποιά όρεξη για τελικό, απλά ξενέρα. Πιστεύω το ίδιο θα νιώθουν και οι παίχτες.

steliosbous - 17/7/2020 12:21

Χασε και το κυπελλο και παει η χρονια στραφει..

Αλλα εμεις Αεκ ειμαστε!!

inzaghi9 - 17/7/2020 12:51

Τίποτα δεν πάει στράφι σε μια χρονιά που ξεκίνησε με Λύμπε ΤΔ και Καρντόσο προπονητή, ενώ λήγει με Ίβιτς και Καρέρα αντίστοιχα. Το κύπελο και η 2η θέση αποτελούν υπέρβαση σε πιθανή κατάκτησή τους, όχι το αυτονόητο έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα.

n_peramos_21 - 17/7/2020 12:50

Όλα στο γήπεδο δεν κρίνονται;;;;Έτσι δεν είπατε εχθές;;;Ας παίξουμε λοιπόν όπου επιθυμεί ο γάβρος..Ούτως η άλλως θα είμαστε πάλι οι ηθικοί νικητές...

inzaghi9 - 17/7/2020 12:49

Είναι πολύ σημαντικό να γίνει τελικά στη Ριζούπολη, όχι για αγωνιστικούς λόγους, αλλά για να φάει άλλο ένα ηχηρό χαστούκι ο πατσάς μπροστά σε όλους. Πολύ σημαντικές ήττες αυτές για να παίρνουν θάρρος όσοι τον φοβούνται και να καταλάβουν ότι το να του κάνουν τα χατίρια δεν είναι μονόδρομος.

voodoo - 17/7/2020 12:29

Οπου και να παιξουμε η λογικη λεει οτι οι παίκτες θα μπουνε πιο ξενερωμενοι και απο τον προπερσινο τελικο και αντι να δουμε την αληθεια μετα σε καποιους θα φταιει ο Μανταλος

aekbox - 17/7/2020 12:37

O Μάνταλος τώρα τελευταία παίζει καλά ...αρέσει...

pat21 - 17/7/2020 12:33

Εγώ πάντως ένα παοκτση και κάτι γαύρους που είδα χθές σαν κλαμένα γατιά ηταν.. Περίμεναν να κάνουμε ένσταση για να εξιλεωθούν για το 2008 οι μεν γαύροι και ο δε παοκτσης στο φανταστικό κόσμο που ζει να ενισχύσει τα επιχειρήματα της προπαγάνδας του.

Οι αποφάσεις πρέπει να παίρνονται με λογική και όχι με θυμικο. Μπράβο στο Μελισσανίδη

stayros1924 - 17/7/2020 12:16

Σώπα ρε που τους έπιασε οργή, αφού είναι τόσο υπεράνω να πάνε να παίξουν οπουδήποτε, εξάλλου όλα κρίνονται στο χορτάρι. (Δεν πιστεύω να μας πάνε σε ξερό)

Steale21 - 17/7/2020 12:25

ΣΩΣΤΌΤΑΤΟΟΟ...!!!!!

loukas_manolojimenez - 17/7/2020 12:25

Φοβάμαι πολύ ότι η ψυχολογία των ποδοσφαιριστών και του Καρέρα δεν θα είναι αυτή που επιβάλλεται εν όψει τελικού λόγω της χθεσινής απόφασης της διοίκησης να πυροβολήσει τα πόδια της. Να σώσει τους κυπελλοκλεφτες, τους χυδαίους υβριστές, τους τιμιτες των πάντων. Ελπίζω να δείξουν απόλυτη συγκέντρωση και να ξεπεράσουν τη χθεσινή απόφαση γιατί το ΚΥΠΕΛΛΟ πρέπει να κατακτηθεί πάση θυσία!... Συνέχεια

ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η διοίκηση της ομάδας θα κινηθεί νομικά απέναντι στους λεχρίτες γνωστής εφημερίδας της συμπρωτεύουσας που εξακολουθούν να εκτοξεύουν αλητεία από τον οχετό που έχουν για στόμα;

Stou21 - 17/7/2020 12:24

Ας παιξουμε στην Τουμπα....δεν υπαρχει προβλημα.Εκει θα εχουμε και επιπλεον ασφαλεια!. Θα φυλλαει το γηπεδο ο Ιβαν....ετσι κι αλλιως το οπλο το εχει !!!

aris1924 - 17/7/2020 12:18

Το κράτος είμαι εγώ!

Ευάγγελος Μαρινάκης

υπόδικος επιχειρηματίας

raspilot - 17/7/2020 12:15

Ναι αλλά είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ

Sq21 - 17/7/2020 12:15

Να παίξει ο γαύρος με 2 τερματοφύλακες! ναι σε όλα!

zormpas49 - 17/7/2020 12:12

Να γίνει Τούμπα,φιλικό μας γήπεδο και σωματειο

aek_14 - 17/7/2020 12:11

Σιγά θα σκισουν κανένα καλσον.

Helin - 17/7/2020 12:11

Άλλη μια χρονιά χαμένη...

KOKKINIA51 - 17/7/2020 12:10

Πολυ φοβαμαι οτι απο το "ειναι Διαφορετικο να εισαι ΑΕΚ,περασαμε "στο" σφαξαιμε αγα μου να αγιασω".

Samian86 - 17/7/2020 12:10

Oργή από που κ ως που???τώρα οργη???? εγώ λέω να παίξουμε τον τελικό στο Καραι-ταβλι! είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ!

POTC - 17/7/2020 12:09

Παιδιά ΕΛΕΟΣ. Μπορώ να καταλάβω μια αγανάκτηση αλλα αυτά τα ξενέρωσα και τώρα δεν έχει σημασία.... ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ. Είμαστε ΑΕΚ, δεν σταματάμε πουθενά. Σε κανένα εμπόδιο. Πάμε κόντρα σε όλους και σε όλα να πάρουμε το κύπελλο

Υ.Γ. Στήριξη στον πρόεδρο

Υ.Γ. 2 Το λέω συνεχώς υπάρχει και η δίκη για την πολυϊδιοκτησια

diamas6059 - 17/7/2020 12:08

Δε πειράζει να γίνει όπου γουστάρουν οι γαύροι γιατί είμαστε ΑΕΚ. " ανώτεροι";

REFEREE_21 - 17/7/2020 12:08

Το μόνο σίγουρο οτι αυτο δεν θα περασει γιατι αν περασει...γράφουμε ιστορια !

Livajia21 - 17/7/2020 12:03

Είμαι και εγώ υπέρ της ηθικής αλλά σε σωματεία που σε σέβονται όχι σε αυτούς τους σιχαμενους.

Πάντως επειδή έχουμε συνηθίσει να σκύβουμε το κεφάλι μας στα ορκ και στους gay προτείνω να το.κατεβασουμε για άλλη μια φορά και να πούμε ένα μεγάλο ΝΑΙ στα θέλω του gay.

winner70 - 17/7/2020 12:03

Δε νομίζω ότι ταιριάζει η οργή. Οι αγώνες κερδίζονται στο χορτάρι είτε της Ριζούπολης είτε του ΟΑΚΑ είτε του Ρέντη

vale21 - 17/7/2020 12:00

Δυστυχως αυτοι εχουν περισσοτερους δικηγορους απο οτι ποδοσφαιριστες. Εχουν αναγαγει το αθλημα σε δικαστικη μαχη!

gianmari21 - 17/7/2020 11:56

Γιατί οργίζεστε?Εμείς είμαστε ΑΕΚ πηγαίνουμε με τον σταυρό στο χέρι....χαχαχα!

METALLICA21 - 17/7/2020 11:54

Πιστευω πως πιο πολυ απο ολους θα εχουν ξενερωσει οι ιδιοι οι παικτες που βλεπουν γαυρους βορρα και νοτου να αλωνιζουν με καθε λογης τεχνασμα και εμεις παμε να το παιξουμε ηθικοι. Χασαμε τελικους κυπελλου με καταπτυστες διαιτησιες και θα παμε σε δεκα μερες να παιξουμε ακομα εναν. Με τι ψυχη και το μυαλο θα παιξουν αυτα τα παιδια; Δυστυχως βαζουμε τα χερια μας και βγαζουμε τα ματια μας.

ORIGINALE_21 - 17/7/2020 11:53

Σιγά μην ασχοληθούμε ειναι διαφορετικο να εισαι ΑΕΚ άλλωστε..Αυτό σημαίνει πως παίζουμε και στην Καλκουτα no problem! Αυτά παθαίνει κανείς οταν παει με λογικές δεκαετίας 80 να αντιπαρατεθεί με κλεφτες που δεν χαρίζουν καστανο..

mixalisl71 - 17/7/2020 11:51

Στην οργή είμαστε πρώτοι, στις ενστάσεις όμως υπεράνω. Αφού όλα κρίνονται στο γήπεδο ας παίξουμε και στο Καραισκάκη, γήπεδο είναι κι αυτό, τι πρόβλημα έχουμε?

DaltonsBrothers - 17/7/2020 11:51

Μετά τα χθεσινά δινεις δικαιώματα παντού και το εκμετελαυονται εις το έπακρον,δεν θα μου κάνει εντύπωση αν ο τελικός γίνει στο Καραϊσκάκη τελικα.Αυτον τον δρόμο δεν θέλαμε εεε πάρτε τα.

Sq21 - 17/7/2020 11:51

Η ηθική και η αξιοπρέπεια μας πάνω απ΄όλα! Μην μας περάσουν για τίποτα @@ !

thvoun - 17/7/2020 11:49

ΕΤΣΙ ΚΙ΄ΑΛΛΙΩΣ ΕΜΕΙΣ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

AEKCYPRUS - 17/7/2020 11:40

Όπως είπαμε κάθε καλό που κάνουμε δεν βρίσκει πουθενά και από κανένα ανταπόκριση! Ούτε ο Ιησούς Χριστός να ήμασταν!

Apostolis_AEKAPA - 17/7/2020 11:48

Και τραυματιστηκε και αυτος! (Τσιγκρι) :)

vale21 - 17/7/2020 11:55

αχαχα, μπραβο ρε φιλε, γελασαμε και λιγο μεσα στην πικρα μας

AEKPETROUPOLI21 - 17/7/2020 11:48

Και τι έγινε;Ας κατέβουν και με 20 στον αγωνιστικό χώρο,ας παίξουμε και στο προπονητικό του Ρέντη.Αφού είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ.

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 17/7/2020 11:46

τριτο στοπερ μπακακη αν δεν παιξει ο ντιμιτρο.....με σβαρνα οικονομου πισω ο ελαραμπι παρτυ θα κανει

aektzhs_kentrou_athhnas - 17/7/2020 11:44

Κύριε Κετσετζόγλου, απογοητευμένος ακόμη από τη χθεσινή απόφαση, η οποία για εμένα δεν προσθέτει κάτι επιπλέον στο ήδη πανίσχυρο ηθικό μας προφίλ, αλλά υποθηκεύει το αγωνιστικό μέλλον της ομάδας, έχω να πω το εξής: πολύ φοβάμαι ότι η αγαπημένη μας ομάδα απεμπολεί εθελούσια οποιοδήποτε δικαίωμα να αντιδρά στις αδικίες, που αναγκάζεται να υπομένει διαρκώς. Το γνωμικό «δώσε θάρρος στο χωριάτη...» ισχύει απόλυτα και οδηγεί στην όλο και μεγαλύτερη μείωση της αντίστασης που θα... Συνέχεια προβάλουμε στο μέλλον. Η μη άσκηση νόμιμων δικαιωμάτων από μέρους μας, άλλωστε, βλέπουμε πως αντιμετωπίζεται ήδη από χθες σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη.

Το ότι η ΑΕΚάρα μας είναι ηθικά στο ύψιστο επίπεδο το έχει αποδείξει πολλάκις στην ένδοξη ιστορία της και είναι γνωστό. Προσωπικά, περιμένω δύο πράγματα από τη διοίκηση: 1) να δοθεί πριμ (εν προκειμένω, να μην ισχύσει η μείωση στα συμβόλαια) στην ομάδα σαν να κατέκτησε τη δεύτερη θέση και 2) να μπουν για την ενίσχυση της ομάδας τα χρήματα που θα εξασφάλιζε από την πρόκριση στους ομίλους του Europa League, που θα ήταν πολύ πιθανότερη αν έβγαινε δεύτερη.

Αυτά και ευχαριστώ για το βήμα που μου δίνετε.

christos - 17/7/2020 11:44

Αφού σε 4 γραμμές θα παιχτεί το παιχνίδι ρε παιδιά...

panoscy21r - 17/7/2020 11:41

Δεν πειράζει παιδιά. Ειμαστε υπερανω εμει

italos - 17/7/2020 11:39

Ελα ρε παιδιά σιγα το θέμα, ΑΕΚ ειμαστε κ παίζουμε παντού. Για να μην μιλήσω κ για διαφορετικότητα ε; Ας βάλουν κ τους τιμωρημενους

johnsot - 17/7/2020 11:39

Δυστυχώς φαίνεται ότι και να θες να μην αναμείξεις την πολιτικη στο ποδοσφαιρο η σημερινή κυβέρνηση δεν σε αφήνει.

Golgis21 - 17/7/2020 11:39

Εκεί στην ΠΑΕ μην είστε τόσο οργισμένοι.βγαλτε μια ανακοίνωση ότι δεχόμαστε να παίξουμε σε οποιοδήποτε γήπεδο αρκεί να έχει χορτάρι να δέσει το γλυκό.

O_tupas_pou_de_pas - 17/7/2020 11:35

Αυτοί δεν πιάνονται πουθενά..οι χειρότεροι όλων. φίλοι αστυνόμων, πολιτικων και όπου τους πάει το συμφέρον

21zaries - 17/7/2020 11:35

Πολύ ωραία! Αφού με την ΑΕΚ κάνει ο καθένας ότι γουστάρει γιατί όχι και ο γνωστός απατεώνας κι η αστυνομία και όποιος άλλος...Βρήκανε και τα κάνουνε... Άλλη μια επικοινωνιακή ήττα, δεν τις προλαβαίνουμε πλέον, κάθε μέρα και κάτι καινούριο...

NachoScocco - 17/7/2020 11:34

Δεν πειράζει,εμείς είμαστε υπεράνω,αν θέλουν μπορούν να παίξουν και 12 μεσα,δεν θα κάνουνε ένσταση..

teris_k21 - 17/7/2020 11:33

ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΣ ΚΕΤΣΕ??? ΟΡΓΗ ΓΙΑΤΙ??

ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ !!!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ

diogeo - 17/7/2020 11:33

Αποπροσανατολισμος από ένσταση σε 3,2,1..

komis21_ - 17/7/2020 11:31

Επειδή είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ , να προτείνουμε να παίξουμε στο τηγάνι....

ΕΠΟΜΕΝΟ