141 ΣΧΟΛΙΑ

Ξαναδικάζονται ΠΑΟΚ και Ξάνθη στην Εφέσεων της ΕΠΟ

Σύμφωνα με πληροφορίες το CASέστειλε την υπόθεση πίσω στην Επιτροπή Εφέσεων

 Για οριστική απόφαση του CASστην υπόθεση της πολυιδιοκτησίας ΠΑΟΚ και Ξάνθη μιλούν πληροφορίες που έρχονται από τη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με αυτές το Διεθνές Δικαστήριο απεφάνθη ότι η απόφαση της ΕΕΑ δεν είναι δεσμευτική έτσι η απόφαση ανοίγει εκ νέου. Αυτό σημαίνει πως θα δικαστεί στην Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ και εκεί θα κριθεί αν θα παραμείνει η τιμωρία στις δύο ομάδες, αν θα μειωθεί ή θα εκπέσει. Μέχρι την εκδίκαση ο ΠΑΟΚ παίρνει πίσω τους βαθμούς που του έχουν αφαιρεθεί. 


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Andreas295 - 11/7/2020 13:08

Η αλήθεια είναι ότι είναι λογική η στάση του CAS. Εφόσον τα 2 ελληνικά δικαστήρια δε μπήκαν στην ουσία πρέπει να γίνει κανονική δίκη. Αυτό είναι το δίκαιο και αυτό πρέπει να θέλουμε όλοι νομίζω. Από 'κει και πέρα εμείς πρέπει να κάνουμε το καθήκον μας κυρίως κόντρα σε ΠΑΟ και ΠΑΟΚ και μετά αν χρειαστεί να τα δώσουμε όλα στο Καραϊσκάκης και το λέω αυτό γιατί αν έχουμε εξασφαλίσει τη 2η θέση πιστεύω ότι και οι 2 προπονητές θα προσπαθήσουν να θολώσουν τα νερά την τελευταία αγωνιστική... Συνέχεια ενόψει τελικού. Η αλήθεια είναι ότι μ' αυτά που έχουν βγει, η πολυιδιοκτησία ή έστω η επιρροή του ΠΑΟΚ στην Ξάνθη φαίνεται καραμπινάτη και σε αυτή την περίπτωση ο πέλεκυς θα έπρεπε να είναι βαρύς. Απ' την άλλη αν δικαιωθεί ο ΠΑΟΚ, η ήττα του Ολυμπιακού θα είναι ήττα μεγατόνων και θα αποτελεί γερό χαστούκι γιατί ο Ολυμπιακός έχει επενδύσει πάρα πολλά στις εξωαγωνιστικές του υποθέσεις και ειδικά στη συγκεκριμένη και αν ηττηθεί σε μια υπόθεση που θεωρεί κερδισμένη από χέρι τότε θα δεχτεί ισχυρό επικοινωνιακό και ψυχολογικό πλήγμα. Αν εμείς καταφέρουμε να πάρουμε τη 2η θέση φέτος ακόμα και χωρίς αφαίρεση βαθμών θα είμαστε καβάλα στ' άλογο, γιατί ό,τι κι να γίνει σ' αυτή την υπόθεση κάποιος απ' τους 2 ανταγωνιστές θα δεχτεί ισχυρό επικοινωνιακό και ψυχολογικό πλήγμα και πιθανώς και βαθμολογικό είτε στο τρέχον είτε στο επόμενο πρωτάθλημα. Είναι μεγάλη ευκαιρία και δεν πρέπει να χαθεί.

N1KOSAEK21 - 10/7/2020 18:13

Δεν πρέπει να μας επηρεάσει σε τίποτα το θέμα .Μόνο νίκες στα τελευταία 3 ματς .

htheod - 11/7/2020 06:39

4 ματς αδερφέ ;)

sentinel_21 - 11/7/2020 17:44

Μιλαει για τα pley off ο Νικολας σδερφε και την εξοδο στο ch.l... Δεν υπολογιζει το κυπελλο

PaulOriginal - 10/7/2020 23:26

Μπορεί να ξενέρωσα λίγο με τις αποφασεις. Αλλά η κ@υλα που ακόμα και έτσι εμείς θα βγούμε τσ. Λ. Θα με κάνει να τα ξεχάσω. Θα δείτε ακόμα πιο δυνατή ΑΕΚΑΡΑ μετά από αυτό

BYZANTIN - 10/7/2020 21:43

Έχει μεγάλη πλάκα να βλέπεις τελικά ορισμένους να βάζουν την πολιτική πάνω από την ομάδα. Συγχαρητήρια. Τέτοιοι που είμαστε καλά να τα πάθουμε. Μας αξίζουν τα χειρότερα και να μη διαμαρτυρόμαστε για την επιστροφή των βαθμών στις μπουγάτσες. Βάλτε παρακαλώ 1 εκατομμύριο dislikes. Θα το ευχαριστηθώ !!!

1foraAEKpantaAEK - 10/7/2020 23:24

αληθεια ρε βυζαντιν;;;εσυ το λες τωρα αυτο;;κωλοτουμπα στο ιδιο το αρθρο κιολας..παρακατω εσυ μιλας για καμια ψηφο στον κουλη κ δε ξερω γω τι κ σαπαντησα κιολας.. και αν καταλαβαινω καλα εφω λες να ειναι πανω η ομαδα απτην πολιτικη η οποια οριζει τις ζωες μας;;; προφανως εισαι για ντισλαικ

BYZANTIN - 11/7/2020 14:48

Δεν το είπα εγώ. Κάποιος άλλος είπα ότι το είπε. Και αυτομάτως έγινε πολιτικός πόλεμος. Άμα δεν ξέρεις να διαβάζεις δε σου φταίω.

1foraAEKpantaAEK - 11/7/2020 15:09

πιο κατω αλλα εγραφες,οπου κι εκεί σαπαντησα εκτος αν οντως δε ξερω να διαβαζω αλλα μοιαζει να μην υποστηριζεις το οτι η πολιτικη(ευτυχώς η δυστυχως) ειναι πανω απτην όποια ομαδα...διαβαζω λαθος;;δε ξερω ρε μαν,με μπερδεύεις,δηλαδη η ομαδα πανω απτην πολιτικη;;ψηφος συμφωνα με τα της ομαδας;; εγώ ειμαι που δε ξερω να διαβαζω;;;

costasaek10 - 10/7/2020 15:32

Μακαρι να βγω ψευτης. Απλα πιστευω οτι αν παρει πισω τους βαθμους ο παοκ, ολα θα εξαρτηθουν απο τις διαθεσεις του ολυμπιακου...και αυτο θα το δειξει η Κυριακη, αν χασει η κερδισει τπν παοκ.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 10/7/2020 22:56

Μετα τα οσα εχουν γινει μεταξυ τους,ουτε για αστειο δεν χανει ποντο ο νοτιος.

Ppeshis21 - 10/7/2020 16:52

Οι βαθμοί κερδίζονται στο γήπεδο.

3×3 = προκριματικά στο Champions league.

Οτιδήποτε άλλο σημαίνει ηττοπάθεια.

Ppeshis21 - 10/7/2020 22:53

Καρερα"Δεν αλλαζει κάτι, νίκες μέχρι τέλους".


Αυτό έγραψα και εγώ coach απο το απόγευμα, αλλά δυστυχώς 9 ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΣ δεν συμφωνούν μαζί μας.

ΕΜΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ

dtsioux - 10/7/2020 17:01

Διαφωνώ με το πρώτο, αν ειναι να αγοράσουμε και εμείς 3-4 ομάδες και να παίρνουμε ακοπα καμία 20ρια βαθμούς και μετά να λέμε οι βαθμοί κερδίζονται στο γήπεδο, εδώ υπάρχει μέγα σκάνδαλο, τι να λέμε τώρα. Απλά αν κανουμε το 3χ3 δεν μας απασχολεί κανένας παοΚ

DaltonsBrothers - 10/7/2020 21:55

Είμαι ο μόνος που έχω ξενερώσει οριστικά πλέον και δεν μου κάνει κέφι ούτε αν θα πάρουμε το κύπελλο με όλα αυτά που συμβαίνουν διαχρονικά στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.Δηλαδή τόσα χρόνια βάζελοι γάβροι και εσχάτως το μπαοκι κοιτάνε πως να"επενδύσουν"σε εξωαγωνιστικά πλαίσια για να παίρνουν τίτλους και να βγαίνουν παντού και πάντα κερδισμένοι όπως με την δεύτερη θέση τώρα ο μπάοκ.Αντι να ενδιαφερθούν αγνά και κυρίως ποδοσφαιρικά κοιτάνε να κάνουν πουστιές,λυπάμαι για αυτό που θα πω... Συνέχεια αλλά πρέπει να γίνει μια ολική επανεκκίνηση στο ποδόσφαιρο μας.

aekbox - 10/7/2020 22:30

Με κούλη και αυγενάκη ποιά επανεκκίνηση θέλουμε ; όχι βέβαια και πως άλλες κυβερνήσεις δεν τους κάλυπταν κυνηγώντας την ΑΕΚ ...αλλά αυτοί είναι προκλητικοί ...άκου θα κοπεί η χώρα στα δύο αν δεν ευνοήσουν τον ιβάν ... Και η ΑΕΚ τώρα να αποδείξει ...να κάνει σερί και άλλα τέτοια ρομαντικά ...τα βαρέθηκα όλα αυτά ...εδώ έχουμε φάει πρόστιμα από την επο που στοιχίζουν όσο ένας Αραούχο και δεν μπορέσαμε να σβήαουμε ούτε την τιμωρία του... Συνέχεια γηπέδου μας στο ματς με τον άρη .Αν η ΑΕΚ ήταν σε αντίστοιχη θέση σαν αυτή του παοκ και είχε πιαστεί με την γίδα στην πλάτη ...όχι βαθμούς δεν θα της επέστρεφαν ...αλλά ήδη θα την είχαν υποβιβάσει ...μεγάλη πίκρα ...

Kostaskaterini21 - 10/7/2020 21:16

Κυριακή- Τετάρτη ,4 μέρες. 2 νίκες όλη η χρονιά. Και η φετινή και η επόμενη.

Koui21 - 10/7/2020 21:40

Απόλυτα σωστός!! Για μένα αν θες να λέγεσαι μεγάλη ομάδα μπαίνεις μέσα στο μεταξύ μας, και τους νικάς..απλά τα πράγματα..

Herakles21 - 10/7/2020 21:37

Μπαίνει με το πιστόλι ο άλλος στο γήπεδο δεν γίνεται τίποτα, έχει δεύτερη ομάδα στο πρωτάθλημα πάλι δεν γίνεται τίποτα.

Μετά τους πειράζει που τους λέμε γαύρους του βορά.

Βρε ουστ από εδώ.....

spyross - 10/7/2020 21:18

αν οι μπαορκ φανε -7 αλλα πιανει απο του χρονου 2 πραγματα παιζουν 1)η αεκαρα με νικες επι παο και ζμπαουγκ ειναι σιγουρα 2η 2)ο γαυρος αφου τα ορκ θαναι στο -7 εχει μονο την αεκαρα για το επομενο πρωταθλημα να υπολογιζει γιαυτο αρχισαν το σκουξιμο απο τωρα.ειναι τοσο αλαζονες που στοχος τους λεει ειναι το γιουροπα(χαχαχα)και στα 100 χρονια που κλεινουν το 2025 θαχουν λεει 50 πρωταθληματα.το ονειρο τους θα διαλυσει η αεκαρα που με τον ναο θα παρει τουλαχιστο 2-3 πρωταθληματα μεχρι το 25

geoo - 10/7/2020 21:06

ΤΕΛΙΚΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΛΛΑ Ν Μ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΚΡΙΜΑ

grepol - 10/7/2020 21:01

Τα πράγματα είναι απλά,κερδίζουμε τον βαζελο που είναι η μισή δουλειά για την συνεχεια.Γ@μ@ς τους Μάο Μάο και στην χειρότερη ένα Χ με τον γαύρο,σηκώνεις και το κύπελλο παίρνεις κ την 2η θέση και συνεχίζεις του χρόνου για να γίνεις πρωταθλητρια.VAMOS AEK

skotadi - 10/7/2020 20:56

Προσωπικά εμένα τους δώσουν δε τους δώσουν τους βαθμούς μικρή διαφορά κάνει.

Καλύτερα να τους πάρουν και αν αξίζουν να βγουν 2 όι ας βγουν Εάν όχι να μην έχουν και δικαιολογίες

Αυτό που έχει μεγάλη διαφορά είναι να φύγει αυτός ο νόμος/ τροπολογία έκτρωμα που δείνει δικαίωμα με 6 βαθμούς να νομιμοποιήσουν τα παραρτήματα γιατί άμα μείνει θα το κάνουν και πιο... Συνέχεια φανερά ( ποσό ποιο πολύ; τώρα αγοράσουν παίχτες και τους δινουν σαν δανεικούς πίσω στις ίδιες ομάδες η σαν δώρα Πας Γιάννενα και Άρης και Λάρισα η με βοήθεια οικονομικη Ξάνθη )και από ότι τώρα

Πρέπει να αρχίσουν να τιμωρούνται και τα παραρτήματα και οι " μεγάλοι " κάθε χρόνο παίζουν 6-8 φιλικά

mojito_patito21 - 10/7/2020 20:49

Παιρνεις ματς με βαζελο και μπαογκ, δεν χανεις απο γαυρο και ας κανουν στα δικαστηρια οτι θελουν

ScoccoMan - 10/7/2020 20:02

Θα σας πω τι μέλλει γενεσθαι... ότι και πριν από 2 χρόνια ... θα περιμένουν τα αποτελέσματα των πλέι οφ, θα δουν ότι ακόμα και με επιστροφή δεν βγαίνουν δεύτεροι και θα ισχύσει το -7. Αυτά !

v58AEK - 10/7/2020 18:19

Μετά την όποια απόφαση της εφέσεων, θα μπορεί να επανέλθει στο CAS ο ΠΑΟΚ ή ο γαύρος; ΄Η μήπως η απόφαση της εφέσεων θα είναι οριστική και αμετάκλητη. ΄Οποιος γνωρίζει παρακαλώ ας απαντήσει.

EyeOfEagle - 10/7/2020 20:01

Το cas δεν δίκασε γιατί δεν εκδικαστηκε σωστά στην εφέσεων η υπόθεση! Απο την στιγμη που θα εκδικαστεί κανονικά τώρα, μετα έχουν την επιλογή να πανε στο cas ξανα για έφεση! Γενικά εχει πολυ δρόμο η ιστορία!

johnv - 10/7/2020 19:07

Είπαν στον Σπορ φμ ότι μπορεί να κάνουν έφεση πάλι στο cas μετά την απόφαση των εφέσεων

v58AEK - 10/7/2020 19:54

Eυχαριστώ φίλε για την απάντηση. Ο άλλος έβαλε dislike στην ερώτηση. ΄Οτι νάναι.

subtlety21 - 10/7/2020 19:42

Έχουν αφήσει το ελληνικό ποδόσφαιρο στη μοίρα του. Απλά δεν τους νοιάζει.

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 10/7/2020 16:18

Cas 2008 υπόθεση Βάλνερ τι έγινε...αναρμόδιο κ επιστροφη της υπόθεση στην επο

Cas2018 πολυιδιοκτησια Ξάνθη ΠΑΟΚ αναρμόδιο κ επιστροφη της υπόθεσης στην ΕΠΟ


Το ίδιο θα γινονταν κ περυσι με το -3 στο ΑΕΚ Ολυμπιακός CAS ...ευτυχώς που δεν πήγαμε διότι δεν είχε νόημα

aekaranikaia21 - 10/7/2020 19:15

Δεν εγινε αυτο. Δεν δηλωσε αναρμοδιο, λεει ξεκαθαρα στην ανακοινωση οτι εχει τη δυναμη να εκδοσει δεσμευτικη αποφαση δεν το κανει ομως γιατι θελει να δωσει την ευκαιρια να δικαστει η υποθεση επι της ουσιας απο τα ελληνικα ποδοσφαιρικα δικαστηρια χωρις να θεωρειται δεσμευτικη η αποφαση της ΕΕΑ, αλλα οι εφετες να την αναλυσουν και να την τεκμηριωσουν

demis11_sotos27 - 10/7/2020 19:00

Παναθηναϊκός ΑΕΚ Χ

Όλυμπιακος ΠΑΟΚ 1

ΑΕΚ ΠΑΟΚ 1

Ολυμπιακός ΑΕΚ Χ

Και περάσαμε...

chmark - 10/7/2020 19:13

καλα ολα τα αλλα το ΠΑΟ - ΑΕΚ Χ πως το βγαζεις ? δηλαδη απο εναν μετριο Βαζελο που κατεβαινει με μιση ομαδα εσυ θελεις να εχεις Χ ???

2πλο φιλε μου 2πλο και 1 με ΠΑΟΚ 6 βαθμους, 2 μπροστα ο ΠΑΟΚ και 3 με Αρη 5 εχουμε εναν βαθμο διαφορα, δευτεροι μεν αλλα με champions league

d3minio - 10/7/2020 20:59

το λέει γιατί με αυτόν το μέτριο ΠΑΟ έχουμε φτύσει αίμα και φέτος

thomas10 - 10/7/2020 17:52

Παο-ΑΕΚ διπλό ΑΕΚ μπαορκ άσσος γκέι ΑΕΚ διπλό και δεν με νοιάζει τίποτα

panosvag21 - 10/7/2020 18:24

Ειδικα το τελευταιο με φτιαχνει αφανταστα...να χασουν και το αηττητο

underthesea - 10/7/2020 17:42

Μεγαλη μεθόδευση και απ' τους δυο. Οι νότιοι γαύροι προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο για να ισχύσει του χρόνου η ποινή. Οι βόριοι γαύροι βάλανε την Ξάνθη να μην κάνει έφεση οπότε δεν της επιστρέφονται οι βαθμοί. Το σχέδιο είναι να την ρίξουν και του χρόνου δεν θα υφίσταται συνιδιοκτησία. Α ρε ΑΕΚ κάνε 4Χ4 να τους ξερανεις ολους

enwsiscy - 10/7/2020 17:37

Μη ξεχνάμε ότι αν εφαρμοζόταν η αρχική νομοθεσία, οι βόρειοι γαύροι θα έπεφταν κατηγορία.. Τώρα πάνε να τη βγάλουν εντελώς καθαρή

Manos_AEK21 - 10/7/2020 17:36

Την γλύτωσαν με το πιστόλι μέσα στον αγωνιστικό χώρο με τον Πρόεδρο τους που μας έκανε ρεζίλι παγκόσμια που έπρεπε να είχανε πάει στην Β Εθνική και ο Πρόεδρος τους στην φυλακή... Είχαν την κυβέρνηση Σύριζα υπέρ τους με 2 κύπελλα δώρο και πρωτάθλημα με σπρώξιμο από την διαιτησία και την γλύτωσαν και τώρα...?????? Νομίζω ότι θα πρέπει να κάνει καταγγελία η διοίκηση μας κατά του Παοκ γιατί έχουμε άμεσο έννομο συμφέρον για την 2γ θέση προκριματικά Τσαμπιονς λιγκ......

Manos_AEK21 - 10/7/2020 17:35

Την γλύτωσαν με το πιστόλι μέσα στον αγωνιστικό χώρο με τον Πρόεδρο τους που μας έκανε ρεζίλι παγκόσμια που έπρεπε να είχανε πάει στην Β Εθνική και ο Πρόεδρος τους στην φυλακή... Είχαν την κυβέρνηση Σύριζα υπέρ τους με 2 κύπελλα δώρο και πρωτάθλημα με σπρώξιμο από την διαιτησία και την γλύτωσαν και τώρα...?????? Νομίζω ότι θα πρέπει να κάνει καταγγελία η διοίκηση μας κατά του Παοκ γιατί έχουμε άμεσο έννομο συμφέρον για την 2γ θέση προκριματικά Τσαμπιονς λιγκ......

stam1 - 10/7/2020 17:31

Καλύτερα έτσι για να μην έχουν να λένε τίποτα οι μπουγάτσες όταν θα βγούμε με το σπαθί μας δεύτεροι.

Και επειδή θα πάρει πολύ χρόνο στην εφέσεων τελικά θα φάει τους - 7 βαθμούς και θα είναι για του χρόνου.

Εκεί να δείς μετά κλάμα μετά οι μπουγάτσας.

Mike 94 - 10/7/2020 17:15

Η ουσία είναι να κάνουμε το απόλυτο και σε αυτούς να ρίξουμε ένα ταληρο και όλα τελειώσανε!!

Akira81 - 10/7/2020 16:33

ΠΑΟ-ΑΕΚ διπλό, ΑΕΚ-ΠΑΟΚ άσσος, ΟΣΦΠ-ΑΕΚ ισοπαλία.

ΟΣΦΠ-ΠΑΟΚ ισοπαλία, ΑΕΚ-ΠΑΟΚ άσσος, ΠΑΟΚ-Αρης άσσος.

Φιλάκια!

EyeOfEagle - 10/7/2020 16:58

Οσφπ - παοκ ασσος... Σε ολα τα αλλα συμφωνώ

Akira81 - 10/7/2020 17:19

Κι εγώ αλλά θεωρώ ότι ο ένας γαύρος θα δώσει βαθμό στον άλλον ώστε να βοηθήσει όσο μπορεί χωρίς να χάσει το αήττητο. Καθώς όπως ξέρουμε όλοι προτιμούν τους γαύρους του βορρά παρά εμάς στα προκριματικά. Παίζεται κι ένα market pool. Άλλο που δεν θα τους κάνουμε τη χάρη.

Cocco Bill - 10/7/2020 17:01

το θρήνος-παοκ είναι άσος, μας αρκούν οι δυο νίκες με ΠΑΟ και Παοκ για να βγούμε δεύτεροι.

CU_stin_Agia_Sofia - 10/7/2020 16:49

Ας τους παρει πισω,εξαλλου θα μεινει πισω τουλαχιστον 8-9 βαθμους.

Η διαφορα του γαυρου με αυτον τον παοκ ειναι οση η ΑΕΚ με την θυελλα ραφηνας,αν δεν φαει τουλαχιστον 3 γκολ θα ειναι υποπτο.

Δεν συζηταω καν για το μεταξυ μας,λογικα στο μισαωρο θα το εχουμε τελειωσει.

Cocco Bill - 10/7/2020 16:48

Η απόφαση για μένα είναι δίκαια και έχει και σημεία που μας συμφέρουν. Πριν κάνετε dislike, διαβάστε και τα παρακάτω: Δεν μπορεί μια επιτροπή (η ΕΕΑ) να βγάζει μια απόφαση και αυτός που νομίζει ότι αδικήθηκε, να μην μπορεί να προσφύγει πουθενά για την ουσία της υπόθεσης. To CAS είπε το προφανές, η δευτεροβάθμια επιτροπή της ΕΠΟ, οφείλει να μπει στην ουσία της υπόθεσης, γιατί η απόφαση της ΕΕΑ δεν είναι δεσμευτική. Όλοι ξέρουμε ποιανού άνθρωπος είναι ο Αυγενάκης, φανταστείτε του χρόνου να... Συνέχεια όριζε μια επιτροπή, να έβγαζε μια απόφαση σε βάρος μας, η οποία να ήταν και δεσμευτική. Δεύτερον μετά την εξέλιξη αυτή, είναι εξαιρετικά δύσκολο να παραμείνει στην θέση του ο Αυγενάκης, όποιος και να έρθει στην θέση του, θα είναι καλύτερα, γιατί κανείς άλλος δεν έχει τόσο στενές σχέσεις με Ντόρα-Μαρινάκη. Τρίτον, αν κερδίσουμε ΠΑΟ και ΠΑΟΚ θα βγούμε δεύτεροι. Όσοι γράφετε ότι τάχα ο θρήνος θα δώσει το ματς στον παοκ, μάλλον δεν βάζατε το aircondition και σε πείραξε η ζέστη. Ο θρήνος και το αήττητο θέλει να κρατήσει έως τέλος και είναι σε μετωπική σύγκρουση με τον παοκ, και επειδή είναι πολύ καλύτερος, ο άσσος έχει 90% πιθανότητες, άντε 10% το Χ, αν ο παοκ εμφανιστεί μεταμορφωμένος και το πάρει αυτός, όχι ότι θα του το δώσει ο θρήνος. Τέλος δεν είναι σίγουρο ότι η δευτεροβάθμια της ΕΠΟ θα δικαιώσει τον παοκ, μπορεί και να κρατήσει το -7, δικάζοντας την ουσία της υπόθεσης. Δεν την ελέγχει πλήρως την επιτροπή αυτή ο παοκ, την ελέγχει από κοινού με τον θρήνο. Το ιδανικό είναι να πάρουν πίσω το -7 και να τους περάσουμε με νίκες επί ΠΑΟ και Παοκ και νίκη στον τελικό του κυπέλλου με θρήνο. Αλλιώς το να μείνει το -7 και να βγούμε έτσι δεύτεροι, χάνοντας και το κύπελλο, με αφήνει αδιάφορο. Τι να κάνουμε, κάποιοι έχουμε ζήσει την προηγούμενη περίοδο Μελισσανίδη-Ντούσκο, με τα συνεχόμενα πρωταθλήματα και αυτή περιμένουμε και τώρα με τον Καρέρα είμαι πολύ αισιόδοξος, ότι δεν αργεί.

Alekos_Souda - 10/7/2020 16:43

ΑΔΕΛΦΙΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΈΛΛΗΝΑ ΔΙΑΙΤΗΤΉ ΣΤΟ ΚΑΡΑΪΣΚΆΚΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΎΠΟΠΤΟ???

GMARAGAEK - 10/7/2020 16:41

ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ !! Α ΡΕ ΑΕΚ ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΕ ΘΥΜΆΜΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΎΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΎΣΤΗΜΑ!! ΝΤΡΟΠΗ

BYZANTIN - 10/7/2020 14:33

Κάποιος μου είπε ότι καμία ψήφος Ενωσίτη δεν πρέπει να πάει για τον Κούλη στις ερχόμενες εκλογές. Είπε επίσης ότι όπως αλά κάρτ δικάζουν έτσι αλά κάρτα πρέπει να τους δικάσουμε κι εμείς.

giannis1970 - 10/7/2020 15:26

Πρέπει να ψηφίσουμε Τσίπρα για να ολοκληρώσει την προσπάθεια να γίνει ο πάοκ μόνιμος πρωταθλητής.

Επί Τσίπρα καλά μας πήγαινε η διαιτησία με πάοκ.

Constantinoupoli86 - 10/7/2020 16:22

Καλά ας μην ήτανε ο Κοντονής giannis1970, ακόμα τις γκρανκάσες θα είχες.

Constantinoupoli86 - 10/7/2020 16:14

giannis1970, δεν είμαι συριζα, ούτε έχω ψηφίσει ποτέ μου σύριζα. Όμως αυτό που λες είναι αρλούμπα, γιατί στην ουσία το ότι σήμερα μπορεί ο καθένας να διεκδικεί επί ίσης όροις το πρωτάθλημα είναι θέμα του Κοντονή, σου αρέσει δε σου αρέσει. Φυσικά, δεν ψηφίζουμε με αποκλειστικό γνώμονα την ομάδα μας αλλά κάποια πράγματα καλό είναι να τα παραδεχόμαστε! Και μου κάνει εντύπωση που σου κάνανε και τόσα like κάποιοι, μάλλον τα τραβάει ο οργανισμός τους για γρανκάσες.

SADINISTA - 10/7/2020 15:47

Επί Τσίπρα πήρες πρωτάθλημα και κύπελο, έφτιαξες γήπεδο και έπεσε η παράγκα, έτσι ενημερωτικά.

aekofron - 10/7/2020 16:01

Αφού κράταγε τα σχέδια του γηπέδου 2-3 χρόνια στα συρτάρια! Μην ξεχνιόμαστε!!!

Constantinoupoli86 - 10/7/2020 16:15

Ο Λαφαζάνης τα κράταγε τα σχέδια στα συρτάρια, 7 μήνες περίπου! 2-3 χρόνια που τα είδες;

stam1 - 10/7/2020 17:26

Έχεις δίκιο φίλε, ο λαφαζάνης κράταγε τα σχέδια και υποτίθεται ότι είναι και ΑΕΚτζης τρομάρα του.

Αν έχεις τέτοιους φίλους τι να τους κάνεις τους εχθρούς.

Baval_21 - 10/7/2020 16:43

Ο Σκουρλετης ποιανου κομματος ειναι ρε φιλε; Μονο τον Λαφαζανη θυμαστε;

Constantinoupoli86 - 10/7/2020 16:52

Ο Σκουρλέτης δεν τα κράταγε, απλά αδιαφορούσε και δεν έκανε ο ίδιος ενέργειες. Ο Λαφαζάνης εμπόδιζε ενεργά. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Όπως και να 'χει η ΑΕΚ δεν χρωστάει σε κανένα κόμμα τίποτα για το γήπεδό της. Απλά να αποδίδουμε τα του Καίσαρη στον Καίσαρα. Όπως λέμε το κακό θα λέμε και το καλό!

aekstockholm21 - 10/7/2020 16:02

Για το γήπεδο μην παίρνεις όρκο...

1foraAEKpantaAEK - 10/7/2020 16:12

σοβαρα τωρα;; συνεχίζετε αυτο το παραμυθι;;ψηφιζουμε ή οχι οποιον κανει καλο στην ομαδα μας;;;ρε πατε καλα ρε στα μυαλα;;; για ξεχωριστε λιγο τον αθλητισμο απο αυτούς που κανουν κουμαντο στη ζωή σας κ στην οικογένεια σας κ στη τσεπη σας μπας κ δει ασπρη μερα αυτος ο τοπος κ διαλυθει η μιζερια που μας εχει καταπλακωσει...ρε θα μας τρελανετε ρε ορισμενοι...α ρε καιροσκοπς ελληνα μοναδικος στο ειδος σου

AEK_gia_panta2 - 10/7/2020 14:42

Και εμένα κάποιος έτσι μου είπε, λες να είναι ο ίδιος;

aekstockholm21 - 10/7/2020 16:05

Μπείτε μέσα κ αποδείξτε ότι είστε καλύτεροι από τους καλομαθημενους....Αυτοί δεν μπορούν να μασουν τα πόδια τους. Προπονητή δεν έχουν...Νίκες με παο κ ορκ κ η δεύτερη θέση είναι δική μας...Απλά πράγματα

Ppeshis21 - 10/7/2020 15:50

Πραγματικά, τι μας ενδιαφέρει αν του δώσανε τους 7 βαθμούς πίσω.

Επειδή όλα κερδίζονται μέσα στο γήπεδο και μέσα στο γήπεδο κέρδισε αυτούς τους 7 βαθμούς, αν είμαστε μάγκες (που πιστεύω ότι είμαστε) με 3×3 είμαστε καθαρά 2η μέσα στο γήπεδο. Τόσο απλό είναι.

Τα επιπλέον λόγια είναι φτώχεια.

Aekapokounia - 10/7/2020 15:38

Τουλάχιστον αυτή την απόφαση την πήραν μέρα

Ο Προπονητής της Εξέδρας - 10/7/2020 15:50

Skouteris has left the chat.

johnyaekara - 10/7/2020 15:45

Ωραια τους πηρε μεχρι να εκδικαστει η υποθεση...OK νικαμε οπως και δηποτε βαζελο και μετα παμε για παοκακι στο ΟΑΚΑ και τελειωνει το παραμυθι παοκ!!

mhtsos21 - 10/7/2020 15:45

Μάγκες κερδίζουμε βαζελο και παοκ και τελειωσε η υπόθεση. Ο παοκ θα χάσει και στο Καραϊσκάκη σίγουρα.

mortal_5hxc - 10/7/2020 15:42

Ρε γελάνε κ οι πέτρες!!!!

Μπούκες με όπλα.... συνιδιοκτησίες.... επεισόδια.... μετακινήσεις οπαδών....ότι να ναι!!!!

Ρε αυτοί είναι χειρότεροι κ από τους gay του Πειραιά!!!

johny_21 - 10/7/2020 15:41

Αυτοι πιστευουν οτι αθωωθηκαν!!!Αν διαβασει καποιος αρθρα και σχολια σε σαιτ αλλα και στα μεσα κοινωνικης δικτυωσης , πιστευει οτι ο παοκ αθωωθηκε πανηγυρικα και οτι οι βαθμοι επιστραφηκαν μονιμα. Καθολου μυαλο πιστευω. Οπως επισης θεωρω οτι και το CAS δεν ηθελε να παρει αποφαση και εστειλε την μπαλα πισω στην ΕΠΟ να βγαλει τα καστανα απο την φωτια. Εμεις να νικησουμε ολα τα ματς απο εδω και περα και δεν μας νοιαζει τι θα γινει!!

petross21 - 10/7/2020 15:33

3+1 ματς έχουν μείνει ..την καλύτερη ομάδα έχουμε, μπείτε μέσα και μαμήστε τους σε όλα για να τελειώνει κι αυτό το παραμύθι

dumper21 - 10/7/2020 15:27

Το σωστό και το δίκαιο θα ηταν η απόφαση να ειχε βγεί πριν την έναρξη των πλέι οφ. Τωρα που κοντεύουν να τελειώσουν τα πλέι οφ, οι παίκτες εχουν κάνει υπερπροσπάθεια και πριν απο λιγο κοίταζαν τη βαθμολογία και ηταν στο +4 και τώρα ξαφνικά πάνε στο -3. Μακάρι να αντέξει η ομαδα και να κάνει τις νίκες που πρέπει, ομως σίγουρα η ψυχολογία θα ειναι πεσμένη μετα απο αυτο και μια ξενέρα θα υπάρχει.

aek_14 - 10/7/2020 15:22

Το CAS δεν αθώωσε τον μπαοκ. Πολύ απλά είπε πως η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ θα πρέπει να ξαναδικάσει την υπόθεση, μπαίνοντας στην ουσία αυτής, και όχι να λάβει την εισήγηση της ΕΕΑ ως δεσμευτική. Αυτό θεωρεί ως σωστή διαδικασία. Όταν βγει εκ νέου απόφαση, μπορεί να υπάρξει ξανά προσφυγή στο CAS.

armag21 - 10/7/2020 15:19

Ο γαύρος ποτέ δεν ήταν ποτέ δεν θα είναι έντιμο σωματείο και πάντα θα μας φοβούνται. Γνωρίζουν πολλοί καλά ότι με την κατασκευή του γηπέδου η ομάδα θα μεγαλώσει επικίνδυνα γιαυτους. Γι'αυτό περιμένω ένα άνετο διπλό από τους γαύρους του βορρά μέσα εκεί για να δυσκολέψουν την δικιά μας ζωή και να μας βάλουν περισσοτεροο πίεση ενόψει και τελικού κυπέλλου. Η γνωστές δικαιολογίες ροτεισον έχουμε κύπελλο μπροστά θέλουμε να δούμε κιαλλους παίχτες στην ήττα τους από τις μπουγατσες.... Συνέχεια Αντίθετα εμείς πρέπει να πάρουμε μετά την 3 νίκες Και οχι 2 και τουρισμό

orbon - 10/7/2020 14:21

Κόντρα σε όλους. Νικάς ΠΑΟ και στο ΟΑΚΑ και ας κάνουν ότι θέλουν. Ας τους δώσουν βαθμούς και απο το 2018 αν θελουν.

panoscy21r - 10/7/2020 14:37

Θα πρεπει να χασει ο παοκ απο τον ολυμπιακο. Με αυτα που λες, ΑΝ νικήσει ο παοκ τον γαυρο θα ειμαστε ισοβαθμοι και τελευταοα αγωνιστική εμεις παμε καραϊσκάκη...

aekstockholm21 - 10/7/2020 16:08

Μόνο αν δεν κατέβει να παίξει ο γαυρος θα κερδίσουν τα ορκ. Άσε που με τα σημερινά θα τρώνε σίδερα αυτοί..Σιγά να μην χάσουν το αήττητο από αυτούς

aekbox - 10/7/2020 15:00

ΣΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ . ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 4 ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΝΙΚΕΣ ...ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΗΝ ΠΛΗΓΩΣΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ .

ΞΑΝΑΕΒΑΛΑΝ ΤΙΣ ΜΠΟΥΓΑΤΣΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΑ ...ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΔΕΝ ΕΣΒΗΣΑΝ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΣΤΟΝ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΆΡΗ .

Constantinoupoli86 - 10/7/2020 14:17

Και το 2008 το CAS είχε δηλώσει αναρμόδιο και δεν ανακατεύτηκε. Έτσι ενεργούνε αυτοί, δεν θέλουν να παίρνουνε ευθύνες και να βγάζουνε το φίδι από την τρύπα.

sirshark - 10/7/2020 14:45

Φιλε δεν ειναι ακριβως ετσι...τοτε το cas, εκεινη τη στιγμη δεν δικασε, απλα απεριψε το αιτημα του απολλων καλαμαριας για επιστροφη βαθμων, επειδη δεν ειχε ενομο συμφερων....(επειδη ειχε φροντισει ηδη να τον ριξει ο γκαγκατσης με διαιτητιλα οργια).... η κανονικη εφεση ειχε οριστει για ενα μηνα μετα, αλλα ξαφνικα αλαξε 2 μερες πριν διηκηση ο απολλωνας, ο νεος προεδρος τελευταια στιγμη απεσυρε την εφεση και υστερα εξαφανιστηκε....απο τοτε κανεις δεν τον ξαναειδε...για αυτο... Συνέχεια και διαλυθηκε ετσι ο απολλων καλαμαριας

zlatan21 - 10/7/2020 15:27

Αδερφε, δηλωσε αναρμοδιο, γιατι η Καλαμαρια δεν ειχε εξαντλησει ολες τις βαθμιδες της δικαιοσυνης στην Ελλαδα, για την επικυρωση της βαθμολογιας.

δεν απερριψε κατι. Οντως η υποθεση στην ουσια της, δεν εκδικαστηκε

sirshark - 10/7/2020 15:41

Δε θυμαμαι πολλες λεπτομεριες...ξερω μονο πως για να αρνηθει το cast να δικασει, επαιξε ρολο το οτι η αππφαση εκανε 2 μηνες να "καθαρογραφει" κι ετσι αργησε να καταθεσει την εφεση ο απολλων...και τελικα μεχρι να την "καθαρογραψουνε" τον ειχαν ριξει ηδη κατηγορια....οποτε η απαντηση απτο cas ηταν "δεν εχετε ενομο συμφερον γιατι πεφτετε ετσι κι αλλιως".... η κανονικη η εφεση ειχε οριστει 1μηνα μετα αλλα εγινε οτι εγραψα πιο πανω

Constantinoupoli86 - 10/7/2020 15:05

Όπως και να 'χει, το CAS αποφεύγει να πάρει αποφάσεις και προσπαθεί να παραπέμπει τις ευθύνες των εκάστοτε υποθέσεων στα πρωτόδικα όργανα (δεν ξέρω αν το λέω σωστά, δεν είμαι νομικός αλλά νομίζω ότι καταλαβαίνετε τι εννοώ).

Manos_AEK21 - 10/7/2020 14:43

Ένας ακόμα λόγος για να τα δώσουν όλα για όλα οι δικοί μας όπως και για το κύπελλο Ελλάδος...!

ugly21 - 10/7/2020 14:41

Αδιαφορώ. Εμείς την δουλειά μας.

loukas_manolojimenez - 10/7/2020 14:38

Ερώτηση. Ξέρει κάποιος αν η εφέσεων θα προλάβει να εκδικάσει την επίθεση φέτος η αν θα πάει για του χρόνου;

ake. - 10/7/2020 14:26

Καλα..δεν ειναι η πρωτη φορα.. Δεν φτανουν ομως οι 7 βαθμοι που πηραν πισω..εμεις θα παρουμε την 2η θεση!

BYZANTIN - 10/7/2020 14:38

Τίποτα δεν τελείωσε φίλε "ake."


Με δύο διαιτητικές επιτελεία θα παίξουμε εναντίον επίσης. Ότι δε δίνουν εις βάρος των μπουγατσόγαυρων το δίνουν όταν οι ομάδες που αδίκησαν παίζουν μαζί μας. Περίμενε και θα δεις.... Συνέχεια
Η βρωμιά και η δυσωδία του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι μπόχα βόθρου και σήψης από όλα τα διοικητικά κλιμάκια.

panoscy21r - 10/7/2020 14:35

Θες ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ με.βαζελο και παοκ, και ηττα του παοκ με γαυρο, για να πας τελευταία αγωνιστική καραϊσκάκη χωρίς άγχος

zlatan21 - 10/7/2020 14:34

Για να ξεκαθαριζουμε τα πραγματα: ΔΕΝ ΑΘΩΩΘΗΚΕ ο ΠΑΟΚ. Το CAS ζητησε να δικαστει απο μηδενικη βαση η υποθεση, γιατι θεωρει οτι η αποφαση της ΕΕΑ δεν ειναι δεσμευτικη. Στην επανεκδικαση, ολα ειναι πιθανα απο αθωωση μεχρι υποβιβασμο. Ας κερδισουμε εμεις τα δικα μας παιχνιδια, και ας μην ασχολουμαστε με αυτους

Senmor - 10/7/2020 14:33

Πάντως με το 3/3 (η ακόμα και μόνο 2 νίκες) τους γλεντάμε κανονικότατα. Χίλιες φορές να μην τους έπερναν πίσω θα λένε. Αρκεί να είμαστε σοβαροί στα επόμενα 2 ματς και δεν φοβάμαι.

Manos_AEK21 - 10/7/2020 14:21

Από ότι λένε κάτι πληροφορίες το CAS για την υπόθεση του ΠΑΟΚ ζήτησε πόσα πολλά χρήματα για την εκδίκαση και για παράδειγμα μόνο από τον Ολυμπιακό ζητήσανε και πήρανε 150 χιλιάδες ευρώ...

Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να καταδικαστεί ο Παοκ και η Ξάνθη.....

Constantinoupoli86 - 10/7/2020 14:33

Κατά πως φαίνεται όχι μόνο δε θα καταδικαστούν, αλλά θα βγουν και μάγκες από πάνω. Νιώθω αηδία για όλους και για όλα.

Akira81 - 10/7/2020 14:31

Πάντως όσο και σιχαμενοι να είναι όλοι τους, δε νομίζω να ρισκάρουν τη δημιουργία δεδικασμένου και να μπορεί μετά ο Μελισσανίδης να αγοράσει τη μισή Super League, χωρίς να έχει επιπτώσεις. Για βα δούμε.

vagaslanis - 10/7/2020 14:24

Ερμο ελληνικο ποδοσφαιρο γελαει ολη η ευρωπη με τα χαλια μας...εχε χαρη που εχουμε μια τεραστια αγαπη στην καρδια αλλιως δεν αξιζει να ασχολεισαι καθολου με το αθλημα εντος συνορων.

EpsilonKappa77 - 10/7/2020 14:23

Η ΑΕΚ,πάντα,ΚΟΝΤΡΑ σε θεούς και δαίμονες.

Να θυμηθούμε τα πρωταθλήματα του 1946,1988 και 2008;

Η ΑΕΚ ήταν η πραγματική πρωταθλήτρια.

Ν'αναφερθώ σε αγώνες που έκριναν πρωταθλήματα-κύπελλα και υπήρξαν μοιραίες διαιτησίες και παρασκηνιακές παγίδες;... Συνέχεια
Το σχόλιο,τότε,δεν θα ήταν σχόλιο αλλά βιβλίο ολόκληρο.

Δεν πειράζει όμως.

ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΚΑΛΟ.

Ν'αντιληφθούν οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ πως ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

Στα εναπομείναντα 3 ματς και στον Τελικό Κυπέλλου,να μπουν με ΠΑΘΟΣ και ΛΥΣΣΑ.

Στη περίπτωση της ΑΕΚ που πλησιάζει στο φινάλε της σεζόν,ισχύει η ρήση του Χέγκελ:

"Κανένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ δεν είναι δυνατό χωρίς ΠΑΘΟΣ".

n_peramos_21 - 10/7/2020 14:18

Εφοσον ξαναδικαζονται σημαινει πολυ απλα οτι δεν αθωωθηκαν..Απλα θα δικαστουν ξανα στην εφεσεων..

aekbox - 10/7/2020 14:18

Εξαιρετικά ύποπτα όσα συμβαίνουν .Δεν έχει γελοιοποιηθεί τόσο το ελλην ποδόσφαιρο .

Chris21chris - 10/7/2020 14:15

Καλύτερα έτσι..να μην έχουν πλέον καμμιά δικαιολογία.. κάνουμε 3 στα 3 κ άντε γειά.μ

ElCommadante - 10/7/2020 14:14

Μαγκες να σας πω κατι; Για μενα το σκηνικο μενει ιδιο. Θελεις 2 μεγαλες νικες Κυριακη Τεταρτη και τελειωνει το πανηγυρι. Ας παρει πισω 20 βαθμους αν γουσταρει. Εκει θα φανει η μαγκια μας. Εγω την πιστευω την ομαδα μας.

Ο Προπονητής της Εξέδρας - 10/7/2020 14:13

Το πήραμε το μήνυμα, όλοι οι κακοί είναι στην φυλακή. Απαράδεκτο.

dtsioux - 10/7/2020 14:11

Με 3 νίκες στα 3 ματς είμαστε δεύτεροι, έτσι πρέπει να σκεφτόμαστε, τίποτα άλλο. Δεν παρασυρομαστε από δικαστήρια.

EyeOfEagle - 10/7/2020 14:07

Οπότε απο εδω και περα η πολυιδιοκτησία δεν τιμωρείται? Να ξέρουμε να πορευθουμε ανάλογα!

Ο Προπονητής της Εξέδρας - 10/7/2020 14:10

ΑΕΚ είσαι...

EyeOfEagle - 10/7/2020 14:19

Δεν ειπα να έχουμε και εμεις 2η ομαδα... Υπάρχουν πολλες λύσεις, απαξιώνοντας το προϊόν οπου σταθείς και οπου βρεθείς μέχρι να ξεφτιλιστει και να αλλάξει!

Ο Προπονητής της Εξέδρας - 10/7/2020 14:38

Συγνώμη αν παρεξήγησα την θέση σου αδερφέ, σ αυτό που λες συμφωνώ 100%.

nmarkos2002 - 10/7/2020 14:06

Εμείς πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι. Η ομάδα να είναι συγκεντρωμένη και να κάνει νίκη οπωσδήποτε κόντρα στον ΠΑΟ

Aekara21cyprus - 10/7/2020 14:02

Η ιστορία επαναλαμβανετε, το ίδιο έγινε και την χρονιά που πήραμε το πρωτάθλημα. Όλοι θυμάστε ότι η ομάδα ήταν Θεσσαλονίκη για το παιχνίδι, ήταν στο +4 και το παιχνίδι ηταν κεκλεισμένων τον θυρών, αυτοί πουλούσαν εισιτήρια του αγώνα από το μεσημέρι και ξημερώματα του αγώνα άλλαξε η απόφαση. Έτσι ηταν πιο γλυκό το πρωτάθλημα, έτσι θα είναι τώρα και η δεύτερη θέση. Η γαυροι του βορρά σέρνονται τους έχουμε στο οακα, μόνο τον αρουλη θα κερδίσουν οποτε πάμε για 2 νίκες και βγαίνουμε 2.... Συνέχεια Έτσι θα τους κλείσουμε το στόμα και όχι μόνο. Χαιρετισμούς από την κιτρινόμαυρη Κύπρο.

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 10/7/2020 13:57

Εντάξει μαθημένοι είμαστε από το Σκουτέρη δε μασάμε. Πάντως απορώ με το σκεπτικό της απόφασης. Δηλαδή τι μας λέει ο Δικαστής, ότι βρέθηκε ένας ανιψιός ή ξάδερφος του Σαββίδη δε ξέρω τι ήτανε, με 10 εκ. μετρητά αγόρασε τις εγκαταστάσεις της Ξάνθης και δεν τρέχει κάστανο?

alex_vas - 10/7/2020 13:56

ΑΜΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΠΑΟ-ΠΑΟΚ ΚΑΙ Ο ΠΑΟΚ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΓΑΥΡΟ ΠΑΜΕ ΣΤΟ +3. ΜΕΤΑ ΑΥΤΟΙ ΝΙΚΑΝΕ ΑΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΑΣ. FORZA AEKARA

Makaveli21 - 10/7/2020 13:53

Ας πεισμώσει τους δικούς μας αυτο να παίξουν σε όλα τα ματς με το μαχαίρι στα δόντια και να πάρουμε τη δεύτερη θέση αρχιδάτα για να μην μας ζαλίσουν και τις μπάλες τα ορκς και οι λοιποί. ΑΕΚ ειμαστε νικάμε όποιον βρούμε μπροστά μας και προχωράμε.

apaleftos21 - 10/7/2020 13:53

και τωρα θα μιλησουν παλι οι κορακες ... αν τυχον πεσει σφαξιμο ΠΑΛΙ , με ευνοουμενο τον "Γερο με το Γκανι" θα ειναι εξοργιστικο ...

an0nymous - 10/7/2020 13:51

επειδή εγώ το περίμενα..


γι αυτό έγραφα πάμε να το τελειώσουμε μαθηματικά.. να ναι σοβαρή η ομάδα να μη χαλαρώσει καθόλου να κάνει νίκες μέχρι το τέλος.... Συνέχεια
πάμε ρε ΑΕΚΑΡΑ!

tab - 10/7/2020 13:51

Δεν φτανει να νικησουμε παο παοΚ... μην ξεχναμε ποιος ειναι ο βασικος αντιπαλος του γαυρου.. και μην ξεχναμε κ ποιο ειναι το ηθος του... στο οσφπ-παοΚ εγω θα το παιξω ενα μεγαλο Χ....... αρα θελουμε αποτελεσμα στο τηγανι...

tigron - 10/7/2020 13:48

3 x 3 και αδιαφορία!

ΜΑΝΤΑ21 - 10/7/2020 13:48

ενα ενα τα ματς παιδια νικη με παοπρωτ ελπιζω να μην πεσουν ψυχολογικα οι παικτες μας εχουμε καλυτερη ομαδα νικη με παο κ τους πιανουμε βαθμολιγικα παντως με 3 νικες δεν μας νοιαζει για τον μπαοκ αρκει να μην κερδισει στο τηγανι

victor21R - 10/7/2020 13:47

Καλυτερα . Να τους παρουμε και χωρις το -7... ΑΕΚ διελυσε τους....

Theovis68 - 10/7/2020 13:46

Τώρα η δεύτερη θέση θα είναι πιο γλυκιά.. να κάνουμε το αυτονόητο

afev - 10/7/2020 13:31

Aπλα τα πραγματα. Παιρνουμε τους βαθμους που πρεπει στο γηπεδο και τους περναμε. Καλυτερα ετσι. Αν αξιζουμε να βγουμε εμεις, και τους βουλωνουμε το στομα. Διαφορετικα θα μας λεγανε στα χαρτια κλπ για τα επομενα 20 χρονια

ChristosTs - 10/7/2020 13:46

Φίλε συμφωνώ σε όσα λες με μια υποσημείωση. Καλώς η κακώς ζούμε σε ένα κράτος όπου υπάρχουν ΝΟΜΟΙ (τώρα το εάν τηρούνται είναι μια άλλη ιστορία). Το να μας απασχολεί αν οι άτιτλοι και ημιμαθείς παοκτζηδες μας λένε χάρτινους για τα επόμενα 10,20,50 χρόνια είναι μεγάλο λάθος γιατί πέφτουμε στην προπαγάνδα τους. Δεκτή η απόφαση του CAS αλλά οποία και αν ήταν αυτή, χάρτινοι εμείς δεν ήμασταν και δεν θα γίνουμε ποτε.

christidisminas - 10/7/2020 13:45

Παλι εμείς θα την πληρωσουμε την νύφη. Α ρε ΕΛΛΑΔΑΡΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

loukas_manolojimenez - 10/7/2020 13:42

Ελάτε ΟΑΚΑ την Τετάρτη...

aekaranikaia21 - 10/7/2020 13:42

Νικη με Παο Παοκ και αν χασει ο Παοκ στο Καραιταβλη ειμαστε 2οι. Αλλιως νικη και στα 3 ματς

stef21original - 10/7/2020 13:41

Ντροπή είναι.ΑΕΚ Γ..Α ΤΟΥΣ

torter10 - 10/7/2020 13:27

Νικάμε αυτούς και τον βάζελο στο ΟΑΚΑ και είμαστε δεύτεροι στην ισοβαθμία ακόμη και με ήττα στο Καραϊσκάκη την τελευταία αγωνιστική, εκτός αν πάρουν βαθμό στο Καραϊσκάκη εκείνοι. Τον Άρη τον έχουν άνετα.

Ntinos_stax - 10/7/2020 13:41

Πολύ δύσκολο το ματς με τον ΠΑΟ έχει αποδείξει διαχρονικά ότι μας δυσκολεύει παραα πολύ αλλά εμείς πρέπει να μπούμε να κάνουμε το παιχνίδι μας τέλος

imodium - 10/7/2020 13:50

Αν θες την δεύτερη θέση πρέπει να το πάρεις!! δεν υπάρχει δύσκολο, δεν παίζεις με την Λίβερπουλ

iNeverHitDislike - 10/7/2020 13:37

Προς το παρόν ο παοκ πήρε τους 7 βαθμούς πίσω .Η επιτροπή εφέσεων της ΕΠΟ δε ξέρω ποιανού τσιφλίκι είναι * και θα πρέπει η ομάδα να είναι έτοιμη για όλα . Αυτή τη στιγμή , τώρα που μιλάμε και πριν αποφανθεί ξανά η εφέσεων της ΕΠΟ η ΑΕΚ είναι 3 βαθμούς πίσω απο τους βόρειους γαύρους .αυτό σημαίνει οτι με νίκη στο μεταξύ μας ανεβαίνουμε από πάνω μιας και η ισοβαθμία μας ευνοεί .Όμως το κακό είναι οτι ΑΝ πο΄υμε οτι χάνουμε και οι 2 στο τηγάνι εμείς έχουμε και το ματς με βάζελο όταν... Συνέχεια αυτοί εχουν τον ρούλη μέσα .Ο βάζελος μέχρι σήμερα ειναι ο κακός μας δαίμονας , αλλά αυτό θα είναι το ματς κλειδί για μας. Δηλαδή αν κερδίσουμε παο και παοκ ειμαστε 2οι .Τα δεδομενα αλλάζουν αν κάποιος απο τους 2 πάρει έστω χι από την γαυριέλα .Εμείς τους έχουμε και στο κύπελλο και όσο να ναι μια πρόσθετη αντιπάθεια θα δημιουργηθεί .παμε για 3 νίκες .Σας πιστεύουμε παιδιά.

* Στην Ελλάδα ζούμε όλα τα όργανα τα ποδοσφαιρικά κυβερνώνται από συμφέροντα.Θα πω κατι που ίσως δεν αρέσει σε κάποιους αλλά με προβληματίζει πολύ τελευταία και αν κάποιος διαφωνεί , πολύ θα ήθελα να ακούσω γνώμες .θεωρώ οτι ο τίγρης ελέγχει πλέον την ΕΠΟ όσο οι άλλοι ελέγχουν την σουπερλίγδα.

ΔικηγοροςΣκοτεινωνΥποθεσ - 10/7/2020 13:36

ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΩΣΗ,ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΠΛΑΣΑΡΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ.ΑΠΛΑ,ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΟΠΩΣ ΕΔΩ Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ, ΤΟ ΚΑΣ ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΚΑΣΤΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΚΡΙΝΕ ΟΤΙ ΚΑΚΩΣ Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ Ε.Ε.Α., ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΡΙΝΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ. ΒΕΒΑΙΑ, ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΘΩΩΣΗ, ΑΠΛΑ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ... Συνέχεια ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΡΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΒΡΟΥΝ ΟΡΘΟ, ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΚΑΜΠΑΝΙΑΣΟΥΝ.

imodium - 10/7/2020 13:34

Να πάρουμε τα ματς εμείς και άστους να τραβιουνται

KLEFTAKIS21VIOLOGY - 10/7/2020 13:30

Δεν έγινε τίποτα

Και δεν μας αφορά τους εχουμε

Mitsakos11 - 10/7/2020 13:30

Ρε παιδιά εγώ κατάλαβα ότι επιστρέφει η υπόθεση στην Εφέσεων γιατί η τελευταία ακολούθησε ως τυφλοσουρτη την απόφαση της ΕΕΑ και να το πω απλά, δεν άνοιξε καθόλου τον φάκελο της υπόθεσης. Είπε "αφού η ΕΕΑ αποφάσισε έτσι, εμάς δεν μας ενδιαφέρει ποιο είναι το σωστό, έχει δίκιο". Δεν προκύπτει συνεπώς από πουθενά ότι ο Παοκ και οι Ξάνθη είναι αθώοι. Τουλάχιστον προς το παρόν. Απλά η Εφέσεων έπρεπε να ανοίξει και η ίδια τον φάκελο και να δει το περιεχόμενο. Το οποίο και θα κάνει τώρα.

SERXIOLIVAYA21 - 10/7/2020 13:28

Ένας δικαστής με α****** δεν υπάρχει σε αυτή τη χώρα να απονέμει επιτέλους δικαιοσύνη?

Xrhstospap - 10/7/2020 13:27

Τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει??

aekofron - 10/7/2020 13:26

Νικη με Παο,Παοκ και CH.L. δικο μας και με τους βαθμους τους πισω!!! Μας κουρασατε...

Aekaras_1924 - 10/7/2020 13:23

Επιβαλονται νικες και στα 3 ματς που ακολουθουν για να βγουμε τσ.λ. αυτη τη στιγμη ο παοκ ειναι 3 βαθμους μπροστα μας..

alex_21 - 10/7/2020 13:20

Βαρεθήκαμε πια ολο αυτο το πανηγύρι. Μήπως να ξαναξεκινησουμε και τα playoff απο την αρχη γιατί ήταν πεσμένη η ψυχολογία του ?? Τώρα θα πέσει το σφίξιμο της αρκούδας από τα κοράκια για να μην τον φτάσουμε και μετά την επιστροφή των βαθμών. Που θα τον φτάσουμε

AEK_gia_panta2 - 10/7/2020 13:20

Αν ισχύουν απόλυτα οι πληροφορίες, ο παοκ είναι πολύ κερδισμένος. Αγωνιστικά: παίρνει πίσω τους βαθμούς, διοικητικά: είναι έκθετη η ΕΕΑ γιατί το CAS στην ουσία τους παρακάμπτει και τους γράφει, σαν να μην υπάρχουν. Εμείς πρέπει να κερδίσουμε οπωσδήποτε ΠΑΟ και παοκ, δεν αλλάζει κάτι. Πολύ καλώς δεν πήραμε άμεση θέση σε όλο αυτό.

TreloXanoumi - 10/7/2020 13:20

Είναι γελοίο να μην τιμωρούνται οι 2 γαύροι για τα εγκλήματα που έχουν κάνει. Κατάφωρη αδικία. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είδε το CAS και άλλαξε την απόφαση.

ΕΠΟΜΕΝΟ