71 ΣΧΟΛΙΑ

Εύκολη και χρήσιμη για το μέλλον η ανάλυση του χθεσινού αγώνα…

Διαβάστε τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ από τον Κώστα Κετσετζόγλου


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Witty_Jack - 30/6/2020 13:46

Καλό μεσημέρι σε όλους.


Εδώ και καιρό ψάχνω ευκαιρία για να κάνω το συγκεκριμένο σχόλιο. Νομίζω δεν υπάρχει πιο κατάλληλη στιγμή.... Συνέχεια
Προφανώς και ο Ολυμπιακός είναι καλύτερη ομάδα, δουλεμένη 2 χρόνια.

Προφανώς εμείς θελουμε πολλή δουλειά και ενίσχυση στις γνωστές θέσεις.


Αλλά φίλοι μου, κάποια πράγματα είναι παραπάνω από εμφανή.


Ο Ολυμπιακός σε πολλά παιχνίδια (όπως και τα προηγούμενα χρόνια), κατ’επιλογήν, σε τουλάχιστον 1 από τα 2 ημίχρονα, καίει diesel...


Δε φταίει ούτε το σύστημά μας, ούτε οι απουσίες.

Προφανώς με το 3-5-2 ήμασταν πιο σφιχτοί.

Όμως δε δικαιολογείται 80-20 κατοχή στο 1ο ημίχρονο.

2 δοκάρια, 2 γκολ.

Δεν καταφέρναμε ούτε να ακουμπήσουμε τη μπάλα.

Οι παίκτες του Ολυμπιακού σε όλο το 1ο ημίχρονο, κατεβαίνουν σφαίρα, μας προσπερνάνε στο ρελαντί, επιστρέφουν σε δευτερόλεπτα, κλέβουν για πλάκα και δείχνουν ακούραστοι μετά από συνεχόμενα σπριντ και κατεβασιές.

Δείχνουν γενικά, παρά τον κορωνοϊό, σε super top φόρμα, καλύτερη και από πριν τη διακοπή και εντελώς ανεπηρέαστοι.


Γρήγορος ο Τσιμίκας, δε λέω, αλλά ΔΕΝ γίνεται να του κλέβει ο επίσης γρήγορος Σέρχιο, αυτός να ξεχύνεται και όντας πεσμένος ο Τσιμίκας, να σηκώνεται, να τον προλαβαίνει, να του κλέβει τη μπάλα και να κερδίζει και φάουλ!

Είναι εκτός πραγματικότητας και λογικής.


Κατεβαίνει σφαίρα ο Φορτούνης τον άξονα, όλο το γήπεδο στο κέντρο και δεν τον προλαβαίνουν 3-4 δικοί μας και αναγκάζονται να τον γκρεμίσουν με φάουλ. Δεν τον προλαβαίνουν στο σπριντ.

Ποιον;; Τον Φορτούνη!


Παρατηρήστε το βηματισμό και τα σπριντ των παικτών του Ολυμπιακού, σε όλο το 1ο ημίχρονο.

Για 45 λεπτά καίνε ντίζελ και καλπάζουν!


Επιλέγουν πάντα, ένα από τα 2 ημίχρονα.

Αν καταφέρεις και τους μπλοκάρεις σ'αυτό, έχουν χάσει το παιχνίδι.


Με τον ΠΑΟΚ στον ημιτελικό της περασμένης Τετάρτης επέλεξαν το 2ο ημίχρονο.

Μέρα με τη νύχτα η απόδοση ανάμεσα στα ημίχρονα για τον Ολυμπιακό, όπως και σήμερα.


Ο ΠΑΟΚ έκανε 3+2 μαζεμένες αλλαγές στο 2ο ημίχρονο και αγκομαχούσε από το 45' μέχρι το τέλος.

Θύμιζε την ΑΕΚ του 1ου ημιχρόνου.

Προέβλεψα το 2-0 στο ΟΣΦΠ-ΠΑΟΚ από την αρχή του 2ου ημιχρόνου.

Έτσι κι εμείς χθες, μόνο με φάουλ καταφέρναμε να τους ανακόψουμε, όπως και ο ΠΑΟΚ.

Είναι σα να παίζεις με ρομπότ!

Εξαντλείται το σώμα, πολλά τα λάθη στη δημιουργία, στην τελική προσπάθεια και άπειρες χαμένες μπάλες για εμάς, τον ΠΑΟΚ, τον αντίπαλο γενικά.


Και πάμε στο 2ο ημίχρονο:


Ξαφνικά ο Ολυμπιακός κατεβάζει ταχύτητα από την αρχή.

Γιατί δε μπορεί;

Όχι βέβαια...

Αλλά γιατί ξέρει πως αν δεν κάνουν συντήρηση οι παίκτες, θα σκάσουν.

Η "σουπερμαντολίνη" κρατάει πάντα για ένα ημίχρονο. 1ο ή 2ο κατ'επιλογήν.


Το παιχνίδι όχι απλά ισορροπεί.

Η ΑΕΚ κάνει τη μια ευκαιρία μετά την άλλη.

Και βάζουμε και το γκολ.

Που δεν παίξαμε και τίποτα της προκοπής, μην τρελαθούμε.


Ο Μασούρας που ήταν πυραυλοκίνητος, έξω αλλαγή.

Φορτούνης που έτρεχε 100στάρι, έξω.

Ελ Αραμπί έξω.

Όλοι τους με το που ξεκινάει το 2ο.


(Ο δε Μασούρας, χωρίς να έχει καμια ιδιαίτερη τεχνική, σκοράρει συνέχεια στον Ολυμπιακό, γιατί με τη διαχείριση αυτή τρέχει σα διάολος για 45 λεπτά. Και χάνει άλλα τόσα γιατί δεν έχει τεχνική.)


Ξαφνικά ο Ολυμπιακός δεν μπορεί να κρατήσει μπάλα.

Κάνει εκείνος πλέον τα φάουλ, όπως εμείς στο 1ο.

Ο Τσιμίκας είναι 2 ταχύτητες κάτω...

Αισθητά και απότομα.

Του κάνουν πλάκα ο Παουλίνιο και ο Λιβάγια των 120 (Τετάρτη) και 80 (χθες) λεπτών.

Ο Καμαρά κάνει θέατρο σε ένα απλό φάουλ του Οικονόμου προς το τελος, και καθυστερήσεις επίσης.

Τα βλέμματα Μαρτίν και παικτών του Ολυμπιακού ήταν όλα τα λεφτά.

Αντί για σιγουριά, φουλ ανησυχία να κρατήσουν το αποτέλεσμα μετά το γκολ της ΑΕΚ.


Μέρα με τη νύχτα ο Ολυμπιακός του β' ημιχρόνου.


Χρόνια τώρα η ίδια ιστορία.


Δεν είναι τυχαίες οι ανατροπές του 2018 (3-2 και 1-2), όπως και οι εμφανίσεις σε αρκετά παιχνίδια του κυπέλλου τα τελευταία χρόνια.

Ακόμα ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα το περσινό 4-1 στο Καραϊσκάκη.

Στο πρώτο ημίχρονο τους παίζαμε και σχεδόν κυριαρχούσαμε και στο 2ο ημίχρονο ξαφνικά δεν τους προλαβαίναμε ούτε με αεροπλάνο.

Σκέτο ανέκδοτο το παιχνίδι και το σκορ.


Δεν ξέρω τί παίρνουν, νόμιμα ή παράνομα.

Δεν ξέρω τί έχουν επενδύσει σ'αυτό το κομμάτι.

Δεν ξέρω τί γίνεται με το αντι-ντόπινγκ στην Ελλάδα τον τελευταίο καιρό.

Αν υπάρχουν έλεγχοι, η WADA, κι αν εμείς το επιδιώκουμε ή είμαστε χαλαροί με αυτό.


Ο Cisse ήταν 4 μήνες στο νοσοκομείο και κανείς δεν έμαθε γιατί.


Ο Γκαλέτι πριν κάποια χρόνια τους είχε πάει στα δικαστήρια για το συκώτι του.


https://m.novasports.gr/podosfairo/super_league/article/850187/xekinise_i_dikastiki_diamaxi_gia_gkaleti


Ο ίδιος ο Τζόρτζεβιτς είχε παραδεχθεί, χρόνια μετά, ότι φοβόταν για αυτά που έπαιρνε.


Και πόσοι άλλοι παίκτες που ξαφνικά εξαφανίστηκαν από τον Ολυμπιακό μέσα σ'ένα βράδυ.


Μπορεί να μην είσαι καλύτερος συνολικά, αλλά δε γίνεται ομάδες όπως εμείς και ο ΠΑΟΚ να διασυρόμαστε για ένα ημίχρονο με τέτοια ευκολία.

Είναι πράγματα που κάνουν μπαμ.


Γι'αυτο και στον τελικό, η προσωπική μου γνώμη είναι πως χρειάζεται αγωνιστικό θαύμα από την ομάδα για να κατακτήσουμε το κύπελλο. Όπως και τύχη.

Η 2η θέση θα κριθεί στα 2 παιχνίδια με τον ΠΑΟΚ, ξεκάθαρα.


Αυτά από εμένα.

Ζήτω συγνώμη από όλους που μακρυγόρησα.


Καλή δύναμη και καλή συνέχεια!

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 30/6/2020 15:12

Τώρα που το λες θυμάμαι γύρω στα Χριστούγεννα νομίζω,έγινε ντόπινγκ κοντρόλ και στους δύο.Και παρουσιάστηκε η είδηση ότι σχεδόν το επέβαλε ο ολυμπιακός.Μετά από αυτό ο Παοκ κατέρρευσε και οι άλλοι πάτησαν γκάζι κι εξαφανίστηκαν

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 30/6/2020 09:09

Να προσθέσω κι εγώ, το ότι η ομάδα έχει τρία φορ του επιπέδου και των συμβολαίων των Λιβάγια,Αραούχο,Ολιβέιρα ενώ σε άλλες θέσεις είναι γυμνή κάτι λέει και για την ποδοσφαιρική λογική που συζητάμε και για το κακοστημένο ρόστερ της ομάδας. Χρειάζονται γενναίες αποφάσεις.Στην παρούσα φάση που δεν πέφτουν χρήματα στην ομάδα εγώ θα κρατούσα έναν από τους τρεις και τα συμβόλαια των άλλων θα τα έδινα για άλλες θέσεις που πραγματικά πονάμε. Όσο κι αν τους γουστάρω και... Συνέχεια τους τρεις.Είπαμε, πλέον χρειάζονται δύσκολες αποφάσεις.Εκτός αν ο πρόεδρος μας εκπλήξει ευχάριστα και τους κρατήσει και τους τρεις και πάρει και 3-4 ανάλογου επιπέδου σε άλλες θέσεις......

Φοίνικας - 29/6/2020 22:17

Ακόμα και με το γήπεδο να είχε ασχοληθεί μόνο ο Μελισσανιδης (όχι κύπελλο που πήρε με την πρώτη χρονιά και πρωτάθλημα μετά από 24 χρόνια) θα ήταν αρκετό για να κατέχει ύψιστη θέση ανάμεσα στις ενωσιτικες φυσιογνωμίες. Αλλά επειδή ασχολείται συνολικά με την ομάδα (και ευτυχώς γιατί δεν έχω ιδέα τι θα είχε γίνει η ΑΕΚ το 2013) νομίζω πρώτα από όλους εκείνον θα πρέπει να προβληματίσει το γιατί σε 5 χρονιές η ομάδα έχει διεκδικήσει μόλις ένα πρωτάθλημα (το οποίο και κατέκτησε).... Συνέχεια

Δεν είμαστε παράλογοι ως οπαδοί, ούτε φαταούλες, καμία απαίτηση δεν έχουμε να πάρουμε 15 σερί πρωτάθληματα, αλλά αναμέναμε και αναμένουμε απο την ΑΕΚ να είναι μέσα στην διεκδίκηση του πρωταθλήματος κάθε χρόνο κια δυστυχώς σε αυτό το κομμάτι έχουμε αποτύχει. Να κρυβόμαστε δηλαδή και να μην το λέμε?


Δεν είμαι ούτε παράγοντας, ούτε προπονητής, ούτε τεχνικός διευθυντής για να ξέρω τι πρέπει να γίνει. Ότι έγιναν εγκλήματα δύο σερί καλοκαίρια (2018 και 2019) μπορεί να το δει ο καθένας από εμάς. Ότι η ομάδα φωνάζει για ποιοτικη ενίσχυση σε συγκεκριμένες θέσεις το λέμε εδώ και καιρό και ακόμα και μετά από πετυχημένα αποτελέσματα. Σε κάθε περίπτωση δεν αντέχει ο οργανισμός ΑΕΚ να τριτωσουν τα εγκληματικά καλοκαίρια. Ήρθε ο καιρός να μείνουν στην άκρη τα λόγια και να αρχίσουν οι πράξεις. Και με αυτό δεν εννοώ ότι πρέπει να πέσουν ξαφνικά εκατομμύρια γιατί έτσι και αλλιώς ξέρουμε ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Εκτός αν νομίζει κάποιος ότι με τα 700 χιλ που δώσαμε για Οικονόμου δεν βρίσκαμε καλύτερο στόπερ ή με τα λεφτά που δόθηκαν για Βέρντε συνολικά με το συμβόλαιο του δεν μπορούσαμε να βρούμε καλύτερο εξτρεμ.


Η εικόνα του πρώτου ημιχρόνου ήταν σοκαριστικη. Κι ενοχλεί ακόμα παραπάνω το ποσό χαλαρά και μπλαζέ πανηγύρισαν τα γκολ οι γαυροι (λες και έπαιζαν ματσάκι ρουτίνας) όπως και τα γελάκια του Τοροσίδη. Αν κάποιος τα είδε αυτά και ως ΑΕΚτζης δεν νίωθει τον εγωισμό του να τσιτώνει, τότε το έχουμε χάσει τελείως την μενταλιτέ μας και αυτό είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί.

Plomari65 - 30/6/2020 09:03

Το μονο που μπορουμε να ελπιζουμε για την εικονα της ομαδας ειναι ο Ιβιτς μπας και καταφερει να φερει ποιο ποιοτικους παικτες γιατι και τον καλητερο προπονητη να εχουμε δεν θα καταφερουμε τιποτα με αυτους που εχουμε

R21KRISNA - 30/6/2020 03:31

Όλα σωστά μπράβο!

Konstantinos_1924 - 30/6/2020 00:31

@Φοίνικας


Φοίνικα, σε βρίσκω ολόσωστο για ακόμη μία φορά. Ακριβώς, αυτά είναι που λέω και εγώ πάνω κάτω. Με τα λεφτά που δώσαμε για αγορές Οικονόμου και Βέρντε και με τα ίδια συμβόλαια που παίρνουν αυτοί οι 2, βρίσκαμε και καλύτερο στόπερ και καλύτερο εξτρέμ. Δεν χρειάζονται τα πάρα πολλά εκατομμύρια, αλλά... Συνέχεια η σωστή αναζήτηση.


Ειλικρινά, θλίβομαι να βλέπω τον Σβάρνα βασικό στην ΑΕΚ. Με όλον τον σεβασμό, αλλά ποτέ μου δεν κατάλαβα όσους γράφανε ότι μπορεί να παίξει βασικός. Θλίβομαι ακόμα και για τον Αλμπάνη βασικό, όπως και τον Βέρντε. Αυτούς τους δύο τους έχω στηρίξει και συνεχίζω. Τα είπα και την άλλη φορά, πώς μπαίνουν με όρεξη αλλά κομπλάρουν πολλές φορές. Η ΑΕΚ, δεν μπορεί να παίζει με τέτοιους εξτρέμ σαν βασικούς, παρά μόνο σαν λύσεις πάγκου.


Επειδή έγραψα και ένα σχόλιο, που μάλλον παρεξηγήθηκε. Εγώ, δεν λέω να παίζει η ΑΕΚ με βασικούς τον Σβάρνα και τον Οικονόμου και να χτυπάμε παλαμάκια. Δεκτή η κριτική και λογικό να μην είναι παίχτες ΑΕΚ αυτοί. Απλά, δεν μπορώ να βλέπω κιόλας να λέει ο καθένας δώσε όσα ζητάει ο παίχτης. Κάτσε ρε φίλε, από που κι ως που, ξέρεις εσύ ότι τα αξίζει;


Για τον Σιμόες, τα ίδια ακούγαμε και μπορεί να μην του δώσαμε τα 800.000€ ή όσα ζήταγε και να του δώσαμε κοντά στα 500.000€, αλλά ακόμη και σήμερα πιστεύει κανείς ότι τα αξίζει; Δηλαδή ο Σιμόες, αξίζει ένα τέτοιο συμβόλαιο, ενώ μπορεί να δοθεί σε καλύτερο παίχτη απ' αυτόν όπου και θα είναι βασικός σε αντίθεση με τον Σιμόες;


Επίσης, να πω και για το ματς, πώς εγώ προσωπικά ακόμα και όταν βάλαμε το γκολ, είπα τελείωσε το ματς εδώ. Δεν περίμενα, να κάνουμε την ισοφάριση. Συγγνώμη, αλλά ένας Λιβάγια και ένας Αραούχο, δεν φέρνουν την άνοιξη. Οι δυο τους παίζανε μπας και γίνει τίποτα, αλλά πόσα να κάνουν κι αυτοί;

Konstantinos_1924 - 29/6/2020 19:05

Καλησπέρα. Αυτά που διαβάζει κανείς, από χθες βράδυ, είναι απερίγραπτα. Δεν πάει άλλο. Πώς γίνετε παίζοντας με τον πρώτο και με ελλιπής ομάδα και μετά από μεγάλο ματς, την Τετάρτη, να γίνετε τέτοια κριτική, ενώ βλέπαμε ότι και ο πάγκος μας ήταν γεμάτος με παιδιά της Κ20. Η απάντηση που θα έρθει, θα είναι «Ας είχαμε φροντίσει γι' αυτό παίρνοντας παραπάνω παίχτες».... Συνέχεια
Δυστυχώς, το πιο εύκολο πράγμα είναι η κριτική για το κάθε τι. Το θέμα, είναι πως μερικοί ΑΕΚτζήδες, δεν καταλαβαίνουν, πώς ο Ολυμπιακός είναι 2 βήματα πάνω από εμάς και ο ΠΑΟΚ 1. Ας μου κάνετε dislike, δεχτείτε την πραγματικότητα. Έχουν πιο πλήρες ρόστερ και οι πρώτοι έχουν και τον κατάλληλο προπονητή, ενώ οι Βόρειοι δεν έχουν τον σωστό για το ρόστερ τους.


Έχουν δώσει παραπάνω λεφτά και τα κατάφεραν, να βρίσκονται αυτά τα βήματα παραπάνω. Εμείς, δεν χρειάζεται να κάνουμε το ίδιο. Το είδαμε, απ' όταν επιστρέψαμε. Είχαμε ένα κορμό και χτίσαμε σε αυτόν και είδαμε αποτελέσματα. Διαλύσαμε τον κορμό, διαλύσαμε την ομάδα. Σίγουρα λάθη της διοίκησης, όπου προσέλαβε τα λάθος άτομα στις λάθος θέσεις.


Όμως, κάναμε τα λάθη μας και είναι καιρός να μάθουμε. Κι εγώ πιστεύω, πώς μάθαμε. Έχει κανείς αντίρρηση σε αυτό; Είμαι σίγουρος, πώς ναι. Όμως, εσύ που έχεις αντίρρηση φίλε μου, δεν βλέπεις ότι έχουμε πλέον τον Ίβιτς, στην θέση του Λυμπερόπουλου; Δεν βλέπεις ότι έχουμε Καρέρα, στην θέση του Καρντόσο;


Έχω διαβάσει ακόμη και για τον Ίβιτς, ότι δεν έχει απόδοση τα αναμενόμενα. Συγγνώμη, αλλά δεν ξέρω ποιος θα έκανε 6-7 μεταγραφές τον Ιανουάριο. Εγώ, προσωπικά, βλέπω ότι πέρασε το τεστ του προπονητή και ότι ενίσχυσε με ικανούς παίχτες (Σιμάνσκι, Λάτσι) για την ώρα την ομάδα. Η Ρώμη, δεν χτίστηκε σε μία μέρα.


Ο προπονητής, είναι ικανός και κάνει ήδη εξαιρετική δουλειά με τα υλικά που δουλεύει. Σίγουρα, δεν θα νικάμε συνέχεια, αλλά έτσι είναι και το ποδόσφαιρο. Θα χρειαστεί επιπλέον υλικά και θα του δοθούν. Αυτό, δεν σημαίνει, πώς θα παίρνουμε παίχτες με συμβόλαια του εκατομμυρίου κτλ. Φτιάχνω ομάδα, δεν σημαίνει αναγκαία, σκορπάω εκατομμύρια.


Διότι, βλέπω άτομα που λέγανε πριν λίγες ημέρες, δώστε κάτι παραπάνω για τον Σιμάνσκι και τώρα γράφουν, ότι εξαφανίζεται στα μεγάλα ματς και παίζει μόνο με τις κ..πετινίτσες. Βλέπω άτομα, να γράφουν στα άρθρα για τον Νάνι, ότι δώστε κάτι παραπάνω και σταματήστε τους δανεισμούς, γιατί θα είναι με οψιόν την οποία δεν θα πληρώσουμε και θα παλεύουμε να ρίξουμε.


Εγώ, ρωτάω. Ξεχάσατε το δίδυμο Σιμάνσκι - Κρίστιτσιτς, μετά από δύο κακά ματς; Ξεχάσατε ότι και τον Λιβάγια δανεικό με οψιόν 1,8 εκ. € τον πήραμε και δεν διαπραγματευτήκαμε ούτε σεντ; Ξεχάσατε ότι πληρώσαμε για τον Βέρντε, χωρίς δανεισμό, και μερικοί τον κράζετε;


Σταματήστε πια, να κρίνεται συνεχώς και άσκοπα, λες και τα ξέρετε όλα. Εσείς δεν θέλετε να κάνετε κριτική, αλλά κουμάντο στην τσέπη. Πάλι καλά, αυτό ΔΕΝ θα γίνει γιατί μετά ούτε τοπικό δεν θα παίζουμε. Έχουμε άνθρωπο για την εύρεση παιχτών και όλα και ονομάζεται Ίβιτς. Έχουμε και προπονητή να στήνει τους παίχτες και να δίνει οδηγίες και τον λένε Καρέρα.


Από 'κει και πέρα, εμείς απλά θα παρακολουθούμε την ομάδα και την πορεία της και αυτοί οι άνθρωποι θα φροντίζουν για το καλό της. Στο τέλος, θα κάνουμε το ταμείο.

george_21R - 30/6/2020 00:03

Φιλε δεν ειναι τα λεφτα που κανουν την διαφορα. Ο Ολυμπιακος του Χασι στοιχισε περισσοτερα χρηματα στον Μαρινακη απ οτι αυτος . Αυτο που εχει κανει την διαφορα τα τελευταια δυο χρονια εινα οτι οι γαυροι οργανωθηκαν και δουλεψαν σωστα ( και δεν εννξοω τους παχτες αλλα τους ανθρωπους της ομαδας απο τον πρωτο μεχρι τον τελευταιο ) ενω εμεις μετα το πρωταθλημα του 2018 τα αφησαμε ολα στην τυχη τους και τα αποτελεσματα τα βλεπουμε μπροστα μας.... Συνέχεια
Εμεις δωσαμε τα κλειδια σε εναν Λυμπεροπουλο και μας εφερε την σαρα και την μαρα...

Psychosocial - 29/6/2020 19:29

Η κριτική είναι αναγκαία και μόνο καλό κάνει. Βγάζει υγεία. Αν δεν δω κριτική, τότε θα ανησυχήσω. Η ΑΕΚ είμαστε, και σκληρή κριτική πρέπει να γίνεται και πιέση πρέπει να υπάρχει και υψηλές προσδοκίες απ όλους. Όποιος δεν την αντέχει, δεν κάνει για ΑΕΚ. Είτε είναι παίκτης, είτε προπονητής, είτε τεχνικός διευθυντής, είτε διοίκηση. Οι ολυμπιακοί έκραξαν σκληρά τους πάντες και τα πάντα πριν δύο χρόνια και κοίτα που είναι τώρα. Γι αυτό σου λέω, μόνο καλό κάνει. Σε βελτιώνει.... Συνέχεια Δυνατότητες η ΑΕΚ έχει, δεν έχει πρόεδρο τον Αδαμιδη ή τον Δημητρελο..Μπορεί να είναι πολλη καλύτερη ομάδα από αυτό που είναι τώρα. Και πρέπει να γίνει! Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια.

Konstantinos_1924 - 29/6/2020 21:24

@Psychosocial


Και εσύ φίλε μου, ίσως δεν έπιασες το νόημα, σαν τον άλλον φίλο, διότι και πάλι δεν διαφωνούμε, αλλά συμφωνούμε οι 2 μας. Θεωρώ, φυσιολογικό και σωστό την ΚΡΙΤΙΚΗ. Δηλαδή, αν βγεις εσύ ή οποιοσδήποτε φίλος και γράψει «Ο Σιμάνσκι δεν είχε καλή απόδοση στα 2 τελευταία ματς» και γενικότερα μιλήσει... Συνέχεια για το παιχνίδι και πει η ΑΕΚ, δεν απείλησε, δεν έκανε, δεν έρανε το θεωρώ σωστό και φυσιολογικό.


Θεωρώ λάθος, να βγεις εσύ ή οποιοσδήποτε και πει «Δεν κάνει ο Σιμάνσκι για την ΑΕΚ» επειδή δεν έπαιξε καλά σε 2 ματς. Θεωρώ λάθος, να τα μηδενίσουμε όλα σε μία κακή απόδοση, όπως εξίσου λάθος θεωρώ να υμνούμε παίχτες ή και όλη την ομάδα σε μία καλή απόδοση. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο, υπάρχουν καλές και κακές μέρες.


Κρίνουμε, το ένα ματς και το ένα αποτέλεσμα. Δεν κρίνουμε όλη την χρονιά και γενικότερα όλη την απόδοση της χρονιάς, με ένα ματς. Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω. Γιατί τότε αυτό δεν είναι κριτική. Για μένα η σωστή κριτική είναι να βγούμε να πούμε μετά από κάθε ματς, πώς τα πήγε η ομάδα και πως ο κάθε παίχτης ξεχωριστά και όταν θα έχουν τελειώσει όλες οι διοργανώσεις, θα μπορούμε να βγάλουμε την τελική σούμα για την ομάδα και κάθε παίχτη ξεχωριστά.


Ελπίζω, να έγινα πιο κατανοητός αυτήν την φορά.

yellowstorm2121 - 29/6/2020 19:56

εσυ πιστευεις πως μαθαμε απο τα λαθη μας? πως εχουμε κανει ολοι την αυτοκριτικη μας που το καλοκαιρι του 2018 καταπατησαμε καθε ποδοσφαιρικη λογικη? το ξερεις αδερφε οτι με τα λεφτα που δοθηκαν εκτοτε σε απιθανους Σιμαους , Μπογιεδες, Ζεραλδους, Οικονομου, Καρτνοσους, Ουζουνιδηδες, Βερντηδες και δε συμμαζευεται θα είχες καταφερει να κρατησεις ολο τον πρωταθληματικο κορμο του '18 και καθε χρονο θα χρειαζοσουν απλα δυο πινελιες για να καλυπτεις τις αδυναμιες και να... Συνέχεια γιγαντωνεσαι? να στο χαλασω λιγο, το εχω γραψει και παλαιοτερα, εμενα αυτο που με τρομαζει πιο πολυ και απο τους αντιπαλους είναι τα εμποδια που ορθωνει ο ιδιος ο ποδοσφαιρικος οργανισμος της ομαδας απεναντι στην ιδια την ομαδα. και παρακαλω να εξαιρεθει το θεμα του γηπεδου απο τη συζητηση. για σχεδιασμο ομαδας μιλαμε τωρα, οχι για τσιμεντα και για πυλωνες.

Konstantinos_1924 - 29/6/2020 21:19

@yellowstorm2121


Φίλε μου, πάνω κάτω λέμε τα ίδια πράγματα, με διαφορετικό τρόπο. Αρχικά, θα σου απαντήσω στην ερώτηση και θα σου πω, πώς επιτέλους θεωρώ μάθαμε απ' τα λάθη μας, αφού αλλάξαμε τον Λυμπερόπουλο με τον Ίβιτς. Από 'κει και πέρα, όλα θα κριθούν τα επόμενα χρόνια.... Συνέχεια

Επίσης, αυτό είναι που λέω για όσους κράζουν για τους δανεικούς. Λες, πώς έχουμε χαλάσει άσκοπα λεφτά, σε παίχτες και προπονητές χωρίς ουσία. Γι' αυτό και πάω κόντρα σε όσους κράζουν τους δανεικούς, πόσο μάλλον τους δανεικούς με οψιόν. Διότι σε τέτοιες περιπτώσεις καταφέρνεις να κρίνεις τον παίχτη στην ομάδα και να δεις αν ταιριάζει στην φιλοσοφία σου και από 'κει και πέρα είναι στο χέρι σου, να τον κρατήσεις.


Εγώ, θεωρώ, πώς το μεγάλο λάθος που κάναμε ήταν ότι φέραμε τον Λυμπερόπουλο πίσω, ενώ είχε αποτυχημένη προσπάθεια σε εμάς ήδη και μετά και στον Παναθηναϊκό. Αντιθέτως, έφυγε ο Μανόλο και ο Μαϊστόροβιτς τότε. Ακόμα, δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό της αποχώρησης του Μαϊστόροβιτς.


Πάντως σε γενικές γραμμές συμφωνούμε, οπότε ίσως να έγραψα κάτι και να μην πέρασα το σωστό νόημα.

tyflostinAEK2 - 29/6/2020 22:03

Δε νομίζω πως ο Ολυμπιακός φτιάχτηκε με φθηνούς Έλληνες και ξένους παίκτες ..(οκ για το στημένο απόθεμα κουμπάρα championsleague ετών) όμως οι ελεύθεροι παίκτες που έρχονται ..πρώτον θέλουν να έρθουν και δεύτερον αμοίβονται πολύ πολύ καλύτερα..φυσικά το σκάουτινγκ (ο Μπαρμπαλιάς είχε έρθει ως κελεπουρι ..μετά για κάποιο λόγο απενεργοποιήθηκε ??) ...όμως και η διάθεση για ρίσκο σε λαυράκια ...μα και σε καλές λύσεις που θα τις ακριβοπληρωσεις αρχικά για να ανέβει το όνομα της ομάδας στα... Συνέχεια μανατζερικα στέκια ...δεν είναι δικά μας τα λεφτά που ξοδεύονται φυσικά ...όμως μη λέμε και ότι ο Ολυμπιακός φτιάχτηκε με φθηνούς παίκτες ..

Okonski21R - 29/6/2020 21:47

Όποιος έχει δει την ΑΕΚ της δεκαετίας του 90 θλιβεται με την εικόνα της ομάδας, δεν θα προβώ σε ανάλυση και αιτίες. Αντικειμενικά η ομάδα μας στο πρώτο ιδίως ημίχρονο ήταν Απολλων. Το β δεν το κρίνω γιατί έκοψαν οι άλλοι. Στην παρούσα θέλει ρεαλισμό για να ξεφύγουμε από τη μιζέρια που έχουμε περιέλθει ως ομάδα. Όποιος εξωραΐζει δεν ωφελεί αυτό πρέπει να αντιληφθούμε.

BYZANTIN - 29/6/2020 21:28

Ή ανάλυση είναι ότι με τα δεύτερα και μόλις που κέρδισε ο γαύρος. Αυτό τα λέει όλα.

Andreas295 - 29/6/2020 21:14

Η ΑΕΚ δυστυχώς βρίσκεται σε χαμηλότερο επίπεδο οργανωτικά ώστε να φτάσει το επίπεδο του Ολυμπιακού. Ο Ολυμπιακός πράγματι χρησιμοποιεί παίχτες που αποκτήθηκαν μέσα από το σκάουτινκ ή τα κονέ του συλλόγου σαν έξτρα επιλογές. Όπως περίπου πήραμε εμείς τώρα τον Ενομπακάρε. Επίσης διαχειρίστηκε άψογα την περίπτωση του Τσιμίκα και από εκεί που τον ξέραμε σαν ένα παιδί που παίζει στον Ολυμπιακό, πήγε δανεικός στο εξωτερικό όπου πήρε παιχνίδια. Δεν πήγε δανεικός για να τον... Συνέχεια ξεφορτωθεί η ομάδα του όπως πχ οι Γιακουμάκης-Βασιλαντωνόπουλος. Εμείς τέτοιο δανεισμό δεν έχουμε κάνει ακόμα σε παίχτη μας. Γύρισε λοιπόν ο Τσιμίκας ως μια 2η επιλογή, ΣΤΗΡΙΧΤΗΚΕ, πήρε ευκαιρίες και τώρα κοστολογείται 20-25εκ απ' την ομάδα του. Πήρε λοιπόν φθηνούς παίχτες κρυμμένους σε ομάδες της Β Γαλλίας και παίχτες που σε εμάς θα ξίνιζαν επειδή θα ερχόντουσαν από τον Εργοτέλη και τον Πανιώνιο και παράλληλα έδωσε και κάποια εκατομμύρια απ' όσα έχει βγάλει με τις πωλήσεις του για να πάρει έναν Σεμέδο, έναν Γκιγιέρμε, έναν Λοβέρα, έναν Ραντζέλοβιτς κλπ και πήγε σε 2 επιλογές έμπειρων ελεύθερων.


Η διαφορά μας δεν είναι τόσο τα χρήματα. Είναι η επιμονή στο πλάνο του προπονητή και της ομάδας συνολικά, που ας μην ξεχνάμε πόσες φωνές υπήρχαν για απόλυση του Μαρτίνς, πώς αποκλείστηκε από τη Λαμία, πώς έχασε με κάτω τα χέρια στην Τούμπα πέρσυ κλπ. Πίσω απ' αυτά όμως υπάρχει και ποδοσφαιρική λογική και η δουλειά που γίνεται δεν γίνεται σε μια εσφαλμένη βάση. Σε κάθε γραμμή μπήκε και τουλάχιστον ένας παίχτης κορυφαίου επιπέδου και δίπλα του μπήκαν οι υπόλοιποι. Σα στο τέρμα. Σεμέδο στην άμυνα. Γκιγιέρμε κέντρο. Βαλμπουενά μεσοεπιθετικός και Ελ Αραμπί μπροστά. Για να μην πούμε για Φορτούνη, Τσιμίκα, Ομάρ. Ο Καμαρά πχ βρήκε ρόλο και ελευθερία για να γίνει βαρόμετρο. Δεν ήταν όταν πρωτοπήγε. Χτίστηκε η ομάδα έτσι όμως ώστε να τον αναδείξει.


Αν πάμε θέση θέση δεν υστερούμε σε συμβόλαια. Υστερούμε σε επιλογές ποιότητας, σε απόκτηση παιχτών με βάση το τι λείπει από το ρόστερ, σε στοχευμένους δανεισμούς των νεαρών μας και σε δίκτυο σκάουτινκ ή σε εμπιστοσύνη στις υποδείξεις του όποιου σκάουτινκ διαθέτουμε. Η ομάδα χρειάζεται οπωσδήποτε έναν παίχτη κολώνα σε κάθε γραμμή και πίσω του έναν που να μπορεί να δώσει πράγματα και να αρπάξει ευκαιρίες. Όταν ο Ολυμπιακός πουλάει τον Ποντένσε, υπάρχει από πίσω ένας Ρατζέλοβιτς και ένας Λοβέρα για να ανεβάσουν μετοχές. Αν εμείς πίσω απ' τον Μάνταλο δεν έχουμε έναν Μπότο πχ να αρπάξει την ευκαιρία αλλά κοιτάμε να κάνουμε αλχημείες με αλλαγές συστήματος κλπ τότε ούτε ρόλους δημιουργούμε, ούτε βοηθάμε στην ανάπτυξη κανενός. Θες 4-3-3; Παίξε! Αλλά όταν χάσεις τον κόφτη σου με τραυματισμό πχ και μετά το γυρνάς σε 4-2-3-1 για να προσαρμοστείς και δε δίνεις μια ευκαιρία στον παγκίτη σου, τότε θα τον έχεις παγκίτη μέχρι να γεράσει. Στην ΑΕΚ ο Καρέρα ευτυχώς δίνει ευκαιρίες. Γι'αυτό πρέπει να τον βοηθήσει και η ομάδα να χτίσει ένα ρόστερ Λερναία Ύδρα που όταν βγαίνει ο Μάνταλος να μπαίνει διψασμένος ο αντι-Μάνταλος.


Προσωπικά λοιπόν θεωρώ ότι η ομάδα πρέπει να δώσει ένα μεγάλο συμβόλαιο σε ένα στόπερ ΚΟΛΩΝΑ, σε ένα ΔΕΞΙ εξτρέμ και σε 2 μπακ με την προϋπόθεση ότι θα φύγει ο Παουλίνιο. Αυτά είναι κατά τη γνώμη μου οι ΒΑΣΙΚΕΣ ανάγκες αν θέλουμε να ανέβουμε επίπεδο. Φυσικά δε μιλάω για τις αυτονόητες ανανεώσεις όσων υπολογίζονται και φεύγουν του χρόνου και δε μιλάω για πιθανές έξτρα μεταγραφές σε περίπτωση πωλήσεων.


Η βασική 11άδα για του χρόνου θεωρώ ότι πρέπει να αποτελείται από: Μπάρκα, ΣΤΟΠΕΡ κολώνα, μεταγραφή 2ου στόπερ ή όποιον απ' τους τωρινούς προτιμάει ο Καρέρα, ΔΕΞΙ-ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ μεταγραφές, Γαλανόπουλος, Σιμάνσκι, Μάνταλος, Λιβάγια, ΔΕΞΙ ΕΞΤΡΕΜ, Ολιβέιρα.


Ιδανικά αν έμενε ο Αραούχο του χρόνου να εναλλάσσεται με τον Ολιβέιρα, Βέρντε πώληση ή πάγκο, Μπακάκης-Λόπεζ ροτέισον, Αλμπάνης πάγκο και ευκαιρίες στα αριστερά ως αντι-Λιβάγια, Κρστίτσιτς - Σιμόες - Σάμπα (ίσως δανεικός εξωτερικό) πάγκο και ροτέισον με Γαλανό-Σιμάνσκι, Ενομπακάρε ευκαιρίες οπουδήποτε στην επίθεση, Μπότος να πάρει ευκαιρίες ως αντι-Μάνταλος αλλιώς θέλουμε παίχτη, Χριστόπουλος 3ος φορ ή δανεικός, Μαχαίρας είτε δανεικός είτε ως αντι-Βέρντε. Απ' τους Οικονόμου, Τσίγκρι, Λάτσι ίσως και Σβάρνα θα πρέπει να μείνουν 3 αν έρθουν 2 στόπερ. Με πώληση Βέρντε και δανεισμούς Σάμπα και Οικονόμου ή Λάτσι πχ εφόσον έρθει και 2ο στόπερ, φτάχνουμε ένα πλήρες ρόστερ 26 παιχτών και ανάλογα τις πωλήσεις κινούμαστε έξτρα. Με 5 μεταγραφές βασικών ακόμα και των 500.000-600.000 σε συμβόλαιο, φτιάχνουμε με έξτρα 2,5-3εκ σε συμβόλαια ένα υπερπλήρες ρόστερ και μόνο η πώληση Βέρντε μαζί με το συμβόλαιο του μας δίνει τα μισά. Ας έρθουν παίχτες που λήγουν τα συμβόλαια τους ή δανεικοί με πολύ προσιτή οψιόν αν δεν υπάρχουν πολλά για αγορές. Αρκεί ΝΑ ΨΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ τους κατάλληλους. Προσωπική γνώμη πάντα αν κάνουμε κάπου μια υπέρβαση να είναι σε 1-2 συμβόλαια και ΟΧΙ σε αγορές παιχτών εκτός κι αν είναι κάποια εξαιρετική περίπτωση. Ακατόρθωτο δεν είναι, είναι δύσκολο και θέλει δουλειά, αλλά αν ήταν εύκολο θα ήμουν ακόμα κι εγώ τ.δ και όχι ο Ίβιτς. Δε θέλει πολλά λεφτά. Θέλει μεθοδικότητα, ποδοσφαιρική λογική, διασυνδέσεις και ευελιξία ώστε τουλάχιστον να βλέπουμε μια ΑΕΚ που να βγάζει αγωνιστική υγεία και ορθολογισμό. Αν γίνει αυτό και υπάρχει στήριξη θα έρθουν και οι επιτυχίες.

Myrodias21 - 29/6/2020 20:14

Παρατηρώ την κλασσική καταστροφολογία για την ομάδα μας και την αποθέωση για την ομάδα του αντιπάλου. Η αλήθεια είναι ότι ο Ολυμπιακός αγωνιστικά είναι καλύτερος.Δεν νομιζω να υπαρχει κάποιος που διαφωνεί σε αυτό.Όμως αν δούμε το δεύτερο ημίχρονο του χθεσινού αγώνα (στο πρώτο ο Ολυμπιακός πραγματικά κυριάρχησε) η ομάδα δεν ήταν κακή. Σίγουρα δεν ήταν αυτό που όλοι θέλουμε Αλλά δεν ήταν κακή. Ήταν η μόνη ομάδα που προσπάθησε να παίξει ποδόσφαιρο στο δεύτερο ημίχρονο.... Συνέχεια Σχεδόν όλα τα άουτ του Τσιντωτα ηταν πασα σε κάποιον αμυντικό οι οποίοι προσπαθούσαν παρά την πίεση του Ολυμπιακού να μοιράσουν την μπάλα σωστά.(πολλές φορές έκαναν λάθη αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία σχετικά με τις προσθήκες που θα πρέπει να γίνουν). Θα μου πείτε ο Ολυμπιακός έριξε ρυθμούς στο δεύτερο ημίχρονο. Ναι συμφωνώ. Όμως θεωρητικά μετά το 1-2 θα έπρεπε να ψάξει τρίτο γκολ για να καθαρίσει το ματς. Αντίθετα από το 66 μέχρι το 80-85 (μετά η ομάδα έσκασε πράγμα φυσιολογικό δεδομένης όλης της πίεσης του πρώτου ημιχρόνου) η ομάδα που πίεζε ήταν η ΑΕΚ.


Υγ: Μην ξεχνάτε παίζαμε χωρίς 6+1 βασικούς παίκτες χθες. Σκεφτειτε ο Ολυμπιακός να έπαιζε χωρίς Σα, Σεμεδο( χθες θα ήταν το τελευταίο παιχνίδι του Βρανιες),Τσιμικα,Ομάρ, Φορτουνη, Ελ Αραμπι. Σίγουρα η εικόνα δεν θα ήταν η ίδια.

ismanacho21 - 29/6/2020 21:10

Αρα αδερφέ ολα καλά και όλα ωραία στην ομάδα. Το οτι μας χωρίζει μια διαφορά 22 βαθμών στο φετινό πρωτάθλημα ειναι λεπτομέρεια. Απλα εμείς είμαστε καταστροφολογοι και μίζεροι.

Myrodias21 - 29/6/2020 22:18

Φίλε δεν λέω αυτό. Φυσικά όταν φέρνεις έναν προπονητή το καλοκαίρι στον οποίο στηρίζεσαι,τον αφήνεις να κάνει προετοιμασία αλλά δεν σου βγαίνει και πας και χανεις πρώτη αγωνιστική απο την Ξάνθη στο γήπεδο σου είναι επόμενο να μείνεις και 22 και 25 και 30 βαθμούς πίσω. Όπως είναι και λογικό όλη η υπόλοιπη χρόνια να είναι σχεδόν χαμένη.

Τώρα όμως έχουμε άλλον προπονητή ο οποίος φαίνεται σοβαρός και άλλον τεχνικό διευθυντή.... Συνέχεια
Υπομονή και στήριξη στην ομάδα και τα καλύτερα έρχονται.

ismanacho21 - 30/6/2020 00:05

Προφανως παιζει τεραστιο ρολο ο προπονητης και αυτη τη στιγμη ειμαστε τυχεροι που εχουμε τον Καρερα. Αλλα αν νομιζουμε οτι απο μονος του ο προπονητης θα κανει θαυματα χωρις το καταλληλο υλικο, δυστυχως συντομα θα τον "καψουμε" κι αυτον και θα ειναι κριμα.

ioannis64AEK - 29/6/2020 20:39

Γενικά βλέπω συνετά και εποικοδομητικά, ποδοσφαιρικά σχόλια και όχι καταστροφολογία. Πιστεύω ότι από όλες τις μεγάλες ομάδες εμείς οι ΑΕΚτζήδες, πέρα από όλα τα άλλα, βλέπουμε και ξέρουμε πιο πολύ ποδόσφαιρο, και δεν έχουμε παρωπίδες. Από την διοίκηση, τους προπονητές, ως τους δημοσιογράφους και τους οπαδούς, βλέπουμε μπάλα. Νομίζω ότι στην πλειοψηφία τους τα σχόλια είναι απόλυτα εύστοχα. Χρειαζόμαστε σίγουρα κάποιους παίκτες με προσωπικότητα ανάλογη του Λιβάγια και στις άλλες... Συνέχεια γραμμές πλην της επίθεσης, παίκτες αναφοράς που κοντά τους θα ανέβουν και οι υπόλοιποι. Μάλλον όλοι συμφωνούμε για ένα τουλάχιστον σεντερ μπακ κλάσης, γρήγορο, ένα τουλάχιστον πλάγιο μπακ να μασάει σίδερα με καλή σέντρα, ένα χαφ δημιουργικό να ανεβαίνει για το 4-3-3 (γιατί στην ουσία έχουμε 5 αμυντικά χαφ. Σάμπα, Γαλανό, Σιμόες, Κριστισιτς, Σιμάνσκι!!!) και ένα εξτρεμ από το πάνω ράφι. Προφανώς αν αυτοί οι 4 παίκτες είναι επιπέδου Λιβάγια-Ολιβέιρα, μιλάμε για διεκδίκηση πρωταθλήματος. Διαφορετικά είναι αρκετά δύσκολο να ανταγωνιστούμε τον γαύρο. Απλά πράγματα.

mixvathis - 29/6/2020 19:53

Η διαφορα της ΑΕΚ με τους γαυρους ειναι στην ταχυδυναμη.Κανουμε λαθος καιδεν ελεγχουμε την σωματοδομη των παιχτων.Πηραμε μπουανανοτε 1,5 μετρο ανθρωπο που ηξερε μπαλα και καταλαβαμε οτι σε αυτο το υψος πρεπει να εισαι ο μεσι να επιβιωνεις.Και παμε και παιρνουμε με σημαντικο κοστος τον βερντε!!!Αν δειτε οι βρωμιαρηδες ολους τους παιχτες τους τσεκαρουν σε υψοε δυναμη.Μπροστα τους σε μεσο ορο ειμαστε 20 εκατοστα κατω.Τσεκ το Ολιβειρα που ειναι με σωματοτυπο σεντερ πως γεμιζει την... Συνέχεια περιοχη και δες τον βερωτε που να φτουρισει.Γομαρια εχουν αυτοι.καμαρα σεμεδο σισε μπα χασαν ...δεν παιρνουν παιχτη (με καμμια μικρη εξαιρεση αν δεν εχει μεγαλο σωματοτυπο)

VagosK - 29/6/2020 19:52

Η ΑΕΚΑΡΑ μας για να μπει και να πιεζει απο την αρχη σε καθε παιχνιδι πρεπει να εχει και τους καταλληλους παιχτες. Απο αμυνα ο μονος που δεν πανικοβαλλεται ειναι ο Τσιγκρισκι. Αυτη η μαλακια που πιανει τους περισσοτερους μου ρχεται η μπαλα την διωχνω οπως οπως δες Σβαρνας Μπακακης, παιρνω μπαλα αμεσως την στελνω πισω δες Σιμοες κτλ με ξεπερναει. Σηκωσε βρε λιγο το κεφαλι σου να δεις γηπεδο. Τι πραγμα ειναι αυτο Ημαρτον!

- 29/6/2020 19:49

Ο gay Κώστα έκανε αυτό που πρέπει να κάνουμε και εμείs φέτοs και έπρεπε να το είχαμε κάνει εδώ και καιρό.. Μετά από μια τραγική χρονιά (2018) έδιωξε μια ντουζίνα άχρηστουs παίχτεs και πήρε μια ντουζίνα καλύτερουs παίχτεs και αs έλεγαν τότε όλοι , ότι έτσι δεν φιάχνειs ομάδα . Τα αποτέλεσματα μετά από 2 χρόνια τα βλέπεται. . Εμείs με τα λαχεία και τουs δανεικούs , μείναμε στάσιμοι , για να μην πώ ότι γίναμε χειρότεροι και ο gay ξέφυγε. Όσο για τουs φτηνούs , δεν νομίζω Κώστα. Έναs παγκίτηs του γαύρου... Συνέχεια παίρνει όσα παίρνει σε εμάs ο καλύτερόs μαs παίχτηs !

loukas_manolojimenez - 29/6/2020 18:56

Καλησπέρα Κετσε. Να κάνω μια παρατήρηση. Στο σημείο που αναφέρεις ότι η τριάδα Σιμοες-Σιμανσκι-Κριστιτσιτς ήταν αντιλειτουργικη και έχεις απόλυτο δίκιο υπάρχει μια λεπτομέρεια που μπορεί να κάνει τη διαφορά. Στα δύο παιχνίδια που έπαιξαν ως τριάδα, για όσο χρόνο έπαιξαν, η ομάδα Δεν είχε φορ περιοχής. Τη μια είχε το Μάνταλο και την άλλη το Λιβαγια. Με αποτέλεσμα η ομάδα να μην είναι απειλητικη, οι αντίπαλοι να κερδίζουν μέτρα και να έχουν τη... Συνέχεια δυνατότητα να κυκλοφορήσουν πολύ καλύτερα τη μπάλα σε πιο μεγάλους χώρους. Ίσως σε ένα 4-3-3 με αυτή την τριάδα , τον Λιβαγια αριστερά, τον Μάνταλο δεκαρι και προς τα δεξιά (το ξέρω δεν βολεύεται) και ένα καθαρό φορ, η ομάδα να μπορεί να αντιμετωπιστεί πολύ καλύτερα τον Ολυμπιακό. Δεν είμαι ιδιαίτερος γνωστης οπότε θέλω την άποψη σου.

Psychosocial - 29/6/2020 19:48

4-3-3 χωρίς τον Μανταλο στα χαφ, δύσκολα θα τσουλισει. Κανείς από τα αλλα χαφ δεν μπορεί να κουβαλήσει την μπάλα ούτε να την δώσει σωστά μπροστά. Δεξιά θα πάει ο Αλμπάνης (ο Βερντε είναι επικίνδυνος) αναγκαστικά, ή το πολύ πολύ ας παίξει ο Παουλινιο δεξί χαφ - εξτρεμ έχοντας πίσω του τον Μπακάκη, όπως γινόταν με τον Γκαλο. Πειράματα θα κάνει ο Καρερα αναγκαστικά, δεν υπάρχει δεξι εξτρεμ στην ομάδα.

ketsetzoglou - 29/6/2020 19:33

Μακάρι να έχεις δίκιο φίλε μου.

VagosK - 29/6/2020 19:47

Ο τερματοφυλακας ειναι το αλφα και το ωμεγα. Μπαρκας μεχρι να παγωσει ο ηλιος. Απο την αλλη αν δεν πουλησουμε δεν αγοραζουμε απο το πανω ραφι. Ο Τσιντωτας καλος και αγιος αλλα χθες ουτε εξοδους εκανε ουτε μια σωτηρια επεμβαη σε ολο το παιχνιδι που ο Μπαρκας θα εκανε. Το αποκορυφωμα ηταν που του φυγε κορνερ. Ατυχια θα πειτε. Εγω λεω απο τις λεπτομερειες βλεπεις καποθα πραγματα

Kostantinos_Derveni - 29/6/2020 19:47

Αν εχθές ήταν άλλη ομάδα και οχι ο θρήνος δεν θα έπαιρνε τέτοια έκταση,αλλά δυστυχώς μια ήττα απ'αυτούς πονάει,ας κοιτάξει λίγο η διοίκηση τι πάγκο είχαμε εμείς για να μη ξαναγίνει,θέλω να πώ να γίνουν μεταγραφές επιπέδου ας σταματήσει αυτό το παραμύθι με δανεικούς.Δεν θα βγάλουμε όλους τους παίκτε μας άχρηστους, όμως χρειαζόμαστε ενίσχυση,στον τελικό θα είναι διαφορετικά.Να τους βάλουν σε βίντεο να βλέπουν τα χαζογέλια που έκανε ο τοροσ και οι άλλοι μπάς και τους... Συνέχεια ταρακουνήσουν.Εγώ εμαι πιστός οπαδός της ΑΕΚ και ελπίζω να δούμε την ομάδα μας στην κορυφή,αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη.......Ας τους να γελάνε στο τέλος εμείς θα πανηγυρίσουμε το κύπελλο!!!!

Manos_AEK21 - 29/6/2020 19:46

Κετσε! που λες για την σεζόν που πήραμε το πρωτάθλημα το 2017 - 2018.. Εντάξει να λέμε την αλήθεια Κετσε! μας έκατσε και λίγο και ήταν και πολύ η τύχη με το μέρος μας εντάξει να τα λέμε όλα όπως και είχαμε και παιχταράδες με μεγάλη προσωπικότητα που μας βγήκαν και με όχι και πολλά χρήματα κιόλας... Λάζαρος - Βρανιες-Γιοχανσον - Μπακασετας μέχρι και ο Κονε τον έβαζες μέσα και έκανε καλά ματς.. Μέχρι και Ούγκο Αλμεϊδα που ήταν μεγάλη προσωπικότητα πρόσφερε ότι μπορούσε και έβαλε και αυτός... Συνέχεια το λιθαράκι του που άμα ερχόταν ποίο νέος στην ομάδα μας θα ήταν ο καλύτερος επιθετικός....

Κετσε με αυτό που γίνεται με τον Αραουχο δανεισμός στον δανεισμό θα ξενερώσει και ο ίδιος ο παίχτης.. Μπήκε η οψιον αγοράς ((επιτέλους)) και αντί να το παλέψουν να ρίξουν τα 2,7 εκατομμύρια ευρώ και με κάποιο τρόπο να αγοράσουν τον Αραουχο πάλι πάνε για δανεισμό του παίχτη... Κετσε! πάνε τώρα να αντικαταστησουν τον Βρανιες με έναν δανεικό παίχτη χωρίς οψιον αγοράς που λέγετε Νάνι από μια μικρή ομάδα της Αργεντινής και εάν μας βγει μας βγήκε..... Έχουνε γίνει λάθη Κετσε! στην ομάδα μας και από αυτά τα λάθη θα πρέπει να μάθουν αυτοί που διαχειριζονται την ομάδα μας..... Θα πρέπει να μεγαλώσει η ομάδα μας αγωνιστικά για να μπει σε τροχιά πρωταθλητισμου με σωστές δουλεμένες κινήσεις.....

Τώρα εάν κάποιοι πιστεύουν ότι ο Ναός η Αγία Σοφία από μόνος του άμα κάνουμε και τον σταυρό μας ότι θα μας φέρει πρωταθλήματα και κύπελλα και αξιόλογες πορείες στην ευρώπη τότε κάνετε μεγάλο λάθος......

R21_AEK - 29/6/2020 19:30

Δεν χρειαζοταν το χθεσινο παιχνιδι για να καταλαβουμε τα χαλια της ομαδας.Δεν κερδισαν τον Αρη και τον Παο στα πλειοφ σαν γηπεδουχοι παραλιγο να αποκλειστουν απο την Αρη στο Κυπελλο και απο μεγαλη τυχη και Λιβαγια περασαμε.Στο παιχνιδι με τον Αρη στο Κυπελλο οταν εμειναν με 10 παιχτες σοβαρη ευκαιρια δεν εκαναν κανονικα επρεπε να τελειωσουν την υποθεση προκριση εκει και να βαλουν αλλα δυο γκολ.Στα ματς με τον Οσφπ στη κανονικη διαρκεια φανηκε η μεγαλη διαφορα των δυο ομαδων δεν... Συνέχεια χρειαζοταν το χθεσινο για να το καταλαβουμε φανταστειτε να μην υπηρχε ο Καρερα η ομαδα ουτε τελικο Κυπελλου θα ηταν τωρα και δεν θα ειχε καμια ελπιδα για την 2 θεση.Αν εκει στην ΠΑΕ ΑΕΚ θελουν να φτιαξουν ομαδα για πρωταθλητισμο και πορεια στην Ευρωπη πρεπει να φερουν τουλαχιστον 8 παιχτες ΒΑΣΙΚΟΥΣ.Μονο Μπαρκας,Ολιβειρα,Λιβαγια λογιζονται για βασικοι αντε και ο Αραουχο αν πιασει τα καλα στανταρ του με καλη προετοιμασια και χωρις τραυματισμους αλλιως μονο για πρωτη αλλαγη.

TA1959 - 29/6/2020 17:19

1. Η ΑΕΚ που τρωει σιδερα και φτυνει αιμα (και ας χασει) δεν εμφανιστηκε εχθες, ουτε το 1ο ουτε το 2ο ημιχρονο. Γι αυτο η γκρινια, και οχι γιατι χασαμε επειδη ελειπαν μερικοι βασικοι και επειδη, κακα τα ψεματα, ο Γαβρος εχει καλυτερη ομαδα. Αν ειχαμε δωσει τα παντα και ειχαμε χασει εχθες, θα διναμε συγχαρητηρια στους παιχτες μας για την προσπαθεια. Αλλα δεν...

2. Επομενως, δεν ειναι δικαιολογια οτι ελειπαν αρκετοι βασικοι. Η γρινια ειναι για ελλειψη... Συνέχεια τσαγανου απο πολλους (οχι ολους).

3. Η διακοπη δεν ειναι δικαιολογια, διοτι την ιδια διακοπη ειχαν και οι αντιπαλοι.

4. Στους τελευταιους αγωνες δεν κατεβηκε η ΑΕΚ που φτυνει αιμα και τρωει σιδερα (και ας χασει). Ειμασταν φλυαροι και εκνευριστικοι με υπδεεστερους ΠΑΟ και ΑΡΗ. Συγκεντρωθηκαμε στα τελευταια 15 λεπτα με τον Αρη και σωσαμε τον 4ο τελικο κυπελου.

5. Ελπιζουμε να παρουμε τον τελικο κυπελου με κλεφτοπολεμο, οπως εχουν γραψει και αλλοι εδω. Γιατι με κλεφτοπολεμο? Γιατι, κακα τα ψεματα, ακομα και με τους βασικους μεσα δεν εχουμε την ποιοτητα του Γαβρου.

6. Και γιατι δεν εχουμε τωρα την ποιοτητα του Γαβρου? Τους ειχαμε καθαρα (χωρις κλεφτοπολεμο) το 2018! Αν ηταν μονο η διαφορα οικονομικων παλι δεν θα λεγαμε τιποτα. Και το 2008 και το 2018 ειχαμε διαφορα οικονομικων. Γρινιαζουμε γιατι εγιναν παρα πολλά λαθη στη διαχειρηση παικτων και προπονητων μετα το 2018.

7. Και γιατι εγιναν αυτα τα λαθη? Αν ειχαν γινει γιατι δεν ειχαμε να ξοδεψουμε για παιχτες και προπονητες αλλα ξοδευαμε για το γηπεδο, παλι δεν θα γκρινιαζαμε τοσο. Τα λαθη μετα το 2018 με παιχτες και προπονητες εγιναν γιατι δεν ειμαστε ουτε κυριοι ουτε εξυπνοι στις διαπραγματευσεις. Παμε με τσιγγουνοπαζαρεματα, πουλαμε κελεπουρια (π.χ. Μπακασετας), δεν παιρνουμε καλυτερα λαβρακια, και παιρνουμε σαπακια (δεν προκειται να κακολογησω τωρινο παιχτη μας δημοσια).

8. Αγγλικα αυτο λεγεται penny wise and pound foolish. Σωζουμε τη δραχμη και χανουμε το εκατοσταρικο. Σωζουμε το ευρω και χανουμε εκατο ευρω. Σωζουμε το δολλαριο και χανουμε το εκατοσταδολλαρο.

9. Ο Ιβιτς ειναι πολυ ικανος, αλλα εαν ο ιδιοκτητης τον αναγκασει να παιξει με τσιγγουνοπαζαρεματα, δεν θα παμε μποστα.

10. Γι αυτο γκρινιαζουμε, γιατι δεν βλεπουμε αλλαγη νοοτροπιας στα τσιγγουνοπαζαρεματα.

11. Αποτελεσμα τσιγγουνοπαζαρεματος 2ο - ετσι οπως παμε, δεν θα γεμιζουμε την Αγια Σοφια στα παιχνιδια με μικρομεσαιους. penny wise and pound foolish!!

12. Γι αυτα γκρινιαζουμε.

Cocco Bill - 29/6/2020 19:26

Σε πολλά που γράφεις έχεις δίκαιο. Πχ ο Λάζαρος αν του είχε γίνει η αύξηση που ήθελε, θα έμενε. Ο Αραούχο δεν μπορούσε να μείνει γιατί η Λας Πάλμας ήθελε τρελά ποσά. Το βασικό λάθος ήταν η εμμονή στον Λυμπερόπουλο, που το παιδί δεν έκανε. Ο Μπακασέτας αν είχε μείνει σε μας, θα έπαιζε στα πλάγια και θα τον έβριζαν όλοι, ένας ικανός τεχνικός διευθυντής θα τον έστελνε δανεικό κάπου να παίζει εκεί που που παίζει τώρα, δεν είχαμε τέτοιο και τον χάσαμε τσάμπα. Από τον Βράνιες όμως βγάλαμε ένα... Συνέχεια σκασμό λεφτά. Οπότε δεν ισχύει αυτό που γράφεις για την διαχείριση, απλώς είναι πολύ σφικτή. Ίσως αν μπούμε στην Αγιά Σοφιά να αυξηθεί το μπάτζετ. Εγώ πάντως είμαι αισιόδοξος, θεωρώ τον Καρέρα προπονητή επιπέδου Σάντος, ενώ και ο Ίβιτς δείχνει να ξέρει τι κάνει. Χρειαζόμαστε μόνο παίκτες για την άμυνα, αυτοί συνήθως είναι και πιο φτηνοί και πιο εύκολο να βρεθούν από την επίθεση. Επίσης παρόλα τον τυφώνα Καρντόσο, βλέπω μια ομάδα που έχει ενέργεια περισσότερη και από τον θρήνο και ας έπαιξε παράταση πριν λίγες μέρες. Φαντάζομαι του χρόνου που θα γίνει και η προετοιμασία από τον Καρέρα η ομάδα θα τους πνίγει με το πρέσινγκ. Τέλος αν κάποιος έχει να ξοδέψει αυτά που ξόδεψε ο Μαρινάκης για να ξαναχτίσει την ομάδα, ας πάει να βρει τον Τίγρη, να του την ζητήσει. Επειδή όμως χορτάσαμε από Κοζώνηδες και Ξενιάδηδες, ο Τίγρης και με μικρότερο μπάτζετ πάλι θα το σηκώσει, τώρα που βρήκε επιτέλους προπονητή και τεχνικό διευθυντή και θα μπορέσει να χτιστεί ομάδα

TA1959 - 29/6/2020 17:33

Μαυριστε με οσο θελετε αλλα πητε μου που κανω λαθος να το διορθωσω!!

inzaghi9 - 29/6/2020 18:00

Εγώ δε σε μαυρίζω, αλλά οικονομική ζημία δεν έχει γίνει στην ομάδα ώστε να κλαίμε την διαχείρηση, επειδή χάσαμε τον Μπακασέτα. Επίσης το γήπεδο προφανώς και δε στερείται οικονομικής στήριξης, ώστε να γκρινιάξουμε και γι' αυτο.


Επιπλέον, σαπάκια, αποτυχημένες χρονιές και άστοχες επιλογές μπορείς να έχεις και χωρίς... Συνέχεια "τσιγγουνοπαζαρέματα". Δες παοκ φέτος, δες γαύρο προ Μάρτινς. Δες ΑΕΚ επί Αδαμίδη. Τουλάχιστον με αυτή τη τσιγγουνιά τα όποια λάθη δεν έχουν ανοίξει τρύπες πριν καν ακόμη μπουμε στο γήπεδο και ξεκινήσουμε το αληθινό χτίσιμο. Για τα αγωνιστικά παράπονα συμφωνώ.


Ως επίλογο, δεν έχει καταλάβει κανείς ότι πήραμε ένα πρωτάθλημα πρόωρο κι εκτός προγραμματισμού. Ότι τα "τσιγγουνοπαζαρέματα" θα αλλάξουν όταν έρθει η ώρα (γήπεδο, σταθερά έσοδα, σταθερό κι έμπιστο τεχνικό τημ) κι όχι επειδή πήραμε ένα πρωτάθλημα με την αρμάδα της Β' Εθνικής.


Από εκεί και πέρα η ομάδα θα μπορούσε δεδομένου του μομέντουμ της πρωταθληματικής χρονιάς να είναι πιο ανταγωνιστική, αλλά γίναν πολλά λάθη επί 1,5 χρόνο με μεγάλη ευθύνη Λύμπε και Μελ που του έδωσε κλειδιά βέβαια.

R21KRISNA - 29/6/2020 17:37

Eνα like έχω μόνο δυστυχώς αντί για χιλιάδες...

Constantinaek1978 - 29/6/2020 19:26

Όσες αναλύσεις και να γίνουν αν δε μπει χρήμα στην ομάδα..!!!

R21_AEK - 29/6/2020 19:25

Οσο για αποχωησεις Οικονομου,Βερντε,Κριστιτσιτς,Χουλτ πρεπει να μας αδειασουν την γωνια για αρχη και βλεπουμε.

Golgis21 - 29/6/2020 18:55

Αν νομιζεις οτι περιμεναμε το χθεσινο ματς για να βγαλουμε συμπερασματα Κετσε μαλλον μας υποτιμας.ειχε ετσι κ αλλιως περασει σε ολους με τις απουσιες οτι παμε με παθος για τον τελικο.το προβλημα ειναι οτι καποιοι παικτες ενδεκαδατοι δεν ειναι για επιπεδο ΑΕΚ κ επιπλεον οταν λειπουν σημαντικα γραναζια της ομαδας δεν υπαρχει αντικαταστατης ουτε για δειγμα.χθες μπηκε ενας πιτσιρικας που πηρε πρωτοβουλιες ζηταγε μπαλα κ ειχε παθος την ιδια ωρα που τουλαχιστον οι μισοι... Συνέχεια απο αυτους που επαιζαν αντιμετωπιζαν την μπαλα σαν χειροβομβιδα κ κοιταγαν να την ξεφορτωθουν παντα προς τα πισω.αυτο απο μονο του λεει πολλα για την ποιοτητα του ροστερ.τελος πρεπει να παραδεχθω οτι ο μανατζερ του Βερντε ειναι αετος αφου καταφερε να δωσει η ομαδα εναν σκασμο λεφτα κ βαρβατο συμβολαιο σε εναν τουλαχιστον μετριο παικτη ο οποιος νομιζει οτι ειναι ο Πιρλο των φτωχων.

Para21 - 29/6/2020 18:53

Γιατί όλοι οι δημοσιογράφοι της ΑΕΚ λένε ότι ανέβηκε στο δεύτερο ημίχρονο; η αλήθεια είναι ότι ο γαυρος έσβησε μηχανές στο 2ο για συντήρηση δυνάμεων.

steve_leo_beleck - 29/6/2020 18:50

Η ΑΕΚ θέλει χρόνο να συνέλθει από τον κακό προγραμματισμό του Λυμπε δυστυχώς,και σε συνδυασμό με τη κρίση του κορονοιου είναι ακόμα πιο δύσκολο να γίνει το ξεσκαρταρισμα που χρειάζεται. Κετσε πιστεύεις ότι ο Σβαρνας μπορεί να σταθεί σε ΑΕΚ πρωταθλητισμου; εγώ έτσι όπως τον βλέπω αμυντικά καθαρά είναι πιο αδύναμος του Οικονόμου, απλα είναι καλύτερος στα πόδια πιστεύω θέλουμε 2 σέντερ μπακ για μεταγραφή και όχι 1 όπως ακούγεται

aekstockholm21 - 29/6/2020 18:40

Η ομαδα οτι και να πουμε εμεις χρειαζεται δυο μπακ,εκτος κ αν νομιζουμε οτι του χρονου ο μπακα θα κανει σεντρες ξυραφι κ ο Λοπεζ θα μαρκαρει καλυτερα...Εναν σεντερ μπακ σιγουρα ενδεκαδατο κ απο το πανω ραφι..Σιγουρα εξτρεμ δοκιμασμενο κ καλο κ οχι λαχειο στο αν μας κατσει..Εναν στο κεντρο τυπου Γκιγιελμε ασε που νευριαζω οταν χρησιμοποιω ονοματα του απατεωνιου...Σιγουρα εναν φορ αν στραβωσει του Αραουχο...Κ να μην ξεχνιομαστε Ανανεωση στον Μαρκο...Αυτα αν θελουμε να... Συνέχεια πρωταγωνιστησουμε του χρονου σε Ελλαδα κ Ευρωπη.....Φυσικα σε περιπτωση πωλησης Μπαρκα και εναν Τερματοφυλακα....Αυτα ....Ξερω ειναι πολλα τα ονοματα κ οι θεσεις αλλα αυτη ειναι η Αληθεια για μια ΑΕΚ πρωταγωνιστρια κ Ομαδα που θα μπει στον ΝΑΟ....

johnsot - 29/6/2020 18:39

Δεν είναι μόνο οι παίκτες που πρέπει να έρθουν, είναι και αυτοί που πρέπει να φύγουν. Ένας εκ των Σιμοες Κριστισιτς πρέπει να φύγει και να έρθει ένα πολύ καλό 8αρι. Ένας εκ των Πάουλινιο, Μπακακη πρέπει να φύγει και να έρθει ένα δεξί μπακ που να συνδυάζει ικανότητες των δύο τους. Ο Βερντε δυστυχώς δεν μας βγήκε και όλοι συμφωνούν για την αναγκαιότητα των 2 εξτρεμ. Ένας εκ των Οικονόμου, Σβάρνα πρέπει να φύγει και να έρθουν 2 στόπερ για βασικοι. Για μένα και ο Μανταλος καλό θα ήταν να... Συνέχεια πωληθεί για να συμβάλλει στο μπάτζετ και να παίξει ο Λιβαγια στη θέση του. Σενάριο επιστημονικής φαντασιας ξερω

aekbox - 29/6/2020 18:32

Τα 2 τελευταία χρόνια ζούμε με την ελπίδα ...περιμένοντας οι παίκτες μας στα ντέρμπι να δείξουν χαρακτήρα και να νικήσουν και με παρόντα τον Μάνταλο ... όμως αυτή η ομάδα υστερεί εμφανώς σε ποιότητα ,ένταση ,δύναμη και ταχύτητα της ομάδας του Μαρτινς που μας κάνει πλάκα ...ακόμα και αν τσιμπάμε ενίοτε με το ζόρι και καμία ισοπαλία ...Το πρόβλημα στο ρόστερ αφορά ποσότητα ποιοτικών παικτών που μετριούνται στα δάκτυλα και αν τυχόν λείψουν τους... Συνέχεια μνημονεύουμε ...μια και δεν υπάρχουν ισάξιοι αντικαταστάτες . Και μπακ θέλουμε δεξιά και αριστερά και στόπερ (μπορεί και 2) και χαφ (το ένα κόφτης ,το άλλο οκτάρι ) και εξτρεμ δεξιά και αριστερά . Αντί αυτών έχουμε Κριστισιτς -Βέρντε δύο δαπανηρές εκ'των πραγμάτων άστοχες μεταγραφές ... που δεν βγήκαν . Και το σκάουτιγκ υστερεί ...αφού ο μικρός Σάμπα δεν βγήκε Καμαρά που είναι ένα κέντρο μόνος του ...ο μάνταλος μάλλον δεν μας

βγαίνει καθοριστικός στα ντέρμπι σαν τον φορτούνη και αν θέλουμε να προσπαθήσουμε να τους φτάσουμε αγωνιστικά ...ας θυμηθούμε πως πριν 2 χρόνια σε αντίστοιχη με την δική μας αγωνιστική κατάσταση ...αυτοί τόλμησαν και άλλαξαν τα 2/3 του ρόστερ τους και έφεραν Μαρτινς ...

imodium - 29/6/2020 18:26

οτι αναλυση και αν γινει αμα δεν πεσει χρημα για μεταγραφες εδω θα ειμαστε και του χρονου παλευοντας για την δευτερη-τριτη θεση ,να κανουμε αναλυσεις και να βγαζουμε χρησιμα συμπερασματα επ απειρον

george_21R - 29/6/2020 18:16

Παιδια ολα εχουν καποια λογικη εξηγηση σ αυτη την ζωη. Τιποτα δεν ειναι τυχαιο. Οπως δεν γινεται να ειναι τυχαιο οτι η ομαδα μετα την διακοπη για τον κορονοϊό ειναι η μερα με την νυχτα με την ομαδα του Carrera που βλεπαμε απο τον Γεναρη μεχρι τον Μαρτιο που διακοπηκε το πρωταθλημα.

Ειμασταν και ατυχοι γιατι η διακοπη μας βρηκε πανω στην καλυτερη φαση μας. Οταν συμβαινει αυτο παντα η χαμενη ομαδα ειναι αυτη που εχει την φορμα εκεινη την στιγμη! Ισως να μην εγινε και καλη... Συνέχεια δουλεια μεσα στην καραντινα δεν ξερω. Υποθεσεις κανω απλα.

Επισης μια σκεψη ειναι μηπως η ομαδα επηρεαστηκε απο το συμβαν του Vranjes με τον Verde αλλα και απο την φυγη του Vranjes ετσι αποτομα.

Ειναι πολλα που δεν μπορω να εξηγησω γι αυτη την κατάρρευση μετα την διακοπη. Ξεκιναμε με τον Παναθηναικο και ειμαστε σκετη απογοητευση! Παιζουμε με τον Αρη και δεν μπορουμε να τον κερδισουμε στην εδρα μας. Παμε στο Χαριλαου και μας βγαινει η πιστη να κρατησουμε το 2-1 του πρωτου αγωνα! Παιζουμε με τον Ολυμπιακο στο ΟΑΚΑ και κανουμε ενα πρωτο ημιχρονο ισως το χειροτερο που θυμαμαι τα τελευταια χρονια την ΑΕΚ. Η ομαδα δεν ειναι καλα. Κανει μπαμ αυτο. Δεν ξερω αν ειναι αγωνστικο το προβλημα μονο η ειναι και ψυχολογικο . Παντως η ομαδα δεν βλεπεται...

aekofron - 29/6/2020 18:03

Και λίγη ψυχολογία ρε παιδιά. Χθες η ομάδα μπήκε να φάει όσα λιγότερα μπορούσε. Σαν να είμαστε μικρη ομάδα....

zlatan21 - 29/6/2020 18:02

Τελικα η ομαδα δεν αντεξε στην πιεση ψηλα... Να δουμε πως θα αντιδρασει και με ΠΑΟΚ.

Manos_AEK21 - 29/6/2020 16:37

Κετσε! σε αγαπώ και σε εκτιμώ πολύ αλλά έχω πολλά νεύρα για αυτό που συμβαίνει ακόμα στην ομάδα μας... Όπως κατεμε είναι πολύ λάθος που ενώ έρχεται η Αγία Σοφία του χρόνου ακόμα καθόμαστε και κοιτάζουμε δανεικούς παίχτες χωρίς οψιον αγοράς... Αυτό είναι πολύ μεγάλο λάθος.... Διότι από ότι γνωρίζω που έχω παίξει και μπάλα σε ένα καλό επίπεδο και γνωρίζω και 4 πράγματα μπορώ να πω ότι ομάδα πρωταθλητισμου με δανεικούς παίχτες χωρίς οψιον αγοράς δεν μπορείς να φτιάξεις........ Συνέχεια
Για να μην σας κουράσω και κάνω ολόκληρη ανάλυση αυτό που μπορώ να σας αναφέρω για να μπορέσει η ομάδα μας να είναι σε τροχιά πρωταθλητισμου θα πρέπει να βλέπει παραδείγματα από τον Ολυμπιακό το τι έχει κάνει αυτά τα 2 τελευταία χρόνια τώρα και έχει φτάσει σε αυτό το υψιλο επίπεδο...... Τον πολύ καλό προπονητή τον έχουμε και αυτός είναι ο Μασιμο Καρέρα! αυτό που μας λείπει είναι ο καλός σωστός προγραμματισμός για τον εντοπισμό και την απόκτηση υψιλου επιπέδου παιχτών.... Κατεμε θα πρέπει ο Τίγρης! να αφήσει τον Ίλια Ιβιτς μαζί με τον Μασιμο Καρέρα! να μας δημιουργήσουν Τήνο ομάδα πρωταθλητισμου για την Αγία Σοφία που όλοι θέλουμε........

ketsetzoglou - 29/6/2020 17:44

Η ΑΕΚ μετά τη φυγή του Βράνιες δεν έχει κανένα παίκτη δανεικό χωρίς οψιόν αγοράς. Επίσης όλα αυτά τα χρόνια μόνο ο Αραούχο ήταν έτσι και δεν μας χάλασε καθόλου. Ομάδα πρωταθλητισμού που πήρε και το πρωτάθλημα έφτιαξε η ΑΕΚ με τον δανεικό χωρίς οψιόν Αραούχο. Σε ότι αφορά τον Ιβιτς δεν τον εμποδίζει κανείς. Αντίθετα. Αυτό περιμένουμε όλοι να φτιάξει ομάδα πρωταθλητισμού. Πιστεύω το φετινό καλοκαίρι να είναι η αρχή για μια καλύτερη ΑΕΚ.

Manos_AEK21 - 29/6/2020 19:25

Κετσε! εάν τα βάλουμε κάτω την σεζόν που πήραμε το πρωτάθλημα το 2017 - 2018.. Είχες παιχταράδες έμπειρους με μεγάλη προσωπικότητα που σου έφυγαν και δεν τους έχεις αντικαταστήσει. Λάζαρος - Βρανιες-Γιοχανσον - Μπακασετας μέχρι και ο Κονε τον έβαζες μέσα και έκανε καλά ματς και άλλοι κλπ...

Και δεν μιλάμε για πάρα πολλά χρήματα....

kostino - 29/6/2020 18:16

Πω πω! σε τσάκισαν στις αρνητικές! Δε ντρέπεστε ρε παλιόπαιδα?

METALLICA21 - 29/6/2020 17:56

Μια καλυτερη ΑΕΚ ναι. Ποσο καλυτερη; Να μην κινδυνευει να χασει την τριτη θεση; ´Οποτε θα εχουμε ντερμπι με γαυρους βορρα και νοτου θα κλεινουμε ραδιοφωνα και τηλεορασεις;

Για να μην παει εντελως χαμενη και η επομενη χρονια πρεπει να μπουμε ομιλους γιουροπα. Για τσου λου το θεωρω απιθανο. Το θεμα ειναι αν ο Μελισσανιδης θα κανει εστω ενα μικρο ανοιγμα να σιγουρεψουμε την ευρωπαικη παρουσια, ή αν θα το παει στη ζαρια και αν βγει,βγηκε

Samian86 - 29/6/2020 17:10

To μπάτζερ όταν μιλάμε για αρκετά μεγάλα μεγέθη δεν ειναι καθοριστικός παράγοντας... μπορείς να βρεις παιχταρά με 10-15 μύρια που άλλες ομάδες να δίνουν για παραπλήσιο παίχτη 30-40! όταν μιλάμε όμως για ταβάνι συμβολαίων τα 500χιλ πανω κάτω ενώ άλλων ομάδων κοντα κ παραπάνω απο 1 εκατ. τότε μιλάμε για τεράστια διαφορά! Η ομάδα εκτός από ποιότητας στερείτε από παίχτες ΚΟΛΩΝΕΣ που δίπλα σε αυτούς το υπάρχων υλικό θα μοιάζει πολύ καλύτερο από ότι τώρα! Ο Ουκρανός θα μπορούσε αλλά είναι... Συνέχεια γυαλινός... για να βρεις όμως παίχτες ΚΟΛΩΝΕΣ πρέπει και να τους πληρώσεις... χρειαζόμαστε μεταγραφές ουσίας και το κακό δεν είναι μόνο ότι δε πληρώνουμε σε σχέση με τον Γαύρο αλλά ότι δεν έχουμε ούτε καν τη μισή του οργάνωση.... να θυμίσω ότι αρκετοί παίχτες του Γαύρου ήρθαν φτηνά αλλά έχουν μεγάλα συμβόλαια... κ ότι δίπλα στον Μπα, Σισε παίζει κ ενας Σεμεδο που κόστισε 4 μυρια... πριν τον τσάμπα Καμαρα που τους βγήκε, υπήρχε ένας Μιλοβογεβιτς που πουλήθηκε αφού φάνηκε οτι ο Καμαρα μπορουσε να σταθει και πάει λέγοντας! ¨

Οπως είπες ας υιοθετήσουν καποια στοιχεία του γάυρου μηπως μπορέσουμε κ εμείς κ ανέβουμε επίπεδο

ketsetzoglou - 29/6/2020 17:35

Φίλε ωραία ανάλυση αλλά όχι για την ΑΕΚ. Δεν υπάρχει κανένα ταβάνι 500.000 στην ΑΕΚ. Υπάρχουν αρκετά συμβόλαια πάνω απο αυτό το ποσό που λες. Σε ότι αφορά τον Ολυμπιακό. Μετά τον Μιλιβόγιεβιτς ήρθαν δύο ελεύθεροι που εφυγαν και οι δύο νύχτα με τον Μαρινάκη να τους αποκαλεί κωλόχαρτα. Ετσι προσπάθησαν να ξεφορτωθούν και τον Ομάρ, ως κωλόχαρτο, αλλά δεν τον πήρε κανείς και επέστρψε φέτος. Ο Τσιμίκας σίγουρα δεν έχει μεγαλύτερο συμβόλαιο από τον Λόπεζ ούτε από τον Χουλτ. Στο κέντρο ο... Συνέχεια Γκιγιέρμε που είναι κορυφή στην Ελλάδα παίρνει 800 κι ο Κρίστιτσις 650. Ο Μπουχαλάκης σίγουρα λιγότερα από τον Σιμόες και ο Καμαρά λιγότερα από τα 450 του Σιμάνσκι. Ο Βαλμπουενά δεν νομίζω να παίρνει πολλά παραπάνω από τα 500 του Βέρντε κι αν διαιρέσεις διά 3 το εκατομμύριο που αγοράστηκε ο Ιταλός μάλλον κοστίζει παραπάνω. Ο Ελ Αραμπί ήρθε ελεύθερος από το Κατάρ στα 32 του, κλασική μεταγραφή για κράξιμο στην ΑΕΚ. Το συμβόλαιο του μικρότερο από του Ολιβέιρα όπως και του δανεικού Χασάν από του δανεικού Αραούχο. Ο Μάνταλος παίρνει 1-2 κατοσταρικα λιγότερα από τον Φορτούνη και σίγουρα ο Λιβάγια παίρνει εώς και τα διπλά από τον Μασούρα. Ο Σα πρέπει να παίρνει περισσότερα από τον Μπάρκα αλλά σίγουρα δεν είναι καλύτερος του. Στο κέντρο της άμυνας η ΑΕΚ πληρώνε 450 κατοσταρικα για τον καθένα από τους τρεις παίκτες, έχει τον Σβάρνα με λίγα αλλά τον πήρε από 16 χρονών και πηρε 17χρονο στοπερ με 500 χιλιαρικα όπως και τον Σάμπα με άλλα τόσα. Μακάρι να ήταν θέμα τεράστιας διαφοράς μπάτζετ αλλά για μένα δεν είναι ο βασικός λόγος. Το βασικό είναι οτι τα τελευταία δύο χρόνια ο Ολυμπιακός ως ομάδα δούλεψε σε ποδοσφαιρικό επίπεδο πολύ καλύτερα από την ΑΕΚ. Στους παίκτες που βρήκε και στον προπονητή που δούλεψε μαζί τους. Ο ίδιος από το καλοκαίρι του 2018. Ο Καρέρα είναι ο πέμπτος στο ίδιο διάστημα.

tevez9_11 - 29/6/2020 19:37

Ο Βαλμπουενα παιρνει 1.5 εκ. τον χρονο, ο Φορτουνης αλλα τοσα και οχι κανα δυο κατοσταρικα πανω απο τον Μανταλο, ο Ελ Αραμπι 1,3 συν μπονους οσα και ο Ολιβειρα δηλαδη και οχι μικροτερο συμβολαιο οπως λες. Ο Καμαρα ανανεωσε το συμβολαιο του προσφατα οποτε σιγουρα δεν παιρνει λιγοτερα απο τον Σιμανσκι. Ο Ομαρ πηγε δανεικος στην πρεμιερ λιγκ οποτε καποιος τον πηρε τοτε, θα υπηρχε ομαδα πρεμιερ λιγκ που θα επαιρνε εστω και δανεικο τον Μπακακη? Για τον Γκιγιερμε δωθηκαν καπου στα 3 εκ.... Συνέχεια ευρω δεν ηρθε ελευθερος οπως ο Κριστισιτς και αγωνιστικα δεν συγκρινονται καν οι δυο παιχτες. Σιγουρ δεν παιζει ρολο μονο η διαφορα των μπατζετ αλλα μην κανουμε και το ασπρο μαυρο...

Cocco Bill - 29/6/2020 19:33

Τεχνικός διευθυντής και σύστημα σκάουτινγκ, αυτά εξηγούν αυτά που περιγράφεις Κέτσε και φυσικά προπονητής. Επιτέλους έχουμε ικανό τεχνικό διευθυντή και για μένα τον καλύτερο τεχνικό στην Ελλάδα, να τον κρίνουμε όμως του χρόνου, που θα έχει κάνει την προετοιμασία και θα έχει και ένα ρόστερ που τηρουμένου του μπάτζετ θα τον ικανοποιεί. Τεράστιο το κακό που έκανε ο Καρντόσο, η ομάδα τον Σεπτέμβρη έδειχνε ικανή να φάει 5 γκολ από τον οποιοδήποτε, ενώ μετά το 50΄έμενε από δυνάμεις. Ας... Συνέχεια μην τα ξεχνάμε αυτά.

mikemonoaek21 - 29/6/2020 19:22

Ο Καρερα Κώστα είναι ο πέμπτος και θα φύγει και αυτός αν δεν έχει τους παίχτες που χρειάζεται.. Οι φετινές μεταγραφές θα δείξουν πως θα μπούμε στην Αγία Σοφία..

ismanacho21 - 29/6/2020 18:03

Ωραια Κωστα ολα αυτα που αναφερεις για τα συμβολαια, αλλα ξεχνας να πεις και τα ποσα που εδωσε στις ομαδες για να τους αποκτησει. Ο Γκιγιερμε μπορει να παιρνει 800 χιλ. αλλα δοθηκαν και 2,5 εκατ. στη Λα Κορουνια για την αγορα. Ενα αντιστοιχο ποσο εδωσε και στην Πορτο για να παρει τον Σα. Γυρω στα 4 εκατ. εδωσε και για την αγορα του Σεμεδο. Τετοια ποσα εμεις δεν τα δινουμε οσο καλος και να ναι ο παικτης που θελουμε να παρουμε. Αυτο φαινεται αλλωστε και απο την περιπτωση Αραουχο που παλι... Συνέχεια κανουμε παζαρια για να τον παρουμε ξανα δανεικο.

Samian86 - 29/6/2020 17:52

Και ο Βαλμπουενά και ο Ελ Αραμπί ήταν στοιχήματα αδιαμφισβήτητα και οι 2 θα ήταν όπως ειπε καλσσικές μεταγραφές για κράξιμο αλλά υπάρχουν πολλά προτζεκτ στο γαύρο που δε τα αναφέρεις... 1,5 μύρια Μαρκοβιτς, καπου 500 Ραγκελοβιτς αλλα τοσα Τσουμιτς, καπου 4 σε Λοβερα ... μιλάμε για λεφτά που ακόμα δεν "φαίνονται" στον αγωνιστικό χώρο αλλα έχουν δωθεί! Το συμπέρασμα είτε ετσι είτε αλλιως είναι ότι στερούμε και σε μπατζετ κ σε οργάνωση... και όσο τα έσοδα του γαύρου πολλαπλασιάζονται... Συνέχεια τόσο πιο δύσκολο είναι να μειώσουμε την ψαλίδα...

Fifa Agent21 - 29/6/2020 17:18

Πολύ εύστοχο αυτό περί μπατζετ και ποσό διαφορα κάνει στα ποσά αυτά που αναφέρεις

Constantinoupoli86 - 29/6/2020 17:32

Κέτσε, είναι η πρώτη φορά που γενικά δεν ασπάζομαι στο μεγαλύτερο μέρος τους τα σφηνάκια. Η ομάδα χρειάζεται φτιάξιμο με σταθερό κορμό και παίχτες με ποιότητα. Δεν είναι μόνο θέμα καλού και κακού σκάουτινγκ, είναι και με τι μπάτζετ είναι διατεθειμένη να δουλέψει η διοίκηση. Γενικά εγώ αυτό που βλέπω είναι μια νωχελικότητα στα πάντα. Και μόνο το γεγονός ότι φάγαμε έναν ολόκληρο πρώτο γύρο με τον Κωστένογλου ενώ ήδη από το παιχνίδι με τον ποακ φαινότανε ότι δεν τραβάει, σημαίνει πολλά. Πάμε... Συνέχεια πάλι με τη λογική του βλέποντας και κάνοντας, κοιτάμε τα τρωτά σημεία του αντιπάλου, και να μπορέσουμε να τους πετύχουμε στην κακή τους χρόνια μήπως τους κλέψουμε κανένα τίτλο. Όπως είπε και ένας φίλος σε ένα άλλο νήμα, κάνουμε κλεφτοπόλεμο απέναντι στους αντιπάλους μας που έχουν τα αγωνιστικά ινία.

vangelisaek - 29/6/2020 17:27

καντε τις αναλυσεις σας.........καντε τις προτασεις σας................αλλα να παρουν παικτες!!!!!!!!!!!!!!καθε καλοκαιρι το φωναζουμε!!!!!!!!!!!και μπορει ο μαρινακης να μην εκανε φοβερες επενδυσεις οπως λες(που για μενα δεν υσχυει).....αλλα αυτο δεν ειναι δικαιολογια να μην κανουμε εμεις!!!!!

ioannis64AEK - 29/6/2020 17:26

Κώστα το πιο βασικό είναι το ξεκάθαρο αγωνιστικό πλάνο και ο σχεδιασμός. Τα προηγούμενα χρόνια μαζέψαμε πολλούς παίκτες στην ίδια θέση με αποτέλεσμα να δώσουμε μπιτ παρά τον Μπακασέτα πχ. Επειδή δεν χωρούσε στην ενδεκάδα... Παίκτη βασικό στην εθνική... Αυτό πρώτα από όλα πρέπει να διορθωθεί... Και επίσης η ταχύτητα...δεν πας πουθενά στο σύγχρονο ποδόσφαιρο χωρίς ταχύτητα. Ο άξονας μας είναι απελπιστικά αργός για το τοπ επίπεδο...

armag21 - 29/6/2020 17:21

Η ΑΕΚ αυτήν την στιγμή θέλει Αριστερό Μπακ ΒΑΣΙΚΌ. 2 Σέντερ Μπακ ΒΑΣΙΚΟΎΣ. Αριστερό εξτρέμ ΒΑΣΙΚΟ. Δεξί εξτρέμ ΒΑΣΙΚΌ. Παίχτη στον άξονα Βασικό να πλαισιώνει τον Σιμανσκι. Αποδέσμευση, πώληση παιχτών με μεγάλο κασέ βλέπε Οικονόμου, βλέπε σβαρνας ( έχει πιάσει ταβάνι ) Βλέπε Τσικρινσκι ( τέλος της ποδοσφαιρικής του καριέρας). Θα σου έλεγα και δεξί Μπακ γιατί ο Μιχάλης δεν είναι ο πρωταθλητής Μιχάλης και είναι σε φθίνουσα πορεια. Επίσης η αναγκαία πώληση του Βερντε δεν είναι... Συνέχεια γιατί έκανε ένα κακό παιχνίδι ακόμη μια φορά αλλά γιατί το ποδόσφαιρο θέλει και άλμα και διεκδίκηση σώμα με σώμα και πάθος και ενέργειες και πρωτοβουλίες που ο Ιταλός απλά δεν τα δεν τα έχει μάθει. Ούτε είναι το timing για να πωληθεί ο Μπάρκας.

Cocco Bill - 29/6/2020 17:13

Για μένα η παρουσία του Ολιβέιρα θα ήταν εξίσου καθοριστική με των Μπάρκα-Μάνταλου, ειδικά με τον θρήνο και τα ψηλά κορμιά που αποτελούν την άμυνα του. Θυμίζω ότι και στο ματς πρωταθλήματος μόλις μπήκε ο Ολιβέιρα κράτησε πίσω τους σέντερ μπακ του θρηνου. Ο Τσίνο δεν είναι ο κλασικός σέντερ φορ και το ξέρουμε και για μένα χρειάζεται μια τέτοια κολόνα στην αντίπαλη μεγάλη περιοχή, για να μπορέσει να δράσει. Ας θυμηθούμε πως πήρε την κόκκινη ο Ολιβέιρα στο Χαριλάου, στο τελευταίο... Συνέχεια δευτερόλεπτο των καθυστερήσεων και ενώ ο Άρης έπρεπε να βάλει 2 γκολ για να προκριθεί. Αν είχε κάνει κάτι αντίστοιχο ο Πέτρος, οι μισοί οπαδοί θα απαιτούσαν σούβλισμα, τώρα που την λαλακια για όσκαρ την έκανε ο Νέλσον, σιγή ασυρμάτου. Πόσοι άδικοι είναι μεγάλη μερίδα οπαδών μας με τον Πέτρο. Τεσπα στο τελικό πρέπει να είναι παρόντες και οι 4 καλοί μεσοεπιθετικοί (Τσίνο, Μάρκο, Πέτρος και Νέλσον), ακόμη και αν ο ένας δεν ξεκινήσει και μπει στην διάρκεια. Στην άμυνα σίγουρα οι Μπακακης-Τσινγκρινσκι-Μπάρκας και στο κέντρο και οι 3 αμυντικοί χαφ που έχουμε (Σιμόες-Σιμάνσκι-Κρίστιστις). Ο Λόπες είναι ο μοναδικός αριστερός μπακ που έχουμε, εκτός αν βάλει εκεί τον Μπακάκη, κάτι που νομίζω ότι ο Καρέρα δεν έχει κάνει έως τώρα, εκτός αν θυμάμαι λάθος.

HugoAlmeidas - 29/6/2020 17:02

Ποια ανάλυση Κωστή; Εγω προσωπικά στην ΑΕΚ έβλεπα χθες 8 από τους 11 παίκτες μας μόλις ακουμπούσαν την μπάλα να μην τολμούν ΚΑΝ να σηκώσουν κεφάλι ή να γυρίσουν μέτωπο προς την εστία του αντιπάλου!! Τι να αναλύσουμε;


Μόνο ο Τσιγκρίνσκι και ο Λιβάγια έδειξαν ότι μπορούν να σταθούν στο επίπεδο που έχει φτάσει ο... Συνέχεια οσφπ.. Παικτες που κοιταζαν να προωθησουν την μπαλα, να γινουν λιγο απειλητικοι!! Να κανουν κατι ρε αδερφε.. Να κανει τριγωνακια και τσαλιμακια με τον Αστερα Τριπολης και τον ΟΦΗ αρκει για να βγεις 3ος σε αυτό το χάλι που λέγεται superleague αλλό όχι για παραπάνω... Μην κοροιδευόμαστε.. Είχαμε απουσίες αλλά πραγματικά το πρώτο ημίχρονο του γαυρου ήταν τρομακτικο!


Εγώ εκεί που θέλω να σταθώ είναι στο ότι με εξαίρεση τον Γιόχανσον κανένας εκ των παικτών μας δεν έκανε καριέρα φεύγοντας από την ΑΕΚ.. Και το χειρότερο; Δεν πήγαν καν σε ομάδα μεγαλύτερου βεληνεκούς από εμας! Αυτό σημαίνει ότι η ΑΕΚ ήταν ΤΑΒΑΝΙ ή και υπερβολή για όλους αυτούς που πέρασαν!!


Σε περίπτωση που αυριο το πρωι η ΑΕΚ μας διαλυθεί.. Ποιοι παίκτες εκτός των Μπάρκα, Λιβάγια, Μάνταλου, Ολιβέιρα(;) θα πάνε σε υψηλότερο επίπεδο;

Samian86 - 29/6/2020 16:52

To μπάτζερ όταν μιλάμε για αρκετά μεγάλα μεγέθη δεν ειναι καθοριστικός παράγοντας... μπορείς να βρεις παιχταρά με 10-15 μύρια που άλλες ομάδες να δίνουν για παραπλήσιο παίχτη 30-40! όταν μιλάμε όμως για ταβάνι συμβολαίων τα 500χιλ πανω κάτω ενώ άλλων ομάδων κοντα κ παραπάνω απο 1 εκατ. τότε μιλάμε για τεράστια διαφορά! Η ομάδα εκτός από ποιότητας στερείτε από παίχτες ΚΟΛΩΝΕΣ που δίπλα σε αυτούς το υπάρχων υλικό θα μοιάζει πολύ καλύτερο από ότι τώρα! Ο Ουκρανός θα μπορούσε αλλά είναι... Συνέχεια γυαλινός... για να βρεις όμως παίχτες ΚΟΛΩΝΕΣ πρέπει και να τους πληρώσεις... χρειαζόμαστε μεταγραφές ουσίας και το κακό δεν είναι μόνο ότι δε πληρώνουμε σε σχέση με τον Γαύρο αλλά ότι δεν έχουμε ούτε καν τη μισή του οργάνωση.... να θυμίσω ότι αρκετοί παίχτες του Γαύρου ήρθαν φτηνά αλλά έχουν μεγάλα συμβόλαια... κ ότι δίπλα στον Μπα, Σισε παίζει κ ενας Σεμεδο που κόστισε 4 μυρια... πριν τον τσάμπα Καμαρα που τους βγήκε, υπήρχε ένας Μιλοβογεβιτς που πουλήθηκε αφού φάνηκε οτι ο Καμαρα μπορουσε να σταθει και πάει λέγοντας! ¨

Οπως είπες ας υιοθετήσουν καποια στοιχεία του γάυρου μηπως μπορέσουμε κ εμείς κ ανέβουμε επίπεδο

kostis21 - 29/6/2020 16:50

Ο Μάνταλος ο Μπάρκας και ο Βράνιες Κωστή.

Τρελός ξε-τρελός ηταν 1 επίπεδο πάνω απο όσους έχουμε (και λίγο λέω).

Το 1 γκολ του γαύρου ισως να μην το τρώγαμε ποτέ αν έπαιζε

Sotious21 - 29/6/2020 16:47

Δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο αλλά σοβαρά τώρα, το χθεσινό παιχνίδι περιμένατε για να καταλάβετε ότι η ΑΕΚ υστερεί πολύ από τον γαύρο? Τα έχουμε πει, θέλουμε ΜΙΝΙΜΟΥΜ 4 παίχτες επιπέδου Λιβάγια για να έχουμε ελπίδες (όχι μαθηματικές).

Και επειδή αυτό αποκλείεται να γίνει, ελπίζω να κάνουν τουλάχιστον 1 μεταγραφή επιπέδου και τις υπόλοιπες στην Αγια Σοφιά. Ομως σας ικετεύω, όχι άλλα μπαλώματα!! Όχι άλλους "παίχτες ρόστερ". Αν δεν... Συνέχεια μπορείτε να φέρετε παιχταράδες παίξτε με τον Μαχαίρα μέχρι να μπορείτε.

ΕΠΟΜΕΝΟ