189 ΣΧΟΛΙΑ

Στο δεύτερο ημίχρονο εμφανίστηκε η ΑΕΚ

Δεν βγήκε τίποτα στο πρώτο 45λεπτο στην ομάδα του Καρέρα, που πήγε στα αποδυτήρια με 0-2 πίσω στο σκορ από τον ανώτερο Ολυμπιακό, κατάφερε να ισορροπήσει στην επανάληψη, μείωσε με τον Αραούχο και στο τέλος πάλεψε για την ισοφάριση

SUPER LEAGUE – ΠΛΕΪ ΟΦ (4η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ)

ΑΕΚ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 1-2

ΓΗΠΕΔΟ: ΟΑΚΑ

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Τουρπέν (Γαλλία)

Ένα καταστροφικό πρώτο ημίχρονο σε συνδυασμό με την ανωτερότητα του Ολυμπιακού έκαναν τη ζημιά για την ΑΕΚ. Η οποία εμφάνισε τρομερά προβλήματα σε όλους τους τομείς για 45’, όπου δεν δούλεψε τίποτα, και πήγε στα αποδυτήρια πίσω στο σκορ με 0-2. Στην επανάληψη, οι παίκτες του Μάσιμο Καρέρα, κατάφεραν να βγάλουν αντίδραση, να ισορροπήσουν, να μειώσουν με τον Αραούχο και να παλέψουν για την ισοφάριση στο φινάλε. Είναι μια ήττα που σίγουρα οφείλεται στην κάκιστη εικόνα της ομάδας στο πρώτο μέρος που… δεν εμφανίστηκε ποτέ με παιδικά λάθη στην άμυνα και μηδέν δημιουργία, ωστόσο δεν μπορεί να μην σταθεί κάποιος στις απουσίες και κυρίως σε αυτή του Μάνταλου που έκανε μπαμ το κενό του και δεν μπορούσε να αναπληρωθεί στη δημιουργία, ενώ σίγουρα έπαιξε ρολο και η κούραση με την παράταση από το Κλ. Βικελίδης. Η ΑΕΚ δεν έχει χρόνο να σκεφτεί πολλά από την σημερινή κακή εμφάνιση στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα όπου διασώθηκαν ο Λιβάγια και ο Παουλίνιο, πρέπει να μάθει από τα λάθη της και να κοιτάξει την Τούμπα και το ματς της Τετάρτης με τον ΠΑΟΚ που είναι επί της ουσίας ένας τελικός για τη δεύτερη θέση αφού πλέον οι Θεσσαλονικείς είναι στο +3. Στο 90’ να σημειώσουμε πως είχαμε την επίμαχη φάση με το σουτ του Χουλτ όπου η μπάλα σταματά στον Ομάρ (πιθανόν στο χέρι) που βρισκόταν εντός περιοχής. Το πλάνο της ΝΟVA πάντως δεν ξεκαθαρίζει 100% αν η μπάλα βρήκε στον αγκώνα του δεξιού μπακ του Ολυμπιακού.

Με τετράδα στην άμυνα, τους Σιμάνσκι-Κρίστιτσιτς στα χαφ και τους Λιβάγια-Αλμπάνη-Βέρντε πίσω από τον Αραούχο ξεκίνησε η ΑΕΚ. Σε ένα πρώτο ημίχρονο, που οι παίκτες του Μάσιμο Καρέρα εμφάνισαν πολλές αδυναμίες, τόσο στη δημιουργία όσο και στο ανασταλτικό κομμάτι. Με πολλά κενά, λάθη και ανισορροπίες σε όλο το τερέν που δεν γινόταν να μην εκμεταλλευτεί ο καλύτερος Ολυμπιακός. Οι ερυθρόλευκοι απείλησαν νωρίς στο 4’ με μια κάθετη μπάλα όπου τελευταία στιγμή ο Σβάρνας ανέκοψε τον Μασούρα, ενώ δέκα λεπτά αργότερα, ήταν μια σέντρα του Φορτούνη και μια κεφαλιά του Ελ Αραμπί, όπου η μπάλα έφυγε άουτ. Συμπληρώνοντας το 20λεπτο και με την ΑΕΚ να αδυνατεί να παράξει ευκαιρίες, έχοντας κάκιστο passing game με πολλά πουλήματα της μπάλας, ο ΟΣΦΠ έχει δοκάρι με ένα σουτ του Φορτούνη (η μπάλα έσκασε στη γραμμή), ενώ μετά το μισάωρο ο Μάσιμο Καρέρα προσπαθεί να διορθώσει όσα βλέπει και περνά στο ματς τον Οικονόμου, γυρίζοντας το σύστημα σε 3-5-2. Το πρώτο γκολ για τον Ολυμπιακό έρχεται στο 38’ όταν δημιουργείται κενό από δεξιά, εκεί όπου είναι χώρος ευθύνης Οικονόμου-Παουλίνιο που είχαν ανέβει ψηλά, με τον Τσιμίκα να σεντράρει και τον Ελ Αραμπί από το δεύτερο δοκάρι να βρίσκει δίχτυα, ένα γκολ για το οποίο φέρει ευθύνη και ο Σβάρβας. Το δεύτερο γκολ έρχεται με τη συμπλήρωση των 45’ όταν ο Σβάρνας αυτήν την φορά παίζει με ρίσκο στον άξονα, ο Λιβάγια πουλά την μπάλα, με τον Ολυμπιακό από εκεί και πέρα να βρίσκει σε ανισορροπία εντελώς την κιτρινόμαυρη άμυνα και να σκοράρει με πλασέ του Καμαρά από το ύψος του πέναλτι, από γύρισμα του Φορτούνη. Σε ολόκληρο το πρώτο 45λεπτο, όπως προείπαμε, η ΑΕΚ έδειξε αδυναμία στη δημιουργία, είχε εκτός ματς τους Αραούχο-Λιβάγια-Βέρντε και τον Αλμπάνη που αντικαταστάθηκε στο μισάωρο, είχε κάκιστη λειτουργία στον άξονα με τους Σιμάνσκι, Κρίστιτσιτς, εννοείται στην άμυνα δεν δούλεψε τίποτα και ουσιαστικά απειλεί μόνο σε μια περίπτωση στο 36’ με τον Λιβάγια που αντί να σουτάρει με τη μια έχοντας φτάσει στην μικρή περιοχή πήγε να ντριπλάρει τον Μπα.

Χωρίς αλλαγές ξεκινά στην επανάληψη η ΑΕΚ που εμφανίζει και πάλι τις ανισορροπίες του πρώτου μέρους και τα κενά στα μετόπισθεν με αποτέλεσμα να απειληθεί σε μια-δύο περιπτώσεις στην εκκίνηση. Η Ένωση πάντως δημιουργεί εκείνη τη μεγαλύτερη στιγμή στο 53’, όταν ο Λιβάγια μπαίνει από δεξιά, γυρίζει προς τον Κρίστιτσιτς αλλά αυτός πιάνει αέρα και δεν μπορεί να σκοράρει φάτσα με τον Σα και από εκείνο το σημείο και μετά, μοιάζει να βγάζει αντίδραση, να βάζει επιτέλους ένταση και σιγουριά στο παιχνίδι της και να πιέζει ψηλά δημιουργώντας ρήγματα και προβλήματα στον αντίπαλο. Στο 64’ μάλιστα φτάνει κοντά στο γκολ όταν ο Λιβάγια βρήκε αριστερά στο ανέβασμα τον Χουλτ, αυτός σούταρε με δύναμη αλλά ο Σα έσωσε τον Ολυμπιακό. Κάτι που δεν μπορεί να κάνει και δύο λεπτά αργότερα, όταν σε κόρνερ του Λιβάγια ο Αραούχο πήρε την κεφαλιά, η μπάλα χτύπησε στο δοκάρι του επέστρεψε και ο Απάτσι από κοντά μείωσε σε 1-2. Λίγο αργότερα η ΑΕΚ που έχει το μομέντουμ και πιέζει απειλεί με νέο στημένο του Λιβάγια αλλά ο Οικονόμου δεν μπορεί να πεταχθεί πρώτος και ο Σεμέδο τον προλαβαίνει. Στο 74’ έχουμε νέο στημένο-μισό γκολ του Μάρκο, αλλά ο Οικονόμου που σηκώνεται από την μικρή περιοχή αστοχεί με κεφάλι. Μπαίνοντας στο τελευταίο δεκάλεπτο η ΑΕΚ παλεύει και πιέζει για να φτάσει στην ισοφάριση, αν και φαίνεται πως δεν έχει ανάσες είναι η ομάδα που πιέζει και δημιουργεί καταστάσεις, ενώ στο 83’ ο Καρέρα βάζει και τον Μαχαίρα αντί του αρνητικού Βέρντε με τον μικρό να δίνει μια φρεσκάδα. Στο 90’ έχουμε την επίμαχη φάση με το σουτ του Χουλτ όπου η μπάλα σταματά στον Ομάρ (πιθανόν στο χέρι) που βρισκόταν εντός περιοχής. Το πλάνο της ΝΟVA πάντως δεν ξεκαθαρίζει 100% αν η μπάλα βρήκε στον αγκώνα του δεξιού μπακ του Ολυμπιακού.

ΑΕΚ: Τσιντώτας, Παουλίνιο, Σβάρνας (89’ Χριστόπουλος), Τσιγκρίνσκι, Χουλτ, Σιμάνσκι, Κρίστιτσιτς, Βέρντε (83’ Μαχαίρας), Αλμπάνης (31’ Οικονόμου), Λιβάγια, Αραούχο.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Σα, Ομάρ, Σεμέδο, Μπα, Τσιμίκα, Γκιγέρμε, Μπουχαλάκης, Καμαρά (91’ Λοβέρα), Φορτούνης (71’ Ραντζέλοβιτς), Μασούρας (77’ Καφού), Ελ-Αραμπί (77’ Χασάν).

ΤΟ LIVE ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Furtado_Scorer - 29/6/2020 01:15

Ο Ολυμπιακός σημερα επαιξε σαν καλύτερη ομάδα κι απέδειξε για μια ακομη φορά πως αυτη τη σεζον ειναι η πιο ανταγωνιστικη ομαδα σε ΕΛλάδα μεριά. Να τα λέμε ολα αντρικια κι ΑΕΚτζιδικα. Δεν είναι ντροπή..Ντροπή ομως ήταν η εικόνα του 1ου ημιχρόνου με τις 0 τελικές. Οσο καλος κι αν είναι ο αντιπαλος, η εικονα διάλυσης δε δικαιολογειται. Κι όταν συμβαίνει αυτό, κάτι πάει ολοκληρωτικά λάθος.... Συνέχεια
1. Ο Καρέρα στην μετά καραντίνα εποχή είναι τελείως ντεφορμέ και δυστυχως συμπαρασυρει ολη την ομαδα. 2. Δεν είναι δυνατόν στο '30 να αλλάζεις Αλμπάνη, δε γίνεται ...λόγω συνθηκών στοχοποιείται ένας παίχτης που ΔΕΝ παίζει ποτέ στη θέση του .

2. Θες να χτυπήσεις το ματς αλλά δε βάζεις στον "πνιγμένο" Αραούχο ένα παίχτη δίπλα να απελευθερωθεί. Ο ανθρωπος θελει βοηθεια και το δειχνει. Μιση ευκαιρια την κανει γκολ, δε μπορει συνεχεια μονος μπροστα. Βγάζεις τον Αλμπάνη αντι να τον βάλεις δίπλα του που ειναι μανούλα ανοίγει χώρους, αφήνεις τον Βερντε που εδώ και κ αιρό δείχνει εκτός.. Γιατί; Επειδη ειναι Ιταλός; Δεν περνανε αυτα στην ΑΕΚ.

3. Βέρντε...Ο Ιταλός το ξέρουμε ότι γνωρίζει τόπι ΑΛΛΑ...φαίνεται να μη μπορεί να χωρέσει σε τακτικά καλούπια. Δεν είναι ο πρωτος ουτε ο τελευταιος, ΓΙΑΤΙ επιμένεις ρε Καρέρα;

4. Ο Κρίσιτσις εμφανίζεται σαν ο παίχτης στην προ-Καρέρα εποχή. Είναι αργός. Ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ θέλει 2 σκυλια του πολεμου πισω του για να παρει μπρος (Γαλανοπουλο + ΣΙμανσκι) διότι είναι παίχτης εγκεφαλικός αλλα όχι αθλητικός. ΕΣΥ το υλοποιησες επειδή το ΕΙΔΕΣ. Γιατι ο καταργεις χωρις λογο? Του χωνεις Σιμοες, Μανταλο δίπλα. ΔΕΝ γινεται δουλειά ετσι, μπάζει το κέντρο έτσι.

5. Δε νοείται το σύστημα μας να είναι "Λιβάγια παρε την μπάλα και κάνε κάτι". Δείχνει αδυναμία αυτη η κατάσταση και σε τακτικο επίπεδο..


Ας μην πω αλλα διότι δεν ήταν καλό βράδυ σήμερα. Συνεχίζω να πιστεύω τον Ιταλό ΠΡΕΠΕΙ ομως να συνέλθει και να ξεκολλήσει από καποιες εμμονές σε παίχτες.

R21KRISNA - 29/6/2020 19:44

όλα σωστά...

george_21R - 29/6/2020 11:19

Καταφεραμε να διαλυσουμε την ομαδα που πηρε πρωταθλημα και τα αποτελεσματα ειναι αυτα που βλεπουμε τα τελευταια δυο χρονια...

Εαν κρατουσες τον Jimenez , κρατουσες 2-3 βασικους παιχτες που αφησες να φυγουν και εκανες και 2-3 μεταγραφες 11αδας η ομαδα θα ηταν ακομα στην κορυφη η εστω θα ηταν ανταγωνιστικη καθε χρονο.

Καλως η κακως ο Μελ αυτα τα χρονια εχει ριξει ολο το βαρος της προσοχης του στην κατασκευη του... Συνέχεια γηπεδου και το αγωνιστικο ερχεται γι αυτον σε δευτερη μοιρα...

Η ομαδα φωναζει οτι θελει εξτρεμ , στοπερ και μπακ... Εχουμε κακομεταχειριστει τον Livaja βαζοντας τον συνεχεια εκει στα αριστερα. Ο Verde ειναι ποδοσφαιρικος χαβαλες. Λες και παιζουμε με τα φιλαρακια μας 5Χ5 . Ο μοναδικος τιμιος παιχτης που εχουμε στα εξτρεμ ειναι ο Αλμπανης και παει και τον βγαζει στο 30' χθες και αφηνει μεσα τον Verde που χαβαλεδιαζει και κοροιδευει...

Ο Hult σε 2 μερες φευγει απο την ομαδα και εμεις χθες φτασαμε να τον εχουμε βασικο με τον Ολυμπιακο! Ποσο ενδιαφερον να δειξει ενας παιχτης που ειναι τελειωμενος απο την ομαδα. Τι αποδοση περιμενεις να εχει δηλαδη??

Ολη την χρονια εχουμε βασικο τον Μπακακη και εχουν πονεσει τα ματια μας. Ο Paulinho τουλαχιστον (χωρις να ειναι και αυτος κατι το τρομερο) μπορει να βγαλει μια καλη σεντρα , ξερει λιγο μπαλα ο ανθρωπος..Τι πραγμα ειναι αυτο με τον Μπακακη! ΕΛΕΟΣ ποια...Ο Σβαρνας οσο και να προσπαθει το παιδι , Vranjes δεν ειναι... Στον Chygrynskiy δεν μπορεις πλεον να στηριχθεις.Ο Οικονομου ειναι για 4ος στοπερ.Μετα τον Μανταλο το χαος. Δεν εχεις εναν παιχτη να μπορει να μοιραζει παιχνιδι. Ενα 8-10αρι. Πηραμε τον Geraldes δεν μας βγηκε τον διωξαμε και δεν φεραμε κανεναν αντικαταστατη.

Φαρμακωνετε τον κοσμο 2 χρονια τωρα. Τον κοσμο που ερχομενος απο την Β εθνικη ειχε απιστευτη διψα για επιτυχιες και τωρα τον εχετε ξενερωσει. Το μονο που μας εχει μεινει να ονειρευομαστε ειναι το γηπεδο πλεον. Αλλα με αυτους τυς παιχτες που εχουμε αρχιζουμε να αμφιβαλουμε με τι ομαδα θα μπουμε σε αυτο το γηπεδο!!

sirshark - 29/6/2020 19:28

Για μενα η φετινη ομαδα ειναι καλυτερη ομαδα απο αυτην που πηρε το πρωταθλημα.....μονο στην αμυνα ειμαστε λιγο χειροτεροι...το μεγαλο προβλημα ειναι πως ο γαυρος βελτιωθηκε παρα πολυ.....

nickolasdiego - 29/6/2020 08:48

Η ομάδα της β' είχε... τσαγανό και δέκα κιλά μπάλες ο κάθε παίκτης! Ο Δελλας τους είχε κάνει να καταλάβουν ότι αφού παίζουν συν ΑΕΚΑΡΑ είναι παικταραδες. Με Πλατελλα, Αραβιδη, Ανακογλου και Ροβα και τους είχαμε στα ίσα και οακα και στο τηγάνι. Κρίμα που μπήκαμε χεσμενοι. Ο γκει είναι καλή και δουλεμένη ομάδα (φτου φτου) αλλά και ο Καρέρα τους φοβήθηκε πολύ στο α' ημίχρονο . Αυτός ο φόβος βγαίνει και στους παίκτες. Μπες μέσα και παλεψε το παιχνίδι και όχι να περιμένεις μήπως και το... Συνέχεια κλέψεις.

sirshark - 29/6/2020 19:23

Φιλε nikolasdiego υπαρχει ομως μια μεγαλη διαφορα....οτι εκεινος ο γαυρος ηταν ανεκδοτο γιαυτο και τον κοντραρε η ομαδα της β' στα ισια....ο τωρινος γαυρος ειναι πραγματικα πολυ καλος....

R21KRISNA - 29/6/2020 13:43

Ο καρερα φοβάται είναι δεδομένο...

Para21 - 29/6/2020 00:39

Με μια προταση θα τα πω ολα. Οι σημερινες απουσιες της ΑΕΚ αν ηταν στον ολυμπιακο θα ηταν παγκο η δεν θα ηταν καν στον γαυρο (πλην Ολιβειρα που ισως ηταν βασικος)

θάνος μια ΖΩΗ ΑΕΚ - 29/6/2020 14:41

Έχουν Ελ αραμπι και θα παίξει ο Ολιβειρα; μην δουλευόμαστε και μεταξύ μας

anastasios21 - 29/6/2020 13:42

Η ΑΕΚ, αυτή που έχουμε μάθει αυτή που θέλουμε δεν εμφανίστηκε ποτέ χτες στο γήπεδο!!!!έχει να εμφανιστεί εδώ και 2 χρόνια!!!!από την αλύγιστη ομάδα του Μανόλο που δεν έχανε με τίποτα!!!!

Murinhovich - 29/6/2020 13:23

Είναι αλήθεια ότι κι εγώ χθες βλέποντας αυτή τη φοβισμένη ομάδα στο α' ημίχρονο πικράθηκα όσο λίγες φορές. Όμως θέλω να γράψω για κάτι άλλο. Για τους φίλους που σχολιάζουν.

Μιλώντας ή διαβάζοντας σχόλια οπαδών άλλων ομάδων, βλέπω ότι εκθειάζουν τους παίχτες τους σαν να είναι οι καλύτεροι του κόσμου.

Εδώ (κι αλλού) οι περισσότεροι φίλοι βγάζουν τελείως άχρηστους τους παίχτες μας.... Συνέχεια
Τον Μάνταλο τον έλεγαν άμπαλο και είδαμε πόσο λείπει.

Τον Σιμόες το ίδιο και όμως κρατάει όλο το κέντρο.

Τον Μπακάκη επίσης άμπαλο, και κανείς δεν αναρωτιέται γιατί όλοι οι προπονητές ξεκινάνε τη σύνθεση από αυτόν.

Τον Λόπεζ λίγο, αλλά πόσοι θυμούνται τις φορές που έχει βγει MVP αγώνων;

Τον Βέρντε άσχετο και ζητάνε να φύγει, αλλά πόσοι βλέπουν ότι έχει την ταχύτητα που χρειάζεται ένας εξτρέμ, έχει το ένας με έναν και το μόνο του κακό είναι ότι αντί να κάνει τελική πάσα, σουτάρει προς το τέρμα. Έχει βάλει βέβαια έτσι μερικά όμορφα γκολ, αλλά θα μπορούσε να έχει βάλει η ομάδα πιο πολλά αν πάσαρε. Αυτό όμως διορθώνεται. Εξάλλου, ας βρει όποιος μπορεί καλύτερον με τα λεφτά που πήραμε τον Βέρντε.

Πάρα πολλά έχει ακούσει κι ο Οικονόμου. Και σκέφτομαι: είναι δυνατόν αμυντικός παίχτης που έπαιξε στην Ιταλία να είναι τόσο άσχετος; Τι φταίει λοιπόν; Κατέληξα στο ότι είναι Έλληνας, που σημαίνει ότι διαβάζει τα σχόλιά μας και σαν παίχτης ψυχολογίας παίζει φοβισμένος.

Ας μη συνεχίσω για τους υπόλοιπους που οι περισσότεροι εδώ τους βγάζουν άσχετους.

Θα είχα κι εγώ να πω, για τον Κρίστισιτς ας πούμε, αλλά δεν θα πω.

Συμπέρασμα: ας σταματήσουμε λίγο να θάβουμε τους παίχτες μας και ίσως μας βγει σε καλό. Θυμάμαι π.χ. τι γέλιο έκανα τις πρώτες φορές που είχα δει τον Τσιμίκα, αλλά οι γαύροι τον είχαν για θεό και τώρα είναι περιζήτητος σε όλη την Ευρώπη. Ας δώσουμε στους παίχτες μας λίγη ψυχολογία. Αν ήταν άσχετοι δεν θα έπαιζαν στην ομαδάρα μας!

RomanJ - 29/6/2020 12:01

Καλημέρα σε όλους,

Είναι πολύ η πίκρα και βλέπω το βγάζουμε όλοι, και επειδή έχω κουραστεί θα εκφράσω μια απορία που πιστεύω συνοψίζει το θέμα μας.

Ρωτάω λοιπόν, ποιος από τους χαφ μας και την αμυντική μας γραμμή θα έπαιζε βασικός στον γαύρο?

Μπορείς να βρει κανείς έναν παίκτη μας που αν πήγαινε σήμερα στον γαύρο θα έπαιζε βασικός?... Συνέχεια

Και μετά σκεφτείτε το αντίθετο και πείτε μου ποιός από την άμυνα και το κέντρο του γαύρου( από την εντεκάδα εννοώ) αν ερχόταν στην ΑΕΚ, δεν θα έπαιρνε την φανέλα σπίτι του.


Τροφή για σκέψη παιδιά..αλλά μην μασάτε, θα αγοράσουμε Σιμάνσκι, έναν αναπληρωματικό του Λόπες, 1-2 στόπερ( κατι Αρθο βλέπω να έρχονται), τον Ενομπακάρε και έναν ακόμα εξτρέμ αντίστοιχης ποιότητας και θα λέμε ότι πάμε πάλι για πρωτάθλημα.

Καλό καλοκαίρι..

mortal_5hxc - 29/6/2020 12:55

Αν εξαιρέσεις τον Valbuena από τον γαύρο,όλοι οι υπόλοιποι είναι μεταγραφές λαχεία που βγήκαν στον γαύρο....σκέψου πόσους ακόμα έχει πάρει ο γαύρος που δεν του βγήκαν κ όχι απλά δεν έπαιξαν,ούτε καν μάθαμε ότι είχαν έρθει Ελλάδα!

Οπότε είναι θέμα σκάουτινγκ,όπου κ υστερουσαμε κ τώρα με τον Ίβιτς ελπίζουμε στη βελτίωση!

Η ολοκληρωτική απαξίωση της ομάδας δεν με αντιπροσωπεύει κ δεν την αποδέχομαι!... Συνέχεια
Θέλουμε βελτίωση,ναι... θέλουμε μεταγραφές,ναι.... θέλουμε διάλυση, όχι!!!

Η ΑΕΚ πάει πάντα για πρωτάθλημα γιατί αυτή είναι η φύση της,ούτε ΠΑΟΚ είναι ούτε Άρης!!!

Έχουμε τον καλύτερο προπονητή στην Ελλάδα, φτιάχνουμε το καλύτερο γήπεδο στην Ελλάδα,πήραμε πρωτάθλημα,πάμε τελικό κυπέλλου συνεχώς, παίζουμε Ευρώπη, παίξαμε champions league κ όλα αυτά σε ελάχιστα χρόνια, μετά την κρίση που πέρασε η ομάδα!

Ποτέ δεν θα είναι όλα καλά κ ποτέ δεν θα είναι όλα χάλια...

Κ αυτά τα λέει ένας ΑΕΚτζης που ήταν 20 χρονών όταν η ΑΕΚ ήταν τεράστια το '93'94,'95 κ έζησε στην σκεπαστή της μαγικοτερες στιγμές της ομάδας σε Ελλάδα κ Ευρώπη!!!

aekara21ori - 29/6/2020 11:36

τουλαχιστον πεντε εξι μεταγραφες για βασικους

1 δεξι μπακ 1 αριστερο μπακ 1 στοπερ ισως και 2

εξτρεμ 1 η2 αναλογα αν φυγει ο βερντε και χαφ δημιουργικο.

η απλα συνεχιζουμε με του ιδιου και θα ειμαστε δευτερο τριτη.

zpeponi - 29/6/2020 11:21

Μετά από 20 χρόνια κλεψιάς, τώρα παρουσιάζει ομαδάρα που νικάει - στην Ελλάδα, διότι στο εξωτερικό η φάπα πάει σύννεφο. Πάρτε το χαμπάρι, δεν έχουμε πρωτάθλημα, έχουμε τσίρκο Μεντράνο. Για να μην στεναχωριέστε.

RomanJ - 29/6/2020 11:33

ΝΑι.. πολύ φάπα στο εξωτερικό ο γαύρος, είναι προημιτελικά Europa League... Και πέρυσι έπαιζε άνοιξη στην Ευρώπη ο γαύρος... πολύ φάπα..


Και αν είναι το πρωτάθλημα μας τσίρκο μεντράνο, εμείς που παλεύουμε με τα χίλια ζόρια μπας και πάρουμε ην δεύτερη θέση και καμιά 20ρια πόντους από τον πρώτο - τί είμαστε?? Λογικά, οι κλόουν που... Συνέχεια πιστεύουμε κάθε χρόνο ότι πάμε να το πάρουμε...

george_21R - 29/6/2020 11:49

Πες τα...Ας αφησουμε τι κανουν οι αλλοι και ας κοιταξουμε την ομαδα μας που ειναι τα χαλια της τα μαυρα...

RomanJ - 29/6/2020 11:48

Διόρθωση, ο γαύρος είναι στους 16, όχι στα προημιτελικά

AEKNilsen - 29/6/2020 11:18

Ισως πληρώνουμε ΚΑΙ το γεγονος, οτι οποτε νικαμε ομαδουλες σαν τον Αρη, αυτοβαφτιζομαστε ομαδαρα.

Ισως πληρωνουμε και το γεγονος οτι οι κλοπες των γαυρων, μας εχουν κανει να μηδενιζουμε μονιμα τον καθαρα ποδοσφαιρικο γαυρο.Το ποδοσφαιρο που παιζει δηλαδη και τους παικτες που εχει, ανεξαρτητα απο τις λαμογιες των κοκκαλη, μαρινακη.Τα πραγματα για χτες δεν χρειαζονται πολυ αναλυση.Χασαμε πεντακαθαρα και δικαια και γλυτωσαμε και πιθανη συντριβη.Το κυπελλο ισως τους το παρουμε γιατι... Συνέχεια ολα γινονται σε μονο ματς.Ομως αμα παιξουμε δεκα ματς με τους γαυρους, θα χασουμε τουλαχιστον τα 6.Αυτη ειναι η αληθεια.Η ομαδα εχει 5-6 παικταραδες που αξιζουν να φορανε τη φανελα μας.Απο εκει και περα το χαος και η μετριοτητα.

johnyaekara - 29/6/2020 11:13

Δωσαμε Λαμπροπουλο για να εχουμε Σβαρνα Οικονομου ενω ο Βασιλης ηταν πολυ καλος αμυνττικα και ταχυτατος δυνατος!!Διδυμο Βρανιες Λαμπροπουλος ηταν πολυ καλο εγω θυμαμαι!!Γιοχανσον κατεβαζε μπαλα και ηταν κοφτης δυνατος μας ελειπε ο Μανταλος...θα ειχαμε Μπακασεταρο ο οποιος κενταει!!Λαθη της διοικησης για να παιζουν αυτοι σημερα!!Μας καταπιε ο οσφπ μας εκανε οτι ηθελε πι επειθεσεις του φωτια και η ΑΕΚ ανυμπορηνα αντιδρασει!!Καρερα καλος προπονητης αλλα κατεμε οχι καλυτερος απο... Συνέχεια Χιμενεθ!!Ας τον αφησουμε να κανει προετοιμασια βεβαια και να χητησει ποδοσφαιριστες πρεπει να πεσουν λεφτα με παικτες που εχουν παιξει μπαλα σε υψηλο επιπεδο!!Ο οσφπ εχει χτισει κορμο εχει φτιαξει ομαδα με ποιοτικους παικτες και βαβαια εχει και εναν προπονητη δυνατο και τον χοντρο που σιχαινομαδτε αλλα βαζει λεφτα...Εμεις περιμενουμε την γηπεδαρα μας αλλα αν δεν εχουμε ομαδα πως θα επιστρεψουνε κορυφη!!Επισης να πω οτι ο Πεκχαρτ κυριοι οταν εφυγε ειχε 10 γκολ οσα ο Ολιβειρα και ερχοταν απο παγκο πολλες φορες!!!Αν ο Ολιβειρα παιδια ειναι παιχταρας που ειναι ο Ελ Αραμπι που βαζει γκολ οπως θελει τι ειναι;

Riddick - 29/6/2020 01:41

Είναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ, πραγματικά συγκλονιστικό να βλέπεις την ΑΕΚ που ερχόταν από την γ και την β εθνική να έχει καλύτερο ροστερ από την ΑΕΚ του 2020…. Την πρωταθλήτρια πριν από 2 χρόνια ΑΕΚ, την ΑΕΚ του Europa league, την ΑΕΚ του Champions League…Πάμε λίγο γιατί θα τιναχτούν τα μηνίγγια μας …. ΑΝ σήμερα αντί του Σβάρνα έπαιζε κάποιος Λαμπροπουλος…. αν αντί του ......... hult (200 χιλιάρικα στην ζελα 350 χιλιάρικα συμβόλαιο) έπαιζε κάποιος didac (ελεύθερος, 160 χιλιάρικα συμβόλαιο). Αντί του Οικονόμου ( 800 χιλιάρικα... Συνέχεια μεταγραφή 400 χιλιάρικα συμβόλαιο) έπαιζε κάποιος Κολοβετσιος (ελεύθερος 80-90 χιλιάρικα συμβόλαιο).. Αν αντί του Μπακακη ή του Παουλινιο (ο Χριστός και η Παναγιά) έπαιζε κάποιος Galo (ελεύθερος 120 χιλιάρικα συμβόλαιο)… Και πάμε στα σκληρά…. Αν αντί του ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΥ Κριστισιτς (500 χιλιάρικα μεταγραφή, 600 χιλιάρικα συμβόλαιο) έπαιζε κάποιος Γιοχανσον ( ελεύθερος, 160 χιλιάρικα συμβόλαιο), αν αντί του..... Σιμανσκι ( θέλουμε να τον πάρουμε με 1,2 1,3 εκατομμύρια μεταγραφή και με 450 χιλιάρικα συμβόλαιο) έπαιζε κάποιος Σιμοες (ελεύθερος, 90 χιλιάρικα πρώτο συμβόλαιο, 450 χιλιάρικα σήμερα μετά από 6 χρόνια, 2 ανανεώσεις – αναπροσαρμογές και μετά από 1 πρωτάθλημα, ένα κύπελλο με ΤΕΡΑΣΤΙΑ συμβολή του σε αυτά, μια πρόκριση ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ στο Europa league και ακόμα τον κράζετε ΑΕΚαρες μου). Αν αντί για κάποιο ανέκδοτο που λέγεται Verde ( ένα εκατομμύριο μεταγραφή, 500 χιλιάρικα συμβόλαιο) έπαιζε κάποιος Barbosa ( ελεύθερος 200 κάτι χιλιάρικα συμβόλαιο) ή κάποιος Χριστοδουλοπουλος (ελεύθερος 300 και πολλά λέω χιλιάρικα συμβόλαιο)….. ΑΝ αντί του κάθε Κλωναριδη, Ντελετιτς και δεν συμμαζεύεται υπήρχε ένας Vargas για τον πάγκο (ελεύθερος, 160 χιλιάρικα συμβόλαιο)….Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις σίγουρα… Πεκχαρντ (ελεύθερος 180-200 χιλιάρικα συμβόλαιο) αντί Γιακουμάκη κτλ κτλ κτλ …. Αυτή η ομάδα εκεί που έφτασε πια θέλει 70-80% ΚΑΛΥΤΕΡΟ – ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΟ ΡΟΣΤΕΡ….. ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ….. μπορεί να είναι και πολύ φθηνότερο…. Σας το εξήγησα και σας τα ζάλισα παραπάνω….Τελος πάντων για έμενα το ότι έχουμε καταφέρει 2 χρόνια μετά από την εποχή που ΓΛΕΝΤΑΓΑΜΕ τον gay ΟΠΟΥ τον βρίσκαμε και περνάμε ΑΝΤΡΙΚΙΟ ΑΡΧΙΔΑΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, να θεωρούμε μια τιμητική ήττα με 1-2 μέσα στο οακα μια χαρά είναι Τ-Ρ-Α-Γ-Ω-Δ-Ι-Α…. και ντροπή…. Μεγάλη ντροπή και ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑ……Επίσης για αποφυγή παρεξήγησης με τους τύπους που δεν στροφαρουν ούτε με μανιβέλα δεν πιστεύω οτι η ΑΕΚ του 2020 θα έπρεπε να έχει Ντιντακ, Γκαλο, Κολοβετσιο και Βαργκας..... Απλα σου σηκώνεται η τρίχα να βλέπεις ότι η ομάδα 3,4 χρόνια μετά έχει δώσει τα 5πλασια λεφτά και έχει σε αρκετές θέσεις ....ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ παίχτες από τότε.....

Kanie11 - 29/6/2020 10:42

Έχεις δίκιο αδερφε

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 29/6/2020 10:39

ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kanie11 - 29/6/2020 10:37

Η ποιοτικη διαφορά είναι εμφανής σε όλα τα σημεία. Και όποιος δεν το βλέπει δεν ξέρει από ποδόσφαιρο. Νίκη στη Τουμπα λέει η ώρα σήμερα. Εδώ δεν μπορέσαμε να νικήσουμε παο και Άρη τα πεθαμενα!! Ας σοβαρευτουμε επιτέλους. Έχουμε τις πιθανότητες μας και εμείς για κυπελλο και δευτερη θέση.. Ο Θεός είναι μεγάλος..

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 29/6/2020 10:36

καμμιά ΑΕΚ δεν εμφανιστηκε στο 2ο...

απλα ο γαβρος εκατσε να κανει συντηρηση...

Marcos - 29/6/2020 10:28

Είναι κρίμα να έχουμε τέτοιο προπονητή και να έχει αυτούς τους παίκτες, συγνώμη αλλά αδικείται ο ανθρωπος. Που είναι το κέντρο? μια πάσα της προκοπής, άσε τα ανασταλτικά δεν κάνουν σιμανσκι, κριστισιτς και θα δώσουμε χρήματα για μεταγραφή μη χάσουμε το κελεπούρι. Μην εθελοτυφλείτε, εδώ αφήσαμε τον Τάσο που οργιάζει στην τουρκία και θα πάρουμε άχρηστους. Δείτε το κέντρο των άλλων ομάδων. Είμαστε καλοί μπροστά αλλά να κρατήσουμε τους υπάρχοντες.

Para21 - 29/6/2020 10:21

Αμα δεν κερδισετε τον παοκ κλειστε το το μαγαζακι

Marcos - 29/6/2020 10:04

Το κέντρο είναι ανύπαρκτο, είστε σίγουροι ότι θέλετε εκεί στη διοίκηση να δώσετε 1,2 στον σιμανσκι? δεν μιλάμε για κρίστισιτς. Φεύγει ο Χουλτ, να δω ποιον θα παρουμε

2121AEK - 29/6/2020 06:35

Καλα μας κανετε πλακα;;;;

Δηλαδη σας αρεσε η ΑΕΚ του Β'ημιχρονου;;;;

Υπηρχε ΑΕΚ στο γηπεδο;;;;

Δεν θελει αυτη η ομαδα 6-7 ΒΑΣΙΚΟΥΣ μεταγραφη;;;;και δεν μιλαω γι αυτους που λειπουν....ΜΑΖΙ με αυτους...... Συνέχεια
Ετσι θα μπουμε στην Αγια Σοφια;;;;;

ΝΤΡΟΠΗ....

ΥΓ....κ.Ιβιτς παρακαλαμε ακομα τον Χουλτ να παιξει αλλα 4-5 παιχνιδια αντι να τον στειλουμε εμεις πρωτοι;;;;

METALLICA21 - 29/6/2020 10:03

Επιτελους καποιος το ειπε γιατι με αυτα που διαβαζω για αντιδραση και χαρακτηρα της ΑΕΚ στο β´ ημιχρονο θα πηδηχτω απο το παραθυρο. Απλα οι γαυροι εριξαν ταχυτητα κι εμεις καναμε 3-4 επισκεψεις στην περιοχη τους. Αν ηθελαν να μας βαλουν 5, θα μας εβαζαν 5

tyflostinAEK2 - 29/6/2020 01:04

Καλώς ή κακώς βλέπουμε ότι αποταν έφυγε ο Βρανιες ...έχουμε παθητικό 2 γκολ σε κάθε αγώνα ..

SoNoLogiK - 29/6/2020 09:58

Ο αγαπημένος σου Βρανιες κανονικά θα επαιζε χθες. Αλλά προτίμησε να κάνει διακοπές, τσαμπουκαδες και ντολτσε βιτα. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την εμμονή σε κατι προβληματικό. Ναι χρειαζομαστε εναν τουλαχιστον καλο αμυντικό μα ακομα περισσοτερο αρ. Κ δεξ. Μπακ και εναν αντιμανταλο πιο 8αρι. Εκει μας φάγανε χθες. Στο κεντρο και τα μπακ.

officer123 - 29/6/2020 09:16

κάνεις συμφωνία με την ομάδα του και με αυτόν ένα ποσό σχετικά κοντά στο τωρινό του συμβόλαιο. άλλα 3 χρόνια καλής μπάλας έχει. είχε στρώσει τον τελευταίο καιρό αλλά βλέποντας ότι δεν έχει κανένα μέλλον να επιστρέψει προτίμησε τη σιγουριά της Ολλανδίας. θα είχαμε καλύψει τη μία θέση στα στόπερ με 1 μύριο στην Αντερλεχτ και 6-7 κατοστάρικα σε αυτόν το χρόνο. αλλά με τα λεφτά που δίνουμε Σβάρνες θα αγοράζουμε....

Hokan__21 - 29/6/2020 06:34

Κ ποιος φταίει για αυτό; Φυσικά ο Βόσνιος πρώτα απ' όλα γιατί πούλησε την ομάδα που υποτίθεται πως αγαπά..κ μετά η διοίκηση γιατί δεν είχε φροντίσει να υπάρχει μια αξιόλογη λύση από πίσω του...

Para21 - 29/6/2020 01:19

Και 2-3 λιγοτερα μπουνιδια και κρατηματα απο το λαιμο χαχαχαχααχ

TonyAekara21 - 29/6/2020 09:53

Στο τελικο θα ειναι αλλο ματς.Οχι οπως χθες χωρις βασικο τερμα,2 βασικα μπακ,βασικο φορ και δεκαρι και εναν απο τους βασικους αμ.χαφ.Το σκορ χθες ειναι λογικο.Μη φερνουμε την καταστροφη για ενα ματς.Σιγουρα τα ματς με γαυρο μετρανε πολυ αλλα συνεχιζουμε.Δεν σημαινει οτι επειδη χθες χασαμε θα χασουμε και στα αλλα ματς.

vagaslanis - 29/6/2020 09:13

Το ματς ηταν ενα μηνυμα για το που βρισκομαστε....αν δε το λαβουμε κ εθελοτυφλουμε του χρονου η ψαλιδα θα ανοιξει κ αλλο.

Constantinoupoli86 - 29/6/2020 09:52

Δεν νομίζω ότι εθελοτυφλεί κανένας. Όλοι ξέρουμε εδώ και 2 χρόνια τι παίζει στο αγωνιστικό κομμάτι. Αλλά εμείς απλοί οπαδοί είμαστε και ο ρόλος μας είναι να αγοράζουμε διαρκείας και να γκρινιάζουμε. Από κει και πέρα είναι θέμα των μεγάλων τι θα κάνουνε.

vagaslanis - 29/6/2020 13:35

Δεν μιλαω για τον κοσμο...για τους μεγαλους μιλαω οταν παραδειγμα ακουω οτι παμε για ενα στοπερ εχω την απορια οταν αυτο το στοπερ δε παιζει για τον ταδε λογο πια θα ειναι παλι η αμυνα μας??....και αν συνεχισω με τις αποριες θα γραψω ενα κατεβατο.Οσο για τα διαρκειας θα συνεχισω να παιρνω αλλα το θεμα δεν ειναι εγω κ συ που ειμαστε στανταρακια αλλα να ερθουν κ αλλοι στο γηπεδο οπως λεει ο φιλος αλλα για να συμβει αυτο πρεπει για αρχη να εχεις ομαδα να παιζει καλη μπαλα.Και επειδη πολλοι λενε... Συνέχεια να κ οι ΠΑΟΚτζηδες παραδειγμα δεν ειχαν ομαδες κ ειχαν κοσμο η απαντηση ειναι πολυ απλη σε δυο σκελη,,πρωτον ο ΠΑΟΚ εχει συνηθισει στη φαπα κ ποτε δεν ειχε τις προσδοκιες της ΑΕΚ με εξαιρεση τα τελευταια χρονια κ δευτερον στην πολη του στην ουσια ειναι μονος του.Και το μεγαλυτερο προβλημα ειναι τα μικρα παιδια η νεα γενια,αν σκεφτεις τι καζουρα εχουν φαει τα τελευταια χρονια με Αδαμιδη με Β εθνικη κ τα τελευταια 2 χρονια με τους χαμενους τελικους κ τα ντερμπυ καταλαβαινεις οτι ετσι χανουμε κοσμο...ναι μεν το γηπεδο θα δωσει νεα δυναμικη αλλα δε φτανει μονο αυτο πρεπει να φτιαξουμε ομαδα ανταξια της ιστοριας μας,Και κατι τελευταιο σε σχεση με τον νεο κοσμο,το οτι ο Βαζελος ειναι σε αυτα τα χαλια κ εμεις δε τον παταμε στο γηπεδο ειναι επισης μια χαμενη ιστορικη ευκαιρια για νεους οπαδους,

TonyAekara21 - 29/6/2020 09:54

αδερφε ο κοσμος δεν στηριζει.Βλεπεις ο γαυρος εχει και 25 χιλ.διαρκειας εμνω εμεις 13 με το ζορι.Παιζει και αυτο το ρολο του.Στο νεο γηπεδο θα αλλαξουν πολλα.

JohnPlayerSpecial - 29/6/2020 09:37

Δεν καταλαβαίνω πραγματικά πολλούς από 'δω μέσα, που φταίει το γαϊδούρι και βαράνε το σαμάρι. Ειλικρινά. δλδ. το πρόβλημα χθες ήταν ο τερματοφύλακας και όχι το μαύρο μας το χάλι απ' τη μέση και πίσω? Να λέμε κ' ευχαριστώ που πρόλαβε ο Ιταλός και συμμάζεψε τα πράγματα...αλλιώς σήμερα θα είχαμε κηδεία. Να λέμε κ' ευχαριστώ. Αυτή είναι η αλήθεια δυστυχώς.

2121AEK - 29/6/2020 08:28

Δεν φτανει η πικρα μας...παραμυθιαζουμε και τον κοσμο....

Δηλαδη η ΑΕΚ δεν μπορεσε να κερδιζει στην εδρα της Αρη ΠΑΟ και ΟΣΦΠ....θα κερδισει εκτος και τους τρεις;;;; γιατι ακομα και νικη να κανουμε στην Τουμπα πρεπει να κερδισουμε ολα τα υπολοιπα ΣΥΝ τον Παοκ εδω για να πουμε οτι κραταμε τη δευτερη θεση.....

Para21 - 29/6/2020 09:22

Καλα ουτε ο ζμπαογκ θα κερδισει ολα τα υπολοιπα παιχνιδια

2121AEK - 29/6/2020 11:07

Ναι αλλα αν ο ζμπαοκ κερδισει εμας στην Τουμπα ειναι στο +6...εμεις πως ακριβως θα το καλυψουμε;;;;

Θα κερδισουμε τον Παο που μας εχει κανει πελατεςο ...Δωνης...τον Ολυμπιακο εκτος (!!!!!!) τον Αρη στη Θεσσαλονικη που θα θελει εκδικηση....ποιον ακριβως θα κερδισουμε.....;;;;

Akira81 - 29/6/2020 09:19

Έχει πέσει πολύ κράξιμο στην ομάδα παιδιά. Εντάξει ναι προφανώς ο γαύρος είναι καλύτερος τη δεδομένη στιγμή. Και προφανώς κάναμε άθλιο πρώτο ημίχρονο. Αλλά κι εμείς με Μπάρκα, Σιμόες, Μάνταλο και Ολιβέιρα μέσα έχω την αίσθηση ότι δε θα χάναμε τουλάχιστον. Ίσως και να κερδίζαμε. Θεωρώ το δεύτερο γκολ ο Μπάρκας δεν το έτρωγε.

gmic1980R21 - 29/6/2020 08:45

Τα πραγματα ειναι απλα και ωραια.

Η ομαδα χρειαζεται μια ομαδα.

ειναι κριμα να κραζουμε τον τσιντωτα απο την στιγμη που εχει να παιξει τοσο καιρο, και ξερεις οτι εχει κανει καλα ματσακια γενικα.

για τα υπολοιπα που ειναι οφθαλμοφανή θα συμφωνησω αλλα ρε μαγκες να τα γραφουμε με σεβασμο για... Συνέχεια οποιονδηποτε παικτη μας γιατι δεν ειναι ωραιο αυτο που κανουμε.

και εγω αγανακτησμενος ειμαι αλλα πρωτα φταιει ο προεδρος που δεν κρατησε την ομαδα του 18', το λαθος ξεκιναει απο εκει, ετσι πιστευω εγω.

Ppeshis21 - 29/6/2020 08:40

Καλημέρα σε όλους. Αντικειμενικά χωρίς φανατισμό, για να πάρουμε ξανά το πρωτάθλημα πρέπει να μείνει ένας κορμός των καλύτερων 7 με 9 παιχτών να πάρουμε ακόμα ενα ικανό αριθμό παιχτών απο το πρώτο ράφι και απο τους υπόλοιπους που έχουμε να μείνουν οι καλύτεροι. Ο γαύρος πήρε το πρωτάθλημα απο την ημέρα που αφαίρεσαν τους 7 βαθμούς του άλλου γαύρου, αλλά ακόμη έχουν κίνητρο και παίζουν για να μείνουν αήττητοι. Αυτό είναι DNA νικητή. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ..

VagosK - 29/6/2020 08:20

Μετα τον Μπαρκα δεν υπαρχει αξιοπιστη λυση

Kws21 - 28/6/2020 23:59

Γελάει ο κόσμος με τον Τσιντώτα!!

Hammers_9_11 - 29/6/2020 00:35

Με τον Τσιντώτα γέλασαν Αβραάμ, Τοροσίδης και όποιος δεν έχει ιδέα από ποδόσφαιρο...

Επειδή πρόκειται για κάτι τρομερά αντιεπαγγελματικό από την πλευρά των δύο έμπειρων Ελλήνων αμυντικών, το μόνο που έχω να πω είναι ότι εκεί έγκειται η τεράστια ηθική μας διαφορά...

ΥΓ1. Ο Τσιντώτας έχει πολύ μεγάλο διάστημα απραξίας και δεν έχει τον απαιτούμενο ρυθμό.

ΥΓ2. Ρόδα είναι και γυρίζει...

sirshark - 29/6/2020 11:19

Ο αβρααμ κι ο τοροσιδης ας γελασουν πρωτα με τα χαλια τους....κι εγω γελαγα με αυτους οταν εβλεπα τοροσιδη να κανει βουτιες απο παντου για να παρει φαουλ και τον αβρααμ να βαζει αυτογκολ με την εθνικη για να πιασει το over που ειχε παιξει....αλλα αυτοι οι δυο δεν ειχαν ηθικη οσο παιζανε, λες να την αποκτησουν τωρα ως παλεμαχοι;;;;;

officer123 - 29/6/2020 09:09

η ρόδα για να γυρίσει χρειάζεται ενέργεια

sskan61 - 29/6/2020 08:14

Μάλλον με το σχόλιο σου γελάει ο κόσμος αδελφέ.

2121AEK - 29/6/2020 08:30

Οχι ρε φιλε...ετσι οπως ειναι τα λεει ....

Στο δοκαρι ΔΕΝ σηλκωνει καν το χερι του....στο γκολ ουτε το ειδε ΚΑΙ το πρωτο και το δευτερο....

Στην τελευταια φαση του αγωνα δε.....εκει πραγματικα ειναι για λυπηση...

Εχεις μια ευκαιρια να κανεις αλλη μια επιθεση και παει ΜΟΝΟΣ του να πιασει την μπαλα να την πεταξει μπροστα και του φευγει κατω απο τα ποδια και γινεται κορνερ....... Συνέχεια
ΕΛΕΟΣ.....

aekavadas - 29/6/2020 07:47

Τραγικό σχόλιο

BYZANTIN - 29/6/2020 00:11

Ο κόσμος να μη γελάει γιατί έχει να παίξει κάτι μήνες και τον βάλαμε με την καλύτερη ελληνική ομάδα υποτίθεται να παίξει. Αν νομίζεις ότι μπορεί ένας γκολκίπερ να αποδίδει καλύτερα από το βασικό είσαι γελασμένος. Όσον αφορά τα γκολ που έφαγε νομίζω άνετα θα τα έτρωγε κι ο Μπάρκας. Και πάψτε να ακυρώνεται ένα αθλητή περιθωριοποιημένο στον πάγκο από ένα αγώνα που του βαλαν δύο γκολ χωρίς να υπάρχει στοιχειώδης λειτουργία στην άμυνα.

nic11 - 29/6/2020 00:24

Ο Τσιντωτας στα πρωτα 5 λεπτα εκανε 5 λαθη. Ουτε μια σωστη μεταβιβαση. Στο πρωτο γκολ του οσφπ δεν μπορει να κανει τιποτα. Στο δευτερο το τρωει ορθιος. Και στο τελος εκει που η ομαδα ετοιμαζεται να κανει μια τελευταια επιθεση αβιαστα του φευγει η μπαλα μεσα απο τα χερια(!) και χαριζει κορνερ στον ολυμπιακο(!). Εχει ελλειψη ρυθμου και αγωνων αλλα αυτη του η εμφανιση δεν δικαιολογειται.

Kostaskaterini21 - 29/6/2020 00:21

Συμφωνώ μαζί σου φίλε βυζαντιν. Ειδικά για τον τερματοφύλακα είναι ακόμα χειρότερα. Πόσο μάλλον όταν υπήρχε και η διακοπή λόγω του ιού. Γενικά υπάρχει μεγάλη απαξίωση για κάποιους παίχτες του τύπου να φύγουν όλοι. Ένα μικρό παράδειγμα. Δεν κάνουν Οικονόμου και σβαρνας και να φύγουν. Λες και είναι εύκολο να αγοράσουμε 4 στόπερ στο αγωνιστικό επίπεδο του βρανιες. Εδώ ένα θα πάρουμε και για δεύτερο παίζεται. Αν πχ φύγουν ποιοι θα είναι οι τριτοτεταρτοι? Το πρόβλημα είναι όταν οι... Συνέχεια τριτοτεταρτοι πρέπει να παίζουν συνέχεια βασικοί όπως τώρα.

stef1970 - 29/6/2020 06:59

Ο Τσιντωτας δεν είναι το πρόβλημα. Μια χαρά είναι για β επιλογή. Το πρόβλημα είναι η άμυνα. Θέλουμε οποσδηποτε δύο κεντρικούς αμυντικούς επίπεδου Βρανιες ( όχι στο μυαλό), δύο πλάγια μπακ και εναν παίκτη στο κέντρο που να μπορεί να μοιράσει παιχνίδι.

Απο κει και περα πρεπει οποσδηποτε να μεινουν Αραουχο ( επιτέλους να κάνει μια φορά προετοιμασία από την αρχή της χρονιάς), Ολιβειρα, Σιμανσκι.... Συνέχεια
Ας πουληθεί ο Βερντε και ας πάρουμε και έναν εξτρεμ. 5-6 παίκτες που να κάνουν την διαφορά. Το θέμα ειναι τι μπάτζετ θα δώσει η διοίκηση στον Ίβιτς. Θα του δωσει ενα σοβαρο ποσο για πρώτη φορα ή θα παμε παλι με μπαλωματα...

Υπαρχει ενα καλο υλικό με ΜΠΑΡΚΑ, ΑΡΑΟΥΧΟ, ΜΑΝΤΑΛΟ, ΛΙΒΑΓΙΑ, ΣΙΜΑΝΣΚΙ ΚΡΙΣΙΤΣΙΤΣ, ΟΛΙΒΕΡΙΑ, ΑΛΜΠΑΝΗ, ΣΙΜΟΕΣ, ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟ...αλλα θελει ενισχυση οποσδηποτε σε συγκεκριμένες θέσεις.

Ο ΟΣΦΠ δυστυχως έχει ξεφύγει αγωνιστικά αυτήν την στιγμή. Εμείς τι θα κάνουμε? Θα αφήσουμε την διαφορά να μεγαλώσει?

Για φέτος μπορούμε το Κύπελλο αν παρουσιαστούμε σοβαροί και όχι φοβισμένοι όπως στο πρωτο ημίχρονο. Ενα ματς είναι.

Οσον αφορα τη 2η θέση, δυστυχώς από την στιγμή που δεν μπορέσαμε να νικησουμε ΠΑΟ και ΑΡΗ στην έδρα μας, τώρα τρέχουμε. Πρέπει να νικησουμε τον ΠΑΟΚ 2 φορές. Μπορούμε? Θα φανεί..

Xaris345 - 29/6/2020 02:50

Κλαιω με τον Βερντε.

Σουταρε καπου στο 65ο λεπτο,απο την δεξια πλευρα της μεγαλης περιοχης και η μπαλα αντι να παει προς το τερμα,ή εστω αουτ,βγηκε πλαγιο.

Λυπαμαι πολυ αλλα θα το ξαναπω.

Θελουμε χτισιμο ομαδας απο την αρχη,με κανονικες μεταγραφες υψηλου κοστους.... Συνέχεια
Διαφορετικα θα χασουμε την ευρωπη και η ομαδα θα μικρυνει χωρις εισοδηματα.

the_teacher - 29/6/2020 00:49

Αν ο Ολυμπιακούς δαπανήσει και φέτος κάποια χρήματα και φέρει, όχι πολλούς, δυο τρεις παίχτες για να τους δουλέψει ο Μάρτινς, θα ξεφύγει αρκετά. Όποιος δεν το βλέπει, εθελοτυφλεί. Για μένα λοιπόν φέτος πρέπει να πάμε στον τελικό για να το πάρουμε αλλά ξεκάθαρα παίζοντας έναν δυνατό κλεφτοπόλεμο. Όμως αν θέλουμε να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο του χρόνου, δε φτάνει ο κλεφτοπόλεμος σε ένα ματς. Ας είναι, με λίγα λόγια, το φετινό καλοκαίρι ένα σοβαρό καλοκαίρι κι... Συνέχεια όλοι καταλάβαμε τι εννοώ. Ας μην αρχίσουμε πάλι τις ιστορίες με παίχτες που το ποσοστό τους το έχουν εφτά ομάδες κι έξι μάνατζερ ούτε παζάρια για εκατό χιλιάρικα. Ας φέρουμε παίχτες καλύτερου επιπέδου επιτέλους κι ας είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. Αρκεί η ΑΕΚ να μην ξαναπαρουσιαστεί τόσο κακή όσο τα δύο τελευταία χρόνια. Για το ματς δεν έχω να πω πολλά. Ως Αεκτζής θέλω να πιστέψω ότι στο Β ημίχρονο κάπως ανησύχησα τον γαύρο κι ότι η οπισθοχώρηση του οφείλεται στη δική μας αποκλειστικά προσπάθεια αλλά δεν πολυπείθομαι κιόλας. Τέλος πάντων, στον τελικό θα είναι αλλιώς.

Constantinoupoli86 - 29/6/2020 02:32

Όλοι ξέρουμε ότι μεγάλες προσθήκες δεν πρόκειται να γίνουν. Κακά τα ψέματα, πάλι μιλάμε για 2, άντε 3 μεταγραφές από το μεσαίο ράφι. Πάλι θα έχουμε σίριαλ με Σιμάνσκι και με τον Αραούχο ένας ακόμα χρόνος αγωνίας. Άμα καταφέρουμε κάτι του χρόνου θα είναι μόνο λόγω της δουλειάς του Καρέρα και μόνο. Παιδιά πρέπει να το πάρουμε απόφαση, πολλά λεφτά για πιο πλήρες ρόστερ δεν παίζει με την καμία. Μην κάνετε όνειρα θερινής νυχτός. Είναι η φιλοσοφία της διοίκησης αυτή, καλώς ή κακώς πρέπει... Συνέχεια να την αποδεχτούμε!

the_teacher - 29/6/2020 08:20

Εγώ δε μίλησα για πολλά λεφτά. Εγώ μίλησα για σοβαρό καλοκαίρι. Το σοβαρό καλοκαίρι σημαίνει scouting, γρήγορες κινήσεις, όχι μεταγραφικές παλινωδίες με παίχτες που γίνονται σίριαλ κτλ. Να σου δώσω ένα παράδειγμα. Κι ο γαύρος τζάμπα πήρε τον Καμαρα. Ποιο πολλά δώσαμε για τον Βερντε

Constantinoupoli86 - 29/6/2020 09:25

Μην κοιτάς μεμονωμένα αν κάποιος παίχτης μας που δεν έπιασε είναι πιο ακριβός από κάποιον του αντιπάλου που έπιασε. Κοίτα τη γενική εικόνα, κοίτα το συνολικό μπάτζετ. Είναι στατιστικό το θέμα, να σου βγούνε κάποιοι φτηνοί και κάποιοι ακριβοί να μην πιάσουν. Όμως αν παίρνεις έναν "ακριβό" για 5 απ' το σωρό, τι μπορείς να περιμένεις; Έχουμε τον Λιβάγια που είναι ο καλύτερος παίχτης του ελληνικού πρωταθλήματος, έχουμε και Αραούχο έστω και δανεικό, έχουμε και Ολιβέιρα. Απ' τη μέση και... Συνέχεια πίσω όμως είμαστε για κλάματα. Δεν είμαστε πλέον στη δεκαετία του '90 που έχτιζες ομάδα με έναν παιχταρά και 10 απλά να τρέχουν και να κλωτσάνε. Το ποδόσφαιρο έχει αλλάξει.

the_teacher - 29/6/2020 11:34

Ναι, αυτά που λες τα έχουμε πει χιλιάδες φορές. Έχουμε όλοι καταλάβει τι γίνεται το 2020. Έχουμε αναλύσει το θέμα πολλές φορές. Το ξαναλέω. Σοβαρότητα ζητάμε. Γιατί εκτός των επιπλέον χρημάτων που χρειάζονται και τα λυπόμαστε,τα δύο τελευταία καλοκαίρια δόθηκαν χρήματα αλλά με ασοβαρο τρόπο. Τα έδωσες σε Ζεραλδες, Βερντε, Σιμάο. Σοβαρότητα είναι να μαζέψεις αυτά τα λεφτά κι αντί για 5 παίχτες της πλάκας, να πάρεις δύο κανονικούς. Η ΑΕΚ δε δίνει πολλά λεφτά κι αυτό το ξέρουμε. Ακόμα... Συνέχεια όμως και τα τριπλάσια να έδινε, με τέτοιο scouting και τέτοια προχειρότητα, πάλι τίποτα δε θα έκανε. Ας ελπισουμε λοιπόν, φέτος όσα χρήματα δοθούν, πολλά ή λίγα, να μη ξοδευτούν άσκοπα.

the_teacher - 29/6/2020 09:00

Πιο, όχι ποιο. Ντροπή για το ορθογραφικό

MaRkOsS - 29/6/2020 02:25

Με τον γαύρο θα βρεθούμε σε 3 παιχνίδια ( μαζί με τον σημερινό). Στην συγκεκριμένη στιγμή είναι καλύτεροι από εμάς. Σίγουρα θα χάναμε ένα παιχνίδι οπότε το σημερινό ας είναι αυτό. Το κύπελλο μετράει πολύ και θα δούμε στο Καραϊσκάκη που ίσως να βολεύει και η ισοπαλία. Πλήρης η ομάδα θα είναι πιο ανεβασμένη πιστεύω. ( Βέρντε ,Κρισιτσιτς πρέπει να τους ξυπνήσουν επίσης)

DytikosATHENS37 - 29/6/2020 00:29

Εγω θα πω κατι εκτός απο ονόματα των παιχτών μας. Αυτο που ολοι οι αεκτζηδες (ενα 90%σίγουρα) σήμερα πίστευαν ότι το ματς ειναι χαμενο με 2-3 απουσιες που είχαμε αυτο λεει πολλα απο μονο του αδέρφια.Ας μην κρίνουμε το δεντρο αλλα το δασος.

mike1965 - 29/6/2020 02:16

δεν είχαμε 3 απουσίες αλλά 8...για πες μια ενδςκάδα του γάβρου χωρίς 8 ;; μόνο Σα και Ομάρ να λείπουν θα εχει συν 2 γκόλ ΑΕΚ

mike1965 - 29/6/2020 02:12

μόνο εγώ βλέπω οτι με τον Βέρντε στην ενδεκάδα ουσιαστικά παιζουμε με 10 ; αν αυτός ειναι παίκτης τότε ο Πλατέλας είναι ο Μέσι ...παρακολουθώ 40 χρόνια την ΑΕΚ και δεν εχω απαξιώσει κανένα παικτη αλλα αυτον τον Ιταλό δεν τον μπορώ καθόλου...εχω ορκιστεί οτι αν βρεθεί ομάδα να μας απαλλάξει απο αυτόν θα την συμπαθώ για πάντα...ΥΓ πολύ καλή ομάδα ο γάβρος αλλα για πειτε μου μια 11δα χωρις 8 βασικούς(ναι τόσοι ελειπαν απο την ΑΕΚ) τι θα εκανε??αν για παράδειγμα λείπει ο Ομάρ θα εχει τον... Συνέχεια Τόρο που μπορεί να βγάλει ενα 20λεπτο το πολύ σε ντέρμπυ και αν λείψει ενας απο τους 3 του κέντρου απο πισω ειναι ο κανένας...ευχομε στον τελικο να εχουν εστω 3 απώλειες πχ. Σά Τσιμήκας Ελαραμπί και τότε βλέπουμε ποιους εχουν απο πισω...

mike1965 - 29/6/2020 02:11

μόνο εγώ βλέπω οτι με τον Βέρντε στην ενδεκάδα ουσιαστικά παιζουμε με 10 ; αν αυτός ειναι παίκτης τότε ο Πλατέλας είναι ο Μέσι ...παρακολουθώ 40 χρόνια την ΑΕΚ και δεν εχω απαξιώσει κανένα παικτη αλλα αυτον τον Ιταλό δεν τον μπορώ καθόλου...εχω ορκιστεί οτι αν βρεθεί ομάδα να μας απαλλάξει απο αυτόν θα την συμπαθώ για πάντα...ΥΓ πολύ καλή ομάδα ο γάβρος αλλα για πειτε μου μια 11δα χωρις 8 βασικούς(ναι τόσοι ελειπαν απο την ΑΕΚ) τι θα εκανε??αν για παράδειγμα λείπει ο Ομάρ θα εχει τον... Συνέχεια Τόρο που μπορεί να βγάλει ενα 20λεπτο το πολύ σε ντέρμπυ και αν λείψει ενας απο τους 3 του κέντρου απο πισω ειναι ο κανένας...ευχομε στον τελικο να εχουν εστω 3 απώλειες πχ. Σά Τσιμήκας Ελαραμπί και τότε βλέπουμε ποιους εχουν απο πισω...

nightbird - 29/6/2020 02:05

Έριξε στροφές ο γαύρος στο δεύτερο και φάνηκε η ΑΕΚ. Άλλα 2 θα τρώγαμε αν το έπαιρναν στα σοβαρά το δεύτερο ημίχρονο. Ο γαύρος δεν έπαιξε σπουδαία μπάλα φέτος, αλλά έχει παίκτες με καλή φυσική κατάσταση και αθλητικά προσόντα. Δίκαια πρώτος. Ας ελπίσουμε του χρόνου να μπορέσουμε να τον παίξουμε στα ίσια

Nikos_Kalogreza_21 - 29/6/2020 02:04

Α ρε ΑΕΚαρα μου ποσο σε μικρενουν καθε μερα...Λενε για απουσιες οταν θα επρεπε να εχουμε ροστερ μεγαλο ωστε σε τετοιες περιπτωσεις να υπαρχει βαθος αλλα που να γινει κατι τετοιο οταν παρινεις παιχτες λαχεια και κατω του μετριου να φορανε την πιο ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...Φτασαμε να λεμε οτι χασαμε 1-2 ειναι επιτυχια....Αυτην την ΑΕΚ θελετε κυριοι??ΝΤΡΟΠΗ ΑΠΛΑ....Θα χαθει η δευτερη θεση σιγουρα και στον τελικο αμα παιξουμε με τετοια μυαλα βλεπε καρερα να βγαζει ΑΛΜΠΑΝΗ αντι για τον... Συνέχεια τουριστα με το 7...Θα τους χαρισουμε και το κυπελλο...ΚΡΙΜΑ μονο και στεναχωρια....Εαν χαθει ο τελικος αποτυχια ΜΕΓΑΛΗ και υπαρχει μονο ενας που ειναι υπεθυνος....Μακαρι να τελειωσουμε γρηγορα να μπουμε σπιτι μας και εκει εαν δεν θελει ο κυριος να βαλει λεφτα και να κανει ομαδαρα ας την δωσει σε καποιον που την θελει πρωταθλητρια την ΑΕΚ μας και οχι 2-3 και να χαιρομαστε για ηττες......ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΘΕΙ ΡΕ?ΑΕΚ ΕΙΜΑΣΤΕ οχι νιωνιος...

AEKARAMAN21 - 29/6/2020 01:41

Δεν περιμεναμε παρα πολλα με τοσες απουσιες αλλα στον τελικο θα μαστε αυτοι που πρεπει η εστω την τεταρτη με ΠΑΟΚ;το σκορ θα μπορουσε να ξεφυγει και λεμε παλι καλα αλλα η ΑΕΚ ειναι ΑΕΚ πρεπει παντα να νικαει

johnys® - 29/6/2020 01:31

Αν δεν ενισχυθούμε δεν μας βλέπω καλα.η ομάδα θέλει τουλαχιστον 4 ποιοτικούς παίκτες.δεν μπορούμε να λέμε ότι παίξαμε στο δεύτερο γιατί η διαφορα των δυο ομάδων είναι τεράστια αν και εμεις δεν ειμασταν κομπλέ και με 7 απουσίες.βλεπουμε ομως ότι ούτε πάγκο δεν έχουμε.η μπάλα λοιπον δεν μας τιμώρησε σήμερα αν και χασαμε.θα μπορουσε να είναι πολύ μεγαλύτερο το σκορ και οποίος είναι αντικειμενικός ειδε ότι στο πρώτο ημίχρονο αυτό σε καμία περίπτωση δεν ήταν ΑΕΚ.αλλα δεν μπορούμε... Συνέχεια να λέμε ότι και στο δεύτερο μπορούσαμε.πρεπει να αρχίσουμε να χρίζουμε την ομάδα γιατί σε ένα χρόνο θα έχουμε ετοιμη τη γηπεδαρα μας αλλα δεν φτάνει μονο αυτό γιατί η γηπεδαρα θέλει και ομαδάρα.ελπιζω μέχρι τότε να την έχουμε και ας ευχηθούμε όλοι να βγούμε Ευρώπη.νικη με παοκ και κύπελλο και μεταγραφές αξίας.καληνυχτα

eeaek - 29/6/2020 01:19

Κοροϊδία θα φτιάξω γήπεδο. ΘΑ. Εμείς που αγαπάμε την ομάδα δεν μπορούμε να την βλέπουμε έτσι. Δεν μπορούμε

Riddick - 29/6/2020 01:17

Είναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ, πραγματικά συγκλονιστικό να βλέπεις την ΑΕΚ που ερχόταν από την γ και την β εθνική να έχει καλύτερο ροστερ από την ΑΕΚ του 2020…. Την πρωταθλήτρια πριν από 2 χρόνια ΑΕΚ, την ΑΕΚ του Europa league, την ΑΕΚ του Champions League…Πάμε λίγο γιατί θα τιναχτούν τα μηνίγγια μας …. ΑΝ σήμερα αντί του Σβάρνα έπαιζε κάποιος Λαμπροπουλος…. αν αντί του ......... hult (200 χιλιάρικα στην ζελα 350 χιλιάρικα συμβόλαιο) έπαιζε κάποιος didac (ελεύθερος, 160 χιλιάρικα συμβόλαιο). Αντί του Οικονόμου ( 800 χιλιάρικα... Συνέχεια μεταγραφή 400 χιλιάρικα συμβόλαιο) έπαιζε κάποιος Κολοβετσιος (ελεύθερος 80-90 χιλιάρικα συμβόλαιο).. Αν αντί του Μπακακη ή του Παουλινιο (ο Χριστός και η Παναγιά) έπαιζε κάποιος Galo (ελεύθερος 120 χιλιάρικα συμβόλαιο)… Και πάμε στα σκληρά…. Αν αντί του ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΥ Κριστισιτς (500 χιλιάρικα μεταγραφή, 600 χιλιάρικα συμβόλαιο) έπαιζε κάποιος Γιοχανσον ( ελεύθερος, 160 χιλιάρικα συμβόλαιο), αν αντί του..... Σιμανσκι ( θέλουμε να τον πάρουμε με 1,2 1,3 εκατομμύρια μεταγραφή και με 450 χιλιάρικα συμβόλαιο) έπαιζε κάποιος Σιμοες (ελεύθερος, 90 χιλιάρικα πρώτο συμβόλαιο, 450 χιλιάρικα σήμερα μετά από 6 χρόνια, 2 ανανεώσεις – αναπροσαρμογές και μετά από 1 πρωτάθλημα, ένα κύπελλο με ΤΕΡΑΣΤΙΑ συμβολή του σε αυτά, μια πρόκριση ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ στο Europa league και ακόμα τον κράζετε ΑΕΚαρες μου). Αν αντί για κάποιο ανέκδοτο που λέγεται Verde ( ένα εκατομμύριο μεταγραφή, 500 χιλιάρικα συμβόλαιο) έπαιζε κάποιος Barbosa ( ελεύθερος 200 κάτι χιλιάρικα συμβόλαιο) ή κάποιος Χριστοδουλοπουλος (ελεύθερος 300 και πολλά λέω χιλιάρικα συμβόλαιο)….. ΑΝ αντί του κάθε Κλωναριδη, Ντελετιτς και δεν συμμαζεύεται υπήρχε ένας Vargas για τον πάγκο (ελεύθερος, 160 χιλιάρικα συμβόλαιο)….Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις σίγουρα… Πεκχαρντ (ελεύθερος 180-200 χιλιάρικα συμβόλαιο) αντί Γιακουμάκη κτλ κτλ κτλ …. Αυτή η ομάδα εκεί που έφτασε πια θέλει 70-80% ΚΑΛΥΤΕΡΟ – ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΟ ΡΟΣΤΕΡ….. ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ….. μπορεί να είναι και πολύ φθηνότερο…. Σας το εξήγησα και σας τα ζάλισα παραπάνω….Τελος πάντων για έμενα το ότι έχουμε καταφέρει 2 χρόνια μετά από την εποχή που ΓΛΕΝΤΑΓΑΜΕ τον gay ΟΠΟΥ τον βρίσκαμε και περνάμε ΑΝΤΡΙΚΙΟ ΑΡΧΙΔΑΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, να θεωρούμε μια τιμητική ήττα με 1-2 μέσα στο οακα μια χαρά είναι Τ-Ρ-Α-Γ-Ω-Δ-Ι-Α…. και ντροπή…. Μεγάλη ντροπή και ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑ……Επίσης για αποφυγή παρεξήγησης με τους τύπους που δεν στροφαρουν ούτε με μανιβέλα δεν πιστεύω οτι η ΑΕΚ του 2020 θα έπρεπε να έχει Ντιντακ, Γκαλο, Κολοβετσιο και Βαργκας..... Απλα σου σηκώνεται η τρίχα να βλέπεις ότι η ομάδα 3,4 χρόνια μετά έχει δώσει τα 5πλασια λεφτά και έχει σε αρκετές θέσεις ....ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ παίχτες από τότε.....

CAT_III_b - 29/6/2020 01:16

Αν θελεις να εισαι ανταγωνιστικος σε λιγκα, κυπελλο και ευρωπη και να μην κανεις λιτανεια πριν τους αγωνες, θες 2 11αδες ισαξιες και 5-6 πιτσιρικαδες πραγματικα ταλεντα για να εχουν και νοημα τα ροτεησιον και οι αλλαγες.


Για μενα παιχτες κανονικης ΑΕΚ ειναι ο λιβαγια (χωρις τα νευρα) ο ολιβαρες ο μπαρκας και ο αραουχο.... Συνέχεια Αλμπανης, σιμανσκι, παουλινιο και μανταλος λοπεζ γαλανο για αλλαγες ειναι μια χαρα. Ταλεντα λατσι σαμπα να τους δουμε. ΑΥΤΑ.


ΑΡΑ με αυτα που βλεπουμε σημερα, υπολογιστε τι χρημα πρεπει να πεσει. Χαλαρα μια ντουζινα παιχτες θελουμε και οχι μπαλωματα και στοιχηματα και ιδρυματα, παιχτες ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ.


Ειμαστε σιγουροι οτι θελουμε τσουλου, γιουροπα και μεταξωτα βρακια?

Herakles21 - 29/6/2020 01:15

Έχουμε να κερδίσουμε ντέρμπι και εγώ δεν ξέρω από πότε, δεν μπορώ να το χωνέψω ρε παιδιά ότι και να με λέτε για καλύτερος ο γαύρος και τα λοιπά, στα τελευταία χρόνια πάντα είχε καλύτερα ονόματα από μας αλλά ποτέ δεν θυμάμαι τέτοια ηττοπάθεια σε ντέρμπι, βάζαμε τόσο πάθος και δύναμη που παίρναμε πάντα θετικό αποτέλεσμα, και να χάναμε καμία φορά δεν τρώγαμε τόσο εύκολα φάσεις σαν να είναι αυτή η Μπαρτσελόνα.... Συνέχεια
Δηλαδή η ομάδα του Δέλλα στη β Εθνική που ήμασταν ήταν καλύτερη από την ομάδα που έχουμε τώρα? Όχι βέβαια απλά είχε πάθος και δύναμη, ήξεραν τι θα πει ντέρμπι τα δίνανε όλα για την φανέλα...


Στα ντέρμπι δεν έχει να κάνει με ποιότητα παιχτών αλλά με την θέληση να ματώσει η φανέλα.....

zlatan21 - 29/6/2020 00:09

Αν θεωρουνε οτι η ΑΕΚ εμφανιστηκε στο δευτερο, τοτε ο πηχης ειναι πολυ χαμηλα...

vpap - 29/6/2020 01:13

Μετά το πρωτάθλημα ειναι μονιμως χαμηλά ο πήχης και με συνεχόμενες δικαιολογίες...Καλώς η κακώς το μοντέλο Μελισσανίδη αγωνιστικά έχει αποτύχει πλήρως...

Giorgos888 - 29/6/2020 00:22

Παλι καλα να λεμε που κατεβασε ταχυτητα ο γαβρος στο 2ο γιατι θα ειχαμε δραματα τωρα...

R21KRISNA - 29/6/2020 00:13

ένα like έχω μόνο ενώ αξίζεις χιλιάδες....

CaptainAndros - 29/6/2020 00:59

Δεν υπάρχουμε μάγκες . Δεν θεωρείτε σοβαρή ομάδα που στο 1ο ημχρ θα έπρεπε να είχε γράψει 3-0 να λέμε μας έλειπαν παίχτες.Αυτοί που παίζανε τι κάνανε;. Δυο φάσεις να τους καθόντουσαν και θα ειχαμε διασυρμό, θα ειχαμε 4αρα ξεγυρισμενη. Αν.ήμουν παίχτης με τι ψυχολογία θα πήγαινα τελικό κυπέλου. Αφεντικό βαλε κάνα φράγκο 3 χρόνια δεν βλεπόμαστε. 3 χρόνια χωρίς ντέρμπι κάτι μου λέει ότι όσο και να προσπαθούν μερικοί να κουκουλώσουν ,ε ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ

Andreas295 - 29/6/2020 00:48

Στο πρώτο ημίχρονο να λέμε κι ευχαριστώ που δεν διασυρθήκαμε. Ο Ολυμπιακός έκανε ό,τι ήθελε στο γήπεδο κι εμείς είμασταν φοβισμένοι, ασύνδετοι και 2 ταχύτητες πίσω. Η 3άδα βελτίωσε λίγο τα πράγματα αλλά η διαφορά ήταν τεράστια και ευτυχώς έληξε το ημίχρονο με αυτό το σκορ.


Στο δεύτερο έπεσε ο Ολυμπιακός, ανεβήκαμε 1 σκαλί σε απόδοση αλλά πάλι είμασταν επί το πλείστον... Συνέχεια ακίνδυνοι και μακριά απ' την περιοχή του Ολυμπιακού. Έτσι όπως κύλησε το παιχνίδι και αν υπάρχει όντως χέρι στο τέλος, μπορούσαμε να πάρουμε το Χ αλλά θα ήταν άδικο σκορ συνολικά με βάση την είκονα των ομάδων. Δεν αξίζαμε τίποτα και αυτό πήραμε.


Το αν ο Κρστίτσιτς θα είναι το βασικό μας χαφ για του χρόνου θέλει πολλή ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ σκέψη. Δε γίνεται να είσαι ντεφορμέ 2 χρόνια με 3-4 καλά παιχνίδια. Κάποια στιγμή πρέπει να ανεβάσεις σταθερά απόδοση.


Σβάρνα ρε φίλε σε πάω πολύ και σε θέλω στην ΑΕΚ. Αλλά η αντίδραση στο πρώτο γκολ που αφήνεις τον παίχτη και πας προς το τέρμα είναι ανεξήγητη. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι με Βράνιες θα είχαμε δεχτεί το πρώτο γκολ.


Ο Βέρντε με τέτοια εικόνα δε γίνεται να είναι βασικός. Ειλικρινά είχα ξεχάσει ότι αγωνίζεται στο πρώτο ημίχρονο μέχρι που τον είδα σε ένα πλάγιο.


Ο Τσιντώτας πολύ κακός σήμερα αλλά το καταλάβαινε κι ο ίδιος και έβλεπες την ξενέρα στη φάτσα του. Δεν είναι αυτό το επίπεδο του. Στα γκολ δε φταίει πουθενά πάντως.


Οι απουσίες είναι ένας σοβαρός λόγος, αλλά η 11άδα που έπαιξε το πρώτο ημίχρονο θα μπορούσε να είναι μια κανονική 11άδα με βάση το φετινό μας ρόστερ. Έτσι θα έπρεπε όταν είσαι ομάδα επιπέδου ΑΕΚ με βάθος. Αν ο πάγκος σου μπαίνει μέσα και λες κι ευχαριστώ που δεν έφαγες 4 και 5 τότε δε μπορεί να στέκεσαι στο ότι δεν είχες πάγκο. Αν είχες και πάγκο σήμερα έπρεπε να κάνεις 5 αλλαγές μαζεμένες με τέτοια εικόνα. Δυστυχώς η άμυνα χωρίς Βράνιες είναι 2 σκαλιά κάτω. Ο ποιοτικός παίχτης ανεβάζει και την αυτοπεποίθηση των υπολοίπων. Άλλο να ξέρεις ότι πίσω έχεις βράχο και άλλο να ελπίζεις ότι μπορεί ο Οικονόμου σήμερα θα είναι καλός, αλλά μπορεί να κάνει και πατάτα απ' το πουθενά. Το ίδιο ισχύει σε κάθε θέση.


Ελπίζω σήμερα να κατάλαβαν και οι πιο δύσπιστοι τι δίνει ο Μάνταλος στην ΑΕΚ.


Καλό ηλεκτροσόκ για τη συνέχεια και τον τελικό, μπας και καταλάβουν όλοι στην ομάδα ότι η μπάλα τιμωρεί και η ήττα απ' το διασυρμό μπορεί να είναι ένα τσαφ μακριά. Στον τελικό πάμε για τη νίκη κύριοι όχι για τη συμμετοχή. Όποιος δεν νιώθει δίψα καλύτερα να μην παίρνει λεπτό παρά να παίρνει στο λαιμό του όλη την ομάδα.


3 βαθμούς πίσω τώρα και ματς ζωής και θανάτου στην Τούμπα. Θέλουμε ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ κύριοι. Δώστε τα όλα. Αυτό θέλουμε από σας. Να βλέπουμε ότι παλεύετε και όχι να φαίνεστε σα γκρουπ παλαίμαχων που παίζει φιλικό.

spiros_gewrgiadis - 29/6/2020 00:43

Η διαφορά είναι εμφανής, τουλάχιστον 2 επίπεδα πάνω ο οσφπ. Λυπάμαι που το γράφω αλλά αυτό είναι η αλήθεια. Χρειαζόμαστε αριστερό και δεξί μπακ, 2 στόπερ επιπέδου υψηλού (λυπηθείτε μας με σβάρνα, Οικονόμου δλδ) και δυο εξτρέμ. Ελπίζω σε 1 μήνα στον τελικό να μας κάτσει μία σουπερ εμφάνιση και αντίστοιχα μία μέτρια του gay, για να το πάρουμε

CHINO21_ORGINAL - 29/6/2020 00:42

Ο γαύρος πάει στον αυτόματο . Ο Μάρτινς έκατσε έκανε την προετιμασια και έκανε την ομαδα να πάει έτσι , ΟΜΩΣ έκανε ΜΕΤΑΓΓΡΑΦΕΣ . Όσο για βερντε μην σκάτε τον βάζουμε στην βιτρίνα μπας και ψαρέψουμε κάτι καλο ( θέλω να πιστεύω )

Hokan__21 - 29/6/2020 00:38

Ακόμα κ το κύπελλο να πάρουμε η ομάδα θέλει πολλές αλλαγές στο ρόστερ..

Constantinaek1978 - 29/6/2020 00:37

Πρέπει να τελειώσει άμεσα το αστείο με τον βερντε.. Για γέλια είναι τύπος....

aekxilewsh - 29/6/2020 00:36

Όλο δικαιολογίες βρίσκουμε.

Έχουμε επιεικως μια μέτρια ομάδα.

Το κακό είναι ότι συνηθίζουμε στην μετριότητα με αποτέλεσμα να μεγαλώνει η ψαλίδα με τον γαύρο.Εχουμε χάσει πολύ από αυτπεποιθηση εδώ και δύο χρόνια.

Μετα το πρωτάθλημα.... Συνέχεια
Φέτος θα δείξει αν μπορούμε να επιστρέψουμε.

Hokan__21 - 29/6/2020 00:34

Μόνο Λιβαγια Γαλανόπουλο, Μπάρκα κ ίσως Αραούχο με Μάνταλο..θα κράταγα... αρκετές ευκαιρίες έχουν πάρει κ οι καινούργιοι αλλά κ όλοι οι υπόλοιποι ,οι παλιοι ο κύκλος τους στην ΑΕΚ έχει κλείσει..το ότι περάσαμε τον Άρη μην μας ρίχνει στάχτη στα μάτια..αν δεν είχες Λιβαγια κ τύχη βουνό τώρα θα ειμασταν εκτός... ο πρόεδρος πρέπει να πάρει γενναίες αποφάσεις κ να κάνει ένα καλό ξεκαθάρισμα ..δεν μπορώ να φανταστώ την ομάδα στην Αγία Σοφία να παίζει με σβαρνα κ Οικονόμου ..η Μπακάκη κ... Συνέχεια τσιγκρι σκι..οκ σεβασμός εκτιμώ ότι προσφέρανε στην ομάδα πράγματα αλλά μέχρι εκεί ..ι κύκλος τους έχει κλείσει..αντίο κ συνεχίζουμε..

Konstantinos_AEK21 - 28/6/2020 23:58

Η ΑΕΚ των τοσων απουσιων στο 2ο ημιχρονο τους πατησε. Για το 1ο ημιχρονο με το ζορι δεν εκλεισα την τηλεοραση με τις βλακειες που βλεπαμε.

Υ.Γ1 Παουλινιο πες μας ποιος μπηκε στο σωμα σου.

Υ.Γ2 Τσιντωτα μας γαμ... σημερα.

Υ.Γ3 Η ΑΕΚ του 2ο μαζι με τους παιχτες που λειπαν το κυππελλο μπορει να το παρει.

R21KRISNA - 29/6/2020 00:33

αλλο ματς έβλεπες....

EyeOfEagle - 29/6/2020 00:06

Κανενας δεν πατησε κανεναν... ναι μεν ανεβασαμε αποδοση αλλα ο γαυρος κατεβασε την δικια του κατακορυφα! Αυτο κανει ουτως η αλλως σε ολους τους αγωνες οταν προηγείται απο το ημιχρονο...

Konstantinos_AEK21 - 29/6/2020 00:09

Ναι φιλε εχεις δικο λαθος δατυπωση εννοω οτι επεβαλλε το παιχνιδι της(με συνδιασμο την πτωση του γαυρου) αντιθετα με το 1ο ημιχρονο

taxiss21 - 29/6/2020 00:04

Ο Παουλινιο έπρεπε να είχε πάρει ευκαιρίες. Καλός χρυσός με πνευμονια ο Μιχάλης αλλά επιθετικά πραγματικά δν το χει καθολου και αυτο δν ειναι ρησιμο στο σύγχρονο ποδόσφαιρο.

MONOPADELOSR21 - 29/6/2020 00:06

ponane ta matia mas reeeeee

R21KRISNA - 29/6/2020 00:32

ένα, like έχω μόνο δυστυχώς...

EpsilonKappa77 - 29/6/2020 00:31

Μερικές συμπληρωματικές παρατηρήσεις:

Η ΑΕΚ,σήμερα,είχε ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ απουσίες ΒΑΣΙΚΩΝ παικτών.

Ο Τελικός είναι ΕΝΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ ματς,που δίνει τον Κυπελλούχο Ελλάδας του 2020.

Το παιχνίδι είναι 50-50.

Ο ΟΣΦΠ σήμερα έπαιξε πλήρης και έπιασε κορυφή απόδοσης στο α'ημίχρονο.Της ΑΕΚ το ταβάνι ΔΕΝ το... Συνέχεια είδαμε.

Ο Καρέρα διαχειρίστηκε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ το ματς.Στο β'ημίχρονο η ΑΕΚ είχε ΑΛΛΟ πρόσωπο.

Η ομάδα θέλει αφενός μεταγραφές για τη νέα σεζόν αφετέρου ν'αποχωρήσουν κάποιοι που συνεισφέρουν ελάχιστα.

Όμως,όλο το υλικό της ΑΕΚ δεν είναι για πέταμα.

Οι προσθήκες πρέπει να είναι ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ και ΔΥΝΑΤΕΣ.

ΜΗΝ μας πιάνει απογοήτευση.Σίγουρα υπάρχει πικρία από το αποτέλεσμα,αλλά ΕΩΣ ΕΔΩ.

Εξάλλου ακολουθεί το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ.Η ομάδα ΔΕΝ είναι από ΤΗΝ ΑΡΧΗ του Καρέρα, αλλά είμαι σίγουρος πως θα κάνει καλό σχεδιασμό και ΘΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΓΕΝΝΑΙΑ.

Κλείνοντας:

Έχω δει ζωντανά την ΑΕΚ με Παπαϊωάννου,Δομάζο,Μαύρο,Μπάγεβιτς,Νικολούδη,Τάσο,Νικολάου,Ραβούση,Μουσούρη και άλλους υπερπαίκτες.

ΝΑΙ,ο Μελισσανίδης δεν είναι Μπάρλος στο να κάνει ΠΟΛΛΕΣ-ΑΚΡΙΒΕΣ μεταγραφές.

ΟΜΩΣ τη πραγματική δυναμική της ΑΕΚ με Μελισσανίδη δεν την έχουμε δει.

Το ΓΗΠΕΔΟ θα την ΕΚΤΟΞΕΥΣΕΙ.

Θα γίνουν και τα υπόλοιπα.

Έχουμε περάσει πολλά ως φίλαθλοι και έχουμε δείξει ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ υπομονή.

ΟΜΩΣ,είμαστε στο ΤΕΡΜΑ αυτής της ΔΥΣΚΟΛΗΣ διαδρομής.

Είμαι αισιόδοξος.

ΤΟ DNA αυτής της ομάδας είναι ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ,ΜΟΝΑΔΙΚΟ.

skotadi - 29/6/2020 00:28

Αγαπητό ΑΕΚ 365 υπάρχει περίπτωση να βρεις την φάση με το χέρι που ζητάει ο Χουλτ πέναλτι όχι ότι θα άλλαζε κάτι χάλια παίζαμε και οι απουσίες ήταν κάτι παραπάνω από τρανταχτες Αλλά όπως λένε και άλλοι μας έχουν χρεώσει το ποιο απίθανα πέναλτι εναντίον μας φέτος και σε αυτό ούτε ρειπλαι ( στο πρώτο ημίχρονο που έβαλα τα γκολ ο γαύρος από εκεί μέχρι και ζουμ στις εκφρασεις την ώρα του σουτ σε μας η λήψη ήρθε απο το φεγγάρι και μόνο μια πίσω απο το τέρμα και σαν να είχε σεισμό )... Συνέχεια
Υγ στον τελικό του κυπέλλου θα φανεί η αληθινή διαφορά των ομάδων θέλω να ελπίζω σε πολύ καλύτερη και με περισσότερο παθος εμφανιση

Moschato21 - 29/6/2020 00:27

Ενας συνδυασμος απο τραυματισμους, απουσιες και το κυριοτερο λαθη στο σχεδιασμο της ομαδας τα τελευταια 2 χρονια. Μεγαλη διαφορα ποιοτητας και ταχυδυναμης, η ομαδα εδειξε σφυγμο στο δευτερο και αυτο πρεπει να κρατησει ενοψει συνεχειας.


Βερντε ακαταλληλος, Κριστισιτς αφαντος στα πλευοφ, Σβαρνας κακες τοποθετησεις, Τσιντωτας εκτος... Συνέχεια ρυθμου. Παουλινιο οχι και ασχημος σημερα, επιτελους ειδαμε 2-3 κοντρολ και ανεβασματα σε αυτη τη θεση. Χουλτ αλλη μια τελευταια τιμια συμμετοχη και καλη τυχη στον επομενο σταθμο της καριερας του. Οικονομου σε καλυτερη κατασταση απο Τσιγκρι - Σβαρνα επαιξε στοιχειωδως καλα man to man αμυνα στον Ελ Αραμπι.


Τελειως διαφορετικα τα επομενα ματς, ξεκινωντας απο την Τουμπα, αλλα και ο τελικος σε ενα μηνα. Το πιο απλο θα ηταν αν ειχε ο Καρερα αλλον εναν μεσο διαθεσιμο να τον χρησιμοποιησει, γιατι ο γαυρος ειχε υπεραριθμια στο κεντρο. Εγινε η σφαγη του Δραμαλη στο 1ο ημιχρονο εκει περα.

G.K 1970 - 29/6/2020 00:26

Το έχω ξαναγράψει. Ότι ο γαύρος θα με κέρδιζε σβηστά μετά από αυτά που περάσαμε στα χωράφια της Γ Εθνικής με πρόεδρο Μελισσανίδη ούτε που θα το πίστευα. Το χειρότερο να γελάνε τα καθίκια Τοροσίδης και Παπαδόπουλος.

OriginalStHaidari21 - 29/6/2020 00:26

Δώσε το πέναλτι ΡΕΕΕ, τι περιμενατε ρε παιδια με τον κ*λογαλλο παει στον παγκο μας και κοιταει με υφακι ο ξεφτιλας, υποψιν περαν Αυγενακη- Μητσοτακη- Μελο, ο Βαλμπουενα γαλλος δεν ειναι;

RomanJ - 29/6/2020 00:06

Ρε παιδιά, δεν καταλαβαίνω τον λόγο που γίνεται η όλη φασαρία για τον Σιμάνσκι. Μια πιο αθλητική/δυνατή έκδοση του Σιμόες είναι. Τρέχει, καλύπτει χώρους αλλά με την μπάλα στα πόδια, δεν είναι και αυτός για πολλά.

Μήπως να αφήναμε την περίπτωση του και να κοιτάζαμε κάτι καλύτερο?

tevez9_11 - 29/6/2020 00:23

Συμφωνω φιλε Ρομαν! Σχετικα ατεχνος και οργανωτικα τιποτα σπουδαιο, αμα ειχαμε ενα μπατζετ μεταγραφων 5-6 εκατομμυρια ας παιρναμε και αυτον ομως αν ειναι ολο μας το μπατζετ να παει για τον Σιμανσκι πιστευω θα ειναι μεγαλο λαθος. Και στην τελικη αν καποιοι χαρακτηριζουν τον Σιμανσκι παιχταρα τοτε τον Καμαρα του γαυρου πως θα τον αποκαλουσαν εαν τον ειχαμε εμεις?

RomanJ - 29/6/2020 01:37

Χαιρετισμούς Καρλίτος !!


Τίθεται το θέμα που λέει και ο john και ο orbon, λεφτά δεν παίζει να ρίξουμε για παίκτες και το scouting μέχρι στιγμής δείχνει να λείπει από το λεξιλόγιο της ομάδας - άρα ο Σιμάνσκι είναι ο καλύτερος χαφ που μπορεί να εντοπίσει/φέρει η ΑΕΚ...... Συνέχεια

Ευοίωνη δείχνει η νέα αγωνιστική σεζόν

johnsot - 29/6/2020 00:26

Λεφτά δεν έχεις να δώσεις για να φέρεις εγγυημένα καλύτερο του, scouting καλό δεν έχεις για να φέρεις έναν Καμαρα οπότε άσε να τον πάρουμε γιατί θα ξεμεινουμε με τον Κριστισιτς

Psychosocial - 29/6/2020 00:22

Είναι κόφτης ο Σιμανσκι, μπάλα πολύ δεν ξέρει. Δεν κάνει για 8αρι, μόνο στο 6 μπορεί να παίξει. Καλό θα ήταν να αποχωρήσει αυτή η ποδοσφαιρική απάτη που λέγεται Κριστιτσιτς και να έρθει ένας δημιουργικός χαφ, δίπλα στον Πολωνό.

orbon - 29/6/2020 00:14

Με τα λεφτα που (δεν) δινει η ομαδα δεν υπαρχει κατι καλύτερο. Τόσο απλά.

tanthalas - 29/6/2020 00:24

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ.

ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ. ΑΡΧΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ. ΜΕΛ ΠΡΟΣΠΑΘΣΕ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ . ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΦΑΣΗ(Π.Χ ΠΕΝΑΛΤΙ) ΚΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΜΑΤΣ ΠΑΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΤΣ ΤΗΣ ΑΕΚ. ΟΛΑ ΤΑ ΜΚΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΝΑΠΟΔΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΑΠΟΔΑ ΦΑΟΥΛ , ΑΝΑΠΟΔΑ... Συνέχεια ΠΛΑΓΙΑ,ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ. ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΠΑΕΙ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ !ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ. ΠΧ ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΙΤΡΙΝΗ ΣΤΟΝ ΜΑΡΚΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ!ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΚΟΚΚΙΝΗ. ΕΥΤΥΧΩΣ Ο ΜΑΡΚΟ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟΣ ΜΕΤΑ.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΩΡΑ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΕΤΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΟΣΟ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ. ΕΣΥ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ. ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ. ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΦΟΒΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙ ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ( ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ 'Α ) ΣΕ ΠΑΤΑΕΙ. ΜΟΛΙΣ ΠΙΕΣΤΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΤΟΥΡΙΕΤΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΜΠΑΝΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΕΠΟΧΗ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΟΥΤΕ ΡΥΘΜΟ ΟΥΤΕ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ. ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΠΟΙΟΣ ΒΕΡΝΤΕ ΤΩΡΑ?

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ? ΟΛΟΙ ΔΑΣΚΑΛΕΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΩΜΟΣΩΜΑΤΕΙΟ

Ο ΤΣΙΜΙΚΑΣ ΞΕΡΕΙ ΜΠΑΛΑ (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΚΑΡΛΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ , ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ) ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΝΙΩΣΗ ΕΠΑΦΗ ΣΩΡΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΚΟΥΖΕΙ ΣΑΝ ΚΛΩΣΣΑ. ΝΕΟΣ ΤΖΟΛΕ!

ΑΝ Η ΑΕΚ ΤΟΥΣ ΠΙΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΙΞΕΙ ΜΕ ΕΝΤΑΣΗ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ. ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΥΠΕΡΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ. ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΜΕ! ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

marios69 - 29/6/2020 00:23

Εγώ είδα ότι σήμερα αυτοί που έλειψαν περισσότερο ήταν ο Βρανιες και ο Μανταλος, και όταν σου λείπουν αυτοί οι συγκεκριμένοι με την κριτική που έχουν δεχθεί τα συμπεράσματα δικά σας. Εγώ σήμερα δεν είδα κάτι καλό.

R21KRISNA - 29/6/2020 00:11

Αδικήσαμε το Χιμένεθ, μπορεί να μην πιστευετε στο κάρμα, αλλά είναι υπαρκτό, αυτό πληρώνουμε τώρα. Δεν βλέπω να σηκώνουμε κεφάλι, πρώτη φορά είδα να μην κάνουμε τελική στο ημίχρονο ντροπή τους, δεν βλέπω καμιά πρόοδο στην ομάδα, ουτε ενα καλό στοιχείο, τι παιζουμε, άμυνα, καλή, επίθεση καλή;φυσική κατάσταση;πάθος;δώστε μου ένα στοιχείο, δυστυχώς θα πατώσουμε... 365 παρακαλώ να περασει δεν βρίζω....

sirshark - 29/6/2020 00:22

Καλα ρε φιλε χαλαρωσε....σημερα με μας εκανε πλακα η καλυτερη ομαδα της ελλαδας...και ειχαμε και τοσες απουσιες.....με τον χιμενεθ καποιες φορες μας εκαναν πλακα ο αστερας τριπολης και ο αρης.....οποτε λιγο ακυρο να συγκρινεις χιμενεθ- καρρερα....κι ουτε εχουμε δειξει με καρρερα να εχουμε θεμα φυσικης καταστασης

R21KRISNA - 29/6/2020 13:36

Μόνο εγώ βλέπω ότι παίζουμε σαν δημόσιοι υπάλληλοι, όπως με τον παο πχ;που είναι η φυσική κατάσταση;δώσε μου ένα στοιχείο βελτίωσης, σέβομαι την άποψη σου ως το σημείο που δεν αντιβαίνει της αλήθειας με τον Χιμένεθ είχαμε όλα τα στοιχεία της Ομάδας που θέλω να βλέπω όπως πχ το 3-2 του Ολυμπιακού με ανατροπή!!!

johnsot - 29/6/2020 00:20

Φίλε μου καλέ το έγραψα και κάπου αλλού. Το 17/18 είχαμε καλύτερη ομάδα από τον γαυρο. Όταν εμεις διώχναμε τον Χιμένεθ και παίκτες-κλειδιά ο γαύρος έφερνε τον Μάρτιν 2-3 μήνες πριν κλείσει η περίοδος παίρνοντας του παίκτες που εισηγήθηκε. Ιδού τα αποτελέσματα, η διαφορά των δύο ομάδων τώρα να είναι χαωδης

Gontzilas21 - 29/6/2020 00:22

Ναι επειδή χαλάρωσε Ολυμπιακός. Πλάκα μας κάνετε?

george_21R - 29/6/2020 00:22

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ! ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!

solaek21 - 29/6/2020 00:21

Αναμενω αρθρο ανανεωσης Σβαρνα.Ειναι αδικο να χασουμε τετοιο ταλεντο, πηγαζει εμπιστοσυνη...για τον αντιπαλο.

johnyaekara - 29/6/2020 00:21

Ποιος ποδοσφαιριστης της ΑΕΚ επαιζε βασικος στον οσφπ ?Εγω ξεχωριζω Λιβαϊα και μονο απο ολους!!ΕΔΩ φαινεται καθαρα η διαφορα των ομαδων

Φοίνικας - 29/6/2020 00:19

Στα αλήθεια να κρυβόμαστε πίσω από τις απουσίες των Μάνταλου (ελπίζω οι haters να καταλαβαν πόσο σημαντικός είναι στην ανάπτυξη της ΑΕΚ), του Ολιβεηρα, του Σιμοες (που πλέον παίζει ένα στα τέσσερα ματς), του Μπακάκη, του Λοπες και του Μπάρκα για να δικαιολογησουμε μια εμφάνιση που με την καλύτερη μας δυνατή εναλλακτική 11αδα κινδυνευσαμε να ειμαστε με 0-4 τουλάχιστον στο ημίχρονο?... Συνέχεια
Η Α.Ε.Κ. είμαστε το κέρατο μου και παίζαμε με τον γαύρο, δεν παίζαμε με την Γιουβέντους. Να μιλήσουμε σκληρά κάποια στιγμή γιατί φοβάμαι πως αν στραβώσουν όλα (Κύπελλο και δεύτερη θέση δηλαδή) θα τα φορτώσουμε πάλι όλα στο δέντρο (βλέπε Καρέρα) και θα χάσουμε το δάσος (δηλαδή το ρόστερ).


Αυτή η Α.Ε.Κ. για αρχή δεν πρέπει να πουλήσει κανένα από τα χαρτιά της (δηλαδή Μπάρκα, Μάνταλο, Λιβάγια, Ολιβέηρα), εν συνεχεία πρέπει να κρατήσει Αραούχο και αν θέλει να διεκδικήσει πρωτάθλημα όπως οφείλει η ΑΕΚ του Μελισσανίδη (ένα στα πέντε έχουμε διεκδικήσει για να μην ξεχνιόμαστε) κραυγάζει για δύο βασικά στόπερ, ένα αριστερό μπακ βασικό κι ένα δεξί μπακ στην θεση του Παουλίνιο, τουλάχιστον μία χαφάρα (κανονικά θέλει δύο χαφάρες αλλά ας δούμε και πως θα γυρίσει ο Γαλανόπουλος) και τουλάχιστον μια εξτρεμάρα (κανονικά θέλει δύο αλλά εδώ τόσα χρόνια δεν έχουμε καταφέρει να πάρουμε την μία). Και φυσικά ξεσκαρτάρισμα. Όσο και να βαφτίζουμε ικανούς για ΑΕΚ παίχτες σαν τον Σβάρνα, τον Οικονόμου, τον Παουλίνιο επειδή κάνει καμία καλή σεντρα, τον ταλαίπωρο Κρίστισιτς και την κωμική περίπτωση Βέρντε, δεν θα γίνουν ποτέ άξιοι να σηκώσουν το βάρος των απαιτήσεων.


Ας επανεξετάσει την πολιτική της η ΠΑΕ και θα δει άλλωστε πως μέχρι τώρα ζημιωμενη είναι. Απλό παράδειγμα τριών παιχτών που έπαιξαν σήμερα: 700 χιλ για Οικονόμου, 500 χιλ για Κριστισιτς, 500 χιλ για Βέρντε, σύνολο 1,7 εκατ και δεν κάνει κανείς, είναι και οι τρεις για πόδι. Κάτι δεν γίνεται σωστά

Xarouhs - 29/6/2020 00:06

Ο Βέρντε σε συνάρτηση αξία και εμφάνιση πρέπει να είναι από τις χειρότερες μεταγραφές στην ιστορία της ΑΕΚ. Μπορώ να τον συγκρίνω μόνο με τον Τσίριτς. Δεν μπορεί να παίρνει τόσα χρήματα αυτός ο άνθρωπος και να προσφέρει αυτά που προσφέρει. Σε μικρότερη κλίμακα, το ίδιο ισχύει για τον Οικονόμου και τον Κρίστισιτς, μπορούμε να βρούμε πολλούς καλύτερους παίχτες. Δεν ανακαλύπτω την Αμερική, δεν λέω πράγματα που δεν λένε και άλλοι συνοπαδοί μου, η ομάδα χρειάζεται πολλούς και... Συνέχεια καλούς παίχτες. Γερά κορμιά, προσωπικότητες νικητές. Σαν τον Αραούχο και τον Τσίγκρι, να γυαλίζει το μάτι τους.

sirshark - 29/6/2020 00:18

Φιλε μου σεβομαι τον τσιγκρινσκι αλλα τι σχεση εχει σε ταχυδυναμη με τους αμυντικους του γαυρου;;;;;και το προβλημα ειναι πως οι αλλοι μας αμυντικοι ειναι χειροτεροι κι απτον τσιγκρινσκι

Miros - 29/6/2020 09:31

οτι να ναι λες εισαι επικυνδινος αστο,,,,,

johnyaekara - 29/6/2020 00:17

Ποιος ποδοσφαιριστης της ΑΕΚ επαιζε βασικος στον οσφπ ?Εγω ξεχωριζω Λιβαϊα και μονο απο ολους!!ΕΔΩ φαινεται καθαρα η διαφορα των ομαδων

vagaslanis - 29/6/2020 00:17

Το σημερινο ειναι ενα μηνυμα για το που βρισκομαστε σαν ομαδα...δε θα πω τι χρειαζομαστε ποσα μπακ ποσους κ.αμυντικους κτλ το μονο που ελπιζω ειναι να λαβανε το μηνυμα στην παε οτι ειμαστε πολυ πισω κ αν δεν αλλαξουμε θα βλεπουμε την πλατη του γαυρου για πολυ καιρο ακομα.Οσο για τον τελικο μονο με πολυ τυχη θα μπορεσουμε να κανουμε κατι...

BYZANTIN - 29/6/2020 00:15

Τώρα ένα μας μένει "ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ" ...που σημαίνει μας φέρνετε την κούπα, πάση θυσία. Σε αυτό πρέπει να συγκεντρωθούμε και μόνο.

sirshark - 29/6/2020 00:13

Ο γαυρος εχει αμυνα δυο ντερεκια που ουτε κεφαλια μπορεις να τους παρεις, ουτε να τους περασεις στη ταχυτητα γιατι εχουν τρομερο διασκελισμο....εμεις εχουμε οικονομου τσιγκρινσκι που μεχρι να στριψουν εχει τελειωσει το ημιχρονο...στα χαφ εχουν τρεχαντηρια που ταυτοχρονα ξερουν μπαλα κι εμεις τα εχουμε σε δωσεις....αλλος τρεχει αλλα ειναι αμπαλος, αλλος ξερει μπαλα αλλα δε τρεχει, και ελπιζουμε να μας βγει τετοιος ο σημανσκι.....τελος ειναι αμαρτια να παιζει ο βερντε και να καθεται... Συνέχεια παγκο ο μαχαιρας

aekaranikaia21 - 28/6/2020 23:56

Μαχαιρας > Βερντε

mark_21 - 29/6/2020 00:13

ο μαχαιρας δειχνει πολυ καλος παιχτης ζηταγε μπαλα δεν κρυβοταν με θρασος πιστευω ο επομενος απο τις ακαδημιες.

aekofron - 29/6/2020 00:12

2 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΑΤΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

Υ.Γ. ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΕΝΑΛΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΒΑΒΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ

christosd21 - 29/6/2020 00:08

Χαμένη η ομάδα στο πρώτο ημίχρονο ... χρειαζόμαστε σίγουρα ξύλωμα όλη την αμυνα πισω και να παρει το μπ##λο ο βερντε δεν ειναι παικτης αυτος.. Επισης ευχαριστούμε τον Λυμπερόπουλο το καλοκαιρι που κατέστρεψε όλη την χρόνια .. και που ειμαστε σε αυτο το σημειο αυτη την στιγμη παλι καλα να λεμε ... Έχουμε προπονητη εχουμε τεχνικο διευθυντή και πιστεύω ότι το καλοκαίρι θα γίνει πολύ καλύτερη σχεδίαση για την νέα σεζον .. ΥΓ Ο Αραόυχο δεν ειναι καθόλου στα πάνω του και δεν ξερω πως και αν θα... Συνέχεια ξανα δουμε αυτό που τον ξέρουμε να κάνει...

afev - 29/6/2020 00:07

Κακα τα ψεμματα ελαχιστοι περιμεναν κατι θετικο σημερα. Και αυτο οχι μονο λογω της φετεινης διαφορας μεταξυ των ομαδων, αλλα λογω των μεγαλων απουσιων μας. Απουσιες που θα επηρεαζαν οπιαδηποτε ομαδα. Και τι να αλλαξει ο προπονητης οταν βλεπει στον παγκο παιδια με 0 συμετοχες.

Καποιες επισημανσεις ομως για την νεα χρονια.

Βερντε λιγος για τα χρηματα που παιρνει, το πρωταθλημα τελειωνει , ηταν παρων εξ αρχης, και δεν... Συνέχεια εδειξε τιποτα ουσιαστικο... Θελει και Ιταλια.. αυτοι δεν ξερω αν τον θελουν. Ακομα και η ΕΛ Αλαιν πηρε Φετφαντζιδη

Κριστισιτς παικτης που δεν μπορεις να βασιστεις πανω του. Επαιξε ελαχιστα καλα παιγνιδια. Λιγος

Η φυγη Βρανιες μεγαλη απωλεια, και πρεπει να πεσει χρημα για τον αντικαταστατη του, ωστε να χτισει πανω του η αμυνα.

Αραουχο ενοειται να μεινει και να γινουν και οιαλλες κινησεις που ολοι πλεον ξερουμε.

ΥΓ ο Μνταλος με τα χιλια στραβα του ειναι απαραιτητος, αυτο φαινεται οταν λειπει, και οταν καποιοι λενε να φυγει πρεπει να ξερουν οτι χρειαζονται πολα χρηματα για να αντικατασταθει. Ειναι πανακριβα τα καλα 10ρια, και απο οτι βλεπω δυσκολα θα τα δωσουμε

Καρερα πολυ θετικος , με προετοιμασια και ενισχυση θα δουμε μια πολυ καλη ΑΕΚ

AEK Frankfurti - 29/6/2020 00:07

Δεν μπορείς να σχολιάσεις τίποτα από αυτό το ματς όπου μας λείπανε 7!!! Βασικοί αν βάλεις και τον Βρανιες μέσα , λίγο , πολύ αναμενόμενη η ήττα απέναντι στον καλύτερο γαύρου τον τελευταίων ετών κακά τα ψέματα ...

Για να ανέβουμε επίπεδο θελουμε 2 Σέντερ μπακ, αριστερό και δεξί μπακ , αμυντικό χάφ , 2 εξτρέμ και να μείνουν βεβαίως Αραουχο , Ολιβέιρα και Σιμανσκι !

Psychosocial - 29/6/2020 00:06

Μπορούμε να πούμε αφενός ότι η ΑΕΚ δεν υπήρχε στο γήπεδο στο 1ο ημίχρονο και εμφανίστηκε στο 2ο όταν ο ολυμπιακός έκανε συντήρηση δυνάμεων, αλλα κακά τα ψέματα είναι μεγάλη η διαφορά ποιότητας. Και με τους βασικούς είναι μεγάλη η διαφορά, πόσο μάλλον με 6-7 ποιοτικούς παίκτες εκτός. Αυτό, βέβαια, δείχνει και την γύμνια του πάγκου της ΑΕΚ. Δεν υπάρχει λόγος να κρύψουμε τα προβλήματα κάτω από το χαλί επειδή το σκορ δεν πήρε μεγάλες διαστάσεις, που θα μπορούσε. Δύσκολη η συνέχεια για την... Συνέχεια κατάκτηση της 2ης θέσης, χρειάζεται μόνο νίκη στην Τούμπα για να μπούμε ξανά στο παιχνίδι.

loukas_manolojimenez - 29/6/2020 00:06

Η ποιοτική διαφορά των ομάδων είναι αρκετά μεγάλη. Απαιτείται ενίσχυση κυρίως στα δύο άκρα και στο κέντρο της άμυνας (δύο στόπερ). Αλλά αυτά είναι γνωστά.

Υπάρχει ο τελικός κυπέλλου. Είναι ένα ματς.

Πρέπει ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ να έχουμε τον Μάνταλο και τρεις παίκτες στον άξονα όπου σήμερα υπήρχε υπεράριθμια. Σιμοες ή Σιμανσκι να παίξει σαν ρολιστας κόφτης πάνω σε Φορτουνη ή Βαλμπουενα,... Συνέχεια μπροστά του Κριστιτσιτς και Μανταλος.η πίεση να ξεκινάει από το κέντρο του γηπέδου και όχι πιο ψηλά, κλείσιμο Τσιμικα από δύο παίκτες πχ. Αλμπάνης, Μπακάκης στην πτέρυγα, και ένα από τα δύο στόπερ προσωπικό μαρκάρισμα τον Ελ Αραμπι (Α ρε Ογκνιεν). Δουλειά στις στατικές φάσεις που ο γαύρος δείχνει να έχει τρωτό σημείο, πολύ τρέξιμο 90 λεπτά και πολλά άλλα. φυσικά ο Καρερα αυτά τα ξέρει πολύ καλύτερα από εμένα και τον κάθε φίλαθλο. Απλά τονίζω ότι η αγωνιστική εικόνα μας, πριν την θερινή περίοδο που ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ, μπορεί να σηκώσει το τρόπαιο.

Okonski21R - 29/6/2020 00:06

Αν έμενε ο Αλμπάνης στο παιχνιδι κ έβγαινε ο Βερντε ίσως είχαμε περισσότερες πιθανότητες τουλάχιστον για το Χ. Μετά Χριστόν προφήτες δεν υπάρχουν βέβαια, μια υπόθεση κάνω. Καλή μπαλίτσα ο Μαχαιρας.

Psarontoufeko - 29/6/2020 00:05

Στο δευτερο ημιχρονο απλα ο γαυρος εριξε ρυθμο μην εχουμε αυταπατες...αν συνεχιζε στο ρυθμο του πρωτου θα τρωγαμε αλλα 2 το λιγοτερο.Ντροπη να παιζουν στην ΑΕΚ Σβαρνας κ Οικονομου ο Κουτουλας μπροστα τους φανταζει Μαλντινι.

Hokan__21 - 29/6/2020 00:05

Χωρίς Μπακ μηχανάκια..αμυντικό με βαρυδια ..αμυντικό χαφ πολύ καλύτερο από αυτούς που έχουμε.. κ 2 εξτρέμ σφαίρες ... Ομάδα όσο καλός κ να είναι ο προπονητής δεν θα κάνουμε .. τουλάχιστον να ανταγωνιστεί τον Ολυμπιακό... Όσο για τον σιμανσκι που είπε κάποιος ότι είναι μικρός..ο Καμαρά του γαύρου πόσο είναι ; Ο τσιμικας; Πρόεδρε Μόνο αν πάρεις παιχταράδες κ φτιάξεις ομάδα θα εξελιχθούν και αυτοι που έχεις ..

marv - 29/6/2020 00:05

Μην τα ισοπεδώσουμε όλα μετά από μια ήττα. Και ελλείψεις έχουμε και φανερές αδυναμίες έχουμε. Εχουμε και ματς την Τετάρτη όμως που δίνει τη δεύτερη θέση. Και πιστεύω δεν θα εμφανιστεί η σημερινή ΑΕΚ. Στηρίξτε την ομάδα για το διπλό στη τούμπα.

EyeOfEagle - 29/6/2020 00:05

Η ομαδα χρειαζεται ενα restart με τον ιδιο προπονητη οπως εκανε ο γαυρος πριν 2 χρονια.... ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε! Τελος!

andReas88 - 29/6/2020 00:04

Στα στοπερ θελουμε 3 παιχτες. 2 απο τους Σβαρνα- Οικονομου- Τσιγκρινσκι δεν πρεπει να ειναι στην ομαδα. Στα μπακ εγω προσωπικα θελω εναν αντικαταστατη του Χουλτ. Κεντρο πρεπει να κρατησουμε Σιμανσκι. Επιθεση κραταμε Αραουχο, ανανεωνουμε Λιβαγια και διωχνουμε κακην κακως τον Βερντελα και παιρνουμε εναν καλο ΕΞΤΡΕΜ. Οχι δεκαρι, οχι δευτερο επιθετικο, ΕΞΤΡΕΜ. Για να γινουν ολα αυτα ΠΡΕΠΕΙ να πουλησπυμε με ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ λεφτα τον Μπαρκα. Αν γινουν ολα τα παραπανω και περισσεψει... Συνέχεια τιποτα, θα ηθελα να παρουμε και ΑΛΛΟΝ εξτρεμ. Η ομαδα δειχνει οτι εχει αναγκη και αλλες προσθηκες περα απο τις παραπανω, αλλα τα κουκια δε βγαινουν.

ioannis91121 - 29/6/2020 00:04

Συγχαρητήρια για τα παιδιά μας που πάλεψαν για τους 5 σημαντικούς απόντες! Προσπαθούν να μην ισοφαρισουμε με κάθε τρόπο επειδή μας φοβούνται όλοι! (ένα πεντακάθαρο πέναλτι κατά την γνώμη μου) Μία και καλά από τις μεγαλύτερες ομάδες (gayρος) πάει στο κόρνερ για να μην προσπαθήσουμε να ισοφαρισουμε. Έχουμε παιχταράδες στην επίθεση (και παντού) που όλοι θα παρακαλούσαν να την έχουνε αλλά δεν την έχουνε! Υπερηφάνεια γι αυτήν την ομαδαρα που πάλεψε σε ένα τελειωμένο ματς για να πάει... Συνέχεια ένα θετικό αποτέλεσμα! Θα τους πούμε δύο λόγια στον τελικό όταν θα είμαστε όλοι στην αποστολή και θα έχουμε την εντεκαδαρα μας και ένα φανταστικό πάγκο! Θα τους λιώσουμε στον τελικό επειδή εμείς είμαστε η ομάδα που το αξίζει περισσότερο το κύπελλο! Καληνύχτα ΑΕΚΑΡΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΣΙΜΟ ΟΔΗΓΌ!!!!

DaltonsBrothers - 28/6/2020 23:56

ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΠΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Miros - 29/6/2020 00:03

τωρα κραζεις εεεεεε????ξυπνησες??????

DaltonsBrothers - 29/6/2020 01:23

Και να είσαι πιο ευγενικός με τον εκάστοτε εδώ μέσα δεν είναι τρόπος αυτός που γράφεις.

Miros - 29/6/2020 09:58

Οπως θελω θα ειμαι εσυ εγραφες αυτοκτονα εχω κρατησει τα μηνηματα μαθηματα σε μενα δεν θα κανεις γκεγκε??

DaltonsBrothers - 29/6/2020 00:26

Αν κράζω όχι δεν κράζω λέω ΑΕΚΑΡΑ ρεεεεε πάμε δεν απογοητευόμαστε με αυτή την έννοια το λέω αν εσείς κατάλαβενετε αλλά δεν φταίω εγώ.

Manos_AEK21 - 28/6/2020 23:53

Με προβλημάτισε η ομάδα μας σήμερα.. Δεν ήταν καλή η ομάδα μας....

Να λέμε την αλήθεια ο Ολυμπιακός φέτος η καλύτερη ομάδα με διαφορά και μπράβο του που πήρε και μαθηματικά το πρωτάθλημα....

Δυστυχώς για εμάς αρχίζει και δυσκολεύει πολύ η 2η θέση.... Ο παοκ θα πετύχει αδιάφορο τον Ολυμπιακό.......

d3minio - 29/6/2020 00:03

ο Ολυμπιακός δεν θα είναι ποτέ αδιάφορος γιατί θέλει να το πάρει αήττητος. Εμείς σχεδόν αδύνατο να κερδίσουμε ΠΑΟΚ, εδώ δεν μπορούμε στην έδρα μας πεθαμένο ΠΑΟ και Αρη

taxiss21 - 29/6/2020 00:02

Παιδιά τα πράγματα είναι απλά. Ο γαυρος καλώς ή κακώς έχει επενδύσει στον Μαρτινς δύο χρόνια τωρα. Τι σημαίνει αυτό? Ότι τον άφησαν να δουλέψει του πήραν κάποιους νορμάλ παίκτες και εκανε καλές προετοιμασίες. Εμείς δυστυχώς τι κάναμε?? Πήραμε τον Καρντοσο που δν εχει δουλέψει ποτέ ως πρώτος και ουτε ως κοουτς γενικά σοβαρά, πήραμε παίκτες δανεικούς και αχρείαστους αταίριαστους κάναμε μπαλώματα με τον Κωστενογλου και στο τέλος πήραμε τον Καρερα να μας σώσει ο οποίος το έχει κάνει... Συνέχεια υπέρ του δέοντος με το συγκεκριμένο μπατζετ. Χρειάζεται φουλ στήριξη ο άνθρωπος για να αποδώσει αυτά που θέλει και θέλουμε και αυτο φαίνεται από την νοοτροπία που έχει η ομαδα ακόμα και σήμερα που είχαμε 6 βασικούς εκτός συν την απώλεια του Βρανιες στ αξαφνικα. Επίσης φάνηκε πόσο συμμαζευτηκε η ομαδα στο β. Ου σημαίνει ότι ο Καρερα το χει πολύ καλά με αυτό. Είναι λοιπόν πλέον στο χέρι μας να τον στηρίξουμε. Είναι κρίμα να χαραμίζονται 2 εκατομμύρια για τον Βερντε που τσακώνεται, χάνει μόνος του την μπάλα και φουλ χασογκολης σε πλεονέκτικες θέσεις και να μην δίνονται για τον Αραουχο που ξέρουμε τι κλάση είναι τρία χρόνια τωρα...κατι δν γινεται σωστά. Έχουμε πολύ καλό τεχνικό διευθυντή στηρίξτε τον να βρει κι άλλους Σιμανσκι. Απλά πράγματα.

cooltg51 - 28/6/2020 23:54

Τι να λεμε τωρα. Το ξεραμε το αποτελεσμα πριν τον αγωνα. Ο γαβρος ειναι 5 - 6 χρονια μπροστα απο εμας. Εμεις ενα κουμασι σαν ομαδα. Χρειαζετε παιχτες η ομαδα , αλλα παιχτες να κανουν την διαφορα. Οχι αλλοι παιχτες με 200,000 και 300,000 . Θελει παιχτες 2 και 3 εκατομυριων για να κανουμε ομαδα. Πρεπει να ξεφυγουμε απο τα υπογεια και πρεπει να ανεβομε στα μπαλκονια. Μια ζωη τωρα το χαροπαλευωμε μεταξυ χαος και ανυπαρξια. Ολο 3-4 βγαινωμε . Καποιος πρεπει να βαλει το χερι βαθεια στην τσεπι να γιναι... Συνέχεια επιτελους αυτο που ολοι θελωμε

Βεροιωτης ΑΕΚΤΣΗΣ - 29/6/2020 00:02

Μάθε να μιλάς Ελληνικά αρχικά . Δεύτερον τα λεφτά δεν παίζουν μπάλα . Η ομάδα έχει τεχνικό διευθυντή επιτέλους μετά τον Μαϊστόροβιτς και θα δείξει του χρόνου τι μπορεί να κάνει .

aekstockholm21 - 29/6/2020 00:02

Έπρεπε να το περιμένει ο κόουτς ότι με το σύστημα του Μαρτινς θα πάρει το κέντρο ο θρυνος...Κ ότι θα έβγαζε από εκεί όλες τις επιθέσεις..Κ άκρα καλά έχει κ κέντρο κ επίθεση..Εμείς από την άλλη κ με τις τόσες πολλές απουσίες φάνηκε πόσο έλειπε κ ο Μανταλος που οι περισσότεροι τον κράζουν αλλά πρέπει να αναγνωρίσουν ότι χωρίς αυτόν η μπάλα δεν μπορεί να πάει μπροστά..Θέλουμε παίκτες σε όλες τις θέσεις αν θέλουμε να χτυπήσουμε του χρόνου πρωτάθλημα. Μπακ, σέντερ μπακ,τερματοφύλακα αν φύγει ο... Συνέχεια Μπάρκας, Έναν ποιό δημιουργικό χαφ στο κέντρο κ φυσικά εξτρέμ...Δεν θα κατηγορήσω παίκτη τις ομάδας αλλά κάποιοι δεν κάνουν για αυτό που ονειρευόμαστε όλοι...Το μόνο που κρατάω κ φάνηκε κ σήμερα είναι ότι η ομάδα έχει δουλέψει πολύ στην φυσική κατάσταση κ ότι είναι καλύτερη κ από τους δύο...Η υπερπροσπάθεια τις Τετάρτης δεν φάνηκε σήμερα σε κούραση...Δεδομένα ότι με Λοπεζ,Ολιβειρα, Μανταλο κ Μπάρκα ίσως ήταν διαφορετικά σήμερα...Ψηλά το κεφάλι και συνεχίζουμε!!

Dull_Knife_73 - 29/6/2020 00:00

Η ομάδα θέλει 6 παίκτες ενδεκάδας. Δυο σέντερ μπακ, δυο ακραίους μπακ, ένα εξτρέμ τουλάχιστον για τη θέση του Βέρντε κι έναν στο κέντρο για τη θέση του Κρίστιτσιτς (δε θα ξεχάσω, όσο κι αν έχει βελτιωθεί, που βγήκε με τον βαλζελο επειδή είχε...πονόκοιλο). Όχι ότι θα τους πάρουμε βέβαια, αλλά ας πάρουμε έναν - δυο τουλάχιστον ελεύθερους (πχ Τάνκοβιτς) κι ας βάλουμε νέους για αναπληρωματικούς ώσπου να μπορέσουμε να πάρουμε και τους υπόλοιπους σταδιακά. Φυσικά πρέπει να... Συνέχεια κρατήσουμε Λιβάγια, Αραούχο και Σιμάνσκι.

Κατανοώ πως φέτος είναι ζόρικη η χρονιά χωρίς διαρκείας, αλλά είναι και ευκαιρία για μια καλή πώληση (Μπάρκα) και ίσως άλλη μία (Ολιβέιρα) και δυο ξεφορτώματα (Βέρντε, Κρίστιτσιτς). Για τον Τσιντώντα δεν ανησυχώ, μόνο όποιος είναι εμπαθής περίμενε σήμερα να μπει και να πετάει μετά από τόσους μήνες που δεν έχει παίξει. Είδωμεν...

aekbasket1 - 29/6/2020 00:00

-O οσφπ έχει αυτοματισμούς και απίστευτη ταχυδύναμη, μετά χαλάρωσαν-κουράστηκαν-φυλάχτηκαν

-Μας έλειπαν κομβικοί παίκτες, αλλά όχι και ο Μέσσι

-Το μάζεψε ο κόουτς, γιατί φοβήθηκα τα χειρότερα σήμερα

-1 ματς μέσα στην τουμπα είναι, αν θες ομίλους γιουρόπα (όχι τσλ, γιουρόπα), πάρτο και βγες 2ος. Με μια πρόκριση σε μονό ματς, εξασφαλίζεις ομίλους γιουρόπα και άρα 5-8 μύρια....ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ... Συνέχεια
-Η ομάδα θέλει ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΔΕΞΙ-ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ με αλλαγές Μπακάκη ή Παουλίνιο και Λόπες, 2 ΒΑΣΙΚΑ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ με αλλαγές Τσίγκρι και Οικονόμου ή Σβάρνα, 1 ΧΑΦΑΡΑ ΗΓΕΤΗ, 2 ΕΞΤΡΕΜ ΒΑΣΙΚΟΥΣ.

Επειδή ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ, ξεχάστε το και του χρόνου, γιατί ο γαύρος έχει ξεφύγει

sirshark - 28/6/2020 23:53

Ξεκαθαρα εφτεγε ο μανταλος....για αλλη μια φορα αφαντος

Miros - 29/6/2020 00:00

Στον κοσμο σου αλλη μια φορα η ομαδα δεν βλεπεσε και εσυ σκεφτεσε τον μανταλο??ναι ρε κ ο μανταλος φταει οταν πεζει τον βλεπουμε κ αυτον μια μετριοτητα κ μιση ειναι η ομαδα που οταν τα γραφουμε μας κραζετε αιντε κραξτε τωρα εσυς ταταρη

istoria_apo_tin_poli - 28/6/2020 23:53

Στήριξη στον Καρέρα γιατί ανέλαβε ένα καφενείο και το έκανε ομάδα, αλλά δυστυχώς ακόμα δεν τον έχω δει να κάνει το κάτι παραπάνω. Οι ελλείψεις δεν ξέρω αν στέκουν σα δικαιολογία γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ισάξιοι με τους αναπληρωματικούς που έπαιξαν σήμερα. Ο Μάνταλος μόνο είναι απαραίτητος και είναι κρίμα να είναι τόσο ασταθής και τόσο αψυχολόγητος παίκτης. Του χρόνου πρέπει να βάλουμε τις βάσεις για του μεθεχρόνου γιατί πραγματικά χρειαζόμαστε μια... Συνέχεια ντουζίνα παίκτες και δεν υπάρχει περίπτωση να τους φέρουμε όλους μαζί. Ας φέρουμε 4 εντεκαδάτους και 2 αναπληρωματικούς φέτος και άλλους τόσους του χρόνου για να ελπίζουμε σε κάποιον τίτλο στην αγιά Σοφιά. Στο κύπελλο θέλουμε πολλή τύχη και πολύ πάθος και τσαγανό για να κερδίσουμε με μισό γκολ διαφορά το φετινό, πολύ καλύτερο γαύρο. Στο πρωτάθλημα δεν αξίζουμε τη 2η θέση και δεν πιστεύω πως θα την πάρουμε.

istoria_apo_tin_poli - 29/6/2020 00:00

Κι ο Μπάρκας φυσικά που ξέχασα να τον αναφέρω, αλλά με 4 απ' τα 8 μύρια που θα φέρει στα ταμεία μπορούμε να βρούμε ισάξιο του.

pat21 - 28/6/2020 23:59

Ο λιβαγια μπουκαρει ο χουλτ κάνει κίνηση του περνάει τη μπάλα και τι βλέπω? Τον βερντε αντί να μείνει στο ύψος του πέναλτι για να του σπάσει η μπάλα ή να πάρει το ριμπάουντ, να κόβει έξω βουρ προς τον χουλτ.

Λυπάμαι παιδιά αυτο σε επαγγελματικό αγώνα ελληνικό η ευρωπαϊκό δεν το εχω ξαναδει.

Γύρισα πίσω στο σχολείο που κυνηγούσαμε όλοι την μπαλα. Θλιβερή εικοβα

Geosam1924 - 28/6/2020 23:59

Βρε παιδιά εντάξει η ομάδα δεν ήταν καλή όντως,πολλά παράπονα συμφωνώ,αλλά ποιος έδωσε 1 εκατομμύριο και κάτι ψιλά για βερντε,τι είδε σε αυτόν τον παίκτη που δεν το βλέπουμε όλοι εμείς? πραγματικά απορώ,όσο για την ομάδα απλά πέρα από 3 παίκτες οι υπόλοιποι απλά δεν μπορούν

dtsioux - 28/6/2020 23:50

Η ΑΕΚΑΡΑ σήμερα είχε πολλές ελείψεις,και είχε την κούραση και του αγώνα με τον Άρη,αναμενόμενο κακό παιχνίδι,αλλά ρε κόρακα 2 φάσεις είχες στον αγώνα και σε καμία δεν πήρες την σωστή απόφαση,κόκκινη στο δένδρο και πεναλταρα στην απόκρουση εντός περιοχής με τον αγκώνα του παίχτη του γαύρου,οι var δεν τον κάλεσαν να δει τις φασειςζφερουν και αυτοί την ευθύνη.Κακη η ομάδα,κακη και η διαιτησία.

dtsioux - 28/6/2020 23:58

Κόκκινη στο σεμεδο εννοώ και όχι φυσικά στο.....δένδρο!!!

Aek_gataki - 28/6/2020 23:57

Θα συμφωνήσω με τους περισσότερους ότι η ομάδα μας χρειάζεται καινούργιο σχεδιασμό. Ας κάνουμε υπομονή να τελειώσει και αυτή η σεζόν και ας μείνουμε κοντά στην ομάδα. Είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε, παρ'ολες τις πικρές και τις απογοητεύσεις.

MikroThiriaki - 28/6/2020 23:54

παουλινιο μπραβο σου!

Antrigos21 - 28/6/2020 23:53

Τυχόν πώληση του Βέρντε σε τιμή μεγαλύτερη από αυτή που τον αγοράσαμε θα είναι δώρο.. ΣΤΗΡΊΞΤΕ ΤΟΝ ΜΑΣΙΜΟ

Giorgos888 - 28/6/2020 23:53

Χαλια...Αμυνα για τα πανηγυρια,Οικονομου και Σβαρνας απλα δεν κανουν,ειναι απλα επικινδυνοι.Τσιντωτας δεν κανει για πρωτος σε περιπτωση που φυγει ο Μπαρκας....Γενικα με η χωρις απουσιες ειμαστε πολυ πισω σε ποιοτητα απο το γαβρο...

NAVAJO21 - 28/6/2020 23:43

Η ομάδα δείχνει ότι θέλει, ο προπονητής δείχνει ότι ξέρει, οι παίκτες δε μπορούν και η διοίκηση πρέπει να αναλάβει δράση και να πράξει. Μεγάλη αποχή, παράταση, σημαντικές ελλείψεις και ο γαυρος έκανε καθυστερήσεις για να κρατήσει το 1-2.


Το παιχνίδι του κυπέλλου θα είναι τελείως διαφορετικό και για τις δύο ομάδες. Αναγνωρίζω την... Συνέχεια φετινή ανωτερότητα του γαυρου, αλλα δεν αρκεί στα πλαίσια ενός τελικού.


Εύχομαι να πάρουμε το κύπελλο και να αποκλειστεί ο γαυρος τόσο από το γιουρόπα όσο και από όλα τα προκριματικά του επόμενου έτους.


Το ίδιο εύχομαι και για τον γαύρο του βορρά.


Προχωράμε.

Para21 - 28/6/2020 23:53

Ναι ρε φίλε αλλά όταν έχεις αμυνα που δεν εμπνέει εμπιστοσύνη , όσο καλά και να τα πας μπροστά πίσω θα τύχει η στραβή κάποια στιγμή

tevez9_11 - 28/6/2020 23:53

Το σκορ ειναι πλασματικο αλλα ευτυχως γλυτωσαμε την συντριβη. Πρεπει να φυγουν οπωσδηποτε Βερντε, Κριστισιτς και ενας εκ των Σβαρνα η Οικονομου, οποιος απο τους δυο μεινει να λογιζεται ως τεταρτο στοπερ στο ροστερ. Επιβαλλεται η αποκτηση δυο καλων στοπερ, δυο εξτρεμ, ενα αριστερο μπακ και ενα οχταρι υψηλης ποιοτητας οχι της πλακας. Αυτα αμα θελουμε του χρονου να ειμαστε ανταγωνιστικοι και οχι κομπαρσοι στο πρωταθλημα.

johnsot - 28/6/2020 23:53

Ατυχής ο τίτλος. Όλη η ουσία κρύβεται στην δήλωση του σπουδαίου προπονητή μας ότι δεν ήμασταν καλοί στο α ημιχρονο γιατί δεν μας άφησε ο γαύρος. Δεν μπορούμε εμείς να παίξουμε στον ρυθμό αυτό. Τώρα πως φτάσαμε να έχουμε τέτοια διαφορά από τον γαυρο από εκεί που το 17/18 είχαμε καλύτερη ομάδα από αυτούς νομίζω πως ξέρουμε όλοι μας τους λόγους.

Teodor - 28/6/2020 23:53

Καποιοι παίκτες δεν μπορουν να σηκωσουν το βαρος της φανέλας της ΑΕΚ, με πρωτο τον βερντε... Ειναι ενα ποδοσφ. ανέκδοτο που καλο ειναι να απαλλαγούμε του χρόνου... Επίσης ειναι γνωστό ότι σε 3,4 θέσεις θελουμε ποιοτικές προσθήκες...

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 28/6/2020 23:52

Θέλει πολύ χρήμα αλλα κι επιλογές σωστές για να φτιαχτεί ομαδάρα.Δε γινεται με παιχτες β' εθνικης.

Σ αυτην την ομαδα για παράδειγμα, ο Μανταλος κι ο τιμιος Χουλτ , θαναι αλλαγες...!!!

Δε γινεται με Σβαρνες Οικονομου και Κοντορεβυθουληδες να παιξεις Ch. League προκριματικα ουτε Γιουροπα...!

Θα στεναχωρεθείς...γιατι θα μεινεις εκτός με το καλημέρα...... Συνέχεια
Και το χαωδες αυτό πράγμα το οακα για τη σαιζον που ερχεται πρεπει να το παρατήσουν να σκεφτουν Ριζουπολη, μεχρι να μπουμε στην Αγια Σοφιά.

Αλλα πρωτίστως να φτιαχτεί ΟΜΑΔΑΡΑ.

Το αν θα ξεκινήσει να γινεται κατι τετοιο θα διαφανεί απο..........την επόμενη μερα του τελικου..!

Και δεν γινεται να μας φταινε συνεχεια οι .....coach.!!

Δεν ειναι άχρηστος ο Καρρερα ..! Δεν ειναι σαν τον απίθανο που κουβάλησε ο Λυμπε, και κατέστρεψε τη χρονιά...!

Αλλα επαναλαμβάνω......χρειάζεται καλό σχεδιασμό και πολύ χρήμα....! Εγώ με τα μέχρι τώρα δεδομένα, το δεύτερο ,το βλέπω χλωμό....!!!!!

Kostaskaterini21 - 28/6/2020 23:52

Μερικές σκόρπιες σκέψεις. Με βάση την εξέλιξη του αγώνα φάνηκε πόσο χαζή ήταν η κάρτα του Ολιβέιρα στον αρη. Άλλο να κάνεις αλλαγή Ολιβέιρα ή Αραούχο όταν πιέζεις και άλλο ένα πιτσιρικά. Όποιος βλέπει καταλαβαίνει ότι ο σιμανσκι τρέχει μόνος του στο κέντρο και λογικό είναι να σκάει κάποια στιγμή σε κάποια ματς. Ο τσιντωτας που δεν έκανε καλό ματς έχει να παίξει από 4 Μαρτίου με τον αρη. Φάνηκε σήμερα η διαφορά σε ταχυδυναμη μεταξύ των δύο ομάδων. Δεν φταίει η παράταση για αυτό. Φταίει... Συνέχεια το έγκλημα καρντοσο το καλοκαίρι που δεν δουλέψανε καθόλου. Όποιος ήρθε μετά μπορεί να βελτιώσει κάτι αλλά η βάσεις μπαίνουν στην προετοιμασία. Αν υπολογίσεις και την διακοπή λόγω του ιού . Έχει δρόμο ακόμα αλλά αν δεν πάρουμε αποτέλεσμα την Τετάρτη και πάει ο παοκ στον +6 δεν ξέρω αν η ομάδα θα βρει την ψυχολογία να το γυρίσει. Όσο για το κύπελλο ένα ματς είναι και αργεί ακόμα. Θα το δούμε στο καιρό του.

Sotious21 - 28/6/2020 23:52

Κέρδος ο Τσιντώτας. Μας άνοιξε τα μάτια και όλοι καταλάβαμε τί πρέπει να γίνει αν πουληθεί ο Μπάρκας...

aek_thessaloniki - 28/6/2020 23:52

Επιτέλους είχαμε ένα τίμιο δεξί μπακ που έκανε τα βασικά και υπήρχε αξιοπρεπή ανάπτυξη από την δεξιά πτέρυγα.

jav21ier - 28/6/2020 23:51

Όχι δεν εμφανηστικαμε στο δεύτερο ημίχρονο. Στο δεύτερο ημίχρονο έσβησε ο γαυρος.να τα λέμε πως ειναι

Kitrinomavri Kriti 21 - 28/6/2020 23:45

Πιστεύω να καταλάβατε όλοι σήμερα, ότι ο Παουλινιο δεν πρέπει να ξαναβγεί από την ενδεκάδα!!

aek_thessaloniki - 28/6/2020 23:51

Μακάρι αλλά δες σιγά σιγά πως θα αρχίσουν από κάποια site της ΑΕΚ να λένε οτί σήμερα ήταν μεγάλη η έλλειψη του Μπακάκη. Η επικοινωνία είναι το παν!

trofh_gia_skepsh - 29/6/2020 00:02

Το είπαν ήδη

nmarkos2002 - 28/6/2020 23:51

Είδατε το χέρι του Αμπντελαουί μέσα στην περιοχή που έκοψε σουτ μας; Γαργάρα! Ούτε Βαρ ούτε τίποτα. Δίνονται κάτι γελοία πέναλτι εναντίον μας όπως αυτά με τον Άρη σε κύπελλο και πρωτάθλημα και δεν δόθηκε αυτό το πέναλτι υπέρ μας. Κατά τα άλλα πήραμε τον ΕΠΟ που προσπαθεί ο Μαρινάκης με νύχια και με δόντια να την κρατήσει και να ακυρώσει τις εκλογές.

nic11 - 28/6/2020 23:48

Μπραβο ρε Σερχιο. Παλεψε μεχρι τελους για ακομα μια φορα! Τετοιους ποδοσφαιριστες θελουμε!!

marv - 28/6/2020 23:47

Το μόνο που έχω να πω είναι ότι Κριστσιτς και Σιμανσκι είναι βαρόμετρο. Ο δεύτερος έχει πίστωση χρόνου και μέχρι στιγμής δείχνει καλά στοιχεία. Όπως και να έχει πάντως θελουμε ΧΑΦΑΡΑ να μπορεί να διαχειριστεί το παιχνίδι. Δεν νομίζω ότι πρέπει να βασιστούμε άλλη μια χρόνια στον Κριστισιτς.

an0nymous - 28/6/2020 23:47

ένα θετικό σημάδι ότι εμφανίστηκε η ομάδα στο 60 και μετά.. τίποτα άλλο!


εντάξει έπαιξαν ρόλο και οι ένα σορό απουσίες δεν το ξεχνάμε.. χαμένο ματς ήταν σήμερα δεν περίμενα κάτι άλλο ειλικρινά..... Συνέχεια
κουρασμένοι παίκτες.. κάποιοι είναι και ντεφορμέ..


ο μικρός αυτός ο μαχαίρας καλή περίπτωση πάντως.. θετικός.

Constantinoupoli86 - 28/6/2020 23:45

Δεν μου αρκεί!

nic11 - 28/6/2020 23:45

Σημερα παιζαμε χωρις τερματοφυλακα. Δεν ευθυνεται μονο αυτος για την ηττα αλλα σημερα ηταν αναξιος για την θεση του τερματοφυλακα στην ΑΕΚ. Παμε την Τεταρτη στη Τουμπα για το διπλο !!

Kitrinomavri Kriti 21 - 28/6/2020 23:44

Πιστεύω να καταλάβατε όλοι σήμερα, ότι ο Παουλινιο δεν πρέπει να ξαναβγεί από την ενδεκάδα!!

Para21 - 28/6/2020 23:44

Βερντε αγόρι μου, εγώ μετά από τσίπουρα καλύτερα σουτ θα κάνω. Φύγε από την ΑΕΚ επιτέλους. Ο Ολυμπιακός 2 3 επίπεδα πάνω από την ΑΕΚ. Είτε θα φοράμε οπσδικα γυαλιά και θα το αγνοούμε είτε θα το δούμε αντικειμενικά και θα γίνουμε επιτέλους ομάδα. Η άμυνα θέλει ξήλωμα επιτέλους με Σβάρνα και Οικονόμου δε πας ΠΟΥΘΕΝΑ. Θα έπρεπε ήδη να έχουμε αναγνωστική ομάδα για την Αγία Σοφία και τίποτα δεν γίνεται. Άμα παίξουμε όπως στο πρώτο ημίχρονο θα χάσουμε σβηστα από τις μπουγάτσες

imodium - 28/6/2020 23:44

και παλι δεν ειναι αρκετο χριαζονται πολλες και καλες μεταγραφες

ΕΠΟΜΕΝΟ