257 ΣΧΟΛΙΑ

Η κυβέρνηση καθαρίζει για τον ΠΑΟΚ!

Με απόφαση πρωθυπουργού αλλάζει το νόμο και μειώνει τις ποινές για να τον σώσει ανοίγοντας παράλληλα ορθάνοιχτο παράθυρο πολυιδιοκτησιας κόντρα σε κάθε διεθνή πρακτική - Το ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος πριν από λίγο (VIDEO)

Ραγδαίες εξελίξεις στο ελληνικό ποδόσφαιρο με απόφαση της Κυβέρνησης και προσωπικά του Κυριάκου Μητσοτάκη! Συγκεκριμένα όπως ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, αλλάζει ο νόμος για υποβιβασμό ομάδων που μπλέκονται με πολυϊδιοκτησία και στην ουσία σώζεται ο ΠΑΟΚ και η Ξάνθη, για τους οποίους η ΕΕΑ εισηγήθηκε τον υποβιβασμό τους λόγω πολυιδιοκτησίας!  Με αυτή την απόφαση της Κυβέρνησης δεν σώζεται απλά ο ΠΑΟΚ και η Ξάνθη, αλλά ουσιαστικά ανοίγεται ο… δρόμος για να υπάρχει πολυϊδιοκτησία στις ελληνικές ΠΑΕ χωρίς κυρώσεις! Θα μπορεί δηλαδή από εδώ και πέρα και με… νόμο ο κάθε επιχειρηματίας να στηρίζει οικονομικά κι άλλες ομάδες εκτός από τη δική του και φυσικά όποιος έχει τις περισσότερες ομάδες αυξάνει και τις πιθανότητες να παίρνει και τίτλους!

Αυτή η απόφαση φυσικά, εκτός ότι θα προκαλέσει ένα χάος στο ελληνικό ποδόσφαιρο, είναι τελείως αντίθετη στην παγκόσμια πολιτική του ποδοσφαίρου καθώς σε οποιαδήποτε χώρα απαγορεύεται η πολυϊδιοκτησία! Στην Ελλάδα είναι αλλιώς από σήμερα…

Η τοποθέτηση του κ. Πέτσα κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών έχει ως εξής:

Την ώρα που η χώρα κάνει το άλμα προς τα εμπρός ξεπερνώντας διχαστικά διλήμματα του παρελθόντος, δεν έχει την πολυτέλεια να διχάζεται με αφορμή το ποδόσφαιρο. Ιδίως σε τόσο κρίσιμες στιγμές για τα εθνικά μας θέματα.

Η Κυβέρνηση σέβεται το αυτοδιοίκητο του ελληνικού ποδοσφαίρου.  Δεν θα επιτρέψει, όμως, ένα θέμα του ποδοσφαίρου να θέσει σε κίνδυνο την κοινωνική συνοχή που τόσο δοκιμάστηκε στα χρόνια της κρίσης.  Ούτε θα μείνει θεατής στο θέατρο του παραλόγου που εξελίσσεται με φόντο διαχρονικές παθογένειες που προσβάλλουν κάθε Έλληνα πολίτη.

Με απόφαση του Πρωθυπουργού, αναλαμβάνεται άμεσα νομοθετική πρωτοβουλία προκειμένου να μην επιβάλλονται εξοντωτικές κυρώσεις, για θέματα όπως αυτά για τα οποία γνωμοδότησε η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού.

Η Κυβέρνηση δεν εκβιάζεται. Με απόφασή του Πρωθυπουργού, διαγράφεται από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ο Ευρωβουλευτής κ. Θεόδωρος Ζαγοράκης.

Έπειτα από ερώτηση επί του θέματος, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σημείωσε ότι: «Έχει εμπιστοσύνη ο κ. Μητσοτάκης στον κ. Αυγενάκη. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, να περιμένετε διάταξη σύμφωνα με την οποία δεν θα γνωμοδοτείται ο υποβιβασμός σε θέματα της ΕΕΑ. Δεν αλλάζουμε τους κανόνες του παιχνιδιού, η ΕΕΑ είναι γνωμοδοτικό όργανο. Κάνουμε ξεκάθαρο το νομοθετικό πλαίσιο». 


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Salonica_aek - 29/1/2020 13:21

Τι κάνετε ορε!!! Έφυγε ο Ζαγοράκης κανονίστε τώρα να φύγει και ο Γεωργούλης και να μείνει η Ευρωβουλή χωρίς διανοούμενους!

Dull_Knife_73 - 28/1/2020 16:06

Τα σχολικά μου χρόνια ήταν όλα στην δεακετία του 1980. Μπορώ να μιλήσω από τότε και όχι για πιο πριν. Αυτό που έχω δει λοιπόν είναι πως για το κράτος στην Ελλάδα υπάρχουν 3 ομάδες και εμείς δεν ανήκουμε σε αυτές. Κατά καιρούς υπάρχουν και κάποιες τοπικές και εμείς πάλι δεν ανήκουμε σε αυτές.


Στην δεκαετία του '80 λοιπόν έχω δει υποβιβασμό του Ηρακλή για δωροδοκία. Έχω δει να μας μικραίνει... Συνέχεια το γήπεδο ο ΓΓΑ με το έτσι θέλω, έχω δει να μας χαρίζονται (την πρώτη και ίσως μοναδική φορά που έγινε αυτό) για δωροδοκία Χρυσοβιτσιάνου στις Σέρρες και έχω δει να χαρίζεται το πρωτάθλημα στον ΠΑΟΚ για τα 2300 χρόνια της Θεσσαλονίκης, την στιγμή που σε συνάντευξη του παλαίμαχος του ΠΑΟΚ (συνέντευξη που έχουν εξαφανίσει) ανέφερε πως το πρωτάθλημα το άξιζε η ΑΕΚ. Φυσικά έχω δει και τα μηδενικά συμβόλαια του ΠΑΟ με τον Βαρδινογιάννη όπου θεωρητικά ο παίκτης υπέγραφε στον Παναθηναϊκό χωρίς λεφτά, απλά μόνο με τον μισθό του. Ας φανταστεί κάποιος πόσα χρέη θα είχαν αν έπεφταν από την εφορία τα αντίστοιχα πρόστιμα και προσαυξήσεις. Και έχω δει να αλλάζουν τον νόμο (όπως τώρα) αναδρομικά για να μην τιμωρηθεί η Λάρισα για ντοπαρισμένο παίκτη με αφαίρεση βαθμών όπως ήταν ο νόμος ως τότε και χάσει το πρωτάθλημα. Πρωτάθλημα που αν δει κανείς το πέναλτυ που δεν έδωσε σε εμάς στον αγώνα με την Παναχαϊκή εκτός έδρας (10 φορές χειρότερο από του Βιερίνια στην Λαμία πέρυσι) θα καταλάβει διάφορα. Νόμος που φυσικά αν ήταν κάποια από τις τρεις ομάδες που αναγνωρίζει το κράτος πως υπάρχουν, δε θα άλλαζε ποτέ με αναδρομική ισχύ.


Τη δεκαετία του '90 είδα να βγαίνει υπουργός της κυβέρνησης (Μάνος) και να μας λέει πως η σωτηρία του γάβρου από τα χρέη θα κόστιζε απλά 100 δραχμές σε κάθε Έλληνα (με την απάντηση της Original τότε σε δήλωση να είναι πως "δε δίνουμε 100 δραχμές για να σωθεί ο Ολυμπιακός, δίνουμε 100 δραχμές για να πέσει"). Μάλιστα όχι μόνο τον έσωσαν με φωτογραφικό νόμο, αλλά τον άφησαν να κρατήσει και όλους τους παίκτες που είχε. Καμμία τιμωρία. Τα "πέτρινα χρόνια" που λένε οι γάβροι. Μετά είδα τον Βαρδινογιάννη να τραμπουκίζει ατιμώρητος αστυνομικό που δεν τον άφηνε να μπει στον αγωνιστικό χώρο, στον τελικό του 1995. Είδα το κλέψιμο του πρωταθλήματος από την καλύτερη ομάδα όλων των εποχών το 1996. Είδα τον γάβρο στο μπάσκετ με Ιωαννίδη να μας κερδίζει ενώ εκτέλεσε 25 βολές μόνος του(!!!) ο Πάσπαλιε. Είδα επιτροπή να δέχεται την γνωμοδότηση του Βενιζέλου (που ως τότε δεν είχε ξανακατέβει σε εκλογές) πως ο Γαλακτερός είναι ελεύθερος από την ΑΕΚ επειδή η ΑΕΚ δεν του έδωσε χρήματα που δεν ήταν στο συμβόλαιο του αλλά του τα είχαν υποσχεθεί κάτω από το τραπέζι. Την στιγμή που ο καθηγητής του στο Πανεπιστήμιο είχε αντίθετη γνωμοδότηση και έλεγε "τι παραπάνω να πει από εμένα ο μαθητής μου;". Λίγους μήνες μετά από αυτό, ο Βενιζέλος που πρωτοκατέβηκε στην πολιτική με το ΠΑΣΟΚ βγήκε πρώτος σε σταυρούς στην Θεσσαλονίκη, αφήνοντας πίσω κάτι Τσοχατζόπουλους κλπ που ως τότε έκαναν περίπατο. Μετά είδα τον γάβρο με τον εκσυγχρονισμό να κάνει ΤΑ αίσχη που δεν είχαν ξαναγίνει και να μας βγάζουν όλους τρελλούς.


Στη δεκαετία του 2000 είδα να αφήνει ένα πρωτάθλημα ο γάβρος μόλις άλλαξε η κυβέρνηση για ξεκάρφωμα. Είδα τον Βενιζέλο (που λέγαμε πιο πριν) να περνάει νόμο για διαγραφή των χρεών σε Άρη και ΠΑΟΚ στο μπάσκετ και όταν τον εκμεταλλεύτηκε ο Πανιώνιος αυτό το παραθυράκι να λέει πως είναι παράνομο!!!! Είδα να μας ρίχνουν πρόστιμο γιατί ο πρόεδρος της ομάδας έκλεψε την ίδια του την εταιρεία. Έτσι δημιουργήθηκαν τα χρέη για το άρθρο 44. Είδα να μας πολεμούν για να μη μπούμε σε αυτό το άρθρο με μπροστάρη τον υπουργό της κυβέρνησης Ορφανό. Και στην τελευταία εκδίκαση που είχαμε συμπληρώσει το 60% των πιστωτών που απαιτούνταν ο εκπρόσωπος του κράτους δεν εμφανίστηκε για να μας λένε πως ευνοηθήκαμε. Είδα να μας κλέβουν πρωτάθλημα ενώ 2 χρόνια πριν κλαψούριζαν οι γάβροι για να μην τους κοπούν βαθμοί με τον Πανιώνιο. Και είδα να δέχονται σε μόνιμη βάση ότι κάθε φορά που γινόταν εκδίκαση της υπόθεσης μας, ο Ψωμιάδης είχε πνευμονία. Στο τέλος της δεκαετίας έμαθα πως ο Τσοχατζόπουλος βλέποντας πως αν τα πας καλά με τους γάβρους του βορρά σε ψηφίζουν, τους αγόραζε και διαρκείας για να κάνουν τα κουμάντα τους.


Στη δεκαετία του 2010, είδα να αλλάζουν τα κόζια και να μας σφάζει ο βάζελος για να πάρει το πρωτάθλημα το 2010 με μια από τις πιο καραμπινάτες αλλοιώσεις αποτελέσματος για να βγούμε νωρίς από την διεκδίκηση του πρωταθλήματος να είναι στο Ξάνθη-ΑΕΚ (0-1) με διαιτητή τον Κάκο που αφού μας ακύρωσε δυο κανονικά γκολ, μέτρησε γκολ της Ξάνθης με το χέρι. Είδα το δικαστήριο να δέχεται πως ο γιος του Ψωμιάδη από 12 ετών είχε άλογα και έκανε περιουσία και άρα τα χρήματα που του είχε μεταβιβάσει ο πατέρας του, ήταν δικά του και άρα δε μπορούσαν να επιστραφούν στην ΑΕΚ. Είδα η εκδίκαση να πηγαίνει τόσο μακρυά ώστε να πέσουμε. Είδα Μαρινάκη να κάνει ό,τι θέλει και να μην ασχολείται κανείς. Και είδα και τον Σαββίδη να δημιουργεί παράδοση στην Τούμπα και στο κύπελλο κλέβοντας κάθε χρόνο τουλάχιστον ένα παιχνίδι. Ειδικά με αυτούς δε, είδα ότι ήταν έτοιμοι να διώξουν τον Κλαψέσκου τη χρονιά που πήραμε το πρωτάθλημα μιας και εκτός Τούμπας δεν είχαν πάρει νίκη και ξαφνικά να κερδίζουν την Ξάνθη εκτός με 0-3 χωρίς άγχος με τα "μανταλάκια" του Ζίφκοβιτς, να κερδίζουν τα Γιάννενα που τελικά δεν ξέρουμε σε ποιον ανήκουν (ενώ έκαναν και κατάληψη βγάζοντας τον κόσμο έξω), να κερδίζουν ψεύτικα τον Παναιτωλικό, να παίζουν φιλικό με τον Ατρόμητο που μας είχε κόψει 5 βαθμούς και στον μοναδικό αγώνα που γνώρισαν αντίσταση (από τον Αστέρα) να παίζουν ξύλο ο προπονητής και διάφοροι και να μην τιμωρείται κανείς, την στιγμή που για το δάχτυλο του Μανόλο σε κάφρο που του έβριζε την μάνα, του ρίξανε 7 αγωνιστικές. Και αυτοί οι τύποι που δεν είχαν αφήσει τίποτα να μην το επηρρεάζουν και έπαιζαν αβέρτα φιλικά μας λένε κλέφτες και χάρτινους!!! Γι' αυτό και το πρωτάθλημα του 2018 είναι ίσως πιο μάγκικο και από του 1989 και ποτέ δε θα πω κακό λόγο για κάποιον από τους μάγκες παίκτες εκείνης της ομάδας (εξαιρουμένου όσους πάνε σε γάβρους κλπ).


Έχω καταλάβει λοιπόν πως υπάρχουν 3 ομάδες και αυτήν την δεκαετία θα έλεγα πως έγιναν δύο. Η μία είναι ο γάβρος του βορρά και η άλλη ο γάβρος ο γνήσιος. Ο γάβρος ο γνήσιος έχει τον περισσότερο κόσμο και μάλιστα σε πολλές μεριές. Δε φημίζεται αυτός ο κόσμος για την κριτική και την οξυδέρκεια του αλλά για το ότι είναι στρατός. Σε αυτό βοήθησε και το ότι οι αρχηγοί συνδέσμων είναι πλέον άμισθοι σαν τον Κάκο :), και κάνουν πλάτες στις πολιτικές και επιχειρηματικές επιδιώξεις του αφεντικού τους. Επομένως είναι υπολογίσιμοι για το πιθανό εκλογικό κόστος που μπορεί να έχουν, πράγμα που διαπιστώσαμε και στις δημοτικές εκλογές στον Πειραιά. Οι γάβροι του βορρά δεν έχουν τόσο κόσμο, έχουν λιγότερο από εμάς αλλά έχουν ένα ατού. Είναι συγκεντρωμένοι σε περιοχές της βόρειας Ελλάδας και επηρρεάζουν σε τοπικό επίπεδο το αποτέλεσμα των εκλογών. Κατά τα άλλα, το επίπεδο τους είναι το ίδιο με των γάβρων του νότου.

Οι βάζελοι είναι αρκετοί αλλά όχι στρατός. Αυτό σημαίνει ότι τους λαμβάνουν υπόψιν αλλά πως ξέρουν πως δε θα κάνουν όσα κάνουν οι δυο γάβροι. Για αυτό και τους έχουν γράψει κατά βάσει σε αυτήν την δεκαετία. Αν είναι να βγουν στους δρόμους και να κινητοποιήσουν βουλευτές, θα το κάνουν μόνο για κάτι ιδιαίτερα σοβαρό. Κι εμείς το ίδιο είμαστε και οι εκλογές στην Νέα Φιλαδέλφεια με τον κατάπτυστο δήμαρχο πριν από 5 χρόνια το αποδεικνύουν. Αν δεν είσαι διατεθειμένος να απειλήσεις σε αυτήν την χώρα δε θα δεις χαΐρι. Οι μόνες φορές που συσπειρωθήκαμε με πορείες ήταν με το άρθρο 44. Μετά, ο κόσμος μας θέλει απλά να πηγαίνει γήπεδο, να βλέπει την ομάδα να τα δίνει όλα, να αγωνίζεται κλπ και όχι να κάνει πλάτες στον Μελισσανίδη, στον Σιρχάουζ κλπ. Γι' αυτό και δε μας υπολογίζουν και για αυτό και μας κακοφαίνεται τώρα που οι γάβροι του βορρά ευνοούνται ξανά. Πάντα ευνοούνταν, εμείς δεν τους βλέπαμε γιατί δεν είχαν φράγκα και ομάδα και τους είχαμε στην φάπα. Εμείς, ο Ηρακλής και ο Άρης είμαστε απλά για να εφαρμόζονται για πρώτη φορά οι κανονισμοί και να λένε οι κυβερνήσεις πως "ό,τι πει ο νόμος". Θεωρώ βέβαιο πως σε περίπτωση ανιπαράθεσης με τον Άρη θα χάναμε γιατί και αυτοί συγκεντρωμένοι είναι πληθυσμιακά, ενώ τους μόνους που θ ακερδίζαμε είναι ο Ηρακλής.


Δώθηκε μια ευκαιρία σε έναν πολιτικό αρχηγό να γραφτεί στην ιστορία, να πέσουν επί ημερών του οι δυο γάβροι (μιας και έρχεται και η δίκη για την εγκληματική οργάνωση) που έκαναν τα μύρια όσα. Να τιμωρηθούν. Να αρχίσει ο κόσμος να πιστεύει πως κάτι θα αλλάξει. Αντιθέτως αυτός την κλώτσησε όπως και όλοι οι προηγούμενοι και παρότι είναι πολύ μπροστά στις δημοσκοπήσεις. Αυτή η ατιμωρησία που υπάρχει παντού στην ελληνική κοινωνία είναι που διώχνει τον κόσμο γενικά, τόσο από την Ελλάδα, όσο και από τα γήπεδα. Και όποιοι σαν κι εμάς απλά θέλουν τα αυτονόητα, παραμένουμε κομπάρσοι στα πολιτικά παιχνίδια και τελικά και στα αγωνιστικά. Γι' αυτό και οι νέοι γίνονται πλέον ξένες ομάδες κυρίως και μετά ίσως υποστηρίξουν ελληνικές. Σήμερα πάντως πειστήκαμε ότι το βαρέλι δεν έχει πάτο...

napoleon21AEKARA - 29/1/2020 12:47

Τι άλλο να πούμε εμείς οι υπόλοιποι, ρε αδερφέ!!! Αναδημοσίευση από όλα τα ΑΕΚτζήδικα sites πρέπει να γίνει το σχόλιό σου. 1.000 likes να είχα θα στα έβαζα. ΑΕΚΑΡΑ μου το μεγαλείο σου τελειωμό δεν έχει!!!

biker - 29/1/2020 12:00

Μπράβο για το κουράγιο σου συνοπαδε που έγραψες τοσα πολλά απο αυτά που έχουμε ζήσει. Να προσθέσω το γκρεμισμα του γηπέδου μας, οταν πρωθυπουργός κι υπουργοί καταστρατηγησαν καθε νόμο για να χαρισουν γήπεδο στην ομάδα του κράτους και του παρακρατους. Αξεχαστε Κωστακη "ΑΕΚτζη".

mikemonoaek21 - 28/1/2020 22:27

Αδερφε μην ξεχναμε και την λαμογια κοκκαλη με το γκρεμισμα του γηπεδου που ειναι ισως η μεγαλυτερη πληγη...και οι αλλοι πανω γηπεδα σε ολα τα τμηματα κερασμενα..και μεις αστεγοι παντου..

Dull_Knife_73 - 29/1/2020 11:15

Φίλε μου έχεις δίκιο και ξέχασα κι άλλα γιατί είναι τόσα πολλά. Είναι το γήπεδο όπως λες (φαντάσου να το έκαναν αυτό σε κάποιον από τους γάβρους βορρά ή νότου), είναι η δωροδοκία Μπαλή που ο δικαστής αντί να ρίξει τον γάβρο είπε ότι ο Μπαλής ενεργούσε για ίδιον όφελος, είναι το ότι βγήκαμε το 2012 Champions League και μας έκοψαν την Ευρώπη και τις μεταγραφές οδηγώντας μας σε πτώση ενώ στην περίπτωση του βάζελου πέρυσι του χαρίστηκαν, είναι ο νόμος για τα καπνογόνα που εφαρμόστηκε μια και μοναδική... Συνέχεια φορά στην Ελλάδα κι αυτό σε εμάς που μας οδήγησε σε ήττα από τον Ατρόμητο. Αν καθήσεις να σκεφτείς σου έρχονται όλο και περισσότερες περιπτώσεις...

armag21 - 29/1/2020 08:17

Γι'αυτό είμαστε ΑΕΚ γι'αυτό δεν θα γίνουμε ΠΟΤΕ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ. Ποτέ δεν ήμασταν αρεστοί σε κανένα γιατί η κληρονομιά που κουβαλάμε είναι κάτι περισσότερο από τον αθλητισμό. Μου θύμησες πάρα πολλά. Εύγε

argy_risk - 28/1/2020 20:30

Είναι ακριβώς όπως τα λες φίλε! Έχω ζήσει και εγώ όλες αυτές τις δεκαετίες και μπορεί να έγραψες και λιγότερα από αυτά που έγιναν! Το κείμενο σου πρέπει να καρφιτσωθεί στο σάιτ να το βλέπουν όλοι. τόσα χρόνια δεν έχω δεί ένα δημοσιογράφο της ΑΕΚ να τα λέει τόσο σωστά και συγκεντρωμένα, μπράβο σου και πάλι!

tsotosaekara22 - 29/1/2020 08:09

Τα λέει ο Πάνος ο Λούπος

sarafis - 29/1/2020 00:05

Αυτά πρέπει να είναι τα κείμενα της original..Έτσι την μάθαμε..

Η ατιμωρησία φίλε είναι η χειρότερη πληγή στην Ελλάδα..Και φέρνει ασυδοσία..

REFEREE_21 - 28/1/2020 23:37

Φίλε αυτός που γράφεις οτι κλώτσησε την ευκαιρία ειναι και ηταν μέρος του προβλήματος και μαλιστα μεγάλο και οχι η λύση.

Απο αυτόν ξεκίνησε η αβάντα στον ΠΑΟΚ κυρίως σε βάρος της ΑΕΚ με ολα αυτα που ξέρουμε τα τελευταια τέσσερα χρονια για τους ψήφους και για εκτόνωση των Μακεδόνων λογω της Αμερικανοπνευστης συμφωνίας των Πρεσπων που για να μπουν στο ΝΑΤΟ τα Σκοπιά εγινε ξεπούλημα.... Συνέχεια
Ολα αυτα δεν τα κανει ο...θεός φιλε αλλα αυτοι που πιθανών να ψήφιζες οπως και το υπόλοιπο 90% του Ελληνικού λαού, αυτο ψήφιζε και ψηφίζει ο κόσμος αυτο εχει γιατι ο δημαρχακου πιόνι που γράφεις είχε πολιτικό προϊστάμενο που χάριν συμφερόντων αλλων προέδρων που τοτε χρηματοδοτούσαν το κόμμα του ξεκίνησε το όργιο που σημερα λέγεται ΠΑΟΚ άλλη μια κρατική ομαδα εθνικής ανάτασης, δες τωρα μπαλα εσυ στο νέο πρωτάθλημα των θυγατρικών που ξεκίνησε ο πρώην πρωθυπουργός και... νομιμοποιεί ο νυν !

EnwsithsR21 - 28/1/2020 22:58

Αδερφέ,πρέπει να είμαστε συνομηλικοι... Με το σχόλιο σου πέρασε η ζωή μου ως Αεκτζης μέσα από τα μάτια μου. Είναι σαν να διάβασες την καρδιά και το μυαλό μας...

Τι αδικία έχουμε ζήσει ,τι στησιμο και κλεψιά έχουμε περάσει...!

Κι όμως !! ...Εκφράζεται με πικρία χωρίς να φανατιζεσαι,να βρίζεις,να καταριεσαι,να μιλάς για καρκίνους ή ν'απειλεις με εθνική διχοτόμηση...... Συνέχεια
Πόσο περήφανο με κανεις που σ'εχω αδερφό !

Πόσο διαφορετικό είναι να είσαι Αεκτζης !

jim_yellow_74 - 28/1/2020 22:32

Δεν θελουμε να ανηκουμε σαυτες φιλε γιαυτο ειμαστε ΑΕΚ.Να βλεπουμε την ομαδα μας να γινεται δυνατη μεσα στο γηπεδο να εχουμε τα ειδωλα μας και να περνουμε τους τιτλους που αξιζουμε.Ασε τους αλλους να ξεφτιλιζοντε....

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 28/1/2020 22:20

Ευγε αδερφε ,ειχα να διαβασω τετοιο κειμενο -λογο απο εποχης Δικεφαλου και απο τα τοτε κειμενα της Original.

vale21 - 28/1/2020 22:17

Τα είπες όλα. Δυστυχώς μόνοι μας τα λέμε, μόνοι μας τα ακούμε. Στην χειρότερη πολιτική τάξη της Ευρώπης, δεν λέω του κόσμου, δεν ιδρώνει το αυτί!

inzaghi9 - 28/1/2020 22:11

Κι έχεις τον κάθε ευνοημένο να σου κουνάει και το δάχτυλο... Όπως ακριβώς τα λες είναι, οι κυβερνήσεις μια ζωή κοιτάνε να γλιτώσουν το πολιτικό κόστος παρά να τιμωρήσουν αυτούς που πρέπει.


Η ΑΕΚ ευτυχώς για μένα ποτέ δεν ήταν μπλεγμένη σε συμφέροντα μεγαλύτερα από του ποδοσφαίρου κι... Συνέχεια αυτό μας έχει κοστίσει πολύ, πάρα πολύ, αλλά ταυτόχονα μας κάνει ακόμη πιο περήφανος για όσα έχουμε ματώσει να κατακτήσουμε.


Μακάρι κάποια στιγμή να δούμε τη δικαιοσύνη στην Ελλάδα να λειτουργεί το ίδιο απέναντι σε όλους, εντός αλλά κυρίως εκτός ποδοσφαίρου. Αυτός είναι ο καημός μου.

Baval_21 - 28/1/2020 22:09

Το σχολιο βλεπω οτι αρεσε σε πολλους, μαλλον απο την αποψη οτι συμφωνουν μαζι σου (οπως κι εγω φυσικα). Ομως εμενα φιλε κυριως μου γαμησε την ψυχολογια, μαλλον επειδη γνωριζω οτι ολα αυτα που λες ειναι και περα για περα αληθινα.

kostas66 - 28/1/2020 21:50

ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. ΓΙΑΤΊ ΤΑ ΕΊΠΕΣ ΌΛΑ

2. ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΉ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΨΕΙΣ.

ΚΑΝΕΊΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΟΣ ΔΕΝ ΜΠΌΡΕΣΕ ΝΑ ΚΆΝΕΙ ΚΆΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ. ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΤΟ ΔΙΑΔΩΣΟΥΝ ΠΑΝΤΟΎ ΑΥΤΟΎΣΙΟ. ΑΠΌΨΕ ΑΠΏΛΕΣΑ ΣΥΝΗΔΗΤΑ ΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉ ΤΑΥΤΌΤΗΤΆ ΜΟΥ. ΦΤΟΥ ΣΑΣ.

zpeponi - 28/1/2020 21:24

Μου επιτρέπεις να χρησιμοποιώ αυτό το σχόλιο, μαζί με το ψευδώνυμο σου φυσικά;

Dull_Knife_73 - 28/1/2020 21:39

Εννοείται φίλε μου, χρησιμοποίησε το όπου θες. Όσοι έχουμε κάποια ηλικία τα ξέρουμε αυτά, απλά τα έγραψα μαζεμένα γιατί αυτό το ξεφτυλίκι δεν είχε γίνει ούτε με την Λάρισα όπου για να αλλάξει ο νόμος βγήκαν στην εθνική οδό και έκαιγαν λάστιχα για μέρες. Αυτοί εδώ δε χρειάστηκε καν να βγουν, με το που έκαναν πως θα φωνάξουν άλλαξε την άλλη μέρα ο νόμος.

zpeponi - 28/1/2020 21:34

Εκτός από τα εξωαγωνιστικά υπάρχουν και τα αγωνιστικά: αλλοπρόσαλλα σφυρίγματα για σπάσιμο ρυθμού, ατιμώρητες κλωτσιές εγκληματικού τύπου, ακυρωμένα γκολ κατά το δοκούν, πολλά πέναλτι για διαμόρφωση τελικού αποτελέσματος και χίλια δύο αλλά.

antreas_hania_21 - 28/1/2020 21:32

Φιλε Dull_Knife_73 συμφωνώ 100% μαζί σου. Να συμπληρώσω μόνο ότι πρόπερσι μεσούσης της ποδοσφαιρική περιόδου άλλαξαν επίσης πραξικοπηματικά τους νόμους και τους κανονισμούς για να μην υποβιβαστεί ο βαζελος ο οποίος δεν είχε πάρει την αδειοδοτηση λόγω τον χρεών που είχε. Βέβαια τότε πέρασε στα μουλωχτά γιατί όλες οι μεγάλες ομάδες (ΑΕΚ γαύρος μπαοκ) ψήφισαν υπέρ του βαζελου για να μην απαξιώθει και άλλο το προϊόν στο οποίο και αυτοί συμμετείχαν. Πίεσε πάρα πολύ και η Nova που είναι... Συνέχεια και ο βασικός χορηγός της super league. Θα έχανε και αυτή πολλα λεφτά από την στιγμή που δεν θα υπήρχε στο πρωτάθλημα μια από τις μεγαλύτερες ομάδες της χώρας. Είχαν φάει την παπαρα τα δύο χρόνια που η ΑΕΚ έπαιζε στην Γ και την Β και δεν ήθελαν να ξαναγίνει το ίδιο με άλλη μεγάλη ομάδα. Δεν το ήθελε βέβαια σε καμία περίπτωση και η κυβέρνηση Τσίπρα Καμμένου λόγω του πολιτικού και οικονομικού κόστους που θα υπήρχε από τον υποβιβασμό μιας ομάδας του μεγέθους του βαζελου..

JIMAETOS - 28/1/2020 20:49

Like εις την νιοστή φίλε μου. Όπως τα λες κι ακόμα τόσα...

brooklynakos - 28/1/2020 20:43

Θυμάμαι και άλλα όπως αυτά που λες... Το κόψιμο της μπάλας στον Κασάπη π.χ

ΔικηγοροςΣκοτεινωνΥποθεσ - 28/1/2020 20:16

ΜΟΝΗ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ (ΕΙΜΑΣΤΕ) ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΙΩΘΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΣΥ

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 28/1/2020 20:14

....ΑΡΙΣΤΟ ΑΡΘΡΟ.....

Να το αναδημοσιευσουν ολα τα κιτρινομαυρα σαητ !!!!!

Συγχαρητηρια...

OBaBaSaS - 28/1/2020 19:54

+1973 like

ioannis72 - 28/1/2020 19:09

na mporousa akomi 1000 like file mou

RomanJ - 29/1/2020 12:30

Παιδιά, εγώ πιστεύω είναι όλα για τα μάτια του κόσμου.

Αν περάσουν τέτοιο νόμο, βλέπω όλες τις ομάδες που έχουν βαθμολογικό-και όχι μόνο - συμφέρον να τρέχουν στις FIFA/uefa και να κάνουν θέμα.


Μετά θα έρθουν αυτές εδώ και θα πουν ότι θα πέσει grexit και αποβολή των εθνικών ομάδων από όλες τις... Συνέχεια διοργανώσεις και θα αποσύρουν τον νόμο όπως τον ψήφισαν.


Έτσι, και θα κάνουν ένα save-face στα ορκ του βορρά λέγοντας ότι αυτοί προσπάθησαν αλλά η fifouefa-mafia τους ρίχνει.

BillysOriginal21 - 29/1/2020 10:37

Η ανισότητα, η κοροϊδία και κάτι τέτοιες αποφάσεις γέννησαν τη βία στα γήπεδα. Και θα τη μεγαλώσουν.

zpeponi - 29/1/2020 10:17

Μερικοί ρομαντικοί φίλοι ακόμη πιστεύουν ότι στην ερώτηση "ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα" η απάντηση είναι... "η καλύτερη ομάδα"

antoniszz_21 - 29/1/2020 09:51

Όλα έγιναν για τον Ολυμπιακό.Το θέμα δεν είναι αν θα πέσει ο ΠΑΟΚ η όχι.

Portocasa - 29/1/2020 09:46

Κυβέρνηση από τα Lidl. Καμία έκπληξη.

jr21 - 29/1/2020 09:18

Και μετα αναρωτιομαστε γιατι δεν παει ο κοσμος στα γηπεδα,γιατι δεν ερχονται καλοι παιχτες,γιατι το προιον εχει απαξιωθει,γιατι,γιατι,γιατι.Μιλαμε οτι οσοι ασχολουμαστε ακομα με το Ελληνικο ποδοσφαιρο πρεπει να εχουμε μαζοχιστικες τασεις!

marco_lover - 28/1/2020 23:50

ενα λεπτο γιατι παω να τρελαθω σημερα...δεν ειναι το θεμα αν αμαυρωθηκε η ανυπαρκτη ιστορια του μπαορκ...εδω μιλαμε για σοβαρα θεματα... μιλαμε για τη δικαιοσυνη . μιλαμε για νομους. δηλαδη να τα καταλυσουμε ολα? τι ειμαστε μπανανια? ουγκαντα ? ζαιρ? τι? μπορει η οποιδηποτε κυβερνηση με το ετσι θελω να καταργει ΝΟΜΟΥΣ στα συμφεροντα του καθε ολιγαρχη?τοτε γιατι παμε γηπεδο? γιατι παιζουμε στοιχημα? και γιατι τελος παντων ασχολουμαστε με το ελληνικο ποδοσφαιρο αν το ιδιο το κρατος λεει... Συνέχεια στον καθε ιδιοκτητη παε: παρανομηστε ελευθερα ,αγοραστε κ αλλες παε αμα θελετε και το προστιμο ...ενα -5 στη βαθμολογια..... συγγνωμη αλλα αυτο νιωθω οτι υποτιμαει τη νοημοσυνη μου ως φιλαθλο και απαιτω και απο την παε μας να παρει μια επισημη θεση. ειμαστε εκτος εαυτου σημερα θεωρω το μεγαλυτερο μερος των υγειων σκεπτομενων ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ και ζηταμε το αυτονοητο. Να υπαρχει ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ.

AkadimiaPlatona21 - 29/1/2020 07:10

ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ. ΕΥΓΕ ....ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ

aek_xios - 29/1/2020 06:32

poses fores akoma 8a mas dei3oun pos den prepei na asxoliomaste me kati pou agapame apo thn 1h mera pou katalavame kai eidame mpala,eimaste omos arostoi me thn AEK kai akoma elpizoume giati adelfia OLA EDW PLHRONONTAI

Manos_AEK21 - 28/1/2020 23:42

Μου έχει κάνει φοβερή κακή εντύπωση για την ΝΔ με τον προθυπουργο ΑΦΟΎ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΑΚΗ.......?

cezar21 - 28/1/2020 23:29

ρε παιδια δεν χρειαζεται να απογοητευομαστε για τον μπαορκ ,κυλιδοθηκε και αλλο η ιστοριουλα τους για παντα θα γραφει για δεκαετιες για εκατονταετιες θα μεινει θα γελανε γενιες κ γενιες στο μελλον.η ιστορια εγραψε και δεν ξεγραφει ο μιστερ μπιν της πολιτικης εσωσε τον μπαορκ απο υποβιβασμο αλλα και παλι τα βασανα τους δεν τελειωσαν θα πρεπει να καθαρισουν και με ουεφα

Nikosk1972 - 28/1/2020 23:11

Αηδία φτάνει πια εαν υπάρχει fifa ouefa ,και δεν τα περνούν και αυτοι τοτε θα πρεπει να επέμβουν ,Σταματαω να ασχολούμε με το ποδόσφαιρο το ελληνικο τέλος ουτε εφημερίδα ουτε στοίχημα ουτε γήπεδο ,αν το κανουμε όλοι κάτι μπορεί να αλλάξει

chrisaek21 - 28/1/2020 23:09

H ΠΑΕ γιατί δεν έχει αντίδρασει ακόμα είναι δυνατόν?

total_football - 28/1/2020 22:36

Η κυβέρνηση έσβησε αυτομάτως μια φωτιά που πήγε να ανάψει στο εσωτερικό της χώρας από τους ακραίους οπαδούς,τους ολιγαρχες ιδιοκτήτες τους,που όλοι ξέρουμε τι επιρροή έχουν και που.ακομα και οι ίδιοι οι βουλευτές της και όχι μονο επαναστατησαν.η δε αντιπολίτευση με το μαχαίρι στα δόντια περίμενε την εξέλιξη για να αρχίσει το διχαστικό της αφήγημα.ολα δείχνανε σημάδια αποσταθεροποίησης.και βέβαια σε περίπτωση υποβιβασμού ποιός τους έπιανε μετά τους... Συνέχεια γαυρους.θεωρω διπλωματική κίνηση του Μητσοτάκη για προσωρινή ηρεμία γενικότερα στη χώρα.στη τελική ας αναλάβει η ΟΥΕΦΑ

notearslefttocry - 28/1/2020 22:15

Η κυβέρνηση πρώτα έστησε μαζί με τον Βαγγέλη τον ΠΑΟΚ και τώρα του πουλάει και εκδούλευση.

john Original - 28/1/2020 22:26

ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΣΤΗΣΕ;Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ...ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΓΑΥΡΟΙ...ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟ 2018 ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΕΣΑ...

kostas66 - 28/1/2020 22:25

ΑΝ Ο ΠΑΟΚ ΚΑΙ Ο ΌΣΦΠ ΕΊΝΑΙ ΠΆΝΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΊΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΑΝΤΊΣΤΟΙΧΑ ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΈΧΩ ΚΑΜΊΑ ΣΧΈΣΗ ΜΕ ΑΥΤΈΣ ( Ε&Μ ) ΚΥΡΊΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ ΚΑΙ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

Romanidis - 28/1/2020 16:47

ΣυνΑεκτζήδες χαίρομαι για κάτι. Για την αξιοπρέπεια που έδειξαν όλοι μέσα στην ομάδα και ο κόσμος έστω και όταν έπεφτε η ομάδα στην Γ'εθνική.

Ήταν ακριβά τα δάκρυα και η συγκίνηση του καθενός μας για τον υποβιβασμό της ομάδας. Τόσο ακριβά μάλιστα που δεν αγοράζονται με τίποτα αυτές οι στιγμές. Στιγμές που αδυνατούν να αντικρύσουν άλλες ομάδες. Δεν το αντέχουν, όχι μόνο από εγωισμό αλλά επειδή φοβούνται μην διαλυθούν. Η... Συνέχεια
Ομάδα μας λοιπόν. Ναί, αυτή η περήφανη ομάδα με την σπουδαία ιστορία. Ακόμα και όταν έπεσε ξανασηκώθηκε. Της έριξαν το γήπεδο, το όλοδικό της γήπεδο. Μετά από χρόνια έπεσε όχι κατηγορία αλλά κατηγορίες. Καμία άλλη ομάδα τουλάχιστον μέχρι τώρα δεν έχει ανακάμψει τόσο θεαματικά γι'αυτό και τρέμουν και τον υποβιβασμό οι άλλοι.

Αλήθεια σας λέω με σεβασμό σε όλους τους φιλάθλους όλων των ομάδων χαίρομαι που ανήκω στην οικογένεια της ΑΕΚ, χαίρομαι που έχουμε πρόεδρο έναν άνθρωπο που γνωρίζει όχι μόνο τις ρίζες της ομάδας, αλλά και της Ρωμιοσύνης, του Γένους μας. Χαίρομαι που θα φτιαχτούν τα μουσεία, χαίρομαι, χαίρομαι, χαίρομαι. Να θυμάστε ότι αντικρύσαμε δύσκολες καταστάσεις και τις ξεπεράσαμε. Πραγματικά αυτή η ομάδα είναι μέρος του Γένους μας. Είναι κομμάτι της ιστορίας των Αλησμόνητων Πατρίδων μας, όλου του Ελληνισμού. Πραγματικά χαίρομαι που είμαι μέρος αυτού του συλλόγου, φιλάθλος αυτού του ιστορικού συλλόγου που αντικρύζει τις δυσκολίες κατάματα. Δεν φοβάται να πέσει και να ξανασηκωθεί. Ωραία τα πρωταθλήματα, ωραία τα κύπελλα, ωραίες οι Ευρωπαϊκές πορείες. Αλλά ποιό ωραίο είναι να είσαι κομμάτι αληθινής ιστορίας. Μιας ιστορίας που κουβαλάει ένα Γένος στις πλάτες του με τους καημούς και τις χαρές, με τα δάκρυα και τα γέλια. Εύχομαι σε όλους υγεία και επιτυχίες στην Ομάδα μας και να χαρούμε όλοι το νέο γήπεδο.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 28/1/2020 22:22

Ευγε και σε εσενα αδερφε.Γι αυτο ειμαστε ΑΕΚ .-

ioannis64AEK - 28/1/2020 19:14

φίλε ούτε καν η ιστορία, ιστορία έχουν κι άλλοι, ΑΕΚ σημαίνει εντιμότητα, ντομπροσύνη, περηφάνεια. Από τον πρόεδρο μέχρι τον τελευταίο οπαδό! Είμαστε όλοι τυχεροί που είμαστε ΑΕΚ, γιατί κανείς άλλος δεν μπορεί να νιώσει αυτό που μας κάνει να νιώθουμε αυτή η ομάδα...

manuel72 - 28/1/2020 19:07

Αδερφέ μου ξέχασες την δωροδοκία Μπαλή τότε στο κύπελλο εναντίον το οσφπ που τιμωρήθηκε ο Μπαλή αλλά όχι ο γαυρος γιατί λέει δεν αποδείχτηκε η εμπλοκή του. Κατά τα άλλα να δείτε πως θα λυσαξουν στα πλαίσια της εξυγίανσης βεβαίως βεβαίως να αλλάξουν το νόμο και να δώσουν την ΕΠΟ στον κούλη κουμπάρο του κούλη.

aekstockholm21 - 28/1/2020 17:14

Με συγκινησες ρε μπαγασα.....Για αυτο ειμαστε διαφορετικοι απο τους αλλους....Σε ευχαριστω για αυτα τα ωραια λογια που διαβασα..

an0nymous - 28/1/2020 22:06

Τα αρχικά του παοκ


Πανθεσσαλονίκειος Αθλητικός Ομιλος Κυβέρνησης

OBaBaSaS - 28/1/2020 21:50

Ει, εσυ! Σε σενα μιλαω. Εσενα, που θα χασεις το σπιτι σου απο 1η Μαιου. Αλλαξε ο νομος για να μη βγει εκτος ο μπαοκ Εσυ ομως μπορεις να ξεκινησεις να ψαχνεις που θα μεινεις. Για σενα δεν αλλαζει τιποτα.

xristos21AEK - 28/1/2020 21:49

Εγώ πάντως έβγαλα διαβατήριο.

Υπάρχουν και πολιτισμένες χωρες.

Creator21 - 28/1/2020 21:42

Τέλειο το σ ολιο του knife73. Και εγώ λόγω ηλικίας, έζησα τις ίδιες καταστάσεις. Θα το απλουστεύσω αρκετά και θα πω το εξής:

Κύριοι στην Ελλάδα ζείτε. Οι νόμοι είναι για να μην εφαρμοζονται. Για αυτό δεν θα γίνουμε ποτέ Ευρώπη. Ούτε καν Ιταλία που είχε το σθένος τη δύναμη και έριξε ομάδες.

Οπότε συνεχίζουμε δυστυχώς με αυτά τα δεδομένα, όποιος και αν κυβερνά.

kai_pou_sai_akoma - 28/1/2020 21:14

1986


Ο Χαράλαμπος Μπλιώνας πέφτει νεκρός στις κερκίδες του Αλκαζάρ, από φωτοβολίδα που εκτοξεύτηκε από την μεριά των οπαδών του ποακ. Πρώτος νεκρός μέσα σε Ελληνικό γήπεδο.... Συνέχεια
Δεν υποβιβάστηκε ο ποακ.


2001


Νόμος Βενιζέλου με ειδική εκκαθάριση ώστε οι ομάδες που χρωστάνε στο δημόσιο να μην υποβιβάζονται.


Δεν υποβιβάστηκε ο ποακ.


2004


Νόμος Ορφανού όπου όσοι χρωστάνε στο δημόσιο θα μπουν σε καθεστώς 120 δόσεων και υπάρχει και διαγραφή των προσαυξήσεων στο 80%.


Δεν υποβιβάστηκε ο ποακ.


2007


Επειδή δεν έχει πληρώσει καμία δόση από τις 120 της ρύθμισης Ορφανού ο ποακ, ο Ορφανός του παγώνει τα χρέη μέχρι να βρεθεί διοίκηση μετόχων ενώ αναλαμβάνει ως διοίκηση πρωτοδικείου ο Θοδωρής Ζαγοράκης.


Δεν υποβιβάστηκε ο ποακ.


2012


Αναλαμβάνει τον ποακ ο Ιβάν Σαββίδης αγοράζοντας τις μετοχές του. Παρανόμως τα χρέη προς το Ελληνικό δημόσιο παραμένουν παγωμένα για άλλα 2 χρόνια δηλαδή μέχρι το 2014.


Δεν υποβιβάστηκε ο ποακ.


2018


Κατα την διάρκεια του αγώνα ποακ-ΑΕΚ στην Τούμπα, ο πρόεδρος του ποακ Ιβάν Σαββίδης μπαίνει με φουσκωτούς στον αγωνιστικό χώρο της Τούμπας, έχοντας σε εμφανή θέση και το πιστόλι του. Φίφα και Ουέφα ζητάνε τον υποβιβασμό για παραδειγματική τιμωρία λόγω δυσφήμισης του αθλήματος.


Δεν υποβιβάστηκε ο ποακ.


2020


Η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού έκρινε πως υπάρχει παράνομη συνιδιοκτησία στις ομάδες ποακ και Ξάνθη και ζητάει υποβιβασμό.


Μετά από παρέμβαση του Υφυπουργού Αθλητισμού δεν θα υποβιβαστεί ο ποακ.



ΑΕΚ=ΕΝΩΣΙΣ=ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

voukis - 28/1/2020 21:09

Αν δεν ειναι αυτη καραμπινατω παρεμβαση της πολιτειας στον κανονισμο της ΕΠΟ που προβλεπει Grexit, ποια ειναι..?..!!! Αυτεπαγγελτα η UEFA δεν παρεμβαινει..? Ελεος δλδ..

marton_21 - 28/1/2020 20:53

Θα σε φάμε κι εσένα στη μάπα.

Original__1924 - 28/1/2020 20:31

Νομοθετικό πραξικόπημα κύριοι υπερ των γαύρων βορρά σε έναν νόμο που υπάρχει εδώ και 20 χρόνια...τόσο απλά!!!Δεν τους ξεπλένει ούτε ο Νιαγάρας τόσο πολύ που έχουν στιγματιστεί μετά και απο αυτό.

eimaikaigwaek - 28/1/2020 20:29

Ωραια, αντε παμε τωρα την Κυριακη να δουμε 'μπαλα', να δουμε ποιος θα παρει το πρωταθλημα, το κυπελλο, αν θα ερθει ο Αραουχο και αν θα παιξουμε 4-3-3. Ξεφτυλισατε την μπαλιτσα ρε!

arvan - 28/1/2020 20:28

Το χειροτερο απο ολα οσα συμβαινουν απο χθες ειναι η ''ΑΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΕ ΑΕΚ ''. Ετσι λιτα και χωρις πολλα λογια.

MARDUK21 - 28/1/2020 20:28

Εγω περιμενω να δω τι τιμωρια θα μας βαλουν για τα επεισοδεια εξω απο το γηπεδο ,για να παιξουμε με τον παο χωρις κοσμο......Αν τολμησουν βεβαια.....

fotis_limnos - 28/1/2020 19:42

Η Διοικηση θα παρει επιτελους θεση για ολα αυτα που συμβαινουν?Εγω που στηριζω παντα οσο μπορω την ΑΕΚαρα μας αυτη η σταση της νιωθω οιτι με προσβαλει.Πληρωνουμε τα εισιτηρια και 3 χρονια παμε γηπεδο και ο παοκ μας σφαζει.Ποιος?Ο παοκ?

fotis_limnos - 28/1/2020 20:25

Εγω προσωπικα εστειλα και μαιλ οπου αναφερω οτι η σταση της Διοικησης εμενα προσωπικα με προσβαλει.

NicktheGreekAek31 - 28/1/2020 20:23

Κανονικα η ΑΕΚ θα επρεπε να ειχε ηδη παρει θεση για οσα γινονται σημερα αλλα πιστευω συνειδητα δεν μιλαει λογω του γηπεδου και μονο καθως παλεψε σχεδον με ολες τις πολιτικες παραταξεις για να ξεκινησει να το φτιαξει

Kostantinosda - 28/1/2020 20:21

δεν γινεται να γινει προσφυγη σε FIFA - UEFA;

Okonski21R - 28/1/2020 20:21

Το ερώτημα (ρητορικό) είναι : θα υπαρξει ποτέ Ελληνική κυβέρνηση που θα πράξει το προφανές;

ΔικηγοροςΣκοτεινωνΥποθεσ - 28/1/2020 19:57

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΖΗΤΗΣΕ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΝΔ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΑΝ ΑΕΚΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΝ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ, ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ. ΤΖΙΖΖΖΖΖΖΖ

AEK Frankfurti - 28/1/2020 19:47

Grexit ...χτες !!! Αγανακτήσαμε με τους γαύρους βορρά και νότου

Nikolaos - 28/1/2020 19:39

Η τροπολογία είναι όπως και οι αποφάσεις των πολιτικών ολα τα χρόνια που έφεραν σε αυτό το μαύρο χαλι το τόπο,το παίζω καλός με ολους γιατί ψηφίζουν όλοι αλλά στο τέλος πιο κερδισμένος ο υποστηρικτής μας,ο δικός μας άνθρωπος,θα αφαιρεθούν πέντε βαθμοί από τον ΠΑΟΚ τα ορκ του βορρά θα νομίζουν ότι κέρδισαν τους πάντες,στην ουσία θα είναι αδικημένοι η ΑΕΚ και οι πιο κάτω ομάδες και ο φαταουλ θα πάρει ευκολα το πρωτάθλημα για να μην έχει παραπάνω ο κουμπάρος και... Συνέχεια χρηματοδότης,δύσμοιρο ελληνικο ποδόσφαιρο αλλά δυστυχως ακόμη πιο δύσμοιρη ελληνική κοινωνία

FughwaltZ ( Πόλη...) - 28/1/2020 19:28

Ενταξει περιμενα ,περιμενα . Οχι δεν ειναι ολα συμφεροντα .Υπαρχει και αξιοπρεπεια . Θλιβομαι σαν ΑΕΚτζης που δεν εβγαλαν ανακοινωση οι οργανωμενοι . Βλεπω τον λογο γιατι καποτε εφυγα οντας κι εγω οργανωμενος . να τα βρασω ολα και τα γηπεδα και ολα μπροστα σ αυτο που γινεται . ΑΕΚ ειμαστε ρε!! ΑΕΚ !! Απιστευτη θλιψη , τα ξεραμε αλλα καθε φορα η ανθρωπινη βλακεια ξεπερνα και τα ονειρα μας . Που ειναι η ΙΔΕΑ ?Που???Ξερουμε ολοι μας πολλοι καλα ποιοι λυμαινονται το ποδοσφαιρο . Καληνυχτα σας... Συνέχεια λοιπον.

dux - 28/1/2020 19:17

Όποιος είναι θαυμαστής του ΑΜΑΝ ΝΑ βάλει να δει ειδήσεις στο OPEN

george_21R - 28/1/2020 18:42

Ρε παιδες η διοικηση μας θα παρει καποια στιγμη θεση γι αυτο το σκανδαλο που παει να σκασει στις πλατες ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΕ του πρωταθληματος??

pat21 - 28/1/2020 19:09

Η σιωπή καμιά φορά σε σκοτωνει

AGAS21 - 28/1/2020 18:52

Οτι εκανε ο γαυρος σε 20 χρονια,το καταφερε ο μπαογκ σε 2!!και ακομα χειροτερα!μα δε βρισκεται ενας πολιτικος με βουληση πια;ημαρτον!μπαογκ και γαυριελλα στην β εθνικη τωρα!!!!

xaretis82 - 28/1/2020 18:50

Φανταστειτε να μην περασει απο τη βουλη η νομοθετικη ρυθμιση!!! Ε ρε γλεντια!

M_A_D - 28/1/2020 18:42

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ Ο σε εισαγωγικα ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ ΔΙΩΧΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ, ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΙΧΑΜΑ ΤΟΝ ΠΟΑΚ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, 2 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΜΕ ΠΟΙΝΗ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΟΑΚ, ΚΑΙ ΤΑ 2 ΤΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΓΑΡΓΑΡΑ, ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ακομα και στις τριτοκοσμικες χωρες της Αφρικης η δικαιοσυνη ειναι πιο δικαιοσυνη απο την Ευρωπαικη Ελλαδα του 2020.

Triumph675 - 28/1/2020 18:27

Παιδια η γνωμη μου ειναι η εξης.το προβλημα στο ελληνικο ποδοσφαιρο ειναι ο φαταουλ.ο ολυμπιακος οτι και να γινει ειναι κερδισμενος απο αυτην την υποθεση.αν πεσει ο μπαοκ παιρνει πρωταθλημα ακοπα και ξεμπερδευει με τον σαββιδη και ουτε τον νοιαζει αν θα το παρει στα χαρτια.το εχει ξανακανει και θα το ξανακανει.αν σωθει ο μπαοκ μιας και θα αλλαξει ο νομος!!!! μαντεψτε τι θα γινει οταν τελειωσει η δικη για τα στημενα και προβλεπεται υποβιβασμος του γαυρου???ακριβως οτι και τωρα .ο φαταουλ θα... Συνέχεια απειλει θα αλλαξει ο νομος οπως ολα μελι γαλα.ο φαταουλ ειναι το προβλημα.ο σαβιδης φωτοβολιδα ειναι και εδω ειμαστε να το δουμε.μπιζνες κανει μεσο του μπαοκ εχει βρει και τα χαπατα τα ταιζει σανο και κανει τις δουλειες στου.τα μπαοκια νομιζουν οτι ολοι ασχολουνται μαζι τους ενω συμβαινει το αντιθετο.απλα ειναι κομπλεξικοι.στηριξη στην ομαδα μας.μονο ΑΕΚ

MagikoAristero - 28/1/2020 18:32

Πολύ πολύ σωστός είσαι φιλαράκι

mithridates134 - 28/1/2020 18:21

Ευτυχώς που δεν εκβιάζεται η κυβέρνηση κ. Μητσοτάκη!

ALEX321 - 28/1/2020 17:05

Αφού αφαιρεθούν οι βαθμοί... η Ξάνθη θα παραμείνει στην ιδιοκτησία του παοκ;;;

OBaBaSaS - 28/1/2020 18:08

Φυσικά ,ανήκει στον ανιψιό αφου,λεφτα δωσανε οι άνθρωποι και αυτοι που πουλησαν τα ξοδεψαν αφου ,τι θα επιστρέψουν

blueplanet - 28/1/2020 17:58

Ωραίο ερώτημα.Ποιός θα αγοράσει την Ξάνθη αν κανείς δεν ενδιαφέρεται καθόσον η αρχική μεταβίβαση αντίκειται στους νόμους;Μάλλον το Δικαστήριο θα ορίσει διοικούσα επιτροπή.

OBaBaSaS - 28/1/2020 18:07

Καθίστε να δείτε τι θα γίνει, έχετε για κορόιδο τον τιγρη που δε μιλαει;

ΣΗΜΕΡΑ:καθαρισε ο Μητσοτάκης καλος ΠΘ

ΑΥΡΙΟ:παίρνει θεση η Φιφα και λεει δεν ακουμπάτε το νομο αλλιως Grexit και ειναι κακη η Φιφα .

geopar2010 - 28/1/2020 17:55

από σήμερα ζμπαοκ θα λέγεται ΤΙΝΑΦΤΟΡΕ

geopar2010 - 28/1/2020 17:41

Τελικά είμαστε και επίσημα μπανανια, αυτοδιοικητο λένε έχει το ποδόσφαιρο απο την μια ομη κυβερνητική παρέμβαση από την άλλη, όταν έγραφε και δήλωνε ο υιος γιωργακης ότι το κράτος της Αθήνας τους αδικεί δεν είδαμε καμία εισαγγελική η κυβερνητική παρέμβαση για τον κίνδυνο του διαχωρισμού της χώρας τώρα που έπρεπε να πέσουν σύμφωνα με τους νόμους της μπανανιας τους έπιασε κόψιμο, έτσι είναι δυστυχώς με απειλές και κλείσιμο δρόμων πήρε το χάρτινο και η ΑΕΛ , δεν μπορούν... Συνέχεια να σκεφτούν στην κυβέρνηση ότι ανοίγουν τον ασκό του Αιόλου? ο καθένας από σήμερα θα μπορεί και θα έχει πάτημα με την χρήση απειλών η ακόμη και όπλων να αθωώνεται , πχ ο δολοφόνος θα βάζει το πιστόλι στον κρόταφο του δικαστή η του βουλευτή και θα αθωώνεται απλό έτσι? να βρίσω? να φτύσω? για αυτή την κατάντια η να αδιαφορησω και να γίνω και εγώ λαμόγιο τι να διδάξω στα παιδιά μου όταν καταπατούνται τα πάντα , αι σιχτίρ πια !!!!!

zormpas49 - 28/1/2020 17:32

Κούλη,πολύ σκύψιμο στον Ιβάν.

Agorogiannis2 - 28/1/2020 17:31

Αυτό το αλλάζω τον νόμο και έχει ισχύ αναδρομικά δεν το αντιλαμβάνομαι...αναδρομικότητα στους νόμους δεν νοείται εξ όσων γνωρίζω. Όταν έγινε το αδίκημα ο νόμος προέβλεπε αυτές τις ποινές...θα αλλάξουμε και το Σύνταγμα τώρα???

aekbasket1 - 28/1/2020 17:02

Προφήτης

-Θα τιμωρηθεί η Ξάνθη -10 και -φυσικά- θα σωθεί στα πλέυ-οφ. Θα πέσει ο Πανιώνιος.

-Θα τιμωρηθεί ο ΠΑΟΚ ίσα-ίσα -3 έως -6, ώστε με το +4 που θα έχει να παιχτούν όλα στα πλέυ-οφ

-Επειδή όμως πρέπει να γίνει το χατήρι του χοντρού, ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΑΥΓΕΝΑΚΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟ. Και εκεί που "ελέγχει" η ΑΕΚ μετά το καλοκαίρι και τρέχει σε κάθε βασιλόπιττα ο τίγρης, θα... Συνέχεια το χάσουμε και αυτό, ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ Ο ΓΑΥΡΟΣ (ΕΠΟ κλπ)

Εδώ σε θέλω τίγρη. Ετοιμάζονται να σε στήσουν κανονικά

tzes1924 - 28/1/2020 17:17

Φίλε μου δεν είσαι και πολύ μακρυά από την πραγματικότητα...

aekbasket1 - 28/1/2020 17:43

Μακάρι να αποδειχτώ γραφικός

Filinho21 - 28/1/2020 17:17

Ζητείται Κινέζος να φταρνιστει μέσα στη βουλή...

KANON21 - 28/1/2020 17:10

Το άρθρο 81 της συνθήκης της ΕΚ (νυν άρθρο 101 ΣΛΕΕ) απαγορεύει « όλες τις συμφωνίες μεταξύ επιχειρήσεων, αποφάσεις ενώσεων επιχειρήσεων και εναρμονισμένες πρακτικές που [...] έχουν ως αντικείμενο ή αποτέλεσμα την παρεμπόδιση, τον περιορισμό ή τη νόθευση του ανταγωνισμού εντός της εσωτερικής αγοράς ». Αυτόν τον κανόνα εφαρμόζει η UEFA και αυτός ο κανόνας κατισχυει οποιασδήποτε εσωτερικής νομοθεσίας.

ilias87 - 28/1/2020 17:00

Όλοι βρίζουν τον κουλη αλλά το 80%του δώσατε το ψηφαλακι σας..λες και θα έστρωνε την Ελλάδα!και μη με πείτε ότι υποστηρίζω τους πρώην καμία σχέση απλά αν κ ψηφίζω υποχρεωτικά δεν ψηφίζω ούτε τους μεν ούτε τους δεν..απλά ανεβάστε το δεν βρίζω γιατί κ χτες κάτι παρόμοιο έγραψα κ δεν ανέβηκε ποτέ!

tyre21 - 28/1/2020 16:58

Όλοι εσείς αδέρφια που γράφετε τα περί στίγματος του ΠΑΟΚ αν τελικά σωθεί, βλέπετε να πτοούν κανέναν? Αυτοί σώθηκαν με την είσοδο του οπλοφορούντα Ρώσου, και λέγανε ότι τους κλέψαμε...και το -3 θα φαντάζει απίστευτη τιμωρία για αυτούς, οπότε δεν υφίσταται κανένα στίγμα δεν παραδέχονται τίποτα και τους δικαιώνει και η τραγική κυβέρνηση της χώρας

airush - 28/1/2020 16:56

Απαραδεκτο,δηλαδη εμεις που πεσαμε δεν ημασταν ιστορικο σωματειο;Δυο μετρα και δυο σταθμα.

aek_kai_oti_ginei - 28/1/2020 16:56

Να αλλαζουν οι νομοι στην ελλαδα το εχουμε δει πολλες φορες....δεν ηταν η πρωτη φορα και ουτε θα ειναι η τελευταια....υπαρχει ομως και αλλο ενα θεμα...ο αγωνας ξανθη- παοχ, πως θα γινει στις 1/3/2020?

termitis - 28/1/2020 16:52

Βλέπω τις τελευταίες εξελίξεις και δεν ξέρω ποιον να πρωτοφτύσω. Αυτό όμως που με φτάνει στο αμήν είναι που έχουν ξαμοληθεί τώρα τα ορκ και αντί να λένε ευχαριστώ και ουφ που την γλυτώνουν, απειλούν να μην τολμήσουν να τους κόψουν ούτε ένα βαθμό.

Καμμιά ανακοίνωση θα βγάλουμε ή όλα καλά για την ΑΕΚ?

argy_risk - 28/1/2020 16:47

Πως τα κατάφεραν στη νέα δημοκρατία να τους βρίζουν και οι παοκτζήδες και οι γάβροι, αλλά και όλοι οι υπόλοιποι οπαδοί, είναι αξιοθαύμαστο... Αλλά ισχύει το όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες!

DaltonsBrothers - 28/1/2020 16:45

Ξεφτίλες όλοι σας ασπρόμαυροι ερυθρόλευκοι ποδόσφαιρο και κυβέρνηση.Δεν μας αξίζει αυτός ο βόθρος απορώ ώρες ώρες πως τους ανεχόμαστε τι να πω δεν έχω λόγια για αυτόν τον αχταρμά.Δεν θα πω για Grexit αν και δεν είμαι βέβαιος αν αυτό θα κάνει καλύτερα η χειρότερα τα πράγματα αλλά από ότι διαπιστώνω η αρρώστια έχει προχωρήσει πολύ και θέλει κάτι μεγάλο και δραστικό να γίνει.

george_21R - 28/1/2020 16:41

Εγω παντως απαιτω απο την διοικηση της ΑΕΚ να δηλωσει αποχη απο το πρωταθλημα εαν δεν τηρηθει ο νομος και επιτραπει η κρατικη παρεμβαση στο αυτοδιοικητο του ποδοσφαιρου! Και καλο θα ηταν να δηλωσουν αποχη ολες οι ομαδες της SuperLeague γιατι πρωτα απ ολα αυτη η παρεμβαση προσβαλει τις ιδιες και τους φιλαθλους τους!!

AkadimiaPlatona21 - 28/1/2020 16:41

ΠΑΟΚΝΡ( ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ) ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΠΛΕΟΝ.ΟΛΟΙ

Panayiotis - 28/1/2020 16:41

προφανώς η κυβέρνηση θεωρεί ότι οι ψήφοι του Παοκ είναι μεγαλύτεροι από τους ψήφους της αεκ του παο και του ΟΣΦΠ μαζί.


θα το καταλάβει καλύτερα ομως στην τετραετία

ATHENSCLUB - 28/1/2020 16:40

Ρε μας κοροιδευετε στα μουτρα; Και εμεις τι ειμαστε οι μ... ς της υποθεσης; ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕΕΕ; Απαιτω απο την διοικηση της ΑΕΚ τοποθετηση για τα δικα της έννομα συμφεροντα και απαιτω και απο την ORIGINAL ΣΥΝΤΩΝΙΣΜΕΝΑ πραξεις. Δεν γινεται ολοκληρη κυβερνηση να λυγίζει απο εκβιασμους μιας ποδοσφαιρικης ομαδας οποια και να ειναι αυτη ποσο μαλλον αυτη του ποακ. Αν αυτοι με απειλες για διχασμο της Ελλας καταφερνουν αλλαγει νομου αν ξεσηκωθει δλδ η ΑΕΚ και ο γαυρος τι θα γίνει...... Συνέχεια βαλκανικος πολεμος;

Butcher - 28/1/2020 16:38

Εντάξει μωρέ......θα έχει απώλεια βαθμών στους επόμενους 2 αγώνες θα ξαναπεράσει μπροστά ο γαύρος θα πάρει πρωτάθλημα και όλοι αγαπημένοι θα ναι. Και εμείς εκεί απλοί θεατές να παλεύουμε σε κάθε αγώνα μέσα στο χορτάρι να πάρουμε κάνα τρίποντο.........εγώ λέω η ΠΑΕ ΑΕΚ να κανονίσει με τους υπόλοιπους εκτός γαύρων να κάνουν αποχή από το πρωτάθλημα μπας και γίνει κάτι. Ειλικρινά πάντως πιο πολύ θέλω να εξαφανίσουν τον Ολυμπιακό λόγο των στημένων αγώνων παρά τον παοκ

dim1991 - 28/1/2020 16:14

Εμενα γιατι μ φαινεται ως ενα πολυ καλοστημενο σχεδιο;;; Η κυβερνηση και καλα σωζει τον παοκ απο υποβιβασμο και τον αφηνει ταυτοχρονα με τη ρετσινια του οτι σωθηκε με προεδρικο διαταγμα. Και την ιδια στιγμη αφαιρουνται βαθμοι ετσι ωστε να παρει ο ολυμπιακος το πρωταθλημα αλλα και νομιμοποιει τον γαυρο για ο,τι παρανομο κανει και αυτος... με ενα σμπαρο δυο τρυγόνια... στην ουσια η κυβερνηση ειναι φουλ υπερ ολυμπιακου...

originalMAGEIRAS - 28/1/2020 16:36

Ε ναι.. Ο κουλης με τον κουλη

Spanovagelodimitris - 28/1/2020 16:34

Πολύ σωστό το σκεπτικό σου.

KANON21 - 28/1/2020 16:09

Οι νόμοι πρέπει να τηρούνται και όταν δε τηρούνται τροποποιούνται. Μάλιστα , Ελλάδα του 2020. Σαπίλα , διαφθορά και αηδία. Η επίσημη ΑΕΚ δε θα τοποθετηθεί για το θέμα ;

naupigos - 28/1/2020 16:19

Φιλε την ιδια ερωτηση κανω κι εγω ... Μπορει ο Τιγρης να προσφυγει στις ΟΥΕΦΑ - ΦΙΦΑ ?

KANON21 - 28/1/2020 16:23

Μπορεί , πρέπει και έχει έννομο συμφέρον γιατί έγινε προσπάθεια κατάκτησης του τίτλου με παράνομα μέσα. Η ΟΥΕΦΑ πρέπει να πει ή GREXIT ή υποβιβασμός σύμφωνα με το νόμο.

ALEX321 - 28/1/2020 16:18

Εγώ προτείνω να πουλήσουμε όλους τους παίχτες μας, να βάλουμε την κ19 και να αγοράσουμε όλες τις μικρές ομάδες της superleague και κάθε χρόνο θα είμαστε πρωταθλητές

Scoccikos21 - 28/1/2020 16:17

Αυτά είναι. Όλοι μα όλοι το ξέραμε. Τι μπορούμε να κάνουμε?! είναι η ερώτηση. Ποιός να δράσει και πως. Τι έγκλημα είναι αυτή η αφαίρεση βαθμών. Θα πρόκειται περί πλάνου του βοθρυλου ώστε να καταστεψει τον μπαογκ. Κανονικά πρέπει να πάρει+10 βαθμούς για πρωτοτυπία , ποιός άλλος έχει φανερή συνιδιοκτησία με "αντίπαλο" ομάδα? Άλλους +3 για ψυχική οδύνη. Και δώρο για όσες ομάδες έχουν ιματασιον Δικέφαλο μια μπλούζα της ΑΕΚΑΡΑΣ μπας και αποκτήσουν ιστορία και βάλουν κάτι βαρύ στην... Συνέχεια τροπαιοθήκη τους. ΣΙΧΑΜΑΤΑ! ΜΠΑΟΓΚΟΓΑΥΡΟΚΥΒΕΡΝΉΣΕΙΣ

bonoaek21 - 28/1/2020 16:13

Η Κυβέρνηση θα καθαρίσει ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ και για τον γαύρο όταν θα έρθει η ώρα του Φαταούλ και θα είναι όλοι χαρούμενοι !! Το ένα R-χείδι βρίζει τ'αλλο και τα δυο μας γράφουνε!

sarafis - 28/1/2020 16:12

Ο..τίγρης, στην αναμπουμπούλα χαίρεται...

sarafis - 28/1/2020 16:09

Και ποιος θα γνωμοδοτεί ρε πέτσα!!

Xarouhs - 28/1/2020 16:07

Δηλαδή από ότι καταλαβαίνω, σε περίπτωση που καταδικαστεί ο Ολυμπιακός και ο Μαρινάκης για τα στημένα, πάλι είναι ικανοί να αλλάξουν τον νόμο και να μην υποβιβαστεί. Τι θα τους εμποδίσει να αλλάξουν τον νόμο, αφού είναι ολοφάνερο πως δεν έχουμε δημοκρατία σαν χώρα, απλά οι πολιτικοί μας είναι υπηρέτες συμφερόντων.

aekstockholm21 - 28/1/2020 16:05

Τις κωλοτουμπας το κάγκελο....Φέρτε πίσω τον Ηρακλή τώρα.Την Κασσιοπη επίσης...Κ με νομοθετική παρέμβαση να αφαιρεθούν τα κύπελλα του μπαοκ τώρα!!!Δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ αυτή η χώρα......Μην διανοηθείτε κ τιμωρησετε καμία ΑΕΚ για τα επεισόδια που έλαβαν 500 μέτρα μακριά από ΟΑΚΑ θα έχετε να κάνετε μαζί μας.....Κωλοτούμπες που δεν εφαρμόζεται τους νόμους!!

Carlito - 28/1/2020 16:01

ξεφτιλεσμενοι ολοι. Παοκτζηδες Γαυροι Κυβερνηση και αλλοι

marv - 28/1/2020 16:01

Καλά εμείς είμαστε και ΑΕΚ. Αυτοί οι φουκαράδες οι Ηρακλειδείς με μεγαλύτερη ιστορία από τον μπαουγκ σε όλα τα αθλήματα και δύο στενά απόσταση, τους έχουν αλλάξει τα φώτα με 2 υποβιβασμούς για να ικανοποιήσουν το όραμα του πιστολέρο "μία πόλη, μία ομάδα".

spinos21 - 28/1/2020 16:00

Εγώ απορώ γιατί ασχολούμαστε ακόμα έγινα 41και ακόμα τα ίδια και χειρότερα!!!

BINLADENR21 - 28/1/2020 15:57

Μελισανιδη κάνε το σωστό και μην αφήσεις την ομάδα να αγωνιστεί ξανά ούτε σε πρωτάθλημα ούτε σε κύπελλο... Στα άκρα πρέπει να φτάσουμε και μεις... Να καταλάβουν τι είναι ΑΕΚ και ότι δεν φοβόμαστε κανέναν... Υπομονή τέλος

ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 - 28/1/2020 15:56

Δίνουν τα πάντα για το πολιτικό συμφέρον.

Μπας και περίμενε κανείς να είναι καλύτεροι από τους προηγούμενους,???

nova_jimis - 28/1/2020 15:53

Τελικά ο εκβιασμός έπιασε τόπο! Νομίζω ότι είναι τεράστιο λάθος εάν παρέμβει η κυβέρνηση με τέτοιο άκομψο τρόπο!

tyre21 - 28/1/2020 15:50

Αν περάσει αυτό και δεν τιμωρηθούν οι ομάδες, ελληνικό ποδόσφαιρο για μένα τέλος...προσωπικά κουράστηκα να βλέπω να με κλέβουν μπροστά στη μάπα μου και με το έτσι θέλω να μας βιάζουν τις Κυριακές

BTB_21 - 28/1/2020 15:44

αφου δε πεφτουν κυβερνησεις απο τη φτωχια και τη κακομοιρια αυτης της χωρας ας πεσουν απο τη μπαλα...

Peranclub21 - 28/1/2020 15:43

Αδέρφια, η κατάσταση αυτή τη στιγμή είναι πολωμενη. Και όταν μιλάμε για πόλους εννοούμε πάντα δύο. Στην περίπτωση μας των δύο γαυρων. Αν η ομάδα πάρει θέση που εννοείται πως θα ήταν η εφαρμογή του νόμου, θα κατηγορηθεί-πάντα στα πλαίσια της πολωσης- πως συμπράττει με γαυρο νότου. Η σιωπή και η αποστάσεις από το τοξικό περιβάλλον δεν είναι αδυναμία, αλλά προστατεύουν την ομάδα και την κρατούν ήρεμη. Η τελική αλληλοεξοντωση τους μπορεί να βυθίσει το ελληνικό ποδόσφαιρο και σ αυτό η... Συνέχεια ΑΕΚ δε θα εχει συμμετοχή. Αντίθετα θα συνεχίσει να μεγαλώνει, με νέο γήπεδο, υποδομές και το βλέμμα στο μέλλον που θα το χαράζει η ίδια. Ξέρει η διοίκηση ότι αυτή τη στιγμή δύο συμμορίες με διαπλοκή και με εκβιασμούς, με στρατούς τους οργανωμένους τους μαλώνουν ποιος θα ελέγξει το ποδόσφαιρο. Αν πάρει θέση τελικά θα πρέπει να τους πει κατάμουτρα ότι είναι ίδιοι. Πάντως κάτι παραπάνω ξέρουν και δε βγαίνουν επίσημα. Όταν οι εχθροί σου πολεμούν θα βγουν και οι δύο με λαβωματιες.

nova_jimis - 28/1/2020 15:43

Όταν αλλάζουν οι όροι και οι κανόνες του παιχνιδιού στην διάρκεια αυτού και καταπατείται η απόφαση- γνωμοδότηση του αρμόδιου ανεξάρτητου οργάνου προς όφελος ενός ή δύο που καταπατούν την έννομη τάξη , Πως λέγεται αυτό???

AEKARAG21_kostis - 28/1/2020 15:39

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟ ΤΗΣ ΕΠΟ...ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ!!!!!ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ GREXIT ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ;;;;ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΑ ΗΔΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΥΕΦΑ...ΤΟΤΕ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΑΓΌΡΑΣΕ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕΣΩ ΤΡΙΤΟΥ Ή ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΎ ΙΔΙΟΚΤΗΣΊΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΆΡΟΥΜΕ!!!!!!ΑΙΝΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΙΘΑΝΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΊΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ.....

marco_lover - 28/1/2020 14:52

Αφου ουσιαστικα επιτρεπουν με Νομο τη πολυιδιοκτησια να παει κ ο Τιγρης κ με κατι ψηλα να αγορασει 2 3 παε που ειναι φρι να το παιξουμε στα ισα το πρωταθλημα..... α ρε ξεφτιλες παοκια δεν υπαρχετε.....δευτερη φορα γλυτωνετε τον υποβιβασμο , δευτερη φορα κοιμομαστε με υποβιβασμο κ ξυπναμε με ορκ στη σουπερ λιγκ...Ντροπη ρε πρωθυπουργε και σε εχει ψηφισει η μιση Ελλαδα... δεν σεβεστε τιποτα.

aek_thessaloniki - 28/1/2020 15:36

Εδώ δεν αγοράζουμε παίκτες, θα αγοράσει παε;

marv - 28/1/2020 15:56

Οι παίκτες κοστίζουν. Με δύο σουβλάκια και μία μπύρα αγοράζεις ΠΑΕ.

franki - 28/1/2020 15:35

Αυτοι οι ανθρωποι θα διαπραγματευτουν με την τουρκια αχαχαχαχα

Argos_city_21 - 28/1/2020 15:33

Αναμενόμενο μόνο η ΑΕΚ Πλήρωσε την νύφη και αν μπορούσαν θα την πλήρωνε πάλι για ποιο λόγο βρίσκανε

franki - 28/1/2020 15:32

Αστειο κρατικο μορφωμα σαπιων που εξευτελιζει το ονομα που φερει καιρος να αλλαξει ονομασια ειναι κριμα αυτη η κρατικη οντοτητα να χρησιμοποιει το ΕΛΛΑΣ

Kaustiratzis - 28/1/2020 15:32

Περιμένω θέση από την ΠΑΕ. Αυτό είναι ανεπίτρεπτο. Αν ισχύσει αυτό να πάνε να μαμηθουν όλοι. Εμείς πέσαμε Β εθνική. Δεν δέχομαι κάτι άλλο εκτός από το να ισχύσει ο υπάρχον νόμος. Και φυσικά να πάρει σειρά και ο γαύρος. Αλλιώς μην έχετε πια απαιτήσεις.

cezar21 - 28/1/2020 15:25

ακομα και γαργαρα να το κανει ο κουλης ο μπαορκ δεν την γλυτωνει ειναι ηδη σε δυσκολη θεση λογο ffp αν φαει αποκλεισμο απο ευρωπη κ ας μην πεσει ,ο σεριφης θα αναγκαστει να την κανει ,η νεοπλουτη φουσκιτσα μπαορκ οπου να ναι θα σκασει κ μετα θα εχουμε μονο τους αλλους που εχουν ντοκτορα στην κλεψια

Ιπταμενος_ΑΕΚτζης - 28/1/2020 14:56

Είδα ένα σχόλιο εδώ πέρα που λέει " δεν ξαναψηφίσω ΝΔ και την οικογένειά σου".. γελάω πραγματικά! Ξέρετε ακόμη πόσοι παππούδες και μισοί νέοι βυσματεοι θα ψηφίζουν αυτό το βρωμοκομα? Που νιώθω οπότε το ακούω σαν να μου λένε για τον Ολυμπιακό..για πάρα πολλά χρόνια ακομη! Μην ανησυχείτε θα τους ξανά ψήφισετε διότι θα σας τάξουν νέα παραμύθια νέα ψέματα και όπως πάντα θα τα πιστέψουμε γιατί αυτοί μας έχουν φτιάξει έτσι τα μυαλά μας για να πιστεύουμε τις μαμακιες τους..είναι γελοίο... Συνέχεια λοιπόν ούτε ΣΥΡΙΖΑ ούτε ΝΔ!

Ισοβια ΑΕΚ - 28/1/2020 15:24

Τό κόμμα που έφερε τους μπάτσους στην εξουσία...

Τι να πρωτοπει κανείς, για αυτά τα λουλούδια...

diver - ΑΕΚ - 28/1/2020 15:01

Ακούστε καλά τι θα συμβεί. Θα τιμωρηθεί ο ΠΑΟΚ με αφαίρεση βαθμών, θα χαρίσει έτσι η Νέα Δημοκρατία, ο Μητσοτάκης κι ο Αυγενάκης το πρωτάθλημα στον χοντρό και από πάνω θα είναι υποχρεωμένος ο ΠΑΟΚ στον Κούλη. Αυτό είναι χειρότερο σενάριο για τον ΠΑΟΚ αν συμβεί. Καλύτερα να έπεφτε απ' ευθείας. Στην ουσία δε γλυτώνει τίποτα και κανένας. Πάλι θα γίνει χαμός. Και θα έχουν δικιο στον ΠΑΟΚ. Αυτο το (να μη το πω) ο Αυγενάκης έχει λυσσαξει απο την ωρα που βγηκε. Γαυροι παλι πρωταθλημα στα χαρτιά.... Συνέχεια Ουστ!

marco_lover - 28/1/2020 15:18

Εσυ τωρα εισαι ΑΕΚ;οσο ειμαι εγω παοκ . Ντροπη σας γινατε ιδιοι κ χειροτεροι με τους αλλους.τραβα στο sdna

stef21original - 28/1/2020 15:13

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

KR21 - 28/1/2020 15:11

Οτι κανανε 20 χρονια οι οχετοι το κανανε σε 2 οι κομπλεξικοι οι σιχαμενοι του βορρα..Υπαρχουν λογια μετα απο αυτο που εγινε ρε παιδα?ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ...

MONOKITRINO - 28/1/2020 15:10

Μπράβο στην κυβέρνηση.....

Δεν απογοητευομαι όμως......

Μπορεί και χειρότερα........

harma68 - 28/1/2020 14:31

η ΕΕΑ αφαιρεσε την αδεια συμμετοχης απο την αρχη της σεζον. Αρα ολα τα ματς του ΠΑΟΚ ειναι ακυρα

Αρα ακομη και αν βρουν φορμουλα να μη πεσει, τι θα γινει με την ακυρη συμμετοχη σε αγωνες απο τη 1η αγωνιστικη?

aekny21 - 28/1/2020 15:07

Το θεμα φιλε, ειναι οτι με την τοση υποχωρητικοτητα, τυποι σαν τον Ποντιο την αντιλαμβανονται σαν αδυναμια.

Και ετσι δεν θα ησυχασουν, μεχρι να ζητησουμε και συγγνωμη... Για να μην πω, οτι ερχεται καμια τιμωρια στην ΑΕΚ για να αντισθαμισει τα πραγματα.... Συνέχεια
ΥΓ. Οταν εισαι τοσο ανικανος να διαχειριστης μια απλη κριση, τι να περιμενουμε στα εθνικα θεματα?

zlatan21 - 28/1/2020 15:03

Ετσι ακριβως... ειναι τοσο ανικανοι που δεν καταλαβαινουν οτι με μια παρεμβαση θα τα κανουν χειροτερα τα πραγματα

SokrA(EK)tis - 28/1/2020 14:47

Βρισκουν και τα κανουν και καλα να παθουμε ολοι εμεις.. Ας συσπειρωθουν ολες οι ομαδες με αποχη απο το πρωταθλημα αν περασει τετοιος νομος (να δουμε και ποιοι θα ειναι υπερ του νομου,αρα "ομαδες" του Παοκ)

blueplanet - 28/1/2020 15:06

Αυτή είναι η λύση και η απάντηση στην αυθαιρεσία των μπουγατσών!!!!!!!!!!!!!!!!!Δικό μας κράτος και εμείς!!!

John1978R - 28/1/2020 15:02

Έρχονται τιμωριες και για τους γαυρου του νότου για αυτό αλλάζουν οι νόμοι κύριοι. Ξεκινάει το σκάνδαλο για τα στημένα

alain21 - 28/1/2020 15:00

Οδεύουμε προς σίγουρο Grexit!!!

airush - 28/1/2020 15:00

ΜΠΑΝΑΝΙΑ

Thanosst - 28/1/2020 14:56

Εν τω μεταξύ ας ξεκαθαρισουμε ενα πράγμα για οσους δεν εχουν καταλαβει .Κανεναν ΠΑΟΚ δεν υποβιβάσαν.Να το πω περιγραφικα:Σε κατηγορουν για φονο και ο εισαγγελεας εισηγειται να δικαστεις με αυτην την κατηγορια η οποία επισυρει ισοβια καθειρξη.Καλεισαι λοιπόν να πας στο δικαστηριο να αποδειξεις την αθωοτητα σου. Ερωτηση α) Αμα ΠΑΟΚ -Ξανθη ειναι αθωοι τι τους νοιαζει ας πανε να το αποδειξουν,γιατι σκουζουν οτι μας υποβοβιβαζουν και χιλιες δύο γραφικότητες αποκρυπτοντας την... Συνέχεια ουσια της υπόθεσης.Ερώτημα β) Απο που και ως που παρεμβαινει η κυβέρνηση στο αυτοδιοικητο,εξαλειφοντας τον κινδυνο αυτης της ποινης;Γιατι προδικαζουν και οι δυο οτι θα καταδικαστουν

AEK_GLORY - 28/1/2020 14:51

Περιμενω ανακοινωση απο τον παοκ οτι δεν θελει χαρες και οτι αν αλλαξει ο νομος και δεν προβλεπεται υποβιβασμος, θα υπαρξει εθνικο θεμα ,διχασμος,κοψιμο στην μεση της χωρας (καθετα εννοειται ) και ... ''τα κιτει αιμα"..


Τι;; οχι;;;... Συνέχεια

Ξεφτιλα απλα..

magfaria - 28/1/2020 14:50

δεν ειναι τυχαίο το ΓΑΥΡΟΙ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ

vasilis_v - 28/1/2020 14:43

Αν δεν ντρέπονται οι πολιτικοί για τους εαυτούς τους, γιατί να πρέπει να ντρεπόμαστε εμείς για δαύτους????

Μήπως πρέπει όλοι μας να κοιτάξουμε εμπρός που λέει και ο τύπος και να πάρουμε τα παιδιά μας και να πάμε να τα μεγαλώσουμε σε μια κανονική χώρα????

kovasil76 - 28/1/2020 14:50

Αυτή φίλε μου είναι η πιο σωστή κίνηση που μπορεί να κάνει κανείς. Για πολλούς λόγους βέβαια και πιο σημαντικούς απο τα αθλητικά. Όποιος μπορεί δρόμο μακριά.

tigra21 - 28/1/2020 14:35

Η ξευτιλα δεν έχει ΤΕΛΟΣ! Πηγαινα γήπεδο από μικρό παιδί στην σκεπαστη έχοντας χάσει ελάχιστα παιχνίδια για τουλάχιστον 20 χρόνια και συνέχιζα να πηγαίνω έως τώρα που είμαι 45... Πλέον μετά και από αυτό δεν ανέχομαι να υποτιμούν άλλο την νοημοσύνη μου και να με ξευτιλιζουν ετσι.... ούτε απ έξω δεν θα ξαναπεράσω όσο θα με έχει ο θεός καλά και δεν αλλάξει κάτι σε αυτό εδώ το έκτρωμα που λέγεται ελληνικό ποδόσφαιρο!

skepR21 - 28/1/2020 14:49

Δηλαδή ρε φίλε από αυτήν την ιστορία πρέπει να αποδυναμωθεί η ΑΕΚ?

Τα παοκια με τα παραμύθια που θα χτίσουν για άλλη μια φορά θα συσπειρωθούν, οι γαύροι νιώθουν αδικημένοι και έχουν πρωτοφανή συσπείρωση. Κι εμείς θα αποδυναμωθουμε???

Kaustiratzis - 28/1/2020 15:36

Μα η ΑΕΚ αδερφέ αν περάσει αυτό ούτως η άλλως θα αποδυναμωθεί

apaleftos21 - 28/1/2020 14:49

ουσιαστικά δεν θελει να υποβιβάζονται οι ομάδες δηλαδή ??? οπότε ο Μελισαν γιατι να μην πάει να αγοράσει 3 ομάδες ας πούμε . ΦΑΝΕΡΆ και με ΜΑΓΚΙΆ ;;; οι φίλαθλοι όταν ''στραβωνουν'' να κάνουν ντου και να τσακίζουν στο ξυλο αντιπάλους και διαιτητές ;;; ΚΑΜΊΑ ΤΙΜΩΡΊΑ ;;;

ghad - 28/1/2020 14:48

Υπομονη μονο λιγους μηνες κυβερνανε!Θα μαθουν οι νεοι και θα θυμηθουν οι παλιοι!

Original__1924 - 28/1/2020 14:46

Εμετος....!!!

politis21 - 28/1/2020 14:46

Εμεις οι ΑΕΚτζιδες, μπορει να ειμαστε και λιγοτεροι απο γαυρους/κατσαριδες (στο συνολο) αλλα, θα φας μαυρο που θα ειναι ολο δικο σου. 55 χρονια ΝΔ ,εσενα και την κολο-οικογενεια σου δεν σε ψηφιζω ποτε. Καταστροφη της χωρας

ΔικηγοροςΣκοτεινωνΥποθεσ - 28/1/2020 14:44

ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 2 ΓΑΥΡΟΥΣ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΥ ΣΕ ΚΑΝΑ -10,ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΝ,ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ. ΕΣΥ ΒΕΒΑΙΑ ΑΕΚΤΖΗ (ΚΑΙ ΒΑΖΕΛΕ), ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΟΥΤΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟ, Χ......ΚΑΜΕ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ, ΑΦΟΥ ΕΣΥ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΑΔΙΚΑ.ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΕΚ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΛΙ ΣΤΗ... Συνέχεια ΜΟΥΓΓΑ. ΜΙΚΡΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ, ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ, ΠΡΟΕΔΡΕ; ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ, ΑΝ ΟΧΙ ΤΩΡΑ; ΘΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΟΥ ΒΑΡ; ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΝΟΣ ΓΑΥΡΟΥ, ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ;

ioakim19 - 28/1/2020 14:44

Πολυ ωραια ,τοτε να παιζουν στο πρωταθλημα ο παοκ και ο ολυμπιακος ..οι αλλοι δεν χρειαζωνται

makriniotis_v - 28/1/2020 14:43

Η ξευτιλα δεν έχει ΤΕΛΟΣ! κοντρα σε δυο ομαδες του δημοσιου

Corto1924 - 28/1/2020 14:38

Θα βγάλουμε μια ανακοίνωση η θα πετάμε χαρταετό? Από τότε που ανεβήκαμε μας κλέβουν σε κάθε μεταξύ μας παιχνίδι και δεν λέμε τίποτα πήραμε πρωτάθλημα μας φώναζαν χάρτινους δεν κάνουνε τίποτα η ομάδα κάθε χρόνο αποδυναμώνεται,που θα πάει αυτή η ιστορία? Και επειδή δεν θέλω η ομάδα μου να έχει δορυφόρους φτιάξτε μια ομάδα εκεί στην διοίκηση να του γ@μ@ει όπου τους βρίσκει.

ottoman21r - 28/1/2020 14:36

Εμπρός στο Δρόμο που χάραξε ο Ανδρέας Παπανδρέου και ο Σήφης Βαλυράκης!

Τσίγκωφ κατούρα, να γίνουμε μαστούρα!

Fabio21 - 28/1/2020 14:36

Εμενα μου φαινεται σαν η ΝΔ να προσπαθησε να τα χει καλα με ολους. Ο παοκ λογικα θα παρει μεγαλη αφαιρεση βαθμων, ο αγαπημενος της κυβερνησης ολυμπιακος θα κανει παρελαση στο πρωταθλημα και ολα μελι γαλα. Ο παοκ σαν ευνοημενος δε θα μπορει να μιλησει ουτε να αντιδρασει αφου πρακτικα θα τον εχουν σωσει απο υποβιβασμο και το πρωταθλημα θα παει στον κουμπαρο Μαρινακη. Εμεις ομως τι κανουμε για ολα αυτα?

OBaBaSaS - 28/1/2020 14:36

Η ιστορία επαναλαμβάνεται

Κοιμήθηκα με υποβιβασμό του ποακ και ξυπνησα με τον ποακ πρωταθλητή .

AEK_Glyfada - 28/1/2020 14:35

Ρε θα μας τρελάνετε;;;

Εδώ ολόκληρη Γιούβε έριξαν και στο ελλαδισταν φοβούνται να ρίξουν τον "ιστορικό" παοκ. Ότι λέει ο νόμος, τις γριές πως τις έριξαν;

Helin12 - 28/1/2020 14:34

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Αφού δε μπορούμε να κάνουμε κατι, ας γελάσουμε τουλάχιστον.....

tank21 - 28/1/2020 14:32

Βρωμιά κ δυσωδία πάντα κ παντού... Γαυροκοπριτες βορρά και νότου...

Peranclub21 - 28/1/2020 14:31

Όλα μελετημένα στην εντέλεια. Ο μπαοκ δεν υποβιβαζεται, οπότε να μείνει ευχαριστημένος με μια αφαίρεση βαθμών, ενώ ο γύρος παίρνει πρωτάθλημα και έτσι ικανοποιούνται και οι κουμπάροι της κυβέρνησης. Αδέρφια συγγνώμη αλλά αυτή τη σαπίλα, αν δε θες να πέσεις σε αυτό το επίπεδο, μόνο με ομαδαρα τη χτυπας για να βουλώσουν στόματα. Το ότι δε δινω χρήματα για να κάνω ομάδα επειδή είναι όλα στημενα είναι πρόφαση για όποιον δε θέλει να πληρώσει κατά βάθος..

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 28/1/2020 14:31

Τσετσενοχώρι γίναμε ρεεεεεεεεεεε.....!

Μονο ΑΕΚΑΡΑ Αλλοθρησκοι , γάβροι και γυφτοι...!

the_teacher - 28/1/2020 14:29

Μιλάμε για υπουργαρα, πρωθυπουργάρα, κυβερνησάρα. Άφθονο γέλιο.

SOSAT - 28/1/2020 14:29

Το θέμα είναι ότι αυτοί είναι τόσο άχρηστοι που ξεφτιλίζονται κάθε χρονιά....ο παο είχε τον οφη ο ολυμπιακός λεσβιακοί και πανιώνιο, και πάει λέγοντας.

Αν έχεις ομάδα δυνατή δεν μπορούν να σε χτυπήσουν όλα τα χρόνια η ΑΕΚ έτσι αγωνίζεται.....

dimitris78 - 28/1/2020 14:27

2017: Πήραν το κύπελλο αφού πέρασαν πριονοκορδέλα τον βάζελο και τους μέτρησαν 3μ. offside στον τελικό.

2018: Ήθελαν να πάρουν το πρωτάθλημα είτε εκβιάζοντας διαιτητή και επόπτες στο γήπεδο επειδή ήμασταν 0-0 είτε βιάζοντας αργότερα την αλήθεια στις δικαστικές αίθουσες και στα media.

2019: Πήραν το πρωτάθλημα ΚΑΙ επειδή απέκτησαν "συμπάθειες".

2020: Αν το πάρουν το πρωτάθλημα θα είναι στα χαρτιά, λόγω παρέμβασης να αλλάξει ο νόμος τιμωρίας... Συνέχεια τους μεσούσης της περιόδου.

Τι θα γίνει με δαύτους...

agios_pink_ponk - 28/1/2020 14:24

Κατα τ άλλα δεν εκβιάζεται αυτη η κυβέρνηση!!!

bono_21 - 28/1/2020 14:23

Κανονι..κο..κο..κο..κο..κο..κο...τητα .....

Xaris345 - 28/1/2020 14:00

Χειραγωγηση μαζων.

Οσο εσεις ασχολειστε με την δηθεν ευνοια προς τον παοκ,ο οσφπ ,η ΝΔ και ο πρωθυπουργος κος Μαρινακης ασχολουνται με το πως θα δωθει το πρωταθλημα στον ολυμπιακο και τις ποινες χαδια στην δικη των στημενων.

biker - 28/1/2020 14:23

Θα συμφωνουσα σε όλα αν δεν σε προδιδε το "δήθεν ". ΕΧΕΙ εύνοια ΚΑΙ ο παοκ σαν μια φτηνη κοπια του αληθινου γαυρου.

Xaris345 - 28/1/2020 14:36

Δηθεν ευνοια οσον αφορα την αποφαση της κυβερνησης και οχι την διαιτητικη η οποια θεωρειται δεδομενη.

Ουσιαστικα θα υπαρξει ποινη αφαιρεσης βαθμων και πρωταθλητης θα βγει ο γαβρος.

Αυτο σε περιπτωση που δεν υπαρξει διακοπη πρωταθληματος.

ioannis64AEK - 28/1/2020 14:58

μετά από αυτή την ξεφτίλα θα γίνει grexit...τέλος η Ευρώπη...τέλος τα φράγκα...τέλος γενικώς...αυτό μας αξίζει στην Ουγκάντα της Ευρώπης...

marco_lover - 28/1/2020 14:23

Αισχος! Ντροπη! Τιποτα δε λειτουργει σε αυτη τη χωρα,δεν υπαρχουν νομοι, τα λεφτα ειναι πανω απο το νομο. Ντροπη ενας λεφτας να κανει οτι του γουστάρει και να ειναι υπερ ανω του νομου.

kk_kostas_ - 28/1/2020 14:22

Δεν ξέρω τι θα γίνει τελικά . Αυτό που προβλέπω πάντως είναι να μην τελειώνει το πρωτάθλημα .

Andreas295 - 28/1/2020 14:20

Συγγνώμη αλλά τι είναι αυτό τώρα; Δεν εκβιάζεστε λέτε αλλά αλλάζετε το νόμο όταν πάει να εφαρμοστεί επειδή οι βόρειοι τραμπούκοι βγήκαν στο δρόμο και βάλανε το πολιτικό προσωπικό της Θεσσαλονίκης να γκρινιάζει; Ο Ζαγοράκης γιατί διεγράφη; Αυτό που ζητάει κάνετε. Ντροπή και μόνο ντροπή! Περιμένω απ' την ΠΑΕ ΑΕΚ, την ΕΠΟ και τη Σούπερ Λιγκ να προσφύγουν στο ΣτΕ σε περίπτωση που περάσει κάτι τέτοιο. Επειγόντως όμως! Πάρτυ ανομίας των τραμπούκων που νομίζουν ότι τα πάντα είναι... Συνέχεια τσιφλίκι τους με τις ευλογίες του κράτους και της κυβέρνησης; Αυτό είναι άνω ποταμών! Αντιδημοκρατικότατο αν συμβεί!

Droit_Au_But - 28/1/2020 14:19

Θα βγάλουν και επίσημη ανακοίνωση αλλά αργεί η μετάφραση στα ρώσικα ...

2121AEK - 28/1/2020 14:18

Αυτοι που συμφωνησαν να πεσει η ΑΕΚ για 9 εκ. ευρω χρεη....την ιδια ωρα που παγωναν τα 11 εκ. χρεη του Παοκ....αυτοι που συμφωνησαν να διαλυσουν την ΑΕΚ σε μια νυχτα τωρα αλλαζουν νομους και επιτρεπουν σε ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ να κανουν οτι γουσταρουν....

Αντε βρα δωστε τους κι ενα κλειστο στην Πυλαια δωρο....βγαλτε και τον Μαρινακη ευεργετη με το NOOR1και καθαρισατε....τις πηρατε και τις αλλες εκλογες....... Συνέχεια
Σα δεν ντρεπεστε ΣΥΧΑΜΑΤΑ

billaros21original - 28/1/2020 14:15

ΞΕΦΤΊΛΑ !!! ΣΑΠΙΛΑ !!!

kostas66 - 28/1/2020 14:14

ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟΚΆΛΕΣΑΝ ΝΤΡΟΠΉ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ. ΟΙ ΓΎΦΤΟΙ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ! [email protected][email protected]•☆☆☆♤♤♧♧

DaltonsBrothers - 28/1/2020 14:14

Έχουμε φτάσει στον πάτο και θα τον τρυπήσουμε και αυτόν κάποια στιγμή έτσι όπως πάμε. Σαν λαός και σαν χώρα οδεύουμε για άγριες καταστάσεις.Τι να πω δεν μας σώζει τίποτα πλέον.

PANOS1950 - 28/1/2020 14:13

"Τσίρκουλα" !!!!!!!!!

Van Propersie - 28/1/2020 13:52

Θα έλεγα πως ζούμε στο μεγαλύτερο ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ του πλανήτη, αλλά θα πρόκειται για ύψιστη ύβρη των οίκων ανοχής, οι οποίοι προσφέρουν και κοινωνικό έργο.


Ελληνικό ποδόσφαιρο τέλος για μένα, μετά και το σημερινό που είναι το κερασάκι στην τούρτα. Λυπάμαι εμάς που φάγαμε δύο χρόνια τα σκατά στα χωράφια, πληρώνοντας το γεγονός πως η ελληνική... Συνέχεια πολιτεία επί δέκα χρόνια δε δίκαζε τον Ψωμιάδη, αλλά έσωζε τις ομάδες του δημοσίου (γαύρους βορρά και νότου) εν μια νυκτί (Μάνος, Βενιζέλος, Ορφανός, Τσακαλώτος και τώρα μίστερ Μπιν) και λυπάμαι και τους Ηρακλειδείς που τους εξόντωσαν δύο φορές, για να κρατήσουν τον Μποροβήλο και να ικανοποιήσουν τον εγωισμό του Τσετσένου.


Τέλος, εύχομαι στην πρωθυπουργάρα στις επόμενες εκλογές να πάρει χαμηλότερο ποσοστό, και από το ποσοστό που καταλαμβάνουν οι γαύροι του βορρά κάτω από τα Τέμπη και να μετατρέψει τα γραφεία στην Πειραιώς σε αντιπροσωπία αυτοκινήτων, όπως έκανε μια άλλη ψυχή.


Κι όπως έλεγε κι ένα πανό: Σκατά στα κόμματα, μόνο ΑΕΚ

blueplanet - 28/1/2020 14:13

Είχες χαθεί !!! Τα είπες όμως όλα χύμα καθαρά και μαζεμένα!!!

costasaek10 - 28/1/2020 14:07

Η κυβερνηση δεν εκβιαζεται απο το Ζαγορακη, εκβιαζεται μονο απο το....παοκ και χθες η αυριο απο τον...ολυμπιακο! Αληθεια υπαρχει καποιος (και η ΑΕΚ) να καταγγειλει τη παρεμβαση της πολιτειας στο ποδοσφαιρο που απαγορευετε ρητως απο φιφα και ουεφα; Και ας μας τιμωρησουν με αποκλεισμο ολους απο την Ευρωπη. Η θα γινει εξυγιανση η ας το κλεισουν, ας μας τιμωρησουν οπως μας αξιζει ολους σαν ποδοσφαιρο.

an0nymous - 28/1/2020 14:12

πραγματικά εγώ το ελπίζω να τιμωρηθούμε.. να ρίξει πολύ βαριά καμπάνα η ουέφα θέλω.. για να δούνε που φτάσανε το ποδόσφαιρο οι δύο βρομιάρηδες..

maek21 - 28/1/2020 14:11

Μερικές σημειώσεις - επισημάνσεις, που θέλω να πιστεύω ο τίγρης ως παλιά αλεπού θα τις έχει σκεφτεί....

1) Ο Ολυμπιακός κερδισμένος θα βγει ούτως ή άλλως. Κι αν ακόμα αλλάξουν την ποινή του υποβιβασμού θα βάλουν αντί αυτής καμιά ποινή με μεγάλη αφαίρεση βαθμών. Έτσι και το πρωτάθλημα θα εξασφαλίσει και θα έχει ελπίδα το αιώνιο παράρτημα της Σμύρνης να μείνει αντί του ΠΑΟΚ β (ξάνθης).... Συνέχεια
2) Ο ΠΑΟΚ θα πάρει τη ρετσινιά του χάρτινου και του σωσμένου απ' το κράτος. Καλά να πάθει, βέβαια, όταν αντί να λένε ευχαριστώ που δεν πέσανε για το όπλο βγάλανε και γλώσσα και λέγανε εμάς χάρτινους.

3) Μη σας κάνει εντύπωση αν στο νομοσχέδιο που θα περάσουν για να μην ισχύσει ο υποβιβασμός δείτε και διάταξη για αλλαγή του εκλογικού νόμου της ΕΠΟ. Ο ΠΑΟΚ θα αναγκαστεί να δεχτεί, ώστε να μην πέσει, ο Ολυμπιακός θα το παίξει ότι το δέχεται για το καλό του ποδοσφαίρου, ώστε να αλλάξει η ΕΠΟ κι οι λοιποί τραβάτε και...

Αυτά, γιατί μπορεί ο βόρειος γαύρος να προσπαθεί να μιμηθεί τον νότιο, αλλά ο νότιος είναι χρόνια στο κουρμπέτι...

xark21 - 28/1/2020 13:53

Το ότι θα συμφωνούσα με την ανακοίνωση της θύρας 7 με ξεπερνάει αφάνταστα !!εφτασα 36 για να πω ότι έχουν δίκιο !!! Μην πείτε και αυτοί έκαναν τόσα δεν εξετάζω αυτό , εξετάζω ότι επιτελούς σε αυτήν την χώρα οι νόμοι πρέπει να εφαρμόζονται και με απειλές να αλλάζουν !!! Περιμενω απάντηση από ορίτζιναλ και Μελ .

Β εθνική στα νεόπλουτα ξαδέρφια !!

an0nymous - 28/1/2020 14:09

δεν νομίζω να μπλεχτεί ο Μελ.. θα τους αφήσει να φαγωθούν μόνοι τους.. άλλωστε ο χοντρός το ξεκίνησε αυτό.. εμείς τόσο καιρό ούτε ανακοίνωση ούτε τιποτα δεν βγάλαμε οπότε δεν νομίζω να γίνει κάτι απο μέρους μας.

xark21 - 28/1/2020 14:31

Θέση με την μεριά του νόμου πρέπει να πάρει ! Ο νόμος είναι αυτός παγκόσμια ! Έλεος με τους φωτογραφικούς νόμους !

Μια πρωτάθλημα στην Λάρισα μια χρέος Κοσκωτά τώρα πάλι τα ίδια !! Και εμείς μόνιμα σαν τους φτωχούς συγγενείς κοιτάμε !!

xark21 - 28/1/2020 14:01

Να μην αλλάζουν ήθελα να πω

daimler89 - 28/1/2020 14:09

Στην περίπτωση αυτή μια λύση υπάρχει ένωση όλων να πέσει αυτή η αηδία του ρώσου που κανει κουμάντο στα πάντα από την αρη και ηρακλη και όλοι στην Αθήνα . Σήμερα κιολας που θα κάνει κουμαντο μια χώρα αυτό το κολοσωματείο και θα λένε για πόλεμο και μεις θα κοιτάμε . Ντροπή ρε ποιοι είναι αυτοι που θα απειλούν την εθνικη μας συννοχή για ένα ποδόσφαιρο και θα κανουμε τις κότες η κυβέρνηση δεν ντρέπεται ???

1foraAEKpantaAEK - 28/1/2020 14:08

απορω γιατι ασχολουμαστε ακομη..πραγματικα...α ρε ΑΕΚαρα ποσο αρρωστια εισαι....

AEKARAG21_kostis - 28/1/2020 14:07

ΑΠΛΑ ΞΕΦΤΙΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΠΩΣ ΤΟ 2018 ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ....ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ!!!!!!!!

OBaBaSaS - 28/1/2020 13:55

Δεν μπορεί να γίνει,ειναι παρεμβαση σε νόμους του ποδόσφαιρου,μπλεκει ηφιφα η ουεφα δεν υπαρχει περιπτωση,οσο πιο πολυ φωναζουν τοσο πιο πολλοι εκτος Ελλάδας ακουνε,εδω ειμαστε

oko10aek - 28/1/2020 14:07

Αν αλλάξει ο νόμος και χαρακτηριστεί το συγκεκριμένο παράπτωμα ως όχι "βαρύ", δεν υπάρχει υποβιβασμός με βάση τον ποδοσφαιρικό κανονισμό. Οπότε, χωρίς παρέμβαση σε αθλητικό νόμο το σώζουν. Θα πάει σε ελαφριά δυσφήμιση (η βαριά πάλι υποβιβασμός είναι), για να τιμωρηθεί με -6, -9. Θα τσιμπήσει και το πρωταθληματάκι ο γαύρος, ίσως μάλιστα και το περσινό αν προσφύγει (!) και όλοι ευτυχισμένοι θα είναι.... Συνέχεια

Και η ΑΕΚ και ο Ηρακλής θα μείνουν οι μόνοι μ@λ@κες σε αυτή την χώρα.

OBaBaSaS - 28/1/2020 14:23

Ειμαστε υπο εποπτεία ,σιγα το μεγαθήριο τον ποακ ,εδω ισχυσαν νομοι για την γιουβε,να πεσει να επιστρεψει πιο δυνατοςσε 5-6 χρονια

Livajia21 - 28/1/2020 14:05

Η κατάσταση έχει ξεφύγει. Ότι γουστάρουν κάνουν για να σώσουν τις μπουγατσες. Ενώ τον Ηρακλή δεν ήθελαν να βρουν μια λύση. Ας αλλάξει ο κουλης τον νόμο και σε 4 χρονάκια θα τα πούμε.Σιχαματα

G339 - 28/1/2020 14:01

Ο Αυγενάκης του άνοιξε μεγάλη φωτιά του ΚΜ, ας πρόσεχε που έβαζε τον υπάλληλο του χοντρου για υπουργό αθλητισμού.

kitrinos_aetos - 28/1/2020 13:59

Τώρα θα κάνουμε διαδήλωση όλες οι άλλες ομάδες στο σύνταγμα, για να μην αλλάξουν τον ο νόμο!!!!


Άντε να δούμε τώρα ποιος θα έχει πολιτικό κόστος....

Hokan__21 - 28/1/2020 13:57

Από χθες άπραγοι ,ούτε θέση έχουμε πάρει ούτε τίποτα.. αν γίνει τέτοιο σκάνδαλο να αποχωρισουμε απ' το πρωτάθλημα φαρσοκωμωδία ..Τέρμα πια η ανοχή κ ο ρόλος του κομπάρσου.. περιμένω δυναμική αντίδραση απ' την ΠΑΕ.. δεν θέλω να πιστεύω πως δεν μιλάμε λόγο γηπέδου κ έργων ..

konstantinos21 - 28/1/2020 13:56

Η θύρα 7 έβγαλε ανακοίνωση, η original τι κάνει ακόμα? Θα αφήσει την ατιμωρησία που θέλει να επιβάλει η κυβέρνηση στο παοκ???

Sq21 - 28/1/2020 13:54

Είμαι 33 χρονών και δυστυχώς γενιά του Κόκκαλη. Μεγάλωσα δίνοντας μάχες σε σχολεία παρέες κλπ που τους αλλοιώθηκε ο χαρακτήρας από τον εθισμό στην κλεψιά και την νίκη. Πέσαμε κατηγορίες κλάψαμε και αμφιβάλλαμε για την ίδια μας την ομάδα, μέχρι να έρθει η χαρά του 2018.


Και εκεί που λες ότι επιτέλους καθαρίσαμε το ποδόσφαιρο, φτιάχνουμε γήπεδο κλπ έρχεται κάποιος... Συνέχεια Ιβάν και κάποιος παοκ να σε γλεντάει ασταμάτητα εντός και κυρίως εκτός γηπέδων.


Δεν αντέχεται να είμαστε όλη μας την ζωή με τον σταυρό στο χέρι και να αυτομαστιγωνόμαστε. Δεν μπορώ να φανταστώ τα παιδία μου να τραβήξουν για την ΑΕΚαρα όσα τράβηξα εγώ.


Κάνε κάτι Μελ γιατί μόνο ένα γήπεδο δεν φτάνει. Μας κλέβουν 30 χρονιά και εμεις περιμένουμε έναν αραούχο να χαρούμε ή αν αρχίζει η υπογειοποίηση.

capt_smith - 28/1/2020 13:54

Τι δεν εκβιάζεται η κυβέρνηση και βλακείες...τα ίδια είχε κάνει και ο Ανδρέας Παπανδρέου με την Λάρισα για να πάει στο κιλελέρ.

Οι νόμοι πρέπει να εφαρμόζονται και όχι να τουσ κάνουμε λάστιχο για το πολιτικό κόστος. Ας θυμηθούμε ότι η Γιουβέντους έπεσε κατηγορία παρότι ήταν θρύλος και στην Ευρώπη.

Κρίμα, με απαγοητεύει η μπακαλίστικη αντιμετώπιση κι'απ αυτή την κυβέρνηση

biker - 28/1/2020 13:53

Είμαι περηφανος που είμαι ΑΕΚ. Προσφυγας πάντα στη χώρα της διαπλοκης ,του βολεματος, του μέσου, της αρπαχτης. Οι εκατοντάδες χιλιάδες νεοι που έφυγαν είναι τα θύματα, αλλά σίγουρα θα δώσουν τη μάχη τους σε καλύτερες συνθήκες, μακριά απ τη σαπιλα. Ο ολυμπιακος δεν ήταν ποτέ ομάδα, ήταν και είναι νοοτροπία κι ας σε λένε και παοκ, παο, αρη, ξανθη, πανιωνιο. Όνειρο τους να γίνουν γαυροι.

kokoraki94 - 28/1/2020 13:51

Πως θα γίνει αυτό ρε παιδιά..;..δεν μπορεί να αλλάξει ο αθλητικός νόμος της ΕΠΟ χωρίς την έγκριση της..θα υπάρξει παρέμβαση στο αυτοδιοίκητο...πως θα το μαγειρεψουνε άλλο κομμάτι αυτό..

aekcy01 - 28/1/2020 13:51

Καταγγελία στην ΟΥΕΦΑ άμεσα!

george1969 - 28/1/2020 13:50

ακομα μια κολοτουμπα απο την ΝΔ μπροστα τους θα τα βρουν ελπιζω μονο σε φιφα και ουεφα να το κλεισουν τελοιος αυτο που αποκαλουν σουπερ λιγκα.ποιο αχρηστο πρωταθλημα δεν υπαρχει εβερ παντου.σιχαματα και αηδια πια μονοΑΕΚ τιποτε αλο.

cvk1980 - 28/1/2020 13:35

Τελικά τα μεγαλύτερα κορόϊδα (μην το πώ αλλιώς) η είμαστε εμείς!

Ματώσαμε για να φτιάξουμε το γήπεδο!

Μας έκλεψαν ένα πρωτάθλημα το 2008!

Υποβιβαστήκαμε!

Εξακολουθούν μας κλέβουν καθε αγωνιστική! Ξεφτίλα!

stef1970 - 28/1/2020 13:49

Ξεχνας και το πρωτάθλημα του Τσιγκοφ που βρέθηκε ντοπέ.

Και τότε άλλαξε ο νόμος για να μην τιμωρηθεί η Λάρισσα.

Christos1962 - 28/1/2020 13:48

΄΄αναλαμβάνεται άμεσα νομοθετική πρωτοβουλία προκειμένου να μην επιβάλλονται εξοντωτικές κυρώσεις΄΄. Κυρώσεις θα υπάρχουν , όπως πιθανότατα αφαιρέσεις βαθμών δεν γίνεται διαφορετικά, τουλάχιστον εγώ αυτό αντιλαμβάνομαι !!

mortal_5hxc - 28/1/2020 13:48

Για τον παοκ καθάρισε η κυβέρνηση,για τον βαζελο το ίδιο,για τον γαύρο συνέχεια,τι έγινε ρε παιδιά, μόνο εμείς hardcore?!?!

sian - 28/1/2020 13:48

Αυτά είναι

Αθωώνεται ο ΠΑΟΚ γιατί ακολουθεί και η υπόθεση του γαυρου για τα στημένα

Ομορφα πράγματα τακτοποιημένα

KAL21 - 28/1/2020 13:47

Ολόκληρο κράτος φοβάται το ξέσπασμα 25.000 μπαοκτζηδων;

badnemesis40 - 28/1/2020 13:45

Γελοίοι δώστε του και το πρωτάθλημα δια νόμου να ησυχάσουμε. Είστε ότι χειρότερο έχει περάσει από την σύγχρονη Ελλάδα

an0nymous - 28/1/2020 13:44

κλείστε το το μπουρδέλο παιδιά.. αυτό δεν είναι πρωτάθλημα.. ο ένας θα παίζει φιλικά δηλαδή πάντα και οι υπόλοιποι θα σφάζονται..


άντε λουκέτο.. εύχομαι η uefa να τιμωρήσει τουλάχιστον όλες τις ομάδες και την χώρα ολόκληρη να μη παίζουμε πουθενά σε καμία διοργάνωση.. και την εθνική ας πάρει η μπάλα μπας και βάλουν κάποτε... Συνέχεια μυαλό.


φτάνει άντε.. κουραστήκαμε.

διαλύστε το!

komakino - 28/1/2020 13:43

Όποιος πίστεψε ή περίμενε υποβιβασμό είναι τουλάχιστον αφελής. Μπαμ μπαμ με συνοπτικές διαδικασίες έκλεισε το θέμα. ΟΛΑ για τις ψήφους. Μπήκε ταφόπλακα πλέον σε αυτό το ρημάδι ή ότι είχε απομείνει.

Καληνύχτα Ελληνικό ποδόσφαιρο, χάρηκα που τα λέγαμε.

NickAekaRas - 28/1/2020 13:36

Ελπίζω σ αυτό να αντιδράσει η παε!!

giorgos42001 - 28/1/2020 13:40

Ναι να είσαι σίγουρος.....χαχαχαχα

kif21 - 28/1/2020 13:40

Τα 'φτιαξε ο Μηνάς με την Ανέτα

Που τα 'χε με το Δήμο τον τρελό

Χώρισε ο Χρηστάκης με την Τέτα

Και τα 'φτιαξε ξανά με την Ζωζώ

Και τα' φτιαξε η Μάρη με τον Άρη και τον Χάρη... Συνέχεια
Που τα είχε με την Ρένα και μετά με την Νανά

Κι ο Μιχάλης με την Άννυ που τα είχε με το Γιάννη

Μπερδεύτηκαν και τα φτιάξανε ξανά

Τα 'φτιαξε η Μαίρη ξαφνικά με το Λευτέρη

Που γουστάριζε την Νένα πριν γνωρίσει τη Γωγώ

Που τα είχε με τον Άρη πριν τα φτιάξει με την Μάρη

Και που κάποτε τη γούσταρα κι εγώ

Χώρισε ο Θωμάς με την Βαρβάρα

Και ο Νίκος ο ψηλός με τη Φανή

Τα 'φτιαξε ο Κωστάκης με τη Μάρα

Και γνώρισε ο Δημήτρης τη Βιβή

Και τα 'φτιαξε η Αίμη με το φίλο του Αρτέμη

Και τον πήρε από τη Μάνια που κολλούσε στον Τοτό

Που φλερτάριζε τη Βάσω που τα είχε με τον Τάσο

Πριν τον κάνει με την Ράνια τσακωτό

Χώθηκε η Τασία στον Νικήτα και τη Σία

Που γουστάριζε τον Στάθη που αγαπούσε τη Γωγώ

Που τα είχε με τον Άρη πριν τα φτιάξει με τη Μάρη

Και που κάποτε τη γούσταρα κι εγώ

Χώρισε ο Λουκάς με τη Μαρίνα

και γύρισε ξανά στην Αθηνά

ψωνίστηκε ο Αντώνης με τη Ντίνα

που τα 'χε με ένα φίλο του Μηνά

και τα 'φτιαξε η Γκέλη ξαφνικά με το Βαγγέλη

που τα είχε με τη Τζίνα και παλιά με την Ηρώ

που αγαπούσε τον Ηλία που τα είχε με την Λία

λίγο πριν να του την πέσει η Αργυρώ

Τα 'φτιαξε κι η Ρέα τελικά με τον Ανδρέα

που τον ήθελε και η Νίνα πριν γνωρίσει το Θαλή

που τα είχε με τη Λέλα και φλερτάριζε τη Στέλλα

λίγο πριν να γνωριστούν με τη Λιλή

Έφαγε η Μαρούλα τον Μανώλη από τη Ρούλα

που του άρεσε και η Μίνα που του γνώρισε η Γωγώ

που τα είχε με τον Άρη πριν τα φτιάξει με την Μάρη

και που ίσως να την πήδηξα κι εγώ

oko10aek - 28/1/2020 13:39

Δεν υπάρχει πρωτάθλημα πλέον. Καρνάβαλος. Με τα στημένα ΠΑΟΚ-Ξάνθη όλα καλά; Δηλαδή μια αφαίρεση βαθμών, ώστε να πάρει περπατητά πρωτάθλημα ο γαύρος και όλα θα είναι καλά.

lary70 - 28/1/2020 13:39

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ !!!!

Ακομα και για την Ελλαδα ειναι απιστευτο...Να ομολογει μια κυβερνηση οτι δεν μπορει να τηρησει τον νομο , οποτε τον αλλαζει....

και βεβαια αν ειμασταν εμεις στη θεση τους , θα μας εριχναν βραδυ...

Fifa Agent21 - 28/1/2020 13:39

ΑΗΔΙΑ!!! Σας απείλησε το παοκακι με τον γιο του Γκαγκάτση.. μη διχαστεί η Ελλάδα... ντροπή πραγματικά.

Το ενδιαφέρον τώρα παίζετε στο αν θα το αφήσει έτσι ο κουμπάρος του και χρηματοδότης του... για να δούμε.

Εκεί που λες τα έχεις δει όλα σε αυτή τη χώρα, κάτι θα γίνει κάθε φορά που θα σε εκπλήσσει. Πάντα... Συνέχεια αρνητικά βέβαια ποτε θετικά...

johnys® - 28/1/2020 13:39

ολα για τα λεφτα και για το συμφερον.ολα ομως!

john Original - 28/1/2020 13:38

ΔΗΛ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ..ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ..ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ 3-4 ΟΜΑΔΕΣ..Ο ΡΩΣΟΣ ΤΑ ΙΔΙΑ..ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΥΝΟΥΜΕ ΑΙΜΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ...ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ...

Thanosst - 28/1/2020 13:38

Δεν δίνω άλλοθι σε λαθη μεταγραφων ,δεν δικαιολογω απόλυτα την σφιχτη οικονομικη πολιτικη, όμως ας σκεφτουμε 2 πράγματα:Είσαι πρόεδρος ποσα λεφτά πετάς σε αυτο το ρεζιλικι; Εισαι ενας παικτης απο το πάνω ράφι οπως λέμε ,ένα καλο ονομα, ποσο θα διπλοσκεφτεις να ερθεις στην Ελλαδα των οπλων,των θυγατρικων,των κυβερνητικων διαταγμάτων, των φιλικων διατητών,της συμμοριας,των στημένων, των ανθρωπων που θα πουλαγαν πόλεις,χώρες και την οικογενεια τους ακόμα για ενα τίτλο. Γίνονται... Συνέχεια εγκλήματα εις βάρος την κοινωνικής μας αξιοπρέπειας και εμεις θα πρεπει να ασχοληθουμε αν κανει καλο κοντρολ ο μπακάκης.. Δηλητηριαζομαστε σιγα σιγα και παθαμε ανοσία

Thanasen - 28/1/2020 13:30

Απαντηστε μου αν στη θέση του παοκ ηταν ΑΕΚ τι θα γινοταν?

johny_21_papas - 28/1/2020 13:33

Δν θα εβγαινε ουτε ενας ξεφιτισμενος υπουργος βουλευτης υπερ μας δυστυχως!!!!

Sitilamad - 28/1/2020 13:33

Αγάπη μου εσύ

Αιώνια πληγή

Εξίσωση απλή

Μα δε λύνεσαι

Ελλάδα μου εσύ (Ελλάδα μου εσύ)... Συνέχεια
Αρχαία, τρελή

Σε άδεια πηγή

Πέφτεις, πνίγεσαι

Δε ξέρεις τι θες...

Δε ξέρεις τι θες...

Anest21 - 28/1/2020 13:33

καποια στιγμη πρεππει να πληρωσουν και αυτοι την νυφη!οπου ακουμπησε ο παοκ ομαδες απο τη βορεια ελλαδα πεσανε..που ειναι η καβαλα,δραμα,πανθρακικος,ηρακλης,βεροια,καλαμαρια και τωρα η ξανθη!τυχαιο?και τι κανανε περνανε ομαδες πανιωνιος-ατρομητος,κερκυρα κ.α....κατα αλλα.. ποκ

μια ζωη ο παοκ ηταν πολιτικο κοστος,με απειλες και φασαριες στην εκθεση θεσ/νικης

μουγκα για το μακεδονικο οι Θβ-4... Συνέχεια
ηταν ειναι και θα ειναι Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

an0nymous - 28/1/2020 13:30

χαχα.. τι νομίζατε;; έτσι θα μείνει;

montecristo_21 - 28/1/2020 13:30

Καλα εκανε γιατι τα ορκ συσπειρωθηκαν και βγηκαν στους δρομους, ενω εμεις τα σκουληκια και οι γριες καθομασταν με σταυρωμενα χερια...

alex - 28/1/2020 13:30

Καληνύχτα Ελλάδα με την Δικαιοσύνη σου !!!

gipedo_sti_nea_filadelfei - 28/1/2020 13:28

Ξεφτίλα..............

johny_21_papas - 28/1/2020 13:27

Ξεφτιλααα...γυριστρουλα νδουλα υποταγμενα κομματα για τα ψηφαλακια!!κακομοιρη ΑΕΚΑΡΑ που εχεις μπλεξει..αποβολη των γκευ βορρα νοτου αμεσα αλλιως καμια ελπιδα!!!

stef1970 - 28/1/2020 13:26

τελικά σε αυτήν χώρα δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα όσα χρόνια και να περάσουν...

μια ζωή τα ίδια κόλπα, πάντα το πολιτικό κόστος και συμφέρον πάνω από όλα.

Filinho21 - 28/1/2020 13:26

Αλλάζουμε τον νόμο την ίδια μέρα αυτά είναι...

arvy - 28/1/2020 13:26

Χαχαχαχα. Κλαίω στα γέλια!

Και μετά αναρωτιόμαστε τι φταίει σε αυτή την χώρα και σε αυτό το ποδόσφαιρο.


Κάποιος φίλος έγραψε χθες για μπανανίες.

Νομίζω ότι στη μπανανία έχουν καλύτερο ποδόσφαιρο.

Durruti_R21 - 28/1/2020 13:25

Πέσαμε από τα σύννεφα πάλι στην μπανανία.

Έχουμε όλα τα χαρακτηριστικά της λατινικής αμερικής, απλά χωρίς να ξέρουμε μπάλα.

ntaekara - 28/1/2020 13:24

Το καλυτερο σημειο αυτο που λεει '' Η κυβερνηση δεν εκβιαζεται ''

n_peramos_21 - 28/1/2020 13:24

Χασατε κυριοι..

Rick_Dalton_21 - 28/1/2020 13:23

Απο ειπε και ενας ακροατης εχθες το βραδι στο ραδιο. Ολες οι αποφασεις στην Ελλαδα λαμβανονται με βαση το πολιτικο κοστος..

AEKAgiaSofia - 28/1/2020 13:22

Διακοπή πρωταθλήματος χθες. Ελπίζω η Παε ΑΕΚ να δράσει ανάλογα σε ένα τέτοιο σκάνδαλο!! Δεν γίνετε να ξανά κατέβουμε σε αγώνα με κανένα από αυτά τα δυο σιχάματα!!! Να μην δεχθεί καμία ομάδα να παίξει ξανά αγώνα πέρα από τα @@@@ παραρτήματα τους

Droit_Au_But - 28/1/2020 13:20

Το πολιτικό κόστος ξεκάθαρα πάνω από νόμους.

Καλορίζικη η Ξάνθη άντε και εις ανώτερα !!!!!!!!

chrisaek21 - 28/1/2020 13:19

Ντροπή απλά...Μια ζωή τα ίδια σε αυτόν τον τόπο!

Constantinoupoli86 - 28/1/2020 13:18

Οι ψήφοι της Μακεδονίας, που είναι το πιο συντηρητικό γεωγραφικό διαμέρισμα της Ελλάδας μετράνε πολύ για τη ΝΔ. Ξέρουν ότι άμα αιμορραγήσουν στην Καστοριά, τις Σέρρες, τη Θεσσαλονίκη, τη Κοζάνη και τη Φλώρινα, εκλογές δεν πρόκειται να ξαναπάρουν. Το ακριβώς αντίστοιχο έγινε με τον ΣΥΡΙΖΑ στη Β' Πειραιώς και στο Περιστέρι.

ΕΠΟΜΕΝΟ