168 ΣΧΟΛΙΑ

Ηδονή στο 93’ με τον μέγα Ολιβέιρα!

Ο Πορτογάλος παικταράς έκανε χατ-τρικ και απέδωσε δικαιοσύνη στις καθυστερήσεις για την ΑΕΚ, που άξιζε μεγαλύτερη και ευκολότερη νίκη από το τελικό 3-2 – Δύο παιδικά λάθη εκμεταλλεύτηκε ο Ατρόμητος για να προηγηθεί στο ξεκίνημα και να ισοφαρίσει στο 89’, αλλά η λύσσα της Ένωσης στην επανάληψη και ο ταύρος Ολιβέιρα έφεραν το τρίποντο σε φινάλε-θρίλερ

SUPER LEAGUE – 9η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΑΕΚ – ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ 3-2

ΓΗΠΕΔΟ: ΟΑΚΑ

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Φωτιάς (Πέλλας)

ΜΕΓΑΣ Ολιβέιρα οδήγησε την ΑΕΚ στη νίκη! Ο διεθνής Πορτογάλος παικταράς, ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής στο ΟΑΚΑ, όπου έκανε χατ-τρικ και απέδωσε δικαιοσύνη στις καθυστερήσεις για την ΑΕΚ, που άξιζε μεγαλύτερη και ευκολότερη νίκη από το τελικό 3-2 κόντρα στον Ατρόμητο. Η Ένωση, πλήρωσε δύο παιδικά λάθη στο ξεκίνημα και στο φινάλε και κινδύνευσε με οδυνηρή απώλεια. Ευτυχώς, η μεγάλη προσωπικότητα και η τεράστια κλάση του Νέλσον Ολιβέιρα μίλησε τρεις φορές, η τρίτη στο 93’ (!) και η ΑΕΚ επέστρεψε στις νίκες και μείωσε τη διαφορά από την κορυφή. Η ΑΕΚ είχε ένα κακό διάστημα στο ξεκίνημα όπου πέταξε ουσιαστικά το πρώτο 20λεπτο με την επιλογή του Κωστένογλου να ξεκινήσει με τον Λιβάγια αριστερά και τον Βέρντε πιο κεντρικά, ενώ στο 20’ ο Οικονόμου είχε ένα κακό μαρκάρισμα που έπρεπε να αποφύγει υποπίπτοντας σε πέναλτι, με τον Ατρόμητο από το πουθενά να προηγείται. Ο ερχομός του Λιβάγια πιο κεντρικά μετά το μισάωρο, η είσοδος του Μάνταλου και φυσικά ο μέγας Ολιβέιρα άλλαξαν την κατάσταση και η ΑΕΚ γύρισε τα πράγματα στην επανάληψη με δύο γκολ του Πορτογάλου γκολτζή. Ένα δεύτερο λάθος του Οικονόμου που έχασε την κεφαλιά από τον Γιακουμάκη στο 89’, σε σημείο που εκεί την μπάλα την… τρως, έφερα την ισοφάριση αλλά ο Ολιβέιρα ήταν ΕΚΕΙ, ξανά, στο 93’ για να τελειώσει οριστικά τον Ατρόμητο και να κάνει το τελικό 3-2 για την ΑΕΚ.

Με 4-2-3-1, τον Λιβάγια αριστερό εξτρέμ, τον Ντέλετιτς δεξί και τον Βέρντε πίσω από τον Ολιβέιρα ξεκίνησε η ΑΕΚ στο ματς. Μια επιλογή, που δεν βγήκε σε πρώτη φάση στον Νίκο Κωστένογλου, αφού και ο Μάρκο έψαχνε να βρει τα πατήματα τους σε αυτούς τους χώρους, αλλά και ο Βέρντε είχε χαθεί στον άξονα. Και συνολικά, η ΑΕΚ είχε μια εκκίνηση στο ματς, χωρίς ένταση, χωρίς σιγουριά, χωρίς πίεση και χωρίς συγκέντρωση. Η οποία συγκέντρωση, έλειψε και από την επίμαχη φάση του 18ου λεπτού, όταν ο Οικονόμου πήγε εντελώς απρόσεκτα πάνω στον Ανδρούτσο, υπήρξε επαφή με τον μέσο του Ατρόμητου και ο Φωτιάς έδειξε την άσπρη βούλα. Ένα κακό μαρκάρισμα του αμυντικού της ΑΕΚ, που έπρεπε να αποφύγει. Από τα 11 βήματα ο Μανούσος νικήθηκε από τον Τσιντώτα (σε πρώτη φάση), αλλά δυστυχώς, οι αμυνόμενοι παίκτες της ΑΕΚ δεν έτρεξαν πρώτοι, με αποτέλεσμα ο αντίπαλος φορ, να πάρει το ριμπάουντ και να σκοράρει για το 0-1. Μετά το μισάωρο, ο Νίκος Κωστένογλου αποφασίζει να φέρει τον Λιβάγια πιο κεντρικά πίσω από τον Ολιβέιρα, πηγαίνοντας τον Ντέλετιτς αριστερά και τον Βέρντε δεξιά. Ένα σχήμα, που λειτουργεί πιο ορθολογικά και η Ένωση αρχίζει να παράγει φάσεις βάζοντας την μπάλα κάτω. Απειλεί στο 29’ με ωραία κίνηση και σουτ του Βέρντε (ο Μανδάς του είπε όχι...), ενώ έξι λεπτά μετά, η ομάδα δημιουργεί τριπλή ευκαιρία για να ισοφαρίσει! Αρχικά ο Λιβάγια δεν μπόρεσε να πλασάρει σε τετ-α-τετ σωστά, με τον Μανδά να αποκρούει, στην επαναφορά ο Βέρντε σημάδεψε το οριζόντιο δοκάρι, ενώ στη συνέχεια ο Λιβάγια προσπάθησε από κοντά να πάρει την κεφαλιά, αλλά υπέπεσε σε επιθετικό φάουλ. Η ΑΕΚ, έβγαλε πίεση σε αυτό το διάστημα, κυκλοφόρησε την μπάλα φέρνοντας την με ορθολογικό τρόπο στα αντίπαλα καρέ, αλλά δεν είχε την ουσία. Δηλαδή… γκολ! Χάνοντας, άλλη μια σπουδαία ευκαιρία στο 43’ με τον Λιβάγια που κατέβασε ωραία αλλά δεν πρόλαβε να εκτελέσει. Μ’ αυτά και μ’ αυτά, το 0-1 ήταν σκορ ημιχρόνου στο ΟΑΚΑ, με τον Ατρόμητο ουσιαστικά να εκμεταλλεύεται το λάθος μαρκάρισμα του Οικονόμου και να ανοίγει το σκορ.

Χωρίς αλλαγές, αλλά με έντονη διάθεση πίεσης και έντασης, μπήκε στην επανάληψη η ΑΕΚ. Αντιμετωπίζοντας έναν Ατρόμητο που έκανε άμυνα στο μισό γήπεδο, η Ένωση επιχείρησε να παίξει γρήγορα και το έκανε άλλοτε σωστά και άλλοτε με λάθος επιλογές. Δημιουργώντας σημαντική στιγμή στο 55’ με ένα σουτ του Κρίστιτσιτς, ο οποίος ξεχώριζε στον χώρο τους άξονα, με τις πρωτοβουλίες που έπαιρνε. Με τη συμπλήρωση μιας ώρας αγώνα ο Νίκος Κωστένογλου προχωρά στην πρώτη του κίνηση, βάζοντας τον Μάνταλο αντί του Ντέλετιτς, με την υπεροχή της Ένωσης να αποφέρει καρπούς στο 62’, όταν από ωραία κίνηση του Ολιβέιρα και σουτ μέσα από την περιοχή, η μπάλα χτύπησε στο δοκάρι, βρήκε στον Μανδά και κατέληξε στα δίχτυα για το 1-1. Είναι ένα διάστημα που η ΑΕΚ κυριαρχεί στο γήπεδο, απειλεί ξανά με κοντινό σουτ του Οικονόμου και μακρινό του Λιβάγια και γενικά, βγάζει έντονη πίεση. Η δεύτερη κίνηση του Κωστένογλου από τον πάγκο είναι να περάσει τον Αλμπάνη αντί του Βέρντε για να φρεσκάρει και την άλλη πτέρυγα του. Με την ΑΕΚ, να ανεβάζει συνεχώς την πίεση της και να κυνηγά την ανατροπή. Την οποία βρίσκει στο 71’ όταν ο “σκύλος” Ολιβέιρα έτρεξε να πιέσει τον Μανδά, αυτός έκανε λάθος με τα πόδια σε γύρισμα και ο διεθνής Πορτογάλος επιθετικός το εκμεταλλεύτηκε και μπήκε με τα πόδια στα δίχτυα για το 2-1, με το δεύτερο προσωπικό του τέρμα. Από εκεί και πέρα ο Ατρόμητος ρίσκαρε, προσπάθησε να βγει πιο μπροστά και στο 76’ απείλησε με κοντινό πλασέ του Βέλλιου, όπου ο Τσιντώτας με σωτήρια επέμβαση είπε όχι. Με την ΑΕΚ, να δημιουργεί και εκείνη τις δικές της καλές στιγμές στο τελευταίο διάστημα αλλά δυστυχώς, έχοντας οπισθοχωρήσει να δέχεται την ισοφάριση στο 89’. Ήταν ένα γέμισμα, ο Οικονόμου νικήθηκε στον αέρα από τον Γιακουμάκη και ο Ανδρούτσος από κοντά τιμώρησε την ολιγορία για το 2-2. Το ματς ωστόσο δεν είχε τελειώσει για την ψυχωμένη ΑΕΚ που στο 93’ έκανε το 3-2, με ποιον άλλον, τον ΜΕΓΑ Ολιβέιρα! Ο Πορτογάλος από κεφαλιά πάσα του Μάνταλου πετάχτηκε στο δεύτερο δοκάρι και με προβολή ολοκλήρωσε το δικό του σόου βάζοντας φαρδιά πλατιά την υπογραφή του στη νίκη της ΑΕΚ πετυχαίνοντας χατ-τρικ!

ΑΕΚ: Τσιντώτας, Παουλίνιο, Οικονόμου, Τσιγκρίνσκι, Λόπες, Κρίστιτσιτς (81’ Γαλανόπουλος), Σιμόες, Ντέλετιτς (59’ Μάνταλος), Βέρντε (67’ Αλμπάνης), Λιβάγια, Ολιβέιρα.

ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ: Μανδάς, Γκάλο, Ρισβάνης, Γούτας, Ταλόχα, Χαρίσης, Ανδρούτσος, Μπαένα (49’ λ.τρ. Στρούγγης), Μανούσος (77’ Γιακουμάκης Π.), Ενσικουλού, Βέλλιος.

ΤΟ LIVE ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΣYNOΛIKA EIΣITHPIA 15.129 ME MEIKTEΣ EIΣΠPAΞEIΣ 55.243 EYPΩ


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
RS71 - 4/11/2019 12:33

Σίγουρα η ομάδα έχει αδυναμίες ιδίως στην άμυνα Μπορεί στο 1ο ημίχρονο να ήταν κάτω του μετρίου. Όμως στο 2ο έπαιξε καλό ποδόσφαιρο. ας δούμε και κάποια αλλά πραγματάκια όπως :

Έχουμε κάποιες ομάδες που μας κάνουν τη ζωή δύσκολη , ενώ όταν παίζουν με τους βασικούς μας αντιπάλους ξεχνούν οτι η μπάλα είναι στρογγυλι.

Οι διαιτητές δίνουν φάσεις στους αντιπάλους της ΑΕΚ χωρίς καν να κάνουν χρήση VAR χθες πχ τελικά... Συνέχεια δεν ήταν πέναλτι . Ο διαιτητής ούτε μετακινήθηκε.

Οι αντίπαλοι θυμούνται να παίξουν άμυνα με την ΑΕΚ δες Ατρόμητος , Βόλος .

Οι αντίπαλοι παίζουν με δανεικούς , πολλούς δανεικούς. Παράξενο όχι . Παλιά συνήθεια .

Δυο είναι οι άξονες που πρέπει να κινηθεί η ομάδα.

1. Παρασκήνιο

2. Ενίσχυση σε κάποιες θέσεις .

Υγ. Στήριξη και μόνο ΑΕΚ.

MaRkOsS - 3/11/2019 22:46

Η ομάδα εκτός του αγωνιστικού κομματιού, θέλει και προστασία εξωαγωνιστικα. Και εξηγούμαι, στο πέναλτι του Οικονόμου ο παικτης μας βρισκει πρωτα την μπάλα. Απλα και χωρις περιστροφες τετοιο πέναλτι δεν θα χρέωναν ποτέ τους δύο γαύρους βορρά και νότου. Στην τριπλή χαμένη φαση με το δοκάρι του Βέρντε, ή μπάλα είναι κόρνερ καθώς μετά την κεφάλια του Λιβάγια ή μπάλα βρίσκει στο κεφάλι αμυντικού. Στο μαρκάρισμα πέναλτι που κάνουν στον σιμοεςδινουν οφσάιντ το οποίο ζήτημα είναι να... Συνέχεια είναι πιο μπροστά.... η φραντζα του ποδοσφαιριστή μας. Με λίγα λόγια, όλα τα σημαντικά σφυρίγματα ΜΕΣΑ στην έδρα μας εναντίων μας. Στο ίδιο ματς πι δύο γαύροι θα είχαν ήδη 1-0 και ένα κόρνερ υπέρ τους ήδη.


ΥΓ παίκτης Κρισιτσιτς ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ με την τρύπα στο κέντρο

ΥΓ2 παίκτης Κρισιτσιτς ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ

ΥΓ3 παίκτης Κρισιτσιτς ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ

ΥΓ4 παίκτης Κρισιτσιτς ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ

Οξωωωω

tsotosaekara22 - 4/11/2019 10:52

Δίκιο έχεις. Το ότι μαρκάρει ο Σέρβος με τα μάτια δεν το βλέπετε? Έσκασε ο Σιμόες να καλύπτει τις τρύπες. Πάρτε 8ΑΡΙ χθές

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 4/11/2019 03:48

ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΝΑΝΤ ΤΑ ΦΑΓΕΣ ΤΑ ΑΚΥΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΛΕΣ ΩΣ ΕΧΟΥΝ

cezar21 - 4/11/2019 10:50

Με βρανιες τσιγκρινσκι φάγαμε 12 γκολ το 2017 με τους ίδιους φέτος ούτε καν σε ένα γύρο έχουμε φάει 12 .το προβλημα είναι ομαδικό η ομάδα είναι πολύ σοφτ πίσω ο κοουτς αδυνατεί να το λύσει και η ομάδα πάλι θα το πληρώσει.πλεον ο καρντοζο έχει τέσσερις μήνες εκτός δεν αποτελεί δικαιολογία η ομάδα θέλει κανονικό κοουτς με πλανο

Aekfamily21 - 4/11/2019 10:18

αχιλειος πτερνα της ομαδας ειναι ολη η αριστερη πλευρα φετος .Μηδεν δημιουργια μηδεν αμυντικη ικανοτητα. Απο εκει και περα λειπουν δυο (οχι ενα) χαφ .Ο ενας 8αρι και ο αλλος δεξι χαφ -εξτρεμ. Λενε θα παρουμε αριστερο στοπερ αλλα αν δεν εχουμε αριστερο εξτρεμ που να παιζει και χαφ παλι κενο θα υπαρχει .... Συνέχεια
Ο Γαυρος παιζει αυτo και το μετατρεπει σε 3-5- 2 ή 4- 2-3- 1 ή 4-4-2 αλλα εχει παικτες με συνθετα χαρακτηριστικα και ετσι χτιζει τα συστηματα ο Μαρτινς.


0

0 0


0 0 0 0


0 0 0


0

Εμεις δειτε τι εχουμε και ποια τα χαρακτηριστικα τους και θα διαπιστωσετε γιατι εμφανιζονται τοσα κενα πισω

Senmor - 4/11/2019 10:17

Γνώμη μου πάντα. Ο Κωστένογλου κατάφερε να κρατήσει την ομάδα μαζί μετά την λαίλαπα Καρντόζο αλλά δεν έχει προσφέρει κάτι επιπλέον στο παιχνίδι της ομάδας ωστέ να πάει ένα σκαλί παραπάνω , αντιθέτως χρησιμοποιεί την περπατημένη προ 2 χρόνων ώστε να βγει η χρονιά και από την στιγμή που θα μείνει μέχρι το τέλος της φετινής δεν περιμένω να δω κάτι παραπάνω (προσοχή δεν κατηγορώ τον Κωστένογλου). Αυτό που περιμένω όμως να δω είναι τους καινούργιους παίχτες που είναι ιδιοκτησία... Συνέχεια της ΑΕΚ (πχ Σιμάο,Βέρντε,Σαμπανάτζοβιτς) να παίρνουν τον χρόνο που πρέπει ώστε να τους κρίνουμε σωστά. Οι πρώτοι 2 ειδικά έχουν την ποιότητα να είναι αν όχι βασικοί τουλάχιστον στην 18αδα δεν μπορείς να πετάς έτσι στα ξαφνικά περιουσιακά σου στοιχεία ή να τα θυμάσαι μετά από 1,5-2 μήνες βάζοντάς τους στο Καραισκάκη.


Ο Αλμπάνης είναι παίχτης που καλώς η κακώς μπορεί να προσφέρει πάρα πολλά μόνο από αλλαγή την δεδομένη στιγμή. Ο Ντέλετιτς δεν έχω καταλάβει ακόμα σε πια θέση ανήκει και ο Κρστιτς δυστυχώς είναι σαν να βλέπω τον πατέρα μου στο γήπεδο, απαγορεύεται με το ροστερ που έχουμε να μην ξεκινάει ο Γαλανόπουλος.


Αμυντικά στα αριστερά έχουμε τεράστιο πρόβλημα με τον Λόπεζ που εκτός των άλλων έχει και το τραγικό συνήθειο να σηκώνει χέρι για οφσαιντ-φαουλ κτλ και να σταματάει την προσπάθεια και λόγο της μη ανανέωσης ακόμα του Χουλτ μάλλον έχω καταλάβει γιατί δεν παίζει περισσότερο. Στο κέντρο της άμυνας δεδομένου της κατάστασης Τσιγκρινσκι , οτι ο Βράνιες είναι δανεικός και ότι ο Οικονόμου εφέτος όσο έπαιξε κάνει μόνο γκέλες πραγματικά σε πιάνει κατάθλιψη.


Τέλος στους τερματοφύλακες περίμενα περισσότερα από Τσιτώντα τώρα που του δίνεται η ευκαιρία. Την χρονιά του πρωταθλήματος στο 2ο μισό που έπαιζε σχεδόν εναλάξ με Μπάρκα ήταν πολύ καλός αλλά τώρα......

Agelos_21 - 4/11/2019 00:09

Διαβάζω αρκετά αρνητικά σχόλια για τον Κωστένογλου. Πιθανώς, μερικοί από τους συντάκτες τους, δεν έχουν ασχοληθεί καθόλου με ποδόσφαιρο. Όχι ως παρακολούθηση αθλήματος, παικτικά εννοώ.

1. Ο Κωστένογλου διαδέχθηκε έναν αμφιλεγόμενο προπονητή.

2. Ο αμφιλεγόμενος ευθύνεται και για τις μεταγραφικές επιλογές, αλλά και για την προετοιμασία που ήταν ερασιτεχνική, κάτι που φάνηκε στα πρώτα ματς της ομάδας.... Συνέχεια
3. Η σωστή προετοιμασία, διαδραματίζει σημαντικότατο ρόλο στην πορεία κάθε ομάδας.

4. Ο Κωστένογλου βλέπει τις ελλείψεις από τη μέση και κάτω και προσπαθεί, με αυτά που εσείς θεωρείτε ως αλχημείες, να καλύψει τα τεράστια κενά που υπάρχουν. Διότι αυτός είναι προπονητής, βλέπει τους παίκτες στην προπόνηση, δοκιμάζει σχήματα, ξέρει που, πόσο και ποιος μπορεί να βοηθήσει σε κάποια θέση.

5. Ο Κωστένογλου ευθύνεται για τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης, διότι με Καρντόσο οι παίκτες κρύβονταν για να μην τους έρθει η μπάλα.

6. Ο Κωστένογλου προσπαθεί, με ό,τι βρήκε, να βγάλει με αξιοπρέπεια τη χρονιά.

7 και βασικότερο: Σας είπε κανείς ότι ο Κωστένογλου θεωρεί τον εαυτό του Γκουαρντιόλα ή Κλοπ;

Ας αφήσουμε τον Νικόλα να κάνει τη δουλειά του και θα τον κρίνουμε εκ του αποτελέσματος πάντα υπό τις προαναφερθείσες συνθήκες.

Εμείς το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να στηρίζουμε, από κοντά, την ομάδα.

Ευχαριστώ, καλό μας βράδυ.

Κωνσταντίνος®21 - 4/11/2019 10:10

@Agelos_21


Καλημέρα, φίλε Άγγελε. Είμαι απ'αυτούς, που θεωρούν, ότι ΠΡΕΠΕΙ να έρθει προπονητής, το συντομότερο δυνατόν. Καλά τα όσα λες. Όμως, υπάρχουν και αλλά. Σίγουρα, ανέλαβε ένα δύσκολο έργο, ενός αστείου προπονητή ονόματι Καρντόζο.... Συνέχεια

Εγώ, προσωπικά, δεν μιλάω για απαιτήσεις, όπως θα μίλαγα με τυχών κάποιον άλλον στην θέση αυτή. Όμως, εάν δεν δω αλλαγή προπονητή, μέχρι τον Γενάρη, θα ξεκινήσουν να εμφανίζονται και οι απαιτήσεις μου. Διότι, από κει και πέρα, σημαίνει ότι ο Κωστένογλου, μένει τουλάχιστον μέχρι το τέλος της σεζόν.


Τι απαιτήσεις, θα έχω; Ξεκάθαρα, στην δεύτερη θέση και την κατάκτηση του κυπέλλου. Εάν, μέχρι τον Γενάρη, δεν υπάρξει αλλαγή, σταματάνε τα περί ανέτοιμης ομάδας, διαχείρισης της ομάδας κτλ κτλ. Γιατί; Διότι, ο Κωστένογλου, δεν ήρθε τώρα, ήρθε μετά το τέλος της 1ης Αγωνιστικής. Δεν θα του χρεώσω, φυσικά, τον αποκλεισμό απ'την Ευρώπη. Όμως, θα του χρεωθεί, όποια θέση τερματίσουμε και ότι κάνουμε στο κύπελλο.


Επίσης, θυμήσου σεζόν 2016/17. Αρχή με Κέτσπαγια, όπου κι αυτός είχε κάνει πολύ κακή προετοιμασία και δεν είχαν καλή φυσική κατάσταση. Έλευση Μοράις, που έμεινε ένα δίμηνο με τρίμηνο, στο περίπου και κάτι έφτιαξε, αλλά πάλι η ομάδα, δεν ήταν αρκετή. Μετά, έλευση Μανόλο, που απ'τον Γενάρη, μέχρι το τέλος της σεζόν, σε πήγε τελικό κυπέλλου, που χάθηκε με τον γνωστό τρόπο και τερμάτισε στην δεύτερη θέση, παίρνοντας το εισιτήριο του Champions League.


Για να τα συνοψίσω, περιμένουμε να δούμε τις εξελίξεις. Εφόσον, παραμείνει στον πάγκο, κρίνεται για όλα ο κόουτς! Αυτά, φιλικά πάντα και συμφωνώ, στα περί στήριξης στην ομάδα, πάντα και παντού!


ΜΟΝΟ ΑΕΚ

Constantinoupoli86 - 4/11/2019 01:28

Όλα σωστά όσα λες για τον Κωστένογλου. Βοήθησε πολύ στο συμμάζεμα της ομάδας. Όλο αυτό όμως έχει ημερομηνία λήξης, κάποια στιγμή πρέπει να αποφασίσεις που το πας. Με Κωστένογλου δεν βγάζει πουθενά, είναι αδιέξοδο! Δεν το καταλαβαίνεις;

Droit_Au_But - 4/11/2019 00:19

Κανένας δεν μπορεί να κατηγορήσει τον κωστένογλου.

Τόσο μπορεί...

μπορείς να κατηγορήσεις κάποιον όταν δεν δίνει αυτό που έχει.

Από την άλλη μεριά μπορούμε να επισημάνουμε ότι για την ΑΕΚ αξίζει κάτι καλύτερο...

Manos_AEK21 - 4/11/2019 00:17

Προπονητής που δεν έχει ένα πλάνο κάτι και στηρίζετε κυρίως στης ατομικές ενέργειες παιχτών ε ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΤΣΙ....

Yellow_21 - 4/11/2019 09:29

1) Επιστροφή Βρανιες από το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό και προσευχή μην πάθει κάτι ο τσιγκρινσκι...όχι πως με αυτούς όλα είναι καλα αλλά υπάρχουν και χειροτερα...μόνιμη πηγή κινδύνου ο οικονόμου και λάθος το περίπου 1 εκατομμύριο της μεταγραφής του

2)Γαλανόπουλος ή Σιμοες...κάποια στιγμή δεν θα ήταν κακό να δοκιμάσουμε τον Γαλανόπουλο με κάποιον άλλον στο κέντρο... Συνέχεια
3) ο κριστισιτς δεν είναι ποδοσφαιριστής που μπορεί να κάνει την διαφορά στην ΑΕΚ...από όλον τον αγώνα σε ένα εικοσάλεπτο ήταν κάπως καλός και σε εκείνο το σημείο η ομάδα έπαιζε μονότερμα τον ατρόμητο δημιουργώντας φάσεις...αν μείνει ας έρθει κάποιος άλλος για βασικός

4) Ο Λόπεζ μόνιμη πηγή κινδύνου από τα αριστερά και όχι καλός και επιθετικά...ο τραυματισμός τον έχει πάει πολύ πίσω και φαίνεται πως θέλει χρόνο για να βρει τα πατήματα του...ίσως με τον Παναθηναϊκό θα πρέπει να επιστρέψει ο χουλτ

Τα ίδια ισχύουν ως έναν βαθμό και για τον Παουλίνιο από την απέναντι μεριά

5)Ντελετιτς λίγος και για ομάδες τύπου Λάρισας και όχι ΑΕΚ...ξεκάθαρα προτιμώ να παίζει ο Αλμπάνης από τους δυο

6)Για τον Βέρντε εύχομαι να μην φτάσει το καλοκαίρι και ακόμα αναρωτιόμαστε αν μπορεί ή όχι...πάντως την διαφορά δεν την έχει κάνει μέχρι τώρα με μέτριες έως κακές εμφανίσεις και η ομάδα έχει να δει παίκτη που να παίζει πλαγιά από την εποχή λαζαρου

7) ο λιβαγια καλα θα είναι να προσέχει τα χέρια του γιατί ετσι είναι θέμα χρόνου η αποβολή σε κάποιο ματς αφού εμείς δεν είμαστε γαύροι του βορρά...με την είσοδο του Μάνταλου ανέβηκε κ αυτός... είναι παικταράς

8) Ολιβέιρα...το καθάρισε...χρειαζόμαστε και άλλους ποδοσφαιριστές της ίδιας αξίας και του ίδιου συμβολαίου

9)κεντρικό αμυντικό με συμβόλαιο Ολιβέιρα τον Ιανουάριο

10) κεντρικό μέσο με το ίδιο συμβόλαιο κ αυτός τον Ιανουάριο

11) εξτρέμ με ταχύτητα και καλός στο ένας εναντίον ενός

Μεταγραφές που πρέπει να γίνουν ανεξάρτητου αποτελεσμάτων της ομάδας μας στους αγώνες της μέχρι τότε...ετσι θα χτιστεί η ομάδα της Αγίας σοφιας

Fragspan21 - 3/11/2019 23:47

Παιδια 20 χρονια ειχαμε τον γαυρο κ εδω κ 3 χρονια εχουμε 2 γαυρους δυστυχως.μπλεξαμε ασχημα.δειτε τι εγινε στην τουμπα κ μετρηστε ποσους βαθμους πετσινους εχουν παρει κ οι 2.εμεις ουτε εναν βεβαια με συνεχης κοντρα διαιτησιες.μην κρινουμε τοσο αυστηρα προπονητη κ παιχτες.επειβαλλεται να μαστε διπλα στην ομαδα κ να μεινουμε ενωμενοι σαν οικογενεια.σε λιγο καιρο μας περιμενουν ιστορικες στιγμες με το γηπεδο.πρεπει να μαστε ενωμενοι.λαθη κανουν ολοι

alimos - 4/11/2019 09:25

Έχεις δικιο, αλλά αυτά είναι συνηθισμένα για την ΑΕΚ. Αν είχαμε την νίκη με την Ξάνθη και το Παοκάκι όπως έπρεπε κανονικά, τώρα θα ήσουν πάνω από τον ΠΑΟΚ ένα βαθμό από τον Ολυμπιακό και θα τον είχες στο δεύτερο γύρω στο ΟΑΚΑ με 50.000 κόσμο για το ... κέρασμα.


Το άσχημο είναι ότι η ομάδα δεν πείθει. Σε κάθε αγώνα τρώμε 2 γκολ και δίνουμε το δικαίωμα σε όλους... Συνέχεια να πιστεύουν ότι μπορούν να μας κάνουν κηδεία. Αν μείνουμε με αυτή τη διαφορά ως το Δεκέμβρη και κάνουμε 3 καλές μεταγραφές ίσως κάτι να γίνει.

Anastasios73 - 4/11/2019 09:23

Παρα τη νικη μας, απεναντι μάλιστα σε εναν αντιπαλο που δυο χρόνια σερι μας επαιρνε διπλο, θεωρω οτι οι αδυνσμιες της ομαδας σε όλες τις γραμμες ειναι εμαφανεστατες. Ελπιζω οτι ο Ιβιτς εχει πληρη ει κονα και θα πραξει τα δέοντα σε συνεργασία με τη διοίκηση βέβαια. Καλη μας μερα και παντα ΑΕΚΑΡΑ!!

Aekfamily21 - 4/11/2019 06:54

Τουλαχιστον κερδισαμε φετος αυτους που δυο χρονιες δεν...Ακομα και την χρονια του πρωταθληματος γκελα καναμε αλλα τοτε ηταν αλλη ομαδα το περιστερι με Καναντι μην ξεγελιομαστε. Ο χθεσινος αντιπαλος δεν εχει τυχη φετος ειναι λιγη ομαδα. Παμε τωρα σε εμας που διαβαζω καποιους να γραφουν μα ειναι η ιδια αμυνα με του Χιμενεθ!

Να θυμισω αρχικα πως ολη η ομαδα αμυνεται. Αλλα και στο σχημα υπαρχουν διαφορες. Τοτε δεξια... Συνέχεια επαιζαν Μπακακης Γκαλο και αριστερα Χουλτ Λοπες. Το κεντρο γεμιζε με Μπακασετα Γιοχανσον Γαλανοπουλο Σιμοες. (τωρα λειπουν οι δυο). Και φυσικα την πρωτη χρονια υπηρχε διδυμο Λιβαγια Αραουχο που ειχαν βρει χημεια μεταξυ τους και δεξια ο Λαζαρος . Δεν εβαλα τον Μανταλο γιατι ελειπε 10 μηνες.

Φωναζαμε τοτε μην αφηνετε παικτες με προσωπικοτητα να φυγουν αλλα εφυγαν. Προτιμησαμε να μην δωσουμε 600 στον Λαζαρο και 2 χρονια συμβολαιο στον Γκαλο. Πουλησαμε Βρανιες , Μπακασετα . Αρχισαν τα πειραματα στα ακρα με κατι αστειες περιπτωσεις. Ξεκινησαν οι δανεισμοι τυπου Ζεραλδες (τουλαχιστον οι Πονσε Μπογε τα εδιναν ολα και ειχαν ουσια). Η ομαδα εχασε σε χημεια λοιπον δεν ειναι η ιδια. Περασαν 4 προπονητες σε δυο χρονια!Με τους παικτες που εμειναν λοιπον και καποιους ταλαντουχους μπορουμε να στησουμε καλη ομαδα. Αν τωρα πουληθουν καποιοι και δεν αποκτηθουν ισαξιοι θα φταιει ο οργανισμος.

Ο Βερντε ξερει μπαλα ειναι γρηγορος και σιγουρα δεν ειναι Λαζαρος αλλα ειναι πολυ καλυτερος ολων των προηγουμενων συμπεριλαμβανομενου και του Ντελετιτς. Ο Ολιβειρα ειναι ογκολιθος οπως και ο Βρανιες στην αμυνα με προβλημα ομως στον εγκεφαλο. Ο Μπακακης δεξια πιστευω με Βερντε θα βρουν χημεια αρκει να παιζουν εκει και τον Γεναρη. Το προβλημα μας ειναι αριστερα κυριοι και δεν ξερω ποσοι το βλεπουν. Ολη η πλευρα ειναι σοφτ και μετρια.

Με ενα αριστερο στοπερ ενα αριστερο εξτρεμ και εναν κεντρικο χαφ με χαρακτηριστικα την δυναμη την τεχνικη και τον χαρακτηρα νικητη θα ειμαστε ανταγωνιστικοτατοι στον Β γυρο. Και φυσικα με τον καλο Μπαρκα γιατι αν φυγει θελουμε τερμα

Mitsakos11 - 4/11/2019 06:29

Πιο πολύ, μιας και πήγα γήπεδο μετά από ενάμιση χρόνο, ευχαριστήθηκα την παρουσία του κόσμου και το γεγονός ότι ακόμα και στο 89' πιστεύαμε στη νίκη. Απο κει και πέρα, μπράβο στην επιθετική γραμμή της ομάδας, πίσω φάνηκε ότι έχουμε θέματα. Μια παράκληση επίσης, να μην κράζουμε συνεχώς τον Βέρντε. Ο καημένος κάνει ένα λάθος στην αρχή και τρώει όλη τη γιούχα μαζεμένη. Από αυτό το σημείο και έπειτα, εκτός του ότι 9 στις 10 ενέργειές του ήταν σωστές, έτρεχε πάνω κάτω σαν το σκυλί. Πολύ άτυχος και στο... Συνέχεια δοκάρι, εμείς μέσα απ το γήπεδο νομίζαμε ότι πέρασε. Όλοι γήπεδο με Άρη παίδες!!

giorgospasseto - 4/11/2019 06:07

Αν αυτό που είδαμε εχθές το βράδυ ήταν ΑΕΚ τοτε κύριοι έχουμε μεγάλο πρόβλημα.

johnys® - 4/11/2019 01:45

Πήρε μπροστά ο παικταράς και δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα.το που κυνήγησε ομως τη φάση αυτό μου άρεσε πολύ γιατί δεν δείχνει αδιαφορία,αλλά επαγγελματισμό,και ετσι θα πρέπει να κάνουν όλοι οι παίκτες μας.παμε τωρα για το επόμενο παιχνίδι με σοβαρότητα και με διορθώσεις και πολύ δουλειά στο αμυντικό κομμάτι που σήμερα το είδαμε να λαγκαρει.

marv - 4/11/2019 01:22

Εγώ απορώ που ο Χιμένεθ με τους ίδιους παίκτες από τη μέση και πίσω είχε φτιάξει ΑΜΥΝΑ ΓΡΑΝΙΤΗ που δεν έτρωγε ούτε καν φάση όχι τέτοια αστεία γκολ. Και δεν έχω καμία μομφή για Κωστένογλου. Οι ΙΔΙΟΙ παίκτες δεν ξέρουν τι έκαναν τότε για να το επαναλάβουν;

Fifa Agent21 - 4/11/2019 00:27

1) επειδή είμαι αρσενικός και μου αρέσει να αναλαμβάνω την ευθύνη των όσων γράφω εδώ μέσα και με εκθέτουν, να ζητήσω συγγνώμη από τον ίδιο τον Βρανιες για τα σχόλια μου μια βδομάδα. Δεν άλλαξα γνώμη σαφώς ούτε ξαφνικά τον θεωρώ τοπ και συμφωνώ με τα όσα έκανε.. αλλά με αυτόν τον οικονόμου εκτεθήκαμε όλοι εδώ μέσα που κράζαμε τον Βρανιες. Ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος και κακός αμυντικός. Απορώ πως δώσαμε σχεδόν ένα εκατομμύριο για αυτόν τον παίκτη και πως έφτασε ο πρόεδρος... Συνέχεια στο σημείο να τον χαρακτηρίσει κάποτε και ίσο με τον Βρανιες που ξαναλέω ότι όσοι έχουν διαβάσει σχόλια μου θα θυμηθούν την άποψη μου...

2) η ομάδα ούτε που μπορώ να θυμηθώ από ποτε έχει να κρατήσει το 0 στην άμυνα. Κάποτε φάσεις στην εστία με το σταγονόμετρο και τώρα σε κάθε κατεβασιά του αντιπάλου αρχίζουμε να ιδρώνουμε από το κέντρο και μετά. Αστεία πράγματα

3) μπορεί να με κράξουν κάποιοι, αλλά ο Βερντε δεν είναι κακός παίκτης. Ξέρει μπάλα και θεωρώ πως μπορεί να βοηθήσει την ομάδα. Έχει καλή κλειστή ντρίπλα και αριστερό βολίδα. Εγώ προσωπικά μπορώ να κάνω υπομονή μαζί του έστω μια χρονιά. Δε δείχνει αδιαφορία, νομίζω έχει να κάνει με ψυχολογικό παράγοντα και το ποσό έχει κουμπώσει τακτικά με την ομάδα

4) Ντελετιτς στο καλό. Ας πάρουμε αυτόν του ΟΦΗ να έχουμε για εναλλακτική του πολύ καλού εξτρέμ διαφοράς από το πάνω ράφι μπλα μπλα μπλα που περιμένουμε κάτι χρόνια να πάρουμε

5) με λύπη διαπιστώνω πως ο Λόπεζ είναι πλέον ένας μετριότατος ποδοσφαιριστής εξαιτίας του τραυματισμού του

6) ο Κριστισιτς αρχίζει και με εκνευρίζει με το ποσό σοφτ και ανευρος είναι. Ίσως ο Σιμαο θα έπρεπε να πάρει παραπάνω λεπτά συμμετοχής

7) και ίσως και το πιο σημαντικό... Αντρε θα σου πω κάτι και εάν έχεις το σθένος καντο μόνος σου. Ζητά να είσαι μόνιμα στον πάγκο να παίζει ο Γαλανόπουλος δίπλα σε ένα μπαλαδόρο όπως ο Κριστι ή ο Σιμαο. Σε αγαπάμε, σε στηρίξαμε, σε ανεβάσαμε όσο μπορούσαμε ποδοσφαιρικά αλλά ως εδώ ρε φίλε.. είσαι πλέον ένα κακό χάφ θεωρώ σε όλο το πακέτο. Καμία σχέση με τον παίκτη που γνωρίσαμε και μας έκανε να αγαπήσουμε. Ανέβαινες σταδιακά όπως ανέβαινε τότε και όλη η ΑΕΚ αλλά εσυ αρχίζεις να έχεις ελεύθερη πτώση και δε πρέπει η ΑΕΚ να ακολουθήσει σε αυτό...

Κατά τ’αλλά μια από τα γνωστά και χιλιοειπωμένα... κρατάμε 4-5-6 παίκτες και οι άλλοι σκούπα..

HomeBrewer_21 - 4/11/2019 01:15

Φίλε σε ευχαριστώ για την υποστήριξη στο Βέρντε. Ακριβώς τα ίδια σκέφτομαι και εγώ αλλά δεν τόλμησα να γράψω γιατί το κράξιμο πάει σύννεφο για αυτόν σήμερα. Όσο για τον Οικονόμου, τα λέω εγώ από τα πρώτα ματς. Ισως τότε να μου έβαζες dislike.

R21_AEK - 3/11/2019 23:48

Παιδια το πεναλντυ δεν ειναι τελικα βλεποντας το πριν λιγο στα στιγμιοτυπα φαινεται καθαρα οτι παιρνει μπαλα.

MaRkOsS - 4/11/2019 00:25

Α)Στο πέναλτι όντως βρίσκει μπάλα πρώτα,

Β) στην τριπλή φάση με το δοκάρι του Βέρντε, στο τέλος της φάσης κάνει κεφάλια ο Λιβάγια που κοντράρει στο κεφάλι του αμυντικού και είναι κόρνερ, όχι άουτ που έδωσε.

Γ) ο τερματοφύλακας τους κάνει πέναλτι στον σιμοες το οποίο δεν το δίνει καταλογίζοντας οριακοτατο οφσάιντ ( ζήτημα είναι να προεξέχει... το νύχι του παίκτη μας)... Συνέχεια
Και όλα αυτά σε ένα ημίχρονο στην ΕΔΡΑ μας. Οι γαυροι βορρα και νοτου θα το ειχαν 1-0 το ημιχρονο χαλαρα με αυτες τις φασεις με τα κορακια και συν ενα κόρνερ. Και υποτίθεται ότι διαιτητές σαν αυτόν θα σφυρίζουν τα τρένα από αύριο. Παιξε επιθεση Μελισσανιδαρε. Καιρός είναι.

orbon - 4/11/2019 11:12

Φάουλ έδωσε στη φάση του Λιβαγια αν θυμάμαι καλά. Ο Οικονόμου πάντως βρήκε ξεκάθαρα μπάλα.

MONOKITRINO - 3/11/2019 23:59

" Έβαλε πλάτη " ο Μανδας σήμερα....γιαυτό νικήσαμε....

kokoraki94 - 3/11/2019 23:53

Μόνο εγώ θα θέλω τον σεμεδο του Οφη στην ομάδα μας;..

R21_AEK - 3/11/2019 23:50

Στο επομενο ας δουμε Γαλανο με Κριστιτσιτς για να δουμε πως θα παει.

Φοίνικας - 3/11/2019 23:17

1) Ο Ολιβέηρα είναι η απόδειξη πως ό,τι πληρώνεις παίρνεις.


2) Ο ακόμα και ανέτοιμος Μάνταλος είναι όαση μπροστά σε παίχτες επιπέδου Βέρντε και Ντέλετιτς.


3) Λιβαγια χωρις Μανταλο διπλα του δεν (πολυ)υφισταται στο γηπεδο. Δεν ειναι μομφη, χρειαζεται... Συνέχεια συμπαραστατες ο ανθρωπος.


4) Ο Οικονομου δεν αξιζει καμια ευκαιρια πλεον. Επικινδυνος και λιγος. Κι επειδη κι ο Σβαρνας ειναι λιγος, βαλτε το αγωνιστικο καλο πανω απο ολα και επαναφερτε Βρανιες και καντε βουντου να μην παθει κατι ο Τσιγκρι.


5) Λοπες με τετοια τακτικη αμυντικη προσεγγιση με Παοκ, Οσφπ και Ατρομητο δεν εχει καμια θεση στην ομαδα. Αν ο Χουλτ ειναι τραυματιας, καλυτερα Μπακακης με αναποδο ποδι.


6) Ο 33χρονος (34χρονος τι ειναι) Γκαλο ειναι πολυ ανωτερος του Παουλινιο και φανηκε σημερα.


7) Ο Κριστισιτς βαριεται? Δεν μπορει? Το ιδιο κανει.


8) Ο Αλμπανης οταν ερχεται απο τον παγκο ειναι παντα καλος. Δεν ειναι κακι αυτο. Καποιοι ποδοσφαιριστες εκαναν καριερα ως παιχτες που ερχονται απο τον παγκο.


Εχουμε θεματα να λυσουμε σαφως, αλλα αν δεν γινει κατι με την αμυνα μας, ο Γεναρης θα ειναι αργα για να λυθουν.


Κατα τα αλλα, ΑΕΚαρα εισαι αρρωστεια! Θα το θυμοαστε για χρονια (κι αυτο) το ματς!

MaRkOsS - 3/11/2019 23:49

Αδερφέ πρέπει να εκτυπωσουν το σχόλιο σου και να το κρεμάσουν στα αποδυτήρια. Για να μην πω και ραβασάκι στον Ίβιτς ( αν και είμαι σίγουρος ότι τα ξέρει ο συγκεκριμένος καλά)

Λάικ χειροπόδαρα λοιπόν και μπράβο για τον απλο τρόπο που τα εξηγείς.... ξανά.

MaRkOsS - 3/11/2019 22:40

Παίκτης Κρισιτσιτς ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ.

Υ.Γ. παίκτης Κρισιτσιτς ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ

Υ.Γ.2 παίκτης Κρισιτσιτς ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ

Υ.Γ.3 παίκτης Κρισιτσιτς ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ

Υ.Γ.4 ας μη δούμε αύριο άρθρο στο αγαπημένο μας σάιτ που να μας λέει με γραφήματα Πόσο κομβικής... Συνέχεια σημασίας ήταν το περπάτημα του γιατί πολύ απλά αυτός ο παίκτης..... Δεν υπάρχει. Όξω.

acherontas1972 - 3/11/2019 23:20

MaRkOsS - 3/11/2019 22:40

Φίλε μάλλον μπερδεύεις τον Κρίστισιτς με τον Σιμόες. Δεν εξηγείται αλλιώς. Μόνιμη πυγή κινδύνου είναι ο Σιμόες όπως και σήμερα και μηδέν δημιουργικός. Τουλάχιστον ο Σέρβος βγάζει και καμία πάσα μπροστά. Άσε που όταν βγήκε άρχισε να μας πιέζει ο Ατρόμητος. Όσο για τον ανύπαρκτο αμυντικά Λόπεζ γιατί δεν γράφεις κάτι μιας κι αυτός είναι το απόλυτο 0 αμυντικά και όλα τα γκολ τα τρώμε από την... Συνέχεια δική του πλευρά;

tsotosaekara22 - 4/11/2019 10:59

Θυμήθηκε να μαρκάρει από το 50 μεχρι το 70 ενω ο Σιμόες είχε σκάσει να τρέχει από την αρχή

MaRkOsS - 3/11/2019 23:35

acherontas1972 δεν μπερδεύω αδερφέ. Ο Κρισιτσιτς είναι 1 χρόνο στην ομάδα και το σημερινό ήταν το.... καλύτερο του απ ότι λες. Όσο αφορά τον λοπεζ έχω δει και καμία δεκαριά παιχνιδαρες από αυτόν και καμία 20αρια αξιόπιστα παιχνίδια. Ο σιμοες σήμερα μέτριος αλλά με φοβερό πάθος παντού σε καθε φάση και βέβαια 2 χρόνιες στο παρελθόν εξαιρετικές ( αν και πιστεύω ότι φέτος αδικεί τον εαυτό του και πρέπει να μην παίζει συνέχεια ειδικά τώρα που είναι ντεφορμέ). Με λίγα λόγια στέκομαι στον... Συνέχεια Κρισιτσιτς γιατί πραγματικά πιο πολλά έχω δει από τον Αλμπάνη για παράδειγμα, παρά από το βασικό μας 8αρι για ένα χρόνο. Δεν μπορώ να τον βλέπω άλλο λέμε

diogeo - 3/11/2019 22:45

Ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει και στην τελική ίσως να μην έχεις άδικο αλλά το 0-1 σε 2-1 το έχει καθορίσει αυτός με 3 κομβικά κοψίματα στο κέντροκαι πάρσιμο τις μπάλας για αντεπίθεση για γκολ.Να τα λέμε και αυτά.

MaRkOsS - 4/11/2019 00:11

#diogeo ξαναειδα τα στιγμιότυπα του αγωνα , στο πρωτο γκολ μας δυστυχως δειχνει μονο τον παικτη που δινει παδα στον Όλιβέιρα και αυτός είναι ο Βέρντε και στο 2-1 κάνει γιομα ο τερματοφύλακας μας και πάει η μπάλα στον αμυντικό του Ατρόμητου που γύρισε στον τερματοφύλακα τους και μετα τους .... ξεπορδάλιασε ο Όλιβέιρα. Στο 3-2 εννοείται δεν είχε συμμετοχή γιατί είχε γίνει αλλαγή. Δεν βλέπω πως έκανε 2-3 κοψίματα που καθόρισαν το ματς.

diogeo - 4/11/2019 09:36

Αν ήσουν στο γήπεδο θα καταλάβαινες τι λέω.

MaRkOsS - 3/11/2019 23:01

Αδερφέ εννοείται λέω την άποψή μου, αλλά μέχρι που έγινε αλλαγή ο άνθρωπος περπατούσε. Έκανε ένα σουτ λίγο έξω και αυτό. Τα κοψίματα δεν τα είδα, επιφυλάσσομαι μόλις δω replay. Όμως πραγματικά πιο νωχελικο παίκτη στην θέση που παραδοσιακά είχαμε παικταράδες δεν έχω ξαναδεί. Ίσως να είμαι και ελαφρώς εμπαθής μαζί του αλλά πραγματικά μου θυμίζει εκείνο το αριστερό μπακ που είχαμε τον.... Μαλμπασα. Πιστεύω ότι κώνο να βάζαμε δίπλα στον σιμοες θα ήταν πιο ουσιαστικός

giorgos1962 - 3/11/2019 23:49

Δωσε και κανα ευρω να παρουμε κατι καλυτερο.Οχι με ξενο ποπο να κανουμε την αδερφη.

Straekmono - 3/11/2019 23:46

Μπορεί όντως να έχει δείξει πράγματα πάντως όταν παίζει έστω και λίγο η ομάδα ρολάρει

johnnyrock - 3/11/2019 23:31

Ενώ παίχτης Σιμόες ε? Τρεις κλάσεις πάνω είναι ο Κρίστσιτς από τον ανύπαρκτο Σιμόες που έκανε καλό πρωτάθλημα έχοντας δίπλα του τον παιχταρά Γιόχανσον!!

vasilis_v - 3/11/2019 23:02

Ο Κριστισιτς φίλε έχει κάνει μεγάλο δεύτερο ημίχρονο και είναι ο κύριος λόγος που κάναμε τόση πίεση και την ανατροπή.

steve_leo_beleck - 3/11/2019 22:45

Kαλυτερος και πιο ουσιαστικος απο τον Σιμοες σημερα,αν ειναι δυνατον.

R21_AEK - 3/11/2019 22:45

Ο ανθρωπος δεν τρεχει το μονο που κανει ειναι να περιφερεται μεσα στο γηπεδο το μονο καλο που εκανε σημερα ηταν ενα σουτ στο β ημιχρονο και οταν βγηκε αλλαγη.

Byzantinos1025 - 3/11/2019 23:38

Βάζει Ντέλετιτς..γιατί δεν βάζει Βέρντερ..βάζει Βέρντερ γιατί δεν βάζει Ντέλετιτς..ρε παιδιά ο Κωνστένογλου ναι πρέπει κάποια στιγμή να αντικατασταθεί από προπονητής πρώτης γραμμής,αλλά δεν έχει άλλο υλικό..όταν μπαίνουμε στην διαδικασία να κρίνουμε τις επιλογές του κοιτάξτε για ποια άτομα μιλάμε..από την μεσαία γραμμή και πίσω έχει φέτος η ομάδα χαντακωθεί όποιοι και να παίζουν.

dtsioux - 3/11/2019 23:46

Βάζει Βέρντερ,γιατί δεν βάζει......Μπαγερν;;;Χαχα!!!πλάκα κάνω αδερφε!!?!

Byzantinos1025 - 4/11/2019 01:09

Γέλασα με την ψυχή μου αδελφέ..έχεις δίκαιο..αυτά παθαίνεις όταν έχεις την κλώσσα δίπλα σου και μουρμουράει.."τελείωνε με τα ποδόσφαιρο σου"..

TRELOPOULOS21 - 4/11/2019 19:22

Wklapsa

Byzantinos1025 - 4/11/2019 01:09

Και αυτό λάθος το έστειλα..κλείνω να μην ξυπνήσει..αχαχαχχαχαχ

Accept21 - 3/11/2019 23:25

Όπως τα λέγαμε ο Ολιβέιρα με το κίνητρο της εθνικής Πορτογαλίας και την προσαρμογή του αρχίζει να δείχνει την ποιότητά του. Το μεγάλο πρόβλημα είναι πίσω. Χρειαζόμαστε δυο στόπερ κλάσης, όχι έναν μόνο. Επίσης ο Λόπες δείχνει εντελώς έξω απο τα νερά του, δε θυμίζει το καλό του εαυτό. Μπράβο στα παιδιά και το Νικόλα για τη νίκη, πάμε να πάρουμε τη βαζέλα και μετά τη διακοπή να γεμίσουμε το ΟΑΚΑ με το αρούλη. Φόρτσα ΑΕΚάρα!... Συνέχεια

Υ.Γ : Ο Κρίστισιτς είναι σίγουρα χαφ; Δε το λέω ειρωνικά . αλλά μου δίνει πάντα την εντύπωση οτι θέλει να παίζει πιο ψηλά. Πάντως μπάλα ξέρει και πολύ.

2121AEK - 3/11/2019 23:39

Ο Λόπες φίλε μου ΔΕΝ είναι μπακ....αριστερό χάφ είναι

Η ΑΕΚ θέλει ΔΥΟ στόπερ (και στο καλό ο Βρανιες)....ΔΥΟ μπακ...αριστερό και δεξί...ένα οκταρι ΒΑΡΒΑΤΟ ...έναν εξτρέμ που να παίζει για πλάκα στο ένας μ έναν...και έναν επιθετικό δίπλα στον Ολιβέιρα... αν θελουμε να είναι ΑΕΚ αυτό που βλέπουμε....

R21_AEK - 3/11/2019 23:56

2 εξτρεμ θελει για βασικους και δυο χαφ στο κεντρο βασικους αυτους που εχουμε τωρα κανεις τους δεν κανει για βασικος μονο για αλλαγη.Με λιγα λογια ας φερουν επιπεδου Λιβαγια-Ολιβειρα-Τσιγκρινσκι παιχτες στα μπακ στα εξτρεμ και στα χαφ και ενα σεντερ μπακ ακομη για να λεμε οτι εχουμε καλο ροστερ και μετα ας ερθει και ενας κανονικος προπονητης.

Ppeshis21 - 3/11/2019 23:37

Μπράβο στους παίχτες που γύρισαν το παιχνίδι και πήραν μια παλλικαρίσια νίκη.


Αλλά να μην ξεχνούμε ότι η ποιότητα της ομάδας μας φέτος είναι περιορισμένη και φτάνει μέχρι την 3η θέση δυστυχώς.... Συνέχεια
Αν αντέξουμε μέχρι τον Δεκέμβριο μια διαφορά 5 βαθμών και γίνουν πολύ ποιοτικές προσθήκες απο τον κ. Ίβιτς αρχής γενομένης απο τον τερματοφύλακα ( ο σύγχρονος τερματοφύλακας είναι πρώτιστα ποδοσφαιριστής) και οι υπόλοιποι παίχτες που θα πάρουμε εκτός απο ποιότητα τουλάχιστον να έχουν και ύψος τότε,


ΕΜΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ

xristof_21 - 3/11/2019 23:35

Αρχίζει ο Βερντε σιγά σιγά να δείχνει ότι μπορεί να προσφέρει πολλά

aekilioupoli21 - 3/11/2019 22:09

Λόπες φέτος μόνιμη απειλή για την άμυνα, η ομαδα θέλει σίγουρα αριστερο μπακ. Όταν έχεις τετοια οικονομική πολιτική ειναι έγκλημα να δίνεις 1 μυριο για Οικονομου

2121AEK - 3/11/2019 23:35

Απλά ΔΕΝ είναι μπακ ο Λόπες.....

afev - 3/11/2019 23:28

Οικονομου τραγικος, εμπλεκεται στα 2 γκολ, αλλα και χανει τον Βελλιο στην φαση που σωζει ο Τσιντωτας. Μεχρι να τελειωσει η τιμωρια Βρανιες-που ακομα και κακος φετος- ειναι μακραν καλυτερος του, ο θεος βοηθος.

Φαγωθηκαμε με Παουλινιο... πολυ κακος αμυντικα, λιγος μπροστα.. Ο Γκαλο πολυ ανωτερος του ακομα και τωρα

OBaBaSaS - 3/11/2019 23:28

Η ομάδα θέλει προπονητή,οχι για την σαιζον αλλά για να εχει αποψη του ροστερ και να γινει ο δικός του σχεδιασμος αλλά και να κριθεί στο τι μυαλά κουβαλαει(2 σαιζον κανουμε μπρος πισω ,ιδιως στην πρωταθληματικη χρονια ασέβεια στον πρωταθλητη Μανολο επρεπε να μείνει και τις λαλακιες περι οικογενειακου θεματος το ειπε για να καλυψει τον Τιγρη)

Θεωρω οτι ο Ιλια ήταν η κανονικη επιλογή για Τ.Δ. και εμπιστευομαι την κρίση του.... Συνέχεια
Το πρωταθλημα κρίνετε εξωαγωνιστικα οπου ο κάθε γαυρος νοτου και βορρα προσπαθει να κερδισει το παραπανω με VARβατα εγκλημητα.

Εμεις πληρωνουμε τις τσαμπα δηλωσεις (για τα τρενα και που θα σφυριζουν ) ενω ο ενας τρομοκρατει και ο άλλος εξαγοραζει και τρομοκρατει.Τυχη λοιπον θα ειχαμε μονο με γεματο ροστερ και με κανονικο προπονητή γιατι διαφορες των 6 ποντων οταν θα παιξεις 2 φορες με γαυρους κι αυτοι μεταξυ τους χανονται,απλα οπως είμαστε τωρα πιο μεγαλη πιθανότητα εχει να ανοιξει η ψαλιδα....

Dull_Knife_73 - 3/11/2019 22:42

Χάνουμε την ευκαιρία να πάρουμε ένα ηρωικό πρωτάθλημα που ίσως να ήταν και εύκολο. Εξηγώ.


Τόσο ο κανονικός γάβρος όσο και ο γάβρος του βορρά έχουν πάρει Πορτογάλους προπονητές. Οι άνθρωποι αυτοί άμυνα δεν παίζουν, έχουν στο μυαλό τους το build up που είχε και ο καραφλός ο δικός μας. Αυτοί απλά είναι κανονικοί προπονητές και παίζουν με καλύτερους παίκτες και έτσι φαίνονται πιο... Συνέχεια ελκυστικές οι ομάδες τους στο μάτι. Πότε όμως φαίνονται έτσι; Μόνο όταν δεν πιέσεις την άμυνα τους και τους αφήσεις χώρο. Γι' αυτό και με εμάς ο γάβρος του βορρά έμοιαζε σούπερ στο πρώτο ημίχρονο ενώ όταν μπήκε ο Γιακουμάκης και πίεσε τα μπακ τους έπαθαν μια τρικυμία. Παρόμοια και με κανονικό γάβρο όπου εκεί δεν αφήσαμε χώρο αλλά φάγαμε το πρώτο γκολ μόνοι μας επειδή τα είχαμε κάνει επάνω μας και στον υπόλοιπο αγώνα αφήναμε να κατεβάζει τη μπάλα ως τη σέντρα ο...Αβραάμ.


Όπως απέδειξε ο βάζελος σήμερα (αλλά και ο ΟΦΗ πριν από λίγο καιρό, αν τους πιέσεις παθαίνουν αυτές οι...σούπερ ομάδες, πανικό και είναι επιρρεπείς στο λάθος. Απλά το θέμα είναι να είσαι εσύ συνεπής στην άμυνα σου. Με προετοιμασία και άμυνα Μανόλο λοιπόν θα τους είχαμε στη φάπα και προσωπικά προτιμώ το 1-0 ή 2-0 στην έδρα μας παρά το 3-2 με την ψυχή στο στόμα.


Δεν έχω παράπονο από τον Κωστένογλου κι ούτε με απασχολεί πως έβαλε Βέρντε δεκάρι σήμερα. Έκανε μια επιλογή στην προσπάθεια να βγει αυτός ο παίκτης. Δεν πέτυχε, άλλαξε το σύστημα, μια χαρά. Αυτό που είναι πρόβλημα είναι πως φάγαμε το πρώτο γκολ για πλάκα (αν και θεωρώ ότι δεν ήταν πέναλτυ) ενώ είμασταν στην επίθεση. Η ομάδα πρέπει να γίνει ατσάλινη στην άμυνα αφού δε θέλει να διαθέτει τα χρήματα να πάρει παίκτες ποιότητας μπροστά. Και η άμυνα φτιάχνεται και πιο εύκολα από όλα. Τα "επιθετικό ποδόσφαιρο" κλπ τα ακούω βερεσέ. Επιθετικό ποδόσφαιρο παίζεις όταν έχεις (όπως η ΑΕΚ του '96) 8 επιθετικογενείς παικταράδες (Μπορμπόκης, Κασάπης, Σάμπα, Σαβέβσκι, Μπατίστα, Κωστής, Τσιάρτας, Κετσπάγια) και τα σέντερ μπάκ σου ξέρουν μπάλα (Μανωλάς). Εδώ έχουμε 3 παίκτες μπροστά (Μάνταλος, Λιβάγια, Ολιβέιρα), έναν σέντερ μπακ γρήγορο που όμως θέλει οργανωμένο παιχνίδι για να φανεί και να είναι συγκεντρωμένος στην ομάδα γιατί αλλοιώς κάνει τα πάντα ίσωμα (Βράνιες) και ένα σέντερ μπακ που ξέρει μπάλα αλλά είναι μεγάλος σε ηλικία και επιρρεπής σε τραυματισμούς (Τσιγκρίνσκι). Στο τέρμα πάλι πιστεύω πως είμαστε επαρκείς και πως ο Τσιντώντας θα ανέβει μόλις πάρει λίγα παιχνίδια ακόμα. Αν ήταν άχρηστος θα το είχαμε καταλάβει και πρόπερσι που ο Μανόλο τον είχε σε εγρήγορση και δε μας κρεμούσε αλλά αντιθέτως ήταν καλός. Δε λέω πως οι άλλοι είναι άσχετοι ή κακά παιδιά, απλά έχουν τις αδυναμίες του ο καθένας που τους κάνει πιο μονοδιάστατους. Εφόσον φέρουμε το παιχνίδι στα μέτρα μας, ούτε ο Σιμόες θα φαίνεται κακός όπως δε φαινόταν στα πρώτα χρόνια που ήταν στην ομάδα μέχρι να αποφασίσουμε να "παίξουμε επιθετικά", ούτε ο Παουλίνιο κλπ. Αν θέλουμε να παίξουν άλλα από αυτά που μπορούν και ξέρουν, θα φανούν άχρηστοι ενώ δεν είναι. Επομένως ο "καλός, χρυσός και άγιος" Λύμπε, δεν είχε καταλάβει τι παίκτες είχαμε και νόμιζε πως ήταν πολύ καλύτεροι από αυτό που είναι και πήγε να μας φέρει προπονητή του build up των φτωχών. Έτσι δεν κάνεις δουλειά όμως.


Επίσης επιθετικό ποδόσφαιρο (κι ας μην φαίνεται) παίζεις όταν η άμυνα σου δε δέχεται φάσεις και εκμεταλλευόμενος την καλή σου φυσική κατάσταση κάνεις 15 τελικές στο δεύτερο ημίχρονο επιτιθέμενος κατά κύματα. Φυσικά κάποιες φορές δε θα πιάσει ή θα γίνουν λάθη, υπάρχει όμως κάτι που να πιάνει κάθε φορά; Δεν νομίζω. Καταλαβαίνουμε τι παιχνίδι εννοώ και ποιον, παρότι όλοι πλέον ξέρουμε και τις αδυναμίες και τις εμμονές του. Όταν όμως το πρόσημο είναι μόνιμα θετικό με τον προπονητή που λέω, σκέφτομαι πως αν υπήρχε κάποιος που δεν έκανε λάθη, θα έπρεπε να είμαστε πολύ τυχεροί για να μπορούμε να τον έχουμε στην ΑΕΚ. Και ο Κλοπ κάνει λάθη και όταν πήγε στη Λίβερπουλ ζήτησε 4 χρόνια για να φτιάξει ομάδα για τίτλο. Και ο Πεπ κάνει λάθη. Κανείς δεν ασχολείται με αυτά όμως γιατί το πρόσημο είναι θετικό πάντα...



Πάμε στο σημερινό παιχνίδι. Δείξαμε ότι έτσι όπως είμαστε, έχουμε προβάδισμα για την τρίτη θέση. Μας αρέσει, δε μας αρέσει εγώ δεν κονομάω από την ΑΕΚ κι ούτε χαϊδεύω τα αυτιά κανενός. Με όσα παίζουν οι παίκτες μας και με τον καλώς εννοούμενο εγωισμό τους και την καθοδήγηση του Κωστένογλου που τους κρατάει σε κάποια εγρήγορση και τους ρίχνει και στο φιλότιμο (δεν κάνει μόνο αυτό, αλλά αυτό είναι προσόν του) συν φυσικά το βάρος της φανέλας και του κόσμου, πιστεύω πως θα πάμε και καλύτερα ιδίως αν οι άλλοι δεν παίρνουν όλα τα παιχνίδια όπως πέρυσι. Αν οι άλλοι αρχίσουν και κάνουν σερί και ξεφεύγουν, θα μειωθεί η συγκέντρωση μας και έχω την ανησυχία μήπως τα παρατήσουμε. Ας ελπίσουμε πως όχι.


Μπορεί ο Κωστένογλου να φτιάξει την αμυντική λειτουργία; Έχουμε φάει σε δέκα αγώνες όσα γκολ φάγαμε σε όλη τη χρονιά του πρωταθλήματος και μάλιστα τότε τα δύο ήταν από ψευτοπέναλτι στην έδρα μας. Μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό; Αν ναι, και πάμε στιβαροί ως τα Χριστούγεννα και μετά έρθουν δυο παίκτες της προκοπής σε στυλ Λιβάγια (έστω και ως δανεικοί με δυνατότητα αγοράς) τότε μπορούμε να κάνουμε το θαύμα. Όχι το θαύμα για τα δεδομένα της ΑΕΚ μας, το θαύμα για τα δεδομένα της χρονιάς όπως ξεκίνησε.


Μανόλο θα λένε και θα κλαίνε όσοι ήθελαν επιθετικό ποδόσφαιρο χωρίς να γνωρίζουν ή να μπορούν να αξιολογήσουν ορθά (αν και ήταν μέσα στα αποδυτήρια και στις προπονήσεις) τις δυνατότητες των παικτών μας. Το θέμα είναι ότι την πληρώνει η ΑΕΚ μας, δηλαδή εμείς.


Α, και ο νέος προπονητής θα πρέπει να είναι (αν δεν είναι ο Μανόλο, αδυναμία μου πλέον μετά την πιο ήσυχη χρονιά που έχω περάσει ποτέ παρακολουθώντας ΑΕΚ εδώ και 35 χρόνια μιας και δεν τρώγαμε φάσεις, και η μόνη μου ανησυχία ήταν πότε θα βάλουμε το γκολ κι όχι τί θα κάμνουμε αν βάλουμε μεν αλλά το φάμε κιόλας) ρεαλιστής και όχι να αναλύει ωραίες θεωρίες (με τον Ίβιτς έχω κάποια μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας σε αυτό το κομμάτι και ο χρόνος που παίρνει από παραμονή Κωστένογλου για να ψάχνει με την άνεση του είναι πολύ χρήσιμος) και να παίζει η ομάδα αυτό που μπορεί με βάση τους παίκτες που έχει, τους παίκτες που βγάζει από τις ακαδημίες και τους παίκτες που αγοράζει (με όσα χρήματα διαθέτει) και όχι με βάση τι ποδόσφαιρο θα ήθελε ο καθένας μας μεσα στο κεφάλι του ή στο playstation να παίξει. Όταν γίνουμε ταπεινοί αλλά όχι φοβισμένοι (κι αυτό το φέρνει η σιγουριά πίσω) και ξέρουμε ποιοι είμαστε (όπως πρόπερσι) δε θα δεχόμαστε κάτι λιγότερο από αυτό που μας ανήκει και δε θα μπαίνουμε φοβισμένοι στα ντέρμπυ αλλά το αντίθετο, θα βάζουμε με πίστη τα πόδια μας στη φωτιά!


ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!

acherontas1972 - 3/11/2019 23:24

Τίποτα δεν χάθηκε ακόμα φίλε. Και οι 2 αντίπαλοι μας με φουλ ομάδα και δορυφ΄'ορους και είναι λίγο μπροστά μας από καθαρα δικά μας λάθη (Ξάνθη-ΑΕΛ) . Μην ξεχνάς ότι φέτος θα έχει πλευ οφ για τον πρωταθλητή οπότε όλα είναι ανοικτά

taxiss21 - 3/11/2019 22:55

Φίλε μιλας μεσα στο μυαλο μου. Οι σκεψεις μου ειναι ακριβώς ιδιες. Και κυριως στο κομματι που αφορα τον Κωστενογλου. Ναι κανει λαθη, εκανε λαθη και σήμερα αλλα ειναι προπονητης που θα διορθώσει το οποιο πλανο εφαρμόσει ενω τον εκθετει το γεγονός οτι δν εχουμε αρκετα καλους παίκτες σε κεντρο και αμυνα. Οοως φυσικα και η ανύπαρκτη προετοιμασια. Μονος του παλευει σε αυτο ελπιζω η διοίκηση τον Γεναρη να τον στηριξει σωστα. Ηδη η πρώτη καλη κίνηση έγινε με τον Ιβιτς. Καλος χρυσός και άγιος... Συνέχεια όπως είπες ο Λυμπε αλλα ουδέποτε δν υπήρξε καλος τεχνικός διευθυντής. Δν το εχει το απεδειξε τρεις φορες.

Dull_Knife_73 - 3/11/2019 23:17

Κατά την άποψή μου ο Κωστένογλου είναι καλύτερος του Ουζουνίδη (καλά, δε μιλάω για τον άλλο που ήταν ανέκδοτο). Βλέπει το παιχνίδι και συμμετέχει προσπαθώντας να το αλλάξει αν δεν του βγαίνει. Άλλες φορές τα καταφέρνει και άλλες όχι. Αν δε δοκίμαζε σήμερα τον Βέρντε εκεί που τον έβαλε, με ποιόν θα το δοκίμαζε; Αν δεν έβαζε από την αρχή τον Ντέλετιτς για να δει τι ψάρια πιάνει (και μιας και ο Αλμπάνης για κάποιον λόγο όποτε ξεκινά δεν τα πάει και τόσο καλά), πότε θα το έκανε;... Συνέχεια

Είχε φάει φάσεις ως το γκολ; Όχι κάτι το ιδιαίτερο. Θα το άλλαζε το σύστημα έτσι κι αλλοιώς στο μισάωρο (και με τον ΠΑΟΚ στο μισάωρο το έκανε αν και καλό είναι να μάθει ότι μερικές φορές χρειάζεται και νωρίτερα). Το ότι από τη δική μας επίθεση κατέληξε να γίνει αντεπίθεση και να κάνουμε πέναλτυ έχει να κάνει με πολλά πράγματα. Ένα από αυτά είναι ότι οι παίκτες φοβούνται την ομάδα και έχουν κακή ψυχολογία. Πάνε πάντα δεύτεροι στη μπάλα και ο καθένας πιστεύει πως το λάθος που έκανε πχ στη μεσαία γραμμή, οδηγεί σε αντεπίθεση που είναι σαν μισό γκολ. Γι' αυτό και τσακωνόντουσαν Βράνιες με Τσιντώντα την προηγούμενη εβδομάδα. Γιατί θεωρούσαν πως από τη στιγμή που το παιχνίδι θα γινόταν 2-0 είχε τελειώσει και δεν ήθελαν να έχουν το βάρος αυτό. Αυτό τώρα δουλεύεται. Και πέρυσι που ήρθε ο Μανόλο, έστω και στη μέση της χρονιάς, έδειξε πως μπορούμε να γίνουμε πιο συμπαγείς. Ίσως λίγο πιο βαρετοί για αρχή λόγω και έλλειψης φυσικής κατάστασης, αλλά είναι σημαντικό τώρα που δεν είμαστε ακόμα μακριά, να αποκτήσουμε πίστη στον εαυτό μας. Και το γκολ θα μπει. Και δε θα τα παρατήσουμε αν κρατιόμαστε κοντά στους άλλους και πάρουμε και παίκτες τον Ιανουάριο. Αν είμαστε όσα φάμε κι όσα βάλουμε, οι παίκτες δε θα το πιστέψουν και θα έχουμε πάλι τα ίδια όσο περνάει ο καιρός. Εφόσον λοιπόν φερθούμε ρεαλιστικά, μπορούμε να προχωρήσουμε...

Όσο για τον Λύμπε, θα συμφωνήσω φυσικά...

2121AEK - 3/11/2019 23:42

Φίλε μου όσο και να μην σου αρέσει....η ομάδα θέλει ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ χθες.....

Babisaek83 - 3/11/2019 23:03

Συμφωνώ στην ανάλυση αου

dtsioux - 3/11/2019 23:22

Δεν γίνεται σε κάθε ματς να τρώμε για πλάκα 2 γκολ,με τον όχι και τόσο ποιοτικό ατρομητο και τον αστέρα Τρίπολης μπορεί να το γυρίσεις και να κερδίσεις,με τους γαυρους βορρά και νότου αν φας 2 γκολ,όπως και έγινε,δεν μπορείς να τους κερδίσεις,κρίμα να έχουμε το καλύτερο επιθετικό δίδυμο μακράν του δεύτερου και να μην μπορούμε να το βγάλουμε στο γήπεδο γιατί η άμυνα μας είναι της πλάκας,κρίμα.Οικονομου στην φάση του πέναλτι σε δικαιολογώ αλλά στο δεύτερο γκολ δεν μπορείς να... Συνέχεια χάσεις αυτήν την κεφαλιά.Δεν γινεται να δίνουμε τελική στον αντίπαλο μέχρι και στο 95!!!!Ο λιβαγια έχει την μπάλα στο κέντρο και αντί να κάνει πάσα κρατάει την μπάλα,του την παίρνει ο αντίπαλος και κάνει ευκαιρία,η πιο εξοργιστικη φάση,για εμενα, του παιχνιδιού,έχεις φτύσει αίμα να το γυρίσεις σε ισσοφαριζουν,ξαναπερνας μπροστά και δεν σέβεσαι τον κόπο σου,τι να πω!!!!Η ομάδα δεν είναι κυνική,να τελειώνει τα ματς,δίνει συνεχώς ευκαιρίες,και τις πληρώνει πολύ ακριβά.

G339 - 3/11/2019 23:18

Σταθερά τρωμε 2 γκολ στα τελευταία 3 ματς. Ο Λοπες αμυντικα είναι για τα θηρία, το 3-5-2 που του καλύπτει κάπως τις αδυναμίες, παράγει λιγοτερες φάσεις σε κλειστές άμυνες. Αν δεν κρατησουν τον Χουλτ, χρειαζόμαστε 2 αριστερους μπακ, για του χρόνου και ενα τον Γεναρη. Σέντερ μπακ μονο ο Ουκρανός είναι κλαση και μετά ο τρελοΒρανιες. Και δυο ίσως να μην είναι του χρόνου. Ο Σιμοες σήμερα ήταν καλός, αλλα για μένα χρειαζόμαστε κατι ανώτερο, για να στέκεται η ομάδα στα δύσκολα, πχ

marios69 - 3/11/2019 22:58

Σήμερα του Αγίου Νέλσον την άλλη φορά του Αγίου Μάρκου όταν τελειώσουν οι γιορτές θα έχουμε χειρότερα δράματα. Δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ για την νίκη η να στεναχωρηθω για αυτό που βλέπω. Ένα μεγάλο μπράβο για αυτούς που πάνε γήπεδο, είναι ήρωες.

Centeno - 3/11/2019 23:16

Το πιο σωστό σχόλιο

MONOKITRINO - 3/11/2019 23:13

Βλέποντας τον αγώνα θέλω να πω το εξής:

Αυτή η ΑΕΚ αν είχε κερδίσει τη Ξάνθη και τη Λάρισα θα ήταν σε απόσταση αναπνοής από την κορυφή.

Δείγμα του τι ποδόσφαιρου έχουμε.

Ο αήττητος πρωταθλητής δεν παίζει Ευρώπη

και ο δεύτερος έχει 1 πόντο στους ομίλους του Champions league χωρίς ουσιαστικές ελπίδες πρόκρισης μέσω... Συνέχεια της τρίτης θέσης στο Europa league.

Αυτοί πραγματικά είμαστε.

Ελπίζω ο Ιβιτς να πετύχει πραγματικά αυτούς τους παίκτες που θα αλλάξουν το επίπεδο της ομάδας. ...γιατί κακά τα ψέματα το στολίδι που φτιάχνεται θέλει και παίκτες αναλόγου level...

Psntelis21 - 3/11/2019 23:13

Είναι κρίμα να έχουμε τον Μάρκο και τον Ολιβέιρα και να έχουν για συμπαίκτες τον Ντελετιτς τον Αλμπάνη τον Βερντε τον Σιμοες και τον Κριστισιτσς.Αν είχαμε έστω ένα κατά πολύ καλύτερο στην θέση οποιοδήποτε από αυτούς που προανέφερα θα πηγαίναμε για πρωτάθλημα άνετα .

Προλαβαίνει να σωθεί η χρονιά αν πάμε έτσι χωρίς πολλές απώλειες μέχρι τον Δεκέμβρη.

Επίσης παίκτης Οικονόμου δεν υπάρχει.

METALLICA21 - 3/11/2019 23:12

Πηραμε ενα παρα πολυ δυσκολο τριποντο, αλλα τα προβληματα ειναι γνωστα. Σιγουρα ολοι στην ομαδα το βλεπουν. Θελουμε παικτες, προπονητη, οργανωση και οραμα.

Andreas295 - 3/11/2019 23:02

Σήμερα έφυγε απ'τη ζωή η αγαπημένη μου γιαγιάκα που με μεγάλωσε με θυσίες και αγώνα...Δεν πίστεψα ότι ο Θεός θα μου στερήσει και τη μικρη έστω χαρά της νίκης απόψε. Συγκινήθηκα πολύ σήμερα. Ευχαριστώ όλη την ομάδα που έβγαλε ψυχή και δύναμη. Ήταν μεταδοτικό. Συγχαρητήρια για τη νίκη, τίποτα δεν έχει τελειώσει!

taxiss21 - 3/11/2019 23:10

Να ζησεις να την θυμάσαι φιλε!

Andreas295 - 3/11/2019 23:55

Να 'στε καλά παιδιά! Ευχαριστώ πολύ!

MaRkOsS - 3/11/2019 23:11

Να ζήσετε να την θυμάστε αδερφέ. Καλή ανάπαυση να χει η ψυχούλα.

Okonski21R - 3/11/2019 23:08

Ασχετο αλλά σημερα θυμήθηκε ο Δωνης να είναι χείμαρρος κατά της διαιτησίας και να πει ότι αδικείται συστηματικά ο βαζελος; μήπως θέλει να φτιάξει κατάσταση επειδη παίζει με εμας; τόσο καιρό γιατί δεν τα έλεγε ευθέως;

an0nymous - 3/11/2019 23:08

Ολιβέιρα Killer.. μόλις μυριστεί αίμα εκτελεί!


Ήταν θέμα χρόνου να αρχίζει να ματώνει το πλεκτό.. αρχίζει να πιάνει φόρμα.

renaissance21 - 3/11/2019 23:01

Δεν γινεται σε καθε ματς να πρεπει να βαλουμε 3 γκολ για να κερδισουμε: βαλαμε 3 με το βολο,3 με τον αστερα,3 σημερα...δεν τα βαλαμε ομως με ξανθη,με οσφπ,με παοκ ουτε με την τραμπζο....οι νικες θα ερθουν απο την αμυνα και αμυνα δεν υπαρχει...

toni - 3/11/2019 23:00

Η ομάδα έδειχνε ότι μπορούσε να πάρει το παιχνίδι.

Κακώς ο Κωστενογλου φοβήθηκε το ματς στο 2-1.

Μπράβο στα παιδιά!

Και είναι μεγαλύτερη η χαρά μου με αντιπάλους που πριν λίγες αγωνιστικές στήθηκαν με τον παοκ. Ας τους τώρα να κλαίνε

mortal_5hxc - 3/11/2019 23:00

Ρε παιδιά.... μόνο εγώ βλέπω ότι παίζουμε χωρίς παίκτη περιοχής?!?

Όποτε κάνουμε αντεπίθεση ή γρήγορη επίθεση δεν είναι κανείς στη μεγάλη περιοχή!!!

Που είναι Νικολαΐδης... Μπατίστα.... Μπλάνκο, ακόμα και νεότεροι όπως Αραούχο.... Πόνσε....τι να πω,δε ξέρω, ίσως το βλέπω λάθος!?!

ilias87 - 3/11/2019 22:59

Δυστηχως δεν είσαι το ματς γιατί αρρώστησε η μικρή μου και ήμουν νοσοκομείο,Αλλά μόνο και μόνο που διάβασα ότι ο ολιβειρα έκανε χατ τρικ τα λέει όλα αυτό για μένα,το είχα γράψει και πριν κάνα μήνα,ολιβειρα μανταλος λιβαγια τσιγκρινσκι Και μετά το χάος,πρέπει να πάρουμε παίχτες το χειμώνα σέντερ μπακ σίγουρα αμ χαφ σίγουρα και εξτρέμ γιατί τον βερντε όσο και να τον αγαπώ δεν είναι για βασικός σε αυτήν την ΑΕΚ που θέλουμε,κατά τα άλλα δεν είδα το ματς δεν θέλω να πω τπτ γιατι μπορεί... Συνέχεια να αδικήσω παίκτες...

Nikolaos - 3/11/2019 22:51

Είχα γράψει στην ήττα από τον γαύρο μπραβο στην ομάδα και εξήγησα σε μερικά αδέρφια που παραξενεύτηκαν ότι δεν είναι ειρωνικό,απλώς είναι η ταπεινή μου γνώμη ότι η ομάδα δε μπορεί παραπάνω,το ίδιο θα γράψω και σήμερα,αποδεχόμενος ότι θα συνεχίσουμε με τον Νικόλα,ναι όλοι τον λατρεύουμε,θα είμαστε ποια επιρρεπείς στις αλχημείες του,είτε θα προλαβαίνει να τις διορθώνει είτε όχι,θα ξέρουμε ότι δε χτιστούν βάσεις για του χρόνου εκτός αν ο πρόεδρος θεωρήσει ότι με.... Συνέχεια Κωστένογλου θα μπούμε Αγία Σοφια,άρα συνεχίζουμε σε ένα επίπεδο αγώνα με αγώνα και όπου μας βγάλει.

melo62 - 3/11/2019 22:55

Αν Ο Κωστενογλου ειχε αλλο ονομα κ ηταν ξενος θα τον ηθελες στην ομαδα;

2121AEK - 3/11/2019 23:45

Φίλε όσο και να μην σου αρέσει...δεν κάνει για το επίπεδο της ΑΕΚ....απλά μπαλώνει καταστάσεις...

Nikolaos - 3/11/2019 23:36

Μπραβο για την ερώτηση γιατί μου αρεσει εδώ μέσα να κάνουμε διαλόγους και να διαφωνούμε ,άλλωστε την ίδια καψούρα έχουμε,αδερφέ στο λέω κατηγορηματικά όχι,ο λόγος ένας και μοναδικός,το βιογραφικό του,η ΑΕΚ θέλει προπονητή με προσωπικότητα εμπειρία παραστάσεις,να είναι ο ανώτερος στον οργανισμό.Να μη φοβηθεί να τα βάλει με βεντέτες τις ομάδες και ταυτόχρονα μεγάλα ονόματα του εξωτερικού να τον ακολουθήσουν.Σκεψου δλδ το καλοκαίρι όταν ψάχναμε προπονητή μετά τον Μανολο... Συνέχεια να έβγαινε ο Μελισσανίδης και να έλεγε η επιλογή μου είναι ο Κωστε και πάνω του θα χτίσουμε την νέα ΑΕΚ

konan - 3/11/2019 22:54

Δεν βλεπομασταν με τίποτα μπράβο για το πείσμα αλλά τίποτα παραπάνω

AETOSDIKEFALOS - 3/11/2019 22:53

Τα της ομάδας τα ξανάπαμε χίλιες φορές. Πρέπει να την χτίσουμε σταθερά και προγραμματισμένα. Ελαχιστοποίηση των λαθών. Μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων.


Σε μία σεζόν για κλάματα, είμαστε μόλις 4 βαθμούς από το 2ο και 6 από τον 1ο. Και απομένουν ακόμα 17 ολόκληρες αγωνιστικές. Φαντάσου να σοβαρευτούμε...

solaek21 - 3/11/2019 22:53

Χαιρομαι πολυ για τη νικη, αλλα με στενοχωρει απειρα η ομαδα μας να δινει ντερμπι με ομαδας γειτονιας.Κανεις γαυρος δε μας υπολογιζει φετος και ο βαζελος θα παει για τη νικη.Ελπιζω το χειμωνα ο ιβιτς να καταφερει 2 μεταγγραφες(στοπερ-εξτρεμ), για να ανεβει λιγο η ομαδα.Διπλο την αλλη βδομαδα!

TRELOPOULOS21 - 3/11/2019 22:52

Είμαι πολύ γεμάτος από την ανατροπή της ανατροπής που είδα σήμερα ,live αλλά μέχρι εκεί ΠΑΡΤΕ ΠΑΙΚΤΕς ΧΘΕς

Aekopliktos - 3/11/2019 22:50

Κραταμε μονο το τρίποντο... Η ομάδα εχει τα θεματα τξς σε πολλές θέσεις κ ο ιβιτς εκτος απο το να βρει τροπο να φυγουν τα σσπακια που μαζέψαμε πρεπει να φερει 4 με 5 παίκτες που να μπορούν να δειξουν μια κανονικη ΑΕΚ.... Εκτος του Ολιβε ολοι οι νεοι ειναι μέτριοι...

Fragspan21 - 3/11/2019 22:48

Ρε παιδια ενταξει η ομαδα ειναι αρρωστη αγωνιστικα.αυτο ειναι εμφανεστατο.για να κερδισουμε τον οποιοδηποτε ματωνουμε.αλλα ουτε ευνοια εχουμε αλλα αντιθετως μεσα στην εδρα μας μας παιζουνε κοντρα οι διαιτητες.καλυτερα ετσι παρα να παιρνω πετσινους βαθμους.δειτε τι εγινε σημερα στην τουμπα.δειτε τι κανει ο οσφπ απο την αρχη.τετοια ξεφτιλα κανενας μας δεν την θελει.εμεις ειμαστε ΑΕΚ ρε μαγκες εχει διαφορα

Para21 - 3/11/2019 22:48

Κριμα παιχτες σαν τον Ολιβειρα και τον Λιβαγια να εχουν κακους παιχτες απο πισω τους

John1978R - 3/11/2019 22:48

Έχει περίπου ένα μήνα ο Μάρκος που κάνει κοιλιά και κάνει όλη ΑΕΚ μαζί του. Ευτυχώς σήμερα είχαμε ολιβειρα. Εμπρός Αητε!!

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 3/11/2019 22:46

Ο τεταρτος στην Τουμπα σηκωσε πινακιδα για τα λεπτα καθυστερησεων κι η πινακιδα εγραφε..........."ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΙΣΟΦΑΡΙΣΕΙ Ο ΜΠΑΟΚ'......χαχαχαχ

ScoccoMan - 3/11/2019 22:46

Νοσταλγώ τον μπουονανοτε κι τον Βάργκας

nik1961 - 3/11/2019 22:45

αρρωστειααααα

πολυ σ αγαπω ρε ΑΕΚαρα μου!!

ολο λεω δεν θα την δω κι ολο κολλαω...

Αλκέτας - 3/11/2019 22:45

Στα 6 από τα 9 παιχνίδια έχουμε δεχθεί 2 γκολ από τον αντίπαλο! Μεσοαμυντικοί για κλάματα...

Θέλει πολλές κινήσεις για να συμμαζευτεί αυτό το χάλι. Μόνο οι επιθετικοί μας στέκονται στο ύψος τους. Ομάδα καμμένη, μέτριοι μεσοεπιθετικοί, κέντρο χωρίς δημιουργία, αμυντικοί για κλάματα, προπονητής με χαμηλό ταβάνι.

nik1961 - 3/11/2019 22:45

αρρωστειααααα

πολυ σ αγαπω ρε ΑΕΚαρα μου!!

ολο λεω δεν θα την δω κι ολο κολλαω...

Theoden21 - 3/11/2019 22:39

Να φυγουν τα σαπακια...Ολες οι μεταγραφες πλην Ολιβειρα τραγικοτατες..Θελουμε ποιοτητα.Ειμαστε αρκετα level κατω απο τους αλλους 2.Μεσοαμυντικα δεν υπαρχουμε απλα.Βαλτε λεφτα..Δεν αντεχουμε αλλο..Με τι ομαδα θα μπουμε Αγια Σοφια?????

Κωνσταντίνος®21 - 3/11/2019 22:39

Καλησπέρα, στην παρέα. Έκανα κάποια σχόλια, πριν το ματς και περίμενα την ολοκλήρωση του, για κάτι πιο αναλυτικό και πιο συγκεκριμένο. Είχα πει, ότι περίμενα να δω ένα πλάνο απ'την ομάδα και πίστευα, στην νίκη.


Αρχικά, γι'άλλη μία φορά, αποδεικνύει ο Κωστένογλου, γιατί ΔΕΝ είναι προπονητής. Καταστροφικό, το... Συνέχεια ξεκίνημα της ενδεκάδας, με Βέρντε σαν δεκάρι και Λιβάγια, σαν εξτρέμ. Δηλαδή, στην μία χρονιά, που έχεις έστω την ευκαιρία να έχεις 3 καθαρά εξτρέμ, μου ξεκινάς 2 και πάλι τον έναν εκτός θέσης. Ο Βέρντε, ήταν σε άλλο γήπεδο όσο έπαιζε σαν δεκάρι και ο Λιβάγια, λίγος στα άκρα.


Από κει και πέρα, επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι για το δίδυμο Τσιγκρίνσκι - Οικονόμου, οι οποίοι δεν μπορούν να συνυπάρξουν. Τώρα, το να «κρεμάτε» τον Οικονόμου, είναι τραγικό παιδιά. Καταρχάς, ξεκινάω, λέγοντας πως είναι 100% πέναλτι. Φαίνεται ξεκάθαρα, ότι παίρνει το πόδι του παίχτη του Ατρομήτου. Εγώ, ρωτάω. Ο πρώτος παίχτης, είναι που κάνει πέναλτι;


Βγήκε σωστά, μπροστά, ο Ατρόμητος και ήταν τέτοιο το μπέρδεμα που 9/10 - μην πω και 10/10 - θα έκαναν την αντιστοίχηση παράβαση. Επίσης, άλλος ένας που τα έχει ακούσει για τα καλά, είναι ο Τσιντώντας. Που έπιασε το πέναλτι αλλά δεν φταίει αυτός, για την μετεξέλιξη της φάσης.


Γενικότερα, είδαμε για άλλη μία φορά, ένα ημίχρονο να πετάγεται στα σκουπίδια και μία ανυπαρξία πλάνου και ομάδας, στον αγωνιστικό χώρο. Διακριθέντες πρώτου ημιχρόνου, για εμένα, οι Ολιβέιρα και Βέρντε - όταν μπήκε δεξί εξτρέμ -.


Στο δεύτερο ημίχρονο, είχα το προαίσθημα της ανατροπής. Ο Ολιβέιρα, παρέμεινε σε καλό φεγγάρι και προσπαθούσε πάρα πολύ και το πίστευε. Φαίνεται, όμως, και στην φάση του πρώτου γκολ που δεν έχει καμία στήριξη και σηκώνει τα χέρια του, αλλά μας έκανε η μπάλα το χατίρι και χτύπησε στην πλάτη του Μανδά - τον οποίο και πρέπει να αποκτήσουμε, λίαν συντόμως! -.


Συνέχισε, να δείχνει το πάθος και την όρεξη του, με το σπριντ που ξεκίνησε από πολύ πίσω και έφτασε, έως και την περιοχή του Μανδά, όπου και εκμεταλλεύτηκε το λάθος και σκόραρε και το δεύτερο γκολ. Συνέχιζε, να ψάχνει γκολ, δίχως σταματημό ο Πορτογάλος.


Επίσης, ανέβηκε εν μέρη κάπως η απόδοση και με τις αλλαγές. Ο Βέρντε, θεωρώ, μπορούσε να βγάλει 90'. Ολόσωστη, η αλλαγή του τραγικού Ντέλετιτς και θεωρώ, πώς θα έπρεπε να βγει ο Λιβάγια, στην αλλαγή του Μάνταλου. Ο Βέρντε, είχε ακόμα πράγματα να προσφέρει και θεωρώ, όσο αγωνίστηκε στα άκρα, ακόμη κι αν δεν έπιασε την μέγιστη απόδοση, ήταν αρκετά θετικός.


Τυχεροί, προς το τέλος, που δεχθήκαμε την ισοφάριση και ήταν γι ακόμη μία φορά εκεί ο Ολιβέιρα, να βγάλει τα κάστανα απ'την φωτιά. Με λίγα λόγια, εγώ δεν είδα σήμερα αλλαγή απ'την ΑΕΚ, είδαμε έναν τρομερό Ολιβέιρα, με κάποιους παίχτες, να έχουν και αυτοί τις καλές τους στιγμές και τίποτα παραπάνω.


Νιώθω, πώς ορισμένοι παίχτες, έχουν αδικηθεί υπερβολικά πολύ και δεν μπορούν να πάρουν τις ευκαιρίες, ώστε να ρολλάρουν καλύτερα. Σε αυτήν την κατηγορία, βάζω Σιμάο, Βέρντε και Αλμπάνη. Είναι τρεις παίχτες, που θέλουν ρυθμό. Όλοι τους, έχουν δείξει κάποια καλά στοιχεία, αλλά μένουμε κυρίως στα αρνητικά, αφού αυτά θυμόμαστε, στα λίγα λεπτά του καθενός.


Δηλαδή, είδατε έναν καλύτερο Ντέλετιτς σήμερα και δεν άξιζε να παίζει ο Αλμπάνης; Είδατε, έναν καλύτερο Κρίστιτσιτς και δεν άξιζε να παίζει ο Σιμάο;


Επίσης, για να ολοκληρώσω, θεωρώ επιτακτική την αλλαγή προπονητή, το πολύ μέχρι τον Γενάρη. Πάλι, είδα μία ΑΕΚ, χωρίς δημιουργία και χωρίς πλάνο ανασταλτικά και επιθετικά. Δεν ρίχνω, ακόμη, ευθύνες στον Κωστένογλου. Ακόμη και σήμερα, είναι υπηρεσιακός για μένα. Η πρώτη ευκαιρία, για αλλαγή έρχεται μετά το ματς με τον Παναθηναϊκό. Δεύτερη ευκαιρία, τον Γενάρη.


Εάν, δεν υπάρξει αλλαγή και παραμείνει ως το τέλος της χρονιάς, αρχίζει και ΚΡΙΝΕΤΑΙ!!! Είπαμε, δεν ανέλαβε τώρα την ομάδα. Είναι 3 μήνες, περίπου, στην ομάδα. Τα κάνουμε στην άκρη, για τώρα, αλλά εάν θέλει να παραμείνει, θα δεχτεί και την κριτική που του αρμόζει!!!


Υ.γ. Γελάω, με όσους κράζανε Ολιβέιρα. Αυτή, είναι μόνο η αρχή.


Υ.γ.2. Είναι χρόνια τώρα, αλλά αποτελεί προσωπική μου καψούρα ο Βέλλιος. Ότι πρέπει, να πουληθεί ο Γιακουμάκης και να αποκτηθεί ο Βέλλιος, σαν αναπληρωματική λύση, πίσω από Ολιβέιρα. Πακέτο, με τον Μανδά, που θεωρώ πολύ εξελίξιμο.


Υ.γ.3. Σε πιάνει μία αηδία, με την ομάδα του Βορρά. Μην τυχόν και χάσει το αήττητο, ας δίνουμε μονίμως 5+ λεπτά καθυστέρηση, μπας και το σώσει και αν όχι, ας τον σώσουμε εμείς. ΑΙΣΧΟΣ!!!

Addicted - 3/11/2019 22:39

Η ΑΕΚαρα παιζει με ψυχη μεχρι το 95' οπως τη σεζον 17-18 με Μανολο.Τεραστια νικη ομως εγω θα εξακολουθώ να θεωρω μη καταλληλο τον Κωστενογλου για προπονητη μας.Πρεπει η ΑΕΚ για μενα αμεσα να παρει εναν καλο προπονητη.

Dafysleros - 3/11/2019 22:38

Αντικειμενικα η ομάδα ήταν κακή. Δεν υπήρχε επιθετικό πλάνο και πίσω κάθε κατεβασιά του ατρόμητου μύριζε γκολ. Ευτυχώς ο ατρόμητος είναι τραγικός και μας έδωσε δώρο το 2 γκολ. Και ευτυχώς έχουμε 4 παικταραδες. Τσινγκρινσι, ολιβερια, λιβαγια και κριστισιτς. Η ομάδα θέλει δουλειά . Πάμε, συνεχίζουμε με χαμηλά το κεφάλι. Τα πάμε για πρωτάθλημα ,τα σερί και τα πολλά λόγια κάνουν κακό στην ομάδα.

Giannis21labrini - 3/11/2019 22:38

Να λέμε την αλήθεια αυτό που χε πει ο κωστε οτι η ομάδα θα χει σκαμπανεβάσματα ισχύει,το ξέραμε ότι γενικά η ομάδα θα ναι ότι να ναι!θα ταν κρίμα ομως με αυτόν τον Ατρόμητο να μην κερδίζαμε!επίσης είχα καημό μετά από κόρνερ να βάλουμε γκολ όπως και στις καθυστερήσεις(πράγμα σπάνιο για την ΑΕΚ)!!κρατάμε τη νίκη επωφελήθηκαμε από τα στραβοπατηματα των άλλων και συνεχίζουμε!ΜΟΝΟ ΑΕΚ

naupigos - 3/11/2019 22:29

Ενα φαινομενο με χαλαει οτι δεν βλεπω κοσμο στο γηπεδο .. Οταν αγαπας την ΑΕΚ και εισαι κοντα πρεπει να την στηριζεις και οταν ειναι 1η η 10τη ανεξαρτητως αντιπαλου ! ΝΤΡΟΠΗ στους καναπεδες ......... Καλησπερα σε ολους !!!!!! Για παντα ΑΕΚαρα !!!!!!!!!

MaRkOsS - 3/11/2019 22:37

Γεια σου ναυπηγε μάγκα.

Καλό ξημέρωμα αδερφέ

naupigos - 3/11/2019 22:45

Σε καποιους δεν αρεσει η αληθεια αλλα δεν μπορω να μη την πω φιλε !!! Καλο ξημερωμα !!!

MaRkOsS - 3/11/2019 23:22

Το σωστό πρέπει να λέγεται αδερφέ παντού και πάντα, άσχετα σε πόσους δεν αρέσει. Έχεις δίκιο και αυτό δεν αλλάζει. Είπαμε ΑΕΚ στα εύκολα ΑΕΚΑΡΑ στα δύσκολα. Γι αυτό ξαναγεννηθηκαμε από τις στάχτες μας.

Άντε Ναυπηγαρα να βλέπουμε πιο συχνά σχόλια σου.

Manwlhs - 3/11/2019 22:37

Τώρα ακριβώς ηδονή δεν το λες. Τεστ κοπώσεως ίσως. Και έκανα ένα κανονικό χτες και αυτό σήμερα.

ICEMAN - 3/11/2019 22:36

Μεχρι να την δω ζωντανα στο γηπεδο, πιστευα οτι δεν ειμαστε τοσο κακη ομαδ.

Τελικα διαψευστικα ειμαστε τραγικοι, εαν δεν επνιγε τα γκολ ο συμπαθης τερματοφυλακας δεν γυρναγε το ματς. Ίσως βοήθησε η αύρα του αείμνηστου Τασου!

Psychosocial - 3/11/2019 22:35

Σχόλια τύπου "μεγάλη νίκη", "μέγας Ολιβειρα" και τα συναφή, δεν τα ενστερνιζομαι. Σιγα να μην βγούμε στις πλατείες να πανηγυρισουμε. Ήταν μια νίκη από καθαρή τύχη, με την ψυχή στο στόμα. Κανενα σχέδιο για να απειλήσουμε, καμια πλαγιοκοπηση. Δεν θέλω να ονοματιζω και να" στοχοποιω" παίκτες, αλλα σήμερα δεν θα αντέξω. Κριστιτσιτς, Βερντε και Οικονόμου ειναι ποδοσφαιρικοι απατεώνες! Ούτε για το τοπικό δεν κάνουν. Αυτά.. Συνεχίζουμε και όπου φτάσουμε. Θα δείξει..

R21_AEK - 3/11/2019 22:33

Παιδια χωρις πλακα οταν ειχαμε στα εξτρεμ Μπαρμποσα,Βαργκας και Αραβιδη ηταν καλυτεροι απο Ντελεσιτς και Βερντε ποιος τους εφερε αυτους στην ομαδα ειναι εντελως ανυπαρκτοι.

HaRdcore21 - 3/11/2019 22:16

Κάποιος είπε να δώσουμε ένα μυριο στον Ατρόμητο και να πάρουμε τον Μανδά. Τον θέλεις ακομα αδερφέ ;

jimmyaek21 - 3/11/2019 22:33

Ένας τερματοφύλακας 18 χρόνων που παίζει βασικός (άρα κάτι κάνει καλά) έκανε 1 λάθος(τραγικό στο 2ο γκολ του Ολιβειρα) και ήταν άτυχος σε μια στιγμή (1ο γκολ). Ταυτόχρονα έβγαλε τπ σουτ του Βέρντε και το τετ α τετ του Λιβαγια. Εμείς σαν ΑΕΚ λέμε ότι μας χαλάει(;) ένας τέτοιος γκολκίπερ όταν :


1) Είχαμε επί τόσα χρόνια τον Ανέστη και έτρεμε η ψυχή μας... Συνέχεια
2) Ο Μπάρκας μόνο σταθερός δεν είναι και έχει κάνει και αυτός τα λαθάκια του

3) Ο Τσιντωτας(με το ελαφρυντικό της μη χρησιμοποίησης του) και σήμερα έκανε γκέλ(στο β ημίχρονο) και με τον gayro έχει κάνει τραγικό λάθος (άσχετα του μη καταλογισμού του γκολ)

Συμπεράσμα: Ναι δεν είναι δυνατόν να δώσουμε 1 εκατομμύριο για μια θέση που δεν καιγόμαστε αλλά όχι και να σταυρωσουμε ένα παιδί 18 χρόνων και να λέμε πως θα μας χάλαγε να τον είχαμε

pbidjelis - 3/11/2019 22:32

Οταν τα ελεγε ειχαμε dislike. Συνεχιζουμε ενωμενοι και εσεις συνεχιστε να γκρινιαζετε. Οι αλλοι ειναι χειροτεροι απο εμας και με πιο ακριβα ροστερ! Η βαθμολογια ειναι ψευτικη!!! 4 ποντους απο βαρ ο γαυρος επιπλεον και ο παοκ επρεπε να ειναι πολυ πιο κατω!!! Κερδιζεις βαζελο και περιμενεις τις γκελες στα οφη-παοκ και οσφπ-παοκ και εισαι σε αποσταση αναπνοης! Η νομιζετε οτι ο κουρασμενος απο μπαγιερν και διασυρμενος θα κερδισει ευκολα τον παοκ β ατρομητο; Και υπαρχει και β γυρος ετσι;... Συνέχεια Παοκ-οσφπ και ΑΕΚ-οσφπ για αρχη!!! Σας ειπα ερχονται κωλοτουμπες!!!

ETSIAPLAAEK - 3/11/2019 22:32

Σεβασμιότατε είναι κακό να δούμε σήμερα λίγο την βαθμολογία???

diogeo - 3/11/2019 22:30

Επίσης Τάσο Κωνσταντίνου μπορεί οι κάτω τον 50 να μην σε γνωρίσαμε αλλά αυτό σήμερα ήταν για σένα.

acherontas1972 - 3/11/2019 22:30

Πέρα από την μεγάλη νίκη με ανατροπή ας πούμε δύο πράγματα για τους παίκτες μας και τη νοοτροπία τους. Ο Λιβάγια σε ακόμα ένα παιχνίδι τελευταία είναι από ανύπαρκτος έως εκνευριστικός με τις περιττές του ενέργειες και το υφάκι του παικταρά και από ουσία μηδέν (μιλάμε γι' αυτή την περίοδο). Ο Σιμόες απλά επιβεβαιώνει ότι είναι ένας κάκιστος δημιουργικά παίκτης χωρίς την παραμικρή βελτίωση από την μέρα που ήρθε σε αυτό το κομμάτι (κι είναι και αρχηγός). Ο Λόπεζ αμυντικά είναι... Συνέχεια ανύπαρκτος από την μέρα που ήρθε. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ο Χιμένεθ έπαιζε με τον Μπακάκη αριστερά.Κκι ήρθε ο Χουλτ ουσιαστικά για να φύγει απο εκεί ο Μπακάκης. Όλα τα γκολ από την δική του πλευρά είναι όταν παίζει. Ο Οικονόμου είναι ωραίο παιδί για φωτομοντέλο.....(καμία βελτίωση δίπλα στον Τσικρίνσκι). ο Αλμπάνης πρέπει να παίζει μόνο αλλαγή γιατί αντέχει μισή ώρα το πολύ. Ο Κρίστισιτς πάρα πολύ καλύτερος από όταν πρωτοεμφανίστηκε και κλάσεις ανώτερος από Σιμόες, Γαλανόπουλο (τόσο χάλια είναι οι δυο τους). Βέρντε το πάλεψε πάλι αν έμπαινε και το δοκάρι θα ξεμπούκωνε αμέσως (ακόμα περιμένουμε).

ΥΓ. Απαράδεκτοι Λόπεζ. Λιβάγια που περπάταγαν για να περάσει η ώρα με την μπάλλα στα πόδια με αποτέλεσμα να ισοφαριστούμε αντί να κάνουμε το 3-1.

ΑΕΚΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

O XSEROLAS - 3/11/2019 22:29

ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΜΟΥ ΟΛΙ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΑΝ ΠΑΙΞΕΙΣ ΤΟ 50% ΘΑ ΒΑΛΕΙ 20 ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ...ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΗ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ..ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΡΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΛΑΣΠΩΝΕΙΣ ΦΕΤΟΣ....ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΩ...ΚΑΚΙΣΤΗ Η ΟΜΑΔΑ... Ο ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΚΟΣ..ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΚΟΛ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ Ο ΤΣΙΚΡΙ ΜΕ 2 ΠΑΙΚΤΕΣ....ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΒΡΑΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ..ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ..Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΜΟΝΟ ΑΜΕΛΗΤΕΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...... Συνέχεια
Υ.Γ: ΛΙΒΑΓΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΝΕ ΜΠΑΛΑ...

naupigos - 3/11/2019 22:28

Ενα φαινομενο με χαλαει οτι δεν βλεπω κοσμο στο γηπεδο .. Οταν αγαπας την ΑΕΚ και εισαι κοντα πρεπει να την στηριζεις και οταν ειναι 1η η 10τη ανεξαρτητως αντιπαλου ! ΝΤΡΟΠΗ στους καναπεδες ......... Καλησπερα σε ολους !!!!!! Για παντα ΑΕΚαρα !!!!!!!!!

wolfman - 3/11/2019 22:28

Από τον σημερινό αγώνα, στα θετικά συγκαταλέγουμε σίγουρα το πάθος και τη θέληση για τη νίκη η οποία επιτεύχθηκε έστω και με μεγάλο βαθμό δυσκολίας στις καθυστερήσεις. Ωστόσο, τα δύο γκολ τα οποία (ξανά) δεχθήκαμε ασφαλώς πρέπει να προβληματίσουν την ομάδα τόσο με τον τρόπο όσο και με τον χρόνο στον οποίο σημειώθηκαν . Γενικά σ' έναν ακόμη αγώνα η αμυντική λειτουργία προβλημάτισε, η ομάδα φωνάζει ότι χρειάζεται βελτίωση ή/και προσθήκες που θα συμβάλλουν σε άμεση βελτίωση. Έμφαση... Συνέχεια σε μεσαία και αμυντική γραμμή. Επίσης στην επίθεση δεν θα ήταν κακή επιλογή ένας φορ περιοχής. Τέλος πολύ μεγάλη προσοχή στον επόμενο αγώνα με τον ΠΑΟ. Τόσο ο γαύρος όσο και ο Μπαοκ νόμιζαν ότι θα κάνουν πάρτι και είδαμε όλοι το αποτέλεσμα.

Tigers21 - 3/11/2019 22:26

Μεταλο η ομάδα που κερδίζει και όταν δεν παίζει καλά λόγω φιλοσοφίας Κωστενογλου...Αλλά θέλει πολύ δρόμο ακόμη ..

jim_yellow_74 - 3/11/2019 22:26

Ο Βερντε θα εκανε μεγαλη καριερα σαν κλοουν σε παιδικα παρτυ!Εμεις του καναμε παχυλο συμβολαιο να παιζει μπαλα...

psuxiatros21 - 3/11/2019 22:23

Ολιβέιρα έβαζε, Οικονόμου εμπαζε..

HomeBrewer_21 - 3/11/2019 22:21

To χειμώνα πρέπει να προχωρήσει η ομάδα, για αρχή στην εύρεση ένα νέου ικανού προπονητή, που θα έχει ένα λογικό πλάνο με βάση το υλικό που έχει και θα αποκτηθεί. Με τα πόδια και το μυαλό στο έδαφος και όχι λογική ξεκινάμε από πίσω τη μπάλα με πασούλες λες και έχουμε νέστα και πικέ στην άμυνα. Το πλάνο του όμως να εφαρμοστεί από του χρόνου εφόσον κυνηγάμε τους στόχους φέτος.

Μετά επιτέλους ένα οχτάρι ψηλό που θα μοιράζει σωστά τη μπάλα μπροστά αλλά και θα κόβει επίσης.... Συνέχεια Δεν είμαι μηδενιστής. Δεν έχουμε άσχημο υλικό για τα δεδομένα της Ελλάδος. Απλά αλλού είμαστε πλήρεις και αλλού εντελώς γυμνοί. Με τον ιβιτς θεωρώ ότι αυτή η παραφωνία θα τελειώσει. αν γίνει και ένα καλό ξεσκαρτάρισμα σε παίχτες με σκοπό να σωθούν κάποια χρήματα και να επενδυθούν σε κάτι καλό.

Βλέπω επίσης ότι πρέπει να δούμε σύντομα τι θα γίνει με την άμυνα. Εκτός του αριστερού άκρου εφόσον ανανεώσει ο χουλτ(αν και ακούγονται άλλα) είμαστε εντελώς γυμνοί. Δεν θα ήθελα σε καμιά περίπτωση να μην αποκτηθεί ο Βράνιες που είναι πολυτέλεια για μένα και απίστευτος παίχτης και δεν θα ήθελα σε καμιά περίπτωση να δω άλλη μια χρονιά Οικονόμου και Σβάρνα στην άμυνα. ο πρώτος γιατί δεν είναι καθόλου αθλητικός και είναι αργός και ο δεύτερος γιατί είναι πολύ κοντός χωρίς ταυτόχρονα να είναι αθλητικός. Απο δεξιά δεν μου γεμίζει κανένας το μάτι.

Βλέπω πάθος από την ομάδα αλλά βλέπω πολύ άγχος και κανένα απολύτως πλάνο(π.χ ο Ολιβέιρα που τον θεωρώ πολύ καλό παίχτη δεν μπορεί να γυρίζει στο κέντρο να πάρει τη μπάλα, πρέπει να του τη δίνουν σωστά μπροστά). Πλέον και ο Κωστένογλου θα έπρεπε να είχε δείξει κάτι. Δεν το έχει κάνει. επίσης δεν κάνει σωστό στήσιμο ομάδας. Ούτε αλλαγές.

Τελευταίο, αυτό που έχω απωθημένο όλα αυτά τα χρόνια, είναι ότι αν π.χ έχουμε 2εκ ευρώ μπάτζετ και η ομάδα πονάει σε 5 θέσεις, προτιμώ να αποκτηθούν παιχταράδες σε 2 θέσεις που όντως θα κλείσουν οι τρύπες και οι υπόλοιπες να κλείσουν με ταλέντα παρά να βλέπω 5 μέτριους παίχτες.

Constantinoupoli86 - 3/11/2019 22:20

Δεν αντέχω άλλο αυτή τη κατάσταση. Κόντεψα να πεθάνω σήμερα, δεν γίνεται αυτό το πράγμα, να παίζεις με Ατρόμητο και να γίνεται ντέρμπι. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!


Η ομάδα σήμερα ήταν ΧΑΛΙΑ. Κερδίσαμε καθαρά από τύχη και λόγω της ποιότητας 4 παιχτών μας, δηλαδή Λιβάγια,Μάνταλου.Ολιβέιρα,Τσιντώτα. Όλοι οι άλλοι ήταν ΑΦΑΝΤΟΙ, λες και παίζαμε με την παρέα... Συνέχεια τους 5 χ 5. Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Τα όσα λένε κάποιοι "ψυχάρα" και μέταλλο Χιμένεθ, δεν πήραν πρέφα από τον αγώνα.


ΥΓ: ΑΠΑΙΤΩ με τον Παναθηναϊκό επιστροφή Βράνιες. ΤΟ ΑΠΑΙΤΩ!!! Ειδάλλως κάθομαι σπιτάκι μου από το να κρατάω το κεφάλι μου όταν ο Οικονόμου ακουμπάει μπάλα. Χειροβομβίδα να ήτανε λιγότερο θα φοβότανε. Δεν το 'χει το παλληκάρι, κανένας δεν το βλέπει; Μόνο εμείς το βλέπουμε; Και μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου να έχει βρεθεί ο αντικαταστάτης του Κωστένογλου, ανεξαρτήτως αν μας έχουν κάτσει τα αποτελέσματα μέχρι τότε ή όχι. Δεν πάει πουθενά με Κωστένογλου.


Αυτά! Καλό βράδυ!

ioannis64AEK - 3/11/2019 22:19

από την μέση και πίσω η ομάδα δεν βλέπεται... δεν είναι ΑΕΚ.

R21_AEK - 3/11/2019 22:10

Επομενη αγωνιστικη Παο-ΑΕΚ Οφη -Παοκ Οσφπ-Ατρομητος υπαχει πολυ μεγαλη πιθανονητα να γκελαρουν οι αλλοι δυο οπως και εμεις αλλα δεν μας παιρνει να χασουμε κι αλλους βαθμους οποτε η νικη ειναι επιτακτικη ειδικα με εναν μετριο Παο με τα πολλα οικονομικα προβληματα.

Demis21Creta - 3/11/2019 22:19

αδερφέ ζω στο Ηράκλειο... ο ΟΦΗ φέτος είναι πολύ καλή ομάδα με σωστους ανθρώπους να την διοικούν... αλλά με τον ΠΑΟΚ θα είναι φιλικό... θα το δεις...

R21_AEK - 3/11/2019 22:26

Απο που και ως που φιλικο ο Οφη κανει εξαιρετικη πορεια και κυνηγαει να μπει 5αδα εχεις καποια πληροφορια?

giaek211 - 3/11/2019 22:32

τι απο που και εως που παραρτημα του ειναι ρε φιλε μεχρι και στην ανταρκτικη το ξερουνε..οφη οπως και λαρισα βολος ειναι γεματοι απο δανεικους απο μπαογκ και ανοιγουνε τα ποδια τους οταν παιζουμε μαζι του..

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 3/11/2019 21:55

ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ Τ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.............!!!ΑΡΚΕΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕ Η ΠΛΑΚΑ.....!!!!!!!!!!

Η ΠΑΤΑΓΩΔΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΤΩΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ...!!!

ΠΑΡΕ ΣΚΟΥΠΑ ΙΛΙΑ...........!!!!!

ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΩΝ ΑΕΚΤΣΗΔΩΝ ΜΕ ΤΟΥς ΜΕΤΡΙΟΥΣ....!

ΜΕΛΛ, ΦΤΑΝΕΙ .....!... Συνέχεια
ΠΑΡΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΠΑΙΧΤΕΣ.....!

Ο ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ, ΠΑΣ ΑΠΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ..........ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΜΕ ΓΑΪΔΑΡΟ....!!!!!!

ΕΛΕΟΣ........!!!! ΚΕΝΤΡΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ....!!!!!

Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΜΟΝΟ....!!!

ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΛΑΧΤΑΡΑΜΕ....!!!

ΚΙ ΑΝ ΔΕ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΔΩΡΑ ΔΕ ΘΑ ΝΙΚΟΥΣΑΜΕ ΟΥΤΕ ΣΗΜΕΡΑ....!!!

Demis21Creta - 3/11/2019 22:16

o Νικόλας είναι για τις ακαδημίες...???!!! Αδερφέ... για αυτό που βλέπεις ο τελευταίος που φταίει είναι ο Κωστένογλου... ο οποίος είναι η κύρια αιτία που γυρίζουνε τα ματς και εισαι 6 βαθμούς πίσω και οχι 12 ... να αποδίδουμε ευθύνες εκει που πρεπει, και να αναγνωρίζουμε την δουλειά εκείνων που πραγματικά δουλεύουν... Στην ομάδα αυτή αδερφέ ο Κωστέ δεν επέλεξε κανένα παίκτη και ήταν η ίδια που έχασε στην πρεμιέρα με κάτω τα χέρια... (ο Κωστενογλου όταν πήρε την ΑΕΚ 2η και την τερμάτησε 1η... Συνέχεια με 4άρα σε ντέρμπι πρωταθλήματος ήταν και τοτε για ακαδημίες..?)

GEO_A_SOFIA_AEK_1960 - 3/11/2019 22:33

Αδερφε ο Νικολας προσληφθηκε για εκει.Αυτο εννοω.

Δεν ειπα οτι φταιει...!

aekcy01 - 3/11/2019 22:06

Σκούπα όπως το είπες. Οι μόνοι παίκτες που αξίζουν είναοι οι Λιβάγια, Μάνταλος και Ολιβέιρα. Οι υπόλοιποι είναι δεύτερης διαλογής.

spiros61 - 3/11/2019 22:15

Το θέμα ειναι οτι κερδίσαμε εγώ δεν είδα

αδιάφορη ομάδα οι παίκτες τα έδωσαν όλα και καλή ομάδα ο Ατρόμητος σίγουρα θέλουμε μεταγραφές

Η ΟΜΑΔΑ θέλει στήριξη κ οχι γκρίνια . Ο Ιβιτς ξέρει καλύτερα απλά περιμένουμε

the_teacher - 3/11/2019 22:15

Λοιπόν, αντικειμενικά η ΑΕΚ φέτος δεν είναι μια πολύ καλή ομάδα. Ξέρω ότι υπολείπεται των άλλων δυο, αφού έχει να κάνει προετοιμασία δύο χρόνια. Ξέρω ότι προσπαθεί να βγάλει τη χρονιά με αλχημείες στη θέση του προπονητή. Ξέρω ότι μερικοί παίχτες πρέπει να φύγουν κι άλλοι καλύτεροι πρέπει να έρθουν. Όμως η ΑΕΚ ΟΦΕΙΛΕΙ, ειδικά μετά τα σημερινά αποτελέσματα να διατηρήσει τη σοβαρότητά της, τη συνοχή της και την προσπάθεια της, για να πάει όπου μπορεί φέτος. Έρχεται ο... Συνέχεια Γενάρης, που πιστεύω ότι θα ενισχυθεί, έρχεται το ματς των δύο γαύρων, οπότε η ΑΕΚ πρέπει να το παλέψει. Ο κόσμος πρέπει να στηρίξει κι όπου βγει. Τα ελαττώματα της τα ξέρουμε όλοι. Όλοι όμως ξέρουμε ότι γι’ αυτή τη χώρα η ΑΕΚ είναι τεράστιο μέγεθος, απείρως μεγαλύτερο από του ΠΑΟΚ, οπότε οφείλει να το παλέψει.

Για το ματς σήμερα, μόνο ένα έχω να πω. Ολιβέιρα πληρώνεις, Ολιβέιρα παίρνεις. Ντέλετιτς πληρώνεις, Ντέλετιτς παίρνεις. Αυτά. Πάμε κι όπου βγει.

TheJoker21 - 3/11/2019 22:15

Κρατάμε μόνο την νίκη και ότι μειώθηκε η διαφορά απο την κορυφή πέρα από αυτά προβληματική εικόνα και αφάνταστα εκνευριστική θα έλεγα(εκτός απο τα 25 - 30 λεπτά που έπαιξε με πολύ ένταση η ομάδα και γύρισε το ματσ)για τον ολιβειρα τα λόγια ειναι λιγα απλά παικταράς

Thana21 - 3/11/2019 22:14

Ο κόσμος και ο Ολιβέιρα πήραν το παιχνιδι.Καμιά κριτική παραπάνω όλοι είδαμε πάλι σήμερα ότι έχει πολλά προβλήματα η ομάδα αλλά επειδή πάντα μετράει περισσότερο το αποτέλεσμα (περισσότερο και όχι μόνο αυτό) έστω και έτσι πήραμε τους τρεις βαθμούς.Πρέπει να διορθωθούν πολλά πράγματα και σημαντική ενίσχυση τον Ιανουάριο.

Από την αρχή έλεγα όταν ήρθε πόσο παιχταράς είναι ο Ολιβέιρα.Έγραφα ότι θα αποδειχθεί ακόμα... Συνέχεια καλύτερος και από τους πολύ καλούς επιθετικούς Αραούχο και Πόνσε.Τίγκα τα ντισλάικ.Ξανασκεφτείτε το.Ακόμα δεν έχει καταφέρει να αποδώσει αυτά που πραγματικά μπορεί και έχει 4 γκολ σε 6 συμμετοχές.Τι έχει να κάνει στην συνέχεια.Θα αφήσει εποχή.Ο Πόνσε άρχισε να βομβαρδίζει από Νοέμβριο-Δεκέμβριο.

asos206s16 - 3/11/2019 22:14

Σε πάμε πουθενά έτσι, αsμην εθελοτυφλουμε, έγινε κακός σχεδιασμός και αυτό δεν αλλάζει, πάμε να βγάλουμε τη χρονιά και ας μας γίνουν μαθήμα τα λάθη τα φετινά για την διοίκηση της Αεκ. Στήριξη μέχρι τέλος, πρέπει να μπούμε στο νέο γήπεδο με άλλη ομάδα.

Bill83 - 3/11/2019 22:13

Σίγουρα πολύ θετικό η νοοτροπία που έχουμε σαν ομάδα μιας και αυτή είναι η τρίτη φετινή ανατροπή. Και εκεί τελειώνουν τα θετικά. Δεν περιμένω κάτι παραπάνω από την ομάδα. Ούτε από τον Ίβιτς φυσικα

- 3/11/2019 22:13

Ευτυχώs κερδίσαμε αλλά δυστυχώs με αυτή την ομάδα δεν πάμε πουθενά . Παίκτεs σαν το κρίστισιτs , οικονόμου , βέρντε, ντέλετιτs ,γιακουμάκηs , παουλίνιο,σβάρναs κλπ δεν πρέπει να πέρναγαν ούτε απο έξω και εμείs τουs έχουμε βασικούs . Σήμερα την γλιτώσαμε αλλα την άλλη φορά δεν θα είμαστε τόσο τυχεροί . Η ομάδα θέλει προπονητή και παίκτεs απο το πάνω ράφι και όχι απο το πανέρι . Τα είδαμε και με τον Ολιβέιρα . Ότι πληρώνειs παίρνειs !

Manos_AEK21 - 3/11/2019 22:12

Μπράβο για την νίκη και χάρηκα πάρα πολύ που κέρδισε η ομάδα μας... Αυτό που δεν χάρηκα είναι ότι με τον Ατρομητο μέσα στην έδρα μας μας βγήκε η καρδιά έξω για να κερδίσετε ρε παίχτες και προπονητή της ΑΕΚ.... ***Για άλλη μια φορά έδειξε ξεκάθαρα η ομάδα μας ότι έχει προβλήματα πίσω στην άμυνα και στο κέντρο.....

Okonski21R - 3/11/2019 22:11

Όταν ένας παίκτης είναι κλάσης φαίνεται, ο Νέλσον έχει δείξει από την πρώτη στιγμή ότι το κατέχει απλά λόγω απραξίας δεν είναι στο επιθυμητό σημείο. Όσο περνάει ο καιρός θα είναι πολύ καλύτερος. Προβληματική και σήμερα η παρουσία Βερντε, ο Οικονόμου δεν πατούσε καλά, ο Λοπεζ για μια ακόμα Κυριακή δεν ήταν καλός, ο Κριστιτιτς στο πρώτο δεν υπήρχε ανέβηκε όμως στο δεύτερο, κι ο Σιμοες πάλι εκτός παιχνιδιού. Την άλλη εβδομάδα πρέπει να παίξουμε πολύ καλύτερα για να νικήσουμε τον... Συνέχεια ανεβασμένο βαζελο.

2121AEK - 3/11/2019 22:11

Πιο ΑΣΟΒΑΡΗ αμυνα εχω να δω στην ΑΕΚ απο τα πετρινα χρονια πριν το '89....

ΤΡΑΓΙΚΗ....

Ειναι δυνατον στο 90' να εχεις κανει ανατροπη και να μην ΚΡΑΤΑΣ την μπαλα αλλα να την δινεις στον αντιπαλο...να κανει σεντρα και ο σεντερ μπακ σου 15 ποντους ψηλοτερος να χανει την κεφαλια και να ισοφαριζεται η ομαδα;;;;... Συνέχεια
Και σα να μην φτανει αυτο βαζεις τριτο γκολ στο 93' και στο 94' κανεις το ΙΔΙΟ λαθος και παραλιγο να το φας παλι;;;;;

ΕΛΕΟΣ....

Παρτε χθες δυο μπακ (αριστερο και δεξι)....και δυο σεντερ μπακ......ΑΜΕΣΑ....

Δεν αντεχετε αυτο το χαλι.....

orbon - 3/11/2019 22:11

Στα καλα:

- ΜΕΓΑΣ ΝΕΛΣΟΝ, σε ολες τις φασεις μεσα και πολυ κινητικος.

- Η ομαδα βγαζει φασεις παρα τις ελλειψεις στο κεντρο, ακομα και με κλειστες αμυνες. Αυτο πρεπει να το πιστωσουμε στον Κωστενογλου (θα του πιστωσουμε και αρνητικα μετα).

-Ο Βερντε βοηθησε ουσιαστικα, καλες μεταβιβασεις, καποιες λαθος επιλογες, ατυχος στο δοκαρι.... Συνέχεια
-Δυνατος αμυντικα ο Κριστισιτς, βγαζει παθος και ειναι σημαντικο αυτο.

-Η ομαδα αρνειται να παραδωθει.


Στα αρνητικα:

-Η αμυνα ειναι απαραδεκτη. Παιδικα λαθη απο ολους ξεχωριστα, αλλα και στην συνολικη λειτουργια. Σε αυτο φταιει ο προπονητης.

-Το διδυμο στο κεντρο ως συνηθως προβληματικο οταν η μπαλα πρεπει να παει μπροστα.

-Ο Μαρκο χανει την ουσια ωρες ωρες.

makrei - 3/11/2019 22:09

Τεράστια νίκη,τραγικός οικονομου

Aldair - 3/11/2019 22:06

Για μένα κέρδισε ο Ατρόμητος χιχιχιχι!

antouanstr21 - 3/11/2019 22:06

Παιδιά, η ομάδα δεν είναι τελείως χάλια. Μην την συγκρίνεται με τον Ατρόμητο και τον Άρη. Η μεγαλύτερη διαφορά μας με οσφπ και παοκ είναι ότι αυτή έχουν δορυφόρους και παίζουν φιλικά με κάποιες ομάδες. Επίσης η διαιτησία απο την αρχή είναι χάλια. Να χαίρεστε που δεν είμαστε σαν τον οσφπ και τον παοκ. Δεν παίζουμε ουτε φιλικά ουτε μας δίνουν 8 λεπτα καθυστερήσεις για να ισσοφαρισουμε.

giaek211 - 3/11/2019 22:04

αγχωτικη νικη αλλα νικη..αυτη την εποχη οι 3 βαθμοι μετρανε για εμας..το οτι η ομαδα δεν ειναι αυτη που πρεπει χρειαζεται βελτιωση και ενισχυση ειναι δεδομενο αλλα μεχρι να ερθουνε αυτα πρεπει να παιρνουμε τους 3 βαθμους..ολιβειρα ειναι παιχταρας αλλα του ελειπε ρυθμος και ψυχολογια..μετα τα 3 γκολ σημερα θα εχει ψυχολογια ενω αποκταει σιγα σιγα και ρυθμο και θα κανει την διαφορα μαζι με λιβαγια(το καλυτερο επιθετικο διδυμο του πρωταθληματος)παιχτες κριστισιτς και οικονομου δεν... Συνέχεια υπαρχουνε..ο κριστισιτς δεν βοηθαει σχεδον καθολου στην κυκλοφορια και σερνεται ενω οικονομου οποτε παιζει τρωμε ενα και 2 γκολ με δικη του ευθυνη..3 μεταγραφες θελουμε γεναρη..σεντερ μπακ χαφ και εξτρεμ..ας ελπισουμε να γινουνε και οι 3 και να κανει και καλες επιλογες ο ιβιτς(που τον πιστευω)

submariner - 3/11/2019 22:04

Μισή ώρα χρειάστηκε ο Κωστε να καταλάβει ότι έβαλε λάθος τον Βερντε. Συνεχίστε...

erethn_xrhnai_prwta_genes - 3/11/2019 22:02

Δεν καταλαβαίνω γιατί ρε παιδιά εφταιγε ο τσιντωτας, ειλικρινά ρωτώ και αναμένω χωρίς ίχνος ειρωνίας. Λόπες πολύ κακός όχι μόνο σήμερα όπως και ο οικονόμου. Ο κρυστίτσσιτς δεν ήταν κακός επίσεις ευτυχώς ήταν τραυματίας ο μπακάκης και κάναμε παιχνίδι από δεξιά. Συνεχίζουμε θέλουμε 3 ενδεκαδάτους εκεί που έχουμε πει και ξέρουμε μα πάνω απόλα ΜΑΈΣΤΡΟ

ScoccoMan - 3/11/2019 22:01

Σορυ αλλά πέναλτυ δεν υπάρχει . Ο οικονόμου διώχνει την μπάλα .

Xaris345 - 3/11/2019 22:01

Τεραστιος Ολιβειρα,τραγικη αμυνα.

stelios_21 - 3/11/2019 22:00

Τεραστια νικη!!Παιδια η σεζον ετσι θα παει μην περιμενετε θαυματα,εχουμε ποιοτικους παιχτες ας τους εκμεταλευτουμε μεχρι το τελος και μετα βλεπουμε.Ολες οι ελπιδες μου κρεμονται πανω στον Ιβιτς(ας ελπισουμε να γινει γερο ξεκαθαρισμα και να ερθουν νεοι αφθαρτοι παιχτες)

Votzis - 3/11/2019 21:59

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ..ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΕΝΑ ΝΤΕΡΜΠΥ ΜΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΟΝ ΑΤΡΟΜΗΤΟ..ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.....ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ..ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ!

johnsot - 3/11/2019 21:59

Η ομάδα έχει μεγάλο θέμα αμυντικά προεξαρχοντος του Οικονόμου που το παιδί είναι επικίνδυνο. Τα ακραία μπακ πίσω είναι για τα πανηγύρια τα αμυντικά χαφ λίγα. Μην κοιτάμε τη νίκη η ομάδα θέλει μεγάλες αλλαγές κυρίως μεσοαμυντικα

manosOranje - 3/11/2019 21:56

Στο 89' το εκλεισα , η αμυνα μας ειναι χαλια δεν μπορει να τρωμε γκολ απο τον ατρομητο στο τελος ασχετα αν ο Ολιβειρα καθαρισε.

Rosso_21 - 3/11/2019 21:54

Η ομάδα δεν ήταν καλή σήμερα. Υπάρχουν εμφανή δομικά προβλήματα και έλλειψη ποιότητας στο ρόστερ. Κέντρο και άμυνα πολύ χαμηλού επιπέδου για πρωταθλητισμό. Λείπει το εξτρέμ διαφοράς. Απαιτούνται μισή ντουζίνα μεταγραφές. Παικτούρα ο Νέλσονας τι να λέμε...

taxiss21 - 3/11/2019 21:54

Τα λόγια περιττά. Η επίθεση ειναι καλη θελει πλαισιωμα από καλα χαφ στο κέντρο. Η αμυνα θέλει δυο καλα σέντερ μπακ να στρωσει. Και η ομάδα προχωράει σημερα με δεκαπεντε χιλιαδες καρδιακους να παιρνουμε χαπια καρδιας απο τα 23 μαςκαι αλλους 1000000 εκτος οακα επίσης να τρωνε νυχια. Παμε η συνεχεια πρεπει να ειναι σοβαρή

AEK Frankfurti - 3/11/2019 21:54

Θύμισε ΑΕΚ του Χιμένεθ σήμερα που δεν τα παρατούσε !!μεγάλη νίκη σήμερα , πλησιάζουμε ξανά στην κορυφή , νίκη και με βάζελο να έχει αξία ο νίκη αυτή . Ολιβέιρα είσαι πρώτος μάγκας ρε !!!!!

imodium - 3/11/2019 21:53

Μέσο αμυντικά είμαστε για τα σκυλιά, πρέπει σε κάθε ματς νά βάζουμε 3-4 γκολ για νά κερδίσουμε !θά τά βάζουμε όμως? Σήμερα μας ήθελε,πάλι καλά

Aldair - 3/11/2019 21:53

Και πολύ με αρέσει!!!!!!!!.........

R21_AEK - 3/11/2019 21:52

Αν δεν ηταν ο Ολιβερια η κεφαλια μαλλον πηγαινε αουτ η δοκαρι παλι καλα ηταν εκει και το παστελωσε να ναι καλα αν δεν ηταν αυτος σημερα θα ειχαμε δραματα αλλα αυτη η νικη ειναι σαν ηττα με τετοια εμφανιση και πρεπει απο σημερα να ξηλωθουν παιχτες που απλα δεν κανουν για την ΑΕΚ.Οικονομου,Λοπεζ,Βερντε,Κριστιτσιτς δεν χρειαζονται να παιζουν ας κατσουν παγκο μεχρι να φυγουν.

KonstantinosP - 3/11/2019 21:51

Αφού μας κάνανε τα νεύρα σχοινί για άπλωμα , στο τέλος ηρεμήσαμε. ΔΟΙΚΗΣΗ έχουμε θέματα , ακούει κανείς ; Από κέντρο και προς τα πίσω ο θεός να βάλει το πόδι του.

aliceaek - 3/11/2019 21:50

Λυπηθειτε μας

Droit_Au_But - 3/11/2019 21:50

Δεν χρειάζεται να λέμε πολλά ...

Περισσότεροι κανονικοί παίκτες περισσότερο κανονική ΑΕΚ ...

johnny_aek - 3/11/2019 21:49

θύμισε ανατροπές σεζόν 2017/18 Ρε θα μας τρελανετεεεε με την ψυχή στο στόμα....

ΕΠΟΜΕΝΟ