55 ΣΧΟΛΙΑ

Πιο σημαντικό να κερδίσει χρόνο από την πίστη παρά από τα αποτελέσματα αυτή η ΑΕΚ

Διαβάστε τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ απο τον Κώστα Κετσετζόγλου


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Κωνσταντίνος®21 - 18/8/2019 23:50

Καλησπέρα, σε όλους. Ας τα πάρουμε, λίγο διαφορετικά τα πράγματα, απ'ότι συνηθίζουμε. Ας ξεκινήσουμε, κάπως αλλιώς το γραπτό μας.


Διαθέτουμε για τεχνικό διευθυντή, τον Νίκο Λυμπερόπουλο. Γνωστό, στην οικογένεια της ομάδας μας, από τα βήματα του, όντας ποδοσφαιριστής αυτής.... Συνέχεια

Με την "αναγέννηση" της ομάδας, αποφασίστηκε να συμμετάσχει και αυτός, όντας στον ρόλο που βρίσκεται, αυτήν την στιγμή. Κάπου, κάπως, έμπλεξαν τα πράγματα, τότε, και αποχώρησε.


Πήγε, στον Παναθηναϊκό, δεν έπεισε και επέστρεψε τον Σεπτέμβρη του 2017. Στην πρώτη του μεταγραφική περίοδο, δεν χρειάστηκε να "ιδρώσει" ιδιαίτερα, αφού δεν είχαμε και πολλά κενά και έτσι έκανε 2 μεταγραφές, που έμοιαζαν αρκετές.


Η επόμενη του, ήταν το καλοκαίρι του 2018. Ο σκοπός του, ήταν να βρει τον καινούργιο προπονητή, μετά την φυγή Χιμένεθ, ο οποίος θα κρατούσε την ομάδα πρωταθλήτρια, και επίσης να αντικαταστήσει τα "βαριά χαρτιά", που είχαν αποχωρήσει από την πρωταθληματική ομάδα.


Δεν το έπραξε, με επιτυχία. Αντιθέτως. Ήρθε, ύστερα ο Γενάρης του 2019. Η ομάδα, ήθελε δεδομένα ενίσχυση για να διεκδικήσει το καλύτερο δυνατό τέλος, το οποίο και ήταν η κατάκτηση του κυπέλλου, αφού το πρωτάθλημα είχε χαθεί, όπως και η παρουσία στην Ευρώπη, μετά το κακό πέρασμα της ομάδας στους ομίλους του Champions League.


Εκεί, ενίσχυσε την ομάδα, με την μεταγραφή του Κρίστιτσιτς για το κέντρο. Έφυγε, ο "εκλεκτός" του Λυμπερόπουλου, ο Ουζουνίδης και η επόμενη λύση του, ήταν η επιστροφή του, πρώην προπονητή της ομάδας, Μανόλο Χιμένεθ.


Η συνέχεια, γνωστή σε όλους. Κάπως, έστρωσε, θα λέγαμε, η εικόνα της ομάδας και 3η σερί διαδοχική πρόκριση στον τελικό, ο οποίος και χάθηκε.


Ένα μικρό σίριαλ, επικρατούσε, όπου ο κόσμος της ομάδας, περίμενε να δει, αν θα παραμείνουν ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Νίκος Λυμπερόπουλος, και ο προπονητής, Μανόλο Χιμένεθ.


Στην αρχή, ήταν σίγουρη η θέση και των 2. Ύστερα, μαθαίνουμε ότι ο Χιμένεθ, αποτελεί παρελθόν από την ομάδα, ύστερα από την 3η θητεία του, σ'αυτήν.


Οπότε, ο πρόεδρος, δίνει το ελεύθερο στον Λυμπερόπουλο, να κάνει την επιλογή του επόμενου προπονητή και ύστερα, δίνει και στους 2, το ελεύθερο στις μεταγραφές.


Για πρώτη φορά, ο Λυμπερόπουλος, καταφέρνει και καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ρόστερ. Το αν, οι κινήσεις, ήταν καλές ή όχι, είναι νωρίς να κριθεί, όμως από θέμα ταχύτητας, παίρνει άριστα.


Και έχοντας γράψει, τα παραπάνω, ας πάμε και στο κυρίως πιάτο.


Έχουμε, λοιπόν, έναν άπειρο, σχετικά, τεχνικό διευθυντή, τα τελευταία 2 χρόνια και του έχουμε δείξει υπομονή και εμπιστοσύνη, αυτά τα 2 χρόνια.


Όμως, δεν μπορούμε να δείξουμε τα ανάλογα, σε έναν καινούργιο προπονητή, ο οποίος προσπαθεί να περάσει κάτι καινούργιο, για την ομάδα;


Οι περισσότεροι, ζητάνε το κεφάλι του προπονητή, αλλά κανείς δεν αναφέρει ότι εάν πρέπει να φύγει ο προπονητής, θα πρέπει πριν απ'αυτόν, να φύγει ο ίδιος ο Λυμπερόπουλος, που στο κάτω κάτω, έκανε την επιλογή;


Θεωρώ ανούσιο, να λέμε ότι το αποτέλεσμα της Πέμπτης, μετράει για την συνέχεια του Καρντόσο, στον πάγκο της ομάδας. Εάν η ομάδα, ήθελε γρήγορα αποτελέσματα, γιατί επέλεξε να φέρει τον συγκεκριμένο και δεν έμεινε στον Μανόλο, ας πούμε.


Γι'αυτό και αν καταλήξουν, να διώξουν τον Καρντόσο, ας στείλουν και τον Λυμπερόπουλο, μαζί.

Psychosocial - 20/8/2019 00:39

Είτε με Λυμπεροπουλο είτε χωρίς, η ομάδα στα των μεταγραφών λειτουργεί ερασιτεχνικά ολες τις χρονιές απ την επιστροφή και μετα. Είναι ξεκάθαρο ότι έχει μείνει πολύ πίσω στο θεμα σκαουτινγκ και σχέσεων με ομάδες και μάνατζερ. Δες και φέτος τι έγινε : ήρθε ο Καρντοσο και έφερε στην ομάδα όλους τους συμπατριώτες του που ήξερε. Δεν λέγεται μεταγραφικός σχεδιασμός αυτός. Λείπουν ποδοσφαιρανθρωποι με άκρες και γνωριμίες απο την ομάδα, αυτό είναι βέβαιο, αλλα να έχουν και το... Συνέχεια ελεύθερο να πραξουν όπως αυτοί θέλουν και ξέρουν. Εγω λεω πάντα ότι το ψάρι βρωμαει απ το κεφάλι.

Dipintore 74 - 19/8/2019 09:12

Το ότι ο Λύμπε είναι λίγος το έχουμε ξαναγράψει. Δεν ισχύει ότι τον έχουμε στον απυρόβλητο. Επίσης, και προς υπογράμμιση ακριβώς αυτού του σχολίου, να τονίσω ότι δεν έφυγε από τον ΠΑΟ επειδή δεν έκανε εκεί σπουδαία πράγματα (που μπορεί πράγματι να μην έκανε), αλλά επειδή κατάλαβε ότι εκεί μπορεί να κινδύνευε να μείνει απλήρωτος ή κι αν δεν έμενε απλήρωτος ακριβώς επειδή είναι προσωπικότητα, μπορεί να του έλεγαν να αποχωρήσει διακριτικά για να μη μείνει στο τέλος απλήρωτος... Συνέχεια (οι ζέλες θα μπορούσαν να διαχειριστούν επικοινωνιακά το να μην έχουν πληρωθεί άγνωστοι στους φιλάθλους τους παίχτες, αλλά όχι και ο Λύμπε)...

Κωνσταντίνος®21 - 19/8/2019 13:47

@Dipintore 74


Συγγνώμη, φίλε μου, αλλά δεν ισχύουν αυτά που γράφεις. Ο Λυμπερόπουλος, καταρχάς, πολλές φορές, έχει μείνει στην απέξω, χωρίς να γραφτεί - ειπωθεί, το οτιδήποτε γι'αυτόν, από τα μέσα και γενικά. Μόνο από κάποια μερίδα, από όσους γράφουμε στο σάιτ. Δεν θα την έλεγα και μεγάλη όμως.... Συνέχεια

Επίσης, στον Παναθηναϊκό, δεν τους νοιάζει το όνομα. Τόσους και τόσους, έχουν αφήσει απλήρωτους. Απλώς, ο Λυμπερόπουλος, τα έβρισκε και εκεί σκούρα.

fortsaAEKARA - 19/8/2019 09:19

Ο Λυμπεροπουλος είναι άνθρωπος εμπιστοσυνης του Προέδρου κ για το μπάτζετ που διαθέτει η ομάδα είναι ακριβώς αυτό που θέλει.Να το πω πιο απλά ο λυμπε ότι γίνεται στην ομάδα κ για της μεταγραφές τα ξέρει όλα ο μελλισανιδης δηλαδή ο λυμπε δεν περνει μίζες αλλά να του λέει κ απο κάτω από το τραπέζι να περνει αλλα

Κωνσταντίνος®21 - 19/8/2019 13:43

@fortsaAEKARA


Διαφωνώ, στα όσα λες φίλε μου. Ο Λυμπερόπουλος, ΔΕΝ κάνει γι'αυτό που θέλει ο Μελισσανίδης. Δεν μπορεί, να βρίσκει καλούς φθηνούς παίχτες, αλλά κυρίως λαχεία.... Συνέχεια
Ίσως, να δεχόμουν το άνθρωπος εμπιστοσύνης. Όμως και τον Μπάγιεβιτς, που τον είχε ως τέτοιο, δεν του είχε δώσει το πόστο του τεχνικού διευθυντή.

g_papadimitrioy - 19/8/2019 11:02

Φίλε Κωνσταντίνε, είναι σαφές ότι ο Λυμπερόπουλος ΔΕΝ είναι τεχνικός διευθυντής με πλήρεις αρμοδιότητες αλλά διαχειριστής των επιθυμιών της διοίκησης που αποφασίζει χρησιμοποιώντας και ανθρώπους που δεν έχουν προφανή ρόλο στην ομάδα. Ο πρόεδρος αποφασίζει για όλα τα σημαντικά θέματα και ο Νίκος προσπαθεί να τα πραγματώσει. Για να έχει νόημα η κριτική προς τον Λυμπερόπουλο θα πρέπει να αλλάξει το μοντέλο διοίκησης και να υπάρχει ισχυρός τεχν. διευθυντής με πραγματικές... Συνέχεια αρμοδιότητες λήψης αποφάσεων και σχεδιασμού διαμόρφωσης της αγωνιστικής πολιτικής της ομάδας. Στην ΑΕΚ αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε ένα παράλληλο σύμπαν...

Κωνσταντίνος®21 - 19/8/2019 13:40

@g_papadimitrioy


Να πω, ότι έχεις άδικο, θα ήταν ψέμα, φίλε μου. Όμως, πρέπει να υπάρχει ένα εξειδικευμένο άτομο, στην θέση αυτή.... Συνέχεια
Βλέπε τον Μπράνκο, του ΠΑΟΚ. Έφυγε ο Λουτσέσκου, έφερε με εισήγηση του, τον Φερέιρα. Σίγουρα, κάποιες φορές, κάνει και το χατίρι σε πατέρα και γιο, αλλά οι περισσότερες επιλογές, είναι δικές του, σε συνεργασία με τον εκάστοτε προπονητή.


Έναν τέτοιον, θέλω και γω στην ΑΕΚ. Τώρα θα μου πείτε, ότι είμαι άδικος με τον Λυμπερόπουλο, μετά τα φετινά, αλλά αφού δεν αποτελούν δικές του εισηγήσεις οι περισσότεροι, τότε ποια η δουλειά του;

g_papadimitrioy - 19/8/2019 16:19

Στο ερώτημα "" ποια η δουλειά του Λυμπερόπουλου;"" απάντηση θα βρεις όταν μπεις στο μυαλό του προέδρου για να καταλάβεις πως σκέφτεται και τι ακριβώς θέλει για την ή από την ομάδα. Πάντως από ότι φαίνεται εκείνου του κάνει τη δουλειά που θέλει. Το είχε τονίσει μάλιστα και σε εκείνη τη συνάντηση με τους ρεπορτερ της ομάδας στο τέλος της προηγούμενης σεζόν αν θυμάσαι. (That's all...)...

ketsetzoglou - 19/8/2019 00:18

Χωρίς καμία διάθεση να υπερασπιστώ τον Λυμπερόπουλο δεν ρωτήθηκε καν για τον Ουζουνίδη ενώ φέτος το καλοκαίρι ήταν υπέρ της παραμονής Μανόλο και είχαν κάνει και σχεδιασμό με μαζί με Κλωναρίδη δεξί μπακ και κάποιους παίκτες από Ισπανία που είχαν γραφτει. Ο Καρντόσο δεν ήταν δική του επιλογή αλλά μετά την πρώτη συνάντηση που έγινε, πριν πάνε στον πρόεδρο, έγινε υπέρμαχος με αυτά που άκουσε. Αυτά για τους προπονητές. Σε άλλα πράγματα όντως έχει υστερήσει αλλά δεν είναι της ώρας.

Κωνσταντίνος®21 - 19/8/2019 01:06

@ketsetzoglou


Γειά σου, φίλε Κέτσε. Συγγνώμη, αλλά πως δεν ήταν επιλογή του, ο Ουζουνίδης; Πώς δεν ήταν επιλογή του, ο Καρντόσο; Ποια είναι η δουλειά του, στην τελική;... Συνέχεια
Έστω, πέρσι δεν διάλεξε αυτός τον Ουζουνίδη. Ο Ουζουνίδης, δεν συμφωνούσε με τους παίχτες που πρότεινε, οπότε ούτε αυτοί ήταν επιλογές του.


Φέτος, διαβάζαμε ότι έχει "πάρει" τα κλειδιά και θα έβρισκε προπονητή και σε συνεργασία με αυτόν και παίχτες. Αλλά, όπως λες, δεν βρήκε αυτός τον προπονητή.


Με όλον τον σεβασμό, προς το πρόσωπο του, φαίνεται για ακόμη μία φορά, ότι είναι λίγος. Αυτά, συνήθως, είναι μέσα στις αρμοδιότητες του. Ή κάνω λάθος;

barlos71 - 19/8/2019 11:42

Δίκιο έχεις Κωνσταντίνε αλλά και ο Τίγρης δεν είναι και η πιο απλή προσωπικότητα. Δε νομίζω οτι είναι απο εκείνους που δίνουν τα κλειδιά σε οποιονδήποτε. Και ο Λύμπε τι να κάνει να παραιτηθεί? Νομίζω τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα απο όσο τα φανταζόμαστε εμείς ή όπως θα έπρεπε να είναι.

Κωνσταντίνος®21 - 19/8/2019 13:52

@barlos71


Δεν διαφωνώ, φίλε μου, όμως και την πρώτη φορά - στην Γ' -, μια χαρά παραιτήθηκε ο Λυμπερόπουλος.

Thana21 - 19/8/2019 11:48

Ποια επιλογή του Λυμπερόπουλου ο Ουζουνίδης;Στον βάζελο είχαν τσακωθεί σύμφωνα με όσα έλεγαν φήμες.Ο Ουζουνίδης ήταν καθαρά και μόνο επιλογή Μελισσανίδη.

Κωνσταντίνος®21 - 19/8/2019 13:50

@Thana21


Με ποια λογική, τότε, έγινε αυτή η κίνηση;

Thana21 - 19/8/2019 14:31

Τι με ποια λογική;Επειδή τον πίστευε πολύ και τον ήθελε ο Μελισσανίδης.Ο Λύμπε δεν είναι άνθρωπος να θέτει βέτο ή εγώ ή αυτός στην ομάδα και ο Μελισσανίδης παίρνει τις αποφάσεις δεν αποφασίζει ο κάθε Λυμπερόπουλος.

john Original - 19/8/2019 00:13

ΦΙΛΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ..ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ..ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ..ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ..ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ..ΚΑΙ Ο ΚΑΡΝΤΟΣΟ ΑΦΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΙ ΑΣ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΩΙΣΤΗΣ..ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΠΑΣΟΥΛΕΣ Ο ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥΣ...ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ...ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ..ΘΕΛΕΙ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ...

Κωνσταντίνος®21 - 19/8/2019 00:46

@john Original


Γειά σου, φίλε μου. Εν μέρει, καλά τα λες. Πρέπει να βλέπουμε, την απόδοση της ομάδας, παιχνίδι με παιχνίδι. Συμφωνώ, απόλυτα.... Συνέχεια
Συμφωνώ, επίσης, στα λάθη του Καρντόσο. Αν και θεωρώ, ότι η αλλαγή Λιβάγια, δεν είχε αγωνιστικό κριτήριο. Θεωρώ, πώς αφού είχαμε το 0-2 του πρώτου αγώνα και το 1-0 στο ημίχρονο, όπου ξεκίνησε με την καλύτερη ενδεκάδα, έβαλε παίχτες για να πάρουν χρόνο - όπως ο Βέρντε -, άφησε μέσα Ολιβέιρα, ώστε να αρχίσει να παίρνει ενενηντάλεπτα και μόνο η αλλαγή του Κρίστιτσιτς, έγινε λόγω κούρασης/απόδοσης.


Σε αυτό, που διαφωνώ, είναι οι λεγόμενες πασούλες από τον τερματοφύλακα. Αυτό, είναι το σημείο εκκίνησης του λεγόμενου, build up. Θέλει χρόνο, για να τελειοποιηθεί.


Θα σου ακουστεί παράλογο, αν το πάρεις σαν μέτρο σύγκρισης, όμως αν δεις παιχνίδια Premier League, θα δεις ότι αυτό θέλουν να παίξουν.


Ας πούμε, έβλεπα το Μάντσεστερ Σίτι - Τότεναμ, το Σάββατο, και όλη την ώρα η Σίτι, έβαζε και τον τερματοφύλακα στο παιχνίδι. Φυσικά, πλέον, μπορούν να παίξει ο Έντερσον, καλά με τα πόδια, γι'αυτό ακόμη κι όταν βρισκόταν υπό πίεση, έστελνε την μπάλα με σέντρα στα πλάγια, αλλά ούτε πολύ ψηλά, ούτε χαμηλά.


Ο Μπάρκας, δυστυχώς, ακόμη και στα βολέ του, στέλνει συνήθως την μπάλα στην τύχη. Όπου πάει, δηλαδή. Οι τερματοφύλακες μας, πλέον, στην προπόνηση, παίζουν το λεγόμενο κορόιδο, με τους υπόλοιπους, ώστε να καταφέρουν να μοιράζουν την μπάλα σωστά και γρήγορα.


Φυσικά, πρέπει και οι παίχτες να μάθουν να κινούνται σωστά, όπως και να κρατάνε τις γραμμές τους.


Όταν βλέπεις αγγλική ομάδα, να ξεκινάει build up, από τον τερματοφύλακα, τα στόπερ πάνε λίγο έξω από την περιοχή δεξιά και αριστερά, αντιστοίχως με την θέση τους, τα μπακ, πάνε στην γραμμή του αράουτ και το ένα χαφ, πάντα, κάνει κίνηση από τον άξονα προς τα πίσω, ώστε αν τα στόπερ είναι κλεισμένα, όντας οι πιο ασφαλές επιλογές, να την πάρει αυτός, ώστε να ξεμαρκαριστεί το ένα στόπερ και να του την μοιράσει αμέσως το χαφ.


Ελπίζω, να μην κούρασα, απλώς ήθελα να είμαι λίγο λεπτομερής. Επίσης, δεν συγκρίνω το επίπεδο των αγγλικών ομάδων, αλλά πάνω κάτω, αυτό είναι που θέλει να περάσει ο Καρντόσο. Build up, από πίσω - μπροστά.

marv - 19/8/2019 00:45

Το λαθος που χει γίνει με τον Λυμπερόπουλου είναι πιστευω του Τίγρη που μετα την αποχώρηση του Μπάγεβιτς δεν του έβαλε έναν προϊστάμενο για μια 3ετια έως 5ετια. Έναν άνθρωπο στυλ Μοντσι, έναν γνωστό και καταξιωμένο που θα σύστηνε τον Λυμπερόπουλο (και την ΑΕΚ κακά τα ψέματα) στην Ευρωπαϊκή ποδοσφαιρική πιάτσα και στα γραφεία των μάνατζερ. Που θα του μάθαινε τα κόλπα των μάνατζερ και θα τον βοηθούσε να φτιαξει ένα δίκτυο σκάουτερ. Πιστευω ότι ο Λυμπεροπουλος και ποδοσφαιρικό μάτι... Συνέχεια έχει, και ικανότητες και προσωπικότητα να σταθεί στη θεση. Ποτε δεν είναι αργα.

Nic21 - 19/8/2019 00:05

Ναι σε όλα

Aekfamily21 - 19/8/2019 12:33

καλημερα σας κυριε Κετσε. Αφου σε γενικές γραμμες συμφβνησω με τα όσα γραφετε θα προσπαθησω να σας δωσω ενα ψυχογραφημα ενος απλού φιλαθλου της ΑΕΚ που εχει ζησει τις δεκαετιες 80- 90-00 ζωντανα μεσα απο την κερκιδα ή ενιοτε απο την tv.

Τις δεκαετιες 80 και 90 πηγαιναμε οι φιλαθλοι στο γηπεδο σχετικα απροετοιμαστοι για το τι θα δουμε κυρίως απο πλευράς αντιπάλου. Βλεπετε δεν υπηρχε ακομα στο ιντερνετ καποιο αθλητικο site και οι... Συνέχεια γνωσεις μας για τους φιλοξενουμενους περιοριζονταν στα στιγμιοτυπα της αθλητικης κυριακης και στο Δευτεριατικο ρεπορταζ απο το γηπεδο στις αιλητικες εφημεριδες της εποχης.

Ζουσαμε την ομορφιά του αναπάντεχου, της εκπληξης, της ατμοσφαιρας του γηπεδου, και της μυρωδιάς του καπνου απο τα τσιγαρα ανακατεμενα με τον καπνους απο τα βρωμικα απεξω απο τα φιλαδελφεια.

Στην δεκαετια του 2000 και επειτα αρχισαν πρωτα στην τηλεοραση οι αναλυσεις των συστηματων των προπονητων και μαθαμε το 442 και το 433 κανοντας το τσιχλα στο στομα μας καθε κυριακή . Μαθαμε τον ασβεστη ,τον φουνταριστο κυνηγο ,αυτον που παιζει με την πλατη στο τερμα και αυτους που παιζουν με αναποδα ποδια.

Ο ελληνας φιλαθλος αρχισε να αποκτα στο μυαλο του μια πληρεστερη εικονα του παιχνιδιου και συνεχιζε να ενημερωνεται απο τις αθλητικες εκπομπες σε ραδιοφωνο και τηλεοραση ενω σε καποιες απο αυτες τον καλουσαν να συμμετασχει και να εκφρασει αποψη.

Στις εκπομπες του Γεωργιου αναδιπλωθηκε όλο το ταλεντο των εκολαπτόμενων προπονητων του καναπέ ,ανω καποιο πιο σκληροπυρηνικοί απέκτησαν σταθερό βημα κριτικού ποδοσφαίρου κατι αναλογο με του θεάτρου και του κινηματογραφου .

Στα τελη της δεκαετιας και το ανοιγμα της ενημερωσης απο το ιντερνετ χαθηκε η μπαλα εντελεως. Πλεον ο καθενας μας μπορουσε να διαβασει αναλυση αγωνων απο οποιοδηποτε πρωταθλημα του κόσμου, να ενημερωθει για νεα προπονητικα συστήματα που επαιζαν ομαδες με μπατζετ εκατονταδων εκατομμυριων ,για διασημους μανατζερς εκπρόσωπους ποδοσφαιριστών και στο μυαλό του να σχηματιζει την ιδανική ενδεκαδα που θα παιζει το τελειο συστημα με τον πιο κουλ προπονητη .

Οταν δε αναπτυχθηκαν και εφαρμογες σε βιντεο γκειμς και απλικεισονς περάσαμε στην σφαιρα της εικονικης πραγματικοτητας. Πλεον βγαζουμε μονοι μας τα μπατζετς των μεταγραφων , στηνουμε προυπολογισμους προδιαγραφουμε εσοδα απο χορηγιες ,τηλεοπτικά άσχετα αν στο σχολειο πηγαμε μεχρι την τριτη δημοτικου. Αλλωστε μπαλα ειναι και μπαλα λιγο πολυ ξερουμε ολοι.

Καπου εκει μεσα στην παραζαλη της πληροφόρησης , της παραπληροφόρησης,των συστημάτων,των μανατζερς και των εκατονταδων εκατομμυρίων η ελλάδα (μαζι και η ομαδα μας) πτώχευσε, η ομαδα εχασε δυο κατηγοριες και εκανε 3 χρόνια να επιστρεψει.

Με το που επεστρεψε πηρε δυο τιτλους ένας εκ των οποιων ήταν το πρωταθλημα,ξεκινησε το γηπεδο της,το προπονητικό και αλλαξε 6 προπονητες, καποιες φορές υπό την πιεση φιλάθλων και αποτελεσματων.

Σημερα ο νεοφιλαθλος λοιπόν εχει προδιαγραψει στο μυαλο του το μελλον του συλόγου υπο την διοίκηση Μελισσανίδη, έχει καταρτίσει το μπατζετ, εχει αναλύσει προσεχεις αντιπάλους και παει στο γηπεδο ή καθεται να παρακολουθήσει απο το σαλόνι του το παιχνίδι εχοντας προδιαγραψει στο μυαλό του την τελική εκβαση του παιχνιδιού πριν αυτό ξεκινησει.

Αν το παιχνιδι δεν παει συμφωνα με αυτο που εχει εκεινος στο κεφαλι του αρπαζει το ταμπλετ ή το κινητο (μαζι και εγω) και αρχίζει τα σιχτιρια και τους αφορισμους σε παιχτες ,προπονητη , διοικηση, ΕΠΟ, ουεφα και παει λεγοντας.

Προτεινω να χαλαρωσουμε παιδια και να προσπαθησουμε (οσο μπορουμε) να απολαυσουμε το παιχνιδι. Ας αφήσουμε τα πραγματα να εξελιχθουν.Μεσα στο παιχνιδι ειναι και η χαρα και η στεναχωρια και η γκινια και τα νευρα.

Ποδοσφαιρο ειναι για αυτο και λεγεται παιχνίδι παιδια , ας το χαρούμε οπως ειναι και οχι οπως θα θελαμε να ειναι.

ptsamplakos - 19/8/2019 21:57

Φίλε συμφωνώ απόλυτα. Τα έγραψες ακριβώς όπως είναι τα πράγματα. Όλοι έχουμε γίνει Πρόεδροι - Προπονητές - Τεχν. Δντες - Γυμναστές - Παίχτες. Όμως έχω μια ένσταση αυτό που είδαμε την Πέμπτη ήταν ξεπερνά κάθε όριο κατανόησης και υπομονής. Ήταν μια ποδοσφαιρική "αηδία". Ήταν ένας εφιάλτης. Ελπίζουμε ότι η ομάδα θα συνέλθει.Μονο ΑΕΚ

Byzantium21 - 19/8/2019 20:40

Φιλε μου μακαρι να μπορουσα να σου δωσω 1924 likes γι'αυτα που εγραψες. Ας μας πουν ολοι αυτοι εδω μεσα που βγαζουν χολη διαρκειας για το πραγματι αποκαρδιωτικο παιχνιδι της ΑΕΚ μας πριν απο μια εβδομαδα:


1) Ποια ομαδα εβαλε 4 μια βραδια στο Λεβερκουζεν;... Συνέχεια
2) Ποια ομαδα στην Ελλαδα εχει κανει ισοπαλια στο Μπερναμπεου απεναντι στα δευτερα της Ρεαλ (Ροναλντο, Ρομπερτο Καρλος, Μακμαναμαν);

3) Ποια ομαδα ειναι αηττητη στην Ελλαδα απεναντι στην μεγαλη Μιλαν;

4) Ποια ομαδα γονατισε την Αιντχοβεν του μεγαλου Ρομαριο στην Αθηνα;

5) Οταν ολοι εβγαζαν την Ρειντζερς των δισεκατομμυριων φαβορι για το Τσαμπιονς Λιγκ, ποια ομαδα δεν την αφησε να μπει καν στη διωργανωση;


Οταν μας απαντησουν για ολα αυτα, ας μας πουν και τι μπατζετ, παιχταραδες, προπονηταραδες ειχε αυτη η ομαδα. Γιατι εγω εχω μπερδευτει φιλε μου...

sarafis - 19/8/2019 16:32

Αμήν! Και μπράβο, θα πω εγώ ρε φίλε!

Manos_AEK21 - 19/8/2019 18:42

Κετσε! εάν ο Καρντοσο μάθει και την λέξη προσαρμογή και την εφαρμόσει και αυτή στα θέλω του τότε θα τα πάει μια χαρά αλλιώς διαφορετικά θα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα... Κατά την γνώμη μου....

Manos_AEK21 - 19/8/2019 12:37

Κετσε! καλησπέρα φίλε Νο1 στρατιώτη της ΑΕΚ μας στο κομμάτι της πληροφόρησης.... Θα ήθελα να σε ρωτήσω μια σημαντική λεπτομέρεια που βλέπω και έχω παρατηρήσει.. Όπως είναι παίχτες κλειδιά για την ομάδα μας που είναι ακόμα ανέτοιμοι.. Γιατί αυτό??? Έρχονται 2 τελικοί τώρα με τους Τούρκους που θα κρίνουν εάν θα περάσουμε στους ομίλους του Ευροπα λιγκ η όχι... Έχει γίνει σωστή καλή προετοιμασία??? Ευχαριστώ...

Κωνσταντίνος®21 - 19/8/2019 13:25

@Manos_AEK21


Φίλε Μάνο, εγώ γιατί θυμάμαι σχόλιο σου, πριν κάνα δυο μέρες, όπου έγραφες, ότι έχεις μάθει από κάποιον έμπειρο ή γνώστη - αν θυμάμαι καλά -, ότι τους έχει κάνει φοβερή προετοιμασία;

Manos_AEK21 - 19/8/2019 16:16

Φίλε μου που σε διαβάζω και σε εκτιμώ όχι μπερδεύτηκες.. Είχα πει ότι έμαθα ότι έκανε καλύτερη προετοιμασία ο Καρντοσο από πέρυσι με τον Ουζουνιδη... Και με λίγα λόγια έχω προβληματισμό που δείχνουν ακόμα ανέτοιμοι κάποιοι παίχτες κλειδιά....

Κωνσταντίνος®21 - 19/8/2019 18:02

@Manos_AEK21


Αα εντάξει, παρεξήγηση τότε.

Manos_AEK21 - 19/8/2019 15:23

Όχι φίλε μου Κωνσταντίνε21 που σε διαβάζω και σε εκτιμώ... Είχα πει ότι οι ρεπόρτερ της ομάδας μας που ήτανε στο Κιελτσε στην Πολωνία λέγανε ότι έκανε μια εξαιρετική προετοιμασία ότι είδανε κάτι καλύτερο σε αυτήν την προετοιμασία σε σχέση με Ουζουνιδη πέρυσι....

Manos_AEK21 - 19/8/2019 13:10

Και όπως επίσης Κετσε! κατά την γνώμη μου έτσι όπως μας ήρθε η κλήρωση που αποφύγαμε την Εσπανιολ την Φεγενορντ την Γάνδη που είναι ποιο έτοιμες ομάδες και μας έκατσαν αυτοί οι Τούρκοι που δεν είναι Μπασακσεχιρ δεν είναι ούτε Γαλατασαραϊ, Φενερμπαχτσε, ούτε Μπεσικτας που αυτές είναι η ποιο δυνατές ομάδες στην Τουρκία εάν δεν περάσουμε αυτούς τους Τούρκους θα είναι ΑΠΟΤΥΧΙΑ... Που εκτός από το πάρα πολύ καλό χρηματικό ποσό που θα χάσουμε δεν θα υπάρχουμε για μια χρονιά στην Ευρώπη και... Συνέχεια θα πέσουμε και άλλο στην βαθμολογία της Ouefa και όταν θα ξανά βγούμε στης κληρώσεις θα κληρωνομαστε με μεγαθήρια.... ***Εμένα μου αρέσει ο Καρντοσο με αυτό το ποδόσφαιρο κυριαρχίας επιθετικό ποδόσφαιρο που θέλει να επιβάλει αλλά για να το κάνεις αυτό πρέπει να έχεις και παιχταράδες σε όλες της γραμμές του γηπέδου και όταν βλέπεις ότι δεν έχεις αυτούς τους παιχταράδες τότε πρέπει να μάθεις την λέξη προσαρμογή εάν θέλεις να πετύχεις όπως έκανε και ο Μανολο Χιμένεθ... Όσοι ξέρουν από μπάλα και έχουν παίξει μπάλα επαγγελματικά γνωρίζουν πάρα πολύ καλά τι εννοώ.......

BTB_21 - 19/8/2019 12:29

δε θελω να υπερασπιστω κανενα παιχτη η προπονητη αλλα το ποδοσφαιρο ειναι ενα απο τα πιο ομαδικα αθληματα, φαινομενα ατομισμου δεν ειχαν θεση ουτε σε Α τοπικο που εχω περασει στα νιατα μου...το να μη δινεις πασα για σιγουρο γκολ δεν ειναι αποδεκτο..το να μη τρεχεις να καλυψεις ενα πιθανο λαθος σου το ιδιο...υπαρχει η ατομικη ευθυνη παραλληλα με την ομαδικη...μου φαινεται αστειο σε αυτο το επιπεδο ο προπονητης να πρεπει να εξηγησει αυτα τα πραγματα...

gkar17 - 19/8/2019 12:02

Καλησπέρα. Η αλήθεια είναι οτι μας έχουν πρήξει με το build up και τα αλλα επιστημονικά. Εγω σαν αντίπαλος προπονητής θα έριχνα τους δυο κεντρικούς επιθετικούς στο κυνήγι των κεντρικών αμυντικών που ανοίγονται στα πλαγιά και το οχτάρι μου πάνω στο αντίπαλο εξάρι. Δεδομένου οτι οι πλάγιοι αμυντικοί είναι πάνω στη γραμμή αυτο σημαίνει τα εξής.

1. Αν χαθεί η μπάλα βγαίνουν 2 φορ με ενα οχταρι από πίσω φάτσα με δυο center back και ενα εξάρι. Πιστεύει... Συνέχεια κανεις οτι οι αμυντικοί στην Ελλάδα έχουν την ποιότητα να εξουδετερώσουν τέτοιες επιθεσεις; Οι οποίες μάλιστα σε εμάς έρχονται σα τσουνάμι ακομη.

2. Λύση είναι να γυρίσει το οχταρι σου πίσω. Όμως ετσι έχεις 7 παίχτες πίσω από τη σέντρα προκειμένου να φτάσεις την σέντρα και τις γραμμές σου ανοιχτές που σημαίνει φθορά και κούραση των παικτών. Δηλαδή χωρίς build up passing game τοσο δύσκολο θα ήταν να φτασει η μπάλα στη σεντρα;

3. Λύση είναι επίσης ο τέρμας να μπορεί να βρει με βολε τους πλάγιους του. Δυστυχώς στην παρούσα φάση αυτο το βλέπω δύσκολο οπότε έχουμε έναν ακομη τροπο πουλήματος της μπάλας μέσω πλάγιου.

Καλώς ή κακώς οι ομάδες επενδύουν στην μεσοεπιθετική τους γραμμή. Πιο εύκολα δίνεις 10 μύρια για επιθετικό παρα για αμυντικό. Η ΑΕΚ δεν αποτελεί εξαίρεση. Και γιαυτο και γω, αν και πιστεύω οτι τις νίκες στους πολέμους τις δίνουν οι άμυνες, εκφράζω την αισιοδοξία μου οτι θα περάσουμε τους Τούρκους, λόγω της εξαιρετικής μας μεσοεπιθετικής γραμμής. Αυτο δεν σημαίνει όμως οτι πρέπει ΝΕΤ και καλα να συνεχίσουμε με κατι το οποίο δεν μπορεί να παιχτεί αυτή τη στιγμή από την ομάδα.

taxiss21 - 18/8/2019 23:56

Συμφωνώ γενικοτερα με το αρθρο αλλα με κάποια ένσταση. Λες για την ανετοιμότητα των Κριστισιτς και Τσιγκρινσκι. Και οκ ο Τσιγκρινσκι το ξέρουμε εχει πια μεγάλωσει θα τα έχει πιο συχνα τα θεματα αυτα με τους τραυματισμους. Ο Κριστισιτς ομως δν μπορω να πω οτι ειναι τοσο ανετοιμος πια. Εξι μηνες και πλεον ειναι στην ομάδα και δν εχω δει ενα τουλαχιστον μετριο παιχνιδι του. Δν εχει βοηθησει πολυ και ειπαμε να κάνουμε υπομονή να επανέλθει ο παίκτης στα καλα του αλλα μου βγαζει μια μεγαλη... Συνέχεια νωχελικοτητα στον τρόπο παιχνιδιου του σαν νανμην μπορει να κανει πολλα. Πράγμα που μου κανει εντυπωση γιατι επαιζε στο ψηλοτερο επίπεδο ασταμάτητα και ακουραστα, με πολυ καλη απόδοση αλλα παρολα αυτα εδω δειχνει να μην εχει πολλα αποθέματα. Περιεργο χαρτί ο Σερβος ηρθε με πολλες περγαμηνές και μεχτι στιγμής τιποτα και τολμω να πω οτι ακομα και ο ιδιαιτερα συμπαθης Αινταρεβιτς ειχε προλαβει και ειχε κανει μερικα καλα παιχνιδια που εδωσαν βαθμους ή ελπίδες προκρισης. Ποσο πια πρεπει να τον περιμενουμε και αυτον η ομαδα εχει αμεση αναγκη απο την εμπειρια του και την δεδομενη ποιότητα του. Οσον αφορα τα υπόλοιπα συμφωνώ, πρπεει και η ίδια η διοικηση να δείξει υπομονη μιας και επέλεξε τον δρομο του χτίσιματος της ομαδας που θα διαπρεψει και δτο νεο γήπεδο με ενα προπονητή που του δοθηκαν τα κλειδια να δουλεψει. Ας τον αφησουμε και εμεις οι οπαδοι να κάνει την δουλεια του. Και φυσικα καταλαβαινω την πικρία που πηραμε προχθές με την Κραιοβα και το ανύπαρκτο πλανο του β ημιχρονου αλλα σιγουρα η ομαδαθελει χρονο προσαρμογης στην νεα κατασταση (δεδομένου ότι αλλαξαμε και την μιση ένδεκαδα και παγκο). Υπομονή σε όλους συνιστώ (ο ΑΕΚτζης το εεχει αποδειξει και στην β και στην γ και ναι ξερω πολλοι πια θελουν περισσότερα να δουν απο την ομαδα και λογικο οταν ανεβαινεις επίπεδα μεσα σε τεσσερα χρόνια θες και καλυτερα πραγματα να δεις). Προς το παρον στήριξη και καλοπροαιρετη κριτικη κσι φυσικά πιστη. Κατι καλο θα χτιστεί το εχουν αναγκη και στην ομαδα αυτο.

barlos71 - 19/8/2019 11:54

Ο Κρίστισιτς ήρθε σκασμένος μετά απο καλή πορεία με τον Ερυθρό Αστέρα. Δεν έχ βρει ρυθμό αλλά νομίζω είναι οτι πιο ποιοτικό έχουμε στα χάφ και οτι πιο ολοκληρωμένο. Αν δε βγει θα έχουμε θέμα στη θέση αυτή. Και για αυτό επιμένει και ο Καρντοσο και ας ξέρει οτι δεν είναι έτοιμος.

Κωνσταντίνος®21 - 19/8/2019 00:58

@taxiss21


Γειά σου, φίλε μου. Συμφωνώ, γενικότερα με το σχόλιο σου. Για τον Τσιγκρίνσκι, δεν χρειάζεται να σχολιάσω κάτι, αφού είναι 3 χρόνια στην ομάδα, μας ξέρει και τον ξέρουμε.... Συνέχεια
Ο Κρίστιτσιτς, ήρθε σε ένα κακό διάστημα για την ομάδα και προφανώς, δεν κατάφερε να κάνει την διαφορά. Όμως, εμένα μου έχουν μείνει κάτι ωραίες κάθετες που έβγαζε.


Περιμένω, να τον δω με πιο ενεργό ρόλο φέτος. Όμως, πιστεύω ότι μπορεί να μετατραπεί σε μεγάλο game changer.


Για εμένα, θα ήταν καλό να τον βλέπουμε να έρχεται από τον πάγκο, μερικές φορές, και να γίνετε εναλλαγή του συστήματος σε 4-3-3, με καθαρό κόφτη (Σιμόες ή Γαλανόπουλο) και τον Κρίστιτσιτς, σαν οχτάρι, με έναν εκ των Μάνταλο ή Ζεράλδες, μα συνθέτουν την τριάδα στο κέντρο.


Πιστεύω, θα ταιριάξει διότι θα έχουμε καθαρό κόφτη το εξάρι που θα παίζει, αλλά ο Κρίστιτσιτς, θα βοηθάει στο 4-3-3, τόσο στο ανασταλτικό κομμάτι, όσο και στο επιθετικό και το τρίτο χαφ, που θα είναι οχταροδεκάρι, θα είναι περισσότερο για την δημιουργία. Κάπως έτσι, πιστεύω έχεις μια καλή ισορροπία.

taxiss21 - 19/8/2019 10:40

Καλημέρα φίλε μου. Συμφωνω ειδικά στο οτι ο Κριστισιτς ειναι 8αρι και η αλήθεια ειναι πως εκει δν τον εχουμε δει να παιζει και πολυ. Στο 6 δεν ανταποκρίνεται για κανένα λόγο φυσικά και φαίνεται αυτό ειναι σιγουρα πιο σοφτ για αυτη την θέση όπως και οτι δν ειναι καλος αμυντικα. Επιθετικά ναι θυμάμαι και εγω καποιες κάθετες πάσες αλλα και πάλι ακομα περιμένω μια καλη εμφάνιση που να πω ναι τωρα δειχνει την αξια του. Γιατι αναμφισβητητα έχει μεγάλη ποιότητα σαν παίκτης και δείχνει... Συνέχεια επαγγελματιας σωστός. Δεν είναι τυχαίο που και περσι ξεχωριζε στον Ερυθρό Αστέρα στο τσαμπιονς λιγκμ

ketsetzoglou - 19/8/2019 00:22

Συμφωνω ότι πέρυσι δεν έδωσε όσα περιμέναμε ο Κρίστιτσιτς αλλά ήρθε μέση σεζόν σε μια ομάδα που είχε πάρει την κάτω βόλτα. Ανέτοιμος είναι φέτος, έχασε μεγάλο διάστημα της προετοιμασίας. Ο προπονητής τον υπολογίζει πολύ για αυτό και τον έβαλε ουσιαστικά ανέτοιμο την Πέμπτη με τα γνωστά αποτελέσματα θέλοντας να του δώσει ρυθμό. Εγώ περιμένω λίγο ακόμη γιατί τον θεωρώ παίτη διαφοράς και ξέρω πως είναι υπόδειγμα επαγγελματία και ανθρώπου.

taxiss21 - 19/8/2019 00:24

Μακαρι!!! Πιστεύω οτι αυτη την εβδομάδα η ομαδα θα παρουσιαστει πολυ σοβαρή γενικότερα. Εχω μια συγκρατημένη αισιοδοξία!

steve_leo_beleck - 19/8/2019 05:10

Kετσε πιστευεις οτι λογω της εμφανισης με Κραιοβα ο Καρντοσο θα παει πιο συντηριτικα στα επομενα ματς,και δουμε κανα κεντρο με Γαλανοπουλο-Σιμοες?

ake. - 19/8/2019 01:31

Θα ηθελα πραγματικα να μαθω τι πιθανοτητες δινουν οι περισσοτεροι απο εμας στο να περασει η ομαδα στους ομιλους.. Ο υπολοιπος φιλαθλος κοσμος της Ελλαδας απ οτι καταλαβαινω μας θεωρει αποκλεισμενους ηδη φυσικα..

Για μενα, παρα την κακιστη εμφανιση με τους Ρουμανους και χωρις να εχω δει τους Τουρκους, παραμενει στο 50-50.. Ας μην σταθω στα λαθη που εγιναν..τα ειδαμε..τα ξερουμε.. Κρινοντας μονο απο τα... Συνέχεια δυο επισημα παιχνιδια που εχω δει..το μεγαλυτερο προβλημα εντοπιζεται στο κεντρο..πρωτον γιατι το διδυμο Σιμαο-Σιμοες δεν εχει δεσει ακομα και δευτερον γιατι ο Κριστισιτς ειναι φανερα ανετοιμος (και περιμενω με αγωνια να τον δω ετοιμο για να καταλαβω αν κανει τελικα ή οχι..) Αρα το καλυτερο διδυμο ειναι Γαλανο-Σιμοες..παλιο και δοκιμασμενο..και σε αυτους τους δυο αγωνες νομιζω πως πρεπει να το δουμε.. Επιθετικα η ενισχυση εγινε..και γκολ βρηκαμε και θα βρουμε και με τους Τουρκους..δεν εχω καμια αμφιβολια..

Ο,τι αλλο πηγε στραβα στο β ημιχρονο ειναι ακρως διδακτικο για ολους λοιπον.. και με την αναλογη σοβαροτητα που ΔΕΝ γινεται να μην δειξουν προπονητης και παιχτες.. δεν θα το ξαναδουμε..

christ - 19/8/2019 01:10

Πρέπει να γίνει σαφές σε όσους φοράνε το σήμα με τον δικέφαλο οτι ΚΑΝΕΙΣ τους δεν ειναι πάνω απο την ομάδα... φαινόμενα αλάνας όπου ο μικρός μάρκο δεν δίνει τη μπάλα στον μικρό Ολιβέιρα και το ανάποδο θα πρέπει να κοπούν μαχαίρι γιατι όλοι θα πρέπει να γνωρίζουν οτι εκτός απο τις επευθυμιες υπάρχει και το κράξιμο.. εγώ δεν ειμαι Λιβαγια, ειμαι ΑΕΚκαι δεν επιτρέπω αε κανένα να μην σέβεται την ομάδα μου....

Andreas295 - 19/8/2019 01:06

Αυτό που θέλουμε να χτιστεί φέτος είναι πολύ όμορφο αλλά και απαιτητικό. Για να χτίσεις κάτι τέτοιο χρειάζεσαι υπομονή, πίστη και απόλυτη στήριξη στο ποδοσφαιρικό τμήμα. Η ομάδα και ο κόσμος θεωρώ ότι πρέπει να πάρει σαν παράδειγμα τη Λίβερπουλ του Κλοπ, ο οποίος θεώρησε ότι θα χρειαστεί 3 χρόνια για να κερδίσει μεγάλο τίτλο και τελικά έτσι έγινε. Πρώτη και δεύτερη χρονιά και σκαμπανεβάσματα είχε και παίχτες της έλλειπαν και χοντρές ήττες έκανε. Αλλά χτίστηκε σε σταθερές... Συνέχεια βάσεις, έκανε σωστές μεταγραφικές κινήσεις, επέμεινε στο πλάνο της, στήριξε τον προπονητή, διατήρησε τον κορμό της και έκανε το μπαμ.

Όπως και στη ζωή, έτσι και στο ποδόσφαιρο, για να κάνεις κάτι σωστά χρειάζεσαι να το επαναλάβεις ξανά και ξανά, να μάθεις απ'τα λάθη σου και να το κάνεις κτήμα σου μέρα με τη μέρα. Αν αρχίζεις να αμφιβάλεις απ' το πρώτο λάθος και την πρώτη στραβή και σ αυτό το σημείο δεν έχεις τη στήριξη όσων σε αγαπάνε, θα αποτύχεις ή θα τα παρατήσεις.

Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, η ομάδα επέλεξε έναν ικανό προπονητή με ξεκάθαρες και απαιτητικές ιδέες για το ποδόσφαιρο. Το να βάζουμε το μαχαίρι στο λαιμό στους πάντες απ' τον Αύγουστο, είναι ό,τι χειρότερο μπορούμε να κάνουμε. Στήριξη κύριοι. Και στις ήττες και στις συντριβές και στις αποτυχίες. Μόνο έτσι θα μάθει η ομάδα και θα φτάσει στην κυριαρχία. Σε κανέναν δεν αρέσει να βλέπει αγωνιστική κατάρρευση και ήττες, αλλά οι σοβαρές ομάδες με υψηλούς στόχους χτίζονται σιγά σιγά.

Η ΑΕΚΑΡΑ μας φέτος τα γκρέμισε όλα και ξεκίνησε να χτίζει νέες βάσεις. Όπως και η Αγιά Σοφιά θέλει το χρόνο της για να γίνει το στολίδι που βλέπαμε στις μακέτες, έτσι και το νέο ποδοσφαιρικό μας πλάνο βρίσκεται στα μπετά. Ας έχουμε υπομονή και πίστη γιατί αυτό που πάει να χτιστεί είναι κάτι που αρμόζει στην ΑΕΚΑΡΑ μας και στην ιστορία της.

komis21_ - 19/8/2019 00:20

Πάντως Κώστα, εγώ δεν έχω ξανακουσει προπονητή, που να είναι σε ομάδα 1.5 μήνα, κ να βγαίνει στο 2ο επίσημο ματς κ να λέει ότι υπάρχει πρόβλημα στα αποδυτήρια.

Κι αυτο εύχομαι να έχει ταρακουνησει τη διοίκηση, και πρώτα απ' όλους τον Μελισσανίδη...

Κωνσταντίνος®21 - 19/8/2019 01:01

@komis21_


Δεν νομίζω, πώς ισχύει αυτό που γράφετε περί αποδυτηρίων. Θεωρώ, απλώς, πώς ο Λιβάγια, αντέδρασε σαν.. Λιβάγια.... Συνέχεια
Τον ξέρουμε, τον Μάρκο, και μπορεί να "εκραγεί" ανά πάσα στιγμή. Προφανώς και ήταν λάθος, αγωνιστικά, η αλλαγή, αλλά έτσι ένιωθε πως έπρεπε να πράξει ο προπονητής, για δικούς του λόγους.

oko10aek - 19/8/2019 00:44

Ο Ζεράλντες πρέπει να κατέβει στο 8 και να μπουν Οικονόμου, Αλμπάνης στην 11-άδα. Θα κάνει μεγάλη διαφορά αυτό. Με 6 τον Γαλανόπουλο. Δυστυχώς τα κεντρικά μας χαφ σε κάκιστη κατάσταση, κοντοί ή αργοί και σοφτ (Σιμάο).

Kalogreza2121 - 19/8/2019 00:13

Ωραία η ανάλυση σου Κώστα. Πρέπει να πιστέψει ο κόσμος την ομάδα και οι παίκτες να πιστεύουν ο ένας τον άλλον. Μην ξεχνάμε την ιστορία την γράφουν οι παρέες. Μια τέτοια παρεα (σε μεγάλο βαθμό) έγινε πρωταθλήτρια προπερσι. Επέλεξε η διοικηση έναν άνθρωπο και πρεπει να του δώσει χρόνο.Εγώ προσωπικά έχω αισιοδοξία για την πρόκριση. Ίσως να είναι επειδή ο προχθεσινος ήταν ο μοναδικός αγώνας που δεν είδα μέσα στο καλοκαίρι. Κατάλαβα ότι παίξαμε τραγικά αλλά δεν μπορεί να είμαστε... Συνέχεια προκατελλημενοι για μια χρονιά από ένα ημίχρονο στα μέσα Αυγούστου.

Στα ρόστερ όμως κατά την γνώμη μου υπάρχει θέμα. Δεν νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει πρωταθλητισμός και ομίλοι Ευρώπης περιμένοντας να αποδωσουν ως βασικοί οι κριστισιτς , Σιμοες,τσιγκρινσκι,Οικονόμου. Σωστή η επιλογή της ΑΕΚ να περιμένει τι θα γίνει με την πρόκριση γιατί άλλο ρόστερ θες με Ευρώπη και άλλο μόνο για Ελλάδα. Αν όμως έρθει τελικά η πρόκριση δεν υπάρχει δικαιολογία να μην έρθει αμυντικός (Μπα) , να μην γίνει προσπάθεια για τον ελεύθερο ραντογια ή κάποιον τέτοιας αξίας( είμαστε πλήρεις στο κέντρο ποσοτικά αλλά όχι ποιοτικά) και να μην κλείσεις την επίθεση με κάποιον εξτρέμ ίσως και σε μικρή ηλικία όπως emreli ακόμα και χατζηγιοβαννη. Και στο οχταρι εγώ έχω τις αμφιβολίες μου γιατί ο Σιμάο μας ενθουσίασε στα φιλικά της Πολωνίας, αλλά με ομάδες που δεν υπάρχουν στο "χάρτη", όταν ήρθαν τα δύσκολα ηταν αρκετά κακός. Ίσως και εκεί να φερναμε δανεικό με οψιόν παίκτη ή να παίρναμε bastien toma που λήγει το συμβόλαιο του του χρόνου και είναι καλή επενδυση.

G339 - 18/8/2019 23:47

Κώστα 2 παρατηρήσεις. Ενας έμπειρος τεχνικός διευθυντής δεν θα δεχόταν να έρθει δανεικός χωρίς οψιον εκεί που παίζει ο καλύτερος και πιο ακριβος παίκτης της ομάδας. Η παρουσία Ζεραλδες είναι το 50% τουλάχιστον του προβλήματος. Δευτερον, χωρις τα λεφτά των ομίλων η ΑΕΚ θα μείνει πολύ πίσω από τους άλλους 2. Ήδη τα γραφεία στοιχηματων τους δινουν 10πλες πιθανοτητες για τίτλο. Οι Χιμενεθ, Ουζουνιδης μας εβαλαν στους ομίλους αποκλειοντας δυσκολοτερους αντιπαλους, οπως δυσκολοτεροι... Συνέχεια ήταν και οι Τούρκοι που απέκλεισε ο θρηνος.

ketsetzoglou - 19/8/2019 00:10

Ρε φίλε για όνομα. Είναι πρόβλημα ο Ζεράλντες; Επειδή πήραμε ένα επιπλέον παίκτη με ποιοτικά χαρακτηριστικά είναι κακό; Και μπορεί να παίζουν με τον Λιβάγια θεωρητικά στην ίδια θέση αλλά δεν έχουν καμία σχέση ως παίκτες. Ο Λιβάγια είναι δεύτερος επιθετικός, ο Ζεράλντες χαφ - οργανωτής. Αλλά και ίδιοι να ήταν δεν μπορούμε να λέμε ότι δεν εχουμε παίκτες και αν έχουμε δύο για μια θέση να λέμε ότι είναι το 50% του προβλήματος της ομάδας. Το χωρίς οψιόν ούτε εμένα μου άρεσε και το είχα... Συνέχεια γράψει αλλά η ομάδα έχει ξαναπάρει παίκτη και μάλιστα δυο φορές χωρίς οψιόν επειδή αλλιώς δεν μας τον έδιναν. Για έναν παίκτη δεν είναι και τόσο κακό. Σε ότι αφορά αυτό που λες με τα λεφτά των ομίλων το μόνο βέβαιο είναι πως τα χρειαζόμαστε λιγότερο από τους άλλους δύο. Ούτε πρόβλημα FFP έχουμε σαν τον ΠΑΟΚ, ούτε τρυπες προηγούμενων ετών. Αλλωστε πρέπει να ξέρεις πως ο Μελισσανίδης ποτέ δεν υπολογίζει έσοδα ομίλων στον προυπολογισμό της σεζόν. Απλά αν δεν μπούμε ίσως χρειαστεί μια μικρή χρηματοδότηση.

sko21 - 19/8/2019 08:42

Κώστα, σχετικά με το FFP, ο ΠΑΟΚ δεν έχει πρόβλημα, αν και θα έπρεπε. To FFP επιτρέπει άνοιγμα (έξοδα μεγαλύτερα από έσοδα) μέχρι 5 εκ. Οτιδήποτε από εκεί και πάνω πρέπει να καλύπτεται με εισφορά κεφαλαίου από τους μετόχους (ΑΜΚ) αλλά με όριο το άνοιγμα 30εκ. Πρακτικά λοιπόν ο Σαββίδης και κάθε μεγαλομέτοχος ομάδας μπορεί να καλύπτει ζημιές μέχρι 30εκ. βάζοντας ζεστό χρήμα στην ομάδα και μέχρι να τις ρίξει στα 5εκ. Είναι προφανές ότι ενώ το FFP είναι δαμόκλειος σπάθη για ομάδες που... Συνέχεια αγωνίζονται στα ακριβά πρωταθλήματα, για ψωροκώσταινες σαν τη δική μας δεν έχει σχεδόν καμία πιθανότητα να επισύρει ποινές και τιμωρίες γιατί με ζημιές αρκετά μικρότερες των 30εκ. παίρνεις για πλάκα πρωτάθλημα.

ketsetzoglou - 19/8/2019 09:56

Φίλε μου σεβαστά όσα γράφεις αλλά δεν έβγαλα από το μυαλό μου αυτό που έγραψα. Οι ρεπόρτερ ΠΑΟΚ τα έχουν γράψει κατα καιρούς με αφορμή κυρίως το ναυάγιο του τηλεοπτικού συμβολαίου με την ΕΡΤ που με τα 7,5 εκατ. θα έδινε δικαίωμα στον ΠΑΟΚ να κινηθεί άνετα.

Thana21 - 19/8/2019 03:42

Εδώ πέρυσι αν δεν παίζαμε καν στην Ευρώπη κι όχι μόνο στο τσάμπιονς λιγκ,το ταμείο για την σεζόν 2018-2019 ήταν συν 2 εκατομμύρια.Όχι μόνο ισοσκελισμένο αλλά και με κέρδος 2 εκατομμύρια.Για αυτό είχε πει τον Οκτώβριο στους δημοσιογράφους ότι όλα τα λεφτά από το τσάμπιονς λιγκ είναι κέρδος και δεν πάνε για να καλύψουν χασούρα στα ταμεία.Αυτό επιβεβαιώνει όσα λες Κέτσε ότι δεν ποντάρει εξαρχής στα λεφτά της Ευρώπης.

billaras - 19/8/2019 00:10

Γενικότερα υπάρχει πρόβλημα πίστης στην ομάδα. Στραβά αποτελέσματα πάντα υπήρχαν, αλλά υπήρχε και κάποιος που στηρίζαμε με κλειστά μάτια. Χάναμε 4-1 από το γαύρο στο ημίχρονο, πιστεύαμε όμως ότι ξέρει τι κάνει και στο τέλος πανηγυρίσαμε το πρωτάθλημα. Τώρα, σε ποιον να πιστέψουμε; Αν (χτυπάω ξύλο) κάτι πάει στραβά με την Τράμπζονσπορ, ποιος θα βγει μπροστά να το γυρίσει; Είναι τεράστιο λάθος της διοίκησης που έχει αφήσει την ομάδα χωρίς ήρωες...

tasost5 - 18/8/2019 23:26

Κετσε σε διαβάζω χρόνια, πολλές φορές συμφωνώ, άλλες διαφωνώ μαζί σου. απτά καλύτερα άρθρα σου.Τα είπες όλα.Ακριβως έτσι πρέπει να λειτουργεί ένα σύνολο ανθρώπων που στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για ποδοσφαιρική ομάδα.

Thana21 - 18/8/2019 23:20

Τα είπες όλα Κέτσε.Εγώ απλά θα πω δεν είναι ανάγκη σε μια ομάδα να είναι όλοι οι παίχτες κολλητοί.Σίγουρα θα υπάρχουν κάποιοι που θα κάνουν περισσότερη παρέα με κάποιους άλλους συμπαίχτες τους και το δέσιμο θα είναι μεγαλύτερο.Γι' αυτό δεν είναι κακό οι Πορτογάλοι να κάνουν περισσότερο παρέα μεταξύ τους,οι Βαλκάνιοι και πρώην Γιουγκοσλάβοι μεταξύ τους,οι Έλληνες κλπ.Το κακό θα είναι να απομονώνονται και να μην υπάρχει το ελάχιστο αναγκαίο δέσιμο όλης της... Συνέχεια ομάδας.Γιατί η ομαδική εικόνα στο γήπεδο ξεκινάει από εκτός γηπέδου.Αν στην προπόνηση δεν υπάρχει η εικόνα ομάδας,δεν πρόκειται να υπάρξει ποτέ ούτε στο γήπεδο.Όπως εννοείται πρέπει όλοι στην πράξη να βάζουν το καλό της ΑΕΚ πάνω από όλους.Όχι μόνο στις κουβέντες.

ΕΠΟΜΕΝΟ