157 ΣΧΟΛΙΑ

Τις επόμενες μέρες θα κερδηθεί το παιχνίδι ή θα χαθεί για πάντα

Διαβάστα τα ΣΦΗΝΑΚΙΑ της Παρασκευής από τον Κώστα Κετσετζόγλου


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
aek_apo_palia_40xil_diark - 17/8/2019 16:52

Νομίζω πώς ο τίτλος βάζει το μαχαίρι στο λαιμό στον coach. Λάθος για μένα είναι ο Λιβαγια (και δίκιο να έχει). Δεν σέβεται τούς συμπαίκτες του, όσο μπάλα και να ξέρει. Πού είναι η υπομονή που λέγαμε Κώστα;

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 18/8/2019 00:27

Συμφωνω μαζι σου αδερφε.Λες και πιασαμε Οκτωβρη /Νοεμβρη...

sarafis - 17/8/2019 10:59

Εγώ ρε μάγκες πιστεύω ότι για όλη την κακή εικόνα της ομάδας, έφταιγε ο κριστιστς...Όλοι έτρεχαν να διορθώσουν τα λάθη του..προκάλεσε εκνευρισμό στην ομάδα..Δεν δικαιολογώ την στάση όλων, γενικότερα, αλλά πιστεύω αν είχαν αποφευχθεί αυτά τα λάθη,η ομάδα θα ρολαριζε καλύτερα..Δεν ξέρω αν ο κριστιστς κάνει για την ομάδα μας, σίγουρα δεν έχει δικαιώσει τις περγαμηνές με τις οποίες ήρθε..υπομονή και στήριξη στο πλάνο της διοίκησης..

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 18/8/2019 00:24

Εχουν δικιο που λενε μην το προσωποποιεις,και γιατι ,θα σου δωσω ενα παραδειγμα με τον Βρανιες .

Δεν ειδα να το λεει κανεις.Ισως γιατι οι περισοτεροι δεν καθησαν να δουν ξανα το παιχνιδι οπως εκανα εγω.


Γενικα ηταν απ τους καλους στο ματς,ετσι; Ομως στην αρχη του ματς ο αγαπητος μας Βρανιες ,εχει... Συνέχεια κανει πεναλτι.Σε ενα πολυ ατσαλο μαρκαρισμα απο πισω,που τον πεταει κατω ,αφου του εχει φυγει ο αντιπαλος μεσα στην περιοχη.


Αν εκει ο ρεφερι εδινε παραβαση ,θα ειχαμε θεματα απο νωρις νωρις.Η φαση θυμιζει το πεναλτι που δινει στον γαυρο επι του 4-0 πανω στον παπασταθοπουλο,μονο που ο Σωκρατης εκανε απλα τζαρτζ ,ο Βρανιες τον πεταει κατω .


Καθηστε δειτε ξανα το ματς ψυχραιμα και θα δειτε οτι γενικα η ομαδα ,το πως εμφανιστηκε 2ο ημ.

δεν εχει να κανει με τιποτα αλλο παρα χαλαροτητα και ''υφακι μπλαζε'' απενταντι στους Ρουμανους.


1ο ημιχρονο εχει βγαλει πολυ ομορφες φασεις με ταχυτατη κυκλοφορια και πιεση παντου,οπου το σκορ

θα μπορουσε να ειναι αλλα 2 γκολ επανω αν προσεχαν .


2ο παραχαλαρωσαν και ειδαμε αυτο που ειδαμε σε συνδιασμο με κακη βραδια απο αρκετους παικτες.


Peace- Love- AEK

Aekfamily21 - 17/8/2019 13:08

μην το προσωποποιεις γιατι και ο Σιμοες και ο Σιμαο εκαναν ιδια λαθη στο Β´. Ο λογος ειναι πως εχουν εντολη να κανουν παιχνιδι απο πισω δεχομενοι την πρωτη πασα απο τον τερματοφυλακα. Εκει αν η μπαλα φυγει διεκδικουμενη ειναι ευκολο το λαθος και ο αντιπαλος βγαινει με το τερμα απεναντι και ψυχολογια αμυντικου τρεχατε ποδαρακια μου

ioannis64AEK - 17/8/2019 11:59

ρε φίλε κι όταν βγήκε ο Κρίστισιτς ήμασταν ακόμα χειρότεροι... Μην το ψάχνεις είναι καθαρά θέμα προπονητή...

ΜΑΝΤΑ21 - 16/8/2019 20:06

που τα χετε δει αυτα ρε παιδια να κατεβαζουν μπαλα τα στοπερ κ να παιζει πασουλες ο τερμας με τους αμυντικους??απο την αρχη φωναζα οτι τετοιο ποδοσφαιρο μονο στο playstation μπορεις να παιξεις ο ανθρωπος παιζει 4-2-3-1 με εναν κοφτη ολοι αλλοι εχουν επιθετικα χαρακτηριστικα ποιος θα μαρκαρει πλην σιμοες στο κεντρο?σε ολα τα ματς δεν υπαρχει κεντρο πλακα κανουμε τωρα??η ομαδα ειναι σοφτ πολυ δε ν κλωτσαει δεν παιζει δυνατα οσο για κυκλοφορια μπαλας γελαει ο κοσμος στην αμυνα γινεται... Συνέχεια που δεν πρεπει τοσα λαθη εγιναν σε ολα τα ματς κ ο ανθρωπος συνεχιζει το ιδιο δεν βλεπει οτι ειναι κινδυνος-θανατος η κυκλοφορια μπαλας εκει???αν δεν παιξει σφιχτα η ομαδα θα χουμε γλεντια τρελα στην ευρωπη εδω ψαχνουν αμυντικους να ξερουν μπαλιτσα κ οχι να κοβουν γελανε κ οι πετρες μαζι μας ο παουλινιο δεν κοβει ουτε ελεφαντα σεντρα δεν πετυχαινει πουλμαν ο σιμαο πιο αργος κ απο τον μπιλια τι να το κανω να ξερει μπαλα να την χανει κ να μην μαρκαρει το ποδοσφαιρο θελει τρεξιμο κ ταχυτητα δυναμη κ μετα ειναι τεχνικη !!!με σιμοες-γιοχα ειχαμε κεντρο φοβερο κ ας μην ειναι κ οι πιο τεχνιτες παικτες ποιος σιμαο τωρα πλακα κανουμε??αν θες δημιουργικους παικτες παιρνεις εξτρεμ τεχνιτες καλοι στο ενας εναντιον ενος κ παιζεις την μπαλα σου κ εχουμε κ φουλ μπακ κ αριστερα κ δεξια με μπακακη μηχανακια οχι παιξε γελασε!!!οσο για πρεσινγκ που λενε ψηλα εγω δεν εχω δει τιποτα σε κανεναν ματς η πιεση αρχιζει στο κεντρο κ οχι ψηλα που λενε ολοι οι ασχετοι εκει κλωτσας κ δαγκωνεις οχι στην περιοχη του αντιπαλου κ μετα να σερνεσαι απο την κουραση κνα μην μπορεις να γυρισεις πισω!!!

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 17/8/2019 23:56

Συγνωμη ,αλλα εισαι τιγκα αμπαλεοβιτς.

Konstantinos_Derveni - 17/8/2019 14:30

Κανένα παιχνίδι δεν θα χαθεί ,ρε δε ξεκίνησε η σεζόν και άρχισαν τα όργανα, ο Καρντόσο θα είναι ο προπονητής που με πρωτάθλημα θα μπούμε στην Αγιά Σοφιά υπομονή και στήριξη.

andre21 - 17/8/2019 13:54

Ας καάνουμε κάτι που δεν συνηθίζουμε συχνά στην χώρα μας.....υπομονή....σε κανένα δεν αρέσει αυτό που βλέπουμε....ας δώσουμε χρόνο στην ομάδα.......

ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

pelekan21 - 17/8/2019 08:33

Μη γράφουμε ότι να ναι!

Στηρίξτε τον προπονητή και τους παίχτες!

Σε μια μέρα κάνατε τον Ολιβειρα Νταμπλ και τον Βερντε Πλατελα! Ήρεμα....

acteruoc - 17/8/2019 13:18

Φιλε προσβάλεις τον πλατελα που τιμησε την φανελε καο ειναι και μια κλαση πανω απο τον βερντε

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 18/8/2019 00:29

Που ακριβως ειδες αυτη την κλαση του Πλατελα,και ποτε προλαβες να κρινεις και την κλαση του Βερντε ρε φιλε,

που μπαινεις με τοσο σιγουρια σε αυτη την ατοπη συγκριση;


Πες μου σε παρακαλω τι ειναι αυτο που θυμασαι απ τον Πλατελα,ειλικρινα.Ενα ματς που μας εβγαλε... Συνέχεια τα καστανα απ τη φωτια,και τα ματια μαζι !

acteruoc - 18/8/2019 03:07

Η σύγκριση δεν ειναι ηι ιδια και δεν μπορει να ειναι.Τον πλατελα τον εφερες για να συμπληρώσεις και τον βερτντε τον πηραμε για να μας ανεβαδει επιπεδο σε μια θεση που εχουμε προβλημα την τελευται πενταετια

EyeofEagle - 17/8/2019 13:45

Και τα παλικαρακια φιλε πελεκαν εκριναν τον βερντε με 1 επίσημη εμφανιση!

Βεβαια μερικοί ξεχνανε οτι και Πονσε περυσι ειχε ξεκινήσει σχεδον το ιδιο άσχημα... Βεβαια ολοι μετα κωλοτουμπες!

stelioskynikos - 17/8/2019 17:41

Κανεις δεν κανει κωλοτουμπες. Αυτο που βλεπει αυτο σχολιαζει. Μακαρι να εβλεπε αλλα πραγματα ωστε να οδηγουνταν σε αλλα σχολια...

Mermigas21 - 17/8/2019 11:10

Mακάρι να'ταν Πλατέλας.

AEK_Whiskey_Maiden - 17/8/2019 12:48

Ρε φίλε πραγματικά, δεν έχεις άλλη δουλειά να κάνεις εκτός από το να κράζεις? Όλα τα post σου είναι μόνο για να γκρινιάξεις και να ειρωνευτείς! Αν δεν είσαι troll (που το έχω για πολύ πιθανό) τότε απλά είσαι Μάρθα Βούρτση! Έλεος!

AEK_Whiskey_Maiden - 17/8/2019 13:02

Θα πρότεινα σε όσους δεν έχουν τι να κάνουν για να περάσει η ώρα τους, και τη βρίσκουν με το να γράφουν όλη την ώρα μίζερα και απαξιωτικά σχόλια για ομάδα, παίχτες, προπονητές, διοικήσεις, τεχνικούς διευθυντές, σπίκερ αγώνων, τεχνικούς ήχου, τεχνικούς εικόνας και γενικά για ότι τους κατέβει στη γκλάβα τους, να πάνε σε κανένα άλλο site να γράφουν. Υπάρχουν πολλά του κλασσικού και του νέου γαύρου, καθώς και του ζέλα για όσους είναι πιο ρομαντικοί... Η ΑΕΚ δεν έχει ανάγκη από οπαδούς... Συνέχεια της κλάψας και της μιζέριας. Η ΑΕΚ χάνει στο γήπεδο και ο κόσμος της τραγουδάει στην εξέδρα. Δεν βρίζει, δεν γιουχάρει, δεν μουτζώνει. Εγώ έτσι έμαθα την ΑΕΚ στην σκεπαστή και έτσι συνεχίζω να την βλέπω, από άλλη εξέδρα, αλλά με το ίδιο μάτι, εδώ και 25 συνεχόμενα χρόνια. Έξω η κλάψα και η μίρλα! Έξω η μιζέρια! Έλεος με όλους τους συγγενείς της Μάρθα Βούρτση! Έξω τα troll! Φτάνει πια! Έχω σιχαθεί αυτό που αγαπούσα! Τους συνάρρωστους οπαδούς της ομαδάρας μας...

mousouris21 - 17/8/2019 12:27

Δυστυχως ρε φιλοι δεν τα βλεπω καλα τα πραγματα στην ομαδα...το στυλ ποδοσφαιρου που θελει ο προπονητης δεν μπορουν να το υποστηριξουν οι πααικτες που εχουμε...ο μπαρκας δεν ξερει μπαλα οποτε 1ος κινδυνος 2ος κινδυνος αυτος που υποδεχεται την πασσα πρεπει να ξερει κανταρια μπαλα...επειδη βλεπω να παει χαμενη η χρονια ας κανει κατι εξυπνο ο μελ να πουλησει εστω και 4 μιλιονια τον μπαρκα...ο τσιντωτας παιζει καλυτερα με την μπαλα και να παρει εναν εγκεφαλικο χαφ και εναν πολυ... Συνέχεια καλο στοπερ μηπως σουλουπωθουν τα πραγματα...μαγκες ειδωμεν ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΕΚ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΛΥΠΕΣ ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ,,,,,

barlos71 - 17/8/2019 11:37

Νομίζω οτι το προτζέκτορα Καρντοσο τεστάρει όλο τον οργανισμό ΑΕΚ. μέχρι τώρα είχαμε Κύριλλε Μανόλο που κακά τα ψέμματα δεν είχε λόγο στα θέλω της διοίκησης. Του έδιναν υλικό και έφτιαχνε ομάδα, και πρωταθλήτρια. Ο Καρντοσο ήρθε να εφαρμόσει τα δικά του θέλω και για αυτό τον φέραμε. Άρα χρειάζεται προσαρμογή στο πως δουλεύει και η ομάδα. Ο Λύμπε, ο Μελ όλοι. Και ο Λιβάγια.

Δεν είναι δυνατόν να έχει αυτή την αντίδραση ο Μάρκο. Αντιεπαγγελματική φουλ. Δεν είναι... Συνέχεια υποχρεωμένος ο προπονη5ς να εξηγεί σε κάθε παίχτη γιατί γίνεται αλλαγή. Ο κόουτς ήθελε να δώσει χρόνο στο Ζεραλδες γιατί πίστευει οτι χρειάζεται αγωνιστικά λεπτά για να ανεβεί. Θα πούμε εμείς αν έχει δίκιο. Αν χάναμε θα χάναμε γιατί βγήκε ο Λιβάγια? Επίσης σε ενα ματς που μάλλον είχε κριθεί η πρόκριση έβαλε τον Κριστισιτς για να του δώσει αγωνιστικό ρυθμό μιας και νομίζω σε αυτόν θα βασιστεί (ή τουλάχιστον έτσι ήθελε πριν το ματς) για τα επόμενες ματς με Τούρκους. Τώρα αν ο Σιμόες έκανε μουτράκια γιατί δεν έπαιζε ο κολλητός του ο Σιμάο θέλει φάπες. Γενικά χρειάζεται εμπιστοσύνη στον προπονητη μέχρι τέλους. Για εσάς που γράφετε να φύγει σε μια νύχτα τι να πω...εσείς τον αποθεώνατε μια εβδομάδα πριν. Ψαχτείτε γιατί είστε φίλαθλοι της ΑΕΚ και γενικά τι θέλετε απο το ποδόσφαιρο.

fortsaAEKARA - 17/8/2019 11:32

Όπως βλέπω το ροστερ της ομάδα έχουμε παίχτες σε Καλή ηλικία κ καλούς έχουμε μόνο δύο δανεικούς κ οι υπόλοιποι έχουνε συμβολαια τουλάχιστον δύο χρόνων.Αν πάρουμε κ κεντρικό αμυντικό οι κ τους δύο που ακούγονται θα είμαστε πληρης σε όλες της θέσεις.Αν κ Προσωπικά θα ήθελα αντί ζεραλδες(δεν εχω τίποτα με τον παίχτη)έναν Βέρντερ κ από αριστερά να Πάει κέντρο ο μανταλος.Θέλω να πω ότι η διοίκηση έκανε ότι καλύτερο μπορούσε Μην ξεχάσω κ τον καρντοσο καινούργιος προπονητής με άλλο... Συνέχεια στυλ παιχνιδιού.Όπως είπε κ ο μελλισανιδης στην τελευταία του συνέντευξη πήρε ρίσκο φέτος με καινούργιο προπονητή κ επιλογές παιχτών του καρντοσο.Προσωπικά την ομάδα δεν θα την κρίνω με δύο αγώνες που παίξαμε. Ηρεμία στήριξη γιατί βλέπω ότι κάτι Κάλο Παει να γινει αν δεν βγει?Νομίζω έχουμε τους ανθρώπους να κάνουνε το σωστό.

Κωνσταντίνος®21 - 16/8/2019 16:37

Καλησπέρα, σε όλους. Το σχόλιο μου, θα είναι το τελευταίο μου, λόγω αποχής από τα σχόλια των άρθρων, από δω και στο εξής και θα εξηγήσω παρακάτω.


Δεν θέλω, να δώσω έμφαση, στην εμφάνιση της ομάδας. Ο καθένας μας, γνωρίζει ότι η χθεσινή εμφάνιση, ήταν κάκιστη. Ο καθένας μας, γνωρίζει ότι έγιναν λάθη.... Συνέχεια

Εγώ, όμως, σαν ΑΕΚτζής, νιώθω ντροπή, με αυτά που μπαίνω και διαβάζω στα σχόλια τους τελευταίους 2-3 μήνες.


Μετά τις 12 Μαΐου, εκείνο το καταραμένο βράδυ, ήμασταν κάπου 80-20. Το 80%, ήθελε την φυγή του τότε προπονητή, Μανόλο Χιμένεθ. Το άλλο 20% (συμπεριλαμβανομένου του εαυτού μου), ήθελε την παραμονή του.


Τελικά, καταλήξαμε στην αποδέσμευση του Μανόλο. Καλώς, για εμένα, αφού υπήρχε γκρίνια για κάθε μεταγραφικό στόχο (!), της ομάδας. Οπότε, η γκρίνια θα μεγάλωνε αρκετά, αφού το μεγαλύτερο ποσοστό είχε χάσει την εμπιστοσύνη του, προς τον Χιμένεθ.


Η διοίκηση, αποφασίζει ότι θα φέρει έναν προπονητή, ο οποίος θα αλλάξει το στυλ παιχνιδιού, σε ποδόσφαιρο κατοχής και επίθεσης. Τον βρίσκει, λοιπόν, στο όνομα του Μιγκέλ Καρντόσο.


Είναι κάτι καινούργιο, για την ομάδα, αφού μετά την επιστροφή της ομάδας, οι πιο πετυχημένες επιλογές, ήταν προπονητές του αντίθετου στυλ, όπως σκληρή άμυνα και ουσιαστικά ταλέντο των επιθετικών. Καλύτερα παραδείγματα οι Πογιέτ και Χιμένεθ.


Προφανώς, αλλάζει όλο το στυλ της ομάδας, σε κάτι καινούριο ουσιαστικά. Συμφωνεί, λοιπόν, το μεγαλύτερο μέρος, ότι αυτό το πλάνο χρειάζεται ενίσχυση και υπομονή.


Η ενίσχυση, έρχεται, σύμφωνα πάντα με την γνώμη του προπονητή. Όμως, η υπομονή, δεν φαίνεται στον ορίζοντα.


Περνάνε, τα φιλικά με σχετικά αρκετό ποσοστό γκρίνιας, αλλά και αρκετών σχολίων του τύπου, ότι είναι φιλικά ακόμα. Σε κάποια, βγάζουμε κάποιους παιχταράδες και σε άλλα άμπαλους.


Έρχεται, το πρώτο επίσημο παιχνίδι, χωρίς κάποια ιδιαίτερη εμφάνιση αλλά με νίκη εκτός έδρας. Όλα καλά και ρόδινα. Όλοι χαρούμενοι και με την σιγουριά, αντίστοιχου αποτελέσματος και στο επόμενο παιχνίδι. Αυτό, δεν γίνεται τελικά.


Οπότε, 100+ σχόλια σε κάθε άρθρο, για το κεφάλι του προπονητή, ο οποίος τελικά μετά το δεύτερο παιχνίδι είναι ανίκανος.


Και εγώ, ο ίδιος, στο δεύτερο ημίχρονο και μέχρι να ξημερώσει, η σημερινή μέρα, μου έφταιγαν όλοι και όλα. Σκεφτόμουν, πώς θα αντικαταστήσουμε παίχτες, προπονητές, τεχνικούς διευθυντές, μέχρι και τον κηπουρό στα Σπάτα.


Γι αυτό και αποφεύγω, να γράφω μετά τους αγώνες. Την επόμενη μέρα, κάθομαι νηφάλια και σκέφτομαι τι έγινε λάθος και γιατί. Δεν κατακρίνω κανέναν!


Σε αντίθεση, με κάποιους, που ενώ ο Βέρντε, έχει έρθει για να πετύχει στην ΑΕΚ, την οποία θεωρεί μεγάλη ομάδα, χάνει 2 τρομερές ευκαιρίες και για αναγνώριση του λάθους του, ξεσπάει σε κλάματα και κάποιοι θεωρούν ότι δεν τιμάει την φανέλα και ότι είναι ντροπή αυτό το πράγμα.


Οι ίδιοι, οι οποίοι τον έβγαζαν παιχταρά μετά το ματς με την Λαμία. Οι ίδιοι, οι οποίοι έκραζαν τον Λιβάγια, το καλοκαίρι, που ήταν σε διακοπές και πήγαινε στα κλαμπ και θεωρούσαν ότι δεν τον νοιάζει, το ότι απέτυχε η ομάδα. (Δεν κράζω τον Λιβάγια, απλώς το φέρνω σαν παράδειγμα)


Σε αντίθεση, ένας ποδοσφαιριστής, κατάλαβε ότι έκανε μεγάλη πατάτα, ακόμη και σε ένα, θεωρητικά, ασήμαντος ματς (αφού η πρόκριση θα ερχόταν και ειδικά με 1-1 στο 90+, για να σας προλάβω), αλλά αυτός έκλαιγε γιατί είναι "γυναικούλα" μήπως;


Για να κλείνω, σιγά σιγά, αυτό που γίνετε εδώ μέσα είναι ντροπή για εμένα. Θεωρώ, πώς είναι "αρρώστια" και όχι για την ομάδα. Δεν χρειάζεται, κάποιος να είναι αισιόδοξος για τα πάντα στην ομάδα, αλλά ούτε και το αντίθετο.


Χρειάζεται, να αγαπάει την ομάδα και γι αυτό να την ακολουθεί. Ούτε υποχρεωμένος είναι κάποιος, ούτε τίποτα.


Όπως, λάθος είναι κάποιος να έχει τα προβλήματα του και να έρχεται στην ΑΕΚ και να προκαλεί επεισόδια και να παίζουμε κεκλεισμένων θυρών, έτσι είναι και για κάποιον που μάλλον δεν περνάει καλά στην ζωή του, να βγάζει γκρίνια και χολή στην ομάδα.


Υγ. Παρακαλώ, να περάσει για τον κόπο μου και γιατί δεν εμπεριέχει υβριστικό περιεχόμενο.

shake21 - 17/8/2019 09:04

Με ολο το σεβασμο. Δεν περναω καλα στη ζωη μου και βγαζω χολη στην ομαδα ειναι δυο πραγματα για τους περισσοτερους μη κοινα. Πιστεψε με ειμαστε πολλοι αυτοι που εχουμε την ωριμοτητα να ξεχωριζουμε την αγαπη μας για την ομαδα απο την καθημερινοτητα και την επιβιωση μας. Αυτα ως προς το «τσουβαλιασμα» του κοσμου της ΑΕΚ που επιχειρεις να κανεις. Επιπλεον, ο κοσμος οποιασδηποτε ομαδας και εν προκειμενω της ΑΕΚ μας εχει παντα δικιο και το κριτηριο του ειναι αλανθαστο. Οσο και... Συνέχεια να μην αρεσει αυτο που λεω, σκεψου κατι. Σε χρονια μετα απο μαγικη πορεια πρωταθλημα πορεια στην ευρωπη πουλησαμε ποσα διαρκειας; 12-13.000; Ειναι αυτο νουμερο για την ομαδα μας; Οχι. Ηθελε ο κοσμος κατι να πει με αυτη την αποσταση που πηρε; Σαφεστατα ναι. Τον αφουγκραστηκε κανεις; Οχι! Η αποδειξη; Το -23 απο την κορυφη και η κακη περυσινη χρονια. Που θελω να καταληξω. Επειδη μιλαμε για ομαδες και οο ομαδες ειναι ο κοσμος δενειναι ουτε ο προεδρος ουτε οι παικτες, η γνωμη και το ενστικτο του κοσμου δν φιμωνονται. Και αν προσπαθήσεις να το κανεις θα το βρεις μπροστα σου σε αδειο γηπεδο σε απαθεια σχετικα με την ομαδα κλπ κλπ. Εμεις οι ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ φαγαμε σφαλιαρα προχθες δε νομιζω να αμφιβαλλεις. Το βημα που μας δινεται εδω ειναι η «ΑΕΚΤΖΗΔΙΚΗ μας ψυχαναλυση» το αποκουμπι μας. Εαν καποιος δεν βριζει δεν χαρακτηριζει και σεβεται το μεσο που τον φιλοξενεί καλα κανει και γκρινιαζει εχει δικιο. Ειναι σαν να απαγορευεις απο ενα παιδι να νιωθει θυμο αδικια κλπ και να του λες «οχι θα νιωθεις και θα λες μονο καλα πραγματα». Δεν παει ετσι αδερφε με ολο το σεβασμο.

Κωνσταντίνος®21 - 17/8/2019 15:00

@shake21


Καλησπέρα, φίλε μου. Καταρχάς, διαφωνώ με αυτά που γράφεις. Δεν ήταν καμία αντίδραση, η μη αγορά διάρκειας απ'τον κόσμο. Είδα και την σεζόν 2017/18.... Συνέχεια
Ήμουν σε όλα τα παιχνίδια μέσα, εκτός από αυτό με τον Λεβαδειακό. Το ματς, το οποίο θυμήθηκαν όλοι, να πάνε γήπεδο. Δεν είδα κάτι τρελό και ας φαινόταν από το καλοκαίρι, που ήμασταν άριστοι στον μεταγραφικό σχεδιασμό, ότι η ομάδα πήγαινε για κάτι καλό.


Επίσης, για να κλείσω, το έγραψα ότι δεν χρειάζεται να ήμαστε όλοι αισιόδοξοι, ούτε και το αντίθετο. Έχουμε δημοκρατία και μπορούμε να εκφραζόμαστε ελεύθερα.


Διαφωνώ, με την απαξίωση στους παίχτες και την διοίκηση. Αυτό, δεν είναι κριτική αλλά απαξίωση, που γίνετε. Με αυτό, διαφωνώ.

stelioskynikos - 17/8/2019 04:30

Συμφωνω απολυτα με την τελευταια παραγραφο αλλα θαθελα να αναρωτηθω ποια ειναι τα ορια της κριτικης με τη γκρινια και τη χολη σε ενα σχολιο.


Δηλαδη η εικονα της ομαδας στο δευτερο ημιχρονο δεν θαπρεπε να προκαλει ανησυχια, φοβο και εντονο προβληματισμο;... Συνέχεια
Η επαναληψη ενεργειων που οχι μονο δεν εχουν ωριμοτητα και τεχνικη αρτιοτητα αλλα ειναι τοσο τραγικες που συνηθως παρατηρουνται σε ηλικιες των 8 με 12 ετων δεν θαπρεπε να προκαλει αποστροφη;

H αναποτελεσματικοτητα διαχειρησης της καταρρευσης της ομαδας δεν θαπρεπε να δημιουργησει αμφιβολιες για τις ικανοτητες του προπονητη;


ΥΓ1. Τα σχολια και οι αποψεις δεν εχουν ιδιαιτερη αξια οταν μεσα στις επομενες ημερες η ομαδα θα δειξει τι ειναι σε θεση να πετυχει.


ΥΓ2. Ενας καλος προπονητης κρινεται εκτος των αλλων απο την ικανοτητα του να ανακαλυψει το συστημα και τους ρολους που μπορουν οι παιχτες του να ανταποκριθουν καλυτερα ωστε να παρει το 100% απο αυτους. Το αντιθετο προϋποθετει παιχτες εξαιρετικα υψηλης αξιας που δυσκολα μπορουν να ερθουν σε ελληνικη ομαδα.


ΥΓ3. Κωνσταντινε αποψη μου ειναι οτι θα επρεπε να συνεχιζεις να γραφεις και να συνεισφερεις σε αυτη τη κοινοτητα με τις ιδεες και το λογο σου.

Κωνσταντίνος®21 - 17/8/2019 14:50

@stelioskynikos


Καλησπέρα, φίλε μου. Όπως, αναφέρω και στο σχόλιο μου, δεν χρειάζεται να'ναι κάνεις, ούτε αισιόδοξος, ούτε απαισιόδοξος.... Συνέχεια
Ο καθένας, μπορεί να εκφέρει ελεύθερα την γνώμη του. Όμως, ο τρόπος, με τον οποίο γίνετε, είναι ανάρμοστος. Εκεί, είναι το θέμα μου.


Στο ποδόσφαιρο, χρειάζεται υπομονή. Δεν γίνονται όλα, απ'την μία μέρα στην άλλη. Επίσης, είμαι υπέρ της κριτικής, μετά από έναν αγώνα.


Συμφωνώ, ότι το μεγαλύτερο μέρος έπρεπε να γράφει για την κακή αγωνιστική εικόνα της ομάδας. Διότι, όντως ήταν πάρα πολύ κακή.


Όμως, διαφωνώ με την απαξίωση προς όλα τα πρόσωπα μετά από έναν μόνο αγώνα. Πρέπει, να βλέπουμε αγώνα με τον αγώνα, τι γίνετε.


Όχι, να βλέπουμε έναν αγώνα και να λέμε τι θα γίνει όλη τη σεζόν. Πραγματικά, δεν έχει εντυπωσιάσει η ομάδα, μέχρι στιγμής. Αλλά έχουμε παίξει, μονάχα 2 παιχνίδια. Δεν γίνεται, να έχουν κριθεί όλα από τώρα.

aekstockholm21 - 17/8/2019 00:39

Δεν ξερω την ηλικια σου..Μακαρι κ ευχομαι ομως να εισαι μικρος σε σχεση με εμενα τουλαχιστον 41...Κ μακαρι να υπαρχουν παιδια,οπαδοι,φιλαθλοι στην ομαδα μας που σκεφτονται οπως εσυ..Μπραβο παλικαρι μου

Κωνσταντίνος®21 - 17/8/2019 14:40

@aekstockholm21


Να σαι καλά, φίλε μου. Επίσης, είμαι 19 χρονών.

slade21 - 17/8/2019 11:28

Αδερφέ εγώ να προσθέσω κάτι ακόμα. Τρώμε μόνοι μας τους παίκτες μας. Πχ ο Κρίστισιτς είναι ανίκανος, ο Μάνταλος είναι βύσμα (που στην κακή του χρόνια έβαλε 9 γκολ και έδωσε 10 ασίστ ενώ ο Μπίσεσβαρ στην καλή του χρονιά 10 γκολ και 10 ασίστ), ο Σιμόες δεν κάνει για την ομάδα που θέλουμε (ο Σιμόες ρε φίλε!!!) κλπ. Τα ΠΑΟΚια μου βγάλανε παικταρά τον Άκπομ που μπροστά στον Λιβάγια δεν πιάνει μία, τον Ζαμπά υπερπαίκτη και μπερδεύει τα μπούτια του, ενώ οι γαύροι μας βγάζουν υπερπάικτες τους... Συνέχεια Ποντένσε, Σισέ, Καμαρά, Ομάρ και Κούτρη. Kαι μην κοιτάτε το transfemarkt για αξίες, γιατί αν ο Πέλκας και ο Μάνταλος έχουν την ίδια αξία αντικειμενικά εγώ θα τρυπήσω τη μύτη μου.

jpapadimitri - 17/8/2019 10:12

Απαισιόδοξος είναι ο καλά ενημερωμένος αισιόδοξος , όπως έγραψε κάποτε κάποιος σοφός .......

MONOKITRINO - 17/8/2019 00:40

Δεν ξέρω αν θα το διαβάσεις αυτό το σχόλιο αλλά. .....πολύ φοβάμαι ότι και μετά από 15 χρόνια να ξαναδιάβασεις σχόλια περίπου στο ίδιο ύφος θα είναι.

Υπομονή - προσήλωση στο στόχο - μεθοδικοτητα - επιμονή.....είναι έννοιες ανεφαρμοστες ( σε μεγάλο ποσοστό ) από εμάς τους Νεοέλληνες.....

o_kanenas_21 - 17/8/2019 00:03

Έκανα login για να σου βάλω like , έτσι έχουν τα πράγματα.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 16/8/2019 23:35

Ευγε νεαρε μου.Μην χαθεις,γιατι ως νεος εχεις και την παραπανω ορεξη να καθησεις και να γραψεις ολα αυτα που εγω προσωπικα ως μεγαλυτερος εχω βαρεθει να τα γραφω/λεω.Να σαι καλα.

blueplanet - 16/8/2019 20:59

Κωνσταντίνε 21.Σύμφωνοι σε όλα.Σε ένα πράγμα κάνεις λάθος 100%.Από που και ως που 80% του λαού της ΑΕΚ δεν ήθελε τον κ.Χιμένεθ;Ακριβώς το αντίθετο.!!!

Κωνσταντίνος®21 - 16/8/2019 23:22

@blueplanet


Όχι, φίλε μου. Μετά τον τελικό, η πλειοψηφία ζήταγε την απόλυση του Χιμένεθ, αφού έχασε τρίτο σερί τελικό. Όταν βγήκε, το άρθρο ότι φεύγει, τότε στράφηκε υπέρ της παραμονής του.... Συνέχεια
Υγ. Σε ευχαριστώ, φίλε για όλους τους διαλόγους μας, παρόλο που μπορεί να διαφωνούσαμε, πάντα τα λύναμε με ωραίο διάλογο και σεβασμό. Καλή συνέχεια.

Eagle_1924 - 16/8/2019 21:13

Μπράβο σου για τον κόπο σου και το χρόνο σου να τα γράψεις όλα αυτά. Συμφωνώ σε όλα όσα είπες.... Δυστυχώς το έχει το dna του ΑΕΚΤΖΗ.... Να τρώμε τα σωθικά μας μόνοι μας!

Κωνσταντίνος®21 - 16/8/2019 23:19

@Eagle_1924


Να σαι καλά, φίλε μου. Συμφωνώ, μαζί σου.

mpidis - 16/8/2019 21:34

Ώρες ώρες κάποιοι γράφουν παρα πολυ ωραία πράγματα εδώ μέσα. Μπράβο ρε φίλε και για τον κόπο και για το χρόνο σου

Κωνσταντίνος®21 - 16/8/2019 23:18

@mpidis


Σε ευχαριστώ, φίλε μου. Υπάρχουν, δόξα τω Θεό, και άλλοι που γράφουν έτσι, ακόμη και όταν θέλουν να ασκήσουν αρνητική κριτική προς την ομάδα, όμως έχουν τον τρόπο και το διατυπώνουν με ωραίο τρόπο.

nastafaris - 17/8/2019 09:20

Αδερφια καλημερα........Κωνσταντινε , οπως θα διαπιστωσες , ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΙΕΜΕΙΣ , που το κεφαλι δεν το εχουμε για να [κρεμαμε] καπελο....Φωνες σαν και την δικη σου, της εχει ΑΝΑΓΚΗ Η ΑΕΚ ΜΑΣ. Μη κανεις το [χατιρι] , σαυτους που ενοψει της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ που ερχετε ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΑ και αφου προσπαθησαν στην αρχη να μας [πεισουν] πως γηπεδο δεν γινεται στην Ν ΦΙΛ/ΦΕΙΑ και μετα πως ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ , βρηκαν τον... Συνέχεια ΤΡΟΠΟ [με την βοηθεια και αεκτζηδων] , να μας ΞΑΝΑΔΙΧΑΣΟΥΝ.....Κωνσταντινε , ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ .....και να αφησουμε τις πολεμηστρες και τα τειχη της ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ, χωρις ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ.. ΑΕΚ..... Κανε οπως πολλοι , ΥΠΟΜΟΝΗ παλικαρι μου ......Η ΙΔΕΑ ΑΕΚ σε εχει αναγκη......Υ..Γ.. Τα χρονια και οι αρωστιες με κρατουν μακρυα απο καθε εκδηλωση.....Μετα απαυτα που διαβασα, σου λεω ενα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ, να συνεχισεις να γραφεις , γιατι ξερω πως δεν θα ηθελες να στεναχωρισεις τον παππου , που περιμενει να διαβασει ΚΑΤΙ ΣΩΣΤΟ......Στο ζητω σαν χαρι...

Aragorn - 16/8/2019 22:36

Έχεις απόλυτο δίκιο!! Το μόνο που θα σου πρότεινα είναι να το ξανασκεφτείς ώστε να μην απέχεις. Η δική σου σκέψη χρειάζεται να αποτυπώνεται στα σχόλια.

Κωνσταντίνος®21 - 16/8/2019 23:15

@Aragorn


Γειά σου, φίλε. Είμαι νεαρός, στην ηλικία και μπαίνω στο σαιτ, 5 χρόνια. Έκανα τον λογαριασμό, κάπου στα τέλη της Β Εθνικής.... Συνέχεια
Από τότε, διαβάζω τα σχόλια. Αυτό που γίνετε τώρα, δεν το θυμάμαι άλλη χρονιά. Είναι αυτό που γράφω. Αρρώστια.


Δεν είναι λογικά, αυτά που γράφονται. Το σάιτ, έχει τα σχόλια, ώστε να διαβάζουμε τα άρθρα και να σχολιάζουμε γι αυτά, κάνοντας διάλογο.


Δεν χρειαζόμαστε μάστερ στην προπονητική. Θα πούμε και πατάτες, είτε τις θεωρούμε εμείς, είτε οι άλλοι. Δημοκρατία έχουμε, στο κάτω κάτω.


Θα μπούμε να κάνουμε κριτική, ποδοσφαιρικές αναλύσεις και ότι άλλο μας κατέβει στο κεφάλι. Όμως, είναι απαράδεκτο να υπάρχει μόνο γκρίνια και μιζέρια και να περιμένει ο καθένας την κάθε στραβή, για να πει "τα λεγα εγώ".


Ήταν να μείνει ο Χιμένεθ και μόνο ονόματα ακούγονταν και γράφανε μερικοί "πάλι για 3η θέση θα παλεύουμε". Ήρθε ο Καρντόσο και λέγανε Μάιο μήνα, γιατί δεν έχει κλείσει το ρόστερ.


Για πόσα πράγματα, δίχως λογική. Και οκ, θα μου πεις, πάτα ένα dislike και τέλος. Είναι επίσης, ένας τρόπος έκφρασης.


Το θέμα, είναι ότι αυτή η αρρώστια, περνάει άσχημα. Επηρεάζει γενικότερα, το όλο θέμα. Ξαφνικά, μεγάλη μερίδα θέλει να φύγει ο Καρντόσο μετά το δεύτερο παιχνίδι.


Τους πειράζει ο Καρντόσο, που δεν έκανε τα σωστά πράγματα χθες. Τους πειράζει ο Βέρντε, που ναι μεν έκανε μεγάλες πατάτες, όμως φάνηκε ότι το μετάνιωσε πολύ γρήγορα.


Όμως, η ανάρμοστη συμπεριφορά του Λιβάγια, δεν πειράζει, επειδή είναι καλός παίχτης. Ενώ καλός παίχτης, πρέπει να σαι και εντός αγωνιστικού χώρου και εκτός.


Φάνηκε στην πορεία, ότι ήταν λάθος η επιλογή του προπονητή, αλλά αυτός χρεώνεται το λάθος στο τέλος. Αυτός, θα απολυθεί αν συνεχίσει να κάνει λάθη.


Ο παίχτης, πρέπει να σέβεται τις αποφάσεις του προπονητή του. Αυτό, δεν είδα πολλούς να το γράφουν, αλλά όλα τα άλλα τους έφταιγαν.


Έχει καταντήσει πολύ αισχρό αυτό το πράγμα, που γίνετε. Εγώ, όσο με θυμάμαι και πηγαίνω γήπεδο, με ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ καταστάσεις στην ομάδα, δεν θυμάμαι έτσι το dna του ΑΕΚτζή.

Pain611 - 17/8/2019 16:01

Κωνσταντίνε το ύφος αυτών που γράφεις και το ήθος είναι εκπληκτικό ,συμφωνώ σε κάποια διαφωνώ σε άλλα ,ο λαός της ΑΕΚ πάντα είχε απαιτήσεις και επειδή η πικρες πολλά χρόνια είναι πολλές είναι λογικο και δικαιολογημενο να υπάρχει γκρίνια και στεναχώρια ,για το αγωνιστικό κομμάτι τώρα εγώ θα σου πω το έξεις ο μεγάλος προπονητής πρέπει να προσαρμοστεί στο ρόστερ που έχει η ομάδα από την στιγμή που την αναλαμβάνει ,το ποδόσφαιρο που θέλει να παίξει ο καρντοσο πολύ απλά αυτοί οι... Συνέχεια παίχτες δεν μπορούν να το υποστηρίξουν διότι πολύ απλά δεν υπάρχει η τεχνική κατάρτιση ,ο Ρεχάγκελ πήρε ένα ευρωπαϊκό ακριβώς διοτι προσάρμοσε ένα σύστημα ανάλογα με τις δυνατότητες των παιχτών που είχε και πήρε το απόλυτο από όλους ,ο καρντοσο δεν φαίνεται να μπορεί να κάνει κατι τετοιο δυστυχώς ,χωρίς αμυντικό χαφ επιτελικό μέσο με άψογη τεχνική κατάρτιση αυτό το σύστημα δεν γίνεται να εφαρμοστεί και το ακόμα χειρότερο είναι πως το σύστημα που θέλει πρέπει και οι αμυντικοί να έχουν στοιχειώδες τεχνική κατάρτιση ,εσύ πιστεύεις πως η ΑΕΚ έχει τέτοιους ποδοσφαιριστές ; Δεν λέω πως δεν γίνεται αυτή η ΑΕΚ να διεκδικήσει πράγματα γίνεται αλλά με άλλον τρόπο και νομίζω ότι ο καρντοσο δεν θέλει να το καταλάβει και εμμονικα υποστηρίζει αυτό που έχει στο μυαλό του

blueplanet - 17/8/2019 03:05

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ 21.Από ότι βλέπω μπαίνεις σε θέματα α) επιλογών Καρντόσο και β) κακής αντίδρασης Λιβάγια.Μπορείς να φανταστείς τον εαυτό σου στη δουλειά σου να σε προσβάλει ο νεοφερμένος διευθυντής σου μόνο και μόνο ότι τάχα βρήκε την εστία των κακών και τον αποδιοπομπαίο τράγο;

Σε ότι αφορά ότι σε εκπλήσσει η κακή φραστική συμπεριφορά των συνομιλούντων ,δεν νομίζω να έχεις δίκιο.Η συντριπτική πλειοψηφία εκφράζεται κόσμια με σωστές απόψεις και με γνώμωνα το καλό της... Συνέχεια ΑΕΚ.Κάνεις λάθος ,να παραμείνεις μαζί μας.

Κωνσταντίνος®21 - 17/8/2019 14:38

@blueplanet


Όχι, καμία σχέση. Είναι απλώς μερικά παραδείγματα, όντας ως πιο τωρινά. Με Χιμένεθ, ίσως, να είχε καταστραφεί το σύμπαν, με αυτά που θα γράφονταν.... Συνέχεια
Είναι τεράστια απαισιοδοξία. Δεν με πειράζει, να γράψει κάποιος ότι θέλουμε παίχτη εκεί και εκεί. Δεν με πειράζουν, πολλά.


Με πειράζει, η καταστροφή και απαξίωση, όλου του τμήματος ΑΕΚ. Και γω, έχω πει ότι δεν μου αρέσει ο "Λύμπε", στο πόστο που βρίσκετε. Ότι δεν μου αρέσει ο Μάνταλος και ο Κλωναρίδης.


Ουδέποτε, όμως, μπήκα και τους σχολίασα, με μεγάλη απαξίωση. Όπως και να το κάνουμε, αποτελούν μέλη της ΑΕΚ. Αυτό, είναι που μετράει, στο τέλος της ημέρας.


Όλοι θα κάνουν το λάθος. Και μένα, μέχρι στιγμής και ο "Λύμπε" και ο Μάνταλος, μου έχουν κλείσει το στόμα.


Δεν γίνετε, να μπαίνεις να διαβάσεις κάτι για την ομάδα σου και να θες να μιλήσεις με τους συνοπαδούς σου, γι'αυτήν, και να ακούς μόνο απαξιωτικά πράγματα.

Toxotis_21 - 17/8/2019 10:24

Φίλε γράφεις πολύ όμορφα και με επιχειρήματα. Σε ένα πράγμα μόνο να εμβαθύνω και να προσπαθήσω να δώσω εξήγηση σε αυτή την αρρωστια που αναφέρεις. Για μένα όλες οι μαζικές συμπεριφορές έχουν κάποια εξήγηση και αυτή θα προσπαθήσω να δώσω τώρα.


Ο μέσος Ενωσιτης έχει φάει την πίκρα με το κουτάλι τα προηγουμενα 25 χρόνια. Επιγραμματικά: παράγκα... Συνέχεια γαύρου, κλεμμενοι τίτλοι, άπειρες αδικίες, με αποκορύφωμα γ εθνική και διάλυση. Εκεί ξεκινά η αναγέννηση με αποκορύφωμα το πρωτάθλημα του 2018 με μια ομάδα που δεν έπαιξε το καλύτερο ποδόσφαιρο αλλά ήταν μπετόν σε ψυχή κ αμυντική λειτουργία.


Εκεί η συσπείρωση του κόσμου έπιασε peak. Μηδέν γκρίνια, μόνο χαρά, μόνο αισιοδοξία για αυτά που έρχονται. Και κει με εναν αυτοκαταστροφικό τρόπο διαλύεται αυτή η ομάδα για να παίξουμε καλύτερα και πιο επιθετικά. Μετά την πρόκριση στους ομίλους και άρα την επιτυχία την οικονομική, έρχεται η απόλυτη ξενερα και απογοητεύση και λογικά γκρίνια. Εκτός πρωτάθληματος από νωρίς και δυστυχώς τρίτος χαμένος σερί τελικός, για μένα ντροπή για αγωνιστική ιστορία ομάδας. Το χρεώνεται εν μέρει ο Μανόλο και κακώς για μένα όπως και για σένα και φεύγει πάλι.


Ερχόμαστε στο φέτος όπου ο κόσμος στα κάγκελα από νεύρα φέτος περιμένει ενίσχυση και βελτίωση. Έρχεται η ενίσχυση και η αισιοδοξία και ένας φερελπις προπονητής για να παίξει μπαλαρα.



Αποτέλεσμα; Να γίνουν τα πρώτα ευρωπαϊκά ματς και ταυτόχρονα οι συγκρίσεις αυτόματα. Και αυτές οι συγκρίσεις να ξέρεις ότι δυναμώνουν τη γκρίνια όπως ο δυνατός άνεμος τη φωτιά. Ένας παοκ να παλεύει στα ίσα τον Άγιαξ που έφτασε πέρσι στους 4 κορυφαίους της Ευρώπης και τον οσφπ να βγάζει χαρακτήρα με μια καλή ομάδα.


Εμείς; Εμείς φίλε μου ένα μέτριο ματς έξω με μια μικρή ευρωπαϊκά ομάδα και μέσα ένα τσίρκο..και αγωνιστικά κ ψυχικά. Δε θέλω να επαναλάβω τα ίδια. Το πιο απογοητευτικό για μένα προχτές ήταν ότι οποτε ήθελαν περνούσαν μπάλα από κέντρο για πλάκα. Λες και παιζαμε με δύο λιγότερους. Αυτή η εικόνα αφήνει μια απογοητευση για το μέλλον. Δεν αφήνει ελπίδα μεγάλη γιατί στο πίσω μέρος του μυαλού υπάρχει η σύγκριση που σου είπα και στο ακόμα πιο πίσω μέρος υπάρχει ότι η χρονιά χάνεται πριν καν αρχίσει.


Αυτά λοιπόν φίλε έφεραν αυτή τη μαζική αρρώστια ανήμερα της Παναγίας. Και μακάρι ειλικρινά να γίνουν όλοι κωλοτουμπες με τους Τούρκους και η ομάδα να κλείσει στόματα. Μακάρι αλλιώς δε ξέρω πάλι σε τι εσωστρέφεια θα μπούμε..

Original__1924 - 16/8/2019 20:46

+1924

Dull_Knife_73 - 16/8/2019 19:03

Το 80-20 για να φύγει ο Μανόλο πού το βρήκες; Το ακριβώς αντιλθετο θα έλεγα πως ήταν, οι περισσότεροι ήθελαν να μείνει...

Sorre28 - 16/8/2019 20:31

Dull_Knife_73 νομίζω είσαι λάθος, με 3 χαμένους τελικούς με κάτω τα χέρια και με καθόλου έργο στο τελευταίο του πέρασμα νομίζω πως οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι ο κύκλος του Μανόλο έκλεισε.

EyeofEagle - 16/8/2019 20:19

Κόπηκε το μήνυμα μου, συνεχίζω... Απο εναν κακο αγωνα του Αυγουστου! Στο μονο που διαφωνώ είναι οτι πιστεύω πολυ λίγοι ηταν αυτοί που ηθελαν να φύγει ο Χιμενεθ και μαλιστα δεν το περίμενε κανεις!

EyeofEagle - 16/8/2019 20:16

Πες τα ρε φιλε επιτελους!! Έχουμε φερει τον αποκλεισμο σε κυπελλο, ευρωπη και τον υποβιβασμο στο πρωταθλημα από εναν κακό αγώνα

vailos - 16/8/2019 19:29

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού αδέρφια. Κατά τη γνώμη μου ο Καρντόσο προσπαθεί να παίξει ολοκληρωτικό ποδόσφαιρο, ένα στυλ παιχνιδιού , όπως αυτό του Πεπ. Πιο συγκεκριμένα τα μπακ σε επίθεση γίνονται καθαρόαιμα εξτρέμ , οι "εξτρέμ" μετατρέπονται σε δεύτερους επιθετικούς και οι αμυντικοί μέσοι ανεβαίνουν ψηλά με σκοπό να κερδίσουν άμεσα χαμένες μπάλες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα στην αντεπίθεση, μέχρι να μάθουν οι παίκτες το σύστημα, να είμαστε ευάλωτοι. Προσωπικά πιστεύω ότι με... Συνέχεια αυτό το σύστημα στην Ελλάδα και με τις μικρομεσαίες ομάδες η Αεκάρα μας θα κάνει πλάκα, τώρα , όσον αφορά τα ντέρμπι και τους αγώνες europa χρειάζεται πιο γρήγορα αμυντικά χαφ, τα οποία θα μπορούν να βοηθήσουν τόσο επιθετικά, όσο και αμυντικά με την άμεση επανάκτησης της μπάλας. Το αν θα πετύχει ή όχι δεν μπορώ να το γνωρίζω , πάντως με το υπάρχον υλικό το θεωρώ δύσκολο... Από κει και πέρα εμένα αυτό που με προβληματίζει πιο πολύ είναι τα αποδυτήρια , καθώς πολύ φοβάμαι , ότι ο Καρντόσο , αν όχι τα έχει χάσει ήδη, σίγουρα κάτι έχει στραβώσει. Είδομεν.


Υ.Γ. Παραδέχομαι το λάθος μου, καθώς το είχα γράψει και σε παλαιότερο σχόλιο, ναι η ομάδα είναι ποσοτικά εντάξει από αμυντικά χαφ, αλλά όχι ποιοτικά .

Mermigas21 - 17/8/2019 11:12

"...Ο Καρντόζο προσπαθεί να παίξει ολοκληρωτικό ποδόσφαιρο;" Μάλλον οριζόντιο ποδόσφαιρο παίζουμε με πάσες πίσω στον Μπάρκα. Αυτό μόνο ποδόσφαιρο δεν είναι,

Mermigas21 - 17/8/2019 11:22

Με άλλα λόγια γυρίσαμε πίσω στην εποχή Τσάμη για όσους κατέχουν...

maek21 - 16/8/2019 22:39

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Κι όντως θεωρώ ότι (ειδικά όσο περνάει ο καιρός) με τις μικρές ομάδες θα κάνουμε πάρτι. Πρέπει όμως κι ο Καρντόσο να είναι λιγότερο απόλυτος στον τρόπο προσέγγισης. Πρέπει δηλαδή να καταλάβει ότι μέχρι να εφαρμοστεί πλήρως κι απόλυτα σωστά αυτό που θέλει, σε κάποιους αγώνες (ντέρμπι, Ευρώπη) θα πρέπει να έχει κάποιο εναλλακτικό πλάνο ή έστω σε αυτά τα παιχνίδια να αφήσει την... "ανάπτυξη από πίσω". Γιατί αν πχ τα χτεσινά γίνουν με κάνα γαύρο βορρά ή νότου κι έρθει... Συνέχεια καμιά τεσσάρα (και λίγα λέω με τέτοια εμφάνιση) τότε η κατάσταση θα είναι δυστυχώς μη αναστρέψιμη

Aekfamily21 - 17/8/2019 11:02

κατα λαθος εφυγε το μηνυμα μισο συνεχιζω: Ο Προεδρος δινει μεγαλη βαρυτητα σε 3 βασικα πραγματα

1. στην εικονα των αποδυτηριων

2. στην εικονα της ομαδας στο γηπεδο

3. στην Ιστορια του συλλογου... Συνέχεια
Σε 2 βδομαδες πρεπει να ειμαστε και στα 3 καθωσπρέπει τουλάχιστον αφού παίζουμε με την ομαδα της Τραπεζουντας και σιγουρα ο Προεδρος θα ειναι μεσα στο γηπεδο συγκινημενος (τουλαχιστον) .

Οποτε φροντιστε ολοι να επιστρεψετε ενωμενοι και νικητες

Aekfamily21 - 17/8/2019 10:55

α ρε Καρντοσο σε συμπαθουσα απο την πρωτη στιγμη γιατι φαινεσαι ανθρωπος με παθος. Εχεις πεσει σε λαθος φεγγαρι ομως. Ο Π

Plomari65 - 17/8/2019 10:51

Καλημέρα,Κετσε σου γράφω μόνο και μόνο για το ουδείς παίκτης της Κραιοβα αξίζει να παίζει στην ΑΕΚ και σε ερωτώ,ούτε ο τερματοφυλακας που έδειξε πως παίζεται μπάλα με τα πόδια?σχολείο για τον Μπάρκα ήταν ο τυπος.Και ένα δεύτερο το σχόλιο του νεαρού παρακάτω Κωνσταντίνος R21 ίσως θα έπρεπε για κάμποσο καιρό να είναι μόνιμο άρθρο στο σαιτ

vgr21 - 17/8/2019 10:46

ψυχρεμια κουλαρετε

kavva21 - 17/8/2019 08:31

Καλημέρα σέ όλους είμαι κ εγώ ένας από αυτούς πού δεν γράφουν συχνά όμως έχει γίνει πολύ κακή συνήθεια για μερικούς να γράφεται την καταστροφή τής ομάδος επίσης δεν είμαι ούτε με Χιμένεθ ούτε με Καρντοσο είμαι απλά ΑΕΚ κ αυτό πρέπει να καταλάβουμε μερικοί εδώ μέσα.Μικρός δεν υποστήριζα καμία ομάδα ο νονός μου με πήγαινε γήπεδο κ στήριζε τον γραβο όταν όμως είδα αυτήν την ΟΜΆΔΑ κ μιλάω φυσικά για την ΑΕΚ ερωτεύτηκα όλα όσα εκπροσωπούσε η ίδια κ ο κάθε φίλαθλος κ οπαδός τής... Συνέχεια έβλεπα μέσα από το γήπεδο της Ν. Φιλαδέλφειας την 21 κ έλεγα απλά δεν υπάρχουν τότε όλοι μας είμαστε ΈΝΩΣΗΣ δεν μας πείραζε τίποτα ούτε κακή αγωνιστική ούτε αποτελέσματα όλοι μας όμως ήμασταν με την ΟΜΆΔΑ κ αυτό λείπει αυτήν την περίοδο ότι δεν υποστηρίζουμε παρά μόνο γκρεμίζουμε αυτό που πάει να γίνει. Έχουμε μετά από καιρό έναν πρόεδρο ο οποίος μας φτιάχνει επιτέλους το γήπεδο κοιτάει η ΟΜΆΔΑ να είναι υγιής προσπαθεί για το καλύτερο τής κ εμείς κοιτάμε απλά να τα γκρεμίζουμε, χάσαμε κ χάνουμε άλλο ένα αγώνα εντός από κάποιους ανεγκεφαλους κ κάνεις δεν μιλάει όλα αυτά πού κάνουν κακό στην ομάδα τα περνάμε απαρατήρητα ενώ όσα γίνονται εντός τού αγωνιστικού χώρου τρέχουμε καί τά γκρεμίζουμε εν μία νυκτί απλά κρίμα, η ΟΜΆΔΑ είναι καινούργια θέλει χρόνο σαφώς θα γίνουν λάθος κ από παίκτες και από προπονητή σαφώς θα έρθουν κ ήττες και νίκες αλλά εμείς πρέπει να είμαστε εκεί για την ΟΜΆΔΑ μας δίπλα κ να στηρίζουμε όλα τα άλλα θέματα ανήκουν σε αυτούς πού έχουν κ το καρπούζι και τό μαχαίρι έχουν μάτια κ βλέπουν γι'αυτό θα παρακαλέσω όλους εσάς που αγαπάτε την ΟΜΆΔΑ να είστε δίπλα σε αυτήν κ όχι απέναντι, κάντε υπομονή κ όλα θα γίνουν κ στο μέλλον όλοι η Ελλάδα θα παραμιλαει πάλι για την ΑΕΚ , υπομονή αδέλφια κ υποστήριξη αυτα από εμένα.

FughwaltZ ( Πόλη...) - 17/8/2019 06:30

Και να πουμε και πιο απλα τα πραγματα . . .Η ΑΕΚ θελει ή αν μπορουν να γινουν αυτοι που εχει....Εναν ΒΡΑΝΙΕΣ στην αμυνα που εχει ,Εναν Βρανιες στο κεντρο (Εκεινη η ψυχη ο Ραντογια ακοημ ελευθερος βοσκει ) και εναν Βρανιες στην επιθεση ( Η Λας Παλμας εχει χασει τα αβγα και τα πασχαλια,μηπως λεω εγω μηπως..) . Αναφερομαι στο παθος του Βοσνιου ξεκαθαρα . Που ειναι το παθος σας ρε?? Αυτο δεν δουλευεται στην προπονηση .Η' το χεις ή δεν το χεις...Ψυχομενα στην ομαδα 3 παικτες παιζουν . Βρανιες... Συνέχεια ,Μπακακης , Λοπεζ . Φαινεται η φωτια στο ματι . Ο Μανταλος φετος δειχνει ηρεμη δυναμη και βρισκει τον παλιο καλο εαυτο του και ο Λιβαγια ο κλασικος Λιβαγια που μπορει να ξυνεται σ ολο τον αγωνα και να νομιζεις οτι βαριεται οικτρα και με δυο αγγιγματα στη μπαλα να παραμιλαμε...Ο ΣΙμοες δειχνει να εχει χασει εντελως το παθος του . Για τους καινουριου ειναι ανοητο να μιλησουμε ακομη . Τα κλαματα παντως του Βερντε εδειξαν την πιεση που εχει τουλαχιστον ο ιδιος για να αποδειξει την αξια του (που σιγουρα την εχει και με το παραπανω ) και ειναι θετικο προσιμο για τον ιδιο . Μαγκες θελουμε εκεινη τη σιγουρια που πηγαιναμε στο καραιταβλι απο Β εθνικη και ελεγες η ΑΕΚ θα το παλεψει ή τη χρονια Χιμενεθ που πηγαινες να δεις την ομαδα και ελεγες μπορει να νικησει τον καθενα . Σιγουρα θα κατσει η κακη εμφανιση και καλυτερα που εκατσε στην αρχη . Αλλα θελω να βλεπω παθος , ποδοσφαιρικο τσαμπουκα . Δε θελω να γινω Μπαρτσελονα ουτε Μπαγερν αλλα να βλεπω παθος απο τους παικτες και ας χανουμε στην τελικη . Να λεμε ρε Καρντοσο και Πετραν οτι το παλεψατε , ιδρωσατε . Εκει ανεξαρτητως αποτελεσματος θα χειροκροταμε . Αλλα να βλεπουμε νευρο . Οχι αοσμα και ανευρα πραγματα οπως προχθες . Χωρις να ειμαι εθνικιστης ή κατι τετοιο καθαρα λογω καταβολων και ιστοριας πρεπει να πατε μεσα στην Τουρκια και να εχετε μαχαιρι στα δοντια . Αθλημα ειναι πανω απ ολα αλλα να υπαρχει ενας αερας παντα μεσα σας οτι ''σημερα θα σας γ.....'' απο την Τρασμπονπορ ,τον παοκ ,τον γαυρο οποιοδηποτε αντιπαλο και παιξτε αυτο που ξερετε . Επισης αυτο παει γενικα και οχι συγκεκριμενα στον προχθεσινο αγωνα . Ρε παιδια το να δωσεις πασα και να βαλει αλλος το γκολ δεν ειναι κακο . Ισα ισα ο αλτρουισμος ειναι μαγκια . Δεν εισαστε στο Γυμνασιο ή στο Λυκειο που οποιος εβαζε το γκολ τον γουσταραν τα κοριτσια...

marv - 17/8/2019 03:21

Αυτό με το τρόπο παιχνιδιού που η ομαδα (διοίκηση, τεχνικό επιτελείο και αρκετοί φίλαθλοι) υποστήριζαν ότι έπρεπε να αλλάξει εγω το βρισκω ακατανόητο, ξεπερασμένο και παντελώς άστοχο. Η ομαδα έχει προορισμό στόχο να μπαίνει και να παίρνει την Ν - Ι - Κ - Η.

Να κερδίζει τον κάθε αντίπαλο που παίζει εκείνη την ώρα. Στην οποία διοργάνωση. Σε Ευρώπη και σε Ελλάδα. Σε πρωτάθλημα και κύπελλο.... Συνέχεια
Ο Καρντοσο, ο προπονητής, ο κάθε προπονητής, πρέπει να βρίσκει τον τρόπο ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ να κερδίσει τον αντιπαλο του. Να βρίσκει τις αδυναμίες του αντιπάλου, να βάζει του παίκτες του που είναι σε καλύτερη φόρμα. Να προσαρμόζεται στον αντιπαλο και να προσαρμόζει την ομαδα του με βαση ποιους έχει στη διάθεση του και ποια παραπανω πράγματα μπορεί να πάρει από αυτους.

Ας το αφήσουμε αυτό περί ποδοσφαίρου κυριαρχίας, κατοχής , ας αφήσουμε τα τρίγωνα, τα τετράγωνα και τους ρόμβους, ας αφήσουμε αυτήν την ανοησία με τον τερματοφύλακα να πρέπει να δώσει σώνει και καλα την μπαλα με πάσα γιατί θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος.

Ας κοιτάξουν ΟΛΟΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. 3 βαθμοί η νικη στο πρωτάθλημα. Πολλοί περισσότεροι βαθμοί η νικη στην Ευρώπη. Νικη και μόνο νικη ο στόχος και τίποτα αλλο. Ας ξυπνήσουν επιτέλους και ας αλλάξουν νοοτροπία πριν είναι αργα και χαθούν πολύτιμοι στόχοι περιμένοντας να βγει το μαγικό συστημα. Κανένας δεν κατάφερε να τους κερδίσει ολους με το συστημα του.

ΝΙΚΗ ΜΕ 1-0 με την Ταμπτζονσπορ, ΝΙΚΗ με 1-0 με την Ξάνθη, ΝΙΚΗ ΜΕ 1-0 και στην Τουρκία και με χαλια μπαλα. Για αρχή.

Abassinka - 17/8/2019 02:31

Αδέρφια επειδή μου αρέσει πολύ το ποδόσφαιρο παρακολουθώ οποία ομάδα μπορείτε να σκεφτεί...από Μπαθ Σίτυ στην 6η κατηγορία Αγγλίας μέχρι την αρρώστια μου την ΑΕΚΑΡΑ!!!!αυτό που προσπαθούμε να μάθουμε είναι κάτι το δύσκολο...θέλει ποιότητα πνευμόνια και υπομονή!!!!!!άμα δεν έχουμε έστω και ένα από αυτά τα τρία θα είναι ΠΑΡΑ πολύ δύσκολη χρονιά!!!οι αλλες 2 βρωμες πετάνε φωτιές φέτος....θέλει προσοχή και ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΆ!καλή αρχή μα έχουμε και να ξεχαστεί γρήγορα το χθεσινό!!!!ΒΑΜΟΣ... Συνέχεια ΑΕΚΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

vassilisa21 - 17/8/2019 00:48

Εύχομαι τα όνειρα που ξεκινήσαμε να κάνουμε πάλι με τα την επάνοδο της ομάδας στην Α Εθνική να μην καταλήξουν σε εφιάλτες...ο κόσμος της ΑΕΚ έχει κάνει πάααρα πολύ υπομονή αυτά τα χρόνια και δίκαια γκρινιάζει όταν βλέπει τέτοια χάλια.

the_teacher - 17/8/2019 00:42

Ειλικρινά ρε μάγκες, το πώς καταφέραμε μετά από δυο ματς με μια μικρή ομάδα να βρεθούμε σε βαθιά κρίση στα μέσα Αυγούστου (ήμαρτον), μόνο στην ΑΕΚ μπορεί να συμβεί.

FughwaltZ ( Πόλη...) - 17/8/2019 00:26

Κωστα απευχομαι να χει χασει τα αποδυτηρια .Τωρα απο εικασιες και κουραφεξαλα ο καθενας μας μπορει να γραψει οτι θελει . Μονο αυτο να μην εχει συμβει γιατι μετα το παιχνιδι δυσκολα κερδιζεται...

telis_mak - 16/8/2019 21:07

Συγνώμη τώρα περιμένει κανείς να αλλάξει κάτι τις επόμενες ημέρες; Δηλαδή τι να περιμένω δεν βλέπω ότι ο Καρντόσο δεν έχει δώσει τίποτα ακόμη στην ομάδα δεν βλέπω ότι ο Ζεράλδες δεν δίνετε τυχαία δανεικός από την Σπόρτινγκ κάθε χρόνο δεν βλέπω ότι ο Σιμάο είναι κάτι χειρότερο από τον Αιντάρεβιτς δεν βλέπω ότι ο Βέρντε που ήρθε μετά βαΐων και κλάδων μου θυμίζει τον Πλατελλα (τον οποίο και εκτιμώ) δεν βλέπω ότι ο Κριστισιτς που πολλοί τον θεωρούν παιχταρά με κάνει να "νοσταλγώ"... Συνέχεια τον Μοράν! Τίγρη σε σέβομαι & σε πιστεύω ήμουν & είμαι σίγουρος ότι μόνο με εσένα θα φτιάχναμε γήπεδο & θα περνάμε πάλι πρωτάθλημα ήμουν & είμαι σίγουρος ότι μόνο εσύ μπορούσες να σπάσεις το βρόμικο απόστημα του γαύρου που μόλυνε το Ελληνικό ποδόσφαιρο αλλά σταματά επιτέλους με τα λαχεία μιάμιση χρονιά εμπιστευτηκες έναν κανονικό προπονητή με τα καλά του & τα κακά του & πήραμε πρωτάθλημα!

stef21original - 17/8/2019 00:22

Όπως έγινε από το ένα ημίχρονο στο άλλο έτσι ευελπιστουμε να γίνει από τη μια βδομάδα στην άλλη.Παντα με σεβασμό αδερφέ

Asymbibastos21 - 16/8/2019 23:54

Παιδιά κάθε νέα φιλοσοφία θέλει και αρκετό χρόνο!!!! Βλέπουμε τα μεγάλα club πως δίνουν τουλάχιστον 3 χρόνια σε έναν προπονητή να δείξει το έργο του και μετά τον κρίνουν αναλόγως.... Αυτό που κάνετε μερικοί είναι άρρωστο να κρίνεται ο coach σε μόλις δύο ματς και με ουσιαστικά νέο κορμό παικτών... Έτσι πάει μπροστά μια ομάδα όταν υπάρχει υπομονή ο προπονητής δεν είναι μάγος πρέπει ο Έλληνας να το καταλάβει αυτό!!

Xaris345 - 16/8/2019 20:31

Εγω πιστευω οτι οι επομενοι δυο αγωνες με την τουρκικη θα κρινουν την παραμονη Καρντοσο.

Δεν θελω να φανω γκρινιαρης ή ισοπεδοτικος αλλα κατι μου λεει οτι θα αποκλειστουμε και μαλιστα με βαρυα σκορ.

Μην γελιομαστε,αν δεν υπηρχαν οι Μανταλος - Λιβαγια θα ειχαμε ηδη αποκλειστει.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 16/8/2019 23:40

Και εγω σου λεω, οτι θα εισαι εδω και θα ζητας συγνωμη που ησουν τοσο απολυτος και ..μαντης .


Και θα πανηγυρίζεις της νικες οπως ολοι


(να κανω και εγω τον μαντη λοιπον,που ειναι επισης τσαμπα ,αλλα η δικη μου μαντεψια ειναι πιο... Συνέχεια ''ενωσιτικη'' .)

Xaris345 - 17/8/2019 09:25

Μακαρι να συμβει φιλε ,αν και αυτο προυποθετει να παιξουμε σωστα ,χωρις λαθη και χαμενες πασες .

Εγω παντως βλεποντας την εικονα μας μεχρι τωρα,κρατω μικρο καλαθι και ελπιζω να με εκπληξουν ευχαριστα .

Aekfamily21 - 17/8/2019 03:59

οτ και να προβλεπουμε εμεις αν ο προπονητης δεν βρει χημεια να δεσει το συνολο και τροπο παιχνιδιου που να ταιριαζει στα χαρακτηριστικα των παικτων μας, δεν προκειται να ευχαριστηθουμε μπαλα ουτε φετος.

vassilisa21 - 17/8/2019 00:34

Mμακάρι φίλε μου να βγεις αληθινός...

Kemp21 - 16/8/2019 22:59

Οταν εφυγε ο μανολο παροτι ημουν αρρωστος μαζι του κ τον θεωρω μετα τον φερερ οτι καλυτερο εχει δει ο ΑΕΚΤΖΗΣ χαρηκα γιατι δεν περιμενα να αντιστρεψει το κλιμα στην ομαδα μετα τους τρεις χαμενους τελικους κ πιστευα οτι το τοξικο κλιμα θα ηταν αναποφευκτο. Με την ελευση καρντοζο χωρις να τον ξερω αλλα απο αυτα που εμαθα ακουσα πειστηκα οτι ειναι σωστη επιλογη, ομως ενας προπονητης που θελει να αλλαξει εντελως το στυλ του παιχνιδιου μιας ομαδας θελει πιστωση χρονου κ τετοια δεν... Συνέχεια υπαρχει. Για μενα στον δευτερο χρονο μπορει καποιος προπονητης να παρουσιασει την ομαδα οπως την θελει αυτος ειδικα οταν αλλαζει στυλ παιχνιδιου βεβαια θα πειτε πως περναει αυτος ο χρονος? Σιγουρα οχι με προβληματα μεταξυ παικτων προπονητη για αυτο χτες κιολας πρεπει ολα να εχουν λυθει. Μπορει να βγει νεος μοραις μπορει να μεγαλουργησει το μονο σιγουρο ειναι πως μια προκριση στους ομιλους θα του εδινε πολυτιμο χρονο. Για μενα το προβλημα ξεκιναει με το που χανουμε την μπαλα ειμαστε απαραδεκτοι στην επανακτηση της μπαλας, τα σχολια περι ιταλος πλατελας ειναι τουλαχιστον γελοια, ο βερντε ειναι παικταρας μιλαει στην μπαλα αλλα εχει ενα κακο δεν την βαζει ευκολα μεσα, αν την εβαζε 23χρ ιταλος θα εκανε 40μυρια κ θα παιζε ρομα ομως ολα φτιαχνιονται κ για μενα ειναι κ θεμα ψυχολογιας, αν εναν παικτη που ματωσες αναλογα μετα οικονομικα δεδομενα σου για να τον φερεις με μολις 20 μερες του βαζεις ταμπελα αχρηστου κ ιταλου πλατελα τοτε δεν υπαρχουν λογια. Η ομαδα θελεθ στηριξη ο τιγρης φετος οτι μπορουσε εκανε σε αντιθεση με περσι περιμενετε να δουμε. Μονο ενωσις..

nakos0496 - 16/8/2019 17:12

Αυτό το σύστημα ανάπτυξης του παιχνιδιού, από πίσω, που προσπαθεί να εφαρμόσει ο προπονητής, προϋποθέτει ένα εξάρι κλάσης, τύπου Έμερσον...να μπορεί να μοιράζει σωστά την μπάλα. Αυτό δεν μπορεί να το κάνει ο Σιμόες, ούτε ο Σιμάο, ούτε ο Κρίστισιτς. Ίσως να μπορεί ο Μάνταλος, αλλά ο Πέτρος δεν είναι κόφτης.

Patikas89 - 16/8/2019 21:42

Χολσχάουζερ χρειαζόταν, έλα που παίκτη να θέλει να έρθει εμείς no way...Το αντίστροφο μετά χαράς και κατά κόρον...

officer123 - 16/8/2019 20:45

Μόνο 6αρι κατάλληλο θες; 1,2,3,4 και 5 μήπως επίσης;;;

Aekfamily21 - 16/8/2019 19:33

μα τον Σιμαο αν δεν κανω λαθος ο προπονητης τον εφερε για να παιξει το συστημα του

AETOSDIKEFALOS - 16/8/2019 19:10

Η ομάδα δεν έχει καταστραφεί ... προς Θεού. Αλλά εγώ είδα ότι με ένα μέτριο pressing της Κραϊόβα δεν μπορούσε η Άμυνά μας να αναπτύξει παιχνίδι, αρχίζοντας από Μπάρκα, συνεχίζοντας στον άχρωμο Σιμόες κλπ. Άρα χρειάζεται κινητικότητα που ο ίδιος ο Μπάρκας έπρεπε να απαιτήσει, ώστε να βρίσκει τον ελεύθερο συμπαίκτη και χρειάζεσαι δεκάρι ... Εκεί νομίζω σαν οργανωτής στο κέντρο είναι η φυσική θέση του Μάνταλου ώστε ο Λιβάγια να δημιουργεί προβλήματα στην αντίπαλη άμυνα. Καρντόσο:... Συνέχεια μην κοιτάς πώς θέλεις να παίζεις αλλά και πώς μπορούν να παίξουν οι παίκτες σου. Κι όποιος τεμπελιάζει στο γήπεδο ή δημιουργεί προβλήματα να παίρνει δρόμο χθες.

Alex_off - 16/8/2019 18:21

Συμφωνώ ΑΠΌΛΥΤΑ Nakos0496. Συν ένα δημιουργικό αμυντικό που να έχει την πάσα. Τσιγκρι σε καλή κατάσταση ας πούμε.

kosmaek - 16/8/2019 17:40

πες τα ρε φιλε ν αγιασει το στομα σου.εναν εμερσον ενα πελετιερι...ακομα και ο μικρος ο σαμπα μπορει να το κανει καλυτερα

josepic21 - 16/8/2019 18:10

Να συμπληρώσω , Βαργκας (τον Κολομβιανο) , Μιτσελ, και έπειτα Ντιοπ και Γιόχαν αν και κοφτές ηταν.

g_papadimitrioy - 16/8/2019 21:42

Το ένα πρόβλημα είναι η αβεβαιότητα που προκαλεί η προϊστορία και το αμφιλεγόμενο πρότζεκτ του Καρντοσο. Το άλλο είναι η ανεπάρκεια για πίεση και δημιουργία όλων των εξαροοχταριων μας. Και τα δύο φαντάζουν τρομακτικά και μη αντιμετωπισιμα.

Moschato21 - 16/8/2019 21:33

Λιγα ειναι τα πράγματα που πρέπει να σχολιαστουν για χθες : τα λαθη του προπονητή και η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΊΑ συνολικά της ομάδας.

Το χειρότερο απο ολα ειναι ομως η νοοτροπία της πλειοψηφίας του κόσμου που σχολιαζει (και γεμιστε με dislike). Δεν ειναι δυνατόν να ζητουν ορισμενοι το "κεφαλι" του προπονητή στο δεύτερο παιχνίδι της σεζον, χωρίς να εχει χαθει κιόλας τιποτα. Ουτε ειναι δυνατον να χαρακτηριζονται παιχτες ως... Συνέχεια ακαταλληλοι τοσο νωρις (με τραγικοτερο ολων τον χαρακτηρισμό Ιταλος Πλαττελας). Κρατηστε μια πισινη τουλάχιστον. Σε μια βδομάδα απο σήμερα μπορεί να εχει γυρίσει πάλι το κλιμα και να εχουμε τούμπες.

Ο πρώτος στοχος που πρέπει να επιτευχθεί ειναι η πρόκριση. Με τετοιον αντιπαλο θα βγουν και τα πρωτα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ συμπεράσματα. Δυστυχώς ο Καρντοσο έχασε το μαξιλαράκι πίστωσης χρόνου που λεγαμε ολοι οτι επιβάλλεται λογω αλλαγης ροστερ και αγωνιστικής ταυτότητας. Φταιει ο ίδιος 100% με την χθεσινή επικοινωνιακη παλινωδια και εάν δεν καταφερει να συμμαζέψει την ομαδα ΆΜΕΣΑ τον βλεπω να χαιρεταει.

effenberg21 - 16/8/2019 21:27

Το αδυναμο σημειο ειναι τα χαφ πραγματικα,δεν εχεις εναν οργανωτη σοβαρο και δεν εχεις εναν box to box στυλ Γιοχανσον με γκολ ,κινηση και μαρκαρισμα σκυλου παραλληλα.Σιμοες απλα ειναι σκυλος και πασα στα 5 μετρα.

Σιμαο οπως λεει ενας φιλος ενα στυλ Αινταρεβιτς και πιο επικινδυνος,Ζεραλντες το παιδι δεν νιωθει που ειναι και αν ειναι φιλικα τα παιχνιδια ή οχι.Επιτελους βαλτε τα εξτρεμ που χουμε με τα... Συνέχεια κανονικα ποδια,Αμπανη,Βερντε και Ντελετιτς.Ο Βερντε παρολο που ηταν χαζογκολης ,σου κανε 3 φασεις με την ταχυτητα,το ιδιο θα κανε και ο Αλμπανης.Αμυντικο αμεσα και καλο χαφ.

Andreas295 - 16/8/2019 20:44

Παίδες, να πω κι εγώ τη γνώμη μου. Κατάφερα να δω μόνο το δεύτερο ημίχρονο και έχασα ημίχρονο της ΑΕΚΑΡΑΣ μετά από πολύ καιρό δυστυχώς. Ειλικρινά τέτοιο πράμα δε θυμάμαι να ξαναείδα εδώ και χρόνια. Μπορούσαμε εύκολα να έχουμε αποκλειστεί και αυτό δεν έγινε αποκλειστικά και μόνο γιατί οι άλλοι ήταν ανίκανοι να κάνουν μια νορμάλ εκτέλεση στο τέρμα.

Για μένα αυτή είναι η στιγμή που χρειάζεται ψυχραιμία απ' όλους. Πρέπει η ομάδα να βρει άμεσα τι... Συνέχεια έφταιξε και να το διορθώσει, ακόμα και με έξτρα μεταγραφές απ' τις αποφασισμένες. Το να έχουμε ευέλικτο ρόστερ 23-25 παιχτών που υπολογίζονται είναι το ιδανικό. Όμως πρέπει να είσαι δίκαιος και στη διαχείριση. Δε μπορεί να δίνεις μήνυμα απ' το 2ο επίσημο ματς ότι ο Ζεράλδες δε βγαίνει ούτε με αίτηση κι ας είναι εκτός τόπου και χρόνου. Ο Κρίστισιτς φαίνεται να τα πήγε τραγικά για ένα ακόμα παιχνίδι κι αυτό είναι πολύ κακό γιατί είναι ίσως η πιο κομβική θέση του τρόπου παιχνιδιού του Καρντόσο. Με τέτοια εικόνα δε μπορεί να μη σκέφτεσαι απόκτηση χαφ που να έχει εκτόπισμα και να μπορεί να διαχειριστεί σωστά την πρώτη πάσα. Στόπερ δε το συζητάμε, πρέπει να έρθει και μακάρι για μένα αυτός να είναι ο Μπα.

Αλλά γιατί τόση εμπάθεια προς την ΑΕΚΑΡΑ μας από ορισμένους; Άλλο πράγμα η κριτική και άλλο η απαξίωση και η εμπάθεια. Αν κάτι το αγαπάς, δεν μπορεί να του συμπεριφέρεσαι έτσι. Είναι απλά ντροπή. Μαζί με την αλλαγή του τρόπου παιχνιδιού, κάποιοι πρέπει να αλλάξουν και τρόπο σκέψης και έκφρασης αν θέλουν να βοηθήσουν την ΑΕΚΑΡΑ μας.

Manos_AEK21 - 16/8/2019 20:44

Αμέσως πάτε οι περισσότεροι να τα ρίξετε στον ποιο εύκολο και βολικό στόχο τον προπονητή... Βρε αφήστε τον άνθρωπο να δουλέψει... Ναι έχει ευθύνη ο προπονητής αλλά την μεγαλύτερη ευθύνη κατεμε την έχουν οι παίχτες... ***Παρα χαλαρωσανε τα κακομαθημένα παλικάρια που δώσανε δικαιώματα σε κάτι χωριάτες Ρουμάνους που είπαν ότι έπρεπε να μας βάλουν και 4 γκολ.... ***Προπονηταραδες εσείς του πληκτρολογιου...... Με όλη την καλή διάθεση τα λέω και εννοείτε ότι η κάθε άποψη - γνώμη δεκτή.....

Aekfamily21 - 16/8/2019 20:35

το «για παντα» προφανως παει στον προπονητη αφου για την ομαδα θα λεγαμε «θα χαθει η ευρωπη για φετος» ή «θα χαθει ο πρωτος στοχος φετος» ...

Enosis1961 - 16/8/2019 20:28

Μεχρι προχθες λεγατε ο προπονητας με πλανο

Και δεν καταλαβαινει τιποτα και ολα τα σχετικα

Μςτα απο ενα τετοιο αγωνα ολοι εχουμε απορια πως προεκειψε κατι τετοιο

Εχω τη γνωμη οτι καποιοι παιχτες δεν βγαινουν απο τη εντεκαδα ολοι ξερουμε πιοι ειναι πρεπει να το μαθει και ο προπονητης... Συνέχεια
Και να το καταλαβει ο ζεραλτες ο τσινο οτι δεν κανει διακοπες εδω για αλλαγη του σαμπα καλος ειναι επςιδη δεν ειδα μονο εχθες ποδοσφαιρο το λεω

Θελω να παιζουν οι καλυτεροι και ζερλτες δεν ειναι ο καλυτερος τελος

Ηρθε εδω να τελειωσει η χρονια και γεια σας

Ε αυτο δεν πρεπει να γινεται

Αν δω και καννενα αλπανη δανικο ε τοτε καλα .....πανηγυρια

mortal_5hxc - 16/8/2019 20:06

Επειδή είσαι Πορτογάλος όμως, δεν σημαίνει ότι πρέπει να υποστηρίζεις τους Πορτογάλους παίκτες..... όποιος δεν,δεν, απλά πράγματα!

gaza30 - 16/8/2019 19:44

Κ που να ξερε όταν κληρωθηκαμε με τη Τραπεζουντα τι σημαίνει αυτη η προκριση για το συλλογο... Οι επόμενες 2 βδομάδες θα έχουν Πάρα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον κ όχι μόνο αγωνιστικά, κρατήστε το αυτό!!!

ling - 16/8/2019 19:38

Συνενωσίτες, όπως οι περισσότεροι από εμάς βρίσκομαι και εγώ σε αμηχανία. Πραγματικά, φέτος, δεν νιώθω κάποια σιγουριά για είτε θετικές είτε αρνητικές εξελίξεις, όπως ένιωθα άλλα καλοκαίρια (έχω ζήσει πολλές πλέον προετοιμασίες της ΑΕΚ, καθώς τρία χρόνια απέχω μόνο από τα 50).

Θυμάμαι τη χρονιά 91-92, την πρώτη από τις τρεις συνεχόμενες πρωταθληματικές: το καλοκαίρι εκείνης της χρονιάς οι εμφανίσεις μας στα φιλικά ήταν απογοητευτικές (ο Σάμπα δεν είχε εγκλιματιστεί, ο... Συνέχεια Αλεξανδρής δεν είχε προσαρμοστεί και τον είχαμε βαφτίσει "κλασικό δεκάρι ομάδας β' εθνικής"). Στο πρώτο ματς της περιόδου χάσαμε 4-2 από τον οσφπ (4-0 στο πρώτο εικοσάλεπτο), ενώ στα δύο πρώτα ευρωπαϊκά ματς με την αλβανική Βλάζνια η ομάδα δεν βλεπόταν (νικήσαμε 1-0 εκεί και εδώ κοντέψαμε στο 90 να ισοφαριστούμε από παίχτες που με δυσκολία πετύχαιναν στημένη μπάλα). Ωστόσο, υπήρχε εμπιστοσύνη στον προπονητή που είχε φτιάξει την ομάδα που έπαιξε τα προηγούμενα χρόνια ασύγκριτα καλύτερο ποδόσφαιρο και κάναμε υπομονή. Πρωτάθλημα πήραμε, παίζοντας εκπληκτικό ποδόσφαιρο και πετυχαίνοντας μεγάλες νίκες, όπως με τη ρωσική Δυναμό Μόσχας του Μιχαϊλιτσένκο. Θυμάμαι και το 1986-87, όταν στα φιλικά με τον Φαφιέ προπονητή παίζαμε εκπληκτικά νικώντας πανεύκολα τον παο (είχαμε φύγει χοροπηδώντας από το οακα): 7οι και καταϊδρωμένοι τερματίσαμε. Θυμάμαι και το 1992-93, όταν ο παο του Όσιμ, πρώην προπονητή της μεγάλης Γιουγκοσλαβίας, έπαιζε χάλια στα φιλικά και είχε μείνει πίσω ένα σωρό βαθμούς τις πρώτες αγωνιστικές (τους κοροϊδεύαμε) και κοντέψανε να μας πάρουν το πρωτάθλημα με ένα ντεμαράζ που έκαναν.

Για μένα, αν ο Καρντόσο είχε κάνει σε άλλες ομάδες κάποιες πολύ καλές σεζόν και ήταν αναγνωρισμένος, θα του είχα απόλυτη εμπιστοσύνη, καθώς καλοκαίρι έτοιμες ομάδες δεν υπάρχουν ούτε χτίζονται σε ενάμισι μήνα. Δυστυχώς, είναι ένας άγνωστος χ. Μπορεί να είναι φοβερά εξελίξιμος, μπορεί και όχι. Όλα θα φανούν. Απλώς, αυτή τη στιγμή η ομάδα μας έχει το ρόλο "του κεφαλιού του κασίδη" και περιμένουμε να δούμε τι θα κάνει ο Καρντόσο. Κανείς δεν μπορεί βάσιμα να προβλέψει αν θα μας απογοητεύσει ή όχι.


Υ.Γ. Δυστυχώς, κι εγώ έχω γίνει προληπτικός με το ποδόσφαιρο. Αλλά, πήραμε πρωτάθλημα πρόπερσι με εμφανίσεις ριγέ, κάτι που δεν είχε γίνει μεταπολεμικά. Άρα, ας μην απογοητευόμαστε με καράφλες ή μαλλιάδες: Οι σκεπασμένοι Τσάκναντι, Στάνκοβιτς, Μπάγεβιτς πήραν τίτλους, ο φαλακρός Τσαϊκόφσκι πήρε κι αυτός, ο Μανόλο με το φυτευτό μαλλί πήρε επίσης. Αλλού, μάλλον, είναι το θέμα. Επίσης, ο Τσάκναντι που δεν υπήρξε ποδοσφαιριστής πήρε τίτλο, όπως και οι άλλοι πού ήταν πρώην ποδοσφαιριστές. Άρα, ούτε αν ο Καρντόσο έχει παίξει μπάλα είναι από μόνο του στοιχείο που κρίνει το αποτέλεσμα. Το θέμα είναι πόσο αφομοιώσιμα είναι αυτά που διδάσκει, τι κλίμα υπάρχει στην ομάδα και φυσικά οι συγκυρίες!


Καλή ποδοσφαιρική χρονιά να έχουμε αδέλφια.

Molgron - 16/8/2019 19:36

ap avgousto hasame to prwtathlima?

kostino - 16/8/2019 19:02

Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά τα σημάδια δεν είναι καλά. Τόσο κακή εμφάνιση με τόσο κακό αντίπαλο, είχα να δω χρόνια, πριν τον υποβιβασμό. Προπονητής λαχείο και φέτος. Να δούμε τι θα μας κληρώσει

kostino - 16/8/2019 19:24

Επίσης, πώς γίνεται να διαλέξαμε πάλι προπονητή που δεν παίζει με τα εξτρέμ? Με τις κατά μέτωπο επιθέσεις τρακάρουμε στα 3-4-5 σεντερ μπακ που βάζουν όλες οι μικρομεσαίες ομάδες και στην καλύτερη περίπτωση γυρνάμε τη μπάλα πίσω.Στην χειρότερη τρώμε φαρμακερές αντεπιθέσεις και κάνουμε το σταυρό μας όπως εχτές

Psychosocial - 16/8/2019 19:17

Το είχα γράψει και πέρσι, τέτοιο καιρό, για τον Ουζουνιδη. Προπονητής που θέλει να παίζει ενα στυλ παιχνιδιού και ενα σύστημα, δεν είναι καλός προπονητής. Καλός προπονητής είναι αυτός που προσαρμοζει τα σχέδια του ανάλογα με τον αντίπαλο και την δυναμική του. Αν ο Καρντοσο δεν έχει plan b( μην πω και plan c) πολύ φοβάμαι ότι η αντίστροφη μέτρηση θα αρχίσει πολύ σύντομα. Και αν δεν φτιαχτούν οι σχέσεις εντός αποδυτηρίων, έχει ήδη αρχίσει!

aekcy01 - 16/8/2019 19:15

Έχουμε καθαρά θέμα με τον προπονητή. Οι παίκτες που ήρθαν προφανώς και δεν είναι άσχετοι, ούτε εντελώς άγνωστοι τύπου Ντιας ή Βινίσους (κάτι αριστερά μπακ που φέρναμε κατά καιρούς). Όταν όμως ο προπονητής δεν έχει καθαρή εικόνα, επόμενο είναι να γίνονται αυτά.

v_waters - 16/8/2019 19:04

Νομίζω ότι όλοι μέσα μας ξέρουμε ποια θα είναι η κατάληξη στο δίλημμα που βάζει ο Κέτσε.

G339 - 16/8/2019 19:01

Όλοι οι προπονητές είχαν εμμονές και ο Χιμένεθ είχε. Το εκτεταμένο ροτέισιον την πρώτη φορά και το 5-3-2 και με υποδεέστερους αντιπάλους την δεύτερη, που έκανε δύσκολο να σπάσουν άμυνες ταμπούρια. Αυτό όμως που είναι πολύ σημαντικό και είχε ο Χιμένεθ, όπως και ο Μπάγεβιτς ως προπονητής για όσους τον πρόλαβαν την καλή του περίοδο, είναι ότι οι παίκτες τους ένιωθαν ότι δεν αδικούνταν. Ακόμη και όσοι δεν έπαιζαν, θεωρούσαν ότι δεν τους αδικούσε σκόπιμα. Πχ επί Χιμένεθ ήρθε ο Μοράν, ο οποίος από... Συνέχεια την αρχή δεν έπιασε, ο Χιμένεθ δεν επέμενε να τον βάζει, τον άφησε στον πάγκο ή στην εξέδρα. Αντίθετα ο Καρντόσο δείχνει να ασχολείται υπερβολικά με την "ανάσταση" του Ζεράλδες, ενός παίκτη που είναι δανεικός χωρίς οψιον. Αντε και τον "ανέστησε" θα πάει του χρόνου πίσω στην Σπόρτινγκ, η ΑΕΚ το μόνο που έχει να κερδίσει είναι από την φετινή του απόδοση, όπως έγινε πέρσι με τον Πόνσε. Με άλλα λόγια ο παίκτης πρέπει να παίζει μόνο αν είναι καλύτερος των άλλων την δεδομένη στιγμή, δεν είναι επένδυση. Το δεύτερο είναι οι Πορτογάλοι. Χθες έπαιζαν όλοι και βγήκε μόνο ο Σιμόες, ουσιαστικά ως αναγκαστική αλλαγή. Αυτά μην νομίζετε ότι περνάν ντούκου από τους υπόλοιπους. Ο Λιβάγια είναι ο πιο οξύθυμος και ο πιο σπουδαίος αγωνιστικά, γι αυτό αντέδρασε. Αν είχαν τον χαρακτήρα του οι Μπακάκης-Χούλτ θα αντιδρούσαν και αυτοί ή αν ήταν μεγαλύτερος ο Γαλανόπουλος που ο Κρίστισιτς ήταν πηγή κινδύνων, παρέα με τον Ζεράλδες. Τεσπα, ο τίτλος τα λέει όλα. Ακόμη και αν δεν το λέει καθαρά ο Κέτσε, αυτό εννοεί και είμαι σίγουρος ότι κάτι ξέρει, γιατί είναι ο πιο κοντινός στον Τίγρη ρεπόρτερ της ΑΕΚ. Ο Καρντόσο παίζει το κεφάλι του με τους Τούρκους, ο Τίγρης δεν θα αφήσει κανένα να διαλύσει αυτό που ξεκίνησε να χτίζει από το 0 και ήδη είναι πολύ ψηλά. Πρέπει να καταλάβει ότι η ΑΕΚ δεν έχει καμιά σχέση με κανένα κλαμπ που δούλεψε έως τώρα. Εδώ η νίκη θεωρείται δεδομένη και η κριτική γίνεται γιατί δεν ήρθε εύκολα. Μόνο στα ντέρμπι αρκεί η νίκη μόνο, στα άλλα χρειάζεται να έρθει και εύκολα και με καλή απόδοση, αλλιώς έχει μουρμούρα. Επίσης στα μεγάλα κλαμπ της Ελλάδας, όταν σου λένε ότι θα σου δώσουν χρόνο, εννοούν ότι δεν θα σε διώξουν στο πρώτο κακό αποτέλεσμα, αλλά στα 2 συνεχόμενα δεν γλιτώνεις και το χθεσινό όπως εξελίχθηκε ήταν σαν ήττα. Ελπίζω να του το μεταφέρει ο Λύμπε, που έτσι και αλλιώς δεν είναι ικανός και για τίποτα άλλο, για να πράξει ανάλογα. Δεν χρειάζεται και τόσα πολλά, Ζεράλδες στον πάγκο, Κρίστισιτς στην εξέδρα, Γαλανόπουλος δίπλα στον Σιμόες, Οικονόμου δίπλα στον Βράνιες και ένα εκ των Αλπάνη-Βέρντε στα δεξιά. Ίσως και οι Μπακάκης-Χουλτ, αλλά στα πλάγια, αν και δεν ήταν οι δυο μπακ χθες το πρόβλημα. Δεξιά το πρόβλημα δημιουργούνταν επειδή ο Ζεράλδες δεν έδινε βοήθειες, αν και ο Μπακάκης είναι μάλλον πιο καλός αμυντικά γενικά.

gkar17 - 16/8/2019 18:53

Ο σωστός προπονητής δεν λέει αυτο το σύστημα θέλω να παίζει η ομάδα. Κοιτάει τι υλικό διαθέτει η ομάδα και προσαρμόζεται πρώτα αυτός στο υλικό αυτο και στη συνέχεια βάζει τις δικές του πινελιές.

gv21aek - 16/8/2019 18:51

Το πρόβλημα της ομάδας είναι μεταφυσικό.


Καράφλες προπονητής (και ειδικά με μούσι) δεν πιάνουν στην ΑΕΚ. Μόνο όσοι έχουν φράντζα και χωρίστρα.... Συνέχεια
Ζητώ συγνώμη από τα ξεσκέπαστα αδέρφια.

KR21 - 16/8/2019 18:50

Κωστα καλα τα λες.Μαγκες πρεπει να περασει οπωσδηποτε τους τουρκους.Στα χαφ θελουμε εναν στυλ ασουνσαο.Μαυτον τον κριστισιτς απλα το πανηγυρι θα τελειωσει νωρις..Θελει εναν σκυλο στα χαφ με τρεξιματα να μην περναει κουνουπι.Υπομονη και βημα-βημα..Ιδωμεν..ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ..

zarko21 - 16/8/2019 18:48

Αυτό το υλικό αν το διαχειριζόταν ένας προπονητής επιπέδου Σάντος,υπήρχε περίπτωση να έχει αυτή την αποκρουστική εικόνα;;;παίζεις το ποδόσφαιρο που σου επιτρέπει να παίξεις το υλικό που εχεις...όταν εδώ και ενάμισι μήνα η ομάδα μας σε κάθε ματς κάνει πάνω από 30 λάθη σε κάθε ματς χωρίς σταδιακή βελτίωση πόσο αισιοδοξία μπορεί να έχουμε ότι θα δούμε καλή μπάλα!!!Δεν μιλάω για τα αποδυτήρια πιθανών έχουν χαθεί γιατί δεν υπάρχει αξιοκρατία...

politissokr - 16/8/2019 18:45

Την ΚΡΑΙΟΒΑ έπρεπε να μπορούν να την κερδίσουν μόνοι τους οι παίκτες.. Το μεγαλύτερο λάθος μας θα είναι να μην μπορούμε να διακρίνουμε τις ελλείψεις μας. Τα πολλά αβίαστα λάθη. Την εκτελεστική ανικανότητα ορισμένων. Την αδυναμία του κέντρου να οργανώσει να παγώσει να ανακόψει παιχνίδι, να τρέξει μπρος και πίσω. Την αδυναμία των άκρων να αλληλοβοηθηθουν επιθετικά και αμυντικά. Την άμεση ανάγκη για ενίσχυση στην άμυνα στο κέντρο και βλέπουμε.. Και στον πρώτο αγώνα η ομάδα έκανε λάθη.... Συνέχεια Και στο πρώτο ημίχρονο είχε λάθη. Και τελικά δείχνει ότι δεν μπορεί να τρέξει.. Οι μεταγραφές δυστυχώς δεν παίρνουν μπροστά ακόμη, ίσως οι περισσότεροι δεν μπορούν; θα δούμε.. Μερικές φορές το γύρισμα πίσω κρύβει την αδυναμία των παικτών να κρατήσουν μπάλα να αποφύγουν αντίπαλο να οργανώσουν επίθεση κλπ .. Κρίμα.. Γιατί όσο και να βελτιωθούμε δυστυχώς θα ξαναδούμε τέτοια αντίδραση ομάδας..

Patikas89 - 16/8/2019 18:39

Αφήστε την εσωστρέφεια και ασχοληθείτε με την Τραπεζοσπόρ και μόνο, όλος ο οργανισμός ΑΕΚ. Στον αθλητισμό το φάρμακο για τα προβλήματα είναι οι επιτυχίες.

1958 - 16/8/2019 18:30

Τι συμβαίνει με τον μικρό Σάμπα ; Στη λίστα για την Ευρώπη δεν δηλώθηκε. Ούτε να φανταστώ θέλω ότι είναι για δανεισμό! Έρρωσθε...

1958 - 16/8/2019 18:29

Τι συμβαίνει με τον μικρό Σάμπα ; Στη λίστα για την Ευρώπη δεν δηλώθηκε. Ούτε να φανταστώ θέλω ότι είναι για δανεισμό! Έρρωσθε...

mikesal - 16/8/2019 18:27

η ομαδα σιγουρα θελει χρονο να δεσει αλλα στον καρντοσο δεν δικαιολογω το οτι δεν παιζει με καθαρα εξτρεμ βαζει εκει τον ζεραλδες και τον μανταλο βαζει δεκαρι τον λιβαγια ενω εχει δυο δεκαρια στα πλαγια...και ενω ο λιβαγια εδειξε περυσι οτι σαν δεκαρι αποδιδει τοσο οσο σαν δευτερος επιθετικος η ακομα και πλαγιος....επισης εφοσον ο ζεραλδες ζηταει συνεχεια μπαλα και κανει παιχνιδι βαλτον ΟΧΤΑΡΙ και διπλα του τον καλυτερο αυτη την εποχη γαλανοπουλο και οταν ο κριστισιτς αποκτησει... Συνέχεια ρυθμο τοτε να βαλει αυτον στην θεση 6 με τον ζεραλδες διπλα του και τον μανταλο δεκαρι που βλεπει διχτυα και στα πλαγια βαζεις αλμπανη λιβαγια η βερντε η ακομα και λοπες (με τον χουλτ μπακ) και ετοιμη η ομαδα να λειτουργησει ....ακομα και ετσι αν δεν παει υπαρχει ενα ορθολογισμος και καποια στιγμη θα λειτουργησει ενω οπως προσπαθει τωρα δεν υπαρχει καμμια χημεια ωστε να επισπευθουν καποια πραγματα

Aek21mono - 16/8/2019 16:16

Ρε ποσο γελοιος λαος ειμαστε; Δευτερο επισημο ματς της χρονιας και γινεται χαμος. Καθολου ποδοσφαιρικη παιδεια...αφηστε τον άνθρωπο να δουλέψει τον φάγατε για μια καλή εμφάνιση που στο κάτω κάτω δεν κόστισε τίποτα. Και μενα με προβληματισε η εικονα της ομαδος χτες αυτο δεν ηταν αεκ αλλα οσοι εχουν παίξει μπάλα δεν κρίνουν κανέναν με 2 επίσημα παιχνίδια

Wazzaa21 - 16/8/2019 16:50

Το πιο στενάχωρο είναι ότι έχεις τα διπλά dislike απότι like.....

Συμφωνώ μαζί σου αδερφέ. Είμαστε γενικώς ο ελληνικός λαός χωρίς παιδεία σε πάρα πολλά θέματα... Γιατί να είναι εξαίρεση το ποδόσφαιρο??

Aekfamily21 - 16/8/2019 18:47

θελω να δω την παιδεια σου με Τριπολη ,με ΠΑΟΚ και Λαρισα που παιζουμε ως την 5η αγωνιστικη ...

tiger21aek - 16/8/2019 20:28

...και Καραϊσκακη

tiger21aek - 16/8/2019 17:04

Το πιο στεναχωρο ειναι να μην σε ανησυχει εσενα (και του αλλου φιλου που σχολιαζει "τον λαο" )η εικονα και οτι καιρο ολα επρεπε να εχουν αλλαξει προς το καλυτερο σε επιπεδο ...και οτι δεν εισαι αντιπαλος....

Manos_AEK21 - 16/8/2019 18:26

Συμφωνώ φίλε μαζί σου που έχω παίξει μπάλα σε υψιλο επίπεδο παλιά και κάτι ξέρω παραπάνω.... ***Νομίζω ότι το πρόβλημα δεν είναι ο προπονητής αλλά κάποιοι παίχτες κακομαθημένοι - τεμπέληδες που έχουν επιρροή και στους υπόλοιπους παίχτες και αυτό καλό θα είναι να το ψάξει η διοίκηση.... Ακούστε τον Μάνο.....

imodium - 16/8/2019 18:01

Δύο επίσημα καί σέ όλα τά φιλικά η ομάδα δεν βλέπεται ,με λίγα λόγια είναι κακή από την προετοιμασία μέχρι σήμερα,πάνω από δύο μήνες γίνεται δουλειά καί ο προβληματισμός δεν λέει νά φύγει....στους πόσους μήνες κατά την γνώμη σου πρέπει ο κόσμος να ανισυχισει με αυτά πού βλέπει?

lefo21 - 16/8/2019 16:57

Και εγώ μαζί σου αδερφέ!!

AEK Frankfurti - 16/8/2019 18:22

Για τον Λιβαγια τα είπα απο την αρχή οτι θα ξενερώσει και θα δημιουργήσει προβλήματα αφού ξέρουμε όλοι τον χαρακτήρα του , όταν ήρθε ο Ολιβέιρα με σχεδόν 1,2 εκ τον χρόνο και ξέροντας οτι δεν θα ειναι συνέχεια στο γήπεδο βασικός η θα γίνετε αλλαγή...ειναι παιχταράς δεν αμφιβάλει κανένας , αλλα ...

Xarouhs - 16/8/2019 18:17

Εγώ θα ήθελα να επισημάνω πως ο ΠΑΟΚ, θα μου πείτε ο ΠΑΟΚ αλλά εντάξει, πριν πάρει τον Λουτσέσκου είχε τον Στανόγιεβιτς για δυο παιχνίδια με την Ολιμπίκ Ντόνετσκ, για τα προκριματικά του Europa League. Είδε πως δεν ταιριάζουν και τον άλλαξε και σαν επιλογή βγήκε πολύ καλή. Αν τον πιστεύουν τώρα τον Καρντόσο, πολύ καλά θα κάνουν να τον στηρίξουν, διαφορετικά δεν είναι ντροπή μια τόσο πρόωρη διακοπή συνεργασίας. Και να προσθέσω πως αν είναι για να φεύγει, μαζί του να φύγει και αυτός που... Συνέχεια έφερε 11 Πορτογάλους στην ομάδα, και δεν εννοώ τον Πρόεδρο βεβαίως.

dio_62 - 16/8/2019 18:07

Γεια χαρα συνΑεκτζηδες φετος θελει υπομονη, στηριξη και γερο στομαχι η ομαδα φτιαχνεται απο την αρχη και αυτο δεν γινεται απο την μια στιγμη στην αλλη και θα υπαρξουν πολλα σκαμπανεβασματα, φετος προσωπικα δεν περιμενω τιποτα αυτο που περιμενω ομως ειναι το χτησιμο γερων θεμελιων για την ομαδα που θα παρει το πρωταθλημα στην πρωτη χρονια στην Αγια Σοφια αρκει το χτησιμο να γινεται με σωστη δουλεια και με σωστα υλικα και ελπιζω οτι ετσι γινεται, αυτο θα το δουμε. Το χτεσινο... Συνέχεια εκτρωμα με στεναχωρισε αφανταστα αλλα δεν με ανησυχησε οσο το γεγονος οτι απο εχθες βγαινει εντονα στην επιφανεια οτι υπαρχει προβλημα στα αποδυτηρια με παιχκτες, προπονητη κλπ. κλπ. αυτο ειναι το μεγαλυτερο προβλημα οχι η εμφανιση και αυτο δεν ειναι ενδειξη οτι γινεται σωστη δουλεια και φοβαμαι οτι αυτο δεν λυνετε ουτε με υπομονη, ουτε με στηριξη.

Τιγρη κανε τα κουμαντα σου κανενας πανω απο την ΑΕΚ

EyeofEagle - 16/8/2019 18:06

Ρεεε επίτηδες ειχαμε τετοια εμφάνιση χθες για να πιστέψουν οι Τουρκοι οτι δεν παμε πουθενα με τετοια ομαδα! Θα δειτε τι 3 άρες θα τους πετάξουμε :P


Περα απο την πλακα, εχει ερθει η καταστροφολογια παλι και βγαλαμε τον Καρντοσο πιο άσχετο και απο τον Μοραις... Ενταξει λίγο ενα μετρο να κρατησουμε! Χθες όντως η ομαδα ηταν οτι χειροτερο αλλα δεν... Συνέχεια κρινεις ποτε απο ενα παιχνίδι ποσο μαλλον αν ειναι 15 Αυγουστου με αδειο χαώδης γηπεδο, με ζεστη, να προηγεισαι και με 3 γκολ διαφορα τα 2 απο τα οποια εκτος!

Τακτικα και ο τροπος παιχνιδιου δεν ειναι κακος, εκτος απο το μελανό σημειο της πρωτης πασας απο τον τερματοφυλακα που εκει ο Καρντοσο πρέπει να βρει αλλον τρόπο γιατι δυστυχώς ουτε ο Μπαρκας έχει την πασα ουτε αμυντικους που μπορούν να ξεκινήσουν το παιχνιδι απο πισω περα του Βρανιες... Στοπερ χρειαζόμαστε χθες, τελικα ισως και αμυντικο χαφ και ας πουληθεί ενας εκ των Κριστισιτς ή Σιμοες (εχει πέσει και δεν ξανα ανεβαίνει)! Το πιο σημαντικό όμως τωρα ειναι να φτιάξει το κλίμα στα αποδυτήρια, αλλιως και παικταραδες να είχαμε στο ροστερ, χωρις συνοχή δεν παμε πουθενα!

Το σύστημα που θελει να περασει ο Καρντοσο θελει πολυ δουλειά και δεν μαθαίνεται σε 1.5 μηνα! (ουτε η ιδια η μπαρτσελονα δεν το εμαθε σε 1.5 μηνα)


Ή θα κανουμε υπομονή και θα δούμε με τον χρονο βελτίωση ή θα συνεχίσουμε την ελληνική νοοτροπια της αλλαγης προπονητη σαν τα πουκαμισα χωρίς να καταφέρουμε τιποτα ποτε! Φετος μην ξεχνατε οτι πρωταθλητης βγαίνει μέσω play off... Το να χάσουμε βαθμους σε 2-3 παιχνιδια δεν πολυ εχει σημασια! Μην νομίζετε οτι και οι αλλοι δυο δεν θα χάσουν βαθμους με αυτη την προετοιμασία που εκαναν για να ειναι ετοιμοι πιο γρηγορα! Υπομονή χρειαζόμαστε και οχι λογια για την συντέλεια του κοσμου!

josepic21 - 16/8/2019 18:05

Ο τίτλος τα λέει όλα!!!

kostasb33 - 16/8/2019 16:51

Χειρότερη κατάσταση από αυτή δεν έχουμε περάσει...

Ο άνθρωπος δεν έχει ένα τρόπο να παίζει η ομάδα... αν βλέπαμε να υπάρχει κάτι αλλά γίνονται λάθη θα λέγαμε Οκ να περιμένουμε...

Αλλά το χθεσινό ήταν τουρλουμπουκι... πουθενά αρχή και τέλος... Μόνο η μανία να γυρνάει η μπάλα στον τερματοφύλακα... ο Ζεραλδες χθες πήρε την μπάλα έξω από την περιοχή και την πήγε πίσω στον Μπάρκα!!!!... Συνέχεια
Παράνοια... Ο Μοραις κάτι πήγε να παίζει αλλά δεν του βγήκε... ετούτος πρέπει να ήταν προπονητής τένις πριν...

Όσο για τον Λυμπε... δεν "έχει μάτι "...

Μόνο ο Ίβιτς είχε... είχε καταλάβει τον Βαλβέρδε όταν προπονουσε ακαδημίες....

loucid_dreamer - 16/8/2019 18:01

To χειρότερο είναι ότι η ομάδα έδειξε να είναι μίλια μακριά από αυτό που θελει να παίξει ο προπονητής ενώ προσπαθούσε να το κάνει καθ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Για να καλύψουμε αυτά τα μίλια θα περάσουν 2-3 χρόνια με αυτό τον ρυθμό εξέλιξης που δείχνει να έχει η εφαρμογή, και στο μεσοδιάστημα θα κάψουμε ότι είχαμε από παίχτες σε κεφάλαιο , ξενερώνοντας τους, αφήνοντας στον πάγκο, και κατά συνέπια με μηδενική αξία πώλησης. Το προτζεκτ βλέποντας το μακρό οικονομικά δεν... Συνέχεια φαίνατε προσοδοφόρο. θα μπούμε πολλά χρόνια μέσα έτσι αν δεν είμαστε ανταγωνιστικοί και Ελλάδα και Ευρώπη. Πάμε για καμία 5αετια μπροστά πριν δούμε φως.

areimanios - 16/8/2019 17:17

την θυμαμαι την φαση και ειπα τι κανει ? απο αντεπιθεση βρεθηκε η μπαλα στον μπαρκα...

Asynodeutos - 16/8/2019 17:54

Αυτή θα ήταν μία πολύ καλή ανάλυση του χθεσινού παιχνιδιού και θα συμφωνούσα 100%, αν ήταν απλά μία πολύ κακή εμφάνιση, ή αν ήταν ακόμα και μία σοκαριστικά φρικιαστική εμφάνιση. Ομως δυστυχώς αυτό το χθεσινό ήταν κάτι άλλο. Κάτι ακόμα χειρότερο. Κάτι που δεν αναλύεται, γιατί πολύ απλά δεν έχει ξανασυμβεί. Ποτέ. Οι παίκτες πατούσαν τα κορδόνια τους. Κλωτσούσαν την μπάλα με το πόδι στήριξης. Στατιστικά έχασαν περισσότερα κοντρόλ από όσα έλεγξαν και οι λάθος πάσες ήταν περισσότερες από... Συνέχεια τις σωστές. Αν ήταν άλλη ομάδα θα είχαν σφίξει οι κοιλιακοί από τα γέλια. Στο μαγαζί που έβλεπα τον αγώνα, κάθε μερικά δευτερόλεπτα ακούγονταν η φράση "τι κάνει ρε μλκ;". Με τα λίγα που ξέρω, μπορώ να πω ότι αυτό που είδαμε χθες δεν γίνεται ομάδα. Και η στεναχώρια που είχα χθες το βράδυ δεν θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερη, ακόμα κι αν είχαμε αποκλειστεί. Υ.Γ. Απο όλα αυτά θα ήταν άδικο να μην εξαιρέσω τον Μάνταλο.

Zagso - 16/8/2019 17:50

Ανεξάρτητα το τι έγινε εχτές κ αν θα λυθούν τα προβλήματα άμεσα ή όχι, εγώ τον βλέπω να μας χαιρετά. Δε με νοιάζουν τα dislikes αλλά πιστεύω κ φανταζομαι την ΑΕΚ της ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑΣ με προπονητή ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ όπου θα εμπνέει κ όχι επιβάλει τον σεβασμό των παιχτών κ εννοείτε σωστός τεχνικά μα πάνω από όλα.. ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟΣ!

afev - 16/8/2019 17:13

Δυο πραγματα με ανησυχουν. 1 το χτισιμο απο πισω του παιγνιδιου. Φανηκε ΚΑΙ στα φιλικα οτι ειναι κινδυνος θανατος λογω ικανοτητας τερματοφυλακα με τα ποδια, αλλα και παικτη πρωτης υποδοχης. Αν δεν αλλαξει αμεσα στα δυσκολα ματς θα κλαψουνε μανουλες. Ηδη τρωμε φασεις απο το πουθενα

2 Η αναφορα Καρντοσο στα αποδυτηρια. Ειχα χρονια να το ακουσω απο τα χειλη προπονητη. Αφελεια τι να πω...Προβληματα παντα υπαρχουν αλλα πρεπει να μενουν στα αποδυτηρια μεχρι να λυθουν.... Συνέχεια
Οσον αφορα το υλικο σιγουρα ενισχυθηκαμε.. Απλα Κριστισιτς απογοητευση απο περσι, στηριξαμε πανω του πολλα αλλα δυστυχως μεχρι τωρα αρνητικος. Ενα 6αρι που να παιζει και σεντερ μπακ νομιζω οτι ειναι απαραιτητο. Ζεραλδες- Βερντε περιμενω βελτιωση.

pat21 - 16/8/2019 17:47

Μπορεί να μου εξηγησει κάποιος αυτή την ιστορία που γράφεται όλο το καλοκαίρι, για το χτίσιμο παιχνιδιού από πισω? Παρουσιάζεται ως καινοτομία του καρντοσο ότι το παιχνίδι ξεκινάει απ' τον τερματοφύλακα .

Δηλαδή ο παοκ και ο οσφπ πως παίζουν? Δεν ξεκινάει το παιχνίδι από πίσω? Με βολέ απ τον τερματοφύλακα και καμινάδες από την άμυνα παίζουν οι άλλες ομάδες?... Συνέχεια
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ποδοσφαιρικά τι διαφορετικό κάνουμε εμείς

Bandy21 - 16/8/2019 17:27

Μα αν και μόνο δούμε τα περιστατικά απο 45-49 λεπτό, αν ακομα συνεχιστεί το ανέκδοτο...με τα πόδια διαχείριση ο Μπάρκας, τότε τι να πω

Φοίνικας - 16/8/2019 17:42

Αγαπητοί μου συνΑΕΚτζήδες από την φύση μου είμαι αισιόδοξος ως οπαδός (αν και συχνά απαισιόδοξος ως άνθρωπος) σε βαθμό που να εθελοτυφλώ. Και δεν το κάνω ούτε επειδή είμαι αφελής, ούτε επειδή είμαι κολλαούζος, το κάνω γιατί είναι ο μόνος τρόπος να παραμένω πιστός και να στηρίζω πεισματικά, γιατί η ομάδα χρειάζεται στήριξη σε κάθε περίπτωση και περίσταση.... Συνέχεια
Όταν διαβάζω όμως από τις 16 Αυγούστου ότι στα αποδυτήρια καλεί ο κόουτς τους παίχτες να βρουν τι φταίει, τότε βάζω το κεφάλι μου στα χερια μου κοιτώντας το πάτωμα με απογοήτευση. Δεν ξέρω τι σώζεται και είναι πολύ ματαιωτικό να το σκέφτεσαι αυτό από τώρα.


Πάντα είμαι της άποψης ότι οι δογματισμοί και τα "κολλήματα" είναι το χειρότερο πράγμα γενικότερα στην ζωή, το ίδιο και στο ποδόσφαιρο. Αν επιμένεις σε τρόπο παιχνιδιού που οι παίχτες δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν, αν επιμένεις να αποκτήσεις ποδοσφαιριστή σε θέση που η ομάδα έχει ήδη τις ποιοτικότερες λύσεις της και όταν επιμένεις να τον χρησιμοποιείς ακόμα και σε θέσεις που δεν μπορεί να αγωνιστεί και όλα αυτά όταν η ΑΕΚ πονάει σε θέσεις των εξτρέμ και των χαφ, αρκούν σαν σημάδια για να μην αισιοδοξείς κι ας είναι τόσο νωρίς.


Αλλά δυστυχώς οι δογματισμοί ξεκινούν από το κεφάλι. Έχω τσακωθεί με κόσμο και κοσμάκι για τον Πρόεδρο, δεν είμαι ο μόνος, αλλά δεν μας βοηθάει κάπου και ο Τίγρης. Και σήμερα να έφευγε θα συγκαταλεγόταν σε πολύ υψηλά ενωσίτικα ιστορικά φυσιογνωμικά κλιμάκια ως συνολική προσφορά, αλλά είναι τεράστιο κρίμα να κάνει λάθη επειδή αρνείται (?) να προσαρμοστεί σε κάποια σημερινά ποδοσφαιρικά δεδομένα. Δεν προχωράμε με την λογική των "δικών μας παιδιών" και δεν θα προοδεύσουμε αν δεν μπουν τεχνοκράτες επιπέδου που θα χτίσουν εναν σύγχρονο ποδοσφαιρικό οργανισμό, αλλά άτομα που κι ο πρόεδρος θα είναι διατεθειμένος να ακούσει και να δεχτεί την άποψη/απόφασή τους. Κάποιον με άλλα λόγια που μπορεί να του έλεγε "Πρόεδρε, δεν παίζεις ποδόσφαιρο κυριαρχίας από την μια στιγμή στην άλλη, θέλει χρόνο, μακρόπνοο πλάνο, προσαρμογή λειτουργίας από τις Ακαδημίες ακόμα, προσαρμογή στο μπάτζετ, σκάουτινγκ με άκρες και ουσία και κυρίως έναν προπονητη που θα το χτίσει αυτό σιγά σιγά και σταδιακά, μέσα κι από αποτελέσματα που θα δίνουν και χρόνο και οφέλη στην ΠΑΕ οικονομικά. Δεν τα βρίσκεις με Μανόλο που είναι ο μόνος που με προετοιμασία πέτυχε τόσα μα τόσα πολλά? Να βρούμε άλλον. Αλλά μην πάμε πάλι σε πειράματα και μην περιμένουμε ότι όλα αυτά θα γίνουν σε ένα καλοκαίρι". Κι ο πρόεδρος να τον ακούσει ρε φίλε. Για αρχή τόσο απλά.


Ο Κέτσε δεν γράφει ποτέ τυχαία σε τέτοιο ύφος Αύγουστο μήνα. Δυστυχώς, καλώς ή κακώς, χρειάζεται ενδεχόμενη παραδοχή του λάθους από τώρα, το έχουν κάνει στο πρόσφατο παρελθόν και οι ανταγωνιστές μας και παρόλο που έφαγαν το τρολάρισμα της δεκαετίας τελικά τους βγήκε σε καλό.


Η αγάπη για την ΑΕΚ και η στήριξη στην ομάδα είναι αδιαπραγματευτη ό,τι και να γίνει. Αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ και για κανέναν λόγο.

nickpol21 - 16/8/2019 17:38

Λοιπόν αφού πέρασαν κάποιες ώρες απο το σοκ του αγώνα και βλέποντας αντικειμενικά τα πράγματα,εχω να πω οτι το ματς του Καρντοσο που παιζει την παραμονή είναι το ματς με τους Τούρκους.Με λυπεί ιδιαίτερα ότι καμία μεταγραφή ακόμα και Βέρντε-Ολιβειρα δεν δειχνουν καλύτεροι έστω απο Μάνταλο-Λιβάγια που ποδοσφαιρικά είναι τεμπέληδες και στάσιμοι αλλά σίγουρα οι 2 πιο ποιοτικοί του ρόστερ.Μπορώ να πω ότι σε όλες τις γραμμές ακόμα και αριστερό μπακ που λέμε ότι είμαστε... Συνέχεια πλήρεις,δεν βγάζουμε ποδοσφαιρική υγεία.Παίχτες χωρίς τσαγανό ούτε για ένα δυνατό φάουλ εκτός Βράνιες και χωρίς μεγάλες δυνατότητες για πρωταθλητισμό.Τα ρίχναμε όλοι από πέρυσι στους προπονητές αλλά οι κύριοι υπεύθυνοι είναι οι μετριοτητες χωρίς τρεξίματα που έχουμε στην ομάδα που σε συνδυασμό με την ελλειψη διαθεσης και εγωισμού έχουν φέρει την ομάδα σε τέτοια ποδοσφαιρικά χάλια.Για να διορθωθεί η κατασταση χρειαζόμαστε προκριση και 2 τουλάχιστον καλές μεταγραφές σε στοπερ και εξτρεμ/κέντρο και ισως αλλάξει λίγο το κακό κλίμα που έχει δημιουργηθεί.

Manos_AEK21 - 16/8/2019 17:38

Κετσε! επιδει έχω παίξει και μπάλα σε υψιλο επίπεδο παλιά και κάτι ξέρω παραπάνω θέλω να πω ότι επιτέλους θα πρέπει να τελειώσουν από την ΑΕΚ αυτά τα παρά χαλαρωματα και το σκεπτικό ε εντάξει είμαστε με 3 γκολ διαφορά και πάμε χαλαρά... Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι φοράνε μια βαριά φανέλα μίας μεγάλης ομάδας όπως η ΑΕΚ και είναι υποχρεωμένοι όλοι τους να δίνουν το 100% στον κάθε αγώνα από την αρχή του αγώνα μέχρι το τέλος του αγώνα.... ***Πρόεδρε νομίζω ότι θα πρέπει να πας μια βόλτα από τα... Συνέχεια Σπάτα για να ξεκαθαρίσεις τα πράγματα.... ***Θα ήθελα να παραμείνει ο Μιγκελ Καρντοσο γιατί μου δείχνει ότι είναι ένας προπονητής με θάρρος και θράσος για να περάσει το δικό του όσο και δύσκολα να είναι τα πράγματα και από ότι έχω μάθει εκτός από ότι είναι πολύ διαβασμένος δουλεύει πάρα πολύ και έκανε και μια εξαιρετική σωστή προετοιμασία από ότι έμαθα.... ***Με λίγα λόγια θέλω να σας πω Κετσε! και παιδιά ότι πρέπει να υπάρχουν κάποιοι κακομαθημένοι - τεμπέληδες παίχτες που έχουν επιρροή και στους υπόλοιπους παίχτες και αυτό θα πρέπει να το ψάξει η διοίκηση...... Η κάθε άποψη - γνώμη δεκτή.... Ευχαριστώ.....

vgr21 - 16/8/2019 17:37

ενα 6 αρι που να ειναι αρκετα καλυτερος απο σιμοες και κριστιτσιτς χρειαζομαστε και το τελέιο θα ηταν να μπορει να παιζει και στοπερ στυλ κατσουρανη

Luckytony21 - 16/8/2019 17:06

Κώστα έχω καιρό να σχολιάσω και γι'αυτό θα τα πάρω τα πράγματα από την αρχή (πρόσληψη Καρντοσο). Ήμουν θετικός απέναντι του, πρώτον γιατί είχα παρακολουθήσει την δουλειά του στη Θέλτα,μια ομάδα που προσπαθούσε να επιβάλει το παιχνίδι κατοχής ανεξαρτήτως αντιπάλου,με πολλές τελικές προσπάθειες στην εστία.Εκεί "πλήρωσε" την απουσία του Άσπας και το κάκιστο αμυντικό τρανσίσιον καθώς κάθε χαμένη μπαλιά στον χώρο των αμυντικών χαφ ήταν μισό γκολ(μιλάω για το επίπεδο της La... Συνέχεια Liga).Οι Ισπανοί δημοσιογράφοι του καταλόγισαν και την μη ύπαρξη ενός plan B που θα προέβλεπε την αλλαγή της φιλοσοφίας του και προσαρμογής της στο ήδη υπάρχον ρόστερ της ομάδας (ανέλαβε μεσούσης της σεζόν). Συνέχισε να με εκπλήσσει θετικά διαβάζοντας προσεκτικά όλη την συνέντευξη τύπου κατά την παρουσίαση του ως προπονητή της Α.Ε.Κ. Ένας άνθρωπος που φαινότανε σίγουρος για τον εαυτό του και τη δουλειά του,με σαφές πλάνο για το τι ομάδα θέλει να παρουσιάσει και ποιους χρειάζεται (ή δεν χρειάζεται) για να το πετύχει αυτό!Τα θετικά μηνύματα συνεχίζονται με την "ενεργοποίηση" του Τίγρη στα μεταγραφικά (ικανοποιεί όλες του τις εισηγήσεις) και με τις συνεντεύξεις των ποδοσφαιριστών στο βασικό στάδιο της προετοιμασίας (στάζαν "μέλι" κοινώς). Ακόμα και μετά το πρώτο ματς με τους Ρουμάνους,αν και φύση απαισιόδοξος άνθρωπος, βρίσκω τα θετικά της ομάδας περισσότερα από τα αρνητικά! Φτάνουμε και στο χθεσινό..για την εικόνα της ομάδας και μεμονωμένα των παικτών ειπώθηκαν όλα,για την αλλαγή του Λιβάγια και τις παρενέργειες αυτής (κλίμα στα αποδυτήρια) επίσης! Εμένα αυτό που με εξόργισε όμως είναι το σημερινό!!! ελάτε παιδιά να μιλήσουμε να δούμε τι φταίει (16 Αυγούστου ε;)..που είναι αυτή η ρημαδα η σιγουριά του;;;και τι δήλωση ήταν αυτή με το "ψυχικό δέσιμο";;;φόρα παρτίδα το άβατο (όπως θα έπρεπε να είναι)των αποδυτηρίων;;;κ αυτός τι παριστάνει,τον παρατηρητή;;δεν νιώθει μέλος της ομάδας;;; ελπίζω ο Τσιγκρινσκι(μακάρι κ ο Μανταλος,αν κ δεν το νομίζω λόγω χαρακτήρα) που απ' ότι λέει το ρεπορτάζ πήρε τον λόγο,να του τα είπε έξω απ' τα δόντια!!!τα αδέρφια που κράζανε για το "Πορτογαλικό" λόμπι που δημιούργησαν προπονητής κ τεχνικός διευθυντής όσο και να μην θέλω να το παραδεχθώ δικαιώνονται! προφανώς και δεν κατηγορούμε τους ποδοσφαιριστες..η ευθύνη είναι αποκλειστικά του προπονητή!Ελπίζω ειλικρινά να διορθωθούν τα κακώς κείμενα,πρώτα εκείνα των αποδυτηρίων και κατόπιν τα αγωνιστικά (βγάζει μάτι η τρύπα στα αμυντικά χαφ κ στα στόπερ)..Ας είναι αυτή η "κρίση", η αφορμή που θα μας αποδείξει ο κοουτς ότι έχουμε να κάνουμε με έναν ολοκληρωμένο προπονητή..

aekstockholm21 - 16/8/2019 17:35

Να γραφεις ποιο συχνα εσυ...Χρειαζομαστε ολοι τετοια σχολια....Σε ολα μα ολα ομως ποσο δικαιο εχεις..Να εισαι καλα!

maek21 - 16/8/2019 17:25

Θεωρώ τεράστιας σημασίας το θέμα ψυχολογία και ενότητα στα αποδυτήρια. Κλασσικό παράδειγμα ο Μανόλο που, χωρίς προπονητικά να είναι κάτι σούπερ (με χαρακτηριστικό το κάντε ότι θέλετε στην επιθεση) μας έφερε ένα πρωτάθλημα γιατί είχε όλη την ομάδα ενωμένη κι αγαπημένη κι όλοι έδιναν το 100% σε κάθε αγώνα. Αντίθετα ομάδα με στραβωμένα αποδυτήρια είναι καταδικασμένη ακόμα και 20 παικταράδες να έχει. Να θυμήσω ότι μόλις πέρσι τρίβαμε τα μάτια μας στην αρχή και λέγαμε θα δούμε... Συνέχεια μπαλάρα, αλλά μόλις χάλασε το κλίμα στα αποδυτήρια άρχισε ο κατήφορος χωρίς σταματημό. Πρέπει λοιπόν να μαζευτεί η κατάσταση όσο είναι καιρός, αλλιώς ποτέ δε θα μάθουμε πόσο καλός προπονητής ή όχι είναι ο Καρντόσο!

ΥΓ: έχω ξαναγράψει ότι θα μπορούσε να κάνει θαύματα ο Μανόλο σε μια θέση δίπλα στον προπονητή, τύπου ψυχολόγου ή κατι τέτοιο, είναι μανούλα σε αυτά!

niknik167 - 16/8/2019 17:25

Τα χάλια τα είδαμε στο πρώτο παιχνίδι δεν ξέρουν τι ζητάνε οι παίχτες μέσα στο γήπεδο είμαστε στην επίθεση και την μπάλα όλο τι γυριζουν και στο τέλος πάει στον τερματοφύλακα στον Μπάρκα πως τα έχουμε καταφέρει έτσι τι να λέμε τώρα άμεσα θέλουμε προπονητή.Με την τραπζοσπορ θα έχουμε μεγάλο προβλημα.

tasos1453 - 16/8/2019 17:18

Όσο κ να μη θες τις αλλαγές προπονητών ,μ αυτό που είδες χτες αλλαξες άποψη. Αυτοί πήγανε για προετοιμασία? Κ αν ναι ας καθίσει ο προπονητής στην κερκίδα να δει τι κατάφερε.. Η εικόνα είναι σαν να βγήκες στο καφενείο του χωριού να πήρες 11 άτομα κ να τους έβαλες να παίξουν.. Αλλά κ όταν πας να διορθώσεις κάτι κ τα κανείς χειρότερα είσαι επικίνδυνος. Θες να κάνεις αλλαγή να διορθώσεις τα χάλια που εσύ δημιούργησες κ αφήνεις τον ζεραλδες μέσα επειδή είναι φιλαράκι σου? Αφού με το... Συνέχεια σύστημα που παίζεις κατάφερες κ εξαφάνισες το ταλέντο από κάθε παίχτη της ομάδας.. Είσαι μάγος.

Manos_AEK21 - 16/8/2019 17:14

Κετσε! ψυχαρα! καλησπέρα... Θέλω να αναφέρω ένα θέμα που πρέπει να υπάρχει στην ομάδα μας και πιστεύω ότι αυτό το θέμα που θα σας αναφέρω έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο σε αυτήν την πολύ κακή εμφάνιση που είχαμε απέναντι σε αυτούς τους χωριάτες Ρουμάνους που τους δίναμε δικαιώματα και θάρρος για να μας πούνε ότι έπρεπε να βάλουμε 4 γκολ..... Λοιπόν εγώ αυτό που είδα είναι ότι από το γκολ του Μανταλου και μετά και ειδικά στο δεύτερο μέρος του αγώνα οι παίχτες μας σαν να παρά χαλαρωσανε με... Συνέχεια το σκεπτικό τους που πρέπει να ήτανε ότι ε εντάξει είμαστε με 3 γκολ διαφορά και κατέβασαν διακόπτες.... ***Αυτά δεν αρμόζουν στην ΑΕΚ μας.. Φοράνε μια βαριά φανέλα μίας μεγάλης ομάδας όπως η ΑΕΚ και θα πρέπει είναι υποχρεωμένοι όλοι τους να δίνουν το 100% στον κάθε αγώνα από την αρχή του αγώνα μεχρι το τέλος του αγώνα.... ***Νομίζω ότι υπάρχουν κάποιοι κακομαθημένοι παίχτες στην ομάδα μας που θα πρέπει να πάει μια βόλτα από τα Σπάτα ο Πρόεδρος για να ξεκαθαρίσει τα πράγματα.... ***Κετσε! εγώ όπως καταλαβαίνω τα πολύ σημαντικά ματς αυτά που έχουμε τώρα με τους Τούρκους για το εάν θα περάσουμε στους ομίλους του Ευροπα λιγκ η όχι θα παιχτεί για το εάν θα παραμείνει ο Μιγκελ Καρντοσο με το τιμ του..... ***Κετσε! θα ήθελα την άποψη σου στο σχόλιο μου αυτό... Ευχαριστώ.....

aekstockholm21 - 16/8/2019 17:03

Το να μην σε βγει ενα ματς το καταλαβαινω.Δεν καταλαβαινω ομως γιατι τοσο αψυχα,ανευρα κ χωρις ρυθμο.Αυτο δεν το εχω ξαναδει με την ΑΕΚ.Πολλες φορες ειχε στραβωσει το παιχνιδι αλλα τουλαχιστον εβλεπες παθος κ δυναμη.Εχθες ηταν Παναγια βοηθα πραγματικα ομως..Αυτο κερδιζετε μεσα στα αποδυτηρια που μαλλον τα εχει χασει ο κοουτς πολυ νωρις...Πριν λιγες μερες Κωστα ειχες πει καποια σωστα πραγματα ακομη κ απο την προετοιμασια που το εβλεπες κ πλεον το βλεπουμε κ εμεις...Οταν... Συνέχεια χανεται η μπαλα πριν το κεντρο οι αντιπαλοι βγαινουν επικινδυνα παντα...Παντα γινονται φασεις...Αν παιζουμε με αλλες ομαδες αλλου επιπεδου ειμαστε χαμενοι απο χερι...Αγωνιστικα δεν μπορω να πω κατι γιατι πραγματικα τα εχασα με αυτα που ειδα εχθες...Δεν ξερω αν πρεπει να γινει καποιο ηλεκτροσοκ...Αλλα αν πρεπει ας γινει τωρα τον Αυγουστο.Μετα θα ειναι αργα..Ας μαζεψουμε λοιπον ολοι μας τα κομματια μας κ ας ευχηθουμε απο το επομενο να δουμε αλλη Ομαδα....Υγ 1 Ζεραλντες ξυπνα.....Υγ 2 Σιμαο απλα δεν.....ΥΓ3 Αρχηγε μου ενα μεγαλο μπραβο απο εμενα γιατι εχεις κλεισει τα αυτια σου κ καλα κανεις κ με δουλεια γινεσαι καλυτερος..Συνεχισε ετσι.

Madrilenos21 - 16/8/2019 17:03

Αν βάλουμε στην άκρη την λογική γκρίνια μετά την χθεσινή τραγικη εμφάνιση στο δεύτερο ημίχρονο με πρώτο από όλους του προπονητη(λάθος αλλαγές, ας μην μιλήσουμε για την κραιοβα που έπαιζε 45 από δεξιά και δεν έκανε τπτ να βοηθήσει τον κακό χθες Πάουλινιο) το χειρότερο είναι ότι η ομάδα χρειάζεται 2 παίχτες 11τους ενα χαφ 6αρι σκύλο και ένα βασικό στόπερ και κάνουν πάλι ότι δεν το βλέπουν όλοι στην παε περιμένοντας να μπούμε ομίλους με θαύματα και τζαμπα και στο τέλος θα... Συνέχεια καταλήξουμε πάλι να κάνει τραπέζι ο πρόεδρος στους δημοσιογράφους να παραδεχτεί το λάθος σχεδιασμού όπως πέρυσι με το αμ χαφ...

peter365 - 16/8/2019 15:58

Μου θυμιζετε τη διαφημηση με το παιχταρα και παλτο εναλλαξ..Και εξηγω..Καρντοσο προπονηταρας-αχρηστος..Βερντε παιχταρας- πλατελας Ιταλιας..Ζεραλδες κριμα που δεν εχει οψιον-γιατι δε βγαινει αλλαγη..Μανταλος δε κανει για ΑΕΚ-παιχτουρα..Καταλαβαιτε οτι το ποδοσφαιρο ειναι και θεμα μερας και τυχης καντε λιγο υπομονη και στηριξτε την ομαδα..Ουτε μενα μ αρεσε χτες αλλα ημαρτον πια..

peter365 - 16/8/2019 16:54

Ημερα της Παναγιας..αδειο ΟΑΚΑ..με 3-0 ημιχρονο..ποσο διαθεση να εχεις?? Τα σημαντικα ειναι μπροστα μας γι αυτο..ΣΤΗΡΙΞΗ!!

ghad - 16/8/2019 15:56

Σιγουρα το χθεσινο β μερος ηταν σοκ,μιλαμε για την χειροτερη ΑΕΚ ever αλλα πρεπει να ειμαι μαλλον απο τους λιγους που εξακολουθω να πιστευω παρα πολυ στη φετινη ομαδα και παραλληλα να μην φοβαμαι τους αλλους 2.Τοσα χρονια βλεποντας μπαλα εχω διαπιστωσει για ολες τις ομαδες παγκοσμιως οτι ο αυγουστος σε σχεση με την υπολοιπη χρονια ειναι βιοι αντιθετοι!Και οσο για τα ματς με τους τουρκους χαιρομαι που αυτοι εχουν αυτη την εικονα μας!Εδω θα ειμαστε και η εκτιμηση μου ειναι οτι η... Συνέχεια προκριση θα ερθει πιο ευκολα απο οτι με τους ρουμανους, και να ξερετε οτι σπανια με ξεγελαει το ενστικτο μου!

guerilla_urbana - 16/8/2019 16:44

Μακάρι να βγεις γουρλής αδερφέ. Γιατί θα χρειαστούμε πάρα πολλή τύχη.

PanosAEK21original - 16/8/2019 16:25

Φίλε η ομάδα ειδικά μετά το γκολ μέχρι το ημίχρονο έβγαλε αυτοματισμούς και ήταν πολύ καλή,πισω βεβαια γινόταν λάθη στις πάσες για το οποίο δεν ευθύνεται τόσο ο Καρντοσο αν δεν ξέρουν να κανουν πάσες οι δικοι μας και ήταν αλλού το μυαλό τους.Ομως αυτό που λέει και ο Κετσε μέσα ότι υπάρχει θεμα ενότητας στα αποδυτήρια,οι σχέσεις μεταξύ των παικτών και κοουτς δεν θα έλεγα ότι είναι κακες απλά πολύ ψυχρές,ο Βέρντε δεν έδωσε πάσα έβαλε τα κλαματα και δε πήγε κάνεις να του μιλήσεις έκτοτε του... Συνέχεια Μάριου,ο Ολιβέιρα επίσης δεν έδωσε πάσα διπλα

21_pan - 16/8/2019 16:15

μακαρι να χεις δικιο αδερφε!! γτ απο χθες το βραδυ ακομα να συνελθουν τα ματια μας

vaglaw - 16/8/2019 16:15

Μήπως είσαι και σαββατογενημμενος ? :-)

taxiss21 - 16/8/2019 16:14

Μια αισιοδοξια την εχω και εγω. Απο χθες βεβαια με επιασε τετοια κατηφεια απο το τρισαθλιο β ημιχρονο της ΑΕΚ μας αλλα θελω να ειμαι καλοπροαιρετος και θα πω οτι η ομάδα ακομα δεν εχει βρει καλά καλα τα πατηματα της και λογικο μολις δευτερο παιχνιδι επισημο μετα απο βαρια οπγλως φαινεται προετοιμασια. Παρολα αυτα οπως επισημανα και στο αρθρο που τα πηρε στο κρανίο ο προεδρος, προφανως και πρεπει να προβληματιστουμε και ευτυχώς υπαρχει σφυγμός στην ομάδα αρχης γενομένης... Συνέχεια απο τον προεδρο. Οι πολυ κακες αλλαγες του Καρντοσο, οι εμμονές του σε παίκτες που αποδεδειγμένα μεχρι στιγμης δν αποδίδουν καλα, και η (θέλω να πιστεύω πως δν θα υπαρξει και μέσα στην χρονια κατι τετοιο) εμμονη του σε ομοεθνεις του δείχνουν οτι πρπεει να αλλαξει ρότα η ομαδα γενικα αλλιως την πατησαμε απο τα τσιρακια του ερντογαν την επομενη εβδομάδα. Θέλω και εξακολουθώ να πιστεύω ότι η ομάδα θα ανακαμψει και θα δουμε πολυ καλύτερο παιχνιδι την επομενη βδομαδα. Απλως ειμαι συγκρατημενος μετα το χθεσινο και λογικο καθως κανεις μας δν πιστευε πως με μια ομαδα που δν ειχαμε ακουσει ποτε το όνομα της θα καναμε τα ευκολα δύσκολα χωρις κανένα λογο και ενω την περασμενη βδομαδα με λιγο ανεβασμενες στροφες και εναν παικτη... που μας εχει δείξει οτι ειναι ολοκληρωμενος ποδοσφαιριστής τους πνιξαμε με ενα σκορ το οποιο ειναι εντελως πλασματικο.

MVP911 - 16/8/2019 16:09

Μακάρι αδερφέ και εγώ έτσι πιστευω

panagiotis_belgrade - 16/8/2019 16:34

Το χθεσινό δεν έχει να κάνει τόσο με την εμφάνιση όσο με τη διαχείριση και την αντίδραση του προπονητή, αυτό πρέπει να προβληματισει. Άσχημα παιχνίδια Αύγουστο μήνα είναι νορμάλ αλλά δεν είναι νορμάλ να μην αντιδράει ο προπονητής και να μη μπορεί να διαχειριστεί την κατάσταση, καλός προπονητής δεν είναι κάποιος μόνο στην προπόνηση και τα συστήματα αλλά και πως μεταχειριζεται χαρακτήρες και συμπεριφορές, εκεί είναι το κλειδί και μακάρι να το έχει ο Καρντοσο διαφορετικά δε... Συνέχεια βλέπω να τα καταφέρνει, επίσης συμφωνώ στο ότι θα φανεί σύντομα

ghad - 16/8/2019 16:15

Σεβαστα τα dislike απλα το ιδιο περιπου ποσταρισμα ειχα κανει μετα τα ματς με την τσσκα επι χιμενεθ.Η συνεχεια γνωστη!

jigis_21 - 16/8/2019 16:13

This was the worst performance of AEK i have ever seen since 1997 guys....

Naftilos21 - 16/8/2019 16:01

Αν ειναι δυνατόν....τι συζηταμε κ τι ευχομαστε Αύγουστο μηνα...

AkadimiaPlatona21 - 16/8/2019 16:00

Κάτι σαν προαναγγελία μου κάνει αυτό ...

ΕΠΟΜΕΝΟ