24 ΣΧΟΛΙΑ

Κασιδιάρης σε πολίτη: Έλα πάνω, θα σε περιμένω παλιοαρχ... (VIDEO)

Αποδοκίμασαν τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής στον Μελιγαλά

Η παρουσία της Χρυσής Αυγής στο μνημόσυνο της Πηγάδας για μια ακόμα χρονιά αποτέλεσε αιτία για εντάσεις και μικροεπεισόδια.

Η ισχυρή αστυνομική παρουσία δεν άφησε την κατάσταση να εκτραπεί, αλλά είναι φανερό οτι υπάρχει πλέον ένταση στις σχέσεις μεταξύ όσων κινούνται στον ακροδεξιό χώρο.

Στην κυρίως εκδήλωση τα πράγματα ήταν ήσυχα λόγω και της ισχυρής παρουσίας αστυνομικών δυνάμεων. Παρέστησαν δεκάδες φίλοι της Χρυσής Αυγής, ο ευρωβουλευτής της Λάμπρος Φουντούλης και ο βουλευτής Ηλίας Κασιδιάρης, εκπρόσωποι εθνικιστικών οργανώσεων και τοπικών συλλόγων, καθώς και συγγενείς των θυμάτων.

Με την ολοκλήρωση της εκδήλωσης, όταν κατέθεσε στεφάνι ο Ηλ. Κασιδιάρης κάποιος πολίτης τον έβρισε. Εκείνος απάντησε, και μαζί με μέλη της Χρυσής Αυγής τον περίμεναν έπειτα με όχι και τόσο φιλικές διαθέσεις. Χρειάστηκε η παρέμβαση αστυνομικών που φυγάδευσαν τον πολίτη από την πίσω πλευρά μέχρι το αυτοκίνητό του, για να μη συναντηθεί με τους θυμωμένους Χρυσαυγίτες.

Πηγή: kar.org.gr


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
josepic21 - 20/9/2017 11:48

Ειτε ακρα δεξια ειτε ακρα αριστερα τα ιδιο και το αυτο ειναι, φασιστες και οι δυο!!! κυλησε ο τεντζερης και βρηκε το καπακι ειναι... , μονο ΑΕΚ !!!! δεν χωρανε πολιτικα αβουλα προβατα στην ΑΕΚ.

Τους Ελληνες προσφυγες ολοι τους κυνηγησαν τουρκοι και αργοτερα οι Σοβιετικοι.

Stelios72 - 20/9/2017 20:25

χαχαχαχαχαχ ναι καλα καταλαβαμε..Κατ αρχην τ προσφυγες τους κυνηγησαν με πετρες στ νησια για να μη δεσουν,,ελληναραδες,,διαβασε τ λεει ο Μαρκος Βαμβακαρης για το τι ειδε..διαβασε πχ τι εγινε εξω απ την πρωτη Σερρων με μπροσταρη τον παππου Καραμανλη,,,Αλλα τεσπα,αλλου ειναι το θεμα..Το πόσο σου κοβει για να τα φερνεις ολα,απλοικα,ισα βαρκα ισα πανια..Αν δεν εισαι φασιστας εισαι στη δεξαμενη απ οπου βγαινουν ΦΑΣΙΣΤΕΣ...ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΕ ΧΡΥΣΑΥΓΗΤΕΣ..ΤΕΛΟΣ..

josepic21 - 20/9/2017 23:43

Επειδή διαφωνείς με την άποψη μου με κατηγορείς ότι ανήκω σε μια δεξαμενή που βγαίνουν οι φασίστες....για εσένα τότε ολοι ειναι φασίστες επειδή τα βλέπουν διαφορετικά από εσένα. Η εύκολη λύση και βάλαμε ταμπέλα στον άλλο.

Φοίνικας - 20/9/2017 12:25

Ντάξει φίλε, αυτή η θεωρία των δύο άκρων λειτουργεί λίγο ως κολυμβήθρα του Σιλωάμ για τους φασίστες. Με αναρχία δεν είχα ποτέ καμιά ιδιαίτερη σχέση, αλλά δεν βγήκαν ποτέ στους δρόμους αναρχικοί να σφάζουν και να κοπανάνε ανθρώπους απλά γιατί είναι μαύροι ή ομοφυλόφιλοι ή έτυχε να γεννηθούν σε άλλη πατρίδα. Αν με παραπέμψεις τώρα σε αδιαμφισβήτητα εγκλήματα του Στάλιν για να αποδείξεις το point σου είναι άλλο θέμα, αλλά κατά την γνώμη μου δεν στηρίζει την θεωρία των δύο... Συνέχεια άκρων, γιατί πολύ απλά το ιδεολογικό υπόβαθρο της μια ιδεολογίας και της άλλης είναι η μέρα με την νύχτα. Όπως έχει πει ένας φίλος "η αναρχία είναι μια γλυκιά ουτοπία" και λόγω της φύσης του ανθρώπου είναι ανεφάρμοστη, αλλά δεν προωθεί σε καμιά περίπτωση "ανώτερα είδη ανθρώπων" και "υποείδη που αξίζει να αφανιστούν για το καλό της ανθρωπότητας" όπως κάνει η άκρα δεξιά. Αντίθετα η υγιής και πλήρης εφαρμογή ενός αριστερού υπόβαθρου προωθεί την ισότητα σε όλα και στα πάντα.

TheJoker - 20/9/2017 14:55

Δεν έχουν την ίδια ιδεολογική βάση προφανώς, αλλά δεν είναι η ιδεολογία που οδηγεί ντε και καλά από μόνη της στον εξτρεμισμό.


Είναι το να αγκαλιάζει κάποιος μια ιδεολογία, και να πιστεύει πως, αν οι δίπλα του δεν ακολουθούν τις ίδιες ιδέες τότε είναι επικίνδυνοι, τσουτσέκια του συστήματος και άρα πρέπει κάποια στιγμή να... Συνέχεια βγουν απ'τη μέση.


Αν διαφωνήσεις με ένα χρυσαυγίτη, θα ακούσεις ένα κάρο κοσμητικά επίθετα και θα σε θεωρήσει "εχθρό του έθνους". Αν μπορούσε, θα σε κρέμαγε δημόσια. Αν μιλήσεις με απολογητές άλλων καθεστώτων που δεν πιστεύουν σε ελευθερίες, όπως κομμουνιστές πχ, θα σου πουν πως, ποτέ δεν υπήρχε διαδήλωση στη Σοβιετική ένωση γιατί ο κόσμος ήταν χαρούμενος. Φυσικά ούτε κατά διάνοια γιατί όποιος μίλαγε θα τον έτρωγε το μαύρο σκοτάδι. Θα σου πουν επίσης πως ο Πωλ Ποτ, καλά έκανε στην Καμπότζη γιατί μια πραγματική επανάσταση έτσι πρέπει να είναι. Θα τους άρεσε ένα τέτοιο καθεστώς, χωρίς ελευθερίες βασικές για τους δημοκρατικούς πολίτες.


Οι εξτρεμιστές υπάρχουν παντού. Και δεν είναι μόνο αριστεροί και δεξιοί σε πληροφορώ, έχουν πολλές αποχρώσεις.


Ο φασίστας, ό,τι χρώμα και να έχει διαλέξει, είναι φασίστας όχι απλά για μια ιδεολογία, αλλά λόγω της παιδείας του,η μάλλον της απουσίας της. Οι ακροδεξιοί είναι άσχετοι με βιολογία, οι δε αριστεροί, έχουν ένα πρόβλημα με το να προσαρμοστούν στην πραγματικότητα.


Για να επέλθει πλήρης ισότητα, οι ελευθερίες πρέπει να πάψουν. Αν είστε οκ με ένα τέτοιο σύστημα, τι να πω, ελπίζω να μη φτάσετε να το ζήσετε ποτέ, γιατί θα είναι αργά.


Όσο για τους αναρχικούς, που ποτέ δε βγαίνουν να σφάξουν, πήγαινε να διαφωνήσεις με κάποιον απ'αυτούς. Οι θεωρητικοί αναρχικοί του παρελθόντος έχουν πεθάνει.


Ισότητα ευκαιριών θέλεις, όχι εξίσωση του αποτελέσματος.


Όσο και να μη σου αρέσει λοιπόν, και όσο και να πιστεύεις πως ξεπλένεται ο φασισμός με τη θεωρία των δύο άκρων, όχι δεν ξεπλένεται, τονίζεται, ο φασισμός όλων των ανθρώπων που δεν έχουν παιδεία, και εκφράζουν ακραίες απόψεις που δε συνάδουν με δημοκρατία.


Και επίσης, δε θες ισότητα, θες δικαιοσύνη.

9_ziggy_11 - 20/9/2017 17:33

Φιλε συγνωμη, αλλα τα χεις λιγο σαλατα στο μυαλο σου.1)Που κολλαει ο πολ ποτ με τον Σταλιν και την ΕΣΣΔ?Εχεις ιδεα ποιοι ανετρεψαν τον Πολ Ποτ?Οι Βιετναμεζοι κομμουνιστες το εκαναν(συνεργαζομενοι με την ΕΣΣΔ).Εχεις ιδεα ποιοι υποστηριξαν το ψευτο κρατιδιο του, οταν μαλιστα ειχαν αρχισει να αποκαλυπτονται οι θηριωδιες του?Για δες αν ειχε αναγνωριστει στα ηνωμενα εθνη επισημα και με εδρα.Επισης ψαξε να δεις την αποψη της Θατσερ.2)Για τους αναρχικους, κι επειδξ... Συνέχεια εγω εχω σχεση με την αναρχια, ποτε λοιπον διαφωνησες με καποιον και τι σου εκανε?Για πες μας.3)Τι παει να πει ακραιες αποψεις?Καταρχην η δημοκρατια δεν ειναι αποψη, ουτε καθεστως.Παρακατω, να σε πληροφορησω, πως πολλα πραγματα που σημερα εχεις δεδομενα και απολαμβανεις καποτε θεωρουνταν ακραια και επικινδυνα.Ωστοσο, καποιοι επεμειναν να τα διεκδικησουν και δεν επαναπαυτηκαν στον εαυτο τους και την ησυχια τους.Τελος, ο φασισμος, ηταν κατι πολυ ΣΥΣΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ιστορικα, πολιτικα, θεωρητικα, οποτε ναι, με το να ξεχειλωνεις τις εννοιες, θολωνεις την κατασταση και κανεις χαρη στους φασιστες.Τελος, τα χεις μπλεξει λιγο οσον αφορα την 'ελευθερια'.Ειναι βεβαια ετσι κι αλλιως μια πολυ προβληματικη και αφηρημενη εννοια, αλλα πιστευω οτι εννοεις την οικονομικη ελευθερια, η την ελευθερια να κατεχεις περισσοτερα απο τον διπλα σου, ως κινητρο για να ζεις.

Stelios72 - 20/9/2017 20:30

xaaaxxaxaxaxa ρε φιλε,πιο απλα..Οι χρυσαυγητες αγχωνονται οταν πανε για ψηφο,μονο κ μονο επειδη ειναι σε σχολειο...Αν τα βαλεις,οσα εγραψες,υλη σε χρυσαυγουλα,θα ζητησουν SOS,θ κανουν σκονακι και στ τελος θ δωσουν λευκη κολλα...

TheJoker - 20/9/2017 18:55

Ziggy,


Τι σημασια εχει ποιοι ανετρεψαν τον Ποτ. Ο Ποτ ειναι παραδειγμα του που μπορει να οδηγησει ο εξτρεμισμος οταν θελει να σκοτωσει την οποιαδηποτε αλλη αποψη. Αυτο ηταν το επιχειρημα. Και υπαρχουν πολλοι στον ακραιο αριστερο χωρο που ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ με την καθαρση του Ποτ. Αν τους αγνοεις,... Συνέχεια δικαιωμα σου. Το ποιος τον ανεχτηκε δε με απασχολει καθολου. Το οτι υπηρξε, εκανε ο,τι εκανε, και υπαρχουν ανθρωποι σημερα που εχουν την αποψη οτι "καλα εκανε", ναι δε μου αρεσει. Δε σημαινει οτι ολοι οι "αριστεροι" πρεπει να ειναι ετσι. Εχεις παραδειγματα και ακροδεξιας και ακροαριστερας και το τι προκαλεσαν. Και σου λεω οτι δεν ειναι θεμα -και παλι- ιδεολογιας, αλλα παιδειας.


Να σου ποιο με ποιον αναρχικο διαφωνησα και τι μου εκανε? Διαφωνησα με ατομο του συγγενικου μου περιβαλλοντος για θεματα ιδεολογιας που ανηκει στον αναρχικο χωρο και οχι μονο με ελουσε με κοσμητικα επιθετα, μου επιτεθηκε κιολας. Φυσικα αυτο δεν εχει σχεση με το επιχειρημα μου, αυτο συνιστα παραλογισμο. Anecdotal evidence ειναι. Αν εισαι θεωρητικος αναρχικος απλα, τοτε δε σε αποσχολει. Αν ομως πιστευεις πχ οτι πρεπει να ανατραπει το συστημα γιατι σε καταπιεζει, και οποιον παρει ο χαρος, ε...


Για να καταλαβεις ομως τι σημαινει παραλογισμος, και ποιοι τα εχετε κανει σαλατα στο κεφαλι σας, το επιχειρημα ειναι οτι δεν εισαι ακραιος επειδη εισαι αναρχικος, αλλα μπορεις να εισαι ακραιος και αναρχικος, αρκει να σου λειπει παιδεια. Αν διαβασες αυτο που εγραψα, δεν ειναι θεμα ιδεολογιας ο εξτρεμισμος, οποιοσδηποτε μπορει να οδηγηθει στην "αναγκη" να σβησει οποιαδηποτε αποψη δεν του αρεσει.


Η Δημοκρατια ειναι πολιτευμα, ναι, αλλα δημοκρατικες αποψεις υπαρχουν, οπως υπαρχουν και καθεστωτικες και φασιστικες. Ακραια αποψη, η μαλλον ακραια ταση σε χαρακτηριζει οταν η διαφορετικη αποψη, η πρακτικη στα πιστευω σου, ειναι ικανη να σε οδηγησει στη βια η στην προσπαθεια εξαφανισης της αντιθετης αποψης ακομα και με νομιμα μεσα.


Τελος, μιλας για συγκεκριμενο φασισμο ιστορικα. Δηλαδη οταν καποιος προσπαθει να σου επιβαλλει την αποψη του με τη βια, τι θα τον πεις? Οταν εχει αποψεις του αποφασιζω και διατασσω και σε οποιον αρεσει, τι θα χαρακτηρισεις ακριβως?


Μπορει για σενα φασιστες να ηταν μονο ο Χιτλερ, ο Μουσολινι και ο Φρανκο και οι οπαδοι τους, η δεν ξερω γω ποιος αλλος, αλλα η πρακτικη της επιβολης πηγαζει απο εσωτερικες τασεις που κρυφοφωλιαζουν σε καθε ανθρωπο, που μπορουν να βγουν και ΧΩΡΙΣ να ανηκεις σε ενα ιστορικα καταγεγραμμενο κινημα.


Εχεις νιωσει ποτε την αναγκη να κανεις καποιον να "το βουλωσει" με βια? Ε μαντεψε ποια ψυχολογικη ταση βγαινει εκεινη την ωρα, και με ποια συγγενευει. Δε βγηκε απο το πουθενα η ταση της επιβολης.


Οι λεξεις ειναι δικο μας δημιουργημα. Οι τασεις που οδηγησαν ομως ανθρωπους σε φρικαλεοτητες η ακροτητες, ειναι υπαρκτες οπως και αν θες να τις ονομασεις.


Φυσικα και δε θα συγκρινω αυτον που πιστευει οτι οποιοσδηποτε εχει αλλο χρωμα πρεπει να πεθανει η να ειναι σκλαβος, με αυτον που εστω ξεκινα με το οτι "πρεπει ολοι να ειμαστε ισοι", αλλα δε θα κατσω να συζητησω με το δευτερο, εφοσον δεν ειναι συζητησιμος, και εφοσον πιστευει οτι καλως να θυσιαστουν πραγματα για την αλλαγη, αρκει να ειναι οι ελευθεριες των αλλων.


Σκιαχτρο ξερεις τι ειναι? Μορφη παραλογισμου. Αυτο εκανες. Δεν απαντησες σε τιποτα απολυτως, και αλλαζες το επιχειρημα για να το φερεις σε μορφη που το καταρριπτεις πιο ευκολα. Λες και σου θιξανε την ιδεολογια και κατι επαθες.


Προς Φοινικα, δε διαφωνω στη βαση. Φιλα προσκειμενος ειμαι και γω πιο πολυ στην αριστερα παρα στη δεξια, αν και δεν μπορω να χαρακτηρισω τον εαυτο μου αριστερο. Δε μου αρεσει να σκεφτομαι αριστερα και δεξια, πιο πολυ ορθολογιστικα προσπαθω να σκεφτομαι, αν και δε γινεται παντα, και σε καποια θεματα ισως και δεν πρεπει να γινεται.


Μετα απο αυτα που αποκαλυφθηκαν και ολοι τα φανταζομασταν, μιλαω για τι πραγματικα εγινε το 2008 και γιατι, νομιζω οτι ουτοπια δε θα ειναι πλεον η αναρχικη κοινωνια, αλλα και η παλαιοτερη ηρεμη που ζησαμε.


Αυτα που ελεγα για τον εξτρεμισμο? Οριστε, πρωτη η Ευρωπη και η Αμερικη του σημερα τα εφαρμοσαν μια χαρα και χωρις να νομιζει κανενας οτι ειναι εξτρεμιστες.


Διαφωνησες? Πηγες κοντρα στα συμφεροντα της συμμαχιες προσπαθωντας να εξασφαλισεις τα δικα σου?


Πεθανες.

9_ziggy_11 - 20/9/2017 19:23

Αν ο Ποτ ειναι παραδειγμα για το που μπορει να οδηγησει ο εξτρεμισμος τοτε εχω αλλα 100 παραδειγματα μη εξτρμιστικου χαρακτηρα που οδηγησαν επισης στη βια.Θελω να πω, πως δεν

οδηγει ο εξτρεμισμος στη βια, αλλα οι μορφες εξουσιας, ιεραρχιας και καθετης οργανωσης.

Οσον αφορα το παραδειγμα του αναρχικου που διαφωνησες, δεκτον, και παλι ομως

οδηγεις την κουβεντα στη περιπτωσιολογια και στη συνεχεια γενικευεις.Δεν υπαρχουν θεωρητικοι... Συνέχεια και πρακτικοι αναρχικοι.Υπαρχουν αναρχικοι.Επισης, μπορεις να εργαζεσαι

με στοχο την "ανατροπη" του συστηματος, διχως την λογικη "οποιον παρει ο χαρος."Οσον αφορα το επιχειρημα περι παιδειας, θα χρειαστει να γραψουμε και οι 2 τεραστια

σεντονια μεχρι να συγκλινουμε στο τι θεωρουμε παιδεια και πως αυτη λειτουργει στο ατομο και την κοινωνια.Αποψη μου ειναι πως το κλειδι η κοινωνια και οχι το ατομο.

Ο κυριος εκφραστης της βιας παντως στον δυτικο κοσμο, ο οποιος διατηρει μαλιστα το μονοπωλιο ειναι το κρατος.Μεσω εκλογων, θεσμων, μπλα, μπλα.Ναι δεκτα ολα αυτα και

αποτελουσαν σημαντικη εξελιξη πριν 300 χρονια.Ωστοσο η ιστορια δεν τελειωσε, ουτε θα τελειωσει.Ανα πασα στιγμη τα παντα γινονται ρευστα.Παγκοσμιως τα δεδομενα αλλαζουν

και οι κοινωνιες μαζι τους.Αλλες φορες προς το καλυτερο, αλλες προς το χειροτερο.Υπαρχει απεριοριστη ορολογια για τα φαινομενα που αναφερεις.Ο φασισμος, επιμενω ειναι κατι

συγκεκριμενο.Οχι δεν ξερω τι ειναι σκιαχτρο, αλλα εγινες κατανοητος.Αν θεωρεις πως δεν απαντησα σε τιποτα απολυτως, δεν μπορω να κανω κατι γιαυτο.Προσπαθω παντως.

Τελος, θα ηθελα να σε ρωτησω ποια ειναι αυτα που αποκαλυφθηκαν για το 2008?

Φοίνικας - 20/9/2017 15:53

Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου saaz ότι (δυστυχώς) η πλήρης ισότητα με τα τωρινά δεδομένα μπορεί να επιτυγχθεί σε καθεστώς ανελευθερίας. Πάνω σε αυτό, αν πρόσεξες, σημείωνω κατά κάποιο τρόπο ότι "η αναρχία είναι μια γλυκιά ουτοπία που λόγω της φύσης του ανθρώπου είναι ανεφάρμοστη". Μιλάω περισσότερο για το ιδεολόγικο υπόβαθρο κι ότι το ένα είναι η μέρα με την νύχτα.... Συνέχεια
Επίσης προφανώς και θεωρώ αντι-δημοκρατική (αν θα μπορούσε να υπάρχει ένας τέτοιος όρος) την πρακτική (για παράδειγμα) του αναρχικού να κάψει το αυτοκίνητο που πήρα μετά κόπων και βασάνων για να πηγαίνω στην δουλειά γιατί στο κεφάλι του η ιδιοκτησία ενός αμαξιού με κάνει φορέα του άκρατου καπιταλισμού που πρέπει (για αυτόν) να πεθάνει. Ωστόσο έναν αναρχικό παρόλη την βλακεία στο κεφάλι του δεν μπορώ να τον εξισώσω με έναν ακροδεξιό φασίστα.


Επίσης πίστεψε με ως άνθρωπος φίλα προσκύμενος στην ιδεολογία της αριστεράς ως μια αντίληψη προοδευτικότητας στο κοινωνικό γίγνεσθαι με ενοχλεί αφάνταστα αυτή η μη προσαρμογή των φορέων της σύγχρονης αριστεράς στην πραγματικότητα, και είναι όντως πολύ εύστοχη η παρατήρησή σου.


Ωστόσο, εμμένω στην άποψη μου ότι η θεωρία των δύο άκρων λειτουργεί σαν μέσο εξιλέωσης της ακροδεξιάς στην Ελλάδα. Κι αν η ακροδεξία ήταν σε ένα πλαίσιο περιθωρίου όπως ήταν μέχρι πριν από χρόνια με την Χρυσή Αυγή να θεωρείται μέχρι το 2012 μια οργάνωση φασιστών που αναπόφευκτα θα υπάρχει και στην Ελλάδα (όπως παντού) όταν φτάνει να εκπορσωπεί το 7% των Ελλήνων το πράγμα έχει ξεφύγει. Για δες για παράδειγμα, που βρίσκονται πολιτικά και σε επίπεδο ποσοστών στο εκλογικό σώμα οι φορείς των ακραίων αριστερών απόψεων? Είναι πραγματικά ανύπαρκτοι, οπότε για πια θεωρία των δύο άκρων μιλάμε όταν στην Ελλάδα ουσιαστικά υφίσταται δυνατό και ισχυρό με την στληριξη σημαντικού κομματιού του ελληνικού λαού μοναχά το δεξιό άκρο?


Αυτή την στιγμή το πιο αριστερό που υπάρχει στην Ελλάδα είναι ο Λαφαζάνης, που μπορείς να τον κατηγορήσεις ότι είναι στην κοσμάρα του αλλά δεν έχει καμιά στήριξη από τους αριστερούς της Ελλάδας επί της ουσίας. Ε δεν μπορώ να τον βάλω στο ίδιο καζάνι με τον Μιχαλολιάκο που κηρύττει το μίσος και που ευθύνεται για πογκρόμ και την πρόσφατη δολοφονία του Φύσσα μέσα σε όλα τα άλλα και που τον στηρίζει ένα τόσο μεγάλο κομμάτι της δεξιάς στην Ελλάδα.


Με άλλα λόγια επί της ουσίας άκρα αριστερά στην Ελλάδα υπάρχει μόνο στο περιθώριο, όταν η άκρα δεξιά είναι στην Βουλή. Συγγνώμη, αλλά υπό αυτές τις συνθήκες δεν θα "αγοράσω" την θεωρία των δύο άκρων.


Υ.Γ. Ήταν ωραία που κάναμε αυτή την κουβέντα πάντως, ωραία και πολιτισμένα.

josepic21 - 20/9/2017 12:50

Εγω αυτο που βλεπω ειναι ενα μπαχαλο και απο εδω και απο εκει, τωρα ποιος εκανε ποιο πολλα εγληματα δεν ειναι η ουσια το θεμα ειναι μην γινοταν αυτα και να υπαρχει ισοτητα και σεβασμος στον ανθρωπο! απλα τα πραματα! ουτε ασχολουμε με αυτα , βλεπω την οικογενεια μου και την ΑΕΚαρα και αρρωσταινω τιποτα αλλο !!!! τωρα αν η αποψη μου ειναι φασιστικη κατα την γνωμη σου τι να πω.....

Φοίνικας - 20/9/2017 13:23

Βρε josepic, που είπα βρε φίλε μου ότι η άποψη σου είναι φασιστική? Ούτε καν. Δεν υπονοώ σε καμιά περίπτωση ότι υιοθετείς την θεωρία των δύο άκρων με κάποιο δόλο, το καταλαβαίνω απόλυτα ότι δεν ασχολείσαι, απλά τυγχάνει να πιστεύω ότι η θεωρία των δύο άκρων τρόπον τινά λειτουργεί εξιλεωτικά για τους χρυσαυγίτες. Αν αντιλήφθηκες ότι σε κατηγορώ για φασίστα σε διαβεβαιώ πως ούτε καν πέρασε από το μυαλό, δεν είχα τέτοια πρόθεση και σου ζητώ συγγνώμη αν με κάποιο τρόπο θίχτηκες. Βρήκα απλά... Συνέχεια το σχόλιο σου σαν ένα ωραίο πεδίο συζήτησης.

9_ziggy_11 - 20/9/2017 18:06

Αδερφε πουθενα δεν ειπες οτι η αποψη του ειναι φασιστικη.Δυστυχως οι περισσοτεροι απολιτικ συνομιλητες οταν μπαινουν σε διαδικασια ανταλλαγης επιχειρηματων σε τετοιου ειδους θεματα, που δεν γνωριζουν καλα, βγαζουν αμυνες τετοιου ειδους.Τις πιο πολλες φορες, οι ανθρωποι δεν μπαινουν καν στον κοπο να παραθεσουν επιχειρηματα στην καθημερινοτητα και λειτουργουν ως εξης:Απολυταρχικα στο στενο οικογενειακο τους περιβαλλον και τους αδυναμους και υποτακτικα στον... Συνέχεια εργοδοτη και τον ισχυρο.Ποτε δεν ρωτανε γιατι.Ποτε δεν μπαινουν στη διαδικασια διαλεκτικης σκεψης.

josepic21 - 20/9/2017 16:05

Όλα καλά αδερφέ! Απλα ο κόσμος έχει χίλια μύρια διάφορα προβλήματα και αυτά με τα δεξιά αριστερά φασαρίες κτλ τα θεωρώ τραγικα που δεν οδηγούν πουθενα και δεν κάθομαι να το αναλύσω βαθύτερα. Η ΑΕΚαρα να βρει τον δρόμο της και εμεις την υγεία μας!!! Ολα τα αλλα να 'χαμε να λεγαμε .

stauro - 20/9/2017 12:50

καλως τον βελουχιωτη

AEK21originalVolos - 20/9/2017 17:58

Για να εισαι εναντια του φασισμου και του ναζισμου δεν χρειαζεται να εισαι συριζα,αναρχικος η ΑΕΚ. Αρκει να εισαι ανθρωπος με συνειδηση και γνωση στην ιστορια αυτου του ερημου τοπου. Και ναι αυτα τα καθικια δεν θα επρεπε να κυκλοφορουν στον δρομο,αρκετα τους ανεχτηκαμε!

george21R - 20/9/2017 17:45

Δυστυχως εχουμε περισσοτερο ακροδεξιο στοιχειο στους κολπους μας απο αυτο που περιμενα...Ευτυχως η Original ακομα κραταει γερα!!!!

stauro - 20/9/2017 12:46

κυριοι εμεις ειμασται αεκτζηδαις μην μας μπλεκεται με τηνπολοιτικη για ονομα του θεου θα διχαστουμαι χωρις λογο κιεσυ που γραφεις ολοκληρο τροπαρειο που λεγεσε φοινικας τι εινε αυτα που γραφεις

leon - 20/9/2017 16:55

ααικτζυδαισ πιο σωστά. Πες ότι είσαι φασίστας μην το κρύβεις, βγάλτο από μέσα σου και άσε την ΑΕΚ ήσυχη που τη γράφεις και με μικρό.

george21R - 20/9/2017 16:19

Ποτε θα το καταλαβεται οτι ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ?????

ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ!!!Ντροπη του ανθρωπινου γενους...

Φοίνικας - 20/9/2017 13:18

Αμα δεν σου αρέσει μπορείς να μην με διαβάσεις. Με τον φίλο josepic21 μια φιλική συζήτηση άνοιξα. Προσωπικά πέρα από χρυσαυγίτες μπορώ να συνδιαλεγώ με οποιονδήποτε έχει διαφορετική άποψη από εμένα και να μιλήσουμε. Επίσης το no politica εφαρμογη στον γάβρο φίλε. Σαν ΑΕΚτζήδες έχουμε άποψη και πάντα είχαμε.... Συνέχεια
Υ.Γ.: Φοβάμαι ότι για άλλο λόγο πικαρίστηκες ωστόσο, αλλά δεν το λες ευθέως. Είναι κι αυτά τα εξώφθαλμα ορθογραφικά λάθη που με βάζουν σε υποψίες. Απλά ελπίζω να είμαι άδικος απέναντί σου, αλλά σε κόβω για ελαφρώς φιλοχρυσαυγιτικό. Μπορείς να με διαψεύσεις και θα σου ζητήσω συγγνώμη αν σε χαρακτήρισα άδικα.

ariaek - 20/9/2017 14:53

ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ!!!

egli_21 - 20/9/2017 12:35

εντυπωσιακός αριθμός dilikes!!!

Φοίνικας - 20/9/2017 10:52

Θρασύδειλο ανθρωπάκι. Πάντα με τον προσωπικό στρατό στο πλάι του τραμπουκίζει τον κόσμο. Οι φασίστες δεν έχουν χώρο σε μια πατρίδα που βίωσε τα χειρότερα από τον ναζισμό. Ο φασισμός δεν χωράει σε μια ομάδα όπως η ΑΕΚ που οι πατερες της υπήρξαν θύματα του ακραίου εθνικισμού. Όποιος το καταλαβαίνει καλώς. Όποιος δεν το καταλαβαίνει θα έλεγα κάτι βαρύ αλλά θα κοπεί το σχόλιο....... Συνέχεια
Υ.Γ. Για άλλη μια φορά την αγάπη μου στους συντάκτες του aek365 που προβάλλουν το αληθινό πρόσωπο αυτού του μορφώματος. Γιατί εκτός από ΑΕΚτζήδες είμαστε και δημοκρατικοί πολίτες.

ΕΠΟΜΕΝΟ